עוד שבת של כדורגל

כמה תובנות שאני מתחיל לגבש מהפועל של העונה הקרובה :

  1. הסיפור של צליל חתוכה עולה לנו כרגע בנקודות , אין לי מושג איך רם שטראוס יהיה אבל אם הרוש פצוע לתקופה ארוכה זה ייחרב לנו את העסק.
  2. אבו עביד זו גניבת השנה שלנו, אבל רק בתור בלם , כשהוא משחק כמגן זה גומר צד אחד של העסק.
  3. אין לנו חלוץ לשחק איתו כחלוץ בודד , נגד קבוצות כמו נתניה צריך לעלות עם 2 חלוצים , כמו שכבר אמרתי, חבל לי מאוד שבן שהר לא הגיע.
  4. פינטלי לא " גרזן" , הוא קשר אמצע וצריך איתו שחקן משלים – דרך אגב חלב שנשפך וכל זה, סאשה היה בא שם טוב , בכל מקרה לינגאלה צריך להיות זה שמשחק את הבלם של הקישור כרגע.
  5. צריך לשחק עם כמה שיותר שחקנים בתפקיד המקורי – שיימן , ורטה וכיוצ"ב.
  6. שגיב יחזקאל לא צריך להיות חלוץ פותח ולא להישאר מחוץ לסגל , צריך למצוא פה את האיזון , מצד שני כרגע אין הרבה אופציות טובות יותר.
  7. רייכרט סובל מהכנה לקויה לעונה, באדיר פגע פה נכון .
  8. מצד שני בחילוף של אנטל באדיר הוכיח שצריך פה מאמן מנוסה.

וכשאני משקלל את כל הנתונים, יוצא לי שבמצב הנתון אם היה מאמן מנוסה שמחבב את הרעיון של ה4-4-2 הקלאסי זה היה לא רע , אז אני עדיין לא בעד אבל משהו בי זז לכיוון של אלישע.

עונת בנייה , ייקח עוד הרבה , ידענו את זה מראש.

***

לכל אורך העונה של רב"ש קרעתי לו פה את הצורה, הוא עשה באמת בעונה ההיא הרבה טעויות, אבל כמערכת הוא חסר לנו הרבה יותר כרגע משאנחנו חסרים לו ועל מה שהוא עושה במכבי פ"ת מגיע לו המון כבוד וחוזה במכבי חיפה (זה קצת דבר והיפוכו לא ?)

***

תהייה לשבוע הקרוב ? – איך זה שביום רביעי כולנו גור אילני , אבל העונה הזו גור אילני כולו הפועל.

***

שנה טובה לכל אוהדי הכדורגל בישראל ושנראה כדורגל טוב יותר.

חג שמח.

 

 

 

משבר טלוויזיוני
מסר למנג'ר ליברפול

35 Comments

רינוס מיכלס 12 בספטמבר 2015

לפי דעתי , יצחק שום המאמן הכי טוב שהפועל יכולה למצוא כרגע מבין הישראלים , אבל לשומי אין חברים בתשקורת ושתדלנים שידברו עליו ויריצו אותו ( מלבד הפרא אדם המבחיל שמועסק בערוץ הספורט על תקן דמות הבהמה הישראלית המצויה , אז כך שגם אם הוא מדבר על משהו , אף אחד לא לוקח אותו ברצינות ) והוא גם שייך לדור הזקנים האלו שלא באופנה ולא יודעים לדבר עם השחקנים הישראלים כמו שאמא ואבא מדברים איתם …

סתם אחד 12 בספטמבר 2015

האמת שאתה צודק, אבל יאכלו אותו שם בלי מלח, הם מחפשים מישהו שיעשה מה שהם רוצים. בעצם שום דבר לא השתנה שם.

לירן 12 בספטמבר 2015

לקרוא לתקשורת תשקורת זה כבר פאסה לגמרי וגם איבד מהחן. ״רק בישראל׳״ נגמר בשנת 2001. חוצמזה – מסכים כל השאר

רינוס מיכלס 12 בספטמבר 2015

לירן אין לי מושג מי אתה , מה אתה , בן כמה אתה , ועל מה אתה מדבר , אבל אני קורא לתקשורת – תשקורת , עוד הרבה לפני הפעם הראשונה ששמעת בחיים שלך על הביטוי הזה

ובטח ובטח שלא למדתי את זה מאף אחד ולא הושפעתי משום אופנה או תוכנית טלוויזיה מפגרת כזאת או אחרת

וזה שאני קורא לתקשורת – תשקורת , זה לא מניסיון לבדח או לעקוץ עם משחק מילים בסיגנון אבי מלר ,
אלא שזהו שם התואר וההגדרה הכי מתאימה אמיתית ועובדתית לגוף המסרים ושטיפת השכל שמשפיע לרעה על חיי האנושות כולה ( ולא רק בספורט ) ומנצל אותה לצרכיו ומטרותיו הפרטיים והחבורתיים

אז כך שאת ההתנצחויות והעקיצות המפגרות האלה תשמור לשאר חסרי המושג והראש הילדותי כמוך שמציפים פה בתגובות ורק מחפשים עם מי להתווכח על דברים הכי מפגרים ולא קשורים שיש

לירן 13 בספטמבר 2015

זה תינוקי, לא משנה מה הסיבה. ואם אתה בז למדיה – אל תשתמש בה להעביר את מסריך.

רינוס מיכלס 13 בספטמבר 2015

מה תינוקי ? לקרוא לילד בשמו ולכתוב את האמת ?

סע מהעיניים ואל תקרא ותגיב אם לא מתאימה לך התגובה שלי , ואני לא צריך ממך אישור אם להגיב או לא

ואני הרבה ( אבל הרבה ) יותר מבז לתשקורת ,
לכן אני יצא נגדה מתי , איפה , כמה , ואיך שאני רוצה

אם לא טוב לך עם זה , לך תתלונן לצאר התשקורת יסמרטוט אדום

Ljos 13 בספטמבר 2015

אנסה להסביר מה נראה תינוקי. זה מקביל לאדם מבוגר שחושב שזה מאגניב לצחוק מבדיחה שחשבנו שמצחיקה רק כשהיינו ילדים. משהו בסגנון אדם בוגר שמפליץ באמבטיה וחושב שזה שיא הקומדיה.
אף אחד לא מנסה להגיד לך איך להגיב, מה להגיב ואם בכלל להגיב. מנסים להראות לך איך התגובות שלך מתפרשות ואיך המסרים שלך עוברים.

רינוס מיכלס 13 בספטמבר 2015

מעניין תתחת שלי איך התגובה שלי עוברת בעיניך או בעיני כל אחד אחר , כמו שכתבתי לסמרטוט האדום הראשון …

המילים או התגובה שלי לא נראים לך ולא לטעמך ? סע מהעיניים ואל תגיב

עם החברים שלכם תתנצחו על שטויות , איתי תגיב על מהות הנושא
ואם לא , גם אותך ( כמו את כל הסמרטוטים האדומים ) נשלח להתלונן לצאר התשקורת שיבוא להשתיק אותי

ואם היית קורא טוב טוב את התגובות שאתה מגיב עליהן ( או שאולי באמת קראת טוב ואין לך הבנת הנקרא ) היית רואה את הפיסקה הבאה :

" וזה שאני קורא לתקשורת – תשקורת , זה לא מניסיון לבדח או לעקוץ עם משחק מילים בסיגנון אבי מלר ,
אלא שזהו שם התואר וההגדרה הכי מתאימה אמיתית ועובדתית לגוף המסרים ושטיפת השכל שמשפיע לרעה על חיי האנושות כולה ( ולא רק בספורט ) ומנצל אותה לצרכיו ומטרותיו הפרטיים והחבורתיים "

Ljos 13 בספטמבר 2015

אם לא אכפת לך איך עוברת התגובה שלך ומה אנשים מבינים, בשביל מה לכתוב במקום ציבורי?
ודרך אגב, צאר התקשורת הנוכחי הוא לא ביבי? (כמו שהנחת שאני וקודמי "סמרטוטים אדומים", אניח גם לגביך שאתה מחובבי ראש הממשלה ואוסיף נימה של זלזול. אין בכך הודאה על שנאה לביבי ומעריציו, אלא רק שימוש בכלי כנגדך)

אני יכול להתווכח מהותית על נושא התקשורת והמסרים, אבל אני מסכים בעיקרון שיש בה בעיות רבות והיא לעיתים רבות משמשת כשופר של בעלי הון לדחוף מסרים שעוזרים לאותם אנשים ספציפיים (ידיעות נגד ישראל היום, ישראל היום נגד כל מה שהוא לא ביבי, הארץ נגד הימין ובעד עברייני מין, ועוד הרבה). אבל כל מה שאני מנסה להגיד זה שכאשר אתה קורא לתקשורת "תשקורת", אתה מרדד את המסר שלך והופך אותו, אם תרצה או לא, לבדיחה שמקטינה את הביקורת עצמה. ולא שכל בדיחה מקטינה את המסר, אלא בדרך כלל להיפך, אלא שפשוט במקרה הנוכחי של האמירה הספציפית הזו זה מתקשר למשהו שלא התכוונת אליו בדבריך.
כמובן שמדובר בבלוג חופשי (עם מגבלות) בארץ חופשית (עם מגבלות) ואתה תעשה כרצונך. רק חשבתי שכדאי שתדע כדי להעביר את מה שאתה רוצה להעביר בצורה טובה יותר.

רינוס מיכלס 13 בספטמבר 2015

לא איכפת לי מאיך שהתגובה שלי נראית בעיני אנשים שבאים להתנשא / להיות עוקצניים / להתנצח על ביטויי מילים ולא על המהות

כי עם כאלה אני אתקוף בחזרה בלי בעיה

ומי שמתייחס למהות ורוצה להבין את תוכן התגובה ( כי משום מה היא לא ברורה לו , למרות שהתגובות הן על דברים פשוטים ואין פה כל כך מה לא להבין ) , לא מתייחס בכלל למילה אחת ( שבכלל לא מהותית לתוכן התגובה עצמה ) מתוך תגובה של עשרות מילים , ובטח ובטח לא בוחר במילה היחידה הזאת כדי להעביר ביקורת או התנצחות מפגרת וחסרת מהות ועניין

אז כך שמי שרצה להבין את התגובה שלי הראשונית שלי , הבין אותה היטב , ומי שלא , יכל לשאול אותי לגבי פיסקה או אימרה שלא הייתה מובנת לו

את האמת שאין לי כל כך מושג מי צאר התשקורת ( כאחד שבחר רק פעם אחת בחיים שלו בגיל 18 וזה היה לפני המון שנים ) אבל בכל מקרה מי שצריך לפנות אליו בבקשה להשתיק מישהו אחר שחושב ומתבטא אחרת ממכם הם סמרטוטים אדומים כמוכם , אז אני מניח שתימצאו את הצאר המכהן שאותו אתם מכירים

וזה שאתה מציין את ביבי כמשהו שלילי בניגוד אליך ובהבדלה מדיעותיך , רק מראה שאין לך מושג מהחיים שלך , ושאכן גדלת במערכת " חינוך " מפלצתית ואדומה שאחד מתפקידיה בין השאר הוא להשאיר את " חניכיה " בורים ועמי ארצות

וזה שקראתי לכם סמרטוטים אדומים לא היה מתוך הנחה אלא מתוך השתקפות ברורה שעולה מהתגובות שלכם

כך שהכלי היחיד שיעזור לך להתמודד איתי הוא יכולת הכיבוש העצמי שלך נגד היצר לפלוט שטויות שיוציאו אותך קטן עוד יותר ממה שאתה

כי סרדינים כמוך צריכים לזכור עוד הרבה כדי ללמוד מה שאני שכחתי

ושוב פעם לגבי המילה שמדליקה אותך כל כך – תשקורת ,

כשאני כותב אותה , אני לא מביע דעה , אני לא מבקר , אני לא מנסה להתנצח ואני לא מנסה להתבדח

אני כותב ע – ו – ב – ד – ה

כך שאין פה שום מסר שמיועד לגבי סמרטוטים אדומים כמוך

Ljos 13 בספטמבר 2015

לא ניסיתי להתנשא עלייך וחבל שהובנתי ככה. בכל מקרה, אסתכן בלצאת קטן בעיניך פעם אחרונה עם שלושה דברים אלו:
1) אצטט אותך: ״אם היית קורא טוב טוב את התגובות שאתה מגיב עליהן (או שאולי באמת קראת טוב ואין לך הבנת הנקרא)״.
2) זה שאתה כותב באגרסיביות ותוקפנות לא הופך את הדברים שלך לנכונים או עובדות. זה הופך אותם קודם לאגרסיביים.
3) הנחת עליי כל כך הרבה הנחות שאין לי מושג מאיפה הגיעו. בכל מקרה, אם כל אדם שלא מסכים בדיוק עם דעותיך הוא ״סמרטוט אדום שמנסה להשתיק אותי בכוח״, אז אין לי מה להגיד מלבד לאחל לך הצלחה בחיים עם הגישה הזאת. (זו הייתה התנשאות, דרך אגב)

סטיב 13 בספטמבר 2015

הלו,זקן נרגן ופאתטי,תנמיך את גובה הלהבות ותלמד לקבל עוד דעות,זה לא כל מה שאתה כותב הוא בחזקת תורה מסיני

רינוס מיכלס 13 בספטמבר 2015

Ljos – ההתנשאות שכתבתי עליה הייתה לגבי המגיב הראשון

לגבי הסעיף הראשון שמנית , חבל שהפסקת את הציטוט לפי מה שנוח לך ( למרות שגם בחיתוך הזה לא ברור לי מה ניסית להגיד בו , כי גם בעריכה הציטוטית הזאת לא הוכחת משהו )

לגבי הסעיף השני שמנית , זה שאני כותב בתקיפות וקשיחות זה קודם כל כתגובה למישהו שמגיע לו לקבל את זה , ודבר שני זה לא נעשה כדי להוכיח את צידקתי ונכונות דבריי

העובדות הן אלו שעושות את זה , והתוקפנות שמלווה איתן , היא רק תגובה כהוגן לאנשים כמוך וכמוהו

ולגבי הסעיף השלישי שמנית , לא הנחתי עליך שום הנחות

רק קראתי לילד בשמו כשקראתי לך סמרטוט אדום , כי רק סמרטוט אדום יכול לבוא בגישה וחצי שאלה חצי רצון של " בשביל מה אתה מגיב במקום ציבורי ? "

אם היית חושב אחרת ממני בעניין מהותי לגבי תוכן התגובה שלי וכותב לגבי זה עם הסבר ופירוט ענייני , בחיים לא הייתי קורא לך ככה כי לא היה קשר לזה , אבל ברגע שהתחלת להתפלצף ולנסות לצאת חכם גדול על עניין שטותי מפגר וחסר כל קשר לתוכן המהותי של התגובה הראשונה שלי , ולהתעלק אחרי הקרצייה הראשונה שהגיבה לי , אז קיבלת תשובה כהוגן

ותודה על איחולי ההצלחה

הגישה תישאר אותה גישה בכל מקרה

Ljos 14 בספטמבר 2015

באמת שרציתי. רציתי להסביר, לעבור על כל התגובות שלי ולהסביר בדיוק מה לא הבנת ומה התפספס. באמת. כמו למשל שלא זלזלתי בביבי ובאוהדיו, אלא זלזלתי במערכת ההנחות שאתה עושה מתוך תגובה קצרה יחסית. או איך שכאשר שאלתי מה מטרת התגובה, לא התכוונתי להשתיק, אלא לשאול באמת מה המטרה בלכתוב במקום ציבורי אם לא כדי לנסות לקיים דיון עם מישהו אחר בצד השני של האינטרנט, בכל מיני דרכים שונות (התשובה החצי לגיטימית היחידה ששמעתי עד כה הייתה מפירושים לשיר של נירוונה ולספרים של ג׳יימס ג׳ויס, וגם הוא נשמע פלצני מדי בשבילי). וכך לעבור שורה שורה.
אבל אז הבנתי מי בן השיחה שלי. אז, להתראות.

שגיא 13 בספטמבר 2015

ואו. כמה אגרסיות.

לירן 13 בספטמבר 2015

תינוקי זה אחד שאוצר המילים שלו זה סמרטוט אדום (אני אוהד מכבי שרוף אבל לא משתמש בביטוי הזה גם כנגד אוהדי הפועל) ובמילה תשקורת שהיא בדיוק אבי מלר – הצלבת אותיות שעושה מילה כאילו מצחיקה שלא באמת קיימת . קח את האגרסיות שלך ותנסה לתעל אותן בצורה אחרת. אם אתה כל כך מבוגר כמו שאתה אומר – זה בטח לא בריא

רינוס מיכלס 13 בספטמבר 2015

אוצר המילים שלי מאוד גדול ומגוון , וכשצריך לקרוא למישהו בשמו אני אקרא לו סמרטוט אדום , אין בזה משהו תינוקי אלא העמדת סמרטוט אדום כמוך במקומו

סמרטוט אדום זה גישה לחיים ודרך להתוות אותם ,
וזה שאתה אוהד מכבי תל אביב , ביתר ירושלים , מכבי חיפה , הפועל תל אביב או כל מועדון כדורגל אחר , לא אמור לשנות את זה שאתה סמרטוט אדום , כי למרות השטיפת שכל שקיבלתם ממערכת החינוך האדומה והמפלצתית שגרמה לכם לחשוב שיש הבדל והפרדה ביניכם , אין הבדל בגישת החיים בין אוהדי הפועל תל אביב לבין אוהדי ביתר ירושלים לבין אוהדי מכבי תל אביב לבין אוהדי מכבי חיפה לבין שאר אוהדי הקבוצות

כולם ( למעט עשרוני אחוז בודדים מעם ישראל שברור שאתה לא נימנה עימם ) סמרטוטים אדומים ושמאלנים בנושא כזה או אחר , וזה שאין לך מושג מהחיים שלך ואתה לא יודע מה זה שמאל ומה זה ימין זה בגלל שאתה בור ועם הארץ

והמילה תשקורת היא מילת אמת שצריכה להיקרא בכל עת , מקום , ודרך
והיא מילה פשוטה שמשתמשת באותו שורש האותיות רק בסדר המתאים להן שמראה את המשמעות האמיתית של הגוף המזוהם והשיקרי הזה

ובפעם המי יודע כמה …
( כנראה שזאת הדרך היחידה שלך להחזיר תשובה גם כשאין בה שום מהות ונכונות ) אין פה שום משחק או ניסיון להתבדחות , אך ורק אמת , מה שכמובן מפריע לסמרטוטים אדומים כמוך

קח את הביקורת שלך וסע לי מהעיניים , לא טוב לך לקרוא מה שאני כותב אז אל תקרא וכך לא תרגיש צורך להגיב

תמשיך לקרוא ולהגיב באותה צורה ?
תמשיך לקבל את אותה מנה שכל סמרטוט אדום כמוך צריך לקבל

לירן 13 בספטמבר 2015

ממש רועד מיכולת הכתיבה שלך , רק אל תכנס בי. כבר מאוד ברור שאתה חסר חיים עם מקלדת, כנראה גם מעט חברים, הרבה אכזבות ואגו גדול מדי לפסיכולוג. מקווה בשבילך שתצליח להפוך מראובן עובד לשרן ייני בשנה הבאה , מבחינת סדר הרהיטים בראש.

רינוס מיכלס 14 בספטמבר 2015

אתה לא צריך לרעוד מיכולת הכתיבה שלי

אתה צריך לרעוד מהפיגור שלך

בינתיים מי שחסר חיים זה מי שפתח את הוויכוח על מילה אחת שלא הייתה קשורת בכלל למהות התגובה הראשונית , וממשיך להתווכח ולהתנצח כי הוא מתוסכל מזה שיש מישהו שעונה לסמרטוט אדום כמוהו

לגבי שאר התיאורים שלך אני מבין שהיקשת אותם מעולמך , לכן אין לי ברירה אלא להסכים עם הקביעה שאתה אכן כזה

על סמך הנפש שיודעת את גופה

לירן 14 בספטמבר 2015

אני דווקא מבסוט שיש מי שעונה, עוד פעם סמרטוט אדום ואותן מנטרות שחוזרות על עצמן – כך אני יודע שצדקתי והתינוקי שרשם תשקורת כמשחק מילים דבילי הוא אכן תינוקי

רינוס מיכלס 14 בספטמבר 2015

אחד שמרוצה לא מוציא תיסכול

אבל אחד שמתוסכל ושמראה את זה , ועוד מנסה גם להעמיד פנים שהוא לא , העיקר שהוא " ינצח " בוויכוח ( כשבעצם אין ויכוח ומוכיחים לו עד כמה שהוא טיפש וחסר מושג ) שהוא יזם , הוא גם בנוסף לכל מראה עד כמה שהוא ילד קטן ( כנראה שגם מפה הנפש שלך יודעת להעיד על גופה ומוציאה את המילה " תינוקי " )

ותשקורת וסמרטוט אדום הם לא משחק מילים , אלא עובדה ואמת

אחת על הגוף המדובר , ואחת עליך

לירן 14 בספטמבר 2015

חיכיתי לראות מתי התינוקי חסר החיים יגיב וכיאה לתינוק – הגבת כצפוי. כמובן שלא הצלחת לסיים פיסקה בלי משחק מילים נוסף על התקשורת והביטוי הדבילי – סדין אדום. זאת הרמה ואין מה לעשות. בכל מקרה – סיימתי להשתעשע איתך. מכאן והלאה לא אכנס לכתבה הנל כך שאת התגובה הבאה שתגיב (ואין ספק שתגיב) – אתה מגיב לעצמך, אז לפחות שיהיה משהו שנון בעיני עצמך – כי רק אתה תדע ממנה . היית חבר נאמן, שנה טובה.

רינוס מיכלס 14 בספטמבר 2015

חיכה ליראות כל הלילה וכל היום , וריענן את המסך כל הזמן רק בשביל לכתוב את המילה האחרונה ( חסרת המשמעות והתוכן , שאך ורק למטרת ההתנצחות המשועממת והמפגרת שהמציא ויזם הילד הקטן והמפגר ) זה שמנסה להדוף מעצמו את חוסר החיים ומוכיח על עצמו עד כמה שהוא חסר חיים ועלוב כצפוי

ואכן הרמה שלך היא של סמרטוט אדום ולכן אני כל הזמן צריך להזכיר לך את זה בלית ברירה

אופיר (החדש) 13 בספטמבר 2015

את המשחק של הפועל לא ראיתי, אז לא נעשה מעשה שלמה צ׳רפי.

לגבי רב"ש – מסכים איתך, וחושב שהוא הפסד של כל מועדון שהוא לא נשאר בו…

יואב 13 בספטמבר 2015

יניב,
לא יודע אם זה עניין של מערך. אני חושב שהחומר בהפועל כמו שהוא-פליאוף תחתון. ולא נראה באופק מישהו שייצר מזה יותר מזה. פרוספקטים ושחקני הצעירה זה טוב לעיתון. כולם שחקנים משלימים, אין אחד(שזה גם מעט) שהוא זה שיוביל. קנו מכל הבא ליד, בחוזים ארוכים, על גוטליב שילמו כמו שאני משלם לסלקום על מכשיר חדש. 32 תשלומים. זה מדהים האמת.
אין תובנות מקצועיות כרגע כי אין ממש שחקנים טובים לנתח. למרות ההייפ, זה כמו עכו והפועל חיפה. רק עם חליפות חלולות. או כמו שנהוג להגיד-חולצה ריקה. כבירי הילד בבעיה. וזה עוד לפני שזה ישחוק אותו לשנים.

אופיר (החדש) 13 בספטמבר 2015

אני לא לגמרי מסכים איתך – מאמן כמו רב"ש היה מתאים לדעתי כמו כפפה לקבוצה הזאת.

דוגמה חיה מפ"ת – היית מאמין שהאגדה גידי קניוק הוא זה שמוביל ומנווט את הקבוצה?

לגבי החליפות בהפועל – יש להם עכשיו הזדמנות פז להראות שהם לוקחים החלטות מהראש. אם יביאו מאמן בעל ניסיון מוצלח בעבודה עם חבורות צעירים ולא יכתיבו לו עם מי כן ועם מי לא לשחק, לפחות עד שהקבוצה תתייצב.

יניב פרנקו 13 בספטמבר 2015

אני חושב שלאור מה שקורה במכבי חיפה יש היום רק 2 קבוצות שהחומר שחקנים שלהם הוא באמת פלייאוף עליון (מכבי וב"ש) ועוד 2 קבוצות שנראות כמו קבוצה (ק"ש ומכבי פ"ת) וכל השאר אלה סגלים מלאי בעיות , יצליח מי שיהיה מאומן טוב יותר, סבלן ובעיקר זה שיחביא את הבעיות בצורה הטובה ביותר.
לכן בתיאום הציפיות שלי מקומות 5-7 היו היעד – אבל בעיקר לבנות שלד לקבוצה שבתוך 2 חלונות יכולה להתחיל לסמן את המקום לאירופה כיעד מרכזי.

מה שכן למעט המשחק של גביע הטוטו בדרבי ואולי בטדי- בכל המשחקים המערך שפתח בהפועל עשה הפוך מלענות על ההגדרה של להחביא את הבעיות – להיפך , כשאתה פותח עם אלטמן כחלוץ או אם אבו עביד כמגן, אתה מוותר על קצת יתרונות ובעיקר חושף חולשות מרכזיות.

יואב 13 בספטמבר 2015

החטא הקדמון של הפועל הוא שיחרור רבש. הפועל נראתה כמו קבוצת כדורגל איתו. מה הטעם בלשחרר מאמן שהסכים לקיצוץ והולך לשנה שניה כאשר הוא כבר מכיר את המועדון, וללכת על ברקוביץ חסר הניסיון וביותר כסף?

שנה טובה יניב.

אסף יאנקו 13 בספטמבר 2015

מסכים עם יואב שבגלל חומר השחקנים, שרובו ככולו שחקנים צעירים מאוד, יהיה קשה מאוד להפועל העונה.

יש משהו בעייתי מאוד בקבוצה של צעירים ישראלים שמחוזקת בזרים מבוגרים (פינטילי וינטר. ואנטאל). יכול להיות שאני טועה, אבל אני חושב שהחבר׳ה הצעירים הישראלים בקבוצה צריכים דמויות מבוגרות, חזקות, מובילות ישראליות על מנת לצבור ביטחון. במעבר חטוף על הסגל של הפועל אין אחד כזה. אולי הרוש, וגם כשהוא בריא זה לא מספיק לדעתי.
נפטרו שם מוקדם מדי מאבוטבול. כמה שאני לא סובל את הערסיות של השחקן הזה, הוא בכל זאת דמות בחדר הלבשה ומנהיג ישראלי. מה שנראה שהכי חסר להפועל כרגע.

בקשר לרב״ש, אכן מאמן מצויין. אבל שימו לב למשהו מעניין לא פחות: לפני כ2 עונות מכבי פתח תקווה עשתה מה שמכבי חייפה לא מוכנה לנסות ומינתה מנהל מקצועי. הלוזונים מינו את עומר גולן, וגולן למעשה משמש כחוצץ בין המאמן לבעלים – ששנים על גבי שנים לא נתנו למאמן בסיר הלחץ באם המושבות לנשום. לפני מכבי פתח תקווה רב״ש הצליח רק בקריית שמונה – שם בלאו הכי יש תמיד אווירה שלווה, רגועה ומנותקת, בגלל המרחק מהתקשורת בעיקר. נראה שבמבנה הנוכחי של מכבי פ״ת רב״ש מוצא את השקט שלו ומצליח, שוב, להביא את היכולות שלו לידי ביטוי.

מי אמר שהליגה שלנו לא מעניינת? ב5 השנים האחרונות נראה ששלוש קבוצות חדשות צומחות בצמרת ותופסות את מקומן של הגדולות הקורסות. אחרי ק״ש וב״ש נראה שמכבי פתח תקווה תצטרף לחבורה ותיאבק חזק השנה בצמרת.

יניב פרנקו 13 בספטמבר 2015

אם רב"ש ממשיך – מכבי פ"ת תרוץ יפה העונה.
אבל לדעתי הלוזונים יגידו כן להצעה שתגיע לשחרר את רב"ש תמורת כסף ושחקנים.

אסף יאנקו 13 בספטמבר 2015

מי ייתן עליו הצעה באמצע עונה? חיפה?
כך או כך לא רואה אותו עוזב את פתח תקווה לפני סוף העונה

יניב פרנקו 13 בספטמבר 2015

ברור שחיפה.
ולדעתי כן , כדור השלג של רוני לוי כבר גדול

גיסנו 13 בספטמבר 2015

מבלי לגרוע מההישגים היפים של רב"ש בק"ש ופ"ת (וואו מלא ראשית תיבות), יש עליו כוכבית גדולה עד שיצליח לשחזר אותם אפילו חלקית בקבוצה שאשכרה יש לה קהל וציפיות.

Lord Anthony 13 בספטמבר 2015

הבעיה עם רב"ש שלוקח לקבוצות שלו הרבה זמן להתניע. בק"ש לקח לו יותר מעונה, וגם בפ"ת רק בחצי השני של העונה שעברה הם באמת התחילו להראות טוב. גם בהפועל ד"א בפלייאוף העליון הם נראו לא רע בכלל. בגלל זה רב"ש לא יכול להצליח בקבוצת צמרת.
אולי אם הוא יגיע לחיפה באמצע העונה ויעביר את תקופת ההסתגלות שלו העונה אז שנה הבאה הבאה הם יוכלו לרוץ בצמרת.

עוד מתן אחד 14 בספטמבר 2015

על הקבוצה הזו רשום גיא לוי בגדול למעלה.
תפסיקו לחפור!!!
רוני לוי בסופו של דבר יאזן את מכבי חיפה (אם ישאירו אותו ויתנו לו לעבוד.

Comments closed