דברים שלמדנו בשבוע 4 (והימור להערב)

למה מאט שאוב אף פעם לא יקח קבוצה לסופרבול ומה בדיוק הבעיה של ג'יי קאטלר?

ככה, בנקודות, כי אוטוטו משחק העונה מתחיל

1. ביום ראשון הימרתי גם על מאט שאוב וגם על ג'יי קאטלר שינצחו. אברהמי טוען שצריכות לרדת לי שתי נקודות בהימורים על זה, והוא צודק. במיוחד לגבי מאט שאוב. מי שראה אותו זורק את הפיק-6 מול סיאטל, כשהוא מוביל ב-7 עם כמה דקות על השעון, מבין עד כמה השחקן הזה בחיים לא יקח קבוצה רחוק בפלייאוף.

2. ניסיתי לחשוב לעצמי מה ההבדל בין ק"ב כמו שאוב לבין איליי מאנינג או ג'ו פלאקו, שגם הם מראים חוסר יציבות משווע ודווקא כן הצליחו לקחת אליפות והאם זה אומר שגם לשאוב יש סיכוי.

התשובה שנתתי לעצמי היא שמאנינג ופלאקו אולי לא יציבים אבל חוסר היציבות שלהם משתנה ממשחק למשחק. הם מסוגלים לתת משחקים טובים לצד משחקים רעים. כששלושה או ארבעה משחקים טובים מתחברים, הם גם יכולים לקחת אליפות.

במקרה של שאוב, חוסר היציבות הוא בתוך המשחק. אני לא זוכר ק"ב שמסוגל לעליות וירידות כאלו תוך כדי משחק. גם אם הוא נותן חצי ראשון מעולה, אתה לא יכול לסמוך עליו שגם בחצי השני הוא ישחזר את זה. אולי אפילו להיפך – אתה יכול לסמוך עליו שתוך כדי המשחק הסטטיסטיקה שלו תתאזן.

schaub

3. וזה גם למה ג'יי קאטלר אף פעם לא יהיה ק"ב באמת טוב. אני שומע את הסיפורים על האופנסיב ליין שלו, על מייק טייס, על לובי סמית כבר שנים. אבל האמת הפשוטה היא שק"ב טוב עושה את האופנסיב ליין שלו לא פחות ממה שהאופנסיב ליין עושה את הק"ב.

תסתכלו את מספרי הסאק של ק"בים גדולים כמו בריידי או פייטון ותראו עקביות לאורך כל השנים. למה? אולי היו להם שחקנים מצוינים באופנסיב ליין, אבל בעיקר כי הם שחקנים שיודעים להתחמק מהפאס ראש (בריידי, שאין דרך להגדיר את היכולת שלו לזהות שחקן הגנה לידו אלא כחוש שישי) או פשוט לשחרר כדור מאוד מהר (פייטון, שהריקוד שלו עם הרגליים מדהים כל פעם מחדש.).

עכשיו תסתכלו על אהרון רוג'רס או ביג בן ותראו בדיוק תופעה הפוכה – מספרי סאקים גבוהים מאוד, למרות שהם ק"בים מצוינים. הסיבה? הם מחזיקים בכדור הרבה יותר.

4. בואו נחזור שניה לקאטלר. לקאטלר, לא משנה מי שומר עליו, יש שתי בעיות עיקריות, שגם חמישה פרו-בולרים לפניו לא יפתרו.

אחד, הוא מחזיק את הכדור יותר מדי. שתיים, הוא מחזיק את הכדור הרבה יותר מדי.

טוב, אז שלושה דברים. השלישי הוא, שכשהוא נלחץ מההגנה, בגלל שהוא החזיק את הכדור יותר מדי, הוא משחרר אותו גם אם אין לו מטרה טובה, מה שמוביל להרבה חטיפות.

אז הרבה סאקים, הרבה חטיפות. בדיוק סוג הק"ב שאתה לא סומך עליו. האם זה יכול להתחבר יום אחד לריצת פלייאוף סטייל איליי? האמת, כנראה שכן. אבל מול הגנות שמלחיצות, כמו שהוא יראה בפלייאוף, הוא מאבד את קור הרוח שלו (בדיוק כמו שאוב, ובניגוד לאיליי, למשל, שהוא שיא הקוליות) ולכן, לא הייתי שם את הכסף שלי על זה.

5. אני שומע הרבה קולות שכבר מדברים על עונה מושלמת של דנבר. על קבוצת התקפה בלתי עצירה. היה אפילו מגיב שהלך עד להגיד (אני חושב אצל דורפן) שלאף קבוצה אין סיכוי אפילו של 40% לנצח את דנבר.

ובכן, תנו לי שניה לצנן את החגיגה.

נכון, ההתקפה של דנבר נראית בלתי עצירה רוב הזמן (אם כי התלהבות מהתקפה שחגגה על האין הגנה של פילי היא טיפה מוגזמת, לדעתי) וכן, פייטון נראה בלתי עציר.

אבל אם נבדוק לעומק, נראה שדנבר ניצחה שתי קבוצות של 1-3, קבוצה אחת של 2-2 ועוד קבוצה של 0-4. כלומר, מאזן מצטבר של 4-12. זה לא אשמתה של דנבר כמובן, אבל זה בטח לא אומר כלום לגבי היכולת של קבוצות קצת יותר טובות לעצור אותה.

דבר שני, ההגנה שלה לא היתה צריכה עדיין למאמץ לעצור קבוצה טובה, למעט אולי בולטימור במחזור הראשון. לדנבר יש הרבה בעיות עדיין בהגנה, בעיקר בלחץ על הק"ב, ויהיה צריך לבחון אותם מול ק"ב טוב באמת ולא ליצנים כמו טרל פריור או מייקל ויק.

והדבר הכי חשוב – עד עכשיו, אף אחד לא הציב אתגר בפני פייטון. מה שפייטון עושה עד עכשיו הוא לא אנושי, זה נכון, אבל אם נבחן את סגל הרסיברים שלו לא נמצא שם אף רסיבר על (כמו, נניח, רנדי מוס שהיה לבריידי בעונת השיא שלו, שלא לדבר על האריסון את ווין שהיו לפייטון באינדי) ולכן יהיה מעניין לראות קבוצה שמצליחה להחזיק את הרסיברים של הברונקוז ואת היכולת של פייטון להתמודד עם זה.

אם הייתי צריך להמר על דבר אחד לגבי דנבר השנה, זה שפייטון ישבור את שיא הט"ד. אבל עונה מושלמת? לא הייתי מרחיק עד כדי כך. לפחות לא עדיין.

6. דבר אחד אני אתן לזכות דנבר והוא חשוב מאוד – למרות העונה המדהימה של פייטון ועם כל השיאים שהוא שובר, הם לא זונחים את משחק הריצה.

נכון שיכול להיות שחלק נכבד מהניסיונות הללו הגיעו בגארבג' טיים, אבל עדיין – בכל משחק כמעט הברונקוז מריצים את הכדור 30-35 פעם.

אטלנטה – תלמדו!

7. מה שאמרתי על מאט שאוב – אז אנדי דלטון. אוי, אני הולך לשלם על זה במשחק של סינסי מול הפטס ביום ראשון.

8. מעניין היה לבדוק כמה פעמים היו לנו 5 קבוצות עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים – אני מניח שמדובר במשהו די נדיר. מה שעוד יותר מעניין זה שיש לנו גם 4 קבוצות על מאזן נקי מניצחונות ואם את קנזס לא ראינו מגיע בחלק הראשון, אז את הג'איינטס או הסטילרס בטח לא ראינו בחלק השני. נדמה שהשנה יותר מתמיד הפערים בליגה חריפים. ואולי זה סתם עניין של לו"ז שמתישהו יתאזן.

9 לאלו שאומרים שאין טאנקינג ב-NFL, אני נותן לכם את הג'קסונוויל ג'גוארס

10 את ג'ינו סמית חושב שהוא כדורסלן, כבר ראיתם?

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

11. דונטה וויטנר מהניינרס החליט, בעקבות קנס שקיבל מהליגה על מכה חזקה שנתן, לשנות את השם שלו לדונטה היטנר (כאילו, מלשון היט, יענו מכה. מתוחכם). מעניין כמה זמן הוא חשב על השם החדש שהוא החליט לאמץ ועל האסוסיאציות שהוא עשוי לעורר. אין כמו שחקני פוטבול.

12. אמרתי את זה בהימורים, אבל עם הניצחון על טמפה זה אולי הלך קצת לאיבוד – קארסון פאלמר שחקן גמור. עד מתי אריזונה ינסו להביא תחליפים במקום את הדבר האמיתי?

13. ואחרי כל הבלאגן, הג'איינטס עדיין רק שני משחקים מראשות הבית שלהם, כשיש עוד 12 משחקים בקופה. אל תפסלו אותם כל כך מהר

14. מי היה מאמין, מחר בבוקר אחת מבין השתיים – קליבלנד או בפאלו יהיו עם מאזן חיובי.

כלומר, אם הן לא יסיימו בתיקו, שזה נדמה כמו התוצאה ההגיונית מהמשחק הזה. כי איך תבחר פה מי ינצח? בפאלו רק באו מניצחון גדול על בולטימור, אז אין מצב שהם משחזרים את זה. וקליבלנד? הם ניצחו שניים רצוף, עוד אחד?

טוב, אז אם חייבים להמר, אז נראה לי שההגנה של בפאלו יותר טובה והיא תפעיל לחץ על ק"ב לא מנוסה כמו הויר. בצד השני, מנואל הוא לא מבריק אבל לפחות לבילס יש משחק ריצה, מה שאין לקליבלנד בכלל (היי, נחשו למה?). 14-24 בפאלו.

וזאב אומר – קליבלנד 17-24

מותה של שיטה - דור בלוך
הופ הופ טרללה

No Comments

שי פרנסיסקו 4 באוקטובר 2013

רצת מהר : "כון שיכול להיות שחלק נכבד מהניסיונות הללו הגיעו בגארבג' טיים, אבל עדיין – בכל משחק כמעט הקולטס מריצים את הכדור 30-35 פעם"

הכוונה לדנבר כמובן.

ואני מסכים לגמרי עם הניתוח של דנבר, גם אני חשבתי לעצמי שראיתי את המשחק נגד פילי אתמול עוד פעם, שבעצם, פשוט לא הייתה להם תחרות. ובכלל, פילי רצו עליהם לא רע בכלל. בחצי הראשון איזה 3-4 דרייבים הלכו לאיבוד על עבירות (איך בכלל כותבים Penalties בעברית?). זה היה יכל להיות יותר צמוד מהתוצאה הסופית.

מאנינג אבל באמת חד, הוציא 3 דאונים ראשונים עם ה – Hard Count, פעמיים כדי לתת לדנבר ראשון וגול.

ואנחנו? מזל שיש ראמס. נקווה שיוסטון תבוא עצבנית, זה מתכון בטוח לעוד כמה טעויות טיפשיות של שאוב, כי סיאטל תופסת תאוצה, ואנחנו חייבים להגביר את הקצב.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

אין, עד סוף ימיו אני אכתוב על פייטון שהוא בקולטס. זה שטעיתי בזה רק פעם אחת בטקסט זה סוג של נס

נדב 4 באוקטובר 2013

א. לא הקולטס אלא הברונקוס!פייטון כבר עבר לפני שנתיים למרות שעדיין פייטון קולטס נשמע הכי טבעי.
ב. ב9 – איזה טאנקינג עשו הג'אגס? קליבלנד אני מבין אבל הג'אגס?

austaldo 4 באוקטובר 2013

ג'קסונוויל העבירה השבוע בטרייד לבולטימור את השחקן הכי טוב באופנסיב ליין שלהם תמורת בחירת דראפט.

austaldo 4 באוקטובר 2013

ג'ייק פלאמר היה כמו שאוב. דרייב אחד הוא ניראה כמו פייטון ביום טוב ובדרייב הבא הוא ניראה כמו מארק סאנצ'ז ביום רע.
אגב סאנצ'ז, הוא הולך לניתוח, הוא גמר את העונה וכניראה גם את הקריירה. הייתי יכול לכתוב מאמר שלם על מהלכים שגמרו לשחקנים את הקריירה – במיקרה של סאנצ'ז זה שאולי אפשר להסריח, אבל אסור להפוך לבדיחה אייקונית.

גיל 4 באוקטובר 2013

ג'ייק זה סנייק?

אני לא חושב שסאנצ'ז גמר את הקריירה. הוא יהיה מחליף לגיטימי בליגה.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

כן, פאלמר היה ככה ובמחשבה לעומק, גם פיליפ ריברס היה ככה רוב הקריירה (אם כי לו יש יותר כשרון)

גיל 4 באוקטובר 2013

לגבי שאוב, הוא זרק פיק 6 משחק שלישי ברציפות. אני עדיין חושב שהוא בדיוק כמו איליי ופלאקו. לא יציב אבל אם הם מגיעים לפלייאוף אז הוא יכול לקחת אליפות. כנ"ל ריברס.

כל הדיבורים על עונה מושלמת הם שטויות. לא בטוח שדנבר הכי טובים כרגע, אולי זה בכלל סיאטל או ניו אורלינס. הבעייה העיקרית של דנבר שאף אחד באמת לא נתן להם פייט רציני עדיין וקשה להניח שיוכלו לשמור על קצב כזה במשך עונה שלמה. מה שכן, אני חושב שמצבת הרסיברים שלו והטייט אנד כרגע הם הכי כישרוניים שהיו לו אי פעם כקבוצה. בנוסף, הקבוצה כולה נראית הכי מאוזנת שהייתה לו. באינדי ההגנה הייתה סבירה במקרה הטוב, לא היה לו חלק ניכר מהזמן משחק ריצה והקבוצות המיוחדות היו נוראיות. פה יש לו משחק ריצה שלדעתי רק ילך וישתפר, הגנה שבטוח תשתפר עם החזרה מההשעייה של וון מילר וחוליית קבוצות מיוחדות טובה מאוד. כבר משנה שעברה אפשר היה לראות שההגנה והקבוצות המיוחדות שמות נקודות על הלוח בצורה קבועה וזה תמיד פלוס. הסקנדרי עדיין בעייתי שם.

גאקסונוויל קבוצה אומללה אבל טאנקינג הם לא עושים (בדיוק כמו קליבלנד שכולם טענו את זה נגדה לפני שבועיים ומאז הם רק מנצחים).

פאלמר שחקן גמור כבר איזה 7 שנים אבל מה אריזונה יכלו לעשות? הם ניסו לא מעט ק"ב בשנים האחרונות ופשוט לא מצאו. נורא לומר לקבוצה לנסות להביא ק"ב אבל בפועל זה לא פשוט. עכשיו יש מאמן חדש וטוב שם בדמות ארינאס ונראה לי שנה הבאה יקחו ק"ב. ומאט פלין הוא כנראה באמת כזה גרוע אם אפילו אחרי הפציעה של פריור הוא נפל להיות הק"ב השלישי בקבוצה..

austaldo 4 באוקטובר 2013

עושים טאנקינג ועוד איך. משהו שקשה לך להבין: השחקנים אף פעם לא עושים טאנקינג – הם עולים ונותנים 100%. מי שעושה טאנקינג זה תמיד ה*הנהלה*. קליוולנד מנצחים כי הם מנסים ומתאמצים ובייחוד שחקנים כמו בריאן הוייר שמשחקים על הקריירה שלהם – מתי שחקנים כמו הוייר בכלל מקבלים הזדמנות? אם הוייר למד משהו מבריידי זה שחייבים לנצל הזדמנות כי סביר מאוד להניח שלא תקבל עוד אחת.

גיל 4 באוקטובר 2013

אז אם שחקנים לא עושים טאנקינג אז לא יכול להיות טאנקינג בהגדרה. אבל זה מעבר לזה. כל הטענות שהקולטס עשו טאנקינג לפני שנתיים ובסוף פיטרו את כל ההנהלה והמאמן. כנראה שהם הצליחו מעל למשוער.

גיל 4 באוקטובר 2013

ואגב, גם במקרה של גאקסנוויל תאוריית הטאנקינג קורסת. הם הרי הקבוצה הגרועה ביותר גם ככה, כל שלטרייד על השחקן לא תהיה משמעות על מיקום הקבוצה בדראפט שנה הבאה. כנראה שמבחינת ההנהלה עדיף להם להמשיך בלעדין (לא יודע מה מצב החוזה שלו) ועדיפים בחירות דראפט.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

איך אתה יודע שהם הקבוצה הגרועה גם ככה? יש ארבע קבוצות עם אותו מאזן כמוהם, יש עוד סיכוי שהם ינצחו כמה משחקים בלי כוונה ולא יהיו ראשונים בדראפט. ההנהלה מנסה להבטיח שזה לא יקרה. זה בדיוק ההגדרה של טאנקינג

גיל 4 באוקטובר 2013

הפרש הנקודות שלהם הוא 98-, יותר מכל אחת אחרת בליגה. הכי קרוב אליהם אלו הג'יאנטס אם 85-. הם שמו 31 נקודות עד עכשיו ואין להם ק"ב.

הטענה על טאנקינג מופרכת מכל כל הרבה בחינות. קודם כל, אין בכלל קונצנזוס לגבי הבחירה הראשונה שנה הבאה. דבר שני, מי זו בדיוק ההנהלה הזו? הGM? הבעלים? כי השחקנים והמאמנים כן מתאמצים. ראינו איך "הטאנקינג" כביכול של הקולטס גרם לפיטורי כל ההנהלה אז איזה בדיוק טאנקינג זה?

austaldo 4 באוקטובר 2013

כמו שהסברתי לך מיליון פעם – אם פוליאן לא היה מחליט לעשות טאנקינג (אפילו היה שם מיוחד לטאנקינג של הקולטס: suck for luck ) הוא היה מפטר את קולדוול שאיבד את הקבוצה עוד בעונה הקודמת ודואג לאלטרנטיבה סבירה למאנינג ולא גורר את כל הפרה-סיזן עם קרטיס פיינטר ואז מחתים את קרי קולינס והופך אותו לפותח יומיים לפני המישחק הראשון של העונה.
במיקרה של הקולטס זה הצליח יותר מדי. האוהדים והעיתונות שחטו את הקבוצה וגם לאירסי הבעלים נימאס מהשליטה המוחלטת של פוליאן (שגם הכניס את הבן שלו לאירגון) והוא ניצל את ההזדמנות לעשות ריסט גם להנהלה. איש חכם.
אני לא מבין למה אתה כל כך מתעצבן כל פעם שזה עולה, תכלס הקולטס עשו את הדבר הנכון – הם הבינו שהם לא יכולים לתת למאנינג קבוצת סופרבול תוך שנה (מה גם שהיה ספק איך הוא יחזור מהפציעה) ויכלו לקחת בדראפט שחקן שבסבירות מאוד גבוהה יהפוך לפרנצ'ייז קווטרבק אמיתי ולבנות מחדש מסביבו.

גיל 4 באוקטובר 2013

אתה מבין את הגיחוך בתגובה שלך? פוליאן עשה טאנקינג וזה היה כל כך מוצלח שהוא בעצמו פוטר. אתה כנראה בעל זיכרון קצר אבל זו הייתה העונה של השביתה ולא היה כמעט מגע עם השחקנים ואף אחד לא ידע אם מאנינג ישחק בעונה או לא עד ממש קרוב אליה. במצב כזה לא היה שום ק"ב רציני פנוי והלכו על קולינס. הם דווקא ניסו להציל את העונה (כי חשבו גם שמאנינג אולי יחזור) אבל פשוט נכשלו. אני זוכר מצוין איך אף אחד לא דיבר על טאנקינג של הקולטס אלא רק אחרי שהתחילו להפסיד בסיטונות, ובאותה נשימה דיברו על טאנקינג של הרבה קבוצות אחרות כמו מיאמי שהתחילו רע אבל אחרי זה השתפרו. זה בדיוק מזכיר מה שקורה עם קליבלנד שכולם דיברו על שהם עושים טאנקינג ופתאום הם כבר עם 3 ניצחונות רצופים אז איפה הטאנקינג פה? הקולטס אגב ניצחו כמה משחקים לקראת הסוף וכמעט לא סיימו עם המאזן הכי גרוע, או שגם זה היה מתוכנן כדי להטעות את כולם?

אני מתעצבן כי מדובר בשקרים ברורים. בNFL לא עושים שום טאנקינג ולא הבאת שום ראייה לכך מלבד פרשנות מאוד סובייקטיבית. מעניין אגב שבזמנו אתה ואחרים דיברתם שהשחקנים עושים טאנקינג ורק אחרי שאני ואחרים הצבענו על האבסורד בטאנקינג כזה שפוגע בשחקנים עצמם פתאום הפכתם את זה להנהלה שעושה טאנקינג. זה הרי כל כך מגוחך לחשוב ששחקנים ומאמנים מתאמצים מאוד בסתירה לרצון של ההנהלה שהם יפסידו.

austaldo 4 באוקטובר 2013

מי שמשך בחוטים זה אירסי, הבעלים. עכשיו ברור שהוא רצה לפטר את פוליאן (אם אתה זוכר, הוא היה אחד המנהלים החזקים בליגה).
אני באופן אישי מחאתי לו כפיים, כל השטויות שהוא כתב בטוויטר היו הצגה אחת גדולה, הוא עשה תרגיל ישר מהספר של מקיאוולי.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

מ שאני לא מבין בכל הסיפור הזה הוא ההתנגדות הגדולה שלך לזה שיכול להיות טאנקינג בפוטבול. אם אתה מסכים שיכול להיות כזה דבר בכדורסל, אז אין שום סיבה להניח שזה לא יכול להיות בכל ספורט. למעשה, האינסנטיב בפוטבול גדול הרבה יותר לדעתי. בפוטבול אין לוטרי בדראפט. סיימת אחרון, אתה בוחר ראשון.
ואתה כל הזמן חוזר לתוצאות או לשחקנים. טאנקינג זה של ההנהלה. אין הבדל בין הנהלה שמושיבה שחקן כדורסל על הספסל כל העונה אפילו אם הוא חצי בריא או עושה טרייד על שחקן טוב באמצע העונה בשביל בחירות דראפט עתידיות לבין הנהלה שעושה את זה בפוטבול. זה שקליבלנד מנצחת עכשיו אומר כלום על מה שההנהלה שלה ניסתה לעשות. היום כל מועדון בפוטבול מבין שהבסיס היחיד שאיתו אתה מתחיל קבוצה הוא ק״ב על. הסיכוי לקבל אחד בחמשת הבחירות הראשונות עולה לאין שיעור על הסיכוי לקבל אותו יותר מאוחר. לכן, קבוצות כמו קליבלנד ובטח ג׳קסונוויל הרבה יותר סביר שעושות טאנקינג מאשר פיטסבורג או הג׳איינטס למשל.

יריב 4 באוקטובר 2013

זה לא בהכרח אומר שהתמריץ יותר חזק, צריך גם לבדוק כמה (לפחות בממוצע) שווה התקדמות של מקום אחד בדראפט. אני חושב שבפוטבול יותר קל להעריך את השחקנים בזמן הדראפט, אבל מגוון התפקידים הגדול יותר הוא אולי גורם חזק עוד יותר (בגלל שאין בהכרח תחרות על אותם שחקנים עם הקבוצות הסמוכות אליך בדראפט, הסדר לא בהכרח משנה).

גיל 4 באוקטובר 2013

הסיבה שאני לא מאמין שיש טאנקינג היא כי יש מספר מאוד קטן של משחקים לכל קבוצה, ואם הם משחקים גרוע בכוונה אז זה פוגע בהכנסות של הקבוצה. בנוסף, חלק גדול מהשחקנים הם בעלי קריירה קצרה כידוע לך. לשחק גרוע בכוונה פוגע בסיכוי שלהם לשחק בעתיד או לקבל חוזה טוב. אני יכול להבין שאולי יש טאנקינג במשחק האחרון כי שם הרבה פעמים לא משחקים ברצינות ועם מחליפים, אבל מראש לקבור עונה שלמה זה פשוט לא הגיוני וגם לא עומד בקנה אחד עם מה שעשו הקולטס בפועל. הם החליפו ק"ב ופייטון אפילו התאמן עם הקבוצה וחשבו להביא אותו לקראת סוף העונה שישחק רק באנד זון. כל ההתנהלות של הקולטס סותרת את התאוריה של טאנקינג ואני זוכר טוב מאוד שאף אחד בכלל לא דיבר על זה אלא רק באמצע העונה כשהם לא ניצחו כלום. אז אחרי שאתם לא מספקים עדויות לטאנקינג, פתאום שיניתם את הנראטיב ואתם אומרים שלא השחקנים עושים את זה אלא ההנהלה (ואל תגיד לי שהוא לא שונה כי אני זוכר מצוין איך אתה ואחרים דיברתם על השחקנים ספציפית ולא על ההנהלה). כאמור, זה לא עומד במבחן המציאות. עזוב את הקולטס. קליבלנד עשו טאנקינג? בשביל מי בדיוק? את מי יקחו בחירה ראשונה אם היו זוכים בה? ואיך זה מסתדר עם זה שהם מנצחים?

בכדורסל אני מסכים שזה קורה אבל כאן המאפיינים שונים. לשחקנים טובים תמיד תהיה דרישה והקריירה שלהם לא קצרה במיוחד. שחקן פרנצ'ייז אחד יכול לשנות את הקבוצה (גם אם מדובר בהסתברות). בNFL, למעט במקרים נדירים ביותר אין קונצנזוס לגבי הבחירה הראשונה וגם אם יש, לא בטוח שהוא יהיה כזה טוב. איזה ק"ב על מחכה שנה הבאה בדראפט?

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

תגיד, גיל, אני מדבר אל הקיר? אתה כל הזמן מספר לי למה שחקנים לא עושים טאנקינג ואני מסביר לך שזה לא השחקנים – זה ההנהלה. ההנהלה. שחקנים תמיד יתנו את מה שהם יכולים.
עכשיו תסביר לי למה הנהלה ב-NBA תעשה טאנקינג ואחת ב-NFL לא

גיל 4 באוקטובר 2013

אני יודע שאתה מדבר עכשיו על ההנהלה, אבל בעבר דיברת גם אתה על זה שהשחקנים עושים טאנקינג. בכל מקרה, הנהלה לא יכולה לעשות טאנקינג בהגדרה לדעתי. אפשר להתווכח למשל עם הטרייד על טרנט ריצ'רדסון היה טוב אבל הגיוני שהנהלה חדשה החליטה לקחת כיוון אחר. זה לא טאנקינג.

בנבא, אני חושב שהמאמן וגם השחקנים מעורבים לכן זה סיפור שונה.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

אם ההנהלה מוכרת את כל ההרכב הפותח, גם אז זה לא יהיה טאנקינג? כשסן אנטוניו השאירו את רובינסון בחוץ במשך עונה שלמה, כשהסלטיקס לא נתנו לפירס לחזור חצי עונה, זה לא טאנקינג?
די, נכנסת לפינה שאין לך שום הוכחות אליה. כשג'קסונוויל מוכרת את השחקנים שלה, לא מביאה שום חיזוק, מושיבה את ג'ונס דרו על כל דבר – זה האמאמא של הטאנקינג. וגם מה שהקולטס עשו אז היה טאנקינג, תרצה או לא. לעלות עם קולינס שהגיע יומיים לפני פתיחת העונה, זה בדיחה.

גיל 4 באוקטובר 2013

אבל זה בדיוק ההבדל. הוצאה של שחקן פרנצ'ייז פוגעת בקבוצת נבא אבל טרייד על השחקן הכי טוב שלך לא משפיעה באותה מידה.

וזה שאתה חוזר על משהו שוב ושוב בלי לספק הוכחות לא הופך את זה לנכון. ג'אקסונוויל היא הקבוצה הגרועה בליגה גם ככה ויש על זה קונצנזוס. טרייד על שחקן אחד שהוא חסר משמעות בעונה כזו כי גם ככה אין להם ק"ב לא משנה כלום. אם רצו לעשות טאנקינג למה לא מכרו את מוריס דרו?

ולגבי הקולטס, כבר אמרתי. עד שבוע לפני פתיחת הליגה לקולטס לא היה מושג שמאנינג לא משחק ולכן ניסו את קולינס ועוד כמה במהלך העונה.

עומרי 6 באוקטובר 2013

סימונס עסק באפשרות לטנקינג בNFL בטור על הטרייד בראונס-קולטס מלפני שבועיים. הנקודות שלו חופפות בחלקן לשל גיל ובסה"כ אני נוטה להסכים שבNFL הסבירות לטנקינג קיימת אך נמוכה יותר.
מנגד, כאשר יש פרוספקט של פעם ב-15 שנים כמו לאק יתכן ודווקא כאן יש ב-NFL תמריץ חזק יותר לטנקינג כי מקום אחרון בליגה בוחר בבחירה הראשונה בוודאות גמורה, בניגוד ללוטרי שנותן 25% סיכוי לאחרונה בליגה בכדורסל.

But whenever this happens in the NBA, the general public gets it. They might not like it, but they get it. They see the light at the end of the tunnel — you can only land LeBron, Durant, Rose and Griffin by being shitty enough to draft them. That concept never trickled into the NFL because of the league's commitment to parity (also-rans transform into juggernauts almost overnight), the physicality of its games (it's impossible to mail in an NFL game), its lavish rookie salary scale (until 2011, that scale penalized anyone with a top-five pick unless he became a superstar) and the size of NFL rosters (only a superduperstar QB can swing your fortunes overnight). Everyone always wants a franchise quarterback — that hasn't changed since the Namath era — but we've never seen anyone preemptively stack the deck to get one.

גיל 4 באוקטובר 2013

מה זה מושך בחוטים? הוא הינדס כאן מהלך ששיטה בכל הארגון, וכולם הלכו אחריו בצורה עיוורת ולא ראו שהוא סידר אותם? פוליאן לא ידע מזה? אירסי יכל לפטר אותו גם אם פייטון היה חוזר, זה לא קשור. כל התאוריה שאתה מביא כל כך מופרכת.

עומרי 4 באוקטובר 2013

לקליבלנד אחת ההגנות הטובות ב-AFC אם לא בליגה, באפלו לא קרובים אליהם אפילו במישור הזה.
הויר עושה עבודה טובה מאוד ויש לו עם מה לעבוד בהתקפה – השאיפה הסודית שלי היא טרייד של ג'וש גורדון לפאטס. הוא הדבר האמיתי.

הם עוד ישתחלו לפלייאוף ויפגשו שם את טרנט.

בני 4 באוקטובר 2013

יש משהו קצת לא הוגן בשימוש שלך במספרים. אתה לא יכול לכלול את ההפסדים שדנבר עצמה הנחילה לקבוצות כדי להוכיח את החולשה שלהן. זה יהיה הנחת המבוקש בצורה בוטה ביותר. כך שיוצא שהם ניצחו קבוצה אחת בעלת מאזן חיובי, ועוד שתי קבוצות שיכלו להיות במאזן חצוי. במקרה כזה המאזנים נכנסים לקונטקסט.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

גם אם מוציאים את זה, הם ניצחו קבוצה אחת עם מאזן חיובי ועוד שלוש עם מאזן שלילי, לא יודע למה אתה אומר " עוד שתי קבוצות שיכלו להיות במאזן חצוי". גם אם מוציאים את ארבעת הניצחונות האלו, הקבוצות שהברונקוז שיחקו נגדם עם מאזן 4-8. לא בדיוק אטרקציה גדולה

גיל 4 באוקטובר 2013

אני לא חושב שזה אומר הרבה כי המדגם קטן מדי (כנ"ל לגבי כל קבוצה בלתי מנוצחת). אבל דבר אחד כן יש לזכות דנבר וזו הדומיננטיות של הנצחונות, בניגוד לזו של הפטריוטס. לא בטוח שזה טוב לטווח הארוך אבל זו אינדיקציה ליכולת שלא תלויה ביריבה.

red sox 4 באוקטובר 2013

בני – אם יותר נוח לך לחשוב על איכותנית ולא כמותית אז דנבר ניצחו קבוצה אחת טובה ושלוש גרועות.
:-)

אלון 4 באוקטובר 2013

לטובת אלה שמעבירים את המחזור הקרוב בארץ. איזה ערוצים משדרים? הערוצים בחבילה הבסיסית?

יריב 4 באוקטובר 2013

5 קבוצות שמתחילות 4-0 זה לא כל כך נדיר – במאה הזו זו כבר הפעם השלישית. המקרים הקודמים היו (וליד כל קבוצה, באיזה משחק היה ההפסד הראשון):
2003 (צ'יפס (10), ויקינגס (7), קולטס (6), פנת'רס (6), ברונקוס (5))
2009 (קולטס (15), סיינטס (14), ברונקוס (7), ויקינגס (7), ג'איינטס (6))

Yavor 4 באוקטובר 2013

"קאטלר מחזיק את הכדור יותר מדי", ואז אתה טוען ש"הוא משחרר אותו גם אם אין לו מטרה טובה, מה שמוביל להרבה חטיפות".
אז מה הוא אמור לעשות? אם יחזיק יותר מדי, יחטוף סאק. ואם ישחרר מוקדם מדי, יאבד כדור. זה לוז-לוז סיצ'ואיישן מבחינתו, לפי מה שאתה אומר.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

לא, לא – הוא מחזיק את הכדור יותר מדי ואז משחרר אותו למקום לא טוב. שורש הבעיה היא החזקת כדור יותר מדי. שחרור כדור מוקדם אחרי שתיים-שלוש שניות היה פותר את הבעיה. אבל לקאטלר אין את היכולת לעשות את זה, אף פעם לא היתה

urlacher 4 באוקטובר 2013

הבעיה של קאטלר היא רק ההערכה העצמית המוגזמת שלו
הוא תמיד חושב שבכל רגע מכל נקודה על המגרש הוא יכול לזרוק פצצה של 90 יארד לטאצ'דאון מדהים
אני כן מאמין שיש לו יכולת להיות QB טוב ויציב וזה כל מה שצריכים בשיקאגו. בשביל זה אבל הוא צריך להתבגר ולשחק יותר אחראי.
אריאל אתה צודק במה שאתה אומר ועדיין אני חושב שקאטלר במגמת שיפור. אי אפשר להתעלם מהעובדה שלמרות שהוא כמעט האחראי הבלעדי(לא מוצדק כזה משחק של רג'י בוש בעיניי מצד ההגנה שלנו) להפסד שלנו לדטרויט הוא גם האחראי לדרייבים מנצחים בשלושת הניצחונות הראשונים שלנו.
לפי חישוב שלי שימשיך לנצח 3 משחקים ולהפסיד את הרביעי – נסיים עם מאזן 12-4, נעלה לא מהווילד קארד ואז ננצח 3 משחקים כולל הריקוד הגדול :)

יוסי מהאביטיחים 4 באוקטובר 2013

מבחינתי שקאטלר יזרוק פיק סיקס כל משחק. כל עוד הוא ק"ב פותח בליגה זה מזכה אותו ואת אשתו בהופעות אורח ב the league וזו סיבה מספיק טובה להשאיר אותו בליגה

עורב סגול 4 באוקטובר 2013

1+
הסידרה הכי מצחיקה בטלביזיה היום

גיא 4 באוקטובר 2013

נמצאה קבוצה עם פחות מזל מקליבלנד

יהודה 4 באוקטובר 2013

מה זה פיק 6?

גיל 4 באוקטובר 2013

כשקווטרבק זורק מסירה שנחטפת על ידי ההגנה והם מחזירים את הכדור לט"ד.

אריאל גרייזס 4 באוקטובר 2013

או בקיצור, מסירה סטנדרטית של מארק סאנצ'ז

גיל 4 באוקטובר 2013

סאנצ"ז נתקע בתחת של היריב.

בני 4 באוקטובר 2013

סאנצ'ז נתקע בתחת של הסנטר שלו

יהודה 4 באוקטובר 2013

תודה

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 4 באוקטובר 2013

כואב הלב על יוסטון שמבזבזת דור של שחקני על (ג'ונסון, פוסטר,וואט) על גולם כמו מאט שאוב.
לג'קסונויל צריך לתת את שלושת הבחירות הראשונות בדראפט כדי שיהיה איזה סיכוי למועדון האומלל הזה.
אחרי שראיתי את אקיב טאליב חשבתי לעצמי שהפלייאוף של הפאטס היה נראה אחרת לגמרי אם הוא היה נשאר בריא בעונה שעברה.אחרי שראיתי מה בריידי עושה עם חבורת נובאדיז, חשבתי לעצמי שגם אני הייתי יכול לשחק רסיבר בפאטס העונה.
לא מחמיץ אף משחק של פייטון העונה. לראות אותו משחק זה לראות בפעולה אמן ברמה הגבוהה ביותר. אם לא היה הדבר המעיק הזה הקרוי פלייאוף, פייטון היה על אותה מדרגה כמו MJ…

אריאל 4 באוקטובר 2013

ברור. טאליב נפצע ברבע השני כשהתוצאה הייתה 0-3 לפטריוטס וכדור שלהם. החגיגה התחילה אחרי שיצא. איתו, ועם צ'נדלר ג'ונס שגם לא שיחק, הפטריוטס היו מנצחים את הרייבנס.

עורב סגול 4 באוקטובר 2013

שנה קודם זה היה במרחק FG אחד. לא מבין מאיפה הביטחון המופרז

אריאל 4 באוקטובר 2013

שנה קודם לא היה בהגנה את טאליב, ג'ונס והייטאוור. מקורתי עדיין שיחק קורנר ולא סייפטי, והסייפטיז היו אינהגבו ופטריק צ'אנג. עכשיו ברור?

עורב סגול 4 באוקטובר 2013

ועדיין העניקו לאיליי לומבארדי. כנראה שלא היתה קבוצה כל כך גרועה.

גיל 4 באוקטובר 2013

מאיפה אתה יודע מה היה קורה במשך משחק שלם? אם כבר, אתה יכול לומר שאלמלא ראחים מור, דנבר היו מנצחים את הרייבנס ואז אם יתרון ביתיות היו מנצחים גם את הפטריוטס ועולים לסופרבול. ההיסטוריה מלאה בהרבה אם.

אריאל 4 באוקטובר 2013

ברור שאני לא יודע מה היה קורה. אין שום דרך לדעת. מילת המפתח כאן היא "לדעתי" – עם ג'ונס וטאליב הפטריוטס היו מנצחים את הרייבנס. ומה הקשר בכלל לברונקוס?

גיל 4 באוקטובר 2013

הקשר הוא שבגלל דבר הרבה יותר וודאי הם בכלל לא היו משחקים נגד הרייבנס בגמר בבית.

אלעד 4 באוקטובר 2013

לא יודע מי מהמר על עונה מושלמת במחזור רביעי. בטח כאשר ברור שדנבר עוד לא פגשה יריבה ראויה.
כבר ראינו את הפטריוטס עושה עונה מושלמת רק בשביל להפסיד בסופרבול.
כבר ראיתי את הראמס (עם קורט וורנר) מתחילים עונה בצורה קטלנית כמו דנבר. אני זוכר שהיה משחק שהבועט שלהם היה פצוע. אז הם פשוט הלכו על המרה לשתי נקודות אחרי כל ט"ד. היו להם איזה 56 נקודות במשחק הזה (7 ט"ד). אחרי המשחק אחד השחקנים של היריבה התראיין ואמר שהם ישלמו על השחצנות שלהם. הם בהחלט שילמו – התחילו פציעות, הם יצאו מהסינכרון, וסיימו ללא זכייה.
הכל עוד פתוח, אבל זה לא מוריד את החוויה של לצפות בפייטון מאנינג משחק.

לגבי היטנר – אני לא יודע מה יותר מדהים – העובדה שהקדישו לשטות הזאת כתבה באורך הגלות ב-ESPN, או העובדה שנכנסתי לקרוא את הכתבה כי הייתי בטוח שזו פעולת הזדהות עם ניאו-נאצים.

יוסי מהאביטיחים 4 באוקטובר 2013

אמנם הבראונס ניצחו הלילה, אבל אריאל צדק ולמעשה היה תיקו- שני הק"ב הפותחים נפצעו, וזה לא נראה טוב אצל אף אחד מהם…
עד שהבילס עושים קולות של עונה סבירה, שוב הכל מתחרבן. ק"ב רוקי שהיה סביר פלוס נפצע, וזה שהיה צריך לעלות במקומו זורק פיק סיקס וגומר את המשחק. סעמק

מה שכן, היה משחק לא רע בכלל.

red sox 4 באוקטובר 2013

קליבלנד צריכה להיות מאוד מרוצה מהמשחק שלה הלילה. קודם כל הם ניצחו קבוצה לא רעה. מה שיותר חשוב, הם השיגו נקודות מכל חלקי הקבוצה וזה דבר חשוב מאוד כשההתקפה שלך היא לא מהעילית בלשון המעטה. הם קיבלו ט"ד אחד במסירה, אחד בריצה, אחד בהחזרת פאנט ואחד מאינטרספשן. בנוסף בילי קאנדיף השחיל 3/3 לתוך ה-U. יותר טוב מזה?

הבראונס נכנסים עכשיו לרצף של משחקים קשים מאוד לפני שבוע החופש שלהם. אם הם מגיעים לBYE במשהו שקרוב למאזן חצוי זו הצלחה היסטרית.

ניר 4 באוקטובר 2013

לפעמים אני חושב מה היו עושים שחקנים מסוימים אם לא היו נבחרים בדראפט.

בריידי (שכידוע באמת כמעט לא נבחר) היה סמנכ"ל מכירות של אחד הבנקים בוול סטריט. פייטון מנהל מוצר בכיר במיקרוסופט (הוא בנאדם רציני מדי בשביל גוגל). ג'ארד אלן מכונאי שצד צבאים בסופ"ש. וג'יי קאטלר – אם לא היה משחק ב NFL בתור קוורטרבאק היה משחק בקומדיות קולג' בתור הקוורטרבאק.

עורב סגול 4 באוקטובר 2013

1- פלאקו מאוד לא יציב בתוך המשחק. יכול לתת רבע של 3 זריקות גדולות ולחזור לישון שאר המשחק. השאיפה שהרבע הזה יהיה במחצית השניה.
2- לדנבר יש לו"ז מהקלים בליגה. שני ראשי בית מהעונה שעברה היא כבר ניצחה. נשארו לה רק הפאטס. הדרך לעונה מושלמת קלה מכולן עבורה. מה עוד שהיא בהחלט נראית קבוצת על ועוד בלי וון מילר וביילי

red sox 4 באוקטובר 2013

אחרי הפליאוף שעבר, צ'אמפ ביילי עדיין נחשב חיזוק לסקונדרי? לדעתי הוא בכלל לא פצוע אלא עובר טיפול פסיכיאטרי אינטנסיבי שאמור לעזור לו להפסיק לצרוח באימה כל פעם שהוא שומע את השם טוריי סמית'.

יאיר 5 באוקטובר 2013

אני חושב שלרוב באי האתר הזה הדבר הכי חשוב שהם למדו משבוע 4 (ובכלל מכל קדם העונה והעונה הזה) שאם הגלייזרים ינהלו את הקבוצה שלהם באנגליה כמו שהם מנהלים את הקבוצה בטמפה אז לאוהדי ליברפול, סיטי וכל שאר הקבוצות מובטחות שנים של הנאה.
פשוט מדהימה ההתנהלות של שיאנו אני לא חושב שאני זוכר התנהלות של מאמן שפשוט מחרב הכל בצורה שהיא כבר מעבר לפארסה. פרט לזה שהוא מאמן לא משהו ההתנהלות שלו זה משהו משהו.כל הסיפור לרמות בהצבעה של השחקנים לקפטן,והשיא עם ההדלפה על בדיקות הסמים של פרימן (אני מקווה שNFLPA יכנס באם אמא של הקבוצה על זה).לצור אווירת טרור ותחושה שיש לו שטינקרים בתוך חדר ההלבשה, לצלם שחקנים שמחייכים בזמן משחק על הקווים כדי לצעוק עליהם אח"כ. בהשוואה לסרטים אז אם העונה של קליבלנד היא "ליגה לאומית" (עצם העובדה שזאת קליבלנד גורמת לי להתפלא שאף אחד עוד לא ציין הקישור הזה) שבו ההנהלה רוצה לזרוק את עונה ולהסריח והשחקנים פתאום מתחילים לשחק (מעניין אם במקום תמונה של האשה שירשה את הקבוצה בחדר הלבשה בשביל להפשיט אחרי נצחונות הם משתמשים בתמונה של האסלם בחולצה של הסטילרס) אז העונה של טמפה מזכירה בעצם כל סרט על ויאטנם שבסוף (או באמצע) החיילים יורים בסמל.
יש מאמנים שלא מצליחים בקבוצה והולכים להיות מתאמים איפשהו, יש כאלה שחוזרים למכללות, הממש גרועים חוזרים להיות מאמנים זוטרים איפשהו, אותו אני לא רואה עובד יותר כאחראי על נערי מגבות בקבוצת NFL, וגם לא רואה שום תוכנית רצינית שנותנת לו להיות אחראי (למרות שבראטגרס הוא בנה תוכנית רצינית מכלום) על שום דבר (מצד שני ליין קיפיו…).
נכון שלא נהוג לפטר באמצע עונה, אבל באמת שאני לא מבין איך לא העיפו אותו עדיין. בעלים נורמאלי כמובן לא היה נותן לו להתנהל ככה וחותך עניינים כבר לפני המחנה אימונים או מקסימום בתוכו, אבל בטח ובטח שכל בעלים שקצת מתעניין בקבוצה שלו היה מנצל את שבוע הביי בשביל למנות מאמן אחר.

Comments closed