טלנובלה תל אביבית רגילה

עוד פרק במשיכות בצמה של 2 קבוצות תל אביביות

השנתיים האחרונות נפלאות עבור גולדהאר בכל הקשור להכנסות, צמפיונס, זהבי, אירופאית – כסף הולך לכסף.

אני אישית לא בטוח שהוא מסיים אותם בפלוס אבל זה לא באמת משנה – גולדהאר ראה את האור ומתחיל להבין את מה שהבינו בהפועל בשנים הטובות – הכסף הגדול בכדורגל הישראלי לא נמצא במזכרות, כרטיסים וספונסרים – הוא נמצא באירופה והשבחת שחקנים.

*

הקיץ שעבר מתפתח להיות טראומטי ברמות של ההסתדרות – השגיאות שנעשו בו אדירות והסיפור עם מנדיונדו , לא משנה איך ייגמר, הוא עוד הוכחה לבעיה של הקיץ ההוא.

ובקיץ ההוא הפועל באה עם אסטרטגיה – שנשמעה לי אז מאוד הגיונית – ללכת על הצעירים המוכשרים – לתת לעשירות את המנוסים והבשלים וללכת על צעירים – הם זולים , הם מוכנים לבוא , אפשר להשביח אותם, הכל נשמע נפלא.

אלא שזה פשוט לא עבד , אולי זה מתאים לקבוצה אחרת , לא להפועל כרגע

*

תגידו, תראה את טביב , לו זה עובד, חלקית , אבל טביב משלב, 3-4-5 צעירים לצד שחקנים מאוד מנוסים, זרים חזקים, אז זה עובד , וגם לא תמיד.

*

גוטמן עובד מינואר בלנקות את הקיץ שעבר – אבו עביד כבר בחיפה , יחזקאל סגר את משכורות יולי , ספורי מושאל בסכנין, לבומבה מחפשים קבוצה, רייכרט ואלטמן עוברים לספסל, לפחות לגביי אלטמן יש כבר ידיעות שזה הסוף, עומרי שקל וחבריו כבר הלכו בינואר כאמור.

גוטמן רוצה שחקנים בשלים – דגני , ידין, עזרא, שיימן, זרים טובים – תגידו כמה רחוק אפשר ללכת עם פליטי מכבי חיפה והעברות חופשיות , לא ברור ? אבל גוטמן רוצה ניסיון ובשלות.

 

*

ורז יצחק או פאדי נג'אר, יהלומים לעתיד (רז יצחק לא בעיני) – לא שווים כרגע את ההשקעה, גם כי יש טובים כמוהם בהפועל (רז שלמה, שולמסייטר, עדן הרשקוביץ, אנס מחמיד ועוד) גם אחרי השחרורים וגם כי תהליך ההבחלה של שחקן צעיר לוקח המון זמן, ובסופו לא בטוח מה מקבלים, לפעמים אתה מגדל טוואטחה או דאבור ולא גוזר מזה מיליונים, לפעמים אתה שורף שנים על שובל גוזלנים .

כמה דוגמאות יש לשחקן נוער שגדל מגיל 18 במועדון ויצא בגיל 24 לאחר שנים מוצלחות בבוגרים והשאיר אחריו פרנסה טובה לבעלים ?.

*

ואת זה מבין לדעתי גם גולדהאר , יש ביקוש לטל בן חיים, לראיקוביץ, אולי לעוד שחקנים – מה שאפשר לקנות בארץ ב750 אלף יורו אפשר למכור אולי בעוד שנתיים בפי שלוש , במודל הזה מי צריך לעבור בקרית שלום בנוער ומי צריך ללכת לבית"ר רמלה – המודל של מכבי בכל הקשור לצעירים תקוע בדיוק כמו של הפועל.

חלק מהבעיה נעוץ בעיני בסיפור "חריגי הגיל" – מי שמאפשר לגברים בני 19 להישאר בליגת הנוער ולשחק נגד בני 16-17 ולרשום מספרים הורס להם חלק גדול מההתפתחות – האוהדים שמחים גם מתארים בנוער, מפנטזים על היהלומים שגדלים ובטוחים שכל הפתרונות לכל הבעיות נמצאות בנוער – הנה הילדים משחקים כל כך יפה ונתנו השבת ארבע חתיכות לבני יהודה – המציאות מספרת סיפור אחר.

במציאות מה שעשה שגיב יחזקאל הוא הדבר הנכון – התעקש תמיד לשחק וקיבל כרגע מקדמה יפה לקריירה.

*

בקבוצת בוגרים טובה יש מקום למעט מדי כישרונות צעירים , בקצה הפירמידה יש עוד פחות מקום. זה כל הסיפור של היממה האחרונה בטלנובלה שנקראת כדורגל תל אביבי.

 

לקראת האולימפיאדה
בולט: 1 בספטמבר

113 Comments

היסטוריון של ספורט 2 בספטמבר 2016

לדעתי הפועל עשתה עסקה מצוינת עם שגיב יחזקאל …לא חושב שהוא שווה חמישית ממה ששולם עליו.
מה שכן פאדי נג'אר ייתכן ויהיה הדבר המשמעותי ביותר בכל העסקה הזו.
ימים יגידו .

yaron 2 בספטמבר 2016

אני לא יודע לגבי יחזקאל אבל מסכים לגמרי לגבי נג'אר.
כתבתי כבר שהדבר היחיד שיותר קשה מלמצא מגן שמאלי זה למצא בלוגר אוהד ב"ש לדה באזר :-)
אתה לא מוותר על מגן שמאלי גם אם הוא רק פוטנציאל אלא אם המחיר ממש משתלם.
חיפה עשו את הטעות הזאת עם שיימן כשכבר ידעו שטוואטחה יעזוב ולדעתי גם ב"ש עם דוידזאדה.

יוני 3 בספטמבר 2016

גיא זהר שמגיב כאן בקביעות הוא אופציה מעולה לבלוגר אוהד ב״ש.

עדי אבני 2 בספטמבר 2016

גם לגבי פאדי נאג'ר אני לא בטוח- להפועל יש כרגע שלושה מגנים שמאליים לגיטימיים, כולל שולמייסטר שגדול מפאדי בנה וחצי והוא המגן הפותח של נבחרת בנוער. אמנם, כמו שאמר יניב, לך תדע מה יצא מאלה. יתכן שפאדי יבשיל לשחקן בעוד איציק שולמייסטר לא. אבל גם ההפך יתכן, כשכרגע, גם אולי מחמת גיל, שולמייסטר שלם יותר כשחקן מנג'אר. ולקבוצה עם שמיכה קצרה כמו הפועל, לגדל 2 מגנים שמאליים כשבבוגרים יש שניים לגיטימיים כשיימן ושיש זה מותרות גדולות

אורן 2 בספטמבר 2016

יחזקאל כשרון אדיר בעיניי , ובאסה אמיתית שהלך.
לא נראה שאצל גוטמן הוא יכל להצליח. הוא יותר בנוי על משחק של מתפרצות.
הבעיה איתו-לא רואה אותו מקבל הרבה דקות במכבי.
אם יקבל, מאמין שהפועל יצטערו בטירוף.

רועי 2 בספטמבר 2016

" יחזקאל סגר את משכורות יולי"
פחחחח
יותר כמו יממן את החלוץ מאיטליה.

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

החלוץ מאיטליה יקבל את שכרו על עסקה כלשהי בינואר.
פרה פרה. עוד לא נחת וכבר רוצה שכר.

רועי 2 בספטמבר 2016

טוב, אז יממן את התשלום לשירצקי על עאבד.

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

אתה ילד ממש.
על רייכרט עוד לא שילמו. מה אתה רץ לבזבז מזומנים.
מי שלא מוכן לתת שוטף 90 או לפרוס – שיחפש.

שלו 2 בספטמבר 2016

נדמה לי שהחלוץ מאיטליה מגיע מקבוצה שירדה ליגה והכובש העיקרי שלה חולק פליפינית עם טוטי.
בסוף יתברר שהוא בכלל בלם (או מגן שמאלי ואז יהיה אפשר למכור אותו למכבי).

עדי אבני 2 בספטמבר 2016

אני כבר יכול לבשר שהוא לא חלוץ אלא שחקן אגף ימין

ע' 3 בספטמבר 2016

גדול

היסטוריון של ספורט 2 בספטמבר 2016

סגר בדיוק 30 אחוז מהחוב למארטינו .

גיל שלי 2 בספטמבר 2016

ההגיון היחיד בהשקעה בנוער הוא לקוות שגם קבוצות אחרות ישקיעו כך ואולי יצמחו פה שחקנים. עניין לי את התחת שערן גדל בהפועל. מסכים לגמרי עם כל מה שכתבת כאן בעיקר לעניין חריגי הגיל. השימוש בביתר תל אביב רמלה נראה לי הרבה יותר טוב מחריגים

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

אם אתה אבא של ילד בין 19 מוכשר שיכול לשחק בקבוצת ליגת העל או ללכת לביתר רמלה ? לאן אתה שולח אותו ?

גיל שלי 2 בספטמבר 2016

לליגת העל, ביתר רמלה נועדה לאלה שלא מספיק טובים לליגת העל עדיין

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

הייתי לוקח אצלכם את יונתן כהן וארמלי כבר עכשיו לרוטציה בהפועל.

שלו 2 בספטמבר 2016

קראתי באיזה מקום שיורדי מתחזק את הדרבי.
הוא מבין שלאורך זמן דרבי זה דבר חשוב
השקעה מדי פעם בקניית שחקן בהפועל,
משאירה את המועדון עם הראש מחוץ למים.
יום אחד יהיה אצטדיון גדול, ומשחק מול הפועל ימלא אותו.
משחק כזה שווה לדעתי ברוטו שלושה מיליון שקל,
נטו קצת יותר מחצי.
אם הפועל תרד חס וחלילה מול הקבוצה שתחליף אותה לא יהיה כזה בז.
אז קנו את יחזקאל, ישחק עשרה משחקים בליגה ועוד קצת בגביע הטוטו.
עולה פחות מיצחקי ובן בסט ויתן תפוקה זהה, מעט מאוד סיכון, אבל אם יתפתח להיות משהו…
חוץ מזה נראה לי שהוא אמור להיות חלק מהפתרון לשחרור טל בן חיים.

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

לפי ההיגיון הזה יש לגורדי אינטרס שהפועל יהיו בפלייאוף העליון.

שלו 2 בספטמבר 2016

לגמרי,
יחד עם חיפה זה יתרון עצום למכבי על ב"ש.

גיא זהר 2 בספטמבר 2016

השנה הפועל לקחו לנו שתי נקודות אבל בשנה שעברה, לקחו למכבי שתיים ולא היו רחוקים לקחת עוד שתיים ואנחנו ניצחנו אותם פעמיים

yaron 2 בספטמבר 2016

לדעתי הפסדנו את האליפות בתיקו עם הפועל וההחמצה של פרץ.
אפשר כמובן להגיד שאותו דבר קרה גם במשחקים אחרים אבל נצחון בדרבי שווה יותר משלוש נקודות.

גיל שלי 2 בספטמבר 2016

אני קיוויתי שג'ורדי ילך על הפול מונטי, יממן לכם את ברק ועדן ועוד כסף ויקח את שוינפלד כחלוץ מחליף, בעיקר כדי שיהיה לכם סיכוי לשרוד

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

תשאיר משהו לינואר.
יצחקי הולך לביתר. אבל עדן עוד יבוא אלינו.

יוני 3 בספטמבר 2016

ואתה כותב את זה בטון מלא תקווה או חרדה?

שגיא 3 בספטמבר 2016

ברור. זה גם האינטרס שלי בתור אוהד מכבי.
הרי הסיכוי של הפועל לרדת הוא די נמוך, אז לפחות שיהיו בפלייאוף העליון. זה שווה עוד 6 נק' קלות + כמה ימי כיף לפני ואחרי.

החתול של שרדינגר 3 בספטמבר 2016

כמו ששנה שעברה לקחת עליהם 6 קל עם הניצחון הדחוק בדרבי חוץ והתיקו בדרבי בית?

מיקו גוטליב אהלן סבבה 2 בספטמבר 2016

גם שחר מכין את היום שבו למכבי חיפה יהיו שתי יריבות חזקות לצמרת.

ערן (המקורי) 2 בספטמבר 2016

גדול :)

אריק י. 3 בספטמבר 2016

שלו, עם יד על הלב, אתה באמת מאמין לזה?

איתן 2 בספטמבר 2016

בתור לא אוהד הפועל,עצוב לראות שחקני בית שעוזבים בכזאת קלות,בעבר לפני שנות האלפיים היו עושים לשחקנים את המוות ולא היה מקובל לעבור ממכבי להפועל ולהפך-פעם היה כבוד לסמל…רק מראה כמה הפועל ת'א בשפל, ששחקנים שהם רק פוטנציאל עוזבים,ומתחם וולפסון פשוט מתפקד כמו תחנת רכבת ציבורית…ומכבי רוכשת עם הכסף שלה את כל שחקני הפרוספט ובכך מחזקת את עצמה ומחלישה את יריבותיה-מאין באיירן מינכן ישראלית

מה שנקרא כשר אבל מסריח ובעיקר עצוב

איתן 2 בספטמבר 2016

מאין=מעין

שלומי 2 בספטמבר 2016

היי, איתן, רק דבר אחד מפריע לך בתיאוריה: רז יצחק ושגיב יחזקאל הם שחקני בית של מכבי. הפועל "גנבה" אותם.
פאדי נג'אר נקנה מנתניה לפני קצת יותר מחצי שנה.

איתן 2 בספטמבר 2016

לא מכיר את רז יצחק.

אבל לגבי שגיב יחזקאל לפי ויקיפדיה רשום :
קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]
יחזקאל החל לשחק כדורגל בקבוצות הילדים של הפועל תל אביב, וכשהיה בן 15 עבר למחלקת הנוער של מכבי תל אביב. במרץ 2013, כשהגיע לגיל 18, ביקש להשתחרר ממכבי תל אביב ונכנס להסגר קטין. יחזקאל לא שיחק במשך תשעה חודשים עד שבתום הליך בוררות חתם בהפועל תל אביב. עד תום העונה שיחק בקבוצת הנוער של המועדון, וב-10 במאי 2014 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת…

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%92%D7%99%D7%91_%D7%99%D7%97%D7%96%D7%A7%D7%90%D7%9C

גיא זהר 2 בספטמבר 2016

ודדי בן דיין של מי שחקן בית?

בלייק 4 בספטמבר 2016

ובוזגלו? ואצילי? דסה? דאבור?
המונח "שחקן בית" הלך בדרך כל "שחקן נשמה".
(מזכיר את שיחת ה- statuesque blonde מהעונה האחרונה של הסמויה)

no propaganda 2 בספטמבר 2016

באיירן לעולם לא קונה שחקנים שהיא לא צריכה כשי להחליש יריבות. יתרה מכך כשהיא לא צריכה שחקן טוב שכבר משחק אצלה, היא מוכרת אותו ליריבות כמו שקרה עם גצה ורודה השנה

איתן 2 בספטמבר 2016

באיירן מינכן לא קונה\רוכשת\מפתה שחקן מה פתאום אז בוא נעלה כמה שמות- אני לא מדבר על איפה התחיל השחקן את הקריירה,אלא אם הוא נקנה מקבוצת צמרת בטופ\נסיקה של הקריירה

לבנדובסקי,גצה,הומלס, לואיז גוסטבו מהופנהיים כשהיו בצמרת,מריו גומז חורר רשתות בשטוטגרט,נוייר לפני שנמכר הוליך את שאלקה להופעה הסטורית בחצי גמר ליגת האלופות,לוקאס פודולסקי כבש 40 ומשהו שערים ב80 הופעות בקלן לפני שנקנה. לוסיו ומיכאל באלאק נקנו מבאייר שהיה בשיאם לאחר הופעות בליגת האלופות ולאחר מכן באייר נחלשה פלאים ,קלוסה גם היה בשיאו שנקנה מוורדר ברמן.

רודה היה שחקן מסוף הספסל ולא שחקן מוביל-טעות של דורטמונד בקנייה הזאת,בטח עבור המחיר ששולם

ככה סתם שמות לריענון הזיכרון(נו פרופגנדה)

יוסי מהאבטיחים 2 בספטמבר 2016

מה קשור מה שכתבת? אפאחד לא אמר שבאיירן לא קונה שחקנים, נטען שהיא לא קונה שחקנים שהיא לא צריכה.
מי שציינת הגיע לבאיירן כדי להשתלב, לא כדי לחמם ספסל.

איתן 2 בספטמבר 2016

בבאיירן כמו לא מעט קבוצות בהתחלה קונים 2 שחקנים ואף יותר מראש לעמדה בכירה,ששניהם יתחרו אחד בשני-מה שנקרא תחרות פורה,ובנוסף שיהיה אופציה מספיק טובה להרכב ראשון מהספסל,אז בהתחלה נראה שהשחקן נחוץ בין אם להרכב או לספסל,או רק לאחר תצוגת השחקן בהרכב משחררים אותו,בכך שהוא לא השתלב\לא הציג יכולת גבוהה,לא השתלב בשיטה של המאמן החדש…לכאורה לגיטימי אבל מסריח בהתחשב שלבאיירן יתרון כלכלי עצום על פני כל קבוצות הליגה,וזה גם למה מעל 85 אחוז מהספסל של באיירן יהיו שחקנים מובילים בהרכב של כל שאר קבוצות הליגה–או בקיצור אימפריאליזם

ועצוב לראות שחקנים מובילים בדורם שמתייבשים על הספסל,במקרים רבים,רק בגלל המשכורת שהם מקבלים ולא נותנים לאוהדי הכדורגל להנות מהכשרון שיש להם ברגליים—כמו במקרה של חאמס רודריגז ואיסקו בריאל

מיקו גוטליב אהלן סבבה 2 בספטמבר 2016

איסקו וחאמס שיחקו ישחקו הרבה, הבעיה היא שהם לא מספקים סחורה ולא שהם לא מקבלים הזדמנויות.

איתן 3 בספטמבר 2016

מיקו,הם לא באים לידי ביטוי כי גם שנותנים פול גז עם רכב ספורט בהילוך שני לא מגיעים למהירות גבוהה… ועל אותו עיקרון:

איסקו הגיע לפריצה שלו במאלגה כאשר שיחק מתחת לחלוץ ומידי פעם הגיע מהאגף…חאמס הציג את היכולות הכי טובות שלו כאשר שיחק מתחת לחלוץ(מערך של 4213 או 4411 עם קשר התקפי\חלוץ משני),ולא בתור שחקן מרכז שדה 50-50 שמתעסק בחילוץ כדורים לרוב,כמו גם שזידאן משחק 4123 עם קאסימירו כמעט באנקר בתור קשר אחורי ושני שחקני מרכז שדה שהם קרוס ומודריץ מול הקבוצות היותר חזקות.

לא סתם היו שמועות וגישושים של קבוצות אחרות בקשר לשניים הנ"ל בחלון ההעברות-כי ריאל זו בדרך כלל קבוצה ששחקן לא עוזב אותה אלא המועדון גורם לך לעזוב…

שגיא 3 בספטמבר 2016

כי את גצה היא ממש היתה צריכה. ראינו איזה תפקיד קריטי הוא שיחק במועדון מאז שהגיע ועד שעזב.

צביקה פחחות 4 בספטמבר 2016

מסריח?
איך אתה היית מציע לסדר ת'עניינים? דראפט?

בלייק 4 בספטמבר 2016

איתן – אני לא יכול להתווכח עם העצב שלך כמובן, אבל בשאר הפוסט לא ממש דייקת.
הפועל אולי בשפל, תלוי את מי שואלים, אבל שגיב יחזקאל עזב כי גוטמן לא רצה אותו. לא השחק הראשון שלא זוכה לאשראי ממאמן מסוים, והקבוצה שלו מוכרת אותו כדי לפחות להנות מהכנסה מסוימת. על פאדי נג'אר אמרו בהפועל ש"תיקנו טעות", ובכל מקרה הוא נמכר בסכום לא משמעותי במיוחד (ועדיין פי 3 מהסכום שהוא נקנה מנתניה). כל הצעירים שעזבו (אבו עביד, ספורי שהושאל אם אני לא טועה, יחזקאל, אלטמן שבדרך ושות) עזבו כי לא רצו אותם מבחינה מקצועית לפני השיקול הכלכלי. אם השיקול הכלכלי היה המשמעותי פה אז נראה לי ששוינפלד היה עובר למכבי בכסף גדול מאוד.

החלק השני שבו טענת ש"מכבי רוכשת עם הכסף שלה את כל שחקני הפרוספקט" הוא פשוט לא נכון. ואם זה נכון, אז זה נכון גם לגבי ב"ש, חיפה, הפועל (שכחת שהם הביאו בעונה שעברה 700 שחקני רכש צעירים. באמת חשבת שכולם ישחקו בהרכב?, ואפילו ק"ש. דווקא למכבי יש מעט מאוד צעירים בסגל, חלקם כמו מתן חוזז ואליאל פרץ עלו לבוגרים מהנוער של מכבי. אז אם אתה מסכים שלפחות חצי מקבוצות הליגה (מה עם בית"ר? לא קונה פרוספקטים?) קונות את "כל" הפרוספקטים.

אכן כשר, אבל מריח כמו כדורגל מקצועני. יכול להיות שכדורגל מקצועני מריח לא טוב.

אריאל גרייזס 2 בספטמבר 2016

לא קשור להפועל – לא מכבי וג'ורדי דחפו חזק להגדלת מספר הזרים פה? ולא הם רק עכשיו נפטרו מהזר החמישי שלהם ולא הביאו זר אחר במקום?

שלו 2 בספטמבר 2016

יש חמישה זרים, אין שישי.

אריאל גרייזס 2 בספטמבר 2016

מי הגיע במקום סה?

שלו 2 בספטמבר 2016

סה היה השישי.
ראיקוביץ', נוסא, סקריונה, מדוניאנין וקיארטנסון.
לא הגיע מגן שמאלי ו/או בלם.

אריאל גרייזס 2 בספטמבר 2016

אז מה היו עושים אם לא היו מצליחים למכור את סה?

שלו 2 בספטמבר 2016

בדיעבד כלום.

yaron 2 בספטמבר 2016

יכול להיות שכלום ויכול להעות שמקפיאים אבל קבוצה מסודרת עובדת לטווחים יותר ארוכים ובספטמר מתחילה להתכונן לינואר.

אורי 2 בספטמבר 2016

לא הביאו בזמן לאירופה
לליגה יד עוד זמן ומן הסתם זו לא תהיה החתמה לעונה אחת

אריאל גרייזס 2 בספטמבר 2016

מה ההגיון להביא שחקן זר רק לליגה?

גיא זהר 2 בספטמבר 2016

אליפות חשובה מעלייה משלב הבתים כי טומנת בחובה הכנסה גבוהה יותר. עם זאת, לליגה אפשר להסתדר גם עם עמבה/ריקן. יכולים לחכות עם הזר השישי גם לינואר

יואב 2 בספטמבר 2016

מגן שמאלי זאת לא עדיפות עליונה.
בלם כן.

אריאל גרייזס 2 בספטמבר 2016

ברור שהיא חשובה יותר, אבל אם אתה מביא שחקן, למה לחכות עם זה לנקודה שבה הוא לא יכול לשחק באירופה? אני כל הזמן שומע מאוהדי מכבי איך אוטוטו ג'ורדי מבצע רכישה זו או אחרת. קודם אמרו שהוא מחכה שיהיה מאמן. אחר כך שיעלו לשלב הבתים בליגה האירופית. עכשיו, אלוהים יודע למה הוא מחכה? אני באמת לא מבין את ההתנהלות המוזרה הזאת, בין אם הוא יביא שחקן עכשיו ובין אם לא

Lord Anthony 2 בספטמבר 2016

יכול להיות שהוא פשוט לא מצליח להביא את השחקנים שהוא רוצה.

השמן 2 בספטמבר 2016

+1 אריאל. אי אפשר לייחס הכול לאיזו שהיא אסטרטגיה גאונית. הוא שילם על יחזקאל לא כי הוא רצה לראות את הכסף על רייכרט אלא כי הוא חשב שהוא שווה מאות אלפי יורו. הוא רצה להביא מגן ובלם ולא הצליח. למה? כי הוא הימר שהוא יצליח תוך שבוע לסגור בלם, מגן וחלוץ, בכסף גדול, ולבסוף הצליח רק חלוץ. ולא, הוא לא נערך לינואר, לא, עמב"ה לא הופך פתאום למגן שמאלי סביר סך הכול, ולא פיליפנקה לא בטוח יהפוך לפולוקארוב, אולי לפידלף.
הוא שם את עיקר המשאבים ותשומת הלב שלו על ההתקפה, וזה עלה לנו, ולצערי עוד יעלה. היה צריך להשיג בלם ומגן, ורק בסוף להחליף חלוץ בחלוץ.

אריק בית 2 בספטמבר 2016

חלוץ הרבה יותר חשוב מבלם/מגן. וג'ורדי יודע שהשחקנים הטובים מחכים לסוף חלון ההעברות על מנת למצוא אופציות טובות. לפעמים הולך ולפעמים לא. בסה"כ בשנים האחרונות ג'ורדי הוכיח את עצמו בניהול הרכש (ותחסוך ממני את האמירות שהוא נכשל ברכש – כי הוא לא).

השמן 2 בספטמבר 2016

לא דיברתי על השנים האחרונות, או על יכולתו הכללית בנושאי רכש. בעיני מגן/בלם היו יותר נחוצים מחלות ועל זה בדיוק הביקורת. מעבר לזה שעדיף לקנות שחקנים סבירים באמצע החלון מאשר להיתקע עם חלשים כאלה בסופו

Ollie Williams 3 בספטמבר 2016

ואז כולם יתלוננו חמה הוא לא חיכה כדי להביא שחקנים טובים יותר.
בכל מקרה כולם בטוחים שג'ורדי עושה רק רכש גרוע.
אני מסכים שזו פאדיחה רצינית אם לא מחדל שלא הגיע חיזוק להגנה, אני לא בטוח שזה פחות חשוב ו/או תלוי אחד בשני.

ניב 2 בספטמבר 2016

למה לחכות?
כי למרות מה שאנחנו נוטים לחשוב (ורוצים לחשוב), לא כל מה שאנחנו או אפילו ג'ורדי רוצים מתממש, יכול להיות שהשחקנים שהוא רצה כי הוא האמין שבאמת יכולים לשדרג את מכבי, לא רצו לבוא למדינת ישראל- לא רוצים לגור במדינת מדבר/אפרטהייד/טרור (או מה שעולה לראש כשחושבים על ישראל),
לעומת זאת יתכן שהקבוצות של אותם השחקנים לא רצו למכור אותם כי הם חושבים שהם שחקנים חשובים מידי.
חוץ מזה אם דרך הפעולה המסתמנת של ג'ורדי היא אכן לפעול לקראת סוף חלון כי רק אז לתפיסתו יכולים לשכנע שחקנים שאחרת יעדיפו לחכות להצעה מפתה יותר, אז הבעיה המובנית היא שלעיתים נגמר הזמן, באסה לא הכל מצליח בחיים.
אגב עדיין יש הגיון בהחתמת שחקנים מכמה סיבות לדעתי-
1. הליגה חשובה מאוד למכבי, צריך רוטציות ויש גם עמדות שעדיין דורושת חיזוק וטוב זה אומנם לא מעולה אבל זה טוב יותר מלא מספיק.
2. מכבי כנראה תגיע לאירופה גם בשנה הבאה, אם היא תחתים שחקן שהוא "בול פגיעה" העונה תוכל להינות ממנו בשנים הבאות ואפילו יש ייתרון מסוים שתקופת ההסתגלות תהיה כבר במהלך העונה הזאת.
3. יכול להיות שיש שחקנים טובים שנפלו עכשיו בין הכסאות או מרגישים "לכודים" ויהיה קל יותר לשכנע אותם להגיע.
4. אפשרי אם כי לא סביר שמכבי יעלו משלב הבתים של אירופה ואז אותו זר יכול להרשם והוא כבר יהיה תקופת השתלבות מסויימת במכבי.
וגם אם מכבי לא תחתים עכשיו זר, זה לא נורא להגיע לינואר עם משבצת של זר פנויה, ג'ורדי יוכל לראות מה באמת חסר למכבי, לעיתים זה לאו דווקא מה שנראה. כמובן שהנקדוה הזאת היא בהנחה שהסגל מספיק חזק להגיע לשם במצב טוב יחסית.

בלייק 4 בספטמבר 2016

חלון ההעברות לא הסתיים. מכבי לא יכולה להחתים זר לאירופה, אבל להחתים זר צעיר שירוץ קודם כל בליגה כשיהיה צורך היא יכולה גם יכולה.
נחכה ונראה.

מתן גילור 2 בספטמבר 2016

צריך כבר לאפשר פה קבוצות בנות. המודל של מת"א עם בית"ר ת"א/רמלה הוא חביב, אך ממש לא יעיל. היתרון בקבוצת בת שהמעבר חופשי. וככה אפשר לשלוח שחקן לשבועיים ולא לעונה. להעלות לקבוצה הבכירה ולהחזיר לבת לפי כושר/צורך. זה יתרום הכי הרבה לשחקנים צעירים, כי בכל מקרה הם ישחקו. יוכלו לשחק בקבוצה הראשית? מה טוב. באותו מחזור ספציפי אין להם מקום בסגל? ישחקו עם קבוצת הבת. ולא, ליגת מילואים זה לא הפתרון, כפי שהוכח בעבר.

שלומי 2 בספטמבר 2016

או לחילופין הקמת ליגה נוספת עד גיל 20, כשבליגת הנוער הקיימת לא תהיה חריגת גילאים. קצת דומה לאיטליה.

מיקו גוטליב אהלן סבבה 2 בספטמבר 2016

באיטליה אין שחקנים צעירים, המצב של הכדורגל שלהם בשפל. עדיף לנסות לחקות את ספרד.

שאול 2 בספטמבר 2016

האמת שהגיעו לגמר של אליפות אירופה מתחת לגיל 19 והפסידו לצרפת. בדרך לשם הם ניצחו את אנגליה שדווקא בצעירים יש לה מה להציע (מזכיר שצ'לסי אלופת אירופה לנוער שנתיים ברצף כבר). לא הייתי אומר שאין שם שחקנים צעירים.

מיקו גוטליב אהלן סבבה 2 בספטמבר 2016

בגילאים 19-20 מה קורה? כי אלו הגילאים שהליגה זאת רלוונטית אליהם.
איטליה כבר שנים לא מצליחה להוציא שחקנים בקליבר ששיחקו עד 2006.

שאול 2 בספטמבר 2016

זה בין השאר כי הליגה נחלשה. עם זאת, אם הם היו לוקחים את היורו מישהו באמת היה ממש מופתע? הרי הפנדלים יכלו ללכת לפה ולשם. מסכים שהנבחרת שלהם פחות זוהרת מפעם אבל יש להם צעירים ובניגוד לאנגליה לדוגמא – תמיד הנבחרת שלהם פייבוריטית להגיע רחוק.

הנקודה היא שאני חושב שיש לאיטליה דור צעיר לא רע בכלל שעוד יפתח (בשלוף – וראטי, רומניולי, דונארומה, דימארקו [מגן בן 18 באינטר שנראה לי עוד לא הגיע לנבחרת]). חסרים להם בעיקר חלוצים כרגע .

עדי אבני 2 בספטמבר 2016

הבעיה עם מה שאתה אומר היא שזה ישים בדיוק לשתי קבוצות בליגה- המכביות מחיפה ותל אביב. אולי, בדוחק רב ואחרי עבודת מטה של שנים זה יהיה ישים גם לבאר שבע. ליתר הקבוצות אין מספיק שומנים, לא בכסף ולא בשחקנים בשביל קבוצת בת.
מה שכן, זה ימחק לחלוטין קבוצות כמו סכנין, רעננה, רמת השרון או עכו של השנים האחרונות, שהיוו חממות לגידול שחקנים בליגת העל לקבוצות הבכירות, דבר שגם יוריד את רמת הליגה וגם יפגע בהתפתחות של אלה שמספיק מוכשרים לשחק בליגה העליונה.

בלייק 4 בספטמבר 2016

לא יודע אם כל הקבוצות האלה יימחקו. הן כן יצטרכו להסתמך יותר על הנוער שלהם. התקווה היא שבמקרה כזה, גם הקבוצות הקטנות יתמקדו בנוער שלהן. אני לא יודע כמה זה עולה, ובטח גם יש הבדלים בין מחלקות נוער בקבוצות השונות.
לדעתי, קבוצות בת או ליגת מילואים (או ליגת צעירים), כל מה שיפסיק את תופעת חריגי הגיל וישפר את העבודה עם הצעירים הוא מבורך. זה אינטרס של הכדורגל הישראלי ולא רק של מכבי או ב"ש. אז שיתנו לתכנית כזאת גיבוי ומימון, אפילו ציבורי מהטוטו (זה גם אינטרס של הטוטו שיגדלו כאן יותר שחקני כדורגל צעירים מוכשרים -> מעלה את רמת העניין, החשיפה, הנבחרות וכו.

אורי 2 בספטמבר 2016

"תהליך ההבחלה של שחקן צעיר"
סוף סוף אוהד הפועל שמכיר במציאות של הקבוצה שלו

גיא זהר 2 בספטמבר 2016

לא סתם הבחלה ומבחיל דומה. אחד התהליכים שגורמים לפירות ולירקות טעם של כלום

צור שפי 2 בספטמבר 2016

באסה. המעבר בכלל והצילום בפרט. מאחל לו להיכשל.

ערן (המקורי) 2 בספטמבר 2016

מילא אוהד מאחל כישלון.
אבל הלכלוכים שהתפרסמו מטעם המועדון (נראו לי אמיתיים) על פאדי ועל יחזקאל, היו כל כך עלובים.
כמה קשה זה להיפרד משחקן בדרך מכובדת, להודות לו בנימוס, אפילו כאשר הולך ליריבה השנואה- זו שאתם עשיתם ועושים איתה עסקאות דומות על ימין ועל שמאל – ולהחזיק פאסון?

בלייק 4 בספטמבר 2016

מקווה שזה לא יגרום לעוד ויכוח אין סופי בין אדום לצהוב, אבל אם יש משהו שאין בהפועל בשנים האחרונות (ויש משהו. אפילו הרבה – כסף, איכות מספקת ועוד) זה קלאס.

חיים הצהוב 2 בספטמבר 2016

אם ההגעה של יחזקאל אומרת שיצחקי יעזוב אז בעצם זה אומר שעל העסקה הזו מכבי שילמה הרבה פחות, המשכורת של יצחקי היא 700 אלף ברוטו, יחזקאל הוא עדיין חייל וכשישתחרר בעוד כחודשיים הוא ירוויח כ100 אלף דולר, מבחינת תפוקה אני משוכנע שתהיה להם את אותה התפוקה במכבי ואולי אפילו יותר ליחזקאל.
אני חושב שגם מכבי וגם הפועל הרוויחו מהעסקה הזאת, בהפועל כרגע קשה לפתח צעירים והם מיקסמו את הרווח שלהם.
בנוגע למה שרשמת על הנוער וקבוצת הבת, קודם כל החריגי גיל זה משהו שהוכיח את עצמו עם לוגסי בזמנו, מקסים מהפועל חיפה (שכנראה היה משחק עכשיו מקסימום כדורגל חופים אם לא היה חריגי גיל), נטע לביא.
העניין הוא שחייבים למצוא פתרון, אני גם בעד אפשרות של קבוצות בת כמו בספרד וגם אני הייתי מקים מחדש את הליגה הארצית אבל כנראה ששום דבר מזה לא ייצא כל עוד הקבוצות הקטנות יהיו בדעה שזה פוגע בהם.

חיים הצהוב 2 בספטמבר 2016

אגב בנוגע לביתר תא רמלה, הייתי נותן לזה עוד כמה שנים לפני שאפשר לקבוע אם זה עובד או לא, בטח לא אחרי עונה אחת, מה שגם מתן חוזז ויונתן כהן כן הצליחו לעשות קפיצת מדרגה שם

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

דוגמא נפלאה יצחקי – שחקן שפרש למעשה לפני שנה מקבל הארכת חוזה עצומה בקבוצה שיש לה מחלקת נוער וכמות מושאלים אדירה .
וכל זה כדי להיות גיבוי לגיבוי.
ואל תתבלבל -את הכסף של יצחקי ברובו תשלם מכבי -נראה לך שטביב ישלם כאלה סכומים ?

ניב 2 בספטמבר 2016

אני לא מאמין שמכבי ישלמו חוזה לשחקן שרוצה לעזוב (ולא הם רוצים להעזיב), רוצה לעבור, שיתכבד וייקצץ בשכרו, אחרת שישאר בתפקיד שמאמן מכבי מייעד לו (והוא מייעד לו).

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

נהיה חכמים עוד שבוע.

חיים הצהוב 2 בספטמבר 2016

קשה לי להאמין שמכבי תשלים ליצחקי את המשכורת.
מבחינת מכבי הוא יכול להישאר אם הוא יעזוב זה רק כי הוא רצה

yaron 2 בספטמבר 2016

אני לא אתפלא אם ייתנו לו פיצוי כלשהו.
והאמת שבכיף.

אסף יאנקו 4 בספטמבר 2016

״בכיף, מה זה, כסף שלי? בכיף!״
מכבי לא צריכה לתת לו שקל מעבר למה שחייבים. מה הוא משחק אותה מופתע, כבר שנתיים הוא שחקן ספסל. רוצה להיות רומנטי ולעבור לבייתר? Be my guest, תוותר על החוזה ונראה מה טביב מוכן לזרוק לך. איחלתי לחייל בהצלחה

מאיר (חדש בשכונה) 2 בספטמבר 2016

מתן חוזז, יונתן כהן וארמלי הם כשרונות שהיו חייבים לקבל דקות בליגת העל כבר השנה. כואב יהיה לראות אותם מתבזבזים בלי שישתפשפו בקבוצה בוגרת בליגת העל.

מאיר (חדש בשכונה) 2 בספטמבר 2016

התגובה היא לחיים הצהוב

גיא זהר 2 בספטמבר 2016

להבנתי יצחקי קיבל אחרי הפציעה בבאזל הבטחה מקרויף להארכת חוזה. לו בטח אין מקום לתלונות

חיים הצהוב 2 בספטמבר 2016

יונתן כהן חתם השנה לשנתיים השאלה בבני יהודה ומתן חוזז כרגע בסגל של מכבי (היה חתום במכבי פ"ת אבל זה בוטל ביגלל הדרישה של מכבי למינימום דקות משחק), לדעתי עוד שנה בלאומית תעשה לארמלי רק טוב הוא הכי פחות מוכן מהשלושה

yaron 2 בספטמבר 2016

הבעיה היא שבהפעל ובמכבי חיפה לא מבינים מה זה אומר להשביח צעירים.
לזרוק שחקן להרכב ובסוף המשחק להגיד שהוא איכזב ולזרוק אותו חזרה ליציע או קצה הספסל זה לא להשביח.
במכבי הם קודם כל יתאמנו כמו שצריך עם צוות שמבין שאין לחץ להפוך אותם לפותחים ואפילו לא לשחקני רוטציה בליגה. הם ישחקו בגביע הטוטו ובסיבובים הראשונים של הגביע ואם יש להם סבלנות והם מוכנים לעבוד קשה בעוד שנה שנתיים הם (אולי) יהיו שחקנים.
האופציה השניה היא קבוצה קטנה שתיתן להם לשחק כי זה מה יש ואין לחץ לתארים.

MOBY 2 בספטמבר 2016

ועדיין השדרה של חיפה לדורותיה בנויה על שחקני בית.
גם תנובת הייצוא לא רעה.

יניב פרנקו 2 בספטמבר 2016

ירון מכבי היא היצואנית הגדולה של שחקנים לליגת העל אבל בהרכב שלה ובסגלים שלה בעשור האחרון היא אחת החלשות בשילוב שחקנים.
ובסוף מה שכתבת זה אחלה בתיאוריה – מבשלים על אש קטנה ומתחזקים באימונים ובסוף גומרים כמו לוגסי בכפר סבא – למכבי פשוט אין צורך בזה ותמיד יהיה את הכסף להביא שחקן בשל.

yaron 2 בספטמבר 2016

נכון, כי הדרישות מאוד מאוד גבוהות. תראה כמה שנים מבשלים את דור פרץ ודור מיכה שברוב הקבוצות בארץ הם באנקרים ביותר מעמדה אחת.
חביב אוחיון, לא יודע מה יגמר איתו אבל נכון לעכשיו ווטפורד השאילה אותו עם אופצית רכישה ב-2.5! וזה אחרי שהוזמן להתאמן איתם בשנה שעברה ושיחק בליגת האלופות לנוער.
אז נכון, את רוב הצעירים נייצא לליגה אבל סביר להניח שעם יסודות וסטנדרטים מקצועיים גבוהים יותר מרוב הקבוצות בארץ.
רק לחשוב על החברה הצעירים האלה משתייכים לסגל ולחשוב עם איזה שחקנים וצוות מקצועי הם מתאמנים ודרך אגב, זה נכון גם לגבי הפועל ב"ש.
אז כן, זאת דרך ארוכה גם לשחקן וגם לקבוצה בלי שום בטחון לאן זה יגיע אבל גם אם תייצר שחקן בשנה זה דיי מדהים.

גיא זהר 2 בספטמבר 2016

מובי, לא מדויק. בקבוצה הגדולה של שפיגל היו עטר וברקוביץ ומגן ימני. בקבוצה של תחילת שנות האלפיים היו קטן, דוידוביץ ובנאדו. לא מדובר כאןבלה מסאייה או תינוקות פרגי

MOBY 3 בספטמבר 2016

ואם דוידוביץ בנאדו וקטן לא נחשבים לשדרה אז אתה צודק בהחלט.

גיא זהר 3 בספטמבר 2016

בתחילת שנות האלפיים קטן היה שחקן שולי עם כל הכבוד לגול במנצ'סטר. דוידוביץ היה פצוע חלק לא קטן מהזמן.

עומרי (ירוק) 3 בספטמבר 2016

היו גם כמה על הספסל אם אני זוכר נכון. ואתה קצת עושה עוול, כי עטר וברקוביץ' בכל זאת היו הכוכבים הגדולים של הקבוצה הזו.
אבל אין ספק שלקבוצות הגדולות שלנו היו זרים מדהימים ששדרגו את הקבוצה משמעותית (פץ/קנדאורוב, פראליה/יעקובו/רוסו)

איתמר 2 בספטמבר 2016

אמיר כבירי הוא הבעלים הגרוע ביותר בהיסטוריה של הפועל.
אני מזהה בימים האחרונים אצל הרבה אוהדי הפועל שינוי ביחס כלפיו והכרה בהיותו של כבירי מנהל כושל ביותר.
כבירי מאבד את הקרדיט המופרז שהוא קיבל מאז שלקח את הקבוצה וטוב שכך.
הוא מוביל את המועדון לאסון ודאי.

כאשר ורמוט עבר למכבי כתבתי, בתגובה לפוסט המתלהב של שדמי, שורמוט צפוי להפוך לשחקן הספסל היקר בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי.
לא טעיתי וכל אוהד הפועל שעקב אחרי ורמוט היה אמור לדעת שזה יהיה גורלו.
הסיבה לכך נעוצה לא רק בדעיכתו המקצועית אלא גם בעובדה שהוא הגיע לקבוצה שאותה אימן מאמן זר ששמו ותהילתו של ורמוט כלל לא עניינו אותו.
את ההגנה (ואת המקום המובטח בהרכב) שורמוט קיבל ממאמנים ישראלים הוא לא יכול היה לקבל ממאמנים זרים במכבי ובחיפה.
אני כותב את הדברים הללו רק כדי להבהיר שזה צפוי להיות גם גורלו של שגיב יחזקאל במכבי.
אין ליחזקאל אפילו 30% מהכישרון של ורמוט ואין לי ספק שפעמים רבות הוא ימצא את עצמו מחוץ לסגל עד שיימאס לו והוא יושאל לקבוצה אחרת.

רועי 2 בספטמבר 2016

לא הבנתי, אם יחזקאל הוא לא משהו, אז למכור אותו ב 750 אלף יורו זה מהלך טוב של כבירי, לא ?

מאיר (חדש בשכונה) 2 בספטמבר 2016

רועי 1++

אסף יאנקו 4 בספטמבר 2016

למכבי אין היום שחקן על הספסל בדמותו של יחזקאל. צעיר מהיר עם כישרון שייכנס לקראת סוף המשחק ויעשה בלאגן.

אני רואה את מכבי משתמשת ביחזקאל כמו שסוזה השתמש במיכה בזמנו, כחילוף דקה 70 כשההגנה כבר עייפה וכשמכבי צריכה פיתרון יצירתי.

אנונימוס 2 בספטמבר 2016

אם אני נאלץ בכוח לחשוב על זה בצורה קרה ואובייקטיבית, ייתכן שזה מהלך נכון. ועדיין, זה שהפועל ת"א לוקחת שחקן שכבר שנתיים מדברים עליו כעתיד המועדון ומעבירה אותו בכזאת קלות ליריבה הכי גדולה שלה – מהלך בלתי נתפס מבחינתי.
המועדון נכנס לסחרור מטורף, בדרך להיות הפועל חיפה/פתח תקווה הבאה ואני אישית די מאסתי בזה.
לא יודע כמה כסף כבירי שם, לא שם. מה שבטוח הרבה מאד חשבון נפש יש לו לעשות

ערן (המקורי) 3 בספטמבר 2016

האם מכבי כיום היא היריבה הכי גדולה של הפועל?
בוודאות היא היריבה הכי שנואה, אבל האם באמת היריבה הכי גדולה?
האם הפועל רואה את עצמה רצה השנה בצמרת הכי גבוהה, ומתחרה ישירה של באר שבע למשל?
להעביר שחקנים לקרית שמונה, מכבי פתח תקווה, בית״ר או בני יהודה, יותר בעייתי להפועל בהיבט זה.
הבעיה אם כך היא רק במעבר ליריבה השנואה, לא במתחרה הספורטיבית הכי ישירה השנה.
אני חושב שהסעיף ״אי מעבר למכבי״ המתוקשר, שכנראה לא היה קיים מלכתחילה (והחוקיות שלו בעייתית), יצר ציפיה לא ריאלית של האוהדים מההנהלה, ומכאן הכעס של אוהדים אדומים.

אנונימוס 3 בספטמבר 2016

מכבי תמיד היריבה הכי גדולה של הפועל. גם כשהפועל בתחתית אוהדי הפועל מודדים את עצמם מולה. לא מול מכבי חיפה, לא מול סכנין ולא מול אף אחד אחר. מצד אחד זו קללה, מצד שני זה מוביל שוב ושוב להתגייסות משאבים ותעצומות שלא תיתכן אחרת.

שלו 2 בספטמבר 2016

אם נסתכל על עסקת יחזקאל – רייכרט באופן כללי,
יש כאן החלפה של שני שחקנים שכנראה לא שווים יותר מדי.
ובעצם הלוואה של מכבי להפועל עם ריבית מסוימת (הפרשי המכירות, ותנאי התשלום).
סה"כ משחק סכום אפש שנימני מתפרנס ממנו.
אגב נימני,
נראה לי שגם לו מאוד השתלם הפיטורין ממכבי,
מאז הוא עוש חיל וסוגר הרבה עסקאות.

Lord Anthony 2 בספטמבר 2016

להגיד על יחזקאל שהוא לא שווה יותר מדי נראה קצת מוקדם.
להזכירך גם אחרי שטב"ח עבר למכבי נאמרו עליו דברים דומים, ככה שעוד מוקדם להסיק מסקנות. לא מדובר פה על רייכרט שהיה אופציה חמישית או שישית בקישור של מכבי, מדובר על שחקן שככל הנראה ג'ורדי מייעד אותו להיות המחליף של טב"ח.

ערן (המקורי) 2 בספטמבר 2016

פרנקו, הצפת יפה את נושא חריגי הגיל, עד כה לא קלטתי את משמעותו המלאה מבחינת הצגת ביצועים וסטטיסטיקה של שחקנים. סחתיין!

עידו 3 בספטמבר 2016

אין אף מילה על הוד-בלנדריותו? המושיע שטרח להדליף שכמו שיחזקאל הוא סתם שחקן, גם רייכרט די אפס?

עשר 3 בספטמבר 2016

ששששש, הוא המושיע המאותרג.
אסור לבקר אותו.

עדי אבני 3 בספטמבר 2016

ה"הדלפה" יצאה באתר וואלה, שרודף אחרי הפועל מתחילת הקיץ בגלל חוסר בשיתוף פעולה. לא הייתי בונה על המילה שלו, כמו שלא בניתי על המיה שלו על כך שהפועל לא תעבור בבקרה.
אז אמירה כזאת לא היתה, מה שנשאר זה תסמונת טורט כלפי גוטמן

Ollie Williams 3 בספטמבר 2016

כי אלי גוטמן ידוע בדיסקרטיות שלו מול עיתונאים

צביקה פחחות 3 בספטמבר 2016

תהליך ההבשלה של שחקן צעיר לוקח המון זמן*
תהליך ההבחלה של שחקן דווקא יכול להיות מאוד מהיר – (ע"ע שגיב יחזקאל.. ) ;)

מוטי 3 בספטמבר 2016

אני חושב שהתכנון בהפועל ת"א על רכישה מאסיבית של צעירים אשתקד היה יותר מנכון. לא היה ברור כלל מדוע נכנסו שם לפניקה ואיבדו עשתונות? מה חשבו שהצעירים יבשילו במיידית? זה תהליך, ואם 30% מהצעירים שרכשו היו בעתיד מבשילים, היה להם שלד לתפארת לשנים (גם אם לוקחים בחשבון עזיבה לאירופה וכו').
מאוד לא אהבתי את הלכלוך על יחזקאל שיצא לאחר המכירה. גם אם לא מחזיקים ממנו (פתאום…) זה סגנון מאוד עלוב. נראה לי שהשורשים של זה נעוצים בעסקת רייכרט, אבל אין שום הצדקה.

Comments closed