תל אביב אדומה קצת יותר הבוקר

אחד הדרבים החלשים של השנים האחרונות הסתיים לטובתינו.

הפועל שלנו בעונה רעה מאוד שכולה קבלת החלטות מוטעית פגשה במבטחיהו את מכבי שלהם בעונה שהיא…המממ…גם די מחורבנת ומלאה בקבלת החלטות מוטעות.

יצא שניצחנו.

איזה כייף.

*

תובנות גדולות יותר מאלה אי אפשר להוציא.

אבל כייף .

גדול.

ליגת שוקי ההון - הכל או כלום
נוגע בשמיים...

98 Comments

חן הצהוב 7 במרץ 2016

ניתוח מדוייק. כל מילה בסלע.

למעט הסיכום.

רועי 7 במרץ 2016

פשוט עונת כדורסל מחורבנת.
ולא רק מבחינת הקבוצה שלי, בכללי, ליגה רעה.
אף קבוצה לא מעוניינת לקחת אליפות, מכבי בעונה הגרועה בתולדותיה,
ירושלים החליטה להתחרות במכבי גם בקטגוריה הזו, איכשהו עוברת מתחת לרדאר הפרשנים מפני ש… ובכן, מפני שזו ירושלים,
חיפה, שכל שניים-שלושה משחקים הפרשנים נהנים להכתיר אותה כמועמדת הבכירה לאליפות לא מראה יציבות.
ראשון לא באמת היה שלב במהלך העונה שחשבתי שהם מסוגלים ללכת עד הסוף.

ק. 7 במרץ 2016

לדעתך משהי תיקח בסוף אליפות?

רועי 7 במרץ 2016

צביקה

fred the red 7 במרץ 2016

לסטר

ק. 7 במרץ 2016

קניתי צביקה ולסטר.
גם ככה בליגה עם 3 סיבובים חסרי משמעות אפשר להנות רק מנצחונות פיקנטריים ולחכות לגביע ווינר של סוף השנה

קפטן קוקי 7 במרץ 2016

מצטרף

ירוק 7 במרץ 2016

למכבי חיפה חסר תותח התקפי כדי להיות מועמדת

ירוק 7 במרץ 2016

אתה יכול להחליף כינוי בבקשה? תודה!

מתן גילור 7 במרץ 2016

הפועל י-ם מסיימת 2 סיבובים, קרי 22 מחזורים, במקום הראשון בליגה. משהו שהיא עשתה אולי פעם אחת בתולדותיה (אאל"ט). למה שיבקרו אותה באותה המידה שמבקרים את מת"א, שאצלה מקום שני בשלב הזה הוא חריג מאד? מעבר לזה שפערי התקציב ביניהן עצומים.
בקיצור, מקום ראשון לירושלים הוא לא טריוויאלי כלל ועיקר, למרות שהיא האלופה המכהנת. תהיינה הסיבות אשר תהיינה, עצם זה שהיא מצליחה להחזיק בו כ"כ הרבה מחזורים ברציפות זו תעודת כבוד למועדון שעונה אחרי עונה דשדש בשיפולי הצמרת, למרות שלכאורה היה אמור לתקוע טריז במקום השני.

יניב פרנקו 7 במרץ 2016

אבל יש אמת בטענה שגם ירושלים בעונה חלשה יחסית . הליגה באמת חלשה ודי הזויה.

מתן גילור 7 במרץ 2016

יחסית למי? לעונה טובה של מת"א? ברור. יחסית להפועל ירושלים אולי זולת 2-3 עונות בהיסטוריה? ממש לא. הכוונה לליגה כמובן – על אירופה צלבו אותם.

עומר ה 7 במרץ 2016

יחסית לאיך שהם משחקים עכשיו. פשוט עצוב לראות אותם משחקים

ישי 7 במרץ 2016

זה לא חוכמה להשוות את המיקום של ירושלים השנה למיקום בעונות אחרות. הדבר הזה תלוי במכבי. השנה מכבי גרועה אז יש אפשרות להיות במקום ראשון. השאלה כמה משחקים היא ניצחה והפסידה, ולהשוות את זה לעונות שירושלים הייתה קבוצה רגילה זה גם לא חוכמה. בשנים האחרות יש לה תקציב גדול בהרבה משאר הליגה.

מתן גילור 7 במרץ 2016

אז אני מבין שמכבי ת"א בכדורגל זוכה באליפויות רק כי מכבי חיפה לא משחזרת את עונת 1993/1994. תמיד אתה עומד ביחס ליריבות, אלא אם עשית 100% או 0%. ואתה מוזמן לבדוק את המאזן של י-ם. אני די משוכנע שהוא חריג לטובה מבחינתם.

ישי 7 במרץ 2016

אתה עושה צחוק?
אין לי בעיה לפרגן לירושלים על האליפות שהם לקחו וגם לא על האליפות שאני מקווה שלא יקחו.
מה שדנים פה הוא אם הקבוצה חזקה יותר או פחות. להגיד שמקום ראשון בליגה הישראלית הוא תמיד אותו דבר זו בדיחה. זה כמו להגיד שמקום ראשון בליגה הספרדית או בליגה הישראלית זה אותו דבר, הרי אתה עומד ביחס ליריבות. העניין הוא שירושלים לא ממש הצליחה לעשות את זה בעבר כי הייתה קבוצה אחרת שתמיד הייתה במקום הראשון וירושלים הצליחה להגיע למקום הראשון אחריה. השנה שאותה קבוצה נראית כמו קבוצה רגילה בליגה, ירושלים מצליחה לעקוף אותה. זה לא מעיד על חוזק מרשים או משהו כזה. לגבי המאזן, אני ממש לא חושב שהוא חריג מבחינתן, בטח ביחס לשנתיים האחרונות עם תקציבי אורי אלון. אתה מוזמן לבדוק כי אתה זה שטוען שהיא מאוד הצליחה.

ישי 7 במרץ 2016

אני לא יודע לבדוק באמצע העונה אבל אפשר להשוות לסוף עונה. כרגע (לפני המשחק היום) ירושלים עומדת על 71%. שנה שעברה היא עשתה 76% (מקום שני), לפני שנתיים 75% (מקום 2), בעונת 8/9 77% (מקום 2), בעונת 6/7 74% (מקום 2), בעונת 5/6 77% (מקום 2).
בקיצור, ירושלים פחות טובה משנים טובות שלה אפילו לפני אורי אלון, והסיבה שהיא במקום הראשון היא פשוט שאין מכבי. קשה לראות איזה הישג יש לה בינתיים השנה.

מתן גילור 7 במרץ 2016

כן, זה בדיוק מה שטענתי. שהליגה הישראלית והליגה הספרדית הן אותו הדבר.
הידד.

איציק 7 במרץ 2016

ירושלים במקום הראשון למרות ירושלים ולא בגלל ירושלים. כמה עצוב.

אורן 7 במרץ 2016

אוף רועי,מסכים איתך בכל מלה.
אתה בטוח שאתה צהוב?

גיא זהר 7 במרץ 2016

משחק שראיתי השנה בליגה הלאומית טובים ממנו. לפחות נקודת אור אחת – בלאט ג'וניור.

אלעד 7 במרץ 2016

אני חייב להגיד – מכבי הנוכחית מוציאה את כל הכיף מהניצחון בדרבי. זה פשוט מרגיש… לא חוכמה.

ועדיין, אני נזכר בערגה בפוסט השחצני של טב"י ("דרבי המאה") כשהפועל עלתה ליגה. מאז הפועל עושה לעצמה מנהג קבוע – ניצחון בלפחות דרבי אחד מדי שנה.

יניב פרנקו 7 במרץ 2016

מה לא חוכמה ? הפסדנו בחודש האחרון לחולון וקרית גת.
זה לא שאנחנו בעונה טובה.

אלעד 7 במרץ 2016

לא התרגשתי כמו פעם, תירה בי… מכבי ממש ממש עלובה. שזאת הנאה בפני עצמה…

יניב פרנקו 7 במרץ 2016

לא יורה. כמובן שהתחושות הם אישיות.
וברור שזה לא כמו לנצח מכבי חזקה – אבל בעונה הזו אני לוקח את זה כמו שזה.
פשוט נצחון בדרבי – וזה תמיד אושר.

אדם 7 במרץ 2016

אני לא מבין למי איכפת אם מכבי חלשה או חזקה, ניצחון בדרבי הוא ניצחון בדרבי וזה העולם היחידי שהעובדה הזו חיה בו. זה לא שיש לנו תקציב משולש ומכבי מגיעה מהליגה השלישית.

אלעד 7 במרץ 2016

הי, אני בסך הכל חולק את תחושותיי…
מכבי השנה כל כך עלובה שהיא מצליחה אפילו לפגום לי בהנאה של ניצחון בדרבי ב-16 הפרש.

אדם 7 במרץ 2016

הבנתי, אני פשוט מנסה להבין איך זה קורה, זה לא שאנחנו אימפריה.

א ח 7 במרץ 2016

לא אמרו שיש רעש עצום כשהאימפריות נופלות?
ומכבי נופלת ומתרסקת..
חייב להודות, שאני מאחד ברי המזל שראה המון רגעי אושר בהיכל.. עוד שהוא היה ״ יד אליהו…״ תמיד מכיבסט, אבל העונג נולד מהתקופה של אריאל והאפמן…
ואני לא מצליח לכעוס ולהיות מאוכזב ממכבי של היום. לא מרגיש ״ נוח״ אחרי עשורים שהיא רק עינגה אותי בימי חמישי..לכעוס, לצעוק , לקלל.. ורק שואל את עצמי אם ״ הזקנה בצהוב״ תצליח להתרומם לעוד מכה מדוייקת שתנחית על היריבות שלה…כי אני משוכנע שהמותג הזה, ״ מכבי״ לעולם לא יהיה כמו שהיה, וקשה לי להאמין שיש במערכת הזאת יכולת להמציא את עצמה מחדש, בצורה שונה… ואני מצליח רק להודות על עשורים של עונג, ואין בי טיפת כעס או אכזבה…
צודקים הקודמים.. הלוואי שאשדוד או חיפה יקחו, במיוחד בגלל המאמנים שלהם, שזה היתרון הגדול שלהם…

ניינר / ווריור 7 במרץ 2016

העיקר הפרצוף של דון שמעון בסוף המשחק-PRICELESS

יהושע פרוע 7 במרץ 2016

לגזור ולשמור. צריך בסוף השנה להכין קולאז', עד אז יהיו עוד כמה :)

תומר 7 במרץ 2016

בחייך, עורך הדין מר שמעון מזרחי נראה על סף בכי גם כשהקבוצה שלו זכתה באליפות אירופה.
הפרצוף העגמומי הזה הוא חלק מרכזי באאוטפיט שלו, כמו העניבה הצהובה

אלון 7 במרץ 2016

יש נואנסים

ישי 7 במרץ 2016

אין שום ניואנסים. תגזור תמונות שלו מניצחונות ומהפסדים ושים אחד ליד השנייה.

ניינר / ווריור 7 במרץ 2016

בנצחונות יש עקמת קטנה על השפה העליונה שזה הדבר הכי קרוב לחיוך
בהפסדים נוסף למראה הכללי גם טיק עצבני בעין שמאל

אלון 7 במרץ 2016

על זה אני מדבר

צור שפי 7 במרץ 2016

האמת שמבחינתי יותר חשוב הניצחון בהקשר של המאבק נגד הירידה מאשר הניצחון על מכבי.

אלעד 7 במרץ 2016

מסכים

אנונימוס 7 במרץ 2016

כיף גדול. וחבל ששוב אלימות שוטרים סתמית מעיבה על זה. כבר התרגלנו למשטרה לא מתפקדת למרבה הצער.

בכל מקרה נצחון שנותן הרבה אויר לנשימה. גם למערכת, גם לשחקנים. נקווה שמפה יצא השינוי שישאיר את הפועל בליגה

אדם 7 במרץ 2016

השוטרים חלאות אבל תהרוג אותי אני לא מבין את הפואנטה של לצעוד ולשיר ״אנחנו הולכים ליד ושם״. אפילו הצעדה הזו רעיון שאני אוהב אבל למה לקחת כל רעיון טוב ולהפוך אותו לגדוש שנאה וכעס. באמת, אני די בטוח שרק קיום הצעדה ושירי עידוד רגילים היו מוציאים לדון שמעון את העיניים.

אנונימוס 7 במרץ 2016

לא חולק על זה לרגע. ועדיין אפילו למי שעושה את הצעדות המעט ילדותיות האלה ומתבל אותם בשירים המגעילים האלו לא מגיע שיסמניקים ייכנסו בו עם כלבים. בטח ובטח לא לכל מיני עוברי אורח שפשוט עברו ליד וחטפו גם הם, כפי שגם כן היה אתמול.

אדם 7 במרץ 2016

ברור לי שאתה צודק וברור לי שהיסמניקים שם בשביל להוציא עצבים. סתם ראיתי את הוידאו והתבאסתי מהקונספט.

אסף THE KOP 7 במרץ 2016

למה לא ?
מי שמבזה שואה עלול לחטוף מכות.
ככה זה בחיים.

אמיתי 7 במרץ 2016

אני מבין שזכר השואה אצלך מתקשר לשיסוי כלבים ומכות לאזרחים..
טוב שיש אנשים כמוך שמפיקים לקח וזוכרים

אסף the kop 8 במרץ 2016

לא
זכר השואה אצלי קשור להמון נבער שצועד ברחובות ושר שירים אנטישמיים.
ממש כמו אצל החברים שלך.

אמיתי 8 במרץ 2016

עד כמה שזכור לי אין פסול בלהיות נבער ולשיר שירים מגעילים וילדותיים..אלא אם כן
אתה חי במדינה טוטליטרית. גם המשוואה של אלימות מילולית של אזרחים= אלימות פיזית של
השילטון מהדהדת מדינות שפחות זוכרות את השואה. אבל זה בסדר כי כמובן זה קורה גם לאוהדי
ביתר ששרים מוות לערבים

אסף the kop 8 במרץ 2016

ואין שום בעיה שמשטרה מפזרת המון מוסת.
תתרגלו.

אמיתי 8 במרץ 2016

מי שבאופן גורף ואוטומטי מקבל את עמדת השילטון הוא האחרון שיכול להטיף על לקחי השואה. ותודה על ההמלצה. אני אדלג עליה

the bird 8 במרץ 2016

כלא משנה איך ,הצדק בלהיות מגעיל יהיה איתך .אז אתה צודק (:

אדם 8 במרץ 2016

אמיתי, רציתי לכתוב לאסף שהוא מטפס על העץ הלא נכון והפרובוקציות שלו בעיקר מצחיקות אבל אתה נפלת בהן. באסה :(

אמיתי 8 במרץ 2016

נפלתי בעיניים פקוחות. תמיד טוב להתווכח קצת על הבוקר. כמו מתיחות

אסף the kop 8 במרץ 2016

מי שבאופן גורף ואוטומטי קופץ להגן על קהל אלים ומבזה שואה יכול לקפוץ לי עם הבכיינות שלו.
זה הדיל – אתם תתגרו ומדי פעם תחטפו.

אדם 8 במרץ 2016

כשכל מה שמישהו עושה זה לכתוב משפטים קיצוניים בשביל לגרור תגובות קיצוניות אין טעם להתייחס לדבריו ברצינות אלא בהומור, במיוחד כאשר הן מנותקות מהקשר.

אסף the kop 8 במרץ 2016

הקיצונים היחידים אלה הם הטמבלים הנבערים שחטפו קצת מכות.
אכן רצוי להתייחס לזה בהומור.

אדם 8 במרץ 2016

סתם ככה שתשים לב, לא כתבתי שאתה קיצוני, כתבתי שאתה כותב דברים קיצוניים בשביל לעצבן אחרים ולהוציא מהם כל מיני דברים. לרוב אתה מסוגל להבין מה אנשים כותבים ולכתוב להם בהתאם, לא יודע למה הפעם אתה מתקשה.

אסף the kop 8 במרץ 2016

טוב שאתה להסביר מה אנשים כותבים.
בעלות על החשיבה הקולקטיבית היא מעלה שרק בולשביקים אדומים חוננו בה.

יואב 8 במרץ 2016

"זה סתם ככה כדי שתשים לב", אסי(((: איך לא הבנת?
קשה לשנות הרגלים ישנים(:

אדם 8 במרץ 2016

זה באמת מבדר. לא ידעתי שאסור לי להסביר את מה שאני כתבתי. ויפה שיש לך גם גרופיס.

יואב 8 במרץ 2016

לא גרופיס, חבר, כבר חמש עשרה שנה. בטח לא אהדת את הפועל אז, אה?
מותר לך לגנוב דעת ולשקר כרצונך. מותר לך להתרעם על שירי יד ושם כמה תגובות למעלה ואז להאשים את מכבי שהזמינה את הכלבייה של המשטרה. מה שעושה לך את זה. בסוף זה רק עוד שקר מיני רבים.

אסף the kop 8 במרץ 2016

יואב אתה מעליב אותי.
ספרתי כבר 22 שנה…

אדם
אם הוא גרופי אז אתה זה כבר מעריצה שהעלתי לבמה, הזמנתי לאחרי הקלעים, וחגגתי איתה באפטר-פארטי.
אתה לא מסוגל שלא להגיב אלי.

אמיתי 8 במרץ 2016

אה אז בני ציפר התכוון אליך..חשבתי אייל גולן

אדם 8 במרץ 2016

אתה צודק, אתה מסב לי הנאה. פשוט עניין אותי כמה זמן תחזיק מעמד עם מישהו שכל מה שהוא אומר מכוון אליך ולא לדברים שאתה כותב, מסתבר שאתה עמיד.

יואב, אל תתעצבן, אין בשביל מה. ומכיוון שאני לא מבין מה הבעיה בהלתרעם על יד ושם וגם לא להבין למה המשטרה ננמצאת שם עם כלבים אשמח אם תסביר לי. רק שכחת גם לקרוא לי צבוע ובוגד או שאתה משאיר את זה לתגובה הבאה?

אסף the kop 8 במרץ 2016

כל אחד וההנאות שלו.
אתה נהנה לקרוא את התגובות שלי ואני נהנה לראות מכחישי שואה חוטפים מכות.

יואב 8 במרץ 2016

אדם,
תבחר לעצמך את הכינוי אם אתה מאשים במרומז את מכבי בזה.
בחולון לא היו כלבים אבל היו אנרכיסטים שהחליטו להדליק סיגריה באולם סגור כהתגרות?
אני ארבעים שנה במגרשים, בכל הענפים וגם בעולם.לא הסתבכתי מעולם. ואין האמור מצדיק מכה קטנה על הזרת של שום אוהד ולא חשוב מה צבעו.

אדם 8 במרץ 2016

אני הסתבכתי כבר בהיותי ילד קטן במשחק ההוא בשכונת התקווה שכל פשעי היה ללכת לחפש את ההסעה שלי אחרי המשחק וזרקו עלי אבן רק בגלל החולצה האדומה. תאמין לי שלא התגרתי באף אחד ולא עשיתי אף תנועה.

הכוונה שלי בטענה שאתה מתייחס אליה הייתה שהטענות הן שקולות ושתיהן דורשות קצת יותר הוכחות וטיעונים לגיטימיים אחרים בשביל לתמוך בהן אבל משום מה לכולם נורא נח לומר ״למה זה קורה רק לאוהדי הפועל״.

יואב 9 במרץ 2016

אדם,
חבל לי על החוויה שלך בשכונה. באמת.
וברור שגם לא אוהדים לא מתגרים מקבלים את האש.
אבל זה לא כל כך קורה לקהלים אחרים. עכשיו אל תטעה, אני לא חולק עם אסי שום אידיאולוגיות פוליטיות. ההפך. אני לא מחפש אף אחד.
אבל הלהבות חייבות לרדת גם מהמחנה שלכם. זה לא תמיד- כל העולם נגדכם. הכל בסדר.

אדם 9 במרץ 2016

חד משמעית הלהבות צריכות לרדת, מכל הצדדים. זה לא יקרה, לפחות לא בקרוב כשכולם מבוצרים עמוק עמוק בעמדה שלהם.
אם תשאל אותי השינוי, לפחות בהקשר של הכדורסל ומצב העניינים הנוכחי יכול להגיע רק משני אנשים, רמי כהן ושמעון מזרחי אבל יש יותר סיכוי שיהיה שלום עם הפלשתינאים

אמיתי 9 במרץ 2016

אדם, חייב לציין שבסופו של דבר מי שנפל בפרובוקציות של אייל גולן פה הוא אתה..חבל

יואב 9 במרץ 2016

אמיתי,
אם כבר דייויד בואי, יש גבול לעלבונות שאני מוכן לספוג((((:

אדם 9 במרץ 2016

אמיתי, על מי מהם אתה מדבר? כי עם יואב יצא לי כבר להתווכח פה וכשהוא לא ממש מתעצבן בהחלט אפשר לנהל איתו דיון.
עם הפרובוקטור זה היה סתם משחק, לא ויכוח.

אמיתי 9 במרץ 2016

חברה להירגע..יש פה רק מגיב אחד שלוקח גרופיות אל מאחורי הקלעים.
רמז: הוא אוהד את הקבוצה אשר מקיימת דרבי נגד אברטון ויש המחשיבים
אותה לקבוצה התאומה של הפועל באנגליה..ולא בגלל צבע המדים

אסף THE KOP 9 במרץ 2016

לא גרופיות.
רק גרופי אחד אדמדם.

אמיתי 9 במרץ 2016

אבל עם אבא בחדר הסמוך

אסף the kop 10 במרץ 2016

אבא מת

איציק 7 במרץ 2016

הדבר הכי עצוב בקשר לדרבי המחורבן הזה, זה שהתוצאה משקרת. הפועל היתה צריכה לנצח בהפרש גדול בהרבה למרות ששיחקה חרה. אם רוטבארט היה קצת יותר מדויק בהתחלה זה היה נגמר 30. נקודת האור היחידה במשחק הזה היא בלאט, כמה מתאים.

גיא זהר 7 במרץ 2016

לרותברט אין בעיה של דיוק אלא של רכות. מי שהיה מאוד לא מדויק זה אלן. ונוסף להכל רמת אימון נמוכה של טבק ששם הרכבים הזוים, מעבר לחסרונות של סמית ורנדל שגידל זקן דעאש

אלון 7 במרץ 2016

לימונד לא נקודת אור?

איציק 7 במרץ 2016

לימונד היה בסדר, אבל בלאט שחקן צעיר שמשחק ביד-אליהו (שליח שלא משתמש בשם החדש) עם כזה ביטחון ואם הרבה איכות, זה באמת משהו יפה.

7even 7 במרץ 2016

פארש הבלאט הזה. יכל לשבת על הספסל של הצהובים ולחלק מים לזרים במיליון דולר.

זיו 7 במרץ 2016

צריך לבטל את האליפות השנה. לאף קבוצה לא מגיע. מכבי – ברור. ירושלים – גם לא. ראשון – לא מגיע בגלל התוצאות בליגה. חיפה – אם כבר אבל גם לא.
ממילא מכבי ביורוליג וירושלים ביורומשהו.
חבל על הכסף של מכבי וירושלים שמחפשות עכשיו עוד שחקנים יקרים בשביל תואר שלא יעניין.

רועי 7 במרץ 2016

על אף הפרסומים, אני לא חושב שמכבי באמת מחפשים שחקנים להמשך העונה.
פדרמן נראה על הספסל אדיש לחלוטין למה שקורה בקבוצה, הוא רק מפנטז כבר על היורוליג של העונה הבאה, זה כל מה שמעניין אותו. עוד אליפות, פחות אליפות, לא מזיז לו.

סבתא יוכבד 7 במרץ 2016

יש כאן מישהו שהיה במשחק? שיודע לספר מה גרם, לפי כתבה בוואלה, לעשרות שוטרים עם אביזרי לחימה וכלבי תקיפה, להסתער על אוהדי הפועל ת"א תמימים?
מה בכל זאת לא תמים במה שעשו האוהדים?
איך זה לא קורה לאף קהל אחר באף אירוע אחר בארץ?
איפה התיעוד של זה?

איציק 7 במרץ 2016

כמה גורמים היו לכך:
1. אוהדי הפועל כמובן. בכל זאת הם סדין אדום ;)
2. לשוטרים היו אביזרי לחימה, למה לא להשתמש. מה סתם לקח ויחזירו ללא שימוש?
3. מי שלוקח כלבי תקיפה שלא יתפלא שהם יתקפו. הרי נתנו לשוטר צעצוע… שלא ישחק?
בגדול, השוטרים אומרים שהאוהדים הפרו את הסדר, האוהדים אומרים שהשוטרים ניתפלו אליהם סתם. כנראה שני הצדדים צודקים.

אדם 7 במרץ 2016

ברור שהייתה הפרת סדר כי הלכו כמה עשרות אוהדים בגוש אחד ברחבי ת״א והם עוד העזו ללבוש אדום, חצופים. (אם הטענה של השוטרים היא באמת להפרת סדר אני חושב שזה מסביר את כל האירוע ושהשוטרים כנראה חיפשו תירוץ להוציא עצבים)

the bird 8 במרץ 2016

כן אתם ממש חנה בבלי כולכם,
ממש שיות תמימות שבטעות המשטרה נטפלת אליכם

אדם 8 במרץ 2016

מישהו טען את זה? העובדה שהיו שם שוטרים עם כלבי תקיפה מספיקה לבדה להסביר את הלך הרוח שהשוטרים הגיעו איתו מהבית. וכמו שטוענים ״איך זה קורה רק לאוהדי הפועל״ אפשר לטעון על אותו משקל ״למה רק מחוץ ליד אליהו יש כלבי תקיפה כשאוהדי הפועל באים״

יואב 8 במרץ 2016

האמת היא אדם, שרק איתכם יש בעיות. לא רק ביד אליהו, הרי היתה תקרית לפני שבועיים בחולון. ואתה בטח מודע יותר ממני לכרוניקות רק של העונה הזאת.
אם לא תיזכר, בטוח שיוכלו לעזור לך.

יואב 7 במרץ 2016

סבתא,
התגרות מכוונת ובלתי פוסקת של אוהדי הפועל על פי חבר שנכח במקום.

סבתא יוכבד 7 במרץ 2016

מה זה התגרות? לא ראיתי בישראל חוליגנים שתוקפים שוטרים כמו בחו"ל. באמת שלא. ואיך אין תיעוד של כלום משם?
אוהדים אדומים איימו על שוטרים? עשו כלפיהם תנועות מאיימות? נשמע מאוד מוזר

יואב 7 במרץ 2016

קללות, שירי אנטי שוטרים, חיפוש עימות בכח. כך נאמר לי.
לא חושב שקיימת אג'נדה אנטי הפועל במשטרה אבל בוודאי שנדרש ממנה יותר איפוק וקומון סנס ממה שהיא מפגינה.
בקיצור, משחק עם תוצאה ידועה מראש.

איציק 7 במרץ 2016

זה ממש לא הגיוני לדרוש משוטרים קומון סנס. אם אתה בונה על זה, לעולם לא יעבוד כמו שאתה רוצה.

יניב פרנקו 7 במרץ 2016

אין לי מושג מה היה שם – מהכתבה בוואלה זה נראה רע.
מקווה שיצא יותר מידע על זה.

אסף THE KOP 7 במרץ 2016

מוזר יואב,
זה תמיד קורה לאוהדי הפועל.
צדיקים מנומסים שכמותם.

ZORK 7 במרץ 2016

קללות ושירי אנטי משטרה אינן פעולות שבמדינה דמוקרטית מצריכות התערבות משטרתית, בוודאי שלא שימוש בכוח ומעצרים

יואב 8 במרץ 2016

ברור שלא!

אסף the kop 8 במרץ 2016

אז כמה מבזי שואה חטפו מהמשטרה.
ביג דיל.

גלעד בלום 8 במרץ 2016

הדחקתי את הדרבי הזה, כמעט שכחתי מקיומו, תפס אותי בהפתעה, מכבי צריכים להיות ממש גרועים כדי להפסיד להפועל ב-16, מזל שלא היה צמוד אירת היינו מפסידים, אנחנו גרועים בצמודים (וגרועים בכלל), מהתקציר ראיתי המון הטבעות ומלא ריבאונדים בהתקפה להפועל בסטטיסטיקה, לא ייאמן, נראה שמכבי פשוט לא נלחמו.

האבסורד מבחינתי הוא שמכבי בעונתה הגרועה בהסטוריה עם סיכוי של לפחות 50 אחוז לזכות בדאבל.

אסף the kop 8 במרץ 2016

יואב אתה מעליב אותי.
ספרתי כבר 22 שנה…

אדם
אם הוא גרופי אז אתה זה כבר מעריצה שהעלתי לבמה, הזמנתי לאחרי הקלעים, וחגגתי איתה באפטר-פארטי.
אתה לא מסוגל שלא להגיב אלי.

Comments closed