עושים צחוק מהחלטורה

שתי כתבות ביום שישי האחרון שהראו את המצב העלוב של עיתונאות הספורט בארץ

תהיתי רבות איך זה יכול להיות שכל כך הרבה אנשים מסתכלים על עבודה עיתונאית אמיתית, כזאת שכוללת תחקיר עמוק ולפרטים, ולא רק שלא מתרשמים ממנה אלא ממש מפחדים ממנה.

כמה אנשים חושבים שאמיר אורן מ"הארץ", שחשף את הסיפורים על הנגידים המיועדים, הוא נודניק חסר תקנה במקרה הטוב וחתרן במקרה הרע? כמה אנשים טורחים בכלל לקרוא את התחקירים של "אישתון" וכמה בטוחים שהוא סכנה למדינת ישראל רק כי הוא חושף את המספרים האמיתיים של חללי צה"ל?

אחרי יום שישי האחרון, אני חושב שאני מבין. אנשים לא יודעים להעריך עיתונאות אמיתית פשוט כי כבר אין כזאת. במדינה שבה כל כותב טור בשבעה ימים קורא לעצמו עיתונאי, לא פלא שאנחנו בכלל לא יודעים מה זאת עיתונאות אמיתית.

ואין מקום שבו זה מתבטא יותר מאשר בעיתונאות הספורט הישראלית

שני דברים צדו לי את העין ביום שישי.

הראשון, ראיון של רז שכניק במוסף שבעה לילות של ידיעות עם לא אחר מאשר דני נוימן.

כשאתה קורא עיתונות היום, אתה חייב לדעת מראש מי נגד מי. כי הרי כשידיעות יוצאים נגד "האח הגדול", נניח, זה ברור לכולם שזה כי ידיעות וקשת צ'ילבות. קל וחומר כשזה ידיעות נגד ביבי, ישראל היום נגד ידיעות וכולם נגד כולם.

אבל במקרה של דני נוימן, נשארתי בהלם (או שמא – באלם). למה לעזאזל אדון שכניק צריך לעשות ראיון כל כך מתחנף, כל כך לא עיתונאי עם דני נוימן.

שום שאלה רצינית לא נשאלה באותו ראיון.

"אומרים עליך שאתה עילג", אומר לו שכניק. נוימן מנפנף את זה כלאחר יד ושכניק לא מביא לו אפילו דוגמא אחת למעט "הכדורגל מהיר יותר בערב".

אתה מקורב לשלטון, אומר לו שכניק. נכון, אומר נוימן, אני חבר של כולם, אז מה? לשניה שכניק לא חושב לשאול אותו אם זה לא פסול.

"אז יורם ארבל שוכח שם פה ושם", אומר נוימן. ואז מפרגן לקולגות שלמה שרף ואייל ברקוביץ.

הפרשן הגרוע ביותר בישראל, כזה שאי אפשר לשמוע מילה ממה שהוא אומר בלי לרצות לזרוק אבן על המסך, וכל מה שאנחנו מקבלים משכניק זה גיבוב מילים על למה דני נוימן "שיחק ברמות הגבוהות ביותר" (בלי שום שאלת המשך, על איזה רמות בדיוק מדובר. נוימן שיחק בברצלונה או ליברפול מתישהו שפספסתי?) ולכן מגיע לו להיות בכל מקום מרכזי שבו יש שידור כדורגל, אם זה ליגת העל או יורו או מונדיאל.

בן אדם שאין לו שום דבר חדש או מעניין או בכלל משהו להגיד על כדורגל זוכה לפרשן כל שידור משמעותי של הערוץ הציבורי שכספו מגיע ממיסים שאני ואתם משלמים, ולא נראה לו בכלל לא הגיוני שזה שהוא מכיר כל פוליטיקאי באיזור קשור לכך.

ומשה נסטלבאום שכל עיתונאי רשות השידור רוצים להדיח בגלל הערות הומופוביות? הא, הוא סתם התבדח.

*

אבל אם חשבתי שזה היה ראיון עלוב, הגיע יום שישי בערב כדי להעמיד אותי על טעותי.

במגזין יום שישי של ערוץ 10, בפריים טיים, מקבל אלי טביב ראיון מאת טלי מורנו שמביך אפילו לא מתקרב לתאר אותו.

 

tabib

כמובן, אנחנו מקבלים את הביקור הצפוי בשכונת עליה בכפר סבא כדי לשמוע מאיפה טביב שעלה מן האשפתות הגיע. כמובן שנזכה לפגוש את אמא שלו ("האותנטית"). כמובן שנשמע איך הקהל של הפועל עשה לו עוול ואיזה הישגים הוא הביא להם. וכמובן, על רימון ההלם שנזרק לביתו.

על מה לא שמענו? על מה שטביב עשה להפועל כפר סבא. על הדרך שבה הוא שדד את הקופות של שני מועדונים. על ההאשמות הפליליות נגדו בהכאת נער עוברים לסדר היום.

ערבי בבית"ר? קדאייב וסדאייב? גזענות? איך זה יכול להיות שעבריין מורשע קיבל אישור להיות בעלים של קבוצה בארץ, בעוד שיש לו אחזקות בקבוצה אחרת? הס מהלהזכיר.

*

נכון, טלי מורנו היא לא עיתונאית ספורט. גם לא רז שכניק. אבל זה בדיוק מראה את החלטורה שבה שרויה עיתונאות הספורט בארץ.

לפני שבועיים התפרסמה כתבה ב"ישראל היום" על ליגת הפוטבול הישראלית, ליגה שבמקרה אני מעורב בה כבר כמה שנים טובות.

את הכתבה עשתה לא אחרת מאשר אמילי עמרוסי, בחורה שדי ברור מהכתבה שלא היתה מסוגלת להבחין בין פוטבול לבייסבול גם אם חייה היו תלוייים בזה. התוצאה? כתבה מביכה שאין בה כמעט שורה בלי טעות עובדתית.

כי מה חשובות העובדות כל עוד אפשר לנפח סיפורים "עסיסיים" על תקיעה בשופרות לפני המשחק או גמר הליגה שנקרא "הולילנד בול" (שני הדברים, למקרה שתהיתם, לא היו ולא נבראו). עובדות? אנחנו פה בעסק בשביל הצבע.

או סתם לעשות עבודת יחסי ציבור לבעלים או פרשן זה או אחר.

אומרים שבשביל לקבל כבוד צריך לתת כבוד. איך העיתונאים בארץ רוצים שייתחסו אליהם ברצינות אם הם לא מתייחסים לתחום שאותו הם מסקרים ברצינות אלא רק כחלטורה?

וויגן. תחילת הדרך
המקרה הבלתי סביר והלגמרי יאמן של חן עזרא במכבי חיפה

No Comments

ניינר 11 באוגוסט 2013

את הכתבה על טביב הצלחתי לראות עד סופה רק בזכות שקית הקאה צמודה

הרפז 11 באוגוסט 2013

אני שמח שנתת את הדוגמאות האלה, כי שני האנשים שהזכרת אינם עיתונאי ספורט.
משמע, חוסר המקצועיות והאינטרסים הם מאפיינים של כל התקשורת הישראלית,
ולכן עושים עוול לעיתונאי הספורט, כשמנסים לרמוז שהאשמה היא בהם,
כשלמעשה גם במדורי הכלכלה, התרבות והחדשות (שלא לדבר על לייף סטייל ואופנה ותיירות וכיוב) – העיתונאים הישראלים הם חפיפניקים, מושחתים, עייפים, צהובים.

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

אמרתי שזה מאפיין את התקשורת כולה, והספורט זה רק הדוגמא. אבל אני חוש שהעובדה שנותנים לאנשים שהם לא עיתונאי ספורט לעשות כאלו כתבות חפיפניקיות וחובבניות (שלא לומר – מצעד של יחסי ציבור) מצביע על הדרך שבה העיתונאות בארץ תופסת את הספורט פה – תחביב.

Tsiklop 11 באוגוסט 2013

שלום אריאל,

אני מאד מסכים עם רוח הדברים וביקורת שלך, אבל מאד מאוכזב מהדוגמאות שהבאת.

זה אמנם נכון, שכאשר עיתונאי שלא מבין דבר בספורט עורך ראיון בתחום, זהו דבר מגוחך שאין כדוגמתו, אבל את הגיחוך הזה, אין צורך לבקר, כל בר דעת מבין זאת בעצמו ומי שאינו בר דעת, גם הטור שלך לא יועיל לו.
מלבד זאת, אין מה לעשות תמיד בעלי האינטרסים ידאגו לעצמם ליח"צ וכדי שביקורת (עיתונאית) תהיה חזקה יותר מאינטרסים היא בד"כ מלווה באינטרסים מהצד השני של המתרס (כמו שהזכרת).

לעניות דעתי, אם כבר להעביר ביקורת, תכתבו מידי פעם טורי ביקורת על פרשנים. אני לא מבין איך אנשי מקצוע כמו אלי אוחנה (שחקן עבר ומאמן) או דני נוימן שהזכרת וכמעט כל שאר הפרשנים בארץ מסוגלים לפרשן משחק שלם מבלי להוסיף דבר אחד חדש לצופה הממוצע.

אני חובב כדורגל, אבל אין לי הרבה זמן להתעניין ולהשכיל בתחום, מכיוון שיש לי תחומים אחרים שקודמים לכדורגל בסדר העדיפויות שלי.
מעולם לא שמעתי אף הסבר מלומד מפרשן בארץ על טיב המערכים, מעולם לא שמעתי דיון רציני ומעמיק בטקטיקה.
אותו לוח ירוק שמהמאמנים משתמשים בו כדי ללמד מהלכים, מדוע מעולם לא ראיתי פרשן ישראלי שמשתמש בו גם כדי להסביר לצופים מהלכים חשובים שאולי הם לא שמו לב אליהם. (בשידורים אנגליים ראיתי…)

מוריניו במשחקו הראשון בריאל הפסיד 5:0 לבארסה ובשנה האחרונה במפגשים מולם הוא נשאר בלתי מנוצח. עדיין לא קראתי/שמעתי מאף עיתונאי שום הסבר מפורט כיצד הוא למד להערך למשחקים מולה, מה הוא עשה שם.

יש דברים שאני שם לב אליהם לבד, אך ישנם דברים שאני מחכה לעין המקצועית שתפנה את תשומת ליבי אליהם, מעולם לא נתקלתי בעין המקצועית כזו בארץ, בתחום הכדורגל, (שאותי הוא מעניין).

אני חושב שאם תתמקדו (אתה וחבריך בדה באזר) בפרשני הספורט המקצועיים, אז אולי יש לכם סיכוי לשנות משהו (סה"כ יש לכם איזה קירבת לינקים עם ערוץ הספורט, לא?)

אני מתנצל על האריכות, אינני נוהג להגיב, אך נגעת בנקודה רגישה אצלי, שאני מתוסכל ממנה כבר המון זמן בתור חובב כדורגל.

אני אסיים בטור פחות ממורמר ואומר לך שאני מאד נהנה לקרוא בדה באזר בכלל ואותך בפרט.

Tsiklop 11 באוגוסט 2013

*בטון לא בטור…

מיקו גוטליב אהלן סבבה 11 באוגוסט 2013

ה5-0 לא היה משחקו הראשון בריאל. עם השאר אני נוטה להסכים.

קורא 11 באוגוסט 2013

אגב, שים לב שגם בדה באזר רוב הפרשנויות הן "רגשיות" ופחות מדברות על מערכים והסברים שדורשים ידע.

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

זה המהות של בלוג, אני חושב, שהוא מאוד אישי. למרות שזה מאוד תלוי בבן אדם, גיל שלי מביא את התולעת שנותנת פרשנות מאוד לעניין, כשאני כותב על פוטבול, גם אם אני מגיע מזווית רגשית, אני אתן את זה תמיד בצורה מקצועית, גם אברהמי אותו דבר.
בכל מקרה, התפקיד שלנו אף פעם לא להיות פרשנים. זה לא מה ש"משלמים" לנו לעשות

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

דווקא גיל שלי עוסק בזה די הרבה. גם לי יצא לבקר אותם פעם או פעמיים אבל האמת היא שזה פשוט קל מדי להגיד שאוחנה או דני נוימן לא יודעים לפרשן. צריך רק לראות רבע שעה כדורגל כדי לדעת את זה. למה התקשורת לא עושה את עבודתה בהקשר הזה – לטעמי זאת שאלה הרבה יותר מעניינת

Tsiklop 11 באוגוסט 2013

האמת היא שפספסתי את גיל שלי, עכשיו רפרפתי במהירות על הפוסטים שלו וזה נראה מעניין.
אתה יכול למסור לו שגייסת לו עוד קורא…

למה התקשורת לא עושה את עבודתה? לי זו נשמעת שאלה פשוטה למדי.

ברור שעיתונים יומיים שנמכרים בזול ומחולקים חינם בתחנות הדלק פונים לציבור הרחב, הואיל וכך הם פונים למכנה המשותף הנמוך ביותר, ואלו גם הסטנדרטים בהם היא נאלצת לעמוד, כי בסופו של דבר, מה שמוכר- עובד.

לעומת זאת, במגזינים מקצועיים, ירחונים וכד' כשאדם צריך לשלם יותר הוא מצפה לקבל יותר, לכן זהו מוצר אליטיסטי יותר והמצב שם שונה (לרוב).

נשאלת השאלה מדוע ערוץ הספורט, שלכאורה אמור להיות יותר מקצועי מהערוצים הכללים, מדוע שם יש חובבנות.

לפחות בכדורגל, התשובה היא אותה תשובה. כדורגל הוא פופולרי מספיק. עם פרשנות או בלעדיה, הוא ימשיך למכור. פרשנות טובה, אולי אפילו תזיק לו, כי הרבה אנשים יאבדו סבלנות, הם מחפשים את הריגוש והדרמה ולא שום דבר מעבר

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

עזוב ערוץ הספורט ועזוב עיתונים יומיים. מגיע ערוץ 10 עם המגזין המושקע שלו ועושה ראיון גדול עם אלי טביב. קצת סטנדרט עיתונאי בסיסי ולא שאלות חינדלך היית מצפה ממנו. אותו דבר ידיעות עם מגזין שבועי כמו שבעה לילות.

זיק 11 באוגוסט 2013

אני חושב שאתה קצת מפריז בקרדיט שאתה נותן לפרשנות הכדורגל בערוצים הזרים.
גם שם ברוב המשחקים הפרשנות שטחית.
אולי תמצא יותר סטטיסטיקות מבארץ, אבל הפרשנות גרידא שטחית (מה לעשות שבאנגלית זה נשמע קצת יותר טוב :-).
אני לא חולק על כך שגם פרשן צריך לעניין ואלו שיש כאן ברובם יבשים כמו המדבר, אבל מבחינת התוכן אני לא חושב שיש הבדל עצום.
חלק מרכזי מכך נעוץ בעובדה הפשוטה, שכדורגל הוא משחק של אימונים מונטונים וארוכים, כשהאפשרות לשינוי טקטי מוגבלת מאוד (ולא, בונקר זה לא טקטיקה). שלא כמו בכדורסל לדוגמא, שרמת הפרשנות בו גבוה לאין ערוך מזאת שבכדורגל.

MADERA 12 באוגוסט 2013

אבל כשאתה שומע את שלמה שרף מפרשן, מחרחר על המיקרופון בגלל שהוא כל כך בריא וספורטיבי כמו הערוץ שלו, אז רבע שעה ראשונה של המשחק הוא עוד בגדר הליגיטימי ואחרי זה, הוא לא יכול לשלוט בעצמו! "מה אתה עושה?!?" "תפתח לו בימין, תפתח לו בשמאל", "אהה.. הוא לא שחקן", "הוא לא זר הוא זר לכדורגל", "נו! נו! תן לו.." וכו וכו'
זה לא פרשן! זה בן אדם לא בריא שיושב עם הכרס הנפוחה שלו עם מיקרופון ביד כאילו רואה משחק עם אשתו והנכד על הספא בבית ופורק עלינו את כל הטמטום שלו.
אם אתה שואל אותי נויימן או שלמה,
שניהם שחצנים. שניהם קומבינטורים. חושבים שהם יודעים הכל. זורקים זין על הציבור. הי זה מוכר מאיפשהו.. שניהם לשלוח הביתה

סתמאחד 11 באוגוסט 2013

תבדקו מי השתתף בחתונתם של קיצ׳יס ומורנו
http://celebs.nana10.co.il/Article/?ArticleID=671592

matipool 11 באוגוסט 2013

הוא כנראה כתב סכום יפה על השיק / צ'ק ..

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

והנה שלמה מן באותו הקשר:
http://www.the7eye.org.il/74521

יוסי 11 באוגוסט 2013

כל מילה בסלע.

א.ק 11 באוגוסט 2013

אריאל,
מסכים איתך לגמרי.
כל ערב בתוכניות הרדיו ובתוכניות הפרשנות בטלויזיה, ברגע שהדיון עובר מכדורגל או כדורסל ( שגם בהם רמת הדיון נמוכה) לענפי ספורט שונים, ישר קופצים הסתומים של הכדורגל שכל עולמם צר כעולם ליגת העל ( שאני גם אוהב) ופשוט בא לי לשבור את הרדיו או את הטלויזיה. גם ביציע העיתונות כאשר ישנו אייטם על טניס או ענפים אחרים אני פשוט נחרד כמה האנשים האלה לא יודעים כלום על ספורט. כולל כדורגל אירופי. למעט קופמן שמבין ( אני מדבר על ידע ולא על הסגנון) כל השאר בורים. אני תמיד מופתע לדוגמה מכמה אייל ברקוביץ שהיה בגלות עשור לפחות לא יודע דבר על הכדורגל העולמי.
בקיצור אתה צודק, אני וחבריי לא מעריכים הרבה מהעיתונאים כיוון שברור לנו שיש לנו ידע רחב משלהם.

יניב - אדום עולם 11 באוגוסט 2013

שכחת את רגע השיא בכתבה – טביב מגיע לביקור במסגרת סיור השטח וחונה בחניית נכים .
חפש את 1.32 בתוך הכתבה . רגע מדהים .

איציק 11 באוגוסט 2013

למה, הוא לא נכה, במובן מסוים…

MADERA 12 באוגוסט 2013

רגע השיא בכתבה – טביב כולו נרגש מספר איזה פחד היה שזרקו את הרימון ואיך כל השכונה רעדה והבת בת שנתיים עשתה סלטות ואישתו היתה בשירותים.
הוא בכלל לא היה בארץ שזה קרה!! ביזיון של תחקיר..

אודי 11 באוגוסט 2013

"איך זה יכול להיות שעבריין מורשע קיבל אישור להיות בעלים של קבוצה בארץ, בעוד שיש לו אחזקות בקבוצה אחרת"
עבריין מורשע-באיזה ערכאה הוא הורשע,תגלה לנו,ואיך נותנים לעבריין מין להיות בעלים של קבוצה (לא שמעתי אותך מצייץ)?
הוא ויתר על כל האחזקות שלו בהפועל.
הוא שדד קופות -תתבע אותו .

ודרך אגב איזה חלק בגוף שלך כואב בדיוק על טביב .
שחוג אדום היה מרגיע אותך.

מחכה לתגובה שלך

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

מצטער, אני לא מגיב לאנשים אלימים מילולית

B. Goren 11 באוגוסט 2013

מתוך ויקיפדיה:

טביב הורשע ארבע פעמים בבתי משפט, בביצוע עברות שונות: התחזות לאדם אחר במטרה להונות, שימוש במסמך מזויף, קבלת דבר במרמה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

הרשעותיו באו על רקע סכסוך גירושין עם אשתו הראשונה. בשנת 1991 על מנת להתגבר על צו עיכוב יציאה מהארץ נגדו וכדי להתחמק מתשלום מזונות לאשתו הראשונה, הגיש בקשה לקבלת דרכון תחת שם בדוי (שאלתיאל דאויל), רכש כרטיס טיסה בשם זה וברח לחו"ל. לאחר חצי שנה שב לישראל עם הדרכון המזויף ונתפס במשטרת הגבולות. טביב הורשע על פי הודאתו בעבירות הנ"ל, ונדון בבית משפט השלום בכפר סבא לשישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ולקנס כספי בסך 15,000 ש"ח.

מספר חודשים לאחר מכן באו שוטרים לביתו של טביב וביקשו ממנו להזדהות. טביב הזדהה תוך שימוש בשם בדוי (רמי יצחק) וטען שאין בידו תעודה מזהה. השוטרים לא האמינו לדבריו כמובן, וטביב הורשע בהמשך בעבירת הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ונענש ב-6 חודשי מאסר על תנאי.

דור בלוך 11 באוגוסט 2013

אמן

B. Goren 11 באוגוסט 2013

יפה כתבת גרייזס.

גואל 11 באוגוסט 2013

מצד אחד צודק ב 100%.
מצד שני, אפילו באתר הזה, שהוא לכאורה אתר מאוד איכותי, חבר שלך לכתיבה כתב על משחק נ.ב.א:
"לדעתי הנסברו בכלל לא שיחק". מה זה לדעתי??!! ראית את המשחק או לא ראית את המשחק? נרדמת באמצע?? ועכשיו אתה לא סגור אם הוא שיחק כמה שניות? לכל הפחות תכנס לאתר ותבדוק נתונים סתם כדי לא לצאת מפגר.

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

אתה חייב לזכור שדה באזר הוא לא אתר עיתונאי אלא אתר בלוגים ולכן הוא לא מחויב לסטנדרטים עיתונאים. הוא בא להביע דיעה, לא לדווח. זה לא אומר שצריך לעשות טעויות או לחפף, אבל הסטנדרטים שבו הוא נשפט הם שונים

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

כמו שהבהרתי בעבר, תגובות מעליבות או אגרסיביות מדי לטעמי יימחקו לאלתר.
אני לא אסבול אלימות מילולית בבלוג שלי. ובטח לא שיאשימו אותי שאני אוהד הפועל

דגש 11 באוגוסט 2013

הצחקתני…

איציק 11 באוגוסט 2013

אוהד הפועל!!!

תומר חרוב 11 באוגוסט 2013

אבל אתה אכן אוהד הפועל(כפר סבא)

MOBY 11 באוגוסט 2013

תודה שאתה מבזבז את הזמן שלך על כתבות טפלות במדיה הכתובה והמשודרת.
לא הייתי מודע בכלל על הכתבות הללו, לא מכיר את הכתב (מה זה אומר עלי כצרכן ספורט?). ואת מורנו כבר לא ראיתי 6-7 שנים.
לא חבל?
היית יכול לרוץ 30 ק"מ לקראת מרתון.

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

תשמע, אני מסתכל על שנה שעברה, שבדיוק בתקופה הזאת הייתי בשיא האימונים למרתון, ואין לי מושג איך עשיתי את זה. אם אני מצליח לרוץ שלוש פעמים בשבוע שמונה ק"מ אני מרוצה

אורן 11 באוגוסט 2013

אריאל,
הזדהתי עם כל מילה.עם רז שכניק המצב די אבוד(ראה הראיון שלו עם פניני אחרי התקרית עם שולדברנד),אבל חשבתי שמורנו יותר נורמלית.
פתטי.מחכה לראיון הבא שלה על האבהות הנהדרת של אחד ממשפחות הפשע.

איציק 11 באוגוסט 2013

אני מסכים עם טענות הרדידות העיתונאית, והדוגמאות שנתת מעליבות את העיתונאי יותר מאשר אותנו הצרכנים. לצערי הרב לא ראיתי לא את העיתון ולא את טלי מורנו. יש לי רק הערה אחת לדיון. אם האיש מעניין, לא חובה להיות מקצוען בתחום שלו (למשל ספורט) כדי לעשות כתבת צבע. צריך להיות מוכן ולשאול שאלות לעיניין, אך הדגש אולי על הילדות, העסקים ועוד. הספורט לא חייב להיות במרכז. הרי זה יהיה בסדר גמור אם כתב ספורט יעשה כתבה על דן חלוץ, בגלל העיניין בו, והוא לא חייב להיות מומחה בחוץ וביטחון (למרות ששאלות בנושא יכולות לעלות והעיתונאי, גם אם הוא עיתונאי ספורט, חייב להיות מוכן מראש). כלומר הרדידות לא נובעת מהעובדה שהם לא עיתונאי ספורט אלה כיוון שהגיעו לא מוכנים. השאלה היא אחרת, למה שיבואו מוכנים. משלמים להם הון כסלבריטאים (לפחות טלי מורנו) ולא בגלל עומק הכתבות, אז למה שתתעמק?

דגש 11 באוגוסט 2013

בסופו של דבר הדברים ידועים. יש חוסר צביעות רצון גדול מתקשורת הספורט מהרבה כיוונים. המקרה שלך זה אנשים מחוץ לתקשורת הספורט אמנם, אבל מן הסתם מישהו מבפנים עשה להם את התחקיר.
תלונות על ניגוד עניינים, חוסר מקצועיות שטחיות, חוסר סבלנות וחוסר כבוד.
עכשיו צריך לראות מה עושים עם זה.
אני לא מבין למה אתרים שלא מבקרים בהם לא מנצלים את ההזדמנות ומנסים להציג אתר קצת יותר בוגר ומקצועי מהיתר, אתר sport2 של צ'רלטון. במקום זה הם מתחרים בהתלהמות הפתטית של היתר. בזבוז.

איציק 11 באוגוסט 2013

אהבתי "חוסר צביעות רצון" :-)

דגש 11 באוגוסט 2013

נראה שכל רבדי המוח שלי מתוסכלים מתקשורת הספורט הישראלית…

דרור 11 באוגוסט 2013

אולי הבעיה הכי גדולה שאין למעשה שום קריטריונים לעיתונאות. אתה לא צריך ללמוד שום דבר כדי להיות עיתונאי. אתה לא צריך אפילו תעודת בגרות או יכולת כתיבה מרשימה. בדרך כלל קשרים טובים מספיקים (בטח בעיתונות בתחתית הסולם – מקומונים, חינמונים ודומיהם).
בגלל שאין קריטריונים, אין גם שום אפשרות לכללי אתיקה. כתבה עיתונאית לא צריכה להיות מבוססת על עובדות. בטח לא על עובדות בדוקות. ראיון עם אדם מסוים לא מחייבת הודעה על קירבה כלשהי, משפחתית, כלכלית או אחרת. אתה יכול לעשות מה שבא לך.
התוצאה היא מצד אחד עיתונות ירודה (לעיתים. יש גם חריגים), ומצד שני יחס מזלזל בדיווחים המופיעים בה. כשאין אפשרות לדעת מה נכון ומה לא, מה מבוסס על אמת ומה מניפולציה שלה, אין שום סיבה לקחת ברצינות את הדיווחים הללו.

גילי 11 באוגוסט 2013

גרייזס, חבל להוציא אנרגיה על סיקור הספורט בישראל שרובו נגוע בצורה בוטה בניגוד ובקידום אינטרסים אישיים.
במקום זה, הבייסבול מתקרב לישורת האחרונה בזמן שMVP אחרי MVP נתפסים על סמים והרוצחים "לכאורה" חזרו לשחק פוטבול ולמסור אינטרספשנס (אוי סנצ'ז אוי). היה קיץ מעניין ומחכה לנו חורף סוער

ניתאי 11 באוגוסט 2013

יום אחרי שאני קורא תחקיר של אישתון אני מתפלא איך הוא לא פותח את מהדורות החדשות.

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

לגמרי. כי זה פשוט לא מעניין אף אחד, הרבה יותר קל לעשות כתבה על התנאים באיזה צימר או יחסי ציבור לאיזה סרט חדש של בר רפאלי

איקו 11 באוגוסט 2013

אריאל – בלוג ענק.
אתה כ"כ צודק שזה פשוט עצוב.
ואגב, מחזק את ידיך – תגובות אלימות לא ראויות.

גיא 11 באוגוסט 2013

מעניין אותי יותר לדעת מה חושבים פה דווקא על כתבים שכותבים כתבות צבע מ-ONE, ערוץ הספורט ו-וואלה (דווקא כתבות צבע זה הצד החזק של וואלה).
בכל מקרה, על חוסר האמינות של אתרים אלה נאמר הרבה. וגם על האי דיוק. על דורון בן דור. אופירע אסייג. כולם…
תת רמה, הדבר היחיד שאני יכול להגדיר פה. אי אפשר להאמין לידיעות במדינה הזאת, בכל ידיעה צריך שיהיה לך רגע של ספק. האתר היחיד שאני יודע שהוא אמין בצורה קטנה הוא ספורט פי כמה, שבאמת פונה לדוברי המועדון ולא ממציא ידיעות בעצמו.

אש התמיד של השטות 11 באוגוסט 2013

אתה צודק, העתונות בארץ ובעיקר עתונות הספורט לא עוסקת בדברים החשובים. מספיק לשמוע את התוכניות שיש כל יום בערב ב103 ו102. פרימו הקוף שלמה שרף, נגד אייל ברקובי. וההיא שאת שמע אין להזכיר, הדיונים ברמה של שוק.

תחקירים על מכבי ת"א שנעצרו תמיד, כתבות על פשע בספורט שרומזות (בארץ וכלכליסט) וזהו. נראה לי רק דסקל אוריאל מכלכליסט מנסה, אבל תכלס זה לא מעניין את ההמון.

אש התמיד של השטות 11 באוגוסט 2013

זה אמור היה להיות פרימו, הקוף (אני לא טוען שפרימו הוא קוף) יש עבורו הגדרה אחרת…

martzianno 11 באוגוסט 2013

העניין הוא שפשוט כבר אין בושה לאף-אחד.
בעלי ההון מחזיקים בתקשורת ומשתינים עלינו מהמקפצה. כבר אין עיתונאים יש עושי-דברם.
למה להחזיק עיתונאי רציני במשכורת גבוהה אם אפשר להעסיק איזה ילד שיכתוב מה שתגיד לו?
מקצוע העיתונות מת מזמן וזה נכון בכל העולם, לא רק בישראל.
על כל אחד מן השמות שהזכרת למעלה חבל להרחיב את הדיבור.

ירון מלמד 11 באוגוסט 2013

"איך זה יכול להיות שעבריין מורשע קיבל אישור להיות בעלים של קבוצה בארץ"

לא הבנתי, אתה מדבר על טביב, או על רמון, או על שניהם?

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

במקרה הזה דיברתי על טביב, כי בו עסקה הכתבה. אם הכתבה היתה עוסקת ברמון ולא מזכירה את זה – על זה הייתי מדבר.
או בקיצור, כל מי שחושב שאני עוסק בו בטביב או בדני נוימן פשוט טועה. זה בכלל לא העניין מבחינתי, אלא הכתבות החלטוריסטיות שעסקו בהן.
במאמר מוסגר אני רק יכול להגיד שמקרה חיים רמון, עם כמה שהוא לא מוסרי במיוחד, לטעמי בחיים לא היה צריך להגיע לבית משפט. אם רמון היה קצת יותר חכם ומתנצל, אם זה לא היה קורה בדיוק ביום של פתיחת המלחמה ואם לא היו מחליטים לשים צלב גדול עליו בפרקליטות – בחיים זה לא היה הופך להרשעה. מה שרמון עשה זה לא בסדר, אבל זה בטח לא היה צריך להיות פלילי. אני ממש לא מחסידיו של רמון – אני די מתעב אותו כבן אדם וכפוליטיקאי, אבל זה היה באמת מסע צלב שעשה צחוק מהחוק להטרדה מינית

תולעת 11 באוגוסט 2013

ומה היה קורה אם אשתו של טביב לא הייתה מוציאה צו עיכוב יציאה מהארץ?

דרך יפה להגדיר שר בכיר שמנשק בכח חיילת "לא בסדר".

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

עם כל הכבוד, אין בין שני הדברים שום דבר. טביב הלך וזייף דרכון כדי לברוח מהארץ. יש פה בבירור כוונה לעבור על החוק.
במקרה של רמון, הוא פירש לא נכון את הכוונות של החיילת, נישק אותה, היא אמרה לו לא – ובזה זה נגמר. אז לא, אני לא יכול לראות את זה קורה לי, וכן, זה באמת לא בסדר. אבל פלילי? בחיים לא שמעתי על תביעה פלילית מהסוג הזה. מעולם לא.
ובואי לא נשכח את ההאזנות שבוצעו אחרי זה לרמון – היה פה מסע צלב מתוזמן היטב נגדו.

תולעת 12 באוגוסט 2013

מאחר ותוכן העדויות כמו גם תיקי המוצגים לא נחשפו לציבור באף אחד מהמקרים, ובהנחה שמערכת המשפט עובדת באופן תקין (שזו הנחה די מרחיקת לכת) אין לנו אלא להסתמך על הכרעות הדין שמצאו, בשני המקרים, שהייתה כוונה לעבור על החוק. אגב חיים רמון לא הורשע ב"הטרדה מינית" או בפירוש לא נכון של סיטואציה, אלא במעשה מגונה על כל המשתמע מכך בהקשר של היסוד הנפשי ודרישת הכוונה.
למה במקרה אחד אתה חושב שנעשה לרמון האומללון עוול נורא על ידי המערכת, ובמקרה השני אתה מקבל את הכרעת בית המשפט בעניינו של טביב כאמת מוחלטת?

יניב – לא הבנתי למה בדיוק צריך לחכות ומה ההרשעה הצפויה של טביב תוכיח בהקשר הזה. אם הטענה היא שמי שהורשע (אי פעם) בעבירה כלשהי לא יכול לנהל קבוצת כדורגל אז לא טביב ולא רמון ראויים.
אגב גם כנגד הקפטן שלכם עומד ותלוי תיק בבית משפט השלום בעבירת אלימות.

אריאל גרייזס 12 באוגוסט 2013

מי זה הקפטן "שלנו"?

תולעת 12 באוגוסט 2013

זה היה בתגובה ליניב והקפטן שלו הוא שי אבוטבול.

אריאל גרייזס 12 באוגוסט 2013

עד כמה שאני יודע, אין הגבלה על שחקנים להיות בעלי עבר פלילי, אבל יש כזאת על בעלים של קבוצות.
בכל מקרה, טביב הוא לא העניין של הכתבה הזאת, מי שעשה עליו כתבה ולא שאל את השאלות המתאימות, הוא העניין

יניב - אדום עולה 12 באוגוסט 2013

אוקי- אז בואו נחכה לסיום המשפט הנוכחי של טביב על הכאת קטין והסתרת ראיות ונדבר.

קורא 11 באוגוסט 2013

בתור עיתונאי אני יכול להגיד לך שהבעיה האמיתית היא לא בעיתונאים (רק) אלא בבעלי העיתונים. עיתונאים מוכשרים כרגע בורחים מהמקצוע הזה כמו מספינה טובעת כי הספינה אכן טובעת, ומי שמצטרף הוא ילדים שמוכנים לחיות עם שכר של 7000 שקל בחודש. עליהם מטילים משימות רבות שלא משאירות להם שום מקום לכתוב אף כתבה ברצינות ולעומק, ולכן הם מחפפים, פשוט אין להם זמן. הכל עניין של כסף ובעיתונות של היום אין מקום לקצפת, רק למוצר הבסיסי והירוד.

אני לא רוצה להתחיל למנות את הכותבים המוכשרים שעזבו את העיתונות בשנים האחרונות, החל מדורון רוזנבלום וכלה בגיא לשם, התחקירן הכי טוב שאי פעם הכרתי שהיום לא כותב בשום מקום, לצער כולנו.

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

ממה שאני שומע 7,000 שקל זה שער טוב לעיתונאי היום..
מסכים באופן עקרוני. אבל כשאני רואה מישהי כמו טלי מורנו, מה שמוגדרת כ"טאלנט" שמרוויחה בטח סכומים משמעותיים כל חודש, עושה כתבה כמו מה שהיה שם ביום שישי, או אפילו רז שכניק שהוא כתב בכיר בידיעות, עושה ראיון מביך כמו מה שהוא עשה עם נוימן – קשה לי להאשים את בעלי העיתונים בלבד. מרוב שהורידו את הסטנדרט, גם עיתונאים "אמיתיים" כבר לא יודעים לזהות מה נכון ומה לא.
אני באמת מסתכל על המורנו הזאת ותוהה – איך אין לה בושה לשדר כזה דבר?

איציק 11 באוגוסט 2013

אריאל,
אני מאוד מסכים עם כל מה שכתבת, אבל בינינו, כדי לדעת מזה טוב ומזה לא טוב צריך רפרנס. מאיפה יהיה לה רפרנס למשהו טוב? האם אתה מצפה שהיא תהיה הרפרנס? למה, בגלל שהיא טאלנט? טאלנט צריך להראות טוב ולדבר רהוט. על שני הפרמטרים האלו היא עונה. אני באמת חושב שאתה ניטפל לאדם הלא נכון. היא לא עיתונאית, היא טאלנט. היא קריינית חדשות שנתנו לה להכין כתבה, וזה התוצר הצפוי. אשמה לא היא כי אם מי שנתן לה לעשות כתבת תחקיר, אני בטוח שהיא עשתה את המקסימום, ואולי לא ביגלל שהיא לא יכולה יותר טוב, כי אם אף אחד לא לימד אותה, וסיפרו לה שהיא טובה, אז זה מה שהיא יודעת. לא כל תחקירן יכול להיות קריין טוב ולהיפך. יש מקצועה וכל מקצוע דורש התמקצעות. היום כל דוגמנית יכולה להיות זמר במחזמר, שחקנית ומנחת טלביזיה, אז למה קריינית לא יכולה להיות תחקירנית.

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

נו, היא לא ילדה. היא עובדת בטלוויזיה כבר כמה שנים טובות. היא יודעת בדיוק מה זה תחקיר טוב, עובדה שמזכירים בכתבה כמה דברים מאירועים של טביב כמו האישום נגדו בהכאת ילד או ההרשעה שלו – והיא נותנת לו לנפנף את זה כאילו זה כלום.
ברור שהיא לא האשמה היחידה – מי שערך את הכתבה בצורה מגמתית, מי שעשה את התחקיר, מי שהפיק – כולם. אבל זה לא איזה עיתונאי סוג ז' שעשה את הכתבה והתירוץ של אין זמן או אין כסף לעשות תחקיר ראוי לא תופסים פה.

איציק 11 באוגוסט 2013

אבל הטענה שלי שהיא לא עתונאית היא קריינית חדשות, ומי שלוקח קריין להיות תחקירן אשם. שלח מורה למתמטיקה ללמד גאוגרפיה רק בגלל שהוא במקצוע ההוראה ותקבל…

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

מורנו עושה כתבות במשך שנים. זה חלק מהעבודה שלה. ואפשר לחשוב שאם אתה מגיש חדשות אתה לא יכול לעשות כתבות טובות. מיקי חיימוביץ' לא עשתה כתבות טובות? חיים יבין? הבחור שלידה, אלון בן דוד, היה במשך שנים כתב צבאי.
קרייני חדשות תמיד רוצים שנתייחס אליהם כיותר מאשר סתם פרצוף יפה. אז שיוכיחו את זה

איציק 11 באוגוסט 2013

אני מסכים שיש כאלו שיכולים, כנראה שהיא יכולה פחות.
אני מסכים שהיא רוצה שנתייחס אליה כיותר מסתם פרצוף יפה, אבל לא יצא לה.
אז מה צריך לעשות. קודם כל הביקורת שלך במקום. ואחרי שאמרנו זאת, לא ניתן להסיר אחריות מהממונים עליה שאיפשרו זאת.

חנבוב 11 באוגוסט 2013

היה יותר מכובד אם היית פותח את הטור ומספר לנו שאתה אוהד הפועל.
למה אתה בא בטענות לכתבי הספורט אני לא מבין? הרי כל הספורט שלנו בארץ רקוב ומנוהל כולו ע"H עסקנים שהדבר היחידי שמעניין אותם זה התלוש בסוף החודש. טביב לא היה נותן לאף אחד ראיון אם הוא לא קובע בו הכל, הוא דמגוג שגם בערוץ שמשלם לך משכורת, ערוץ הספורט יש לו סנגור/חבר/פה שעונה לשם שלמה שרף שרק מגן עליו. למה לא לבוא בטענות ללוזון שמכניס את מי שנוח לו להכניס להתאחדות לכדורגל או מי שנוח למרכז הפועל להכניס? למה לא לבוא בטענות לקבוצות המגזר שמוכרות אחת לשניה משחקנים כל סיום עונה? למה כל העיתונות בארץ פוחד לצאת בגלוי נגד המאפיה של משפחת לוזון? כי הכל פה מנוהל מאינטרסים אישיים. וכן אני אוהד ביתר

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

היה יותר מכובד אם היית שואל אותי אם אני אוהד הפועל. כי התשובה היא שלא. יותר מכך, אני די מתעב את הפועל.
ואם היית קורא קצת יותר את הטור, היית מבין שהטענות שלי הן לא נגד טביב ולא נגד נוימן, אלא נגד העיתונאות. וכן, אותה עיתונאות עושה עבודה גרועה בכל אחד מהדברים שרשמת. שני הדברים שעליהם דיברתי קפצו לי לעין ביום שישי האחרון, ככה זה.

איציק 11 באוגוסט 2013

מה שאתה כותב עוד יותר גרוע. אם טביב קבע את השאלות היה צריך לבטל את הכתבה מיד. אין טעם בכתבה כל-כך מוטה. אם מורנו בכול זאת עשתה את הכתבה זה הרבה יותר גרוע מהשיטחיות עליה כתב גרייזס.

אריק 11 באוגוסט 2013

יפה גרייזס.

פיצ'י דובינר 11 באוגוסט 2013

בכתבה של טלי מורנו ראים את טביב הצדיק חונה חניית נכים ולא טלי מורנו לא הבאמי ולא אף אחד חשב להגיד לו " אלו אדוני !!!" ???
בושה בחרפה גועל נפש הההעוד פרט קטן : קיסיס בעלה של טלי חבר קרוב של טביב

אריאל גרייזס 11 באוגוסט 2013

כן, היא כביכול נתנה גילוי נאות במהדורה עצמה לפני פתיחת הכתבה, אבל זה היה מין גילוי נאות מהשפה ולחוץ ומה שעוד יותר חמור זה הגישה הזאת שגילוי נאות מכשיר הכל. אם יש לך קשרים אישיים לבן אדם, אין שום סיבה שאת תעשי עליו כתבה עיתונאית. שום סיבה

ג'וני 12 באוגוסט 2013

90% מהאנשים שמועסקים בעיתונות הספורט אין להן מושג בספורט
ככה זה שאצלנו לא לומדים תקשורת ספורט אלא להיות כתבלב חצר לענייני כדורעגל.

כסיפוביץ 12 באוגוסט 2013

זבובים נמשכים לחרא.
זו מהותו של עיתונאי ממוצע היום.

תודה לערוץ הספורט ואתר אחד שביססו את מעמדם כעמודי תווך בתרבות הספורט הישראלית.

פסח 12 באוגוסט 2013

פתרון התעלומה ברור – רמת עתונות הספורט ירודה עד אפסית. ומכאן, האילוץ המחייב לשלוח עתונאים שתחום "מומחיותם " אחר.
למעשה משולים בעיני עתונאיי הספורט (משה פרימו כמשל) לבדיחה על הסיבה לפעילותם של שוטרים בזוגות. בעוד האחד יודע לקרוא חברו יודע לכתוב. דו"ח זילכה לימדנו שהבנת הקרא (והנשמע) בקרב חביבינו העתונאים – מביכה. ממש.
ולסיכום ,אגב ניגוד עננינים, האם אינך משתומם על היות הכתבים המסקרים אוהדי הקבוצה המסוקרת. או לחילופין אוהדי הקבוצה היריבה. אמת, חוסר אוביקטיביות שכזה מחלחל גם למדורים אחרים, אך בשל הרגשות העזים המעוגנים בספורט העניין מובהק ובוטה יותר.
ועוד

איציק 12 באוגוסט 2013

עם לספר בדיחה, אז עד הסוף. בסוף שואלים למה השוטרים לוקחים כלב. והתשובה, בשביל לחשוב. מה האנלוגיה לעיתונות הספורט ולעיתונות בכלל לא יודע, אבל בהחלט יש מחסור בעיתונאים חושבים ועיתונאים עם רמת ביקורת עצמית גבוהה, אבל גם בזה לא צריך להכליל. יש גם טובים.

קיש 12 באוגוסט 2013

טור עצוב מאוד, בגלל שהוא כל כך נכון.
הבעיה היא, כמובן, הרבה יותר עמוקה. אנחנו רפובליקת בננות, מדינה קטנה מדי, ולכן אין פה באמת, בעצם, בכלל "עיתונות".
הכול זה אינטרסים, כל אחד בכל מקום מכיר מישהו שהוא רוצה לרצות, ומישהו אחר שהוא רוצה לפגוע בו. כל כתבה/טור/אמירה/תמונה מגיעה ממניע כזה או אחר, הכול קומבינות וקשרים ואינטרסים.
בעיתונות הספורט, לפחות, הדברים הרבה יותר פשוטים ושקופים, ולכן בדרך כלל יותר מצחיקים ממטרידים.
הרי כולם יודעים שארבל כבר היה צריך לפרוש לפני עשר שנים, ושנוימן לא מסוגל להוציא משפט עם שתי מילים שיש ביניהן קשר והקשר, אבל זה בעיקר מביך, ומעורר גיחוך. לא באמת פוגע בשום דבר ובאף אחד. פרצופה של המדינה.

אריה 12 באוגוסט 2013

אני מוצא את עצמי שוב ושוב כועס כמעט על כל משפט פרשנות שנאמר בטלויזיה על ידי מי מהפרשנים בכל אחד מערוצי ותוכניות הספורט.
מי שיראה תוכנית פרשנות אחת של גארי נוויל בכל יום שני במשדר "המשחק המרכזי" של הפריימרליג יבין כמה אנחנו רחוקים מפרשנות ספורט ועוסקים בטינופת שמסביב.
אגב, מאמן נבחרת אנגליה ,רוי הודג'סון,מינה את גארי נוויל לעוזר מאמן הנבחרת מיד אחרי ששמע את הפרשנות שלו לאחד המשחקים.
ואנחנו ,נישאר עם ארבל העילג ,נוימן המיותר ופרימו שמה שצריך לתאר אותו ואת יכולותיו הן מילים שרצוי שלא אכתוב כאן.
מעטים אנשי המקצוע במקומותינו שמפרשנים את המשחק ולא את כל מה שמסביבו.
כל עוד כולם ימשיכו להתחרות באתר "ONE" ברייטינג נמשיך לסבול משידורי ספורט רדודים ומעליבים.

שלמה 12 באוגוסט 2013

לדעתי הדיון המקצועי על העיתונות קצת מחטיא.
לדעתי לא בהכרח נדרש שכתבה גדולה במגזין תיעשה ע"י עיתונאי מקצועי מהתחום. מה שחשוב הוא שילוו את העיתונאי תחקירנים מקצועיים ורציניים, שהעיתונאי ילמד את החומר לפרטיו ושהעיתונאי יבוא בגישה אוביקטיבית (גם אם לא מדובר בתחקיר)ולא במטרה מראש לעשות כתבה חד צדדית במיוחד כשמדובר בנושא שברור ללא שום ספק שהוא קונטרוברסלי.
תראו לדוגמא מידי ערב את ירון לונדון: האיש לא מבין לעומק ברוב הנושאים בהם הוא עוסק ובכל זאת מקבלים את התחושה שיש לו ידע כללי ושהוא למד את הנושא הספציפי לבוריו (להבדיל ממוטי קירשנבאום).

שלו 12 באוגוסט 2013

קראתי, ואני חושב שאם הפרסום עוסק בעיתונות ומצבה, אולי היה נכון יותר להתחיל בגילוי נאות.
לדוגמה,
אני אוהד מכבי ת"א, רומא ומנצ'סטר יונייטד.
ממש לא אוהב את בית"ר והפועל.
וכעת אומר את דעתי על רמון וטביב.
אני חושב שאף אחד מהם ראוי לעמוד בראש קבוצת כדורגל,
שניהם עבריינים מורשעים, כל אחד בתחומו וחומרת ההרשעה לא קשורה לעניין.
יותר מכך לשניהם עבר "מקצועי" כזה שלא ברור לי איזה אינטרס יש למשהו בכלל לחשוב לתת להם את ההגה.

לגבי רמת העיתונות בארץ, גדלתי בבית שבו קראו מעריב ועל המשמר,
בית שבו "ידיעות אחרונות" היה מוקצה הרבה שנים, ואני שדבקתי ב"חדשות" בכלל הייתי מחוץ לקונצנזוס.
לצערי מות העיתון "חדשות" בישר את מות העיתונות האמתית,
ומאז העיתונות דועכת וזקוקה למוות מתוך רחמים.
והאמת אולי היא צריכה תפיסה חדשה כדי להבנות סביבה.
כבר בסביבות 15 שנה אני לא קונה עיתון, וכמעט 7 שנים מסתפק רק במהדורה האינטרנטית.
ככול שאני צורך פחות אני מגלה שזה פחות משמעותי עבורי, והיום אני יכול לומר שאני מבלה באתרים המסורתיים פחות מעשר דקות ביום.
את הטלוויזיה הישראלית אני צורך אך ורק בתחום הספורט וגם זה עבור שידורים מקומיים, תודה לאל שצלחת הלוויין מאפשרת לקבל את הסחורה האירופאית, בזול יותר ואיכות גדולה יותר.

תנטשו את ערוצי הכבלים, את העיתונות המגויסת ובסוף היא תיסגר או תשתפר, אין אפשרות אחרת.

אנונימוס 12 באוגוסט 2013

איך נלין על עיתונות הספורט וטלי מורנו, כשאפילו המומחים לתחקירים לא שומרים על סטנדרט גבוה? אני זוכר היטב לפני הבחירות הקודמות לרשויות המקומיות של כתבה רביב דרוקר ושלח שהייתה כולה שיר הלל וחנופה למרואיין, אחד מר רון חולדאי.
העיתונות בארץ במצב גרוע, מלמעלה עד למטה

אריה 13 באוגוסט 2013

זה רק אני או שבערוץ/אתר המכובד המשמש כבמה לבאזר גם לא ממש אוהבים ביקורת על פרשנים ולכן הורידו את ההפנייה בדף הבית לדף זה.
מוזר.

Comments closed