שמעתם מה הראו אתמול בערוץ הספורט ?

אוהדת הפועל מוצהרת שרה שירים של הפועל.

עו"ד רונית אמיר יניב הינה אוהדת הפועל ת"א שרופה , הדבר אינו סוד כמוס, למעשה בכל הכתבות שגיגלתי הבוקר בידיעה על מינויה העובדה הזו צויינה בגדול (הרבה לפני הרזומה המרשים שלה).

הוא היה על השולחן מהרגע שבו מונתה לתפקיד היוע"מש באיגוד , רונית ידועה בפעילותה במועדון , שימשה כעו"ד פרו בונו בעבר , מחזיקה מנוי ומגיעה לכל משחק.

מעולם לא הסתירה את הדבר.

ולמה שתסתיר ? אישה מוכשרת שעשתה קריירה מרשימה בעולם המשפט.

*

עכשיו מה מסתבר? שהאוהדת השרופה שרה שירי אוהדים בזמן משחק.

וגם שיש קלטת של הסיפור הזה.

ערוץ הספורט זה שמחזיק פרשנים שמכנים את אולמה הביתי של הפועל "המעבדה של מנגלה" נראה מזועזע לחלוטין מהסיפור וכבר ראיתי בטוויטר ובאתר שורה של התייחסויות מגלגלות עיניים באופן מרשים (חפשו את שי האוזמן בטוויטר).

*

אז הנה הדעה שלי בקצרה :

  1. יש בדבר אי נעימות שכן לנראות יש משקל כבד.
  2. אני אישית מעדיף את זה ככה על פני אנשים כמו שמואל פרנקל ושמעון מזרחי שמחזיקים בתפקידים בכירים יותר וידועים באהדה למועדון אחר בעיר.
  3. ערוץ הספורט מדווח על חוסר אובייקטיביות של בעל משרה – הוי האירוניה, האירוניה.
  4. השיר הזה אינו שורה מכל שיר אוהדים אחר , בואו לא נתחסד.
  5. יש בדבר אי נעימות שכן לנראות יש משקל כבד.

 

***** עדכון לפוסט ***

זה מה שעלה (ונמחק מהר ככל הנראה לאחר תלונות) בערוץ הספורט.

חיבור בין האירוע המתואר בפוסט לבין מקרה האלימות של אתמול בערב – נעזוב את זה שאין קשר אפילו ברמת לוחות הזמנים.

איך אפשר בכלל לחבר בין המקרים ? איך אפשר להניח הנחה שבגלל שהיועצת שרה את השיר הספציפי הזה התארגנו 13 מופרעים עם אגרופנים ואלות לפגוע פיסית באוהדים אחרים?

ומי הוא הגורם באיגוד ?

 

*מוקדש לחלק מהתגובות שלא הבינו את החיבור בפוסט *

 

13312849_1436590479699884_581130511721429410_n

סיפור קצר לקיץ
עמדת הבלוג בנוגע לעורכת הדין רונית אמיר יניב, והאם מכבי חזירים.

126 Comments

7even 30 במאי 2016

לא נורא זה מתקזז עם עשרות שנים ששמעון מזרחי היה סגן יו"ר איגוד השופטים אבל אף אחד לא ממש ידע על כך,
או שראשי האיגוד מקבלים הזמנות לכיסאות על הפרקט במשחקי היורוליג.

אחד מהעם 30 במאי 2016

ערוצי הספורט הם האחרונים עם זכות לבוא בטרוניות על אובייקטיביות כשסוכן שחקנים ומאמנים בהווה מפרשנים אצלם.

ואני אוהד בית"ר.

מתן גילור 30 במאי 2016

יניב, בניגוד לפרשני ערוץ הספורט, היא אוחזת בתפקיד ציבורי וממומנת מכספי ציבור. זה לא אותו הדבר.
וזה לא שהיא שרה "יאללה הפועל, הפועל אימפריה, הפועל עולה-עולה" (למרות שגם זה היה עדיף שלא כל עוד היא בתפקיד, אבל ההבדל בין המקרים עצום).
רק חסר שהיא תגיד שיש לה הגנת "אמת דיברתי".

אוריה 30 במאי 2016

אין לי מושג מי זאת הגברת, אבל אם כמו שיניב כתב יש לה רזומה מכובד, אני מניח שהיא תרצה לסכן אותו במקרים שיבואו לפניה רק כדי לדפוק את מכבי (או כל קבוצה אחרת).
אי אפשר שכל אחד יסתובב פה עם עו"ד צמוד שיגיד לו מה "נכון" ומה "לא נכון" לעשות.
בואו נשחרר קצת…

יניב פרנקו 30 במאי 2016

הכל נכון, היא ככל הנראה תסיים את תפקידה.
ועדיין קצת פרופורציות

ירושלמי 30 במאי 2016

פרנקו זה מוסר כפול.
אם אזרח ישראלי כלשהו היה אומר "הערבים נוהרים לקלפיות" זה לא היה מעניין אף אחד.
אבל כשראש ממשלת ישראל אומר זאת, הביקורת צריכה להיאמר.

כשאתה בתפקיד ציבורי או בעמדת מפתח ציבורית אתה צריך להבין שכל מה שאתה אומר (אלא אם נאמר בדלתיים סגורות) יש לו משקל.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

נכון. לכן כתבתי את סעיף 1 פעמיים.

אוריה 30 במאי 2016

אם היא מסיימת את תפקידה זה ממש יציאה מפרופורציות…

ירושלמי 30 במאי 2016

אם היא מסיימת את תפקידה זה מהלך פרופורציונאלי לחלוטין.

בלאנקו 30 במאי 2016

מסכים לגמרי, סתם בולשיט. הבעיה היא ניגודי העניינים הלא ידועים ולא הידועים.
גם לא זכור לי שהייתה כלפיה אי פעם טענה עניינית על העדפת הפועל…

כל המצלמות האלה זה בלתי נסבל, אני מציע שמעכשיו לא רק טב"ח וזהבי יקללו עם יד על הפה גם כל אוהד אשר שימש ו/או משמש ו/או עשוי לשמש בתפקיד בעל אופי ציבורי כלשהו ישיר את שירי האוהדים עם יד על הפה.

אוריה 30 במאי 2016

האמת, כאוהד מכבי במחשבה ראשונה לא אהבתי את זה.
במחשבה שנייה, כולם פה מעורבבים עם כולם, אז בואו לא נתחסד…

miranda veracruz de la hoya cardenal 30 במאי 2016

מי שלא יודע במה מדובר יחשוב שאוהדי הפועל שרו מחרוזת שירי אריק איינשטיין.
אני תמיד תמה איך אנשים מבוגרים ונורמטיבים שרים שירים כאלה.
מישהו מדמיין "עידוד" כזה ב NBA?

Amir A 30 במאי 2016

וואו. אני לא יודע מה יותר עצוב, מה שהיא עשתה, הפוסט הזה שמנסה להמעיט בערך הסיטואציה, או התגובות.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

אולי זה יעזור לך להחליט מה עצוב יותר היום

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4809540,00.html

Amir A 30 במאי 2016

מה הקשר, תגיד לי? שמיטה והר סיני.

אריק 30 במאי 2016

אין שום קשר לעזאזל!!
שום פעולה גרועה אחרת של מישהו זר לא מכשירה פעולה לא כשרה שלך.

רועי 30 במאי 2016

הבנתי, הבעיה היא הערוץ שפירסם את זה.
"בוא לא נתחסד" אהבתי, גמל, דבשת וכו'.
כל הפוסט הזה הוא התחסדות צבועה, דוחה ואופיינית שלכם.

הייתי ממשכן את הבית שאין לי בשביל שיהיה אותו מקרה, רק שהיועצת המשפטית של האיגוד תהיה עו"ד דסי פורר, שילצמו אותה שרה "הפועל זונה הפועל זונה, הפועל מוצצת לכל השכונה". שיר אוהדים, מה רע ?
זה היה מתחיל בתגובה של היו"ר המהולל (שלא לומר מבחיל) שלכם, על כך שהאיגוד בעצמו מסית לאלימות בעוד שהפועל נענשת על דברים כאלה,
וכמובן שהיה ממשיך בפוסטים שלך ותגובות מזדעקות של חבריך כאן (איתמר, אורן, 7EVEN, צור שפי, וכו").

אגב,
אותו ערוץ הוא זה שפירסם את קריאת השפתיים של אחד, גיא פניני.
גיא פניני הוא שחקן כדורסל (לפחות היה בזמנו), הדבר אינו סוד כמוס, מעלם לא הסתיר את זה, ולמה שיסתיר, עשה קרירה יפה בכדורסל,
עכשיו מה מסתבר, שהשחקן כדורסל הזה עושה טארשטוק בזמן משחק,
וגם יש קלטת של הסיפור הזה.
דה באזר, שמחזיק כותבי פוסטים שאין להם שום בעיה עם החלקים הדוחים בקהל של הפועל נראה מזועזע מכל הסיפור הזה.
ראית באותו לילה ולמחרת לפחות חמישה פוסטים בנושא.

בלאנקו 30 במאי 2016

רועי,
אתה צודק לגמרי שזה מה שהיה קורה אם המקרה הוא הפוך, אבל איך זה משנה לדיון?

עניינית, ולמרות שאני אוהד מכבי, אני לא חושב שזה כזה ביג דיל. זה לא אידיאלי, זה לא חכם, זה לא נראה טוב, אבל זה לא שווה סערה תקשורתית ופתיחת מהדורות.

לכן לא ברור לי מה הטעם בדיון בדרישה שיעשו סיפור גדול ממשהו שהוא לא סיפור גדול, בדיוק כמו שעשו פעם סיפור גדול ממשהו שלא שווה התייחסות (עניין גיא פניני נגיד).

אדם 30 במאי 2016

זה לא סיפור גדול, אבל היא צריכה להתפטר. מי צריך את ניגוד העניינים הזה, סתם עוד מקור לריבים ושנאה.

רועי 30 במאי 2016

הדרישה שלי (גם מהכותבים בדה באזר) היא שלא יעשו סיפורים גדולים לגבי דברים שקורים במכבי בזמן שסיפורים דומים בכל קבוצה אחרת זוכים להתעלמות כמעט מוחלטת.

7even 30 במאי 2016

אף אחד לא עשה רעש מזה ששמעון זמרחי הוא הבוס של אלו ששופטים את קבוצתו כבר 30 שנה.
ראית שמישהו אי פעם דיבר על זה. מכבי משקיטים את זה יפה וכל הכבוד להם על כך

רועי 30 במאי 2016

ושוב, בגלל שאתה קשה הבנה כנראה,
הסיפור זה לא שהיא אוהדת הפועל, הסיפור היא שבזמן שהיא משמשת כיועצת משפטית של האיגוד היא שרה "מכבי חזירים".

7even 30 במאי 2016

נו ואם אוהדי מכבי שרים טועמה מחבל הם חושבים שהוא מחבל?
היא שרה את זה כחלק מעידוד. היא לא חושבת ככה וזה לא אומר שהיא תנהג בהם כחזירים כשיבואו לפתחה בטענה כלשהי.

רועי 30 במאי 2016

גם גיא פניני אמר לשוודי מה שאמר כחלק מטראשטוק, הוא לא באמת חשב שאבא שלו נאצי ולא באמת רצה שלאבא שלו יהיה סרטן .
זו רמת התגובה שלך.
אתה מבין את הבעיתיות ?

7even 30 במאי 2016

סליחה? לזרום עם שיר, מקביל להטחת קללות אישית בבנאדם?
איפה אתה חי תגיד לי?

חוצמזה – אתה ישר עובר לתקיפות אישיות כשמשהו לא נראה לך.
צא מהסרט – אתה מגן על מכבי והם בתמורה מכפילים לך את המנוי.

-גיסנו- 30 במאי 2016

זה שהיא "זרמה עם השיר" ו"שיבשה את המילים" זה כמו שטוטו תמוז "עשה לעצמו תנועת השתקה כדי להירגע מכל הקריאות הגזעניות הקשות" אחרי שכבש נגד בית"ר?
נו באמת.
אני מקווה שאפילו היא לא מאמינה לעצמה.
ותגיד, כששרים לשמעון מזרחי להתאבד או ששרים לרגב פנאן איפה אבא – זה "לזרום על השיר" או קללות אישיות?

העיקר שאתה מזדעק על הגנה אוטומטית על מכבי…

היסטוריון ששל ספורט 30 במאי 2016

+ 1000
אם היה הפוך האדמה בארץ הייתה רועדת וזה לא היה נגמר לפני ישיבת ממשלה ודיוני כנסת.
רק בחודש הקודם זהבי שהוא רק שחקן לא בתפקיד ממלכתי של יועץ משפטי אמר את האמת שבאווירת העוינות בסכנין הוא הרגיש כמו ברמאללה ….מה עשו לו והיום בסכנין כבר רוצים לשלול ממנו המנוי לקפטן ….
והנה מגיעה יועצת משפטית שזה תמיד תפקיד רגיש ומשתלחת .
לא רוצה להשתמש במילים לא יפות אבל רק בגלל החוסר חכמה הייתי משעה אותה.

אדם 30 במאי 2016

צריך לשלול לו את הקפטן כי קפטן לא יכול לומר את מה שאמר על חבר לנבחרת.

בלייק 30 במאי 2016

אבל הוא לא אמר את זה כקפטן הנבחרת, אלא קודם למינוי.
אולי לא היו צריכים למנות אותו מתלכתחילה. עכשיו לשלול את הסרט יהיה מצחיק.

ועדיין, קפטן זה קשקוש (ויסלחו לי כל הקפטנים), היועצת המשפטית שכל תפקידה הוא אוביקטיביות הוכיחה שהיא לא ראויה לתפקיד (בעיני).

אדם 30 במאי 2016

לשלול, לא לתת, מבחינתי זה אותו הדבר. הוא ללא ספק הוכיח שהוא לא ראוי למינוי הזה. היועצת הוכיחה כלום, סתם טיפשות.

בלייק 30 במאי 2016

בתיאוריה זה אותו דבר. כרגע, במציאות שלנו זה לא כי ההחלטה התקבלה למרות (אולי בכלל?) ההתנהגות של זהבי בחודש האחרון. עכשיו לשלול את הסרט בגלל התנהגות שקדמה למינוי והיתה ברורה וידועה לכל זה כבר חלם.
היועצת מעלה בתפקידה (בניגוד לזהבי שלא היה קפטן הנבחרת אז). היא פועלת מתוך דעה כללית מאוד רעה על מכבי, היא הוכיחה שהיא לא יודעת לנטרל רגשות אלה, ולכן היא לא יכולה לפעול ללא משוא פנים בתפקיד רגיש שדורש בדיוק את זה.

ירושלמי 30 במאי 2016

אדם, אני אנסה להסביר לך מה ההבדל בין זהבי לעו"ד רונית אמיר.

לזהבי אין כל השפעה או יכולת השפעה על החלטות כלשהן בנוגע לנבחרת, זימון שחקנים, שיבוץ שחקנים, או כל דבר אחר.
אפס השפעה, אבל עדיין אמירה שלא הייתה צריכה להיאמר, אבל לאמירה שלו אין משמעות לכן גם אין סיבה לשלול ממנו תפקיד חסר משמעות והשפעה.

לעומתו, לרונית אמיר יש השפעה, מתוקף תפקידה כיועמ"ש היא אמורה לחוות דעת, לייעץ ולקחת חלק בהחלטה של העמדה לדין של קבוצות, שחקנים ואגודות, וגם עקב התפרעויות והתנהגות אלימה מצד אוהדים ושחקנים.

עוד משהו, במהלך הישיבה בה היא מונתה לתפקיד (מתוך כתבה בוואן), שאל אותה חבר הוועדה נאור גלילי מה היחס שלה בקשר לקללות: 'שמעון תתאבד' לאור אהדתה להפועל ת"א.
"אני נגד הקללות", השיבה אמיר-יניב וציינה כי תתמוך בשינוי התקנון על מנת שתתאפשר העמדה לדין על קללות אלה וגם על קללות 'בן זונה'.

עכשיו אני רוצה לראות אותה מעמידה את עצמה לדין.

שמעון כסאח 30 במאי 2016

אין שום סיבה שתעמיד את עצמה לדין מכיוון שמכבי התחילו.

אדם 30 במאי 2016

לא השוותי ביניהם כלל, רק התייחסתי לנאמר על זהבי. את דעתי על המקרה הבעתי בתגובה נפרדת

היסטוריון של ספורט 30 במאי 2016

רק שהטענה של סכנין לגבי שלילת הקפטן לא הייתה כי הוא אמר מה שאמר על קינן ( ואגב עקרונית אני מסכים איתך שאם היה כבר קפטן זה היה הרבה יותר בעייתי אבל מכיוון שעוד לא מונה רשמית וגם זה פחות נורא לטעמי אך זה לא ראוי לדבר כך על חבר לנבחרת מבלי קשר אם אתה קפטן או לא…..אלישע אמר שהוא לא עבר את הקו האדום ….ואני מסכים עם אלישע למרות שזה צורם ).
נחזור לסכנין הם לא רצו לשלול מזהבי את סרט הקפטן בגלל קינן אלא בגלל "רמאללה"

צור שפי 30 במאי 2016

רועי – מכיוון שעשית לי כבוד ונקבת בשמי כאוהד מזדעק אשמח שתגבה בדוגמא. דבר אחד ברור לי גם בלי הדוגמה – מספר התגובות שלך גדול בהרבה משלי ככה שלפחות כמותית אתה הרבה יותר מזדעק ממני – גם את התגובה הזו לא הייתי כותב אם לא הייתי נכנס לפה/מקלדת שלך.

צור שפי 30 במאי 2016

נ.ב.. רק לרקורד – יועצת משפטית לא צריכה להתנהג ככה.

אריק 30 במאי 2016

מה יהיה עם הביצה הסרוחה הזאת?
יניב. אם היתה בערוץ הספורט היתה יכולה לעשות מה שרוצה כל עוד המעביד מקבל את זה.
כשהיא בתפקיד היוע"מ, תפקיד ציבורי, היא לא יכולה לעשות מה שעשתה ועליה להתפטר.
זהו. זה כל הסיפור. כעת תוכל לשיר ככל העולה על רוחה. שתוותר על אחד מהשניים, לא דרישה כזאת גדולה.
דבר נוסף – אין דבר פחות פרודוקטיבי מלהגיד גם זה וגם ההוא, תוך שבשם הקבוצה שלך אתה מוכן להגן כמעט על הכל.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

ההקשר של ערוץ הספורט הוא גלגול העיניים של הערוץ וחלק מפרשניו.

רועי 30 במאי 2016

מי כמוכם מבין בגלגול עיניים.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

מי באמת ?

אריק 30 במאי 2016

וההקשר של מזרחי?
יש פה מישהו שיגיד הקבוצה/האוהדים עשו משהו לא בסדר (מבלי לומרמגם ההם וגם האלו)?
סתם ככה פשוט להודות שהעניין לא מקובל?

יניב פרנקו 30 במאי 2016

מה קשור הקבוצה והאוהדים ?
היא עשתה פאשלה (לא כזו גדולה בעיני, אבל פאשלה) ותשלם על זה בתפקיד הנוכחי והעסק ימשיך קדימה.

אריק 30 במאי 2016

בודאי שלא גדולה, בכלל לא, וערוץ הספורט זה גועל נפש מרוכז. לא קשור לזה שלא צריך להיתמם, כשהיא נמצאת בתפקיד שלא תגיע למשחקים כאוהדת, לא מסובך. יש לי בעיה עם זה שכל האוהדים מייד מחפשים השוואות לקבוצות אחרות.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

קצת מסובך, אין שום מניעה על הופעה למשחק כאוהדת – זה היה על השולחן מההתחלה.
מצופה ממנה להתנהגות ממלכתית. לא עשתה את זה. חבל מאוד. תשלם מחיר (בעיקר תדמיתי) ופה זה אמור להיסגר.
אבל אוהדים זה אוהדים והדיון תמיד יהיה מוטה לבחירת החולצה שלך בגיל 6 – מגוף תקשורת אתה מצפה להתנהלות אחרת. שקולה ואובייקטיבית.

-גיסנו- 30 במאי 2016

תקשורת ספורט שקולה ואובייקטיבית, אחד האוקסימורונים

היסטוריון ששל ספורט 30 במאי 2016

לא הבנתי את השורה זה היה על השולחן מהתחלה ?
מה זו האחיזת עיניים הזו ?
נניח שהיא בשביל הגלוי הנאות אמרה אני אוהדת קבוצה כל שהיא האם עכשיו היא לא צריכה לגלות ממלכתיות ?
לדעתי יש טעם לפגם בכלל שהיא בכלל הולכת למשחקים כמזוהה עם קבוצה.
בעיני הנכון הוא שאם היא תלך למשחק אז רק כנציגת איגוד נקודה.
הבעיה במה שהיא עשתה גדולה מאד.
1. חוסר ממלאכתיות מינימלי .
2. התנהגות נלוזה ולא נהותה .
3. חוסר טקט גדול .

יניב פרנקו 30 במאי 2016

חוסר טקט וממלכתיות מקבל.
מה נלוז במה שעשתה ?

צהוב כחול 47 30 במאי 2016

בולשביקים הייתם ותמיד תהיו

אריאל גרייזס 30 במאי 2016

די, נו, לא באמת האשמת את ערוץ הספורט עכשיו, נכון?

יניב פרנקו 30 במאי 2016

העדכון לפוסט אומר הכל.

רועי 30 במאי 2016

רגע, אז בציטוט כביכול של גורם באיגוד ערוץ הספורט הוא כן אמין ?
עזוב יניב, אתה מביך את עצמך מרגע לרגע.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

אתה חושב שהפיסקה הזו הייתה צריכה להתפרסם ?

רועי 30 במאי 2016

לא, והעובדה היא שאתה היחיד שהספיק לראות אותה.
בלי קשר אם פורסמה או לא, מי אומר שהיא נכונה ?
ושוב אתה מצליח להסית את הדיון לערוץ הספורט, שאף אחד לא חולק על אפסיותו. וזה מה שמעצבן, זה שהסיפור פורסם בערוץ ביזיוני לא משנה את החומרה שלו.
איזה פוסט היית כותב במקרה שהסיפור הזה היה מתפרסם בוואלה ספורט ?
שוורד כהן מקורבת לפדרמן ?

יניב פרנקו 30 במאי 2016

אני ממש לא היחיד.
וזה לא משנה – כי זו דוגמא לקו המעוות של ערוץ הספורט ולבעיה האדירה שבבעלות הצולבת פה.

לא יודע להשיב על לך על מה היה קורה אילו.

רועי 30 במאי 2016

זו היתה "בעיה אדירה" כפי שאתה מתאר אם הדברים לא היו ידועים, הכל ידוע, כולם יודעים מי נגד מי,
מי שבוחר לראות את הערוץ הזה יודע טוב מאוד מה הוא הולך לקבל.

ולכל זה אין שום קשר למקרה של היועצת המשפטית, זה רק סיפק לך סיבה לגמד את זה ולהפנות את האש למקומות אחרים.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

גם ילד בן 14 שרואה חדשות הספורט או היציע ואת העריכה המגמתית שנמשכת שנים מבין את הסוגיה.

רועי 30 במאי 2016

גם ילד בן 14 שקורא YNET.

-גיסנו- 30 במאי 2016

הדאגה לשלום נפשו הרכה של הנוער בעת קריאת אתר ספורט פח, זה מאותו מקום של הדאגה לשלום ההגינות האוניברסלית של הכדורגל העולמי, וכן נפשם הרכה של הילדים שיראו כזה מעשה עוולה, אחרי הוצאת החוץ של טב"ח נגד סכנין?

נולי 30 במאי 2016

די, אל תשווה. הוצאת החוץ של טב"ח מול סכנין היא לא פחות מפשע נגד האנושות. כאן מדובר בסתם התנהגות קלת דעת של יועצת משפטית, שנסחפה עם האהדה היוקדת שלה להפועל ושכחה רק לרגע את תפקידה באיגוד.

עידן. 30 במאי 2016

לא שאני בא להגן על ערוץ 5 המאוס, אבל כל עניין הבעלות הצולבת לא ממש הפריע לערוץ הזה להיכנס באמ אמא של פניני אחרי מקרה שולדבראנד (מקרה שאפשר די בקלות להשוות למקרה פה).

אם יש בעיה היא בעיקר שערוץ 5 מחפש בעיקר את הצהוב ( no pun intended), אבל זו בעיה שנכונה לגבי רוב ערוצי המדיה היום.

אדם 30 במאי 2016

מעניין שלי בתור אוהד הפועל לא היה מושג שיש לנו אדם בתפקיד שכזה. למען הסר ספק, תפקיד זה לא אמור להיות מאויש ע״י אוהדים שרופים, זה לא נראה טוב ופותח מקום לדברים כמו שקרו.
מצד שני, פרנקל, אבל למי איכפת…

-גיסנו- 30 במאי 2016

היה פעם תיעוד של פרנקל יושב ביציע ושר "הפועל זונה"?

אני גם חושב שזה בעיקר נראה רע ולא באמת חשוב, לא זכור לי שהיא איזו דמות ידועה בהטיית החלטות בהתאם לאהדה שלה או משהו בסגנון. אין כמעט מישהו שעוסק בכדורגל בצורה כזו או אחרת שהוא לא אוהד של קבוצה. אז אף אחד לא מבקש לכבות את האהדה אבל לפחות תשמרי על טאקט מינימלי.

רועי 30 במאי 2016

למרות הניסיון היפה של יניב להסית את הסיפור לכך שהטענות הן על כך שאוהדת שרופה של הפועל מאיישת את התפקיד, אלה בכלל לא הטענות.
לי בתור אוהד מכבי אין בעיה עם זה שהיא אוהדת שרופה של הפועל. הבעיה היא ששתפקידה הנוכחי היא לא יכולה לעשות את מה שהיא עשתה אתמול. נקודה.

אדם 30 במאי 2016

מסכימים שהיא לא יכולה לעשות את זה, אבל זו הנקודה, אי אפשר להתעלם ממי שאתה לאורך זמן. לכן אוהד שרוף לא יכול למלא תפקיד בהתאחדות, זה ניגוד עניינים בוטה מידי שבסופו של דבר יתפוצץ (ע״ע לוזון).

עירן 31 במאי 2016

רועי, בקטנה: סיפור מסיטים לכיוון אחר, לא "מסיתים" אותו.

אלעד 30 במאי 2016

זה סתם בולשיט.

לעניין יותר חשוב – לא משנה איך ייגמר משחק 5, גם אם נפסיד ב-50 הפרש ורובינסון יעלה ליציע ויתחיל לחנוק אוהדים, לדעתי אפשר לסמן את המהלך של הבאתו (ממנו מאוד חששתי) כהצלחה גדולה. זה פשוט פאן-פאן-פאן לאורך כל הדרך.

7even 30 במאי 2016

+5

השמן 30 במאי 2016

פשוט מדהים איך אנשים לא רואים את הדבשת של עצמם.
אני לא סובל את מכבי תל אביב כדורסל וברור ששליטתו של שמעון מזרחי באיגוד זו שחיתות לשמה אבל ההיתממות שלך פרנקו… תהיה לי בריא.
אם זו אוהדת מכבי אתם כולכם פה על הבריקדות. לא צריך למנות לתפקיד רשמי אוהדת שרופה, יש מספיק עורכי דין במדינה הזו, וברור שאחרי המופע הזה היא צריכה ללכת. שוב זה לא אומר כלום על ענייני פרנקל מזרחי.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

היא תלך הביתה (כלומר טכנית היא מספקת את השירות הזה בריטיינר קטן מבחינתה).

רועי 30 במאי 2016

כל אוהדי הפועל זורקים את השטות הזו של פרנקל,
ואני מת לדעת איפה לי זה עוזר שהוא אוהד מכבי,
בוא נראה, אולי בזה שהאליפות כאן מוכרעת בפיינל פור ב 10 שנים האחרונות ? אה לא, זה לא טוב למכבי.
אולי בצורה של כל מיני חוקי צעירים, רוסים, זרים, נימולים.אה, גם לא טוב למכבי.
אז איפה זה מתבטא ? מישהו ?

רועי 30 במאי 2016

זה לא עונה לשאלתי.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

אתה עכשיו המיתמם.
שמואל פרנקל הוא כלי פוליטי במאבק בין הקבוצות בארץ – הוא לקח צד מההתחלה – זה שאין לו מספיק כוח זה דבר אחר.

רועי 30 במאי 2016

איזה צד הוא לקח ? בשירי "שמעון מזרחי תתאבד" ?
זה לא רציני.

ישי 30 במאי 2016

אין לי מושג את מי הוא אוהד ואם זה ידוע (אני אוהד מהבית, לא מגיע למגרשים ובאמת שאין לי מושג).
הטענה שהוא לקח צד היא מגוחכת. הוא החליט שהשיר לא צריך להיות. להגיד שזה מראה שהוא אוהד מכבי זה פשוט נרדפות. אפשר להתווכח עם ההחלטה, אבל אני ממש לא רואה איך זה מעיד משהו. ברור לי שרוב בני האדם שהם לא אוהדי הפועל חושבים שזה שיר מגעיל ושאוהדי הפועל הם מגעילים (זה בגדול באמת נכון), והמרחק מהמיאוס מהשיר ועד האיסור עליו הוא ממש לא גדול אצל רוב האנשים (רוב האנשים הם לא ג'ון סטיוארט מיל והם נוטים לחשוב שצריך לאסור את מה שהם לא אוהבים בלי לחשוב על יסודות הדמוקרטיה).

יניב פרנקו 30 במאי 2016

השיר על שמעון מזרחי הוא שיר חוקי.אני מקווה שהפועל תעשה "המאירי" ותפנה לבית משפט חיצוני כדי להסיר את האיוולת הזאת.
אי אפשר להעניש קבוצה על שירי אוהדים נקודה. זה נוגד את החוקים הבסיסיים במדינה.

שמואל פרנקל הוביל קו חמור של ענישה ורדיפה – המקרה ששמתי עליו לינק היה חמור.

השיר על שמעון מזרחי מושר בעוד אולמות לרבות הארנה בירושלים – הענישה שם שונה.

הבעייתיות במינוי שלו גדולה.

ישי 30 במאי 2016

אני מסכים איתך שאסור לאסור את השיר המגעיל הזה. אני ממש לא חושב שזה שמישהו החליט לצאת למלחמה נגד גועל הנפש שהקהל של הפועל מביא למגרשים, אומר שהוא אוהד מכבי. זה אומר שהקיבה שלו לא מאוד חזקה ושהוא לא ליברל גדול.

היסטוריון ששל ספורט 30 במאי 2016

רק לאוהדי ביתר אסור לשיר טועמה מחבל זה כבר לא חוקי יניב .
ממש שוחרי שוויון .

תני 30 במאי 2016

אבל מגעיל. חוקי אבל מגעיל.
מה לנו מהפוליטיקאים שלנו ששכחו לגמרי מכללי אתיקה ומוסר והרף היחידי שנותר הוא הרף הפלילי.
אז נכון. השיר חוקי. ומגעיל. מאוד.

-גיסנו- 30 במאי 2016

למה זה נוגד את החוקים?
לא שאני בא לגונן על בית הדין או משהו, אבל אני לא מכיר מניעה חוקית להחלת אחריות שילוחית מסוג זה. זאת אומרת, מעבר לעבירה קשה על חוק ההגיון….

*מצידי אגב שיעשו "המאירי" לכל החלטה של בית הדין הרקוב הזה, ללא קשר לזהות העותרת.

7even 30 במאי 2016

רועי, לידיעתך:
סגן יו"ר איגוד השופטים ב-30 שנה האחרונות(שמעון מזרחי) הצביע בעד קיום פיינל פור בישראל כשהוצע הרעיון.
הוא התנה זאת בכך שהפיינל פור יהיה ביד אליהו.

תלמד קצת היסטוריה, ותחזור לפה לנהל דיונים על היסטוריה.

רועי 30 במאי 2016

בחייאת ראבאק, ההחלטה נפלה בלי קשר לאם היה מצביע בעד או נגד, הוא ניסה להוציא את המקסימום. קוראים לזה פוליטיקה.

7even 30 במאי 2016

הצביע בעד? תודה.
רק אל תגיד שמכבי התנגדו

אנונימוס 30 במאי 2016

הוא התנה זאת בכך שהמנהלת תצביע בעד אישור השריון ליורוליג. זה היה הדבר הבאמת חשוב. ובדיעבד עשו עסקה לא רעה בכלל.

היסטוריון ששל ספורט 30 במאי 2016

לא נכון .
מכבי משוריינת ליורוליג בגלל….היורוליג שלא מעניינת אותה אלופת גביע קופל.

ושלא יובן לא נכון זו שיטה פסולה ובלתי ספורטיבית אבל לא קשורה לאיגוד הישראלי אלא ליורוליג המושחת.
ואגב כשהוקם היורוליג …..מכבי התנגדה ושיחקה בסופר ליג אך דווקא קבוצות אחרות בארץ שיחקו במפעל …..( רעננה וירושלים )

7even 30 במאי 2016

מסכים בהחלט

ניב 30 במאי 2016

מעניין לי תתח…

ישי 30 במאי 2016

הערוץ שחשף את זה, שם את זה כמובן בתור הידיעה המרכזית עם פולואפים באתרים אחרים זה מקבל את המקום ההגיוני – סקנדל שמגיע לכותרות המשניות. היא ממש לא הייתה צריכה לעשות את זה, ונראה שאפילו אתה מבין את זה. התגובות ממש נורמליות. אף אחד לא עשה מזה כזה סיפור. הסיפור היחיד הוא כאן כיוון שיש כאן הזדמנות לאוהדי הפועל לראות איך כל העולם נגדם. כשיש איזה משהו מינורי נגד מכבי ישר נגלה שטלב"י בטוח שכל העולם מתכנס במרתפים סודיים כדי לטכס עצה נגד מכבי. כשיש משהו נגד הפועל אותו דבר אצל פרנקו. תרגיעו.
השאלה היותר חשובה היא נגד מי להיות במשחק 5. נראה לי שאני נגד ירושלים כי הסיכוי לנצח במשחק בודד בארנה נגד ת"א יותר טוב + יש יותר סיכוי שאילת יעיפו את ת"א.

ר.בקצה 30 במאי 2016

עוד שאלה חשובה-
האם מסתובב בישראל פלינדרום של הגברת, אדם בשם יניב אמיר-רונית?
ואם הוא אכן קיים, מי ייתן שמדובר בעו"ד אוהד מכבי, שלגמרי במקרה ניגש למכרז על תפקיד היועץ המשפטי באיגוד…

תומר 31 במאי 2016

פלינדרום?

רועי 30 במאי 2016

"אני משבשת סידרתית של שירים ומילות שירים ושרה אותם עם צליל דומה."
אוהדת הפועל או לא אוהדת הפועל ?

ירושלמי 30 במאי 2016

חבל שפניני לא השתמש בתירוץ הזה.

אחד מהעם 30 במאי 2016

אם פניני היה אומר שהוא לא יודע מה זה "נאצי" או "סרטן" הייתי מאמין לו…

יואח האדום 30 במאי 2016

תירוצים יותר גרועים משל שמעון מזרחי.

ק. 30 במאי 2016

יאללה שיגיע כבר משחק 7 באוראקל ארינה

ניק 30 במאי 2016

לא הבנתם אותה בכלל, היא לא שרה "מכבי חזירים" אלא "מכבי לא מחזירים (כדור)" .

-גיסנו- 30 במאי 2016

לא רע בכלל :)

ירושלמי 30 במאי 2016

ומה לגבי "ביתר אנאלפבתים"?

אדם בן דוד 30 במאי 2016

כבר הגבתי ככה בפוסט השני-
האם העובדה שכולם רק מדברים על ה"מכבי חזירים" זה בגלל שבית"ר אנלפבתים זה קונצנזוס?

ירושלמי 30 במאי 2016

ממש לא נכון, מדובר בטעות עובדתית.
הדיווח בידיעה הינו שגוי, 13 האוהדים שנתפסו אורבים לאוהדי הפועל, נתפסו כשבאמתחתם כלי כתיבה ולא כלי משחית.
מכאן שהם לא אנאלפבתים.

בלייק 30 במאי 2016

זה ממש לא רק אי-נעימות.
אני מסכים שזאת דרישה בעייתית לחפש "נייטרלים" באיוש תפקידים כאלה. אבל איך עו"ד הנכבדת מצפה שהחלטות שלה יתקבלו על ידי מנהלי ואוהדי מכבי תל אביב, אותם היא נוהגת לכנות חזירים מעת לעת. אני אעזוב את בית"ר שלא ממש רלוונטית בענף הזה.
היא גם הראתה חושים חולים (גם ככה יודעים שאת אוהת הפועל, למה להצית אש סתם?? ולא, לא ערוץ הספורט הצית את האש הפעם), חוסר מודעות וניתוק מהסיטואציה, כל אלה מעידים על חוסר התאמתה לתפקיד.

ארז 30 במאי 2016

לא מקבל.
כבר למדנו על בשרנו שאת תפקידה היא ממלאת היטב (ובלשון המעטה לא ראינו אצלה איפה ואיפה. לפחות לא לטובתנו).
אבל ברמת הנראות, ואפילו (סליחה מראש) ברמת החינוך והמוסריות – היא חייבת ללכת. מיד. רצוי ביוזמתה.
על כל השאר אפשר לדבר אח"כ.

wazza 30 במאי 2016

#להפועלמותרהכלתמידמסכנים

אורי 30 במאי 2016

אם פרנקל או שמעון היו השרים הפועל זונה, אני בטוח שהיית כותב פוסט הפוך

נדבושקה 30 במאי 2016

הפוסט שלך שובר את שיאי ההיתממות (בדר"כ אני נהנה לקרוא אותך).

לקחת את הסיטואציה הכי ברורה שיש וניסית לגמד אותה בצורה מניפולטיבית ומיתממת ובמקביל להסיט את הדיון לפרט הבאמת שולי במקרה הספציפי הזה שהידיעה פורסמה בערוץ הספורט.

"היא רק שרה שירי אוהדים" ??? REALLY??? (פה הייתי אמור להכניס המון דוגמאות ל"שירי אוהדים" אבל אתה כבר מבין את כוונתי.ולדעתי אתה הבנת את כוונתי עוד לפני שבכלל כתבת את הפוסט שלך וזה מה שבאמת מעציב. )

הפונקציה המשפטית באיגוד שאמונה על ההמלצות האם להעמיד לדין קבוצות שבמהלך משחקיהן נשמעו קריאות בלתי ראויות, ובנוסף על כך גם ממליצה מה יהיה העונש הראוי, נתפסה בקלקלתה וראוי שמחר בבוקר תסיים את תפקידה.

AS SIMPLE AS THAT

מה הקשר להפועל ת"א,מכבי ת"א ערוץ הספורט וכו'.

שלו 30 במאי 2016

באמת,
בדה באזר כותבים על עריץ הספורט.
ממש עונת המלפפונים.
בלי קשר לנושא, ערוץ טלוויזיה שלא משדר ספורט ונוקט בגישה אנטי ספורט בתכניותיו צריך להיות אוויר באתר ספורט שחי ונושם ספורט בלי קשר לאהדת הכותבים.
ובקשר לנושא, מה אכפת לי מה היא שרה או אוהדת.
אם זה משפיע על עבודתה שתפוטר, אם היא טובה שתקודם.

אביטל 30 במאי 2016

לרוב אתה מאד מדייק יניב לדעתי לא הפעם.

אני ממש לא נבהל מקריאות אוהדים וזה לא נורא אבל בחייאת היא היועצת המשפטית. זה לא שראינו איזה אוהד אדום מפורסם ששר(נניח סתם לצורך ההשוואה והעניין – גלעד בלום) ביתר אנאלפבתים מכבי חזירים(החלק הראשון גזעני אגב) .אם זה מה שהיה אז שטויות זה שיר אוהדים. אבל בחייאת זוהי היועצת המשפטית(וגם היא ליד בתה בת ה12) .

מדוע זה שפניני אמר לשולדברנד אבא שלך נאצי שיקבל סרטן בראש זה חמור? הרי בינינו זו בסך קללה של אוהדים(ושל הרבה אוהדי הפועל , ואני יודע זאת איחלו לי את זהבנוקיה בדיוק באותו דרבי בנוקיה דאז) ועוד שנאמרה בלהט משחק וכטראש טוק. העניין הוא שפניני שחקן וקפטן במכבי. אני חושב שיועצת משפטית באיגוד זה אפילו יותר מקפטן של קבוצה ומעמדה מחייב אף יותר.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

פניני חטף את האש בעיקר על מופע הצביעות שלו מאחר ויום לפני המשחק הופיע במסיבת עיתונאים וגינה בעוצמה את תופעת שירי השואה ואז נתפש.
אבל מעבר לביקורת ציבורית (שגם היא תסחוב את זה לאורך תקופה) מה קרה לו ?

ישי 30 במאי 2016

ומה קרה לה?
כתבו עליה באתרי הספורט ובדיוק על זה אתה נזעק. אז גם על פניני כתבו באתרי ספורט.

יניב פרנקו 30 במאי 2016

הימור סביר שתסיים את תפקידה.

בלייק 30 במאי 2016

גיא פניני חצה גבול.
רונית אמיר מעלה בתפקידה.

נדבושקה 30 במאי 2016

אם ההימור שתסיים את תפקידה הוא לדבריך "סביר" אז כנראה שגם אתה באיזשהו אופן מודע לכך שמה שהיא עשתה חרג בצורה גדולה מהנורמה המצופה ממנה .

בנאדם לא מסיים את תפקידו רק כי הסיפור נחשף בכלי תקשורת מסויים וגם לא בגלל שהוא "רק שר שירי אוהדים"

ישי 30 במאי 2016

אבל גם אתה כתבת שהיא צריכה לסיים את תפקידה. אז מה אתה רוצה?

Lord Anthony 30 במאי 2016

הוא קיבל קנס די משמעותי

נדבושקה 30 במאי 2016

מה קרה לו? הריקושטים כמעט גמרו לו את הקריירה (שלא יהיה ספק- הוא יכול להאשים רק את עצמו) ופגעו לו בצורה די משמעותית בכיס.וגם נשלל ממנו סרט הקפטן שזה אמנם לא פגיעה בכיס אך כן סוג של פגיעה מקצועית.

ואתה טועה- פניני ממש לא חטף את האש בגלל שיום לפני זה גינה קריאות מהסוג הזה. רוב הציבור הרחב שנחשף לסיפור בכלל לא ידע שהיתה מסיבת עיתונאים כזו ומה נאמר בה. הציבור הרחב בעיקר זוכר שפניני קרא קריאות מתועבות וזהו.

א ח 30 במאי 2016

אני אוהד מכבי…
ולא מסכים איתך שצריך סיבה למה פניני חטף..
לא מעניין אותי בתור אוהד שרוצה לבוא עם הילד שלו, אם פניני דיבר נגד יום לפני…
מאז, מבחינתי, הוא לא קפטן.. סתם שחקן שסרח והזמן והאוהדים מחלו לו.. כמו שימחלו לפואד.. אתה מבין, שניהם הורסים את חווית המשחק בשבילי.. גם מהצד האדום, או הצהוב או כל צד..
ביום שכולם יהיו נגד החרא הזה, אז יהיה בסדר..
בינתיים כל אחד מסביר למה הצד שלו צודק..

Amir A 30 במאי 2016

אחרי כמה שעות, עדכון פוסט אחד ו-105 תגובות כל מה שאני יכול לעשות זה קופי-פייסט לתגובה המוקדמת שלי:
"וואו. אני לא יודע מה יותר עצוב, מה שהיא עשתה, הפוסט הזה שמנסה להמעיט בערך הסיטואציה, או התגובות.".

במקום לעסוק בשאלה מה לעשות עם יועץ משפטי שאמור למראית עין לשמור על אובייקטיביות ונתפס שר שירי טריבונה נגד קבוצות אחרות עוסקים כאן בשאלות כמו:

1. האם לערוץ הספורט יש זכות מוסרית לפרסם ולפמפם את זה (זה לא חשוב. לאכסניה שפרסמה את זה אין השפעה על העובדות. הן מה שהן).
2. האם לאוהדי מכבי "שמעון מזרחי" ת"א מותר לקפוץ (בהחלט. מעשיה של הגברת אינם תלויים בשאלה מי מבקר אותם).
3. האם לא חשוב יותר להתמקד בנושאים כמו האלימות של אוהדי בית"ר הערב (לא כל כך ברור לי למה יש כאן או זה או זה. באחד המשטרה צריכה לטפל במישור הפלילי ובשני איגוד הספורט ומי שלא משלם את שכרה של הגברת במישור הציבורי).
4. האם אין לגברת זכות לעודד את קבוצתה האהודה כמו אחרון האוהדים (בהחלט יש לה. שתתכבד ותעזוב את תפקידה אשר דורש מראית עין, והרבה יותר ממראית עין, של אובייקטיביות).

הייתי בטוח שאקום בבוקר ואגלה שהגברת כבר הניחה את המפתחות על השולחן. עוד לא קרה?

-גיסנו- 30 במאי 2016

בינתיים היא טענה שהיא "משבשת את המילים" ורק זורמת עם המוזיקה של השיר, כמעט היינו הך

Amir A 30 במאי 2016

משעשע. לפחות חוש הומור יש לגברת.

ירושלמי 30 במאי 2016

זה מקפיץ אותה מיד לעשרת הגדולים במצעד של "אבטיח"
http://www.avatiach.com/index.jsp

-גיסנו- 30 במאי 2016

היות וזה לא נאמר כבדיחה, אני פחות מתרשם

איציק 30 במאי 2016

יש עדויות מוצקות שהיא שרה את המילים "You'll never walk alone"

Yavor 30 במאי 2016

מסכים ביותר – יש כאן "ספורט לאומי" של לשפוט דברים לפי אומרם, ולא לפי תוכנם.

ולגבי התהייה בסוף: נדמה לי שהיא בחו"ל ולכן זה עוד לא קרה.

יהושע 30 במאי 2016

ערוץ הספורט ומכבי הם מאפיה מושחתת

הפועל סתם מגעילים

אבל אין קשר ביניהם. פוסט מיותר

באבא ימים 30 במאי 2016

בתפקיד איש הוידיאו של ״בצלם״- ערוץ הספורט

בתפקיד נפתלי בנט, אביגדור ליברמן וחבורת בנצי גופשטיין -אוהדים של הפועל תל אביב

בתפקיד אלאור "הוא זז״ עזריה- רונית ״אני משבשת מילים״ יניב.

מסימני הזמן

Comments closed