עוד עשר מחשבות על עוד לילה ללא שינה

עוד לילה ללא שינה עבר על כוחותינו, אבל היי - אנחנו בגמר ה-AFC.

In כללי

1. המשחק של אטלנטה מול הסיהוקס הבהיר לי שוב עד כמה התגיות האלו של "לוזר" ו-"ווינר" הן לא רלוונטיות. שניה אחת מאט ראיין הוא הלוזר האולטימטיבי, שניה אחרי זה הוא ווינר. ומה קורה אם פיט קארול לא מתעקש על טיים אאוט טיפשי "להקפיא את הקיקר" ומאט בראיינט (איך אפשר להחזיק גם קיקר וגם ק"ב עם שמות כל כך דומים, לעזאזל?) מחטיא את הבעיטה, אז ראיין יהיה לוזר?

2. לא, ראיין הוא לא ווינר או לוזר. הוא פשוט ק"ב טוב. ומה שקרה לו בחצי השני, במיוחד ברבע הרביעי הוא מה שקורה לק"בים שהקבוצה שלהם ביתרון גדול – הם רק מנסים לא להפסיד את המשחק, וכמו שקורה הרבה מאוד פעמים – הם מפסידים. או במקרה הזה, כמעט מפסידים.

3. ראיתי את הסרטון על האליפות הראשונה של הפטריוטס מיליון פעמים כנראה והקטע הכי אהוב עליי הוא זה שבו בריידי מספר על ההאדל לפני הדרייב האחרון (והמנצח)  ואיך צ'רלי ווייס אומר לו "רק תשמור על הכדור" ואז דרו בלדסו ניגש אליו ואומר לו – "פאק איט, סלינג איט" (או בתרגום חופשי – שייזדינו, זרוק את הכדור). בדרייב ההוא ראית ק"ב שלא מפחד להפסיד את המשחק ועובד בצורה כמעט אוטומטית. וזה בדיוק מה שראינו ממאט ראיין בדרייב האחרון שלא ראינו ממנו כל הרבע האחרון. כשהוא יודע שאין לו כבר מה להפסיד, ראיין פשוט זרק את הכדור בלי לחשוב יותר מדי – וזה עבד לו.

4. דרך אגב, אם נקשר למשחק של יום שבת – זה בדיוק מה שלא קרה לפייטון וכן קרה לפלאקו. פייטון, לדעתי, יותר מדי פחד מלהפסיד את המשחק (במיוחד בהארכה) שהוא עשה את המינימום הנדרש, בעוד פלאקו, שהגיע כאנדרדוג, פחות חשש להפסיד והרשה לעצמו להשליך את הכדור לעומק. שוב פעם, זה עבד.

5. אה, כן, ג'ון פוקס – ראית מה אפשר לעשות עם 30 שניות וק"ב טוב? הא, שכחתי, היה לך את פייטון מאנינג, לא ק"ב עילית או משהו.

6. 17 ניצחונות פלייאוף (הכי הרבה אי פעם, יותר מג'ו מונטנה), 7 גמרי חטיבה, חמישה סופרבולים, שלוש אליפויות. ואנשים עוד אומרים שהם מעדיפים את איליי מאנינג עליו. תרשו לי לגחך מתחת לשפם.

7. ואם במשחקים אחרים (נגיד, גמר החטיבה מול הרייבנס שנה שעברה) בריידי לא היה במיטבו הרי שאתמול הניצחון הזה הוא לגמרי שלו. בלי גרונקובסקי, בלי דני וודהד (נשבע לכם, לא הרגשתי שהוא חסר עד שמישהו הסב את תשומת לבי ברבע האחרון), בריידי לא התרגש לשניה ופתאום שיין וארין הופך לנשק התקפי מהמעלה הראשונה. אי אפשר לא להעריך את היכולת של הקבוצה הזאת למצוא פתרונות ולאלתר. אני מניח שככה זה כשיש לך שיטה, אף אחד (כמעט) לא גדול ממנה.

8. מה שכן, עם כל הגדולה של בריידי, פייר – אני מה זה מאוכזב מיוסטון. זאת לא בושה להפסיד לסלבדור וגם לא לחטוף ממנו 40+ נקודות. אבל פעמיים? אם יש דבר שהיריבים של הפטס יודעים שהם יעשו זה להריץ את הנו-האדל אופנס ועדיין, היו לפחות שלושה-ארבעה מקרים שבהם יוסטון לא היו מוכנים, הפטס הריצו את המהלך מהר, ובכולם השיגו פירסט דאון בריצה. כנראה שזה מה שחסר ליוסטון כדי לעבור לשלב הבא – הקילר אינסטיקט הזה של לבוא מוכנים למשחק עד הסוף.

9. כמובן, עוד דבר שחסר להם זה ק"ב עם קילר אינסטיקט. מדהים עד כמה מאט שאוב הוא ק"ב של עונה סדירה. איך שמגיע הפלייאוף, או סתם משחקים חשובים, האיש הופך לדלעת. פעם אחר פעם הוא מפספס רסיברים (לא שהם עזרו לו, עם די הרבה הפלות) ובאופן כללי לא מצליח לייצר נקודות. זה היה נכון שבוע שעבר מול סינסי ונכון כפליים השבוע. ידעו הפטס מה הם עושים כשהם סימנו את אריאן פוסטר כשחקן שצריך לעצור אותו.

10. בלי קשר לכלום, תראו את התמונה הנפלאה הזאת, מחדר ההלבשה של הרייבנס, בסוף המשחק עם דנבר, פייטון מאנינג והמשפחה נפרדים מריי לואיס:

יאללה, מתי מגיע יום ראשון?

 

No Comments

childish 14 בינואר 2013

ןאף לא מילה על ראסל ווילסון? הוא נתן הופעה הירואית במיוחד שמתחשבים בעבודה שלינץ' היה זוועה

אריאל גרייזס 14 בינואר 2013

ווילסון היה מדהים, אבל יש מקום רק ל-10 הערות.
דרך אגב, גם הוא בחצי השני, כשלא היתה לו ברירה, חזר לאינסטינקטים הראשונים שלו, הפסיק לעמוד בפוקט והתחיל להתרוצץ מסביב – וזה מה שהוא יודע לעשות ולכן זה עבד כל כך טוב

KNICKS 14 בינואר 2013

ווילסון היה גדול !!
סיאטל עוד תדבר חזק בשנים הקרובות
אטלנטה גם ככה יפסידו לסן פרנקי
אז זה לא משנה הרבה…..

גיל שלי 14 בינואר 2013

מאט בראיינט ראה שסיאטל לקחו טיים אאוט. היה ברור שהבעיטה היא לצרכי חימום, ונראה היה שהוא הולך להכניס את הבעיטה האמיתית.
ההבדל שתיארת בין להמשיך לשחק ובין לשחק כדי לא להפסיד הוא ההבדל בין מה שאנשים קוראים לו לוזר למה שאנשים קוראים ווינר. מסכים שהאבחנה תלויה בהרבה מקריות, ואין בה צורך. אך אי אפשר להכחיש את העובדה שיש קווטרבקים שפורחים כאשר משחק פליאוף צריך להיות מוכרע, ויש כאלה שמנסים לא לעשות טעויות. מאטי אייס בהחלט לא צריך להיות גאה במשחק של אתמול, אבל אין ספק שהוא קווטרבק טוב, יותר טוב מפלאקו.
ראסל ווילסון היה גדול, ושוב עולה הנקודה. כאשר הקווטרבק מתחיל לשחק טוב, ההגנה פתאום יורדת בתפקוד שלה. ראה סן פרנסיסקו, ראה סיאטל. הגנות ענק צריכות את התחושה שהן החלק שמכריע את המשחק. ברגע שיש קווטרבק שגונב את ההצגה, התפקוד של ההגנה יורד. עדין שווה להקריב כי בסופו של יום הרבה יותר קווטרבקים גדולים לקחו אליפויות מהגנות ענק

מאור 14 בינואר 2013

לעניין הערה 5 – בכל זאת יש הבדל בין המצב של אטלנטה 30 שניות לסוף, בפיגור נקודה, לעומת המצב של דנבר, 30 שניות לסוף, בשוויון.

לא שאני מצדיק את ג'ון פוקס הפחדן (חס וחלילה), אבל ברור שלשמור על תוצאה בשביל סיכוי להכריע בהארכה, שונה ממצב בו הכל מונח על הכף ואין ברירה אלא לייצר נקודות אחרת אתה עף. אם התוצאה במשחק אטלנטה-סיאטל הייתה תיקו 30 שניות לסיום, אני לא בטוח לגמרי שמייק סמית' (עוד פחדן) היה נוהג אחרת.

ואגב – הסיבה שסיאטל הפסידה את זה (בנוסף לטיים אאוט המיותר להקפיא את בראיינט) הייתה בגלל החלטות טפשיות של קרול, שנבעו מפאניקה מהפער הגדול במחצית הראשונה, ללכת פעמיים על דאון רביעי במקום על בעיטות נוחות לשערי שדה.

KNICKS 14 בינואר 2013

מסכים עם כל מילה זה מאוד שונה שאתה בפיגור
בסופו של דבר סיאטל הפידו כמו שאמרת
בגלל טיים אאוט מטופש
ומאמן לא גאון במיוחד
סיאטל עוד תדבר חזק בשנים הקרובות

גיל 14 בינואר 2013

אני לא בטוח שההחלטה ללכת על ט"ד לא מוצדקת. בסך הכל נראה היה שזה הולך לקראת שוטאאוט ואז שער שדה לא עוזר לך הרבה. קבוצה אמורה להשיג יארד אחד בשני ניסיונות. זה גם היה ניסיון אחד ולא שניים, פשוט בסוף החצי נגמר להם הזמן ולא יכלו לבעוט שער שדה.

לגבי פוקס אני מסכים שהמצב שונה אבל בסוף החצי עם חצי דקה על השעון הם יכלו לנסות להגיע למצב של שער שדה. גם בסוף המשחק הם היו צריכים לגמור אותו עם מסירה ולא 4 ריצות שלא הובילו לכלום.

grukel 14 בינואר 2013

הרגע של המשחק הראשון בשבילי היה ברבע השני כשהסיהוקס בפיגור 13-0 החליטו ללכת על דאון רביעי במקום להבקיע שער פשוט. דבר דומה קרה גם בסוף אותו הרבע כשהם התעקשו לנסות ולעשות טאצ'דאון כד שנגמר להם הזמן במקום ללכת על שער בטוח.
כשמסתכלים על מה קרה בסוף המשחק, פתאום ההחלטות האלה לא נראות כל כך חכמות.
ראוי לציון ווילסון על ההתאוששות שלו מהחצי הראשון הלא טוב שלו. הוא נראה לחוץ מהמעמד. אני לא יודע מה קרה בחדר הלבשה שלהם אבל הוא שיחק לא פחות ממדהים בחצי השני.

ירח אדום 14 בינואר 2013

ולמרות שפיט קארול מבחינתי מאמן העונה (כן כן) ניהול הזמן השלומיאלי בסוף המחצית הראשונה בדיעבד (איזה כיף להיות חכם בדיעבד..) עלה לסיאטל במשחק בסופו של דבר.
לגבי הערה 5.למרות שאני בצד של פייטון ברור שאי אפשר לנכות אותו מאשמה בהסדד אבל החלק שלו מזערי יחסית להגנת המסננת שלו במהלך האחרון:כדור שעה באויר וביילי והסייפטי מצלמים אותו.נו באמת.
סליחה-על הניתוח הפשטני אבל הנכון לדעתי!

אלעד אחד 14 בינואר 2013

ירח וגרוקל (ועוד)- רק תיקון קטן. בסוף החצי סיאטל הלכו בדאון שלישי על מסירה וווילסון חטף סאק, ולא נשאר להם טיים-אאוט לעצור את השעון, אז בלית ברירה ניסו ללכת על דאון רביעי ולא הספיקו. אגב, וילסון הבין את המשמעות של הסאק ואת העובדה שצריך להזדרז מאוד יפה (בטח ביחס לרוקי), וכמעט כמעט הצליח להוציא מהלך

אלעד אחד 14 בינואר 2013

ועכשיו אני רואה את MJ מתחתיי

MJ 14 בינואר 2013

פיט קרול לא יצא אתמול גאון גדול, אבל לא צריך להפיל עליו הכל – בדאון שלישי בסוף החצי הראשון ווילסון קיבל סאק, ולא נשארו לסיאטל טיים אאוטס. היו משהו כמו 10 שניות והשעון רץ, לא היתה אפשרות לבעוט. אם כבר להאשים מישהו פה זה את ווילסון שלא זרק את הכדור החוצה בזמן וקיבל את הסאק.

KEO 14 בינואר 2013

לניינרס עדיף את אטלנטה, אל אף שהמשחק בדום. טום בריידי מפלצת ומחכה לנו חתיכת משחק בפוקסברו בשיחזור הגמר מאשתקד. יאללה שיגיע יום ראשון.

austaldo 14 בינואר 2013

למי שעוקב אחרי הפטריוטס מקרוב שיין וורין הוא לא הפתעה בכלל. הוא רסיבר בגוף של RB – מין קווין פולק כזה, רק הרבה הרבה יותר מהיר. זה שיוסטון כל המישחק שמו עליו ליינבקר כבד שהוא יכל לנפנף בקלות בחצי הצעד הראשון (או שבכלל לא טרחו לכסות אותו כמו במהלך הטאצ'דאון הראשון שהוא תפס) זה כי כניראה הם לא הכינו שיעורי בית. לתת לבריידי&בליצ'יק כזה מיסמאצ' ברור זו טעות קשה.

אריאל גרייזס 14 בינואר 2013

יוסטון לא הכינו בכלל שיעורי בית. מאוד אכזבו אותי, חשבתי שהם באו לנקום על המשחק הקודם אבל נראה בדיוק אותו דבר

גיל שלי 14 בינואר 2013

כמי שהחזיק את ורין בפנטזי שלו אחרי המשחק מול יוסטון בעונה הרגילה, אפשר לאמר שרק יוסטון לא ידעו איך להתמודד איתו

אריאל גרייזס 14 בינואר 2013

לא מדויק, הוא תקע גם את הג'טס חזק מאוד, אם ט"ד של איזה 80 יארד לפני הבאט פאמבל של סאנצ'ז

austaldo 15 בינואר 2013

רק פריירים לוקחים בפנטזי שחקנים של הפטריוטס שלא קוראים להם "בריידי" "וולקר" או "גרונקובסקי". בליצ'יק תמיד משחק על מיסמאצ'ים – בגלל זה בכל מישחק מתפוצץ מישהו אחר. ביחד עם רשימות הפצועים הלא-ניגמרות וזה שאף פעם אי אפשר לדעת מי משחק קשה שלא להגיע למסקנה שבליצ'יק אשכרה מנסה לדפוק שחקני פנטזי תמימים בכוונה ;)

7even 14 בינואר 2013

גרייזס,
עמד לי על הלשון לומר לך שמעולם לא שיחקת בקבוצת ספורט אבל אז נזכרתי שכן שיחקת ב IFL.
בכל מקרה, ההסבר ל-למה לא לשחק תמיד באותה פורמה במהלך המשק היא פשוטה: פסיכולוגיה. מילה קטנה שמכילה המון.
כל מי ששיחק אי פעם ספורט, אפילו סתם כדורסל בשכונה יודע שאין הרבה דברים יותר חשובים מספיכולוגיה. מה לעשות, כשאתה מוביל 20 הפרש(בפוטבול או בכדורסל, אין הבדל), המוח שלך עובד אחרת, אתה בטוח יותר. אתה לא תשחק כמו ב-10 הפרש ליריבה עם 2 דקות על השעון.
הרגליים זזות פחות מהר הידיים מגיבות אחרת, למה? כי זה פסיכולוגי – המוח מורה להם לעשות את זה.
מאט ראיין(או מייק סמית') לא רוצים לשחק ככה, וכן רוצים לתת הכל כל הזמן, אבל זה ב-מ-ו-ח. המוח, שמעביר פקודות לידיים ולרגליים(או לפה במקרה של המאמן) יודע שאתה מוביל בבטחה, ולכן אפשר להוריד רגל מהגז.
לפעמים זה עוזר כדי לשייט ל-30 הפרש ולפעמים זה כמעט נגמר קיץ של הרהורים(כמעט…כמו היום בלילה).
כמובן שקיים גם אלמנט האליפות, אבל מי שבפיגור מתעייף פחות:)

אריאל גרייזס 14 בינואר 2013

אני חושב שאתה אומר פחות או יותר את מה שאני אומר. גם אני מדבר על פסיכולוגיה.
ולמה שעשיתי ב-IFL קשה לקרוא לשחק..

קורא אדוק 14 בינואר 2013

עוד טור מעולה

אגב מגיע שאפו גדול לכל כותבי דה באזר עם הטורים הנפלאים שלהם על משחקי הפלייאוף

אריאל 14 בינואר 2013

מסכים מאוד עם הפסקה הראשונה שלך לגבי התגיות של "ווינר" או "לוזר". הייתי לוקח אותה ועושה קופי-פייסט לטור של דנה דר. :)

NO1 14 בינואר 2013

"fuck it,sling it" נקודה ממש קסומה בזמן אחד הרגעים שתמיד כיף לראות ולשמוע שוב ושוב, ק"ב צעיר ראש לשועלים מקבל עצה מאריה ותיק ופשוט מכריע משחק אדיר. ראיתי את הסופרבול הזה בלא מעט שידורים חוזרים והדרייב הזה כולל הבעיטה של וינטרי לא נראה לי שיצאו לי מהראש אי פעם, ואני ממש אבל ממש לא אוהד של הפטריוטס.

נירדו 14 בינואר 2013

רידלי היה נהדר וכל פעם שקיבל את הכדור הוציא מהמהלך 4 יארד יותר ממה שהיה בו. גם אני מרוב עצבים על החצי הראשון שנהיה צמוד לא שמתי לב שוודהד נפצע בכלל. איכשהו נראה לי שהחיסרון שלו יהיה מורגש הרבה יותר נגד הרייבנס שלא יעשו את אותן טעויות בהגנה על שיין ורין. והפציעה של הגרונק, למרות שהפאטס שיחקו כל העונה רק עם טייט אנד דומיננטי אחד, הולכת להיות קריטית. נשים מבטחנו בביליצ'ק והשיטה…

קורא 14 בינואר 2013

גם מאט שאוב מתיישב על התיאוריה הזאת. בעיקר בהפרשים גדולים הוא הצליח להשלים מהלכים ולעשות דרייבים על המסירה. כל פעם שהם היו קרובים (כלומר היה עליו יותר לחץ), היה לו הרבה יותר קשה להתקדם.

הקורנס 14 בינואר 2013

מה שתמיד מעניין אותי בפוטבול והוא כתעלומה זה למה תמיד בסוף כשהם עם הגב אל הקיר פתאום יש העזה ומהלכים גדולים, כמו של ראיין אמש, ובמקביל גם ההגנה שממול מתקפלת ונותנת את המהלכים האלה?
פסיכולוגי?

גיל 14 בינואר 2013

זה גם פסיכולוגי וגם עייפות פיסית. הגנות פחות טובות בסוף המשחק אבל זה בעיקר בגלל שרובן עוסקות בלנסות לבזבז זמן במקום להגן. וההתקפות פשוט מעיזות יותר. הרבה פעמים זה לא עובד ואז אתה לא שומע על זה אבל אתמול זה עבד.

bradybunch 15 בינואר 2013

זה גם עניין של טקטיקה. ההגנות עסוקות מאוד בפריוונט, כלומר בלמנוע את המהלך הגדול. הרבה פעמים בהזדמנויות כאלו יישאר מרכז המגרש פתוח, בגלל שמהלכים גדולים מגיעים בדרך כלל עמוק ובצדדים. המהלכים של ראיין אתמול הם קלאסיים, בגלל שהם הגיעו במרכז המגרש לטווחים בינוניים (עד 30 יארד). אלה בדיוק המרחקים שנפתחים, כי שחקני ההגנה רצים עמוק בכל הכוח. מאותה סיבה גם שתי המסירות היו לטייטאנדס, בגלל שהרסיברים 'סחבו' איתם עמוק את המגנים.

אלון 14 בינואר 2013

לגבי סעיף 9, זה סה"כ המשחק פלייאוף השני של מאט שאוב ואת הראשון הוא ניצח למרות שהוא היה חלש.

ניינר 14 בינואר 2013

מה שאני לוקח מהסיבוב המדהים הזה (הדיויז'נל ראונד הכי טוב שאני זוכר) הוא כמה המאמנים ב – NFL הם שמרנים /פחדנים/מקובעים ולפעמים אפילו טיפשים. סיאטל , דנבר וגם יוסטון הפסידו בגלל המאמן
, אטלנטה ניצחה למרות המאמן רק ג'ים הרבו ובליצ'יק נתנו תצוגת אימון מרשימה בסיבוב הזה. ג'ון הרבו ומייק מקארתי גם לא יוצאים טוב מהסיבוב הזה.

הסיפור הנפלא על בריידי ובלדסו מראה איזו אישיות גדולה דרו בלדסו

red sox 14 בינואר 2013

דווקא לא, הסיפור הזה מראה איזה סלינגר דרו בלדסו…

KNICKS 14 בינואר 2013

אריאל גרייזס
אז מי אתה חושב שתי הקבוצות שיגיעו לSUPER BOWL ?

MOBY 14 בינואר 2013

ברכות על השפם.

רועיש 14 בינואר 2013

רק אני שאלתי את עצמי למה מייק סמית לא נתן לשעון לרדת לאיזור ה 3 שניות ולקח פסק זמן לבעיטה שנשארו 13 שניות לסיום?
מהלך של מאמן רוקי

אלעד אחד 14 בינואר 2013

גם אני תהיתי

אריאל 14 בינואר 2013

כי אם היה קורה "באבל" בסנאפ, היה להם עוד מספיק זמן לניסיון שער שדה נוסף

בלאצ'ק 14 בינואר 2013

עזבומ שטויות בכל משחק יש מפסידים ויש מנצחים
תנו להנות מהתמונה האדירה הזאת
כי פעם הבאה שנראה אותם בלייב
באותו מסך הוא-
כנראה מפרשנים משחקים
ווילסון באמת הופיע רק בחצי השני
אין מה לעשות הפלייאוף גורם לאנשיםשחקניםמאמנים
להגיב בצורה שונה..כנראה פסיכולוגי
אבל משהו בווילסון נראה שהוא על באמת
לא סתם עוד ק"ב עם רגליים אלא גם יד כמו של בריז
טוב..מתי מגיע יום ראשון

מוטי 14 בינואר 2013

שתי הערות:

1. לגבי פוקס וה 30 שניות. בהארכה היו למנינג שני דרייבים שכל מה שהוא היה צריך זה להגיע לפילד גול כדי לנצח. ובשני המקרים הוא נכשל. אז להחליט לא ללכת על זה כשיש לחץ של זמן ולתת לו ריגרופ זה לא נראה לי לא הגיוני. הטעות של פוקס היתה שהוא לא ניסה למסור בדרייב הךפני אחרון כדי להשיג דאון ראשון ולגמור את המשחק.

2. לגבי הפילד גול המנצח של אטלנטה. מישהו תהה למה מווק סמית לא הריץ את השעון והשאיר רק 3 שניות. לדעתי הוא פעל נכון. הוא השאיר לעצמו ביטוח למקרה שהסנאפ מתחרבן. היה לו גם עוד כמה שניות וגם עוד דאון לתת.

יאיר 14 בינואר 2013

איךל בדיוק לקחת את הטייםפ אאוט עם 13 שניות "נותן ביטוח" כשזה הטיים אאוט האחרון?
אם אטלנטה היו מחרבנים את הסנאפ המשחק היה נגמר.
ההחלטה לקחת את הטיים אאוט ב13 שניות ולא לחכות עד שיארו 3 שניות היתה עוד החלטת ניהול שעון דפוקה של מייק סמית שנלחץ (בהתחלה חשבו לשנייה לנסות לעשות ספייק וכשהבינו שאין זמן מייד לקח את הTO במקום לחכות) שביחד עם ההתנהלות ההזוייה של הספיישל טימס לא היתה רחוקה מלעלות להם במשחק.

אני לא אגיד על מייק סמית שהוא מאמן גרוע (בכל זאת המאזן של אטלנטה מאז שהוא שם טוב מאוד והוא קיבל קבוצה בקאנטים אחרי כל הבלאגן עם ויק ופטרנו) אבל אתמול הוא הוכיח שוב שהוא מנהל שעון גרוע. משהו ברמה של אנדי ריד.

בכל מקרה מזל שאטלנטה ניצחו וקבוצת הרמאים על אמפתמינים (ADHD עלק) בראשות המאמן הרמאי המגעיל (איך לא היתה לו בושה להתלונן לשופטים על טיים אאוט שהוא בעצמו ביקש?)הביתה לבלות את חופשת הקיץ שלהם בגשם…
באמת שלא הייתי יכול לסבול עוד שבוע את הפרצוף המגעיל של קרול שעקף את המחליף שלו בניו אינגלנד והפך השנה לדמות המאוסה בליגה.

גיל 14 בינואר 2013

יאיר, זה לא קשור לטיים אאוט. אם הסנאפ לא מוצלח זורקים את הכדור החוצה ואז זה פשוט אינקומפליט שלקח 4-5 שניות ויש לך ניסיון נוסף.

יאיר 14 בינואר 2013

נכון אינקומפליט. רק שאין רסיבר באזור וזה עולה ב10 יארד שלא היה כל כך לאטלנטה אפשרות לבזבז. בלי לדבר על זה שמסתער על ההולדר ריצרד שרמן (ADHD כבר אמרתי?) במקרה שהוא לא קפץ לפני הזמן.
תסתכל על סוף המשחק שוב פעם. אין שום מצב שבבלאגן שהיה על הקווים של אטלנטה מייק סמית באמת חשב על זה. ובכעל מקרה בשביל האפשרות הזאת אפשר להשאיר רק 3 שניות על השעון 5 אם אתה מתעקש. בטוח שלא 13.

יוסי 15 בינואר 2013

יאיר.
תיקון קטן , זה לא שקארול מתכחש לטיים אאוט – הוא לקח אותו. הוא קיבל הבטחה מהשופטים שמה שעשו רייבנס במשחק הקודם – בעיטת שדה "על יבש" – לא יקרה כאן.
זה קרה.. הם ניסו לנצל את ה icing the kicker לבעיטת תרגול והם אכן עשו זאת. אין חוק שמונע את זה ואולי כדאי שה"מחוקק" יכניס את זה לספר החוקים עם עונש יפה של 5 יארד…

קארול ניסה בדום להוציא את בריאנט מהזון שלו. לא הצליח ולפחות ניסה.

בעית האון סייד המטופשת וניהול הזמן של סמית' שערורייתי. אפשר גם להגיד אותו דבר על סיאטל אבל כשאתה בפיגור 6 עם אפשרות טד – עדיף לקחת את הטד…

גיל 15 בינואר 2013

זה לא ממש קשה לצאת מהפוקט ולזרוק אינקומפליט. אני לא יודע אם הוא חשב על זה או לא, אבל השניות האחרונות הללו לא אמורות לעשות איזה שהוא הבדל בכל מקרה למרות שמאוד ניסו.

פוטין 14 בינואר 2013

פעם ראשונה אני נכנס לדה באזר ..וסוף סוף אני יכול לקרוא על עוד אנשים שאוהבים את המשחק . איזה כייף לקרוא פה גם את הטור וגם את הביקורות.
רק חבל שאי אפשר לעשות משהו בlive כי המשחקים בדרך כלל מאוחר
ואי אפשר ללכת לחברים במקרה שלי רובם נשואים …(באסה…)

בועז 14 בינואר 2013

* לפי דעתי ההחלטה של פוקס היתה במקום. הקבוצה היתה בשוק ואתה בשיוויון. ב30 שניות הסיכוי שלו לנצח מול האפשרות לקטסטרופה מוחלטת לפי דעתי היה שווה את ההחלטה ללכת להארכה.
כמו שמאנינג לא ניצח בשני דרייבים בהארכה ככה הוא לא היה מנצח ב30 שניות. זה היה גדול עליו בשבת.

* מסכים עם מה שכתבת, לוזר אכן לא יכול להיקבע ע"י בעיטה שכן נכנסת או לא נכנסת, או מסירה שכן נתפסת או שנשמטת (ווס אהובי רק לפני שנה…), אבל לאורך תקופה כן אפשר למדוד לוזריות, ופייטון הולך ומסתמן כלוזר.
פייטון הולך ונדמה לבראט פארב – המון שיאים, מעמד מיטי אבל בתכלס 2 סופרבולים, זכייה אחת, 11 הפסדים בפוסט סיזן, 8 פעמים one and done ("אחד והביתה" כמו שאומרים) !!
ההשוואה לא עושה לו טוב.

* הקטע הכי טוב מהמשחק של הפטריוטס :
יוסטון נהדפים ב4 ניסיונות. בריידי גובה את הקנס במיידי ובמזומן, ובאופן מעשי מסיים את המשחק במסירה על 30 יארד לTD של שיין ווארין.
בליצק מציץ במבט אדיש, מסתובב להגנה שלו ואומר להם "Let's huddle" ומתחיל לאמן…
זה רק מלמד על האיש ועל הארגון הזה. הפרנצייז מס' 1 בליגה, ומודל לחיקוי לשאר הקבוצות.

* אני מאוד מקווה שפלאקו מיצה את התחביב שלו לירי תלול מסלול, כי כמה שההגנה שלו השתפרה, אני עדיין זוכר את חגיגת הפאס אינטרפירנס שהיתה ב-M&T בתחילת העונה.
אני חושב שהפאטס השתפרו בכל החזיתות מאז, אבל בולטימור חזרה לפורמה, ונישאת על נחשול האנרגיה שהפרישה של 52 הביאה עמה, והם קבוצה נפיצה בכל יום נתון.

* אם יהיה הארבו בול אני ממש לא בטוח שאני רואה בשידור חיי את הסופרבול הזה. אף אחת מהן לא עושה לי את זה

בועז 15 בינואר 2013

* בנקודה האחרונה, כמובן "ההגנה שלנו" (פאטס).
ההגנה של פלאקו כמעט תמיד טובה (במיוחד עם ריי ריי)

יוסי 15 בינואר 2013

אבחנה גדולה בועז – גם אני ראיתי את המהלך הזה של ביליצ'ק שאפילו לא מתלהב מהטד – כאילו זה ענין של מה בכך – וזה לא היה.מאמן דגול.מאמן אדיר.ֿ

אני לא חסיד של פייטון בלשון המעטה אבל גם את נושא בריידי צריך לשים בפרופורציה 0 ביליצ'ק הוא מאמן על ולדעתי חוץ מהאחים הארבו אין לו מתחרים בליגה הזו. לבריידי היה מזל גדול כמו שמייקל וקובי קיבלו את פיל.
ואני לא ממעיט לשניה מבריידי ששבר את השיא של הגדול מכולם – זה בעצם אומר הכל!

טל 15 בינואר 2013

ואחרי כל הפרשנויות, אני רוצה להתייחס לסעיף 10.
תמונה מדהימה, איזו קלאסה!
ספורט כתרבות
איפה אנחנו ואיפה הם…

רמי מורנל 15 בינואר 2013

אני אגיד לך איפה אנחנו ואיפה הם . כשביקרתי בארץ בקיץ , הלכתי לראות משחק כדורגל בקיבוץ רמות-מנשה של ליגה ב', ושמו אותי בתוך כלוב של אוהדי הקבוצה המקומית .לאוהדי הקבוצה היריבה גם היה כלוב , וסה"כ רציתי לראות כמה חברים מהקיבוץ משחקים ברמה לא כ"כ גבוהה . ואתמול הלכתי לרוז-גארדן לראות את דוראנט וווסטברוק כשביניי לבינם היו איזה 10 מטר בלי גדר ובלי כלום (ועדיין אף אמריקאי לא חושב לפרוץ למגרש ) . וזה כ"כ אירוני שלראות את אחד הספורטאים הגדולים בעולם כיום אף אחד לא מפריע לי אבל לראות חבר מהקיבוץ בליגה ב' אני צריך לשבת בתוך כלוב .

Comments closed