מכביזם

אז מהו מכביזם?

"אוהבים אותי, משמע אני קיים"

דה-קארט, אוהד מכבי ידוע, ממציא את הפילוסופיה המודרנית

אין דבר שאוהד מכבי אוהב יותר מאשר ניצחונות. הוא חי בשביל הניצחון. אבל אין דבר שאוהד מכבי שונא יותר מאשר זה ששונאים אותו. הוא באמת לא מבין מה יש לכולם נגדו. נכון, הוא רוצה לנצח כל הזמן ועושה את מה שצריך בשביל זה  – לא זה העניין בספורט?

*

"תזכור, זה לא שקר אם אתה מאמין לזה"

ג'ורג קוסטנזה, מסביר לג'רי סיינפלד למה מכבי לא הרסה את הליגה הישראלית

הוא בטוח שהעובדה שאף קבוצה לא הצליחה באמת להתחרות בקבוצה שלו כבר 20 שנה לא נוגעת בכלל לפעולות של הקבוצה שלו אלא למה שקורה בקבוצות האחרות. חוסר הסדר, הבלאגן במשכורות, ניהול גרוע – אלו הסיבות שירושלים, חולון והפועל תל אביב אף פעם לא מצליחות להתמודד מול מכבי.

*

"פטריוטיות היא מפלטו האחרון של הנבל"

סמואל ג'ונסון, אוהד הפועל ידוע

הכי הוא לא מבין זה למה מעודדים נגדו באירופה. בסדר, פה בארץ הם נגדו, הוא מסוגל לחיות עם זה, אבל למה באירופה הם שמחים שהוא מפסיד? איזה מין פטריוטים הם?

*

"זה שאתה פראנואיד לא אומר שהם לא שונאים אותך"

אמרה עממית ביד אליהו

והכי גרועים זה התקשורת. הם כולם אוהדי הפועל. אם מכבי מפסידה ב-20 הפרש והסכינים נשלפים, זה לא בגלל שזה מה שתקשורת עושה, זה בגלל שיש להם משהו נגד מכבי.

*

"בוויכוח משפחתי, אם מתברר שאתה צודק – התנצל מיד!"

רוברט הינליין נותן כללים להתדינות הוגנת עם אוהד מכבי

אבל זה בסדר, כי תמיד יגיע הניצחון הבא ואפשר יהיה להראות לכולם שאנחנו עדיין הכי טובים. ואם הפסדנו, טוב – זה לא בגלל שהיינו גרועים אלא בגלל התקציב הנמוך.

*

"אל תזלזלו באוננות, זה סקס עם מישהו שאני מאוד אוהב"

וודי אלן על חייו של אוהד מכבי

סליחה, טעיתי, יש דבר אחד שאוהדי מכבי אוהבים יותר מאשר לנצח, וזה לטפוח לעצמם על הכתף אחרי ניצחון. אבל למה הם לא מבינים איזה גדולים אנחנו?

*

"שמעון מזרחי לא משחק בקוביה"

אלברט איינשטיין, עוד אוהד מכבי מפורסם, מסרב לקבל את תורת הקוואנטים

 

 אלוהים (מתוך ויקיפדיה)

*

"בכנות, יקירתי, מה זה אכפת לי"

סקרלט אוהרה מקבלת שיעור על מה מניע אוהד מכבי

בחייאת, תנו להם אהבה, זה כל מה שהם רוצים

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

 

 

 

פורמולה-1: רוחות של שינוי?
מכבי תל אביב - אפילוג ודיון מחדש

No Comments

יונתן מהתנינים 24 במרץ 2012

מצויין

עופר פרוסנר 24 במרץ 2012

אהבתי, ואהבתי מאוד.

טל 12 25 במרץ 2012

אהבתי.(אוהד את מכבי ת"א בכדורסל)

דורפן 25 במרץ 2012

גם אני

אד הורטון 25 במרץ 2012

פיהוק.
רשימת משפטים מויקיפדיה עם קשר קלוש ואנוס למכבי בתוספת פלספנות בגרוש? זה מה שיכולת להביא? לא האמנתי שאחרי טקסט ה"כתבתי בתחילת כל מילה בלשון עבר את האות וו אז יצא לי תנ"כי" של פרוסנר אפשר לרדת עוד יותר נמוך אבל הנה, אסור לאבד תקווה גם אחרי שמפסידים בשלושים הפרש…

Abe 25 במרץ 2012

I am 100% with you. Pseudo Philosophy in 10 cents by somebody who take sentences from "quotatioin Book" ant try to dress them on Maccabi

Let them boil in their own sweat

By the way, I still remember Ed Norton when he played in Maccabbi!!!

גורדיטו 25 במרץ 2012

הציטוט של רוברט היינלין עורר בי געגוע. אחחחחחח… לאזארוס לונג הגדול מכולם

סוס מעץ 26 במרץ 2012

נכון

amitpros 25 במרץ 2012

לא ניתן

דביר 25 במרץ 2012

כלום ושום דבר. עוד רדוף הגיע העירה

הקורא בפוסטים 25 במרץ 2012

מכביסט אמיתי הוא לא כל הדברים האלה
מכביסט אמיתי פשוט לא סופר אותך
לא משנה כמה תנסה להציק ולהיות "מתוחכם"
וזה מה שאוכל אותך…
לילה טוב מתוק.

איתן מקטמון 25 במרץ 2012

כתבת מתוק ונשרפת על ידי הטענה שלך

יואב 25 במרץ 2012

אריאל,
מה עם איזה ציטוט(או חיטוט בנפש) על הקנאה שאוכלת אותך בכל מילימטר? או על הרצון להיות חכם מול חכמים ממך? כבר הוכחת בפוסט שעבר איך לגנוב קרדיט(המפצח) בלי לתת אותו ובלי להתייחס למי שכתב אותו. אתה תמיד ככה? כי אם כן, אתה לא בליגה של הכותבים כאן. וגם לא של רוב המגיבים. גניבת דעת זה חטא גדול, אל תטעה.
והפוסט שלך הוא רק וונאבי.
וכל מה שהקורא בפוסטים כתב. כל מילה!

יואב 25 במרץ 2012

דש מוויגן יליברפוליסט אותנטי. אין עליך.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

תזכור, יואב, זה לא שקר אם אתה מאמין בזה

אזי 25 במרץ 2012

אני מבין שאתה מלמד אותנו מניסיון?

YG 25 במרץ 2012

גדול!

טל בן יהודה 25 במרץ 2012

היי אריאל…

נדמה שכמה ציטוטים הושמטו מהטור שלך (כמה חבל שאין לי יכולת לכתוב ב"בולד" כאן):

Everybody Is Lost But Me
אינדיאנה ג'ונס הצעיר (המשוחק על ידי ריבר פיניקס) משוכנע שרק הוא בסדר כרגע.

אין כמו להסיר מעצמך אחריות, תחביב לאומי שלנו בארץ הנהדרת שלנו. הרי זו הרגשה משחררת הרבה יותר מאשר לקבל אחריות לכישלונות של עצמך (אני יודע את זה כי אני מנסה להפוך זאת למומחיות בחיי הצנועים).

וכך מכבי בעצם אחראיים לכל העוולות והכשלונות של הכדורסל הישראלי. אנחנו הנחתנו את שאול אייזנברג בהפועל, אנחנו אחראיים ל-14 הפסדים רצופים של מכבי חיפה (רקאנטי הוא זה ששכנע את רוזן לבוא), והעשור של כישלונות של הפועל י״ם? דני קליין הוא בעצם סייבורג משוכלל שתוכנן במרתפי נוקיה על ידי המדענים המשוגעים של מזרחי.

האמת, הכתפיים שלנו חסונות וחזקות. אנחנו מוכנים גם לקחת את הכשלונות של הכדורגל הישראלי, הענפים האולימפיים וגם של הממשלות לדורותיהם. קל לכם יותר לישון בלילה עכשיו ששום דבר זה לא אשמתכם?

"I'm a lover – not a fighter"
האמת, אני לא יודע מי אמר במקור, אבל ב-1983 מייקל ג'קסון אמר זאת לפול מקרטני ב-The Girl is Mine.

אחחח, אין משהו פתטי יותר מלראות בן אדם המנסה לשכנע את עצמו שהוא ״שונה מהאחרים״. הוא שובר את כל המראות בביתו כדי שלא יוכל להסתכל על עצמו ואז משנן מנטרות שקריות ששוטפות את מוחו ולא נותר לו אלא להאמין בהם.

זהו תמצית אוהדי כל אוהדי הפועל ת״א וי״ם כמובן. הם משוכנעים שהם "שונים" ומונעים מהאהבה, בניגוד לאותה אימפריית רשע המונעת מרוע שחור טהור. מתעלמים לגמרי ממעשיהם המייצגים את השנאה הטהורה שבליבם לכל דבר שקשור למכבי ת״א (אני מצטער, היריעה כאן קצרה מדי למנות את מעשי השנאה של מחנות האוהדים הללו).

What does he have that I don't…
-משפט קלאסי בכל קומדיה רומנטית.

תמשיכו לשכנע את עצמכם ש"אתם לא הייתם רוצים הנהלה כמו במכבי". אתם כמובן שלא הייתם רוצים להיות כמו מכבי ת"א, כל הטענות שלכם באים ממקום טוב ואתם רוצים רק בטובתם של כולם. הרי זה נחמד לסיים תמיד במקום שני. אליפויות, גביעים, אליפויות אירופה, אנחנו ממש סובלים כאן… אל תהיו כמונו, זה ממש לא כיף.

אם אין אני לאי, מי לי
מקור הביטוי פרקי אבות א יד

אל תדאגו, אנחנו לא צריכים את האהבה שלכם. מעל 40 שנה של מכביזם, ווינריות והצלחות רצופות מחממות אותנו טוב טוב בלילה.

(חוץ מזה, אחלה טור! כל מי שמצטט את סיינפלד ישר קונה אותי)

אבי 25 במרץ 2012

יש לך תפיסת עולם בינארית כפי שמשתמע מהטקסט.
נסה לדמיין משהו פשוט שונה ממכבי אך לא ניגוד מוחלט לו.

טל בן יהודה 25 במרץ 2012

הדעה שלך על "תפיסת עולם בינארית" שלי…
מקבילה לדעה שלי על "תפיסת עולם בינארית" של אחרים על אוהדי מכבי.

נסה לדמיין אוהדי מכבי שלא אכפת להם מאחרים.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

טל, יש לי חדשות בשבילך – אני לא אוהד הפועל או אפילו שונא מכבי. למעשה, אני אפאטי לחלוטין לגבי הקבוצה הזאת כבר עשר שנים לפחות
הטור הזה בכלל לא מדברעל מכבי. הוא מדבר על אוהד מכבי טיפוסי שגם רוצה לנצח את כולם וגם לא מבין למה כולם שונאים אותו. זאת תופעה מאוד יחודית ששווה לנסות להבין אותה.

טל בן יהודה 25 במרץ 2012

הבנתי את זה.

אני אוהד שרוצה לנצח את כולם… אבל יודע בדיוק למה שונאים אותי.

אזי 25 במרץ 2012

זאת אומרת שאוהדים של קבוצות אחרות לא רוצים לנצח את כולם??
הם רוצים לנצח רק את המינמום הנחוץ לאליפות?
או שגם זה לא?

משהו בסגנון האליפות של הפועל שניצחו פחות קבוצות ממכבי חיפה?
או שהפועל אוסישקין הפסידו למ.כ. הבקעה כי הם יכלו לעלות ליגה בכל זאת…

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

אזי, אתה שוב מפספס את הנקודה. אוהדי יאנקיז רוצים לנצח את כולם אבל הם לא מתביישים בזה שלקבוצה שלהם יש את התקציב הכי גדול. להיפך, הם מראים אצבע משולשת לשאר האוהדים בליגה ואומרים להם – כן, אנחנו דורסניים וגאים בזה.
אוהדי מכבי (וכמובן, לא כולם), לעומת זאת, לא רק רוצים לנצח את כולם, הם גם לא מבינים למה שונאים אותם. ויותר מזה, הם רוצים שיאהבו אותם.
מה לעשות, אי אפשר להחזיק במקל משני הצדדים שלו

אזי 25 במרץ 2012

מי רוצה שתאהב אותו?
אני לא רוצה שתאהב את מכבי, ובטח לא מצפה שתאהד את מכבי (כמובן, אם אתה רוצה אז בכיף, לי זה לא מפריע או מעניין. אני לא בקטע של דווקא)
אבל אתה עושה בדיוק הפוך,
כמו שכתבתי בפוסט של עופר פרוסנר,
מכבי זאת הקבוצה היחידה בארץ (אני לא מכיר מספיק תקשורת ספורט בעולם כדי להכליל יותר), שחצי מהכתבות עליה, נכתבות כדי להגיד לאוהד כמה הוא חלאה אנושית כשהוא אוהד את הקבוצה הזאת. אני מרגיש כאילו חצי מהכתבות שאני קורא על מכבי נועדו כדי לגרום לי להפסיק לאהוד אותה.

אתה אוהד הפועל? זכותך! (זה 'אתה' קולקטיבי, לאו דווקא אריאל גרייזס)
אני לא אוהב את הפועל, אני גם שונא את הפועל, אבל תעשה מה שטוב לך.
אבל כמה אפשר לטחון את זה שבשנות ה70 מכבי שתו מהערוץ הראשון כאילו הפועל לא ממונה על ידי ההסתדרות…
כמה אפשר לטחון שזה הכל כסף והופעות תכופות באירופה, כאילו שהפועל ת"א בכדורגל לא הגיעו לאותו מצב ואז כשלו בגלל ניהול כושל.
כמה אפשר לטחון שמכבי קונים מכל קבוצה את הכוכב שלה כאילו שהפועל ירושלים לא עושה אותו דבר, וכאילו שקבוצות אירופאיות יותר עשירות ממכבי לא עושות לה אותו דבר?

אנחנו לא מתביישים שיש לנו את התקציב הכי גדול!
אנחנו (אני לפחות) רק מתעצבן שאומרים שעשינו את זה בצורה לא חוקית, על פני 30 שנה של הצלחות!
ואין שום סיבה, שכל קבוצה אחרת, לא תנסה בכל זאת לקחת את האליפות, למרות התקציב. כמו שמכבי מנסה באירופה כל שנה!

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

אזי, אני חושב שכל הפוסטים שלך פה מוכיחים בדיוק את הנקודה שלי..
וחוץ מזה – אוהד הפועל תגיד למישהו אחר.

אסף THE KOP 25 במרץ 2012

אזי,

חכה, עוד לא קראת מה יש לאריאל ושאר משוכפליו לכתוב על בית"ר.
אתה לפחות בדרגת "חלאה אנושית".
אוהדי בית"ר הם כבר מזמן "פושעים נגד האנושות".

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

אסף, תודה שאתה מכניס לי מילים לפה. ראית אותי פעם אומר משהו כזה או שאתה פשוט מניח?

אזי 25 במרץ 2012

אני עובר שוב על ראשי הפרקים של הפוסט:
נרקסיסט, שקרן, נבל, פרנואיד, מאונן וסוציומט…
אריאל.. אתה צודק.. לא קראת לנו חלאות.
סליחה ומחילה.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

אכן, חוש הומור הוא הדבר שהכי חסר לאוהדי מכבי..

אזי 25 במרץ 2012

אז בוא תסביר, מתוך פוסט שלם שבו טחנת אותי עד אבק, ומצאת פגם בכל חלק מהאישיות שלי, איפה מתחיל ההומור ואיפה החלק שבו אתה רציני?
טחנת כתבה שלמה על זה שאוהדי מכבי הם מקור כל הרשע בעולם ועכשיו אתה אומר לי שחסר לי הומור?!??
אתה פשוט חצוף, מתריס לשם ההתרסה, כתב בשקל, לא עיתונאי בעליל, ובלי שום יכולת כלשהי להעביר מסר.
אין לך מושג מה אתה רוצה לכתוב, וכשנגמרים לך הטיעונים אתה תוקף אישית! ואז שואל "אבל מה עשיתי?" ו"מתי כתבתי?"
אני מתנצל שנכנסתי לפוסט הזה מלכתחילה ושביזבזתי מקום על השרתים של wordpress עם ההתכתבות חסרת התוכלת הזאת.

מכרתי לעצמי שהמקום הזה הוא ברמה יותר גבוהה מוואן וספורט 5. טעיתי. ההבדל היחיד הוא שמשקיעים פה יותר מילים בטוקבקים.

קדמון 25 במרץ 2012

אזי היקר,
זו תופעה מוכרת בעולם הקוגניטיבי שלנו בו אנחנו זוכרים מקרים יוצאים מהכלל כדברים המתרחשים בשכיחות גבוהה, רק בגלל שהם נדירים.
סתם שתדע, כשאני קורא את ספורט5, וואן או וואלה, אני מרגיש ש90% מהכתבות מהללות את מכבי (אני מוציא את דה באזר הנפלא מהמשוואה מכיוון שהוא לא מעלה אתה הכיתוב "פרסום ראשון" אז הוא לא עוסק בספורט).
כנראה שהאמת היא איפשהו באמצע.

אזי 25 במרץ 2012

אריאל,
מעניין אותי מה הסבר שלך להצלחה של מכבי באירופה?
הרי אנחנו לא מתבססים על כסף גדול כמו ריאל פאו ומוסקבה (או אפילו ברצלונה שהרבה מתחתנו ברשימת הזכיות)
וכמה שידוע לי, פנאן לא ישב על פיצה עם בזילה או בודירוגה בשום שלב.
וישראל לא מדינה משופעת כוכבים כמו הספרדים, היוונים או היגוסלבים…
אז בעצם, מה תיאורית הקונספירציה שלך בנושא הזה?
אם לא ניהול, איך מכבי הפכה לאימפריה אירופאית?

אההה! אני יודע!
זה בגלל שמכבי כל שנה ביורוליג, אז זה לא חוכמה!
כמו שירושלים הפכה לאימפריה ביול"ב, עם לפחות רבע גמר כל שנה.. לא?

אפריים 25 במרץ 2012

תסביר לי בבקשה את המשפט שכתבת למעלה בנוגע להפסד של הפועל לבקעה בשנה שעברה.
או שאני לא הבנתי נכון או שאתה לא הבנת נכון (היית יכול לציין את אליפות צלחות הפלסטיק במקום..).

אזי 25 במרץ 2012

כתבו פה ששונאים את מכבי כי אנחנו רוצים לנצח כל משחק.
אז כתבתי שהפועל מוותרים על משחקים שהם לא חייבים לנצח, כמו למשל שהם הפסידו למ.כ. הבקעה בשנה שעברה כי בסוף הציעו להם לעלות ליגה בכל מקרה.

כמובן שהתגובה שלי נכתבה בציניות, ואני לא חושב או מאמין שהפועל הפסידו בכוונה.
אני פשוט לא מבין מה רע ב'רוצים לנצח כל משחק' ואיזה קבוצה בעולם לא רוצה ומנסה לנצח כל משחק?!??!??

לא שונאים אותנו כי אנחנו רוצים לנצח
שונאים אותי כי אנחנו מנצחים! ע"ע קנאה…

אפריים 25 במרץ 2012

בקיצור, רצית לרדת על הפועל… סבבה, הבנתי.

אזי 25 במרץ 2012

למה אני בכלל מנסה?…

רציתי להגיד שכל קבוצה רוצה לנצח תמיד!

אפריים 25 במרץ 2012

עזוב שטויות, מסכים איתך לחלוטין. יכול להיות שנתפסתי למשהו קטן שנכתב בחצי קריצה שלא הבנתי.

הגולנצ׳יק 27 במרץ 2012

יש מצב לא רע ששחקני מכבי בכדורגל לא רוצים לנצח כל משחק

אריאל גרייזס 27 במרץ 2012

LOL

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

ניהול זה החלק הקטן בזה. כמו שראינו במקרה של מוני פנאן, גם מכבי היא לא בדיוק מופת ניהולי.
מכבי במשך עשרות שנים נהנתה מהזרמת כספים מטעם המדינה (דרך רשות השידור, אבל עדיין) ומתקציבים גדולים יותר שאיפשרו לה להחתים שחקנים ישראלים ולהשאיר אותם על הספסל.
מאיזה שהוא שלב, ההצלחה של מכבי, שעד שנות השבעים לא היתה מובנת מאליה, גרמה למסה קריטית כזאת של אוהדים, איצטדיון, קהל ותקציבים שאף קבוצה ישראלית לא יכלה להתחרות בה. ומרגע שגליל לקחה את האליפות ב-93, היא גם דאגה שזה יקרה.
וכן, העובדה שהיא יכולה לשחק ביורוליג כל שנה גורמת לזה שיש לה תקציב גדול מכל קבוצה אחרת. ולא רק זה – היא יודעת בדיוק שיהיה לה תקציב מגודל מסוים, לא משנה מה קורה בארץ, ולכן היא יכולה להחתים שחקנים לחוזים ארוכים ולמשוך שחקנים טובים.

אזי 25 במרץ 2012

כן,
שחקנים ששנה אחרי נקנים על ידי ברצלונה וצסק"א (שלא נדבר על אלה שמגיעים לNBA)

וכמובן שהפועל ירושלים לא קונה את כל השחקנים והמאמנים שמכבי, בטוב ליבה מסתבר, משאירה בשוק…

רועי 25 במרץ 2012

להזכירך אריאל, השיריון ליורוליג קיים משנת 2006,
מכבי מצליחה באירופה למעלה מ 30 שנה, עוד הרבה לפני השיריון.
(שאגב, נובע מרצון של היורוליג גם, לא כפינו על היורוליג,
שלהבדיל מהאנשים צרי העין בארץ, יודע להעריך את המועדון הזה)

אבל למה לתת לעובדות לבלבל אותנו הא ? המטרה מקדשת את האמצעים.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

נו, באמת, קראת כל מה שכתבתי?
השורה התחתונה היא זאת – למכבי יש תקציב פי שתיים ושלוש יותר גדול מכל קבוצה בליגה. זה נובע מהמון דברים אבל זה המצב, שמאפשר לה להביא זרים יותר טובים, לקנות את הזרים הטובים של קבוצות אחרות ולקחת אליה כל ישראלי טוב שיש בארץ (לפעמים רק כדי שהוא יישב על הספסל). אין שום הבדל מהבחינה הזאת בינם לבין ברצלונה/ריאל (רק ששם יש שתי קבוצות לפחות שייתחרו בינהן). בסיס האוהדים העצום שלהם,מאפשר להם לעשות בתכ'לס מה שהם רוצים.
רק שלא תשמעו את אוהדי ריאל מתלוננים שלא אוהבים אותם

רועי 25 במרץ 2012

מסתבר שאתה לא קראת את מה שאזי שאל אותך,
הוא שאל אותך איך אתה מסביר את ההצלחה של מכבי באירופה למרות התקציבים הנמוכים בהשוואה לשאר הקבוצות שם (ורמז לכך שההנלה המצויינת היא הגורם),
ובציניות שאל אם אתה מייחס את זה לעובדה שאנחנו ביורוליג כל שנה,
אתה ברוב עיוורונך מהשנאה, אישרת שכן, בגלל שאנחנו ביורוליג כל שנה.
אז נא לדייק בעובדות, מכבי מצליחה באירופה למעלה מ 30 שנה, עם תקציבים נמוכים בהשוואה לאימפריות אירופאיות אחרות, בלי קשר למקור התקציבים האלה ובלי קשר לשיריון ביורוליג.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

רועי, יש הרבה סיבות להצלחה באירופה:
1. הליגה המקומית החלשה. מכבי יכולה להרשות לעצמה לנוח ביום ראשון כדי לנצח ביום חמישי, קבוצות מספרד או איטליה או יוון פשוט לא יכולות.
2. אולם מאוד ביתי
3. מאמנים טובים – פיני בזמנו ודיוויד בלאט היום. תשים לב שכשהיה למכבי מאמנים גרועים, היא נכשלה באירופה.
4. אפקט קרית שמונה (מיעוט כשרון באירופה) – בשנים האחרונות, הכשרון באירופה הצטמצם למינימום. שחקני NBA גדולים כבר לא מגיעים וכל שחקן אירופאי ששווה משהו הולך ל-NBA. מה שזה גורם שהבדל בין תקציב של 40 מיליון ל-20 מיליון הוא הרבה יותר קטן מאשר נדמה, פשוט כי אין לך מה לקנות עם תקציב כזה. אז אתה קונה עוד שחקן ספסל טוב, זה די חסר משמעות בתמונה הגדולה. בדיוק כמו שקרית שמונה מתמודדת על אליפות כשאין כשרון מקומי, ככה מכבי יכולה להתחרות באירופה גם כשאין לה את התקציב הכי גבוה.

רועי 25 במרץ 2012

לא, אתה לא השוות עכשיו את ההצלחה של מכבי באירופה לקריית שמונה,
לא באמת.
שמישהו יעיר אותי, אני חולם.

אביעד 25 במרץ 2012

אזי, רועי – אריאל הסביר את נושא התקציבים – קל יותר לבנות קבוצה עם תקציב X ידוע מראש. גודל התקציב מכתיב את רמת הקבוצה, יציבות התקציב מכתיבה את הקלות או הקושי בבניה.

אביעד 25 במרץ 2012

רועי, קח כדוגמא את צ'אק אידסון. מכבי ת"א שילמה לו 750 אלף לשנה, ברצלונה משלמת לו כמעט כפול. האם הוא נהיה טוב יותר כי שילמו לו יותר? לא. השחקנים באירופה הם עד רמת כישרון מסויימת. מי שנמצא מעליה, הולך ל NBA. התקציב של מכבי ת"א יחסית נמוך לזה של ריאל/ברצלונה, אבל יחסית לאירופה, הוא מאוד גבוה. בתוך מאגר כישרון שיש לו תקרה, הרבה יותר קל לקבוצה של 10 מליון לנצח קבוצה של 20 מליון, מאשר לקבוצה של מליון לנצח קבוצה של 10. כי הקבוצה של ה-20 מליון, מכילה בתוכה הרבה שחקנים עם Overpay בשביל לעבור.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

באמת, מכל מה שכתבתי, זה מה שלקחת?

רועי 25 במרץ 2012

כן באמת, כי את כל שאר המנטרות השחוקות אני מכיר.
אבל בזה עוד לא נתקלתי… ברכות, התעלית.

רועי 25 במרץ 2012

ולגביך אביעד, שוב, אתם מסתכלים על ההצלחה של השנה הקודמת ומביאים אותה כדוגמא,
ושוב אני חוזר לעובדה שמכבי מצליחה באירופה למעלה מ 30 שנה !!
הרבה לפני התדרדרות הכישרונות באירופה כלשונכם.
מכבי של מקדולנד והאפמן התמודדה עם קבוצות הרבה יותר עשירות והרבה יותר מוכשרות !
גם השושלת של שאראס-פארקר-וויצ'יץ' התמודדה מול קבוצות אדירות,
ואיך בכל זאת הצליחה ? בזכות ניהול טוב וסקאוטינג שמצא שחקנים כמו פארקר ו-וויצ'יץ' במשכורות לא מהגדולות לפני שנהיו כוכבי על.

אביעד 25 במרץ 2012

רועי – ניקח את שתי התכונות שציינת – ניהול טוב וסקאוטינג.
כשיש לך מקורות הכנסה יציב וקבוע, ניהול טוב נמדד (בין השאר) בבניית קבוצה שמביאה תארים. כשאין לך מקורות הכנסה יציבים וקבועים?
ולגבי סקאוטינג טוב – מעבר לעובדה שקצת קשה לסמן מטרות למעקב כשאין לך מושג מה תוכל להציע להם כמשכורת ואיך, הרי שנוצרה כאן בעיה – כשיש לך תקציב נמוך, צריך לחפור עמוק יותר למצוא מציאות. אבל קצת קשה לחפור עמוק יותר בתקציב נמוך, לא?
לא מזלזל לשניה במה שמכבי ת"א השיגה לאורך השנים ולא לוקח את זה כמובן מאליו. אבל לייחס את ההצלחה של מכבי ת"א בעיקר לנושאים כמו ניהול טוב וסקאוטינג נראה לי כקצת בעייתי.

רועי 25 במרץ 2012

אביעד,
מקור הכנסה יציב וקבוע = ניהול טוב.
אם תקרא שוב את מה שכתבת תבין שהבעיה היא בקבוצות הליגה האחרות,
שלא מצליחות להעמיד תקציב באופן יציב.
בעלי מכבי ת"א שנים על גבי שנים מביאים המון כסף מהבית, לא זכויות השידור של הערוץ הראשון הם אלה שהחזיקו את תקציב הקבוצה.
מכבי אשמה גם בזה שאף קבוצה לא מצליחה לגייס משקיעים לטווח ארוך ?
ואל תזרקו לי עכשיו "כשאין תחרות, אין למשקיעים סיבה להיכנס לעסק",
כשיהיה כסף תהיה תחרות.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

רועי, הסקאוטינג של מכבי כל כך מעולה שהוא הביא את ג'ון שייר, אד הורטון, ווינפרד קינג, נואל פליקס, רודני ביופורד, קירק פני, קומאטוס, ניקולה לונצ'ר, וזה רק ככה מהזיכרון.
מכבי, כמו כל קבוצה, לפעמים מצליחה ולפעמים פחות. אנתוני פארקר והאפמן היה בול קליעה אמיתי שלא קרה למכבי מאז (וגם הוא נובע מהעין של דיוויד בלאט). ההבדל בין מכבי לכל קבוצה בליגה שלנו היא שלמכבי יש את היכולת לתקן. החתמה של שחקן גרוע שנה אחת, אפילו על חוזה גדול מאוד (ראה ערך ארויו) לא מונעת מהם להחתים שחקן במקומו שנה אחרי. זה יתרון עצום

רועי 25 במרץ 2012

לא ציפיתי לתגובה ילדותית כזו… בוודאי שיש כשלונות בבחירת שחקנים, איפה אין ? אני לא מבין מה הנקודה שאתה מנסה להגיד ?
עדיין, בתקציב הנמוך של מכבי ביחס לקבוצות אחרות באירופה, יש הצלחה פעם בשנתיים-שלוש, אף אחד לא אמר שאנחנו שולטים באירופה ללא עוררין.
אנחנו לא מתקדמים לשום מקום, אז אביא עוד דוגמא אחת שאולי תבינו מה ההשפעה של ניהול, על דרך השלילה.
הפועל ירושלים – ללא ספק הקבוצה עם התקציב השני בגודלו בליגה (לא חד פעמית, יותר מעשור), עם יכולת לתקן החתמות שגויות לשיטתך(ברמת הליגה, לא אירופה) , האם הצלחותיה בהתאם ? שאלה רטורית, כישלון מתמשך של שנים. אז איפה הבעיה בהפועל ירושלים ילדים ? נכון מאוד… ניהול.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

רועי, אני בכלל לא חולק עליך שהניהול בקבוצות כדורסל האחרות בארץ הוא שערוריה, זאת בכלל לא היתה הנקודה. הנקודה היא שאוהדי מכבי (רובם) נוטים להגיד שהניהול הוא כל ההבדל ועם ניהול יותר טוב, הפועל ירושלים היתה יכולה להתחרות במכבי – שזה כמובן בולשיט אחד גדול. שים את שמעון מזרחי בהפועל ירושלים ואולי הוא מדגדג גמר-סל פעם בשנתיים

רועי 25 במרץ 2012

שים את שמעון בהפועל ירושלים, הוא מביא שניים-שלושה משקיעים, מסיים לבנות את הארנה אתמול, ומעמיד קבוצה כמו שצריך שיכולה להצליח בליגה המקומית יותר מגמר-סל פעם בשנתיים (הבעיה היחידה שהאוהדים שלהם לא יוכלו לעכל את זה).

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

ואת ההלוואה הוא יקבל מהבנק של מוני?
סליחה על הציניות, זה פשוט מתבקש. אתה כמובן חושב ששמעון נולד מהאוויר אבל זה ממש לא ככה. למכבי היתה הצלחה, לא נורא גדולה, אבל מספיקה, בתחילת שנות השבעים באירופה. זה הביא לקישור לכל המקומות שחשובים במדינה – משה דיין, כידוע, היה ידיד המועדון – והביא איתו משקיעים. הצלחה מולידה הצלחה ולמכבי היה גם מזל לקבל את טל ברודי בתור מתאזרח ואת העזרה של המדינה באזרוח זרים (שלא לדבר על החוק שמס על זר הוא חצי ממס על ישראלי, חוק שבבירור נועד לעזור למכבי באירופה) – והם הצליחו לקחת אליפות אירופה. בימים ההם, יש לזכור, היה הרבה יותר קל לזכות באליפות אירופה. היו רק שש קבוצות בבית.
בכל מקרה, עם ההצלחה הגיע עוד כסף, חוזי פרסום, יד אליהו, חוזי שידור מנופחים ובמהרה נוצר תקציב שאף קבוצה בארץ לא יכולה להתחרות בו.
האם זה נעשה בזכות ניהול טוב? אין ספק. אבל האם אותו ניהול הוא הסיבה העיקרית ליתרון של מכבי על שאר הליגה? בוא נהיה רציניים

אזי 25 במרץ 2012

רועי
בוא אני אחסוך לכם את המשך ההקלדה:

שונא מכבי: איזה אינטרס יש לירושלים להצליח בליגה המקומית אם זה לא יתן להם כלום והם לא יגיעו ליורוליג?
רועי : אז איזה אינטרס יש למכבי לקחת אליפות אם בכל מקרה נגיע ליורוליג?
שונא מכבי : אתם לוקחים אליפויות כדי שיהיה לכם תירוץ להמשיך לפרק קבוצות כדי שתוכלו להמשיך להגיע ליורוליג
רועי : אז למה שירושלים לא ינסו לקחת שנתיים-שלוש אליפויות כדי שיגיעו גם ליורוליג?
שונא מכבי : כי בתקציב שלהם אין להם סיבה להגיע ליורוליג אז גם אין להם סיבה לזכות באליפות.
רועי: אז למי זה מפריע שמכבי לוקחים אליפות אם אין אף אחד אחר שרוצה לקחת אליפות?
שונא מכבי : מי אתה שתקבע שאין מי שרוצה לקחת אליפות?

מרוצים?

רועי 25 במרץ 2012

טוב, שיכנעת אותי, אנחנו אימפריית הרשע,
אז אני מאוד מקווה שיום שלישי "האימפריה תכה שנית".

שלומי 25 במרץ 2012

סליחה, אבל אני חייב להעמיד דברים על דיוקם:
להפועל ירושלים יש את כל הסיבות לרצות להצליח בליגה, האלופה בליגה הישראלית מקבלת מקום ביורוליג (למיטב זכרוני, בשלב המוקדמות האחרון)
אין שום קשר לשיריון המקום הקבוע של מכבי…

רועי 25 במרץ 2012

התייחסות קטנה לפטריוטיזם –
אני מבין לגמרי למה אתם שמחים כשאנחנו מפסידים באירופה,
אף אחד לא מצפה שתשמחו, בדיוק כפי שאיני שמח על הצלחות הפועל.
אבל יש הבדל בין לשמוח כשמכבי מפסידה באירופה, לבין ללבוש את מדי הקבוצה שניצחה אותנו, לשיר לה שירי תודה, ודבר נוסף שהתוודאתי אליו מהאתר הזה – לפתח אמונות תפלות לגבי "מה אני צריך לעשות כדי שמכבי תפסיד היום".
אם הייתם משקיעים אחוז קטן בלאהוד את הקבוצות שלכם במקום להתרכז בלייחל לנפילתנו מצבכם היה טוב יותר.
אבל היי, אתם לא רוצים להיות מוצלחים כמונו, שכח ממה שאמרתי…

קדמון 25 במרץ 2012

אתה רציני? אוהדים אחרים משקיעים פחות מאוהדי מכבי בלאהוד את הקבוצה שלהם? איפה אתה חי?
אצלנו פשוט יש גם אלמנט של הנאה צרופה מהפסד של מכבי. וואלה, ככה זה. זה לא הופך אותנו לאוהדים פחות טובים.
אבל שכחתי, אתם מכבי, אתם העילית, הקצפת, אף אחד לא ראוי לנשק את קרסוליכם הצהובים.
וסתם שתדע, זה מאוד קל לשנוא קבוצה שמתיימרת להיות "הקבוצה של המדינה" ועל כן רוצה שכולם יאהבו אותה. זה אפילו מתבקש.

אנונימוס 25 במרץ 2012

צחקתי בקול. משעשע

אדם בן דוד 25 במרץ 2012

יש משהו בסיסי שאני לא מבין- הטענה של "הייתם רוצים להיות בדיוק כמונו"- הרי כשהייתי ילד יכולתי בקלות לבחור להיות אוהד מכבי.
אין "ועדת קבלה" למועדון האוהדים.
בחרתי לא להיות אוהד מכבי כי היה שם משהו שלא אהבתי-
יותר מזה, גם היום אני עדיין יכול להחליט שאני אוהד מכבי.
ממחר אני אוהד את מכבי בכדורסל.
מכבי חיפה בכדורגל.
אני אוהד מושבע של פסז.
אני אוהב את מנצ'סטר (לגבי סיטי או יונטד תנו לי קצת זמן לחשוב)
אני כנראה אוהד של יובה וברצלונה או ריאל.
ואם כבר ציטוטים מסיינפלד- אני אפנה לפרק שלם- קריימר הופך למאסטר ג'ודן. רק בסוף מתברר שהוא מתחרה בילדים.

רועי 25 במרץ 2012

אני קצת מבולבל כאן, יש אוהד של קבוצה שלא רוצה שהקבוצה שלו תנצח ותצליח כמה שיותר ? על מה אנחנו מדברים כאן ?

אדם בן דוד 25 במרץ 2012

אני רוצה שהקבוצה שלי תצליח. אני רוצה שהיא גם תפסיד מדי פעם. אני יודע שזה אולי נשמע מוזר לחלק מהקוראים- אבל חשוב להפסיד מדי פעם. אחרת מה הטעם בניצחון? אני זוכר דיון שהיה לי בנושא עם חבר לכיתה בשנות התשעים- היה לנו ויכוח שנמשך שנה שלמה- את הטיעון המנצח שלי הבאתי לו יום למחרת הזכיה של מכבי באליפות המדינה- הייתה בעיתון תמונה של נדב הנפלד מניף את הצלחת- לא ראית אושר גדול על הפנים שלו- אלא הקלה. מישהו מאוהדי מכבי יכול להגיד לי שההנאה שיש לו מנצחון ב180 נקודות הפרש נגד קבוצה של שישה וחצי שחקנים שווה להנאה שהייתה לו אחרי ניצחון בנקודה על הפועל בשנות השיאר"ג של שלכטר וכו?
חלק ברור והכרחי בספורט היא תחורתיות.
אני ממש לא נכנס למה הוביל לחוסר התחרותיות- אלא לעובדה שהליגה בכדורסל בישראל היא מגוכחת.
עלי לא היה עלי בלי פרייז'ר. מג'יק לא היה בלי בירד.
חוסר היכולת של חלק מאוהדי מכבי לראות את הדורסנות של הקבוצה בכל מה שקשור לליגה המקומית- לא מובן לי.
אני אוהב כדורסל.
אין לי באמת שום עיניין בליגה המקומית. כי זה לא כוחות- בשכונה כבר מזמן היינו מחלקים מחדש.
זאת הסיבה שבגללה אני נגד מכבי.
לא מקנאה אלא מתקווה- מתקווה שלפחות במקום של הספורט- בו עדיין מותר לי להיות נאיבי- לא פועל החוק שניסח ג'זוף הלר "הם יכולים לעשות כל מה שמותר להם, ומותר להם לעשות כל מה שהם יכולים".

אז מזל טוב על הניצחון נגד פנייתקוס.
הלוואי שתפסידו במשחק הבא.
הלוואי שתפסיקו לסר את כל הכדורסל הישראלי עם הצל המאוד כבד שלכם.
(ובהמשך לפוסטים אחרים באתר) שתנחת הקבוצה בשלום. שיהיו כולם בריאים. שיבוא שלום, לא ישא גוי אל גוי חרב- ומכבי תיקח נגיד- 40% מהאליפיות בישראל- לא בשבילי- אלא בשבילכם- שתוכלו לשמוח באמת בכל ה40% האלה.

צור שפי 25 במרץ 2012

יפה מאוד אדם. כל מילה.

שלומי 25 במרץ 2012

בשביל זה יש את היורוליג.

קדמון 25 במרץ 2012

הרבה דברי טעם. אחלה.

דניאל 25 במרץ 2012

מצוין!

ניינר 25 במרץ 2012

גם הפוסט הזה משקף את העובדה שאוהדי מכבי, רובם בצלמו ובדמותו של דון שמעון, האיש שמעולם לא הבליח חיוך על פניו ושמבחינתו חוש הומור ושנאה למכבי הם שני דברים מחוץ לחוק שיש להיענש עליהם בחומרה. יאללה תמשיך לרדת על אימפריית הרשע הזו ואני מקווה שזליקו יגמור את העבודה עוד השבוע.

Sooner 25 במרץ 2012

עלי מוהר ז"ל היה נוהג לתאר דמויות היסטוריות כאוהדי הפועל. אפילו את אלוהים הוא עשה אחד כזה. זה היה מצחיק ומשעשע. הטקסט הזה מרגיש הרבה יותר מאולץ. ואני לא מת על מכבי, אלוהים עדי, אבל לא כך הייתי מסביר את המוסד הזה.

תולעת 25 במרץ 2012

ה"אוהד מכבי הטיפוסי" הזה נמצא בראש שלך, ותו לא. חוץ מזה, הצורך שאנשים יאהבו אותך הוא צורך אנושי, ממש בדומה לצורך להצטדק, להתנשא ולהתחכם.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

לך תקרא את התגובות לפוסט של פרוסנר מיום חמישי או אפילו את התגובות פה ותגיד שאני מדמיין

תולעת 25 במרץ 2012

קראתי, אתה מדמיין. התגובות הזועמות בפוסט של פרוסנר לא היו, ברובן, לפוסט עצמו אלא לתגובות אליו.
מהיכרותי את אוהדי מכבי, דווקא לא כל כך אכפת להם מי אוהב את מכבי ומי לא. אין דיבור בעניין הזה בבלומפילד או ביד אליהו, וגם לא ברשת. מקסימום אפשר לומר שאוהד טיפוסי של מכבי הוא תמים – ומקווה לסיקור תקשורתי אובייקטיבי.

ג'נובי 25 במרץ 2012

"He who trains his tongue to quote the learned sages, will be known far and wide as a smart ass"
הווארד קנדל

"להיות מכבי ת"א זה להיות הכי גדול, הכי יפה, הכי מצליח"
אבי כהן ז"ל

לא צריכים שתאהבו ולא צריכים שתתמכו. רק אם אפשר תנמיכו או הווליום של הבכי.

Sooner 25 במרץ 2012

אם אתה לא צריך שיאהבו ויתמכו, אתה גם לא זקוק להנמכת הווליום

יונתן 25 במרץ 2012

״לא משנה מה קורה, תמיד יהיה מישהו שייקח את הדברים יותר מדי ברצינות.״
– דייב בארי

בהשראת הדון הם גם נטולי כל חוש הומור.

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

כן, כשהלכתי לישון אתמול בערב נזכרתי שגם על זה רציתי להכניס ציטוט ושכחתי. הציטוט שלך מעולה

תומר חרוב 25 במרץ 2012

פוסט חביב ביותר ומשעשע, באמת שלא צריך לקחת ברצינות תהומית.
ואם כבר מכבי, שלא תגיד שלא הזהרתי. פרוסנר אסר על מי שלא אוהד מכבי להגיב בפוסט שלו וקיבץ את כולם שם- אל תתפלאו אם איזה חוליגן אוהד הפועל לא יזרוק לו רימון על הבלוג.

אדם בן דוד 25 במרץ 2012

מצחיק

הופמן 25 במרץ 2012

LOL
גם הפוסט חביב

שי 25 במרץ 2012

אריאל- טל בן יהודה פעם כתב פה שורה שמסכמת את הכל, משהו בסגנון: "גם אתם הייתם יוצעים מהסרט אם הוא היה גורם לכם לבחילה". כאמור נכתב על למה האוהדים של מכבי עוזבים לפני סוף המשחק.

טל- שלא יובן לא נכון, אני מאוד מעריך אותך בעיקר לאחר התגובה כאן, אבל נתת לי נשק שישמש אותי לעד :)

טל בן יהודה 25 במרץ 2012

תפאדל :)

עידן. 25 במרץ 2012

לא אוהב פוסטים שקוראים לך בשמות גנאי ואז אומרים "סתם, הכל בצחוק, למה אתה נעלב".

לא אוהב פוסטים מכללים שלכאורה מדברים עליך אבל כשאתה קורא אותם אתה לא מוצא שום דמיון.

לא אוהס פוסטים "מתחכמים" כאשר בפועל מרגישים שמסתתרת שנאה.

בעיקר לא אוהב פוסטים שלא מצחיקים אותך בשום אופן אבל אם תגיד את זה ישר יאשימו אותך בחוסר הומר.

מה לעשות, אני אוהב לצחוק, גם על קבוצות שאני אוהד (לקרוא את סימונס כותב על קבוצות מבוסטון זו הנאה אמיתית, גם זה של פרוסנר היה אחלה)

הפוסט הזה לא הצחיק, גם זה קורה…

אריאל גרייזס 25 במרץ 2012

אם הרגשת שהפוסט קרא לך בשמות גנאי אז הוא לגמרי פספס את מטרתו. פשוט קראתי את התגובות לפוסט של פרוסנר, פוסט תמים לחלוטין שכולו מדבר על אוהד והנאחסים הלא רציונלים שלו, ואיך הוא הפך לזירת התכתשות והייתי חייב לכתוב משהו קצת יותר קליל שישים סוג של מראה מול הפנים של אוהדי מכבי, זה הכל.
לא היתה פה שום כוונה להעליב. כמו שאמרתי, אני ממש לא שונא את מכבי ובטח לא אוהד הפועל כמו שהטיחו בי פה (כשהייתי קטן, אבא שלי אמר שאני יכול להיות אוהד של איזה קבוצה שאני רוצה אבל אם אני אדום אז אני לא הבן שלו. המסר הופנם). פשוט מצחיקה אותי הפנאטיות הזאת שבה אוהדי מכבי מתייחסים לקבוצה שלהם וחוסר היכולת שלהם לקבל את האנטגוניזם ששאר האוהדים מתייחסים אליהם.
לא הצחיק, לא נורא

רפאל 25 במרץ 2012

לא מבין את אוהדי מכבי שמתלהבים מחוסר התחרותיות המשווע בליגה.
גם לא אנשים שהם אנטי מכבי בכל מקום ומסגרת ולא איכפת להם אם זה יוונים, רוסים או טורקים… רק שמכבי יפסידו.
בשני המקרים מדובר בקיצוניות הזויה לטעמי.

בכל מקרה, אתן צ'אנס למכבי כל עוד יש בזה בדל של בידור.
סדרה של הטוב מחמש מול אוברדוביץ' זה נחמד וברור שאינסטנקטיבית אעדיף את מי שנוסע עם דגל ישראל, אפילו תהיה זו קבוצה מסכנין לצורך העניין.

הנה נקודה למחשבה-
תחשבו מה הייתם מעדיפים לראות בטלוויזיה.
– מכבי מול הפועל ירושלים באולם זיסמן (דמוי מתנ"ס מקומי עם כל הכבוד לכך שהתקינו סלים יחסית נורמליים אחרי שנים של טבעת נשלפת מהתקרה).
– כל משחק שלא יהיה בין שתי קבוצות הליגה באולם עם יציעים המקיפים את המגרש, כמו מלחה,חולון, אשקלון או נהריה.

יודעים מה- לפני כמה שנים ראיתי משחקים מהאולם בחולון עם הצבעים היפים והאווירה המחשמלת ולמרות שההתמודדות היתה מול הפועל ב"ש בליגה השניה התלהבתי מהשידור ולא יכולתי להעביר ערוץ.

איך שהמשחק נראה בטלוויזיה קריטי למיתוג של הליגה. פשוט מוריד את החשק ועצוב לראות אולמות שלומיאליים שבמקרה הטוב יכולים לשמש ילדים או נוער ומתמודדים בו שחקנים מגודלים ואתלטים שבקושי יש להם מקום לנוע על המגרש.

יובל (אחר) 25 במרץ 2012

אהמ אהמ… אוהדי פטריוטס (במיוחד בסביבות 2007) אהמ אהמ.

אלון 25 במרץ 2012

אחרי שקראתי את כל התגובות של אוהדי מכבי אני נאלץ להסכים עם על הפוסט.

לא מבין 25 במרץ 2012

קו לדמותו של אוהד הפועל-
הוא שונא את מכבי.
עזבו שטויות, הוא פשוט שונא.
אחלה סיבה להתעניין בספורט, ובכלל מתודה טובה לחיים.

פנדלוביץ' 25 במרץ 2012

פאתטי

קסיוס קליי 26 במרץ 2012

הטור חביב, במיוחד הקטע עם שמעון מזרחי..
רק הבעיה הוא שהוא לחלוטין מנותק מהמציאות.

אבל חוץ מזה בסדר גמור.

סופרפלי 26 במרץ 2012

התגובות מוכיחות את שנאמר בפוסט, במדויק. אם זה לא היה מצחיק זה היה מפחיד.

עומר 26 במרץ 2012

מדי שבוע אני מוצא את עצמי מותקף באוהדים צהובים שלא מבינים למה אני לא מתלהב מהקבוצה המופלאה שלהם.ואני עוד חיפאי

7even 27 במרץ 2012

לדעתי אפשר לסכם את כל הנאמר בפוסט הזה בתגובתו של דייויד בלאט, שבעצם מייצגת כל אוהד מכבי באשר הוא:
"כל המדינה רוצה שננצח מחר"

I rest my case….

טוב נו רק עוד טיעון אחד, להיותם של אוהדי מכבי אוהדי הצלחות.
כאשר מכבי לקחה את גביע אירופה ב-2004 ו 2005 חיכו לה מעל 10,000 אוהדים בנמל כאשר חזרה.

שנה אח"כ כשהפסידה לצסק"א, חיכו לה 5. (לא 5 אלף! 5…וזהו ציטוט מחדשות הספורט)

אוהדי הצלחות. ותו לא.

Comments closed