הבלנדרים בכחול

דברו פחות

כמעט הכל נאמר בדה באזר על המשחק הגדול – אבל מה שהכי מעניין/ מעצבן זה המסרים שיוצאים מהנבחרת.

כי כמה שהיה נחמד לראות נבחרת ישראלית תוקפת, הפסדנו אתמול, נכון לאיטליה, אבל מצד שני אצל גוטמן לדוגמא במשחקים מול פורטוגל (אלופת אירופה כן?) הוצאנו פעמיים תיקו.

זו נבחרת ישראל, יש לה פה ושם יציאות.

אבל אין לה מתחרות בדיבורים.

*

דבר המאמן

"זה מאכזב מצד אחד. היום כל מה שהבטחנו קיימנו. הייתה נבחרת מחויבת ויוזמת. חוץ מהתוצאה אני מרוצה מהכל. אני לא אגיד שאני מרוצה מהפסד, אבל צריך להסתכל קדימה ויש הרבה דברים טובים לקחת. אני חושב שלא היו פערי רמות גדולים. לא ראיתי את איטליה מתגוננת בצורה כזו מעולם. היום לא היו הבדלי רמות גבוהים, שיחקנו כדורגל מתקדם, לחצנו, הגענו לאינספור הזדמנויות".

וגם …"ראיתי נבחרת איטלקית שרק חיכתה שיסתיים המשחק. הם העיפו כדורים".

לא יודע.

*

דבר הקפטן בטורו בוואלה .

"דווקא במשחק מול איטליה יצאנו בתחושת פספוס. שיחקנו מול אחת הנבחרות הטובות בעולם, אבל דווקא במבחן הקשה מכולם הרגשנו משהו אחר בנבחרת. משהו שלא היה הרבה זמן. משהו שחיפשנו הרבה מאוד זמן. אחרי הרבה שנים בנבחרת, יש תחושה שזה הולך לכיוון חיובי. לכיוון הנכון. נבחרת ישראל מבינה בדיוק מי היא ומה היא צריכה לעשות. בלי הצהרות חסרות כיסוי, אלא עם מעשים, צניעות וחוצפה חיובית על המגרש ולא רק לפני המשחק "

*

"כבר כשהגעתי להתכנסות הרגשתי את זה. הרגשתי משהו שונה. מד הלחץ ירד באמת ואפשר היה להתרכז במציאות ולא באשליות. כיוון שאין ציפיות לעלות, החיים שלנו הרבה יותר הגיוניים. ומה שיפה היה בנבחרת הזו, שהדברים האלה תורגמו למעשים. גם לפני המשחק וגם במהלכו פעלנו בדיוק לפי מה שהאמנו, וההוכחה לכך הייתה שלא נשברנו או קרסנו בפיגור של 0:2. ידענו שזה מה שיקרה. אז למה להתרסק?

*

באנו צנועים, בשקט, בלי ציפיות, שיחקנו את הכדורגל שלנו, כדורגל מתקדם , הבקענו שער ובעטנו למסגרת.

דברו פחות.

פשוט דברו פחות.

יומן האליפות של הג'איינטס - הקדמה
קבוצה גדולה (3)

82 Comments

ניב 6 בספטמבר 2016

היום לא חשוב מה אתה עושה אלא מה אתה אומר.

משה 6 בספטמבר 2016

נכון.
מצד שני להציג משהו מהקדנצייה של גוטמן כהישג זה וואחד עיוות של המציאות.

השמן 6 בספטמבר 2016

לא יודע פרנקו, היה משפט וחצי בחלק של אלישע שהיה קצת מוגזם, ואפילו פחות מזה אצל זהבי. בעיני אתה קצת מחפש אותם עמיר פלג סטייל

יניב פרנקו 6 בספטמבר 2016

הטור של זהבי הזוי , זה שוואלה בכלל נותנים יד לדבר הזה זו הזניה ברמה אחרת.

השמן 6 בספטמבר 2016

לא יודע מה הזוי בטור שלו. ברמה העיתונאית זה תת רמה כמובן שוואלה נותנים לזה במה, אבל תקשורת הספורט כבר לא מפתיעה אותי. לא חושב שהוא תיאר משהו מעבר לתחושות אישיות שלו, וגם אם הוא עושה את זה למטרת ספינים זה לא כזה נורא

יניב פרנקו 6 בספטמבר 2016

הזוי שנותנים לו כזה טור בגוף כמו וואלה.
התוכן זה לגמרי תוכן שיווקי.

השמן 6 בספטמבר 2016

לגמרי שיווקי. מסכים
אתה יודע מה אני קצת אסייג, כל הדיבורים הללו (בעיקר של זהבי) יקלו את מלאכתה של התקשורת כאשר ניכשל מול מקדוניה או מתישהו בעתיד, ובמובן הזה זה קצת חבל, אבל לא באמת חושב שזה משפיע לטובה/לרעה על הנבחרת ודי חסר משמעות

יניב פרנקו 6 בספטמבר 2016

נבחרת זה גם סיפור – זה לא תורם לסיפור וכן כשניכשל מול המקדונים או במקום אחר אז זה יחזור בהפוכה ויכול להרחיק עוד אנשים.

עשר 6 בספטמבר 2016

מה שיווקי בתוכן בטור שלו? את מה הוא משווק?
האיבה מעבירה אתכם האדומים על דעתכם.

קרלוס גארסיה 7 בספטמבר 2016

את מה בדיוק הוא שיווק? את טל בן חיים?
אל תיסחפו. אני לא חושב שיש ערך אמיתי לטורים האלה ואין שום בסיס להשוואה בינם לבין הטורים המופתיים של יוכין למשל (זהב צרוף), אבל הביטוי תוכן שיווקי ממש לא קשור כאן

dk 6 בספטמבר 2016

גם אני חשבתי שברגע שוואלה התחילו לתת לזהבי טור אישי זה סימן את תחילת הסוף של מדור הספורט המוצלח בארץ כיום

יוני 7 בספטמבר 2016

מה הבעיה עם הטור של זהבי?
הבנאדם מגנט הקלקות, יצא לניכר, אבל עדיין שווה 2-3 אייטמים בשבוע. אז נתנו לו טור. ביג דיל.
מה שצריך להרגיז זה שאין תוכן איכותי בנוסף ל״יומני היקר מסין״.

איתן 7 בספטמבר 2016

אחת הסיבות שאני שונא את הכדורגל הישראלי והתקשורת ,אלה הספינים,הסטה של שאלות ומתן תשובות שלא קשורות למציאות,חוסר יכולת להיות גברים ולהגיד נכשלנו,אנחנו מבקשים סליחה מהקהל וכדומה,כמו שהיה במקרה של נבחרת ברזיל שזאת נכשלה לאחרונה בקופה אמריקה.

אנחנו פשוט מאוד פרובינציאלים ותקועים בתחת של עצמנו,אם כבר דיברתם על זהבי,מישהו צריך לשאול את זהבי איך זה שהוא לא בא לידי ביטוי בנבחרת? ואם אתה מדבר על צניעות זה לא אומר שצריך לרוץ לתקשורת מיד אחרי המשחק ולהתעלם מהעובדה שלא השגנו את המטרה שהיא אפילו להוציא תיקו במשחק בית כשהיריבה עם 10 שחקנים.
אבל מי רוצה להסתבך עם המאמי הלאומי.

אתם למשל רואים את אחד מגופי התקשורת המרכזיים שנותנים טור לכריסטיאן אריקסן מדנמרק?

אולי זה קטע כזה של מנטליות של ישראלים שהם פשוט לא מצטערים,לא זכור לי שאנשים שהיו אחראים לתכנון מבנים שנכשלו כמו אסון המכביה,אסון ורסאי והמקרה שהיה לפני כמה ימים.

מסתבר שאפשר להשיג תוצאות מאוד יפות ואפילו לנצח אימפריות כמו אנגליה לא במשחק ידידות,גם אם אתה אפילו איסלנד…שרוב השחקנים שם לא משחקים בקבוצות חזקות

Duncan 7 בספטמבר 2016

חובבנות. מה שאתה מתאר. זה תמצית ישראל בהכל. חוסר תשומת לב לפרטים.

אבשלום חום 7 בספטמבר 2016

צודק מאוד.

כשאני שומע מאנשים .אל תדאג אחי יהיה בסדר,הכל יסתדר מעצמו,הזמן יעשה את שלו.

אז אני מתחיל לדאוג,ולא להאמין בבנאדם.

אלישע לוי בתור עובד ציבור, לא שמעתי ששאלו אותו.
מדוע החלטת לפתוח עם בן ביטון,אילו הכנות מנטליות,טקטיות בוצעו בתור הכנה למשחק, האם התאמנתם על תרגילים מקרנות או כדורים חופשיים ,כי לא שמנו לב לכך במשחק.
מדוע לא הוכנס חלוץ שני לאחר הרחקת קייליני.

הרי בנקודות אין הבדל בין 3-1 לבין 5-1 .

מדוע הוחלט להכניס את אצילי במשחק רשמי, ולא לתת לו לקבל קודם כל נסיון במשחקי ידידות,ראינו שהוא פשוט נעלם במשחק.

אחד מהעם 7 בספטמבר 2016

לא מסכים לגבי אצילי, אחד היחידים ששיחק נכון ובנגיעה.

ד"ר רזי הופמן 7 בספטמבר 2016

מה זה חובבנות בהכל?
יש פה גם אנשים רציניים מאד ולא חובבנים בכלל! אז בבקשה על תעשה הכללות.
עם חובבנות לא היה פה פרוייקט חומה, לא היתה כיפת ברזל ושרביט קסמים וחץ 3. לא היו פה חוקרים עם נובל, לא היתה פה מעצמה לווינית ולא היה הייטק ברמה הכי גבוהה.
אם אתה מתכוון לספורט או קבלנות בנייה אז אני מסכים שאתה כן קרוב למציאות.
בכל מקרה אנשים עם שכל על הכתפיים בדרך כלל לא ילכו פה לספורט ובבדאי שרק מעטים לכדורגל.
ערן זהבי שחקן טוב שהגיע למה שהגיע באימונים מפרכים אבל אנחנו אוהבים אותו בגלל האנטליגנציה הספורטיבית שלו וההישגים ולא בגלל היכולת ה"פובליציסטית" שלו והכתיבה בעיתון וואלה.

Duncan 7 בספטמבר 2016

גם שם יש חובבנות.
ראית פעם איך נראה משגר חץ?
זה שמורידים רקטה לא אומר שאין שם חובבנות. לא ברמת בהכרח בביצוע. בזמנים. ברמת גימור.
לך תראה משגר פטריוט מול משגר חץ ותבין.

yaron 7 בספטמבר 2016

על מה לבקש סליחה, על זה שהפסדנו לאיטליה?
אני הייתי בין האלפים שבסוף המשחק מחאו כפיים לשחקנים ולא הרגשתי שמישהו צריך לבקש סליחה ואפילו המילה "כשלון" לא ממש מתחברת לי. אני חושב שהיה משחק לא רע, הנבחרת נלחמה, יזמה ובמשך דקות לא מועטות היה ריח חזק של תיקו באוויר.
אז נכון, בסוף איטליה עשו לנו את מה שהם עושים הכי טוב בעולם ושכבר עשו אין ספור פעמים לנבחרות הרבה יותר חזקות מישראל. ממש מזכיר כשלונות של ברזיל בקופה ובמונדיאל…
ההבדל העיקרי שאני וכל מי שהיה במגרש וראיתי או דיברתי איתו הרגיש הוא שלא התביישנו.
זהבי או לא זהבי יש הרגשה שאלישע כן יצליח ליצור קודם כל קבוצה מאוחדת מנטלית וכמובן שיש הרבה מה לשפר גם מקצועית אבל רציני, זה משחק ראשון בקמפיין והלואי שכמו שדורפן צופה מתוך שני קמפיינים ולא אחד. אני יותר סקפטי ולא אתפלא אם אחרי ההפסד הבא יתחילו כבר לדבר על מחליף לאלישע וחבל.

Duncan 7 בספטמבר 2016

לא על התוצאה. ישראל תמיד תפסיד לאיטליה. בזה שהם הציגו את זה כהישג. זו גניבת דעת. תיקו יהיה הישג. הפסד ביתי מול עשרה שחקנים זה לא הישג.

איתן 7 בספטמבר 2016

לא דיברתי ספציפית על המשחק נגד איטליה,אלא על זה שמאז מקסיקו 70 הנבחרת לא מצליחה להעפיל לטורניר,ועל הדרך אנו רואים את אוסטריה,שוויץ אלבניה איסלנד מתקדמות…
הכוונה להתנצלות בעצם זה שאתה מביא עשרות אלפים למשחק הכרעה לדוגמא כמו במשחק מול וויילס או דנמרק,ובסוף עושים במכנסיים…כמו כן לא זכורה לי התנצלות בביזוי הקוד האתי בכך ששחקנים מהמרים והולכים לנערות ליווי בזמן שהאירוח וכרטיסי הטיסה שלהם משולמים מתוך כספי המיסים שהולכים לנבחרת,ועצם זה שהם כך מהווים דוגמא לנוער\ילדים המעריצים אותם .

או כנראה הם התרגלו שאנשים כאן אדישים,וכדורגל לא חשוב למדינה מבחינה היסטורית כמו שבארגנטינה ברזיל אורוגוואי וכדומה…אנשים בכירים אם כבר יודעים להתנצל כאן רק בניחום אבלים,כי מסתבר שהכל בישראל יקר,רק חיי אדם זולים הם.

dk 7 בספטמבר 2016

ללכת לאפיק קליק בייט זה למכור את הנשמה לשטן… אני בספק אם וואלה יתאוששו מזה, כבר עכשיו יש נסיגה משמעותית באיכות האתר לאורך 5 השנים האחרונות

yaron 7 בספטמבר 2016

"נסיגה איכותית בתוכן האתר" יש כמעט בכל אתר חדשות ישראלי.
השאלה היא לא אם וואלה יתאוששו מזה אלא אם אנחנו נתאושש יום אחד מהניסוי המטורף הזה של אינטרנט/מובייל בהפצצה 24/7 למוח :-)
יש כתבה מעניינת על ווינט היום במרקר
http://www.themarker.com/advertising/1.3060776
בלי קשר לפוליטיקה ניתן לראות הזניה של התקשורת כבר הרבה מאוד זמן וטור של זהבי לא קשור לעניין בשום צורה.

dk 7 בספטמבר 2016

אין ספק שהבעיה הזו לא פוגשת אותנו רק בעולם הספורט אלא בכל תחום אפשרי וכנראה שכמו שספורט5 התיישר עם המדיניות הזו גם וואלה ספורט יתיישרו מתישהו…
בכתבה מצויינים הרבה מאוד אינטרסים ללמה טמקא במקרה הזה מקדם תוכן כזה או אחר, אני מדבר יותר על רידוד המידע המוצע (בריחה לצהוב) ועטיפתו באריזה יפה או ערמומית כדי להשיג כמה שיותר קליקים. איפשהו פחות אכפת לי שיסגרו חשבונות באמצעות כתבה כל עוד היא באמת תהיה איכותית, כי תחקיר אפשר לעשות על כל אחד הרי…

לדעתי הדרך היחידה להתאושש היא האטה, עבורי זה לדעת לתחום את הזמן הטכנולוגי שלי למנות קצובות של זמן ולא להישאב לזה אבל זה לא רק
http://slow.org.il/

בהקשר של זהבי, סיפורים על חוויות מסין לא נכנסות אצלי תחת הקטגוריה של "פרשנות ספורט" על כלל נדבכיה ככה שהתוכן עצמו די רדוד וצהוב (תרתי משמע) והעטיפה שלו ממש יפה ומהודרת לאור המעמד שזהבי זכה לו בעונה האחרונה

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

השלב האחרון בהפיכת הנבחרת למאוסה זה שכל אוהד לוקח עמדה לפי הקבוצה שלו. זה התחיל בתקופה של גוטמן, שכל מי שלא אוהד הפועל צלב ועכשיו זה בכלל נהיה יריה לכל הכיוונים. אוהדי מכבי צולבים את ההוא מבאר שבע, אוהדי הפועל יורים בזהבי, אוהדי מכבי שולחים את בן חיים לברצלונה, אוהדי הפועל מנסים להראות שאלישע לא יותר טוב בערבוב התקשורת מאשר גוטמן. סתם גועל נפש. לא ראיתי אוהד מוצהר עם דיעה אוביקטיבית אחת לגבי הנבחרת, הכל מגיע מאת מי אתה אוהד. בעעעע

מיקו גוטליב אהלן סבבה 6 בספטמבר 2016

ורק אוהדי בית"ר שונאים את כולם.

אחד מהעם 6 בספטמבר 2016

הלו! למה איינבינדר לא בהרכב? הקשר היחד שיודע להעביר כדור מצד לצד במסירה אחת.

גורביץ' 6 בספטמבר 2016

אריאל, הסיבה האמיתית שהנבחרת נכשלה אתמול זה שלא היה אף שחקן של חיפה בהרכב, וכשרועי קהת נכנס כבר היה מאוחר מדי..

אריאל גרייזס 6 בספטמבר 2016

אפילו אוהדי חיפה לא מאמינים בזה..

גורביץ' 6 בספטמבר 2016

זה בגלל שלויטה לא פתח בשער

גיא זהר 6 בספטמבר 2016

ומשומר לא שיחק…

צור שפי 7 בספטמבר 2016

גם זאהי ארמלי לא שיחק. איך אומר החיקוי של בנט – די כבר. גם לא לגמרי מסכים עם הפוסט: נכון שאלישע הגזים עם ״המעולם לא ראיתי…״ אבל יאללה, אפשר לחשוב שאנחנו שוויץ. משחק ראשון, תוצאה צפויה, לא התבזות. נקסט.

מתן גילור 7 בספטמבר 2016

קנדאורוב היה בארץ באותו זמן. אזרוח מהיר ולגמרי יש לו מקום בהרכב. אם רק לא היו לו הופעות בנבחרת אוקראינה…

אזי 7 בספטמבר 2016

אני לא מכיר אוהדים של נבחרות אחרות, זה נדיר, מה שאתה אומר?
שאוהדים יותר אוהבים את מי שהם רגילים לראות ולעודד כל השנה?

כשאני אוהד את הנבחרת, אני מעודד את כל השחקנים וגם אם נעלה עם כל ההרכב של באר שבע, אני מקווה שנדרוס כל קבוצה בעולם ויאללה ברדה!
אבל ברגע ששחקן מפשל, כמו בן ביטון, שחקן שאני מראש רגיל לשנוא אותו (ספורטיבית כמובן), אז אני אוטומטית מפיל עליו הרבה יותר.

מאיר (חדש בשכונה) 6 בספטמבר 2016

ברגע שהורחק קייליני והיו עוד 35 דקות שלמות, כל תוצאה פחות מתיקו היא כשלון. נקודה. תיקו כי היינו בפיגור, אחרת כל תוצאה חוץ מנצחון היתה כשלון. ומה קיבלנו? הפסד בהפרש של שער במשחק של 11 מול 11 והפסד במשחק המקוצר של 35 דקות במשחק של 11 נגד 10. אם על ההפסד הראשון נגיד שזה סביר והגיוני, בשני היו צריכים לנצח אחד אפס קטן וכך להוציא תיקו. נכשלנו. ואלישע מבסוט כאילו לא מתבייש להתפאר באחזקת כדור ושלושה מצבים סבירים מול עשרה שחקנים שרק רוצים לסיים את המשחק וללכת הביתה עם 3 נקודות. תוך כדי המשחק נוצר מצב שצריכים היינו להביא תוצאה. לא הבאנו.

מריוס 6 בספטמבר 2016

אוי באמת, יש לך את זה ביותר פשטני?

מאיר (חדש בשכונה) 7 בספטמבר 2016

יש לך הסבר יותר מורכב? אשמח לקרוא.

קרלוס גארסיה 7 בספטמבר 2016

במה שאתה מכנה המשחק המקוצר המציאות הטקטית היתה שונה לחלוטין מאשר במשחק רגיל.
קבוצת אחת החלה את אותו משחק בפיגור כשהשחקן הכי טוב שלה באותו ערב יצא פצוע שלוש דקות לאחר תחילת המשחק המקוצר.
זה מחייב משחק הרבה יותר הרפתקני ולא ניתן לדמות הפסד במשחק הרפתקני להפסד במשחק שמתחיל ב 0-0

יהושע פרוע 7 בספטמבר 2016

לואיס פרננדז כותב תגובות בדה באזר?

yaron 7 בספטמבר 2016

גם אם היה מתחיל 10 נגד 11 תיקו היה נחשב להישג כולל אם היו לך 120 דקות.
הלו, זאת נבחרת איטליה.

Duncan 7 בספטמבר 2016

לא זה לא. הישג יהיה אולי תיקו.

ניר 6 בספטמבר 2016

מסופקני אם באמת ישב לו מר ערן זהבי לאחר המשחק וכתב טור אודות המשחק לו היה שותף שעה קלה לפני כן או במילים אחרות, קאט דה בולשיט, ערן זהבי לא כתב מילה אחת מהטור הזה, מקסימום הוא שלח מייל "מאושר", אחרי ששלחו אליו את הטור.

אלישע לוי אולי נמשך בלשונו ואולי לקה בתסמונת המאמן הלאומי על שם דרור קשטן, בכל מקרה עדיף שידברו פחות.

סך הכל הנבחרת עמדה טוב ושיחקה יפה לפרקים, זה לא מספיק בשביל להוציא משהו מאיטליה, אבל היה נחמד לצפות במשחק.

כל זאת ועוד, על הסוכנימני לא נאמרה עדיין אף מילה.

Ollie Williams 6 בספטמבר 2016

בשני המשחקים הראשונים בקמפיין הראשון של גוטמן עשינו 1- אומלל בחוץ מול אזרביג'אן והפסדנו 4-0 משפיל במיוחד לרוסיה בבית.

יניב פרנקו 6 בספטמבר 2016

זה היה ארבע אפס שכולו כדורגל אמיץ שממנו למדנו

קרלוס גארסיה 7 בספטמבר 2016

נו, באמת.
יש מצב שגוטמן השתלט לך על המקלדת

yaron 7 בספטמבר 2016

על הקבוצה :-)

קובי 6 בספטמבר 2016

הבעיה בנבחרת של גוטמן לא הייתה מול הגדולות. בסה"כ היו לה כמה הבלחות התיקו הכפול מול פורטוגל(במיוחד בבית),הניצחון על בוסניה כמובן והתיקו בחוץ מול ויילס
דבר אגב הנבחרת שיחקה פעמיים במשחקים האלו עם 3 בלמים,שיטה שלדעתי מאוד מתאימה לנבחרת הנוכחית וההגנה החלשה שלה,מה שהיה מאוד בולט בשני הגולים הראשונים שספגנו זה שלא היה חיפוי טוב מספיק למגנים,משהו שבלם נוסף היה נותן.הבעיה של הנבחרת של גוטמן הייתה התיקו מול אזרבייג'אן,הפסד בבית לקפריסין,תיקו ביתי מול צפון אירלנד זה מה שהוריד את הנבחרת מבחינת קצב צבירת הנקודות שבימים טובים יותר של הנבחרת נע בין17 ל19 נקודות(הנבחרות של שלמה שרף השיגו 13 נקודות בבתים של 5 נבחרות,הנבחרת של גרנט השיגה 18 נקודות מדרג רביעי)
הנבחרת של גוטמן השיגה 14 ו13 נקודות מדרג שלישי,זה לדעתי מבטא את גודל הכישלון

אלעד כ 6 בספטמבר 2016

לא יודע. שמעתי היום את כיאל ברדיו ולגמרי התרשמתי. להיות שחקן כדורגל שמתראיין זו משימה בלתי אפשרית – אם תדבר בקלישאות יצחקו עליך, אם תצא מהמסגרת ותדבר בכנות אז יבקרו אותך שאתה שחצן או תבוסתן (תלוי מה תגיד). ומצד שלישי מצפים מהם להתראיין אחרת יבקרו אותם שהם מחרימים את התקשורת. זה lose lose מבחינתם.
מבחינת הנבחרת, חלאס עם הניתוחים המעייפים האלה. ברור שאין יכולת מספיקה לעשות תוצאות טובות. אז אנשים רוצים שהם " ישחקו כדורגל חיובי והרפתקני" אבל אז מתלוננים שחזרנו לעידן ההפסדים בכבוד. אבל ברמת הכישרון שיש בישראל, לא ייתכן אחד בלי השני – תשחק שמח ופתוח ותפסיד 4-2 בכבוד, או תשחק סגור ופחדני ותפסיד 1-0 או תחלץ במקרה תיקו שגם לא מוביל לשום מקום. אבל חאלס… מה שהם לא עושים יהיה מי שמחכה להם בפינה. ואני מדבר בתור אחד שממש לא אכפת לו שהנבחרת מפסידה וחושב שכל אחד מהשחקנים האלו מרוויח הרבה מעבר למה שהוא אמור

austaldo 7 בספטמבר 2016

100+
הקטע שזה מתחיל עוד לפני המשחק: מי שמקווה לתוצאה טובה אז הוא אידיוט שחי באשליות ומי שלא מצפה לכלום אז הוא בוגד אנטי ציוני.
מה לעשות? אנחנו לא גרמניה ולא הדרים טים בכדורסל. זה מה יש. אה כן: זה פאקינג ספורט.

אסף the kop 7 בספטמבר 2016

אם יש משהו יותר נחות מנבחרת ישראל בכדורגל זאת התקשורת הישראלית ותקשורת הספורט בפרט.

Duncan 7 בספטמבר 2016

מדוייק.וזו גן הסיבה שהספורט נראה כך. אין accountability מהתקשורת כלפי הענף. שכונה. כולם חברים של כולם.

yaron 7 בספטמבר 2016

צריך להפריד בין הנבחרת להתאחדות.
יש בנבחרת שחקנים טובים ומקצוענים אבל מי שצריך להתוות דרך ולעשות תוכנית ליותר מאשר את מי מביאים במקום המאמן ברגע שמפסידים שני משחקים זאת ההתאחדות.
הייתי במשחק ואחד הדברים שהכי בלטו לי זה חוסר ההשקעה של ההתאחדות באוהדים. שום נסיון לחזק את הקשר ולפרגן לאוהדים שהגיעו בהמוניהם לתמוך.
ריבוע ניילון בצבע כחול או לבן וגם זה רק ביציע שמול המצלמות…
מוגזם לבקש תוכניה? מוגזם לבקש אפשרות לקנות מרצ'נדייז של הנבחרת לא מחאפרים?

יותר מזה, באמת ששקלתי לקנות חולצה של הנבחרת אבל האתר לא עובד. תנסו – footballshop.org.il

בלאגן וחוסר ארגון של ההסעות – אני ועוד ארבעים אוהדים הגענו עד ללוד באחת בלילה כי אף אחד לא טרח לעדכן אותנו שב"הסעות המאורגנות" כשעל הכרטיס כתוב "נבחרת" תהיה עצירה רק בסבידור…

Duncan 7 בספטמבר 2016

חובבנות. זה מה שאתה מתאר.

ניתאי 7 בספטמבר 2016

ברוך הבא יניב.
אני מבין שעכשיו כבר מותר להצטרף למועדון :).

Lord Anthony 7 בספטמבר 2016

נשבע לך שאני לא מבין מה הבעיה.
אלישע לוי אמר בדיוק את מה שהוא היה צריך להגיד.
אתה רוצה שהוא יזרוק שחקנים מהנבחרת בשידור חי כמו ששלמה שרף עשה?
אלישע לוי, כשהוא מתראיין, מדבר קודם כל לשחקנים שלו ואחר כך לכל שאר העולם.

יניב פרנקו 7 בספטמבר 2016

ברור. כי יש רק 2 דרכים בעולם להתראיין.

אלון 7 בספטמבר 2016

זה התקטננות, כי אם הוא היה מוסיף 2 מילים ואומר שמעולם הוא לא ראה את איטליה מתגוננת ככה מול נבחרת בדרג נמוך יותר(שזה ברור מה שהוא התכוון), אף אחד לא היה בא אליו בטענות.

ארז 7 בספטמבר 2016

זה לא נכון.
זה סגנון המשחק האיטלקי.

קרלוס גארסיה 7 בספטמבר 2016

אתה מתבלבל בין סגנון המשחק של גוטמן לסגנון המשחק האיטלקי.
גוטמן הוא מאמן הגנתי מגעיל בכדורגל איטלקי ההגנה היא מצוינת אבל בחיים לא מתגוננים עם שמונה שחקנים אחוריים מול נבחרות זבל כמו ישראל

אריאל גרייזס 7 בספטמבר 2016

למאמן נבחרת ישראל אין מדיניות חוץ, רק מדיניות פנים

אמיתי 7 בספטמבר 2016

חח

דניאל 7 בספטמבר 2016

סתם עוד אדום מתוסכל שמחפש סיבות לבקר את זהבי סטייל ארי שמאי

עמית פרוסנר 7 בספטמבר 2016

פרנקו
עברו יותר מ24 שעות מהמשחק, ועדיין לא קראתי או שמעתי בשום מקום שהמאמן טען שתוכנית המשחק שלו הייתה נהדרת אבל השחקנים פשוט לא ביצעו אותה.
אחרי כמה מהמאמנים האחרונים של הנבחרת-זו התקדמות עצומה.

בקשר לכדורגל-עזוב אותך
לא היה לנו שום סיכוי לעלות מלכתחילה עם בית כזה. ואין לנו גם היום.

יניב פרנקו 7 בספטמבר 2016

בוא, כשאתה בדרג 4 ומקום שני הולך למבחנים הסיכוי שלך נמוך בלי קשר.
אבל יש גם גבול להקטנת הציפיות, לאי העמדת היעדים ולניסיון לצבוע הפסד כחגיגה .
ומה שקורה מאז המשחק זה ספין לא קטן.

אלעד כ 7 בספטמבר 2016

קשה לי להתייחס לחבורה של כדורגלנים בני 25 כספינולוגים מתוחכמים.
כמו שאני רואה – בא שחקן כדורגל להתראיין (ומשום מה כל תכניות הספורט בכל מקום מדברות רק על הכדורגל המשמים והמשעמם שלנו, אבל זה ענין אחר), והמראיינים מנסים להוציא ממנו בכח משהו עסיסי. עומדות לפניו בגדול 2 אופציות – או להתחיל ללכלך על חבריו לנבחרת, או השחקנים שהוא מאמן, או לנסות להוציא איזו אמירה חיובית בתקווה קלושה להגברת המורל והמוטיבציה. ב-100 מתוך 100 מקרים עדיפה הדרך השניה. לא כולם פוליטיקאים ציניים.

יניב 7 בספטמבר 2016

אלעד שמת לב שאתה מתלונן שכל תוכניות הספורט מדברות על הכדורגל המשמים והמשעמם שלנו ובתגובה אחרת ראיתי שאמרת שהנבחרת ממש לא מעניננת אותך.ואני חייב להגיד שבתור אחד שמתלונן ושממש לא איכפת לו אתה מראה התעניינות ואכפתיות לא מעטה..לפחות לפי התגובות שלך לאורך הפוסטים על נבחרת ישראל בדה באזר

אלעד כ 7 בספטמבר 2016

הכל יחסי. אני חובב ספורט וכדורגל ישראלי נמצא אצלי יחסית בתחתית הסולם אבל עדיין קיים.
חוץ מזה לא מאוד הבנתי מה הטענה שלך.

יניב 7 בספטמבר 2016

אין לי טענה רק ציינתי עובדה שבתור אחד שלא אוהב את כל ההתעסקות סביב הנבחרת,אתה בעצמך מתעסק לא מעט בנבחרת ובכך אתה גם תורם למה שאתה לא אוהב ולא חושב שהוא מעניין מספיק.

אלעד כ 7 בספטמבר 2016

אם תקרא מה אני כותב, אני כמעט ולא מתעסק בנבחרת, ולא משחית את זמני בויכוחי סרק על "שחקן X צריך לפתוח באגף ימין" ו"שחקן Y צריך לפנות מקומו לשחקן Z". למעשה אני מתעסק יותר בתקשורת וביחסי הגומלין שלה עם הנבחרת. זה דווקא כן מעניין אותי…

אריאל גרייזס 7 בספטמבר 2016

המחשבה שלמשהו שמישהו מהמאמנים או השחקנים אומר בתקשורת יש באמת השפעה על מה שאנשים חושבים היא לטעמי מופרכת. כל מי שראה את המשחק יודע בדיוק מה הוא ראה. כולנו מבינים מה היא הנבחרת. מאמן מתראיין כי הוא צריך להתראיין, אותו דבר שחקן. ברור שהוא ינסה למכור סיפורים וברור שאנחנו לא נקנה אותם.
זאת הרמה שלנו, כולנו מבינים וזהו.

יניב פרנקו 7 בספטמבר 2016

אני חושב שאתה מעריך יתר את דעת הקהל והדרך שבה היא נקבעת.

אריאל גרייזס 7 בספטמבר 2016

לא, אני מעריך בחסר את הכח של התקשורת

יניב פרנקו 7 בספטמבר 2016

מאוד בחסר

ד"ר רזי הופמן 7 בספטמבר 2016

דבר והיפוכו

חוץ מהתוצאה אני מרוצה מהכל. אני לא אגיד שאני מרוצה מהפסד!

אלישע חמודי, מה, לא?

אומרים סייג לחכמה שתיקה. אבל הוא חמוד…

ד"ר רזי הופמן 7 בספטמבר 2016

אז שימשיכו לשחק ככה ולא לספור את הכסף….במדרגות.
כשאין הגנה לא צריך לשים הכל על התקפה גם אם זה נראה כדורגל יותר יפה ויותר חיובי.
מה חיובי בזה שבסוף מפסידים ולא לוקחים אפילו נקודה אחת?

יניב פרנקו 7 בספטמבר 2016

כי לשחק טקטי ונכון זו מיומנות.
והרבה יותר קל לבוא עם עטיפה של כדורגל אמיץ

ד"ר רזי הופמן 7 בספטמבר 2016

בדיוק, אפשר להגיד ש….אבל….

זו המחלה החולה של הכדורגל שלנו באירופה. אולי היינו צריכים להשאר באסייה על מנת שיהיה סיכוי להגיע לגביע העולמי.
רצינו אירופה? אז נסבול בשקט עד שיבוא המשיח:)

DS 7 בספטמבר 2016

למה אתה מניח שהגולים שחטפנו קשורים לטקטיקה ולא ליכולת ספציפית של השחקנים? זאת הנחה שגויה לטעמי. אתה חוטא בפוסט בניתוח בדיעבד ועל פי התוצאה ולא על פי מה שהתרחש על המגרש.

Selby 7 בספטמבר 2016

סותרים את עצמם. אם הייתם כאלה טובים, הגעתם למצבים, גרמתם לאיטליה להתגונן כמו שלא התגוננו מעולם ורק חוסר מזל מנע מכם להשיג נקודה או נקודות, למה שלא יהיו ציפיות לעלות? הקמפיין הארוך רק התחיל ומי שטוב באמת יעלה. למה אין עיתונאי אמיץ שישאל את הערסים עם המניירות והשופוני למה הם פעם אחת לא מצליחים לתרגם את הערך העצמי המנופח שלהם לתוצאות בשטח.
אנחנו הכי טובים, אבל אל תצפו מאיתנו לנצח.

הגעתי למסקנה שבלתי אפשרי להוריד לרמה מציאותית את הערך העצמי של הרבה מאוד(רוב) ישראלים ומאידך כל הישג מינימלי יוצר אופוריה מטורפת. למשל, הידעתם שמעצמת ג'ודו מוגדרת במילון אבן שושן כמדינה שסיימה במקום ה18 המשותף בטבלה הפנימית של ענף הג'ודו וה77 הכללי?
זה קונצנזוס, כן? בעיניי הציבור, בעלי התפקידים והג'ודוקאים עצמם. להטיל בכך ספק זה אנטי ציוני.

Duncan 7 בספטמבר 2016

שאלו אותם. תמיד זה תירוצים. פעם הרכב. פעם כושר. פציעות.
הכל מלבד לומר את האמת. חוסר יכולת.
אף שחקן לא יגיד אין לנו את זה באמת.
הרי אם זה נובח ועם פרווה, זה כלב.
אם זה לא עולה לאף טורניר ומפסיד גם לקבוצות דרג ג וד ,אז זו קבוצת דרג ג או ד

Duncan 7 בספטמבר 2016

לדעתי ישראל לא חוזרת עם שלוש נקודות ממקדוניה. לדעתי עם אפס.
מה אחרים חושבים?

טיפה סרוחה 7 בספטמבר 2016

לדעתי תנצח,התקשורת תתחיל כבר לחשב נוסחאות לעלייה רק בשביל להתאכזב בהמשך

Comments closed