יומן חזרה לליגת העל – פרק ב'

חוזרים בסטייל עם אופנת איוניר

בפעם הקודמת שהפועל ירדה ליגה, בני יהודה ניצלה את זה לחגוג תואר, והנה, רק ירדנו ובום, תואר לשכונה.

אז אני רואה את החשבון ההיסטורי שלנו עם הכתומים באיזון.

*

בכל מקרה, עוד צעד חשוב בגיבוש הסגל והדרך חזרה לליגת העל הוא בחירת המאמן, הפוסט הקודם דיבר על אפשרויות ולאחר השבוע האחרון נראה שהתהליך הוא…אההה…לא מדהים.

את יוסי מזרחי הייתי שמח לקבל, הוא מנוסה ושועל קרבות והכל, אבל הוא לא צריך את הפועל כדי להשתקם/ לבנות קריירה, ולכן הציפייה שיגיע בחוזה נמוך הייתה גם למי שלא בסוד העניינים, די חסרת סיכוי, פרדי דוד מצד שני, לא יודע, לא מספיק רעב.

אז הלכנו על מוטי (הוא מרשה לי כבר לקרוא לו ככה בכלל ?).

*

בינתיים בשבוע הזה, יצאו שחקני העבר (בעיקר מחזור שנות ה80) בקמפיין להחזרתם למערכת, ועל שום מה ?, אני תמיד אעדיף סמל אדום במערכת אבל צריך להיות לזה קצת היגיון, ולא, קדנציה מוצלחת בגולסטאר היא לא כזו, הציפייה הזו שהניסנובים שכנראה גדול עם החבורה הזו בבית ילכו ויתנו לדור הזה את כל התפקידים במועדון היא שוב, לא הגיונית.

על הנייר ולפי ההדלפות הציפיה שלהם היא למשה סיני כמנהל מקצועי, שייע מאמן, אקהויז מנהל מקצועי בנוער, בז'רנו מאמן שוערים ופיני בלילי מאמן חלוצים – ולטורק כבר נמצא תפקיד.

נו די, שחררו קצת!! נודניקים!

הרי אתם רואים כמונו שהמצב לא להיט ואם אתם באים נטו מאהבה, אזז קדימה, תתגייסו, הרי סיני לדוגמא היה (לפי השמועות) מועמד לאימון, אבל הוא רוצה ניהול מקצועי (מפי הסוס בעצמו), והרי מה לסיני וניהול מקצועי ובכלל מה לסיני ולהפועל בליגת המשנה ?.

*

אז מה שיפה שבתהליך לא סדור, יצא משהו די נכון, כי היחיד שהסתכל על הסיטואציה ואמר, נכון, זה לא ג'וב החלומות, הכסף לא משהו ויש עננות כאלה ואחרים, היה מכביסט, ולא סתם מכביסט סטייל איזה גל אלברמן כזה , מכביסט אורגינל, רע כזה, צפון תל אביבי, גדל באגודה מגיל אפס ובקטע שמצורף אפשר לראות מאיזה בית גידול מרושע ועמלקי הוא מגיע.

אז המכביסט הזה בא ואומר בראיון הראשון איתו שלא היו לו הצעות ושהוא מקווה להצליח כי זה טוב לו ושהסכים לתנאים הנוכחיים כי הוא מסתכל רחב יותר, והמכביסט הזה אומר בעצם שהוא מבין שהוא חייב להצליח ושאם הוא יצליח הוא והקהל יהיו בסדר, כי הוא יודע שבסוף גם הוא וגם הקהל, אם תהיה הצלחה, יידעו להתעלם מהעבר ולהתעסק בהצלחות , זה מכביסט שמכיר אותנו מהקרביים ויודע שגם אנחנו אוהדי הצלחות!

ובמצבנו מאמן שבא מתוך מודעות כזו, זה הכרחי.

*

עכשיו מוטי, תפשיל שרוולים, תלמד את הנוער ומצבת המושאלים שלנו (יש כמה הפתעות חיוביות) ותלך ותבנה סגל רשע כזה כמו שמזמן לא היה פה.

*

והנה רגע שבו איוניר לימד את יוסי מזרחי שיעור מסוים בכדורגל.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

58 תגובות ל “יומן חזרה לליגת העל – פרק ב'”

  1. מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 27-5-2017 בשעה 08:46)

    כמכביסט, אני עוד זוכר את איווניר, כילד חמוד שמפרסם את הטוטו או משהו אחר שקשור בכדורגל.

    להגיב
  2. אלעד כץ (פורסם: 27-5-2017 בשעה 09:17)

    זהו, שהוא לא חייב להצליח.
    אם לא יצליח – יחזור להיות פרשן. זה מה שהוא אמר. ולכן אני לא רואה את הרעב ואת הרצון ללמוד ולהשתפר. זה לא שהוא איזה מאמן מצליח במיוחד.

    להגיב
  3. היסטוריה לעניים (פורסם: 27-5-2017 בשעה 09:20)

    הקטע הזה הוא נקודת אל חזור של דור שלם. מי שלא שנא את מכבי אחרי זה כבר לא שנא אותם בכלל ( הנפילה של הדור של איוניר צמצמה אפשרויות) . והכי נורא? זה קליין, השגיב בעולם שאחרי כמה חודשים שפט אולי בגדול המשחקים אי-פעם ושפט למופת.

    להגיב
  4. גיא זהר (פורסם: 27-5-2017 בשעה 09:22)

    איווניר, עוד מהקנציה המהוללת שלו בעוד קבוצה שכונה דאז (באר שבע של איש האולמות) הראה שלא מסוגל לעמוד בלחץ. ולגבי יוסי מזרחי, למיטב זכרוני לתפקיד שלו באשדוד (הוא עוד שם בכלל?) הגיע מהפועל ירושלים ולא נראה לי שקיבל חבילה גדולה ממשפחת הקבלנים אז שלא יחרטט.

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 27-5-2017 בשעה 09:31)

      דווקא מזרחי לא חירטט בעיני. הפועל זה תיק מבחינתו ויש לו ביד חוזה נח לשנתיים (כנראה שבאזור חיוג של ההצעה) – מבין אותו.
      לגביי לחץ – תעבור על כל שם פוטנציאלי בשוק ותמצא מספיק מה להגיד על כל אחד – זה לא שהיו אופציות מלהיבות אחרות.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 27-5-2017 בשעה 09:57)

        מזרחי כל השנים בוכה שהוא לא מקבל את הערכה שראוי לה אבל באופן כמעט עקבי התחמק מאתגרים. רוצה להיות עציץ במ.ס מעשיהו, על הכיפק, רק אל תצעק אח"כ קיפחוני. ברור שהפועל צריכה להתפשר אבל להביא מאמן שלא ברורה מידת המחויבות שלו ושהוא גם מאוד לחוץ זו בעיה. הכי חשוב מישהו רגוע ולא בהכרח בעל שם (סתם דוגמא שעולה לי לראש בני בן זקן).

        להגיב
        • יניב פרנקו (פורסם: 27-5-2017 בשעה 10:08)

          בן זקן רגוע ? אני שם בצד שלושה משחקים בקש הלחוצה וחצי עונה בקטמון – מאיפה אתה יודע איך הוא יתמודד בהפועל.
          גם היום. הפועל מסוקרת בווליום שגרתי .בן זקן או כל מישהו ברמת ניסיון הזו. מעולם לא היו שם.
          עובדתית בהפועל הצליחו רק מאמנים מנוסים. וכמובן שגם מנוסים נכשלו. אבל מעולם אני לא זוכר צעיר שמצליח פה.

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 27-5-2017 בשעה 10:31)

            רחביה רוזנבוים. ברור שעדיף מאמן מנוסה ובעיקר רגוע. אבל אני חושב שבמשוואה עדיף הרוגע. אין בחירות טובות. אני מעדיף הימור על הבלתי ידוע מאשר להביא מאמן בעייתי.

            להגיב
  5. עדי אבני (פורסם: 27-5-2017 בשעה 10:27)

    אחרי שנרגעתי מהעובדה שהביאו להפועל את מי שהוא, נניח, המקבילה לזה שיתנו למשה סיני לאמן את מכבי, הגעתי למסקנה שמכל השמות שעלו בתקשורת אפנת איווניר הוא אולי השם הנורמלי ביותר, בשבילי אפילו יותר ממזרחי שגם השנותיו המוצלחות לא אהבתי, לא מבחינת האישיות ולא מבחינת הכדורגל שהקבוצות שלו, גם אלה המוצלחות יותר שיחקו.
    לאיווניר כן היו בדלי הצלחה פה ושם, בייחוד בליגה השניה עם ביתר באר שבע ועם נצרת עלית, וגם במכבי של שלהי עידן נמני הוא הצליח לדעתי יותר ממזרחי עם הנסיון שלו לשחק עם צעירים.
    מהמצאי הנוכחי של המאמנים ובהתחשב ביכולות הכלכליות- בחירה טובה

    להגיב
  6. ניינר / ווריור (פורסם: 27-5-2017 בשעה 10:47)

    מוכן להתערב שמוטי לא מעלה אותכם ליגה

    להגיב
    • יניב פרנקו (פורסם: 27-5-2017 בשעה 11:00)

      לא צריך להתערב. אבל כבר למדתי שבדה באזר אם היה עולה פוסט שמנתח את סיכויי ההצלחה של מוריניו בהפועל הייתי מקבל לא מעט תגובות כאלה.
      איוניר בחירה סבירה. עכשיו בוא נראה סגל ותקציב ונדבר.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 27-5-2017 בשעה 11:06)

        מוריניו דווקא לא דוגמא משהו. אני עם ניינר. הפועל עולה, לא עם איווניר שלא סוגר עונה (אולי מימר שיפוטר מביתר יגיע באמצע עונה).

        להגיב
  7. טל המנצ'סטרי (פורסם: 27-5-2017 בשעה 11:07)

    להוציא שנתיים מוצלחות אי שם לפני שנים בבית"ר באר שבע, איווניר הראה שהוא הכל חוץ ממאמן טוב ומצליח.
    בעונה שעברה במקום להתכונן כמו שצריך לעונה שלו עם קריית שמונה, הוא העדיף להעביר את הקיץ כפרשן מהמגרשים באליפות אירופה, הכי חפיפניקי שבעולם, התוצאות היו בהתאם.

    שחקן בינוני במקרה הטוב, כזה ששיך לדור כושל של מכבי ת"א, מאמן (אם אפשר להגיד עליו מאמן, הרי אחרי כל פיטורים יוצא לאיזו הפסקה ארוכה מהמקצוע) עם תוצאות אפס בעיקר, פרשן משעמם כמו כל שאר הפרשנים בארץ (מפרשן מה שהעיניים של כולם רואות) אז על סמך מה ממשיכים לתת לו הזדמנויות?

    להגיב
    • ארז (פורסם: 27-5-2017 בשעה 15:40)

      דווקא מהפרשנים היותר סבירים במקומותינו. בעיקר בליגה איטלקית. לא שהתחרות קשה.
      אתה צודק שלא פרשן על. אבל חוץ מדורפן, קופר, דסקל – כמה אנשי מקצוע רציניים אתה רואה פה בתקשורת?

      להגיב
      • טל המנצ'סטרי (פורסם: 27-5-2017 בשעה 18:00)

        ארז,

        מעולם לא שמעתי איזו פרשנות מאירה עיניים מצידו, כששמעתי אותו מפרשן ליגה/קבוצות אנגליות קיבלתי רושם רע עוד יותר בלשון המעטה, לא מישהו שבאמת עוקב, בודק, מתעניין לעומק ולכן, חפיפניק.

        להגיב
        • ארז (פורסם: 27-5-2017 בשעה 18:13)

          ראיתי אותו רק באיטלקית. הסברים טקטיים לא רעים והיכרות מכובדת עם שחקנים, גם בקבוצות פחות גדולות.

          להגיב
      • משה (פורסם: 27-5-2017 בשעה 21:32)

        אחד הפרשנים הגרועים. גם בתור פרשן הוא מתעסק חצי מהזמן בשופט ובטעויות שיפוט.

        להגיב
      • Srtest - ארטסט (פורסם: 29-5-2017 בשעה 18:43)

        קופר משעמם אותי. יש בערך רוב מוחלט של כותבים גרועים שכנראה צריכים להיות פה קודם ועדיין.

        להגיב
    • פרילי (פורסם: 28-5-2017 בשעה 15:30)

      יש לי בעיה עם איווניר, היה לנו אחד בצבא שאני לא אגיד את שמו אבל מבחינת כדורגל היה לו הכל זה היה בתקופה של רונלדיניו ואשכרה היית רואה במגרש איך הוא עובר שחקנים עם התרגילים שלו (אוהד ברצלונה שרוף), שהוא היה טוב לא משנה מה היית עושה
      היית מפסיד כי גם המסירות שלו היו מעולות והבעיטות עוד יותר, והוא שיחק בנצרת עלית ומוטי איווניר לא נתן לו לשחק שברור לך שמה שייש לו ברגליים זה משהו מאוד מאוד נדיר וזה די הרס לו את הקריירה הוא אמר לי שהוא נותן לשמות לשחק, וככה הוא נתקע בצבא במקום להמשיך עם כדורגל.

      כל פעם ששיחקנו נגד אנשים שלא מכירים אותו הם היו נדהמים מחדש,
      ואני לא מגזים בכלל התדרוך של המשחק נגדו היה שכל פעם שהוא עובר שחקן מישהו אחר בא ואפילו היינו מסדרים את זה מראש מי רץ ראשון ומי שני וכמובן גם דאבלים.
      ולא לא שיחקנו כמו בחורות.

      להגיב
      • Srtest - ארטסט (פורסם: 29-5-2017 בשעה 18:44)

        יש כאלה סיפורים בחדרה על בלנרו.

        להגיב
  8. איתמר (פורסם: 27-5-2017 בשעה 11:41)

    אני מצפה מאיווניר לעשות בכדורגל את מה שאדלשטיין (שהגיע להפועל בסיטואציה אישית ומקצועית די דומה) עשה בכדורסל :
    1) עליה לליגת העל.
    2) המשכיות – החתמת שחקנים שרובם יהיו רלוונטים גם לאחר החזרה לליגת העל.
    3) קידום זרים זולים.
    4) הקניית אופי וזהות (לא בהכרח כדורגל מרהיב אבל שתהיה תחושה שמדובר בקבוצה ולא באוסף מקרי של שחקנים).

    להגיב
    • צור שפי (פורסם: 27-5-2017 בשעה 13:29)

      איתמר, שכחת שלום עולמי.

      להגיב
  9. אנונימוס (פורסם: 27-5-2017 בשעה 12:31)

    אני לא מחזיק מאיווניר הרבה. אבל גם אנחנו לא כזאת אטרקציה עם התקציב הלא מדהים, עננת חוסר הוודאות שמרחפת מעלינו והציפיה הברורה של כל המעורבים למחוץ את הליגה השניה. והיה יכול להיות יותר גרוע מאיווניר, וממילא מה שחשוב בסופו של דבר זה סגל השחקנים. נקווה לטוב

    להגיב
  10. צור שפי (פורסם: 27-5-2017 בשעה 13:26)

    זה מזכיר לי נישואין שבהם שני בני הזוג לא מתלהבים זה מזה, מודעים לפגמי האחר(ת) אבל גם לפגמיהם שלהם ויודעים שסיכוייהם למצוא משהו יותר טוב בשוק הפו״פ קטנים. הרבה אהבה אין בקשר הזה אבל מצד שני, כשנקודת הפתיחה היא כזו, הציפיות נמוכות ויש סיכוי להיות מופתע לטובה ועל הדרך אולי גם להתאהב, אפילו קצת.

    להגיב
    • ארז (פורסם: 27-5-2017 בשעה 15:42)

      אם יאהבו את הילד המשותף ויטפחו אותו, מצדי שיקיימו מערכת יחסים פתוחה :)

      להגיב
  11. גלעד בלום (פורסם: 27-5-2017 בשעה 14:04)

    יניב, מגיע לך צלש על כמות הזמן והמחשבה שאתה מקדיש ל״קבוצה״ הזאת. לא מגיע להם, נראה שאם בעלי הפועל לדורותיהם היו שיטתיים ויסודיים כמוך וכמו הפוסטים שלך אז בוודאות לא היינו מתפרקים.

    הנה חמשת הסנטים שלי:

    1) לנתח את מה שקורה בהפועל בצורה הגיונית זה כמו לנתח את הנאומים של טראמפ- אין קשר בין מה שכתוב בטיוטת הנאום לבין מה שיוצא לו מהפה ובעיקר אין קשר בין מה שהוא אומר בנאום לבין מה שקורה במציאות. הניסנובים אמנם מתנהלים ב ״שפיות פיננסית״ בניגוד לכבירי וקודמיו אבל מצד שני אחראים לחצי עונה שבה החתימו את קורצקי (!) , הביאו את טוטו(!), לא זרקו עדיין את רייכרט(!) ואי אפשר להוציא אותם נקיים מהבלגן שהיה עם האוהדים בסוף העונה והסרחון של הקבוצה ברגעי ההכרעה, עד עכשיו לא ממש ראינו מהם מנהיגות או משהו שיעיד שהם הולכים להעלות אותנו ליגה או להוביל את המועדון לדרך חדשה, זה יותר נראה כאילו הם יסיימו את תפקידם די מהר וייזכרו כפסיק קטן בהסטוריה של המועדון. אני אפילו לא יודע אם אני רוצה שזה יקרה או או לא.

    2) לכל המהמרים- אין לדעת אם איווניר יצליח בהפועל או ייכשל (אם כי סטטיסטית הסיכויים להצלחה נמוכים באופן טבעי לאור הרקורד של איווניר כמאמן ושל הפועל כמועדון). אולי אנחנו נהיה הביתר באר שבע החדשה שלו.

    3) מבחינתי אין מה לדוש בהפועל ולא מילה אחת (לא מגיע להם שידברו עליהם בכלל) עד הדקה הראשונה של העונה הבאה, כל עונת המלפפונים שהחלה לא מעניינת אותי אישית בכלל. שיביאו שחקנים, שיתאמנו ונראה אותם משחקים כדורגל מתישהו ביום שישי באוגוסט-ספטמבר ואז נשפוט אותם, עד אז הם לא מעניינים אותי, רק שישלמו משכורות בזמן לגננים ולאנשי המשק,שלא יחליפו 50 שחקנים ושלא יתפרקו. תנו ליהנות משקט תקשורתי.

    4) אני אקרא על הפועל רק דרך הטורים של פרנקו, הכי אמין בלי בולשיט.

    4) אין לנו איזה חוב של 100 מליון שצריך מתישהו לטפל בו?

    להגיב
    • אנונימוס (פורסם: 27-5-2017 בשעה 15:33)

      ה די ברור שהניסנובים לא אמורים להיות אפיזודה לטווח ארוך. הם עצמם אמרו את זה, ואם הבנתי נכון את כל הסמטוכה המפשטית שלנו הם למעשה מחוייבים למכור את הקבוצה עד סוף השנה.

      להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 27-5-2017 בשעה 15:41)

      איווניר הצליח הרבה יותר בנצרת עילית. עלה ליגה ושנה אחרי זה סיים במקום החמישי

      להגיב
  12. אסף the kop (פורסם: 27-5-2017 בשעה 14:08)

    1. איוניר יפוטר עד המחזור העשירי.
    2. לא תעלו ליגה.

    להגיב
    • ניינר / ווריור (פורסם: 27-5-2017 בשעה 14:27)

      ברור
      רק נשאר לשבת ולצפות בהנאה

      להגיב
  13. יואב (פורסם: 27-5-2017 בשעה 14:47)

    זאת החתמה עם צבע. זה כן.
    מוטי מתמודד עם קהל שרוצה לעלות ליגה כבר בספטמבר(לא אפשרי כמובן)/ להיות עם 9 נקודות אחרי מחזור אחד(:
    לא לשמוע הכל ולהיות מאד מרוכז ומפוקס. לזה הוא ידרש.

    להגיב
  14. yaron (פורסם: 27-5-2017 בשעה 14:55)

    יניב,
    לפי מה שהבנתי איווניר עובד בחצי התנדבות. ומועמדים אחרים סרבו בגלל כסף. האם זה נכון?
    קראתי גם שלקבוצה אפשרות לסיים את הקשר ללא פיצוי.
    במידה וזה נכון, מה זה אומר על התקציב והמחוייבות של הניסנובים לחזור לליגת העל?
    משום מה זה לא מסתדר לי עם "נעמיד את התקציב הגבוה בלאומית"…
    מצד אחד אני מעריך את הניסנובים על האחריות הכלכלית אבל מצד שני שואל את עצמי אם יש להם יכולת להעמיד קבוצה שעולה תוך שנה.
    בלי קשר, בהנחה והוא אכן עובד בהתנדבות, איווניר בחירה סבירה פלוס.

    להגיב
    • יואב (פורסם: 27-5-2017 בשעה 15:07)

      לא אומר כלום מעבר לזה שהם חושבים שאת רוב תקציב השחקנים עדיף להפנות לתקציב השחקנים.

      להגיב
      • Amir A (פורסם: 27-5-2017 בשעה 15:21)

        עובד בחצי התנדבות ועם אפשרות להיזרק לכלבים ללא פיצוי? הייתי בודק אם הוא לא גייס חמישי (-:

        להגיב
        • yaron (פורסם: 28-5-2017 בשעה 08:43)

          דרך אגב, אם הבנתי נכון גם איווניר רשאי לעזוב בכל רגע.

          להגיב
      • יניב פרנקו (פורסם: 27-5-2017 בשעה 15:27)

        מסכים עם יואב ומפרט מעט על התקציב שבנוי ככל הנראה בחלוקה הבאה:
        2.5 תמיכות טוטו ומנהלת , 1.5 גיוס ספונסרים, 6 מנויים וכרטיסים , 2 מכירת שחקנים ולפי הדלפות כ3 תמיכות בעלים = 15 שזה המספר שפחות או יותר רץ בתקשורת.
        בחלוקה כזו כ7 מליון אמור ללכת לשכר שחקנים והשאר לשכר צוות מקצועי והוצאות תפעוליות (שכירת המושבה, אבטחה ועוד).
        על כ7-8 הוצאות תפעוליות סטנדרטיות אפשר תמיד לזהות שומנים – לקצץ מעט מבנה ארגוני, ללכת למשא ומתן על שכירת המושבה (או לעבור אצטדיון), לדרוש מהצוות המקצועי להוריד בשכר ועוד.
        המשמעות של התייעלות כזאת היא נניח (הכל במספרים גסים) 1-1.5 מליון שקל – עכשיו יכול מאוד שלקבוצה בליגת העל (שיש לה מקורות גבוהים יותר משמעותית ולא רק במנהלת וטוטו) זה לא "מכובד".
        אבל בליגה הלאומית הבדל של 6-7 מליון שכר שחקנים או 8-9 שכר שחקנים הוא דרמטי.

        להגיב
        • Gil - Zimbabwe (פורסם: 27-5-2017 בשעה 21:49)

          יניב, כמה עוד אפשר לדרוש מהצוות המקצועי לקצץ?.
          הם מגיעים ברכבת לאימונים כי לא משלמים להם דלק.

          להגיב
        • אסף the kop (פורסם: 27-5-2017 בשעה 22:01)

          2.5 תמיכות טוטו ומנהלת.
          בהנחה שלא מדובר בטוטו תמוז או במנהלת מהבית ספר של רייכארט… כמה מקבלות שאר קבוצות הלאומית מהטוטו והמנהלת ?

          להגיב
        • yaron (פורסם: 28-5-2017 בשעה 08:40)

          מה שאתם טוענים זה שסגל חשוב יותר ממאמן.
          אני חושב שאתם טועים, קבוצה שמציבה לעצמה מטרה לעלות תוך שנה חייבת לבחור טוב טוב את המאמן.
          כשהדברים החשובים הם עבודה בהתנדבות ואפשרות לפטר בלי פיצוי זה נשמע יותר כמו הימור.
          בלי קשר, למרות שאיווניר הגיע כברירת מחדל זה לא אומר שזאת החתמה רעה.

          להגיב
          • vered s (פורסם: 28-5-2017 בשעה 21:54)

            ירון אם זה נכון זה נשמע בעיקר כמו עוד מכה למעמד המאמן בכדורגל הישראלי. וזה משהו שיכול לקרות רק בחברה שמתעבת עבודה מאורגנת. וניסחפת עם זה לשוק פרוע בלי איזונים ובלמים. ונחזור לכדורגל. את המודל של הפועל תל אביב עם המאמן ינסו לשחזר גם בקבוצות אחרות ומן הסתם יתחילו בסעיפים של שחרור מהקבוצה בלי פיצויים. המשך ישיר לקלות שבה זורקין מאמנים. זה בעייתי מאד.

            להגיב
  15. Lord Anthony (פורסם: 27-5-2017 בשעה 18:40)

    נראה לי בחירה מצויינת.
    לדעתי איווניר מאמן יותר טוב ממה שעשו ממנו, הוא עשה עבודה לא רעה גם בנצרת עילית וגם במכבי הוא לא היה כישלון מוחלט.
    ואם במקרה איווניר לא יצליח יהיה מעניין לראות מה יקרה כשהאוהדים של הפועל ייזכרו שהוא בעצם מכביסט.

    להגיב
  16. שלו (פורסם: 27-5-2017 בשעה 19:47)

    איווניר בחירה טובה, יש סיכוי שיצליח והוא שם מספיק גדול ששחקנים יכבדו.
    אם יכשל העלות שלו לא גבוהה.

    להגיב
  17. מתבונן מ״ב (פורסם: 27-5-2017 בשעה 21:34)

    איווניר מאמן חלש, הדוגמא האחרונה הייתה בקריית שמונה, שם היו לו את כל התנאים להצליח כמאמן ולשקם את קריירת האימון שלו, ובסוף הוא חזר אחרי מספר משחקים לעמדת המבקר.
    אין מחלוקת על כך שהוא בנאדם של כדורגל, פשוט הוא לא מאמן טוב.
    גם יוסי מזרחי לא היה מעלה אתכם ליגה בזכות כישוריו כמאמן, אלא רק אם הייתם מביאים סוללה של שחקנים מוכחים.
    לכן, וזו בדיוק הנקודה, יש להביא קבלני עליות. וזה כולל שחקנים ומאמן.

    להגיב
  18. יואב דובינסקי (פורסם: 27-5-2017 בשעה 23:01)

    למה לא נמני? היה יכול להיות אפילו יותר מצחיק

    להגיב
  19. אריק י. (פורסם: 28-5-2017 בשעה 00:52)

    הפועל עולה ליגה אבל איווניר לא מסיים שם את העונה.

    להגיב
  20. גלעד בלום (פורסם: 28-5-2017 בשעה 05:05)

    מסכים שכנראה לא נעלה ליגה, בלי קשר לאיווניר, כרגע אין ממש קבוצה, הוא צריך לבנות הכל מחדש, זה שלד שלא עולה ליגה בחיים, הם חייבים לפגוע בול ברכש ולגבש קבוצה שתרוץ ותצבור נקודות, אני לא רואה את זה קורה אבל מוכן לתת להם צ׳אנס אבל עד תחילת העונה אין מה לדבר בכלל, שיתאמנו.

    להגיב
    • עדי אבני (פורסם: 28-5-2017 בשעה 21:48)

      אני דווקא חושב שיש שלד די טוב לבניית קבוצה בליגה השניה, ואפילו לקבוצת אמצע טבלה בליגת העל:
      ינקו בשער, דגני בהגנה, ידין ולקס בקישור הקדמי, ברשצקי וספורי בקישור ההתקפי- כולם שחקני ליגת על לגיטימיים.
      כמובן שהם רק שלד, ועל השלד צריך לרקום עור וגידים, אבל זה ממש לא מעט למאי 2016, כשאף קבוצה לא ממש בנתה את השלד שלה לשנה הבאה.

      להגיב
  21. אסף the kop (פורסם: 28-5-2017 בשעה 07:54)

    אני, לו הייתי שכן של איווניר, הייתי מבקש את צו ההרחקה לאוהדי הפועל כבר עכשיו.

    להגיב
    • אמיתי (פורסם: 28-5-2017 בשעה 08:16)

      ככה זה בקבוצות עם אוהדים. גם אוהדי ביתר תא.. אה טוב לא משנה

      להגיב
      • אסף THE KOP (פורסם: 28-5-2017 בשעה 09:51)

        אוהדים ?
        נו טוב… שיהיה…

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 28-5-2017 בשעה 10:48)

          מפנה אותך למחוקקים הדגולים והסופרים טלבי וגרייזס

          להגיב
    • yaron (פורסם: 28-5-2017 בשעה 08:42)

      הייתי אומר שיותר פשוט לעבור דירה אבל בשביל כמה שבועות של בלאגן הייתי יוצא לחופשה.

      להגיב
  22. אדם בן דוד (פורסם: 28-5-2017 בשעה 08:00)

    אני בן ארבעים. בשנים שעיצבו את האהדה שלי לא היה מישהו שנוא יותר ממרדכי איוניר.
    תמיד מכסח. תמיד מתלונן לשופט תמיד גונב מטר בכדור חופשי. בגללו גם לא סבלתי את אבוקסיס גם ששיחק אצלנו.
    לפני כמה שנים עשו דרבי ותיקים כהצגת חימום לפני דרבי או משהו.
    הגיע מוטי, ראה שהוא לא בהרכב הפותח (נתנו כבוד לשפיגל ולדור שלו) והלך הביתה.
    מה שהיה מדהים שאף אחד ממכבי לא הופתע "ככה זה מוטי".
    ילד מפונק, מכביסט שבטוח שמגיע לו הכל.
    בעלים צריכים לחשוב מקצועית. אותי כאוהד זה חא מעניין – מעטים האנשים בכדורגל הישראלי שאני מתעב יותר ממוטי איווניר.
    חבל שלא החתימו אותו ואת אוחנה ביחד. אני חושב שגם לאיתן טייב יש תעודת פרו.

    להגיב
    • עמי ג (פורסם: 28-5-2017 בשעה 16:04)

      ++
      כל מילה
      אם ככה זה מתחיל – שיישארו בלאומית

      להגיב
  23. תומר חרוב (פורסם: 28-5-2017 בשעה 10:20)

    עם 7 מליון שח תקציב שחקנים איווניר מעלה את הפועל בקלות. אנשים שחושבים שהפועל תתקשה לא מכירים את הליגה הזו.
    לטווח הרחוק זה לא מינוי טוב. הוא לא מצליח להחזיק חדר הלבשה.

    להגיב
    • מתבונן מ״ב (פורסם: 28-5-2017 בשעה 17:47)

      לא מסכים איתך, אתה לא מעריך מספיק את ההצלחה של נתניה בליגה הזו, בגלל שיחסית היא צלחה אותה באופן חלק.
      ליגה לא פשוטה ושחקנים צעירים או שחקני ליגת על מדרג ג׳ ללא מנטור / 2 קבלני עליות מוכחים לא יצליחו שם.
      ראית מה קרה בעונה של יוסי מזרחי על הקווים עם נתניה. כל קבוצה הסתגרה והוציאה את המיץ.
      ובמועדון כמו הפועל שכל תיקו נהיה פסטיבל בתקשורת זה עוד יותר קשה.

      להגיב
  24. היסטוריון של ספורט (פורסם: 28-5-2017 בשעה 13:37)

    טוב כמה דברים.

    1. מסכים לגבי יוסי מזרחי .
    2. בעניין פרדי דוד לדעתי הוא לא מספיק מאמין לניסנוב או בניסנוב וזה היה הגורם עוד לפני הרעב.
    3. הפועל תל אביב בלאומית היא לא כזו אטרקציה שמצריכה נדהמות ממי שלא לקח אותה.
    לאוויניר זה התאים ואני מסכים עם פרנקו שמדובר במנוי סביר .לדעתי סיכויי ההצלחה שלו הוא 40-50 אחוז.
    שזה אחוז סביר ביחס לסיטואציה ואיני חושב שיש הרבה מאמנים עם סיכוי טוב מזה בטח משמעותית.
    4. בהמשך לפוסט הקודם שלך אני לא חושב שקורצקי היה צריך ללכת וכשרואים את המחליף (הגם שהמנוי סביר) מבינים שהיה ניתן להישאר עם מה שיש.

    להגיב
  25. אזי (פורסם: 29-5-2017 בשעה 09:15)

    שמעתי מפרימו (אז אמינות כל המשך התגובה מוטלת בספק) שהניסנובים כבר עמדו לסגור עם דה סילבה ואיווניר אמר שהוא לא מוכן להביא אותו.
    אם זה נכון, זה הדבר הכי טוב שקרה לכם.
    להפסיק לנסות לשחזר הצלחות עבר.
    זה לא עבד עם שכטר, זה לא עבד עם טוטו, זה לא יעבוד לא עם גוורדיית המאמנים שרוצים לבוא להציל את הספינה (של עצמם) ולא עם שחקנים שלקחו פעם דאבל.
    ההיסטוריה יפה בתמונות, אבל אי אפשר לחזור אליה.

    להגיב

מה דעתך?