הניצחון על ווסטהאם

מה שאובד בכל החזרה של ליברפול לצמרת הגבוהה זה הכדורגל שהיא משחקת, שהוא פשוט כיף לצפיה. אלוהים יודע שזה היה חסר לנו

In כללי

westham

לפעמים, יש משהו שנשכח בכל הדיונים על האם רצים לאליפות או לא, ומה הסיכויים שלנו ושצריך להוציא שלוש נקודות פה ושלוש נקודות שם, וזה הכדורגל עצמו.

אני עדיין משוכנע שרפא בניטז הלך הביתה לא בגלל חוסר הצלחה (מסוים) או כי הוא רב עם השחקנים או הבעלים, אלא פשוט בגלל הכדורגל. כדורגל של תוצאות (לפעמים) אבל כזה שמייבש לך את הצורה ושאתה מורט לעצמך את השערות כשאתה רואה אותו.

ובליברפול, למרות הכל, האתוס של כדורגל התקפי וחיובי (בניגוד למקום כמו ארסנל, למשל, שגדלה על "בורינג ארסנל") עומד מעל הכל, אפילו אחרי 20 פלוס שנה של כשלונות.

ובדיוק זה המקום, עזבו את כל הניצחונות וההפסדים והבעיות ומקום זה או מקום אחר, שבו ברנדן רוג'רס הופך את עצמו לאט לאט למנג'ר העתיד של ליברפול.

כי הכדורגל החיובי שהוא משחק ומכריח את השחקנים שלו לשחק, עומד בסתירה כל כך גדולה לאלפי ההגבהות שראינו בתקופת דלגליש, שלראות היום את ליברפול בכמעט כל משחק – אם היא מפסידה או מנצחת – זה פשוט חוויה מענגת.

*

אירוני משהו שהתוצאה היום מקפחת אותנו – אתה לא שומע את זה לעתים קרובות כששמת רביעיה.

עוד יותר אירוני, שלמרות עשרות – באמת, עשרות – התקפות יפיפיות, מרביתם של הגולים הגיעו, איך נגיד, בחוואה. גול עצמי פה, בעיטה שבקושי פגעה בסאקו שם ועוד גול עצמי שם. מזל שלסווארז היה גול אחד נורמלי (מי היה מאמין, הגבהה מצוינת של ג'ונסון) כדי שנוכל להיות רגועים.

באמת שקשה לדבר על המצטיין במשחק היום כי זה היה מאמץ התקפי שהראה בדיוק למה הליברפול הזאת מסוגלת אם תאמין בעצמה. ואלוהים יודע שהקבוצה הזאת עכשיו ממש מאמינה בעצמה.

תראו את ג'ורדן הנדרסון, שלמרות שעדיין אין לו מושג איך להבקיע שער (ולא בטוח שאי פעם יהיה לו), עדיין שוטף את המגרש, מחלץ כדורים ותורם בלי הפסקה להתקפה. תראו את ג'ו אלן, שלמרות איבוד כדור פה ושם, עושה בדיוק את מה שלוקאס לא עושה וזה לדחוף את ההתקפה קדימה במקום להשאר מאחור.

ומה שחשוב באמת זה שקוטיניו הופך להיות הכח ההתקפי שחשבנו שהוא יכול להיות, מנוע שרץ בלי הפסקה, מפעיל את כולם ואם רק היה מאיים יותר על השער, היה הופך להיות אחד הטובים בליגה בתחומו. אפילו סטרלינג, שהצליח להחמיץ כמה פעמים בשלומיאליות, מאמין בעצמו – כי המאמן שלו מאמין בו ופותח איתו כבר שלושה משחקים רצוף – ויוצר וזז כל הזמן.

אני חושב שזה די ברור, עם 24 נקודות ביתיות מ-27 אפשריות, שאנפילד חזר להיות המבצר שהיה פעם, בטח מול קבוצות חלשות שמאבדות שלוש נקודות עוד בכניסה לליברפול.

עכשיו, עם שלושה משחקי חוץ קשים בטירוף עד סוף החודש, הגיע הזמן להתחיל לנצח גם בחוץ.

אנחנו עדיין חיים משבת לשבת, אבל מה אני אגיד לכם – נהנים מכל רגע

No Comments

אלי 7 בדצמבר 2013

ותודה לרוג'רס שפצע לנו את ג'רארד.
דקה 60 מול נוריץ, אתה מוביל 3:0, תוציא את ג'רארד המזדקן כשאתה יודע שיש לך משחק עוד 3 ימים.
הפציעה שלו היום היא בדיוק בגלל זה.

אריאל גרייזס 7 בדצמבר 2013

הפציעה זה בגלל שג'רארד בעט לא טוב, אני לא אוהב את השיפוט הזה לפי מבחן התוצאה.

אלי 7 בדצמבר 2013

שריר ירך אחורי, זו פציעה של עומס.
נקווה שזה לא יפגע בנו במהלך חודש דצמבר העמוס.

D! בארץ הקודש 7 בדצמבר 2013

אריאל, בוודאי שזה היה כי הוא בעט לא טוב, אבל יש את הדרך שהובילה עד לשם. הוא היה צריך לנוח במשחקים קודמים יותר, לא רק נגד נוריץ'.

גורביץ' 7 בדצמבר 2013

זה היה ב 2-0, וראינו מה הקבוצה שווה ברגעי הלחץ בלי סטיבי, אחרי הגול המקרי של ווסטהאם. היה בליץ של איזה רבע שעה של ווסטהאם, שבמהלכו אף שחקן של ליברפול לא הצליח להחזיק בכדור, או להעביר פס נורמלי מהמרכז שדה קדימה. הגול של סוארז הציל את המשחק.

בא בלילות 7 בדצמבר 2013

חומר למחשבה: ג׳רארד בדעיכה רציפה כבר לא מעט זמן. אולי הצורך לשחק בלעדיו – ולו מתוך אילוץ – יכול להתברר כחדשות טובות ולא רעות. קצת הפוך לאינטואיציה, אני יודע, אבל תחשבו על זה רגע…

גיסנו 8 בדצמבר 2013

סטיבי ג'י באנגליה, יניב קטן בישראל

matipool 7 בדצמבר 2013

גורביץ' – אלי דיבר על המשחק הקודם שהיה צריך לתת לסטיבי לנוח כשהובלנו 3:0 על נוריץ' . גם אני חשבתי כך . הבן אדם כבר לא ילד ויחד עם משחקי הנבחרת העומס עליו גדול מאד .
וכן , הגול של סוארז הציל לנו את המשחק .

בא בלילות – גם אני חשבתי על זה . יותר מהירות , יותר זריזות , יותר כושר גופני . מצד שני – מנהיגות , שכל , מסירות פז על 40 מ' , הגבהות נפלאות , בעיטות עונשין ופנדלים . לך תדע .

נתנאל 7 בדצמבר 2013

עכשיו אנחנו צריכים להתלבט איזה תוצאה אנחנו רוצים מחר

רובי פאולר 7 בדצמבר 2013

תיקו אפס עם 17 פצועים ו – 14 מורחקים נשמע סביר.

נתנאל 7 בדצמבר 2013

אני חושב שאחרי 4 אדומים או 5 קבוצה מקבלת הפסד טכני אז בוא נסגור על זה ששתי הקבוצות ב7 שחקנים ואז מתחילה קטטה ובה כל קבוצה מקבלת אדום מה שנותן לנו הפסד טכני לכל קבוצה ואז מתפתחת קטטה עוד יותר גדולה.
אם כבר אז כבר לא?

בא בלילות 7 בדצמבר 2013

קניתי!!!

אסף THE KOP 7 בדצמבר 2013

ניצחון של אברטון.
אין פה בכלל דילמה.

גורביץ' 7 בדצמבר 2013

אנחנו רצים מול אברטון על הטופ 4, אין מצב שארסנל מחוץ ל-4 השנה, עדיף שהטופיז יאבדו את המומנטום שהם נמצאים בו..

אסף THE KOP 7 בדצמבר 2013

צא מהראש הזה.
ליברפול צריכה לנסות להיות מדורגת במקום הגבוה ביותר שהיא יכולה להגיע אליו. לכן ניצחון של אברטון יתקבל בברכה.

בני תבורי 7 בדצמבר 2013

מסכים מאוד

D! בארץ הקודש 7 בדצמבר 2013

גם אני

גורביץ' 7 בדצמבר 2013

אני רק ריאלי, זה הכל.. אין לנו סגל לאליפות.
בסוף הסטטיסטיקה תתיישר ויגיע המשחק שהטעות הקריטית התורנית של סקרטל תעלה במשחק, שהעבירה המטומטמת של לוקאס תעלה במשחק, שהאיבוד המיותר של ג'ו אלן יעלה במשחק, ושלא נצליח להבקיע, בגלל שאף אחד לא מסוגל לשים את הכדור ברשת חוץ מסוארז וסטארידג'.
שורה תחתונה.. בוא נראה איזה מקום בטבלה אנחנו יוצאים מהכריסטמס.

ערן 7 בדצמבר 2013

גם אני. חובה לשאוף לקשר עין עם מקום ראשון, עד המשבר של ארסנל. אם השנה לא- מתי כן?

יותם 7 בדצמבר 2013

נכון, אם לא השנה אז מתי כן. אבל אם מסתכלים על מקרה יונייטד בשנה שעברה רואים שצריך לפחות שני שחקני על בהתקפה וסר אחד על הקווים בשביל אליפות. לואיס לא יביא לנו אותה לבד, חייבים חיזוק בינואר!

ערן 8 בדצמבר 2013

אכן. יש לצלוח עם אובדן נקודות מינימלי את דצמבר ולנצל את ינואר לחיזוקים משמעותיים בכל החזיתות חוץ משוער.
לא בטוח אם המאמן מתכנן חיזוקים ברמה והבעלים יאשרו; אבל ברור שזה חיוני.
אם ניקח דוגמה מארצנו הקטנה: גורדי מכין סגל זמני עד ינואר, אז הוא עושה מקצה שיפורים, נפטר ממי שלא נקלט (שנה שעברה ארנשואו, השנה מאנה) ומשדרג -0(שנה שעברה זהבי ופריצה).
לליברפול יש הרבה שחקנים יקרים שלא נעשה בהם שימוש; אני מקווה שהראש של ברנדן עובד בכוון הזה.

matipool 7 בדצמבר 2013

התלבטות קשה מאד .
אברטון חזקה מאד ויושבים לנו על הזנב . הם כאן בשביל להישאר ויהיו חזק בצמרת עד סוף העונה .
הראש אומר ניצחון לארסנל שירחיק קצת את אברטון .
הלב אומר הפוך .
אני סוגר על תיקו עם אדומים ישירים ללוקאקו , מיראלס ( מגיע לו עוד מהמשחק נגדנו ) , ראמזי ואוזיל .

רובי פאולר 7 בדצמבר 2013

עוד כמה נקודות, למרות שלקחת לי את רוב המילים מהפה (ראינו ביחד?):
1. ג'ו אלן לא סתם מאבד פה ושם, הוא מאבד המון כדורים באיזורים מסוכנים שהופכים למתפרצות של 3X3, די דומה לצרות שה"עבירות-לוקאס " 20 מטר מהשער עושות לנו (איזה בעיטה הוא נתן לנולאן בשוק ימין, מזל שהשופט לא ראה). לעומתו סאקו פשוט לא מצליח לפספס תיקול או קרב אווירי, וגם לא מאבד. פשוט אדיר.
2. מתחילים לשפשף קצת את הקילר אינסטינקט, למרות עשר הדקות המבהילות בין 70-80, שהציפו את חוסר הביטחון ההגנתי (והכדורים הנייחים, אלוהים אדירים). היינו כמובן חייבים לגמור את המשחק קודם לכן.
3. די דומה לסטיב ברוס (רק בלי פתיחת הרגליים המסורתית ליונייטד), הקבוצות של אלרדייס תמיד משחקות בונקר מביש ומגעיל (בטח שחצי מהבעיטות שלנו נחסמו – היו 10 מגינים ברחבה גם בפיגור 0-2!) ואוי ואבוי אם הם היו משווים בטעות. סוף הבונקר לשלם ובצדק. מצד שני הפאס-אנד-מוב שלנו מזכיר בהחלט את הליברפול WAY, שמביא את האליפות בסוף MAY כמאמר השיר המפורסם…
4. אכן, גם אני צעקתי לאשתי שכדאי למלא לוטו כי ראיתי הגבהה מוצלחת של גלן ג'ונסון לראשונה בחיי!!!
5. מוזס חייב להסתפר, הוא נראה כמו אריתה פרנקלין (והוא גם צריך להתחיל לשחק כדורגל, חוץ מהגול נגד סוואנסי וההחמצה מול האל הוא לא עשה כלום).
6. פינת הפולנייה:
בכל זאת, אי אפשר בלי קצת טרוניות – רודג'רס יוצא קצת מטומטם עם החילופים. ביום רביעי המשחק היה גמור במחצית – למה לא להוציא את ג'רארד ואח"כ את סוארס, לתת להם מנוחה ברצף המשחקים הקשה ולתת לאלברטו ובמיוחד אספאס להיכנס לעניינים. אני מקווה שסטיבי מביים את הפציעה היום כדי לנוח… ולמה לוקאס לעזאזל??? כדי לשבור שיא בשלישיית קישור אימפוטנטית, עם כל החיבה להנדרסון, שאסור לו לעבור את קו שליש המגרש האחרון? ולמה להוציא את סטרלינג ביום כזה?!?! תן לו לחזור לכושר האדיר שלו משנה שעברה…
7. פינת המגיע לכם:
האליפות של יונייטד שנה שעברה הושגה בזכות הנס שבו RVP היה כשיר כל העונה. העונה הזו הסטטיסטיקה מתיישרת והתוצאות בהתאם. א-מחיה.
8. ציונים:
שמעון מיניולה – כן, שמעון! בואו נאזרח אותו. עדיין סופג כל משחק לא באשמתו, אבל כשצריך הוא תמיד שם. 6
גלן – יצא מהאפטיות, בישול מופלא. 7.
סקרטל – כובש מצטיין העונה, אבל חצי מהם לצד הלא נכון. 6
סאקו – קלאסה אחרת. 7
פלאנגאן – יופי יופי יופי! אפילו בועט לשער, היום הצטרף להתקפה והסיק את המסקנות מהאל. 6.
אלן – נו שוין, כבר כתבתי. 5.
ג'רארד – מנוע, אם כי לא היה מדויק. 6.
הנדו – מסכים עם הנ"ל. 7.
קוטיניו – קוסם קטן, שרק ימשיך ככה. 7.
סטרלינג – היה מצוין ומאוד אסרטיבי גם הגנתית. יכל לכבוש שלושער עם קצת ריכוז. 7.
סוארס – בנוהל :-) 7.

matipool 7 בדצמבר 2013

מסכים עם מרבית הדברים למעט אלן שהיה טוב היום ומגיע לו ציון גבוה יותר . גם לג'ונסון פירגנת קצת יותר מדי .

תומר חרוב 7 בדצמבר 2013

ראיתי את רוב המשחק, סוארס פשוט מעורר השראה. ההתעקשות להשאיר אותו מזכירה את ההתעקשות של פרגוסון על כ.רונאלדו אחרי קיץ של חיזורים ודיבורים. אם סוארס יימכר בקיץ הבא, זה יהיה בסכום הרבה יותר גבוה (מה שמוריד גם את הסיכויים שיימכר כי פחות קבוצות יהיו מוכנות להוציא סכומים כאלו).

אסף THE KOP 7 בדצמבר 2013

הקבוצה שלא תיקח אליפות בספרד תפתח את הארנק לכל מחיר.
בטח אם יהיה לו מונדיאל מצוין.

זורק מילה 7 בדצמבר 2013

לבארסה הוא לא יגיע בטוח.בארסה לא מוציאה 70/80/90 מיליון על שחקנים וזה יהיה המחיר של סוארז,אם וכאשר.

מה שכן,השאלה היא לא האם סוארז עוזב אלא מתי הוא עוזב.בקיץ הקרוב אני מניח שריאל תהיה מוכנה לשלם עליו 80 או 90 מיליון כי ריאל חולים בראש,אבל אם ליברפול לא תמכור בקיץ הבא,שתישאר לו רק עונה אחת בחוזה הוא ילך משם גם ב 40 מיליון שזה המקס' שליברפול תקבל על שחקן בן 28 וחצי ( זה יהיה הגיל שלו בקיץ 2015) עם עוד שנה אחת בחוזה.

כלומר בקיץ הזה הוא כבר בריאל…אליפות או לא אליפות של ריאל.

זורק מילה 7 בדצמבר 2013

ניימאר בן 21 , סוארז בקיץ הקרוב יהיה בן 27 וחצי. ניימאר עלה 57 מיליון,סוארז לא יעלה פחות מ80 או 90 בקיץ הזה.ניימאר הוא מכונת כסף מחוץ למגרש עבור בארסה,סוארז לא עבור שום קבוצה.

סוארז לא יהיה בבארסה בשום מקרה.תתמקד בריאל כי לשם הוא הולך,אלא אם פתאום איזה פ.ס.ז תקפוץ לה פתאום.

אסף THE KOP 7 בדצמבר 2013

ואיברהמוביץ ?

בתכלס, אני מקווה שהוא יישאר בליברפול, אבל אם הוא יחליט שהוא רוצה ריאל או בארסה אז לא ממש אכפת לי במי הוא יבחר.

אני לא סובל את שתיהן באותה המידה.

זורק מילה 7 בדצמבר 2013

נו תהיו ריאליים…איך הוא ישאר בליברפול? בכדי להשאיר אותו שם הם צריכים להביא 3 או 4 שחקנים מהטופ של הטופ שזה עלות של 150 מיליון ללא שכר.

למה שישאר בליברפול? בריאל תהיה לו קבוצה תחרותית ושכר יותר גבוה.על אותו משקל הוא עזב את אייאקס לליברפול.אני בטוח שהאוהדים של אייאקס רצו להאמין שהוא יישאר באייאקס ויעדיף אותה על פנמי ליברפול,אז זהו שאין דברים כאלה יותר.כמו שעזב את אייאקס לטובת קידום כך יעזוב את ליברפול.

אסף THE KOP 7 בדצמבר 2013

שיעזוב אם הוא רוצה.
אני לא בעד להחזיק שחקנים בכח.

אריאל גרייזס 7 בדצמבר 2013

החזקנו אותו הקיץ בכוח, לא? אני לא מכיר יותר בכח מזה והנה – זה השתלם

אלעד 8 בדצמבר 2013

ממה שהבנתי ליברפול הולכים להציע לסוארס חוזה עתק ולהשאיר אותה לעוד כמה שנים.

http://footylatest.com/liverpool-ready-to-offer-huge-wages-in-a-bid-to-keep-hold-of-their-star-man/51545?

אריאל גרייזס 8 בדצמבר 2013

המשמעות העיקרית של חוזים כאלו זה להעלות את המחיר של השחקן כשאתה מוכר אותו. אם לא תחתום איתו על חוזה חדש, אז עוד שנה אתה תהיה חייב למכור אותו במחיר נמוך (סטייל ואן פרסי למנצ'סטר) כדי לא לאבד אותו לשוק החופשי. אם אתה מחתים אותו עכשיו לעוד חמש שנים, נניח, אז המחיר שתקבל בשבילו יהיה הרבה יותר גבוה. שזה בסדר גמור

אלעד 10 בדצמבר 2013

אתה טועה. ממה שהבנתי הולכים להציע לו 200 אלף יורו לשבוע שזה השכר הכי גבוה בהיסטוריה של ליברפול עם סעיף שחרור של 100 מיליון יורו

אריאל גרייזס 7 בדצמבר 2013

ומה עם זלאטן, בכמה הוא הגיע בניכוי המחיר של אטו?

זורק מילה 7 בדצמבר 2013

65

לא מבין איך זה רלוונטי אבל? סוארז לא יוצא בקיץ הזה מליברפול בפחות מ 80 – 90 מיליון יורו.ואת המחירים האלה רק ריאל משלמת,זו עובדה לא הערכה.

זורק מילה 7 בדצמבר 2013

כלומר 65 כולל הכל ( כולל הערך שדל אטו )

נראה לי זה היה 45 מזומן ועוד 20 הערך של אטו ( היה לו עוד שנה בחוזה )

אריאל גרייזס 7 בדצמבר 2013

ה-65 בזמנו היו המחיר הכי גבוה או השני הכי גבוה אי פעם. כלומר, ה-65 של אז הם ה-80-90 של היום.
או בקיצור, גם בארסה משלמת סכומי עתק כשיש מישהו שהיא באמת רוצה. אני לא אומר שסווארז יגיע לבארסה, אין שום הגיון במהלך הזה (לא שיש הגיון במהלכים שריאל עושה – האם הם לא היו באותו מקום עם אוזיל במקום בייל ועוד 60 מיליון?), אבל כשבארסה רוצה היא תזרוק כסף, והרבה. גם ניימאר עלה להם הרבה מאוד כסף

זורק מילה 7 בדצמבר 2013

לא זה לא היה הכי גבוה או השני הכי גבוה כי רק באותו קיץ ריאל החתימה את רונאלדו ב 94 ואת קאקה ב 70.

57 על ניימאר ב 2013 זה המון אבל זה עדיין לא 90 (למה שליברפול תמכור סוארז בפחות אם בייל עלה 90 או 100) וכפי שכבר כתבתי ניימאר צעיר ממנו משמעותית והוא מכונת כסף מחוץ למגרש עבור בארסה,מכונת מזומנים שאפילו מסי או רונאלדו בריאל לא.

גיסנו 8 בדצמבר 2013

סוארז לא יימכר ב 90 מליון כי הוא מבוגר יותר מבייל, הוא ימכור פחות מרצ'דייז כי יש לו פחות יח"צ מבייל, קיים תמיד סיכוי שהוא יפספס קרוב ל 10 משחקים בעונה על הרחקות מטומטמות, וכי יש לו עדיין למיטב ידיעתי סעיף שחרור באזור ה 40 מליון.

אין בן אדם שלא ישים אותו בטופ 3 חלוצים בעולם (טופ 5 אם אתה מחשיב את מסי ורונאלדו כחלוצים), אבל נראה לי שהסיכוי שהוא יחליט לתת ביס לשחקן או יזרוק הערה גזענית ויפספס משחקים קריטיים בסיום העונה מוריד קצת מהמחיר שלו.

אריק 7 בדצמבר 2013

אוי סוארז… ליברפול עדיין צריכה חיזוק בהרבה עמדות אבל הרצון לתקוף ולשחק התקפי בהחלט ראוי להערכה.

אסף THE KOP 7 בדצמבר 2013

למה הזברות לא שמרו על קוד הלבוש שלהם היום ?

אריק 7 בדצמבר 2013

פיג'מה?

אסף THE KOP 7 בדצמבר 2013

בדיוק.
מה התלבושת הזאת שהם עלו איתה ?

red sox 7 בדצמבר 2013

* נכון, הנדרסון לא מאיים בכלל על השער, אבל היום הוא הראה את שתי התכונות הכי טובות שלו: לחץ על הכדור ותנועה מצוינת לעומק ללא כדור שפותחת שטחים מול הגנה צפופה. אם מוסיפים לזה משחק אחראי שתמיד מאפיין אותו מגיעים למסקנה אחת פשוטה – לוקאס לא צריך להיות בהרכב.
* שוב משחק מול קבוצה נחותה, שוב הרכב נכון עם אגפים מהירים ופחות שחקן אחד באמצע. פעם שנייה השבוע, יפה מאוד.
* ווסטהאם עלתה כמו כל הקטנות בבונקר אבל בניגוד לקבוצות כמו סטוק או קארדיף אין לה את הפיזיות והקשיחות ההגנתית (וגם לא את המהירות בהתקפה) שנדרשות כדי להוציא מזה תוצרת ולתסכל באמת את היריבה. זה מתכון בדוק לירידת ליגה.
* לא מסכים ש"התוצאה היום מקפחת את ליברפול". להיפך, אני חושב שהיא משקרת לטובתנו כי מבחינת כמות המצבים זה לא היה משחק של 4 שערים. מה עוד שהיו כ-10 דקות ב2-1 שבהן הניצחון היה רחוק מלהיות מובטח.
* בפעם האלף – הייבוש של אספס על הספסל עוד יעלה לנו ביוקר. אני מאוד מקווה שרוג'רס לא מתכנן לעבור את דצמבר בלי סטארידג' ובלי לתת לו מקום משמעותי. להיכנס לחודש של 8 משחקי ליגה עם חלוץ אחד זה מתכון לאסון.

רובי פאולר 7 בדצמבר 2013

התוצאה מקפחת כי היינו צריכים לשים להם 5 חתיכות עוד לפני הגול של סקרטל. אנחנו מתקשים לרצוח משחקים מוקדם כמו מול נוריץ' ולכן יש דקות של חרדה ומומנטום שלילי (מי אמר מכבי בכדורסל?). מבחינת כמות המצבים היו 30-8 בבעיטות לשער, מהן 11-1 למסגרת (הכדור היחיד שלהם למסגרת הייתה הנגיחה בחצי הראשון). עם אחוזי ניצול המצבים הטובים יחסית שלנו העונה (מלא בעיטות, שליש למסגרת מתוכן להערכתי כשלושים עד ארבעים אחוז שערים!) היינו צריכים לשלוח את סוארס לשתות תה בדקה 60 עם 3-0…

red sox 7 בדצמבר 2013

30 בעיטות לשער זה בולשיט כי במחצית הראשונה כל מי שקיבל כדור ירה מחוץ לרחבה, מתוך ניסיון לפרוץ מרחוק הגנה צפופה מאוד. סטרלינג, ג'רארד, קאוטיניו, אלן – כולם בעטו ובעטו ובעטו אבל אני לא זוכר אפילו הצלה אחת משמעותית של יאסקלאינן. אולי רק הבעיטה של סטרלינג מימין לפינה הקרובה שהוא לקח.
מיניולה לעומת זאת…

רובי פאולר 7 בדצמבר 2013

אני חולק עליך, זה לא בולשיט בכלל, זו נגזרת של אחזקת כדור ונסיונות מושכלים חוזרים גם מהאגפים וגם מרחוק לפרוץ בונקר (מה שמשום מה לא היה נגד האל). באמת רוב הכדורים נחסמו ע"י מתאבדים של ווסטהאם כי כולם התבצרו ברחבה, אבל זה לא אומר שזה לא מצב, ועובדה שבסוף אחד מהם גם הפך לגול.
ג'וסי לא הציל כ"כ כי השנה הבעיטות שכן הולכות למסגרת מספיק טובות ומדוייקות כדי להיכנס, בניגוד לשנים עברו בהן כל מיניולה של קבוצת תחתית היה איש המשחק באנפילד…

אריאל גרייזס 7 בדצמבר 2013

לא צריך לספור בעיטות לשער, אבל היו לנו לפחות ארבעה-חמישה גולים בטוחים חוץ מזה. ההחטאות של קוטיניו וסווארז בחצי הראשון ואלוהים יודע כמה הזדמנויות בחצי השני, עם החטאות של סטרלינג

D! בארץ הקודש 7 בדצמבר 2013

גולים בטוחים זה כשהשופט שורק ומצביע על עיגול האמצע ואחרי זה הקבוצה השניה סוחבת לשם את הכדור ביד

אדום אדום 7 בדצמבר 2013

דרך אגב הגול שלהם התחיל מהאיבוד כדור של לוקאס. זה היה בדקות שהם לא עברו את החצי ותקפנו "גלים גלים", ואז איבוד כדור טיפשי שלו הוביל להתקפה נדירה שלהם ובסופו של דבר לגול. אלן עדיף עליו

בני תבורי 7 בדצמבר 2013

מדויק!

red sox 7 בדצמבר 2013

בשולי הדברים: שער ניצחון של אוסאמה אסאידי על צ'לסי היום. הצעירים המושאלים נותנים חומר למחשבה לעונה הבאה, וזה טוב.

D! בארץ הקודש 7 בדצמבר 2013

אחת ולתמיד, הנדו אחד החשובים כרגע במערך שלנו. הלחץ שהוא מפעיל האנרגיות שהוא משקיע, הכיסוי של פאדיחות של אחרים שלא רוצים או יכולים לרוץ, הכניסה לרחבה והיום גם לפחות שתי מסירות אומן. הוא רק עדיין חייב להתחיל לכבוש.

סאקו הראה שוב שהוא חייב להיות על המגרש ומבחינתי אפשר לנסות אותו גם במקום לוקאס. לוקאס חייב להשאר מחליף.

סטרלינג היה טוב היום והלך והשתפר ככל שהמשחק התקדם. מאד מעודד עכשיו רק שיבואו השערים. קוטיניו חייב לאפס את הרגל זה ירווח עבורו עוד יותר את המגרש. סטרלינג וסוארז עשו תנועה מצויינת וקיבלו כדורים טובים היום.

ניהול המשחקים של ברנדן עולה ויעלה לנו ביוקר. אנחנו אכן משחקים יותר כדורגל תחתיו הרבה בגלל בחירת שחקנים טובה יותר, הרבה תנועה מקדימה. עכשיו שיתחיל לנהל את הסגל כי הפציעות עלולות ליפול עלינו ברעש

יזהר 7 בדצמבר 2013

עדיף לנו את סטיבי מחוץ להרכב במשחקים הגדולים
הוא לא מסוגל מול קבוצות חזקות ושחקנים צעירים ומהירים
גם היום במקרים מסוימים הוא התקשה.
דבר נוסף ,עשר הדקות אחרי שג'רארד יצא היו הטובות ביותר שלנו וחסרונו לא הורגש.איבוד כדור אחד של לוקאס הביא להתקפה שהובילה לגול שלהם ולדקות הקשות שאחרי זה.
סטיבי צריך להיות שחקן ספסל במשחקים הגדולים .
מול אברטון בעיקר בחצי הראשון הוא היה השחקן הכי חלש שלנו,איבד 4-5 כדורים מסוכנים מאד.
וגם המהלך שבו הוא נפצע היום היה שערוריה שהוא לא מסר שמאלה וניסה לבעוט מהזוית הזאת.

טל 12 7 בדצמבר 2013

משחק טוב,מהנה מאד,בעיקר במחצית השנייה.יכל להיות גם 2-7 לליברפול,אבל אין לי תלונות.מה גם שהיה מחזור טוב לליברפול.

חיים משבוע לשבוע,אבל אם בתחילת העונה חשבתי שארבע הקבוצות שיסיימו במקומות 4-1 העונה יהיו כנראה אותן קבוצות שסיימו במקומות אלו בעונה שעברה,עכשיו,אחרי הפסד נוסף של יונייטד,אני חושב שיכול להיות אחרת.

omer 7 בדצמבר 2013

עם כל הכבוד לליברפול , איך זה שאין שום פוסט על המונדיאל ?! .
הייתה אחלה של הגרלה ואני מעריך את השווי שלה ב לא פחות מ-5 פוסטים.
אז לטיפולכם. דה באזר

רועי מ 7 בדצמבר 2013

זה עדין לא זה. אנחנו עדין לא הקבוצה שקוטלת אחרות.
זה בדרך לשם. יש פגמים אבל זה משתפר.

לדעתי אחד הגורמים הכי חשובים בכלל לא קשור למה שקורה על המגרש.
אלא בפרלמנט . הקוף שירד רשמית מהמועדון . האמת שיצאה לאור שיחררה הרבה מסביב.

חוץ מזה היו שינויים רבים . חלק נחלשו חלק התחזקו.
נוצרה ליגה מרתקת.
אנחנו חייבים להתרכז במרדף אחר ארסנל.
ניצחון של אברטון עם מורחקים בהחלט ןהיה דבר נחמד.

ליברפוליסט 7 בדצמבר 2013

הכל לחינם אם מחר ארסנל מנצחת. אני חושב שאברטון תוציא שם תיקו. כל עוד השחקנים בליברפול חושבים כמו לוזרפול ולא כמו ליברפול הם ילחמו רק על 4 הראשונות ולא על האליפות. העונה הזאת מזמינה אליפות. מלבד ארסנל כל שאר היריבות צולעות.

נתנאל 7 בדצמבר 2013

הסגל הזה לא מזמין אליפות. טופ 4 ונגיד תודה רבה.

ליברפוליסט 7 בדצמבר 2013

לא מעניין אותי מה מתאים או לא העיקר לנצח. מקום 2 כרגע. עיינתי במשחקי ארסנל הקרובים – אברטון סיטי צלסי. אם ליברפול משיגה 9 נקודות היא מקום 1. הבעיה שיש טוטנהם בחוץ. הסגל שלהם טוב המנטליות הלוזרית עדיין קיימת

נתנאל 8 בדצמבר 2013

אם ליברופל תנצח את כל המשחקים של העונה בכל עונה היא תמיד תהיה אלופה.
מקום 2 כרגע. מעולה! בא נהיה ריאליים ונחשוב איפה ליברפול יכולה לסיים את העונה.
אני רוצה אליפות בדיוק כמוך והלוואי שאני אתבדה ועדיין אני חותם על מקום 4.

משה 7 בדצמבר 2013

איך הכל לחינם אם עקפנו היום את סיטי וצ'לסי ? גם אם אתה רואה רק אליפות מול העיניים עדיין צריך לעבור את שאר הקבוצות לפניך. לא צריך לזרוק סתם משפטים.

באבא ימים 8 בדצמבר 2013

דבר אחד ברור,

גם אם ראוי היה שבניטס ילך הביתה בגלל הכדורגל (אני אגב לא חושב שזה המצב), ברור שכעניין שבעובדה זה לא היה המצב. בניטס הלך הביתה בתקופת מרטין ברוטון וכריסטיאן פארסלו. התקופה שבה ליברפול נוהלה ע״י הבנק. שיקולי כדורגל לא ממש נשקלו בתקופה הזו.

למותר לציין שמי שמחפש כדורגל שמח לא ממנה את הודג'סון.

בני תבורי 8 בדצמבר 2013

בדרך כלל אני מסתמס במשחקים של ליברפול עם ארי פולמן בעיקר על יכולותיו של קוטיניו. ארי טוען שקוטיניו זה עוד לא זה. אתמול דווקא לא. חשבתי שזה בגלל שקוטיניו פירק לו את כיסי ההתנגדות, אבל הסתבר שזה בגלל שארי פולמן היה עסוק אתמול בלקבל את פרס סרט האנימציה הטוב ביותר של 2013 מטעם האקדמיה האירופית על סרטו "כנס העתידנים". כבוד.

D! בארץ הקודש 8 בדצמבר 2013

כבוד גדול
ונראה סרט מעניין ביותר

matipool 8 בדצמבר 2013

לגמרי כבוד .
אולי ארי יעשה פעם סרט על ליברפול עם אוהדי הקבוצה דניאל קרייג וקלייב אוון ( שאמר פעם בראיון שמכל גדולי ושועי העולם שפגש , היחיד שגרם לו לפיק רגליים והתרגשות שיא היה סטיבי ג'י ) .
את המוסיקה יכתוב איאן מק'קאלך ( אקו והבאנימן ) – אוהד שרוף גם הוא .

בני תבורי 8 בדצמבר 2013

גם קלייב אואן?

רובי פאולר 8 בדצמבר 2013

קלייב אואן פעם סיפר שהוא היה בצילומי סרט באמצע שומקום ואז אשתו והילדים הפתיעו אותו בביקור, וכשהילדים שלו רצו לעברו עם חולצות של ליברפול זה היה הרגע המאושר בחייו או משהו כזה ….

פאקו 8 בדצמבר 2013

בל נשכח את רוברט קרלייל הנפלא (שגם הראה זאת בשני סרטים לפחות).

matipool 8 בדצמבר 2013

קטע גדול .
באיזה עוד סרטים ?

D! בארץ הקודש 8 בדצמבר 2013

מצטרף.

cookie-monster 9 בדצמבר 2013

awesome

Comments closed