נגיד שזו סאטירה בלבד

 

לפעמים אפשר לזקק תובנה למסר פשוט כל כך, במסווה של סאטירה.

אבל הבדיחה כולה על חשבוננו.

11705262_534218266725583_3772574264395216649_n

 

 

מתוף דף הפייסבוק – הפייסבוק הפיקטיבי של הכדורגל הישראלי (עלה ביום חמישי – לפני הדרבי, לפני משחק הראווה ).

ובזמן שבטוויטר ובפייסבוק ובתגובות כאן בדה באזר תיפתח מלחמת "איזו קריאה חמורה יותר"  ולאיזה קהל יש חוליגנים נוראיים יותר – בזמן הזה ,הבדיחה היא על חשבון כולנו.

ואם אני מנסה להבין מדוע עשרות אלפי אוהדים מכל צבע שהוא מוצאים את עצמם בויכוחים בלתי נגמרים על קריאות כאלה ואחרות ועל ניסיון להגן על הקבוצה שלהם, על המחנה שלהם – אני חושב שהבעיה העיקרית שמי שאמור לנהל דיון מסודר , ראוי ובעיקר אובייקטיבי הוא הכל חוץ מזה.

ואם הקרב התדמיתי נגזר אצל הצהובונים האלה , אז ברור מאיפה מגיעה ההתגייסות האוטומטית להגן על המחנה שלך.

אם התדמית של המועדון האהוב עליך מופקדת בפני חוליגנים וצהובונים אתה תמצא את עצמך מדי פעם בצד הלא נכון של הקרב.

***

אני מתגעגע לערוץ הספורט של פעם , אני מתגעגע לדיון אמיתי וכנה על מה שהיה אתמול בדרבי , אני מתגעגע למודי של פעם , אני מתגעגע ליריבות של פעם.

תחזירו לי את זה בבקשה , בלעדי תקשורת ראויה לא נוכל להילחם בבעיות האמיתיות.

 

 

 

 

בשורות טובות
על "ראודי" וראוזי - רובי גלודאן

53 Comments

מוטי 2 באוגוסט 2015

עובדים על זה בדיוק עכשיו. הבעיה שזה חלק מהתכנים שיעלו בערוץ 5 בתשלום הדור הבא החדש שבטח יעלה בקרוב.

רינוס מיכלס 2 באוגוסט 2015

חיפשתי וחיפשתי תגובה שלי בדה באזר מלפני איזה שנתיים או קצת פחות , לצערי לא מצאתי …

עד שלא יעשו את מה שהצעתי שם , הכל חרטבונה והאלימות במגרשים וביציעים אף פעם תיגמר

כל פעם שהאלימות נוצרת בסבב האין סופי הזה , היא פשוט מספקת המון זמן אוויר לכל התוכניות " ספורט " שקופצות על המציאה כי בכל מקרה אין ממש ספורט או כדורגל לדבר עליו בארץ הקודש

גיסנו 2 באוגוסט 2015

היות ואני מניח שכמוני, אף אחד לא יחפש פוסט של כבודו מלפני שנתיים, התואיל בטובך לחלוק עמנו את הפתרון לכל תחלואי האלימות ביציעים?

רינוס מיכלס 2 באוגוסט 2015

אני לא רואה את זה קורה , אבל רק לשם הנושא

* מישור ממשלתי / חקיקתי – " חוק מניעת אלימות בכדורגל "
, הכנסת צריכה לחוקק חוק עונשין נגד הפרט , על אלימות ביציע / על הדשא / סביב האצטדיון

העונש יהיה בהדרגה כמובן ( לפי חומרת המעשה ) מהקל אל הכבד

כאשר העונש עצמו כבסיס , יהיה איסור כניסה למשחקי כדורגל מלמשך 15 שנים ( התקופה הפחותה ביותר ) עד למשך כל החיים (התקופה המירבית ביותר )

לא צריך בית כלא , לא מעצר , ולא התייצבות בתחנת המשטרה

ובנוסף לחוק העונשין החדש למניעת האלימות בכדורגל , יחוקק חוק משלים לחוק העונשין , שיאפשר למשטרה לנהל ולהיות אחראית על מאגר מידע ( שיהיה במסופי הבקרה / שליטה / זיהוי שיותקנו באיצטדיונים ) של מתפרעים שניתפסו בעבר , ולאסור את הכניסה של אותו מתפרע לשעבר ( כמובן לפי משך הזמן שהשופט קצב לו לפי חוקי העונשין החדשים )

* מישור ממשלתי / תקציבי –
, הפניית תקציב מסגרת ( חד פעמי וענק ) תחת תוכנית סדורה עם יועצים ואנשי מקצוע בתחומים השונים , למען הקמת מערך מחשבי בקרה/שליטה/זיהוי בכניסת אוהדים לכל יציע בנפרד , בכל אצטדיון בליגה הראשונה

בנוסף , כל איצטדיון ירושת במצלמות בתוך תחומי האצטדיון , יציעיו ומתחמו ( גם המתחם שמחוץ לאצטדיון ) מכל זווית אפשרית ( 360 )

ביצוע שאני מניח שיעלה עוד איזה 300 מיליון שקלים ( סתם הערכה גסה מאוד שלי שלא נשענת על שום ידי מקצועי בתחום מבחינת עלויות )

כך שהערכה גסה מאוד שלי ( כי אין לי מושג כמה מערכות כאלה עולות ) בערך 50 מיליון שקלים לסידור מערכת שלמה באצטדיון אחד ,

50 מיליון × 10 ( איצטדיונים קיימים ) = 500 מיליון שקלים + 300 מיליון שקלים ( על רישות כל האיצטדיונים ומתחמיהם במצלמות ) = 800 מיליון שקלים – לתוכנית חומש ( 5 שנים )

למרות שזה גם יכול לקחת אפילו יותר זמן , כי חוץ מהחקיקה ( שתיצור את התשתית עצמה לכל המהלך הגדול הזה ) ומייצור והתקנת מערכת הבקרה/שליטה/זיהוי שעלולים לקחת זמן , צריכים להתאים את מתחמי האיצטדיונים למוכנות התאמת המערכת למתחם האצטדיון ושעריו

התקציב לתוכנית החומש הזאת ילקח בקלי קלות מתקציבי הענק העתידיים של הטוטו שגם כך מופנים לכדורגל ברובם ( עד כמה שאני יודע )

* מישור מנהלתי / אירגוני –
באחראיות המנהלת / התאחדות , יהיה להחליט וגם להוציא לפועל החלטה שכאשר החקיקה מהכנסת והצבת המערכות באיצטדיונים יושלמו , הכניסה לאיצטדיון תיהיה בשילוב הצגת תעודת זהות ( בנוסף למנוי / כרטיס ) ובשילוב משטרת ישראל ( שתיהיה נוכחת מאחורי הפעלת אותם מסופי שליטה / בקרה / זיהוי ) יהיה באותה מערכת , מאגר מיספרי תעודת זהות של מתפרעים שכבר ביצעו עבירות על חוק העונשין החדש , ולכן לא יוכלו להיכנס לאיצטדיון

קטינים שעוד אין להם תעודת זהות יוכלו להיכנס אך ורק עם בגירים ( כאלה שכבר יש להם תעודת זהות ) ובמקרה והקטין יתפרע ויעבור בעצמו על החוק כבר שכחתי מה היה הרעיון שלי בתגובה מלפני שנתיים ( וכרגע לא עולה לי פיתרון לראש בנוגע לסוגיה זו ) אבל אני מניח שלא תיהיה בעיה כל כך גדולה לחשוב על פיתרון יצירתי בקשר להתפרעות קטינים

עוד היבט של המינהלת / התאחדות במישור המנהלתי / אירגוני , יהיה כאשר יוחלט על הסכם חוזי כולל של כל המועדונים בליגה הראשונה , שיחייב את המועדון המארח ( את המשחק ) לעבוד ביחד עם המשטרה כדי לתבוע תביעות אזרחיות את המתפרעים ( זאת כמובן בנוסף לאיסור הכניסה שיחל על אותו מתפרע עקב עבירתו על חוק העונשין החדש )

היו עוד היבטים ומאפיינים להשלמת התוכנית הסדורה שלי , אבל באמת שאני כבר לא זוכר ( לכן גם חיפשתי את התגובה המקורית מלפני שנתיים בערך , שהייתה הרבה יותר מפורטת ומנומקת )

בכל מקרה זה התוואי , והוא מאוד פשוט

פשוט צריך לקבל החלטה מלמעלה ( בית נבחרים ) שתוכיח שבאמת יש ראייה לטווח ארוך ( ברור , רק בישראל ) וכוונה להפוך את הכדורגל לתרבות נקייה מאלימות גופנית והסתה

ולכן כמובן שזה לא יקרה …

זה העם ואלו הם נבחריו

אדם 3 באוגוסט 2015

האמת, הפסקתי לקרוא באמצע. הרעיונות שלך מפחידים אותי

רינוס מיכלס 3 באוגוסט 2015

למה ?
אורך הענישה ארוך מדי בשבילך ?

או שמאגר מיספרי התעודת זהות ( כמו שיש בכל מסוף משטרתי פשוט ) במערכת המסוף והבקרה שתיהיה בכניסה לאיצטדיון הפחידה אותך ?

חוץ מזה זה בסדר , אתה ושכמותך עוד תתגעגעו לתוכנית כמו שלי , שכמובן לא תתקבל …

כי כשהמדינה הזאת תגיע במלוא הכוח ל-1984 ( הו הו איך שהיא תגיע ) , אתה תדע להבדיל בין סדר לכוח

יואב 3 באוגוסט 2015

אל תישא את 1984 לשווא.

רינוס מיכלס 3 באוגוסט 2015

לשווא ?
דבר איתי ב – 2035 בערך

יואב 3 באוגוסט 2015

ברור

Ljos 3 באוגוסט 2015

אם יקבלו רק חלק מההצעות האלו, זה יגיע הרבה יותר מוקדם.

רינוס מיכלס 4 באוגוסט 2015

Ljos – אין לך מושג על מה אתה מדבר

תעשה טוב ולך צפה בסרטים מצויירים , אני מעריך שלפחות שם יהיה לך יותר קל להבין את העלילה

כי למציאות שאתה חי בה כנראה שאתה לא מודע

בכל מדינה מסודרת כולל הנדירות ששמו את זכויות הפרט והקניין על דיגלן , יש מאגר של מיספרי תעודות זהות במחשבי /מסופי המשטרה

ואין פה שום חדירה או הפרה של זכות הפרט ויכולת להרע לו על ידי מידע זה בלבד

אדם 3 באוגוסט 2015

האמת, נשברתי כשידברת על קטינים (וברור שזמן הענישה שאתה מציע הוא חסר פרופורציות לחלוטין)

רינוס מיכלס 3 באוגוסט 2015

לא הבנתי את העניין עם ההישברות בהתייחסות לקטינים

ומה זאת אומרת זמן ענישה לא מידתי ?
מידתי למה ? מידתי במה ?

בסך הכל איסור כניסה לאיצטדיוני כדורגל ,

לא כליאה , לא מעצר , לא התחייבות להתייצב בתחנות משטרה בזמני משחקים

הייחשב משחק כדורגל כלחם , מים וקורת גג עבור האדם , שאינו יכול לחיות בלעדיו ? שבלעדי כניסה אליו ייחשב כתת אדם וחסר כבוד ו – " זכות " בסיסית ביותר כאדם ?

ימשיך המתפרע וימצא לעצמו חיים ,
או שימשיך להרוס אותם ( אבל הפעם רק את שלו ) כי את של אחרים כבר לא יתנו לו

אדם 3 באוגוסט 2015

קטין יכול להיכנס רק עם מבוגר? נו בחייאת, אני אפילו לא יודע איך להתייחס לזה.
לא מידתי מכיוון זו שלילת חופש מאוד דרקונית מאדם. אם אתה טוען שמתפרע צריך להיות מורחק ל-15 שנה ממקום מסויים אז גם כל מי שמפר את הסדר הציבורי בחוף אסור לו ללכת לחוף 15 שנה. אולי גם כל ילד שהלך מכות בבי״ס צריך להיות מורחק ממנו ל-15 שנה? ומה עם מפגין שהשליך אבן? ומפגין שסתם נעצר ע״י שוטרים ולאחר מכן יהיה אסור לו לדרוך בכיכר רבין 15 שנה?

רינוס מיכלס 4 באוגוסט 2015

אם אתה לא יודע איך להתייחס לזה , אז אל תתייחס לזה

וכמו שהצלחתי להבין את תפישת העולם הקומוסוציאליסטית שלך שלך בתגובה הקודמת שלי , גם עכשיו אני אכתוב את זה

משחק כדורגל הוא לא לחם , מים , או קורת גג , והוא לא קשור לשום חופש כלשהוא של האדם

כדי להיכנס אליו צריך לעבוד ( לשלם קניין ) ולהתנהג בהתאם לפי אמות המוסר

הדוגמאות שהבאת לא קשורות ולא נכונות

מי שמתפרע באיצטדיון כדורגל , בא בשביל להתפרע . והוא מצליח כל פעם מחדש בלי אף תגובה ועונש מרתיע

לחוף הים , ולבית ספר לא באים במיוחד בשביל להתפרע ( זה כבר עניין של חיי האזרחות במרחב הציבורי )

למפגין מתפרע שמשליך אבן יש עונש משלו , לא צריך חוק עונשין חדש ( עד כמה שאני יודע ) וראייה לכך שכמעט ואין בכלל זריקות אבנים בהפגנות ( אלא אם אלה הפגנות התפרעות לשמן , ואז יש מעצרים ועונשים מותאמים למתפרעים )

רינוס מיכלס 4 באוגוסט 2015

ודרך אגב ,
חוף , בית ספר , או כיכר , הן מרחבים ציבוריים ולא בבעלות פרטית או שמושכרים על ידי חברה פרטית על מנת לארוך אירוע במרחב הזה

ולכן מלבד התובע הציבורי שתובע בשם " האזרחים " את המתפרעים , אין ממש צד שני אישי מול המתפרע באותם מרחבים נטולי קניין פרטי

ב – " כדורגל " הישראלי , גם אם האיצטדיון הוא לא בבעלות פרטית , עדיין הוא מושכר על ידי בעלות פרטית , והבעלות הפרטית הזאת אחראית על האירוע (ביחד עם צוות האבטחה שהיא שוכרת לאירוע ) ועל שלום הציבור בו

ולכן כשיש צד שני פרטי של ממש מול המתפרע והעבריין , יש אופי שונה לתביעה ולחוקי העונשין ששלובים בה

אדם 4 באוגוסט 2015

ברור לך, אני מקווה, שהעונשים שאתה מציע קיימים אך ורק במשפט פלילי ולכן במקרה הזה תביעה של גוף פרטי לא יכולה להציע כאלו עונשים.
יש הבדל בין עונש מרתיע לבין השתוללות חסרת רסן ומה שאתה מציע זו השתוללות חסרת רסן. אתה חושב ששבוע במעצר אחרי ההתפרעות הראשונה ואז עונש מאסר של חודש בשנייה לא יהיה מספיק מרתיע? בכלל, בשום שלב לא התייחסת למספר הפעמים שאותו מתפרע התפרע ואתה גם נותן לשוטרים הנפלאים שלנו פה יד קלה על ההדק. נניח מישהו זרק משהו למגרש, הבן שלך עמד לידו והשוטרים החליטו שהוא זרק ואז אתה רב איתם ומנסה למנוע מהם מעצר שווא שכזה. ברגע זה אתה ובנך הפכתם למתפרעים ואתם זכרים ל-15 שנות מאסר. עכשיו, מצלמות אולי יוכלו לזכות את הבן שלך אבל עך התגובה האינסטינקטיבית שלך שבהחלט נחשב להתפרעות (הפרעה לשוטר בביצוע פתקידו כביכול) אין איך להגן.

רינוס מיכלס 4 באוגוסט 2015

אדם – לא יודע למה אין אפשרות להגיב מתחת לתגובה שלך , אבל אני אכתוב בכל זאת תגובה ומקווה שתיראה אותה

לגבי החוקים והתביעה , תקרא טוב את התוכנית הסדורה שלי ותיראה שכתבתי שכל עניין החקיקה והמשפט תלוי בבית הניבחרים ויבוא ממנו כמובן

לגבי ההגדרות של " עונש מרתיע " ו – " השתוללות חסרת רסן " , בדיוק הפוך

קודם כל מי שמשתולל בצורת חסרת רסן הוא המתפרע עצמו ( אלא אם כן קו המחשבה שלך שצריך להתייחס אל ההתפרעות בסבלנות , כי המתפרע לא כל כך אשם , כי זה גם החינוך והמיסגרת שהוא גדל בהם , בנוסף לכך שזה עניין מולד … )

דבר שני בקשר לזה , דווקא ההצעה שלך ( בית כלא , מעצר , הגבלות תנועה בחיים הפרטיים ) היא משולחת הרסן בפראות וניצול הכוח השילטוני באופן לא הגיוני , בוטה וחסר הרתעה והשפעה על הנושא עצמו שנידון בתביעה ( משחק הכדורגל ומניעת האלימות בו )

ההצעה הפרטית ההגיונית והסדורה שלי בסך הכל מונעת ממתפרע במשחק כדורגל ( שהחליט להתפרע לשם ההתפרעות במשחק הכדורגל ) להיכנס אליו , זה הכל

ולא להגביל את חירות חייו הפרטיים בעונש משולח רסן והיגיון ( זה לא מרתיע וזה גם לא ירתיע ) כגון כליאה , מעצר , או התייצבות בתחנת משטרה בשעות מסויימות

ולגבי מיספר הפעמים אתה צודק שלא התייחסתי , וזה אכן לא מצריך התייחסות ( לכן גם זמן העונש הכי מופחת הוא 15 שנים והארוך ביותר הוא לכל החיים ) כי זה נותן חירות לבעל הקניין הפרטי ( בעל העסק / המקום או משכיר העסק / המקום / האירוע ) להחליט לא להכניס מתפרע ומזיק לקניינו הפרטי שבא להזיק לו ולהתפרע בו ו / או ברכושו הקנייני , במידה הרבה ביותר שהוא רואה לנכונה

כאמור בהתאם לחוקי העונשין שקבועים בחוקי העונשין של המדינה

לגבי העניין של המשטרה שתאשים מישהו אחר ממי שבאמת ביצע את ההתפרעות ,
אני שוב מציע לך לקרוא בעניין ובסבלנות ( אלא אם כן יש לך בעיה בהבנת הנקרא , ואז גם אלו לא יעזרו ) את התוכנית שלי

ההרשעה וההענשה של המתפרע תקוים אך ורק בזכות רישות המצלמות ( 360 ) בכל האצטדיון ומתחמיו ( גם במתחם האיצטדיון שמבחוץ – עד לגדרות שמסביבו ) ולכן בעל תפקיד במשטרה לא יוכל להביא אדם להענשה בלי הוכחות מצולמות באופן חד וחלק שאכן האדם המובא לעונש הוא המתפרע , אם יש ספק ולו הכי קטן בצילומים המובאים בפני השופט שהאדם המובא למשפט לא היה זה שהתפרע אם בכלל אכן התפרע , כמובן שיזוכה אותו אדם ( כמו שאמור להתנהל כל משפט במדינה הרואה עצמה כמדינה שאזרחיה חפים מפשע כל עוד לא הוכח אחרת )

ועל העניין של נקמנות השוטרים והעמדה לדין על " הפרעה לשוטר בביצוע תפקידו " , ועוד איך יש איך להגן

קודם כל הדין עצמו על הפרעה לשוטר בביצוע תפקידו לא יהיה באותו המישור והאופן של חוק העונשין תחת חוק העונשין שאני מציע למניעת האלימות וההסתה באיצטדיוני הכדורגל , אלא יהיה הדין כמו שהוא עכשיו ותחת חוק עונשין אחר ושאינו קשור להרחקת האדם מאיצטדיוני הכדורגל ( כבר חסכנו חצי מהפחד החסר כל הגיון שלך )

לגבי החצי השני של הפחד החסר כל הגיון שלך , כל הצילומים במתחם האיצטדיון ובמתחמיו , יהיו גם ( ובראש ובראשונה ) בהחזקת מועדון הכדורגל המארח ומחלקתו המשפטית , ( עותקים של כל הצילומים יהיו חייבים להישלח ישירות גם למועדון היריב באותו משחק , על מנת שיוכל להגן גם על אוהדיו למקרה הצורך )
כך שגם אם יהיה רצון לנקמנות מצד שוטר או בעל תפקיד כלשהו במשטרה ( ואכן יש כזה רצון לפעמים וזה ידוע ) מועדון הכדורגל ומחלקתו המשפטית יוכלו בקלות להגן עליו בעזרת הצילומים ממערכת רישות המצלמות

אדם 4 באוגוסט 2015

למה אתה חושב שהרחקה של 15 שנים שונה מהמצב היום? היום אנשים מורחקים לשנה ונכנסים ולכן אין לזה כל הרתעה. כל עוד אין אכיפה העונשים האלו חסרי משמעות. כל עוד אין היסטוריה אז אדם יכול לבצע מעשה שוב ושוב ולא לשלם עליו יותר. בכלל, החוק שלך לא נותן לאנשים לתקן את התנהגותם, הוא סתם בוחר להדיר אנשים מסוימים, אני לא אוהב את זה. אם אדם שזרק טרופית יורחק לחצי שנה ויאכפו זאת ויעשה כל עבירה נוספת ולאחר מכן יורחק לשנתיים ויאכפו את זה יש סיכוי לא רע שכעבור שנתיים הוא יחזור להיות אוהד ״שפוי״. השאלה אם המטרה שלך היא לפגוע חזרה באותו מתפרע או לנקות את הכדורגל מאלימות, האם יש פה אלמנט של נקמה או גם מאפשר מקום של ״חזרה בתשובה״.
הפחד שלי קיים ולטעמי הוא מוצדק כי בדברים כאלה קשרי הון ומשטרה יכולים להוליד סיטואציות מאוד מדכאות ואני לא באמת חושב שאפשר יהיה להמנע מהן. לכן, לא הייתי רוצה שיהיו סמכויות חזקות מידי לאנשים עם יותר מידי כסף.

ואני אשמח אם תוכל להסביר לי את ההיגיון שקטינים יוכלו להיכנס רק בליווי מבוגר כי אני באמת לא מצליח להבין מה עומד מאחורי זה.

רינוס מיכלס 4 באוגוסט 2015

אתה עד כדי כך לא מעודכן לגבי העונשים הקיימים ? או שסתם בא לך להמשיך התכתבות עד שהטור הזה יהפוך לבן חודש ?

אני מציע שתקרא כתבות על התפרעויות ביציעי מגרשי הכדורגל בארץ ותיראה מה הם העונשים …

אתה אומר ש – 15 שנים זה כמו שנה ? פששש תיהיה לי בריא , היגיון ממדרגה ראשונה

יש בחשיבה הזאת כל כך הרבה היגיון , שזה היה ניראה לי יותר מדי נכון ובחנתי את החשיבה האלמותית הזאת כשרק החלפתי את איסור הכניסה בשלילת רישיון לנהג עבריין , ולמרבה הפלא זה עדיין היה הכי הגיוני שיש

מה ההבדל בין שלילת רישיון נהיגה ל – 15 שנים לבין שלילת רישיון נהיגה לשנה ? שניהם לא מרתיעים רוצחים על הכביש מלרצוח …
לכן גם פה לא מובנת לי הכוחניות של המשטר האפל בלשלול רישיונות נהיגה ליותר משנה

טוב זה כנראה בגלל שהמשטר הוא אפל

וכמו שכבר כתבתי לגבי ה – " זכות " של אדם להיכנס למשחק כדורגל ,
זה לא דבר הכרחי / קיומי כדי לחיות

ולכן שום דבר מבסיס קיום חייו של המתפרע לא יעורער , אלא רק ההנאה שבהם

ועל הנאה משלמים עוד יותר מצרכים קיומיים כמו לחם , מים וקורת גג

לכן אין צורך לנסות ו " להחזיר בתשובה " מתפרעים שלא מעריכים מספיק את ההנאות בחיים ( בעיקר של אחרים , כי אם היו מעריכים את שלהם , לא היו מתפרעים מלכתחילה )

ידע ( עוד לפני המשחק ) המתפרע ו / או כל אחד שהולך למשחק כדורגל

ויתכבד באזהרות גדולות , נמרצות ותכופות על פני שלטי אזהרה בכל רחבי האצטדיון ומחוצה לו , ובכל אמצעי התשקורת , ועל גב הכרטיס / מנוי שירכוש

שכאשר יתפרע , יקח לעצמו את ההנאה הזאת מהחיים ( כי מאחרים הוא כבר לא יקח )

ואיזה הון שלטון תגיד לי ??? ינעל העולם …
בן כמה אתה ?
תנסה לצאת קצת מסיסמאות

אין פה שום הון

מועדוני הכדורגל הם רק הפסדים בלי שום רווח , ואם אתה מפחד שאיזה בעל מועדון מפוקפק יעשה איזו עיסקת נוכלות עם מישהו מהמשטרה כדי לנקות את עברו העברייני בתמורה לסידור הראיות לטובת המשטרה , אז תוסיף למנהלת גם חוק תקנוני שאף בעלים של מועדון לא יהיה בעל רישום פלילי

נידמה לי שיש כזה חוק תקנוני בהתאחדות , אבל זאת כאמור התאחדות ולא מנהלת שיכולה ואמורה להיות יותר רצינית ואחראית לגבי סדר היום שלה וכוונותיה באשר לליגה אותה היא רוצה לנהל

ובעניין הקטינים ,
חיוב הקטין להיכנס עם הבגיר נכתב רק מפני שלקטין ( כזה שאין לו עדיין תעודת זהות , ולא מבחינת ההגדרה החוקית בישראל להגדרה " קטין " ) אין תעודת זהות ,

ולכן אם הקטין יתפרע , יהיה עליו אחראי ( שבשום אופן לא ישא באחריותו האישית בעקבות התפרעות הקטין ) שאפשר יהיה ליצור עימו קשר ולתשאל אותו לגבי פרטיו של הקטין ( כדי להכניס את שמו של הקטין המתפרע או פרט אישי אחר כלשהו שיענה על צורך המשטרה למען העמדת הקטין המתפרע וחסימת כניסתו בעתיד , ושבכל זאת ואחרי הכל , לא ישמש כפרט אישי שהמשטרה ו / או אחד מבעלי התפקיד במשטרה , יוכלו להשתמש בו בעתיד כדי להרע לאותו אדם המואשם בהתפרעות )

אדם 5 באוגוסט 2015

תשים לב שלא כתבתי בשום מקום ״הון שלטון״ ולומר שאין קשר בין אנשים עם כסף למשטרה זה או בורות או קשר אישי למשטרה. אבל כנראה שיש לך איזושהי התנייה פבלובית.
אין כסף במועדונים? לא רק עכשיו קנו שחקן בן 21 במיליון יורו? על מה אתה מדבר תגיד לי?

אבל הדיון הזה די נגמר, אתה לא מנסה לענות לשאלות שלי בצורה רצינית אז זה הפך למשעמם

רינוס מיכלס 5 באוגוסט 2015

ציטוט שלך – " הפחד שלי קיים ולטעמי הוא מוצדק כי בדברים כאלה קשרי הון ומשטרה יכולים להוליד סיטואציות מאוד מדכאות "

אז הון זה הון , ומשטרה זה גוף שלטוני , אז מה זה אם לא הון שלטון ? ( כמו שניסית לרמוז ועכשיו אתה מנסה לצאת מזה מסיבה לא ברורה , אולי כי הבנת שכתבת שטות )

ואיפה בדיוק קראת שכתבתי שאין קשר בין אנשי הון למשטרה ??? ההיפך , אני מודע היטב לבעיה הזאת ולכן גם הצעתי פיתרון לגביה

טוב נו כנראה שאתה רואה שאין לך מה לענות אז אתה ממציא לעצמך שקרים והולך איתם כדי להרגיש טוב וצודק

שוב תקרא טוב טוב מה שאני כותב

למרות שאני כבר מניח שאולי בנוסף לבעיה אצלך בהבנת הנקרא , יש לך בעיה בקבלת עובדות ודעות שסותרות ומראות את הטעויות ואי ההבנה שלך בנוגע למה שאתה כותב

ושוב פעם סילפת את דברי ( איזו הפתעה )
לא כתבתי שאין כסף בכדורגל , כתבתי שאין הון בכדורגל כהון רווחי ( כלומר אנשי עסקים שרוצים לעשות כסף נקי , לא יבואו למועדון כדורגל , אלא אם כן הם מפוקפקים , ולכן גם כתבתי את ההתנייה שלהם בכניסה לבעלות על מועדון בליגה הראשונה בעבר ללא רישום פלילי ומחלקה משפטית במנהלת ( ולא בהתאחדות כמו זאת שישנה עכשיו ) שתיהיה אחראית על סעיף זה בתקנונה כדי שחסר מושג כמוך לא יפחד … )

ותעשה טובה , אם אתה עד כדי כך חסר מושג ולא יודע על מה אתה כותב , תנסה לא לערב אחרים בזה , זה סתם מבזבז את הזמן וטרחני

אריאל גרייזס 2 באוגוסט 2015

בלי קשר לתחלואים של ערוץ הספורט, הוא לא זה שגורם לבעיה הזאת. האוהדים הישראלים הם חסרי מטרה משותפת אחת בסיסית. כל אחד מהם ידבר על האוהדים של הקבוצה השניה ולא יבין שהבעיה היא כללית. ובסוף הוא יאשים את התקשורת.

יואב 2 באוגוסט 2015

יש בזה לא מעט אריאל.
ואת היעדר הסולידריות אתה חש בכל תחום בחיים פה.

אורן 2 באוגוסט 2015

+1

תומר חרוב 2 באוגוסט 2015

אני מסכים איתך אבל אתה אוהד הפועל כפס אז תקולל

אריאל גרייזס 2 באוגוסט 2015

הפסדנו. מרוצה?

תומר חרוב 3 באוגוסט 2015

לא יכול להיות מרוצה כשבאר שבע מנצחת…אני אהיה מרוצה בקבר של מישהו ממש שנוא (שבגלל רוח הפוסט אני לא אגיד את שמו ואפילו לא ארמוז).

אנונימוס 2 באוגוסט 2015

אני לא מבין למה הל כ"כ מסובך. יש חוקים נגד קללות גזעניות לא? יש חוקים נגד ביזוי זכר השואה כמדומני גם כן. נגד אלימות פיזית סטייל אוהדי ביתר בכלל אין מה לדבר.
מדובר להערכתי ב100 איש בביתר, 50 איש במכבי, ו10-20 איש בהפועל. זה ככל הנראה כל הסיפור.
שהמשטרה תכריז פעם אחת שהיא בחודש הקרוב יושבת על זה עם זכוכית מגדלת, תתפוס ביציעים את כל הבריונים דה לה שמאטע שמנהיגים את הגועל נפש הזה, תדאג לעצור אותם, למרר את חייהם וחיי משפחתם, ולזרוק אותם לכלא לשנה שנתיים וזהו נפטרנו מזה.
למה צריך ועדות, חוקים, מצלמות. לא מבין. פשוט לא מבין.

7even 3 באוגוסט 2015

הגזמת.
ואז איך תהיה להם עבודה?

אלון 2 באוגוסט 2015

הבעיה העיקרית היא הפופוליזם
חבר׳ה, די עם השטויות. אין כמעט אלימות בספורט פה. הבעיה היא שלגנות איזה ארטיק מעופף נהיה ספורט לאומי של פוליטיקאים שרבים מי יותר מתנגד ל״אלימות״.
אם כבר יש אלימות אז היא מחוץ למגרשים, מסביב, בחניה. כמו שקורה מחוץ למועדונים. אבל זה לא מצטלם טוב אז לא ידברו על זה

קפטן קוקי 3 באוגוסט 2015

אני באמת שואל את עצמי אם אתה כותב את הדברים האלה כי אין לך מושג מה באמת קורה או כי אתה בוחר להתעלם.

אלון 3 באוגוסט 2015

אני כל שבוע בכדורגל וכל שבוע בכדורסל
אשמח אם תפרט לי על איזה מקרי אלימות חמורים וקיצוניים אתה מדבר ואני מתעלם או שאין לי מושג עליהם.
כמו שאמרתי, המקרים החמורים מתרחשים מחוץ למגרש ולא מגיעים לתקשורת.
האלימות שמדברים עליה בתקשורת היא בדיחה
כל ארטיק מעופף יוצר פה תחרות בין שרת התרבות לבין הג'ודוקא מיש עתיד על מי יגנה אותו יותר

יוסי מהאבטיחים 2 באוגוסט 2015

צר לי יניב, אבל לא נוכל להחזיר לך את זה מהסיבה הפשוטה שזה כבר לא קיים.
תוכל לראות את זה בערוץ 5 גולד תחת נוסטלגיה, אבל תם עידן התמימות.
התנהלות התקשורת היא בדיוק ברמת התנהלות הקבוצות אותן היא מסקרת, שראויה לרמתו של הקהל שלהם, שבתורו ראוי בדיוק לעם בו הוא יושב. אין לעם אלא לסמוך על מנהיגיו, ומכאן שהמסקנה היא שפשוט קשה כאן קצת יותר.
חם יותר, לח יותר, עצבני יותר, גם קצת רדוד יותר.

ירוק גאה 3 באוגוסט 2015

"שראויה לרמתו של הקהל שלהם," ממש הוצאת את עצמך מהכלל……
האלימות מתחילה בדיוק מהדיכוטומיה הזאת אבל עזוב, מה אחוז מקרי האלימות שיש בכדורגל הישראלי (ביחס לכמות האנשים שמגיעים למגרשים)?
להראות לך מה קורה במזרח אירופה? באנגליה? גרמניה? צרפת?
כמו שכתב אחד החברים למעלה, כאן מטרופית או מקללה ישר כל "הצדיקים" מסננים "ערס" "אלים" "ברברי" וכו'.
על אירועים חמורים יותר באירופה אותם צקצקנים מספרים על "מסורת" "יריבות" ושאר מכבסת מילים שמתאימה לאג'נדה שלהם.

ניתאי 2 3 באוגוסט 2015

אתה צודק לחלוטין, אני רק מרגיש שיש צורך להוסיף שבאנגליה רוב הדברים האלה קורים מחוץ למגרשים מאחר ודי הצליחו לדחוף את כל המתפרעים החוצה (ונראה לי שגם בגרמניה זה ככה).

ואפילו לא הזכרת את איטליה ודרום אמריקה.

יוסי מהאבטיחים 3 באוגוסט 2015

קודם כל, הוצאתי את עצמי מהכלל כבר מזמן, בכך שהפסקתי לצרוך את המוצר הזה. אתה מוזמן להמשיך על מזבח הסנטימנטליות.

שנית, באמת לא מעניינת אותי רמת החוליגניות במקומות אחרים, כיוון שאני לא חי שם ולא משווה את עצמי אליהם. קודם אתעסק בשלי. ואם יש חארות באנגליה ואיטליה זה צריך לנחם אותי??

ולבסוף, "אחוז מקרי האלימות" הוא מדד מאד ביזארי. לחילופין, אני יכול להגיד לך שלעולם לא אקח את ילדי או אשתי לכדורגל כאן, רמת הגועל נפש בתוך היציע היא גבוהה מאד גם אם לא נרשמת באחוז מקרי האלימות, והחוויה הכללית הוא אלימה מאד. מה שלא ניתן להגיד על משחק פרימייר ליג, למשל.

אלו שהולכים לסמטה אח"כ כדי לפוצץ אחרים כמוהם עם אלות באמת לא מעניינים. אלו שתופסים לך מקום או מפצחים עליך גרעינים הרבה יותר מפריעים לי.

חפש את אלו במדד האלימות שלך.

אלון 3 באוגוסט 2015

המשפט האחרון שלך הזוי ברמות
אני מבין גם שיותר מדאיג אותך שאיראן תשיג רובה M16 מאשר פצצת אטום
איך בדיוק מישהו שתופס מקום או מפצח גרעינים יותר מפריע לך מאשר מישהו שמפוצץ חפים מפשע עם אלה?
אלה שמפוצצים חפים מפשע עם אלה לא מעניינים אותך? ושליסל, מה איתו? מעניין?

יוסי מהאבטיחים 3 באוגוסט 2015

שמע, התגובה שלך מראה שלא רק שלא ירדת לסוף דעתי, אלא גם התאמצת מאד לשוות לה פרשנות מופרכת בכח.

ובכל זאת, אנסה.
לא מדאיגים אותי החוליגנים והאולטראס שקובעים ללכת מכות בינם לבין עצמם כמו שקורה בדר"כ. קרבות כאלו קורים בדר"כ מחוץ לכתלי האיצטדיון.
גם זריקת חזיזים, עקירת כסאות או השלכת מצית על שוער הקבוצה השניה לא מעניינות. מצלמות, שוטרים ביציע, מעצרים, חצי שנה בכלא והרחקות לכל החיים מהיציע, וזהו. זה עניין של החלטה.

אותי מדאיגה האווירה האלימה ביציעים "בין אדם לחברו", הקללות המזוויעות שהאוזן של הילדים שלי צריכות לשמוע, העובדה שבמקומות אחרים כדורגל זה בידור ופה זה מקום להוציא עצבים על שכניך ליציע. להמשיך?

ולהמשיך את המשל האו-כה-מוזר שלך, למנוע פצצת אטום אפשר. זה עניין של החלטה. אבל אם לכל שכן שלך יש רובה שאין לו בעיה להשתמש בו כנגדך, והחברה בסדר עם זה, אז מה עכשיו?

גיסנו 2 באוגוסט 2015

התחלתי לכתוב כמה פעמים וכל פעם מחקתי, עד שהגעתי למסקנה שזה בגלל ששלושת הימים האחרונים, גם במציאות ובעיקר ברשתות החברתיות, ייאשו אותי לחלוטין. בסה"כ עוד סימפטום מיני רבים.

פאקו 3 באוגוסט 2015

אתה מצפה שנתייחס לפוסט שלך ברצינות כשאתה מכנה את אוהדי מכבי "צהובונים"?!?

גיסנו 3 באוגוסט 2015

אני די בטוח שב"צהובונים" הוא התכוון לאתרי הספורט הזוועתיים שלנו שמתעסקים ברכילות ולא בתכל'ס.
והאמת שזה ממש לא הסגנון של פרנקו.

לצערי גם קצת הוכחת פה את הנקודה שלו.

פאקו 3 באוגוסט 2015

מניח שלא כולם קולטים את הציניות. בהמשך לדוגמא שלו מתחילת הפוסט.

גיסנו 3 באוגוסט 2015

אחרי כמות וסוג הדיונים שהיו פה בימים האחרונים גם באתר היחסית שפוי הזה, בתוספת העובדה שלא קוראים לך איציק, הופכת את זיהוי הציניות למשימה קשה במיוחד

כסיפוביץ 3 באוגוסט 2015

לגמרי
"תן לו עם הגונג"

תiמר 3 באוגוסט 2015

על ערוץ הספורט אומרים "מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא שהוא קם עם פרעושים". הלוואי שהערוץ הזה גוסס.

קפטן קוקי 3 באוגוסט 2015

מצטרף.

רומן 3 באוגוסט 2015

זה כבר מזמן לא ערוץ הספורט, זה ערוץ הברבורים.
מברברים בבוקר עם סלוצקי ודומינגז מברברים בצהריים עם טל ברמן ונובחים בערב עם פרימו ושו"ת ואז יש 12 פעמים ברצף חדשות הספורט שגם להן כבר אפשר מזמן לקרוא "חדשות הריכולים של הספורט".
בתכנית ה"ספורט" ברדיו שזה אותם הליצנים מערוץ ה"ספורט" היה לא מזמן מקרה שהעלו את לחמן לדבר על משהו, אז לחמן ניצל את הבמה ואשכרה דיבר על כדורגל על משהו מקצועי מאוד מעניין, ואז אחד החבר'ה נבח עליו משהו כמו "הלו לחמן אל תרדים לנו את הצופים בטקטיקות יבשות", זה בערך מסכם הכל.
אגב יש לי חברים שממש לא מתעניינים בספורט ועדיין שומעים רק את התכנית הזאת באוטו בדרך הביתה, אז נראה שהם בכל זאת השיגו את המטרה.

רומן 3 באוגוסט 2015

*את המאזינים

רטקסס 3 באוגוסט 2015

אני יודע שלא נעים והכל, כי פעם עבדתם בשיתוף פעולה, דהבאזר וערוץ הספורט,
אבל מה שהלך במשחק כדורגל חופים בשישי היה בזיון, ופיצוץ המשחק ע"י נבחרת ערוץ הספורט מלמד על הערוץ הזה יותר ממה שאלף תחרויות, שירים וסיפורים יספרו.
ערוץ אלים, חברה אלימה, קהל אלים, כדורגל אלים.

כסיפוביץ 4 באוגוסט 2015

ספר למתנזרים..
הקוף נתלה על השער?

גיסנו 4 באוגוסט 2015

התגובה הזו נראית כמו הגדרה בתשבץ הגיון

אייל 4 באוגוסט 2015

איציק זוהר פוטר מערוץ הספורט, אולי סוף סוף למישהו שם נפל האסימון.

Comments closed