יומן פירוק – חלק י"ג

זמן = כסף ואין הרבה זמן

בן אדם יוצא קצת לחופש ואפשר להכניס טרילוגיה של יומן הפירוק, אז מאחר וכל יום זה דרמה, ננסה בקצרה.

אחד הפוסטים הקודמים הדגיש את נושא "זמן = כסף" – וזה נכון לרמה הניהולית והעסקית, אבל למשוואה יש גם צד מקצועי – " אין זמן = אין יכולת".

ואלה בגדול 2 הצירים שהניסנובים צריכים לזוז בהם בזמן הקרוב- מוקדם לשפוט, אבל מה שכן, מורגש חוסר הניסיון ומורגשת מאוד הבעייתיות בסיטואציה.

הציר הניהולי.

נניח שקניתם חברה מפירוק, חברה שהגיעה לחדלות פרעון, סביר להניח שלא רכשתם חברה מתפקדת ברמה נאותה, סביר להניח שהתקופה תחת המפרק יצרה עוד בעיות.

עכשיו יש לכם הרבה עבודה, למנות צוות ניהולי, להבין את האופרציה, לנסות לא לאבד נכסים (מול לקוחות לדוגמא) ולנסות לשדר לכל העולם- אנחנו כאן.

למה חשוב לשדר לכל העולם שאנחנו כאן ? כי השוק, כל שוק משוכלל (רמת השכלול היא תלוי שוק) מריח "דם במים" – לשוק לא אכפת  ממך והשוק ינסה לסמן טריטוריה, לגנוב לך את העסק, את הלקוחות, את המוניטין.

וזה בגדול מה שקורה בהפועל – אף אחד לא מחכה לאף אחד ולכן כל מי שיכול "לחטוף" נתח מהכאוס במועדון, יעשה את זה, זה לא עניין של פילוסופיית מוסר,  אלה פשוט החיים.

אפשר להיתמם ולחשוב שאף אחד לא דיבר עם אלטמן, גוטליב ושוינפלד, אפשר, אבל אנחנו לא תמימים, אנחנו יודעים איך עובד העסק, וזה גם לגיטימי.

הלאה, גיא לוזון, גם לו השוק מחכה, גם הוא מבין את הסיטואציה.

הלאה, ספקים שנפגעו מהפירוק, נכון, משפטית, זו יישות אחרת, אבל נוצרו צלקות וספקים שנפלו בגלל יישות משפטית אחת, לא מעניין אותם שעכשיו זו גברת בשינוי אדרת, כך לדוגמא חברת האבטחה ואני בטוח שיהיו עוד.

*

זה מייצר רעש עצום בניסיון לנהל עסק, המנהלת דורשת מהקבוצה לתפקד כרגיל, בעונה רגילה לארח דרבי זו המשימה הכבדה ביותר מבחינה תפעולית על צוות הנהלת המועדון, פה היה צריך להרים את זה עם צוות מקוצץ וחדש.

זה שבכלל היה משחק שעבר בשלום, זה חצי נס.

והקהל והתקשורת לא מרפים ולא יירפו.

ובתוך רעש התביעות והבוררויות ינסו גם לא להפסיד נכסים.

הכי קל זה להגיד היום לשוינפלד. "די נמאס, קח את השחרור שאתה רוצה ועזוב אותנו", אבל זו אולי תתברר כטעות ואולי כן ניתן למכור אותו ומצד שני כל יום של שוינפלד זה הרבה כסף, וכשיש לך חבורה שכזו, שאמורה להיות העוגן המקצועי, שעולה הרבה, ופשוט לא רוצה להיות פה, כל בחירה שתעשה, היא בחירה לא אידיאלית.

פה נכנסת שאלת הגב הכלכלי, מי שיש לו גב כלכלי מקבל החלטות טובות יותר.

*

ובתוך זה צריך גם למנות מינויים, להחליט מי המנכ"ל, מי הדובר, מי מנהל את הנוער (האם ירדו מעניין שייע ? נקווה) וכך הלאה.

ותיכף גם אגע בצד המקצועי.

כלומר, הניסיון לבנות מועדון מחדש בתוך זמן אפס, הוא בעייתי, אתגר גדול גם למנהלים מאוד מנוסים.

הערת ביניים – הודעת פיפ"א על השהיית הטיפול בחובות, היא לא סיבה למסיבה, אבל היא כן אינדיקציה לאמירה "שזמן= כסף" – טיפול מסודר בבעיה, ניסיון להגיע למתווה תשלום הוא הכרחי למאמץ השיקום.

והוא נותן לניסנובים זמן היערכות.

תחזית – הבלגן עוד אתנו לשבועות רבים.

*

הציר המקצועי.

הכי נכון זה לחבק את הירידה, להתחיל להריץ את הסגל הבסיסי של שנה הבאה ולחסוך בהוצאות על השנה.

אלא שכבעלים חדשים, יש פה גם עניין של מומנטום, מה היינו מרגישים היום אם הנוער היה מקבל 5 מק"ש וחצי נוער היה מקבל את אותה מנה בדרבי, מועדון כדורגל זה חיה מוזרה, הוא חייב לפחות להרגיש שיש תקווה.

כשנתניה קרסה בשנה שעברה, הקריסה כולה הייתה על אלי שגב, היא לא הייתה על אייל סגל, אם סגל היה כבעלים חדשים עובר שבוע אחר שבוע הפסד משפיל, אם תקשורת שלא מרפה, חלק גדול מהיכולת שלו לבוא חלק לעונה הנכוחית היה נפגע.

לכן מקצועית יש דילמה כבדה – לוותר על העונה או לנסות להוציא ממנה משהו.

אני הייתי מוותר. אבל אני לא הם ועדיין קשה לי לקרוא אותם.

הפועל לא יכולה ואת זה אני מקבל חלקית, לעלות מעכשיו ועד סיום העונה עם קבוצת נוער מחוזקת, מצד שני מכל הבטחות "העזרה" של אלונה ושחר, נשאר מה שחשבנו, שום עזרה ושום נעליים, אם יהיו מפגשי אינטרסים, תהיה "עזרה" ואם לא, אז לא. הנה הבוקר קיבלנו "עזרה" את בלם הנוער של ב"ש (בנו של שמעון ביטון, מאמן הנוער דרך אגב), אבל ב"ש לא חשבה על הפועל, היא מצאה דרך מצוינת לתת לבלם העתיד שלה (לדעתי עתיד רחוק מאוד) דקות בליגת העל.

מקצועית השלד סביר בשביל לא לרדת בביזיון, הוא מורכב מעוגן לא רע גם לליגת העל (הרוש, דגני, ידין, רייכרט, ורטה, ), משלישית מה קשור (גוטליב, אלטמן ושוינפלד), מהנערים המוכשרים (רק אטיאס ושולמייסטר נראים רלוונטיים כרגע) ומאוסף החתמות.

אוסף ההחתמות גם הוא מחולק לכמה חלקים, אבל מאחר שלא עקבתי בעניין אחרי הליגה השנייה בסין או עלילות אבו זייד בבני יהודה אני לא יודע.

אני יכול להניח שעד סוף החלון, יהיו עוד כמה "פליטים" שלא מצאו קבוצה ויהיו מצד שני שחרורים ומשם ינסו לעשות את המכסימום.

נקווה שטוטו בא רעב (משחק מילים, סטגדוש!).

*

לסיכום התמונה הגדולה – הפועל שעמדה על סף פירוק אמיתי, חייבת זמן היערכות ניהולי, בזמן הזה היא צריכה "ללמוד" את המערכת, להבין את מצבת ההכנסות האמיתית, את מצבת ההוצאות האמיתית ואת שווי הנכסים, זה ייקח גם למערכת מאוד חזקה פיננסית מספר חודשים.

אם הבעלים החדשים יצליחו להגיע לסוף שנה בתכנית עסקית סבירה (הכסף שתכננו להשקיע + התקבולים שיש בכל מקרה – מינוס ההוצאות החדשות) – כשהם מבינים את תמונת המצב טוב יותר. דיינו.

אם מתוך אוסף השחקנים שיגיעו וישנם – אפשר יהיה גם לצייר שלד לשנה הבאה (לא משנה באיזו ליגה) – אז בכלל שיחקנו אותה.

אם בטעות גם נצליח לשרוד בליגת העל. מסיבה בבית משפחת פרנקו.

אם מפסידים באשקלון בשבת. אין מסיבה.

מחר 6:30 בדובאי - בקלה מול שיא העולם
מרתון דובאי: נצחון מרשים ושיא מסלול לטמירט טולה

79 Comments

צור שפי 19 בינואר 2017

שאלה – מאיזו כסף ישלמו לתמוז, אוסטווינד, בנבניסטי וכו'? האם זה לא כסף שאמור ללכת קודם כל לכיסוי החובות הקיימים? במלים אחרות – איך מועדון ("מועדון"?) במצב הזה יכול בכלל להחתים שחקנים?

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

צור אתה מגלה חוסר בקיאות בחומר. אנא חזור לפוסטים הקודמים.
למועדון כרגע אין חובות (מלבד התביעות בחו"ל) – היישות המשפטית החדשה אחראית רק על תשלום קדימה.
מאיפה ישלמו ? מכיסי הרוכשים ומתקבולים שמגיעים למועדון עד סוף השנה (מכירת שחקנים, טוטו, זהבי ומני ויצמן).

ישי 19 בינואר 2017

דומני שהטוטו כבר העביר את הכול
הכסף של זהבי מסומן – הוא ילך להחזר חובות חו"ל

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

אני הבנתי קצת שונה (שיש עוד קצת כסף בטוטו, שעל זהבי יש לקונה משפטית) – אבל זה לא משנה.
זה תוכנית עסקית שמנותקת מחובות העבר.

ישי 19 בינואר 2017

לפי פרוטוקול הדיון, הכסף הבסיסי של זהבי הולך לחובות חו"ל ואם יהיו גם פיצויים או ריבית הם הולכים לקופת הנשייה.
לגבי הטוטו, אני יודע רק מה פרסמו בתקשורת, ונדמה לי שאמרו שהטוטו העביר את כך הכסף של השנה, ומה שביקשו ממנו זה גם כסף שלא שנה הבאה (והוא לא הסכים כי מי יודע באיזו ליגה הפועל תהיה

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

הולך לבדוק את נושא זהבי- אני יודע שחלק מהדברים הומחו לרוכשים.
לגבי הטוטו מה שהבנתי אז שהמנהלת סירבה כי הטוטו היה אמור להעביר תקבולים לקבוצות בכמה מנות וסירבו להקדים את המנה הנוכחית מתוך טענה שאם יעבירו מנה כרגע והקבוצה תתפרק ייגרם נזק משמעותי להסדר.

אבל כל זה לא משנה – תיאורטית רק בשביל צור- הפועל "החדשה" יכולה ללכת ללאן וללוות כסף על חשבון שנה הבאה.
מהיום והלאה ההתחייבויות החדשות הם של ניסנוב , הישנות של הראל החזקות.

שלו 19 בינואר 2017

אני מבין שבעלים החליט לכבד חוזים של שחקנים אסטרטגיים.
בעיקר על מנת למכור אותם וליצור הכנסה.
רק לא מבין איך הוא מתנער מהחוזים האלה (גוטליב, שוינפלד אלטמן). כלומר מבקש מהם לקצץ.
כלומר מצד אחד אמר לבית המשפט שיכבד את החוזה ורגע אח"כ מבקש משחקנים קיצוץ בשכר.
זאת התנהלות שאפילו דדש היה מתבייש בה.

עדי אבני 19 בינואר 2017

הוא לא. אלטמן וגוטליב טוענים כי מלבד החוזה היה מגיע להם מענק חתימה, אבל המענקים הם תחת החובות של כבירי, והבעלים הנוכחי לא מוכן לשלם אותם.
שוינפלד פשוט חוזר על הטענות שלו מלפני הפירוק. שלושתם כנראה יזרקו על ידי הבורר אבל הם מהווים בעיה לבעלים כשחקנים עם החוזים הגבוהים במועדון

יואב 19 בינואר 2017

עדי,
מענק חתימה מגולם במשכורות אם תרצה. לא צריך להיתמם. אם אלטמן יקבל חמש אלף בחודש ללא המענק(סתם זרקתי מספר), אז מה יש פה? אז כל החוזה שלו שייך לבעלים הקודם. אז… הוא רוצה להשתחרר כי אי אפשר לעמוד בזה.

Lord Anthony 19 בינואר 2017

חוזה הוא דו צדדי. אם אתה מכבד את החוזה אז אתה מכבד את כולו, לא רק את החלקים שנוחים לך.
הטענה של גוטליב ושל אלטמן (ובמידה מסויימת גם של שויינפלד) היא שאם הבעלים החדשים טוענים שהחוזה תקף – שיתכבדו ישלמו את מענקי החתימה ואת משכורות נובמבר ודצמבר במלואן.
אם משאירים את כל מה שהיה לפני הפירוק מאחור, ולמעשה עושים חוזים חדשים אז לשחקנים יש גם זכות לא לחתום עליהם.
לדעתי יש להם טיעון די רצינית ובטח שהם לא יזרקו על ידי הבורר.

עדי אבני 19 בינואר 2017

יזרקו, כי לבורר אין שום סמכות בעניין שנדון כרגע בבית המשפט

Lord Anthony 19 בינואר 2017

בגלל זה הם פנו לבית המשפט ולא לבוררות

עדי אבני 20 בינואר 2017

אלטמן אכן פנה לביתת המשפט. שוינפלד וגוטליב פנו לבורר של ההתאחדות

שלו 19 בינואר 2017

ומענק חתימה לא מופיע בחוזה?
או שלוקחים את החוזה או שהשחקנים משקרים.
אבל אין חצי הריון.
אני מניח שהשחקנים הבינו שאם מכבדים את החוזה שלהם הם חייבים להישאר.
ויעשו מכירה על חשבונם (כי הפועל לא באמת יכולה לעמוד בשכר שלהם) ובגלל זה הם רוצים שיכבדו את החוזה. (כולל מענק חתימה שלא שולם כנראה)
אם היו משחררים אותם הם לפחות היו יכולים לחתום על חוזה גבוהה יותר כי השחרור היה בחינם.

יואב 19 בינואר 2017

עדי,
ובכל מקרה שכרך יצא בהפסדך. אף אחד מהם לא ממש יהיה מחוייב להשאיר אותך בליגה. אז תשאיר אותם.

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

שלו – זו הסוגיה המשפטית – לכל היותר יש מקום להיאבק בכתלי בית המשפט.
מענק החתימה היה אמור להיות משלום במעמד החתימה – הוא שייך לכבירי.
ההסכם בין רועי רוזן (מייצג השחקנים) לבין ניסנוב אומר ככה – אם המועדון מכיר ביתרת החוזה במלואה קדימה- השחקן שייך למועדון- לא מכיר- השחקן חופשי.
במצב משפטי אחר בלי הסיכום – היה חוזר אלטמן למפרק וזה היה מוכר אותו כדי להכניס כסף לקופת הפירוק.

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

יואב אתה צודק- זה חרא של בחירה.
אם תשאיר בכוח תקבל שחקן לא מחויב, להשאיר בחוזה מלא, אתה לא יכול.
אבל לשחרר בחינם זה גם לא חכם.
לכן לכולם ברור שינסו להגיע להחלטת ביהמש שהשחקן שייך לקבוצה ואז למכור אותו ובכסף הזה לשלם לשחקן שכן מחויב.

יואב 19 בינואר 2017

מסכים יניב.אם הקרב הוא על הזכות למכור-זה לגיטימי לגמרי.
אבל האם זה הקרב? אני כבר מבולבל. לא בציניות. הפועל רוצה להשאר בליגה וכנראה שאלטמן חשוב לעניין הזה.

גיא זהר 19 בינואר 2017

להבנתי אלטמן לא חשוב אלא התמורה שתתקבל עבורו בהשאלה (נגיד אמיר חלאיילה או עוואד לדוגמא). ברור שהם פחות טובים אבל הרבה יותר מחויבים.

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

אני גם מבולבל:)

להבנתי אמרו לעצמם שאלטמן חשוב להשיארות בליגה ומכסימום יימכר בקיץ. לשם כיוונו.
נוצרה סיטואציה שברור שאם יישאר בכוח ייתן תפוקה פחות טובה.
אז הקרב עובר לסכום המכירה.

לשלם היום לאלטמן את שכרו עד סוף שנה + מענק החתימה – זה לא ריאלי.

עדי אבני 19 בינואר 2017

אני חושב שבמקרה שוינפלד וגוטליב הכוונה היא לעמוד בחוזה בשביל למכור עם אלטמן אני חושב שהם באמת רוצים שישאר

עדי אבני 19 בינואר 2017

צודק יואב. לזה כיוונתי כשכתבי שהם מהווים בעיה לרוכשים.

yaron 19 בינואר 2017

עדי, המקרה של אלטמן לפחות הוא נסיון לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. רוצים שיסכים לחוזה המקוצץ בחצי שהוצע לו (לא נחתם ולא הוגש לבקרה) ע"י כבירי אבל שיוותר על המענק שהוצע באותו חוזה. מבחינתו החוזה החתום הוא המחייב ואם הם לא מקבלים אותו אז לטענתו (ובצדק רב) הוא שחקן חופשי.

עדי אבני 19 בינואר 2017

בהחלט יכול להיות, אבל לבורר אין שום נגיעה לנושא, אלא לבית המשפט ולשופט אורנשטיין. לכן כתבתי שהבורר יזרוק אותם

yaron 19 בינואר 2017

מי זה הבורר, יש בוררות??
אבל בלי קשר, למה שיזרוק, אלטמן מראה את החוזה החתום ואומר, זה החוזה החתום ועל זה ניסנוב התחייבו. רוצים לשנות, סבבה, אני יכול לסרב ואני שחקן חופשי.

אדם בן דוד 19 בינואר 2017

אלטמן הגיע כשחקן חופשי אם אני זוכר נכון
זאת אומרת שהפועל התחייבה "לקנות" ממנו את כרטיס השחקן- במה שכונה "מענק חתימה".
אז עכשיו הם אומרים את הכסף הזה לא תקבל ואנחנו כן נמכור ונגזור על הכרטיס קופון.
אם משחררים אותו בלי כסף- את מענק החתימה יקבל משחר.
אני אוהד הפועל אבל חושב שזאת חוצפה גדולה.
כנ"ל לגבי שוינפלד והקומבינה הלא ברורה שקשורה לכספים לנתניה
לגבי גטליב- נדמה לי ששילמו לעכו.

גיא זהר 19 בינואר 2017

העזרה של שחר ואלונה זה שחקנים שאין להם מה לעשות איתם (כמו ביטון שהוא שחקן בוגרים דרך אגב) תמורת זכות ראשונים בשחקנים שכן מעניינים (שלושת המוסקיטרים). העניין של שלושתם זה לשחרר במקסימום רווח.

Lord Anthony 19 בינואר 2017

שחר ואלונה עושים פה מהלך די ציני על הגב של הפועל, מנצלים את העובדה שאין להם סגל כדי לדחוף להם שחקנים שאף אחד לא רוצה.

גיא זהר 19 בינואר 2017

ציני זה ברור. אני לא בטוח שאף אחד לא רוצה את ביטון או את עוואד, כאמור זה אחד תמורת אחד. אף אחד לא פילנתרופ.

yaron 19 בינואר 2017

שחר וברקת התכוונו שתמורת אלטמן, שוינפלד ואחרים הם יעזרו יפה ובינתיים עוזרים בקטנה כדי לצבור נקודות.
יש כמה שחקנים בהפועל שברגע שיוסדר מעמדם ויוצאו למכירה/טרייד יעוררו לא מעט עניין בליגה.

Lord Anthony 19 בינואר 2017

שחר וברקת התכוונו לקחת שחקנים שלא רואים מגרש ולשלוח אותם לקבוצה שתיתן להם דקות, כדי שהם יוכלו להרוויח מזה בעתיד.
כל דבר מעבר לזה הוא בונוס.
בסופו של דבר מדובר ככל הנראה בשחקנים שאין להם יותר מדי ביקוש בליגת העל, אז אם אפשר להפוך אותם לבעלי ערך זה בכלל הצלחה.

אוריג 19 בינואר 2017

הייפ כפול הייפ וכל זה בריבוע?
נצפה להתעייפות מהירה.

תני 19 בינואר 2017

ערבויות לחוזים החדשים יש ?

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

אתה שואל את השאלה הלא נכונה – במציאות של הכדורגל הישראלי מאשרים לניסנובים לנהל את המועדון תחת זה שעדיין לא אישרו אותם כבעלים.
מה שהם העבירו זה סכום ראשוני – השאר זה לאחר האישור.
ההתאחדות מעלימה פה עין כי הם פועלים תחת ההנחיה של המחוזי.

לגביי ערבויות עתידיות – אני רק מניח שהם תקפות כמו הקודמות וכמו של חצי ליגה.
לכאורה.

שלו 19 בינואר 2017

זה שהפועל יכולה עכשיו להחתים שחקן בלי בקרה תקציבית זה שיא הציניות.
אולי רק שני לכך שרייכרט הוא שחקן כדורגל.

yaron 19 בינואר 2017

זה שהפועל יכולה בכלל לשחק בלי שההועברו הזכויות ועברו בבקרה ציני ברמות.
השבוע היתה ישיבה של הוועדה להעברת זכויות והיה דיווח אחד על חילוקי דעות בקשר לערבויות. דיווח אחד חלקי וללא דיווח על מה נסגר בסוף וזהו!! אף כלי תקשורת לא דיבר על מה נסגר שם.

ישי 19 בינואר 2017

זה לא בדיוק תחת ההנחיה של המחוזי. ההתאחדות במחוזי *הסכימה* לתרגיל הזה – הניהול הרשמי הוא ביד הנאמן (הוא צריך לחתום), וההתאחדות רואה את החתימה שלו ו'לא יודעת' שניסנוב בכלל שם.

yaron 19 בינואר 2017

לא מדוייק, ההתאחדות אמורה לאשר בעלים חדש ולהעביר אותו בבקרה עד סוף העונה.
מי שיירשם כבעלים ויהיה אחראי על הקבוצה והמשכורות עד סוף העונה זה ניסנוב.

ישי 19 בינואר 2017

מדובר על תקופת הביניים עד האישור.
(בכל אופן, ההתאחדות לא אמורה לאשר. יש לה בהחלט אפשרות לא לאשר.)

yaron 19 בינואר 2017

ראה תגובתי למעלה.
היתה ישיבה השבוע, היו חילוקי דעות וזה היה הדיווח היחיד.

ישי 19 בינואר 2017

לא יודע מה היה בישיבה. אני יודע מה הסיכום המשפטי – 1. ההתאחדות יכולה להחליט לפי שיקול דעתה אם לאשר את העברת הזכויות או לא. 2. בתקופת הביניים, פורמלית זכויות החתימה בידי הנאמנים וכל האחריות הכספית והניהול בידי הרוכשים.

תני 19 בינואר 2017

אני אנסה לשאול את השאלה הנכונה הפעם.
בהנחה (הסבירה) שלא יהיה לשלם לשחקנים שהוחתמו עכשיו, על מי זה ?

יניב פרנקו 19 בינואר 2017

למה הנחה סבירה ?
אבל מה בכלל השאלה ? בכל המקרים הקודמים שלא שילמו על מי זה היה ?

איציק 19 בינואר 2017

"מקצועית השלד סביר בשביל לא לרדת בביזיון, הוא מורכב מעוגן לא רע גם לליגת העל" ברגע שרשמת את רייכרט ברשימה זו עיבדת את זכות הקיום של הקבוצה. הקבוצה צריכה להיבנות מחדש גם מבחינת הנראות. קבוצות צריכות לזרוק שחקן כזה ולא רק בגלל הדרבי כי אם בגלל האופן בו משחק בכלל. הוא היה השחקן הראשון שאמור היה להיות משוחרר כהצהרה לעתיד, מי סוג הדמויות שלא רצוים. חבל שלא עשו.

ילדיסקו 19 בינואר 2017

אתה טועה , רייכרט הוא בדיוק הפנים של שחקן הפועל ת'א, הם לא ייפטרו ממנו בחיים כי הוא הפועל, גם בעיני אוהדיה, היא/הוא האנדרדוג הבועט לכל עבר…(או נוגח)

איציק 19 בינואר 2017

כנראה שאתה צודק, וחבל מאד.
מפרנקו ציפיתי ליותר.

עדי אבני 19 בינואר 2017

לזרוק את רייכרט זה מותרות של קבוצות שיכולות לבחור שחקנים.
ואם תשאל ביציעים- רייכרט לא לגמרי אהוד שם, בטח בקרב הותיקים יותר. הוא סוג של יוסי אבוקסיס מינוס היכולת לשחק כדורגל

איציק 19 בינואר 2017

קבוצה שרוצה "הטהרות" ויציאה לדרך חדשה, חייבת לזרוק אותו. איתו ובלעדיו הקבוצה תרד. למה להשאיר? מה המותרות כאן?

יואב 19 בינואר 2017

כשונא אבוקסיס, אני נעלב מההשוואה. אבוקסיס היה שחקן כדורגל.וחכם. ומבין את המשחק.
עוד לא המציאו שם לדבר האווילי הזה.
ולמה אתה חושב שהוא מותרות? מה הוא הראה לך עד עכשיו?

יואב 19 בינואר 2017

חוזר בי עדי, מבין אותך.

גיא זהר 20 בינואר 2017

אני חושב ואני לא מאמין שאני כותב את זה שגם כשמנקים את הכדורגל אבוקסיס היה שחקן הרבה פחות מסוכן מרייכרט

אורי 19 בינואר 2017

אחרי שרייכרט גמר את הדרבי לא אזוק למיטה בבית חולים
אחרי שאלטמן ירק על ראיקוביץ, 2 מטר מהשופט
אחרי שאר בזיוונות הבושידו בחסות השופט בדרבי
אחרי הביריונות מול שחקנים שלא רוצים להשאר
אחרי קשקושי ה"מכבי ניצחו בנס"
אחרי "פתאום טוטו כשיר לכדורגל"
אחרי "תחזיקו אותנו או שלא נופיע לדרבי"
אחרי "תממנו אותנו כי אנחנו הפועל ומי זה אשקלון, כפ"ס ובני יהודה שיפריעו לנו"

כל המדינה אשקלון השבוע

אלון 19 בינואר 2017

אוי שיט

יואח האדום 20 בינואר 2017

איזה באסה שכל זה קרה לנו השבוע – אחרת מה זה היית רוצה שהפועל תישאר בליגה

אורי 20 בינואר 2017

עד השבוע קניתי קצת את "הליגה לא תהיה אותו הדבר בלי הפועל ובלי דרבי"
איכשהו הייתה בי קצת חמלה וסימפטיה
כבר אין
היידה אשקלון!

אלון 20 בינואר 2017

כמו שנאמר,
אוי שיט

גיא זהר 20 בינואר 2017

בתור יליד אשקלון שמכיר כמה פוטנציאל אוהדים יש לקבוצה הזו, היא לא ראויה באמת שיחזיקו לה אצבעות לצערי. הכל שם רקוב מהמסד עד הטפחות.

אורי 20 בינואר 2017

לא רוצה שאשקלון תשאר
רק רוצה שתנצח את הפועל ותרד איתה

אחד שמבין 20 בינואר 2017

כי אחרת ממש היית רוצה שהפועל תיקח אליפות…

דוד 21 בינואר 2017

you have a very wild imagination

בילבו באגינס 19 בינואר 2017

פרנקו בחייאת פרנקו יש כל כך הרבה דברים מענינים בספורט ומכולם אתה כותב דווקא על הפועל תל אביב ??

שלו 19 בינואר 2017

קצת מצחיק אחרי מה שהפועל עשתה לבית שאן בעקבות משחק השרוכים.
היא תעבור להיות הקבוצה שכולם רוצים להוריד.
כל הסמפטיה לסיטואציה נעלמת.

צור שפי 19 בינואר 2017

הפועל לא עשתה כלום לבית שאן.

שלו 20 בינואר 2017

חברים שרים טייב, נכתב ע"י מי?
באיזה אתר אפשר למצוא מידע על זה?
חוץ ממחווה לכפיר אדרי בתור בונוס, נגד מי הנרטיב של הדיסק?

צור שפי 21 בינואר 2017

ברור שלו. אז נסכם – הפועל איבדה אליפות בגלל פתיחת הרגלים הבלתי ספורטיבית של בית שאן ובתגובה בית שאן ספגה כמה שירי נאצה. נדמה לי שברור מי גרם כאן את העוול הגדול יותר (אלא אם אתה שונא הפועל פתולוגי….).

שלו 21 בינואר 2017

בית שאן ספגה קצת יותר משירי נאצה,
כל הליגה עשתה ככל יכולת להוריד את הקבוצה (שזה בסדר)
והקבוצה נעלמה, לחלוטין.

התנהלות ה"אכלו לי שתו לי" העכשווית של הפועל,
במובן שהיא הקבוצה היחידה בליגת העל ללא בקרה עכשיו.
היא יכולה לא לשחרר שחקנים ולגזור עליהם קופון, תוך כדי זה שהיא מצד אחד מתחייבת לכבד את ההסכמים מולם,
ומצד שני לא לכבד את זה. (לטענת השחקנים).

מבחינה מוסרית היא בבעיה קשה,
יותר מזה, לדעתי, וזאת רק דעתי.
השחקנים המדוברים (שוינפלד ואלטמן) עלו לשחק בדרבי כדי לצאת בסדר עם האוהדים.
ובעולם תקין הבורר יכול לפסוק אחת מהאפשרויות:
א. החוזים תקפים והפועל צריכה לשלם.
ב. החוזים לא תקפים והשחקנים חוזרים למפרק.
ג. משהו משקר.

המצב של הפועל בעייני גם יותר קשה, כי הבעיות לא נעלמו רק נדחו לקיץ.
הפועל הרוויחה את הורדת 9 הנקודות לעונה.
אבל בקיץ אם ירדו (וגם אם לא) הם יעמדו בפני אותה שוקת שבורה.
הפעם בלי שחקנים ובלי תקשורת או אוהדים שבאים לאימונים.

למרות מה שאומרים היא גם מחתימה שחקנים ששוחררו מקבוצותיהם,
הם לא שוחררו כי היו מובילים ומצטיינים.
כאשר היא תתחיל לאבד נקודות לקבוצות התחתית היאוש יהיה הרבה פחות נוח.

אורי 21 בינואר 2017

בשאיפה היום תגמר להם העונה

צור שפי 21 בינואר 2017

שלו, כמעט עם כל מה שכתבת אני מסכים (חוץ מזה שכל הליגה הסתה להוריד את בית שאן ליגה) אבל כל זה לא קשור לבית שאן. שם הם היו הנבלים, הם גרמו את העוול הגדול, לא הפועל.
לאורי ושאר ההייטרס, תצטרכו לחכות קצת.

צור שפי 21 בינואר 2017

ניסתה

יואב דובינסקי 20 בינואר 2017

תמיד האמנתי שתהיה קומבינה, אבל אפילו אני לא האמנתי שזה יהיה עד כדי כך מהמקפצה.

ערן (המקורי) 20 בינואר 2017

+1.
אפילו לא מראית עיניים.
משאירים את השחקנים שרוצים /מאלצים אותם להסתפר שוב, מביאים רכש חדש (טוטו תמוז), עושים איזה קומבינות שצריך עם כל הגופים שרוצים את הפועל בליגה, ושילכו כולם- ספקים, שחקנים בעלי חוב, יריבות במאבק הירידה- לרדוף אחרי הרוח.
מדהים.

אלון 20 בינואר 2017

מה שבאמת מדהים זה כמה אין לכם מושג, וכמה השנאה להפועל היא מה שמוליכה אתכם ולא שום דבר אחר.
לעניין – אף קבוצה שעברה פירוק לא שילמה לספקים ולחייבים שלה, וכולן החתימו שחקנים תחת ההנהלה החדשה שלהן. ככה זה עובד בעולם.

שלו 20 בינואר 2017

אני מניח שגם אף קבוצה לא הייתה צריכה בטוחות להחתמות שלה, משהו שיתן ערבות.

Lord Anthony 20 בינואר 2017

זה עוד כלום לעומת החגיגה שהולכת להיות בקיץ

אלון 20 בינואר 2017

אל תדאג
אם נרד אז נרד כמו גברים ואף אחד לא ישאיר אותנו.
אנשים שאומרים ״איזה פרוייקט יפה זה הפועל אילת כדורסל״ אבל אז יורדים על הפועל וחוזר הספורטיביות… העיקר שאתם אובייקטיבים

Amir A 20 בינואר 2017

רק להשכלה כללית, מה ההבדל בין לרדת ליגה כמו גברים ולרדת ליגה כמו נשים?

אלון 20 בינואר 2017

תשאל את אלה ששרים שצריך לאנוס את הבנות

אורי 20 בינואר 2017

מאיפה ידעו?
בחיים לא ירדו

Ollie Williams 21 בינואר 2017

מעניין לראות איך למרות שעד לפני שבועיים 99% מהם לא ידעו על קיומה של חברת "הראל אחזקות", אוהדי הפועל רבים יודעים לזרוק את כל האחריות למצב על החברה הזו כאילו אין שום קשר למועדון, והקבוצה למעשה קורבן של אותה חברת אחזקות. ושל מכבי כמובן.
ואז כמובן לספר לנו על מוסר.

ואגב, כמו כל הניתוחים הקודמים גם זה לא יהיה רלוונטי בקרוב. כמו רמון, כמו כבירי, כמו טביב – אין לי ספק שגם הניסנובים באו לעשות סיבוב יח"צ/גניבה/הלבנת כספים (מחק את המיותר?). הם לא יביאו 'רוכש אמיד', הם ייצרו עוד חובות (שמישהו ירים כבר ייצוגית נגד הבקרה שמאשרת את הפארסה הזו כל פעם מחדש, גם במקרי העבר), הם יציירו את עצמם כקרבן והאוהדים ירוצו להגן עליהם ועל תמימותם לכאורה. וכנראה יאשימו את מכבי בסוף.
אבל היי, טוטו תמוז!

Comments closed