קצת על התבוסה לסכנין וקצת על גוטמן

אני אפתח בציטוט גדול של דורפן לאחר התפרקות אצל השדים האדומים שלו (כן, ברורים לי ההבדלים, אל תהיו נודניקים).

"ל—0:3 בדקה ה19:04 בדרך כלל אין אשמים ספציפים. זה יותר מצב שכל השחקנים, המאמנים וההנהלה – אמא שלהם זונה " .

אז תחושותיי דומות ואם להיות טיפה יותר פרנקו,אז בתכל'ס היה לי ברור בדקה ה6 בפנדל ובאדום שאנחנו הולכים לחטוף פה ובגדול – כשאתה נשאר עם שוער מהנוער בעשרה שחקנים ובפיגור , לפעמים זה יסתיים במשחק הירואי, ברוב המקרים זה מצב שכולם עם בעיה של אמא נפקנית.

יצא שכולם .

קורה. יאללה חדש.

*

הסיפור כרגע זה גוטמן , החתן רוצה עוד להתלבט. אבל הכלה רוצה להזמין אולם ולהוציא הזמנות, ואין יותר מוכנים מזה, הכלה (כבירי) רוצה והחתן צריך להחליט מיידית, זה באוויר כבר חודשים, לא סתם מרחו את החודש וחצי האחרון, זו הכלה, זה מה שהיא יודעת לשלם , זה הסגל שלה, אין מה למרוח.זה לא ישתפר וחוץ מקצת פוילשטיקים של מו"מ אין פה הרבה קלפים בשרוול.

אם אתה אומר לא, הדלת לדעתי נסגרת , אם אתה משחק משחקים, אז זה לא הזמן.

גוטמן צריך לבחור, זו הפועל, פה אוהבים אותו יותר מבכל מקום אחר שהיה בו בקריירה, אם הוא חולם על מכבי חיפה , או אירופה או מכבי (מקווה בשבילו שהוא מבין שאין לו סיכוי), שימשיך לחכות, על הגדר, הכי טוב על הגדר, אין רגעים קשים כמו היום, אין דילמות, אין דרבי בעוד שבועיים ואין סיכונים.

אבל אם כן, ואם הוא בא רעב, ואם הוא בא לבנות, הוא ימצא עם מי לעבוד ואני משוכנע שהוא יודע את העבודה. אבל אין פה הרבה זמן למשחקים, או שחותמים השבוע, או שהולכים לאופציית איווניר/ קלינגר ודומיהם.

*

תחליט חביבי, לפעמים כמו שאתה יודע, צריך פשוט ללכת עם תחושת הבטן ולהמר.

 

 

 

הנצחון על אסטון וילה
נרקסיסטים זה אנחנו

82 Comments

אסף the kop 17 באוקטובר 2015

אתם אשכרה רוצים את גוטמן ?
למה ?

D! פה ועכשיו 17 באוקטובר 2015

המוכר פחות מפחיד.
וזה יותר קל מלעבוד קשה ולהמתין בסבלנות

אודי 17 באוקטובר 2015

למה מי עוד זכה איתם באליפות ב-15 שנה האחרונות? גם איזו אופציות יש להם בחוץ? לא מאמין שהם יגעו במאמן זר כרגע.

yaron 18 באוקטובר 2015

אלישע לוי.

יניב פרנקו 18 באוקטובר 2015

אלישע או גוטמן – בחירה קלה.גוטמן.
אלישע או כל מאמן אחר מבין סקאלת האיונרים – לא רע.

yaron 18 באוקטובר 2015

לדעתי אלישע תפור עליכם, אבל בתור אוהד מכבי – קחו את גוטמן :-)

Freddy Wr.Up 18 באוקטובר 2015

מאותה סיבה שרצו את השריף

ארז 18 באוקטובר 2015

עשה עבודה סבירה בהפועל, לא?…
גם ביכולת וגם בתוצאות.

yaron 18 באוקטובר 2015

עשה עבודה טובה עם סגל מצויין. נראה לך שיש לו כוח לבנות קבוצה?

ארז 18 באוקטובר 2015

אתה שוכח שהוא בנה את הקבוצה הקודמת. הגיע לשיקום אחרי גיא לוזון, כשהמועדון והקבוצה בשפל קיצוני. כולל הבאת השחקנים והפיכה של כמה וכמה שחקנים לכוכבים, בקנה מידה ישראלי כמובן.

yaron 18 באוקטובר 2015

לא שוכח, אני חושב שהוא עשה עבודה מצויינת. אני פשוט לא בטוח שהוא מתאים / מתאים לו להתחיל עוד פעם מאפס

יניב פרנקו 18 באוקטובר 2015

זו אמירה נכונה. אם הוא לא בא רעב כמו בפעם הקודמת זו בעיה.

רניב 18 באוקטובר 2015

מאותה הסיבה שהם החזירו את ורמוט ושכטר מאירופה ולקחו את יוסי אבוקסיס כמאמן – ניסיון לשחזר את עונת הדאבל.

רק את זהבי הם לא רצו…

עוד מתן אחד 17 באוקטובר 2015

גיא לוי זה המאמן שאתם צריכים לא ברור לי למה אתם רודפים אחרי גוטמן-איווניר-קלינגר.

yaron 18 באוקטובר 2015

אחלה אופציה, מוסיף אותה לאלישע :-)

שלו 17 באוקטובר 2015

קבוצה שבנויה מכל כך הרבה פריטים לא מגובשים זה מה שקורה לה.
אני מניח שאם הקבוצה הייתה נבנית עם עמוד שידרה והיגיון היה לה יותר קל להתמודד.
ואם אתם רוצים גוטמן שיהיה לכם לבריאות, יצר ההרס העצמי שלכם נשגב מבינתי.
גם לא מבין את השאיפה לקלינגר או איווניר, אין לכם מספיק מאמנים גרועים משלכם?

ארז 18 באוקטובר 2015

אני באמת לא מבין את התגובה, שלו.
איפה ההרס העצמי?
הקדנציה האחרונה שלו בהפועל הייתה נפלאה בכל פרמטר. יכולת, הישגים, טיפוח צעירים וקידום של שחקנים מוכחים.

אז כן, הוא פוליטיקאי שלא יודע להסתיר את היותו פוליטיקאי, ויש לו יכולת עצומה להזיק לעצמו תדמיתית. וכשהוא רוצה שיאהבו אותו הוא מאבד פוקוס.
אבל דווקא בגלל זה – זה זמן אידיאלי לקלוט אותו מחדש. אני חושב שבמבחן של עונה וחצי ומעלה, שני הצדדים ייהנו מזה, מאוד.

Lord Anthony 18 באוקטובר 2015

אלי גוטמן הוא מאמן הרבה פחות טוב ממה שעושים ממנו. כשיש לו סגל טוב הוא מצליח להביא הישגים כשיש לו סגל פחות טוב.. ראינו מה הוא השיג בין 1999 ל 2010. זאת גם אחת הסיבות שגוטמן נכשל בנבחרת.
יש איזשהי רומנטיזציה של גוטמן בהפועל, ולא סתם התקופה שלו במועדון היתה מוצלחת, אבל המחשבה שהוא יוכל לשחזר אפילו חצי ממה שהוא השיג בהפועל, שהיתה אחת הקבוצות היותר מוכשרות שהיו פה בשנים האחרונות, היא נאיבית במקרה הטוב.
גוטמן הוא לא קשטן, וגם קשטן לא הצליח לשחזר את ההישגים שלו בהפועל מהקדנציה הראשונה בשתי קדנציות נוספות.
במצב הסגל הנוכחי של הפועל, בייחוד כשנראה שגוטמן יגיע לקבוצה רק כמפלט אחרון, זה ככל הנראה שילוב שלא יועיל לאף צד.

שלו 18 באוקטובר 2015

אני אוהד מכבי, אבל באמת חושב שבאדיר הוא שיחוק.
הוא התראיין אתמול והראה כמה הוא מאנצ'.
הוא איש כדורגל, ועם חבורת הילדים שיש בהפועל,
הוא אולי המדריך מורה הכי טוב שיש.
בעייני הוא איש מקצוע מעולה\ והייתי שמח לו היה במכבי.

לקחת אותו ולהזיז חזרה למקומו בעיניי זה יצר הרס עצמי,
וגוטמן הוא לא הישועה.
עם כל ההצלחות היו לו גם כישלונות מפוארים (בית"ר…)
והתקפי לב כדי לצאת מזה…
הפועל צריכה משהו שיבין שחקנים ויקשיח אותם,
לא מי שידברר אליהם בשפה שהם לא מבינים.
באדיר עשה דבר או שניים בכדורגל והפועל זה בהחלט מקום שהוא יכול להתפתח בו.
יהיו תבוסות (כי עדיין אלו ילדים וגם באדיר לומד), אבל אליפות או ירידה הן לא על הפרק.
העונה הזאת גמורה.

ההנהלה צריכה שקט לקבל החלטות לגבי השנה הבאה.
שדרה של זרים שסביבם אפשר לגדל שחקנים.
עם חמישה זרים ושניים שלושה ותיקים (מקבוצות אחרות), בשנה הבאה אפשר יהיה לדבר על פלי אוף עליון.

צור שפי 18 באוקטובר 2015

כאוהד הפועל התגובה של שלו היא זו שאני הכי מתחבר אליה ומסכים איתה. לא רוצה את גוטמן, צריך להשאיר את רגעי הקסם להיסטוריה ולא לנסות לשחזר בכח, כבר ראינו שזה לא עובד. אם אין איזה תותח מחו״ל – בדיר הוא האיש.

ארז 18 באוקטובר 2015

עם גוטמן עכשיו ורכש לא רב בינואר ובקיץ, בשנה הבאה אפשר יהיה לדבר על מקומות 2-3.
לא, אני לא חי בסרט.
אני חושב שהמאמן הישראלי היחיד שיכול לקחת את לא מעט הכישרון שיש בהפועל כרגע, להעמיד אותם על המגרש כמו שצריך ולהקנות להם שיטת משחק רצינית זה גוטמן. בפעם שעברה זה היה מצב קשה יותר (מסכים ששאלת הרעב היא עניין משמעותי).
וחוץ ממכבי, שכקבוצה וכמועדון כרגע משאירה אבק לכולן, אין קבוצה אחת שלא ניתן להשיג בטווח של שנה וחצי שנתיים. כולל ב"ש.

אלכס 17 באוקטובר 2015

אני לא מבין למה שמישהו מהגדולות ירצה את גוטמן. עם המשחק ההגנתי אין לי בעיה אבל הבנאדם תולעת (סליחה איה, את 100%)…
מחנאי, מתחמק מאחריות, משחק משחקי תקשורת וכד'.
אם זה לא קבוצה של וטרנים ומקצוענים אז סבבה… אבל זה לא הפרופיל של מישהו שהייתי לוקח לקבוצה שלי.

ניב 18 באוקטובר 2015

גם מוריניו, הוא בכל זאת מאמן לא רע..

תולעת 18 באוקטובר 2015

;)

רינוס מיכלס 17 באוקטובר 2015

אם גוטמן בא זה עוד משכורת " נכבדת "
אם גוטמן בא זה עוד קניית שניים או שלושה שחקנים משמעותיים לפחות בחלון ההעברות בחורף ( קשה לי להאמין שהוא יכנס להפועל בלי שום דרישות מקצועיות מההנהלה )

כך שאחרי זה הפועל תל אביב כבר תגיע לאיזור ה – 40 מיליון כמעט , עד כמה שאני זוכר את הסכומים התקציביים ( וזה עוד בעונה שהוגדרה כעונת בנייה ומצומצמת עם סגל צעיר )

תוסיף את עניין הסיכויים של הפועל להשתחל לאחד המקומות שיובילו להתמודדות באירופה , ותקבל כבר בעונתו הראשונה של אספן התמונות החלקלק אופק מעורפל

וכל זה מביא אותי לשאלה ,
אם כבירי לא מסוגל מבחינה תקציבית ( למרות שאני דווקא חושב שלפחות לעונה אחת של ניסיון לפחות , הוא כן יכול ) להביא צוות מקצועי זר , או שהוא לא רוצה להביא צוות מקצועי זר ( מנהל מקצועי , מאמן ועוזרי מאמן )

אז למה לא ללכת מלכתחילה על תפישה ודרך של תקציב מצומצם כמה שיותר ( באיזורים של קריית שמונה ומכבי נתניה או הפועל חיפה כאלה ) ממש כמו המחלקה בכדורסל ?
כך לפחות התפישה הקומוסוציאליסטית המזוייפת והחלולה של המועדון הזה תקבל תוקף ותוכחה , וגם המצב התזרימי של המועדון לא יהיה כזה בעל אופק מעורפל שתלוי בליצן יח"צ כמו כבירי או אחד בסדר הגודל ( הוני ) שלו

אני שואל בשיא הרצינות , כי אני לא מצליח להבין מה רוב האוהדים של הפועל תל אביב רוצים מבחינת דרך

ואם כבר סתם מאמן ישראלי , כמו שכבר כתבתי באיזה טור שלך לפני איזה חודש חודשיים …
אז לפי דעתי יצחק שום

אבל כניראה שלשומי אין הזכויות והקשר הרוחני שיש לגוטמן בהפועל , כאשר עוד מימי ילדות ממש ינק מבית אבא את וועדות המזכירות בקיבוצים או כשהלך איתו לישיבות בבית ברנר

yaron 18 באוקטובר 2015

הדבר ה"קומוסוציאליסטי" היחיד בהפועל זה שהם לא יודעים לנהל ובסוף זה תמיד נגמר בחובות וסף פירוק

יניב פרנקו 18 באוקטובר 2015

הי רינוס.
תודה על הצעתך – העליתי אותה לפני כחודשיים בישיבת הועד הפועל והוחלט שלא להתקדם עם שומי ולהשאיר לשאר 13 הקבוצות בליגת העל את האפשרות להחתימו.

גלעד בלום 18 באוקטובר 2015

האבסורד הוא שנראינו לא רע מבחינת הנעת כדור, מוטיבציה, ואפילו הגעה למצבים (עם 10 שחקנים), יותר קבוצה מאשר נראינו במשחקים הקודמים.

לדעתי לא צריך את גוטמן העונה, ממילא לא נרד ליגה ולא ניקח אליפות. לא יודע אם זה חוקי בגלל החוסר בתעודת פרו אבל אני אישית הייתי משאיר את באדיר, הוא מכיר את המערכת, מקובל על השחקנים, דמות למופת והיום זה משחק שלא צריך לייחס לו יותר מידי חשיבות (עוד יום בהסטוריה) בגלל ההרחקה המוקדמת, שלדעתי היתה לא מוצדקת . (פנדל היה אבל היה שחקן שרץ לכיוון השער של הפועל יחד עם עמאשה ולכן אי אפשר לומר שעמאשה היה אחרון, שופט יותר חכם היה נותן צהוב)

לא ראיתי את הגול הרביעי (יש גבול לכמה בן אדם יכול לסבול) אבל גם הגול השני וגם השלישי לא היו קשורים למשחק (טעות של ליגה ב׳ של גוטליב ובעיטה של 1 למאה בעונשין (שער יפהפה אמנם). במשחק השדה הפועל היו לא רעים בכלל יחסית להפועל ( והרבה יותר טובים מסכנין )של העונות האחרונות (כלומר קבוצת מרכז טבלה).

שווה להשקיע בחלוץ במקום לסדר לגוטמן פנסיה, או להביא מאמן זול שיעביר את העונה, גוטמן זה די פאסה.

yaron 18 באוקטובר 2015

אחלה תכנית לבניית קבוצה :-)

יניב פרנקו 18 באוקטובר 2015

גלעד – אכן לא נרד ליגה ולא ניקח אליפות וגם אירופה לא ריאלית – אבל הצלחה בעונה הזו היא בניית שלד הכולל 7-8 שחקני הרכב / מחליפים ראשוניים והמשכיות בעמדת המאמן – זה ייקל משמעותית על בניית הקבוצה לעונה הבאה – מאחר ובכל חלון העברות יש כמות נקודתית של כישרון שפשר לשים עליו את היד – כדאי שכבר בינואר הקרוב נתחיל בגיבוש הסגל לעונה הקרובה.
מה שאתה מציע זה מה שחיפה עשו שנה שעברה עם בלבול – התחזקו בינואר ובקיץ רוני לוי נתקע עם שחקנים שלא התאימו לתפישת עולמו – אם רוני לוי היה מגיע לחיפה באמצע העונה שעברה לפני ינואר הם היו נראים היום הרבה יותר טוב. לדעתי.

ירוק 19 באוקטובר 2015

די נו, יניב… אתה שם לב מה אמרת עכשיו? "נראים יותר טוב" ממקום אחרון עם משחק אחד שבו כבשנו שערים. באמת חוכמה גדולה :)

7even 18 באוקטובר 2015

תנו לי שייע ואני רגוע.

גלעד בלום 18 באוקטובר 2015

אז מה יהיה? יבוא גוטמן ויביא עוד 10 שחקנים חדשים? במה באדיר נחות מכל מאמן אחר בשוק המקומי חוץ מהנסיון כמאמן? ומי אומר שהוא לא יתפתח למאמן בכיר? הרי הבן אדם שיחק מאות משחקים ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהוא רואה מול העיניים (קבלן תארים בחיפה והפועל) כולל להבקיע באולד טרפורד, הוא יודע דבר או שניים על כדורגל , בעיקר יש לו מנטליות חיובית ותשוקה, יש יותר סיכוי שחלוץ אחד שיבקיע 15-20 גולים יעשה את באדיר מאמן העונה מאשר שגוטמן יבוא ויהפוך את לינגאנה ובומבה לכוכבים.

אם באדיר ייתן עונה טובה אפשר להביא מנג׳ר זר בעונה הבאה ולהשאיר את באדיר. מה שאני אומר זה שהבעיה בהפועל היא לא מאמן, אלא שחקנים-הם לא ברמה הכי גבוהה, הם צעירים בהתפתחות ובעיקר הם לא מכירים אחד את השני.

שים את וואליד במכבי ואת יוקאנוביץ בהפועל והתוצאות יהיו זהות.

ולמרות זאת הפועל רחוקה חלוץ נורמלי אחד (ושוער ראשון בריא)ממקום 3-5 איך שהיא עכשיו בליגת הבלוף הזאת.

אם הפועל לא תשתדרג כלכלית באופן משמעותי אין לה סיכוי להתקרב למכבי ולב״ש (חיפה הירוקה זו תופעה, איך הם חזרו להיות קבוצת מרכז טבלה אחרי כל כך הרבה שנים ועם הכסף של שחר בצמרת זה כבר ספור לפוסט אחר), ולכן אני אומר- אם נגזר עלינו להיות מרכז טבלה משמים אז תנו לי את באדיר, תנו לי לפתח את רייכרט (אכזבה עד עכשיו) ולקוות ששגיב או איזה מישהו מהצעירים בנבחרות השונות יהפוך לסיני הבא, הסיכוי קלוש אבל לפחות נראה קבוצה עם זהות מסוימת ואופי, עם עמוד שדרה, מי אמר שמאמן חדש ישר יביא תוצאות? שחקנים הם כמו תינוקות- צריכים יציבות ומאמן שיאהב אותם ושישחקו בשבילו, לדעתי לבאדיר מגיע לאמן עד סוף העונה.

אבל בכדורגל שלנו (חוץ ממה שמיטץ עשה במכבי) הכל כל כך צפוי וחוזר על עצמו, תראו מה קורה לרוני לוי שחזר לחיפה (שכחו שזרקו אותו משם בבושת פנים), עכשיו הפועל יחזירו את גוטמן כפי שהחזירו בזמנו את קשטן ואת השריף, גוטמן קיבל סגל הרבה יותר טוב, וורמוט וזהבי בשיאם, את אניימה וזרים כמו אגייבור, פנסטיל ודה סילבה, אם כבר לאמן חבורה של אלמונים אז צריך מישהו כמו בן שמעון, האמת חבל שנתנו לבן שמעון ללכת.

יניב פרנקו 18 באוקטובר 2015

אני בעד שיבוא גוטמן – יתחזק ב2 שחקנים בינואר ובעוד 3-4 בקיץ.
וגם אם יצטרך קצת יותר אז בסדר.
אל תשכח שחלק מהשחקנים שעוזבים לפעמים עוזבים בגלל מכירות .

אבל אם באדיר, אז מתוך כוונה שבאדיר נשאר גם שנה הבאה – סתם, להעביר עונה ובקיץ לעשות עוד מהפכה גם על הקווים וגם בסגל זו בעיה.

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

הנה,
גם אני מסכים עם גלעד "מאמין בחייזרים" בלום.
באדיר מתאים כמו כפפה ליד להפועל. גם בגלל הסיבות שגלעד רשם וגם כיוון שלקבוצה הבכירה של המגזר רצוי שיהיה מאמן מהמגזר.

אלון 18 באוקטובר 2015

מתוחכם. חשבת על זה לבד?

אסף THE KOP 18 באוקטובר 2015

חלילה.
ההתאחדות לכדורגל חשבה על זה לפני.
היא הרי החליטה לבטל את משחקי הכדורגל בין קבוצות מהמגזרים השונים… ועדיין… המשחק של בני סכנין והפועל התקיים… מה אפשר להסיק מכך ? אני שואל אותך ?

אלון 18 באוקטובר 2015

ביום שישי רמה״ש ואחי נצרת שיחקו
רמה״ש היא נציגת המגזר בלאומית

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

לא צריך להגזים.
כנראה שההתאחדות התבלבלה לאור שיעור ההמבעה הגבוה למר"צ ברמה"ש.
טעויות קורות.

אלון 18 באוקטובר 2015

יום שישי ליגה א דרום
הכח מכבי עמידר ר״ג שיחקו נגד כפר קאסם
ממתין לשנינות

yaron 18 באוקטובר 2015

אסף תסביר את "מאמין בחייזרים" – טיפש/חכם, שמאלני/ימני, מותר/אסור ??

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

זה ביני לסין גלעד.
הכל ברוח טובה.

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

לבין

יוני 18 באוקטובר 2015

אסף הקוף,
יש לי הרגשה שאם תעלה בלוג מתחרה, יהיו לך את העוקבים שלך ותוכל לרסס את הטינופת שלך לכל עבר בלי להפר את שלוות דה באזר. זה באזר זו בועה חיובית והתגובות שלך כל פעם מחדש מזכירות למה חשוב שהוא קיים.
מה רע בלהגיב באתר של אופירע?
מה הסיכוי שתשחרר אותנו?

צור שפי 18 באוקטובר 2015

חבר׳ה, אני אדום לא פחות מכל אחד כאן ולא מבין את העליהום על אסף. קצת חוש הומור לא הרג אף אחד. אם להיתלות באילנות קטנים – מירי רגב כבר אמרה משהו על קפוצי התחת וכנראה שכמו שעון עומד זו היתה אחת משתי הפעמים ביום בהם היא צדקה.

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

צור היקר
אין לך מושג כמה זה משעשע אותי לקרוא את התגובות של החבר'ה האלה.
מרגש לראות איך הצלחתי להיכנס להם לעצמות.
את כל הגועל האצור בהם אני מצליח להוציא.
הפלורליסטים האלה…

רק הערה אחת לגבי מירי רגב. אני חולק עליך ידידי. האמירה שלה רק מראה כמה היא לא מכירה את התחום עליו היא אחראית.
הרי כל מי שטיפה מכיר אומנים יודע שרובם הם מורחבי תחת, לא קפוצי תחת. כאשר שמעתי את האמירה שלה אני בהחלט התחלתי להאמין לכל אלו שביקרו את התאמתה לתפקיד.

נ.ב
גוטמן, למען השם ?

צור שפי 18 באוקטובר 2015

בין כל הסיבות לאי ההתאמה של מירי רגב לתפקיד זו ללא הספק המקורית ביותר…

the bird 18 באוקטובר 2015

חחחח לגמריי (:

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

אפס יוני.
כמוך.

יוני 18 באוקטובר 2015

אוקיי. אז תמשיך להיות ליצן החצר הימני של דה באזר. כבוד.

אסף THE KOP 18 באוקטובר 2015

העיקר שאני נכנסתי לך לוריד.
זה הכי חשוב.

the bird 18 באוקטובר 2015

בועה חיובית
אתה מתכוון אולי בועה שמאלנית

יוני 18 באוקטובר 2015

לא עשיתי סקר על העמדות הפוליטיות של המגיבים, אבל יש הרבה ימניים שמשתלבים יפה בבועה.

the bird 19 באוקטובר 2015

הכוונה היא בעיקר לכותבי הבלוג,
ולפטרנות שמופיעה פה כלפיי מגיבים ימניים כאילו איך הם " מפוצצים את הבועה שלנו"

יואב 18 באוקטובר 2015

נפלא מבינתי לחשוב שעם באדיר במכבי התוצאות היו זהות. מה לו ולניהול סגל עמוק ונוצץ כל כך? היתרונות של המאמנים הזרים במכבי היא בראש ובראשונה הערכה הגדולה אליהם מצד השחקנים. כי הם פיגורות. עשו משהו משמעותי בקאריירה שלהם. איזה כבוד באדיר יקבל ועל סמך מה? מצחיק נורא זה.

דודו פ. 18 באוקטובר 2015

גוטמן לא יבוא באמצע העונה לקבוצה כל כך בינונית ומטה שלא הוא הרכיב. הוא לא יגיע בשביל הזכות להיאבק על מקום בפלייאוף העליון וגם כמה רכישות בינואר לא יעזרו כאן. אם הוא ירצה לבוא זה רק בקיץ כשהוא יכול להקים קבוצה חדשה שהוא בעצמו הרכיב.

אדם 18 באוקטובר 2015

זה מהיכרות אישית או בגלל שבפעם הקודמת שהוא בא להפועל זה המצב שהיה?
גם אני חושב שהוא לא יבוא אבל לדעתי זה יהיה רק בגלל כסף.

ירח אדום 18 באוקטובר 2015

גלעד בלום+100

טרנטה 18 באוקטובר 2015

להערכתי הנחת היסוד לפיה הפועל לא תרד ליגה לא מבוססת מספיק.
אין לכם שוער בתקופה הקרובה, את איכויות ההגנה שלכם רואים היטב בכל משחק, אין לכם חלוץ ואין לכם ספסל.
עד עכשיו היו לכם משחקים קלים יחסית למעט (אולי) ק"ש. במצבכם לא הייתי שאנן. עוד כמה הפסדים (לא מופרך לפי לוח המשחקים שלכם) ונראה מה יקרה…

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

התגובה האופטימית בתולדות דה-באזר

עומר 18 באוקטובר 2015

אני רק אציין שאני אוהד מכבי, ובכל זאת מכור לסיכומים של משחקי הפועל באתר הרשמי מאז עלייתו של כבירי (לב).
הנה היצירה האחרונה:
http://www.htafc.co.il/event/%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A2%D7%9C-%D7%AA%D7%9C-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%91%D7%A0%D7%99-%D7%A1%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9F/

יואב 18 באוקטובר 2015

לבלבלב. האתנחתא הקומית הכי טובה שיש לכדורגל שלנו להציע כרגע(((:

חובצי 18 באוקטובר 2015

אוי, זה מבריק!
איך עושים מנוי לסיכומים האלו?

גלעד בלום 18 באוקטובר 2015

אסף, אין לי בעיה איתך, הכל ברוח טובה, שום דבר פה לא אישי, מותר שיהיו דעות שונות לבני אדם, רק תדייק בבקשה- אני לא ״מאמין בחייזרים״ כפי שאתה (אני מניח) מאמין באלוהים. מה זאת אומרת מאמין בחייזרים? אני מאמין שיש סיכוי גבוה שיש חיים בפלנטות אחרות, זה הגיון פשוט לאור העובדה שיש עשרות טריליוני פלנטות ומיליארדי יקומים. זה אגב הרבה יותר הגיוני מאשר קיום האלוהים (ויש יותר הוכחות).

וחוץ מזה לא בדיוק הבנתי בשביל מה ההערה הזאת נכתבה, היית יכול לענות עניינית בפוסט הרלבנטי , זה פוסט על הפועל,משום מה אתה בוחר בדרך של הגחכה של הבן אדם, תהיה בריא. דווקא אנחנו מסכימים על לא מעט דברים בנושאי ספורט , תעבור להיטפל למישהו אחר בבקשה או שתענה לנושא הפוסט, מיצינו את העסק, לא?

יואב, באדיר לא פיגורה? הבן אדם היה קבלן תארים אצלנו ואצל הירוקים, שחקן נבחרת,הבקיע באולד טראפורד, ספוטאי למופת, למה שלא יכבדו אותו?

בשביל לקחת אליפות עם מכבי לא צריך מאמן זר, היתרון האיכותי והתקציבי עושה את רוב העבודה, הנקודה היא שגם מוריניו לא היה הופך את הפועל להרבה יותר טובה, אז אם נגזר עלינו להיות אפורים עדיף עם אחד משלנו שמקובל על השחקנים והאוהדים, ובעיקר לא צריך לשלם עוד משכורת.

טרנטה- בקרוב נדע אם אתה צודק אבל לדעתי ל א נרד, כי אנחנו הרבה הרבה ייותר טובים מבשתי העונות האחרונות עם האבוטבולים ועדיין לא ירדנו, הליגה לא התחזקה, ההיפך.

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

איך אתה עטדע אם אני מאמין או לא מאמין באלוהים ?
שוב פעם אתה יודע יותר טוב ממני מה אני.
אפרופו הטפלויות, ספרתי לפחות 2 תגובות בהן הזכרתי אותי מסיבה זאת או אחרת. הפוסל במומו,… הגמל לא רואה… ושאר קלישאות.
חוץ מזה. למה אתה מתרעם ? אני איתך. באדיר יהיה מעולה עבורכם.

אסף the kop 18 באוקטובר 2015

עתדא = אתה.
שיזדיין הנייד.

יואב 18 באוקטובר 2015

גלעד בלום,
אתה בדיוק הסיבה למה המועדון שלך לא מתקדם. הדעה כמובן. באדיר, לא מספיק טוב להשתלב בנוער של מכבי (אוזן, רומן). מכבי דורשת משהו אחר. אתה לא חייב להיפגע.
כרגע, הידע בקריית שלום גדול ממה שהוא יכול לאיית. עברית, ערבית, אנגלית. מה לעשות? זה מה שקורה שם בשלוש פלוס עונות. תאם אתה חושב שבאדיר היה מנחיל את משנתו(פחחח) על שחקני מכבי, אז וואלה, אין לך מושג בענף וביחסים או בכלל בדינמיקה קבוצתית.
זה כמו להגיד שבאדיר יעשה את אותן תוצאות באולימפיאקוס. כמה בור אתה צריך להיות? כמה חסר מושג?
מרגש. מקווה שזה הסטייטנאוף מיינד באגודת הוונט בי שלך.
קול אחי אהההה

אלון 18 באוקטובר 2015

לצחצח להם את הנעליים הוא יכול?

גלעד בלום 19 באוקטובר 2015

אסף האמן לי אני לא מתרעם, ההיפך , אני מחייך, החיים יפים וזה כולה תגובה בדהבאזר..לא אמרתי שאני יודע שאתה מאמין באלוהים, כתבתי שאני מניח (שזה שונה מלדעת, אתה שוב לא מדייק) עכשיו אתה יכול לענות לי בבקשה אם צדקתי? כי אם צדקתי וההנחה לשי נכונה אז מה הבעיה פה? רוב האנשים עם דיעות פוליטיות כמו שלך הם אנשים עם זיקה לדת או מסורת ובדרך כלל כן מאמינים באלוהים, זו הכללה אמנם אבל לא מופרכת, תתקן אותי אם אני טועה..אתה צודק, נגררתי ואני מתחרט שהגבתי לך אישית, כפי שאמרתי , מיצינו , לא? אני נכנס לפה בכיף, מגיב את השטויות שלי וחוזר לחיים האמיתיים, אגב לא הבנתי אם אתה חושב שבאדיר מתאים להפועל באמת או שאתה פשוט ציני ורוצה שהוא יאמן כי אתה רוצה שהפועל תרד ליגה.

יואב,

במה אוזן ורומן יותר טובים מבאדיר? מה עשו בתור מאמנים? מי שמנחיל למכבי את הפילוסופיה שלו זה ג׳ורדי. שלושה מאמנים שונים הביאו לכם אליפויות, קרויף המכנה המשותף, אני לא אומר שהמאמנים לא עשו עבודה טובה, הם הצליחו אבל דחילק, רעננה,עכו, בני יהודה, הפועל חיפה, הפועל, נתניה, הפועל חיפה, אפילו מכבי חיפה, אלו קבוצות בדיחה, באדיר יכול לנהל אימונים תחת פיקוח של קרויף ולנהל משחק ברמות הללו בלי בעיות.

כשהיריבות העיקריות שלך הן קש, בש ומכבי פת! לא צריך את יוקאנוביץ, בשביל אירופה אולי כן , אגב בינתיים קלינגר וגוטמן הצברים עשה תוצאות יותר טובות בליגת האלופות כבר לפני שנים, אולי זה ישתנה ביום שלישי.

המהפיכה של מכבי היא בעיקר ב״מעטפת״, מילה מעצבנת אבל נכונה. אחרי שנכשל שלוש שנים מיטש הבין את העסק והשקיע בניהול (צוות זר), מתקני אימון, מאמני כושר (אולי הנקודה הכי חשובה), מקצוענות מאלף עד תו, ובעיקר ברכש של כל שחקן ישראלי שיודע ללכת וללעוס מסטיק.

לראיה, מכבי לקחה אליפויות בקלות למרות שלא ממש הרשימה וחלק לא קטן מהאוהדים הצהובים לא היו מרוצים מהרמה בלא מעט משחקים. באירופה התוצאות היו לא יותר מסבירות.

סלח לי אבל קבוצה שבה וורמוט, יצחקי ובן בסט יושבים על הספסל לא צריכה מאמן על כדי לקחת אליפות, חוץ מסוזה שני המאמנים האחרים לא ממש נספרים ביבשת.

הפועל בכלל לא בליגה של מכבי ויקח עוד שנים עד שבכלל נתקרב אליכם אם בכלל, אנחנו בבונים, הבנתי, לא טענתי שבאדיר מאמן הדור , אבל המחשבה הזאת שמכבי המציאה את הגלגל קצת מצחיקה, אתם פשוט עושים את מה שבאיירן, ריאל, ברצלונה פסז עושות במדינות שלהם, שופכים כסף ועוד כסף עד שזה מצליח, אז יפה, הצליח לכם, כל הכבוד אבל תוציאו את הראש מהתחת, הפועל של גוטמן בזמנו נראתה הרבה יותר טוב מול קבוצות ליגת האלופות ממה שמכבי נראתה בשני המשחקים הראשונים, אגב גם חיפה בפעם הראשונה וגם מכבי של קלינגר עם דגו. נגד צ׳לסי וקייב בקושי עברתם את החצי, מזל טוב על האליפות הרביעית.

אסף the kop 19 באוקטובר 2015

אתה טועה.
רוב מצביעי הימין, הליכוד במקרה שלי, הם חילונים שמבינים שהפלסטינאיים הם אויב.
הפועל לא ממש מעניינים אותי. אתם בעיקר בידור עבורי.

Lord Anthony 19 באוקטובר 2015

"קבוצה שבה וורמוט, יצחקי ובן בסט יושבים על הספסל לא צריכה מאמן על כדי לקחת אליפות", וקבוצה שבה עטר, שכטר, בניון, עזרא, קריאף וכו'
לא צריכה להיות במקום האחרון.

טל המנצ'סטרי 19 באוקטובר 2015

גלעד בלום

השורה הזו שלך:
" קבוצה שבה וורמוט, יצחקי ובן בסט יושבים על הספסל לא צריכה מאמן על כדי לקחת אליפות, חוץ מסוזה שני המאמנים האחרים לא ממש נספרים ביבשת"

מעידה לטעמי שכדורגל, למרות שאתה אוהב ואוהד את הענף/קבוצה, זה לא הצד החזק שלך.

כמה קל לכתוב שאפשר לאמן בשלט רחוק או שלא באמת צריך מאמן כי וואלה, על הספסל יושבים שחקנים שהיו פותחים בהרכב של כל קבוצה אחרת בארץ, אבל מה עם לדעת לטפל באגו של "כוכבים" שכאלה וכשהם תחת ההגדרה של שחקני ספסל אבל עם חשיבה כי מגיע להם להיות במעמד אחר לגמרי בקבוצה?
מה עם לדעת איך להשתמש בהם נכון, מקצועית ושיהיו מפוקסים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ושלא יעלו למגרש עם רגשי המרמור שיכולים להרוס ברגע שנקראים לשחק?

אתה מודע לזה שהמנג'ר הנוכחי של מכבי ת"א העלה את ווטפורד בעונה שעברה לפרמייר ליג? למה אתה חושב שהוא לא נספר ביבשת וכשסביר מאוד להניח, שלאחר שהצליח לקחת את מכבי ת"א לליגת האלופות, יש מספיק עיניים באירופה שראו ורשמו גם אותו.
אתה יודע שקריירת האימון של סוזה באנגליה לא ממש הצליחה בלשון המעטה, לאחריה הוא לא ממש "נספר" באירופה אבל מכבי ת"א היתה התחנה הראשונה שהקפיצה אותו קדימה? דרך שוויץ ועד איטליה.

דווקא מספורטאי לשעבר הייתי מצפה לקצת יותר הבנה לגבי חשיבות ומשמעות של מאמן, מצד שני, כדורגל זה לא ספורט יחידים כמו טניס ומאמן כדורגל, האחריות שלו, דרך חשיבה ופעולה, שונה לגמרי וכשיש לו חדר הלבשה מלא בשחקנים בעלי יכולת ואגו, אז באמת לא צריך מאמן בכדי לקחת אליפות עם הסגל הזה של מכבי? להיפך, צריך מאמן טוב מאוד בכדי להצליח לנהל שם את הכל מהכל ובהצלחה.

גלעד בלום 19 באוקטובר 2015

טל, לתת קטנות זה נחמד (כדורגל לא הצד החזק שלך, וואלה? כולה תגובות בדהבאזר מאנשים שברובם המכריע כדורגל זה לא הצד החזק שלהם אחרת היו בפרמייר ליג, למה לא לענות לעניין, לסתור את דברי ולאחל יום טוב לתת קטנה, וגם להזכיר שכדורגל זה לא ספורט אידיבידואלי היה מיותר בעיני,לא עמדת בפיתוי, אה? לא נורא ) , אגב שיחקתי 5 עונות בליגה גימל בישראל ואני משחק בקבוצה מסודרת עד היום בליגת חובבים, היום שיחקתי 90 דקות על מגרש מלא, מעולם לא הפסקתי לשחק כדורגל, מכיר דינמיקה של קבוצת כדורגל ומבין את חשיבות המאמן, רואה כדורגל מגיל 6 באופן אובססיבי, לא רואה ליגת על כבר 20 שנה, רק משחקים של הפועל, זה סבל, תת רמה, רואה כדורגל אירופי בעיקר, והרבה, מכבי קבוצה בינונית ומטה באירופה, הליגה בישראל היא לא קנה מידה לכלום. אליפות עבור מכבי זה כמו לקחת סוכריה מילד, זו עובדה, פשוט אין תחרות (לא אשמת מכבי אגב).

..המקרה של חיפה הוא מעניין, קהל אדיר, מגרש מעולה, תקציב, שחקנים(על הנייר) והם עדיין לא פוגעים (כנראה שהשחקנים לא ממש טובים כמו שחושבים, רוני לוי לא יודע לאמן?יוקאנוביץ היה לוקח אליפות עם בניון בן מאה וגוזלן?). אני מודע לזה שיוקאנוביץ העלה את ווטפורד ליגה.

תחשוב כמה שחקנים בהפועל נניח היו אפילו מתלבשים אצל מכבי (אף אחד), ברעננה (אף אחד, נדמה לי שבדש שהיה שחקן קצה ספסל אצל מכבי כוכב שם, לא?), ותמשיך הלאה. עטר הכוכב של חיפה נזרק ממכבי. אפילו שחר שנחשב לפריץ של הליגה כבר לא מתמודד עם מכבי.

כל מה שאני אומר זה שלמכבי בתקופה הנוכחית אין תחרות, המכביסטים מעדיפים לטפוח לעצמם על השכם ובצדק מבחינתם, שיהיה, המבחן הוא באירופה, גם לליגת האלופות מכבי עלו די בפוקס אם להודות על האמת. אפילו עם בן חיים בשער אתם מנצחים בליגה המקומית..המאמנים הללו לקחו אליפויות בהליכה ולמרות שלא ממש מיצו את היכולת של הסגל, לדעתי מכבי לוקחים אליפות אפילו עם הספסל שלהם.

לא חשבתי שיגיע כזה יום אבל יש יותר סיכוי שמכבי סל יאבדו אליפות מאשר מכבי רגל…

אני לא אומר שלא צריך מאמן ושאין לו משמעות, ההיפך, הדבר הכי טוב שמיטש עשה זה להביא צוות זר, יש לו משמעות כשיש סגלים באותו תקציב פחות או יותר, אני אומר שגם מאמן כמו באדיר (שיודע כדורגל ועשה לא מעט בקריירה ברמות גבוהות) היה יכול להצליח שם כי המערכת פועלת כמו מכונה ועל זה מגיע צלש לקרויף, לביין וכמובן זר פרחים למיטש, מישהו פה כתב שבאדיר לא מספיק לנוער, הבן אדם הוא בין השחקנים הישראלים המצליחים בהסטוריה, למה אתה חושב שלא היה מקבל רספקט? כי יש לו מבטא ערבי? העברית של יוקאנוביץ יותר טובה? עד שבוע שעבר הוא עשה עבודה טובה עם חבורת הנגרים של הפועל. אבל עזוב את באדיר, זו סתם דוגמא להמחיש את היתרון הגדול של מכבי בעומק הסגל שמשום אתה בוחר להתעלם ממנו.

אגב כבירי כנראה קרא את התגובות שלי והחתים את באדיר עד סוף העונה:)

אסף, יש לך סקרים בנושא כשאתה קובע בנחרצות שאני טועה ? אני חותם לך שרוב מצביעי הליכוד ה״חילונים״ יענו על השאלה אם הם מאמינים באלוהים ב״כן״, אגב לא נתת תשובה מדויקת לשאלה בעצמך, האם אתה מאמין באלוהים?

אסף the kop 19 באוקטובר 2015

אני לא נאמין ולא לא יאמין.
לא מתחבט בשאלה הזאת.

אם מרבית הימנים מאמינים באלוהים, אז אתה בטח תסכים עם המשפט של"שמאלנים אין אלוהים", נכון ?

אסף the kop 19 באוקטובר 2015

לא מאמין ולא לא מאמין
כוס עמק על הנייד

טל המנצ'סטרי 19 באוקטובר 2015

גלעד בלום

קודם כל לא חיפשתי שום דבר בקטנות, כתבתי לך את הדעה שלי, אתה זה שלקחת את זה למחוזות אחרים לגמרי, תשאל את עצמך מדוע.
אז מה אם שיחקת בליגה ג'? (כולנו היינו שם, גם בכדורגל חובבני, אני באנגליה) חוץ מזה עם השנים כשאני שומע כדורגלני עבר מדברים, אני מגלה שלא כל מי ששיחק כדורגל, מבין כדורגל. 2 דברים שונים לגמרי.
מצטער, המשפט הזה שלך לגבי מכבי שלא צריכה מאמן בכדי לזכות באליפות, זה חובבני ביותר ומעיד על חוסר הבנה, זו הדעה שלי (וזו לא עקיצה ולא כלום) וכתבתי מדוע, למשל רק על העניין של לדעת לנהל אגו בחדר הלבשה וכשלזה יש גם השפעה מקצועית.
אני זוכר את אוהדי מכבי חיפה שרים לרוני לוי בקדנציה הראשונה שלו כמאמן שם, אליפות בלי מאמן, ובכן, ככה המשפט הזה שלך נשמע, כמו אחרון האוהדים מהיציע.
לא מבין מה נעלבת מזה שציינתי גם שכדורגל זה לא ספורט של יחידים ושכדורגל ומאמנים בכדורגל על כל המכלול, שונה לגמרי מהדינמיקה של שחקן טניס ומאמן יחיד.
אגב, לא ראית אותי כותב שפדרר לא צריך בכלל מאמן בכדי לזכות בטורניר מסויים, נכון? איך זה היה נשמע לך אם הייתי כותב שפדרר בכלל לא צריך מאמן בכדי להיות בטופ כל אותם שנים? אידיוטי, לא?!

אסף the kop 19 באוקטובר 2015

אתה גם ימני

טל המנצ'סטרי 19 באוקטובר 2015

כן, גם אני ימני, חילוני מבטן ולידה, לא מאמין, לא מעשן, לא משחק סנוקר ואיש איש באמנותו יחיה.

גלעד בלום 19 באוקטובר 2015

טל, לא נעלבתי, פשוט לא הבנתי את הרלבנטיות, אגב, פדרר באמת לא צריך מאמן וגם הוכיח את זה, בשנים הגדולות שלו הוא לא הסתובב עם מאמן, אלא עם יריב אימונים שיחמם אותו , לכל אחד דיעה אחרת, לא צריך להתלהם , לא חושב שירדת לסוף דעתי, השורה התחתונה היא- מכבי גדולה על הליגה בכמה דרגות, גם מאמן בינוני יספיק אם המערכת טובה והיא מעולה, ניתן לומר בזמנו שרוני לוי זכה באליפויות ההן בגלל אותה סיבה , הפועל השתנקה, מכבי היתה למטה, ובגלל זה אולי האוהדים צעקו אליפות ללא מאמן, בדיעבד אולי צדקו…

אסף, לי אין אלוהים, לא יכול לדבר על אחרים, אחי שמאלני ודווקא שומר מצוות

אסף THE KOP 19 באוקטובר 2015

גוועלד

סולי 20 באוקטובר 2015

אני דווקא כן חושב שיש בתבוסה הזאת אשמה לבאדיר, בתור מאמן צעיר, אימפולסיבי וחסר ניסיון.
שלא תבינו אותי לא נכון, ברור שהשחקנים הם האשמים למחדלים כמו האיבוד כדור בשער השני, שיברת קו ההגנה בשער הראשון והכשלה חסרת אחריות של שוער בפעולה הראשונה שלו בקבוצה. ואני יכול עוד להמשיך, באמת שכמו שאמרת, לא חסרים "אשמים" במצב של תבוסה כזאת.

אך אם בעוד משחקנים (לרוב צעירים וחסרי ניסיון- דוגמת שטראוס במשחקו הראשון) יש לי הבנה קצת גדולה יותר לטעויות שקורות תוך כדי משחק, וחוסר אחריות, ממאמן שמוביל את הקבוצה וצריך לשלוט בה יש לי ציפיות אחרות.
אני מאד מעריך ואוהב את באדיר, ומאמין שיש לו אפשרות לעשות קריירה לא רעה בתור מאמן (כמובן שתלוי למידה, ניסיון וכו'). גם העצם זה שהוא "חי" את המשחק ומגיב אליו נותנים לו נק' אצל האוהדים ואין עם זה בעיה עקרונית. הבעיה מתחילה, כמו תמיד, במינונים, וכשהתנהגות כזאת יוצאת מאיזון. רבאק, אתה מאמן של קבוצה צעירה מאד, עם כל כך הרבה שחקנים חסרי ניסיון וכרגע נכנסת איתם אולי בפעם הראשונה לסיטואציה לא רגילה ומאתגרת לכל קבוצה באשר היא- פיגור 2-0 במחצית ומינוס שחקן. אני הייתי מצפה ממאמן שמבין מה עומד מולו ולאן הדברים יכולים להתגלגל להיות אחראי, להגיב באיפוק, להרגיע את השחקנים בחדר הלבשה- בטח לא לרוץ באמוק לשופט במחצית כשברור ששום דבר טוב לא ייצא מזה ולהוסיף למצב הגרוע שהקבוצה שלך הייתה בו גם הרחקה של מי שאמור להיות הבעל בית שלהם- במיוחד במצבים כאלה. מה זה מקרין לשחקנים? קדימה, תגיבו גם את באימפולסיביות, עוד אדומים, עוד הפקרות והמצב היה יכול להיות גרוע יותר.
פרט לכך, כולנו מכירים את האימרה המפורסמת- "נו,מה זה משנה כבר, להפסיד 2-0, 3,4 או 5..", שמתאימה למצבים מסויימים (משחק גביע למשל), אך יש פעמים שזה ממש לא מתאים, כשאתה בפיגור 2-0 עם קבוצה צעירה שעלולה לעמוד בפני התפרקות במשחק בית מול האוהדים שלה לא לוקחים סיכונים, דואגים לא לחטוף עוד שערים, לשמור על המבנה ההגנתי וככל שהדקות עוברות לנסות לצאת קדימה בחוכמה וביעילות.
תבוסה במשחק כזה (שהייתה יכולה להיות גבוהה יותר אם סכנין הייתה מתאמצת יותר) יכולה להכניס קבוצה טרייה וצעירה כמו הפועל למצב של סחרור, וכדור שלג, בעיקר כשעומדים בפני חודש ממש לא קל (ב"ש, דרבי, חיפה…)

אני באמת לא מחפש לקטול מאמנים ובאדיר הוא בטח לא הבעיה שלנו, הפסד ראשון שלו, וכולנו ידענו שהגיע. אני כן חושב שזה מחזק את העמדה שהוא עדיין לא מתאים למאמן ראשי ויש נחיצות גדולה למאמן לידו.

גלעד בלום 20 באוקטובר 2015

סולי, אתה צודק לגמרי ואני בטוח שגם באדיר מתחרט על כל ההתנהלות שלו במשחק האחרון, אבל עדיין, זה הפסד אחד, הראשון שלו, אין ספק שהוא לא בשל כמאמן, אבל להשאיר את הפועל בליגה הוא כן יכול, חומר השחקנים לא גדול אבל יש תקווה שחלק מהם יתפתחו במהלך העונה ויתחברו לקבוצה סבירה לליגה החלשה הזו.

ההנהלה רצתה את גוטמן ולא אף אחד אחר ישראלי, מהסיבות שלה, ובאדיר זו ברירת מחדל. יתנו לו להריץ את הקבוצה עוד כמה מחזורים ואם הוא יחזיר אותה למסלול אז הוא יסיים את העונה. יש לך ספק שאם נסתבך בתחתית קשטן לא יקבל טלפון?

אם באדיר יחזיק מעמד עד סוף העונה יביאו מאמן או מנג׳ר לידו, כך זה נראה.

Comments closed