מה שקורה בדרבי נשאר בדרבי

אם זה 50% - תעשו את זה 100%

אני לא אוהב לאחר לישיבות.

אבל זה קרה לי לא פעם, איחרתי לישבות לא חשובות, איחרתי גם לישיבות מאוד חשובות, איחרתי לישיבות פנימיות ואיחרתי גם לישיבות אצל לקוחות.

לפעמים החליקו לי, לפעמים סנטו בי בקטנה , לפעמים חטפתי על הראש.

אף פעם לא קרה שהזמנתי את כל המשרד לארוחה על חשבוני כי איחרתי.

למה?

כי אני אדם מבוגר שעובד בענף רגיל.

*

ולכן אני לא מתרגש מהקריאות "הלנת שכר" על מה שעשה מזרחי לבחורים שלו שהעזו להפסיד לקבוצה פחות טובה מהם במשכנם הביתי (רוח המועדון עלק).

אני לא מוכן להתרגש ממיליונרים בני 20 שחיים את החלום כי הפסידו חצי משכורת – (שיבדקו עם המנהל המקצועי כמה הוא הפסיד אצל הבעלים הקודמים…).

אבל כן ברורה לי מה הבעיה פה – כי היום זה רוצ'סטי המיליונר ומחר זה יהיה ההוא מהפועל עכו או התגלית שטביב הביא מהליגה הלאומית על משכורת מינימום.

וזה שפניני לא רוצה את ניר אלון בתהליך זה גם ברור לי – גם בחצי משכורת פעם בשנה פניני לא ימצא מעסיק טוב יותר ואין לו שום סיבה להיכנס לעימות על זה – אבל את מה שמזרחי עשה השבוע יחקו עוד רבים בהמשך.

*

אה, ושיהיה ברור שאני גם לא קונה את הקנס הזה.

תרגיל ביחסי ציבור – עוד שבועיים יש מכבי הפועל ירושלים ואם מכבי מנצחת אתם כבר תשמעו על "ביטול הקנס".

 

הניצחון על יונייטד
דורטמונד - טוטנהאם: ביקור

77 Comments

7even 10 במרץ 2016

מזרחי עוד קובע משהו במכבי בכלל?

יניב פרנקו 10 במרץ 2016

רק בסיוטים שלנו

ישי 10 במרץ 2016

חשבתי שזה יהיה פוסט פסימי שלך (כמה טיפשי מצדי) על זה שהניצחון של הפועל נשאר בדרבי אבל בליגה כנראה תמשיכו להילחם על החיים.
במקום זה קיבלתי תזכורת כאובה לשטויות שהולכות אצלנו.
אגב, כמה איתי שגב מרוויח? זה באמת לא יפריע לו? ומה עם זוסמן ופז, גם הם נקנסו?

יואב 11 במרץ 2016

1-האם אתה עומד מאחורי המשפט שכתבת בסוגריים? אם יש לך מה להגיד בנושא- רק תגיד. אם לא, אתה צהובון כמו כולם. ופחדן!
2- האם זאת הפעם הראשונה ששמעת על קנסות בספורט הישראלי? אם כן, הגיל שלך הוא בערך שלוש.
3- האם אתה מזלזל ברוח מועדון? אז איך שתי קבוצות הדגל שלך ממחישות את זה כל כך טוב השנה? זה הרי דנא ברור. היית יותר תחתית מצמרת בשני הענפים.
4- האם אתה יכול לשמוח את השמחה המוצדקת שלך על הניצחון בדרבי בלי להמציא פוסטים עקיפים?
5- טובת הספורט עלק מול עיניך. פחחח

סולי 11 במרץ 2016

אחח המירמור

מתן גילור 11 במרץ 2016

יואב ידידי, זה לא קנס. קנס (כשלא עולה על סכום הפרמיות) אינו מקוזז משכר הבסיס, ולכן אין עבירה על החוק. לא ניתן לקזז משכר הבסיס על סמך ביצועי העובד.
כמו כן, בניגוד לפעולות שמסגרת החוק (נניח טראש-טוק) עליהן ניתן להכיל את טענת "אבל אתם", פעולות שאינן במסגרת החוק עומדות בפני עצמן, בלי קשר למה אחרים עושים. זה תקף לפדרמן כפי שזה תקף לשחר. שניהם עבריינים, אבל הם יודעים שהענפים במצב תעסוקתי כה מביש, שהם הדרדר במדבר.

שגיא 11 במרץ 2016

ואם בחוזה שלהם יש סעיף שמרשה לקבוצה לקנוס אותם?

Ljos 11 במרץ 2016

אז הסעיף בחוזה לא חוקי. אסור לקנוס עובדים ובנוסף הקבוצות חתמו על הסכם שאוסר עליהן לעשות זאת.

מתן גילור 11 במרץ 2016

יש חוקים קוגנטים וחוקים דיספוזיטיביים ולא על כל דבר ניתן להתנות. ואם יש כזה חוזה, אזי שהסעיף בטל ומבוטל, והואיל והמעורבים בעניין מכירים את חוקי המדינה, הייתי אפילו טוען לתום לב וביטול כל החוזה בכללותו, אם כזה סעיף היה קיים.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

הי יואב – אני בסה"כ מצטט את הביוגרפיה של שאראס – שהוא גם צהובון.
http://sports.walla.co.il/item/2902579

איציק 11 במרץ 2016

לא, אתה מצטט מהמצטט את הביוגרפיה של שראס. שם היה כתוב ששארס היה מושקע. לא ראיתי היכן היה כתוב על המנהל המקצועי של מכבי.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

http://sports.walla.co.il/item/1634088

או פה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3836849,00.html

או פה

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000531878

לא מצאתי ראיות לתביעת דיבה לאורך השנים על "השמועות" האלה – אבל אם זה לא מספק אותך אני יכול להשקיע עוד 30 שניות ולמצוא עוד 10 לינקים לכתבות בנושא.

איציק 11 במרץ 2016

אני רק ניטפלתי ללינק שנתת. שם לא מצאתי. גם בכול הלינקים האחרים אתה מצטט לא מפי הסוס. למרות שאני לא חושב שהסוס יסכים לפרסם, ולמרות שאני כמוך די חושב שהוא היה מושקע, עדיין זה רק מפי השמועה. חבל שהמשטרה לא הביאה את החקירה עד הסוף ולא פורסם באופן רשמי מה היה, מי היה בפנים ומי לא.

יואב 11 במרץ 2016

יניב, תספר לי בבקשה היכן ניקולה מוזכר כאן?

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

אתה צריך עזרה בלפתוח את הלינקים ?

גיא זהר 11 במרץ 2016

כשכתבתי שלכאורה לא היתה שום סיבה שפארקר העדיף את מכבי בקדנציה השנייה על קבוצות אירופאיות אחרות מלבד בנק פנאן, אמרו שהיו סיבות אחרות. ואולי לא? בכל מקרה עד היום התגובה של האדונים מזרחי פדרמן היא כדלקמן: רחמים לא ידע הוא לא ידע.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

רחמים לא ידע אבל שנה לפני מותו של פנאן רחמים דאג להדיח אותו מהקבוצה .

יואב 11 במרץ 2016

יניב,
נכון. כי על פדרמן זה לא היה מקובל. זה לא ממש קשור להתמוטטות הפיננסית של פנאן או להתאבדות. הוא פשוט לא רצה את זה במערכת שהוא מנהל. יותר מזה, שנה לפני הפיטורים, היה בקיץ סכסוך מתוקשר על דייויד שבסופו הוא חזר. פדרמן נלחם בזה ולבסוף הצליח.
מה שהוא או מזרחי אומרים לתקשורת הרבה פחות מעניין לדעתי.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

התקשורת גם היא ידעה בזמן אמת למה פנאן הודח ומה פחות או יותר קורה שם.

מה שמזרחי ופדרמן אומרים לתקשורת אכן לא מעניין – מה שהתקשורת בחרה להלבין ולהשתיק מאוד מעניין.
לפחות אותי.

יואב 11 במרץ 2016

יניב,
שיעשו את העבודה שלהם. אין לנו ויכוח כאן.
אני ידעתי שפנאן הוא סוג של בנק, משהו כמו עשור לפני ההתאבדות. כולם ידעו שעל הגוף של מוני יש תמיד הרבה כסף בכל זמן נתון.

גיא זהר 12 במרץ 2016

יניב, אתה מצפה מהתקשןרת, שבנוסף לעצלנות ולשטחיות, לרוב הכתבים בה אין אינטרס אמיתי להרגיז את מכבי בשאלות הרות גורל, לגנוע בנושא שירעיד כאן את אמות הסיפין? קח דוגמא, יושבים שלושה כתבים בכירים מול גברת כפיים והיא אומרת מה שאומרת על האופרה ואף אחד לא אומר לה שאופרה זו חתיכת הפקה ושהיא פופוליסטית. הרבה יותר קל להרים לה להנחות.

יואב 11 במרץ 2016

גיא,
לתאוריה על העדפה של פארקר אין
שום בסיס. ניחוש.
היו לו את כל הסיבות להעדיף את מכבי שאז, עוד נחשבה לאמידה יותר, טרום תקופת הכסף הגדול.
ולמה שאראס בא?
כי זאת מכבי, היא משלמת טוב טוב וזאת היתה שנת פיינל פור.

גיא זהר 11 במרץ 2016

שארס ופארקר היו במעמד שונה. לגבי שארס מכבי היו ברירת מחדל והוא כנראה באמת לא קיבל הצעות טובות יותר. למה פארקר העדיף את מכבי על צסקא, היווניות וברסה/ריאל שהיו גם אז אמידות יותר על מכבי לא נדע. אתה יכול לחשוב שזה הפיינל פור (נשאר עוד שנתיים אחרי), ומזג האוויר והאווירה. אני יכול לנחש (וזה אכן ניחוש) דברים אחרים. עובדה שמאז התמוטטות הבנק, שחקן מוכח כמו פארקר לא מגיע לכאן.

יואב 12 במרץ 2016

מכבי היא כמו יונייטד בסל. הכי ברור לי למה באים לשחק אצלה. למה נשאר? תל אביב מדהימה לאנשים עם כסף, שיחק בקבוצה היסטורית, ממש לא מדע טילים.כמו כן לא ידוע לי הצעות טובות יותר שהיו לו. זה קצת בדמיון של . ועם קשר, אז, מכבי היתה שווה לפחות ליריבות שלה ברמת מעמד. אני חושב שיותר. ריאל בכלל לא היתה פונקציה אז. עובדה היא שפארקר שיחק באיטליה , לא במועדון ענק. מכבי עשתה אותו כמו שהוא עשה אותה. הוא לא היה כזאת מנייה בטוחה בקדנציה הראשונה ואפילו היה דיבור על לחתוך אותו.
מאז ההתמוטטות, לא הגיעו שחקנים מבטיחים בנבא שעברו פציעה קשה והתאוששו באירופה אבל הגיעו שמות אירופאיים מעולים ולגיטימים.
בקיצור, קנה קש רצוץ.

יואב 12 במרץ 2016

מכבי כבר מזמן לא במקום של "למה באים לשחק אצלה". הרכבת הזאת יצאה מהתחנה כבר באמצע שנות השמונים. אחד מהמקומות הנחשקים ביותר ביבשת.
מוריס, שאראס, פארקר, פארגו, רייס, היקמן, אודריך, כספי, קטש, אליהו, בלאט, פיני, הנדריקס ועוד ועוד יכולים להעיד כמה מכבי תרמה להתקדמות הקאריירה שלהם, כלכלית ומקצועית.
ככה זה שאתה אחד משלושת המועדונים המעוטרים ביבשת.

גיא זהר 12 במרץ 2016

פארקר של הקדנציה השנייה היה שחקן מוכח עם תואר בחגורה. אחרי שאישתו הבריחה אותו מהארץ, בחר לחזור אליה, בעיניי מוזר. ולגבי מכבי הכל נכון לגבי כאלו שהתקדמו אחרי ששיחקו בה, בעיקר כלכלית, אבל מבחינת יעד אטרקטיבי לשחקנים בשנים האחרונות? לא ממש בטוח.

גיסנו 12 במרץ 2016

באותן שנים מכבי הייתה אחד המועדונים העשירים והמצליחים ביבשת. אם פארקר לא היה זוכה בעוד שתי אליפויות אירופה אחרי שחזר הייתי אומר מילא, אבל עושה רושם שהוא לא התפשר כמעט ברמת השכר, חזר לעיר שהוא מכיר ואוהב, והיה חלק מקבוצה היסטורית ברמה אירופית. ועדיין אתם מתעקשים שהוא החליט לחזור רק בשביל בנק פנאן? יש עצים מספיק עבים לנבוח עליהם בנושא.

גיא זהר 12 במרץ 2016

טוב. אז סיכמנן שב2004/2005 שחקנים בחרו להגיע למכבי בגלל החומוס המעולה בגוש דן. ומאז הם לא מגיעים בגלל ההידרדרות שלו. שכנעתם אותי.

גיא זהר 11 במרץ 2016

יואב, עזוב כרגע את פרנקו. האם ההנהלות בעניין שכר פברואר ששולם בחלקו (בטענה של חוסר מאמץ ואדישות על משחק שנערך בכלל במרץ) תקינה בעינייך? ולגבי בנק פנאן. חבל מאוד שהעניין לא נחקר כמו שצריך ושלפחות אזרחים ישראלים שלכאורה השקיעו בו לא נחקרו לכל הפחות על עבירות לכאורה על חוקי המיסים.

יואב 11 במרץ 2016

שום דבר לא ממש תקין במכבי סל של השנים האחרונות. זה מתבטא מצויין על הפרקט.

אביטל 11 במרץ 2016

לי אין בעיה שתכתוב פוסטים על מכבי. אתה כותב טוב גם אם אני חולק עלייך מעניין לקרוא.

בכל אופן, הפעם לדעתי זה רחוק מלהיות תרגיל ביחסי ציבור.

הפעם זהו כאב אמיתי בזמן אמת של שמעון מזרחי על פגיעה באותה ״רוח מועדון״.

אולי לאור שטיפות המוח בנות עשרות השנים כנגד מזרחי קשה להייטרים להאמין אבל המצב כואב לו והפסד בדרבי בבית ללא כל מלחמה והתנגדות בשום חלק במשחק פוגע בו מאד. לכן הגיב באימפולסיביות בחדר ההלבשה עם קנס. בגלל הרגשות האלה( בתוספת יכולתו כמובן) הצעיד את מכבי להיות אימפריה אירופית אדירה( ואל תתעצבן , גם בגלל זה זכה בפרס ישראל לתרבות הגוף וספורט התשע״א). יחסי ציבור? לדעתי המהלך רק הזיק באספקט הזה למועדון.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

פדרמן כבר אמר אתמול שעה אחרי פרסום הפוסט שהם ישלמו ורק רצו להעביר מסר.

תרגיל.
מבוצע רע לדעתי אבל כולנ תרגיל

yaron 11 במרץ 2016

ממחיש את "רוח המועדון"…

גיא זהר 11 במרץ 2016

אביטל הייתי מצפה מעוד שגם ידוע כחוקר מהולל, שאחרי ההתפרצות, הלגיטימית לגמרי, יעצור ולא ינקוט בצעדים מעשיים

מכביסט שמאלני 11 במרץ 2016

ואו אוהד הפועל ת"א הוא האחרון שיכול להטיף על תרבות ארגונית .

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

אני באמת לא מטיף על תרבות ארגונית כי אני לא קונה את ההצגה הזו.
כל אחד ואחד מהשחקנים של מכבי יקבל את כספו עד השקל האחרון.

בסהכ הצגה שבה פניני יודע את תפקידו ומזרחי את תפקידו ורק לניר אלון לא סיפרו

איציק 11 במרץ 2016

ניר אלון היה מפוצץ ללא קשר אם סיפרו או לא, הוא הרי תמיד מחפש לעשות פיצוץ גדול מקפצונים. אם היה יכול היה משבית את הליגה כי לא כתוב על כל חולצה של כל שחקן "יש לי נאמנות עיוורת לניר אלון, נשבע אני."

אביטל 11 במרץ 2016

לדעתי מה שפדרמן תיאר אמש זה את הניסיון של ההנהלה/ מערכת להתמודד עם פרץ הרגשות האותנטי של מזרחי ולצאת מזה בסדר ככל האפשר גם תקשורתית אך בעיקר חוקית תוך כדי שלא מראים שמצפצפים על ההחלטה האמוציונלית והאימפולסיבית של יושב ראש המחלקה מייד בתום המשחק ומתעלמים ממנה

אלון 11 במרץ 2016

פרץ רגשות ומזרחי באותו משפט?

אבעטל 11 במרץ 2016

כן פרץ רגשות. קשה לראות מול העיניים את מפעל החיים שלך המצליח מאד פתאום מקרטע בנוסף לזה שכואב לשמעון כאוהד אמיתי להפסיד דרבי. כל אוהד הפועל שדיברתי איתו עד היום אמר לי שהדבר הכי כיף בלנצח דרבי סל זה לראות את שמעון מזרחי ( להזכירכם, חתן פרס ישראל לספורט)השבור והכואב עם פנים מכורכמות. האם גם זה היה יחסי ציבור?

אלון 11 במרץ 2016

פניו תמיד מכורכמות

אביטל 12 במרץ 2016

לא בששת גביעי אירופה ובהכרה ההיסטורית כחתן הפרס

איציק 11 במרץ 2016

אני לא יודע האם מותר לתת כנסות (או כל שם אחר), וזה כנראה תלוי בחוזה של השחקנים, ומאד יתכן ולא. אני לא יודע האם זה העביר מסר או לא (כנראה שכן גם אם נראה לכם שהועבר באופן עקום). אני מבין את הטענה שלך למה ניר אלון התערב בצדק בסיכסוך (לפחות כך הבנתי את הכתוב לגבי פגיעה עתידי של שחקנים בשכר נמוך). אני לא מאמין לרגע שאלון לא עשה זאת למען פרסום עצמי פופוליסטי של אדם כוחני. ועד עובדים צריך להתערב כשהעובדים מעוניינים שיתערב. אם הם יכולים או רוצים להסדיר זאת לבד, זו זכותם המלאה. אין לו זכות להתערב באופן בוטא שהולך נגד האינטרסים של העובדים גם אם הוא חושב שהעובדים טועים. אם נעשה משהו לא חוקי (ומתן הסביר למה זה לא חוקי) שיגיש תלונה למשטרה.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

המקרה הזה כאמור הוא הצגה.
אבל במועדון אחר שחקן מוחלש לא יכול להיות במצב שבו יש לו רק 2 אופציות – לוותר או ללכת למשטרה – המציאות מורכבת יותר ובמקרה הזה ועד מקצועי צריך להתערב.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

דרך אגב פוסט נהדר שראיתי היום בפייסבוק :

"לא הייתה לנו שום כוונה לקחת כסף מהשחקנים", הכריז פדרמן. "בשום מקום בתורה לא כתוב שצריך לשלם ב-9 לחודש. יש קבוצות שמשלמות ב-1 בחודש, ב-9, או בסוף החודש בכלל. אנחנו באופן מסורתי משלמים ב-9 לחודש" (ציטוט מאתר ספורט 5).
אז ככה:
בתורה דווקא כן כתוב, אפילו מספר פעמים:
"ביומו תתן שכרו" (דברים כד, פסוק טו).
"לא תלין פעלת שכיר" (ויקרא יט, פסוק יג).
ולאחר שהשתחררנו מן התדהמה שאחזה בנו מכך שבעלי הקבוצה של המדינה אינו בקיא בתורה, נעבור אל החוק:
חוק הגנת השכר, סעיף 9, קובע כי "שכר עבודה המשתלם על בסיס של חודש ישולם עם תום החודש בעדו הוא משתלם".
מכאן – חובת התשלום של שכר חודשי היא ב- 1 בחודש שלאחר חודש ביצוע העבודה, ולא ב- 9.
מדוע נוהגים חלק מן המעסיקים לשלם ב- 9? פשוט – לפי אותו חוק, שכר ייחשב "מולן" רק אם חלפו 9 ימים מן המועד שבו היה על המעסיק לשלמו. חלק מן המעסיקים מנצלים זאת על מנת לשלם באיחור של 9 ימים, בידיעה שלא יהיו חשופים לתשלום פיצויי הלנה. נהוג? כנראה. משתלם? אולי. אבל מנוגד לדין.

כאשר יש הלנת שכר מאורגנת יש מקום לועד להתארגן.
אבל פה כנראה זה בסך הכל סיפור אחר.

מכביסט שמאלני 11 במרץ 2016

עדיין לא הבנתי למה זה כלכך מעסיק אותך??? מה איכפת לך מה שקורה במכבי?? ואיך זה ישפיע על הפועל??

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

שלח לי את החוזה שבו אני מחויב להסביר לך או לתת לך דין וחשבון על מה בא לי לכתוב.

שגיא 11 במרץ 2016

בתורה כתוב גם "לא תגנוב". ובמכבי יש הרבה שחקנים גנבים השנה.

Ljos 11 במרץ 2016

חטיפות זה חלק מהמשחק. מצד שני, הם לא ממש עושים את זה השנה, אז אני לא בטוח על מה אתה מדבר.

שגיא 11 במרץ 2016

את המושג "גנבים בטרנינג" אתה מכיר?

Ljos 11 במרץ 2016

אני חושב שהתרגום לשם של המאפיה הרוסית זה ״גנבים בחוק״.

מכיר את הביטוי. באופן כללי לא הייתי משתמש בציטוטים של פיני גרשון, אבל הייתי שמח לדעת מי מהשחקנים גונב בטרנינג. מי לא נתן תרומה שכל אדם שראה את השחקנים רגע לפני החתימה לא ידע שהם יתנו?

איציק 11 במרץ 2016

כאשר העובד המוחלש יפנה לועד אז שהועד יטפל. הועד לא אמור לטפל כשאין פניה אליו, במיוחד אם לא היתה שום פגיעה, כי לפי מה שכתבת, פדרמן בעצמו אמר שלא היתה כוונה באמת להלין שכר. עזוב אותך מההתנהלות של מכבי (לא עליה הגבתי), אני טוען שניר אלון עושה יותר נזק מתועלת גם לעובד המוחלש. גם עובד מוחלש לא רוצה שאלון יתערב אם לא באמת לקחו לו את הכסף ורק הפיצו הודעה.

יניב פרנקו 11 במרץ 2016

כן אבל פדרמן אמר את זה אחרי שניר אלון איים בתביעה.
אז אולי ניר אלון השיג משהו.
אבל עזוב. אני לא מעריך במיוחד את ניר אלון ובטח לא חושה שיש פה בעיה של עובדם מוחלשים.

אבל כדיון עקרוני אתה טועה. יש מקרים שהועד צריך לפעול כי העובד לא מסוגל

איציק 11 במרץ 2016

ודאי, רק העובד צריך לפנות לועד לשם כך.

Ljos 11 במרץ 2016

ועבור מקרים בהם המעביד יתנכל לעובד אם ידע שהוא פנה (לא אומר שזה המקרה הנוכחי), לא עדיף שהועד יפנה כגוף חיצוני בלתי תלוי?

איציק 11 במרץ 2016

כמו שאמרת, אם יתנכלו. ממש נראה לך שאלון בדק זאת? הבן כואבת מצחוק אם אתה מאמין שכך הדבר.

Ljos 11 במרץ 2016

אני בטוח שאלון ישב, בדק וחישב, ולבסוף הגיע למסקנה שאכן, השם שלו יופיע בעיתונים.

איציק 11 במרץ 2016

:-) אין נכון מזה.

yaron 11 במרץ 2016

בלי קשר לזה שהוועד יכול וצריך להתערב לפעמים גם בלי פניית העובד כמו במקרה הזה שמכבי הודיעה שתפעל בניגוד להסכמי העבודה, אלון טוען שפנו אליו שחקנים וביקשו שזה יהיה בעילום שם מה שרק ממחיש את הצורך בהתערבות.
אני מתאר לעצמי שעכשיו יקפצו עלי בטענות שאלון משקר (יכול להיות) אבל במידה וזה נכון, ברור שהיה צורך בהתערבות. כמו שיניב מציין, ה"הבהרה" של פדרמן הגיעה לאחר פיצוץ הפרשה.

איציק 11 במרץ 2016

הועד קודם כל צריך לא לפגוע בעובדים ולאלון אין עבר טוב בזה. אני באמת לא מאמין לו שהעובדים פנו אליו בעילום שם כי אני לא מאמין שמי ממכבי יפנה אליו (וחבל שיש בכלל כאלו שפונים אליו). ולא, לא תמיד כשיש הפרה הועד צריך להתערב גם בלי פנייה. צריך קודם להוכיח שהעובדים לא מסוגלים לטפל בכך לבד לשביעות רצונם.

yaron 11 במרץ 2016

למיטב הבנתי הקבוצות חתומות על חוזה עם ארגון השחקנים. אם מכבי מפרה אותו הארגון חייב להתערב בלי שום קשר לרצונות של השחקנים.

איציק 11 במרץ 2016

אני לא בטוח שאתה צודק לגבי חובת הועד גם אם מכבי חתומה. ההסתדרות לא צועקת על כל דבר במיידי גם אם הרבה דברים לא לרוחה. יש מילה לעובדים, יש מקום להתדיינות. למעוק תמיד אפשר להתחיל.

גיסנו 12 במרץ 2016

לא התייחסתם לתגובת הועד אחרי שפניני ביקש מהם לא להתערב. משהו בסגנון של גבר מכה שמספר על אשתו ש"היא לא יודעת מה טוב בשבילה"

שגיא 11 במרץ 2016

אל תתרגש מ"הלנת השכר" במכבי בדיוק כמו שאתה לא צריך להתרגש מהלנת השכר (הפעם בלי גרשיים) בהפועל של כבירי.

תומר חרוב 12 במרץ 2016

אני במקומו דווקא הייתי מתרגש. קלאסי אלי שגב, לוקח מלא התחייבויות שהוא מאמין בלב שלם שהוא יוכל לעמוד בהן כי מסביבו כולם אומרים לו כמה זה קל וכמה הוא מפוצץ בכסף. מגלה שהוא לא ממש יכול לעמוד בהתחייבויות האלו וממנה מישהו שיבצע התייעלות (בנתניה רועי דניאל, עכשיו רמי כהן). מאחר במשכורות ואומר שזה בגלל בעיות של העברות כספים מחו"ל. זה לא אחד לאחד וזה לא יראה בדיוק אותו דבר, אבל זה די דומה.

יניב פרנקו 12 במרץ 2016

אתה חושב שגם פה העיריה תשפוך הון מכספי ציבור כדי לחלץ ?

תומר חרוב 12 במרץ 2016

העירייה עדיין לא שפכה. היא רק חתמה ערבות, החוב עדיין על הקבוצה. מה יקרה עם החובות שהחבר שלכם סידר לנו השנה? זו השאלה הגדולה. אם העירייה תשפוף כסף, זה כדי לשלם פיצויים לחדל אישים, אוכל חינם, מפנק הצ'ייסרים, הצי'וואוה הקטנה. אגב, אם כבירי נופל ואתם נשארים עם מני ויצמן, יש סיכוי לא רע שהוא יהיה היו"ר שלכם אחרי שיסיים את הסיבוב עלינו.

יניב פרנקו 12 במרץ 2016

לא יפתיע אותי

עודד 11 במרץ 2016

בתור אוהד מכבי חיפה, אני די מנותק מהשנאה שרוחשים אחד לשני אוהדי הפועל ומכבי תל אביב, אבל אני לא מצליח להבין למה אוהד הפועל תל אביב לא יכול לכתוב משהו על מכבי תל אביב בלי שכל הצהובים יקפצו עליו ויגידו לו "אבל אתםםם!!1". חלאס, תנו לאנשים לכתוב על מה שבא להם. אתם רוצים לנגח את הפועל תל אביב? תבקשו לכתוב טור באתר.

יואח האדום 11 במרץ 2016

זה הדנא של המועדון הבכייני הזה שתמיד מוצא את עצמו נדהם איך יש אנשים שלא אוהבים אותו ( והם תמיד כל כך בסדר …)
רוח המועדון .
אמהות פולניות .

איציק 12 במרץ 2016

אוף טופיק לחלוטין. גיא וגדי, עכשיו אתם מבינים למה אמרתי שלבאר-שבע אין סיכוי?
לכל השאר שאמרו שאני מנסה לבצע אנטי-נאחס, אז תדאגו לרכוש כובעים גדולים. אין קיצורי דרך לאליפות. צריך להתחשל.
אם התהליך ימשך שנה הבאה נהייה מועמדים רציניים לרוץ עד הסוף.

גיא זהר 13 במרץ 2016

בנוסף לכל מה שכתבת שתי הערות: כמות פציעות, במיוחד פציעות עומס, עצומה. מישהו שם צריך לבדוק עצמו. כשמעלים מחירים לפני הפלייאוף ובכלל מתייחסים לאוהדים בחוסר כבוד, וארגוני האוהדים שותקים, הקארמה מתהפכת.

גלעד בלום 12 במרץ 2016

גם אני אגב חזיתי קאמבק של הצהובים עוד כשהיה 5 הפרש, אשמח לטעות, עדיין זה בידיים של באר שבע, אבל אפשר לומר שזה גם בידיים של מכבי, כי אם ינצחו עד סוף העונה אז הם אלופים, המפגש הכפול ביניהם יכריע ואני לא אופטימי.

גיא זהר 13 במרץ 2016

גלעד, זה לא קאמבק צהוב אלא השתנקות באר שבעית. שני תיקו רצוף בבית (נכון שקודם היו אחוזי הצלחה פסיכיים), זה רק על באר שבע וזאת בצירוף החמצת פנדל (מי נותן לבוזגלו, לצערי צ'וקר ידוע, לבעוט פנדל?)

איציק 13 במרץ 2016

הרי על זה כתבתי כל הזמן, שבאר-שבע תיחנק בפלא-אוף. אני בכלל לא כתבתי על מכבי תל-אביב. כל הזמן שרלתם אותי למה אני חושב שזה יקרה. אז זהמה שקרה בשנתיים אחונות וזה מה שקורה עכשיו. אם באר-שבע תסיים רק 3-4 נקודות אחרי מכבי בסוף שנה זה יהיה סימן טוב לשנה הבאה.

גיא זהר 13 במרץ 2016

על זה שבאר שבע נחנקת בצירוף גורמים אחרים לירידת ביכולת אין ויכוח. ועדיין לא הייתי סוגר את הסיפור

גלעד בלום 14 במרץ 2016

זה נכון שהשתנקו המדבריים אבל הצהובים המאנייקים לא מפסיקים לנצח וזה ייאמר לזכותם, גם הם היו במצב של לחץ עד הדקה ה-80 מול השכונה אבל להם יש את זהבי ובטחון של שלוש אליפויות רצופות, לצערי חוץ מהפועל שלי אף קבוצה לא ממש התאבדה מול מכבי, תמטרכו לעשות את זה ראש בראש מול מכבי כי האחרות יתרפסו

Comments closed