הביזיון בהאל

יש הפסדים ויש הפסדים. ההפסד הזה צריך לתת סטירת לחי לכולם שם במערכת

In כללי

hull

אין לי יותר מדי מה להגיד על הדבר הזה. שום דבר לא תפקד.

התקפה אנמית להחריד שהגיעה אולי למצב אחד כל המשחק.

הפקרות הגנתית או סתם זלזול בהרחקות הכדורים.

ניהול משחק בינוני עד גרוע של רוג'רס.

כאילו חזרנו בזמן 12 חודשים אחורה, רק שאני לא נהיה צעיר יותר. אחזקת כדור באחוזים מטורפים, שום תקיפה לעומק והפקרות הגנתית.

אני חושב שזה כבר די ברור שסווארז לבד בחוד זה לא עובד, אז בשביל מה הביאו את אספס, לשבת על הספסל?

וסטרלינג ומוזס ואלברטו וג'ונסון וכולם וכולם.

שום כלום.

עכשיו הזמן של רוג'רס להראות שהוא באמת מאמן אמיתי ולהתחיל למצוא פתרונות.

No Comments

משה 1 בדצמבר 2013

נורא ואיום.
לא התקדמנו מילימטר העונה, הגדולות פשוט נחלשו. כמו שאברטון, ניוקאסל וסאותהמפטון שומרות על מרחק כך גם אנחנו, לא בגלל שאנחנו טובים. הבאנו 3 בלמים ושוער ואנחנו סופגים יותר משער למשחק. יותר מזה, מאז המחזור הרביעי אנחנו סופגים 1.6 שערים כשלשם השוואה קריסטל פאלאס ספגה 1.7 שערים העונה והיא במקום האחרון.
ההרכב של רודג'רס היום היה שערורייתי. קולו טורה לא יכול להיות בלם באורתודוכסים יפו ורודג'רס מעדיף אותו על סאקו ואגר ???
המשחק היום ייאש אותי ודיבורים על ריצה לטווח ארוך לא מנחמים, אני לא רואה את הדרך.

אריאל גרייזס 1 בדצמבר 2013

הלו, הלו, בוא נעצור וננשום שניה. לא רואה איך אפשר להגיד שלא התקדמנו העונה, לך תראה איפה היינו בשלב הזה בשנה שעברה.
אנחנו בבעיה בהתקפה כי אנחנו תלויים מדי בשילוב של סטארידג' עם סווארז ובתוספת של קוטיניו. אחד וחצי מתוך שלושה לא שיחקו היום.
אני גם לא מבין את טורה על חשבון סאקו אבל האמת היא שזה לא משנה – זה לא משחק שההגנה שלך צריכה להפסיד, סתם שלושה שערים שלא קשורים לכלום.
זה הזמן לא להכנס לפניקה אלא לשפר את הדברים שדרושים שיפור. אולי להזיז את סטיבי לעמדה קדמית יותר, אולי לנסות את אספס יחד עם סווארז בחוד. אולי להעלים את ג'ונסון לאיזה גולאג

עמית פרוסנר 1 בדצמבר 2013

ויפה גולאג אחד קודם

משה 1 בדצמבר 2013

זה נכתב אחרי שנשמתי…
אם תתעלם מהמיקום, במה אנחנו טובים יותר העונה מהקבוצה שהייתה לנו מאז ינואר ? החיזוק בסוף העונה היה שוער, שאומנם הוא מצויין אבל לא שינה משמעותית את מאזן השערים שאנו סופגים, 3 בלמים, אחד צעיר לעתיד, אחד מביך ומיותר וזה שאמור להיות מצויין לא משחק, שני קשרים שאחד מהם לא עושה כלום והשני בקושי משחק וחלוץ שלא תרם עדיין גול. בשביל לראות שוב את לוקאס והנדרסון לא היינו צריכים פגרה או רכש.
ושוב, תתעלם מהמיקום, במה השתפרנו ?

אריאל גרייזס 1 בדצמבר 2013

יותר נקודות, יותר שערים, ספגנו פחות שערים, זה נראה לי כמו שיפור..

משה 1 בדצמבר 2013

מאחר ואמרת את זה בלי באמת לבדוק :
בחצי השני של העונה שעברה(חישבתי מהמשחק הראשון ב-2/1) ספגנו בממוצע 0.94 שערים וכבשנו 2.22. העונה ספגנו 1.23 וכבשנו 1.92 שערים, אני לא רואה שיפור. העונה אנחנו צוברים 1.84 נקודות למשחק, מינואר צברנו 1.83 נקודות בממוצע.

אריאל גרייזס 1 בדצמבר 2013

מה אתה משווה לחצי השני אחרי שסטארידג וקוטיניו הגיעו? לדעתי בחצי השני שמנו הכי הרבה גולים והיינו די גבוה בטבלה. תשווה לחצי הראשון

משה 1 בדצמבר 2013

ברור שאני משווה לחצי השני, אני מחפש את השיפור שעברנו אחרי הקיץ האחרון ואין כזה ! לא צריך ללכת רחוק כדי להבין איזה רכש מבריק רוג'רס ביצע בינואר אבל בקיץ רכשנו 7 שחקנים וחוץ ממיניולה אף אחד לא משאיר חותם. לא קראתי לפטר את רוג'רס, רחוק מכך, אני רק חושב שלא באמת השתפרנו העונה, השתפרנו בינואר ובזבזנו קיץ ללא תכלית.

משה 1 בדצמבר 2013

תיקון: 8 שחקנים.

אריאל גרייזס 2 בדצמבר 2013

אבל אתה שוכח משהו אחד – לשחק כמו ששיחקנו בחצי השני, בלי לחץ, כשהעונה כבר גמורה, זה משהו אחר לגמרי מאשר לשחק ככה בפתיחת העונה.
ואחרי שאמרתי את זה, אני מסכים – למעט מיניולה, לא קיבלנו עדיין תמורה אמיתית לרכש בפגרה. אני כן מאמין שסאקו יהפוך לבלם העתיד שלנו אבל צריך לקבל החלטה שמפסיקים שם עם הרוטציה ונותנים לו ולאגר לשחק באופן קבוע. מעבר לזה, שאר השחקנים שהגיעו הם אפילו לא שחקני רוטציה.
צריך להביא בינואר מגן ימני (הבנתי שמונטויה מבארסה על הכונת) וקשר קדמי יצירתי שיוריד את הלחץ מקוטיניו. בעדיפות טיפה פחות גבוהה, מחליף ללוקאס

משה 2 בדצמבר 2013

מסכים לגבי הלחץ, אני מבכה את אובדן הפגרה ואני באמת חושב שעם הליגה שנחלשה להיות נקודה מסאותהמפטון וניוקאסל זה בינוני. אם אספס להגדרתך הוא אפילו לא שחקן רוטציה אז אנחנו צריכים דחוף עוד חלוץ, סטארידג' פצוע לא מעט ולך תדע מתי סוארז יאבד את הראש.
אני גם רואה בלוקאס בעיה גדולה יותר מג'ונסון(שיש לו חיפוי מפלאנו וקלי).

D! בארץ הקודש 2 בדצמבר 2013

לוקאס הוא הבעיה הכי הכי גדולה שלנו כרגע.
זו העמדה האחת שבה רכש מדוייק יכול להפוך אותנו למועמדת למשהו

בני תבורי 1 בדצמבר 2013

לוקאס. זה כל ההבדל. להאל יש את האדלסטון ולנו את לוקאס.

אריאל גרייזס 1 בדצמבר 2013

זה רבה יותר מרק לוקאס. לוקאס לא אחראי על יצירתיות התקפית אצלך, משהו שהיה הכי חסר היום. כלום לא עבד, זה לא שחקן זה או אחר

בני תבורי 1 בדצמבר 2013

אריאל,
קשר אחורי היא עמדה מאוד חשובה בכדורגל וכשיש בה חור, ההגנה חשופה יותר וההתקפה אנמית יותר. נכון שלוקאס לא אחראי בלעדי לביזיון – ואני בהחלט מסכים עם ההגדרה שלך, אבל לוקאס הוא כשל רפיטטיבי. הוא הססן, משחקו לוקה בחוסר אחריות קיצוני, הוא לא יודע למסור ולא מאיים על השער. אין לו למעשה אף תכונה אחת ראויה לציון. מידי פעם יש לו משחק טוב, אבל התרומה שלו בלונג ראן, שולית ביותר. שחקן בתפקידו זו משימת רכש בעדיפות עליונה, לפני עוד חלוץ או שחקן הגנה. ועוד לא אמרתי כלום על רוג'רס היום.

אריק 1 בדצמבר 2013

הבעיה לטעמי היא דווקא בקישור ההתקפי שלכם לא ההגנתי.

בני תבורי 1 בדצמבר 2013

אריק,
אתה טועה. הקישור ההתקפי שלנו הביא נקודות העונה, הקישור ההגנתי בעוכרינו כבר מאז שמאסצ'רנו עזב. לוקאס נכנס נעליים ענקיות ואינו מוצא שם את מקומו. התפקיד שלו קריטי!

אריק 1 בדצמבר 2013

הקישור ההתקפי זה קוטיניו שפצוע בדר"כ ו…

תומר חרוב 1 בדצמבר 2013

כבר כמה עונות ברציפות אתם יכולים להאשים את לוקאס?

בני תבורי 1 בדצמבר 2013

תומר,
לא מבין את השאלה, מה פירוש כמה שנים אפשר להאשים את לוקאס? הוא עדיין ממשיך לשחק רע ולכן אפשר להמשיך להאשים אותו. כמעט בכל עמדה התחלפו שחקנים בליברפול פרט לעמדה שלו וזה רע מאוד.

תומר חרוב 1 בדצמבר 2013

דבר ראשון, עובדה שהתחלפו כמה מאמנים והוא עדיין משחק, זה כנראה אומר עליו משהו.
דבר שני, לא יכול להיות שכולם בסדר במשך שנים ויש שחקן אחד שהורס לכם.

בני תבורי 1 בדצמבר 2013

הוא משחק כי אין אחר בתפקיד שלו והמאמנים שהגיעו נתנו דגשים אחרים ברכש. זה אומר שהוא יציב בתפקיד אבל לא אומר שהוא טוב בו בדיוק כמו ביבי. הרי לא תאמר עליו שהוא ראש ממשלה טוב למרות שהוא מכהן… שנית, מי אמר שכולם בסדר? לרבים יש חלק בהפסדים כמו בניצחונות, אבל קשר אחורי זו עמדה מאוד חשובה ואצלנו היא נתונה בידיו (ברגליו) של שחקן לא טוב, פשוטו כמשמעו.

משה 1 בדצמבר 2013

למה הוא עדיין האופציה היחידה לתפקיד אצלנו זו באמת שאלה טובה ולמה המאמן מחזיק ממנו זו שאלה מצויינת. מצד שני מאז שהוא תפס בעלות על העמדה לבניטז הייתה עונה מחורבנת שאחריה הוא עזב, הודג'סון החזיק 2 דקות, דלגליש התרסק והגענו לרוג'רס. אני לא מקבל את האמירה שאם כל המאמנים חושבים כך אז הקהל טועה. אני רואה את הקבוצה מספיק כדי להחזיק בדעה שהוא לא ברמה שאני רוצה שהקבוצה שלי תהיה.
הוא ממש לא הבעיה היחידה אבל הוא בעיה גדולה שמשפיעה על הקבוצה גם בהגנה וגם בהתקפה.

אופיר 1 בדצמבר 2013

אחחח, איזה יופי. נקווה שסאות'האמפטון תחזיק עם ה- 1-1 הזה מול צ'לסי, וזה מחזור מושלם.

חבל שסיטי מתחילה להיות אימתנית.

עמרי 1 בדצמבר 2013

היה להאל הזדמנות לעלות ל4-1 כשהם היו בצב של אחד על אחד בדקות האחרונות , הייתי כל כך מיואש , מתוסכל דיי רותח האמת וממש רציתי שזה ייכנס .
ג'רארד הנדרסון לוקאס זה אנמיה אחת גדולה ורוגרס לא ידע בעצמו אפילו אם הוא רוצה לשחק דרך האמצע או האגפים
כשיש בונקר ולאף שחקן שלך אין ביצים אפילו לבעוט מרחוק איך אתה מצפה שלואיס ישתחרר משמירה של 3 בלמים

טרור רגשי

אלי 1 בדצמבר 2013

פשוט שיחקנו רע, אבל…
כמו בשבוע שעבר, אם מוזס (אלן) מכניס את הכול משני מטר אז אנחנו מנצחים.
זה ההבדל בין ליברפול לאחרות, אין לנו מישהו אחר שיבקיע חוץ מסוארז, סטארידג ולפעמים גרארד.

משה 1 בדצמבר 2013

לא קונה את זה, הבעיה לא הייתה ההחמצה של מוזס אלא שזו הייתה ההזדמנות היחידה שלנו במשחק.

בני תבורי 1 בדצמבר 2013

נכון מאוד משה

אלי 1 בדצמבר 2013

שים לב למה שכתבתי, שיחקנו רע…
אבל הקבוצות האחרות יודעות להוציא משהו גם כשהן משחקות רע, ואנחנו לרוב מפסידים.

ערן צהוב אדום 1 בדצמבר 2013

אכן משחק מביש.
מרגע שראיתי שעלה בלי קוטיניו, היתה לי הרגשה רעה מאד. מוזס רע. סטרילנג לא פוגע. רוג׳רס מחכה עם חילוף לדקה 60?
לא שקוטיניו הוא קוסם. הוא פשוט היה האופציה היחידה על הספסל לגרום לשינוי.
אני מעריך שניאבק השנה על הזכות להשתתף בליגה האירופית.
עם הגנה חלשה, קישור לא מאוזן, ומאמן לא משהו, גם זה יהיה הישג.

כחול 1 בדצמבר 2013

ההבדל בין השנה לשנה שעברה הוא ששנה שעברה הייתה תלות מוחלטת בסוארז, והשנה גם סטארדיג' עוזר. כשסטארידג' בחוץ קשה לסוארז נגד בונקר וככה זה נראה.

אבי גלברט 1 בדצמבר 2013

ביזיון ,פאטתי ,אומללים ,מביש ,אין מילים …..תחושה של חזרה אחורה שנה וחצי .במה להתחיל ? התלות המוחלטת היא בקוטיניו ולא בסוארס או סטאריג . אין שום פתרון אחר לשחקן יצירתי שיעבור שחקן שתיים וישאיר חלוץ מול השער . גם קוטיניו לצערנו הוא לא מסי . כול הקרירה של ג'אררד ,גם בשיאו זה מימד שהיה חסר לי אצלו . אתה רואה שליטה מלאה בהחזקת כדור אבל משלושים מטר מהשער משחק פאטתי ושבלוני שנתקע פעם אחר פעם אצל ג'ונסון האומלל ….ברגע שאתה רואה בהרכב את לוקאס (איך אומרים חוטב עצים בברזילאית ) ואת הנדרסון העקר ואת סטרלינג הפרווה אתה יודע שגול לא ייצא מזה . תחשבו טוב חוץ מההחמצה של מוזס לא סיכנו את השער במצב שדה אלא רק בקרנות ועונשין . לא מבין למה לרוגרס אין אומץ להעיף את ג'ונסון להעביר את פלאנגו ימייה ולשים אפילו את סאקו מגן ?טענתי פעם פה שאספס שחקן טוב וגולר ואני חושב שהיום היה צריך לנסות את השילוב שלו עם סוארס ואם לא היום אז רביעי נגד נוריץ .בתחילת העונה שסטאריג היה פצוע זה עבד טוב .יחד עם סטאריג בתחילת העונה זה לא עבד טוב בגלל אנוכיותו של האחרון שהשתן עלה לו לראש אחרי שני גולים בתחילת העונה . קל להתמקד בלוקאס והוא פשוט מטריף עם הפאולים והמשחק הטיפשי שלו אבל היום הוא ניסה אפילו למסור קדימה מסירות עומק וזה סימן שמשהו עובד איתו על זה אבל הוא לא אלונסו מה לעשות . סטארלינג חייב להינהל שנה בחדר כושר לפתח שרירים ,מאסה וכוח ואז לחזור חזק יותר וגם בוגר בשנה ,ביינתים זה עלוב מאד . לצערי היום המקום השישי שביעי הוא ראלי יותר מהשלישי רביעי אין מה לעשות . המזל שלנו שהרבה קבוצות טובות מכות אחת את השנייה ומאבדות נקודות. דווקא נגד הגדולות אנחנו מגיעים מפוקסים חבל שאיבדנו נקודות אצל נגרים היום . לא אופטימי יותר עד שיוכח אחרת …

יואב החושב! 1 בדצמבר 2013

אריאל,

מבחינתי, ההפסד הזה רשום על שמו של רוג'רס. לא רק כאחריות של מאמן על הקבוצה שלו, אלא בגלל שהוא לא ידע להגיב כמו שצריך לפציעה של שחקן חשוב כמו סטרידג'. מאמן גדול זה לא רק אחד שמנחיל טקטיקה לשחקנים ומחייך אליהם כשהם עצובים. מאמן גדול זה אחד שיודע להגיב לשינויים ותקלות לפני,במהלך ואחרי המשחק. מוריניו (ואני האחרון שיכול להגיד שאני מעריץ אותו) הוא מאמן גדול רק בגלל זה. החילופים של רוג'רס מאוחרים, הוא נראה חסר השראה וחסר אונים על הספסל.
לואיס סוארז אמנם נראה אנמי ועצבני על המגרש אבל אני לא יכול להאשים אותו. הוא נותר לבד בחוד כאשר מוסז מתעקש להשאר "רך" במאבק על הכדור וכאשר סטרלינג "מחבק את הכדור" באגף ימין. סוארז ניסה לקחת אחריות על עצמו וכשהוא עצבני זה נראה כמו היום.
מילה טובה להאל על מאבק אדיר- זה לא היה יפה אבל בהחלט יעיל.
נקווה לימים יפים יותר.

red sox 1 בדצמבר 2013

1. כשיש מצוקת כלים התקפיים ומשחק אגפים לא קיים, מתבקש לשחק עם ג'ונסון כווינגר והפלאמינגו מאחוריו בצד ימין. בשמאל יש מספיק אופציות.
2. ההתקפה הייתה היום זוועה, זה נכון. אבל בואו נגיד שמוזס שם אותה ואנחנו מגיעים לעוד 5 מצבים ומבקיעים שניים. מה זה משנה כשסופגים 3 שערים מכלום? מול אברטון הם הגיעו למצבים ומיניולה היה גדול. היום? 3 שערים מאפס הזדמנויות. ההגנה לא בכיוון בכלל.
3. אגר הוא האיש שצריך להיות זה ששמים לידו בלם נוסף. כשהוא לא בכושר הוא טוב יותר מכל הבלמים שיש בסגל.
4. כל פתיחת העונה הנהדרת חפרתי לכם שאספס הוא חלוץ ולא שחקן קו. אחר כך התעקשתי שאסור לייבש אותו כי הוא החלוץ השלישי של הקבוצה ואין אחר. אז עכשיו הוא כל כך רחוק מלהיות אופציה שאי אפשר לצפות שיעשה משהו גם אם יקראו לו. יופי ברנדון.
5. משבת לשבת.

D! בארץ הקודש 1 בדצמבר 2013

רד, אתה צודק גם לגבי אגר וגם לגבי אספס (וכל שאר השחקנים שלא שיחקו בכלל העונה; סטרלינג פתאום פותח ומצפים שהוא יעשה משהו שהוא לא עשה גם קודם, ייקח את הקבוצה על הגב)

* זמן לנסות לשחק בלי סטיבי
* זמן להתחיל לשחק בלי לוקאס. לדעתי הנדו צריך לקבל את המקום שלו.
* אני גם לא חושב שהשתפרנו במשהו מהותי העונה והכי מטריד אותי שבעונה שעברה הייתה לנו דרך כקבוצה. לעצמי דמיינתי שה החוזק של ברנדן בתור מאמן כי במשחקים עצמם הוא היה חלש בתגובות שלו. השנה הוא רק נחלש ופציעות והרחקות זה לא תירוץ. קבוצה יכולה להכניס כמעט כל אחד במקום כל אחד לתוך המערף ונראה משהו דומה. ושיביא לעצמו כבר עוזר שיכול להגיב למשחק

ליברפוליסט 1 בדצמבר 2013

שום בזיון. זאת לוזרפול האמיתית. עם סטיביל'ה המתוק ועם מאמן שיש לו פרצוף של גולם ששם בהרכב את סקרטל מלך הגולים העצמיים והטעויות. השאלה כעת אם הם יתפרקו עד ה-1 לינואר או יצליחו לשמור על פער 7 נקודות מהמקום ה-1. להזכירכם עד סוף השנה נפגשים עם צלסי וסיטי. איזה מאמן אדיוט בא לי להקיא ממנו. וכל אוהדי ליברפול שחושבים שזאת עונת בנייה אז תמשיכו לחלום. זאת העונה היחידה שיש הזדמנות לגנוב אליפות. אבל הלוזרים בראשות סטיבוש עושים קקה במכנסיים.

תומר 1 בדצמבר 2013

אתה ליברפוליסט כמו שאני אוהד יונייטד. ואני לא אוהד יונייטד.

אדום אדום 2 בדצמבר 2013

לליברפול ולהפועל תל אביב יש אותם בעיות, אחד לאחד
אחוזי החזקת כדור גבוהים שלא מובילים לכלום
שני חלוצים בכירים אבל אין חלוץ מחליף נורמלי
כל הקישור ההתקפי של הקבוצה תלוי בשחקן אחד שרק הוא מסוגל לעשות משהו (קוטיניו, ורמוט)
קשר אחורי ברזילאי שלא תורם מספיק, אפילו עם אותו שם פרטי (לוקאס לייבה, לוקאס סאשה)
בלמים שעושים שטויות וחוטפים גולים מכלום
מגינים שלא תורמים להתקפה
מאמן שהובא בשביל להביא למועדון "דרך", אבל עושה טעויות של טירון בהרכבים ובחילופים
אפשר להמשיך עם ההשוואה אבל נעצור כאן

red sox 2 בדצמבר 2013

אותה הקבלה בדיוק שעברה לי בראש בזמן המשחק. אחד לאחד.
תוסיף גם מגן שמאלי בלי רגל שמאל שעולה בהרכב לפני כל השמאליים הטבעיים.

אריאל גרייזס 2 בדצמבר 2013

טפו עליכם, לכו מכאן אוהדי הפועל, משווים לי את סווארז לשכטר

D! בארץ הקודש 2 בדצמבר 2013

חחחח

Comments closed