במקום לכתוב מלא תגובות כתבתי עוד פוסט

התשובה היא לא להשתבלל

אני היום כבר בן 41, אבל כשאני חושב על הפוסט הזה אני מרגיש קצת מתושלח.

גדלתי במושב שנקרא עולש בעמק חפר המזרחית בתקופה שזה היה די חור. היינו מעט ילדים בשכבה, האוטובוס לנתניה היה פעם בארבע שעות ובטלוויזיה היה ערוץ אחד.

איפשהו בכיתה י' התחילו לחבר את המדינה לכבלים. השיטה הייתה שקודם חיברו את הערים הגדולות ואחר כך את הפחות גדולות, אחר כך מושבים מרכזיים ובסוף הגיעו אלינו.

את הכבלים בבית פגשתי בחופשת השחרור שלי – זה לקח חמש שנים ארוכות מדי, אבל כשזה הגיע זה היה קסם.

בשנים האלה הייתי מתארח אצל חברים בנתניה לראות שידורי ספורט או סיינפלד.

צריכת הספורט שלי התבססה על מדורי הספורט בידיעות ומעריב ובערך בי"ב מצאתי אוצר בתחנה המרכזית בנתניה – שם הייתה חנות עיתונים שהייתה מקבלת את עיתון העיר – אם עד יום שלישי כזה הייתי מצליח להגיע הסיכוי למצוא גיליון היה גבוה – כמובן שלאורך כל הצבא הפעלתי חברים ומשפחה להשיג כמעט כל שבוע מדור ולהתענג בין הייתר על הכתיבה המופלאה של עלי מוהר והמדור כולו.

*

אנחנו חיים בתקופה נהדרת , יש דה באזר ונבדל וטוויטר והמון דרכים לצרוך ולהבין ספורט , הדורות הנוכחיים ובטח העתידיים לא יגדלו על סודות מחדר ההלבשה וציונים פיקטיביים למדליפים הטובים ביותר.

ואני לא שונא את ערוץ הספורט , מעולם לא שנאתי אותו , בתקופות רבות הוא הסב לי עונג עצום , שידורי הכדורסל של עופר שלח, NBA , חדשות הספורט , ליגת האלופות של מודי שהייתה פעם ממתק אמיתי ועוד ועוד.

אני עצוב בשבילם על מה שקורה היום בתקשורת , על הצורך להתפרנס באופן תלותי מקליק בייט , על הדרך שהלכו בה ועל העובדה שנותרו ללא רבים מהתכנים החשובים בספורט העולמי.

*

אני לא מבין את אלה הקוראים להחרים ולהתנתק – בכל גוף מדיה יש פנינים, גם היום בערוץ הספורט יש ליגת האלופות ויש בובה של לילה, יש מגישים שנושמים ספורט ויש שורה של עיתונאים ראויים.

יש תופעות רעות כמו הפוסט הבוקר על קופמן , יש בעיה בבעלות של רקאנטי שמחזיק בבעלות על מכבי ורבים מאוהדי הפועל ואני ביניהם מרגישים שהסיקור האדום הינו מוטה מדי ואגריסיבי מדי, ושרוח המפקד אינה לטובתינו.

אבל אנחנו חיים בתקופה נהדרת להיות אוהד ספורט וערוץ הספורט הוא חלק מהתמונה.

כשמחרימים בגלל הקופמנים מאבדים את הטובים , כשסוגרים את הדלתות בפני גופי מדיה מסוימים מאבדים רלוונטיות, אני מעדיף לצרוך בשמיעה סלקטיבית, להבין את השיח , לנטרל רעשים ולמחות במה שאני יכול נגד ההתבהמות.

*

יום אחד כשלכולם יהיה קודי גרסה 200 אז נצרוך בחינם את הפרמייר ליג והנבא אבל בלי גופי תקשורת המקומיים לא יהיה ספורט ישראלי טוב.

אנחנו רק צריכים לקוות שהם ישרדו את זה בלי להמשיך בדרך הזו.

*

אז כן, אני סופר מאוכזב וכועס מהדרך שקופמן הולך בא, מקווה לא לראות אותו על המסך שלי, מקווה שיפסיק לטנף עליי.

אבל אין לי שום כוונה להתנתק משום דבר.

שהם יתנתקו מהקוף.

אולי גם הוא יחזור להיות קצת משהו מפעם.

חלום הגביע
בת ים - עיר של כדורגל

105 Comments

גיל שלי 19 באפריל 2016

לא מחרים אותם. אני נמנע מהתכנים שלא קשורים לספורט, אישית אני מת על נדב יעקובי, אני נהנה משידורי הצ'מפיונס שלהם, אבל לא מסוגל יותר לראות שידור ולשמוע את שלמה שרף.

yaron 19 באפריל 2016

אני שנים רואה שידורים ב-mute וזאת פשוט ברכה.

ניינר / ווריור 19 באפריל 2016

לא צופה כמעט בשידורי הספורט שלהם אבל בובה של לילה אני לא מפספס. קרן אור בתוך הסחל'ה

אריאל גרייזס 19 באפריל 2016

בובה של לילה היא חלק מהבעיה לדעתי. הם בכלל לא צוחקים על ספורטאים, הכל זה בדיחות על פרשנים ועסקנים, כולל עצמם. זה רצחת וגם ירשת. גם שידרת תכנים בזויים וגם הרווחת עוד רייטינג כשירדת על זה. אותי לא מצחיק בכלל, המציאות פה הרבה יותר מבדרת

edgecator 19 באפריל 2016

מדויק. בובה של לילה היא הבדיחה האולטימטיבית על חשבון הצופה, בדיחה שלמען האמת כבר מזמן הפסיקה להיות מצחיקה, הכשרת התוכן השפל באמצעות מסווה גרוע מאוד של ביקורת עצמית. מה שבאמת מצחיק זה האופן שבו אנשים מפספסים את הנקודה המאוד הבסיסית הזו.

ניינר / ווריור 19 באפריל 2016

אותי זה מצחיק. השאר לא כל כך מעניין אותי. אין לי שום ציפיות מהספורט או תקשורת הספורט בישראל

edgecator 19 באפריל 2016

סבבה. קצת מקנא בך על זה האמת.

דויד 20 באפריל 2016

+1

איציק 19 באפריל 2016

לא מצליח להבין מה טוב בבובה של לילה. כל פעם שבטעות הוא עולה אצלי על המסך נעשה לי רע ואני רץ לקחת משהו נגד בחילה או סחרחורת.

גיסנו 20 באפריל 2016

זה פשוט הומור סטלנים…..לטוב ולרע.
ויש שם כמה חיקוייך מעולים, אלה שדמויות המקור שלהם הם לא קריקטורה בעצמם.
החיקויים של ה"טאלנטים" מתחילים לעייף היות וכבר קשה להבדיל בין הבדיחה למציאות…

גיסנו 20 באפריל 2016

*חיקויים,לא נראה לי שהם עושים חיקוי שלך (עדיין) ;)

איציק 20 באפריל 2016

טוב, קשה לרדת כל-כך נמוך ;)

MOBY 20 באפריל 2016

די כבר צדקנים.
יעקב שחר (יאצפן ענק!!!!) מול שכטר באולפן – פנינה!

איציק 20 באפריל 2016

אמרת יאצפו אמרת הכל.
יאצפן = תת-רמה
אין פה שום צדקנות. קבוצה של אנשים שצורחים על המסך, עושים עויתות, מתפרעים וחושבים שזה אמור להצחיק. כנראה שיש כאלו שזה מצחיק אותם. באמת ניסיתי להבין מה מצחיק. הכרחתי את עצמי לצפות בהם, אך לא החזקתי מעמד מעל 60 שניות ברצף.

גיסנו 20 באפריל 2016

אתה נשמע כמו ההורים שלי בימי הקומדי סטור

אריאל גרייזס 20 באפריל 2016

תנסה לראות היום קומדי סטור ונראה מה אתה חושב

איציק 20 באפריל 2016

1+

-גיסנו- 20 באפריל 2016

האמת שיצא לי לראות לא מזמן. ודווקא עכשיו יש שם בדיחות ושנינויות שלפני 20 שנה לא באמת הבנתי.

ר.בקצה 20 באפריל 2016

גם לפני 20 שנה הקומדי סטור גירדה את תחתית החבית

אנדר 21 באפריל 2016

קומדי סטור זה נהדר והיו אחלה שלב באבולוציה של ההומור הישראלי שהולך היום למקומות מאוד טובים שאתם אולי לא מכירים (מומלץ לעקוב בפייס בין היתר אחרי נויפלד / אפלבוים / אמיר מויאל / לי מלאך / טלי פרידמן / עידו קציר / אלדד שיטרית / וגם אחרי הקטן (אופיר ממן)
לבובה של לילה יש כמה דמויות מבריקות (אבא של בוזגלו ושי סידי זכורים לטוב) אבל יצפאן בטח לא אחד מהם. גרוע

גל ד 20 באפריל 2016

הקטע הזה עם החיקויים זה נראה לי איזה משהו די ייחודי לישראלים. כמו הקטע עם צרפת וג'רי לואיס, או גרמניה ודייויד האסלהוף. אני אישית לא מבין למה זה מצחיק, אבל אין כמעט קומדיה בארץ בלי חיקויים. אני מתבונן בזה בהשתוממות.

צור שפי 19 באפריל 2016

מהדרך שקופמן הולך בה (נכון שהוא גם בא, זה חלק מהבעיה).

אריאל גרייזס 19 באפריל 2016

זאת לא החרמה – פשוט אין לי שום צורך לראות את הערוץ הזה למעט אירועי ספורט טובים שהם משדרים כמו ליגת האלופות או ווימבלדון.
אני פשוט לא מבין למה לראות תוכניות כמו יציע העתונות. האם אתה לומד שם משהו שלא ידעת קודם? תובנה כלשהי? התשובה היא לא. כלומר, אם אתה צופה בזה, אתה נהנה מהצעקות. אז אתה חלק מהבעיה.

no propaganda 19 באפריל 2016

1+

יניב פרנקו 19 באפריל 2016

אני התייחסתי בעיקר לתגובות של מי שהתנתק טוטאלית – אני צורך את חדשות הספורט והיציע הרבה פחות מבעבר.
אבל זה חלק מהשיח – ואני אוהב את השיח.
ואני דווקא לומד משם המון – על השיח כאמור, על מפת האינטרסים , על הדרך שבה חלק לא קטן מפרנסי הענפים רואים את המציאות.

אריאל גרייזס 19 באפריל 2016

למי אכפת מפרנסי הענף, חבורה של אפסים שכל אחד מהם דואג לביתו. באמת אכפת לי איך נבחר מאמן נבחרת ישראל, הרי ברור שזה הכל שחיתות ואינטרסים. תאמין לי, תתנתק משם, לא תרגיש שהפסדת משהו

רינוס מיכלס 19 באפריל 2016

קודי ? לא צריך שום קודי

פשוט בוחרים אתר משלל האתרים העולמיים ורואים כל משחק על פני כדור הארץ , ומתרווחים בנועם ועדן כששומעים שידור לעניין בשפה עניינית ומקצועית , זרה ויפה

לכדורעגל הישראלי , פשוט לוחצים על " השתק " , ושמים איזה שירים / נעימות שרוצים ברקע , שקט ושלווה נפשית מובטחת

הבעיה היחידה היא לא עם השידורי משחקים , אלא עם אתרי " המידע " , " החדשות " , " הדיונים " ו – " הניתוחים " , שם נמצאת הבעיה האמיתית בכל הקשור בנושא תשקורת ספורט הישראלית

בנושא זה , אני חושב שיש חלל ריק ולא מנוצל , שיכול להימצא ולהתגלות ( על ידי אנשים מהענף שאיכפת להם ) כמעיין הנעורים שיחייה את הענף התקשורתי מחדש

בהרבה ענפים ותחומי מקצוע יש בידולים שהחברות ( באותו ענף ותחום מקצוע ) בוחרות לבדל את עצמן מן השאר , בדמות פלח ייעודי מסויים שהחברה מכוונת אליו , ויודעת שהוא קיים והיא יכולה להתכלכל ממנו

יקומו האנשים המתיימרים לחשיבה ועשייה שונה מהקיים , ויזמו מבנה תקשורתי אחר ושונה , שיוכל להיות עצמאי ( מבחינה כלכלית , כדי לתחזק את עצמו )

למבנה תקשורתי חדש שכזה , הייתי מוכן אישית לתרום מכספי ולא מעט , ולו רק למען הדחיפה ההתחלתית

עשייה ויזמות תמיד הייתה התשובה היותר טובה ועדיפה מבכי נהי וביקורת על האחר ( מי אמר הישגי היהודים והמוסלמים בארץ ישראל מאז תחילת המאה המאה ה – 20 ולא קיבל ?… )

ק – ד – י – מ – ה ל – ע – ב – ו – ד – ה

רומן 19 באפריל 2016

קודי זה גניבה

Kirma der faux 20 באפריל 2016

ממי?

אזי 20 באפריל 2016

מהערוצים שמשדרים את התוכן שקודי גונב ממנו

Ljos 20 באפריל 2016

כלומר, ערוצים שלא משדרים בארץ ואין לי דרך חוקית לצפות בהם?

אזי 20 באפריל 2016

נשארו מעט מאוד כאלה

-גיסנו- 20 באפריל 2016

ואלה בדיוק הערוצים הכי טובים

kirma der faux 20 באפריל 2016

שיועילו להפיק שידור ששווה את הכסף ונשלם. מבחינתי סטרימינג זאת בחירה צרכנית.

גל ד 20 באפריל 2016

קודי זה נגן. מה שאתה בוחר להריץ עליו יכול להיות חוקי, ויכול שלא. בכל מקרה לאט לאט ניתן לצרוך יותר יותר תכנים בצפייה ישירה בלי להזדקק לפורמט המיושן הזה של הכבלים. ומה שהוביל את המהפכה הזו זה הסטרימינג הלא חוקי.

יהודה 19 באפריל 2016

איכס בובה של לילה הומור רדוד וילדותי פרשנות הספורט בארץ פשוט מזעזעת.
לא יודע אם רק לי זה מפריע אבל עד עכשיו לא מבין את הקטע של השידורי nba שחצי באנגלית חצי בעברית בווליום שונה ומילא אם הפרשנים הישראלים היו מדברים לעניין חצי מהזמן זה אותן בדיחות של שימי ריגר שעם כל ההערכה והכבוד שיש לי לאיש בתור פרשן ספורט הוא מזעזע
דהבאזר הוא האתר היחיד בארץ שכיף להיכנס לקרוא להגיב ולקרוא טוקבקים

רינוס מיכלס 19 באפריל 2016

קח

https://m.youtube.com/watch?v=dd-TfYnohkc

מתגעגע לבן אדם הזה

ארז 19 באפריל 2016

האחד והיחיד.

גיסנו 20 באפריל 2016

הוא גדולה הוא חזקה

(רססייה מניאק!!!)

חז 19 באפריל 2016

וואו, תגיד תודה שקופמן לא נותן לך על הראש כמו ששלמה מן קיבל.
אגב, להמשיך לראות היציע, ולדלל בראש את הזבל שהם אומרים, מבחינתם זה נותן גושפנקא שהם בסדר.

שלו 19 באפריל 2016

אהבתי את ערוץ הספורט,
פתחת בלספר על הרקע שלך.
אני עוד מעט 42, אוהד מכבי מבטן ומלידה, גדלתי בשנות השמונים הארורות בבת-ים (האדומה יש לציין).
רחוב אחד מהקיוסק של ההורים של גילי לנדאו הארור (כמובן לא ברצינות).הכבלים נכנסו אצלנו ראשונים.
אי שם ב 1990.
ערוץ הספורט היה משהו מרענן.
היום בו נשברתי היה במשחק האליפות של מכבי חיפה במקרה אמיר רנד כאשר גברי לוי תקף את ניב רסקין,
על זה שהוא מצפה ממנו לאחריות על הנעשה.
ומודי בראון, גיבור ילדותי מ "איך זה עובד באמת" עומד בצד ומחריש.
הסדק רק החמיר עם השנים כאשר במקום ספורט, ההתעסקות הייתה בשולי.
ארבע שנים חייתי ברומא, ראיתי איך אפשר לשדר כדורגל בסקיי איטליה.
איך כדורגלן עבר כמו קוסטקורטה יכול לשאול שאלות אמיתיות.
או ויאלי לנתח טקטית קבוצות מבלי לפגוע בעושים במלאכה.
היום זה ערוץ שהוא עלבון לאינטלגנציה.
אם מסתובבים שם פרימו פשכה וקופמן זה אפילו יותר גרוע.
כמות הידע שיש שם היא אפס.
אין טיפת רצינות או כבוד לצופה.
הכל שלוף מהשרוול, מעטים ממש מתכוננים לשידור.
ואין כמעט ספורט רק רכילות על ספורט מרוחה על חמישה ערוצים.

רינוס מיכלס 19 באפריל 2016

עזוב לרגע את תוכניות סיכום ( מחזור ) הכדורגל האיטלקיות שאפשר גם לראות אותם בערוצים הראשיים ( כמו mediaset ו – rai uno ) שאני חושב ששניהם משודרים גם בישראל , ושבעצם יש להן מקבילות באנגליה , גרמניה , ספרד , צרפת , הולנד , בלגיה , וכל מדינה אחרת שמכבדת את עצמה ומחשיבה את הכדורגל ( ואת הספורט בכלל ) לתרבות

אבל לראות משחק כדורגל בשפה האיטלקית ???

אין עוד כזה דבר בעולם !!!

שירה בתנועה …
reteeee ! reteeee ! reteeee !

שלו 19 באפריל 2016

ואז לחזור לשגיא כהן…

ג'ורג' וואה 19 באפריל 2016

רבים מהקוראים כאן בטח מכירים את הקטע של תיירי הנרי מסביר את הטקטיקה ההתקפית הבסיסית של פפ גוארדיולה:
https://www.youtube.com/watch?v=9-zcyod2pjY
אני יש לי הבנה טקטית בכדורגל שואפת לאפס, אחרי עשרים שנה ביציעים אני עדיין לא באמת מבין לעומק מה אני רואה מבחינת מערכים ועמדות מוצא ושיטות משחק. והנה מגיע שחקן עבר אינטליגנטי, עם כבוד לעצמו ולמקצוע הפרשן, ומסביר בחמש ומשהו דקות את הפילוסופיה שהייתה אז לבארסה בצורה בהירה ומרתקת שכל ילד יכול להבין. זה אמת המידה שיש להשתוות אליה, זו רמת הפרשנות הנדרשת, לא הרעש הלבן שמשום מה מתלווה לכל שידור ספורט בארץ.

ארז 19 באפריל 2016

נהדר!
נהניתי מאוד מהקטע והעברתי הלאה. תודה.

Oded 19 באפריל 2016

מרתק

אמיתי 20 באפריל 2016

אחלה של וידאו…תודה רבה. לא הכרתי

רינוס מיכלס 19 באפריל 2016

בחיים לא !
כל עוד יש רשת מקוונת ( אינטרנט ) , אין אף סיבה לשמוע ולראות שידור ספורט ישראלי ( אולי חוץ משידורי ספורט מירוצי , בזכות בועז קורפל הכל כך נדיר ! )

כמעט 10 שנים שאני לא רואה ושומע אף שידור ספורט ישראלי ,
גם את שידור הספורט הישראלי היחיד שאני נאלץ לראות ( כדורעגל ישראלי ) , אני רואה קבוע על " השתק " , ושם כל פעם תקליט / נעימה ברקע …

מאיר (חדש בשכונה) 20 באפריל 2016

למה היית מוכרח להזכיר אותו?☺

מאיר (חדש בשכונה) 20 באפריל 2016

השאלה לשלו כמובן

משה 19 באפריל 2016

אני לא מבת ים אבל נהגתי להתארח אצל דוד שלי שגר שם בילדותי. אני זוכר שבן דוד שלי ואני היינו בני 10 בערך והלכנו לשחק כדורגל באחד מבתי הספר בסביבנ (למיטב זכרוני קראו לו יצחק שדה ). באיזה שלב הגיע גילי לנדאו עם החברים שלו וסילקו אותנו מהמגרש.
מאז אני שונא את הפועל…

YG 19 באפריל 2016

עולש היו מקבלים מאיתנו בראש בליגה האזורית בקט-סל..

יניב פרנקו 19 באפריל 2016

אבל בתחנות האוטובוס ברופין מי קיבל ממי בראש ?

YG 19 באפריל 2016

שני (ז"ל) היה דואג שלא יגעו בנו..

יניב פרנקו 19 באפריל 2016

בן כיתה שלי.

Yavor 20 באפריל 2016

היתה לי חברה משם (משפחת גניגר) – תוצר טבעי של קורס מדצ"ים קיצי ואחריו מסע חוף נפלא של המוני נערים ונערות מתלהבים ומוקסמים.

Yavor 20 באפריל 2016

אבל אני צעיר ממך בשנתיים-שלוש.

יניב פרנקו 20 באפריל 2016

גניגר היו השכנים שלי

Yavor 20 באפריל 2016

רותם עשתה איתי את הקורס ונשארנו בקשר אפילו אחרי הצבא. עכשיו כבר לא ממש

YG 20 באפריל 2016

אני יודע שהוא היה בן כיתה, עולש ו-1975

ר.בקצה 20 באפריל 2016

מי תקע יותר המבורגרים ביומונגוס?
זה יותר חשוב…

YG 20 באפריל 2016

היומנגוס זה לצעירים, בזמננו היה קיוסק עם סנדביצים. היומנגוס זה אובררייטד, בטח מאז שעזבו את ניצני עוז/קלאנסווה בתחנת דלק.

ר.בקצה 20 באפריל 2016

למדתי בדרך הקשה שזה לצעירים- הצ׳יפס השמנוני ליווה אותי 3 ימים…

פאקו 20 באפריל 2016

מסכים בגדול עם הפוסט. הפתרון הוא צריכה סלקטיבית. מצד שני,יכול להיות שלכל אחד יש קו פרשת מים אחר. מבחינתי קו כזה הוא אם יורידו את יורוספורט – לא תסריט מופרך בעיניי.

עידו ג. 20 באפריל 2016

הם כבר ניסו.

אריאל גרייזס 20 באפריל 2016

בסוף יורידו אותו, הם כמעט ולא רואים כסף ממנו (חברות הכבלים, הכוונה). גם פוקס בטח יירד מתישהו, כמו ש-ESPN ירד. עצוב

פאקו 20 באפריל 2016

ESPN ירד בגלל החלטה של הנהלת ESPN עצמה להצטמצם ברמת פריסת השידורים העולמית, לא בגלל החלטה של יס\הוט.
מה שאבל מעניין אותי זה אם חברות כמו יס או הוט בכלל עושות איזה שיקול של לקוח שאומר – "הנה, הורידו את הערוץ הזה – זה קו פרשת המים שלי ואני מתנתק".

עידו ג. 20 באפריל 2016

בפעם שעברה שניסו להוריד את יורספורט עוד באותו יום התקשרתי והודעתי להם שאני מתנתק אם זה קורה. אני בטוח שהצעד הזה היה מה שעצר את המהלך.

פאקו 20 באפריל 2016

מצדיע לך.

אבנעזר בלפור 20 באפריל 2016

בכיינים פיינשמקרים.יש לי קודי ועדיין את ליגת האלופות ושאר הליגות מחו"ל,אני צורך מערוצי הספורט הישראלים.(חוץ מה nfl). שגיא כהן פרשן מעולה (וגם מבקר המסעדות הכי טוב בארץ). בובה של לילה,מצחיקה עד דמעות. קופמן הוא ידען בספורט,בסדר אז הוא וולגרי,אז מה? אם הם היו משדרים גם אליפות העולם שמתקיימת עכשיו,בסנוקר,גם את זה הייתי מעדיף לראות דרכם.

ר.בקצה 20 באפריל 2016

מעדיף את אליפות העולם בסנוקר בערוץ הספורט על פני יורוספורט?
זה חילול הקודש.

גיסנו 20 באפריל 2016

רוצה פרס ישראל?

שלו 20 באפריל 2016

אם הייתי חושב שאתה אמתי, אז ניחא.
שגיא כהן גם בתור פרשן בדיעבד ומקריא טקסטים של אחרים הוא חלש.
רון קופמן ידען ספורט קטן מאוד, יחסית לעמדה בה הוא נמצא.
נכון הוא יודע יותר מיורם ארבל, אבל זה נגמר שם.
זה שהוא מצליח להתפרנס מזה, זה ההישג הגדול.

אזי 20 באפריל 2016

אתה בן כמה?!?!
לא משנה..

לא אמרתי להחרים את ערוץ הספורט, אני לא יכול להחרים את ערוץ הספורט. חשוב לי מדי לראות ליגת האלופות או את מכבי כשהם משחקים ביורוליג ואת גביע המדינה (אחרי שהוט נתנו לי את 5+ לייב בחינם. הערוץ הזה הרי לא שווה שקל).
אבל הפסקתי באופן מוחלט לצרוך תוכן רדוד, אלים, צהוב, או שקרי.
יציע העיתונות אני לא רואה. בכלל.
למען האמת, גם לאתרים של ספורט 5 ווואן כבר הפסקתי להכנס. גם ככה 70% מהכתבות שם הם שיקריות ו70% מהטורים הם אינטרסנטים. אז בשביל מה בעצם?
שידורים אני רואה, בכל ערוץ, בנתיים.
אני לא עכבר NBA, אבל השבוע היה את המשחק הראשון של גולדן סטייט בפליאוף והחלטתי לראות.
10 דקות של שימי ריגר מאוהב בעצמו גרמו לי לכבות את הטלווזיה. (מה הסיפור עם ה yeaeaeassss הזה שלו?)
אני בטוח שאוהבי הליגה הספרדית סובלים גם הם בערוץ וואן.

סיקור הספורט בארץ נמצא בשפל דוחה, ואין לי עניין לתת יד לזה.

אריאל גרייזס 20 באפריל 2016

ועוד משהו לגבי ערוץ הספורט – העובדה שהתכנים הרגילים שלהם משודרים בטכנולוגיה ישנה ובשביל ערוץ ה-HD צריך להוסיף איזה 30 או 50 שקלים לחודש היא כבר סיבה טובה להחרים אותם. זה פשוט ביזיון וזלזול בצופים. אין מקום בעולם המערבי שתכני ספורט משודרים כבשגרה בערוצים שהם לא HD. (ובלי קשר, זה שערוץ 2 ו-10, שני ערוצי הברודקאסט המובילים פה עוד לא עברו ל-HD, גם זה לירוק על הצופים שלהם. אבל אלו צופים שנהנים שיורקים עליהם וחושבים שזה גשם, אז מגיע להם).

איציק 20 באפריל 2016

תקשיב, כשבכך העולם מזמן עברו לשידור במצלמות מסך רחב ולא 3X4, בארץ כל הערוצים המשיכו לשדר במשך שנים במצלמות ישנות וקיבלת את כולם כרוחים על מסכי פלאזמה. למה? כי לא היה במי להחליף אותם, סוג של לקוח שבוי. אותו דבר כאן, אין לך ערוצי חדשות אחרים (ריאליטי בטח תוכל לצרוך במקום אחר אם תרצה) אז הם מרשים לעצמם לזלז לצרכן. אני מניח שזה חלק של תאום בינהם לחוסר תחרות.

אריאל גרייזס 20 באפריל 2016

אם צ'רלטון נותנים את שני הערוצים שלהם ב-HD, גם ערוץ הספורט יכול. זלזול מוחלט בצופים הדרישה הזאת לעוד כסף בשביל הערוץ HD הזה. פשוט בזיון

אזי 20 באפריל 2016

אתמול הדלקתי את הטלווזיה היא היתה על ערוץ 11 (כנראה עוד מיום ראשון)
העברתי לערוץ 22 ופתאום קלטתי שהם לא משדרים בHD
חזרתי לערוץ 11

איציק 20 באפריל 2016

אריאל ואזי, אני מבין ומתעצבן כמוכם. אני רק אומר שהזלזול הזה הוא כיוון שהם יכולים כי אין אלטרנטיבות שמאתגרות אותם.

-גיסנו- 20 באפריל 2016

זו הבעיה בצפייה סלקטיבית.
זו עדיין צפייה.
זה עדיין מתורגם לכסף, לכן אין טעם לשנות.
אלא אם צ'רלטון יעשו מהלך (ואני בספק שזה יתרום לאינטרס שלהם) ויחליפו את ספורט5 בחבילה הבסיסית של הכבלים, לא רואה סיכוי שספורט5 יעשו משהו לטובת הצופים,.

אריאל גרייזס 20 באפריל 2016

דווקא לערוץ 5 יש אלטרנטיבות והם באמת מאבדים הרבה מאוד קהל בגלל שיש להם מעט ספורט, אז הם מפצים את זה עם הזבל הזה שדיברנו עליו פה. ערוץ 2 ו-10 באמת חסרי תחליף וזה עצוב מאוד. אומרים שישראלים שונאים לצאת פראיירים אבל בתכלס אנחנו הפראיירים הכי גדולים ביקום

Shadow 20 באפריל 2016

בדיוק דיברתי על זה עם חבר לא מזמן. המיתוס הזה נוצר כדי שיהיה אפשר לדפוק אותנו בלי שנרגיש. הרי אם אנחנו בוודאות לא פראיירים, אין סיכוי שדופקים אותנו.

וישראלים הם אכן בין הפראיירים הגדולים בעולם

Lord Anthony 20 באפריל 2016

רק לא מזמן עברו לשדר ב 16:9, קצת פרופורציות.

אסף the kop 20 באפריל 2016

למרות שהמסר של קופמן הוא בהמי והוא יותר חלק מהבעיה מאשר הפיתרון שלה, הוא בשורה התחתונה צודק.

תמשיכו להגן על הקהל הבהמי של הפועל, בית"ר, חולון ואז האנשים הטובים, האבות, האימהות והילדים שבאים למשחקים האלה, פשוט יברחו. תשהרו עם הבררה.

איציק 20 באפריל 2016

אתה צודק שהרבה פעמים אם מוצאים את התוכן מכל הזבל אז הוא צודק, אבל כמות הזבל שיצא לו מהפה הוא מדהים. זה הופך את מה שהוא אומר עליהם נכון גם כלפיו.

אורן 20 באפריל 2016

אותם אנשים טובים שומעים אותו מטנף ככה ברדיו.ההשלכות של הטינופים שלו בכלי תקשורת כל כך גדולים הם,בסופו של דבר,
מגיעים לאותם אנשים.ואם לאיש תקשורת כמוהו מותר-אז ככה גם להם זה מותר.
ההשפעה שלו הרסנית.
הכי נורא זה שכשהוא מחליט לטנף ברדיו-אף אחד מאנשי הפאנל לא מנסה בכלל לעצור אותו.

אסף 20 באפריל 2016

במה הוא צודק? שהם "יצורים ממעבדתו של ד"ר מנגלה"?

עופר כהן 20 באפריל 2016

מנגלה היה מתעסק לרוב בתאומים, ומכיוון שהיה צריך שפני ניסוי זולים הוא בחר ביהודיות הרות לתאומים בגטו.
אז אם הוא מתכוון לאוהדי הפועל תאומים…

אלון 20 באפריל 2016

מושיק תאומים

קשקשן בקומקום 20 באפריל 2016

אה! היית איתי בשכבה ברופין!

יניב פרנקו 20 באפריל 2016

זה הופך לפגישת מחזור הפוסט הזה

קשקשן בקומקום 20 באפריל 2016

מי עוד?

יניב פרנקו 20 באפריל 2016

לא מספיק ?

קשקשן בקומקום 21 באפריל 2016

more then enough

Yavor 20 באפריל 2016

תגובה שלא קשורה לכלום, אבל אולי יהיו פה כמה שיתעניינו ואפילו יוכלו להסביר:

נתקלתי בכתבה הנ"ל בוואללה על עבריינים שסחטו בית מלון בתל אביב: http://news.walla.co.il/item/2954856

חשבתם פעם למה בכתבות מהסוג הזה מופיעים תמיד תמונותיהם של עורכי הדין, לרוב הסניגורים?
את מי זה מעניין? בטח כשבגוף הכתבה הם אפילו לא מצוטטים?

שאלה למחשבה על הקשר בין הכתבים של האתר (או עיתון, במקרים אחרים) לבין עורכי דין ובעלי אינטרס כאלה ואחרים.

S&M 20 באפריל 2016

מה לא ברור? כי בד"כ הם המקור לידיעה.

Yavor 21 באפריל 2016

לא חשבתי על זה. נשמע הגיוני.

S&M 20 באפריל 2016

למה ערוץ הספורט קשור לפוסט של קופמן בטוויטר?

מעבר לבוטות ולשימוש במוטיבים הנאצים (דבר שחוזר אצל רבים מבני דור שני לשואה כדי להדגיש חומרה של מעשה מסויים בעיניהם) – מה לא נכון במה שהוא אמר? (אני שואר באמת, לא רטורית ולא חולק – אני שואל כי לא ראיתי/שמעתי/ידעתי כלום על העניין עד הפוסט הזה).

ככלל, באופן מובנה, באהדה של קבוצה במובן האירופאי/דרום אמריקאי שלה (להבדיל מאהדת פרנצ'ייז צפון אמריקאית), יש אלמנטים פשיסטים. לה פמיליה היא הקצנה של זה, אבל הפשיזם של אוהדי ספורט ידוע ו"נבדק מחקרית" כמו שאומרים בפרסומות.

יניב פרנקו 20 באפריל 2016

כי אנחנו חיים במציאות אחרת – זאת אומרת שאם שופט כדורגל כותב בטוויטר שהוא חושב שהפועל ת"א זה מועדון מתועב אז יש בעיה שישפוט את הפועל וגם אם צדק בכל שריקה שלו נגדה עד היום.
זו ההקבלה.

ניב 20 באפריל 2016

יאללה פרנקו תכתוב קצת על האצטדיון שלכם.

אסף 20 באפריל 2016

יאללה פרנקו, יש אישור, תעלה פוסט על האיצטדיון!

יניב פרנקו 20 באפריל 2016

עלה !

איתן 20 באפריל 2016

כשחייתי לא מעט שנים בחו"ל היה לי גישה לערוצי ספורט 5 בזיל הזול וראיתי את הנפילה לאט לאט עד למצב הבזיוני שקיים היום.
אני מסכים עם המון תגובות כאן על ניגוד אינטרסים וחוסר תחרות, בהמתיות הערוץ ,חוסר מקצועיות והתמקדות בצהוב ובשולי.עם התמקדות בתכניות לקידום האינטרסים האישיים של משתתפי הפאנל,אמירות דמגוגיות ספינים וגנבות דעת.
וזליגת תכנים איכותיים לערוצים מתחרים…המכה האמיתית היתה הבייבי של הערוץ הליגה הספרדית

מאז שחזרתי לארץ מזה שלוש שנים לא שילמתי שקל לשידור משחק כדורגל, תמיד מצאתי באינטרנט לינק לשידור איכותי בhd עם שדרנים רהוטים שעושים שעורי בית לפני המשחק,וניתוחי מהלכים כמו גם ניתוחים טקטים.
שורה תחתונה-מי שמשלם לערוץ גם פראייר וגם אידיוט שנותן רוח למצב הבזיוני שאליו הגענו.

כמו גם החדרת פרסומות לערוץ שגם ככה בתשלום.
זה מה שרוצים גם לעשות בערוץ1 החדש גם נשלם אגרה וגם נקבל פרסומות כמו בערוץ 2- פשוט עם פראייר-ותודות לשר התקשורת -ביבי

ומצידי שיסגרו את הערוץ,מאז שאיבדו את הזכויות לליגה האנגלית כל האג'נדה של הערוץ השתנתה

ר.בקצה 21 באפריל 2016

נדמה לי שביטלו את האגרה לחזיריית רשות השידור.

רוני שטנאי 21 באפריל 2016

אחד הדברים שהיה מעניין אותי לדעת לגבי "ערוץ חמש " + ++,וכו' (שאם אתחיל לבקר אותו זה יגמר רק במוצאי חג שני כנראה) זה איך יש שם אנשים שנים על גבי שנים ואפילו כאלה מאז קום הערוץ, האם הם כל כך מוצלחים בתחומם שאין להם תחליף , האם קיימת שם תופעה של קביעות כמו במשרד החינוך ?

Comments closed