אין להם קייס

בסופו של דבר זה עסק.

מועדון הכדורגל הפועל ת"א על מחלקותיו השונות לא מצליח למכור את כל המנויים בעונות האחרונות – המשמעות העסקית אומרת שיש עודף היצע על ביקוש.

כלומר במחירים היום – אין אפשרות לגייס עוד לקוחות – חבל.

עסקית אם היו מוזילים את המחירים ב10% – לא בטוח שהיו מגייסים עוד 10% מקרב האוהדים שיפצו על המחיר – אז אני מניח שנמצאה נקודת האופטימום – היא קיימת גם בסמי עופר – למעשה כל עוד מועדון לא מוכר את כל המנויים שברשותו סביר להניח שהוא מסתובב סביב נקודת האופטימום, מאחר שאני מכיר את העולם האדום אני מרשה לעצמי לקבוע שבכל הקשור למנוי שנתי אנחנו שם (בהחלט יש מקום למכירות מיני מנויים תלוי גורמים משתנים)

*

מכבי סל מוכרת את כל המנויים שלה – מנוי שלא מחדש חוזה מקבל פניה ועוד פניה עד שבעצם מגיע התאריך בו המנוי שלו יוצא לשוק החופשי ומוצא לשאר האוהדים – לפי מה שאני מבין יש ביקוש גדול של אוהדים חדשים שרוצים מנוי ולא יכולים כרגע לרכוש.

אז מה בעצם אומרת מכבי סל כרגע – אנחנו רוצים למכור בשוק החופשי מנויים במחירים גבוהים יותר – אנחנו חושבים שנצליח למכור את כל הכמות הקיימת ביותר כסף – ואנחנו חושבים שנוכל להרשות לעצמנו בכסף שנרוויח עוד כמה דגן יבזורים שלא ישחקו בהפועל (סתם, הם לא אומרים את זה, הם חושבים את זה , אבל הם אומרים משהו פחות מרושע).

וואלה. שיקול עסקי.

*

אז על מה המחאה ? המחאה היא של קבוצת אוהדים שיודעת שיש אוהדים אחרים שישלמו יותר ברגע שהמנוי שלהם ייצא לשוק – ורוצה לשמור לעצמה גם את הזכות הקיימת וגם את המחיר הקיים ותיכף הם גם ירצו תארים ונצחונות מול ירושלים.

אתם יודעים, כותב בלוג זה אינו יכול להיחשב כאובייקטיבי בנושא הנהלת מכבי סל – אבל וואלה. אין פה קייס.

ליגת שוקי ההון - הכסף הוא המוסר
72

51 Comments

גיל שלי 10 באפריל 2016

אני לא בטוח שזה חשוב אם למחאה יש קייס או אין קייס, לא יודע בכלל מה זה קייס. המחאה היא נסיון לגיטימי של אוהדים להפעיל לחץ נגד העלאת מחירים. מכבי בסוף יעשו את השיקול העסקי הכדאי להם, ובהכירי את מהלכי הארגון בשנים האחרונות, לא בטוח שהם יחליטו את ההחלטה האופטימלית.

שלו 10 באפריל 2016

ממקורות לא יודעי דבר,
יש תחושה שהבור הכלכלי בהפועל עמוק מאוד,
ולדעתי השנה הבאה יכולה להיות קשה מהנוכחית.
אני לא יודע על מיקסום האוהדים, כמי שגדל בבתים, בילדות נראתם בילתי נגמרים.
אני חושב שהבחירה של חלק מאוהדי הפועל באופן התנהגות מסויים (כמו לקרוא לאוהדים שמצטרפים אוהדי הצלחות כגנאי),
מביא את הקבוצה לבידוד מסויים.
קצת כמו נישואים בתוך המשפחה, אין קבלה של משהו מבחוץ.
נוצר מצב שבו הגולם קם על יוצרו, ובעצם הקבוצה ואוהדיה מונעים מעצמם מלהתקיים.
חבל,
פעם הפועל הייתה קבוצה שמילאה את בלומפילד הלא משופץ.
היום אני בספק אם היא מסוגלת למלא לבד משחק דרבי.

yaron 10 באפריל 2016

קצת דומה למה שקורה בבית"ר

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

ממש לא.
הפועל מוכרת 9000 מנוים על שנה למרות שהשנה סגרו את כל הקומבינות של חבר. ואחרי שנים רעות מאוד.
הפועל ממלאת את בלומפילד בקרבות הירידה – הקהל מגיע – דרך אגב באותם שיעורים של השנים החזקות.
להפועל יש פחות קהל משמעותית מארבעת הגדולות ואת האמת אני לא בטוח שיש לנו יותר קהל משמעותית ממכבי נתניה לדוגמא.

הפועל השנה הביאה יותר קהל מביתר המצליחה.

הקהל לא נטש.

yaron 10 באפריל 2016

אם הפועל מוכרת 9000 מנויים בשנה אני לוקח את דברי בחזרה.
ההרגשה שלי היא שאתם לא ממצים את פוטנציאל הקהל שלכם ושזה קצת הפך למועדון סגור. לא כמו בית"ר, מזכיר קצת את בית"ר.
שוב, אני בטוח שאתה יודע טוב ממני ויכול להיות שזה רושם מוטעה.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

תסתכל על זה – מחקר שעשה אוהד מכבי חיפה דרך אגב.
http://sports.walla.co.il/item/2734410

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

דרך אגב זה קצת ישן אבל מחקר שעשתה מכבי רגל
http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3586668,00.html

מתוך המחקר –
4% מהאוהדים של מכבי תל אביב הם "אוהדים ברמה גבוהה מאוד", כלומר "אוהדים שרופים" — באים לכל המשחקים, מגיעים לאימונים, חיים את הקבוצה בכל רגע וכו'. 30% מהם אוהדים ברמה גבוהה, כלומר מגיעים למשחקים, אפילו לרוב המשחקים, ומזדהים לחלוטין עם הקבוצה. 50% הם אוהדים ברמה בינונית. לא מגיעים ליותר מדי משחקים, עוקבים בעיקר דרך הטלוויזיה והאינטרנט, מזהים את עצמם כאוהדי מכבי אבל לא ממש מטורפים על העניין. 16% הנותרים הם אוהדים ברמה נמוכה. מתישהו בחיים שלהם הם הגדירו עצמם כאוהדי מכבי אבל לא ממש אכפת להם. אגב, "התשוקה" להפועל תל אביב גבוהה יותר, רוב גדול של האוהדים של הקבוצה באדום אוהדים אותה ברמה גבוהה או גבוהה מאוד.

"אם אנחנו נספק הצלחה מקצועית על בסיס קבוע בכל שנה, אז אין לי ספק שהאוהדים ברמה הבינונית יהפכו לאוהדים ברמה גבוהה", אומר אנגלידיס. ההצלחה המקצועית, בעצם, היא המפתח ל"אוצר" הגלום במכבי תל אביב — עדיין הקבוצה היחידה שיכולה, אולי על בסיס קבוע, למלא את אצטדיון רמת גן בכל שבוע.

גיא זהר 10 באפריל 2016

יניב בסייפה אני כופר בשני דברים: שמכבי יכולה למלא על בסיס קבוע 40 אלף ושנכון לרגע זה יש לה יותר אוהדים מלחיפה. בעונת האפס אפס באירופה חיפה ששיחקה ברמת גן מלאה אותו כמעט לגמרי. בטוח שחיפה הישגית יכולה למלא 30 אלף ואולי אפילו 35. לגבי הפועל הממצאים מפתיעים כי פוטנציאל הקהל הרדום שלכם אדיר (אם כי נמוך משמעותית מהמכביות ובית"ר), הרבה יותר מנתניה ואפילו ב"ש. העניין שאני רואה דווקא מוערבות נמוכה. מסופקני אם אתם יכולים להביא נגיד 30 אלף אפילו לאירוע חד פעמי ולא סתם הצ'מפיונס היה בבלומפילד ואילו אני חושב שבאר שבע היום יכולה במשחק יחיד להתקרב לזה.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

אנחנו לגמר גביע לא נביא יותר משמעותית ממה שנתניה הביאו שנה שעברה.
צמפיונס זה מרמה – במשחקים של חיפה ברמת גן גם לי היה מנוי – במשחקים של הפועל מנוי עלה 1000 ש"ח ל3 משחקים.

yaron 10 באפריל 2016

יניב, תודה על הקישור, ראיון מרתק.
מה שהורג אותי זה שזה משנת 2012 ורק עכשיו מתחילים לשפץ את בלומפילד. איזה בזבוז זמן והפסדים לשתי הקבוצות.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

עוד לא התחילו…

עידוקוליס ליפשיץ 10 באפריל 2016

*אוף טופיק קטן*

לגבי מכבי חיפה – אמנם ממש לא ברור איך הקהל יגיב לעונת השפל הזו, וכמה מנויים יהיו בשנה הבאה, אבל השנה גם אם לא נמכרו כל המנויים, זה לא אומר שאין עודף ביקוש.
ואני אסביר את כוונתי: יש אנשים, ביניהם חברים שאני מכיר, שרצו לקנות מנוי לאחד היציעים לאורך המגרש (ז"א מזרחי או מערבי, ז"א לא מאחורי השער), אבל כל הכסאות הראויים תפוסים.
וכיוון שכל המנויים לכסאות האיכותיים יותר נחטפו מהר מאוד, גם במחירים הגבוהים של היציע המערבי, אפשר להניח שהקבוצה הייתה יכולה לדרוש מחיר גבוה יותר. או לחילופין, שאם היו עוד כסאות להציע (במקרה תיאורטי של בנייה לגובה וכו') – עוד מנויים היו נמכרים. וכך הקבוצה לא הגיעה לנקודת אופטימום. סביר להניח שבעונה הבאה יהיו הרבה פחות מנויים.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

כן – לא התייחסתי כמובן לשאלות תיאורטיות – אבל ברמה העקרונית אתה צודק – סביר להניח שנקודת האופטימום של מכבי חיפה היא נגיד 5% יותר ברמה הכספית שאפשר היה באופטימיזציה מלאה למכור – אבל עדיין היא קרובה לשם – בשורה התחתונה אין אוהד מכבי חיפה שרצה מנוי ולא יכל לקנות – יש אוהד מכבי סל כזה ולא מעט.

yaron 10 באפריל 2016

יש גם הרבה אוהדי מכבי רגל כאלה :-)

-גיסנו- 10 באפריל 2016

את רוב מה שכתבת על הקהל של מכבי אפשר היה לכתוב, עם התאמות קטנות לפי הצורה שבה בעלי הקבוצה השתין על האוהדים הותיקים, גם על מחאת אוהדי הפועל ת"א נגד טביב. כנראה שהכל בעיני המתבונן

בלייק 10 באפריל 2016

לא בדיוק. המחאה של אוהדי הפועל נגד טביב היתה בעיקר על התנהלות, ואחר כך הפשטה מנכסים שלא לטובת המועדון, לפחות על פי השקפת המוחים. אוהדי מכבי סל לא מוחים נגד ההתנהלות (ויש להם סיבות למחות עליה, כמובן), אלא מעליית מחירים, אפילו שברור לכל המוחים שהבעלים לא לוקחים את הכסף לכיסם. האוהדים רוצים שבעל הבית ישקיע אם הוא חושב שיש צורך.

אמיתי 10 באפריל 2016

אני חושב שאתה טועה פעמיים.
שוב ,קבוצת ספורט היא לא עסק…
וברגע שיש מירמור של אחוז כזה גבוהה מהקהל
אז יש קייס.
הניסיון לבחון הכל במודלים כלכליים ורציונאלים לא עובד.
בני אדם ובייחוד אוהדים לא נוטים להחליט בצורה לוגית

Ljos 10 באפריל 2016

אפשר הרחבה לגבי המשפט "כל עוד מועדון לא מוכר את כל המנויים שברשותו סביר להניח שהוא מסתובב סביב נקודת האופטימום"? משהו שם לא מסתדר לי.

אריאל גרייזס 11 באפריל 2016

אם מועדון מוכר את כל המנויים שלו, אז קרוב לודאי שהוא לא בנקודת האופטימום שלו – זה אומר שאם היו לו יותר מנויים למכור הוא היה מצליח או שאם הוא היה מעלה את מחירי הכרטיסים הוא גם היה מצליח למכור את כל המנויים (המצב של מכבי תל אביב היום). מועדון שלא מוכר את כל המנויים כנראה נמצא בנקודה שבה הוא ממצה את היכולת שלו – אם היה מעלה מחירי מנויים הוא היה מוכר פחות מהם ואם היה מוריד מחיר אז היה מוכר יותר אבל לא בהרבה. מסתובב מסביב לאופטימום

פאקו 10 באפריל 2016

מסכים לחלוטין עם הטור. העונה הבאה היא סוג של קו פרשת מים מבחינת העניין. הסיכוי שבהיכל יישארו כסאות ריקים גם אם יוצאו במחיר גבוה הרבה יותר הוא אפסי.

פאקו 10 באפריל 2016

ויותר מזה – עם הסכימה בה מתעדפים מנויים קיימים, אזי עבור מנויים חדשים מקומות שמתפנים הם בבחינת חלון הזדמנויות שלא יחזור, מה שאומר שעבור מנויים קיימים ויתור על מנוי מהווה למעשה "בכייה לדורות".

גיא זהר 10 באפריל 2016

כבר השנה, גם ביורוליג, לא היה סולד אאוט בכל המשחקים. גם כשהביקוש גובר על ההיצע יש שלב שיש צניחה וכבר היו ימים שיד אליהן לא היה מלא. חוץ מזה שאם תהפוך גם את 11 לשער רולקסים תהפוך את היד לאולם אן.בי.איי במובן הרע.

אזי 10 באפריל 2016

אתה צודק בניתוח הקר, אבל זה העניין של מחאה.
מחאה באה כשמשהו לא הוגן, לא לא חוקי או לא נכון.
מחאת הדיור אומרת שהמחירים יקרים אבל עובדה שאנשים עדיין קונים דירות, אז אין להם קייס.

ובכן, אם היה להם קייס, השוק היה דואג להורדת המחירים מעצמו ולא היה צורך במחאה

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

תסלח לי אם אני לא משווה דיור וקורת גג והזנחה של דור שלם למוצר בסיסי כמו מנוי ליורוליג.

אזי 10 באפריל 2016

אבל זה בדיוק אותו דבר.
השוק הקפיטליסטי אומר שהמחיר יכול לעלות, העם, בשם ההגינות, רוצה שהמחיר ירד.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

לא. זה ממש לא אותו דבר. בשוק הדיור קיים כשל שוק בסיסי. הגוף שאמור לספק את קורת הגג הבסיסית כשל.
אם אתה רוצה אתה יכול לדבר על מחויבות המדינה לספק דירות זולות , צנועות , בפריפריה במחיר שווה לכל נפש – על דירות בסטנדרט גבוה בלוקיישן מבוקש אין מחויבות כזאת ופה ההקבלה למנוי היורולויג.

בדקתי את חמשת המ"מים של זבוטינסקי שוב – מצאתי שם – מזון, מלבוש, מעון, מורה, מרפא – וואלה, מנוי למכבי עדיין לא.

יידישקייט 11 באפריל 2016

תגובה נהדרת

אזי 11 באפריל 2016

אז צריך לבדוק עם ז'בוטינסקטי לפני שעושים מחאה?
גם אין שם מתן שעות נוספות, אז עובדים שמתאגדים נגד מעסיק שלא משלם שעות נוספות לא יכולים להפגין?
גם הקוטג' יקר. זה לא מזון, תקנה גבינה לבנה. אבל אני רוצה קוטג'. אז אסור להפגין?

יש כוחות שוק טבעיים שמשפיעים על כל דבר.
ברגע שהשפעה שלהם יוצאת נגדיך, מה שנשאר לך זה להפגין.
זה לא משנה אם זאת דירה או מנוי.

המדינה צריכה לדאוג לאזרחים שלה, הנהלת קבוצה צריכה לדאוג לאוהדים שלה.

ארז 11 באפריל 2016

אזי,
לגבי השורה האחרונה – הייתי מסכים מאוד אם מדובר היה בקבוצה בבעלות האוהדים, שבוחרת הנהלה.
במקרה המדובר הסיטואציה שונה.

יניב פרנקו 11 באפריל 2016

המדינה צריכה לדאוג לאזרחים – מסכים.
הקבוצה צריכה לדאוג לאוהדים – מסכים.

אני חושב פשוט שלא כל טענה הינה מוצדקת ולא כל מחאה אוטומטית היא נכונה.
מנהלים צריכים למשול ולהנהיג.

א ח 10 באפריל 2016

המוצר הוא לא רק יורוליג…
המוצר הוא מכבי במיטבה, או לפחות מנסה להיות.. מה לעשות, ככה גידלו אותנו , מכבי הכי טובה, הכי מפנקת, הכי והכי והכי.. ועל המגרש, ערבים רבים של נצחונות …
ופתאום זה נפסק לו כמעט מעצמו.. אפילו עונת הזכייה האחרונה, היתה מענגת לאוהד רק ממילנו, לפני כן, זה לא היה המוצר שהרגילו אותנו…
ומעבר לזה שאין הצלחות, גם לא בארץ, כמו פעם, ההזדהות עם המוצר הזה, שגרם לנו להתרגש כל כך, כבר לא עושה את זה…
אולי אני מזדקן ( בעצם בטוח…) אבל מעבר לעליית המחירים הצפוייה, המוצר הזה שריגש, שנתן תחושה שגם אם הפסידו( קצת קצת…) המשחק הבא יהיה טוב יותר.. זה כבר לא כל כך בטוח.. בגלל זה העלאת המחירים קשה להבנה ועיכול..

גיסנו 10 באפריל 2016

ד"א בפריזמה עסקית נטו, לרוב מועדוני הספורט בארץ (ובעצם באירופה בכלל) אין זכות קיום. או מחוסר איזון תקציבי או מחוסר בלקוחות. לצערנו ולמזלנו כדורגל ברוב מדינות העולם הוא לא עסק נטו.

התיאור שלך מזכיר לי סיפור ששמעתי לפני מס' שנים. על פאב בירושלים שהיה דורש תשלום חודשי של 150 ש"ח מכל עובד על עצם הזכות לעבוד שם. הכסף היה כנראה מספיק טוב בשביל שעל כל מלצר/ית שסירב לשלם, היו מספיק שהיו מוכנים לשלם כדי לעבוד שם בכל זאת.
האם למלצרים שבסוף יצאו במחאה נגד הנוהל היה קייס או לא? הרי מישהו תמיד היה מוכן לשלם במקומם.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

אתה כרגע השווית בין הזכות לקבל שכר הגון לבין תמחור מוצר פרימיום בכלכלת שוק חופשי ? .

גיסנו 11 באפריל 2016

כן, ואני משוכנע שאתה מבין טוב מאוד את ההקשר אבל מתעלם מזה כדי שתוכל להמשיך לספר כמה הפרוות והרולקסים איומים ונוראים ומפונקים

מתן גילור 10 באפריל 2016

יניב, יש לי חוסר הסכמה איתך על הנושא, אבל אין לנו מה להיכנס לפרטים כשאתה חושב שמנוי לקבוצת הספורט האהודה הוא מוצר פרימיום. מהשוני בין האסכולות הללו נגזר ההבדל בפרטים.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

אתה חושב שמדובר במוצר בסיסי ? אתה חושב שהוא צריך להיות תחת פיקוח ? זה מוצר בידורי עם כמות היצע מוגבלת – למה שלא יימכר במחיר הגבוה ביותר שהשוק מוכן לשלם עליו ?

יוסי 10 באפריל 2016

כי אותם אנשים שאין להם את האמצעים לשלם, העידוד שלהם מביא נקודות (פיני גרשון אומר: 10-12 נקודות מהקהל כל משחק יורוליג!). ואותם אנשים שיקנו את המנויים היקרים יותר, יעודדו פחות (באופן גורף, לא אחד-אחד).

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

זה עבד יופי למכבי השנה (הייתי חייב ).

יוסי 10 באפריל 2016

זה באמת עבד. אבל הקבוצה כל כך נוראית, ואני אומר זאת כאוהד מכבי, שבלי הקהל המעודד ההפסדים היו בהפרש גבוה יותר, והניצחונות המעטים בהפרש קטן יותר, אם בכלל.

מתן גילור 10 באפריל 2016

אני חושב שמדובר על מוצר ציבורי. הכדורגל הוא של הציבור. לא רק המחיר צריך להיות תחת פיקוח, אלא הרבה מעבר.

יניב פרנקו 10 באפריל 2016

אנחנו דווקא מדברים סל – אבל אני אגיד לך מה ההקבלה.
כמו שיש חלב רגיל בפיקוח וחלב מועשר שכל אחד ישלם מה שבא לו (הפער בין חלב בשקית לחלב עיזים הוא פי 4 ) כך יש בעיני הבדל בין מנוי לליגה הישראלית (מוצר בסיסי) למנוי יורוליג – אתה יודע מה יקרה אם מכבי סל תפצל את המנויים לשניים – למנוי הבסיסי בליגה יהיה עודף היצע ומחיר ברצפה ולמנוי היורוליג ביקוש שובר שיאים – אז תכל'ס בשביל מוצר פרימיום (חלב עיזים) אני לא יוצא למחאות – מי שלא יכול להרשות לעצמו – שיצרוך את מה שהרוב צורכים.

מתן גילור 10 באפריל 2016

בסדר. סל. זה לא משנה. אם אתה עושה את ההבחנה, אז אני מסכים איתך. יש הבדל בין מנוי לליגה המקומית שכן צריך להיות עם הגבלות כלשהן לגבי מפעל אירופאי בו אפשר יותר ללכת לכיוון השוק החופשי.

yaron 10 באפריל 2016

צודק לגמרי. בכדורגל זה מופרד ולמיטב זכרוני עם זכות ראשונים למנויים.
וברגע שיהיה איצטדיון עם 25000 מקומות זה גם יתאזן. מנוי לליגה יהיה במחיר סביר (כמו בחיפה) ומיני מנוי לליגת האלופות (הלוואי הלוואי) יותר אבל בלי הצורך לארח בחיפה

גיסנו 11 באפריל 2016

אתה מתאר את זה כאילו הקימו מאהל ברחבת הכנסת ועושים הפגנות מול הבית של ביבי. גובל בדמגוגיה. אף אחד לא ביקש פיקוח ממשלתי על מחירי המנויים.

איציק 10 באפריל 2016

ממש לא, זה לא משקפיים.

יורם 11 באפריל 2016

נראה לי שאתה מפספס שתי נקודות חשובות:

1. הנהלת מכבי בוודאי צודקת בכוונתה להעלות מחירים. הדרישה של אוהדים מההנהלה "להביא כסף מהבית" או "לפתוח את הארנק" פירושה שהאוהדים בעצם מבקשים מהבעלים לסבסד להם את התחביב. אין שום סיבה שהבעלים יעשה את זה.

2. הצורך בהעלת ההכנסות ממכירת כרטיסים לא חייב להתפזר בצורה שווה על כל סוגי הכרטיסים. למעשה על זה המאבק של אוהדי מכבי. הם רוצים שמחירי המנויים יעלו בעיקר במקומות היותר יקרים ופחות (אם בכלל) במקומות הזולים. כאן אנחנו נכנסים לשאלות אחרות לגמרי: האם כדורסל הוא תחביב לעשירים בלבד? האם האוירה במשחקים תשאר דומה אם המועדון יחליף את אוהדיו באוהדים עשירים יותר?

אריאל גרייזס 11 באפריל 2016

אני רק רוצה להזכיר שבאנגליה היתה מחאה גדולה נגד מחירי הכרטיסים, בליברפול – מקום שבקלות יכול למכור את הכרטיסים בפי 2 מחיר ועדיין למלא את האיצטדיון (הקטן למדי) – האוהדים יצאו מהאיצטדיון באמצע משחק וההנהלה נשברה וויתרה על העלאת מחירי הכרטיסים. זה נכון שאין להם קייס כלכלי לזה אבל קהל הוא חלק אינטגרלי מקבוצה. קבוצה צריכה לחשוב האם מיצוי היכולת הכלכלית שלה הוא הדבר הכי חשוב

יורם 11 באפריל 2016

רק שיש הבדל חשוב: ליברפול היא עסק כלכלי מרויח. מכבי תל אביב זה עסק מפסיד.

omer 11 באפריל 2016

מכבי ת"א בכדורסל בעשור האחרון זה לא עסק מפסיד (אולי פרט לעונה שהם הפסידו כמה מיליונים טובים בגלל ההדחה המוקדמת).

תומר חרוב 11 באפריל 2016

זה יפה שהעדת על האובייקטיביות שלך כי אתה סולד מההנהלה שלהם אבל אני דווקא חושב שאתה שמח שדופקים אותם במחיר גבוה.
וגם אני, אני בעד שישלמו מחיר גבוה על המכביזם ואם זה בא עם אכזבה ספורטיבית הרי שזה מבורך. זה כמו שאני מאחל להם לעלות לפיינל פור ולעוף בחצי כדי שהאוהדים יקנו את החבילות ואז יתבאסו….

יניב פרנקו 11 באפריל 2016

דווקא המחיר שם לא גבוה פר משחק

Comments closed