עונת 2015-2016 את מוכנה כבר להיגמר ?

הדיכאון שנקראת עונת הספורט הנוכחית עבור אוהדי הפועל באשר הם לא עושה רושם שיעבור כל כך מהר.

אין ספק שזו עונת הספורט הגרועה מזה שנים, ברגל ובסל, שילוב רע של בניית סגל עקומה וקבוצות לא מאומנות , מלחמות בתחתית ותחושה חמצמצה שרק רוצה שהעונה תיגמר בלי ירידת ליגה ותקווה שבעונה הבאה יופקו הלקחים.

בסל התחושה היא ששינויים גדולים לא יהיו , אולי החלפת אחד הזרים ולא יותר מזה , הפועל סל היא קבוצה שחיה בתקציב מוגדר של הכנסותיה והם אינם גדולות .

ברגל מצד שני יש עוד אפשרויות לשינויים (כאילו ש-30 שחקני רכש זה לא מספיק). אז כדי לעזור לחבר יקר (גוטמן) אני מצרף מספר טיפים (והגיגים) על חשבון הבית .

*

שיטת משחק – הפועל לא מספיק מוכשרת התקפית כדי לשחק עם 3 קשרים באמצע ובלי חלוץ טבעי בשלישיה הקדמית וזו הייתה הבעיה העיקרית עד כה בעונה הזו – גוטמן צריך לעבור להרכב של 2 קשרים אחוריים שהם ככל הנראה ידין ורייכרט בתחילת משחק ולהכניס את משה אוחיון למחצית השנייה- גם לקס וזינו זה בסדר במקום רייכרט, המסר הוא שדרושים 2 להחזיק את האמצע, 1 זה מעט מדי, 3 זה יותר מדי.

ברביעייה הקדמית הוא צריך להפסיק עם הניסיונות – נאסר בצד שמאל , יחזקאל בצד ימין (או ספורי) ובעיני לעבור ל2 חלוצים מקדימה – כל עוד זה הסגל , דודו ביטון ותורג'מן זה הכי טוב שיש- אבל תיכף נדבר על חיזוק.

וכן, זה אומר ללכת על ה4-4-2 המסורתי והמיושן, להפועל אין היום את הפריבילגיה לשחק בהרכב אחר.

המשמעות של כל זה היא להוריד את אלטמן ובומבה לתפקיד משני , מדובר בילדים בני 21-22 , שלא בנויים למאבקי תחתית וצריכים לפרוח בקבוצות מסודרות ובריאות יותר.

בצד ההגנתי הוא צריך ללכת על שיטת השבוע שבוע שעבדה היטב בעבר – שיימן להתקפי ואבו עביד להגנתי – כשאבו עביד על המגרש אין להפועל תמיכה התקפית , מול סכנין וכפר סבא זו טעות, מול מכבי וב"ש זה הכרח.

מה שבלט לי מול כפר סבא וקצת פחות אתמול זה חוסר היכולת לעשות שינוי דרך הספסל – משה אוחיון הוא דוגמא טובה בנושא הזה, הפועל חייבת להחזיק על הספסל אופציות ללחץ התקפי ויש לה בסגל, אבל מחמיד בן ה17 זה לא פתרון, בכלל אני לא מבין את הריצה לשחרר את דודו ביטון , מעדיף אותו כרגע בסגל על פני הרבה אחרים.

*

בכל מה שקשור לרכש וחיזוק עד סוף העונה יש לי בפנקס מספר שמות…

סתם אין לי, כלומר בקבוצות הוואטאפ שלי אני שחק כל היום במנג'ר, אבל בתכל'ס אני לא יודע כלום.

יש לי תובנה והיא שהפועל צריכה כרגע שקט, ככה שעוד גדוד שחקני רכש זה לא הסיפור, הסיפור זה ישראלים מנוסים, לא בכירים, כי בכירים ילכו למקומות אחרים כרגע, אלא פשוט מנוסים, זו רשימה קצרה ולא מלהיבה אבל זה מה שנדרש. הרכישה של אביחי ידין היא הדוגמא הנכונה בעיני.

אני אישית חושב שורמוט ובן בסט הם פתרון נכון , אבל זה דיון מורכב בהרבה.

בכל מקרה ישראלים מנוסים, זה הסיפור כבר אמרתי ?

 

*

אז אלה המהלכים כרגע :

אחד – להיסגר על שיטת משחק שמתאימה לסגל הזה.

שתיים – לסדר את המשימות במועדון – הגידול של הצעירים חשוב ונכון אסטרטגית, אבל הוא צריך לקרות בתוך תהליך מוסדר והוא במיוחד אמצעי ולא מטרה.

שלוש – להכניס למערכת מספר ישראלים שמכירים את הליגה ויכולים להתחיל לתת תפוקות מיידית .

ארבע – להתפלל חזק שהעונה הזו כבר תיגמר.

הטרייד עבור ליאור אליהו
מחשבות אחרונות על קליבלנד

79 Comments

אדם 24 בינואר 2016

אתה האוהד הפועל הראשון שאני רואה שמוכן לקבל את ורמוט חזרה. למה, לא סבלנו מספיק?

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

אני הייתי מהראשונים שחשבו שצריך לשחרר אותו.
זה הכל ביזנס, בחוזה הנכון ובעסקה הנכונה, אני בעד.
מקצועית כשגוטמן במערכת הוא שדרוג על הקיים.

גיא 24 בינואר 2016

א. בן בסט קלאסי ל-4:4:2, אבל את מי תשים לידו?
ב. איפה אתה שם את ורמוט?
ג. (ניטפוק נורא) 4:4:2 הוא מערך (או שיטה), לא הרכב

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

כרגע, אני חושב ששילוב שלו ודודו ביטון יכול לעבוד, לשנה הבאה חלוץ זר.
אני גם חושב שבן בסט בחוד וורמוט מאחורי החלוץ זה גם משהו שיכול לעבוד.

את ורמוט אני שם או מאחורי החלוץ או כמחליף לקשר הימני.

איתמר 24 בינואר 2016

אמיר כבירי הוא הבעלים הגרוע ביותר בתולדות המועדון.
ולא, אני לא מתגעגע לטביב ורמון.
השבתו של ורמוט לקבוצה תהיה יריקה בפרצופם של האוהדים.
רמי כהן עשה גדולות ונצורות לטובת קבוצת הכדורסל אבל הוא הגיע לקצה גבול היכולת שלו והוא חייב לפנות את מקומו כדי לעורר מחדש את הפרויקט הזה ששקע בשתי העונות האחרונות (מאז העזיבה של אדלשטיין) ולא רק בצד המקצועי.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

אני חושב שהזיכרון של כולם בסיפור ורמוט הוא קצר.
המכירה שלו הייתה הכרחית בנקודת הזמן ההיא, את המכירה הוביל רמון לא פחות ממנו.

אדם 24 בינואר 2016

זה ממש לא משנה את העובדה שהוא עלה עם סרט הקפטן לדרבי כשהוא יודע כשבסוף המשחק הוא שחקן של מכבי.

שלו 24 בינואר 2016

השנה יעשה אותו דבר, רק בלי סרט קפטן (ובלי לשחק).
עכשיו מכשירים את השרץ.
עוד שני הפסדים שלכם ויציגו אותו כמשיח (לא הוא לא מה שאתם צריכים, גם אני יודע)

מוטי 24 בינואר 2016

קודם כל לקח לי שתי שורות של קריאה להבין שמדובר בהפועל ת"א. זה חלק מההתנשאות התל אביבית – "מכבי" יש רק ת"א ו"הפועל" יש רק ת"א. אבל לא נורא. התרגלתי להתעלם.
בפגרת הקיץ אהבתי את מה שהפועל תל אביב עשתה. היא רכשה לא מעט שחקנים, חלקם מאוד צעירים, מתוך הנחה (כך חשבתי) שחלק יתפתחו במרוצת השנים לשחקנים טובים ומובילים ויהוו שלד כשרוני לקבוצה עתידית.
הבנתי מההצהרות שזו גם הכוונה – לבנות קבוצה בריאה לעתיד.
עד כאן ההצהרות, כי מהשריקה הראשונה לעונה, העתיד הפך לכאן, עכשיו, מיד, ומה פתאום מכבי" ת"א לפנינו בטבלה.
פשוא נוצר סיר לחץ מטורף ולא רציונלי, וכולם טבעו בו.
שלושה מאמנים, יכולת לא טובה, ומה לא.
במקום לתת בניה של עונה – שתיים, ויסלחו לי אוהדי הפועל ת"א – אם היתה רגיעה – היא לא היתה מועמדת לירידה – לא בליגה הירודה שיש השנה, וגם היום אני לא מאמין שהפועל ת"א תרד, כולם הסתכלו על מכבי תל אביב ולמה הפועל ת"א לא שם.
בינואר – שוב – שחקנים חדשים, סגל עוד יותר רחב, נסיון לבנות במהירות משהו שיצליח.
אז יש סגל של כמה עשרות שחקנים, שלושה מאמנים ומנג'ר אחד, ובלגאן אחד שלם.

מסתבר שכדי להגיע למכבי תל אביב, צריך לעבור כמה שלבים, אבל בהפועל ת"א לא יודו בזה בחיים (כמו שאוהדי סלטיק במזנו לא היו מוכנים לשמוע לברקוביץ שאמר שאחת העונות שריינג'רס פשוט טובה יותר).

אדם 24 בינואר 2016

למה זו התנשאות? אם אתה נכנס לפוסט של אוהד הפועל ת״א אל תתפלא שהוא כותב ״הפועל״ בדיוק כמו שאם אתה נכנס לפוסט של אוהד מכבי חיפה אל תתפלא שהוא כותב ״מכבי״ ומתכוון לירוקים. כל אחד יקרא לקבוצה שלו איך הוא רוצה ורק שלא יגיד לאחרים איך לקרוא לה, כמו שאתה בעצם עושה…

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

חוץ מזה וכבר כתבתי לקאלימי – בהפועל הייתה ועדה מסודרת שקבעה מי היא ספינת הדגל ומי לא.
היו מסודרים המקימים.

שלו 24 בינואר 2016

יש לכם מזל וקוראים לו עכו ונתניה.
מצד שני אני לא רואה איך אתם מסתדרים בפלי אוף תחתון.
בסיטואציה קיצונית עכו עוד יכולה לעבור אותכם.

ארז 24 בינואר 2016

שלו, אוף טופיק:
אני ברומא בשבת של ה20 במרץ. ראיתי שיש רומא-אינטר למחרת. יש סיכוי שזה בכל זאת יהיה בשבת?
ועוד דבר, יש לך שתיים שלוש המלצות למסעדות שוות שם, ביחס מחיר-איכות מוצלח?

שלו 25 בינואר 2016

מודיעים על השיבוץ לשבת שבועיים מראש, לכן בטח שיש סיכוי.
יש בטורה ארגנטינה (תחנה אחרונה של חשמלית 8 לכיוון הפנתאון) מסעדה פומדורו רוסו,
אמורה להיות טובה, קצת יקרה.
בטרסטברה כשעוברים את הנהר דרך האי, מהעיר העתיקה (הגטו) לטרסטברה יש מסעדה,
אינסלטה ריקה, הייתה נהדרת, סלטים, פיצה פסטות ומחירים טובים.

יריב ס. 24 בינואר 2016

למה שתיגמר? אנחנו כל כך נהנים ומחכים לראות אתכם בלאומית

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

אז אתה לא מחכה שתיגמר ושנרד ליגה ?
לא מבין אתכם לפעמים

ישי 24 בינואר 2016

נהנים מהתהליך

יריב ס. 24 בינואר 2016

מדויק ביותר, ישי

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

תבלו

שגיא 24 בינואר 2016

אם תגמר עכשיו, אתם לא יורדים. צריך עוד שבועיים שלוש כדי שתהיו מתחת לקו האדום ואז אשמח אם תגמר העונה המופלאה הזאת.

חיים הצהוב 24 בינואר 2016

הפועל יורדת ליגה זה כמו לאכול מקדונלדס, אושר רגעי שאחריו באה ריקנות גדולה

שגיא 24 בינואר 2016

תן לי עונה אחת לראות את גוטמן מטייל בין עפולה לקרית גת ואז שיחזרו עונה אחרי זה לקבל בראש בדרבי.

חיים הצהוב 24 בינואר 2016

טוב נו

יואב 24 בינואר 2016

הדבר הכי בולט בהפועל זאת הקלות בה היריב מגיע לאיזור העשרים מטר. לעבור ל4-4-2 זאת התאבדות מקצועית בטח בליגה שבה כמעט כולן משחקות 4-3-3. אין להפועל את הלוקסוס לוותר על קשר. ובנוסף, אין לה שני שחקני קישור דומיננטים. זאת תיהיה טיילת עוד יותר חופשית ממה שיש כרגע.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

זו הדילמה שמלווה את כל העונה – אבל במבנה הסגל הנוכחי השלישיה באמצע שניתן להרכיב אינה טובה והמחיר הוא אימפוטנטיות התקפית.

אדם 24 בינואר 2016

אני דווקא חושב שמעבר ל4-4-2 יכול בהחלט לעשות טוב. קבוצת תחתית בדר״כ מגיעה למספר הזדמנויות מאוד מצומצם אם בכלל ושני חלוצים בליגה כל כך חלשה כמו שלנו בהחלט יכולים להוסיף עוד מצד או שניים בכל משחק, מה שאנחנו נואשים לו. להחזיק בכדור בכזו רמה נמוכה זה ממש לא חובה ובהחלט אפשר לוותר על זה. מתפרצות מהירות דרך שני חלוצים ואחד מהאגף (לדעתי אלטמן) שיצטרף מאחורה יכולות להיות מסוקנות פי כמה.

יואב 24 בינואר 2016

אתה פשוט תספוג הרבה! יותר. ולקבוצת תחתית זה הרסני.
ועדיין לא ראיתי את החלוצים שיעשו את ההבדל.
זה יותר מידי ״אם״.
סטייט אוף מיינד של מצבכם- לנסות לשמור על שער נקי ולגרד נקודות בכח. כרגע, זאת טיילת כשאפילו פאולים אתם לא מבצעים. המחשבה על משחק עומק בהפועל של השנה, היא לא יותר מחלום רחוק.

יואב 24 בינואר 2016

נ.ב
הליגה חלשה כמו תמיד ואתה אחת מהשלוש החלשות ביותר רק עם סטייט אוף מיינד לא נכון לסיטואציה.

אדם 24 בינואר 2016

אני ממש לא חושב שזה נכון, אפשר לשחק הגנתי עם 4-4-2. הטיילת היא טיילת בכל מערך רק 4-4-2 מאפשר לך לשחק עם שני קשרים אחוריים כשאתה דואג שאחד משחקני הכנף עושה הרבה תנועה למרכז. אני בהחלט לא מוצא שום צורך לשחק עם שלושה באמצע היום, אין מי שיחזיק כדור, אין מי שייכנס מהעמדה הזו לעומק או ייתן את הפס החכם. כשאין לך אף שחקן שיכול לנצל את היתרונות של השיטה עדיף לוותר עליה ולשחק יותר מבוקר, ולדעתי, 4-4-2 הרבה יותר מבוקר. אני גם חושב שהתיאום בין השחקנים קל יותר במערך הזה ונראה שהחבורה הזו באמת צריכה הרבה מאוד הקלות. אולי שיעשו מבחנים בשביל לקבל תוספת זמן לפני שבא שחקן ללחוץ עליהם, כמו סטודנטים עם הפרעות קשב.

יואב 24 בינואר 2016

אם אין מי שיניע כדור, זה יהיה סטנגה מהבלם לחלוץ. אני מעריך שזה יזמין עוד יותר לחץ על הגנה וקישור שייקים לגמרי. אולי בהפוך על הפוך זה איכשהוא יעבוד.

אדם 24 בינואר 2016

אתה שוכח שגם ההגנות של הקבוצות האחרות מאוד פגיעות וחדירות (למעט מכבי, ב״ש ופ״ת). בסופו של דבר מי שמגיע ליותר מצבים בהם יש דלילות יחסית באיזור הרחבה יש לו יותר סיכוי להבקיע ולכן צריך מצור דרך לשחק מהר. מכיוון שלהפועל אין אף שחקן בעל מחשבה מספיק מהירה בשביל לעשות את זה צריך לייצר מצב בו מלכתחילה יש קצת יותר שחקנים בחלק הרלוונטי של המגרש. זה והתוספת של ידין שעדיין יודע למסור לעומק בצורה סבירה יכולים לתת להפועל סיכוי.
יתרה מזאת, כמעט אף קבוצה בליגה הזו לא מסוגלת לייצר מצבים באופן עקבי מול משחק מעט נסוג, לא משנה עד כמה ההגנה חלשה.

Lord Anthony 24 בינואר 2016

כדי להישאר בליגה הסגל של הפועל מספיק טוב, עכשיו רק צריך לגרום לשחקנים לשחק כמו שצריך, או לכל הפחות ללמד אותם איך לעשות בונקר ראוי.
במקום להמשיך לעשות בלגן בקבוצה צריך לעשות סדר ושקט תעשייתי, הסגל של הפועל הוא לא כזה גרוע כמו שעושים ממנו, בטח לא בהשוואה לסגלים של שאר הקבוצות בתחתית.

ניב 24 בינואר 2016

הסגל של הפועל לא קרוב ללהיות הכי חלש..
ההנהלה שלהם כן. כמה פאניקה הם מכניסים למערכת.
כדאי להם לפטר את גוטמן עכשיו, שלא יתחיל כדור שלג והם ירדו בסוף ליגה.
וכמובן להביא שחקנים חדשים ולשחרר קיימים, כמה שיותר וכמה שיותר מהר.
הכי טוב שינוי מתמיד מלווה בהיסטריה קלה וחוסר שקט.

גיסנו 24 בינואר 2016

בן בסט ו-ורמוט זה הפתרון? שניהם חלביים רצח ויגררו לחולשה של הפועל, לא רואה אותם מרימים קבוצה כלשהי בכושרם הנוכחי. אם ורמוט יחזור הוא גם יצא מלך הנקניקים בעיני כל קהל אפשרי.
קצת שעשע אותי שאתה רוצה לבנות על שגיב יחזקאל שיש לו פחות משחקי בוגרים מאלטמן או בומבה, בטענה שהם צעירים מדי. יכול להיות שהוא קורץ מחומר אחר אבל אז טיעון הגיל לא רלוונטי כל כך.

ועכשיו אני שואל אותך ברצינות, לא בקטע של קנטור אלא בקטע של מישהו שרואה את זה מבפנים – איך תסביר את זה שבתוך שנה וחודשיים לערך, בשני מקרים שונים אוהד של הפועל פרץ למגרש במטרה לפגוע בשחקן?

אדם 24 בינואר 2016

מישהו מאוהדי הפועל מכחיש שיש מאפיה קטנה בתוך האולטראס?
מישהו מאוהדי הפועל מכחיש שההנהלות מפחדות להתמודד איתם?

ומה דעתך על התגובה של מוגרבי?

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

אני עוד לא הבנתי מה היה הסיפור אתמול.

ישי 24 בינואר 2016

יש משטרה, יש בתי משפט, יש פרקליטות
אנחנו לעולם לא ניקח אחריות

גיסנו 24 בינואר 2016

העניין הוא שחארות אלימים יש בכל קהל, ועדיין מאף קהל אחר אוהדים לא הרשו לעצמם לפרוץ למגרש לתקוף שחקנים. ותעשה לי טובה – שנינו יודעים שאף אוהד מכבי לא היה חולם לפרוץ למגרש אם לא הפריצה של פואד וההחלטה להמשיך את המשחק כאילו הכל תקין. פעמיים בתוך שנה וחודשיים.

ובחיאת, תתמודד פעם אחת עם הטענות ולא ישר תנסה להפוך את המתקפה, בשביל עוד ויכוח של חירשים

אדם 24 בינואר 2016

רק אולי תסביר מה הטענות כי אני חושב שהתייחסתי אליהן…
ומה קשור הקהל של מכבי, שאלתי אותך על התגובה של מוגרבי…

התלבטתי אם לרשום את זה כי הנחתי שישר תגיב בזה שאני תוקף במקום לענות הבעיה היא שלא ברורה לי איזו תשובה מעבר ל – הם מאפיונרים ומפחדים מהם – אפשר לתת. כל תשובה, כולל זו, היא טריוויאלית ולא מעניינת. צריך להרחיק אותו מהמגרשים? צריך. צריך לטפל באלימות? צריך. יש מי שיעשה את זה היום? לא. מה אני בתור אוהד צריך לעשות? וואלה לא יודע, וגם לא בטוח שיש לי מה לעשות.

למען האמת אני חושב שהשאלה שלך היא שאלה שאתה יודע שאין לה תושבה עניינית כי הבעיה ברורה לכולם אז מה ניסית להשיג פה אם לא סתם לדחוף אצבע לעין?

אלון 24 בינואר 2016

תגיד שאוהדי הפועל חארות ותעשה חארקירי
נראה לי שזה יספק אותו

-גיסנו- 25 בינואר 2016

לא מספיק
שיוריד עוד 100 אוהדי הפועל לפחות לפני החארקירי ואז יש על מה לדבר

רועי 24 בינואר 2016

אם כבר העלת את הנקודה,
תהייה שחבר העלה בפני אתמול –
מה היה קורה כאן ובכל אתרי הספורט אילו האוהד שפרץ אתמול במטרה לפגוע במוגרבי היה לא של הפועל, אלא, למשל, אוהד של ביתר.

אדם 24 בינואר 2016

ואם הוא היה אוהד מכבי?

אין ספק שהטיפול באוהדי בית״ר הוא הכי נוקשה, ע״ע זריקת אבוקת והעונשים של הקבוצות השונות, אבל זה לא אומר שאוהדי הפועל מקבלים הנחות ביחס לשאר הקבוצות כי הם ממש לא.

רפאל 25 בינואר 2016

יש הבדל בין פיצוץ מקרי ולא קשור לבין אירועים שקורים בעקבות הסתה ברורה להגיע למצבים של אלימות.
גם אם אוהד בית"ר היה מקבל הרבה יותר תשומת לב, זה היה מוצדק.
כמו שאם מפגע בארה"ב עושה זאת על רקע של מלחמת הטרור באמצעות ה'ח'ליפות האיסלאמית החדשה'
זה יותר עניין חדשותי מאשר משוגע שלא לקח את הכדורים מהפסיכיאטר ( זה חמור בפני עצמו כמובן ).

הצביעות העיקרית שקיימת היא שלכאורה מזדעזעים אחרי שקורים אירועים אלימים, אבל לא נראה שיש תוכנית להתמודד עם
גורמים שמלבים להבות.
זה לא עניין של בית"ר או מכבי/הפועל, זה עניין של לקרוא לילד בשמו.
אלימות היא אלימות ואם היא לא צריכה להיות מתקבלת עלינו, אז לפעול למען השם.

ישי 24 בינואר 2016

חשבתי שתגיד שצריך להחליף מאמן. זה בערך הזמן שנתתם לראשון. אני מבין שעכשיו אתם בקטע של חודשיים כמו בדיר ולוי.
באמת שאני לא מבין איך אתה מתאפק ולא מקטר על הבעלים המטורף שלכם. הוא משלם שלוש משכורות למאמנים, כמו גריפין.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

לא מקטר עליו – מאוד מודה לו.

יואב 24 בינואר 2016

יניב,
עכשיו זה עוד בסדר. ההתלהבות זורמת. עוד חלון ועוד חלון, זאת השחיקה האמיתית כאשר כבר עכשיו ברור שתידרש עוד מהפיכה או יותר באוסף האקלקטי שהובא לשם. זה עוד המון כסף ועוד זמן ששוחק את העצבים.
כאשר כרגע, לסיים מעל בש, מכבי או חיפה בשנים הקרובות, יהיה קשה עד בלתי אפשרי.
מגיע לכבירי את הכבוד. הוא שם את הכסף וכוונותיו טובות. אבל זאת ריצת מרתון מתישה והקבוצה שהוא יצר כרגע היא אחת הגרועות בהיסטוריה שלכם.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

כבירי לא יהיה האיש יסיים מעל מכבי או ב"ש.
תפקידו ההיסטורי הוא להחזיר את הפועל לאירופה ולהעביר אותה לרוכש חזק.
כלומר זה תפקידו בעיני

ישי 24 בינואר 2016

בינתיים נראה שתפקידו הוא לשפוך ים של כסף ולהוריד את הפועל ליגה.
מתישהו יתחילו כל מיני אנשים לעשות לו הפגנות ליד הבית, איומים וכו'. יהיו אחרים שיגידו שהם באמת לא מבינים מה בדיוק קרה, ושם המשטרה צריכה לטפל, שתטפל. אף אוהד לא יתמוך בו, ובסוף זה יימאס לו והוא יברח. השאלה היא כמה מאמנים הוא יספיק להחליף ולאן הוא יצליח לדרדר את הפועל.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

קשקוש

שגיא 24 בינואר 2016

למה קשקוש? זה קרה לכל הבעלים לפניו. מסמי סגול, דרך טביב ועד חג'ג'.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

נו באמת חג'ג'.
הפגנות אלימות מול בעלים היו בהפועל נגד טביב ונגד לוני.

שגיא 24 בינואר 2016

אם אני לא טועה (ואני לא), אוהדים שיכורים של הפועל דפקו לחג'ג על הדלת של הבית באישון לילה. אבל בעצם אתה צודק, זה לא אלימות לפי רף האלימות של אוהדי הפועל.

ישי 24 בינואר 2016

ברור שקשקוש. דברים כאלה אף פעם לא קרו בהפועל.

יואב 24 בינואר 2016

יניב,
סבבה. ומישהו יצטרך לשלם לו. וכל יום, החשבון גדל וגדל.
אירופה? נשמע לי קלוש כרגע, בטח מול המתחרות הקיימות.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

נחיה ונראה

ארז 24 בינואר 2016

יואב,
אם הפועל לא יורדת השנה וההזרמה נמשכת, אני מתערב עם מי שרוצה ששנה הבאה הפועל מסיימת 3-6. 6 למען הזהירות.
ובשנה שאחרי, עם בסיס טוב, אלוהים גדול.
למרות חסרונותיו, גוטמן לאורך זמן עם תקציב יפה זה בליינד מקום למעלה. הקבוצות שלו משתדרגות ומתפתחות כעבור עונה-עונה וחצי מתחילת קדנציה שלו.

ישי 24 בינואר 2016

"לאורך זמן" – כמה זה? שבועיים? חודשיים? אולי הפעם חצי שנה?
כבר אתמול צצו ידיעות על חוסר שביעות רצון מגוטמן.

יואב 24 בינואר 2016

ארז,
אני פשוט לא חושב שיש בסיס טוב. או ליתר דיוק, בסיס בכלל. בשום חוליה אין שחקן בולט. עמוד השדרה פשוט לא קיים. אוסף של משלימים/פרוספקטים לא מוכחים. וזהו.
אולי גוטמן יוציא יותר, עדיין מכבי, בש וחיפה ביתרון אדיר, כלכלית ואיכותית. ולא רק הן. אבל הנבואה ניתנה לשוטים.

ישי 24 בינואר 2016

אולי גוטמן יוציא יותר ואולי לא. זה לא שבכל מקום שהוא היה בו הוא עשה ניסים.
מה שבטוח הוא שלהחליף מאמנים כמו גרביים מזיק הרבה יותר לקבוצה מאשר האפשרות שגוטמן יצליח להוציא קצת יותר.

-גיסנו- 25 בינואר 2016

השאלה העיקרית היא האם לגוטמן יש את הדרייב והכוחות שהיו לו ב 2007 גם עכשיו אחרי 4 שנים מייאשות בנבחרת.

אורי 24 בינואר 2016

כבירי = לוני הרציקוביץ', רק בצד של הכביש שמשמח אותי לראות

תולעת 24 בינואר 2016

ההרכב של גוטמן אתמול היה מוזר בעיני (ספורי? בומבה כקשר מרכזי?) אבל הרעיון נכון – בדינמיקה של הכדורגל הישראלי קבוצה של מועדון הפועל ת"א, עלובה ככל שתהיה, לא יכולה לבוא לסכנין ולהתגונן, ולא יכולה לעשות בונקר ב-0:0 בבלומפילד – אולי מול ב"ש בשבוע הבא, אבל בטח לא מול קבוצות הפלייאוף התחתון. הפועל חייבת לשחק התקפה ובשביל זה צריכה שני דברים: אחד: חלוץ. הסרח העודף הזה ששכחו להחתים בתחילת העונה. שניים: מנהיגים שיחזיקו את הקבוצה לא להתפרק כשהיא סופגת. 10 פעמים הפועל ספגה ראשונה במשחקי הליגה: 5 פעמים הפסידה ו-4 פעמים הובסה (פער של 3 שערים). נתון די דומה לשל הפועל עכו – אבל אם עכו חוטפת רביעייה מחיפה הכותרת תרד אחרי שעתיים. אם הפועל חוטפת שלישייה מחיפה זה שבוע של כותרות שיוצרות אי שקט במועדון.
לכן מסכימה איתך שהפועל צריכה שחקנים מנוסים ובוגרים, שלא בהכרח ירשמו עליהם שורת רווח עוד שנתיים, אלא שיחזיקו את המועדון בתקופה הזו. גם המאמן יכול וצריך להיות מנהיג ולייצר שקט עבור השחקנים. בינתיים לא הצליח בזה עם כל קרקס הטרינינג והציטוטים מאתמול.

איציק 24 בינואר 2016

אני לא מבין למה פוסט זה בא עכשיו. אם הוא היה בא לפני חודש אז היתי מסכים עם כל מילה.
מאז יש רק בשורות טובות. מונה לכם מנג'ר בכיר שעשה בדק בית. הפיק לקחים, הזיז אשמים. בעיקבות מסכנותיו מינו מאמן חדש, בכיר ללא משוא פנים, איש מיקצוע מעולה. הוא לא צריך עצות, הוא יודע את העבודה, והכל הולך להיות מאד בסדר בקרוב.

חיים הצהוב 24 בינואר 2016

כתבתי לך באחד הפוסטים האופטימים שלך בתחילת העונה שכבירי מבין בכדורגל אבל אין לו מושג איך בונים קבוצת כדורגל, אני מקווה שהבנת עכשיו למה התכוויתי.
אבל לא צריך להגזים ולומר שהוא לוני.
לוני קיבל אימפריה והפך אותה לקרקס, כבירי הוא איש צעיר וחסר ניסיון שקיבל קבוצה מפורקת.
למרות שאני נהנה מכל רגע מהעונה של הפועל זה לא פייר להפיל עליו את כל התיק.
אני לא מבין חצי דבר בבניית קבוצה אבל הספיק לי לקרוא את הספר של פרגסון כדי להבין שהפועל עשתה בקיץ כל טעות אפשרית בבניית הקבוצה, אין שם שום איזון ושום עבודה מקצועית רצינית.

יניב פרנקו 24 בינואר 2016

נכון – הפועל עשתה המון טעויות.
אבל אני חייב להגיד שעם הסגל הנוכחי + גוטמן מסיים את הליגה והולך למקצה שיפורים לא גדול בקיץ – אני חושב שנראה קבוצת צמרת במודל בית"ר של השנה הנוכחית.
לכן צריך לסיים את השנה הזאת בלי נזקים גדולים מדי.

אריק האחר 24 בינואר 2016

יניב
לא על מנת לקנטר
מה התקציב האמיתי של הפועל ?
מאמנים באים והולכים זה כסף
סגל שחקנים חדש ובמספרים בלתי
נתפסים זה כסף ( למרות שאף אחד לא
כוכב למעט ההוא שנקנה ממכבי בסכום
של כוכב ולא עשה כלום העונה )
הנהלה שמתחלפת זה גם כסף .
ההרכב של הפועל השבת היה לטעמי אחד
החלשים ביותר בעשורים האחרונים.
שום שחקן לא היה יכול להיות בסגל של
מכבי וב״ש .
עוד שני הפסדים רצופים ( הנחה סבירה )
ושומר נפשו ירחק ממה שיתחולל בהפועל.

עדי אבני 25 בינואר 2016

ראיתי את איתי שכטר היום עם תחושת החמצה. בדיוק מהישראלים הותיקים עם המנהיגות שאתה מדבר עליהם, רק בן 28 ועם הרבה רצון להוכיח, ובנוסף עם היסטוריה מפוארת בהפועל של גוטמן.
כנל גם לגבי תמוז, ארבייטמן ובן בסט.
לגבי ורמוט אני חולק עליך. גם אם אני שם בצד את המעבר שלו למכבי (ואני לא), הוא לא השחקן שהפועל צריכה. הוא לא סקורר ולא מנהיג, והיתרונות שלו כשחקן פשוט לא רלבנטים לקבוצה שחייבת ריווח התקפי

סמובר 25 בינואר 2016

מישהו מוכן להסביר מה זה הדבר הזה שקרה ביום שבת ואיך זה שלא שמענו על זה כלום בתקשורת?

http://youtu.be/VQzPl63oNPU

הזיה

ישי 25 בינואר 2016

שחקן הפועל שדחף אותו החוצה לא אמור לקבל אדום לפי החוקה?

the bird 25 בינואר 2016

זה כבר נהיה חלק מהתפאורה של הפועל בבלומפילד
למה שתשמע על עוד פירוטכניקה ביציעים?
סתם עוד יום במשרד של אוהדי הפועל

-גיסנו- 25 בינואר 2016

תסתכל מה כתבתי קצת למעלה, ומה הייתה התגובה

סולי 25 בינואר 2016

חלש הפעם פרנקו..
ביטון הוא השחקן הכי חלש שלנו ביי פאר…לא מבקיע כבר שנים, מחמיץ וגרוע מזה, לא מצליח להשתמש בגוף ובמימדים שלו כדי לעזור לבנות התקפה…
הוא לא רץ ולא עושה תנועה…בגדול- מעדיף את גוטליב חלוץ במקומו

רפאל 25 בינואר 2016

יפה שלקח לך כל כך הרבה זמן להתייאש מהעונה….
לא מבין מה ההבדל בין עכשיו לספטמבר למשל.

בסופו של דבר, גוטמן המאמן, הפועל זה מועדון גדול, בטח עם מאמן בכיר שיש לו קבלות במועדון.
יהיו שחקנים טובים שירצו להגיע לקראת העונה הבאה.
לא תהיה בעיה למכור תסריטים ותקוות בשביל תזרים המנויים.

באמת, אתם במצב לא כזה גרוע כי תהיו מוכנים עונה הבאה להגיע למקום רביעי ולחגוג את הדרך וההישג ( גם אם זה לא יקרה )
מכבי ת"א למשל מאליפויות כבר לא מתרגשת במיוחד, זה יותר בשביל הכרטיס לצ'מפיונס ( הסיבה היחידה שזהבי לא בורח מהליגה המקומית ).

הליגה חייבת להחליף פורמט.
גם ככה עשו שינויים עם שיטת החלוקה לבתים ( כלומר, מקום שביעי לאחר 26 מחזורים גם מתמטית אינו יכול להתמודד על האליפות/כרטיסים לאירופה דרך הליגה בשום אופן ).
בליגות הגדולות המסורתיות של אירופה אין דבר כזה חלוקה לבתים.
אז אם כבר יש תקדימים לשינויים מהפורמט הקלאסי, מה מונע מהמנהלת לעשות צעדים משמעותיים יותר לעידוד התחרות והעניין בליגה?

אמיר 25 בינואר 2016

יניב, אולי תמחק את התגובות של כל הטרולים הצהובים ששורצים פה? הם לא תורמים כלום לתרבות הדיון ורק מציגים את הנלעגות שלהם ברבים. אם הייתי רוצה לקרוא את הגיגיהם המתוחכמים וההו כה אובייקטיבים ותמימים, הייתי קורא טוקבקים בוואן.

יואב 25 בינואר 2016

ואז? הוא ישאר רק עם התגובה שלך? זה מה שאתה מאחל לו?

אמיר 25 בינואר 2016

עדיף מאשר לתת לכם למרוח חרא על הקירות

גיסנו 25 בינואר 2016

איזה נעלה אתה. אנא תרום לנו מהגיגיך שנחכים קצת ונראה את האור

אמיר 26 בינואר 2016

קבל אחד : אתם שקופים, אינפנטיליים, רדודים וצרי עין. כשאתם מדברים על הפועל, זה כמו לראות חזירים נהנים להתפלש בצואה של עצמם.

Comments closed