מה לא ברור ?

זה הבייסיק, הקוד הכי חשוב שיש.

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

לא צועקים יש לפני הגול

 

 

 

 

 

 

 

 

השער האחר
הייתי מוכן

181 Comments

אדם 14 במאי 2016

גאון

איציק 14 במאי 2016

ואל תגידו שלא אמרתי לכם.
באסה, פשוט באסה להיות צודק.

ניב 14 במאי 2016

אתה קולט שעדיין כמעט בטוח שלקחתם?

איציק 14 במאי 2016

אתה קולט שיש לנו משחק מול קבוצה שתשחק חופשי ולנו יש מישקולות של טון על הרגליים.
אתה מבין שחיפה הבטיחה אירפה ובאה לשחק בהרכב חסר (רוני לוי אמר זאת, לא כדי לפתוח רגלים כי אם בגלל שיש שחקנים שלא יכולים לשחק), יש לה את הגביע שחשוב יותר ומכבי תיקח 3 נקודות.
תחבר ביחד את שני הדברים ותקבל מכבי אלופה (יוצא מתוך הנחה שסכנין תהיה ספורטיבית ולא תפתח רגליים, אחרת מה זה שווה).

קפטן קוקי 14 במאי 2016

לא אכנס לתחזיות ולמה שאני חושב שיהיה במשחק של ב"ש נגד סכנין. רק אומר שהייתי מתחלף איתכם בשנייה.

אביאל 14 במאי 2016

איציק – אבוקסיס לא יתן למכבי אליפות.

איציק 14 במאי 2016

אם זה נכון, אז עדיף עוד 40 שנה בלי אליפות.

yaron 14 במאי 2016

כל הכבוד איציק, מסיר את הכובע.

משה 14 במאי 2016

אל תיתן לדה לגיטימציה שעושים מראש חלק מאוהדי מכבי לקלקל לכם את ההישג, אם תזכו זה יהיה בצדק.

קלבדוס 15 במאי 2016

בול.

Srtest - ארטסט 14 במאי 2016

מעניין איציק שכשאומרים משקולות על הרגליים מתכוונים להתקפה ולא בכלל והנה דווקא בהגנה היו להם משקולות מהפחד לחטוף גול.

איציק 14 במאי 2016

משקולות על הרגלים זה ל-90 דקות, בכול מקום במגרש.

יניב 15 במאי 2016

ניב אתה זוכר שזה מה שאמרתי לך שאין שום סיכוי בעולם שב"ש יעמדו בלחץ? והכל תלוי במכבי.ביקשת ממני לדעת באיזה מניות להשקיע? ובכן מסתבר שאני לא כזה נביא וגאון אלא פשוט רואה את מה שברור לעין.(זה שלא ניצחתם את רעננה זה מה שבסופו של דבר יכול להכריע את האליפות מבחינתכם.אבל באמת אין אוהד כדורגל אחד שלא ידע שב"ש יאבדו נקודות.

גדי 15 במאי 2016

ממש לא צדקת. צפית פער דו סיפרתי ולאט לאט שיפרת עמדות לאחור.

כמובן שגם עכשיו אתה עדיין טועה כי הליגה לא נגמרה ולא בטוח עדיין שמכבי תהיה אלופה

איציק 15 במאי 2016

תפסיק לבלבל את כולם עם עובדות.
חוץ מזה גם אתה ושותפך לקנוניית האליפות עם הזמן התכנסתם לכיוון שלי מאופטימיות גדולה לפסימיות זהירה.

ניב 14 במאי 2016

לא יודע יניב, נראה לי שלא הבהרת את הנקודה שלך.

יניב פרנקו 14 במאי 2016

עזוב. אלה לוויתנים ששוחים אל החוף ואני בכוחותיי הדלים קורא להם לשחות חזרה.
והם לא רוצים. הם לא רוצים.

איציק 14 במאי 2016

זה מזכיר לי ציטוט של איזה סופר דגול, או הוגה דעות… לא מצליח להזכר עכשיו.

גיל שלי 14 במאי 2016

קראתי את אותו המשפט בליל הבחירות, מה יש לאוהדי הפועל מאורנג'נדה?

יניב פרנקו 14 במאי 2016

עזוב גיל.
אין לי אחות.

איציק 14 במאי 2016

אז מה, זהבי חזר לכושר הבקעה…

ניב 14 במאי 2016

ראיתי את המשחק ,חד משמעית לא.

איציק 14 במאי 2016

הבקיע, לא?

גל 15 במאי 2016

בפנדל

ניב 15 במאי 2016

אולי שבוע הבא..

איציק 15 במאי 2016

זה עדיין שער אם אני לא טועה.

גור אילני 14 במאי 2016

שפכו את החתול ביחד עם החלב…

אלכס דוקורסקי 15 במאי 2016

אין על חתולים. חיה מרגשת כל כך.

shadow 15 במאי 2016

חתול תמיד נופל על הרגליים ולא בוכים על חלב שנשפך ככה שבסיכום הכל טוב.

אריק 14 במאי 2016

שטויות. האליפות של ב"ש גם ככה. השאלה הייתה היום או בשבוע הבא. לא נראה לי שסכנין תהיה זאת שתעצור את ב"ש.

יניב פרנקו 14 במאי 2016

אתה רואה ניב ? לא הייתי מספיק מחודד.

אריק 14 במאי 2016

שנה שם.

יששכר הירוק 15 במאי 2016

קצת חשיבה ביקורתית. שהמשפט היחיד בכתבה הוא לא לצעוק יש לפני הגול אז צריך להפעיל קצת את הראש כדי להבין את המסר שבכתבה. אבל זה רק אני…

Srtest - ארטסט 14 במאי 2016

אז כמה אחוזים למכבי ת"א וכמה להפועל ב"ש? עכשיו אפשר להשוות :-)

אריק 14 במאי 2016

כל כך טיפשי לנסות לנצח בזמן פציעות כשתיקו זאת תוצאה מעולה

Srtest - ארטסט 14 במאי 2016

אין לזה קשר. מספיק להסתכל על התגובה של כל שחקני ב"ש בדהירה של משומר. "הדהירה של משומר" – מז'אנר הפנטזיה או מד"ב?

אריק 14 במאי 2016

יש לזה.לכו לקרן. תכניסו בלם תנו לחיפה לנצח. נאיביים

ק. 15 במאי 2016

משומר ניסה להגביה

שמרית555 15 במאי 2016

זו היא פעם ראשונה שאני נכנסת לאתר הזה לאחר שאמרו לע שזה מקום שבו ניתן להתבטא בחופשיות. לדאבוני גיליתי שאכן ההפך הוא הנכון- חבורה של מבוגרים ילדותיים שמצליחים לריב על נושאים שאין להם כל השפעה ישירה עליהם.
נקודה למחשבה

דמוסתנס 17 במאי 2016

הרגע סיכמת את הרעיון של אתר ספורט.

אלעד 14 במאי 2016

מכבי תל אביב יכולה להכין את הבמות.
אם היה מספיק תיקו באר שבע הייתה פיבוריטית. עכשין האליפות של מכבי להפסיד.

ניב 15 במאי 2016

לא נכון, היא עדיין של ב"ש "להפסיד".

יששכר הירוק 15 במאי 2016

אתה באמת מאמין בזה? גם אם הייתי אוהד מכבי הייתי משלים אם זה שבאר שבע הייתה פשוט יותר טובה העונה קצת חשיבה ביקורתית חברים…

יואח האדום 14 במאי 2016

וצריך לעקוף את העץ מימין או משמאל ???
עזוב , הכל בסדר ומוכן לתרחיש הצדק ההיסטורי.
אל תחזירו את הכדור .
שימו דגלי ישראל בהתרסה .
תדחפו את המאמן של הקבוצה היריבה .
תשוו את מקום המשחק לרמאללה .
הגיע זמנכם נבלות צהובות להבין את מגבלות הכוח .,
לפתוח רגליים חברים !!!
מהמוצדקות !

אריק 14 במאי 2016

הייתי מצפה מאוד הפועל שיהיה האחרון להגיד דבר כזה.

דמוסתנס 14 במאי 2016

אין כזה דבר פתיחת רגליים מוצדקת. רואים שמעולם לא היית ספורטאי ומעולם לא הפנמת את ערכי הספורט. כנראה שאפילו את ההסטוריה של הפועל אתה לא יודע.

אוויל.

יואח האדום 14 במאי 2016

ענק .
הפנמת ערכי הספורט ומכבי תל אביב .
אין על החוסר מודעות שלכם

דמוסתנס 15 במאי 2016

אני לא אוהד מכבי תל אביב או כל קבוצת כדורגל אחרת בארץ. ולגבי ערכי ספורט, מי שגר בבית מזכוכית…

עומר 14 במאי 2016

אידיוט.

גיסנו 14 במאי 2016

עוד לוחם צדק בשקל

איציק 14 במאי 2016

לכל שונאי מכבי, בבקשה, אתם מוזמנים לשנוא אותם כמה שרק תרצו, רק לא על חשבוננו.
אני רוצה שבמחזור הבא סכנין וחיפה ירקו דם על המגרש, שירדו באפיסת כוחות רק לא לתת לנו ולמכבי לזכות באליפות, ושבסוף אנחנו ניקח, בטרנר, אחרי 40 שנה. לא רוצה פחות מזה. הליגה שלנו לא ראויה לפחות מזה אחרי שההכרעה הגיעה למחזור האחרון. אני זוכר את משחק השרוכים, אני זוכר את ה-6-0 של ארגנטינה שהיה ביזיון. למה לנו את זה? אז שכל מי שרוצה שמכבי לא תיקח אליפות, שיהיה איתנו בצורה הכי נקייה ויפה שיש. ואם נגזר עלינו ליסבול, לפחות שנעשה זאת בידים נקיות.

אמוץ כהן-פז 14 במאי 2016

איציק, סדום כבר נחרבה…

גיסנו 14 במאי 2016

לא חכמה, לבארט סימפסון לא היה קופי פייסט

יניב פרנקו 14 במאי 2016

מי צריך קופי פייסט שיש לך צוות גרפיקאים גדול בתשלום ?

גיסנו 14 במאי 2016

תאכל את המכנסיים הקצרים שלי

.

;)

משה 14 במאי 2016

חבר אמר לי היום שעד שמשומר כבר עשה פעולה חיובית אחת במהלך הקריירה שלו עדיין רוב המדינה צעקה לו "מה אתה עושה, אדיוט ?".

dor 14 במאי 2016

27- :)

גיא זהר 15 במאי 2016

רק מול ב"ש משומר עושה סלאלום ויואב זיו כובש (עם הברך).

dor 14 במאי 2016

אז בגדול עכשיו יש לנו שבוע להצדיק/לגנות את הרעיון שסכנין יפתחו רגליים בהתאם להאם אנחנו אוהדים או לא את מכבי תל אביב?

(אני בכלל מאמין שמכבי תיקח לפחות נקודה בבלומפילד והמשחק של ב"ש סכנין לא ישנה בכלל)

איתמר 14 במאי 2016

כשחקן אבוקסיס היה שותף לשני משחקי השרוכים.
את הראשון, משחק העליה נגד רמת עמידר, אוהדי הפועל מעדיפים לא לציין ולא לזכור.
המשחק בבאר שבע יהיה רגע מכונן בקריירת האימון שלו.
אני לא רוצה שמכבי תיקח אליפות אבל אסור שבאר שבע תוכתר במשחק שיהיה חסר ערך ספורטיבי.
כמאמן, אבוקסיס אמור לזהות את הלך הרוח בקרב שחקניו ולדאוג לכך ש״פותחי הרגליים״ לא יעלו לשחק.

ישרון 15 במאי 2016

אני לא מכיר אפשר פירוט בבקשה?

קפטן קוקי 14 במאי 2016

איך כתב ספי הנדלר בטוויטר?
"יוסי אבוקסיס ממשחק השרוכים ידריך את סכנין לתת את משחק חייהם שיביא למכבי אליפות. מממ. בטח. ויש גם חיים על המאדים ואלביס מתחבא בדיינר בממפיס".

יניב פרנקו 14 במאי 2016

זה הגיוני – גם במשחק השרוכים הרעים ניצחו בסוף.

באבא ימים 15 במאי 2016

אני לא יודע מה המשפט הזה יותר- אידיוטי או מרושע. מישהו יכול לומר לי מה היה לא בסדר בהתהגות של אבוקסיס במשחק השרוכים?

גיא זהר 15 במאי 2016

לפי הסיפורים הוא התחנן בפני שחקני בית שאן לפתוח רגליים

חיים הצהוב 15 במאי 2016

עבר שחקן שחקן בבית שאן ושכנע אותם למכור

טל 15 במאי 2016

לא למכור, לתת.
החטא הגדול של משחק השרוכים, והסיבה העיקרית, לעניות דעתי, שהוא לא מתפייד מהתודעה הציבורית (בעולם שידע מכירות משחקים חמורות בהרבה), הוא שבית שאן לא מכרו כלום בכסף.
המוסללים לקיפוח מהפריפריה הצפונית עשו הכל (כלומר, עמדו והסתכלו) כדי שאחיהם הפריפריאליים יחגגו על חשבון האדומים הפריווילגיים מהמרכז.
כל מי שתוהה למה אנחנו 'לא מייצגים את ישראל, מייצגים את הפועל' ו 'כל העולם כולו שונא את הפועל ורק אני אוהב' יכול לחפש את התשובה בשניים למאי 1998.
ואגב, חרף התרומה החשובה של אבוקסיס להפועל בשנים שלאחר מכן, חלקים בציבור האוהדים (ואנוכי הקטן בתוכם) לא יכלו לשאת את המראה שלו בחולצה אדומה (בלי צמות…)

נולי 14 במאי 2016

אין מצב שב"ש לא לוקחים אליפות

יששכר הירוק 15 במאי 2016

בתור אוהד מכבי חיפה שרוצה שבאר שבע יזכו באליפות צריך לחשוב בצורה ביקורתית. בכדור רגל הישראלי הכל יכול לקרות וצריך לדעת לקחת את זה בחשבון.

משה 14 במאי 2016

הפלייאוף הזה הוא תעודת כבוד לכדורגל הישראלי המושמץ (גם אני בז לו בדרך כלל ). חיפה, רעננה וסכנין קבעו את גורל האלופה ולא שימשו כתפאורה. רק בית"ר התגלתה במלוא עליבותה.
חבל שכל השבוע יהיו מי שיפמפמו שהמשחק הקרוב מכור ובכך יהפכו ניצחון (צפוי ) של באר שבע למשחק שרוכים 2 ואת האליפות שלה לאחת עם כוכבית.

Srtest - ארטסט 14 במאי 2016

בית"ר התגלתה במלוא עליבותה אחרי שהבעלים פירק אותה בגלל חמדנות.

איציק 15 במאי 2016

זה ההדר הבית"רי נוסח טביב.

רפאל 15 במאי 2016

לא יודע-
היו 2 מועמדות לאליפות מאז המחזור השביעי.
המקום השלישי היה סגור באופן הרמטי כמעט לאחר משחק אחד במה שמכונה משום מה פלייאוף.
3 האחרונות בבית העליון לאחר משחק אחד נותרו ללא סיכויים תאורטיים לאליפות.
זה שקבוצות לא באות להפסיד בכוונה לא אומר שהן לא היו תפאורה.
כל העונה וכל העונות לפני כן יש קבוצה, שתיים או שלוש שרצות במעלה הטבלה ועליהם תשומת הלב והסיפורים.
מהיתר מבקשים לדפוק הופעה ספורטיבית כשיתבקשו לשחק מול אחת המועמדות, אחרת ישלחו אליהם חוקרים
ומשרתם המכובדת תהיה בסכנה.
ברור שהעונה מוכרעת בסופו של דבר על המאזן מול האחרות- רק 1/9 מהמשחקים הם בין מוליכות הטבלה.
השאלה לכמה מהן היה סיכוי מלכתחילה או לאחר מחזורי הפתיחה…
השאלה אם מישהו שם את האות השביעית
אני חושב שהתשובה ברורה

קלבדוס 15 במאי 2016

איזה יופי – עכשיו אלה אוהדי מכבי שמתרצים מראש "אליפות עם כוכבית", בדרך אולי לצילומי בכי היסטריים על הטריבונה, ואיזה מסכנים האוהדים שאוכלים להם ת'לב, מסתכלים בראי ורואים את עצמם – נהיינו הפועל! ומהתקופה הבכיינית! צדק פואטי וכל זה.

בכל מקרה שום טענה לא יכולה להישמע כלפי באר שבע. היא תעלה לנצח. מה מצפים שהיא תעשה? תבקש מאבוקסיס, קרע אותנו, קח לנו את האליפות? תחטיא בכוונה?

באר שבע תעלה לנצח. ואם היא תעשה את זה – שום כוכבית לא תוכל ליפול עליה. אולי אפשר יהיה לעשות את זה לסכנין – אבל מה כבר ציפיתם ממחבלים ברמאללה, כוכבית? – קטן עליהם.

קפטן קוקי 15 במאי 2016

קודם כל, מי שהפך את הסיפור בין מכבי לסכנין למלחמה זאת הנהלת סכנין עם התבטאויות שליבו את היצרים (כמו שאוהבים להגיד בכדורגל).
אבו יונס הבטיח שאת האליפות מכבי יאבדו בסכנין ואמר מפורשות שכולם רוצים שב"ש יקחו אליפות.
גם אם הכעס שלהם מובן, מי שמדבר ככה, שלא יתפלא ששמים לו זכוכית מגדלת.
שנית, לעניין רמאללה – אמירה אומללה של זהבי. אבל כשקבוצה מעסיקה אוהדים בתור מאבטחים, שמכים שחקנים במקום להפריד, אני לא יודע. גם כאן, מותר לאנשים לא לספור עד 10 לפני שהם מדברים.

גיא זהר 15 במאי 2016

קפטן הכל סבבה. העניין שלזהבי היו לא מעט אמירות שלא בטוח מוסיפות לו אהדה בקרב הקהל האובייקטיבי. למה הדובר הנכבד של מכבי לא מפנה לעיתונאים שחקנים יותר שקולים?

קפטן קוקי 15 במאי 2016

חשוב לי להגיד שאני לא הייתי מדבר כמו זהבי. אבל זה לא בגלל PC אלא בגלל שאני מהזהירים יותר. זהבי הוא מסוג השחקנים שמוכנים לשים את כל הביצים בסל ולהיות לוזר או ווינר במקום לדקלם את אותם משפטים (נדיר). אני מניח שזה בטבע שלו – הוא אוהב למשוך את האש אליו, ולרוב גם ידע לצאת ממנה בחיים. אבל הוא יודע שהוא עלול להיכוות. זה ראוי להערכה בעיני, ובהחלט מבין שזה מביא לכעס ושנאה כלפיו.
אני מפריד את כל זה מענייני סכנין – קבוצה אחרת שבה המאבטחים מכים שחקנים לאחר המשחק היתה נענשת קשות. זה בזיון מוחלט ולכן דברים קשים שנאמרו בשעת כעס והתלהטות יצרים נכנסים לפרופורציה אחרת אצלי.

yaron 15 במאי 2016

דרך אגב, מכבי קיבלה עונש חמור יותר על משחק העונה מסכנין על המשחק נגד מכבי…
ואז מגיע הפאנץ' ליין מטעם הדיין:
"אני בדעה שראוי היה לגזור כאן עונש במדרג הגבוה של עונש החובה שבתקנון, הפחתת נקודות ליגה או קיום משחק ללא קהל – ואולם אני מסכים שיהיה בכך חוסר צדק מסוים עם הקבוצה אחרי ש'הורגלה' בעבר בעונשים קלים משמעותית בגין הרשעה בעבירה באותן נסיבות. מטעם זה, ומטעם זה בלבד אפחית מרמת הענישה שהייתה ראויה לטעמי", כתב עמנואל סלע בהחלטתו.

עכשיו שיהיה ברור, אני אוהד מכבי כך שאני ממש לא רוצה הפחתת נקודות חלילה, א ב ל, מה זאת השטות הזאת???
אתה נותן לנו עונש קל כי לדעתך הורגלנו בעונשים קלים בעבר??? הרי ברור שזה לא עובד (מכבי הרי חוזרת שוב ושוב לבית הדין…) אבל שיהיה לא הוגן להעניש אותה בחומרה כי היא כבר רגילה לענישה קלה…

ולעומת זאת באותו יום באותו בית הדין סכנין מקבלת עונש קל יותר על עבירות חמורות בהרבה!

אז שיגידו מה שיגידו על מכבי ועל עו"ד מאירי, אבל את הבזיון הזה מישהו חייב להפסיק!

-גיסנו- 15 במאי 2016

הקהל האובייקטיבי שונא את זהבי כחלק מהשנאה הקולקטיבית שמתדלקים נגד מכבי.
אין לי בעיה עם העדפת האנדרדוג והפרגון המוצדק לב"ש – אבל ההשתלחויות במכבי בחודשיים האחרונים עברו את גבול הטעם הטוב.

אז בתוך כל האווירה הזאת ורגע אחרי שמאבטחים הרביצו לו, לבן חיים ולאזולאי – אני לגמרי יכול להבין למה נמאס לו כבר לשמור על קור רוח בראיונות. העניין הוא שתמיד הכי קל לקחת ציטוט יחיד או מקרה בודד, לבודד אותו מכל הקשר ולנתק אותו מהשתלשלות האירועים, ואז להפוך אותו לאיום ונורא.
העניין הזה אגב תקף בערך לכל מי שעבר איזשהו שיימינג תקשורתי/אינטרנטי לאחרונה – לוקחים משפט אחד, מעוותים קצת ו/או מוציאים מההקשר – ונותנים להמון לשלוף לפידים (וירטואליים, נכון לעכשיו).

גיא זהר 15 במאי 2016

אני לא מדבר על רמאללה בהכרח, למרות שגם שם היתה פאוזה בדברים שלו שראו שהוא חושב. כל האלק מלחמה פסיכולוגית מול בש וההתעסקות (לא רק שלו) במה שמסביב רק מעצימה את תמיד השחצן מחד והבכיין מאידך. ושוב, זה לא היה ככה קודם רוב הזמן. נראה כאילו מישהו שחרר את הרסן

בלייק 15 במאי 2016

אני מסכים. משהו קצת (או הרבה) לא מהודק, ומושך יותר אש מהרגיל בתגובות של זהבי (וגם של אחרים שהתבטאו בהקשר הזה פה ושם). אין לי בעיה ששולחים את הקפטן לדבר, אבל אפשר גם לתדרך לפני. ואם מעדיפים שלא, אז נראה לי שאלברמן, שגם הוא שחקן ותיק ומוערך, יודע הכי טוב לדבר כמו שהתרגלנו ממכבי של השנים האחרונות.
קשה לי להאמין שהרסן שוחרר באופן יזום על ידי קרויף. צירוף של ההיעדרות שלו אחרי מותו של יוהאן קרויף יחד עם השתלשלות האירועים הדי חריגה, בתוספת ללחץ הטבעי שהנצחונות של ב"ש יצרו.

-גיסנו- 15 במאי 2016

אני מסכים גם, ואולי באמת הייתה חסרה קצת "השגחה" מלמעלה במועדון.
לי זה נראה פשוט שקצת נמאס לשמור על פאסון ופליטיקלי קורקט כשגם ככה התגובות לדברים שלך תמיד שליליות, אבל אצל יריבים הן מתקבלות בהבנה והערצה (ע"ע לדוגמה נאום המשפט וחצי של בכר באנגלית).

גיא זהר 16 במאי 2016

התגובה של בכר היתה מוטעית, אבל חוץ ממנה ועוד חצי משפט של בוזגלו בתגובה לעקיצה של זהבי בבאר שבע לא נגררו לשיח הבלתי פוסק. וטוב שכך. חלק מעניין התגובות השליליות זה ביצה ותרנגולת. לא זוכר בשלוש השנים הקודמות שיוצאת הדלפה על אס.אם.אס שג'ורדי שולח לגבי צהוב של הטבח. הרחש בחש הזה לא משפיע בכלום על ב"ש לדעתי (אם ב"ש יקרסו זה ממש לא יהיה בגלל זה), אבל יוצר אנטגוניזם כללי. אפשר לבוא בטענות (מוצדקות לגמרי!) כלפי אנשי סכנין, אבל צריך גם לדעת להסתכל פנימה.

גיא זהר 15 במאי 2016

אוף. נראה לי שאת שיר האוהדים של בש צריך להחליף ל"קיבלתי התקף לב בגללה".

איציק 15 במאי 2016

עכשיו אתה מבין על מה דיברתי לפני שבועיים עם חישובי הנקודות…

גיא זהר 15 במאי 2016

אני לא מאמין בעין הרע, חמסה חמסה חמסה

איציק 15 במאי 2016

אני בכלל לא מאמין באמונות טפלות כי זה מביא מזל רע.

יוסי 15 במאי 2016

+1

yaron 15 במאי 2016

איציק, הגענו לשלב המכריע, שבוע לסיום, אתה צריך להחליט אם מכבי לוקחת על הפרש שערים או בפער נקודה. אמרתי לך שאם תמתין קצת תוכל לפגוע בול :-)

איציק 15 במאי 2016

הסכמתי איתך אז ;)
הניחוש הפרוע שלי הוא שמכבי אלופה אך באר-שבע לא מפסידה בבית. את המסכנות תסיק לבד…

שלו 15 במאי 2016

ראשית לא משנה מה יהיה במשחק של ב"ש נגד סכנין (מה תעשה סכנין…) ב"ש אלופה ראויה.
לא מגיע לאף אוהד לאבד ככה אליפות (ויש לי נסיון דומה מאינטר).
וב"ש ינצחו את סכנין.

red sox 15 במאי 2016

אין עשן בלי אש ואין החמצה בלי "יש!".
(מימרה נפוצה בלומפילד, שנות ה90).

MOBY 15 במאי 2016

בלומפילד אף פעם לא היה מכשלה בשבילנו. המקום השלישי לסיום עונה ארורה נוספת יחד עם גביע יהיה נפלא.
מעניין שמתחילים לקשקש על פתיחת רגליים בטרנר (המגרש שאף קבוצת חוץ לא ניצחה, ועומד לנפץ את אימרת האצטדיון החדש). ולא על פתיחת רגליים בטדי,שיש שם גם אינטרס כלכלי…(והקבוצה המנצחת מעוניינת לנפץ את אימת ליגת האלופות)

גיסנו 15 במאי 2016

אז אתה רוצה לומר שבית"ר פתחה רגליים גם לב"ש? נגמר אותה תוצאה.
ברור שלא ראית את המשחק אחרת אני רוצה לקוות שהיית מרגיש דביל לצאת בהצהרה כזו.
לא יודע מה יהיה בטרנר, מי שתיקח אליפות מבין השתיים תהיה ראויה לכך.
ואתם אולי נראים טוב יותר לאחרונה אבל לא חזרתם עם נקודות מבלומפילד נגד מכבי כבר 3 שנים וחצי הרכב שלכם שומר את עצמו לגמר.

אזי 15 במאי 2016

אני אוהב, אני אוהב את השיח הזה.
כל פעם שאוהד מכבי אומר שסכנין יפתחו רגלים – זה אחוז אחד פחות שהם יפתחו רגליים.
כל פעם ששונא מכבי אומר שצריך שסכנין יפתחו רגלים – זה שני אחוזים פחות שהם יפתחו רגליים.

העיקר ששבוע שלם ידברו על אם סכנין יפתחו או לא יפתחו רגלים, כדי שיבואו לשחק על הכבוד שלהם.

MOBY 15 במאי 2016

ברור לך שאם הם יפסידו (גם אם ב"ש ישחקו ברצלונה/ריאל סטייל) אז הם "פתחו רגליים".
ומה איתנו? המפגש של רוני נראה עכשיו רע מאוד.
האם מכבי חיפה יפתחו רגליים על מנת לסגור את ה"גביע". או סתם יפתחו…
ואנחנו כבר יודעים את רמת הספורטיביות של הצהבת.

איציק 15 במאי 2016

הבעיה של רוני היא לא פתיחת רגלים, הבעיה שלו זה הרכב חסר איתו הוא מגיע למשחק.

MOBY 15 במאי 2016

תירוצים, אנחנו"משוחררים".
לחן עזרא יש "מה להוכיח".
אין "משקולות על הרגליים"
אפשר לקחת את זה להמון כיוונים.

איציק 15 במאי 2016

סתם שאלה, מה ההבדל בין מקום שלישי לרביעי מבחינת אירופה? הרי שניהם מביאים לאותו מפעל אם אני לא טועה.

גיא זהר 15 במאי 2016

אין הבדל. מחזיקת הגביע מתחילה סיבוב מאוחר יותר שזה משמעותי.

אזי 15 במאי 2016

נראה לי שהצהבת כבר הוכיחו שהם עושים הכל כדי לנצח לא? :)

תשמע, מכבי חיפה עשו מעשה לא ספורטיבי כדי לעקוף חוק לא ספורטיבי.
אני לא רואה הבדל בין מה שבן חיים עשה למה ששחקני חיפה עשו. חוץ מזה שבחיפה עשו את זה 5 פעמים.
למען הסר ספק – אין לי בעיה לא עם זה ולא עם זה.

בטוח שיש המון אוהדי מכבי, שגם אם סכנין ינצחו, הם יגידו שסכנין פתחו רגליים – זה טבעם של אוהדי אולטראס.
אני מצידי רוצה להאמין שזאת בכלל לא אופציה בימינו.
אולי אני נאיבי, אבל אני לא מאמין שמאמן מסוגל להכין את הקבוצה שלו להפסד והשחקנים שלו יזרמו עם זה, אלא אם זה תורם להם באופן ישיר (לשפר עמדות לפני פליאוף ודברים כאלה).

בקיצור, חיפה וסכנין באות כדי לשחק על כלום. רק קצת בשביל הכיף וקצת בשביל הכבוד שלהן (רק שחיפה גם באה בהרכב חסר).
מכבי וב"ש באות כדי לשחק על הכל.

אוהדי מכבי צריכים לחשוב הרבה על 4 תוצאות תיקו רצופות לפני שהם חושבים על אם סכנין יפתחו או לא יפתחו רגליים.

כל כך הרבה מדברים על סכנין, ששוכחים שמכבי צריכה קודם לנצח בשביל שזה בכלל ישנה.

איציק 15 במאי 2016

תיקו גם יספק ;)

גיל שלי 15 במאי 2016

כל מילה אזי

חיים הצהוב 15 במאי 2016

סכנין הולכים להוסיף כוכבית לאליפות של ב"ש, מי שלא הבין את זה עדיין לא מכיר את הכדורגל הישראלי.
אתם יכולים להתווכח כמה שאתם רוצים אם ב"ש אלופה ראויה או לא אבל מה שיזכרו מהאליפות הזו זה המשחק שבו סכנין ואבוקסיס פתחו רגליים.
באמת שחבל לי על אוהדי ב"ש שהאליפות הזו תיזכר ביגלל משחק אחד כי היא הייתה צריכה להיות אלופה ראויה אבל מזל שיש את אבוקסיס שיטנף שוב את הכדורגל שלנו.
משחק השרוכים 2 יתקיים ביום שבת 21/05 באצטדיון טרנר, מקווה שתהנו

עודד 15 במאי 2016

נקווה אז שיזכרו גם את הפנדל+ כרטיס אדום שלא היו ולא נבראו שגרמו לכם לנצח את בית"ר. הגמל, הדבשת, וכו'.

עומר 15 במאי 2016

היו ועוד איך דוקטור, היו ועוד איך.

-גיסנו- 15 במאי 2016

אה, אבי נמני אמר שהשחקן שהוא מייצג לא עשה פאול, זה בטוח נכון.

עודד 15 במאי 2016

אתם קצת מביכים…מה אכפת לי מה אבי נמני אמר? לא היה שם פנדל, ובטח ובטח שלא אדום. בלי קשר, בית"ר קבוצה ביזיונית. התפרקו לגמרי בפלייאוף.

-גיסנו- 15 במאי 2016

אנחנו מביכים?
הסתכלתי שוב ושוב.
יש מגע ברור בין הרגליים ודחיפה קלה. בלי שום מגע בכדור. אם לא המגע הזה איגייבור מגיע לבד מול שוער למצב ודאי לכיבוש.

מלבד החוק הידוע "אף פנדל של מכבי ת"א לא מוצדק", איפה פה אין פנדל ואין אדום?
או שזה שייך למשפחת החוקים של "אז מה אם זה מוצדק, לא מוציאים אדום בדקה 8"?

קפטן קוקי 15 במאי 2016

זה איגייבור, אי אפשר להגיד מצב ודאי לכיבוש :-)

-גיסנו- 15 במאי 2016

המצב ודאי, הכיבוש זה אכן סיפור אחר ;)

עודד 15 במאי 2016

ובכן, אתם מביכים בגלל שלא היה שם מגע שמצריך שריקה לפנדל, אלא מאבק על הכדור. ברגע שאין עבירה, קל וחומר שאין אדום. אני לא חושב שלא היה לכם אף פנדל מוצדק מעולם. הרבה לא היו מוצדקים. יותר כן היו מוצדקים. זה של אתמול לא אחד מהם. מקווה שנחה דעתך.

רועי 15 במאי 2016

"מאבק על כדור" זה אחד המשפטים הארטיליים שיש.
נכון, נאבקו על הכדור, נוסא הקדים את השחקן של ביתר במאבק על הכדור, השחקן של בית"ר פוגע ברגלו של נוסא, וגורם לנפילה שלו. פנדל.

רועי 15 במאי 2016

ערטילאי*

סטיב 15 במאי 2016

ירוקי,תודה על אתמול ועכשיו אתם הולכים להכתיר אותנו,פעמיים.איך תחיו עם עצמכם כל הקיץ…

משה 15 במאי 2016

צודק, לא היה ולא נברא. והאדום מגוחך לחלוטין.

-גיסנו- 15 במאי 2016

בוא תסביר למה.
שוב, מלבד החוק הידוע "מכבי מעולם לא קיבלה פנדל מוצדק".

משה 15 במאי 2016

לכל מי ששואל את עצמו למה שונאים את מכבי אפשר להפנות לתגובה שלך. מכבי אפילו לא הצליחה לנצח את באר שבע השנה כך שהעליבות היא שלכם.

עומר 15 במאי 2016

דווקא הצליחה, אבל שיהיה…

מכביסט שמאלני 15 במאי 2016

דווקא כן נצחנו את באר שבע העונה.

סטיב 15 במאי 2016

עלוב נפש זה אתה,מקווה שתאכל את הלב יופי בשבת ושלישי

יואח האדום 15 במאי 2016

חיים הצהוב : באר שבע תיקח אליפות כי היא אלופה ראויה .
מכבי תפסיד את האליפות כי מגיע לה שיעשו לה את מה שהיא עשתה לאחרים ( ולא שכחנו גם את פתיחת הרגליים למכבי חיפה בעונת הקיזוז ) .
שום כתם לא ידבק באליפות של באר שבע .
הם ינצחו עם או בלי מאמץ של סכנין .
ובשולי הדברים : ברור לי שהטקטיקה עכשיו של מכבי היא להסריח את סכנין כדי שירגישו לא נעים ויתאמצו .
אני מציע לשנות טקטיקה – תתחילו להתחנף להם .
אם לא יעזור, לבטח יהיה יותר משעשע .

חיים הצהוב 15 במאי 2016

מסכים לחלוטין שב"ש אלופה ראויה בגלל זה חבל לי על האוהדים שלהם שמה שיזכרו מהאליפות הזו זה את פתיחת הרגליים של סכנין.
גם ביתר הייתה אלופה ראויה בעונת השרוכים אבל זה לא מה שכולם זוכרים מהעונה ההיא

יואח האדום 15 במאי 2016

טעות בידך.
בית"ר היתה קבוצה הרבה יותר טובה מהפועל ואף אחד לא פיקפק (וגם היום לא) על שזכתה באליפות בצדק.
חוסר הספורטיביות של בית שאן קיבלה התייחסות נפרדת .

-גיסנו- 15 במאי 2016

בגלל זה אתם עדיין בוכים כל 2/5 וסוקולובסקי שחרר את אלבום המופת שלו?

אדם 15 במאי 2016

זה שאנחנו בוכים על זה לא הופך את האלופה ללא ראויה. למען האמת לא שמעתי אוהד הפועל אחד שאומר שבית״ר היא לא אלופה או אלופה עם כוכבית.

חיים הצהוב 15 במאי 2016

הזיכרון הכללי (לא של אוהדי הפועל או ביתר) זה שביתר זכתה באליפות בגלל משחק השרוכים אף אחד לא זוכר מה היה באותה עונה חוץ ממחזור הסיום.
וככה יזכרו את האליפות של ב"ש, אוהדי ב"ש יזכרו שהיה להם עונה טובה, אוהדי מכבי יזכרו את איבוד הנקודות נגד רעננה אבל הזיכרון הכללי יהיה שאבוקסיס שוב היה מעורב במכירת משחק

יניב פרנקו 15 במאי 2016

אני אזכור את האליפות של מכבי אם תהיה בגלל פתיחת הרגליים של מכבי חיפה במחזור האחרון

חיים הצהוב 15 במאי 2016

כמו כל אחד יניב, אבל גם אם חיפה יעלו עם נערים א זה יהיה משחק קשה, לא רואה סיטואציה שחיפה פותחת מולנו רגליים, לא רואה מצב שבו השחקנים שם לא נותנים מאה אחוז ולא יהיו שמחים לקלקל למכבי אליפות.
אבוקסיס לעומת זאת כבר היה מעורב במשחקים כאלו ועשה את זה ללא בושה, סכנין כבר שיחררו את ז'אוז'יניו והם יהיו עסוקים בעיקר בכבוד שלהם שנפגע מול מכבי ויעשו הכל על מנת שב"ש ינצחו.

אדם 15 במאי 2016

זה לא היה מחזור הסיום…

וליצור מלכתחילה את האווירה שתהיה מכירת משחק היא כמעט גרועה כמו למכור את המשחק עצמו. בעצם, כל מי שאומר את זה יוצר בכוונה את המצב שב״ש כביכול לא תהיה אלופה ראויה וזה עלוב.

קפטן קוקי 15 במאי 2016

ב"ש, אם תיקח, תהיה אלופה ראויה בכל מקרה. רוב אוהדי מכבי שיצא לי לדבר איתם בוכים על משחקים שיכולנו לנצח וסיימנו בתיקו, אם הליגה תסתיים בשבוע הבא באותו הפרש נקודות כמו המצב היום, אני משוכנע שאוהדי מכבי יתבאסו קודם כל על התיקו מול רעננה או על אחד ממיליון המצבים של זהבי שלא נכנסו ברצף המאכזב שהיה.
אין שום קשר בין האכזבה מכך שחיינו תלויים באבוקסיס וקבוצתו לעד כמה האליפות של ב"ש ראויה.

yaron 15 במאי 2016

קפטן, אם מכבי מנצחת את חיפה וסכנין מוציאה משחק שרוכים 2 איך בדיוק ב"ש אלופה ראויה???

גיא זהר 15 במאי 2016

חיים להזכירך המשחק האחרון ב82 שקבע אליפות בין כפר סבא לשמשון לא עבר את קו האמצע ומנתניה אולי הכי גדולה של עונת השישיות (אופס, אולי כדאי לשכוח) נמנעה האליפות. לא רואה הרבה שמזכירים את זה. מצד שני, 34 שנים, לך תזכור

שלו 15 במאי 2016

ברח לי הרמת עמידר.

יואח האדום 15 במאי 2016

מה בדיוק אתה אומר?
שהפועל קבוצה מלוכלכת? – מישהו בהפועל טען אי פעם שהיא הקבוצה הספורטיבית עלי אדמות?
נהפוך הוא: הכי מתוק להבקיע גול בדרבי בנגיעת יד, בפנדל שלא היה או מנבדל ברור .(למרות שהפועל הקבוצה היחידה שויתרה על עלייה לליגת העל מטעמים של ערכי ספורט אבל לא משנה).
כל הטענה היא שאתם צדקנים בני צדקנים : אתם חסרי הספורטיביות ברמה הגבוהה ביותר .
הערך היחידי שקידשתם הוא ניצחון בכל מחיר (וגם הפסד בכל מחיר אם זה תורם למטרות שלכם) ומעבר לזה אתם לא רואים ממטר.
אין בעיה, זה הדנ"א של המועדון המלוכלך שלכם – למה כ"כ חשוב לכם להראות שאתם בסדר ושהפועל מגעילים?
זה כל כך מגוחך- הרי כל הבלאגן שקורה עם סכנין נובע מהתנהלות לא ספורטיבית שלכם.
אגב, אף אחד לא מדבר על חוסר הספורטיביות של מכבי חיפה (שעוזרת לכם מאד במקרה הזה ) שחמישה שחקנים שלהם קיבלו בכוונה כרטיסים צהובים כי המשחק נגדכם הוא אשכרה הליכה לים מבחינתם.
העיקר שסכנין היא החשוד המיידי, ועוד בדברים שעדיין לא ביצעה.
לך תזמין פיצה לצ'ורצ'יץ דקה לפני משחק קובע.

חיים הצהוב 15 במאי 2016

מה שתמיד אהבתי באוהדי הפועל זה הזיכרון הקצר שלהם, הרי לפני המשחק של חיפה מול בני יהודה יצאתם בקמפיין שלם על זה שבני יהודה לא תמכור אבל שמכבי עושים את זה ישר מקשרים את זה לצ'ורצ'יץ ולזה שלמכבי אין ערכי ספורט, כולכם נשמעים אותו דבר.
לפחות תהיו קצת מקוריים ואל תשננו את מה שאמרו לכם להגיד ביציע.

יואח האדום 15 במאי 2016

לא היה .
אף אחד לא יצא בשום קמפיין מכיוון שכולם כבר היו בטוחים שהלכה האליפות והמשחקים במחזור האחרון במילא כבר לא קובעים.
וצורציץ זה פסיק מים דוגמאות שהייתי יכול להביא לך בשליפה מהמותן.

חיים הצהוב 15 במאי 2016

ובכל זאת בחרת את צורציץ

יואח האדום 15 במאי 2016

רוצה רשימה חלקית ביותר? (סתם בגלל שזה הרבה יותר מעניין מהעבודה המשמימה שיש לי):
לא יודע בן כמה אתה אבל קבל:
דרור בר-נור מבקיע שער ביד, מראדונה סטייל, נגד נתניה.
בית"ר נשכבים על הרצפה מחובקים אחרי שער שהבקיעו (לא שמים לב שאברם קליין פסל את השער) ומכבי ממהרים לחדש את המשחק ולהבקיע מול שוער מסכן, בתקופת ימק"א.
אמנון אבידן חוטף את הכדור לבארי לייבוביץ ומונע ממנו להוציא התקפה מתפרצת.
מוטי ארואסטי יוזם קטטה עם מייק לארגי, השחקן הכי חשוב של הפועל ומונע ממנו לשחק במשחק שאחרי.
לבאן מרסר מוריד פצצה לפנים של שטיינהאואר ומשבית אותו בגמר הפלייאוף.
מחלקים כרטיסים חינם לכל מיני אנשים שרוצים בטובתם ביורוליג.
הבנק של מוני פנאן (שמעון כמובן לא ידע).
פתיחת הרגליים נגד מכבי חיפה בעונת הקיזוז (שבוע אחרי זה נתתם את הנשמה נגד הפועל, לגיטימי לגמרי, בדרבי האיך שמחתם בתיקו).
סכנין לפני 3 שבועות כבר אמרנו?
רק אל תיתן לי דוגמאות על הפועל- אנחנו לא מתיימרים כמוכם, להיות הספורטאים הגדולים עלי אדמות.

חיים הצהוב 15 במאי 2016

אני מאחל לך שיום אחד תסתכל על התגובה הזו שלך ותבין כמה אתה פתטי

יואח האדום 15 במאי 2016

ולגופם של דברים, חיים הצהוב?

-גיסנו- 15 במאי 2016

אז מה שיואח אומר לנו זה שהפועל ומכבי עושות אותו דבר, אבל כשמכבי עושה את זה זה לא בסדר וכשהפועל עושה את זה זו גבורה.
מכבי סל עשו הרבה דברים מלוכלכים. צודק. לא רואה איך זה קשור לדרור בר נור או לטל בן חיים.

כבר אמרתי, עוד איזה צדקן בשקל שבא להטיף לנו מוסר על איך יש חרא בכל מקום אבל אצלו זה מריח משושנים

חיים הצהוב 15 במאי 2016

לגופם של דברים?
אתה אובססיבי, אתה אומר לי לא לתת לך דוגמאות מהפועל… גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול להביא לך דוגמאות מהפועל מהסיבה הפשוטה שהפועל לא מעניינת אותי.
הזיכרון שלך על דברים שקרו לפני 50 שנה הוא באמת יפה וראוי להערצה אבל את מי זה מעניין?
אתה צועק צ'ורצי'ץ, להזכירך זה קרה לפני 20 שנה, אתה מזכיר לי את ימקא לפני 40 שנה כאילו הדברים האלה שקוראים פעם ב-10 שנים זה מה שמגדיר אותנו.
יניב הוא באמת אוהד הפועל, אתה? כל מה שאותך מעניין זה שנאת מכבי הכניסה שלך לפרטים שרוב אוהדי מכבי לא מכירים אפילו זה גרם לי להתפקע מצחוק, באמת כאילו, זה מה שמעסיק אותך? לבאן מרסר נותן מכה לפנים של שטינהאואר? אתה מצליח להבין למה זה כל כך פתטי במיוחד כשזה אמור להיות קשור לטענה שלי שסכנין הולכים למכור את המשחק?
תבין אם היית תופעה יחידה אולי הייתי מתייחס לזה ברצינות אבל כשכל אוהד הפועל מדקלם לך כל מני רגעים מלפני 40 ו50 שנה זה קצת מתחיל לאבד את הטעם.
אם לכל אוהד יש את הרגע שבו הוא התחיל לאהוד את הקבוצה שלו אז לכל אוהד הפועל יש את הקטע בו הוא התחיל לשנוא את מכבי ובגלל זה התחיל לאהוד הפועל

יששכר הירוק 15 במאי 2016

שום דבר בספורט הישראלי הוא לא נקי, כל ישראל מלאה בשחיתות ודווקא לספורט נתפסנו. פני האומה כפני הכדורגל וצריך לחשוב על כל הקבוצות ולא להפנות את האשמה לקבוצה אחת בלבד. זאת חוכמה אמיתי.

שלו 15 במאי 2016

לו היית מכיר אותי היית יודע שאני הפסקתי לאהוד מכבי סל באותו משחק.
אבל היי תדבר בסטראוטיפים זה הכי קל, גדולי הדמגוגים משתמשים בזה.
מעולם לא התייחסתי לאוהדי הפועל כחבילה.
אצלך כנראה כל דבר יש לו את אותו משקל, אז לקנות משחק לא שקול לכרטיס צהוב מכוון.
כן השופט יכול היה פשוט לשרוק לסיום המשחק ולא לתת לחיפה צהובים.
אני לא מאמין בשטויות האלה של פתיחת רגלים, זה לא קיים יותר.
בני סכנין קבוצה פחות טובה מבאר שבע ברמות, מגיע לה אליפות בזכות וכל הקשקושים מסביב זה של חובבי קונספירציות.
דרך אגב גם לא להחזיר חוץ זה לא מעשה בלתי ספורטיבי בטח לא מהסוג הבלתי חוקי.
יש הבדל בין לקחת אליפות מנבדל (כלומר מטעות שופט), לבין לקחת אליפות משחיתות (משחק השרוכים).
המשחק הטיפשי ההוא בימק"א לא רק שלא קבע אלופה, שתיהן היו מחוץ למירוץ ולא נעשה שם שום דבר לא חוקי.
איווניר אחרי הרבה שנים גם טען שהיום הוא לא היה רוצה להבקיע שער כזה (לנדאו עד היום לא דיבר על היד שלו).
אבל יותר פשוט להוציא תסכול על כל העולם.
ולגבי סכנין אני האחרון שאבוא בטענות נגד קבוצה שמשחקת נגדנו בשיא הרצינות, מכבי אם לא תקח אליפות זה יהיה בגלל שלא ניצחה קבוצות שהייתה צריכה לנצח (כולל ב"ש פעמיים) לא בגלל מי שפתח או לא פתח רגליים.
זה אולי ההבדל ביני לבינך,
אני לא מחפש גורם חיצוני להסביר / להאשים.

סטיב 15 במאי 2016

משעשעים אותי אוהדי מכבי שטורחים להצתדק מול אוהדי הפועל או חיפה,תבינו שלא מענינות אותם העובדות והם יעדיפו גם את דאעש על פנינו,זה בסדר גמור ואנחנו שונאים אותם לא פחות.רק חבל על הנרגיה שמשקיעים במתוסכלים הללו,3 שנים הם אוכלים את עצמם ולא יכולים לשאת עוד שנה כזו,לא נורא,אנחנו פה גם לשנים הבאות כדי לשרוף לכם את הלב.

יששכר הירוק 15 במאי 2016

צודק בכל מילה. מי שלא יכול להבין דבר כזה פשוט כנראה שלא מבין ספורט בכלל (ואני לא אוהד את הפועל). ספורטיביות היא כלל חשוב בחיים שצריך לכבד.

נולי 15 במאי 2016

שום כוכבית. למכבי היה פלייאוף גרוע ולא מגיע לה לקחת אליפות. חמש תוצאות תיקו וחוסר יכולת לנצח את היריבה הישירה בבית ובחוץ למרות עליונות ברורה במגרש זה מופע אימים לקבוצה שמתמודדת על תואר.

אורי 15 במאי 2016

לב"ש היה פליאוף עוד פחות טוב (נקודה פחות ממכבי וגם לא נצחו את המתמודדת הישירה), אז לפי זה גם לה לא מגיע

נולי 15 במאי 2016

אבל ב"ש נכנסה לפלייאוף עם יתרון בנקודות ומכבי צריכה הייתה לסחוט עוד קצת כוח מעצמה ולנצח לפחות עוד שני משחקים כדי לצמצם את הפער או לעקוף את ב"ש וזה לא קרה לצערי.

yaron 15 במאי 2016

אשאל שוב, אם מכבי מנצחת את חיפה ואבוקסיס מספק את משחק השרוכים 2 – לא תהיה כוכבית?

ארז 15 במאי 2016

ירון,
אם זה יהיה כמו שאתה מתאר אז כן.
רק שרבים מודיעים לנו מראש שסכנין יפתחו רגליים, וברור שיכתימו גם ניצחון לגיטימי של ב"ש.
אני מניח שלזה נולי מתכוונת ונראה לי שגם אתה מבין היטב את ההבדל ואת הסיבה שה"כוכבית" הזאת (אלא אם סכנין יפתחו רגליים) היא אמירה בכיינית ונמוכה שמיועדת לגרוע מהישג ראוי מאוד ומכובד מאוד של ב"ש.
עכשיו בוא נצא מהלופ המיותר הזה.

yaron 15 במאי 2016

מבין היטב ומבחינתי לא תהיה שום כוכבית אם סכנין ישחקו כמו שבית"ר משחקת בפלייאוף.

אלון 15 במאי 2016

אם מכבי מנצחת את ההרכב השני של חיפה ובאר שבע לא מנצחת את סכנין גם תהיה כוכבית?

-גיסנו- 15 במאי 2016

האם יו"ר מכבי חיפה יצא בהצהרה גלויה מי מבין שתי היריבות הוא מעדיף שתיקח אליפות?

רוצה לציין שמבחינתי לפחות, גם אם ב"ש מנצחת צריך לקרות משהו מאוד מאוד קיצוני וחשוד במהלך המשחק כדי שאחשוב שזה משחק שרוכים חדש.

yaron 15 במאי 2016

אם ההרכב השני של חיפה מתאמץ אז לא.

גיא זהר 15 במאי 2016

לא הבנתי מה באר שבע קשורה לשרוכים? מישהו מבש משלם כסף לסכנין? מכבי לא מפסיקה להתעסק בבאר שבע, בבונקרים של היריבות שמשחקות נגדה ועכשיו התחלנו לדבר על כוכביות כאילו שמשחק אחד הוא זה שיכריע את האליפות. מי שתלוי באחרים יכול להאשים רק את עצמו.

גיסנו 15 במאי 2016

אף אחד לא בא בטענות לב"ש, רק לקבוצה שהיו"ר שלה הבטיח שיעשו הכל כדי שמכבי לא יזכו באליפות.
מכבי באים בטענות לעצמם לא מעט, אבל בוא נראה איך ברדה יגיב אם וכאשר ב"ש תהיה הטים-טו-ביט וקבוצות יעשו נגדה בונקרים כמו נגד מכבי. לפי השיחות שלו עם ועל שופטים בכל רגע, לא הייתי בונה על יותר מדי קלאסה.
ובל נשכח את ברק "למדתי שני משפטים באנגלית ואני חש גבר גבר" בכר, בקטע של התעסקות ביריבה.

Srtest - ארטסט 16 במאי 2016

איזה יופי הלאומנות הולכת עם בורות גזענית. הייתי מתפתה להוסיף עוד נדבך אבל לא הוגן לעשות את ההכללה הנפוצה כאן.

גיסנו 16 במאי 2016

ווו איזה קשקוש. תהרוג אותי איפה ראית פה משהו שקשור ללאומנות או גזענות. את הבורות אני משאיר לך.

איציק 16 במאי 2016

אם אני זוכר נכון, בוס התחיל עם היריבה, ובכר רק ענה, אבל זה לא נחשב.
אם אני זוכר נכון, ערן "הקדוש" זהבי התעסק עם איך באר-שבע משחקת בצורה עלובה.
מסקנה משני סעיפים אלו: לבאר-שבע אין קלאסה.

גיא זהר 16 במאי 2016

עשו השנה נגד באר שבע ב80 אחוז מהמשחקים בונקרים ובזבוזי זמן. לא שמעתי טענת און רקורד אחד לגבי זה. ברדה כבר סוס מת, שנה הבאה מעריך שתהיה האחרונה שלו, אולי במשחק הוא לא קלאסה אבל מחוצה לו מציע לכולם ללמוד כולל רוב שחקני מכבי. לגבי בכר, לעניות דעתי טעה אבל ראבק יש גבול לכמה אפשר לספוג. אנשי מכבי כולל בוס (שנרגע יאמר לזכותו בשבועות האחרונים, אולי הראש באייאקס), לא מפסיקים להתעסק בב"ש. אני מודע לזה שברוב המקרים זה בתגובה לשאלות אבל זה ממש מגוכח. אם מישהו חושב שזה מה שיוביל לאיבוד האליפות של ב"ש סטייל קיגאן וניוקאסל בזמנו הוא טועה. מה שיכול להוביל זה רק הלחץ הפנימי ומהסביבה בעיר. הלוחמה הפסיכולוגית הזו פאתטית ורק מעצבנת את האוהדים. איפה האנשים האחראים שיפסיקו עם השלכת הגפרורים הבוערים למדורה.

רפאל 15 במאי 2016

בין השורות- הדברים שאנו לא מרבים לדבר עליהם:

– מצב קבוע בחוקת הליגה, בו מתמודדות לאליפות אינם תלויות בעצמן וצריכות שקבוצות אחרות ישיגו בשבילם תוצאה, גם אם באופן רשמי הם סיימו את בנק המטרות שלהם.

– הסיבוב השלישי בליגה שקוראים לו בטעות 'פלייאוף'. עובדה: לאחר מחזור אחד כאשר נותרו עוד תשעה משחקים לכל קבוצה, 3 מהמתמודדות כבר נשארו ללא סיכוי מתמטי/תאורטי להתחרות על האליפות.
כמובן שמעשית, גם המקום השלישי לא היה מועמד לרגע אחד ( אפילו לא בעיני עצמו ).

– מדברים על ספורטיביות כאילו השחקנים עושים טובה שהם באים לשחק. מי שלא שם לב, השחקנים האלה מרוויחים לא מעט מהמקרים, עשרות מונים ממה שהאדם הממוצע מרוויח בעבודתו ( וכולם עובדים קשה ). אף אחד לא עושה טובה שהוא מגיע לעבודה.
הם מסתכנים בהפסדים עצומים. אם כבר אנחנו עושים טובה שאנו מדברים ומתעסקים עם חבר'ה שמרוויחים המון כסף ולא משחקים על מטרות מיוחדות בשביל עצמם מלבד להמשיך להשתכר יפה ע"ח הנאיביות של חלק מאיתנו.

– המשחק חשוב יותר לב"ש ומכבי ת"א מאשר לסכנין ומ.חיפה????? – לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא, why you look so surprised ( רונאלדו, כן ). כאילו מתחילת העונה זה לא המצב, במיוחד מהמחזור השביעי ואילך. כל ה'מסע' הזה הוא מירוץ בטבלה בין השתיים האלה בלבד והמשחקים מול האחרות הן בגדר משוכות זמניות שמטרתן לקבוע מי מהן תגיע ל'משחק העונה' במעמד הרם והמכובד בו היא יכולה להרשות לעצמה תיקו ולהכריז על ניצחון ( זה באמת מה שהיה, חלק מהפעמים גם שתי הקבוצות מכריזות על ניצחון כמו במחזור 28 ).

– ועל זה שקבוצות כמו סכנין ורעננה יכולות לתת עונה של 60 אחוזי הצלחה ולא להגיע לשום מקום….
למה ללכת לספקולציות? בית"ר הרשימה את כולם ( כולל את עצמה ) עם 66 אחוזי הצלחה לאחר 27 מחזורים והבטיחה דה פאקטו את המקום השלישי כשאין לה אפשרות מעשית להגיע למקום שני ( אפילו לא חלמו על זה ).
ואז אחרי שמענישים אותם עם עוד 9 משחקים חסרי משמעות מבחינתם ( זה לא אשמתם שלא הייתה להם תחרות על המקום השלישי ), עוד באים אליהם בטענות שהם כבר לא ביכולת הרגילה שלהם מלפני כן.
אבל לא לפני שאמרו להם תודה על ההתפרעות מול סכנין שהורידה להם נקודות ובכך פתחו באופן תאורטי את השער לאותו מקום שלישי שלפני כן היה סגור.
מישהו מבין כאן את ההיגיון? כי זו המציאות.

– נוח לנו לחשוב על הליגה כמאבק על המקום הראשון ומי תסיים את העונה שם ותוכתר לאלופה.
לא נוח בכלל להבין שבעקבות כך, יתר הקבוצות הולכות לאיבוד וכמעט ולא מקבלים משחקים בין מועמדות
והדרך הזו טובה לקבוצות האמידות, עד שזה מגיע לאירופה כמובן ואז מגלים שמה שהלך בקלות ובעקביות מול המשוכות התורניות בליגה,
כבר לא עובד מול קבוצות ברמה גבוהה יותר שיש להן מטרות בפני עצמן.

– תעודות כבוד? להגיד תודה לאנשים שבאים לעבודה? להתעסק עם סגירת חשבונות/צדק פואטי וכו'….
בשביל זה יש אנשים שאת לחמם מרוויחים בתקשורת.
אני כאן בשביל לראות תחרות בין קבוצות שמשחקות על יעדים דומים ויש להם אותו סדר גודל להרוויח ולהפסיד.
יש את זה במסגרת? אני מעוניין.
אין? זה לא ספורט בעיני, יום טוב.

מכביסט שמאלני 15 במאי 2016

אה.. טוב

-גיסנו- 15 במאי 2016

אם זה לא ספורט בעיניך, אולי תתמקד בפלייאוף הנבא ובליגה הבלגית המרתקת ושחרר אותנו מעונשו של זה?

רפאל 15 במאי 2016

ב NBA כשסופרמן לא בעניינים בארקלי קורא אותו לסדר לא על פתיחת רגליים, אלא על כך שהוא
לא יכול לקרוא לעצמו קונטנדר אם הוא לא יודע לעשות פוסט אפ או לקלוע חצי מרחק.

ד"א- הליגה הבלגית מובאת כדוגמא לכך שאותו קונספט של חלוקת הנקודות, הושמץ שלא בצדק
ואנשים מעדיפים פופוליזם ובכי על עובדות והגיון.
having said that, עדיין יש הרבה מה לשפר והדינאמיקה הבסיסית שקבוצות לא תלויות בעצמן ועוד קיימת
רק שיחסית לפורמט הקלאסי זה פחות צורם.
אם אתה משווה את זה למה שקורה בהולנד וגרמניה- זה שיפור.
אם אתה משווה לשיטות יותר טובות- זה מאכזב.

לא מתיימר לייצג דעות או גישות של אוהדי קבוצות.
אני צרכן של כדורגל תחרותי.
האינטרס שלי הוא להעלות את רמת המשחק, התחרות והאפשרות שיום אחד אוכל להגיע למשחקים מעניינים
בלי להרגיש גוליבר בארץ העארסים.
לכן חשוב לי לשנות גישה. כי אין לי אינטרס להעריץ סמלים ואלילים.
יש לי אינטרס לשפר את המוצר שאני מעוניין בו.
עד כדי כך פשוט.
כנראה שנתקענו אחד עם השני להרבה זמן : )

-גיסנו- 15 במאי 2016

מקווה שברור לך שחוץ מהמשפט האחרון שבמקרה קפץ לי לעין לא קראתי אף אחת מהתגובות שלך….
ולפי הירידה בכמות הדיונים שמתפתחים עקב התגובות שלך (קרוב מאוד לאפס כרגע) עושה רושם אני לא היחיד.

סתם נקודה למחשבה

רפאל 15 במאי 2016

דולי נוטד : )

Srtest - ארטסט 15 במאי 2016

אתה צריך פלייאוף מגיבים. שיהיה על מה להגיב :-P

MOBY 15 במאי 2016

אליפות עם כוכבית יש אחת ויחידה
:)
{כן, אלה היו החוקים…. שמענו, וזה נכון (חבל רק שהשיטה המהוללת הזו לא ממשיכה, כמו בבלגיה).}
לשחק שאנטי באנטי במחזור הסיום שלא קובע דבר למתחרות זה דבר די כלל עולמי.
לברצלונה יש אליפות עם כוכבית?
כשיוסי כבש מהריבאונד מול חיפה לב"ש זו היתה ירידה עם כוכבית?
תפסיקו לחלק כוכביות.
האם מחר (אם אני לא טועה עכו וקרית שמונה יכולות שתיהן להישאר) התיקו עד המחצית בפזילה להפועל חיפה – יהיה עם כוכבית?
או הנצחון (אם יהיה) של החיפאית האדומה?

רפאל 15 במאי 2016

אנו מחלקים כוכביות, ergo אנו קיימים.

יואב 15 במאי 2016

אנושקה כבר שפכה את שמן החמניות… ראשך יותז((:

איציק 15 במאי 2016

אני מבין שרק חזרת מאגמי מטריאך.
שמעתי שבהמות רזה ונראה חתיך.

יואב 15 במאי 2016

וולאנד יפה כתמיד…

איציק 15 במאי 2016

יפה כמו שד

יואב 15 במאי 2016

התזמון שלנו מושלם, היום בולגאקוב חוגג יום הולדת 125(:

איציק 15 במאי 2016

אם במקום לב כלב היה לו לב חתול הוא עדיין היה חיי על הנשמה החמישית או השישית. כמה יכל עוד להספיק…

גיא זהר 15 במאי 2016

עזבו באר שבע, גם בעונה כזו ארסנל מסיימת לפני טוטנאהם!

איציק 15 במאי 2016

נראה אותך כותב זאת עוד שבוע…

אפיכץכץכץכץ 15 במאי 2016

הפועל באר שבע היו אחלה וזה הכל אני לא מבין מה האיב

אפיכץכץכץכץ 15 במאי 2016

מכבי באר שבע היו אחלה וזה הכל אני לא מבין מה הבעיה פה

Comments closed