יומן אליפות של הפטריוטס (5) – מהמורה קלה בדרך

הפסד ראשון העונה ביום שבו ההתקפה לא הגיעה בכלל למשחק, אבל יש גם נקודות אור.

המשחק היום, שלא היה אמור להיות משודר באף ערוץ, יחד עם החוויה של לראות את המשחק שבוע שעבר עם גיים פאס של חבר, עשו את העבודה ושכנעו אותי – עשיתי גם אני גיים פאס.

אבל, בניגוד להבטחות, לא קיבלתי שידור איכותי ולא כלום. ולא משנה כמה לחצתי על המשחק בין הפטריוטס לבאנגלס, הוא נתן לי לראות את ג'קסונוויל. לא ממש ברור.

טוב, ברצינות עכשיו – זה לא היתה בדיוק שעתנו הטובה ביותר. אבל אני מסרב להתרגש.

נכון, התירוצים על הרסיברים החדשים כבר לא תופסים יותר מדי – שבוע שעבר בריידי הסתדר מצוין עם אותה חבורה, והיום היה לו גם את אמנדולה. וגם הגשם, שבהחלט לא הגיע בזמן, הוא לא תירוץ. ההתקפה נראתה רע רע רע. לא ריצה ובטח שלא מסירה. בריידי עם מספרים של מארק סאנצ'ז, והפעם אי אפשר להאשים רק את התופסים, בריידי נראה הרבה פעמים לא מאופס, וגם הדפנסיב ליין (המצוין, יש לומר) של סינסי עשה לו את המוות, כמו שהוא שונא.

cincy

אבל כמו שאמרתי – לטעמי זה לא יותר מאשר מהמורה קלה.

יש שתי סיבות לכך.

הראשונה, והחשובה ביותר, היא שההגנה הוכיחה היום, בדיוק כמו שהיא עשתה כל העונה, שהשנה היא לא משחקת. היא באה לנצח משחקים. אין ווילפורק? מגיעים קלי ועוד איזה שני רוקיז ועושים את העבודה באמצע.

נכון, ההגנה נתנה יותר מדי יארדים על הקרקע (לצערי, כנראה שמארווין לואיס קרא את התחזית שלי ועשה בדיוק את תוכנית המשחק שנתתי לו), אבל ההגנה האווירית שהיתה עקב האכילס שלנו בשנים האחרונות נראית לא רע והלחץ על הק"ב היה מצוין – שוב, משהו שהיה חסר לנו בעבר. יכול להיות שדווקא הנוכחות של ווילפורק, שהוא יותר חוסם נגד הריצה, היא זאת שמנעה חלק מהלחץ הזה.

בכל מקרה, ההגנה שמרה אותנו בחיים כל המשחק. אם ההתקפה מצליחה להמיר את אחת ההזדמנויות מה-1 יארד ליין בדקות הסיום, עוד היינו מנצחים את זה. אי אפשר לדרוש מהם יותר.

הסיבה השניה היא שיש לנו איזה ק"ב שנראה די על הפנים כרגע. וגם זה לא כזה גרוע. אני רוצה שבריידי יעבוד קשה. שיצטרך להשתפר, לעבוד עם הרסיברים שלו. הכל הלך לו בקלות בשנים האחרונות, בקלות מדי.

והק"ב הזה, הוא גם איזה הול אוף פיימר. הוא בסוף יהיה בסדר.

לא ציפיתי שנהיה בלתי מנוצחים העונה. לפני מסע החוץ הזה אמרתי שניצחון אחד משני המשחקים יהיה מצוין. ניצחנו את אטלנטה, שבוע הבא דרו בריס מגיע הביתה. וגם אחד גרנוקובסקי אמור לחזור.

אני אופטימי.

בארסה, פארסה, באאארסה!
יומן אליפות של הניינרס (5). העבודה האפורה

No Comments

Amir A 7 באוקטובר 2013

אולי זו אשליה, אבל לי לא זכורה כמות כזו של השמטות כדורים במשחק של הפטס.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

הדחקת את המשחק מול הג'טס..
יש ימים כאלו שכלום לא עובד בהם, אני מסרב להתרגש. כאילו, אפילו כשהיתה לנו הזדמנות מצוינת, עם הפאמבל של ברנדרד, אז התחיל הגשם המטורף ואז לא היה סיכוי לעשות כלום. ורבאק, סינסי נתנו לנו שני פירסט דאון מהשמיים עם פנלטיז מפגרים – ועדיין לא הצלחנו כלום. יש ימים כאלו, זה הכל

גיל 7 באוקטובר 2013

אני חושב שאתה קצת חי בהכחשה אם אתה חושב שזו רק מהמורה קלה בדרך. מתחילת העונה הפטריוטס לא משחקים טובים למעט משחק באמת טוב שבוע שעבר. אפילו נגד קבוצות גרועות שפעם היו מפרקים ב30 הפרש הם מתקשות וסינסטי היא קבוצה די גרועה. ההגנה של הפטריוטס נגד המסירה אכן השתפרה אבל הגנת הריצה בלי ווילפרוק גרועה. שבוע שעבר הראו סטטיסטיקה שאיתו הם מקום 9 בליגה ובלעדיו הם אחרונים. לגבי ההתקפה, הרסיברים באמת שומטים כדורים אבל בריידי נראה רע. יותר מהיכולת, הוא נראה די אבוד וגם אפאטי. יש להם יותר מדי בעיות בשני צידי הכדור ואני לא רואה איך הם מתגברים עליהם לאורך העונה.

אגב, בלי קשר, המשחק של אוקלנד מתחיל ב11:30 בלילה שעון המזרח בגלל הבייסבול אתמול.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

להזכירך, לא לוקחים אליפות בשבוע 5. היו שנים שהפטס נראו נהדר בשלב הזה של העונה וחטפו בראש בפלייאוף.
ההגנה טובה ובריידי רק יכול להשתפר. אתה יודע מה, עם כל השיאים שפייטון שובר, אני מעדיף את המצב של הקבוצה שלי על המצב שלו. אם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא לא יתקל בהתנגדות אמיתית עד הפלייאוף. לדעתי, זה מאוד לא בריא

גיל 7 באוקטובר 2013

עזוב אליפות, זה באמת לא רלוונטי. הפטס נראים רע וזה לא המשחק הראשון שלהם, ככה שאי אפשר לומר שזה סתם משחק אחד גרוע. בקצב הזה הם יתקשו לנצח את הבית אם כי חוץ ממיאמי אני לא רואה מי שיאיים עליהם.

ההגנה טובה בסקנדרי אבל לא נגד הריצה. בריידי אכן יכול להשתפר אבל השאלה אם הוא באמת ישתפר. אני מסכים שלנצח בלי סוף ובהפרשים גבוהים זה לא בריא אבל זה עדיין מצב עדיף על משחקים צמודים שלפעמים מנצחים ולפעמים לא.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

הפטס נראו מעולה שבוע שעבר. הם משחקים עם רוקיז בכל מקום, בלי כל הרסיברים שבריידי מכיר. ברור שההתקפה לא תיראה טוב. ועדיין, הם 4-1. מה שחשוב זה איך הם ייראו עוד 10 שבועות, לא עכשיו.
גם אם הם לא ינצחו את הבית, לא יקרה כלום, הם עדיין יכנסו עם ווילד קארד.
בפעם הראשונה זה 5 שנים יש לנו הגנה. זאת התקדמות עצומה.
בוא נגיד ככה – לפחות תהיה עקבי. קבוצת הכדורגל שלך נראית הרבה יותר גרוע ממה שהפטס נראים, עם יותר הפסדים, ועדיין אתה מטיף לסבלנות.

אלון 7 באוקטובר 2013

אני לא מבין מאיפה הקביעה שאם הם לא יקחו את הבית אז הם עדיין יכנסו עם ווילד קארד. הסיכוי שמהבית שלהם יכנסו שתי קבוצות לפלייאוף הוא לא גדול.

גיל 7 באוקטובר 2013

כי זה שהם 4-1 זה מרמה. הם באותה קלות יכלו להיות 3-2. מאזנים לא נותנים את כל הסיפור. וההגנה לא כל כך טובה כמו שאתה חושב. נראה אותה בשבוע הבא נגד בריז.

ואני חושב שההשוואה למנצ'סטר לא ממש נכונה. הם בכל זאת היו האלופים ויש להם אותם שחקנים כמו שנה שעברה. הפטס נראים שונה מאוד השנה וכל הטלאים לא עוזרים בינתיים.

גיל 7 באוקטובר 2013

ואגב, הסבלנות שאני מטיף לה לגבי מנצ'סטר היא לגבי התהליך שהם יעברו. מבחינתי שלא יזכו השנה באליפות אבל שיהיו חזקים בשנים הבאות. נדמה לי שאתה וכל אוהד פטריוטס לא מדברים על תהליך ארוך טווח גם במחיר עונה אחת גרועה.

עורב סגול 7 באוקטובר 2013

אתה לא נכנס לתהליך ארוך טווח עם QB בן 36, גם אם שמו בריידי

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

התהליך שמדובר עליו במקרה הזה הוא בתוך העונה. בניגוד לליגת כדורגל, שבה זה לא יעזור לך אם תגיע לשיא בסוף העונה אם הפסדת בהתחלה, בפוטבול (וספורט אמריקאי בכלל) מה שחשוב זה באיזה מצב אתה מגיע לסוף השנה. אני רואה את העונה הזאת בתור תהליך, שבסופו הפטס יגיעו מחוברים לפלייאוף.

גיל 7 באוקטובר 2013

אני מסכים איתך שזה התהליך שצריך לקרות, רק שאני ממש לא בטוח שהוא יקרה. הפטריוטס לא נראים יותר טוב בהתקפה וזה אחרי 5 שבועות שהיה לבריידי לעבוד עם הרסיברים החדשים שלו כך שדווקא שם הייתי מודאג אם הייתי אוהד הפטס.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

חמישה שבועות זה לא שליש עונה אפילו, זה כלום. להזכיר לך איך נראה פלאקו באמצע העונה שנה שעברה? איפה קפרניק היה? אין שום קשר בין מה שרואים בתחילת ואמצע העונה לבין מה שרואים בסופה, אני חושב שזה לקח שכולנו כבר היינו צריכים ללמוד מזמן

גיל 7 באוקטובר 2013

אם אתה משווה אותו לפלאקו אז I rest my case. מה שאתה בעצם אומר זה שבריידי בקושי יביא אותם לפלייאוף ואז בשרשרת ניסים אולי יזכה באליפות. זו אפשרות אבל לא הייתי בונה על זה.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

אני לא משווה לפלאקו, אני אומר שמה שקורה באמצע העונה לא קשור למה שקורה בסוף. ההגנה של אינדי היתה הכי גרועה בליגה נגד הריצה בעונת האליפות שלה ואז בפלייאוף היא היתה הכי טובה שיש.
זאת עונה אחרת לגמרי וככה צריך להתייחס אליה. זה נכון לכולם, גם לבריידי וגם לפייטון.
כרגע, המטרה היא להכנס לפלייאוף, כל מה שיקרה שם אין טעם בכלל לדבר עליו, אף אחד לא יכול לדעת. שנה שעברה, היו 60 איש שהימרו על תוצאות הפלייאוף ואף אחד מהם לא חזה את בולטימור לוקחים אליפות.

גיל 7 באוקטובר 2013

תראה, בפלייאוף כאמור הכל יכול להיות אבל זה לא אומר שזה בהכרח יקרה. בכל מקרה, הפלייאוף עוד רחוק ואי אפשר לדעת מה יהיה בו. מה שכן, לפטס יש כרגע בעיות בהגנה על בריידי וגם נגד הריצה. אלו שתי בעיות שאני לא בטוח שהם יוכלו לתקן עד הפלייאוף (במיוחד נגד הריצה). הסקדנרי שלהם השתפר וטאליב משחק מצוין אבל נראה שבוע הבא במבחן רציני ראשון.

גיל 7 באוקטובר 2013

בוודאי שכן כי בNFL תאריך ארוך כשיש לך שחקן כמו בריידי יכול לקחת עונה אחת בלבד. אני לא רואה סיבה למה בריידי לא יכול לשחק עוד כמה שנים ברמה גבוהה עם החוקים שמגנים עליו.

בליקי 7 באוקטובר 2013

כאוהד פטס כמוך אריאל, זו השנה אותה התחלתי עם הכי פחות ציפיות בעשור האחרון. ומשבוע לשבוע הן פוחתות.
ולראות את מאניני מוצא עוד ועוד ועוד רסיבר, ואת הכניסה לכושר בשבועיים האחרונים של איזה 6-7 קבוצות, אני ממש לא מבין את האופטימיות שלך. אפילו שעוד מעט בא החורף של ניו אינגלנד.
ניו אורלינס בשבוע הבא – מבחן אמת.

גיל 7 באוקטובר 2013

מה שכן, לדנבר אין הגנה. הם צריכים שוון מילר יחזור מההשעיה.

יואב החושב 7 באוקטובר 2013

לא זכור לי איזה מאמן אמר את זה-"לא מעניין אותי שהיריב יכבוש 3 שערים, כל עוד אני כובש 4..". דנבר חטפו 48 נקודות מהקאובויס (משהו שהוא לא הגיוני בעליל..)? אז הם שמו 51 ועדיין מושלמים ומי זוכר כמה הם חטפו..?

גיל 7 באוקטובר 2013

אוהו, כולם זוכרים ויזכרו. זה משחק שידברו עליו רבות בהקשר של האין הגנה של דנבר.

URLACHER 7 באוקטובר 2013

זה הרגיש לי יותר כמו משחק של "יש התקפה" מאשר "אין הגנה"
אני יודע שזה קשור אחד לשני אבל מנינג היה באמוק ומהצד שני רומו הראה יכולות שיא
כאשר יש לך 2 QB שמשחקים בכזו רמה עם תופסים בכזו רמה מה הפלא שזה הסקור?
כבר נאמר פה מספיק שברגע שההתקפה שלך מצוינת ההגנה מורידה טבעית מרמתה
זה מה שקורה עם דנבר השנה
דאלאס רק ניסתה לחזור למשחק ועשתה את זה הכי טוב שהיא יכלה

גיל 7 באוקטובר 2013

ההגנה דווקא הייתה לא רעה עד עכשיו, וגם במשחק הזה היא הביאה לכמה איבודי כדור. אל תשכח גם שחסרים להם לא מעט שחקנים.

red sox 7 באוקטובר 2013

אחרי הפליאוף שעבר צ'אמפ ביילי צריך להרוויח בחזרה את ההתייחסות אליו כאל שחקן חסר, כאשר הוא פצוע.
ההגנה של דנבר הייתה מאוד מאוד רכה ברבע הראשון – הם פספסו תאקלים בקבלנות ונתנו לרסיברים של רומו YAC בכל מהלך. משם רומו כבר נכנס ל"זון" והיה ברור שמנינג חייב לעשות את העבודה כי מההגנה שלו הוא לא יקבל כלום.
מה שכן, לך תבוא בטענות למי שמספק סאק ואינטרספשן ברד-זון 2 דקות לסיום ומנצח את המשחק עם מט בשני מהלכים.

עורב סגול 7 באוקטובר 2013

הרבה זמן לא ראיתי את דלאס. ההרגשה שלי היתה שלרומו יש את כל הזמן שבעולם לחכות שמישהו יתפנה. אני חושב שזה יותר הOL של הקאובויס, מאשר הגנה גרועה של דנבר.
שים גם את קאטלר מאחורי OL כזה ותקבל מספרים של רומו

URLACHER 7 באוקטובר 2013

דווקא הפוקט של רומו קרס כמה וכמה פעמים אתמול אבל הוא השתחל וברח כאילו הוא ראסל ווילסון רק עם זריקה יותר טובה

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

נכון. בכלל, אצל רומו זה כמעט אף פעם לא שאלה של OL, אלא מה הוא יצליח לייצר מחוץ לפוקט, שזה המקום שבו הוא הכי יעיל. בניגוד לשחקנים כמו בריידי או פייטון, רומו פורח מחוץ לפוקט. הבעיה היא שהוא גם חוטף הרבה סאקים וגם זורק הרבה אינטרספשנס כתוצאה מזה

אדם בן דוד 7 באוקטובר 2013

אני מסכים עם מקנולטי. הייתי בשוק כמה זמן היה לרומו (גם כשהוא יצא מהפוקט זה היה אחרי שניות ארוכות). פייטון, לעומת זאת, עשה הכל תוך שניות- הבנאדם (הוא בנאדם? בכלל?) לא בהכרה- הוא מעביר האדלים ביידיש

עורב סגול 7 באוקטובר 2013

הפוקט אכן קורס, כי כמה זמן אתה יכול להחזיק מעמד, ורומו אכן מצוין מחוץ לו, אבל עדיין נראה שיש לרומו הרבה יותר זמן בתוכו מאשר לQB אחרים.

גיל 7 באוקטובר 2013

זה היתרון כרגע של ההגנה, שבכל משחק הם עושים מהלכים מכריעים כמו אינטרסשפן או פאמבלים. הבעייה שאי אפשר לבנות על זה בתור שיטה.

מיקיג' 7 באוקטובר 2013

1. יש 26 קבוצות שהיו קונות את המאזן ואת בריידי, גם בכושר הזה. בטח עם השיפור הזה בהגנה. אריאל צודק. סוף סוף אוהד פאטס שלא בוכה כל הזמן.
2. קשה לדעת עדיין, אבל בהחלט יש סיכוי שהמשחקים האלה יעשו לפאטס טוב בלונג ראן. גם אם לא השנה, אז בשנה הבאה. ראינו מה קרה להם בעשור האחרון כשהם הגיעו לפלייאוף בהליכה.

חוץ מזה, מאנינג עבד קשה מאד היום, וזה יקרה לו עוד כמה פעמים השנה עם ההגנה הזו. כך שלא הייתי שם אותו בצד השני של הסקאלה כל כך מהר.

עומרי 7 באוקטובר 2013

אריאל, אתה לגמרי צודק. זו מהמורה עבירה וההגנה נראית הכי טוב שנראתה מאז העונה המושלמת.

בכל זאת, במהלך המשחק נחתה עלי אמת מטרידה. בריידי בן 36. הוא נראה היום כמו קווטרבק בן 36. מעולם לא ראיתי אותו ככה. אני חושד שזה משחקו הגרוע בקריירה אבל זה משהו מעבר. נקווה שזה היה FLUKE זמני.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

ומאנינג בן 37, הגיל פה לא כזה משמעותי לדעתי. אנשים שוכחים שבריידי צריך להתרגל לחבורה שלמה של רסיברים חדשים והם צריכים להתרגל אליו.
יש עוד 11 משחקים כדי לעשות את זה, צריך סבלנות

Yavor 7 באוקטובר 2013

גיל – אני ממש לא מסכים

בכלל לא עדיף לנסוע בקרוז קונטרול ולנצח בהפרשים גדולים, כשהאופציה השניה היא משחקים צמודים שלפעמים מפסידים. ההפסדים הצמודים הללו הם שכר לימוד נדרש (ואם כבר אתה מטיף לזה שלא חייבים לנצח כל משחק – ברור שעדיף להפסיד במשחק צמוד מאשר בלו-אאוט – זה מלמד אותך לעבוד בקלאץ').
מעבר לזה, באיזשהו שלב המאזן המושלם יושב כמו קוף על הגב, שגדל בכל שבוע. הפאטס הורידו את הקוף הזה, ויכולים להתחיל לשחק שוב (גם הקוף של הט"ד הרצופים, אם כבר). אצל דנבר ראינו היום כמה הקוף גדל, ובטח שג'קסונוויל לא תהיה זו שתוריד אותו.

גיל 7 באוקטובר 2013

אין שום דבר שבטוח בפוטבול. אם יש לך קבוצה מעולה שמשחקת טוב בהגנה ובהתקפה אז אתה לא רוצה שהם ימשיכו לשחק ככה כל הזמן? ב2009 הסיינטס והקולטס היו שתי קבוצות דומיננטיות שפלירטטו עם עונה מושלמת וטענות דומות עלו כלפיהן ובסוף שניהן הגיעו לסופרבול. אי אפשר לתכנן מהמורות בדרך בכוונה. אם הקבוצה לא מספיק טובה אז היא תפסיד בסופו של דבר. ואני לא יודע מה זה קוף על הגב? כל עוד אתה נותן את הכל וגם בניצחונות לא נח על זרי הדפה וחושב שאין מה לתקן, אז אין לך שום בעייה. איזה בדיוק קוף יושב על דנבר? הם הרי מודעים היטב לחורים בהגנה שלהם ושפייטון לא יוכל להציל אותם כל שבוע. זה לא שהם מתבטלים כל השבוע. בעיניי זה חלק מחשיבה מיסטית לגבי הספורט. כאילו אם שיחקת רע אז שיחררת את כל הבעיות של הקבוצה ועכשיו תתחיל לשחק טוב, או שכל עוד לא הפסדת אתה משחק בלחץ עצום. אתה יודע מה? אם אתה אכן לחוץ מזה שלא הפסדת (מה שאני מפרש אצלך הוא הקוף) אז מה טוב. זה רק מראה שהם יכולים לנצח גם תחת לחץ לא?

Yavor 7 באוקטובר 2013

לא.
אם אתה רק מנצח, ובהפרשים גבוהים, אין לך שום תחושה של איך זה לשחק בקלאץ', וכשזה מגיע אתה יכול לקרוס כי מעולם (או מזמן) לא היית בסיטואציה דומה. אני לחלוטין מעדיף משחקים צמודים, אפילו במחיר הפסד פה ושם, על נצחונות בהפרש גבוה שרק גורמים לאנשים במערכת לחשוב שהכל בסדר ושאין מה לשפר.
במאמר מוסגר, הניצחון של דנבר היום יכול גם להביא לאותה תוצאה, למרות שלא הפסידו, ולו בגלל כמות הנקודות הנדירה שהם ספגו

גיל 7 באוקטובר 2013

ואם לא תצטרך לנצח משחק צמוד? אני בטוח שדנבר ישמחו לשים 51 נקודות כל משחק מעתה ועד סוף העונה.

כמו שכתבתי קודם, אף אחד לא חושב שאין מה לשפר. בפוטבול תמיד יש מה לשפר בטח בהגנה וגם פייטון עם הרסיברים שלו. פוטבול הוא גם משחק שונה שבה אתה מתאים את עצמך ליריב, כך שאתה חייב כל שבוע להתאמן חזק כי כל שבוע האתגרים חדשים.

בכל מקרה, הטענה שצריך להיות במשחק צמוד ולהפסיד בו כדי להתחשל לא ממש עומדת במבחן המציאות. הנה היום, דנבר היו במשחק צמוד ואפילו בפיגור ברבע הרביעי ועדיין ניצחו.

Yavor 7 באוקטובר 2013

My point exactly. They need close games, even if they lose some of them, to know themselves and the situation better. It's better than constant blow-out wins

Amir A 7 באוקטובר 2013

הכל שטויות. הפיירטס משחק אחד מלהדיח את הקרדינאלס ומשם באמת השמיים הם הגבול.

red sox 7 באוקטובר 2013

יש סיבה אחת ויחידה לכך שזו רק מהמורה בדרך: אתם משחקים בבית מסריח ותנצחו אותו גם עם ג'יזל בתור QB. הייתי שם, עשיתי את זה.
wake me up when December ends.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

כמו שזה נראה כרגע, גם הבית של הקולטס זה לא איזה בית המוות

red sox 7 באוקטובר 2013

רשמתי "הייתי שם, עשיתי את זה" ועדיין לא היה לי ספק שתפספס את זה.
הקולטס חיו לא מעט שנים על הבית החלש שהיה להם ועל הדרך קבעו שיאי נצחונות בעונה הרגילה, הופעות בפליאוף ומה לא. זה בדיוק מה שהפטס עושים ושלא ישתמע מזה שאני בא אליהם בטענות. הם בטח לא אשמים בהסרחה של היריבות שלהם.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

דווקא לא פספסתי את זה. אבל רציתי לוודא שאחרים לא מפספסים :-)

יובל (אחר) 7 באוקטובר 2013

חשבתי שכשכתבת "עשיתי את זה" התכוונת לזה שעשית את ג'יזל. עכשיו אני מאוכזב.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

מעולה!

URLACHER 7 באוקטובר 2013

אני חושב שהסוד קבור בחסרונות שנאגרו אצל הפאטס(יותר ברמת הניסיון וביטחון ששחקנים כמו גרונק או וילפורק נותנים, פחות הנתונים למרות שגם הם משמעותיים) אבל יותר מזה מה שעשה את ההבדל זה המצב של סינסי –
עד שהסטילרס מפורקים, הרייבנס עובדים על אדים ולמרות הכל קליבלנד הם עדיין רק קליבלנד אז הם חייבים להשתפר. אפילו במעט.

עורב סגול 7 באוקטובר 2013

שכחת את הבראונס…

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

קליבלנד זה הבראונס

עורב סגול 7 באוקטובר 2013

OOPS

אריאל 7 באוקטובר 2013

גרייזס, כאוהד של ניו אינגלנד ולא פחות של בריידי, עד כמה מפריע לך שהמרוץ אל השיא נעצר ב- 52?

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

לא מזיז לי בכלל. זה שיא מטופש שעד לפני שנתיים אף אחד בכלל לא שמע עליו. בריידי נמצא בטופ 5 ק"ב של כל הזמנים, יש לו את שיא הט"ד לעונה (טוב, היה לו – פייטון הולך לשים אותו על איזה 65 כזה שלא יוכל להשבר. הפעם גם אף אחד לא ישים אותו על הספסל במחזור האחרון), יש לו שלושה סופרבולים, השיא הזה לא מטריד אותי בגרוש ואני בטוח שגם לבריידי זה לא ממש הזיז

אריאל 7 באוקטובר 2013

אין דבר כזה שיא "שלא יוכל להישבר". כל שיא נועד להישבר, כמה מופרך שזה נראה כרגע.

אריאל גרייזס 7 באוקטובר 2013

נכון, אבל הכוונה שלי היתה שפעם שעברה, פייטון שם את השיא על 49 – אחד יותר מהשיא הקודם – ואז הפסיק לשחק. היה לו עוד מחזור וחצי והוא לא ניסה אפילו להגדיל את השיא.
השנה, לא נראה לי שהוא הולך לעצור.
חוץ מזה, בבייסבול, למשל, יש שיאים שלא ישברו אף פעם. כולם יודעים את זה. פשוט כי המשחק שונה. למשל, שיא הניצחונות לפיצ'ר של סיי יאנג עומד על 500 פלוס, היום הפיצ'ר הכי טוב לא מגרד את ה-250-300 ויכול להיות שלא נראה פיצ'ר של 300 ניצחונות יותר. ויש עוד הרבה שיאים כאלו, כולל שיאים מודרניים. אני בספק אם שיא הסייבים של ריברה יכול להשבר. יש כאלו שטוענים שרצף החבטות של דימאג'יו לא ישבר אף פעם.
כמובן, שיאי מסירה בפוטבול זה בהחלט משהו שנועד להשבר

גיל 7 באוקטובר 2013

כמו שאריאל אמר, זה מאוד תלוי בשיא ובכמה הוא נשבר. כשבריידי שיפר את השיא של פייטון בט"ד אחד אז ברור שזו תקופה אחרת וסביר שמישהו ישבור אותו. גם השיא של ט"ד רצופים ישבר כנראה. כשהמשחק הופך ליותר התקפי אז שיאי התקפה ישברו כל הזמן אבל יש שיאים שיהיה קשה מאוד לשבור.

Talo 7 באוקטובר 2013

לא שכנעת אותי (אולי קצת wishful thinking יש בפוסט הזה?)
זו לא הקבוצה המאיימת של השנים האחרונות וגם בריידי נראה במיטבו בעיקר ליד אישתו.
עד עכשיו הם פשוט נהנו מלוח משחקים יחסית קל שגם ממנו יצאו בקושי.
עוד שבוע כשמגיע בריז נוכל לדעת מה באמת שווה ההגנה.

אריאל גרייזס 8 באוקטובר 2013

לרגע לא אמרתי שזאת הקבוצה המאיימת של השנים האחרונות. אבל מתי לאחרונה קבוצה מאיימת באמת זכתה בתואר?
הפטס, כשלקחו את האליפויות שלהם, לא היו קבוצה מאיימת. הם היו מנצחים בשיניים. ולפעמים גם מפסידים. והם היו עושים את זה דרך ההגנה.
האם הפטס מועמדים לאליפות? לא כרגע. אבל העונה עוד ארוכה ואני מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה.

Talo 8 באוקטובר 2013

אני חושב שהם היו מאיימים במובן שהיה ברור שבריידי יחזיר אותם לחיים כמעט בכל מצב.
זה לא נראה כך היום.
אולי אני קצת מקדים אבל זה נראה לי הסוף של האימפריה הזאת.

יואב 8 באוקטובר 2013

רגע אחד בלתי נשכח (מיני רבים) שאני אקח איתי מהמשחק מול דאלאס אתמול (שלשמחתי, כאוהד רדסקינס, הפסידו)- פייטון מנינג והתרגיל המ-ט-ו-ר-ף של הטאצ'דאון. ברגע שהוא חצה את קו ההנד-זון, מתוך אינסטיקנט לספורטאי וק"ב ענק, פשוט נעמדתי ומחאתי לו כפיים. הוא יכול לזכות רק באליפות אחד עד סוף הקריירה (מה שנראה לי פחות סביר), אבל עדיין ייחשב לאחד הגדולים אי-פעם.
לאלו מכם שלא הספיקו לראות:
http://www.youtube.com/watch?v=NInKg0o_vpc

URLACHER 8 באוקטובר 2013

זה לא קשור לכאן אבל כמה חבל על טוני גונזאלס ומאט ראיין…
אחרי העונה המצוינת שעברה עליהם שנה שעברה ואחרי שטוני כבר חזר מפרישה זה מה שיש? לסיים את העונה כבר בתחילת אוקטובר? חבל
מה שכן הם פייטרים. נלחמים ממש עד להתקפה האחרונה(לפחות ההתקפה שלהם…)

אריאל גרייזס 8 באוקטובר 2013

חבל שזה המאמן שלהם בעיקר

אריאל גרייזס 8 באוקטובר 2013

חוץ מזה, למה לא קשור? פוטבול, אתה יודע

URLACHER 8 באוקטובר 2013

סתם כי זה יומן האליפות של הפאטס.
אני חושב שהמצב של הפלקונס השנה אחרי היכולת וההישגים של שנה שעברה דורשים לפחות כתבה
בטח ובטח אחרי הפסד לג'טס…

אריאל גרייזס 8 באוקטובר 2013

בשאיפה, בסיקור המחזור שבשאיפה יעלה היום

נמרוד 8 באוקטובר 2013

הקטע עם אטלנטה שבכל המשחקים הם היו קרובים לניצחון (או לפחות לשוויון שיגרור הארכה). פעמיים במהלך האחרון הכדור היה אצלם (מול ניו אורלינס וניו אינגלנד) והם לא הצליחו לשים נקודות (למרות שבשתי הפעמים הגיעו לרד זון).
ופעמיים הכדור היה אצל המתנגד(מיאמי והג'טס) במהלך האחרון והוא כן הצליח להשיג את הניקוד הנחוץ.
אגב את השנה שעברה הם התחילו מאוד דומה, רק ששם הם כן הצליחו לנצח בסופו של דבר בדרייבים מסיימים הירואים של מט ריאן/רודני וויט.
כך שמספיק שבחצי מהמשחקים הלחם לא היה נופל על הצד של החמאה וגם העונה הם היו במאזן חיובי.

בקשר לבעיות בקבוצה, אז לא חסר.
נתחיל עם פציעות של שחקני מפתח:
1. סטיבן ג'קסון שהתחיל מצוין מול ניו אורלינס לא משחק מאז תחילת המשחק השני, בלעדיו אין לאטלנטה באמת משחק ריצה
2. רודני ווייט שהיה כוח עיקרי בשנה שעברה משחק פצוע ולא ממש נותן תפוקה
3. חסרים כמה שחקני הגנה משמעותיים (וויתרספון, בירמן), ואכן ההגנה נראית רע

בעיות נוספות יש בקו ההתקפה שלא נותן לריאן מספיק זמן. ובתחילת העונה הם גם סבלו מכושר לקוי של גונזלס שקיבל מנוחה ארוכה ולא עשה הכנה מלאה לעונה (התירוץ הזה כבר לא תופס כי גונזו חזר לעצמו).

אריאל גרייזס 8 באוקטובר 2013

אבל צריך לזכור גם שבשני המשחקים האחרונים לפחות, הם היו בעמדת הפסד גמורה לפני שהם חזרו. אם היינו הולכים למגיע, אז לא "הגיע" להם לנצח. מול הפטס לפחות הם היו הרבה פחות טובים וחזרו למשחק במזל

נמרוד 8 באוקטובר 2013

טוב, עכשיו זה סגור וחתום, העונה הזו גמורה.
שיתחילו לעבוד על העונה הבאה…

http://sports.walla.co.il/?w=/3750/2684201

עומרי 9 באוקטובר 2013

החדשות האמיתיות מהמאנדיי נייט זה הג'טס. ההגנה שלהם רק הולכת ומשתפרת משנה לשנה, בחירת הסיבוב הראשונה שלהם מהשנה ששכחתי את שמו פשוט שחקן נהדר.

אבליותר מכך – ג'ינו סמית על אמת. ניהול התקפה מופתי לאורך כל ההתמודדות. קווטרבק פאס-פירסט שהוא גם סקראמבליסט נהדר וסופר-יעיל.
וכל זה עם רסיברים ברמת NFL Europe

נמרוד 9 באוקטובר 2013

לא הייתי קושר כתרים לג'ינו סמית על סמך המשחק הזה.
הוא קיבל מקו ההתקפה שלו (שלא לומר מקו ההגנה של אטלנטה) המון זמן כמעט בכל מהלך מסירה.
מול קבוצות עם קווי הגנה חזקים יותר אני מאמין שהוא יחזור למספרים שלו טרם המשחק הזה.

אריאל גרייזס 9 באוקטובר 2013

ג'ינו סמית על אמת זה נראה לי קצת מרחיק לכת, לא? שחקן שעד המשחק אתמול היה עם ארבעה ט"ד ושמונה אינטרספשנס בארבעה משחקים

בני 9 באוקטובר 2013

אותה כמות שהיה לאנדרו לאק בשלב הזה. אינטרספשנס מרוקיז זה לא דבר יותא דופן. יכולת לזרוק 1300 יארד ב5 משחקים ולהשלים 60% מהמסירות היא יותר קריטית

אריאל גרייזס 9 באוקטובר 2013

60 אחוז זה מספר גבולי כזה. קאם ניוטון היה על 60 אחוז בעונה הראשונה שלו ומאז רק התדרדר. ק"ב טוב ישים את עצמו על 62-63% באופן עקבי לפחות.
אני לא אומר שסמית לא יכול להפוך ק"ב טוב – בקולג' הוא זרק באופן קבוע מעל 65% השלמה – אני רק אומר שזה קצת מוקדם להגיד שהוא "על אמת"

בני 9 באוקטובר 2013

השאלה היא מה זה "על אמת"? קאם ניוטון QB לגיטימי לליגה, וכעת ג'ינו סמית מראה את כל הסימנים שהוא שחקן לגיטימי ושהוא יתפתח להיות קוואטרבק טוב. כמה טוב? זה עדיין מאוד מוקדם, פוטנציאל יש למצויין, אבל פוטנציאלים זה כלום.

אריאל גרייזס 9 באוקטובר 2013

אני כבר ממש לא בטוח שניוטון הוא ק"ב לגיטימי בליגה. 57% השלמה בשנתיים האחרונות, יחס ט"ד-אינטרספשן רע מאוד, ק"ב רייטינג שנע על אזור ה-80 פלוס מינוס (השנה מינוס). לא יודע, אלו מספרים די מארק סאנצ'זים לטעמי

עומרי 9 באוקטובר 2013

אריאל, חובה לשקלל את ההידרדרות האדירה בפרסונל סביב ניוטון בעונה שעברה וביתר שאת העונה.
סטיב סמית שחקן גמור. הוא לא מקבל כלום מהרצים המאוד יקרים שלו.
המטרה הכי אמינה שלו הוא טייט אנד מהשורה השנייה.
בנוסף, עושה רושם שקרולינה מאומנת על ידי צוות שמרן שלא מתאים למישהו כמוהו ושריברה הוא מקבל החלטות גרוע.

לגבי סמית – מה שראיתי באטלנטה היה ניצוצות למישהו שהוא על אמת – כלומר מסוגל לשים את עצמו בחצי העליון של העמדה בליגה תוך שנתיים.
הנתונים שהבאת הם חשובים, אך כשמדובר ברוקי עם רסיבר קורפס נוראי זה מאוד נסלח.

הדרייב המנצח שלו ביום שני, מול הגנה שמאוד השתפרה ברבע הרביעי ולאחר ספיגת ט"ד קשה מוראלית צעק שחקן מיוחד לאורך כל הדרך.

אריאל גרייזס 10 באוקטובר 2013

עומרי, אני שונא התלהבות מדרייבים בודדים ונקודתיים. אני זוכר מה עשו מסאנצ'ז בזמנו בגלל כמה דרייבים מוצלחים ברבע האחרון. ק"ב טוב הוא כזה שמנפק סטטיסטיקות סולידיות לאורך כל המשחק ולאורך כל העונה, לא בדרייב זה או אחר. כשג'ינו סמית יעשה את זה, אני אתלהב.
לגבי קאם ניוטון – אני מסכים שהוא סובל מהשחקנים שסביבו ובטח גם מצוות האימון. מצד שני, אני עדיין הייתי מצפה ליותר ממנו. שלושה אינטרספשנס כמו שהוא זרק ביום ראשון, למשל, הם לא מקובלים

עומרי 12 באוקטובר 2013

בארנוול הקדיש לניוטון את הטור השבועי המעולה שלו

http://www.grantland.com/story/_/id/9806344/bill-barnwell-carolina-panthers-offense

גיל 8 באוקטובר 2013

חכה, הם עוד לא סיימו את העונה. הם במרחק שני משחקים מהויילד קארד והם יכולים בקלות להכנס לרצף של ניצחונות שיכניס אותם לפלייאוף.

YG 8 באוקטובר 2013

בעוד שבועיים ואם אותו המאזן, קרב ראש בראש
בין הפאטס לניו ג'רזי על ראשות הבית

נחשון שוחט 8 באוקטובר 2013

איפה כותבים מזל טוב לבלוג? כאן זה בסדר? מזל טוב אריאל, תמשיך לפנק אותנו!

Comments closed