הודעה חשובה

סליחה

 

הבהרה והתנצלות

 

לציבור קוראינו המסור, אנו מערכת דה באזר לתולדותיה מתנצלים כי הפוסט (או הפוסטים) בנושא המכונה בחלק מאמצעי התקשורת "פרשת סוני ווימס" לא עלה לאוויר מסיבות טכניות ומסיבות טכניות בלבד.

המערכת כולה רוצה לאחל לסוני הצלחה רבה בהמשך דרכו, מחשבותינו ותפילותינו איתו.

*

בעל הבלוג רוצה להבהיר כי פרק נוסף בסדרה "יומן פירוק" העוסק בעלילותיו של מועדון תל אביב כושל, שנפל קורבן לניהול נוראי במשך שנים של מספר בעלי בית שונים והתקשה להתמודד פיננסית עם ההשלכות של פעולותיו יעלה בהקדם.

כל העושה חיבור כלשהו בין המקרים, עושה זאת על אחריותו ואחריותו בלבד *

*לכאורה, טל"ח ,פרנקו תתעסק בקבוצה הכושלת שלך.

קבוצה יש, ביום שבת צריך לדאוג שגם העונה תהיה בחיים
לא להסיק מסקנות נמהרות

114 Comments

רועי 31 בינואר 2017

אני מחכה לפוסט החמישה זרים.
עקרונות, רמי כהן, וכו'…

אדם 31 בינואר 2017

העקרון המהותי, לפחות בשבילי, יישבר אם נניח בנקס יהיה מתאזרח וישחקו עם חמישה זרים נוספים. או אז באמת אפשר להשליך הכל לפח.

ישי 31 בינואר 2017

פעם אמרתם בלי מתאזרחים (אא"כ עשו בר מצווה, כן?), אחר כך שמתאזרח זה בסדר אבל לא יותר מ-4 זרים, ואז פתאום 5 זרים זה בסדר אבל 5+מתאזרח לא, וכשיהיה 5+מתאזרח תמצאו קו אדום חדש.

אדם 31 בינואר 2017

לא יודע מי זה אתם. מעולם לא הייתי נגד חמישה זרים כשזה בחוקים של הליגה, אבל העדפתי ארבעה. מתאזרח זה פירצה בחוק שמנוצלת בצורה צינית לרוב. רק בשביל העניין, דרק שארפ המתועב לא היה מתאזרח בשבילי אלא ישראלי, בטח בסוף הקריירה שלו.

אבל אני לא מצפה מאוהדי מכבי להגיב לעניין (הנה, גם אני יכול לעשות הכללות).

רועי 31 בינואר 2017

אתם זה האוהדים שמנהלים את המועדון ורמי כהן הצדיק.
מה קרה, פתאום אתם לא קבוצת אוהדים נחמדה ומרגשת ?

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

בעיני אנחנו עדיין קבוצת אוהדים מרגשת, אפשר לחשוב איזו דרמה קרתה פה, אז רמי כהן אמר שלא יהיו 5 זרים ובסוף יש 5 זרים, פדרמן הבטיח 12 שחקני יורוליג ויענקלה שחר מבטיח סבלנות בסוף תהליך ואני גם זוכר את אוהדי ירושלים שרים אל אל ישראל .
שום דבר מהצהרה שלא מולאה.
איך אפשר בכלל לשים את זה בסקלה של מה שקורה בפרשת ווימס לדוגמא ?

יואב 31 בינואר 2017

ואיפה פרשת כבירי עומדת בסקאלה? ואיפה העבדות המודרנית הזאת עם שלושת המוסקיטרים נכנסת למשוואת- הצילו את בן ריכרד הבן האדום האהוב מהכלא בו הוא נמצא?
החמאה כבר מזמן הפכה לנוזל שכבר מזמן זרם לביוב.

אדם 31 בינואר 2017

יניב, זה חצי נכון מה שאתה אומר. כי אם הפועל ישחקו בסוף עם שישה זרים בפועל (בנקס בתור מתאזרח למשל) אזי באמת הפכנו להיות סוג של המטרה מקדשת את האמצעים. אז מה אם יש תירוץ ממש טוב (הפציעה של רביב), זה עדיין תירוץ.
כמו שאמרתי, לנסות להפיל את מה שאנחנו חושבים על הקבוצה על עניין חמישה או ארבעה זרים זה למען האמת כנראה לא היה שווה תגובה, אבל קשה לפעמים לא להגיב לשטויות.
מצד שני, מה קשור ווימס למה שכתבו כאן? גם לך זה לא נאה להגיב לטענה בטענה נגדית ובטח שאנחנו לא ממש יכולים לנסות להסיט את הדיון אחרי מה שמועדון הכדורגל שלנו מעולל בשנים האחרונות.

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

יואב – לא הבנתי מה אתה אומר.
אדם – אני חולק עליך , אני רוצה הפועל חזקה ואם למכבי יש 6 זרים ומתאזרחים אז אני רוצה להתחרות באופן שווה.
רוצב לומר – שרמי כהן יילחם ברגולציה אחידה לכולם. אבל ברגע שנקבעה שיטה – צריך לשחק בתוך השיטה. מה שקרה השנה רק מוכיח איזה אבסורד יש בהתנהלות הקיימת. פציעה של ישראלי בכיר אחד ואין לך עומק בסגל בכלל. פציעה של 2 והעסק גמור.

אדם 31 בינואר 2017

השיטה היא חמישה זרים. מתאזרח הרי נחשב ישראלי לכל דבר ואז כל שנותר לך לעשות הוא להחליט האם אתה בעד כל האמצעים כשרים או לא.בשבילי להביא שחקן כי מישהו גילה שסבא שלו הניח פעם אחת תפילין בכדי שיחשב ישראלי זו פירצה בשיטה שאינה מוסרית ופוגעת בליגה. הדיון על את מי אפשר לאזרח הוא הרבה יותר רחב ואינו קשור לספורט בכלל.

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

השיטה היא לנצח את התחרות או להילחם על כללים אחידים לכולם.
בלהיות יותר צדיקים אנחנו רק מפסידים.
אם מחר בנקס והאוול ישראלים שיביאו עוד זר או שניים.

אדם 31 בינואר 2017

יניב, מצטער, המשפט הראשון שלך זו גישת הדגל של מכבי (רק בלי לנסות לעשות תנאים שווים). אתה אומר בעצם, לא הצלחתי להילחם על תנאים אחידים לכולם אז אני מוותר על עקרונותיי בשביל לנצח. אצלי זה לא עובד ככה.
כמו שאמרתי, השאלה של המתאזרחים היא הרבה יותר רחבה כי הרי אם אותו אדם היה רוצה לקבל אזרחות אבל הוא היה פועל בניין זה לא היה עובד כל כך מהר (ועוד יותר מהר כשמדובר בדון שמעון). ברגע שתנאי האזרוח הללו כל כך שריורותיים ולא אחידים (בחברה) אזי לי ממש מפריע להשתמש בהם, זה מגעיל אותי.

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

אתה מערבב בין כמה דיונים.
אבל מבחינתי מהרגע הראשון שהפכתי לחבר עמותה. נושא הישראלים לא היה אישיו ולגדל את תמיר בלאט לא עושה לי את זה.
אני אומר את זה גם ברגל שהגבלת הזרים גרועה לליגה.
אבל אם בחרו שיטה של 6 זרים אז שהמועדון שלי ישחק עם 6 זרים ואם החליטו על 8 אז שישחקו עם 8.
ואם חבריי העמותה האחרים חושבים הפוך ממני אז בסדר. מקבל את הכרעת הרוב.
אבל יש לליגה שיטה ולחברי העמותה הציעו אפשרות להצביע. ואם אחרי שעשו את כל זה. אני אישית מרגיש יופי עם זה.

אדם 31 בינואר 2017

אתה לא עונה לעניין. אני מסכים על עניין השיטה, אין לי בעיה עם חמישה זרים וכתבתי את זה במפורש.
וזה נכון גם למה שאמרת, אם הליגה תחליט שמונה שיהיו שמונה או עשרה, אין שום בעיה (תיאורתית, לי זה נשמע נוראי).

מתאזרחים זה לא שיטה, לא משנה איך תנסה להגדיר את זה ואני לא יודע עוד כמה פעמים אני יכול לכתוב את זה. מאוד מקווה שכשיגיע היום ואחד מהם יקבל אזרחות יהיה דיון על זר שישי ובו כולנו ביחד נחליט שזה לא לעניין.

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

לי אין בעיה עם מתאזרח. אם תהליך האזרוח אמיתי.
אם לא זה דיון אחר.
בעיני לקבוע שהפועל לא יכולה להחתים מתאזרח זה לא אתי לא פחות.
יש עניין של נראות. לא מת על סיפורי רוצ'סטי למיניהם – אבל קשה לשים פה את הגבול

אדם 31 בינואר 2017

איפה כתבתי שאי אפשר להחתים מתאזרח? אפשר בהחלט, אבל להתייחס אליו כמו אל זר ולא כמו ישראלי (בהנחה כמו שכתבת, שתהליך האזרוח עקום, כמו שכמעט תמיד קורה). ד"א, גם המצב הזה הוא יתרון משמעותי כי זה בעצם עוד ישראלי ברמה יותר גבוהה ממה שיכולת להשיג ובחוק הרוסי זה ממש לא מעט.

ישי 31 בינואר 2017

לא יודע מה זה הסקאלה של ווימס.
זה רק מציב את הפועל ת"א כמועדון צבוע, ולכן לא מאפשר להטיף מוסר. כשאני יודע שהנורמות המוסריות של מישהו הן הכי מסריחות בעולם, אלא שלא תמיד יש לו הזדמנות להראות לי את זה, אני משפשף את עיניי בתימהון כשהוא מטיף מוסר למישהו אחר. הרי מחר או מחרתיים הוא יעשה את אותו דבר או גרוע יותר ואז יסביר שהוא עושה כל מה שמותר במסגרת הרגולציה ושזה שהוא שלשום הטיף מוסר זו רק עוד הצהרה כוזבת כמו של כולם.

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

בסדר , אז הפועל היא מועדון צבוע.
למה היא צבועה ? כי היא אמרה שתנסה לפעול בדרך מסוימת וגילתה שזו בעיה. אז ברמת הצביעות הלכה לאוהדיה. ניהלה דיון וקיבלה החלטה.
וזה הופך אותה למועדון צבוע.
וזה כמובן לא מאפשר לה לטעון כנגד עבירות אמיתיות על תקנונים וחוקים.

ישי 31 בינואר 2017

זה מאפשר לה לטעון רק על עברות אמתיות על תקנונים וחוקים. אבל על איזה עברה מדובר?
ואגב, גם אם הייתה עברה, אתה מוזמן לפנות לרשויות (מזכיר לך מישהו המשפט הזה?)

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

תפריד בין סוגי טענות :
עבירות פליליות : בנק , מעשים לא כשרים כמו כבירי שצריכים להתבהר.
עבירות על תקנונים : ניהול שיחה עם שחקן תחת חוזה לדוגמא.
סתם תרגילים מסריחים : המקרה הזה.
התנהגות כשרה לחלוטין : מקרה הפועל ו5 הזרים.

עכשיו איך יכול מישהו לטעון שההתנהלות של הפועל בנושא 5 הזרים היא צביעות שלא מאפשרת לה או למישהו מאוהדיה לטעון כנגד כל מעשה מקבוצת המעשים העליונה.
זה כמו להגיד לאדם אריאל שיפסיק לבכות על המרפק שקיבל אתמול , גם הוא עושה מדי פעם עבירות.

ישי 31 בינואר 2017

קודם עשית חלוקה טובה יותר למה שאסור לפי חוק במובן הכללי שלו ומה שיש בו בעיה מוסרית.
אני אומר שצבועים לא יכולים להתלונן על בעיות מוסריות כי מחר הם יעשו אותו דבר, והם מוכיחים את זה פעם אחר פעם. לגבי עברות על חוקים, הם יכולים להתלונן לרשויות (גם כאן אין להם זכות מוסרית להתלונן כי גם הם יעברו על החוק אם הם יחשבו שזה כדאי) – אם ידוע לך על בנק לא חוקי גש נא מהר לתחנת המשטרה הסמוכה (זה הרי הטיעון שלך על עברות פליליות של הפועל ואוהדיה). המרפק אתמול הוא אחלה דוגמה – מישהו עשה עברה (אני רק מת שיסביר לי למה) ויועמד לדין (אגב, אני לא רואה סיבה שאריאל לא יתלונן במשטרה; אם אני הייתי עושה את זה לך, אף אחד לא היה מתפלא שאתה מתלונן).

יואב 31 בינואר 2017

יניב,
זאת היתה הערת שוליים. אני לא יודע אם עשו לווימס סיכול ממוקד, אני כן יודע מה עושים לשלושת המוסקיטרים.
מעניינת אותי דעתך בנושא, במיוחד נושא שויינפלד.

יניב פרנקו 31 בינואר 2017

חכה ליומן…מחר…

יואב 31 בינואר 2017

קול

צור שפי 31 בינואר 2017

LOL

עדי אבני 31 בינואר 2017

בסך הכל עשו תיקון לפרשת "אולסי פרי חולה". מה לא בסדר בזה?…

רועי 31 בינואר 2017

אפילו בתור כושלים נכלולים אנחנו יותר טובים ממכם, תביעות על 30 מיליון ש"ח מאופ"א יעידו על כך.

רני 31 בינואר 2017

נראה כאילו כבר אין מה לכתוב או להגיד על הקבוצה הזו. הם כמו נשיאות טראמפ – טרגדיה שאתה רואה מתהווה ואין שום דבר שיכול לשנות את הנתיב שלהם. בחירה גרועה אחרי בחירה גרועה. אפילו טלבי כבר מיואש מהם…

שמעון 31 בינואר 2017

טראמפ נשיא מעולה. כל הצעדים שהוא נוקט הכרחיים ויותר מזה סוף סוף יש נשיא ולא ההוא שמחייך יפה ומתחבק עם תושבי הוליווד וגורם לכאוס עולמי, עכשיו יש תיקון.
טראמפ יבחר לעוד 4 שנים נוספים על אפם וחמתם של הוליווד והסלבס.

אין למוחמד אחמד ועבדול מה לעשות בארה"ב קנדה או בכל מדינה אירופאית. יש מעל 20 מדינות שאחמד יכול להגר לשם.
הוליווד והסלבס מוזמנים לאמץ את אחמד לאחוזותיהם.

מתי 31 בינואר 2017

הוא בתפקיד 11 יום וכבר הוא נשיא מעולה, כל הצעדים שלו הכרחיים (כולל ביטול של ביטוח בריאות ועידוד רשמי של זיהום הסביבה) והוא בטוח ייבחר לעוד 4 שנים.

אורן השני 31 בינואר 2017

אל תשכח את החומה עם מקסיקו, צעד מאוד הכרחי וראשון בחשיבותו

אלי 31 בינואר 2017

אני לא מבין מה הבעיה שלך.
יש חוקי הגירה לארה"ב והחומה בסך הכל אמורה לעצור את ההגירה הלא חוקית.
מי אתה שתחליט שלאכוף את החוק זה לא הכרחי?
דרך אגב, כיום רוב המהגרים שחוצים את הגבול בכלל לא באים ממכסיקו אלא רק עוברים דרכה.

גל ד 1 בפברואר 2017

החומה הזו לא קשורה בשיט לבעיית ההגירה. רוב התושבים הבלתי חוקיים ממקסיקו הם בדיוק כמו הישראלים שם – הגיעו עם ויזה, ונשארו לכמה שנים אחרי שפג תוקפה. החומה הזו (אם תיבנה, כרגע עוד לא ברור מאיפה המימון) היא מצג שווא.

שמעון 31 בינואר 2017

אמנם מקסיקנים זה לא מוחמדים שבאמת מסכנים את האמריקאים מבחינת טרור אבל הרבה מהם זה פושעים שמקימים כנופיות ומבצעים הרבה פשעים. לא באים לשם האליטה של המקסיקנים אלא כל האנשים קשיי היום והרבה פושעים.
למה ארה"ב צריכה לקלוט את הזבל של מקסיקו? אבל מקסיקניות זה כבר סיפור אחר, אני נגד הדרת מקסיקניות :)

טראמפ הבטיח המון דברים לפני הבחירות ובדיוק בגלל ההבטחות האלו האנשים האלו בחרו בו. בניגוד להרבה אחרים מסתבר שהוא גם מתחיל לקיים אותם ולכן אותו רוב שנתן לו את הנשיאות יתן לו גם בקדנציה הבאה.

רוב האמריקאים תומכים במהלכים שלו למרות התמונה שכל הדמוקרטים וחבריהם הסלבס מנסים לייצר ותוקפים אותו נון סטופ אבל זה יתן לו רק יותר קולות בבחירות הבאות, לא יעזור לדמוקרטים ולסלבס שם

אוריה 31 בינואר 2017

מזכיר נשיא מעולה אחר שקיבל פרס נובל לשלום אחרי כמה חודשים בתפקיד…

Ollie Williams 31 בינואר 2017

למיטב זכרוני מעטים לא הסכימו שזה היה מגוחך.

שמעון 31 בינואר 2017

פרס נובל לשלום שרק גרם למלחמות בכל העולם :) האירוניה אח האירוניה, כיף להיות הנשיא השחור הראשון, השחור הבא כבר לא יהנה מהפריוולגיות האלו.

שמעון 31 בינואר 2017

זיהום הסביבה לא מעניין באמת אף אחד, זה ישפיע רק עוד מאות שנים ואיש מאיתנו לא יהיה פה, אל תחשוב שבאמת יש מנהיג שאיכות סביבה באמת חשוב לו.

ביטוח בריאות הוא אמר שיבטל ואם אמריקאים בחרו בו סימן שזה מה שהם רוצים וידעו על כך מראש (למרות שאני חושב שחייב שביטוח בריאות יהיה וזה אחד הדברים שאף פעם לא הבנתי אצל האמריקאים).

מתי 31 בינואר 2017

ההשפעה של ההתחממות הגלובלית הרבה יותר קרובה, ויש מדינות שעושות מאמצים להפוך את המגמה הזאת. לא ברור איך בארה"ב זאת הפכה לסוגיה פוליטית (אפרופו דברים לא ברורים אצל האמריקאים).
ומעבר לזה – האיש בתפקיד כולו 11 יום ואת ההבטחות שלו מן הסתם עוד לא הספיק לקיים. אתה לא חושב שצריך לחכות קצת כדי לראות אם הוא נשיא "מעולה"?

מתי 31 בינואר 2017

אליפות לא לוקחים במחזור השני של העונה :)

שמעון 31 בינואר 2017

יחסית לאובמה כבר היום הוא מעולה אבל אתה צודק

איזי 1 בפברואר 2017

הסיבה העיקרית שבחרו בו זה בגלל מה שעשה היום – בחר שופט שמרן (וצעיר) לבית המשפט העליון.
והם גם די שנאו את הילרי.

שמעון 2 בפברואר 2017

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4916604,00.html

זה מה שאובמה רצה שיהיה בעולם.

אבל אפילו לאוסטרליה הם הגיעו?? המדינה היחידה שהיא גן עדן עלי אדמות, האוסטרלים גם מפגרים כמו האירופאים? למה הם מכניסים את כל המחבלים והעניים האלו למדינה המדהימה שלהם? ועכשיו הם רוצים שטראמפ יקח את הזבל שהם קלטו וישים אותו אצלם בבית??

יש כ"כ הרבה מדינות מוסלמיות ומדינות אפריקאיות, מדוע הם באים לאוסטרליה?? בטח ה"פליטים" גם יגיעו לניו זילנד וטזמניה

מתי 31 בינואר 2017

סוני מי?

שי אורן 31 בינואר 2017

בחיי שלא הבנתי. תרגיל מסריח של מכבי מכשיר התנהלות איומה ומסריחה של הפועל?

גל ד 31 בינואר 2017

החלטתי הבוקר להתחיל להתייחס למכלול ההחלטות של המועדון הזה מאז 2013 בערך כאל "דרך הלבנים הצהובות."

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

זה היה תהליך ארוך שנמשך כבר כמה שנים אבל אני חושב שאחרי אתמול אני פשוט לא מסוגל לאהוד את הקבוצה הזאת כל עוד החברה האלה ממשיכים לנהל אותה.
הפתרון היחידי של אוהדי מכבי זה לא לקנות יותר מנויים ואפילו להתחיל לחשוב על הקמת קבוצה חדשה.
ההנהלה פשוט לא נותנת סיכוי לאהוד את הקבוצה הזאת

בן בלי בית 31 בינואר 2017

כמכביסט, מקווה מאוד שלעולם לא נראה במכבי, על כל ענפיה, מהלך של הקמת קבוצה חדשה. כשדברים מתנהלים בצורה הרסנית, תפקידם של אוהדים הוא להלחם על המועדון, לא להקים אחד חדש.
לגבי חרם מינויים מסכים לחלוטין, המטרה לדעתי צריכה להיות מכירת המועדון ועזיבה של כל השדרה הניהולית הנוכחית ובעלי המניות במועדון, בלי יוצא מהכלל. אני חושב שחרם מינויים גורף ישיג את המטרה ואפילו די מהר.

גל ד 31 בינואר 2017

אני משתדל לרוב שלא לגבש דעה רק על סמך פרסומים בעיתונות, אבל על פניו הסירחון פה עולה לשמיים. פסילת בדיקות שתן על בסיס משקל סגולי זה הזוי לחלוטין. בדיקת סמים רצינית תמצא סמים בלי קשר לכמות המים שהנבדק שתה לפני כן. והרשות הלאומית עוד לא סתרה את הטענות של ווימס.

מה שאומר שהרשות שיתפה פעולה עם מכבי במהלך שלא רק איפשר למכבי להיפטר מהחוזה שלו, אלא הכתימה אותו לשארית הקריירה שלו. קשה לתאר את הגועל.

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

לא חולק עלייך בכלל על הסירחון אבל מהיכרות של הנושא, פסילת שתן על משקל סגולי זה משהו שקיים בספורט (ורק בספורט)

תומאס נוימן 31 בינואר 2017

אני מקווה שסוני יתבע אותם עד הסנט האחרון.
תרגיל מסריח ומביש של מכבי.

גל ד 31 בינואר 2017

בלי הוכחות לשיבוש מכוון של נציג הרשות אני לא רואה איך יש לו קייס.

איציק 31 בינואר 2017

עד כמה שאני מבין שזה עיניין תקנוני, רק בדיקות עם משקל סגולי מעל לרף מסוים נבדקות וממתינים עד שהנבדק ייתן שתן ברמה שניתנת לבדיקה. אם זה נכון, אין לזה קשר למכבי כי אם לאופן הבדיקה.

גל ד 31 בינואר 2017

אני מקווה שיש פה מישהו שיודע להסביר את הנושא הזה.

על פי הגרסה של ווימס (שכאמור, לא נסתרה) הוא המתין כמה שעות ונתן מספר דגימות. אחרי שנותנים דגימה או שתיים כבר אין ברירה אלא לשתות עוד כדי לתת עוד דגימות. בהנתן שהקודמות היו דלילות, אין סיבה לחשוב שהבאות אחריהן יהיו פחות דלילות. מה ההיגיון מאחורי התקנון?

איציק 31 בינואר 2017

אין לי מושג, וכמוך, אני מקווה שיש פה מישהו שיוכל לתת הסבר אמין ומשכנע להליך הבדיקה.

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

בתור אחד שעבר בדיקת שתן לפני מספר שנים:
לא הייתי עובר את הבדיקה בחיים (מריחואנה) אז רכשתי מן ערכה כזאת עם כדורים ותה מיוחד שגרם לי להשתין כמו משוגע לכמה שעות ואמור לנקות את השתן למספר שעות.
אני מניח שאם הוא השתמש הייתה לו איזשהו תכשיר שגרם לו להשתין במשך כמה שעות על מנת לפגוע בבדיקת שתן.

אמיתי 31 בינואר 2017

נו ועבד לך? עד כמה שאני יודע מריחואנה צריכה חודש לצאת מהסיסטם..

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

עבד בערך, הבדיקה הייתה משובשת וקראו לי לבדיקה נוספת שם כבר הייתי נקי

ישרון 31 בינואר 2017

חיים מה שאתה לקחת זה כדור שמשבש את הבדיקה כדי שיהיה מספיק זמן להתנקות, יש היום תחתונים בצבע גוף עם בולבול מפלסטיק זה נראה אמיתי לגמרי רק חשוב לחמם את שקית השתן הנקי כדי שזה יצא אמין.

אמיתי 31 בינואר 2017

תודה!! נירשם

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

התמונה שהכנסת לי לראש לא תצא הרבה זמן…

איציק 31 בינואר 2017

יש כבר תחתונים עם גוף חימום בילד אין ליתר ביטחון?

טיפה סרוחה 31 בינואר 2017

חחחחח ענק כל השרשור

גל ד 31 בינואר 2017

א. אני בטוח שזה באמת עובד – כשמדובר בבדיקה כזאת עם ערכה שמשנה את הצבע ולא בדיקה רצינית של מעבדה למניעת במים.
ב. אם הוא אכן עישן גראס, אז מטבוליטים של מריחואנה היו מופיעים גם כמה שעות לאחר מכן, לא היתה מניעה לתת לו לאסוף את המשפחה שלו משדה התעופה ולדרוש ממנו לחזור.
ג. בשביל להשתמש בתכשיר דומה הוא היה צריך לדעת מראש על הבדיקה. קשה מאוד להתאמן אם אתה צריך לרוץ לשירותים כל חמש דקות (מצד שני זה יסביר את היכולת שלו העונה.)

חיים הצהוב 31 בינואר 2017

א. הבדיקה שעשיתי הייתה בדיקה של משרד הבריאות לא יודע אם זה נחשב מקצועי או לא אבל זאת לא בדיקה שמשנה את הצבע.
ב. אני מניח שרצו לתפוס אותו ולא רצו להסתכן שיברח.
ג. הוא עבר בדיקות כאלה בעבר, אני מניח שכיום שחקני כדורסל ובמיוחד בNBA מחזיקים סטוק של ערכות כאלה למקרה ותהיה בדיקת פתע

גל ד 31 בינואר 2017

א. אני עוקב אחרי MMA ורואה מה החבר'ה האלה צריכים לעשות כדי שלא להיתפס, אבל כנראה שהסטנדרטים שם מחמירים יותר וזה מעוות את התפיסה שלי. מההיכרות עם רגולטורים ישראליים – בפירוש יכול להיות שהם משתמשים בבדיקה שאפשר לנצח ככה.
ב. שיברח. מבחינתם הרי אי מסירת דגימה שוות ערך לדגימה חיובית.
ג. אבל צריך להתחיל להשתמש בזה כמה שעות לפני הבדיקה, לא?

שמעון 31 בינואר 2017

מהלך נכון.

אם הוא לא היה משתמש היה עובר בדיקה בהצלחה אבל הוא משתמשובלשון המעטה מספר המשחקים שהוא חירב למכבי העונה במו ידיו התעלה על כל שחקן שראיתי אי פעם.
לא מסוגל לקלוע, מאבד איזה 10 כדורים ברצף במאנ י טיים וחושב שהוא מנהיג.

דון שימון חזר ובגדול

גיל שלי 31 בינואר 2017

זה מהלך שממש לא קשור לדון שימון

קורא בין השורות 31 בינואר 2017

לפי ניסיון העבר
אין מצב שדבר כזה היה קורה בגלל יוזמה של מזרחי, הוא מעולם לא יזם מהלכים ציניים נגד שחקנים והגן עליהם במצבים גרועים יותר מאשר חצי הברזה בדיקת סמים

עמית 31 בינואר 2017

מכבי מסריח.
ולתפארת מדינת ישראל.

איציק 31 בינואר 2017

הם כנראה רצו לתפוס גם את ראד ולהפטר גם ממנו על הדרך אבל לא הצליח להם. עכשיו הם גם מואשמים בתרגיל מסריח וגם משאירים שחקן ממורמר.

ישי 31 בינואר 2017

אולי אני תמים, אבל לא בדיוק הצלחתי להבין איזה ראיות יש לזה שמכבי עומדת מאחורי זה.
נשמע לי יותר כמו קונספירציה.

רועי 31 בינואר 2017

מכבי הזמינו את הבדיקה, משהו שכביכול לא נעשה מעולם.
עכשיו אחד מהשניים, או שהם ידעו משהו על הרגלי העישון שלו (אם יש כאלה) ועד שלא רצו לחתוך אותו זה לא הזיז להם.
או שלא ידעו כלום, וקיוו שיקרה מה שאכן קרה.

שמעון 31 בינואר 2017

ידעו ידעו על הרגלי העישון, דון שימון לא סתם מבצע מהלכים כאלה.

ישי 31 בינואר 2017

מה ההוכחה שמכבי הזמינו?
ואם הם הזמינו כי חשבו שאולי ייתפס עם סמים, מה הבעיה?

גל ד 31 בינואר 2017

נכתב כבר בכמה מקומות ששאול שרייבר אישר שהבדיקה הוזמנה ע"י מכבי.

פאקו 31 בינואר 2017

הם עשו בדיוק אותו הדבר עם רודני ביופורד לפני כמה שנים. אז זה הצליח להם, קרי הצליחו להיפטר מהשחקן, בלי שנגרם להם יותר מדי נזק תדמיתי.

שמעון 31 בינואר 2017

מי שמעשן וגם גרוע יש לחתוך אותו ומיד.

אם היה מעשן וטוב לא אכפת לי.

פאקו 31 בינואר 2017

:) את ביופורד הם לקחו למרות שהיו מודעים להיסטוריה. כנראה שזה היה סוג של קרש חילוץ מוכן מראש. אולי גם במקרה של ווימס.

שמעון 31 בינואר 2017

חח כנראה שכן

ניר 31 בינואר 2017

במבט ראשון נראה שמכבי מסריח חזרו ובגדול כשכל האמצעים כשרים, רק ההבדל שפעם הכל היה כשר כדי להגן על מי שבמערכת (עם אולסי למשל היה בדיוק אותו מקרה רק להיפך), וכעת הם משתמשים בתרגילים נגד שחקנים מהמערכת.

1. אני מניח שהפרשה לא תסתיים כאן, אלא בבימ"ש כשווימס יתבע אותם.
2. כעת שחקנים יחשבו פעמיים לפני שיחתמו על חוזה עם מועדון שיש לו מוניטין של מי שעושה תרגילים מלוכלכים לשחקניו (גרועים או בעייתיים ככל שיהיו).

עידן. 31 בינואר 2017

מסכים לגמרי שמה שמכבי עשו היה מגעיל. חוקי לגמרי (כי זכותם לוודא ששחקן אכן לא משתמש בסמים בניגוד לחוזה), אבל עדיין מגעיל. רוצים לשחרר? תגיעו להסכם עם סוני על ביטול החוזה. החיסכון של הכסף לא שווה את הסירחון הזה.

רק אוסיף שלא ממש הבנתי את הרעיון מאחורי הפוסט הזה. פרנקו באמת כותב הרבה על הפועל, אבל ממש לא בצורה ביקורתית ואפילו להפך מזה. באופן אישי אני מעדיף שאוהדי מכבי יתעלמו מגועל הנפש מאשר יצדיקו אותו כמו לא מעט מאוהדי הפועל ופרנקו בתוכם.

גיל שלי 31 בינואר 2017

זה ממש לא מעניין אם זה מגעיל או לא. העניין הוא אחר לגמרי. שמעון מזרחי תמיד היה דואג לשחקנים פעילים שהם חלק מהסגל, מספיק לזכור את הגב לוויל ביינום ולשחורציאנידיס. מזרחי הבין על מה מכבי פוקס בנויה, ובמה אסור לגוע. מי שיזם את הצעד הזה לא מבין בכלל את המרקם של מכבי פוקס. הוא גם טועה לחשוב שמכבי יחסכו כסף בזכות הצעד ה"מבריק" הזה, יתכן שמכבי ימצאו עצמם נאלצים לשלם יותר. הצעד הזה נעשה כדי להשיג תקשורת חיובית, בדיחה.
בקיצור, עוד צעד לתהום, אבל זה צעד כמו בסרטים של וויילי קויוטי, מכבי פוקס כבר מזמן באוויר, צועדת באוויר, תוך כדי הצלילה. הנזק מהצעד הזה יורגש כמובן בעונה הנוכחית, אין שום סיכוי להשיג מחויבות כלשהיא מגאודלוק וראד, ובעונה הבאה נראה כמה מכבי תצטרך לשלם עבור כשרונות טובים הרבה פחות.

ישי 31 בינואר 2017

לשלם הרבה פחות על כשרונות טובים זה סבבה.

גיל שלי 31 בינואר 2017

הכשרונות יהיו טובים פחות, ומכבי תצטרך לשלם הרבה יותר. בעבר שחקנים היו מוכנים לקבל מעט פחות בגלל שרצו להנות מהמעטפת במכבי, לא רק שזה נגמר, עכשיו הם ידרשו פרמיה עבור ההגעה למכבי

ישי 31 בינואר 2017

אני חושב שהבנתי אותך כבר קודם

איציק 31 בינואר 2017

כשתהיה בטוח, תודיע ;)

קורא בין השורות 31 בינואר 2017

מסכים עם גיל
לפחות מול שחקנים זרים מכבי איבדה את הקלף האחרון שלה, תנאי שירות. לא רואה שחקן שפוי שמוכן לבוא למועדון שילכלך את שמו כדי לא לעמוד בהתחייבויות מולו. אם רוצים לשחרר שחקן פשוט עושים את זה- לא צריך להדביק להם פרשיות.

הייתי רוצה להגיד שזה הצעד האחרון למטה אבל לצערי נראה שהיד עוד נטויה ושישנם עוד כמה כפתורי השמדה עצמית עד שייסתם הגולל על ההנהלה…

שמישהו יכניס לגולדהאר לראש שהוא חובב מושבע של הכדור הכתום ;)

איציק 31 בינואר 2017

וויל בינום, שחורציאניטיס ואולסי קיבלו מעטפת כי אולי חירבנו על כולם אבל שמרו נאמנות למכבי. כאן זה הפוך, ווימס חירבן על מכבי ולכן גם בגיע הסכין בגב. מה שנקרא, ייתנו, יקבלו. רוחב הגב כעומק הנאמנות. העיניין הוא, שזה לא עובד ככה, את הסכין בגב כולם רואים, וזה לא משנה מה הסיבה. שחקן לא גילה איכפאתיות או נאמנות, תגיע להסדר עם הסוכן ושחרר, תישאר מאנטש. סכין בגב לא יראה טוב, וגם לא נכון בשום מצב.

גל ד 31 בינואר 2017

כל אחד ומה שמעניין אותו.

ישי 31 בינואר 2017

אם כבר פוסט על מכבי סל, למישהו יש הסבר למה לאלכסנדר היה דחוף לנסות לשבור לאדם אריאל את העין?

איציק 31 בינואר 2017

שים לב מה אריאל עשה קצת לפני כן. די מלוכלך אבל בקטנה. אז אלכסנדר החליט ללמד אותו שאיתו לא מתלכלכים גם בקטנות.

אריאל 31 בינואר 2017

לא לא לא זה היה ככה:
אני אומר לו ג'ו יא זבל אתם לא מתביישים ?
לא עונה
ג'ו! ג'ו! מדבר איתך יא זבל…
ג'ו !
ואז הוא עושה לי: מה ?
ואז אני אומר לו: מה עם פרשת סוני ווימס, הא ? הא ג'ו? נהייתם כמו הפועל הא ג'ו? אתם פושטים רגל הא ג'ו?
ואז הוא התעצבן וקרה מה שקרה.

ישי 31 בינואר 2017

לא רואה שום דבר. יש שם מגע קטן ביניהם שנראה רגיל למדי.

איציק 31 בינואר 2017

יש שם דחיפה מכוונת כדי קצת לעצבן, אך זה משהו שגם אני בשישי לפעמים עושה. לא אמרתי שמה שג'ו עשה מוצדק. נהפוך הוא. רק כתבתי מה היה הטריגר כניראה.

ישי 31 בינואר 2017

האינסטינקט הראשון שלי היה להגיד שזה היה בטעות, כי לא ראיתי שום סיבה בעולם לעשות את זה, ובטח הבחור הזה שנראה
אדיש כרונית, אבל בהילוך חוזר קשה לחשוב שזה לא מכוון

איציק 31 בינואר 2017

אני לא בטוח שזה היה מכוון לעיין, אבל בטח מכוון.

Ollie Williams 31 בינואר 2017

אז מה הפואנטה של הפוסט הזה חוץ מלספר שוב שהפועל ת"א היא בעצם קרבן מסכן ואומלל, במסווה של ביקורת על מכבי סל?

מעבר לזה שדיאלוג ממוצע בינך לאוהדי מכבי פה מתנהל ככה:
פרנקו: "מכבי סל עושים דברים מזעזעים!!!!"
אוהדי מכבי: "צודק, זה באמת מגעיל"
פרנקו: "רשעים אני אומר לכם!!!!! ואנחנו מסכניחם :'("

אלי 31 בינואר 2017

לא ברור לי בכלל מדוע האתר עדיין נושא את השם דה באזר, כאשר הפוסטים מתמקדים במקרה הטוב בכדורגל אנגלי או בפוטבול.
אני מבין את רצון האתר להיות "אוונגרדי" ושונה מיתר אתרי הספורט בכדי למשוך קהל קוראים ומגיבים כביכול יותר איכותי, אבל למה להטעות עם השם?
כל זאת כאשר מדובר סך הכל בעונת כדורסל מעניינת עם מגוון סיפורים והתרחשויות הן ביורוליג והן ב-נ.ב.א.
למשל, ההתרסקות של מכבי תל אביב בפרט לנוכח ההתחזקות של הפועל ירושלים (עם אמארה סטודמאייר-אולי הזר הכי גדול ששיחק כאן).
או, ההתעוררות של הארדן ו-ווסטברוק כשברקע שלושת הקבוצות הטובות בעולם-קליבלנד,גולדן סטייט וסאן אנטוניו.
ומה עם סיקור שבועי של משחקי היורוליג בעונה מרתקת כאשר כמעט כל משחק עשוי לייצר דרמה בגלל צמצום הליגה ל-16 קבוצות?
ולא..טור של שמונה שורות (אומנם הומוריסטי ונחמד) לא נחשב.

קורא בין השורות 31 בינואר 2017

אמרה- שחקןמצויין, אולי הזר עם אחד הרקורדים הכי מרשימים שנחתו כאן אבל הזר הכי טוב ששיחק כאן?! אמירה קצת מוגזמת

ישי 31 בינואר 2017

אכן. אולי הזר הכי טוב ששיחק כאן אבל ממש ממש לא הזר ששיחק הכי טוב כאן.

תומרג 31 בינואר 2017

קורא בין השורות אולי אבל לא קורא בשורות.
אלי לא כתב שאמרה הוא הזר הכי טוב ששיחק כאן אלא הכי גדול (ואף סייג ב"אולי").

להבנתי המוגבלת "גדול" = "עם אחד הרקורדים הכי מרשימים" ככה שאתה כנראה דווקא מסכים איתו.

קורא בין השורות 31 בינואר 2017

מילים מעטות ומשמעויות להן רבות :)
לצורך הנושא הוא, סביר להניח, לא הזר הכי 'גדול' (מסת גוף ו/או גובה) ששיחק כאן

תומרג 1 בפברואר 2017

:)

איציק 31 בינואר 2017

מכבי דפקה את ווימס הרבה יותר מסתם התרת חוזה. אם הבנתי נכון, הוא יכול להיות מושהה ל-4 שנים מלשחק בליגה הישראלית. עכשיו אפילו אם הפועל תל-אביב או ירושלים ירצו אותו, הוא לא יוכל להתפרנס כאן.

שלו 31 בינואר 2017

מה הקשר בין מריחואנה וחוק הסמים?
עד כמה שאני יודע זה לא ממש סם משפר ביצועים.
זה כמו לתפוס את רובן עובד על שאוורמה.

אמיתי 31 בינואר 2017

זה אסור. וזה שאין בארץ בדיקות זה הגורם הראשי לזה שזרים אוהבים לבןא לפה. אבל גם על מריחואנה הוא לא ניתפס. הוא לא ניבדק למיטב הבנתי וטוען שהוא גם לא שותה..חבר מפוקפק טוען שראה אותו מעשן. עדיין מעשה נבלה..

יואב 31 בינואר 2017

ישנה שמועה שארבעה זרים של מכבי הגיעו מחוקים למשחק בטורקיה. ומשם הגלגל התגלגל. אין לי מושג אם נכון.

אריק 31 בינואר 2017

אין שום בעיה עם שאכטה בערב חופשי.
אלו בני אדם לא אמא תרזה.
לבוא מחוק למשחק כמו לכל עבודה זה חוסר כבוד למי שמשלם לך. סיפור אחר.

שלו 31 בינואר 2017

אני רק לא מבין מה לזה ולועדה למניעת סימום בספורט.
כל עוד זה לא סם משפר ביצועים, זאת בעיה של הרשויות (אם אני לא טועה יש עדיין דבר הזה בישראל) ושל הקבוצה.
לו היו מוצאים סם משפר ביצועים צריך להרחיק שחקן.
אבל סמים רגילים זה עסק בין עובד למעביד (במקרה של אי הפללה…)
או מול רשויות המדינה.
נראה לי מגוחך שהועדה למניעת סימום תרחיק שחקן שפוגע בביצועים שלו תוך פגיעה בבריאותו.

איציק 31 בינואר 2017

יש האומרים שלוימס זה שיפר ביצועים ;)

אמיתי 31 בינואר 2017

מבין את הכיוון שלך אבל מה אם שלקן אנס במסגרת הקבוצה? עבירה זו עבירה.. ומה לעשות שחקני כדורסל נוטים גם לעשן. אז בודקים גם לזה. צריך לשנות את החוק

שלו 1 בפברואר 2017

כמו כל עבירה,
יש משטרה.
משטרה אם אני זוכר נכון צריכה לטפל בעבירות על החוק.
יגש נא העו"ד המלומד יגיש תלונה במשטרה.
שכנראה (במקרה של מריחואנה לא אונס, אני מקווה) תסגר מחוסר עניין לציבור.
אבל זה שאתה מחתים שחקנים גרועים/ לא ממושמעים/ עצלנים, כמו כל בעל עסק זאת בעיה שלך. ואם אתה רוצה להחליפם תועיל לשלם פיצויים.

צביקה 1 בפברואר 2017

אני רק כמה שאלות
מעניין אם הקבוצה של המדינה הייתה מזמינה את הבדיקה אם לאדון סוני היו מספרים טובים יותר???
איפה ההנהלה המהוללת הייתה כשאדון ווימס פיטר את ארז אדלשטיין???
ואם הקבוצה של המדינה נלחמץ בנגע הסימום מדוע היא לא מעבירה את פרטיו של מר ווימס ל wada???
וקטנה לסיום,
אני חושב שכמו שהקבוצה נראית ההנהלה חייבת להזמין בדיקה נוספת מפני שהשחקנים משחקים כאילו הם על סמים, וההחלטות שמתקבלות נראות כאילו כולם שם בצוןת המקצועי באחלה טריפ….
שלא ייגמר לעולם

Comments closed