תובנות מעונת קיץ סוערת 5

summerיבוא לך עומר, יבוא לך.

אני מנסה לשמור על פרופורציה בסיפור של "מכירת" השחקן – שחקן כדורגל אינו חפץ אבל גם לא צריך להתעלם שזה הענף.

העניין הוא שהסיטואציה פה סופר מורכבת – הרי אף אחד פה לא שה תמים, לא הנהלת הפועל שנמצאת בקשיים כלכלים ולא מסוגלת לקבל החלטות אמיצות, לא השחקן שרוצה רק אירופה ולא עמוס לוזון שהוא אחרי הכול – עמוס לוזון.

ואיכשהו. בתוך הסיטואציה הזו מצליחה להתערבב לה מכבי ת"א – שכל התנהלותה משדרת עליונות תרבותית, מקצועי, פיננסית ומערכתית.

אני לא חושב שדמארי היה יכול להגיד את מה שאמר עוד לפני החתימה באופן ברור יותר – שחר שגישש והתעניין לאורך השנה שעברה הבין את הרמז. מכבי בחרה להתעלם.

ללא הצעה רשמית אין לעמוס לוזון קייס. ללא הצעה רשמית אין פה משבר וללא הצעה רשמית בתוך זמן קצר מישהו היה נלחץ. אולי חג'ג' ואולי דמארי ואולי בכלל הייתה מגיעה ההצעה הגואלת מאירופה ופותרת לכולם את כאב הראש.

אבל ברגע שהגיעה ההצעה הרשמית נטרפו הקלפים.

ההצעה של קרויף היא תרגיל מתקדם בעסקים – סיטואציה של ניצחון בכל דרך – אם הייתה מתקבלת ההצעה הרי שהשיג את השחקן השני הכי טוב בליגה ועוד לקח אותה שוב מהיריבה העירונית ובמידה ולא – בלגן מאורגן והגברת הכאוס בלי להוציא שקל מהכיס.

תרגיל מתקדם מבית המדרש העסקי של וול מארט.

יבוא גם לך טיוס, עוד תראה.

כשאתה בונה קבוצת קולג'ים אתה צריך לקבל את העובדה שאף אחד לא נשאר בביה"ס יותר ממה שהוא צריך.

והנה הסיטואציה ההפוכה – חוזה ללא אופציית יציאה ובעלות ברורה של מכבי – אין בעיות משפטיות בחוזה. אין סעיפים שלא ניתן להבין.

את מה שיוגב אוחיון למד בדרך הקשה ילמד גם טיוס. אצל העו"ד הכי מסודר בספורט הישראלי לא נופלים על דקויות משפטיות.

והסיכוי שטיוס יישחק השנה בצהוב הוא לדעתי – חצי חצי.

כי לשחקן יש כוח. יש לו כוח גם כשאין לו קייס. כי זה לא סיפור של כסף ולא של דיני חוזים.

ההימור שלי – כשבמשרד הפנים יאשרו סופית שפישר ישראלי, טיוס יקבל הודעה שתמורת הסכום הנכון מכבי מוכנה לשחרר אותו – פישר לא שחקן זול ובכסף של טיוס פלוס דמי השחרור למכבי יהיה סנטר ישראלי אחד.

בר טימור? אתם סגורים על השילוב טימור והלפרין?

אני עדיין לא מבין את מה שירושלים עושה בקיץ הזה. מתרשם מלא מעט דברים ואז נשאר מבולבל.

מצד אחד הבעלות החדשה עושה את כל הצעדים הנכונים ומשתמשת בכל הקלפים שעומדים לרשותה – השמועות על ההגעה של מג'יק ג'ונסון לטכס פתיחת הארנה מצביעות על עוצמה בממד אחר ממה שהכרנו.

מקצועית ירושלים מפסידה למכבי כבר שנים על נחיתות בכל העמדות אבל בדגש הקו האחורי – כן פארגו או לא פארגו למכבי יהיה קו אחורי אתלטי וחזק.

לקבוצה שכבר היום מחזיקה את הלפרין אסור לוותר על זרים בקו האחורי – דונטה סמית זה בסדר גמור אבל זו לא תשובה להכל.

ובר טימור לצד שאר הסגל הישראלי בירושלים מראים לי שמישהו עדיין מנסה להתעקש שהאסטרטגיה על סגל ישראלי טוב ממכבי היא הדרך לנצח את התחרות.

בניווט יש לזה מונח די ברור.

שמעתי שאפילו "רוח המועדון" לקחה לעצמה סוכן.

קרלון בראון סגר באולימפיאקוס בחוזה שנותן לו פי ארבע יותר כסף ממה שקיבל השנה.

ויחד איתו דאנקן ורייס והאניקט והיקמן – כולם מסודרים, מעושרים ומאושרים בקבוצות בינוניות עם כסף גדול.

התובנה פה די ברורה כי העולם כבר הרבה זמן גלובלי – אם אתה טוב יגלו אותך החבר'ה עם הכסף גם מהדר יוסף ובנס ציונה – מי שמשחק יותר מרוויח יותר לאורך זמן.

לפני כמה שנים – יום לאחר סיום העונה – היינו מקבלים בתסריט לא מופרך הודעת עדכון שלפחות 2-3 מהזרים שכיכבו פה בליגה חתמו במכבי. כי בעבר אף אחד במכבי לא השאיר שום דבר ליד המזל. בעבר היו סוגרים חוזים כאלה בזמן.

לא מחכים ליולי עם מה שאפשר לסגור במרץ.

אולי עוד מנסים את השיטות של פעם ואולי משהו בסיסי השתנה – אבל אם קרלון בראון יכול להגיע לאולימפיאקוס מהפועל לחוזה שישלם לו פי ארבע ולבמה הכי גדולה שאפשר – אז אין לו סיבה לוותר על מחצית מהכסף רק בשביל "החשיפה".

קונספט קבוצת הקולג'ים בנוי על מורה טוב כמו בלאט וחשיפה – שחקנים טובים יהיו בנוקיה השנה (בקרוב אלקטרה?) אבל השאלה האם מכבי מבינים עד כמה הקונספט הישן הפך ללא אקטואלי תוך כמה שבועות?

ומה אתה מבין מזה מר אלטיט? ואתה מר לנדסברג?

מפגש ראשון עם המציאות כבר באמצע הקיץ.

השבוע נפגוש את המציאות.

בלי ניצחון משמעותי בבית על הקזחים הפועל לא עוברת את ההתמודדות – וזה לא נראה אופטימי- דמארי כבר בדרך החוצה ובאתר של ברקו כבר העלו גם כתבה על כך שורמוט ישמח לעזוב וגם כתבה על כמה שגוזלן ישמח לבוא – שתי הכתבות עלו כמעט ביחד. מממ. מעניין.

הקוסם הולך לפגוש משבר ראשון כבר השבוע.

איך אומר רוני דניאל (אוהד הפועל דרך אגב) – "כל האופציות על השולחן".

הנהלת הפועל עבדה נכון במישור הפרקטי עד כה – אך כשלה לחלוטין בתקשורת עם הקהל. לא "דם יזע ודמעות" הבטיחו החג'ג'ים אלא מסך עשן.

עונת הבראה היא לא פיקניק אבל תכנית שיקום מחייבת תקשורת ברורה עם הקהל – אי אפשר לסבן פה יותר מדי.

ומהשבוע הזה ניתן יהיה באמת להבין לאיזו עונה אנחנו הולכים ומי יוביל את העסק.

הקייטנה של ברקוביץ' כבר מאחורינו – גם של הפועל.

אבל אולי הוא באמת קוסם?

לא הדלפתי קואץ' – אמרתי "שליפים".

"סטנוייביץ' ערך אסיפה נוספת בה אמר לשחקנים: "בדרך כלל לא נהוג להוציא דברים החוצה, בעיקר נושאים טקטיים. יש אווירה טובה בקבוצה, בואו נשמור עליה". השחקנים סיפרו כי סטנוייביץ' אמר את הדברים ברוח טובה".

אני משאיר לכם למצוא לבד את האירוניה.

 

 

מונדיאל (51). חידון מספר 404 לקראת הגמר של כל הדבר
מציאות מדומה (או: כבר לא)

35 Comments

עודד 11 ביולי 2014

סיפור ההדלפות במכבי חיפה הורג אותי. הלוואי שסאלה כבר יעיף שחקן מהקבוצה על זה.

יניב פרנקו 11 ביולי 2014

התקשורת החיפאית היא מהמורכבות בארץ – לבודד את זה יהיה להם קשה – במשימות הנוכחיות שיש להם זה יהיה בתעדוף נמוך אבל מצד שני מדובר במאמן עם פתיל קצר לפי מקורות זרים .

עודד 12 ביולי 2014

אז יאללה, שיראה למה הוא קיבל את השם הזה. והתקשורת החיפאית היא באמת נוראית, אני מקפיד לא לקרוא שום דבר שמתפרסם בעיר.

יוסי 11 ביולי 2014

פרנקו, אל תשכח שלפרנקו יש גם את קיצ'ן בקו האחורי, שמוסיף אתלטיות ויכולת חדירה לסל.
אם ירושלים יביאו סנטר טוב, תוכל להיבנות שם קבוצה מפחידה.

יניב פרנקו 11 ביולי 2014

אם ירושלים ייפגעו בזרים אתה צודק – קיצן וסמית זו התחלה טובה -אבל הצוות הישראלי שם לא ברור לי – הלפרין ואליהו מוגבלים מדי ויש להם משימה להחביא אותם ולו להוסיף לזה יותר מדי ״רכות״.
טימור הוא שחקן העתיד של הכדורסל הישראלי אבל רק כשחקן משנה .

יניב פרנקו 11 ביולי 2014

רק כשחקן משנה לשנה הקרובה .

יוסי 11 ביולי 2014

אני חושב שכבר העונה הוא יכול לעשות את קפיצת המדרגה, בטח אם יתנו לו את הצ'אנס בתחילת העונה או באמצעה (שלושה סיבובים, למען השם).
אולי כדאי להם לבדוק את טל דן למשל, שיכול להיות מחליף מעולה לסמית' ואליהו בעמדות 3-4.

יואב 11 ביולי 2014

לוזון רצה מסמך ומספר וזה מה שהוא קיבל. נראה שג׳ורדי הבין תוך רבע שעה פה, עם מי לעשות עסקים ואיך זה עובד כאן.
הבלוק של טיוס קצת פחות משמעותי ממה שחושבים מבחינת התפוקה ומצב הרוח של הבחור לקראת העונה הבאה. הוא יכול ״להיפצע״ פציעות קטנות ומרגיזות וקצת לזייף בסגירה לריבאונד. השמועות אומרות שהיתה לו תקופה העונה שכך זה הרגיש.
מכבי יכולה קצת ״לנוח״ אחרי הזכיה. לא בטוח ששינוי הסגל מדיר שינה מעיני גודס. הוא לא צריך עודף ציפיות לאלופת היבשת.
יש לא מעט קבוצות בליגה שישחקו בתקציבים נמוכים מהפועל, ואף אחת מהן לא עושה ריאליטי לשחקני ליגה א.
לקח להפועל שנים לבנות מאגר מנויים גדול וחזק. עם ההכנה הזאת והאפשרות לשחק מחוץ לבלומפילד בשנתיים שאחרי, פוגעים אנושות במאגר הזה.
חג׳ג ורמון משדרים ש-עדיף שיקנו כרטיסים יקרים יותר(והמנוי שלהם הוא היקר בארץ) וכך שער 8 כלל לא נפתח לקנייה. מדובר בנזק גדול וארוך טווח לתדמית ולשם. אני לא רואה כאן תהליך הבראה, אני רואה בילבול, אובדן עשתונות וחוסר רצון להשקיע למרות הפרסום העצום שהאיש החזק מקבל.

יניב פרנקו 11 ביולי 2014

לגביי גודס אתה טועה – הפדרמנים לא יסבלו שנה בעייתית בדגש על מה שקורה בירושלים .

לגביי חגג – אל תתבלבל – זה חצי מתוכנן – זה מאוד מזכיר את מה שעשה טביב בשנה שעברה – ניקיון מוחלט של שחקני הבית והסמלים – הורדת ההתחייבויות והכנסת הרבה דם צעיר שעליו ניתן לגזור קופון – חגג ייכנס לתמונה באופן מלא רק כשירגיש שהוא מקבל הזדמנות לעצב משהו שלו ולא נגרר אחרי לחץ של הקהל לכוכבים דוגמאת ורמוט .

למחירי המנויים אני אתייחס בנפרד בהמשך – עקרונית אני כבר שנים טוען שזה ישראבלוף – מוכרים מנויים בהנחות אדירות לחבר וארגוני מורים – העניין הוא רק תקשורתי .

יואב 11 ביולי 2014

לחג׳ג אין חצי מושג בכדורגל ובניהול כדורגל. והוא בטח נגרר ומזגזג.
לחג׳ג אין את זה מספיק(את טירוף הכדורגל) כדי באמת להשתלט על הפועל. גם לא מספיק הון.
הלו, ערבויות שם מפחדים לממש.
מכבסת המילים של דם חדש-לא עושה רושם. תוכנית ריאליטי מגוחכת בהשתתפות שחקנים חובבים.
אולי הוא חושב שהוא סקאוט ואולי הוא מחפש לגרוף רווח משחקנים ברזילאים שהוא ראה בחוף, זכותו.
הכי טוב זאת שלוות הנפש שבה זה מתקבל. אין לי שום בעיה עם זה.

הפדרמנים יהיו סבלניים כלפי המינוי שלהם. את דייויד(בניגוד לשמעון) , ירושלים הרבה פחות מעניינת.

מחירי המנויים-ההחלטה הראשונית היתה ללכת ללא אירגונים ועם המחיר היקר בארץ מתוך שאיפה לא למכור הרבה.
ואז הופעל לחץ ו…. האיש החזק שוב זיגזג.

יניב פרנקו 11 ביולי 2014

מה זאת ערבויות מפחדים לממש ? אני יכול להבין אותו שהעדיף להימנע מלממש ערבויות כשראה שאין פה תועלת עבורו -זו התנהגות של איש עסקים .
ימים יגידו כמובן אבל אתה שוכח איך נראו השנתיים הראשונות של גולדהאר והחמש של אלונה -אף אחד לא מגיע לכדורגל כשהוא מבין איך המכניזם הזה עובד -הפועל קבוצה בגרעון עמוק עם התחייבויות אדירות שיצר רמון וסיפור משפטי לא ברור -אני מניח שעדיף לו לנקות את העסק לפני השתלטות מלאה -אולי לבד ואולי לצד קבוצת ניהול .
זגזוגים יהיו עוד הרבה -חלק בגלל הסגנון וחלק מחוסר הבנה .

לגביי הפדרמנים אתה טועה -הלחץ עליהם גדול -חובת ההוכחה והרצון להוכיח שהם מבינים והם היו החוליה החזקה או לפחות השווה בהצלחת השנה האחרונה תפעיל המון לחץ פנימי .
שנה בינונית באירופה זה דבר אחד אבל שנה שנה רעה בישראל זה דבר אחר .

אזי 11 ביולי 2014

אני לא יודע אם אני מדמיין, או שהצלחת לתקוף את מכבי תל אביב, כדורגל וכדורסל, על זה שהן מתנהלות בצורה עסקית עניינית.

לוזון אמר שהוא רוצה הצעה על דמארי, לוזון הוא בעל הכרטיס של דמארי, מכבי הגישה הצעה ללוזון.
זה דווקא ברקוביץ' שהחתים אותו על חוזה פיראטי.
ועוד דבר, בשביל מה בכלל ברקוביץ' החתים אותו על חוזה? דמארי בכל מקרה משחק בהפועל העונה, אם או בלי ההעלאה במשכורת.

טיוס גם כן חתום על חוזה. כמו שאני לא מבין מאיפה קבוצה מוצאת את החוצפה להוריד לשחקנים בחוזים, אני לא מבין את החוצפה של שחקנים לבקש העלאה בשכר.
הכותרות בוואלה צעקו "טיוס יכבד את החוזה העונה ויעזוב בעונה הבאה". בעצם אותו משפט נכתב פעמיים. טיוס יכבד את החוזה. .זהו.
אף אחד לא יכול לחזות מעכשיו מה יהיה בעונה הבאה ואני בטח לא מבין מה אתה רוצה מלנסברג ואלטיט? שגם הם לא יכבדו חוזים? שידרשו העלאה?
או שיצפו לקבל שכר משלוש בקבוצה מחו"ל? דבר הגיוני שאני לא מצפה מאף שחקן בעולם לוותר עליו (אולי חוץ מסט. עומר דמארי).

שורה תחתונה – כן, מדובר פה בעסקים.
אל תהפוך את השחקנים לעבדים. הם מקבלים סכומי עתק ומחזיקים סוכנים בדיוק בשביל זה.

אני קניתי בית בחוזה מול הבנק.
אני לא יכול להחליט מחר שלא בא לי יותר לגור בבית הזה.
יש לי חוזה מול הבנק. אם אני לא רוצה לגור בבית, אני צריך לפדות את החוזה.

זה כן דיני חוזים. simple as that.

יניב פרנקו 12 ביולי 2014

אם זה כזה פשוט למה דמארי לא במכבי ?
וזה לא כזה פשוט כי לוזון לא בעל הכרטיס -מהסיבה שכבר אין דבר כזה כרטיסי שחקן -יש הסכם בין לוזון להפועל שנחתם בתקופת טביב -אבל לשחקן יש הרבה מה להגיד וקרויף שחבר ללוזון אולי התנהג עניינית אבל חצה פה גבול מסוים .
להפועל זכות לשדרג לשחקן את החוק מאחר והוא שחקן שלה וללוזון זכות לנהל משאים ומתנים אבל רק בהנחה שהשחקן מעוניין .
החוזה בין לוזון לטביב הוא כזה שעננה רובצת מעליו ולמען האמת כל מי שבענף מבין את זה .

יניב פרנקו 12 ביולי 2014

ההערה לנדסברג ולאלטיט לא באה ממקום של הפרות חוזה -אלא ממקום שבעידן של היום דקות מעטות בקבוצה גדולה שוות הרבה פחות מהרבה דקות גם בקבוצה קטנה .
במיוחד לשחקן כמו אלטיט שמתייבש במכבי -שנתיים טובות בנס ציונה שוות לו יותר מהפוסטרים של מכבי .

אזי 13 ביולי 2014

ללנדברג ואלטיט עדיפות שנתיים טובות בנס ציונה. זה נכון.
אבל גם לרייס היתה עדיפה עוד שנה טובה ביורוליג ואז גם יכל אולי להגיע לNBA.
לפעמים שחקנים חושבים על העונה הקרובה ולא על 5 שנים קדימה.

אזי 13 ביולי 2014

אני לא יודע למה דמארי לא במכבי, אבל אני לא מבין איזה גבול קרוייף חצה?
הוא הגיש הצעה על שחקן. הוא לא חטף אותו והחזיק אותו בשבי.
וזה לא משנה באיזו תקופה ההסכם נחתם, הוא נחתם מול הפועל.

העובדה היא שדמארי לא במכבי, ולא בגלל ההחתמה הפופוליסטית של ברקוביץ'.

יניב פרנקו 13 ביולי 2014

אזי- עצם הגשת ההצעה- כאשר השחקן הבהיר שאינו מעוניין ובעצם ההגשה השחקן עצמו שקע עוד יותר בפלונטר משפטי היא טיפול בקו אפור של התנהלות עסקית.
אין פה דבר עבירה ולא קרוב לה- אפשר לראות בזה מהלך עסקי טהור ואפשר כמו שאני חושב לוותר מראש על הצעה שלא קידמה את מכבי ורק הטביעה את כל המעורבים בפלונטר.

דומה דרך אגב לחוזה הג'נטלמני בין מכבי לאוסקר על זה שלא "לוקחים" ממכבי שחקנים (מה שלדעתי קיים גם עם סוזה).

אזי 13 ביולי 2014

גם טל בן חיים הבהיר שהוא לא מעוניין.
לעזאזל אפילו ססק פברגס הצהיר קבל עם ועולם שביום שהוא יחתום בצ'לסי אפשר להרוג אותו.
שחקנים אומרים דברים.
ברוב המקרים הם אומרים את זה כדי לרצות את הקהל שלהם (להזכירך איך הקהל של הפועל התנהג לטל בן חיים וערן זהבי, עוד לפני שהם חתמו בפועל במכבי).

רועי 13 ביולי 2014

מעניין, שום מילה על אלונה ברקת.
ההתנהלות שלה לא חצתה גבולות מסויימים, ההתנהלות שלה לא שידרה עליונות פיננסית (הצעה של 4 מיליון ש"ח – גבוהה משל מכבי).

יניב פרנקו 13 ביולי 2014

רועי- אלונה ברקת אינה מובילת שוק- אני לא מוצא את עצמי בדיונים על העליונות הניהולית של באר שבע ועל התרבות העסקית שהיא הביאה. אז יש הבדל.
מעבר לזה שברגע שהיה ללוזון הצעה מקרויף- אלונה הגישה את ההצעה שלה (שהיתה גבוהה יותר).
כך שהנחת העבודה שלי שללא הצעה מקרויף- ללוזון לא הייתה הצעה בכלל.

דרך אגב – אלונה לא השאילה כבר שחקנים למכבי פ"ת השנה – מה שקרויף עשה כבר לפני שבועיים "במקרה".

אזי – דוגמאת טל בן חיים אינה דומה פה – להיפך – דמארי עשה כל שביכולתו כדי להבהיר את כוונותיו כבר בינואר- והנה עמד במילתו.

אל תשווה הצהרות נבובות לאתרי אוהדים – אלא פעולות.

אזי 13 ביולי 2014

אם מכבי לא היתה מגישה הצעה, לעומר דמארי לא היתה דרך לפעול.
אין דרך להוכיח הצהרות נבובות אלא על ידי מבחן המציאות.

שוב אני אומר: מכבי בסך הכל הגישה הצעה על שחקן שהוצע למכירה לפי בעל הכרטיס שלו.
אני לא יודע את חוקי הרכש בעולם הכדורגל. אבל אם יש לשחקן עצמו מילה בנושא, אז אין שום בעיה כי הוא יכול להגיד שהוא לא עובר.
מה כל כך נורא בזה שמכבי הגישה הצעה לרכוש שחקן?
אף פעם אף קבוצה לא קנתה שחקן?

אתה מתנהג כאילו קרוייף בא בלילה וחטף את עומר במשאית שמובילה תרנגולות.

יניב פרנקו 13 ביולי 2014

אזי- או שאתה מיתמם – או שאתה מסרב לקרוא את הטענה שלי.
לדמארי יש סכסוך ברור עם לוזון.
לוזון רוצה למכור אותו בלי קשר ודמארי רוצה להימכר לקבוצה שהוא יבחר.
זה סכסוך ברור שכל מי שמעט מסתובב בעסק מבין אותו.

ללא הצעה של קרויף – ללוזון אין מנוף להפעיל על דמארי- צריך להיות מאוד נאיבי לטעון את מה שאתה טוען.

קרויף נכנס בעין פקוחה לתוך סכסוך בין שחקן לעמוס לוזון- הסכם מכירה שרבים בענף חושדים בטוהר המידות עוד בהסכם המקורי וחוזה שמעולם לא נחתם בין 2 קבוצות.

אז מה כזה נורא בהצעה של מכבי- שום דבר לא נורא בה. היא לגיטימית – מה שנקרא כשר אבל מסריח. מלבד המתואר כאן.

אריק 14 ביולי 2014

אני מצטער יניב, אתה הוא זה שמסרב לקרוא את הטענה של אזי. הוא פשוט צודק.

אזי 14 ביולי 2014

נו, פרנקו
זה עדיין מהלך עסקי טהור של ברקוביץ'?
הוא פופוליסט והוא קונה אתכם בסיסמאות ריקות והחתמות שלא אומרות כלום.

תפסיק לקדש כל דבר שהוא עושה רק כי הוא בהפועל.

יניב פרנקו 14 ביולי 2014

איזה מהלך ?
אני אמרתי כבר לפני שבוע. דמארי רוצה להימכר לקבוצה באירופה ולשם זה יילך.
זה ברור לכל העולם.
כל הקרב כרגע זה בין רמון לחג'ג' על מימוש הערבויות- רמון רוצה לצאת מיידית מהערבויות שלו -הבור בהפועל עמוק מאוד מהשנתיים האחרונות ואת הבלגן הזה ייקח הרבה זמן לנקות.

לגביי אזי- זו תפישה – אבל אני חושב בדיוק הפוך על הצד של אוהדי מכבי- כל מה שקרויף עושה נכון בעיניכם.

אזי 14 ביולי 2014

נו באמת, אל תיתמם.
כן, הפניה של קרוייף לדמארי היא מצויינת.
העובדה שהוא לא הביא אף שחקן היא בנתיים כישלון שלו.
אם יש לך עוד טענות אליו, אני אולי אסכים איתם. אבל בנתיים יש לו שתי אליפויות.

יניב פרנקו 14 ביולי 2014

לזה אין לי תשובה.
עם 2 אליפויות הכל מותר.
שלא לדבר על 100 תארים…

תורג׳י 11 ביולי 2014

על פי אוהדים של חיפה אין הדלפות.
הכל מכוון מהמועדון…

עודד 12 ביולי 2014

יש דברים שהם בפירוש הודעות שהמועדון מוציא החוצה (דודו בזק באופן ספציפי). זה בולט מאד כשהניסוח זהה בכמה אתרים שונים.

עופר פרוסנר 12 ביולי 2014

אותי ממש מעצבנות ההדלפות. אגב, ידוע איפה הישראליות ייארחו משחקים באירופה כבר אם אכן זה יגיע למצב הזה (בתקווה שלא).

פה איתמר 12 ביולי 2014

בתור אוהד ברור.
בתור עיתונאי מה דעתך על כך?

אזי 13 ביולי 2014

(יניב, אתה חייב לטפל בממתין לאישור הזה)

יניב פרנקו 13 ביולי 2014

זה נכון.

malta dil kursu 26 ביולי 2014

Is there any information about this subject in other languages?

article 18 באוגוסט 2014

I simply want to tell you that I'm all new to blogs and really loved your web-site. Probably I’m likely to bookmark your blog post . You surely come with perfect stories. Many thanks for sharing with us your web-site.

Comments closed