בארץ היהודים

הכדורגל הישראלי כל כך רקוב, שאנחנו כבר לא מתרגשים מדברים שבשום מדינה מתוקנת לא היו עוברים

"מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יכול להגמל מזה"

מאיר אריאל, בעוד רגע של גאוניות.

luzon

גיא לוזון מונה למאמן סטנדארד ליאז'. אל תסתכלו בקנקן אלא במי שמוכר אותו. אותו סוכן שמוכר שחקנים ישראלים כדי שיישבו על הספסל דאג לשים את המאמן של אותם שחקנים בבלגיה.

תסתכלו על לוזון ותראו את גרנט. זה ייקח לו קצת יותר זמן אולי, אבל זה בדרך.

חייבים להעריץ את הנחישות של אדון לוזון (המבוגר, לא הצעיר). ישנה דרך ושום דבר לא יסיט אותו ממנה.

הקשרים עם פלאטיני, כולם, בסופו של דבר, נועדו לסדר את יורו הצעירות בארץ לאחיין שלו.

עכשיו לאותו אחיין יש ג'וב אירופאי. לא נחשב במיוחד, אבל היי – לא צריך הרבה יותר מזה.

מכאן והלאה, לא משנה מה יהיו תוצאותיו בבלגיה, הדרך של לוזון הצעיר למשרת אימון נבחרת ישראל סלולה.

משם, עם הקשרים של לוזון והרזומה הבינלאומי, באמת שהשמיים הם הגבול. אם אברם גרנט יכול היה לקבל את צ'לסי, אחרי שאימן את מכבי חיפה ונבחרת ישראל, רק תדמיינו לאן לוזון יגיע עם רזומה דומה והקשרים של דוד אבי.

זה נשמע הזוי משהו, שבמדינה מתוקנת מי שממנה את מאמן הנבחרת יהיה הדוד של אותו מאמן. אבל עובדה, זה קרה בנבחרת הצעירה, למה שזה לא ייקרה בזו הבוגרת?

כי זה מסריח? הצחקתם את לוזון.

הוא צוחק כל הדרך ליציע הכבוד.

***

אלי טביב הוא הבעלים החדש של בית"ר ירושלים.

לפני כן, היה טביב הבעלים של הפועל כפר סבא, קבוצה שיש לו הרבה מניות בעובדה שהיא סיימה את העונה האחרונה בירידה לליגה א'. אחר כך גם היה הבעלים של הפועל תל אביב, רב עם כולם, הרוויח לא מעט, והמשיך הלאה כשהוא משאיר את המועדון בידיים של מנוול אחר שיעשה עליה סיבוב.

לא טביב הוא האיש הרע בסיפור. טביב הוא זה שרואה הזדמנות וקופץ עליה. האנשים הרעים הם אלו שרואים רק סימנים של דולרים בעיניים ולא שמים לב מה מגיע איתם.

לפעמים אתה שואל את עצמך עד כמה עיוורים אנשים יכולים להיות. כמה פעמים אפשר לעשות את אותה טעות?

הרבה מאוד, מסתבר.

בא גאיידמק, עשה סיבוב על המועדון כדי להבחר לראשות עיריית ירושלים. לא הצליח.

בא משוגע אמריקאי, עשה סיבוב על המועדון (ועזר להציל את גלעד שליט) וסיים בבית משוגעים ואלוהים יודע איפה הוא עכשיו.

באו אמריקאים נחמדים, שרוצים לעשות סיבוב על בית"ר ירושלים עם השלום שלהם וברחו כל עוד נפשם בם.

ועכשיו מגיע טביב, המידאס ההפוך, זה שכל דבר שהוא נוגע בו בספורט הישראלי הופך לחרא, והם מוכרים לו את הקבוצה כמו כלום.

אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה פעמיים, פעם אחת כטרגדיה ופעם שניה כפארסה. איך קוראים לזה שההיסטוריה חוזרת על עצמה בפעם החמישית?

טמטום, זה איך שקוראים לזה.

ועוד שנה-שנתיים, כשלטביב יימאס. מהאוהדים, מהדרישות, מהכסף שהוא צריך להוציא, בית"ר תמצא את עצמה בדיוק באותו מקום – מתחננת לשוגר דאדי חדש שיבוא ויזיין לה את הצורה בשביל כמה מעות.

***

לפני שנה היתה סוג של תחושת מיאוס כוללת מהכדורגל הישראלי.

זו היתה האליפות של קרית שמונה, שאמנם היתה רומנטית אבל לא עניינה אף אחד מדרום לראש פינה, אבל גם הכדורגל הדהוי, מין גירסה חיוורת של מה שאנחנו רואים מהליגות האירופאיות, ובעיקר האלימות שגרמו לכך שאנשים דיברו על החרמה של הליגה והתנתקות מכדורגל ישראלי.

התחושה הזאת, נדמה, חלפה לה בשנה האחרונה.

האליפות של הצהובים מתל אביב החזירה עשרות אלפים אוהדים ששכחו טעמה של אליפות ליציעים. התחיה של מכבי חיפה בחלק השני של העונה, ההצלחה היחסית של הנבחרת מול פורטוגל וגם עונה יחסית רגועה מסביב למגרש, בלי יותר מדי שערוריות או אלימות, נתנו תחושה שיש סיכוי לכדורגל פה.

אבל אין סיכוי לכדורגל הזה.

לא בגלל הרמה הירודה שלו. עם זה כבר למדנו לחיות וזה בכל זאת עדיין משלנו. אלא בגלל שהוא רקוב. רקוב ומסריח מהיסוד.

מלא באנשים שכל מה שהם באו זה לעשות סיבוב על הגב שלנו.

משפחת לוזון או אלי טביב – אנחנו רק הדרך שלהם להרוויח עוד כמה גרושים או ביקור ביציע הכבוד של וומבלי.

תשאלו את יאיר לפיד, הוא יגיד לכם שלהיות ישראלי זה לשנוא לצאת פראייר.

אז איך זה שאנחנו ממשיכים לצאת פראיירים פעם אחר פעם אחר פעם?

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

מי זה?
על ג'ו מונטנה ושיעור על ה- Moxie

99 Comments

ירושלמי 27 במאי 2013

fool me once shame on you, fool me twice shame on me

אז רגע, גיא לוזון הוא בעצם המאמן המצליח ביותר של הנבחרת הצעירה בלי שהוביל אותה לאף קמפיין?
אכל את העוגה והשאיר אותה שלמה.

תומר 27 במאי 2013

סוף פסקת טביב – מאות, לא מעות
מעבר לזה מסכים עם הכל. מתי כבר ספטמבר?

אריאל גרייזס 27 במאי 2013

מעות, מעות. יעני, כסף

תומר 27 במאי 2013

אז טעות שלי

אריאל גרייזס 27 במאי 2013

בקטנה

Childish 27 במאי 2013

אני חייב לשאול האם קיים מקרה שאדם היה הבעלים של שלוש קבוצות באותה ליגה?

תiמר 27 במאי 2013

רק במדינות עולם שלישי

תומר חרוב 27 במאי 2013

כל מילה. הסוכן יושב במסיבת העיתונאים, בטח גם בזימונים לסגל הוא לוחש לו על האוזן.
טביב זה באמת פארסה, מילא שלביתר אין יותר מידי ברירות, אבל זה המשיח שלכם?
ותוסיף לכל הרשימה הזו את העובדה שלהפועל עכו אין כסף לפתוח את העונה הבאה בליגת העל(אלא אם כן העירייה תחליט שהיא מחזיקה קבוצה בכמה מליונים).

שלו 27 במאי 2013

המקרה של בית"ר כל כך מגוחך (למי שלא אוהד בית"ר) שגם בזה הם משאירים את הפועל מאחור בניהול כושל.
מי שמחליט אם יהיה כדורגל טוב או רע בימנו הם שניים,
גולדהאר ושחר.
ירצו וישקיעו תהיינה שתי קבוצות טובות, לא ירצו נהיה במרכז ביצה טובענית.
שניהם לא סופרים אף אחד (כלומר את לוזון),
שניהם יכולים למלא את האצטדיונים שלהם בלי קשר לקבוצה ממול.
אם הגב' ברקת תחליט שהיא רוצה קבוצה איכותית בנגב זאת ההזדמנות שלה לצמוח.
ואוהדי הפועל אם יש להם שכל (ויש שם לא מעט כאלה) יכולים תוך שנתיים שלוש לייצב את הספינה שלהם כקבוצה מאוזנת ובבעלות אוהדים.

בית"ר כנראה חייבת פירוק והקמה מחדש, אחרת אני לא רואה איך היא משתקמת.

רוני 27 במאי 2013

גולדהאר ושחר לא מחליטים כלום – אין שום סיבה לסגוד להם.
שני משעממים ויבשים שעם כל הדאווין שלהם לא עשו כלום באירופה. לעומת זאת הפועל ת"א של תאומים עשתה פי5
אז אל תדקלם בבקשה את הסיסמאות השחוקות על שחר (ועכשיו גם גולדהאר)
שחר הוא כישלון וגולדהאר גם – שני חסרי מושג בכדורגל

אריאל גרייזס 28 במאי 2013

נו, באמת. שחר כשלון? עד כמה שאני זוכר, חיפה העפילה לליגת האלופות פי שתיים יותר מהפועל. יש לה הרבה יותר אליפויות מאז ששחר הגיע. איזה קשקוש

אם כבר עברית 28 במאי 2013

פי שניים, לא פי שתיים. כנאמר, בקטנה.
וחוץ מזה, סחטיין על האומץ!

ירון 28 במאי 2013

אליפות אחת או אחד? אם אליפות אחת, אז פי שתיים יותר אליפויות.

כל אחד נהיה לי אבשלום קור.

אם כבר עברית 28 במאי 2013

https://www.safa-ivrit.org/dikduk/numbers.php
ירון, מזל שעוד יש כמה שנים עד הבגרות שלך.

YARON K 28 במאי 2013

רוני – אתה קרוב של ג'וני?

שלו 28 במאי 2013

עד כמה שאני זוכר תאומים השאיר קבוצה מרוסקת שפועל יוצא של זה היה תקופת טביב, אבל כל אחד רואה את המציאות איך שהוא רוצה.

משה 28 במאי 2013

מאיזה סרט יצאת ?

כסיפוביץ 28 במאי 2013

WTF?

אילי 28 במאי 2013

לא שווה תגובה. אבל אם כבר כתבתי אחת, אז אני רק אגיד שאין לך מושג.

תומאס נוימן 27 במאי 2013

העובדה שסוכן שחקנים יושב במסיבת עיתונאים של הנבחרת היא חוסר הבושה, בהתגלמותה

אילי 28 במאי 2013

בושה וחרפה. אפילו בהתאחדות היו מי שהרימו גבה, וזה בלשון המעטה. גם התירוצים שהשמיע המאמן ("סגל הנבחרת קבוע כבר שנתיים, לכל השחקנים בסגל יש חוזה לעונה הבאה") זה כל כך נמר במסווה של כבשה, שזה פשוט עצוב.
אבל כל עוד דוד אבי הוא הדיקטטור במסווה של דמוקרט, הכל יהיה בסדר, כרגיל.

לימפאדו 27 במאי 2013

יש אנשים שבאו "לעשות סיבוב". אלי טביב בוודאי.
אבל גולדהאר, שחר ושירצקי לא באו לעשות סיבוב ויש עוד הרבה מה לראות בליגת העל. למען האמת המינוי של גיא לוזון לא שינה פסיק לליגת העל.
גם כשהכתבה הקודמת שלך היא "גמר ליגת המה אכפת לי", ואני מניח שגם כדורגל ברזילאי אתה לא רואה (שם כמעט כולם באו לעשות סיבוב) אז נראה לי שאתה מרבה לראות את חצי הכוס הריקה. אני מעדיף לראות כדורגל.

עדידס 27 במאי 2013

אני חייב לשאול אם מישהו יותר איפה השאלטר הכללי…
הזה שאפשר להוריד ולעשות ריסט.

טור מעולה קליל ומדוייק, גמעתי אותו בדקה וחצי.
סחטיין על הטור, רק העלה לי עוד קצת את הקיא שעולה לי כל פעם שאני קורא על מש' פוקון הנרחבת ו/או מר אבי פוקון כבודד.

אני פשוט לא מצליח להבין איך החרצף הזה עדיין בראש.

עדידס 27 במאי 2013

יודע *

ג'וני 27 במאי 2013

כדורגל בארץ הוא ענף קטן וזניח שרק התקשורת הערסית מנסה לקדם אותו ולהחזיק בכח בכותרות על ידי שערוריות וכל מיני ספינים משעממים שאין להם מקום בכותרות הראשיות .
מי זה בכלל גיא לוזון? מי ישמע כאילו שהוא חתם בריאל ברצלונה או במנצ'סטר יונייטד.

כולה פאקינג סטאנדרד ליאז שזה מקסימום כמו מכבי חיפה או מכבי ת"א.
שיש כ"כ הרבה שחקנים בינונים ומטה ישראלים בליגה הבלגית אז זה לא מפתיע שגם מאמן ישראלי בדרף לשם.
דוודו דהאן פשוט גאון
עשה צחוק מהכדורגל הבלגי

לימפאדו 27 במאי 2013

אם סטנדרד ליאז' היא כמו מכבי תל אביב, אז למה דודו דהאן עושה צחוק מהכדורגל הבלגי? אם היא ברמה ישראלית היא ראויה למאמן ישראלי, לא?
כדורגל הוא הספורט המרכזי אצל הישראלים (קהל ורייטינג הם המדד). לא יותר אבל גם לא פחות. כל בכל מדינה התקשורת מסקרת את הספורט אצלה וכך גם ישראל, אני לא מבין את הבעיה שלך איתה.
אני לא ראיתי התייחסות לחתימה של לוזון כהישג נדיר, אבל היא די תקדימית כי למרות שיצאו הרבה שחקנים ישראלים לקבוצות בחו"ל אצל מאמנים זה נדיר ואולי יכול לפתוח מגמה.

אריאל גרייזס 27 במאי 2013

עזוב, זה ג'וני, אל תאכיל את הטרול

Childish 27 במאי 2013

+1

רוני 28 במאי 2013

ג'וני, "ענף קטן וזניח" ? כמה שטויות באת לכתוב?
כדורגל זה הענף הכי מעניין והכי מושך קהל שיש.
אבל מה אכפת לך לכתוב בולשיט?
בטח טניס או ג'ודו יותר מעניין אותך….

trailblazer 29 במאי 2013

זה שהמגיב המכונה "ג'וני" כותב שטויות חסרות קשר למציאות בהרבה מקרים לא אומר שכל מה שהוא כותב הוא שטויות. הכדורגל אינו "ענף קטן וזניח", אך אין ספק שהגירסה המקומית שלו מנופחת ע"י התקשורת. הדוגמה שעולה לי לראש היא העיסוק המופרז בפיטוריו של הקיסר נמני ממכבי ת"א בזמנו,כשבאותו זמן נפטר במהלך אימון איתי לוי ז"ל,כדורסלן צעיר ומוכשר, אך הידיעה על פטירתו נדחקה לשוליים בשל אותם םיטורים מתוקשרים.

אלי 11 27 במאי 2013

לגבי טביב, נכון, הוא לא הדמות האידיאלית שהיית רוצה בתור אוהד שיעמוד בראש הקבוצה שכל כך אכפת לך ממנה. אבל הלו תגיד לי איפה היית בחמש השנים האחרונות? מי שלא נמנה עם אוהדי בית"ר ולא הרגיש מה זה לעבור בכל קיץ את מה שאנחנו עוברים ולהוסיף על זה אח"כ גם עונות מזעזעות לא יכול לבוא ולהעביר ביקורת רצינית. לכן לבוא ולהגיד שלתת את הקבוצה לטביב זה טמטום בעיני לא רציני, כי כרגע מה לעשות הוא הדבר היחיד שמונע מבית"ר להתפרק, והכי קל להביט מהצד ולצעוק "לכו לפירוק ותשתקמו".. אף אחד לא מבטיח לנו שהכל יסתדר ושתהיה בכלל קבוצה…
הלוואי והייתה לנו ולו טיפה מהיציבות שיש במכבי חיפה ולא היינו תלויים בחסדיהם של עוברי אורח אינטרסנטים כאלה ואחרים… אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד… וכרגע בית"ר לא בדיוק במצב שיש לה פריבילגיה לסנן רוכשים

לימפאדו 27 במאי 2013

הריצה לזרועותיו של טביב כנראה תגרום להמשך של אי היציבות. בית"ר צריכה פתרון אמיתי.

אריאל גרייזס 27 במאי 2013

אני חושב הפוך – בדיוק בגלל מה שבית"ר עברה בשנים קודמות, היא לא יכולה להרשות לעצמה עוד תופס טרמפים כמו טביב. אני חושב שזאת הבעיה העיקרית של אוהדי ברירה, שהם רואים רק את הטווח הקצר – לשרוד עוד עונה בליגת העל, כאילו שזה מה שיעשה את ההבדל.
בית"ר כבר ירדה ליגה ועלתה חזרה (ואפילו לקחה אליפות), מה שהיא צריכה לעשות זה לא להתפרק – זה להתחיל את התהליך של קטמון של קבוצת אוהדים.
רוצה אלי טביב לשים כסף? בכיף, אבל הוא מיעוט. לבית"ר יש עשרות אלפי אוהדים בארץ. חלק גדול מהם שמו כסף בקיץ, מה הם קיבלו בשבילו? כלום. הם חייבים לדרוש לקבל ייצוג בהנהלה. האוהדים של בית"ר יכולים להחזיק את הקבוצה במודל הגרמני. במקום זה, הם הולכים ומתחננים לכל כלומניק שיבוא וייתן להם קצת כסף.
זאת תסמונת האשה המוכה. אל תבואו לבכות לי עוד שנתיים שאין לכם ברירה

תולעת 28 במאי 2013

מה שבית"ר והאוהדים שלה ממש לא צריכים עכשיו זה להתפרק ולהקים קבוצה בליגה ג'. ה"רוב השפוי" ממש לא יגיע באדיקות למשחקים (כבר עכשיו בית"ר בקושי מגרדת 4000 מנויים) והכהניסטים יחגגו ביציעים של עראבה. הספונסרים ממש לא ירוצו להשקיע בקבוצה שמשחקת בימי שישי בצהריים מול הפועל כאוכב – אולי אותם ספונסרים ששמים כסף על הקבוצה כבר עכשיו (שיפודי ציפורה).

המודל הגרמני (שקובע אחוזי שליטה בחוק) ממש לא קשור מאד לכדורגל הישראלי בכלל ולבית"ר בפרט. כי מי שיכול לקבל 100% מבעלות על הקבוצה לא יסתפק רק ב-49% באותה השקעה כספית.

אתה אולי "רואה לטווח ארוך" (בניגוד לאוהדים המוכים), אבל בפועל ה"חשיבה" הזאת מאפשרת לך לשחק בתיאוריות בלי להיפגע – אם בית"ר תקבר בליגות הנמוכות לך זה לא יזיז אבל את האוהדים זה ירסק.

אריאל גרייזס 28 במאי 2013

אישית, הייתי מעדיף לגור בבית מט ליפול ולאכול רק לחם וחומוס כל יום מאשר להתדרדר לזנות. אבל זה רק אני

gיא 28 במאי 2013

אלי ההגיון שלך בעייתי משהו.

מי שאינו אוהד לא יכול להעביר ביקורת רצינית.
לכן לא רציני לבוא ולהגיד שלתת את הקבוצה לטביב זה טמטום.

ולעניין – פריבילגיה או לא, ביתר צריכה לעבור טלטלה רצינית – פירוק או משהו דומה. כל טייקון בגרוש שרוצה צעצוע חדש ואין לו כל עניין בכדורגל ידחה את הטלטלה ויהפוך אותה לכואבת יותר, לכשתגיע, והיא תגיע.

אלי 11 29 במאי 2013

למען האמת, כל רעיון העמותה די אכזב. אני וחבריי סטודנטים שמגרדים כל שקל קנינו מניות בקיץ האחרון ובאמת ציפינו לכמות רצינית של חברי עמותה. אבל המציאות התבררה כמאכזבת מאוד, קהל כל כך עצום מגרד בקושי 2 מיליון ש"ח וזה עוד בליגת העל. עכשיו אם זה המצב תאר לך מה יהיה בליגות נמוכות. אני מסכים עם תולעת שדווקא אלו שיהיו יותר דומיננטיים הם החוליגנים, אם היום בקושי יש קונים לקבוצה אף אחד לא ירצה אותה בליגה א' ויש סכנה שבית"ר תהיה נחלת העבר. וזו חשיבה לטווח הארוך… אז אם אתה שואל מה אני מעדיף – לקחת את הצ'אנס של טביב או להסתכן בתסריט ההכחדה – אני בוחר באפשרות הראשונה ומקווה לצאת לדרך חדשה

שלמה 27 במאי 2013

זה נהנה וזה לא חסר.
אתה מציג את זה כאילו כל הבעלים של בית"ר פגעו בה, אבל בלי אותם בעלים ביתר לא הייתה מסוגלת להתקיים (בטח לא לזכות בכל התארים שבהם זכתה בעשור האחרון), כך שבסופו של דבר גם אם הם לא באו מאהבת הקבוצה וכל מטרתם הייתה לנצל את הקבוצה, עדיין עדיף לבית"ר שאלי טביב יעשה עליה סיבוב ב-4 השנים הקרובות ואחרי זה יבוא הטמבל האחר שינסה לעשות עליה סיבוב לעוד כמה שנים.
ואולי יהיה לה מזל בעוד עשרים שנה ויגיע עוד איזה גולדהאר….

אריאל גרייזס 27 במאי 2013

לדעתי זה רק דחיית הקץ. מאז האליפויות של גאיידמק בזמנו, מרגע שהוא הפסיק להזרים כספים, בית"ר היא איש מת מהלך. כל שנה אותו סיפור עם איומים בסגירה, מאמנים באים והולכים, משחקנים נגד הירידה. למה זה טוב בדיוק?

שלמה 27 במאי 2013

זו בדיוק הנקודה, אם ימצא מישהו (כמו טביב) שיזרים את הכמה מיליונים שיהפכו אותה לקבוצת מרכז טבלהפליאוף עליון, ויתנו לה יציבות כלכלית לכמה שנים זו כבר תהיה התקדמות אדירה.

לא ברורה לי האמירה שלך 'למה זה טוב' , זה טוב כי מה האלטרנטיבה?
לראות את הקבוצה שלך מתפרקת ומשחקת בליגה רביעית? בוודאי שזה טוב על פני האפשרות הזאת…

ההצעה שלך לגבי המודל הגרמני היא לדעתי בלתי ניתנת לישום בארץ, שבו הכדורגל אינו ריווחי (ואינו קרוב בכלל להיות כזה).
מה שמחזיק את הכדורגל אלו כמה משוגעים לדבר וכמה חולי פרסום וכותרות (שמן הסתם ירצו כוח ושליטה מלאה בקבוצה) שמוכנים לבזבז סכומים לא מבוטלים מכספם.

אריאל גרייזס 28 במאי 2013

איזה יציבות כלכלית, ראית יציבות כלכלית בהפועל?
איך זה שבית"ר היא היחידה שמוכנה שיבואו האנשים הכי הזויים ביקום וידפקו אותה? בדיוק בגלל הגישה הזאת. הגיע הזמן לשנות גישה כי עם איך שבית"ר נראית – בסוף היא תרד ליגה ואז ייצטרכו לעשות את התהליך הזה בכל מקרה. זה רק עניין של זמן. עדיף לעשות את זה בצורה יזומה.
ואם קטמון יכולים להגיע לליגה לאומית (ויש להם הרבה פחות אוהדים) ואם הפועל תל אביב כדורסל יכולים להעמיד קבוצה בליגת העל – למה בית"ר, עם עשרות אלפי האוהדים שלה לא יכולה לעשות את זה? היא לא צריכה להיות רווחית. היא צריכה להתנהל בצורה שפויה, זה הכל

אמיר א 27 במאי 2013

כל מילה!!! הכדורגל פה רקוב בגלל מי שמנהל אותו ובגלל שאותם אלו שמנהלים אותו לא נותנים לאנשים טובים להתקרב אליו,
ולכן גם אוהדים טובים בורחים ממנו…

red sox 27 במאי 2013

דודו דהאן לתכנית הספורט ב103FM, בתגובה לרמיזה עבה כפיל של קופמן: "על מה אתה מדבר?! אף אחד בליאז' לא יודע בכלל שיש קשר משפחתי בים גיא ויו"ר ההתאחדות בישראל". אחר כך הוא חזר על זה עוד פעמיים.

אין מילים.

דרור 27 במאי 2013

אני תמיד אומר שאפשר לאהוב כדורגל, או לאהוב כדורגל ישראלי. אני מתקשה לראות איך אפשר לאהוב את שניהם.

אבל לגופו של עניין, אני לא ממש מבין את הקשר של גיא לוזון, או של אברהם גרנט לעניין שעליו כתבת. אתה יוצא מנקודת הנחה שבבלגיה אין שכל, ומינו מאמן שלא מבין כלום? גם אם יש שחיתות בישראל, איך זה גורם לקבוצה בלגית בכירה יחסית להעדיף מאמן חסר יכולת, לדעתך?
וזה בטח נכון לגבי צ'לסי.

וחוץ מזה, אם הישראלים כל כך שונאים לצאת פריארים, איך מרגישים אלו שהצביעו ללפיד בימים אלו?

אריאל גרייזס 27 במאי 2013

אני אומר שגיא לוזון הולך להיות מאמן נבחרת ישראל בסופו של דבר. איך הוא הגיע לבלגיה? לא יודע, אבל הם זרקו מאמן שהביא אותם לליגה האירופית בשבילו – מאמן בלי טראק רקורד אירופאי, עם מעט מאוד הצלחה בליגה הישראלית, בגלל (במילותיהם) "שהם ראו את הנבחרת הצעירה משחקת וזה מצא חן בעיניהם". זה נשמע רציני?
העובדה שהדוד שלו הוא חבר קרוב של פלאטיני ושיש לו סוכן חלקלק (שיושב איתו במסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל) מעוררת שאלות, הייתי אומר.

Childish 28 במאי 2013

מה שהיה הכי מטריד במסיבה הזאת
"השחקנים היו בנבחרת עוד לפני שדודו ייצג אותי והסגל הזה נקבע כבר לפני שנתיים"
הסגל נקבע לפני שנתיים!?!? ברור . אם זה לא היה כזה עצוב זה היה מצחיק
הלוזנים משתינים עלינו בקשת

martzianno 28 במאי 2013

אנחנו אולי פראיירים, אבל הבלגים אשכרה מטומטמים!

ירון 28 במאי 2013

א. אבי לוזון הביא את הקיזוז שגרם למתח ועניין .
ב. אבי לוזון הביא את יורו הצעירות לישראל וגרם לכל האיצטדיונים שנבנו להתנהל עם דד ליין ..
ג. אבי לוזון החיל פלייאוף למקומות 2-5 בליגה א' צפון ודרום דבר שגרם ל"פייר פליי" עד הסוף ..
כן הוא שכונתי ..
כן .. הוא מתלהם ..
כן … הוא מתריס וכוחני..
אבל את ההישגים שהביא אין לבטל כלאחר יד ..
בעיקר לא את סעיף ב ..
ראיתם כמה זמן מיזמזו את הבנייה בנתניה ובחיפה..

אריאל גרייזס 28 במאי 2013

עזוב מתלהם וכוחני, הוא פשוט הורג את הכדורגל פה.
הנה, תקרא קצת עובדות:
http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3603514,00.html

כסיפוביץ 28 במאי 2013

WTF?

אריאל גרייזס 28 במאי 2013

זה דווקא מחמיא לדעת שאבי לוזון קורא את הבלוג שלי :-)

כסיפוביץ 28 במאי 2013

טואאוב!

XXX 28 במאי 2013

מילא שהכדורגל בארץ רקוב בחלקים רחבים שלו.
אבל שסוכני שחקנים ישראלים מצליחים לדחוף מאמנים ישראלים נטולי השגים וניסיון לקבוצות צמרת בליגות מכובדות? איך גרנטים ולוזונים מקבלים קבוצות כאלה זה מעל לבינתי, וגם אוהדי הקבוצות הללו לא מבינים.

צור שפי 28 במאי 2013

אני מצטרף לשאלות האלה ואשמח לקבל תשובה: סטנדרד ליאז' הוא מועדון מוכר, ידוע, גדול למדי, בעל מסורת, מהדרג האירופאי השני. איזה קומבינה מצליחה לייצר משרת אימון (אמון?) שם לאלמוני נטול קבלות לחלוטין? איזה מנגנון או מיכניזם גורם לזה לקרות? בצ'לסי לפחות הבנתי את החיבור של גרנט לאברמוביץ אבל מה זה פה?

כסיפוביץ 28 במאי 2013

אני כרגיל אומר מה שאומר..
להפסיק לראות את הרפש הזה שנקרא כדורגל ישראלי.
לא לקנות כרטיסים כמחאה על השחיתות.
לא ללכת למשחקים של הנבחרת כמחאה על השחיתות.
לא ללכת למסיבות עיתונאים של המושחתים הללו.

אבל כאן יודעים רק להפגין נגד קוט'ג…

לוזון לא אשם.
דהאן לא אשם.
טביב לא אשם.

רק הצרכנים אשמים.

והבלגים באמת מטומטמים

matipool 28 במאי 2013

אשכרה תפסו את אלוהים בביצים ( הכוונה למשפ' לוזון ) .
מרגיש לי ממש כמו מאפיה .

יוסי האדום 28 במאי 2013

שיר נפלא של מאיר אריאל, השיא הכי אהוב עלי, אני מתפלא עליך שלא שמת את הוידאו שלו :-)

שני דברים שאני לא מבין:
– "מנוול אחר שיעשה עליה סיבוב" – למה חיים רמון (שאני לא עיוור לחסרונות שלו) זכה למשפט הזה? תחכים אותי, אריאל. בעיני חיים רמון הציל את הפועל, לא פחות.
– הכל אני מבין, דודו דהאן, לוזון, אבל למה הבעלים של קבוצה לא זניחה, למרות הליגה השולית יחסית לאירופה, יעשה מהלך כזה? ברור שהוא מרוויח מזה משהו, אבל לא מאמן. אז מה, לעזאזל?

וגם הזדמנות להגיד שהבלוג שלך שווה.

אריאל גרייזס 28 במאי 2013

קודם כל תודה.
לגבי חיים רמון – הוא מנוול בלי קשר להפועל. האיש לא עשה דבר טוב בחיים שלו. הרס את ההסתדרות, דפק אותנו עם חוק הבריאות הנורא שלו וכו'. למה אני חושב שהוא עושה עליה סיבוב? קודם כל, אני חושב שזאת הדרך שלו לחזור למרכז הבמה הפוליטית. דבר שני, האיש דופק כל דבר שהוא נוגע בו. דבר שלישי, רק תסתכל על ההתנהלות בשנה האחרונה, הסיפור עם אבוקסיס מהנבחרת ואז פרדי דוד. האיש לא עושה טוב לקבוצה הזאת.
לגבי הבלגים, באמת נשגב מבינתי. כמו במקרה גרנט וצ'לסי, אני מניח שקשרים אישיים פי 10 יותר חשובים מאשר יכולות אמיתיות

אזי 28 במאי 2013

משפחת לוזון באמת עושה מה שבא לה, כבר שנים.
מה שמגעיל אותי זאת לא הקומבינה, זאת העובדה שהם לא מתביישים להודות שזאת קומבינה.
אחרי "על אפכם וחמתכם", אחרי שיושב ראש ההתאחדות יושב ביציע ומקלל שופט (באותה עונה בה הוציא חוק שאסור לקלל עובדי התאחדות), עכשיו מגיעה הפארסה החדשה שבה סוכן של מאמן הנבחרת יושב במסיבת עיתונאים רשמית של הנבחרת!

איפה לוזון יאמן שנה הבעה לא מעניין אותי, הוא בעיה של הבלגים עכשיו. אבל לקחת מסע"ת של נבחרת ישראל ולספסר אותה לטובת יורש העצר?!
זה מחדש שבמדינה מתוקנת צריכים לעוף ראשים בגללו.
אבל זה לא שאנחנו לא מדינה מתוקנת, כמו שספ בלאטר לא מאפשר לנו להיות מדינה מתוקנת.

————————————-

בקשר לטביב. כל מה שכתבת נכון. אבל אל תשכח שכבר 3-4 עונות, כל קיץ בית"ר מוכרת את השחקנים הכי טובים שלה כדי להתקיים בקושי.
בעונה הזאת גאדימאק גם הביא להם את שני הצ'צ'נים -דווקא. בשביל לעצבן.
גם אני הייתי מוכן לקבל במצב כזה את אלי טביב, רק כדי לדעת שיש לנו בערך שנתיים טובות לפני שהפיוז יעלה לו שוב.

כסיפוביץ 28 במאי 2013

הציבור מטומטם ולוזון יודע זאת טוב מאוד.
בעניין הזה האיש מקצוען אמיתי.

ידע בדיוק על מי הוא הולך לעשות סיבוב ומי זה הקהל בארץ.
מזכיר לי את דנקנר, ביבי וכל שאר הירקות.

עופר 28 במאי 2013

אכן, אבי לוזון הוא כמו ביבי, כמו ברק, כמו ברלוסקוני באיטליה, אנשים שעושים סיבוב על הציבור שלהם, מקדמים את טובתם האישית ולא את טובת הציבור. כמו המחורבנים שבקיסרי רומי. מבחינתם רומא יכולה להישרף, העיקר שהם דואגים לעצמם.
והבעיה היא שלנו, כי אנחנו הציבור הגדול, ששותק, ושותק, ושותק.

עופר 28 במאי 2013

יש לי חלום.
שגיא לוזון יצליח כל כך בבלגיה, שהוא לעולם לא יחזור לישראל.
יש לי חלום.
שבעקבות גיא, סטנדרד תיקח גם את דוד עמוס ודוד איציק לעבוד אצלה, וגם הם לא יחזרו לישראל, לעולם.
יש לי חלום.
שפלטיני יוקיר תודה לאבי לוזון, כל כך יוקיר לו תודה על תמיכתו, שיתן לו ג'וב קבוע בשווייץ, ושגם אבי לוזון לא יחזור לעולם לישראל.
יש לי חלום.

כסיפוביץ 28 במאי 2013

עופר
אני באמת לא מבין את העניין.
אנישם מתלוננים בפוסטים אבל רצים לראות את המשחקים בשבת או לקנות כרטיסים.

כמו הציבור שבחר את ביבי ומאשים אותו בתחלואות הכלכלה.
חבורה של שוטים אם תשאל אותי.

ביום שאף אחד לא יקנה כרטיסים למשחקי כדורגל בארץ זו תהיה תחילת המהפכה.
עד אז שימשיכו לבכות על החמורים שמובילים אותנו צאן לטבח.

אפילו ליורו הקרוב חרגתי ממנהגי וקניתי לילד כרטיס [משום מה הוא מאוד אוהב את גרמניה].

לא עברה אפילו מחשבה קטנה לקנות משחקים של נבחרת ישראל.
לא מעוניין לעודד את מה שהדבר הזה מייצג.

השחקנים צריכים לסבול כרגע.
שיישחקו מול אצטדיון ריק כל שבוע.
שכולם יפסידו כאן הון עד שיבינו דרך הכיס.

כל מחאה אחרת היא סתם אימון לאצבעות שרצות על המקלדת.

אבל אנחנו במקום בו מעזים לארגן הפגנה צבועה נגד גזרות כלכליות ולבוא עם עגלות ילדים ששוות 6000 שח לפחות…

רועי סיני 28 במאי 2013

טור נהדר אריאל.
הדג מסריח מהראש, וכל עוד לא תתוקנה כאן תקנות קשיחות בחוק הפותחות כל ספר וכל חשבונית וקבלה לעיני הציבור וקובעות סטנדרטים ברורים לניהול מועדון כדורגל, נישאר עם הלוזונים, הטביבים ושאר הירקות הרקובים.
בעלות אוהדים חלקית או מלאה, תקשורת ספורט רצינית ונקיה (בניגוד מוחלט לתוכניות הדגל של הערוץ המאכסן את במת הבלוגים הזו), חוקים כפי שהוזכרו לעיל ושינוי מוחלט של הגישה הרואה במועדוני כדורגל עסקים, לגישה התופסת אותם כמה שהם באמת: קהילות.

עופר 28 במאי 2013

כסיפוביץ,
אני מזדהה עם הרגשת התסכול שלך. גם אני מתוסכל מפני הדברים בישראל. נראה לי שיש הסכמה בינינו על המוטיב הבסיסי, "הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" (זכויות יוצרים לשלום חנוך), או בלשון יותר מעודנת, מי שהולך לישון עם פשפשים, שלא יתפלא שעוקצים אותו.

התופעה, לפיה ציבור צרכנים גדול (של קוטג' או של כדורגל) הוא בלתי מאורגן, ולכן לא יכול להפעיל את כוחו על מנת להשיג תוצאה הוגנת, היא תופעה כללית שאינה מיוחדת רק לישראל. לכן אנשים שאינם הגונים (לוזון, דנקנר, האחים עופר ופוליטיקאים שונים) מנצלים זאת לתועלתם האישית, הכספית או המעמדית.

מה ניתן לעשות? קודם כל, אני לא מזלזל בתגובות ברשת, או בכל מדיה אחרת. הפצת ידע וקריאה לפעולה זה דבר חיובי. אני מסכים איתך, שכאשר מסתפקים ר ק בזה, זה מעצבן. אני מסכים איתך, שחרם צרכנים זה צעד יעיל. הלוואי ועוד אנשים יבינו את זה ויהיו מוכנים להקרבה כלשהי מצידם, כדי לקדם את האינטרסים הגדולים של כולנו.

הדרך? כמאמרו של מהטמה גנדי, "היה אתה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם". ככל שיותר אנשים יבינו את זה, ויישמו את זה, ייטב לכולנו ונתקרב להשגת המשחק ההוגן (בשוק העסקי, הכלכלי, הציבורי והפוליטי) שכולנו רוצים.

ובאשר לביבי – נו כן, מצבנו עלוב שבעלובים, אם פעם אחר פעם האיש הזה, קליפה ריקה מתוכן, נבחר לעמוד בראש המדינה. אגב, גם ברק זה אותו זבלה. חבל, כי יש כמה פוליטיקאים בודדים שהם אנשים ישרים, ויכולנו לבחור בהם, אבל… כמו ששלום אמר, הציבור מטומטם.

אריאל גרייזס 28 במאי 2013

אני אגיד לך כזה דבר – אם יש משהו שלמדתי בארה"ב זה שלא צריך "חרם צרכנים", פשוט צריך להיות צרכן חכם.
אצל האמריקאים אין חוכמות – הם לא מדברים על פראיירים או לא, פשוט אם מישהו דופק אותם, הם יצביעו ברגליים ולא יבואו לקנות אצלו יותר.
אתה רואה שם מקום אחר מקום שמתייחס לצרכן כאילו הוא מלך. בארה"ב אין משחקים של להחזיר לחנות משהו ואולי ייתנו לך החזר ואולי ייתנו לך לקנות שם פעם הבאה באותו סכום. ראיתי שם בעיניים אנשים מחזירים מוצרים בלי קבלה, משומשים, שהם קנו בכלל ברשת אחרת – ולא מתווכחים איתם בכלל. כי הם יודעים שזה שווה להם.
אתה רואה איך אתה נכנס לבנק ומתייחסים אליך כמו מלך, כי הם יודעים שאם לא – אתה פשוט תלך לבנק אחר.
אתה רואה איך במגרשי ספורט, הצרכן מקבל יחס מדהים. שירותים נקיים, מאות דוכנים שחס וחלילה לא תצטרך לעמוד בתור. עשרות אנשים שנמצאים שם כדי לכוון אותך.
אני אתן לך רק סיפור אחד כדי להמחיש את זה – כשגרנו בפיניקס, קניתי סוג של מנוי לקבוצת בייסבול המקומית, שכלל שישה משחקים. בדרך לאחד המשחקים עברנו תאונת דרכים (איזה מקסיקני מסומם נכנס בנו אחרי שנסע ברמזור אדום, לא משנה) ולא יכולנו להגיע למשחק.
שבועיים אחר כך הגעתי לאיצטדיון והראתי לפקידה בקופה את הכרטיסים והסברתי לה למה לא יכולתי להגיע למשחק. אחרי שהיא סיימה לומר כמה היא מצטערת על התאונה שעברנו היא בקשה סליחה שניה, הלכה לדבר עם המנהל וחזרה כשהיא אומרת – תבחרו כרטיס אחר לאיזה משחק שאתם רוצים.
עכשיו, מישהו יכול לדמיין שקורה משהו כזה בארץ?
וזה, בקליפה, ההבדל בינינו לבינם. לא צריך חרם צרכנים, פשוט צריכים לא להיות טיפשים. במגרש לא התייחסו אליך יפה? השירותים נראים כמו במילואים? מחירי הכרטיסים בשמיים ואין תמורה – לא באים יותר. פשוט ככה

כסיפוביץ 28 במאי 2013

מסכים עם כל מילה של עופר ואריאל.
אני הייתי בכל אצטדיון בארץ כילד וכבר שנים פשוט לא הולך!
האנשים האלה לא יקבלו ממני שקל על הזוהמה שמנסים למכור לי.

והבעיה היום עם תגובות ברשת שזה מאוד קל לעשות לייק ולשרשר..
קשה מאוד לסגור את הטלוויזיה..

עופר 28 במאי 2013

לי אין טלויזיה כבר עשר שנים.
אני לא קונה מקדונלדס מתוך עקרון.
קונה רק ביצים אורגניות כי זה פחות סבל לתרנגולות.
אוכל בשר רק פעם בשבוע, מאותה סיבה של צער בעלי חיים.
שותה רק מים ולא קולה / מוגזים.

קשה? אולי בהתחלה. מהר מאוד זה נעשה שגרה ברוכה.

כסיפוביץ 28 במאי 2013

זה מה שאני אומר על הפח הגדול.
החברה שם בהפקה או בפח לא אשמים.
אלה שנותנים להם את הרייטינג וסמסים אחראים באופן ישיר על הזבל הזה.

עופר 28 במאי 2013

אריאל,
אתה צודק ברמת העקרון. אבל אין הנמשל (הכדורגל בישראל) דומה לנמשל (ספורט מקצועני בארה"ב). מספר הבדלים רלוונטיים:
א. בארה"ב השוק תחרותי, בישראל לא. הסבר: אוהד ספורט אמריקאי שמעכו אותו במקום מסוים, יקנה כרטיסים לקבוצה אחרת, באותו ענף או בענף אחר, כי יש הרבה (פוטבול, בייסבול, כדורסל, ועוד ועוד, הכל ברמה מקצוענית). בישראל, מה יש לנו? ת'כלס – רק כדורגל. כי הכדורסל לא זוכה לאהדה דומה, ושאר הענפים – אין מה להרחיב את הדיבור. וגם בכדורגל, ההיצע האיכותי דל מאוד.
תוצאה: בישראל, קהל הצרכנים הוא "קהל שבוי", בהשוואה למקבילו בארה"ב.
ב. בארה"ב, הספורט מנוהל כעסק לכל דבר, רווח והפסד. ההכנסות באות מ: ציבור קוני כרטיסים, זכויות שידור, חסויות ופרסומות. אין תמיכות ציבוריות, היינו אין תקציבי מדינה. בישראל, חלק נכבד (אולי רוב) מתקציב קבוצה, לא קשור בכלל לקנית הכרטיסים אליה, אלא יש תקציבים ציבוריים (שזה בזיון בפני עצמו). לכן, השפעת חרם צרכנים בישראל תהיה קטנה לאין שיעור ממקבילתה בארה"ב.
ג. וזה ענין רציני וחשוב שניתן לשנות: הספורט בארה"ב מנוהל באופן אחר לגמרי. ניקח את הNBA כמודל, יש שם הסכמה של בעלי הקבוצות איך לנהל את העסק המורכב הזה באופן הוגן שיניב רווחים לכולם. בישראל (וגם באירופה) ענף הכדורגל בנוי ומנוהל באופן שונה לגמרי, שיש בו הרבה פרצות שקוראות לגנבים ומושחתים.
ד. ההתאחדות לכדורגל בישראל היא גוף מיושן, "הסתדרותי", שדואג לעצמו ולמקורביו, ולא לענף שאותו הוא מתימר לייצג. פה הפתרון הוא פשוט, כעקרון: חקיקה מתאימה שתמנע בזיונות כדוגמת מינוי בעלים של קבוצה (מכבי פ"ת) לתפקיד הכל יכול של יו"ר שממנה את בן אחיו למשרה נחשקת של מאמן נבחרת לאומית.

יש עוד כמה הבדלים, נסתפק בזה לעת זו.

מברך אותך ומחזק ידיך בכתיבתך החשובה.

טל 28 במאי 2013

מסכים לגבי לוזון כל מילה. הבן אדם ממש צוחק על כולם. מבאס. יש לו חלק גדול במצב הרקוב בליגה

הכריש 28 במאי 2013

בארץ הקומבינות …..

ברק 28 במאי 2013

במדינת הלא מפרגנים, צרי העין והקוטרים:
מה אתם רוצים מגיא לוזון ?
בנה לעצמו קריירה יפה, קיבל ג'וב נהדר ועכשיו נראה אותו מצליח בבלגיה. בואו נפרגן ונאחל לו בהצלחה במקום לבכות ולחפש קשירת קשרים של אבי לוזון עם גיא לוזון עם פלאטיני…
אתם חיים בסרט.
הבן אדם קיבל ג'וב יפה וזהו, שחררו ותפסיקו לקנא.
ולגבי טביב, נוטה להסכים (ברמת התוצאות) עם פועלו הקלוקל של האדם בתחום הכדורגל, עם זאת כרגע בית"ר צריכה כל מי שמוכן להציל את הספינה מטביעה. אז גם לטובת בית"ר בוא נקווה שטביב יהיה הכפפה שהפעם תתאים ליד הבית"רית.

רועי 28 במאי 2013

בגלל המשפחה הזאת אני לא מגיע למגרשי הכדורגל פשוט מגעילים אותי משפחת פשע דואגים לצרכים שלהם גועל נפש

צדק אתי 28 במאי 2013

הגזמת לחלוטין בעניין גיא לוזון.
אמנם המנוי שלו לנבחרת הצעירה לא היה ראוי עקב דודו .אם כי הרקורד שלו היה טוב יותר מאלו שהיו שם לפניו (אוויניר וגיא לוי).
מה קרה בעצם ?
לוזון מונה למאמן ליאז .
איני יודע איך זה קרה אך איני רואה משהו לא לגיטימי בכך.
1. נניח שלדוד יש קשרים ובגלל זה הוא מונה .ראשית איני מאמין בכך מה האינטרס של ליאז בעניין ?
שנית ככה ממונים הרבה מאמנים כי יש להם סוכן טוב או כי הם מגיעים מהארץ הנכונה ולכן זה לגיטימי לחלוטין.
2. הטענה השנייה ששמעתי כי הוא לא יכול לחתום חוזהלפני קמפיין .
נווווווווו אז עכשיו אי אפשר לסגור חוזים ?
עכשיו שחקני הצעירה לא יסכמו/יחתמו חוזים כי הם לפני קמפיין ?
ובכלל במה זה שונה מכל כך הרבה מאמני נבחרות בעבר שהודיעו על עזיבתם בתום הטורניר ? (אריקסון ,אגרונייס ,סקולארי ,)
חלקם אפילו לקחו תואר למרות הודעת העזיבה (אגרונייס)
תראו למשל את היינקס ומינכן.
הטענה הזו מגוחכת כפליים אם בעצם מבינים ששחקני הנבחרת ברובם לא ימשיכו במסגרת הזו היות והם עוברים את הגיל המותר.
לכן אין כאן כל עניין של עזיבה/פרידה.

3. היתכנות מנויו למאמן הנבחרת.
א. במידה והדוד יהיה יו"ר זה בעייתי מאד ללא קשר למה שהוא יעשה בבלגיה.
ב. במידה והדוד הולך והוא יצליח בבלגיה מועמדותו תחשב כלגיטימית בהחלט.

כסיפוביץ 28 במאי 2013

תגיד אתה רציני?
ראית את אריקסון יושב עם הסוכן שלו במסיבת עיתונאים של ההתאחדות?

אם כבר השם שלך צדק אתי, אז מאמן שדורש מהשחקנים שלו לא לדבר עם התקשורת על עניינים מחוץ לטורניר המתקרב ומארגן לעצמו מסיבת פרידה או שיווק, זה הכי לא את שיש.

דבר אחרון. החוצפן מארגן מסיבת עיתונאים פרטית [לראיה הסוכן הפרטי] ויושב עם חולצה של הנבחרת.

אבל שטויות…כשאתה כבר בפח אז אי אפשר לעשות קומפוסט..

צדק אתי 28 במאי 2013

לא ראיתי את אריקסון לא עם הסוכן ולא בלעדיו.
אבל במה שונה לוזון ממורוניו ,בליגריני ,מויס ,אנצלוטי ואחרים ?

אגב הכותב לא הזכיר במאומה את עניין הסוכן ולכן לא אמרתי את דעתי בעניין.
ברור שזה לא ראוי אף אל תתמם גם בעולם הגדול יושבים הסוכנים במקומות מכובדים.

Red Islington 28 במאי 2013

מישהו רוצה להסביר לי מה כל כך מושך/נחשב/מכובד/נפלא בלהיות מאמן נבחרת ישראל ?? לדעתי אפילו בישראל זה אחד הג'ובים הגרועים שיש .

Xxx 28 במאי 2013

אתה רציני?
משכורת שמנה , טיסות לחו״ל , מעט משחקים ועבודה, פתיחת דלת לקריירה בחו״ל,.
זה אחד הג׳ובים הקלים שיש! ועוד בנבחרת. הצעירה בכלל – אין שום ציפיות ואף אחד כמעט שלא מתעניין.
הרבה כסף וקל

יניב 28 במאי 2013

לגבי לוזון אז הוא ממש לא הגזים,מפחת לוזון סוללים דרך לאחיין וביינתים הכל עובד לפי התוכנית ול"צדק אתי" אתה באמת חושב שגיא לוזון לא יהיה מאמן הנבחרת שדוד שלו י"ור ההתאחדות,אז טעות בידך הם כבר הוכיחו שהם לא סופרים אף אחד ממטר ועוישם מה שמתחשק להם,אז אחרי גוטמן אני מניח שהם יגשימו את משאלתם וגיא לוזון יהיה מאמן הנבחרת.
לגבי אלי טביב,אז אני מצטרף לדיעה של רוב המגיבים אין מה לעשות זה הכדורגל שלנו,חוץ מחיפה ששחר זה מוסד,כל קבוצה בארץ תלויה בקפריזה של מישהו,לצורך העניין מה מכבי ת"א עושה עם גולדהר מקבל את הג'ננה ועוזב? אין מה לעשות זה הכדורגל שלנו,וקטמון זה יפה ונחמד אבל אתה באמת רואה עתיד למועדון הזה בליגת העל? בלי משקיע אז אין להם סיכוי

niv 28 במאי 2013

מי מתפלא שככה נראה הענף בישראל ואלה הם אוהדיו ?? ראיתם את אנשי המשק ההייטק והתעשייה מגיעים לכדורגל ? משפחות עם ילדים ? אנשי אקדמיה או חיילים מיחידות מובחרות או קצינים? רק פוחזים(בהכללה) מעשנים מקללים חסרי השכלה !!!
השפויים הם מיעוט בקרב חולי הכדורגל בישראל.
הלוזוניה היא שחיתות נפוטיזם וציניות עד אין קץ !!
הסוכן של השחקנים הוא הסוכן של המאמן…והוא הסוכן של מכבי פ"ת…פלא שניפו את שחקן העונה מהנבחרת כי מעדיפים איזה ערס שירד ליגה במקומו..
ליאז' לקחו מאמן עם רזומה שלא מתקרב ליובל נעים !!!! אתם חושבים שהם באמת לא יודעים מי זה אבי לוזון אבל שמעו רבות וטובות על מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון חחחחחחחחחחחחח
אותי לא תראו יותר במגרשים אוהד בית"ר 1987.
פרצופה של המדינה.

עופר 28 במאי 2013

הרבה כסף, מעט עבודה, המון זמן פנוי ונסיעות לחו"ל, ושורה חשובה לרזומה.

עופר 28 במאי 2013

(זו תשובה למספר 31)

ספורט לעד 28 במאי 2013

גיא לוזון מאמן כישרוני.
אם הוא יתמיד במקצוע, הוא עוד יהיה מאמן נבחרת.
עם או בלי עזרה מהדוד.
עדיף לגיא להגיד לא למינוי כל עוד אבי לוזון מעורב בהתאחדות. קרנו תעלה.
גיא לוזון עושה נכון שהוא יאמן שנה הבאה באירופה.( אגב, לא בטוח שהוא ישרוד שם 10 מחזורים- עקב השינאה של האוהדים).
עכשיו לגיא מחכות שתי משימות אדירות: אחת. להגיע עם הנבחרת לחצי גמר לפחות( או לחילופין, הצגות כדורגל ורבע גמר).
שתיים. התמודדות על האליפות בבלגיה עד השלבים המאוחרים של העונה.
במידה ויצליח לממש את שתי המשימות הללו- הוא יהיה ראוי לאמן את הבוגרים.( שוב, לא כל עוד דודו בהתאחדות).
מעניין איך זה ייגמר

עידו כהן 28 במאי 2013

אני באמת לא מביו את מה שכתבת,מצטער אבל אני ממש לא מסכים איתך זה שהיו לו קשרים זה לא מצדיק את המינוי שלו לצעירה,היה לו קריירה יפה מאוד בליגה עם בני יהודה בעיקר,ואני גם ראיתי משחקים של הצעירה והם משחקים יפה מאוד ומה הבעיה לפרגן שמועדון כמו סטנדרט ליאז' מציע לו לאמן שם,ואם הוא יעשה שם דברים יפים אז למה שלא יאמן גם את הנבחרת?

המקור 28 במאי 2013

הקומבינה יותר גדולה כי כשלוזון ימונה למאמן נבחרת לפני יורו 2016 שבו ישתתפו 24 נבחרות באירופה ויש סיכוי אמיתי שישראל אולי תעפיל ואז לוזון יהיהי בשמים!

צהוב בוהק 28 במאי 2013

משפחת לוזון מייצגת לא רק את מה שרע וחולה בכדורגל הישראלי, היא מייצגת את כל מה שרע וחולה במדינת ישראל. אשכרה סוכן שחקנים לוחש לאוזנו של מאמן נבחרת והרי זה ברור שגיא לוזון היה צריך לבוא לקראתו של דודו דהאן הנחש ולקדם את השחקנים שהוא מייצג. מאחל לגיא לוזון להיכשל ולמשפחת לוזון להיעלם לנו מהחיים!

דני אילתי 28 במאי 2013

ישהקו הכרסתנים אל פיותייהם של רזים, ימליחו עוד את בשרם בעוד כי קנאתם קצף רירים.

עול הירידות כרוך שבט עליות, זה אשר מנחית רדוד וזה אל אלפיות.

איציק 28 במאי 2013

דבר אחד בהחלט טוב במעבר של לוזון לבלגיה. עכשיו הוא יצטרך להוכיח מה הוא שווה בלי הכנפיים המגנות של דון לוזון. אם יצליח זה יהיה בזכות עצמו, ואם יכשל זה גם יהיה בזכות עצמו.
אני, דרך אגב, מקווה בשבילו שיצליח. הלוואי ויגדל פה מאמן ראוי, גם אם תחילת הדרך (התחלה די ארוכה) היתה מרופדת על ישי אבי לוזון.

רן 28 במאי 2013

נסחפת קצת בעניין לוזון. אבי רצה את היורו כאן כדי להאדיר את שמו ולא כדי לסדר לגיא שום דבר. ברגע שהוא תיכנן ללכת על זה, הוא שם את גיא שם כדי להרוויח מזה עוד, אבל זה לא היה בסדר ההפוך

אם אוהדי הכדורגל בארץ לא רוצים את לוזון שיצביעו ברגליים. אם במחזור הראשון של העונה הבאה רוב הקהל יישאר מחוץ לאצטדיונים עם שלטים נגדו, זה ישלח מסר ברור לבעלי הקבוצות

אסף 28 במאי 2013

אריאל הכל טוב ויפה ואכן אתה צודק, אבל מה הבעיה בעצם, שאתם שם באתר ממשיכים יום אחרי יום שעה אחר שעה, לתת סיקור נרחב לכדורגל הישראלי כאילו שמגיע לו (ושלא תבין אותי לא נכון אני נגעל ממאפיית לוזון בדיוק כמוך), האמת שצריך לשים את הכדורגל הישראלי במדור פליליים ולא במדור הספורט, אלימות של שחקנים, אוהדים, הורים. אלימות מילולית של יו"ר שלא רחוק מלהתנהג בגועל כמו החברה ה"נהדרים" באח הגדול. אתם יכולים להגיד שפויים אתם יכולים להגיד הכל, העניין שלמי שבאמת אכפת ורוצה להנות מספורט נטו, נמאס לשלם 80 שקל למשחק ליגה ולקבל תמורתו מטחי קללות וגידופים מהיציע. נמאס להגיע למשחק לקבל פשפוש בתחתונים מהמשטרה, כאפות לראש ודחיפות כאילו הייינו עבריינים. ביציע נשארו מעט מאד אנשים נורמאליים בעוד הטינופת האנושית חוגגת, וכל מה שיש לתקשורת להגיד זה נו נו נו… גם אתם צריכים מה שנקרא להרים את הכפפה ולעודד עונשים חמורים כלפי מתפרעים. גם אתם צריכים לטחון מחירי כרטיסים נמוכים בהתאם לרמת הכדור זבל ולא להתלהב פעם בארבע שנים ולשכוח הכל כי אירחנו את רונאלדו- ועוד באיזה מתקן מרשים, שמספיק לראות תמונה אווירית שלו באתר worldstadium- כדי להבין כמה המתקן הזה הוא אשפה במקרה הטוב ומזבלה במקרה הגרוע….. צריך לתת יד לליגות הנוער, לטיפוח וחינוך, לתמורה עבור הכרטיס. שמישהו שם בהתאחדות לכדור כלום יסביר לי למה דורטמונד מרשה ואף עומדת על כך שמחיר כניסה למשחק ליגה יהיה 5-6 יורו(ובשקלים- 35 שקלים- אפשר לחשוב שכבוד גיא לוזון הוא גווארדיולה, ואבו חצירא הוא פלקאו). תפקידכם בעתונות לשמור על הציבור גם כן מפני הדיקטטורה שמפעילה המשפחה המגעילה הזו מפ"ת, שאפילו לקבל הסבר למה דווקא באיצטדיון "שלהם" מאחרים 4 משחקי יורו!!!!! בעוד בטדי וחיפה 3 שהם מתקנים בגודל וברמה ביתית בשש רמות מעל, ובנתניה 2 אם אני לא טועה. עוד קומבינה? הרי אתם מפרסמים "שזה האיצטדיון הכי טוב בארץ", רב חבל שהוא גם הכי קטן מבין המתקנים המארחים. אז שלא תבואו בטענות אתם כתבי הספורט ואז תלכו להתלקק אצל כל הנ"ל, כי כמו שאתם מגנה של הדמוקרטיה, אתם גם מגנו של הציבור מפני שחיתות ספורט מטורפת שבירור קיימת!!!!! כל הכסף שנכנס להתאחדות היה צריך להביא לבניה של המתקנים האלו לפני 20 שנה ולא רק עכשיו, אחרי שלוזון חלובה וחבריו גילחו על חשבוננו מיליונים…

נאור 28 במאי 2013

כמה שטויות בכתבה אחת פשוט מדהים, אם הכדורגל רקוב מה נגיד על התקשורת שנתנה לך לפרסם דברים כאלה, אין לך מושג בעובדות מעניין אולי אבא שלך גם קשור אכשהו לאתר שנתן לך לרשום שטויות כאלה!

עידו כהן 28 במאי 2013

אני באמת לא מביו את מה שכתבת,מצטער אבל אני ממש לא מסכים איתך זה שהיו לו קשרים זה לא מצדיק את המינוי שלו לצעירה,היה לו קריירה יפה מאוד בליגה עם בני יהודה בעיקר,ואני גם ראיתי משחקים של הצעירה והם משחקים יפה מאוד ומה הבעיה לפרגן שמועדון כמו סטנדרט ליאז' מציע לו לאמן שם,ואם הוא יעשה שם דברים יפים אז למה שלא יאמן גם את הנבחרת?

Amir A 28 במאי 2013

הטוקבקים שמביעים כאן תמיכה בגיא לוזון הם באמת אנשים אמיתיים או שאלו מגיבים מטעם? ואם מדובר במגיבים מטעם, מה הטעם? מישהו באמת מאמין שאיזה טוקבק לאיזה טור באיזו פלטפורמת בלוגים משנה למישהו משהו?

עם צעיף אדום ועם דגל ... 28 במאי 2013

ובמקביל לכל הרפש הזה, האלטרנטיבה מתקדמת.
קטמון כבר בליגה לאומית, עם ניהול תקין, שקוף ואמיץ שמסרב להכנס לאיחוד הזוי עם גורמים לא ברורים.

יואב 29 במאי 2013

אנחת רווחה עצומה ותודה ללוני שלמרות שיהיה במצוקת מזומנים, לא התפתה למכור למאנה אחוזים משמעותיים.

thomas sabo uk sale 14 ביוני 2013

What to Think About When Choosing Fashion tiffany,tiffany and co are a jewellery lover's favourite

sac longchamp 22 ביוני 2013

Sacs Longchamp sont élégantes pour dames
sac longchamp http://fr-saclongchamppliage.info

Comments closed