מי פה הצהובון ?

איל ברקוביץ קונה את הפועל ראשל"צ.

וככה קיבלו את פניו בתקשורת היום – אז תאמרו לי ? מי הצהובון האמיתי היום ?

***

באתר הבית:

f466f25c8b530159e3135746a4c81be2

בוואלה :

a2da37d812fbb6ba8f760076b85c519e\\

 

ובאתר המתחרה של אתר הבית לא סולחים כנראה.

2ed1f0832820e4e258e0ea949d5b715b

****

וזה מה שאני חושב על המהלך.

עסקית – פוטנציאל גדול – ראשל"צ היא מטרופולין ענק, עם קבוצה אחת ועיר עם המון המון זוגות צעירים וילדים ונוער.

אישית – מאחל לו בהצלחה , בתחושה האישית שלי הוא צריך את העיסוק השוטף בכדורגל עצמו (ולא רק בתקשורת) כצורך קיומי.

מעשית – לא יודע אם הוא מסוגל להילחם בשדים שהביאו בין היתר את קבלת הפנים הזו, כי כמה שזה לא מקצועי, זה לא בא מכלום.

אבל אני כן חושב שברקוביץ או לא, מי שייקח קבוצות במודל של ראשל"צ וישים את הנוער במרכז יכול לעשות לכדורגל הישראלי מאוד טוב, כי כרגע יש מודל אחד של מכבי חיפה ות"א שמפעילות מחלקות למופת אבל לא באמת יודעות מה לעשות עם התוצרת ויש את כל השאר – אולי אקדמיות או סמי אקדמיות (מכללת הכדורגל של ברקוביץ בראשל"צ זה שם סביר?) יכולות להיות חוליה חסרה באבולוציה של הענף.

 

 

 

 

 

פרידה מהיילה (שוב)
תמשיכי ישר דורותי

70 Comments

אלעד 11 במאי 2015

ובתחנת הרדיו של הבית – התכנית של אופירה – הפרשנים עומדים בתור כדי להלל את המהלך – באוזניהם של ברקוביץ' ואופירה. לא מדברים על שום דבר חוץ מזה במשך חצי שעה. עיתונאות במיטבה!

מעביר תחנה לתכנית של אינשטיין וקופמן. מזכירים שם באותו משפט את בלאט, לברון, עדי גורדון, פיני גרשון ומנחם קורצקי. חוזר לתכנית של אופירה…

matipool 12 במאי 2015

למה אתה עושה את זה לעצמך ?
שמע מוזיקה .

אבישי 12 במאי 2015

+1

אלעד 12 במאי 2015

אני חוזר על הטעות ומקשיב גם היום. התחנה של אופירה מדברת ר-ק על זה (על זה שברקוביץ רכש את ראשון). כאילו כל כולם הספורט עמד מלכת ועצר נשימתו לנוכח המאורע המדהים הזה – שחקן עבר רוכש מועדון כדורגל חסר משמעות. וברקוביץ הוא זה שמנהל את הדיון…. לא ייאמן.

יניב פרנקו 12 במאי 2015

דיבורי ספורט זה אחד הדברים הכי כייפים שיש – רק פה זה שייך רק לעולם אחד.
אני בכלל לא מבין איך יש 3 תוכניות בוקר כמעט זהות ואף אחד לא מנסה לצאת ולבנות בידול של בוקר ספורט איכותי.

אלעד 12 במאי 2015

ולא יאומן שהכדורגל העבש שלנו מייצר כל כך הרבה דיבורי סרק בכל כך הרבה תחנות.
כמה אפשר לדבר ולהתווכח מי יפתח כמגן ימני במשחק שייגמר 0-0 בלי שלוש מסירות רצופות?

איתמר 11 במאי 2015

ראשון היא עיר של כדוריד.
אפילו קבוצת הכדורסל המצליחה מעניינת מעטים.
סקר אוהדים בקרב תושבי ראשון יבהיר שרובם אוהדים את הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי.
אם ברקוביץ יעלה את ראשון לליגת העל זו תהיה עוד קבוצה מיותרת ונטולת קהל.
מצער שראש העיר בוחר לבזבז כסף על קבוצות הכדורסל והכדורגל במקום להשקיע את הכסף בשתי קבוצות הכדוריד ולהפוך אותן לקבוצות דרג שני באירופה.

אריאל גרייזס 11 במאי 2015

בדיוק

יניב פרנקו 11 במאי 2015

קודם כל המודל של קרית שמונה מוכיח שלא חייבים אוהדים…ולראשלצ יש יותר אוהדים כמותית מלפחות 2-3 קבוצות היום בליגת העל – אבל מה שמעניין פה זו כמות הילדים בעיר שהיא עצומה והיכולת לבנות מחלקת נוער חזקה (כבר היום היא נחשבת טובה ) – שילוב של מחלקת נוער חזקה וקבוצה בליגת העל זה מודל עסקי מצוין .

השאלה הגדולה היא כמובן האם ברקוביץ יודע ויכול .

אריאל גרייזס 11 במאי 2015

לא הבנתי את ההבדלים בין הכותרות. באמת.
ולגבי ראשון – לטעמי אין פוטנציאל. מסורת זה הדבר החשוב בספורט ולקבוצה הזאת יש מינימום של זה. הפועל כפר סבא מביאה 5000 אוהדים למשחק בליגה לאומית אחרי שנים של שיטוט בליגות התחתונות. בני יהודה מפוצצת אצטדיונים, נתניה תמשיך להביא מלא אוהדים לא משנה באיזה ליגה. זה העתיד שבו צריך להשקיע – מקומות שאוהבים כדורגל. בראשון אוהבים כדוריד, בזה צריך להתרכז שם.
וחוץ מזה, מישהו צריך לחקור את תסמונת ההלסינקי שלך עם ברקוביץ. כולם ידעו שהחיבור להפועל יתפוצץ ועדיין חשבת שזה טוב. לא ברור שזה יסתיים אותו דבר בראשון? לאיש אין את היכולת לעיסוק בעבודה שוחקת יום יום. הוא טלנט.

יניב פרנקו 11 במאי 2015

2 הערות אריאל
הבעיה שלי פה זה התמונה בערוץ הספורט.
והבעיה העיקרית שלי זה ערוץ הספורט שההחלטות המערכת שלו לא שונות מזו של אופירה – אופירה אוהבת את ברקו וערוץ הספורט לא – מפה אתה מקבל את אופי הסיקור – וואלה לעומת זאת נראה הרבה יותר מקצועי .

ואני חושב שברקוביץ הוא מקרה שיכול לגמור גם כדודו טופז בגלל המורכבות של האיש והלוגיקה הפנימית המורכבת שלו – דווקא כאיש עבודה הוא הוכיח בנשר וגם בהפועל שאת השעות הוא משקיע .

גל ד 12 במאי 2015

באמת תמונה פחות מחמיאה מבשתי האחרים. אבל עם על זה מתבססת הכותרת המפוצצת של הטור פה, אתה חתיכת ליצן.

אזי 12 במאי 2015

הוא צודק.
התמונה היא המון.
תחפש כתבות מ Ynet על ביבי מלפני הבחירות, בכולן הוא נראה רע.
תחפש תמונות מישראל היום, בכולן הוא נראה בשיאו.

צור שפי 11 במאי 2015

שטוקהולם, לא הלסינקי

בלייק 11 במאי 2015

ברור ש״עדיף״ להיות בעלים של קבוצה עם קהל. זה פשוט עסק הרבה יותר יקר לקניה. בנתניה אולי היתה הזדמנות עכשיו, אבל החובות שם כנראה לא פשוטים.
ויניב – התשובה לשאלתך היא, לצערי – כולם.

יניב פרנקו 11 במאי 2015

לדעתי בסכום הזה אפשר לקנות את הפועל פתח תקוה – מועדון עם הרבה קהל ובני תבורי – אבל אני לא בטוח שפוטנציאל מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה היום -בעיר שכבר יש בה מחלקת נוער חזקה נוספת משתווה לראשון שיש לו כמו שציינו פה מחלקה מצוינת כבר היום .
אני גם ממש לא בטוח שראשון זו עיר של כדוריד בלבד כשמחלקת הכדורסל שלה עובדת יפה והשנה היא בין הקבוצות המובילות בארץ – ואני די משוכנע שאבסולוטית לראשון יש יותר אוהדים מבני יהודה או כפר סבא.

ובלייק -התשובה שלך נכונה – אלא שיש הבדל עצום בעיני בין צהובון שיודע שהוא צהובון לבין כזה שמתיימר להיות משהו אחר – ובדיוק כמו שמי שקורא ישראל היום או הארץ יודע בדיוק מה הוא קורא – כך אין לי בעיה עם וואן שהוא צהובון וטראש – כמו שאין לי בעיה (להיפך אני אוהב ) את האח הגדול של קשת – אני יודע מה אני מקבל – יש לי בעיה גדולה עם המתחזים.

בלייק 11 במאי 2015

לא יודע לגבי עלות רכישת הפועל פ״ת, אבל בכלל לא בטוח שהעירייה תשקיע את הסכומים שבראשון מוכנים להשקיע.
לגבי הצהובונים אני מבין את מה שאתה אומר. ניסיתי לחשוב אם יש איזה כותב ששווה להיכנס לאתר הזה בשבילו. אולי באזור ה- nba, וזהו. מדהים, אבל לא נשאר שם כלום, רק להתעדכן בתוצאות, אולי.
ב- one יש את הרכש החדש ענבל מנור וזהו. שני אתרי הספורט הפופולרים במדינה. וואלה אמור להציל את המצב, אבל גם שם יש התדרדרות רצינית עם כותרות צהובות, סנסציוניות ואפילו מטעות במכוון, פרסומים ״ראשונים״ עלובים. לפחות יש שם עוד כמה כותבים שאפשר לקרוא בלי להיעלב.

ניתאי 11 במאי 2015

לא חושב שבני היה מאשר את ברקו. האבנט דה גויאש פיפל וכו.

פראליה 12 במאי 2015

צודק, אייל היה חייב לקחת את מכבי ראשון כדוריד, אתה רציני?

יואב 11 במאי 2015

מחלקת הנוער של ראשון היא כבר היום בטופ 5.
רמת וכמות המתקנים-מהטובים שיש.
ברמה האישית, ברקוביץ קנה את הבן שלי.
לא יודע מה זה אומר.

אסף THE KOP 11 במאי 2015

להעביר אותו קבוצה.
בכל מקום שברקוביץ נגע זה נגמר בבלגן.

יניב פרנקו 11 במאי 2015

כמה הורים הוציאו את הילדים שלהם ממחלקת הנוער בירושלים כשטביב נכנס?
זה לא כזה פשוט.
מה גם שצפירות האזעקה מוגזמות בעיני.

יואב 12 במאי 2015

אנחנו עוד נראה מה זה אומר.
וההשוואה להילה סביב ביתר(לילדים והורים), היא אחת מהמנותקות הגדולות שפגשתי.

7even 11 במאי 2015

ברקוביץ התאים מצויין להפועל.
הבעיה שהוא הגיע בטיימינג גרוע.

שים אותו בהפועל בריאה מבחינה ניהולית,
ועם תקציב מעט משודרג, ממש מעט ,
והוא עושה קסמים.

עופר ג. 11 במאי 2015

עיר של כדוריד או לא, ראוי שלעיר הרביעית בגודלה תהיה קבוצה איכותית.
נכון להיום הקהל של ראשון די מצומצם. זו היא של מהגרי שינה במקור שרובם הגיעו עם אהדה לקבוצות אחרות, ובעידן המודרני יותר קל לילדים להתחבר לקבוצות הגדולות מהטלויזיה, בארץ ומחו"ל.
התנהלות נכונה ויצירת חיבור נכון עם העיר והקהילה יכול ליצור תוך שנתיים-שלוש קהל בסיסי של מעל 3000 אוהדים למשחק. במשחקים מכריעים בשנים האחרונות זה מה שהיה.
הפוטנציאל העסקי בעיר הזאת הוא עצום מבחינת יכולת כלכלית וכוח רכישה של התושבים.
אני אוהד הקבוצה ואני מאושר מהמהלך.
זה פשוט שם אותנו על המפה מבחינה תקשורתית ומבחינת היכולת למשוך שחקנים טובים ולבנות קבוצה ראויה.
על פניה זו עסקת WIN WIN לשני הצדדים, שאם האגו ( של ברקו ביחוד, וגם של קברניטי הקבוצה היום ) לא יפיל אותה, אז כולם יכולים להרוויח.
בהצלחה.

עידוקוליס ליפשיץ 11 במאי 2015

אני באמת ובתמים לא מבין את הפואנטה שלך עם הכותרות באתרים השונים.
ונראה לי שאני לא היחיד.
מה צהוב בידיעה לקונית, בלי כיתוב מפוצץ, שמספר על רכישת קבוצת כדורגל?

תודה מראש

dmc 11 במאי 2015

מצטרף, לא הבנתי מה ההבדל בין התמונות, ובין הידיעות

יניב פרנקו 11 במאי 2015

זו בעיני קצת היתממות
התמונה של ערוץ הספורט היא תמונה מגחיכה שקשה להיתמם ולא לראות את האינטרס מאחוריה.

the bird 11 במאי 2015

מסכים לגמרי יניב,
אני לא מחסידי ברקוביץ
אבל פה בתמונות זה בולט
(זה גם פטנט מוכר מעולמות אחרים שלא קשורים לספורט)

גיסנו 11 במאי 2015

אבל זה לא שוואן ו-וואלה שמו תמונות דוגמנות שלו שמח ומחויך. אף תמונה פה לא מחמיאה ואני באמת לא רואה הבדל עד כדי כך משמעותי בין הידיעות השונות.

יניב פרנקו 12 במאי 2015

וואן שם תמונה שלו בפוזת הבוס – משקיף על המרפסת בלבוש סביר – ערוץ הספורט שמו תמונה מגחיכה.
לפני כמה שנים אברם הבריז כמאמן הנבחרת לראיון בידיעות והתראיין במקום למעריב לדעתי – בתגובה ידיעות מרחו על עמוד שלם תמונה שלו עם הכרס בחוץ.
התרגיל הזה בעיתונות מוכר וידוע – הרי המערכת של ערוץ הספורט היו חייבים להתייחס לידיעה – המקור הנקמני היחידי הוא בתמונה.

פאקו 12 במאי 2015

בדיוק הדוגמא שנזכרתי בה כשראיתי את התמונות (זו של אברם)

גיסנו 12 במאי 2015

אני מכיר את השיטה למרות שלא זכורה לי התמונה של אברם, בפוליטיקה עושים את זה המון.
אני מבין מה אתה אומר אבל אני באמת לא רואה כאן משהו עד כדי כך צורם.

אסף THE KOP 11 במאי 2015

כאחד שגדל בראשון אני יכול לציין שהפועל ראשון לא מעניינת כמעט אף אחד.
את תושבי ראשון מעניין רק כדוריד, כדורסל ואם כבר כדורגל אז הם אוהדים קבוצות מחוץ לעיר.

יניב פרנקו 11 במאי 2015

היום.אולי.
אבל עיסקית אני טוען שיש אפשרות לבנות שם בסיס קהל סביר ומחלקת נוער מצוינת.

Lord Anthony 11 במאי 2015

ספר את זה לאיזי שרצקי

יואב 12 במאי 2015

אתה טועה.
ברקוביץ קנה מחלקת נוער טובה. זהו.
לא מעבר לזה.
אל תדמיין מה שאין.

יניב פרנקו 12 במאי 2015

קבוצה בריאה בליגה לאומית זה שלד להרבה דברים.
הוא קנה קבוצה כמעט בלי חובות בליגה סבירה עם בסיס אוהדים רחב מחצי ליגת העל.
כמה אוהדים יש היום בליגת העל להפועל עכו, רעננה, קרית שמונה, מכבי פ"ת ?
העובדה שזה איל ברקוביץ מסיטה את הפוטנציאל ממה שיש פה – ומה שיש פה זה אפשרות לעשות את מה שג'קי בן זקן עשה הרבה שנים באשדוד לדוגמא.

אריאל גרייזס 12 במאי 2015

הקבוצות שמנית הן בדיוק הקבוצות שאין להן זכות קיום בליגת העל. קרית שמונה אפשר להשאיר בצד – זאת קבוצת פריפריה אמיתית ולאוהדים שם אין אופציה אחרת. רעננה? עכו? רמת השרון של שנה שעברה? שיעופו קיבינימאט.

אזי 12 במאי 2015

בתור ילד שגדל בבת ים, נורא רציתי לאהוד את הפועל בת ים. אבל לא היה מה לאהוד שם.
אני בטוח שילדים רשל"צים יעידפו קודם לאהוד את הקבוצה שלהם ורק אחר כך להתחבר לקבוצות אחרות.
אבל כמובן שמדובר רק על ילדים שלא אוהדים כבר קבוצה אחרת.
מה שאומר שראשון קודם צריכה להפוך להיות קבוצה לגיטימית
ורק אז ילדים בני 5 יוכלו לאהוד אותה
ורק עוד 15 שנה יהיה לה בסיס אוהדים נורמאלי.

בהצלחה.

red sox 11 במאי 2015

נכון. בסיס אוהדים גדול מאוד של הפועל ת"א בראשון.
עם ובלי קשר, אני לגמרי רואה את מחלקת הנוער של הפועל כנפגעת המידית מהמהלך הזה של ברקוביץ'.

יניב פרנקו 11 במאי 2015

למה ?כלומר למה דווקא הפועל כנפגעת עיקרית ?
ודרך אגב – אם אתה מרכיב את נבחרת השחקנים שגרים בראשון יש לך אלופה :)

red sox 12 במאי 2015

כי זו מחלקת הנוער ה"גדולה" הקרובה ביותר וכי ברקוביץ' מכיר אותה מצויין ויודע בדיוק את מי שווה לפתות איך לפגוע בה.

D! פה ועכשיו 11 במאי 2015

רק אני לא מבין איך המילה עסקית קשורה לפה?
יש מועדון ריווחי בכדורגל בישראל, אחד?

כי אם מישהו עושה מהלך עסקי והולך לקנות חנות בגדים או שווארמה אז מבחינה עסקית הוא רוצה לדעת שהוא הולך להרוויח מזה, או לפחות שיש פוטנציאל אמיתי לרווח.

אורליוס 11 במאי 2015

אחד השחקנים שהכי הערכתי בכדורגל שלנו.
אחד האנשים שאני הכי מזועזע מהם כבן אדם, כמנהל, כאיש תקשורת, כהורה.
ניחוש: זה נגמר תוך שנתיים עם הרבה בלאגן, אלימות מילולית ברמה הכי נמוכה, והכנה לתפקיד הבא שלו.
חבל לי.
שחקנים שהערצתי:
אוחנה – פרשן (וכמעט ח"כ)
זוהר – פרשן (וסלב)
נימני – סוכן (ומאמן?)
ברקוביץ' – מנג'ר (ובעלים)

למה הם הרסו לי את ההערצה?
אני חושב פעמיים לפני שאני מעריץ כדורגלן ישראלי היום.

סניור 11 במאי 2015

יש אחד, אליניב שמו, בוא תעריץ אותו, מבטיח לך שלא תתאכזב!!

גיסנו 11 במאי 2015

חכה הוא עוד לא פרש

יניב פרנקו 12 במאי 2015

מה בהתנהלות של נמני וזוהר ואוחנה בשנים האחרונות שלהם כשחקנים גרם לך לחשוב שיתנהגו אחרת מחוץ למגרש ?

סניור 12 במאי 2015

הוא אחר. לא יודע להסביר את זה, אבל הוא פשוט משהו אחר.

בלייק 12 במאי 2015

ברדה הוא קודם כל בן אדם וספורטאי (לא במובן העיסוק, אלא ברוח).
אני מאוד מקווה שהוא יישאר בכדורגל. רק לא בתפקיד סוכן. יש לנו כוכב אחד כזה וזה יותר ממספיק.
מנהל מקצועי בב"ש, אחראי על הנוער, אולי מאמן אם הוא רוצה.

גם אם לא בב"ש יהיה מצוין אם יישאר בכדורגל.
אולי בהפועל ת"א, שגם בה הוא שיחק בעבר?

תומאס נוימן 12 במאי 2015

אחלה בן אדם, אבל "ספורטאי" לא הייתי ממהר לקרוא לשחקן שנופל באופן תיאטרלי מכל נגיעה בו. הרבה יותר הצגות מגולים בשנתיים האחרונות

בלייק 12 במאי 2015

זכותך.

אני אוהד מכבי, ובטח לא אוהב הצגות של שחקנים במיוחד נגד מכבי (כמו שאני לא אוהב את ההצגות של טב"ח או יואב זיו למשל). אתמול מבחינתי, אגב, היה השיא. ברדה לא שיחק.
אבל אני לא רואה את ברדה עושה את זה יותר משחקנים אחרים או מהממוצע בענף. קורה גם ששחקן מרגיש מכה ואולי גם נופל ומהיציע או מהסלון זה נראה הצגה. לא הייתי שופט את ברדה, לא כאדם ולא כספורטאי על סמך זה.

כשהתכוונתי שהוא ספורטאי, התכוונתי שהוא מגלם את רוח הספורט. נלחם באופן ספורטיבי (אחד השחקנים הניידים בליגה), הוא לא מלכלך על יריבים, יודע לפרגן. נראה שהוא מבין שזה ספורט ולא מלחמה.
הוא גם לא מהרוטנים אם משהו לא מוצא חן בעיניו. לא זוכר אותו מכבס כביסה מלוכלכת בתקשורת. הוא שקול במילותיו, לא יוצא בהצהרות מפוצצות.
ברדה מקבל המון פרגון מאז שחזר לב"ש. לא רואה או שומע שזה עלה לו לראש. אין לו אגו כמו של כוכבים אחרים, במיוחד שחקנים מובילים בקבוצות מצליחות. בקיצור, אני מסמפט אותו מאוד.
ואי אפשר להגיב בלי להוסיף גם משהו שלילי (טוב, אפשר, אבל…): בהשוואה בינו ובין בניון, נער הזהב והטפלון 2.0 (אחרי שגרסת נמני קרסה), אני לוקח את ברדה בלי לחשוב בכלל. לאיזה תפקיד שהוא ירצה.

ברק 12 במאי 2015

עשית לי את היום!

גיסנו 12 במאי 2015

זה היה בהומור, ברדה נראה אחלה בן אדם אבל הכוונה שלי שיש לו עוד זמן להתקלקל עד סוף הקריירה על הדשא ;)

סניור 12 במאי 2015

לא היה לי ספק שאתה צוחק, אבל פשוט לא יכול שלא לבוא להגנתו!

גיסנו 11 במאי 2015

זה הרי סיפור ידוע מראש, ברקוביץ׳ הוא מאסטר בשיטת ה״הצלחות הן שלי וכשלונות הם של כל השאר״.
כל עוד זה ילך טוב – שבוע, חודש, שנה או חמש – לא נפסיק לשמוע ממנו כמה הוא גאון ניהולי ואיך הרים קבוצה לתפארת.
בכשלון הראשון הוא יברח ויפזר האשמות לכל הכוונים (הימור שלי: ראש עיריית ראשל״צ יככב שם)

Devito 12 במאי 2015

sounds about right

יוספיהו 12 במאי 2015

גיסנו,

ברשותך אני מתקן את מה שרשמת:

"כל עוד זה ילך טוב – שבוע, חודש, שנה או חמש – לא נפסיק לשמוע ממנו *ומאופירה* כמה הוא גאון ניהולי ואיך הרים קבוצה לתפארת.
בכשלון הראשון הוא יברח ויפזר האשמות לכל הכוונים *בחסות האתר של אופירה* (הימור שלי: ראש עיריית ראשל״צ יככב שם)"

יואב 12 במאי 2015

ברקוביץ קנה שימוש במתקנים וזכויות על מחלקת נוער טובה. לא חושב שהקבוצה הבוגרת תעניין אותו מאד, ככה צריך להתייחס לזה.

יניב פרנקו 12 במאי 2015

הוא צריך קבוצת בוגרים כדי שבגיל 18-19 הוא יוכל להעלות שחקנים לבוגרת, להריץ אותם שנתיים ולמכור אותם הלאה.

MOBY 12 במאי 2015

אייל יקנה מספר בלתי נגמר של כובעים וכל הצ'קצקנים יאלצו לאכול אותו

גילעד 12 במאי 2015

איל ברקוביץ' לא יכול להפוך את הפועל ראשון למשהו שהיא לא. ראשון לציון תמשיך לא להתעניין בקבוצת הכדורגל הגדולה ביותר שלה.
את הגרעין של תושבי ראשון המקוריים הקבוצה איבדה לפני 20 שנה בערך כשעברה לאצטדיון חדש ומרוחק ממרכז העיר, המקום הזה שגרים בו ראשלצים ולא חוב"תים משפרי דיור.
במערב, עם אצטדיון לא ביתי להפליא, המנותק לחלוטין מכל השכונות הסובבות אותו, אין באמת זהות.
בשנים בליגת העל הקבוצה עוד מדי פעם מילאה את האצטדיון, כשהיו באות הקבוצות הגדולות לעיר, ונסמכת גם על שלל אסטרטגיות שיווקיות של כניסה בחינם ללובשי כתום וכמובן כניסה בחינם למחלקת הנוער הענקית שהייתה לה. היום? אין כלום.
מרכז העיר ראשון, והמקום שתושבי העיר באמת מרגישים עצמם מזוהים עם העסק הזה שנקרא ראשון לציון, נשלט לחלוטין על ידי הכדוריד. זו באמת העיר היחידה בארץ ששחקן כדוריד שהולך ברחוב הוא אדם מזוהה אבל אם שחקן כדורגל מהקבוצה של העיר ילך ברחוב – אני באמת בספק מי יזהה אותו.
סביר שזה גם נובע מהעובדה שהראשלציות בכדוריד מזינות את עצמן, הן בעלות מחלקות נוער מצויינות שגדלות על בסיס הילדים במרכז העיר, שאחר כך גם חיים את העיר, מבלים בה (שחקני הכדוריד בישראל לא בדיוק מקיימים אורח חיים ספורטיבי, בלשון המעטה) וגרים בה.
לכדורגל אין את זה.
אפס יכולת לייצר שייכות. כבר הרבה שנים שכל מה שהקבוצה הזו מצליחה לספק לתקשורת המקומית (מי עוד קורא תקשורת מקומית היום?) זה סכסוכים בין העירייה לבין בעלי הקבוצה. לא מעניין, נקסט.

פאקו 12 במאי 2015

איבדת אותי בביטוי "חוב"תים משפרי דיור". איכס.

נדבושקה 12 במאי 2015

תסלח לי, אבל יש לא מעט אנשים שנוסעים כל שבועיים מינימום 30-45 דקות כדי להגיע למשחק הביתי של הקבוצה שהם אוהדים.

להגיד שבגלל שהאצטדיון לא נמצא במרכז העיר אז הקבוצה איבדה את גרעין הקהל- זה מעיד על איכות הקהל ולא על הקבוצה.

לא שמעתי שנתניה איבדה את הזהות שלה בגלל שבנו את האצטדיון החדש בתוך מתחם מסחרי, ולא במרכז העיר.

אנחנו בשנת 2015, אצטדיונים לא בונים במרכזי ערים.

נדבושקה 12 במאי 2015

תגובתי מכוונת לגילעד, ולא לפאקו כמובן

עדי אבני 12 במאי 2015

לא מבין מה מגעיל בחוב"תים משפרי דיור. וזה כחוב"תי שמשפר דיור בתל אביב. חוב"ת זה ר"ת של חולון- בת ים.
חוצמזה מסכים עם נדבושקה- הדבר מראה חוסר חיבור של הקהל, לא של הקבוצה

אייל 12 במאי 2015

+1

בלייק 12 במאי 2015

קראתי הודעה של הפועל תל אביב שהם הגישו הצעה נדיבה להארכת חוזה לאופיר חיים, אבל הוא העדיף שלא לחתום ולכן לא ימשיך בהפועל בעונה הבאה.
חשבתי ששני הצצדים היו מאוד מרוצים מהשידוך (וממה שראיתי גם הקבוצה נראתה לא רע בכלל עם אופיר חיים). מישהו יודע מה הסיפור? סתם נפל על עניין של שכר ותנאים? אולי יש קשר לרכישה של ברקוביץ' (אם אני לא טועה הוא הביא אותו להפועל)?

סולי 12 במאי 2015

לא כל כך קשור לפוסט, אבל חשוב לאוהדי הכדורגל:
חושב לפתוח בעצומה להצביע לאיציק זוהר בפח הגדול, שחס וחלילה לא ייצא משם מוקדם מדי ויחזור לערוץ הספורט להרוס לנו גם את גמר ליגת האלופות…
שמשהו אחד טוב ייצא מהתוכנית ביזיון הזאת..

Comments closed