יומן חזרה לליגת העל – פרק א'

דילמות דילמות דילמות

 

ובכן, לא התאוששנו מהיגון וכבר נדרשים ראשי המועדון לשורה של החלטות, סביר להניח שלא כל מה שייעשה בהקדם ישפיע על התוצאה במבחן הסופי ועדיין, בחירת שחקנים, מאמן, מגרש, היקף תקציב ועוד.

כל אלה לפתחנו.

בנושא בחירת סגל, כמובן שעדיף שהמאמן יבחר, אבל מה שקורה כרגע, זה שיש שחקנים שצריך לקבל עליהם החלטה במהירות, אריק ינקו, שהיה ככל הנראה בשיחות כבר בשבועות האחרונים הוא דוגמא שכזו, בחירה טובה על הנייר ופרידה מעצבנת מאריאל הרוש, שהוא גם שוער טוב אבסולטית וגם מנהיג חיובי, אבל אלה החיים.

גם מקורצקי נפרדו השבוע, כתבתי בפוסט לפני כמה ימים שאני חושב שהוא חוטף יותר מדי אש, הוא הגיע בינואר לסיטואציה סופר מורכבת ועשה במבחן התוצאה אחוזי הצלחה סבירים, אבל הקהל לא מקבל אותו, הוא (וכל הקבוצה) פישלו בסוף וזו גם בחירה תדמיתית, אני לפחות מרגיש קצת לא בנח אם השחרור הזה.

אז אחרי קורצקי אין ספק שהדילמה העיקרית היא בחירת המאמן ופה אם נסתכל על המודל המצליח של מכבי נתניה, היכולת למצוא את הדראפיץ' שלנו היא קריטית להצלחה, אלא שיש בעיה, קשה למצוא אחד שכזה.

דראפיץ שהוכיח בבית"ר יכולות אימון גבוהות ובחירת זרים טובה, הגיע לנתניה אחרי שנים של ניסיון בליגות האלה, יכולת אלתור, בחירת זרים מעולה ועבודת צוות – דראפיץ' קשה למצוא.

דרך אגב, הוא מביא איתו עוד משהו די חשוב, וזה פאסון ותדמית, דראפיץ' זה דמות שמועדון שמח לראות בחזית.

אז הנה האופציות מחולקות לסגמנטים :

מאמן עתיד :

בליגת העל היו על הפרק והשמועות 2 מועמדים, סילבס ואבקסיס, שניהם בכלל לא התלבטו כשבחרו מקומות בליגת העל שבהם יוכלו לצמוח, מאמן העתיד הבא שניתן לבנות עליו הוא עמיר תורג'מן, שבנה את עצמו כמותג בעליה אחרי שנים במכבי ותקופה טובה מאוד בבית"ר רמלה, תורג'מן היה יכול להיות פתרון מעולה שכן הוא גם מכיר היטב את הליגה השנייה, אבל הידיעות מצביעות שהוא מעדיף לאמן בליגת העל (אוי הבושה), בכל מקרה אני יכול להניח שתורג'מן יודע שאם הוא סוגר בקבוצת ליגת העל הוא יקבל ממכבי גם גב בקליטת מושאלים (ויש לו כמה יהלומים מרמלה) ככה שהסיכוי שלו להצליח בשנה ראשונה בליגת העל הוא גבוה, החלופה של הפועל במקרה שלו, לא מספיק טובה.

אחרי השמות האלה – אני לא מוצא מישהו אחר שעומד בקטגוריה הזו ופנוי.

קבלן עליות :

השם הכי חם בסגמנט הזה הוא שלומי דורה שרמז שהוא ככל הנראה לא ימשיך בעכו, דורה חי את עולם השחקנים הזה שבין תחתית ליגת העל לליגה הלאומית, הוא מספיק מנוסה, אכל מספיק *** כדי שהפועל גם במצבה תראה לו אתגר, מועמד ראוי בסיטואציה.

עוד שם בסגמנט למרות שהרזומה שלו עשיר בהרבה ועשה עוד כמה דברים מרשימים בקריירה זה יוסי מזרחי, שהוא איש מקצוע ראוי .

ו..לאחר השנה האחרונה ואולי גם פה ההגדרה מעט מעליבה ואף יכולה להיתפש כהתנשאות – זה יובל נעים, שגם הוא נתן תחושה בראיונות שהוא היה שמח לקבל טלפון (ואולי זה רק אני).

כל אחד מהשמות פה – זו הצהרה, שאני חי איתה בשלום, הצהרה של מועדון שמבין שהוא בבעיה וצריך לעשות הכל כדי ללכת לקרבות שהוא לא מורגל בהם.

סיכוי לבחירה במאמן מהסגמנט הנ"ל : בינוני.

מאמן ליגה לאומית :

בניגוד לקבלני העליות שהוכיחו שהם כבר מסוגלים, שם כמו ליאור זדה מהפועל ר"ג הוא שוחה בחומר ועשה עונה מרשימה בעונה האחרונה, אממה, למאמן כזה תהיה בעיה להסתגל למערכת הלחוצה שנקראית הפועל ת"א.

מצד שני, כמו שכתבתי קודם, זו הצהרה על הבנת המצב .

סיכוי לבחירה במאמן מהסגמנט הנ"ל : לא יפתיע אותי, אבל אני מניח שלא.

סמל אדום :

נו, צפוי, שבפסטיבל שבו מתארחים כלללללל שחקני העבר של הפועל ומספרים שמה שחסר במועדון זה ניהול ונשמה, זה גם סגמנט שנפתח פה, משה סיני, גיבור ילדותי, האיש שאחראי שאני עמוק ב*** הזה ידע לרוץ ליציע העיתונות כבר בערב הירידה ולספר שהוא מועמד, אני מבין שהניסנובים גדלו איתו בסלון, ובכלל אני מבין את הרומנטיקה, אבל אישית אני לא רוצה, אני לא חושב שזה מה שחסר לנו, צביון.

סיכוי לבחירה במאמן מהסגמנט הנ"ל : זה הפועל, יש מצב.

"הארז אדלשטיין" :

אדלשטיין שהגיע לסל הגיע לליגה הלאומית, אחרי שנים קשות שבהם לא אימן וכבר היה במסלול מסוים בקריירה, שיקם את עצמו ואותנו, העלה ליגה, עשה שנתיים טובות, ובסוף סיים מכל מיני סיבות.

האם יש מישהו כזה בסיטואציה דומה ? האמת שרוני לוי עונה על ההגדרה, אבל פה יש הרבה בעייתיות, ההסתגלות לליגה הלאומית, היכרות עם החומר, הדרישה בוודאי להבטחת תקציב שיבטיח הצלחה, חוזה ארוך טווח ועוד ועוד.

גם איוניר עונה לדעתי על הגדרת הסמגנט.

סיכוי לבחירה במאמן מהסגמנט הנ"ל : יפתיע אותי מאוד, לא רואה את זה מגיע.

"הדרור קשטן" :

כן, גם את זה שמעתי, קשטן בגיל של דוביד דאז, קשטן רוצה, הוא עדיין רעב, בוא נביא אותו עם תומר ועוד.

לא רוצה.

צריך ללכת קדימה.

מאמן זר :

חחח, הייתי חייב.

כל השאר :

לא את הכל אפשר להכניס לסמגנט, יש הרבה שרוצים בלי קשר ועם קשר ובורסת השמות גדולה.

אבל אני חושב שאם כבר לבחור, עדיף בבחירה עם תפישה מאחוריה ולא רק מישהו שמרשים בראיון ומוכן להתפשר.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

81 תגובות ל “יומן חזרה לליגת העל – פרק א'”

  1. Ollie Williams (פורסם: 17-5-2017 בשעה 11:47)

    האמת שזה ממש מרגיש ג'וב לניר קלינגר, אחרי הריב הבא עם יואב כץ

    להגיב
  2. ישי (פורסם: 17-5-2017 בשעה 11:50)

    זה שהפועל מצפה מקורצקי לוותר על חלק משכרו לא מזכיר לך משהו?

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 11:59)

      כן. אבל תהיה הוגן. לא הראשונים בתחום ולא האחרונים.

      להגיב
      • ישי (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:05)

        אני לא בא מבחינת זה שאני דואג לקורצקי. הוא יסתדר (אם כי ברור שצריך לשלם מה שסוכם, גם כאן וגם במקרים אחרים, בטח כשקשה לומר שהוא לא היה בסדר).
        התהייה שלי היא מבחינה ניהולית. הוא לא יוותר, הם לא ישלמו, ילכו לבוררות, גם אחריה יעכבו את התשלום, פנייה לפיפא, בינתיים הכסף יהיה זמין וישתמשו בו למשהו אחר, ואז כשיגיעו לאורנשטיין יגלו כמה חובות הצטברו…

        להגיב
        • אסף (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:21)

          מסכים. איפה הלקח שנלמד. שוב, ישלמו לשני מאמנים, אחד שפוטר ואחד שיביאו. אני מראש לא הייתי מחתים את קורצקי, אבל אם כבר חתמתם אתו ויש לו עוד שנה, תראו שלמדתם משהו ותשאירו אותו, כדי לא להגדיל את ההתחייבויות.

          להגיב
        • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:26)

          הלכת רחוק.
          בכל מקרה תזכור דבר אחר (אני מנטרל את החובות לאופא שהם נתון) – גם אם הניסנובים הם סוג של רמון – לוקח שנים עד שמגיעים שוב לפירוק שאתה רומז עליו.
          מצד שני – להילחם על כל שקל זה מאוד טביביזם .
          אני מסכם את זה ככה מבחינתי – לא מת על הפרידה הזו והיא תיבחן במבחן האיכותני במחליף ובמה שנגלה על היכולות הכלכליות של הניסנובים.

          להגיב
          • אסף (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:34)

            ממש לא רמזתי על פירוק. התכוונתי ברמה הניהולית, ערכית ותדמיתית. יש לך מאמן ביד, שהוא כנראה סביר מקצועית (שוב, אני מראש לא הייתי מחתים אותו, גם מקצועית וגם אישיותית), ואתה לא הולך להחתים את פרגוסון, אז בשביל מה אתה מפטר אותו. מה עוד, שאם, חס וחלילה, העונה לא תתחיל טוב, אז אתה כבר במינוס מאמן.

            להגיב
            • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:37)

              התשובה שלי הייתה לישי.
              וכן. אני קצת בצד שלך. אבל בוא נראה את המחליף.

            • yaron (פורסם: 17-5-2017 בשעה 15:04)

              אני דווקא חושב שהפרידה היא צעד נכון.
              הוא חתום (לא אשם) על הירידה וזה יישב עליו כבד. בכל מקרה (ושוב, לא מאשים אותו) אני חושב שהיתה לו הזדמנות והוא פיספס אותה. כן, עם אותה קבוצה חרא ובמשבר ומינוס 9 היה צריך ויכל לדעתי לעשות נס. לא הראה משהו יוצא דופן שיגרום למישהו להאמין שדווקא הוא האיש הנכון לעונה הבאה.
              לגבי כסף – לגיטמי לנסות את שיטת מצליח אבל אם לא הולך ישלמו לדעתי.

          • Lord Anthony (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:39)

            הם לא סוג של רמון, הם סוג של טביב

            להגיב
  3. בני תבורי (פורסם: 17-5-2017 בשעה 11:53)

    זה זמן השייע

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 11:59)

      אנחנו נחטוף ממנו בערוץ הקיבוץ…

      להגיב
      • אוריה (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:09)

        יום אחרי הירידה הוא חפר אצל רסקין למה לא הביאו איזה שחקן עבר מוצלח (לא משנה מי…) כדי שיאמן

        להגיב
        • אדם בן דוד (פורסם: 17-5-2017 בשעה 13:23)

          עם שייע לא היינו יורדים.

          הבנאדם אמנם לא יודע לעבוד עם התקשורת, ויש בו סוג של עממיות

          מעשית החצי עונה של עם שלום תקווה הייתה אגדתית.

          מעולם לא קיבל צ'אנס אמיתי בהפועל. גדול חלוצי הפועל.

          להגיב
          • Ollie Williams (פורסם: 17-5-2017 בשעה 13:31)

            ובשנים האחרונות הוא מאמן בתכנית ריאליטי מגוחכת ומפרשן ממש גרוע.

            להגיב
          • עדי אבני (פורסם: 18-5-2017 בשעה 14:52)

            מעשית, שייע לא ניצח אז ארבעה משחקים עד שהצטרף אליו תקווה

            להגיב
    • ניב (פורסם: 17-5-2017 בשעה 14:58)

      לא ברור לי מה הדיון בכלל, שייע המושיע

      להגיב
  4. חן הצהוב (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:11)

    מאחל לך יומן ארוך, עם הרבה פרקים :)
    וברצינות – נראה שלא משנה איזה מאמן יגיע, חומר השחקנים שאמור להיות לכם, הכסף שאמור להיות לכם והשם שיש לכם אמורים להחזיר אותכם תוך עונה בחזרה.
    כאוהד ספורט (נשים רגע את הצהוב בצד) אני חושב שמה שחשוב – זו ההמשכיות. קורצקי כבר הלך הביתה, אבל רצוי מאמן שימשיך עם הקבוצה אחרי העליה. לא להביא ׳קבלן עליות׳ ולזרוק אותו כשהמשימה מושלמת, אלא מישהו שימשיך הלאה ולא יצטרך להכיר מחדש את המערכת.

    להגיב
    • ארז (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:22)

      לאו דווקא.
      אילו שתי משימות שונות בתכלית בכל ההיבטים (מטרות שונות, ליגה שונה, רקע שונה…)
      לא בטוח שמי שמתאים למשימה אחת מתאים לאחרת.

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:28)

        זו הדילמה. אני מבין את הקצוות -קבלן עליות זה להגיד שקודם כל צריך לעלות ומצד שני בנתונים שיש אולי נכון לחשוב קדימה.
        ספוילר לפוסט בניית סגל – האם לקחת מושאלים כדי לוודא שעולים או להחליט שרק שחקנים עם חוזה ארוך מתאימים.
        נתניה לדוגמא עכשיו עם שון ויסמן בסוג של דילמה.תחושתי שקודם כל צריך לעשות את המכסימום לעלות.

        להגיב
        • תומר חרוב (פורסם: 18-5-2017 בשעה 11:09)

          שון היה אמור להיות עם אופציה לרכישה, נעשתה טעות טכנית בהסכם אבל המחשבה הייתה להביא אותו לטווח ארוך.

          להגיב
          • יניב פרנקו (פורסם: 18-5-2017 בשעה 12:07)

            זו מחשבה נכונה. אבל הגישה שלי עקרונית זה שהכי חשוב מערכתית זה לעלות

            להגיב
            • תומר חרוב (פורסם: 18-5-2017 בשעה 12:17)

              עם מושאלים או בלי אתם תעלו. שון היה מצוין אבל היינו עולים גם בלעדיו.

  5. איתמר (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:33)

    איווניר כמנג׳ר וסמכות מקצועית בלעדית (לכך נדרש חוזה ארוך טווח שכנראה גדול על הניסנובים) ולצדו מאמן כמו ליאור זדה.
    זה כנראה לא יקרה לנוכח הידיעות על מקורבים לניסנובים שלוחצים למנות מאמן כזה או אחר ומוכיחים שדבר לא השתנה בהפועל.
    מאחורי הקלעים אלה אותן הנפשות הפועלות שהביאו את הפועל למצבה הנוכחי.

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:34)

      אני שם בצד מקורבים. לא רוצה מנג'ר. לא השמות שיש בארץ.

      להגיב
      • איתמר (פורסם: 17-5-2017 בשעה 12:39)

        מנג׳ר זה כינוי שאפשר לוותר.
        סמכות מקצועית בלעדית שמסוגלת להגיד לניסנובים ״אתם יושבים ביציע ולא מתערבים בניהול משחקים״ זה משהו שהוא הכרחי בהפועל.

        להגיב
        • אדם בן דוד (פורסם: 17-5-2017 בשעה 13:25)

          אם יחתימו את מוטי איווניר זה רק כדי להראות שהם לא דופקים חשבון.

          מקצועית הוא לא הוכיח את עצמו.

          להגיב
    • מתבונן מ״ב (פורסם: 18-5-2017 בשעה 01:12)

      יש שני סוגי אנשים בעולם.
      כאלה שיודעים לאמן קבוצת כדורגל וכאלה שלא.
      איווניר לא הראה שהוא בסוג הראשון.

      להגיב
  6. אהוד (פורסם: 17-5-2017 בשעה 13:46)

    ירון הוכנבוים?

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 13:49)

      הייתה לו השנה די התרסקות בשעריים.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 17-5-2017 בשעה 14:40)

        וחצי שנה מצויינת בהפועל פ"ת. אבל אם כבר לצאת מהקופסה לכו על עמיר נוסבויים. נראה לי בדיוק הטיפוס שירגיע את המערכת אפילו שחסר ניסיון, גם מימר הגיע לכפר סבא עם כלום ניסיון ואחר כך לביתר). וקשטן לדעתי מבוגר בעשר שנים מדוביד שנת 89.

        להגיב
        • ארז (פורסם: 17-5-2017 בשעה 15:12)

          הוא צריך עוד שנה-שנתיים ניסיון.
          אגב, מותק של בחור.

          להגיב
  7. בלייק (פורסם: 17-5-2017 בשעה 13:50)

    נראה לי שלמועדון כמו הפועל שצריך עכשיו (מתי לא?) הרבה שקט, כי אם הכל יסתדר לפי מעין מדד עוצמה (כסף, מסורת, קהל וכו) אז הפועל אמורה לסיים ראשונה ובגדול, קורצקי לא ממש מתאים. לא מתאים כדמות בפרונט של מועדון כזה גדול. גם מקצועית הוא לא בדיוק הוכיח את עצמו למעט הבלחה אחת או שתיים לתקופות קצרות ובקבוצות קטנות.
    מכל האפשרויות שהעלת, ובהנחה שלא שולפים עכשיו שמות "מחוץ לקופסה" שיהיו הימור גדול מאוד (נניח באדיר ואנטבי כצמד מאמנים), דורה נראה כמו בחירה טובה. יש לו ניסיון, הצליח במספיק מקומות בדרך, יודע להתבטא ויגיע רעב מאוד להצלחה והכרה במועדון גדול. מימר זה פספוס, ואולי שווה לחכות לו בהקשר של מאמן עתיד. טביב לא מחזיק מאמנים לאורך זמן (אם הם נכשלים אז הם מפוטרים מסיבות מקצועיות, אם הם מצליחים ורוצים שדרוג כספי אז הם מפוטרים מסיבות מקצועיות), אבל אם אוחנה ינהל שם, ובאמת יקבל סמכויות, אז לא בטוח שההיסטוריה של טביב עם מאמנים תהיה רלוונטית.

    להגיב
  8. יואב (פורסם: 17-5-2017 בשעה 14:43)

    זה יהיה רוני לוי.

    להגיב
    • vered s (פורסם: 17-5-2017 בשעה 18:39)

      נשמע הגיוני. הם צריכים שיקום הוא צריך שיקום. חשוב להם הדימוי וגם לו. ויש בזה משהו נכון כי זה לא מובן מאליו שהפועל תל אביב תעלה ליגה אז כאילו צריך לקחת מאמן שיודע לתת עבודה בליגה לאומית. אבל אז ניתקעים עם סגנון מסויים ואז מה מעיפים את המאמן שהעלה אותך ליגה. רוני לוי זה יומרה להישאר מועדון גדול. הוא ייצוגי. הוא אמור לבנות יסודות שיכולים להישאר גם כשעולים ליגה. והוא יכול לקחת עוזר מאמן מנוסה בסטייל. דווקא יכול להיות מענין קמבק כזה.

      להגיב
      • יואב (פורסם: 17-5-2017 בשעה 20:29)

        על סמך מה שאני יוד זה סגור כבר לפני יומיים(:

        להגיב
        • תומר חרוב (פורסם: 18-5-2017 בשעה 11:12)

          אם כן הם הרוויחו

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 19-5-2017 בשעה 06:44)

            רוני לוי לא יגיע להפועל בחוזה ארוך טווח. הוא מחפש מקומות עם כסף. מדברים על יוסי מזרחי מהזן הדוביד שוויצר דאז (רק פחות חריף ממנו). מינוי טוב לקבוצה ששואפת לעלות מהלאומית, ירגיע את המערכת.

            להגיב
  9. yaron (פורסם: 17-5-2017 בשעה 15:14)

    לדעתי הפועל לגמרי צריכה קבלן עליות.
    בטח שלא "סמל אדום" בלי נסיון בלאומית שיבוא להחזיר את הקבוצה לימי הזהר. על זה אפשר לחשוב בשנה הבאה.

    ינקו נראה אחלה רכש ולדעתי אתם חייבים לנצל הזדמנויות כאלה בלי קשר לזהות המאמן.
    זה לא שאתם מחכים למינוי של מנהל מקצועי זר שיבנה סגל לאליפות ואירופה :-)

    השאלה הבאמת גדולה זה מגרש.
    לעבור למגרש קטן ואינטימי זה אולי צעד כלכלי מתבקש אבל לדעתי מראה על חוסר ביטחון ואמון בקהל. אם הדיבורים על 5000+ מנויים רציניים זאת תהיה טעות שיכולה להשפיע על סיכויי העליה.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 19-5-2017 בשעה 06:46)

      כל הקבוצות פרט למרמורק לא יביאו יותר ממאה אוהדים ולכן גם ראשון מספיק, אבל אני הייתי הולך על הרצליה – 8000 מקומות הם די והותר וכשהוא מלא אווירה טובה מראשון.

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 19-5-2017 בשעה 10:10)

        משחקים כנראה במושבה. עןשים קצת רעש להוריד במחיר

        להגיב
  10. אסף THE KOP (פורסם: 17-5-2017 בשעה 15:27)

    1. זאת בית"ר ת"א/רמלה. לא בית"ר רמלה. רצוי שתכירו מי היריבות שלכם אחרת תגיעו מהר מאוד לליגה א'…
    2. מאמן ראוי לקבוצה כושלת כמו הפועל ת"א הוא פליקס נעים.
    3. אתם לא תעלו ליגה. שנה את שם היומן.

    להגיב
    • makaki (פורסם: 17-5-2017 בשעה 16:06)

      FuckKoFF KOFF

      להגיב
      • אסף THE KOP (פורסם: 17-5-2017 בשעה 16:48)

        ma kaki ?

        להגיב
      • טרנטה (פורסם: 17-5-2017 בשעה 17:54)

        איזה ניק מסריח

        להגיב
  11. אדם (פורסם: 17-5-2017 בשעה 16:06)

    יניב, הרשימה הזו מבאסת כמעט כמו ירידת הליגה.

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 16:08)

      חכה לפוסט בניית סגל…אז בכלל תיכנס לדיכאון…ואל תתחיל איתי עם בחירת המגרש

      להגיב
      • עדי אבני (פורסם: 18-5-2017 בשעה 14:54)

        כמו שאתה יודע, כבר בניתי קבוצת מנג'ר שלמה. מחכה לפוסט הזה

        להגיב
  12. אורי (פורסם: 17-5-2017 בשעה 17:11)

    שייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

    להגיב
    • אורי (פורסם: 17-5-2017 בשעה 17:12)

      או באדיר

      להגיב
  13. שלו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 17:21)

    אלי כהן השריף?

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 18:22)

      מלכודת דבש. אני מאוד אוהב את השריף. אבל לא בטוח שהוא רלוונטי ללאומית.

      להגיב
  14. טרנטה (פורסם: 17-5-2017 בשעה 17:57)

    מעריך שתעלו בקלות גם אם בז'רנו יעמוד בשער.
    האינטרס של ההתאחדות הוא שתעלו ולכן תעלו.

    להגיב
    • בורדו פאפי (פורסם: 19-5-2017 בשעה 08:20)

      תן לי לנחש שעד לפני שבוע היית מאלה שטענו "לא תרדו כי יש להתאחדות אינטרס שלא תרדו".
      אולי די עם זה ?
      הפועל ת"א הגדולה האימתנית ששולטת ללא מצרים בתקשורת…אותה קבוצה בדיוק, נענשה בהפחתת 9 נקודות כפי שדורש התקנון במקרה של פירוק. ירדה ליגה כפי שדורשת המציאות במקרה של קבוצה שמשחקת כמו שהם שיחקו. קבוצה רגילה לכל הדעות. רק עם הרבה קהל.

      להגיב
  15. סער (פורסם: 17-5-2017 בשעה 18:23)

    אני הייתי ממנה את שלום תקווה למנהל מקצועי שאחראי על כל המחלקות ואת מלמיליאן למאמן. משדר שאנחנו מנהלים שנותנים לאנשי המקצוע לעבוד. חוץ מזה הייתי ממנה צוות מאמני כושר רציניים שיצרו קבוצה עם כושר גופני מצויין. בליגה הזו אם אתה עולה עם קבוצה שיכולה לרוץ 90 ד זה שווה יותר מעוד שחקן יקר.
    אבל ברור שזה לא יקרה.

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 19:45)

      זה אחלה פנטזי. אבל הכסף לשכר שחקנים מוגבל. אז מי מבין שניהם יודע להביא את השחקנים לליגה לאומית ושוחה בחומר.
      ומלמיליאן לא אימן שנים.

      להגיב
  16. ישי (פורסם: 17-5-2017 בשעה 20:00)

    אם רוצים מאמן עבר עם ניסיון בליגות נמוכות, אז יש את מנדיונדו.

    להגיב
    • אוריה (פורסם: 17-5-2017 בשעה 22:21)

      1+

      להגיב
  17. עדי אבני (פורסם: 17-5-2017 בשעה 21:09)

    הייתי רוצה צות ניהולי. מצד אחד מישהו שהוא סמכות מקצועית עליונה עם הרבה ידע ונסיון בכדורגל, ומצד שני מאמן שישרוף את הדשא.
    אפשרות אחת היא מישהו כמו השריף או יצחק שום, כשלידם מישהו כמו זדה או נוסבאום.
    האפשרות שקורצת לי היא הקשטנים. דרור כסמכות עליונה הוא אדם שלמעטים בכדורגל הישראלי יש את הידע והנסיון שלו, אבל הוא כבר זקן מדי בשביל לאמן שחקנים שיכולים להיות הנכדים שלו.
    ולידו תומר, שרק שנה שעברה העלה את כפר סבא, ולא נראה לי שירגיש מאויים ממנג'ר שהוא גם הסבא של הילדים שלו.

    להגיב
    • בוזו (פורסם: 17-5-2017 בשעה 21:59)

      תומר לא העלה את כפס.
      לפני כמה שנים הוא אימן אותה ופעמיים קרסו בפלייאוף (גם בגלל הקיזוז).
      הקבוצות שלו תמיד קורסות ברגע האמת

      להגיב
  18. red sox (פורסם: 17-5-2017 בשעה 22:24)

    לחמן שואל אם יש לך משהו אישי נגדו.

    להגיב
  19. jhkj (פורסם: 17-5-2017 בשעה 22:29)

    הצעה קצת לא שגרתית, מה עם דני בונדר? אקס הפועל, עשה עבודה מצוינת העונה עם הנוער של רעננה. אם לא כמאמן אז כעוזר אבל אני חושב שיש שם לפחות פוטנציאל

    להגיב
    • ניב (פורסם: 19-5-2017 בשעה 12:10)

      עומרי קנדה, הוא בטח מכיר את החברה שקובעים מה יהיו התוצאות בלאומית..

      להגיב
  20. דודיק (פורסם: 17-5-2017 בשעה 23:47)

    יניב, ידוע לך אם המושאלים לסכנין אמורים לחזור ולשחק בלאומית ללא בעיות? ומה לגבי בוגרי הנוער ששיחקו השנה בבית"ר ת"א/רמלה? האם עדן שרם הושאל או שוחרר?

    להגיב
    • jhkj (פורסם: 18-5-2017 בשעה 00:38)

      בנתיים נראה שמושאלי סכנין יחזרו. שרם חתם בנתניה

      להגיב
      • עדי אבני (פורסם: 18-5-2017 בשעה 14:55)

        שרם חתם היום בנתניה, אחרי שסיים אצלנו חוזה והושאל.
        חבל, היה יכול להשתלב יופי השנה

        להגיב
  21. מתבונן ב״מ (פורסם: 18-5-2017 בשעה 01:09)

    אם תתמיד ולא תישבר אחרי שלוש עונות , זה יהיה מיומני עליית ליגה מהארוכים שייכתבו פה :)
    ולענייננו, אתם צריכים מאמן מנוסה שמכיר את הליגה הלאומית ואת הליגה הארצית, שיש לו קבלות (לאו דווקא עליית ליגה) בזיהוי ובקידום שחקנים, בסגנון משחק יעיל ושיודע לנהל משחק.
    תנו לו חוזה לשלוש עונות. ואחרי שהוא יעשה את העבודה ויעלה אתכם לליגת העל תבדקו האם יש מאמן פנוי יותר איכותי ממנו.
    בכל אופן, המחשבה שיש להתבסס על סגל איכותי מאוד שיוביל אתכם לליגת העל ושגם תוכלו להישען עליו לעונות נוספות, הוא מוטעה נוכח העומק של הכיס של הבעלים הנוכחיים.
    תרכשו שחקנים מוכחים מצמרת הליגה הלאומית ובחורף תעשו חישוב מסלול, האם להביא שחקני רכש נוספים או לא.

    להגיב
  22. היסטוריון של ספורט (פורסם: 18-5-2017 בשעה 02:44)

    אשר לקורצקי אני שמח שאתה לא מרגיש בנח עם המצב.
    מעבר לעובדה שהאחוזי ההצלחה שלו היו יותר מסבירים הרי שהרושם שלי הוא כמו שרמזת והוא ששוב ההנהלה נכנעה לקהל שכן אין שום שם מפוצץ וקורצקי כאמור היה סביר +.
    ועוד דבר שגרם לי לתמיהה זו ההחתמה של יאנקו
    יש לי רק שאלה אחת והיא האם מישהו שאל בכלל את הרוש מה התוכניות שלו ?
    אני חושב שיש מספיק אינדקציות לכך שהיה ניתן להשאירו ובכל מקרה לא נעשה כל ניסיון ולו מינימלי .
    וכשמדובר בקפטן והשחקן המצטיין זה שוב מוכיח דברים לא טובים על המועדון.
    אשר למאמן .
    עוד כמה שמות.
    1.דני בונדר לקח היום גביע עם הנוער של רעננה עושה עליי רושם טוב ( חתום כעוזר בבוגרים ..אך הצעה כמאמן ראשי יכולה לטרוף הקלפים ).
    2. תכלס יובל נעים הכי מתאים ביחס לאלה שיהיו מוכנים לאמן בלאומית.

    להגיב
    • בורדו פאפי (פורסם: 19-5-2017 בשעה 08:24)

      אני לא בקיא לחלוטין והתרשמתי מאוד מההתנהגות של אריאל הרוש לאורך כל התקופה הקשה (אגב, זה המשך להתמודדות הלא פשוטה שהוא עבר עם הקהל של בית"ר בנסיבות שונות לחלוטין) אבל בכל הציטוטים והראיונות שלו שיצא לי לראות הוא דיבר בחיבה והערכה בגוף שני "אני מאחל להם", "אני משוכנע שהם" וכו'. מהתחלה הוא סימן את עצמו כמי שלא ישאר בקבוצה בליגה הלאומית ובצדק. יש לו ביקוש בליגת העל.

      להגיב
  23. MOBY (פורסם: 18-5-2017 בשעה 05:01)

    מה עם לנדאו? עונה על כמה סעיפים.
    בנאדו מועמד תמיד להכל, לרפעת טורק יש תעודת מאמן?

    להגיב
    • פרלה (פורסם: 18-5-2017 בשעה 16:10)

      גללתי עד כאן בהפתעה מכך שלא הוזכר קבלן התארים שכובש ביד ו/או בנבדל (פאסיבי עאלק)

      להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 18-5-2017 בשעה 19:15)

        100 אחוז נבדל!!!

        להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 19-5-2017 בשעה 06:41)

      רפעת טורק אימן בטייבה האגדית. וגם קצת באחי. כנראה רמת האימון שלו כרמת הפרשנות. ואני מאוד מחבב אותו.

      להגיב
  24. תומר חרוב (פורסם: 18-5-2017 בשעה 11:18)

    גם אני ואתה על הקווים עולים בינואר. זו ליגה חלשה מידי.

    להגיב
  25. רוני (פורסם: 18-5-2017 בשעה 14:30)

    גיא לוזון מתפנה

    להגיב
    • פרלה (פורסם: 18-5-2017 בשעה 16:10)

      נקווה שכבר בקיץ

      להגיב
  26. תומר חרוב (פורסם: 18-5-2017 בשעה 16:37)

    אגב הימור, הייתי הולך על אורי אוזן.

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 18-5-2017 בשעה 19:14)

      חוץ מלהיות נחמד בטוויטר למה ?

      להגיב
      • תורג׳י (פורסם: 19-5-2017 בשעה 05:17)

        יפה אמרת יניב

        להגיב
  27. יאיר אלון (פורסם: 18-5-2017 בשעה 19:53)

    מיהרו עם הפיטורים של קורצקי… לא רואה את הבהילות שבדבר שבשבוע הירידה כבר מודיעים על פרידה

    מי אני מהמר שיאמן אתכם? שם צעיר ומזוהה עם הפועל או לפחות ליגת העל סטייל וואליד באדיר/אסי דומב/ אריק בנאדו
    בכוכבית- שי ברדה

    להגיב
  28. עוד מתן אחד (פורסם: 19-5-2017 בשעה 00:14)

    אלי כהן השריף זה בדיוק מה שאתם צריכים, יודע להביא זרים טובים, משדר רצינות ופאסון וגם מושך שחקנים שמחפשים יציבות.
    ה-מאמן שלכם!

    להגיב

ספר לנו מה דעתך על עדי אבני

ביטול