פיהוק בהיכל – הערב ב21:00

"האלטרנטיבה"

יש הערב מכבי נגד ירושלים, כמובן שאצפה בו, כמובן שאכין לעצמי סוללה מלאה לציוצים מצחיקים בטוויטר (לא שלי) אך בניגוד בולט לעבר, אצפה בו באדישות מוחלטת, מן המפורסמות הוא שלאוהדי הפועל יש את ההגרלה הכי קשה ביורוליג , כל שבוע נגד מכבי, וכמובן שגם היום אני אשמח מהפסד צהוב, אבל אם בעבר הייתי רואה בירושלים כקבוצה אחות, הקבוצה השנייה, הבסיס האדום בעיר הבירה, היום זה כבר ממש לא ככה.

*

בימי שישי אני נוהג לקרוא מקומונים ירושלמים – גלדסטון לא היה כותב את זה טוב יותר.

img_20161120_093002

מה נסגר חברים ?

*

ביאסו לי את הצורה החבר'ה בירושלים, עם ניסיונות השריון שלהם, הקרבות במנהלת וה17 זרים שהם רושמים בליגה, באמת שחשבתי שהם יעשו את זה אחרת, באר שבע סטייל, אבל זה לא קרה, במקום אלטרנטיבה קיבלנו עוד מאותו דבר, ויום אחד כשבמכבי ימצאו איזה בושינסקי שימצא איזה מיליארדר חדש הם גם יבינו את זה בעצמם.

אני באמת לא מצפה לקרבות דון קישוט אדומים , יש מספיק מאלה אצלי בבית, אבל בניגוד לקנאה העצומה שיש לי כשאני רואה משחק בטרנר, שהשמחה בבאר שבע היא אותנטית וההערכה למה שעושים שם היא מלאה, אין לי את זה כשאני רואה את גרסת ההייטק בארנה בירושלים.

*

מכבי נגד ירושלים , הערב ב21:00 , היכל מנורה.

פיהוק.

השלכות הבחירה בטראמפ על הביד ל2024
יומן האליפות של הג'איינטס - (10) ממשיכים לנצח

69 Comments

Black Jersey 20 בנובמבר 2016

לגמריי, ירושלים נהפכו למכבי באדום.

אהוד 20 בנובמבר 2016

הם תמיד היו (הקשקושים על באים מהאהבה די גרמו לי להקיא). פשוט לקח להם זמן להצליח בלהיות כאלה

גיא זהר 20 בנובמבר 2016

מסכים בגדול. רק שתי הערות לגבי ב"ש: היא הקבוצה היחידה למיטב זכרוני שמנצלת את חוק הזרים החדש (בניגוד לשנה שעברה). התקציב שלה ככל הנראה כחצי מהתקציב של מכבי, התקציב של ירושלים פחות מחצי מהתקציב של מכבי סל. אז נכון שלב"ש אין תדמית דורסנית כמו שירושלים בהחלט מתנהגת בשנתיים האחרונות (לפחות), אבל היא רחוקה מלהיות פראיירית.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

למה הראשונה שמנצלת את חוק הזרים – הרבה קבוצות החתימו 6. באר שבע פשוט החתימו 6 מוצלחים.

לירן 20 בנובמבר 2016

סתם מיתוס 6 זרים מוצלחים. לוסיו זה בקושי מחליף, לא יודע מי קורא לדבר הזה זר מוצלח. הובאן בירידה חדה מאוד העונה, והמגן השמאלי – שחקן סביר, לא ראיתי שום דבר מיוחד ממנו.
אוגו מצוין, ווקאמה ענק וויטור כנראה הבלם הכי טוב שאני ראיתי.
דווקא מבחינת זרים – החמישייה של מכבי עדיפה (בכל השאר לא ובאר קבע קבוצה הרבה יותר טובה)

מכביסט שמאלני 20 בנובמבר 2016

התקציב של ב"ש רק 30 מיליון שקל, ללא ספק הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי ועוד עם תקציב כלכך נמוך , מדהים!!

yaron 20 בנובמבר 2016

מתי צמח ל-30 ?
למיטב ידיעתי 25 מיליון גג וזה כולל את מחלקת הנוער.

בלייק 20 בנובמבר 2016

בב"ש יש שמחת חיים, וזה מדבק.
בירושלים אימצו את החמיצות של מכבי (מהכדורסל) וזה מרחיק.

גיא זהר 20 בנובמבר 2016

חבר'ה אל תגזימו לגבי התקציב. אפילו חישוב פשוט עם מס הגזמה של שכר השחקנים לבדו מביא אותנו לסביבות 40 מליון. מעריך את התקציב (כולל הטיסות) והמסביב ב60 אלף. 25 היה לפני שלוש שנים אולי.

גיא זהר 20 בנובמבר 2016

יניב כמה קבוצות החתימו שישה זרים? מכבי, חיפה, ק"ש, סכנין, מכבי פתח תקווה לא. ואולי יש עוד.

גיא זהר 20 בנובמבר 2016

בלייק לגבי עניין החמיצות מול שמחת החיים מסכים לגמרי, בטח בשלוש וחצי השנים האחרונות בב"ש. בירושלים החמיצות לתחושותיי אולי 15 שנה לפחות.

גיא זהר 20 בנובמבר 2016

פספסתי את הציניות. מצד שני, הטענה של ג'ורדי שתקציב (אולי מתכוון לתקציב שחקנים) של שתי הקבוצה דומה הזויה.

גורביץ' 20 בנובמבר 2016

ששש תן לג'ורדי לשפוך עוד כמה מיליוני יורו רכישה וכמה מיליוני שקלים משכורות בינואר, העיקר שאוהדי מכבי ירגישו טוב עם עצמם שזה "מתקזז" עם האלופות והמכירה של זהבי

יואב 20 בנובמבר 2016

זה עדיין יהיה פחות ממאה עשרים מיליון השקלים שמכבי הכניסה.
יורדי לא עובד בריק. יש לו בוס שמאפשר לו מסגרות.
הכי חשוב זה שני דברים- למכור למכור למכור.
איצטדיון איצטדיון איצטדיון.
ושניהם על המסילות הנכונות.

גורביץ' 20 בנובמבר 2016

בטוח, אתם הרי בתהליך

יואב 20 בנובמבר 2016

והגדול והמשמעותי בכלל מתרחש לא מול עיני הציבור. אבל זה כבר לפעם אחרת. לא יכול לחכות…

ארז 21 בנובמבר 2016

יואב – את מי למכור? כמה שחקנים כבר מוכרים ובכמה?
זהבי הוא היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל – הרי ג'ורדי לא רצה לשחרר אותו גם בסכום עתק. זה סותר את מה שאתה טוען שהוא הכיוון האסטרטגי של המועדון.
טל בן חיים רוצה לעוף ונאמר לו שזה לא יקרה עד סוף העונה (אולי בכושר הנוכחי ובהתחשב במום הנדיר והבלתי פתיר בראש זה יוקדם בכל זאת לינואר).
בנוסף, עוד לא הוכח ששחקנים שנרכשו במיליוני יורו יכולים להימכר ממכבי ברווח רציני, אם בכלל. ראיתי פה כבר חישובים וטענות על כך שמכירה של השוער ב-5 ו-7 מיליון זה המינימום העתידי. אבל אתה יודע – תיאורטית יש לנו 40,000 דולר בבית, מעשית שתי שרמוטות :)
אז לטעון שזאת האסטרטגיה זה יפה ונחמד, אבל טעון הוכחה וכרגע במבחן התוצאה רחוק מאוד ממימוש.
אגב, גם אם תתקבל החלטה אסטרטגית כזאת – אין כל וודאות שיצליחו לממש את זה.

זינק 20 בנובמבר 2016

מה זה באר שבע סטייל? לא להביא מנהל ספורטיבי זר? מה שקורה בבאר שבע מקסים, אבל לא שונה מכל מועדון אחר שמנסה להיות מוביל, קונים מה שאפשר בכסף גדול ולא מתביישים להשתמש במשאבים כדי להצליח.

ירושלים מנסים למתג את עצמם כמועדון מוביל ביבשת (לא, הם עדיין לא שם) וככזה יש דברים שהם בלתי נמנעים.
אי אפשר לעשות את זה בעזרת ישראלים. מה לעשות שהם לא מספיק טובים. מספיק לראות איך מקל שנחשב אחד משני הישראלים הבכירים כאן, נראה אבוד ביורוליג, ואיך אליהו ממשיך להראות כמה שהוא לא רלוונטי כשמגיעים לקבוצות הגדולות שמרביצות.
ובנוגע לטענות של שני המועדונים הגדולים – צודקים. שניהם. כל הזמן מדברים על צורת משחק ואימון, כשבפועל כל (עם דגש על כל) קבוצה ישראלית שמשחקת גם במפעל אירופי, נאלצת למעשה לאמן שתי קבוצות שונות. והם צודקים על הסדרות ועל חלוקת הכספים ועוד ועוד.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

בלייק הגדיר את זה מצוין – החמיצות שבה אימצה ירושלים את כל הנרטיב של מכבי תוך זריקת כל שריד אידיאולוגי שהיה שם לפני ההגעה של אורי אלון, המהירות שזה קרה והדרך שזה קרה היא שמייצרת את האדישות והאפטיות כלפיה – לפחות אצל אילו שראו בה "הקבוצה השנייה" וייחלו להצלחתה.

ישי 20 בנובמבר 2016

לכולם יש אינטרסים, וגם הפועל שלך משתפת פעולה עם מכבי כשיש לה אינטרס.
בסך הכול חשבתם שיבוא מישהו לתת למכבי בראש וגיליתם שבעצם הוא לא עובד אצלכם. גילוי מרעיש!

איתמר 20 בנובמבר 2016

תן דוגמא לשיתוף פעולה כזה בין הפועל למכבי.

ישי 20 בנובמבר 2016

ורמוט

עומר 20 בנובמבר 2016

העברת הדרבים לסמי עופר.
הרי ברור שאם הפועל ת"א הייתה במקום ב"ש, הם היו מתנגדים.
הכל אינטרסים… תפסיקו להיות תמימים.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

יש הבדל בגובה השמנת שנותנים לחתול לקבוע וברור שבסוף בכל החלטה יש אינטרסים.
אחת ההחלטות לדוגמא שכמעט הביאו ליציאה של גולדהאר מהבעלות לפני כמה שנים – היתה תביעה (שברור מה עמד מאחוריה) לבקש מכל בעלים בהצגת תקציב הבקרה ערבויות על כל גובה ההתחייבויות – מי שלא מבין , היום כשבעלים מעביר חוזה הוא מעביר חוזה שנתי והתחייבויות בגובה החוזה השנתי – לבקש ממיטש (או מחר מכבירי, כל אחד מהבעיה שלו) להעביר בטוחות זמינות על תקציב רב שנתי זה לחסום את הדרך בכלים "עלק נקיים".

אז יש הבדל בין החלטות ובין שיתופי פעולה – בכדורגל זה עדיין לא הגיע למקומות שהכדורסל רב עליהם – הכדורסל רב על אופן ההפעלה והשיטה – ולכן אין דין הזזת דרבי או הליכה משותפת לדיון על פואד למה שמתואר פה – ירושלים פשוט עברו צד בקואליציה שנלחמת על עקרונות מאוד קריטיים וזו קואליציה ולא שיתוף פעולה נקודתי.

ישי 20 בנובמבר 2016

הנקודה היא שהקואליציות לא נלחמות על עקרונות אלא על אינטרסים.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

על זה אין לי ויכוח.
אבל יש הבדל בין ח"כ של מרצ שמצביע עם הקואליציה על הסכם חוק נקודתי לבין כניסה לממשלה.

7even 20 בנובמבר 2016

התמונה המצורפת מהכתבה גרמה לי לבחילה

יואב 20 בנובמבר 2016

בכדורסל גם לא נדרש בושינסקי. מספיק מיצמוץ קל והם יעמדו בתור.

yaron 20 בנובמבר 2016

מי כתב ומי מצוטט בתמונה שהבאת?

רן 20 בנובמבר 2016

אשמח להבין במה שונה ההתנהגות של הפועל ירושלים מזו של באר שבע ומכבי חיפה כדורגל.

בשני המקרים המטרה היא לנצח יריב עשיר יותר.

ובכדורסל גם צריך לנסות להצליח באירופה (לא כמו בכדורגל, שם כל תיקו בחוץ הוא הישג לפנתאון) כשאין כיום אפילו כדורסלן ישראלי אחד ראוי.

אנונימוס 20 בנובמבר 2016

+1000 לכל מה שכתבת.

Lord Anthony 20 בנובמבר 2016

כל הקבוצות המצליחות מצליחות באותה הדרך, כל קבוצה כושלת נכשלת בדרכה שלה.

השמן 20 בנובמבר 2016

ענק!!

צור שפי 20 בנובמבר 2016

זה נחמד אבל לא נכון.

נדבושקה 20 בנובמבר 2016

יניב, העלית נקודה מעניינת.

אבל מבין השורות אני מבין שלדעתך אם מחר בבוקר רמי כהן מצליח לגייס משקיע סטייל גולדהאר – הפועל תנהג אחרת…אשרי המאמין…

אנונימוס 20 בנובמבר 2016

גם אם הפועל תגייס מחר את וורן באפט כמשקיע, אני די בטוח שרמי כהן לא יעשה כמעט שום דבר שכרוך בשיתוף פעולה עם מכבי ושיטיב אותה. הקהל של הפועל פשוט לא ייתן לו. זה לא ייגמר בכמה קריאות במשחקים שייעלמו עם הנצחונות כמו בירושלים.

הפועל ורמי כהן לא מושלמים, רחוק מכך. אבל בינתיים במבחן ה"מוסרי" העיקרי שהיה להפועל החדשה עד כה – אפשרות לעלות ליגה "על השולחן" ולא בזכות – היא עמדה. אי אפשר להתעלם מכך.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

מה זאת אומרת ? אם מחר יגיע רומן אברמוביץ להפועל אז עדיף לו שמכבי וירושלים יהיו משורינות ושהכוח במנהלת יהיה אצל "הגדולות".
מכבי וירושלים כרגע מנסות לקבע את המצב הקיים לשנים קדימה – זו מזימה שרעה להפועל במצבה הנוכחי ורעה להפועל בתסריט אחר .

איתמר 20 בנובמבר 2016

רמי כהן לא יכול לקבל לבדו החלטות שעוסקות בעניינים ערכיים.
מעבר להחלטה להישאר בלאומית לעונה נוספת למרות ההצעה של קופל לעלות בקומבינה, הפועל בחרה שלא לצרף את דורון הרציקוביץ (שהיה מגדיל באופן משמעותי את תקציב הקבוצה) בשל רצונו להביא עימו להפועל את מוטי אמסלם (עסקן רקוב תואם שאול אייזנברג). בנוסף לכך הפועל הודיעה שהיא תשחק במפעלים באירופה רק כאשר היא תהיה זכאית לכך מבחינת מיקומה בסיום העונה.
מי שינסה להפוך את הפועל לתואמת מכבי וירושלים ימצא מולו חזית רחבה של מתנגדים.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

איתמר – יכולה להיות סיטואציה שמגיע אדם כמו גולדהאר ורוצה לרכוש 100% מהפועל ולבטל את רעיון העמותה.
ויכולה להיות סיטואציה שלאחר הצבעה בנידון – יילכו איתו.
ויכולה להיות סיטואציה שאותו אדם מוביל גישה עסקית שונה.
זה תסריט שיכול לקרות.

עד אז – מה שמנסות מכבי וירושלים הצטרפה אליה זה להוביל לסיטואציה שבכלל מרחיקה את האופציה הזו – כל מי שמבין את פערי הרמות היום – כשלמכבי יש שריון ל10 שנים ועוד שורה של משתנים לטובתה יודע שהמצב הנוכחי רק מרחיק אנשים עם כסף גדול .

אם מה שמכבי וירושלים רוצות יקרה הפער הגדול שקיים היום יהפוך לפער ענק – ואז בעל הון שכזה יצטרך לחשוב עוד פעם אם הוא מסוגל בכלל לשנות סיטואציה כזו.

מכבי וירושלים רוצות שריון קבוע במפעלים אירופאים + ביטול חוקי הזרים והצעירים + שיטה שמתעדפת קבוצה חזקה + מנהלת ליגה מעוקרת מכוח וריכוזו בידי אדם כמו שמואל פרנקל שהוא איש מכבי מוצהר = רק אוויל ייתן להם את זה ויהרוס כל סיכוי תיאורטי לשינוי.

ממכבי לא ציפינו לשום דבר אחר – מירושלים חזקה קיווינו להתנהלות אחרת וקיבלנו עוד מכבי.

אזי 20 בנובמבר 2016

עדיין לא הצלחתי להבין במה באר שבע לא מחקה את מכבי בניגוד להפועל שכן מחקה את מכבי?
זתומרת, בכדורסל אני מבין…
בכדורגל מה הבעיה (או מה לא הבעיה)?

רן 20 בנובמבר 2016

אין הבדל ואין בעיה.

אסף 20 בנובמבר 2016

איך אני יודע שג'ורדי ארגן לנו אחלה יורוליג שבעולם?

מבחינתי, כאוהד צהוב, שמכבי יעלו עם הנוער היום.

orimor2212 20 בנובמבר 2016

במה הטענות שמועלות בתמונה שגויות, ומה ההבדל בבאר שבע בכדורגל?

איתמר 20 בנובמבר 2016

אני הבנתי שלירושלים אין עניין להיות אלטרנטיבה למכבי אלא רצון להיות כמו מכבי כאשר בהצבעות במנהלת נציג ירושלים הצביע באופן קבוע עם מכבי, גם כאשר ההצעות שירתו רק את האינטרס של מכבי.
הדוגמא הבולטת ביותר היתה ההחלטה להוציא מיד אליהו את גמר הפיינלפור.
במשך שנים אוהדי ירושלים התלוננו על כך שכל הגמרים מתקיימים במגרש הביתי של מכבי וכאשר (עם החזרה של הפועל לליגת העל וההובלה של רמי כהן) עלתה סוף סוף ההצעה להעביר את הגמר למגרש אחר (חיפה), נציג ירושלים במנהלת הצביע נגד והעדיף את קיום המשחק ביד אליהו.
הפועל תל אביב, הפועל חולון, מכבי חיפה, מכבי ראשון – כל אלה אינן קבוצות ״קטנות״.
פעם ירושלים היתה חלק מהן.
אני שמח לציין שיש לא מעט אוהדי ירושלים שמתנגדים לחזירות ולשכרון הכוח שמפגינים בעלי הקבוצה.

אריאל 20 בנובמבר 2016

פרנקו,
אתה אחד הכותבים כאן שאני מאוד אוהב לקרוא אבל בעניין הזה אתה מפספס בעיניי.
הטעות שלך היא בזה שאתה מצפה למשהו מקבוצה לא שלך ואז מתאכזב…
רצית שהפועל והפועל יילחמו ביחד במכבי (סוג של, אל תתפוס במילה) אבל הפועל השניה החליטה שיש לה אג'נדה משלה וזה מרגיז אותך.
וזה העניין שאין לך זכות בכלל לצפות למשהו מקבוצה שאתה אפילו לא אוהד שלה.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

אבל הייתי "אוהד" – כלומר, זו הייתה הקבוצה של הרבה מאוד אוהדים, הרבה מאוד אדומים ביניהם, סוג של אחווה, יש בנו אהבה והיא תנצח , אל אל ישראל ביציעי כשמכבי עוברת לחמישיה של זרים וכך הלאה.

עידן. 20 בנובמבר 2016

מה שמעורר אצלי פיהוק זה בעיקר מפגן ה"עליונות המוסרית" הצפוי והקבוע של אוהדי הפועל תל אביב ("ויתרנו על עליה לליגה הראשונה, כמה מדהים מצדנו"). לא יודע איך תחושת העליונות הזו אגב עומדת הקנה אחד עם קריאות השואה וסימוני צלב קרס, אבל זה כבר עניין נפרד.

ירושלים פועלים בהתאם לאינטרסים שלהם ולא בהתאם לאלו של הפועל ת"א, אשר בחלקם הגדול קשורים יותר ב"לדפוק את מכבי" מאשר במה שנכון לכדורסל הישראלי. הרי רוב מוחלט של אנשי כדורסל ואוהדים, כולל אוהדי הפועל, מסכימים שהפיינלפור הוא המצאה חסרת כל ערך ספורטיבי, אז מה מפתיע בעובדה שירושלים נגדו?

7even 20 בנובמבר 2016

איזה בליל של שטויות.
הרוב המוחלט של אוהדי הפועל ת"א הוא נגד הפיינל פור…זו שיטה מטומטמת שגם נתנה למכבי ת"א גביעי אירופה.

ואיך זה שתמיד אוהדי מכבי (ועכשיו מסתבר שירושלים) תמיד בטוחים שהם ורק הם יודעים מה היא "טובתו של הכדורסל הישראלי."….? נשגב מבינתי.
אתה חושב שזה שהקבוצה השלישית בתקציבה בארץ רחוקה 99 מיליון שקל (שוב – 99 מיליון שקל) מהקבוצה במקום הראשון….גם " טוב לכדורסל הישראלי " ?

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

הקרב במנהלת הוא לא על הפיינל פור, הוא גם, אבל לא הסיפור.
המלחמה האמיתית עכשיו היא בכלל על הרעיון של אנשי מכבי וירושלים לעקר לגמרי את דירקטוריון מנהלת ולהחליפו בגוף בלתי תלוי שיש בו 2 נציגי קבוצות (נגיד "גדולה" ו"קטנה") ושמואל פרנקל – כשברור מה הגוף הזה יחליט ולפי איזה חליל הוא ירקוד.

ולגופו של עניין – את כל חוקי הצעירים, החוק הרוסי והפיינל פור אפשר להחליף – אלא שזה לעולם לא יספיק – מה גם שחלק מהחוקים נכפו על כל האיגוד בגלל ארגון השחקנים.
מכבי וירושלים פשוט רוצות לבטל הכל – לשחק עם 6 זרים (שמקבלים הטבת מס שערורייתית) בלי חוק רוסי ובלי חוק צעירים ועם סדרות – אין דיאלוג בשיטה הזו .

יואב 20 בנובמבר 2016

סבן,
התקציב שלכם הוא הדבר האחרון שמעניין אותנו.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

יואב זה לא מדויק – אחד המנטרות שנזרקות היום לאוויר הוא חלוקה שונה של כספי השידור והכנסות המנהלת לפי פרמטרים של חשיפה ורייטינג.
זו תהיה שטות מוחלטת של כל הליגה לאפשר למכבי וירושלים אפשרות רגולטורית בדירקטוריון המצומצם שהם מבקשות לקבוע כאלה החלטות.
וזו לגמרי שאלה של תקציב.

יואב 20 בנובמבר 2016

האם מכבי מרגישה מקופחת מהסכום?

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

זה מתוך הכתבה שגלדסטון (שברור שמופעל ) פירסם לאחרונה.

"כעת מתקיימת 'מלחמת עולם' ספורטיבית מתחת לפני השטח. הקבוצות 'הקטנות' משוחחות זו עם זו, כדי ל'תאם גירסאות' ולוודא שהיוזמה החדשה נקברת עמוק במגירה. למכבי ת"א והפועל ירושלים נמאס מהתקנות שמגבילות אותן, מכך שהן אחראיות לכך שהמנהלת מכניסה כסף רב, אך לא מחלקת אותו בצורה פרופורציונאלית להכנסות. וכך החל קרב רווי יצרים שמי שבסוף ייפגע ממנו ככל הנראה הם אוהדי הכדורסל ולא משנה לאיזה צד הם שייכים "

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

וזו ההצעה –

"בין המסקנות שיוצגו בקרוב, עלה הצורך להוציא את תהליך קבלת ההחלטות מידי הדירקטורים שהם בעלי עניין בקבוצות, כדי לשבור את מעגל הקסמים של 'הרוב קובע'. ההצעה היא למנות קומישינר לליגה. דמות עם סמכויות ושיניים, שתוכל לקבל החלטות. לצידו ימונו שני דירקטורים, והשלושה האלה יהיו מקבלי ההחלטות. הם יהיו בלתי תלויים והמחשבה היא שאחד הדירקטורים יהיה שופט בדימוס. דירקטוריון המנהלת עדיין יפעל וימנה את 2 הדירקטורים, אבל ל-2 הגדולות, מכבי ת"א והפועל ירושלים תהיה זכות וטו, לגביי מי הם אותן דירקטורים, וזאת כדי שלא נחזור שוב לנקודת ההתחלה, שהרוב ממנה את עושה דברו ".

Lord Anthony 20 בנובמבר 2016

צעקת הקוזאק הנגזל.
יושבים במנהלת נציגי קבוצות שבמקום לפעול לקידום הענף פועלים להכשלת מכבי ומבקשים לקבל את הכספים שמכבי והפועל ירושלים מביאות לליגה. סולידריות זה לא רק להינות מהיתרונות הכלכליים שמכבי והפועל ירושלים מביאות איתן.
אין גבול לצביעות.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

אני לא יודע לגביי הקוזאק אבל גזל מתוכנן בהחלט יש כאן

יואב 20 בנובמבר 2016

גזל? אולי של שאר הקבוצות.
הרי ידוע לכל בר דעת מה מכבי מביאה לשולחן ומה בדיוק שוות רוב הקבוצות האחרות ואולמות הפיס שלהם מבחינה כלכלית.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

מכבי מוכרת מנוי משולב לאוהדיה של יורוליג וליגה ישראלית – אם היא תפרוש מחר מהליגה הישראלית היא גם תאבד את ההכנסות מהמנהלת וגם תגבה פחות מאוהדיה והאמת היא שכנראה גם פחות מספונסרים.
לכן כל איומי "מי מביא יותר " הם לא רלוונטים – אלא שמכבי וירושלים רוצות לקחת מהקבוצות של אולמות הפיס נתח משמעותי ולהעביר אליהם יחד עם שורה של שינויי חקיקה שיקברו סופית את הענף.
על זו מלחמת העולם וכל אחד בחר את הבחירה שלו פה. ממכבי לא ציפיתי. מירושלים כן.

יואב 20 בנובמבר 2016

אתה עושה את החישוב של מכבי.
העניין הוא מה החישוב של שאר הקבוצות.
צריכה להיות סולידריות כי מדובר בליגה אבל גם זה בפרופורציות. מכבי לא אמורה להיות הקורבן של הצלחתה.

יניב פרנקו 20 בנובמבר 2016

זה חישוב קלאסי של תורת המשחקים -מכבי וירושלים עכשיו איתה משחקות פוקר על כל הקופה ומכבי כבר מאיימת שנים ב"תחזיקו אותי" ואיומי פרישה.

dk 21 בנובמבר 2016

העניין הוא שאתה מדבר על טובת הכדורסל הישראלי וראינו כבר מה חלוקה לא נכונה של זכויות השידור עשתה לכדורגל הספרדי… לגיטימי לרצות עבור הקבוצה שלך עוד כסף פשוט זה לא טוב לליגה שלנו.

Lord Anthony 20 בנובמבר 2016

אין גזל ואין נעליים.
אם שותפים אז שותפים בהכל, אם לא שותפים אז כל אחד יכול לקחת את מה שהוא הביא. אין באמצע.

עידן. 20 בנובמבר 2016

לא חושב שזה טוב לליגה. מצד שני אני חושב שהפתרונות של רמי לוי למצב הזה, שהן תקרת שכר או איסור על מכבי להשתתף ביורוליג (הצעה חסרת תוקף משפטי אגב), או כל החוקים המטומטמים שנועדו בראש ובראשונה לפגוע במכבי, מזיקים לליגה הרבה יותר מאשר מועילים. אם תרצה אפשר לשאול את האלופות האחרונות כמה זה עזר להן.

אגב, דווקא חלוקת הכנסות שפועלת לטובת הקטנות ראויה בעיני. מכבי מדברת על רצון אמיתי שהקטנות יצמצמו פערים ושלא יגבילו אותה בחוקים מפגרים, אז שתראה שהיא גם עושה..

ברלה 20 בנובמבר 2016

אתם לא מוסריים כמונו.
פיהוק.

אנונימוס 20 בנובמבר 2016

יש פה בסופו של דבר, מעבר למלחמות האינטרסים הברורות, שאלה עקרונית – איזו סוג ליגה אנחנו רוצים.
יש כאלו שרוצים ליגה של 2 קבוצות שמקבלות יותר כסף מכולם, מפרקות כל מה שזז ובכלל מכוונות לאירופה והצלחה בינלאומית. כמובן עם ה"ארומה" המיוחדת של הכדורסל של השריונים שבכלל סוגרים את העסק ל50 שנה קדימה.
יש כאלו שרוצים חלוקה הרבה יותר שיוויונית של כספים, וניהול שמתרכז יותר בקידום הליגה המקומית ולא מקריב הכל בשביל הצלחה של קבוצה וחצי בגביעי אירופה.

ישי 20 בנובמבר 2016

יש לך זמן לראות את המשחק?
ובמילים אחרות: אתם הולכים לפירוק?

יוסי מהאבטיחים 20 בנובמבר 2016

ביום שירושלים פעלה לשריין את עצמה ביורוליג (כשמכבי עברו לסופרוליג) הם איבדו אותי מאחורי הסלים.
זה כנראה הרגע שהבנתי ציניות אמיתית מהי.

רן 20 בנובמבר 2016

היה מה זה פיהוק…

משחק אדיר.

לפעמים, פרנקו, לא מצליח לך.
בדרך כלל אתה מצויין.

Dr. van nordstrand 21 בנובמבר 2016

הייתי מוכן ומזומן להצטרף לתנועה שמתעלמת מהקיום של קבוצות שמשוריינות במפעלים אחרים, כלומר שהתנאי לקבלתן הוא לא דרך הישגיהן בליגה.
אם עקפו את המסגרת המקומית, אז הקהל יכול וצריך ( לדעתי ) לדעת להתאגד ולהחליט שמי שלא מסכים לתקרת שכר ( גבוהה יחסית, אך הגיונית )
ולהעפלה למפעלים אירופיים באמצעות הליגה – מבחינתנו לא קיים.
מה זה אומר? שלא באים למשחקים מולם ( ולא משנה אם קוראים להם מכבי, הפועל, מ.ס, עירוני או צפרירים ).
שיבואו עם הקהל שלהם מול אולם ריק. לא מכירים בקיום שלהם במסגרת הליגה, נ-ק-ו-ד-ה.
אם זה הספורט והליגה של הציבור, שניקח אחריות ונהפוך אותו לשלנו, ולא של פוליטיקאים בלבד.

או שעושים משהו כזה- או שממשיכים להתבכיין ולשחק מי יותר צדיק ומי הרשעים… ( דיון שממשיך כבר חמישים שנה ללא תועלת )

את הליגה ימשיכו בסדרות הטוב מחמישה משחקים, אך בלי המשוריינות מטעם עצמן.
כלומר- לא באים לפיינל פור, לא חוגגים אותו ( גם במקרה של נצחון ), לא מתייחסים לקיומו.
מי שניצח בסדרות רבע הגמר ייפגשו לחצי וימשיכו לגמר.
ואם לא מתאים לקבוצות והשחקנים- לא נכנסים למשחקים.
עומדים מחוץ לאולם כל משחק כמה עשרות עם חולצות, שלטים וסטיקרים ומפגינים.
בלי אלימות כמובן.

לא סופרים את הציבור הישראלי?
לא נספור את הליגה.
אפשר לבנות על שיתוף פעולה של אוהדי הקבוצות או שנמשיך להיות בכיס של האימפריות העשירות שלא מתייחסות כלל לקיומנו?

ואם תהיתם, מדובר במישהו שלאורך השנים עקב ותמך הן במכבי והן בירושלים במסגרות האירופיות ( ועדיין מפרגן להם ), אך המצב הזה לא יכול להימשך. או שמחזירים את הליגה לקהל הישראלי, או שמוותרים.
בינתיים האווירה היא של וויתור וזה לא חייב להיות כך.

Comments closed