דברים שלמדנו בשבוע 13

האם יש מישהו שיכול לעצור את הסיהוקס בדרך לסופרבול?

תסתכלו החוצה. אתם רואים את הטיפות שנוזלות על החלון, את הרוח שמכה בענפי העצים שבחצר? את הילדים שמתעטפים במעילים שיגנו עליהם מהקור הירושלמי חודר העצמות?

כן, גם אני לא רואה. אבל תדמיינו שאתם רואים (הטקסט הזה נכתב אתמול, מסתבר שאפילו את מזג האוויר אני מסוגל לנחס). כי חורף עכשיו, מה שאומר שיש לנו בדיוק עוד חודש לסוף העונה הסדירה. זולגות הדמעות מעצמן.

הניצחון הזה של סיאטל על ניו אורלינס בהחלט היה ההיי לייט של המחזור. אני מודה, לא האמנתי שסיאטל כל כך טובים. יש נטיה תמיד לזלזל בסיאטל, גם בגלל שהיא יושבת אי שם בצפון החוף המערבי, מה שאומר שהיא מקבלת מעט חשיפה וגם בגלל שהק"ב שלה הוא לא שחקן עם פרופיל גבוה, ובכלל – אין לה כוכבים עצומים. אין לה שמות גדולים.

ההגנה שלהם מצוינת, כנראה הטובה בליגה, אבל מעטים האוהדים שיוכלו לנקוב ביותר משם של שחקן הגנה אחד או שניים שם. וגם פיט קארול, בוא נודה בזה, הוא לא בדיוק השם הכי גדול שיש.

ועדיין, כשמסתכלים על זה כרגע – קשה לראות מי מסוגל בכלל לעצור אותם בדרך לסופרבול. הקבוצה הזאת עומדת על מאזן 14-0 בבית בשנתיים האחרונות (מאז שוילסון הגיע) וכרגע צריך לקרות משהו מאוד מיוחד כדי שהיא לא תזכה ביתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף.

סן פרנסיסקו? הסיהוקס ריסקו אותם בפעמיים האחרונות שביקרו אצלם.

ניו אורלינס? ראינו מה קרה ביום שני, וזה כששני שחקני סקנדרי פותחים חסרים להם.

דטרויט, גרין ביי? ההגנה של סיאטל תאכל את משחק המסירה שלהם בלי מלח. דאלאס? הצחקתם אותי.

את מי זה משאיר? מקסימום קרולינה, וגם זה בערבון מאוד מוגבל. הם הקבוצה היחידה שאני יכול לראות, עם משחק ההתקפה הדו-ראשי שלהם ועם הגנה יחסית חזקה, שמסוגלת לעשות צרות לסיאטל. ושוב, גם זה בערבון מוגבל.

כמובן, צריך לזכור שלפלייאוף יש חוקים משלו. הג'טס הובסו לפני שלוש שנים 45-3 על ידי הפטריוטס בעונה הסדירה ואז בפלייאוף באו לפוקסבורו, שהוא מבצר כמעט כמו האיצטדיון בסיאטל, ושלחו אותם הביתה. אני מניח שאם אני אשקיע מחשבה, אני אמצא עוד כמה דוגמאות כאלו.

אבל הדרך שבה סיאטל פירקו את ניו אורלינס – לא רק שהם שיתקו את בריס, הם גם הצליחו לשמור על הפער הזה לאורך מחצית כמעט שלמה (תוצאת הסיום נקבעה איפשהו באמצע הרבע השלישי) ולא נתנו לשום קאמבק לקרות, כמו שאנחנו רואים הרבה פעמים (הפטס מול דנבר שבוע שעבר, ניו אורלינס מול הפטריוטס לפני כמה שבועות) – גורמת לי לחשוב שהדרך של סיאטל לסופרבול ראשון בעידן קארול סלולה.

מה שכן, אני מוכרח לומר, אני אף פעם לא אצליח להתרגל לפרצוף המחייך והזחוח של פיט קארול על הסיידליינס של סיאטל. משהו בו מעצבן אותי.

*

עוד כמה דברים שלמדנו מהמחזור הזה:

– זה לא חדש שלניו אורלינס יש בעיה במשחקי חוץ מחוץ לדום. ועכשיו מתברר שזה גם לא חדש שקשה להם מאוד ברגע שעוצרים את ג'ימי גראהם. בדיוק כמו במשחק מול ניו אינגלנד ובמשחק מול הג'טס, גראהם חוסל על ידי הסקנדרי של הסיהוקס, ודרו בריס נראה חסר אונים לגמרי.

זה נכון שלבריס יש עוד מטרות איכותיות, אם בעומק המגרש (קולסטון) או מהבק פילד (ספרולס) אבל נראה שהוא פיתח תלות חזקה מאוד בגראהם וכל הקבוצות בליגה כבר הבינו את זה (אם כי בין להבין את זה ללעצור את זה יש הבדל די רציני)

– וכמובן, זה בטח לא עוזר שניו אורלינס נמצאת בתחתית הליגה (תשיעית מהסוף) במשחק הריצה. כשמשחק ההתקפה שלך לא מאוזן, הרבה יותר קל להגן עליך.

– שבוע שני ברציפות שאני מוצא סיבות לאופטימיות אצל קנזס סיטי וגם הפעם זה אותה סיבה – אלכס סמית. כן, לחטוף 35 נקודות מפייטון זה לא כיף, אבל סמית הראה שהוא מסוגל לעמוד בכבוד בקרב יריות וגם אם הדרייב האחרון שלו נכשל בסוף, הוא עשה עבודה יפה ועם קצת יותר מזל היה משווה את המשחק.

– כמובן, זה לא בא להגיד שהמצב של קנזס טוב – ההגנה שלהם, שנראתה מצוין בתחילת העונה, מתקשה להתמודד עם ק"בים טובים (ריברס שבוע שעבר, פייטון השבוע וגם לפני שבועיים) וחוסר היכולת שלה להפעיל לחץ על פייטון יהיה בעוכריה בפלייאוף, במיוחד עכשיו שהיא נדונה לשחק בחוץ את כל משחקי הפלייאוף שלה (היא תצטרך לנצח שני משחקים יותר מדנבר, אני לא רואה את זה קורה).

– שלא יגידו שאני לא מחפש סיבות לאופטימיות גם אצל הברונקוז – מאוד אהבתי בדרייב האחרון שלהם, לפני שקנזס קיבלה את הכדור חזרה, שהם לא עשו את הדבר המתבקש וניסו להריץ את השעון על ידי שלוש ריצות דרך האמצע, אלא המשיכו לזרוק גם בדאון שני ושלישי. נכון שבסוף קנזס קיבלה את הכדור בחזרה אבל זה היה אחרי שנשאר לה מעט מאוד זמן יחסית.

אחת הבעיות הכי גדולות שמאיימות על ריצת סופרבול לדנבר היא השמרנות של המאמנים שלה (וזה באמת לא משנה אם זה דל ריו או ג'ון פוקס שחזר השבוע). הדרייב הזה הראה לי שהם מוכנים לקצת פחות שמרנות וקצת יותר לשים את הכדור בידיים של היתרון הכי גדול שלהם.

– כמובן, אני לא מסוגל לראות רק את חצי הכוס המלאה – עם איך שההגנה של דנבר נראית, היא הולכת להיות בבעיה קשה בפלייאוף, אלא אם יגיע שיפור פתאומי. אני פשוט מתקשה לראות מאיפה הוא מגיע.

– הדבר שהכי היה מדהים, לדעתי, כשהשחקן של יוסטון זרק את הבדיחה שלו על זה שהפטס אולי רימו, זה כמה אנשים לקחו את זה ברצינות. כאילו, קבוצה הפסידה בדיוק משחק עשירי ברציפות, לק"ב הטוב בליגה (כן, כן, סליחה אוהדי מאנינג) ואנשים מאמינים לזה שהם מרמים רק כי בחצי השני הם שיחקו הרבה יותר טוב מאשר הראשון?

טוב, זה לא בגלל זה, די ברור שזה בגלל שהקבוצה הזאת כבר נתפסה מרמה. עכשיו תגידו לי אתם – אם נתפסתם מעתיקים פעם במבחן ואתם יודעים שאם תתפסו עוד פעם אתם תעופו מהמוסד הלימודי שלכם – מה הסיכויים שתעשו זאת שוב פעם? אם כבר, הסיכוי שהפטס מרמים היום נמוך מאשר שאר קבוצות הליגה, לטעמי.

– ואם אתם מתעקשים להבין איך ההתקפה של הפטס שמה רק 7 נקודות בחצי השני ואז שמה שלושה ט"ד רצופים בחצי השני – לכו תראו את המספרים של בריידי נגד הבליץ בשני החצאים. בחצי הראשון וויד פיליפס זרק בליצים על בריידי וגרם לו להשלים רק 2 מ-7 מול הבליץ, כולל אינטרספשן אחד. בחצי השני פיליפס ראה כי טוב וזרק על בריידי עוד יותר בליצים (משהו כמו 35% מהסנאפים ההגנתיים), בריידי הבין את העסק וקיצר את זמן המסירה שלו ואת המרחק, מ-15 יארד בממוצע ל-8 – והופה, הוא משלים ב-80% בערך מול הבליץ. עד כדי כך פשוט.

– כבר דיברנו על רוברט גריפין שבוע שעבר אבל השבוע הסתכלתי עליו במיוחד במשחק מול הג'איינטס, ומה אני אגיד לכם – הוא רחוק מלהיות מושלם, הוא מוותר על המסירה הרבה יותר מדי מהר הרבה פעמים – אבל הוא בטח לא הבעיה של הרד סקינס.

כמו שאמרתי כבר אלף פעם בעבר – בעלים שמתייחסים לקבוצה שלהם כמו צעצוע, שלא יתפלאו אם הקבוצה גם תתנהג כמו צעצוע. כן, דניאל סניידר, אני מדבר אליך.

– וכן ג'רי ג'ונס, גם אליך. אם אתה באמת חושב שאתה הולך להגיע לאן שהוא עם הקבוצה הזאת, אתה באמת חי באשליות.

– ניק פולס עם 19 ט"ד ובלי אינטרספשן. ואני שלחתי אותו להפוך המבורגרים במקדונדלס לפני כמה שבועות. השבוע הוא פותח בהרכב קבוצת הפנטזי שלי, אני צופה שלושה אינטרספשנס לפחות.

– מה היה הקטע עם הדמעות של נושון מורנו, מישהו הבין? זה היה מפחיד!

Knowshon-Moreno-Crying-3

– פינת הזן היומית שלכם, בחסות ביל בליצ'ק:

"למה סטיבן רידלי לא שיחק?"

"כי היו 46 שחקנים פעילים"

– ולמשחק היום. אכן, תענוג אמיתי. ג'קסונוויל מול יוסטון. ומי היה מאמין בתחילת השנה שלג'קסונוויל יהיו יותר ניצחונות. אני באמת צריך להמר על זה? שיהיה ג'קסונוויל 14-17

איך עובד דירוג פיפ"א - יוחאי שטנצלר
דייויד בלו במאי אידיאלי לדוקו 30 על 30 "עשור לנס ז'לגיריס"

No Comments

גיל 6 בדצמבר 2013

בריז מתחיל להזכיר לי את פארב שהיה השולף הכי גדול בליגה. כמוהו, הוא זורק המון ולעומק וברוב הפעמים מצליח לשים לא מעט נקודות אבל גם בכל משחק עושה כמה שטויות שעולות לקבוצה שלו במשחקים. יכול להיות שיש משהו בק"ב שרגילים לשחק רק בדום שברגע שמתחיל קצת גשם (אפילו לא היה קר) הוא פשוט תפקד פחות טוב (והרקורד שלו במזג אוויר קשה גרוע יותר מזה של מאנינג).

לגבי סיאטל, ההרגשה שלי שהם יפלו בפלייאוף ולניינרס. תראה, המשחק הזה היה משחק מושלם מבחינתם. שבועיים הכנה לאחת היריבות המרות שלהם על היתרון ביתיות, פתיחה חלומית של המשחק ומשם הכל פשוט דפק כמו שעון. זה מזכיר לי משחק דומה לפני כמה שנים במאנדי נייט שפילדלפיה ריסקו את הרד סקינס עם 6 ט"ד של ויק (4 במסירה, כולל אחת לדשן ג'קסון ל90 יארד ושניים בריצה). יש משחקים שהכל עובד עבורך מושלם והקבוצה השנייה נכנסת להלם מהמעמד והקהל ולא מסוגלת לחזור. אלו משחקים נדירים. במשחק צמוד יותר, במיוחד אם הקבוצה השנייה תעלה על הלוח ראשונה, הקהל יהיה פחות דומיננטי. במילים אחרות, נראה כאילו סיאטל הגיעו לתקרה שלהם ועכשיו נראה אותם מחזיקים מעמד עוד חודש עד למשחק המשמעותי הבא. לניינרס למשל יש עוד במה להשתפר והם צריכים להבטיח את העלייה לפלייאוף.

חוץ מזה, יש משהו שלי מפריע בכל הדיבורים הל הקהל של סיאטל. אני לא בטוח שזה הוגן שהיריבה לא מסוגלת להעביר הוראות לשחקנים שלה. באיזה עוד ספורט מאמן לא יכול לתקשר עם השחקנים שלו בזמן פסקי זמן? אם הק"ב לא שומע או לא יכול לדבר בהאדל אז זה לא קשור למשחק עצמו אלא לתנאי עבודה לא שווים מחוצה לו שפוגמים בשיוויניות של המשחק.

ומאנינג הראה שהוא יכול לזרוק בלי בעייה לעומק, עכשיו נראה אותו עושה את זה במינוס 15 מעלות ביום ראשון (כן, זו התחזית לזמן המשחק).

bradybunch 6 בדצמבר 2013

מאנינג נגד הטייטנס? נראה לי שהוא יסתדר. גם אם הם יאלצו לרוץ מאתיים יארד למשחק שוב. זה לא שפיצפטריק לא יכול למתוח אותם, אבל אפשר גם לסמוך עליו שהוא תמיד יזרוק את האינט' בזמן הנכון כדי להפסיד. ניסיון של שנים.

גיל 6 בדצמבר 2013

השאלה לא אם הוא יסתדר אלא איך הוא ישחק בתנאים הללו ואם יזרוק הרבה לעומק כמו במשחק הקודם.

red sox 6 בדצמבר 2013

"ק"ב שרגילים לשחק רק בדום"? כמו ברט פארב כאילו?

נדב 6 בדצמבר 2013

א. בקטע על בריידי לתקן לחצי ראשון ולחצי שני
ועכשיו לדברים שלמדנו – אני לא מסכים איתך שההתקפה של סיאטל לא בעלת סופרסטארים כי יש לך את ראסל ווילסון שמראה שיפור ממשחק למשחק ואת מרשון לינץ' (הכינוי למהלכים הגדולים שלו "ביסט מוד" מספיק, ולא חסרים כאלה). לדעתי הם לא יגיעו לסופרבול העונה כי הם עדיין קצת בוסריים.כרגע הניינרס והסיינטס המועמדים שלי לסופרבול מהNFC אבל גם אחרי שבוע 13 אי אפשר להספיד את איילי בר מזל (למרות, ואולי בגלל, היותי אוהד ג'איינטס אני מעדיף שלא).
כמו כן, לאחר שבוע 13 אפשר לראות בוודאות שכרגע יש קבוצה אחת שנראית יותר ויותר ברמה מעל הליגה ואלה הפאטס החביבים שלך, ואין דרך יותר טובה לבריידיצ'ק לחגוג סופרבול מאשר במגרש של הג'איינטס. בקור של ינואר פייטון יקרוס והאין הגנה של דנבר תהיה בעוכריה. רק סיאטל (ואולי הסיינטס, למרות שהתמודדותו של בריידי עם הבליצים השבוע מורידה את הסיכויים שלהם) יכולה להוות יריבה איכותית לפאטס, אך אני עדיין שם את כספי על הקבוצה ממסצ'וסטס.

גיל 6 בדצמבר 2013

איזו הגנה יש לפטס בדיוק? יוסטון חגגו עליהם בלי שום בעייה. שני משחקים רצופים הם חטפו 31 נקודות. אין להם הגנת ריצה והסקנדרי שלהם חוץ מטאליב גרוע ביותר.

נדב 6 בדצמבר 2013

תן לי לתקן את דברי. אין להם הגנה מדהימה אבל ההגנה תהיה שם כדי לוודא שהיריב לא בורח יותר מדי כדי שבריידי יחזיר אותם למשחק. אפשר לראות את זה במספר משחקים שלהם, בין עם טאליב משחק ובין אם לא. בגלל הגנת הריצה הכמעט לא קיים לדעתי רק סיאטל יכולה לנצח אותה במשחק נתון, לסיינטס ולניינרס (לא סומך עם גור) פשוט אין RB טוב מספיק.
ותיקון TYPO – איליי*

גיל 6 בדצמבר 2013

איך אתה יודע שהיא תהיה שם? היא לא ממש הייתה שם בחצי הראשון נגד דנבר ורק בזכות בריידי הם חזרו למשחק. דווקא דנבר שיפרו את משחק הריצה אם כי הם לא תמיד עקביים.

נדב 6 בדצמבר 2013

תמיד ידענו שמורנו יודע לרוץ הבעיה היא שפייטון הקלאסי קודם מסתכל על הזריקה ואז על המסירה. אולי הוא יבין שעדיף לו להשתמש ברגליים של הקבוצה שלו קצת יותר…
להגנה גם היו כמה עצירות מרשימות נגד הברונקוס. אם כל הכבוד לבעיות של פייטון, גם מול אין הגנה ומינוס 15 הוא יכול לסחוב לניצחון. אבל ברגע שיש הגנה יציבה מולו (גם אם היא ממוצעת בליגה ולא מהטובות כמו של הפאטס), רק אז הוא נעצר.חוץ מהניינרס ומהסיינטס (ואם סיאטל יצליחו להפתיע אותי ולהגיע לסופרבול, במובן של ניסיון לא יכולת) אף אחד לא יעצור אותם מלחגוג במטלייף. KC עם סמית', בולטימור בעונה בינונית, לאק עם קבוצה לא מספיק טובה (לדעתי) והלוזרייות של פייטון לא משאירים קבוצה מהAFC שיצליחו לעצור אותם

גיל 6 בדצמבר 2013

לא יודע מי ידענו. שנה שעברה הוא לא רץ טוב ורק השנה השתפר. מונטה בל היה גרוע בתחילת העונה ופימבל הרבה וגם הוא משתפר.

ההגנה של הפטס עצרה את דנבר כשהם שיחקו שמרני וצפוי. כשפייטון היה צריך ט"ד להשוות בדקות האחרונות הוא השיג אותו בלי בעייה. בסוף אם היה מקבל את הכדור היה יכול להוביל לניצחון או היה נגמר תיקו לפחות. וזה במשחק שהוא באמת לא התעלה באופן יוצא דופן אלא רק היה יעיל כשצריך. ראינו איך ההגנה האימתנית של קנזס קרסה מולו פעמיים בשני משחקים שונים. פייטון יפרק את ההגנה של הפטריוטס במשחק הבא תהיה בטוח (אם בכלל משחק כזה יתקיים, כי אני חושב שדווקא לפטס יהיו יותר בעיות להגיע לגמר הAFC).

טל 6 בדצמבר 2013

יש משהו אחד שיכול להפיל את סיאטל וזו היוהרה שהולכת ומתפתחת שם בניצוחו של ריצ'ארד שרמן ובתמיכתו של קרול המעצבן נורא.
ודנבר אכן תפול לצערי בגלל ההגנה (בעיקר הסקונדרי הבינוני שלה).

Samir Zamfir 6 בדצמבר 2013

לא ברור מה זה אומר אין לה כוכבים או שמות גדולים. מי שם גדול יותר מארשון לינץ' במשחק קרקע? פיטרסון? לא העונה. ג'אמל צ'ארלס? לא.

שרמן כוכב. הקורנר הטוב בליגה ולא במעט כנראה. היום ההשוואה לדרל ריבס בהחלט משעשעת. או לכל קורנר אחר.

ארל תומאס יכול להיות MVP הגנה ללא בעיות. הסייפטי הכי מהיר בליגה. הוא וקאם צ'נסלר, עוד כוכב, עושים עבודה של שלושה.

אין תופסים מפלצתיים, והמספרים של ווילסון לא בעננים של מאנינג שבוודאי זכאי לMVP, אבל אני מעדיף יציבות ועומק בכל השדרות של הקבוצה. כולל הספיישל טים הנהדר.

ההוקס יצטרכו להגיע לסופרבול או לקחת טבעת כדי לזכות ביחס או כבוד מצד אוהדים ניטרליים/בינלאומיים. ככה זה שלמרות שהם הקבוצה הטובה בליגה הם מועדון חסר מסורת. סיאטל תצטרך להוריד את הקוף הזה מהגב בפלייאוף. כמו שהם נראים הם גם יחבטו בו בשיניים.

המטרות עד הפלייאוף- להבטיח את ראשות המערב. להבטיח ביתיות לאורך כל הפלייאוף. להימנע מפציעות. אין כל סיבה שתהיה ירידה ביכולת בפוסט סיזן. נקווה שקרול יוכל לשמור על הקבוצה מיוהרה.

הפסד במפרץ וירוצו להגיד שלהוקס אין שום סיכוי. אז אולי עדיף? אין סיכוי, מעדיף לקחת את אליפות הבית בבית של הניינרז.

עובר אורח 6 בדצמבר 2013

אני מודה שקצת זלזלתי בסיאטל לאורך העונה, ולא חשבתי שהם טובים כמו המאזן שלהם. זה היה גם הרבה בגלל רצף של משחקים חלשים שלהם באמצע העונה שהם גירדו בהם ניצחון.
אחרי המשחק ביום שני, שיניתי את דעתי. ראיתי והתרשמתי מאוד מהצהרת הכוונות של סיאטל. את היכולת של מרשואן לינץ' ושרמן תמיד הכרתי, אבל הופתעתי עד כמה דווקא ווילסון מתפתח להיות הQB הכי טוב מהמחזור שלו (טוב נו, יש לי גם קצת התלהבות מפולס, גם אם נוריד את לאק מהמשוואה).
זה באמת מוביל אותי לשאלה – אולי עשינו מלאק קצת מהר מדי המלך של המחזור שלו? מהתצוגות של ווילסון אני מתחיל להרהר הרהורי כפירה שאולי בכל הדיון של לאק-גריפין שכחנו את ווילסון. נכון, יש לו עוד לאן להשתפר, אבל נראה שהוא בדרך הנכונה, עם כלים טובים מאוד של מסירה וריצה, ועם קבלת החלטות שהולכת ונהיית יותר טובה.

Samir Zamfir 6 בדצמבר 2013

יש דבר אחד שווילסון עוד לא עבר וזה משבר. הוא הפסיד כמה משחקי חוץ בתחילת הדרך אבל מאז אמצע העונה שעברה הוא מיסטר קול שמנצח איכשהו לקבוצה משחקים בכל מיני דרכים.

לא ברור אם גריפין ייצא מהתקופה הזו. הפגיעה הפיזית בולטת, הוא לא אותו שחקן. זה לא התגובה שהרדסקינס קיוו לה. לאק לא עובר משבר, כמה משחקים קשים עברו עליו, אבל הוא עדיין מה שחשבו שיהיה. ואולי יותר מזה.

ווילסון עוד לא חווה רצף הפסדים. גם לא תבוסה מחפירה. שלא לדבר על חס וחלילה פציעה. איך הוא יחזור או ייצא מדבר כזה, יקבע איזה שחקן יש לנו כאן.

זה וטבעת

נדב 6 בדצמבר 2013

גם הפסד אצל הניינרס לא ימנע מסיאטל את ראשות הבית. סיאטל אולי תגיע לסופרבול אבל היא לא תזכה כי מולה תבוא קבוצה מנוסה מהAFL אלא אם לאק יוביל את הקולטס לפלייאוף מזהיר (לא סופר את סינסי).

urlacher 6 בדצמבר 2013

ניסיון לא מחייב זכייה
הפאטס מלאי הניסיון בסופרבולים הפסידו שניים לג'איינטס.
מאנינג המנוסה הפסיד לסיינטס חסרי הניסיון.
כן גם ההיפך קורה אבל זו לא המשוואה. השאלה היחידה לפי דעתי היא האם קרול יצליח לשמור את החבורה שלו על הקרקע ואם לא יהיו פציעות. חוצמזה הם פייבוריטים לסופרבול כרגע
זה גם לא אומר כלום :)
בסוף הם יופתעו ע"י הרייבנס או משהו
זה היופי בליגה הזאת. מצד אחד אני מת לראות סופרבול של הסיהוקס נגד הברונקוס אבל אני מוכן גם לראות את דאלאס נגד הקולטס

משה 6 בדצמבר 2013

ומה הקטע של קרול עם המסטיק ? זה בסדר ללעוס מסטיק אבל למה לעשות את זה כמו פרחה בת 15 ?

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 6 בדצמבר 2013

נראה לי שהניינרס בטראומה מסיאטל. אם השבוע אנחנו לא מנצחים אותם הסיפור שלנו גמור. התחושה שלי היא שרק קרוליינה יכולה לעצור אותם כרגע, מה שמאד לא משמח אותי.
בAFC אני מתחיל להשתכנע שאלו יהיו הפאטס, בטח אחרי שראיתי השבוע את דנבר מול קיי סי.

AMan 6 בדצמבר 2013

הפאטס עם בעיה רצינית בהגנה.
שני השחקנים החשובים ביותר מהפרונט חסרים לכל העונה (ווילפורק ומאיו) וההגנה מאד מתקשה. הסקנדרי גם לא סיאטל סטייל.
ההתקפה מתפקדת יפה, בעיקר מאז שהגרונק חזר.
ממש לא ברור שזה יספיק להתקדם בפלייאופס.
לדוגמא המשחק השבוע מול יוסטון. אותם אלו שהפסידו אתמול לג'אקס.

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 6 בדצמבר 2013

מי לדעתך יוכל לעצור אותם בAFC? בטח לא KC (מה גם שהמשחק יהיה בפוקסבורו), בטח לא סינסי, ובטח לא פייטון מאנינג במשחק פלייאוף. נכון שההגנה לא מזהירה אבל מול הAFC זה יספיק.

נדב 6 בדצמבר 2013

גם מול סיאטל זה יספיק. מול הניינרס והסיינטס זה כבר לא יעזור

נדב 6 בדצמבר 2013

תיקון. סיאטל לא תגיע לסופרבול אז לא משנה. אם היא תגיע יהיה משחק מעניין כשאין לי פייבוריטית בין ניסיון ליכולת

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 6 בדצמבר 2013

נדב, אני מקווה כך, אבל לא רואה מי שיעצור אותם בבית, חוץ מהפנתרס, אולי…

נדב 6 בדצמבר 2013

חכה לפלייאוף ניינר, שם ההתרגשות תשפיע ותוכלו לסיאטל. אבל צפה לאכזבה אם תפגשו את בריז בפלייאוף. לדעתי קבוצתך לא תצליח להתמודד איתו.

ניינר 6 בדצמבר 2013

דווקא התמודדנו לא רע עם הסיינטס בחוץ ואם השופט לא מרחם על בריס הסיינטס היו היום קבוצת ויילד קארד

Dan-Dan 7 בדצמבר 2013

למה שדנבר לא תנצח את הפטריוטס בפלייאוף? מאנינג כבר עשה את זה עם הקולטס בעבר, הוא הגיע להארכה בג'ילט סטדיום לפני שבועיים, ורוב הסיכויים שהמשחק יהיה במייל היי סטדיום…, לא רואה סיבה שדנבר לא תנצח

shohat 6 בדצמבר 2013

פוסט טוב!

austaldo 6 בדצמבר 2013

כמה דברים: ההגנה של סיאטל מפוצצת בכוכבים. ארל תומאס נכון להיום הוא הסייפטי הכי טוב בליגה. ריצ'ארד שרמן המסומם הוא שאטדאון קורנר וברנדון באונר לא פחות טוב. בובי ווגנר תותח, לפחות טופ 5 בתפקיד שלו.
מה בדיוק מעצבן אצל פיט קרול? זה שהוא חתיכת דושבג? :)
בוא לא נישכח שהוא היה המאמן של USC והיה אחראי לעבירות של המיכללה אבל ברח משם עם הזנב בין הרגליים ברגע שהם ניתפסו כדי לא לסבול מהעונשים ש USC קיבלה. ממש איש למופת , צריך למנות אותו לשר בממשלת ישראל הוא מה-זה מתאים.

אני מסכים לאבחנה שלך על בריס והתלות שלו בג'ימי גרהאם. אני קורא לזה "תיסמונת ווס וולקר"

נדב 6 בדצמבר 2013

"תסמונת גרונק" תתאים יותר

red sox 6 בדצמבר 2013

זה בדיוק הפוך מתסמונת הגרונק.
יותר בכיוון של "תסמונת רג'י ויין" או "רודי ווייט סינדרום"

נדב 6 בדצמבר 2013

איך הפוך? אתה רואה את ההבדל כשגרונק נמצא על המגרש וכשהוא לא נמצא (גם בחלוקת המסירות בין הTE לWR)

red sox 6 בדצמבר 2013

הפוך, כי בריידי מצא פתרונות כשגרונקובסקי לא היה זמין, ניצח 5 משחקים והפסיד אחד בהארכה בחוץ.
שחקני-על כמו בריידי ופייטון לא מושפעים (או מושפעים מעט ולזמן מוגבל) מהיעדרות שחקן מפתח. העובדה שאפילו דרו בריס, כנראה הקיובי הטוב ביותר אחריהם, סובל מהסינדרום הזה רק מדגישה כמה שני אלה גדולים.

urlacher 6 בדצמבר 2013

מה שהכי מוזר זה לאיפה קולסטון נעלם? הוא היה "ה"מטרה של בריס בעונות האחרונות ופתאום נעלם. אותו דבר אפשר להגיד גם על לאנס מור ורוברט מיצ'ם. היו להם כמה שנים טובות עם בריס אבל כנראה הוא או שון פייטון מחליטים לעבור כל פעם למישהו אחר

אברם 6 בדצמבר 2013

הקטע עם הדמעות של נושון מורנו פשוט מגוחך…עאלק מתרגש מההמנון ונוזל לו שיטפון מהעיניים. אני לפעמים לא יודע אם השדרים האמריקאים באמת כאלו נאיביים או שפשוט שיחקו יחד עם מורנו את המשחק כדי שיהיה באזז (ואכן היה). איך זה שהקהל לא מרגיש שעושים ממנו מטומטם ימשיך להיות נשגב מבינתי.

red sox 6 בדצמבר 2013

גם לי ההסבר הזה נשמע מגוחך אבל אין לי הסבר אחר לביזאר הזה. לך יש?

אברם 6 בדצמבר 2013

ברור. הוא שם טיפות עיניים רגע לפני והחזיק אותן עצומות עד תחילת ההמנון. ברגע שהוא פקח אותן הכל זלג בשיטפון. אני גם חושד שהוא אמר לצלם לפני כן לשים עליו מצלמה בהמנון (במקרה יש עליו קלוז-אפ מתוך כמאה איש רלבנטיים על המגרש)

דביר 6 בדצמבר 2013

אני היחיד שרואה (שוב) את בולטימור בתמונת הפליאוף ומריח הפתעות? נכון שהריח לא משהו, אבל הדה ז'ה וו…

עורב סגול 6 בדצמבר 2013

אתה לא היחיד…

ניינר (ON THE QUEST FOR SIX) 6 בדצמבר 2013

למרבה הצער, הריח הזהעולה גם באפי

פאקו 6 בדצמבר 2013

בהחלט גם אני חש זאת. הם הג'יאנטס של ה-AFC.

עורב סגול 6 בדצמבר 2013

אתה יכול להתנחם. כי גם סיכוי לא קטן שאני ופלאקו נראה את הפלייאוף בטלביזיה אותו דבר

אלון 6 בדצמבר 2013

בריידי, מאנינג. סירי יודעת מי הק"ב הכי טוב בליגה.
http://the700level.com/eagles/even-your-phone-thinks-nick-foles-is-the-best-qb-in-the-nfl/

אריאל גרייזס 6 בדצמבר 2013

שיביא אליפות לקבוצת הפנטזי שלי – ונדבר..

אלון 6 בדצמבר 2013

אני אסתפק באליפות לאיגלס.

D! בארץ הקודש 6 בדצמבר 2013

אם אתה זה שניחס את מזג האוויר והביא את החורף אז בא לי לחבק אותך.
תמשיך.

Bruschi #54 7 בדצמבר 2013

פיט קארול, זחוח? מה פתאום… מדהים מה שהוא עשה מסיאטל
http://nesn.com/2013/12/pete-carroll-struts-on-sideline-with-top-hat-monocle-cane-in-hilarious-gif/

Avg. Joe 7 בדצמבר 2013

נכון לעונה הסיהוקס הם הקבוצה השלמה ביותר בליגה. לטעמי בכל עמדות המפתח יש להם שחקני טופ-20 (אולי חוץ מהרסיברים, לשם כך הם הביאו את פרסי 'מיגרנה' הארווין שעד עתה לא תרם כלום מלבד תפיסה אחת להיילייטס). כמובן שאצלם ובניגוד למגמה השלטת בשנים האחרונות נראה כי אצלם ליתרון הבית יש משמעות רבה. (לא הבנתי את ההערה לגבי הרעש וההוגנות).
נקודת המפתח בNFL היא קודם כל להיכנס לפלייאוף. עדיף להגיע במוכנות שיא ובעיני עדיף להגיע עם הקלאץ' ועם מומנטום חיובי. מהבחינה הזו אני דווקא מאמין בניינרס (טוב אני גם אוהד, ככה שבטח שלתקווה יש חלק ברציונליזציה), לפי המצב אני רואה את הניינרס נאבקים על מיקום בויילד-קארד עד סוף העונה. המאבק שלהם הוא בעצם במרובע הכולל את אריזונה, פילדלפיה ו2 הקבוצות של הNFC דרום הסייאנטס והפאנת'רס (שמול שתיהן הניינרס בפיגור). לטעמי זה מתכון טוב לחשל את הקבוצה באופן כזה שהם יגיעו לינואר בטופ-פורם.
לגבי המשחק בראשון מול הסיהוקס: מעבר לדיבורי פסיכולוגיה בגרוש מבחינת הניינרס המאבק הוא על W. ע"מ קודם כל לשמור על הפער מול אריזונה פילי ולהגיע לשיוויון מול המפסידה במשחק בין הסייאנטס לפאנת'רס. אחרי שאמרתי את זה, השלב הבא הוא לבחון איזה מאצ'-אפס יכולים לעבוד מול סיאטל. האם גור יכול לרוץ טוב ולאזן את הלחץ על קאפיירניק, שמצידו צריך משחק סולידי ואחראי עם הכדור. האם קרבטרי ומננינגהאם יכולים לפיזיות של ה DB האימתני (בולדין כן, רק שלבד זה לא מספיק)? כמה פעמים יוכל ורנון דייוויס להשתחרר ממשימות החסימה למצוא שטח פנוי באמצע? עוד נקודות קריטיות הם היכולת של למייקל ג'יימס להחזיר (אולי עדיף קודם לתפוס את הפאנט/קיק) לתת קצת יארדים בהחזרה ע"מ לאפשר מגרש קצר להתקפה ויותר חשוב שלא לפתוח דרייבים עם הגב לחוץ לאנדזון.
לגבי ההגנה, הדברים קצת יותר מעודדים כאשר להם יש 2 נקודות קריטיות הראשונה היא להכיל את לינץ' ולתת לו לעבוד קשה על כל יארד (כאן זו אחריות משולבת של הקו הקדמי להאט אותו (כיוון שבדרך כלל אי אפשר לעצור אותו בתיקול בודד) ושל הליינבקרים להגיע מהר לנקודת המגע ולסיים את המהלך. השנייה היא להצר את ג'ק ראסל וילסון שבלי ספק הוא הק"ב החמקמק ביותר מאז דאג 'הגמד' פלוטי. וילסון הזה מסוגל לחמוק היטב מבליצים, מודע לדאון הראשון ולא מפחד לזרוק עומק לרסיברים וכל זה תחת מרדף. בפעמיים האחרונות שהקבוצות נפגשו בסיאטל, היה אפשר לראות את הסמיתס מגיעים לחוב חמצן במרדפים אחריו רק בשביל לחטוף קומפלישיון בפנים או דאון ראשון.
ההימור נפרק אותם 17:14.

Comments closed