הניצחון על נוריץ'

מה כבר אפשר להוסיף אחרי תצוגה עצומה כזאת של החלוץ הכי טוב בעולם (כן, הכי טוב בעולם)?

Luis Suarez

טוב, כמו שלא היה יותר מדי מה לדבר על המשחק מול האל בתחילת השבוע, גם על זה אין מה לדבר יותר מדי. מה אפשר להוסיף על זה, תגידו לי?

ראיתי כבר רביעיות של שחקנים, אבל מה שראינו היום זה לא היה סתם רביעיה, זה היה אמנות. ריקוד על המגרש. כל שער (למעט כנראה השני) בדרגת קושי גבוהה יותר. זה לקחת קבוצה על הגב שלך, קבוצה שהיתה במשבר, אחרי הפסד איום ונורא, ופשוט לנצח לבד.

ובאיזה סטייל, אלוהים.

כשטוטנהאם מכרה את בייל, כולם הכתירו את דניאל לוי, הבעלים שלהם, בתור גאון הדור. הוא הוציא מריאל יותר מ-100 מיליון וחיזק את הקבוצה שלו בהרבה שחקנים מצוינים.

רק דבר אחד נשכח במשוואה הזאת – שחקן אחד מעולה תמיד עדיף על שניים או אפילו שלושה שחקנים טובים. הסיבה – היכולת של שחקן מעולה להכריע משחקים מחצי מצב היא מהסוג שלא תסולא בפז.

סווארז מוכיח לנו את זה שוב ושוב. כל עוד הוא בקבוצה (ואני לא רואה איך זה נשאר המצב הזה מעבר לעונה הנוכחית בקצב הזה), אפשר לחלום רחוק.

*

אין יותר מדי מה להכנס למערכים או ציונים אישיים בערב כזה, כי הכל היה ממוסך על ידי התצוגה ההיא. אלן לא היה מבריק אבל סביר, הנדרסון כרגיל היה בכל המגרש אבל חסר טאץ' מינימלי בבעיטה לשער וקוטיניו פעיל מאוד אבל גם הוא לא ממש איום על השער (אלוהים יודע למה לתת לו בעיטה חופשית).

אין שום ספק שמרכז השדה היה ונשאר החוליה החלשה של הקבוצה הזאת, אבל לפחות כשג'רארד משוחק בצורה קדמית יותר, כמו שהיה היום, הוא הרבה יותר יעיל וזה ממש פשע שהבעיטה (נגיעה?) בדקות הסיום פגשה רק את הקורה.

כשאני מסתכל עכשיו על הצמרת, היא מתייצבת בדיוק כמו שחשבתי כבר לפני כמה מחזורים. האליפות תוכרע בין השלוש – ארסנל, הסיטי וצ'לסי (אל תבקשו ממני להמר בינהן, זה באמת בלתי אפשרי כרגע).

המקום הרביעי? ובכן, עם מה שקורה עם היונייטד (יו-הו!) ועם הדעיכה של טוטנהאם (למרות הניצחון היום) הוא באמת פתוח לכולם.

אם סווארז ימשיך ככה, השמיים הם הגבול

לא ראיתי! ההפסד לאברטון
דו"ח משחק נגד נוריץ' (עמיחי)

No Comments

שי 5 בדצמבר 2013

מהיום והלאה אני מפסיק לדמיין את רונאלדו מגחך לעצמו כל פעם שאותה קורא לסוארז החלוץ הטוב בעולם. איזה רביעיה. אלוהים.

אופיר 5 בדצמבר 2013

אני מסכים עם שי, הגיע הזמן להזכיר את סוארז באופן לגיטימי לחלוטין בנשימה אחת עם מסי ורונאלדו. כאוהד ארסנל, זה השחקן האהוב עלי בפרמיירליג. נקווה שישאר באנגליה עוד הרבה, כי ברור שההצעות מספרד כבר בדרך.

אופיר 5 בדצמבר 2013

דבר נוסף: הגיע הזמן שתפסיקו להתאבל על הכסף שנשרף על אנדי קארול. שילמתם על סוארז ועליו 60 מיליון וקיבלתם בחזרה 15 מיליון מהמכירה של קארול? אז תחשבו ששמתם 45 מיליון על סוארז! שווה, לא…?

עמית פרוסנר 5 בדצמבר 2013

אנחנו בעיקר מתאבלים על זה שיכל להיות לנו חוד עם לואיס וטורס

אופיר 5 בדצמבר 2013

בדיעבד טורס עזב בזמן (מבחינתכם).

D! בארץ הקודש 5 בדצמבר 2013

טורס הלך בזמן טוב אפשר להוסיף למשוואה של אופיר שהחלפנו אותו בלואיס ואין ספק מי עדיף.
מאחר ואני כבר רואה את בייל נותן 40 בעונה בליגה הספרדית
אני חושב שלואיס יכול לתת שם גם 90 ולאף אחד לא יהיה ספק מי הכי גדול בעולם.
הכי הרבה תאווה ורגש למשחק יש לו בענק.

זורק מילה 5 בדצמבר 2013

איזו נשימה אחת בראש שלך?

שסוארז יתן חמישים שישים גולים בעונה, ולמשך חמש שנים רצופות כמו מסי וכריסטיאנו אולי נחזור לעניין הנשימה, כרגע הוא רחוק שנות אור משם.

הגיע הזמן בו זמנית גם להפסיק לדבר על הגנות אנגליות חזקות ופיזיות. תשעים אחוז מההגנות בליגה הזו פתטיות, לפחות ברמה של ההגנות הספרדיות בלה ליגה, אם לא גרועות מהן.

אני מקווה שמתישהו הוא ישחק בקבוצה בליגת האלופות, גם שם מעניין לראות אם הוא מסוגל להיות ארבע או חמש עונות רצוף מלך השערים.

רוצה לומר, הוא חלוץ מעולה, אבל הוא לא טוב במאומה מאיזה אגוארו או זלאטן, והוא רחוק שנות אור ממסי וכריסטיאנו.

D! בארץ הקודש 5 בדצמבר 2013

זורק – אתה אולי לא רואה הרבה את ליברפול ואני יכול להבין אותך. בחיי.
כשבייל ייתן את ה-40 בעונה בריאל זה ישים את ה50 -60 של השניים שדיברת עליהם בפרופרוציה. בטח כשמאחורי כל אחד יש עשרה שחקנים שכל התפקיד שלהם מסתכם בלעבוד עבורם בתחרות מלך השערים.

אני מאד אוהב את הזווית המאזנת שאתה מכניס פה על הכדורגל הספרדי, בעיקר כי אני הפסקתי לצפות בו בכלל ואני זקוק למישהו שינער אותי מדי פעם ויזכיר לי מה אהבתי בו פעם. אבל זה לא אותו המשחק, ואנ לא מדבר על ספרד מול אנגליה (הספרדים עצמם לוקחים בענק כמובן) אלא על קבוצה מול קבוצה או 10+1 מול 10+1.

אופיר 5 בדצמבר 2013

גפן, אני אומר לך שאם הוא היה משחק לפני הקישור של ארסנל העונה, האמירה שלי היתה נראית ל הרבה יותר מציאותית.
לחלופין, שים את השניים האחרים לשחק לפני הקישור של ליברפול, ונראה אם הם מבקיעים 50-60 שערים.

איתן מסוארי 5 בדצמבר 2013

המבחן האמיתי של מסי ורונלדו הוא בנבחרות שלהם. שם ההשגים שלהם לא כאלה גבוהים (יחסית לחלוצים אחרים בנבחרות שלהם).

אני חושב ששחקן כמו סוארז בחוד של ריאל מסוגל לתת את ההצגות של רונאלדו (מבחינת תרומה באופן כללי, לא רק שערים). יש בערך 6-7 שחקנים בזמן נתון ברמה הזו.

אבל מצד שני, וזה כבר נאמר פה, מסי ורונלדו שומרים על המעמד הזה כבר כמה שנים טובות… וזו יכולת ראויה להערכה.

דגש 5 בדצמבר 2013

אל תגזימו בבקשה. וירטואוזיות זה חשוב, אבל מסי ורונאלדו עשו קצת יותר מזה.

ערן 5 בדצמבר 2013

מבחינתי, אחרי הקיץ האחרון, סוארז הוא צ'ופר עבורנו כרגע: לא אמור היה להיות אצלנו, ובדרך כלשהי זכינו בו לעוד כמה חודשים. בתקופה זו פשוט נשאר ליהנות ממנו.

הוא לדעתי גדול החלוצים שאני ראיתי אצלנו. וראיתי את דלגליש וראש. אם בדרך נס יישאר מספיק זמן אצלנו, גם הסטטיסטיקה שלו תוכל להציג זאת.

אם אכן האמריקאי ימצא דרך להשאיר את סוארז אצלנו – אזי אלוהים גדול. נוכל גם לדמיין ולבנות קבוצה לאליפות.

cookie-monster 5 בדצמבר 2013

דרך כלשהי = SG
atleast partly.
I do not want to think what will be when we lose him to age.

D! בארץ הקודש 5 בדצמבר 2013

כשנאבד את סטיבי או את לואיס?

אני מודה, בעיניים דומעות כמעט, שאני לא באמת רוצה לראות את לואיס עובר את תהליך סטיבן אצלנו ומצד שני לא רוצה לראות אותו הולך לספרד ובטח לא לקבוצה אחרת באנגליה. בעיה

ערן 5 בדצמבר 2013

יש שביל זהב: לבנות קבוצה שרצה על אליפויות ומגיע לשלבים מתקדמים בצ׳מפיונס. די פשוט.
התקפה ושוער כבר יש לנו, כל מה שצריך זה הגנה וקישור נורמליים. וכנראה גם מאמן…

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

אין שום ספק שהגעה השנה לצ'מפיונס או אפילו התמודדות קרובה מאוד על זה (בניגוד לשנים קודמות) עשויה לתת לנו את הבוסט שאנחנו צריכים כדי להביא עוד החתמה גדולה או שתיים. ראינו איך מישהו כמו מכטריאן, שפעם היה מגיע אלינו בלי שאלה בכלל, העדיף ללכת לדורטמונד (ואוי, כמה שהוא היה משדרג אותנו השנה).
העפלה לצ'מפיונס עשויה לשנות את חוקי המשחק, כי אני חושב שהאמריקאים דווקא היו ששים לשים כסף אם הם היו רואים תמורה. אני גם מאוד מקווה שבהנחה שנישאר קרובים לזה בינואר, נראה החתמה גדולה שתעזור לנו להשתדרג (ולא עוד פאקינג מגן שמאלי בינוני)

ערן צהוב אדום 5 בדצמבר 2013

לפני הפציעה של סטארידג׳ עוד האמנתי שאולי עם הרבה מזל נסיים את החודש המטורף שמחכה לנו כשאנחנו עדיין ברביעיה הראשונה. כרגע אני הרבה פחות אופטימי

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

לא צריך להכנס לפאניקה גם אם זה לא יקרה. כל עוד נשאר בטווח ראיה מהרביעה הראשונה (כלומר, פער של 3-5 נקודות), מצבנו טוב.
תחשוב על זה ככה – בבית אנחנו כמעט לא מאבדים נקודות (השגנו 18 מ-21 נקודות עד עכשיו) ואנחנו מארחים בחצי השני של העונה את צ'לסי, ארסנל, הסיטי, אברטון וטוטנהאם.

ינון 5 בדצמבר 2013

זאת בדיוק הסיבה למה כמעט (עוד) לא איבדנו נקודות בבית העונה.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

ברור שחלק מזה הוא שלא שיחקנו בבית נגד קבוצות *ממש* חזקות, אבל זה לא רק. כשאנחנו בבית לא סתם ניצחנו, אלא פירקנו. רביעיות וחמישיות. וכן ניצחנו את היונייטד (טוב, לא קבוצה ממש חזקה..). אני חושב שליברפול בבית היום היא משהו שאף קבוצה בליגה לא תשמח להתמודד איתה

גורביץ' 5 בדצמבר 2013

כמו כל שנה, גם השנה לא נשרוד את כריסטמס. שנים קודמות זה היה בגלל היכולת, השנה בגלל מזל נאחס. כבר הוכח מתחילת העונה, ששני חלוצי על כמו לואיס וסטארידג' שווים מקום ויכולת של ארבע ראשונות, בלי אחד מהם אין שום מצב לשרוד את טוטנהם, סיטי וצ'לסי בחוץ (פלוס קרדיף בבית בין לבין) וכל זה בפחות משבועיים.
הלוואי שאני אתבדה..

משה 5 בדצמבר 2013

מאחר ובשנים האחרונות אנחנו לא שורדים את ראש השנה היהודי אני מקווה שאתה טועה.

סימנטוב 5 בדצמבר 2013

שאני אבין אריאל, לא הייתה עושה איתו טרייד להחזיר את טורס…
:)

אנטואן, אוהד ראיו וייקאנו 5 בדצמבר 2013

זורק מילה,

א. ההגנות הספרדיות הם בדיחה, בטח כשמדובר בברצלונה/ריאל נגד איזה קבוצת סמרטוטים.
ב. אין מה להשוות את סוארז למסי ורונאלדו כי התנאים שונים לחלוטין. בעוד רונאלדו מבקיע בין בייל, די מאריה וראמוס. סוארז עושה את זה עם פלאנגן, קאוטיניו ןג'ו אלן, אז לך תשווה.

אבל אם אני משווה בכל זאת, אז סוארז כאילו זאת הדקה האחרונה שלו ככדורגלן מקצועני, ואת זה לא ראיתי אצל אף שחקן בחיים שלי (ואני ראיתי את דייגו קסטר, חביבי, דייגו קסטר!!!).

זורק מילה 5 בדצמבר 2013

1)הן הגנות חלשות לא טענתי אחרת, רק שהגנות אנגליות חלשות בדיוק כמוהן ולעתים רבות אף חלשות מהן.

2) בטח שיש מה להשוות. לצד מסי בבארסה וכריסטיאנו בריאל משחקים ושיחקו חלוצים מעולים כגון בנזמה, היגוואין, וייה, זלאטן, ואף אחד מהם לא הגיע לחצי אפילו שליש מהכיבושים של מסי וכריסטיאנו.
שנית, דארן בנט וקווין פיליפס לדוגמה הבקיעו וחיררו רשתות בליגה הזו ובקבוצות שלידן ליברפול נחשבת לאימפריה. לא חסר גם די נטאלה ולוקה טוני שעשו אותו דבר בליגות אחרות. רוצה לומר. סוארז לא עושה כאן כלום שלא עשו בעבר ובקבוצות קטנות וחלשות הרבה יותר מליברפול הנוכחית.

רוצה לומר, סוארז חלוץ ענק, אבל בינתיים בשלוש שנים בליברפול הוא לא עשה כלום יוצא דופן. לא לקח את הקבוצה שלו למקום 4 וגם לא כבש במספרים יוצאי דופן. הוא חלוץ מעולה, מהטובים בעולם, אבל הוא רחוק שנות אור ממסי וכריסטיאנו . הם שחקנים היסטוריים. סוארז זה בקושי איזה גובאני אלבר/סוני אנדרסון של ימינו….

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

רק דבר אחד לגבי הנקודה האחרונה שלך – אין בכלל מה להשוות את התחרות שסווארז נתקל בה, לזאת שנתקלו חלוצים בבארסה או בריאל, נראה לי שזה די ברור.
ואחרי שאמרתי את זה, זה די ברור שסווארז לא נמצא באותו מקום של מסי ורונאלדו. מה שכן, אני חושב שהשניים האלה הם סוג של שחקנים שמתאימים בול לשיטה שבה הקבוצה שלהם משחקת. מסי, לדעתי, פורח גם ובעיקר בגלל השיטה של בארסה. רונאלדו בנוי למרחבים הגדולים בהתקפה של ריאל וראינו בנבחרת פורטוגל, למשל, שכשהוא משחק מול אנדרדוגס שמצופפים את המשחק (מי אמר נבחרת ישראל?) הוא מתקשה.
במקרה של סווארז, וראיתי אותו די הרבה, זה לא משנה מבחינתו איך הקבוצה שלו משחקת, הוא את הגולים שלו יביא. רק תן לו את הכדור. וזה יתרון אחד, לדעתי, שיש לו על השניים האלו.
חוץ מזה, כמו שאמרתי, כל השוואה אחרת היא מופרכת

רועי מ 5 בדצמבר 2013

דווקא במשחק בזה לא יכלתי לצפות מתחילתו.
באסה.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

ועוד משהו קטן לגבי ההשוואה בין הליגה האנגלית לליגה הספרדית.
יש לנו דוגמא טובה מאוד ברונאלדו ששיחק בשתי הליגות. אם ניקח את העונה האחרונה של רונאלדו בליגה האנגלית, הוא הבקיע שם 18 גולים (ועוד שישה בישולים) ב-31 משחקים. עונה לפני כן, שהיתה הכי טובה שלו, הוא הבקיע 31 גולים ב-31 משחקים.
בריאל, למעט העונה הראשונה (גם אז, 26 גולים ב-28 משחקים, לא ממש קוטל קנים) הוא שם את המספרים האלו -40/32, 46/37, 34/30, והעונה 16/13.
כלומר, בכל עונה מלאה שלו הוא שם יותר גולים מאשר בכל אחת מהעונות שלו במנצ'סטר, בחלק מהמקרים אפילו מכפיל את מה שהוא עשה מרבית הזמן.
אז אולי הוא פתאום התפתח לאיזה שחקן על – לדעתי זה פשוט מדובר בליגה שמנפחת מספרים, במיוחד של כוכבים.
אם ניקח את רונאלדו של מנצ'סטר – מישהו יכול להגיד היום שסווארז פחות גדול ממנו? אני לא חושב. ואני גם לא מאמין שרונאלדו כל כך התפתח מאז שעזב את מנצ'סטר

דגש 5 בדצמבר 2013

רונאלדו בליגת האלופות בזמן מנצ'סטר:
55 הופעות, 16 שערים.
בזמן ריאל:
44 הופעות, 43 שערים.
אז כן, הוא עד כדי כך השתפר.

גם נבאס מהצד השני בולט יותר בסיטי. הנרי הצליח יותר בארסנל. יש עוד הרבה גורמים שמשפיעים, במקרה של רונאלדו אולי ההגנות בספרד יותר חלשות מהאנגליות, אבל הן יותר חזקות מהאיטלקיות או הצרפתיות. זה שבארסה, ריאל ואתלטיקו העונה עושות מהן צחוק זה כי הן טובות. יותר מקבוצות הצמרת האנגליות.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

לא חושב שזה מוכיח משהו. בריאל הוא מוקף בשחקנים יותר טובים ובעיקר – השיטה הספרדית היא יותר מוטה כוכבים. שמים את הכוכב במרכז. השוואה להנרי היא ממש לא רלוונטית, זה פרה-היסטורי במונחי כדורגל.
אני לא אומר שקבוצות הצמרת האנגליות יותר טובות מאלו הספרדיות או אפילו שמרכז הטבלה האנגלי יותר טוב מזה הספרדי. אני אומר שמדובר פשוט בליגות שונות ולכן השוואה בינהן היא לא רלוונטית.
חוץ מזה שלא הייתי לוקח את כל התקופה של רונאלדו במנצ'סטר (גם לא לקחתי אותה בפוסט הראשוני שלי) פשוט כי לקח לו זמן להפוך לשחקן שהוא. צריך להשוות את השנתיים האחרונות, שבהן הוא היה בשיאו ולקח את מנצ'סטר לשני גמרים.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

וסתם דוגמא נוספת, ויהיה שווה לחכות לסוף השנה כדי לראות אם היא מחזיקה מים – גארת' בייל שנה שעברה, בעונה עצומה בטוטנהאם הבקיע 21 שערים ו-4 בישולים ב-34 משחקי פריימר ליג. השנה בריאל הוא כבר עם 7 שערים ו-6 בישולים בתשעה משחקי לה-ליגה. ההשוואה בין הליגות הזאת פשוט בעייתית

בני 5 בדצמבר 2013

איזה מזל שהוא הבקיע שלושער במשחק הארון

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

בסדר, זה חלק מהעניין. בכלל, מעניין אותי לראות את ממוצע השערים לקבוצות הבכירות בליגה הספרדית מול הממוצע הזה בליגה האנגלית. לדעתי נראה הבדל די רציני

ק. 5 בדצמבר 2013

רונאלדו בהחלט התפתח מקצועית מאז שהגיע לריאל – וכן, מסכים שהסגנון שלו ושל הקבוצה יותר מכוון להשתמש בו כמסיים (הרבה יותר מביונייטד).
דבר שני, יש הרבה ספרדים שפורחים ככוכבים וסקוררים בים של נגרים באנגליה (מיצ'ו למשל), שבספרד היה עוד שחקן לא רע בקבוצת מרכז טבלה.

דגש 5 בדצמבר 2013

אי אפשר להשוות בין ליגות, ואי אפשר להניח ששחקן יביא את אותה היכולת בגיל 23 ובגיל 27. לכן הטענה (לא אמרתי שלך) שצריך לשקלל את התרומה של מסי ורונאלדו עם מקדם-ליגה-ספרדית היא חסרת ערך.

אריק 5 בדצמבר 2013

What a player

גיל 5 בדצמבר 2013

ראיתי את המשחק במקביל למנצ'סטר ואכן שחקן ענק. בכלל, כמו שפורלאן היה המצטיין במונדיאל הקודם נראה שבאורוגוואי מגדלים אינדיבידואלים פנטסטיים שסוחבים קבוצות שלמות על הגב במסורת הדרום אמריקאית (בייחוד ארגנטינה). מעניין יהיה לראות אותם במונדיאל.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

מחר ההגרלה של הבתים, תחזיק אצבעות שאני מקבל משחק של אורגוואי

גיל 5 בדצמבר 2013

לא רוצה את ברזיל?

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

לא יכול. ברזיל זאת היחידה שאתה יודע מראש את המשחקים שהיא תשחק ומראש לא ניסיתי להזמין כרטיסים אליה כי היה ברור לי שהסיכוי קלוש והיה חבל לי לבזבז את הניסיון.
מה שכן, התחכמתי והזמנתי כרטיס לשמינית שבו ברזיל תשחק אם תסיים ראשונה בבית שלה (מה שכמעט תמיד קורה). אז נחזיק אצבעות לבית קל לברזיל גם.

גיל 5 בדצמבר 2013

מעניין. האם הקנייה היא למשחק מסוים בבית מסוים? אני מניח שגם אם תיפול על משחק גרוע כביכול, זה מונדיאל ותמיד תהיה אווירה טובה במשחק, וגם תהיה לך האפשרות להחליף אולי כרטיסים עם אוהדים אחרים.

אריאל גרייזס 6 בדצמבר 2013

כן. אני בחרתי משחקים שמתאימים לתאריכים שאני רוצה (התכנון הוא השבוע האחרון של השלב המוקדם והשבוע של השמינית-רבע, כולל שתי שמיניות ושני רבעים שכנראה אני אוכל לראות מתוכם רק אחד כי הם יום אחרי יום בשתי ערים די רחוקות). כמובן, בחרתי גם משחקים בערים שמתאימות לי, אז זה השאיר מעט למדי.
נקווה לטוב, בטח אני אקבל איזה משחק של שוויץ נגד קוסטה ריקה (שהאמת, גם זה יכול להיות כיף. כאילו, מונדיאל בברזיל – כמה רע יכול להיות)

אנטואן, אוהד ראיו וייקאנו 5 בדצמבר 2013

זורק מילה,

אני מודה שהרביעייה של סוארז גרמה לי להיסחף, הוא עדיין לא מסי או רונאלדו, אבל אני עדיין טוען שהליגה האנגלית חזקה יותר מהליגה הספרדית, לפחות בשנה-שנתיים האחרונות, כשכמעט כל ספרדי ששווה משהו מחוץ לברצלונה וריאל עבר לאנגליה (נגרדו, קאסורלה, מאטה, סולדדו, נווס, מונריאל וכו')

משיח 5 בדצמבר 2013

איזה רבעייה דליקטס, אי אפשר ללמד את זה בבית ספר לכדורגל

Fluttershy 5 בדצמבר 2013

אני נוסע לאנגליה לראות 4 משחקים בכריסמס, מתוכם 2 של ליברפול – נגד סיטי בחוץ ונגד האל בבית. רק שסוארז לא ייפצע או לא ינשך שוב מישהו – יהיה מדהים לראות אותו בפעולה.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

יצא לי לראות אותו נותן שלישיה לפני חודש וחצי, זה באמת מדהים. לא רק בגלל הגולים שהוא נותן אלא פשוט לראות אותו משחק – יש לו תשוקה עצומה למשחק, הוא כל הזמן כל הזמן פעיל וכל הזמן מבקש את הכדור.
יש חלוצים מעולים שמסוגלים להעלם לך לחצי שעה ואז להבקיע משום מקום. סווארז הוא לא מהסוג הזה, הוא כל הזמן מעורב. אם כדורים לא מגיעים אליו, הוא יורד אחורה כדי לקבל אותם וליזום התקפות. הוא פשוט חוויה

תומר חרוב 5 בדצמבר 2013

הוא לא ביכולת של מסי ורונאלדו אבל הוא שחקן שאשכרה כיף לראות ובספר שלי זה לא פחות. ראיתי אותו באמסטרדם ארינה כובש שלושער ומבשל עוד שלושה לפנטאליץ' ומאז התאהבתי. מקווה שיישאר בליברפול.

תומר חרוב 5 בדצמבר 2013

וחובה לסייג את האמירה ש"לא ביכולת של מסי ורונאלדו" בשני דברים:
1. משחק בקבוצה פחות טובה מהם.
2. הצליח יותר מהם ברמה הבינלאומית עם קבוצה קצת פחות טובה משלהם.

איתן מסוארי 5 בדצמבר 2013

צודק. זאת ההשוואה האמיתית.

עומר 5 בדצמבר 2013

אפשר גם אפשר להשוות בין הליגה הספרדית לאנגלית. הדרך הפשוטה ביותר היא להסתכל על המפגשים בצ'מפיונס שנה שעברה ריאל הדיחה את היונייטד ברסה הדיחה אין ספור פעמים את ארסנל , ריאל ניצחה ועשתה תיקו עם הסיטי. צלסי הדיחה את ברסה בחצי הגמר (עם המון מזל ודידייה דרוגבה ) . בילבאו העיפה את היונייטד בליגה האירופית . אז בסך הכול אפשר לומר שהטופ של ספרד הרבה יותר טוב מהטופ של אנגליה. כמו כן הטופ של גרמניה יותר טוב מהטופ של שניהם. ברור לי שהליגה האנגלית הכי תחרותית ומעניינת , יש בה 4 קבוצות שמתחרות כל שנה על אליפות (ארסנל צלסי והמנצ'סטריות) ועוד 3 קבוצות שמתחרות על כרטיס לאלופות רוב השנים (טוטנהם אברטון ניוקסל) . אבל מעניינת לא אומר בהכרח טובה יותר. גם בישראל יש יותר תחרותיות מספרד ואף אחד לא יטען שזאת ליגה טובה .
ובחזרה לענייננו סוארז הביא אתמול תצוגה מפחידה עם שערים מדהימים אבל מילת המפתח היא עקביות וזה חסר לו בהשוואה לרונאלדו/מסי.
חשוב גם לזכור שעדיף שערים מכריעים בהרבה משחקים מאשר הרבה שערים במשחק אחד שכבר הוכרע. ולכן רביעייה במשחק אחד שבו היריבה כבר נשברה פחות מרשים מארבע שערים בארבע משחקים.

אריאל גרייזס 5 בדצמבר 2013

יש לו 13 שערים בתשעה משחקים העונה, אם זה לא עקביות אני לא יודע מה כן

משה 5 בדצמבר 2013

ובאיזה סרט אברטון וניוקאסל מתחרות כל שנה על כניסה לאלופות וליברפול לא ?

martzianno 5 בדצמבר 2013

פשוט לתת לו את הכדור ולהניח לו. ככה ליברפול צריכה לשחק כל הזמן.
וכשנגמר המשחק לשאת אותו ממקום למקום באפיריון, שלא יחליק חלילה במדרגות ויסובב את הקרסול.

אסף THE KOP 5 בדצמבר 2013

למרות שמרציאנו מפא"יניק, הוא צודק.

:-)

D! בארץ הקודש 5 בדצמבר 2013

אריאל עזוב אותך מהעיסוק הזה בעקביות
לכל מי שרואה אותו ברור שהוא עקבי. מה זה קשרו בכלל
זה כמו שתומכי רונלדו טוענים שמסי לא יצא מברצלונה להוכיח את עצמו בעוד מקום
ותומכי מסי מודדים בתארים תומכי אנגליה בודקים את מספר התיקולים של הקבוצה במקום השביעי ואלו של ספרד טוענים שהיא לא באירופה.
זה נורא נחמד (בלי ציניות) בדיונים המעניינים שיש פה אבל זה לא ישכנע אף אחד "לעבור צד" וזה לא תופס במציאות עי אפשר לסייג הכל שמונה פעמים.

ומרציאנו מתחת פה צודק – לא הייתי נותן לו אפילו למזוג מים חמים למאטה שלו לבד.

D! בארץ הקודש 5 בדצמבר 2013

קשרו=קשור
מתחת פה=מעלי

בני 5 בדצמבר 2013

נתון מעניין שקפץ לי לעין. מתוך 51 שערי פרמיירליג של סוארז, 11 הם מול נוריץ'

פאןפאן 5 בדצמבר 2013

השדר אמר את זה במפורש אז אולי זה קפץ לך לאוזן?
שחקן ענק – גדול על הסגל של ליברפול ב2 מידות לפחות

Comments closed