הפירוק של טוטנהאם

תסלחו לי אם אני עדיין לא מעכל את מה שראיתי הערב

In כללי

vs-logo-battle-tottenham-v-liverpool

טוב, תשמעו, יש עוד רבע שעה עד שהפטריוטס מתחילים לשחק (נראה לי שפוסט האליפות שלהם יחכה איזה 24 שעות), אבל אני חושב שאני יכול לכתוב במשך שעתיים בערך. כאילו, אם האצבעות יפסיקו לרעוד לי.

מעט מאוד מקרים אתה רואה קבוצה שמתבגרת לך במכה. שפתאום הופכת במכה מעוד קבוצה מועמדת למשהו שלא באמת האמנת שיש לה.

עזבו את התוצאה, החצי השני התנהל רובו ככולו תחת ההרחקה של שחקן טוטנהאם שבעצם גרמה להם לוותר לגמרי על המשחק. החצי הראשון הוא זה שבו ליברפול התבגרה במכה.

נכון, יהיו הרבה כאלו שיגידו עכשיו שטוטנהאם לא באמת קבוצה טובה, וכמובן שיהיה הרבה אמת בזה (לדעתי וילאש בואש הולך הביתה כבר היום) אבל זה לחלוטין לא רלוונטי.

כי הנה באה קבוצה שהפסידה כבר שש פעמים רצופות בוויט הארט ליין. בלי הקפטן שלה. כשהיא יודעת שהפסד מוציא אותה בפעם הראשונה מארבע הגדולות. ומתבגרת.

לא שחקן אחד-שניים. כולם.

סטרלינג הופך לאיום מטורף בצד ימין. לוקאס מושלם בחלק האחורי במקומו של ג'רארד (ואפילו לא עבירה אחת קרובה לשער!). אלן משחק מושלם. הנדרסון מניע את המשחק בצורה מושלמת (נראה לי שכתבתי מושלם איזה 3-4 פעמים רצוף. מצטער, זה המצב). פלאנגן סוגר בשמאל ואפילו מבקיע. לחץ על כל המגרש, אחריות. ולואיס סווארז אחד, שלמרות שהחטיא די הרבה, מסוגל לשים גול כמו הראשון ולשנות לגמרי מהלך של משחק.

אין הרבה מה להגיד אחרי משחק כזה. להגיד תודה שהגיע אלינו ברנדון רוג'רס שהפך שחקנים כמו אלן או הנדרסון לשחקני פריימרליג ראויים. להגיד תודה שסווארז וקוטיניו אצלנו. להודות לאלוהים שסאקו הנהדר משחק אצלנו.

ולהתעצבן שיכולנו להכניס עשיריה ושמנו רק חמש.

ערב מושלם.

No Comments

דניאל 15 בדצמבר 2013

לא זוכר מתי שיחקנו כל כך טוב בשנים האחרונות. יש הרגשה שהפציעה של ג'רארד נתנה לשחקנים האחרים את חופש הפעולה שהם היו זקוקים לו כל כך. אין עוד צורך לחפש את המציל הלאומי.
סוארז והנדרסון אנשי המשחק עם סטרלינג בעקבותיהם.

באבא ימים 15 בדצמבר 2013

מאוד חששתי מהמשחק הזה. חששתי שזה יהיה המשחק שיחשוף את ליברפול כקבוצת מרכז טבלה עם הרבה מזל ועם מעט עומק שחזקה על הקטנות אבל אין לה את זה מול יריב איכותי. חשבתי שזה יהיה מבחן הבגרות של ליברפול ולאור האופן שבו היא עברה אותו זו הפעם הראשונה שאני מעיז לשאול את עצמי – יכול להיות שאנחנו על באמת?

רגע המודעות העצמית של השנה – אבי נימני טוען בתום המשחק שליברפול לא מועמדת לאליפות כי היא חסרה את סטיבן ג'רארד.

אכן – אבי נימני מפרשן משחק בו קבוצה משחקת ללא מספר 8 המיתולוגי שלה ונותנת את המשחק הטוב ביותר שלה העונה – priceless

ערן 15 בדצמבר 2013

ווואלה!!
בכלל לא הקשתי לנימני, אז פספסתי את הפנינים האלה.
סחתיין על תשומת הלב :)

דגש 15 בדצמבר 2013

הוא לא פירשן, הוא רק דיבר לפני ואחרי. פירשן זלצר.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

אני חושב שאפשר להגיד "הוא לא פירשן" על כל הופעה שלו, לא?

משה 15 בדצמבר 2013

לא יודע איך הצלחת לכתוב, אני עוד רועד מהתרגשות.

ערן 15 בדצמבר 2013

זה היה עונג צרוף.
אושר.
היכולת לפרק בחוץ קבוצה עם יומרות.
נתן בוסט אדיר לביטחון, לקראת משחקי החוץ נגד צ׳לסי וסיטי.
ועם שתי נקודות מהמקום הראשון, טוב להיזכר שיתר הגדולות ייפגשו זו עם זו ויפסידו נקודות .

ועכשיו- לתכנן את החיזוקים של ינואר…

טל 12 15 בדצמבר 2013

משחק הגדול.הזכיר לי את ליברפול של שנות ה 80.

כיף לראות את הקבוצה לוחצת,רוצה כל הזמן את הכדור ומשחקת כדורגל פשוט וטוב.

טל 12 15 בדצמבר 2013

אחח השער של פלאנגן חימם את הלב.מגן שעובד קשה ובא על שכרו בשער נהדר.

צור שפי 15 בדצמבר 2013

אני לא מאמין שהתעצבנת שזה ״רק״ חמש כי לא התרשמתי שאתה חזיר או מכביסט. איזה שחקן סוארס, מעבר למילים.

אריאל גרייזס 15 בדצמבר 2013

לא באמת, you know

אריק 15 בדצמבר 2013

המון כבוד לרוג'רס ולמה שהוא עושה בליברפול. המון כבוד להנדרסון על משחק פשוט אדיר (גם על זה כבוד לרוג'רס). גם ללוקאס.
אבל, עם כל הכבוד, זה כמעט הכל סוארז.
אתם נהנים מהשנה הכי גדולה של שחקן בפרמייר ליג, וזאת בהנחה שלא יהיו הפתעות. הכל סובב סביבו ההגנות בפאניקה יש המון מקום לכולם, ות'כלס המשימה היחידה היא להעביר לו את הכדור ולרוץ לשטח חדש ויש הרבה.
אמרתי לכם שאתם חייבים להיפטר ממנו, למה לא הקשבתם.
לדעתי הסיפור הוא סוארז ו… קצת ג'רארד.

דניאל 15 בדצמבר 2013

ברור שסוארז הוא בורג מרכזי, אבל הוא לא האחראי לזה שלתרנגולים היו 0(!!) בעיטות למסגרת.

דגש 15 בדצמבר 2013

לזה אחראים התרנגולים בעצמם. קבוצה כזו גרועה לא היתה להם הרבה זמן. תשאל את ווסט-האם ואת סיטי.

גורביץ' 15 בדצמבר 2013

לא ייאמן איזה כלום בואש עשה עם ה 100 מיליון פאונד שנתנו לו לשחק איתם. אין אף אחד בטוטנהאם שקרוב לוורלד קלאס, סגל של מקום עשירי בטבלה.
וואללה כל ילד שמשחק מנג'ר שנתיים-שלוש, היה עושה הרבה יותר עם צ'ק של מאה מיליון..

עוד אחד.. 15 בדצמבר 2013

דווקא במשחק הזה ספציפי אני לא מסכים איתך , סוארז היה טוב אבל כולם היו טובים באותה מידה(חוץ מגלן גונסון ,איבדתי תקווה..) לפי דעתי סטרלינג מתפתח להיות שחקן איכותי , לא עוד שחקן כנף מוגבל שיכול ללכת רק ימינה או רק שמאלה , סטרלינג היה בכול מקום ,לחץ בלתי פוסק על המגינים , ובאמת בשבועיים האחרונים הוא משחק מעולה.והנדרסון במשחק מדהים!.

אריק 15 בדצמבר 2013

תעצום עיניים ותנסה לדמיין את את אותו משחק אותן קבוצות רק תחליף את סולדאדו וסוארז….

עוד אחד.. 15 בדצמבר 2013

עצמתי , 4-1 ,

רובי פאולר 15 בדצמבר 2013

אני תורן במחלקה ומתפוצץ פה :-) יא-אללה ואפילו לא ספגנו… שרק ימשיכו ככה ושסוארס יהיה בריא…

kirma der faux 15 בדצמבר 2013

אושר גדול.
סוארז הזכיר אחרי המשחק את ההפסד להאל, ואמר שזה היה המשחק בו השחקנים הרגישו שהם שיחקו מתחת לרמה שלהם ושהם חייבים להרים את עצמם. מאז אנחנו בשלושה ניצחונות עם מאזן שערים של 15-2!

אני מקוה שהם לא שוכחים שיש עוד את קארדיף בשבת לפני הטירוף של בוקסינג דיי. יותר מסיטי וצ'לסי בחוץ, זה המשחק שחייבים לקחת ממנו את כל הנקודות.

בני תבורי 15 בדצמבר 2013

סוארז מבקיע שניים ומבשל שניים במשחק בינוני בו החמיץ חמש הזדמנויות נוספות…האלו, הדיון על השחקן הטוב בעולם עוד פתוח?

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

רק אצלו מי שעסוק בתחרות מלך השערים. לא אצל מי שצופה בכדורגל.

קורא אדוק 15 בדצמבר 2013

לא…אבל חוץ מכריסטיאנו ומסי הוא מתמודד ראש בראש מול זלאטאן על המקום השלישי….

תiמר 15 בדצמבר 2013

קורא הדוק- בדיוק!

תiמר 15 בדצמבר 2013

אדוק.. וויסקי..

זה משנה 15 בדצמבר 2013

אני לא יודע אם זה בעיקר רוג'רס שאחראי לזה באופן מלא, או שלסוארז מגיע יותר קרדיט, אבל הרגשתי בסוף המשחק איך קבוצה של גורים הפכה לקבוצה של נמרים.
שרק ימשיך ככה, ושסוארז יישאר בריא. פנומן.

אסף THE KOP 15 בדצמבר 2013

יופי של משחק.
כולם שיחקו מצוין והייתה אחלה חגיגה.

מבחן הבגרות הוא כבר בשבוע הבא – כל תוצאה חוץ מניצחון מול קארדיף בבית תהיה אכזבה.

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

ודווקא היום מכל משחקי העונה (מלבד השני) נאלצתי להיות בלימודים עם היד על הטלפון לקרוא דיווח כתוב.
שמח מאד מאד על התוצאה ומה שנראה היה משחק טוב שלנו בו באנו לתקוף מהרגע הראשון.

אם יש למישהו קישור לתקציר טוב של יותר מהגולים אני מאד אשמח

אסף THE KOP 15 בדצמבר 2013

עזוב אותך מהלימודים.
תעבוד על הקשרים.

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

אם אתה מממן אני חושב שאני מוכן לשקול לעזוב.
לפחות את אחד מהם.

אסף THE KOP 15 בדצמבר 2013

בחיים, זה הכל networking.

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

יש לי את הקשרים. האמת. לפחות קשרים להרבה דברים.
לא מעוניין לצעוד בנתיב הזה.

רובי פאולר 15 בדצמבר 2013

חפש מחר בבוקר ב – FOOTYTUBE הם נותנים את החלק הרלוונטי מתוך MATCH OF THE DAY כולל פרשנות וניתוח.

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

תודה!

זה משנה 15 בדצמבר 2013

אגב, אני מחפש את הפריוויו למשחק. סקיי ספורטס עשו קליפ מעולה של כל הגולים של לואיס העונה. למישהו יש קישור לזה?

זה משנה 16 בדצמבר 2013

תאורטית, כן. מעשית לא עולה מאז הבוקר. כך שאין לי מושג אם לזה הכוונה. בכל מקרה מדובר בקליפ ששודר ממש לפני פתיחת המשחק שהציג את כל השערים, עם השיר של סוארז.

cookie-monster 16 בדצמבר 2013

ah oops might have done it wrong and forgot to tick some box. try now same link.

if you still have issues you can download it here: http://www.embedupload.com/?d=5CWUIYF0FJ

זה משנה 16 בדצמבר 2013

מעולה. לזה התכוונתי ומיד אוריד. הווידאו הזה לבדו שווה פוסט מיוחד. צפיית חובה.

תודה רבה.

D! בארץ הקודש 16 בדצמבר 2013

:) בדיוק ראיתי שהוא עלה והורדתי כבר
מצויין

דנטה 15 בדצמבר 2013

טוב, ההחלטה של AVB לשחק קו הגנה גבוה הייתה מגוחכת.
בכל התקפה עברו אותם כאילו כלום, לאחד על אחד עם לורי.
רודג׳רס עשה לו בית ספר.
ככה פותחים שבוע

אסף THE KOP 15 בדצמבר 2013

מה קורה עם אספס ?

האם רודג'רס מתכנן להביא חלוץ במקומו בינואר או שהוא משחק באש ?

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

בינואר דניאל חוזר, לא?

אני חייב להודות שלא נראה לי, בתקופה שהוא פה, שלברנדן יש בעיה לתת מקום לשחקקים צעירים. כנראה שמשהו באספס לא משדר לו את זה.

מסכים שצריך עוד באק אפ. מה שכן, אני חושב שגם מוזס יכול למלא את המקום הזה.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

אני לא ראיתי ממוזס כלום, להיפך, הוא מחזיק את הכדור יותר מדי, שזה בדיוק הפוך לשיטת המשחק של ליברפול שדורשת כל הזמן תנועה של הכדור.
מה שקורה עם אספס ממש לא ברור אבל אני חושב שאחרי היום (והעונה בכלל) אפשר לומר די בשקט שאני סומך על רוג'רס שהוא יודע מה הוא עושה.

D! בארץ הקודש 16 בדצמבר 2013

אריאל, לא טענתי שהוא מתאים (אם כי במסגרת הלסמוך על ברנדן גם זה שהוא בסגל אמור להיות קשור, לא?)
אלא שהוא יכול לשחק חלוץ מרכזי עם ממש נצטרך.
אולי הוא יתאים לנו בעוד שנה +, הבעיה שצריך משהו עכשיו. יואר בפתח. בוא נראה מה יביאו לנו. אני אישית חושב שיש בעיה להביא מישהו טוב "מדי". לשניאל יש בעיית אגו גדולה. ככה אני חושב.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

הוא אצלנו בהשאלה, סוף העונה הוא חוזר לצ'לסי (וטוב שכך)

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

תודה זה משנה,
(מחר אנסה לראות גם באיכות טובה יותר).

זה שגם הנדו מצליח להבקיע (בקושי) וגם סטרלינג זה כמעט נס בפני עצמו. השחקנים נראים בטירוף ועם הרבה אמונה זה באמת יכול לקחת אותנו רחוק להמשך העונה.
כמו שאסף אמר. אסור לפשל בשבת כדי להגיע לסיטי יבמצב רוח טוב ולאחר מכן לצ'לסי.

לא האמנתי שבשלב הזה של העונה נהיה בתוך הארבע. קיוויתי להיות מספיק קרוב כדי להרגיש שנאבקים על זה. מאד משמח

ארצי בן יעקוב 15 בדצמבר 2013

לנוכח היכולת של סוארז למה שליברפול לא תדרוש 100 מיליון יורו עליו מריאל,למה להסתפק ב 40?
מתי מסתים לו החוזה?
אין ספק שהוא בליברפול לא ישאר,השאלה היא איך קבוצת מרכז טבלה ממנפת את העזיבה שלו
הכי חכם שלברפול יעשו זה להחליף 2-3 שחקנים עם ריאל תמורת סוארז
דה מרייה ומודרי"ץ זה מה שעולה בראש כרגע,אם הם יסכימו כמובן
אם גם יצליחו לצרף את מוראטה זה מפעל הפייס עבורם

רובי פאולר 15 בדצמבר 2013

לפני כשנה הוא האריך את החוזה לעוד שנתיים וחצי.
אם ליברפול מסיימת בטופ 4 או אפילו יותר מזה (טפו-טפו-טפו) יש סיכוי לא רע שהוא עוד יישאר.
די מאריה סגר במונאקו ויעבור בינואר לפי מה שמדברים עליו.

תומר 15 בדצמבר 2013

קבוצת מרכז טבלה? קבוצת מרכז טבלה עם פוטנציאל רציני להיות במקום הראשון ביום שבת, אתה מתכוון. עאלק קבוצת מרכז טבלה.

דגש 15 בדצמבר 2013

אתם נסחפים חופשי. סיטי לא רואה אתכם מחצי מטר. גם לא צ'לסי, יונייטד וארסנל. שחקן וחצי וורלד קלאס וזהו, לקחתם אליפות בדצמבר מהמקום השלישי. תזכרו שאתם היחידים מבין קבוצות הצמרת שאין להן אירופה ומתרכזות בליגה.

בלי סוארס אתם סתם. לא כי אתם תלויים בו, אלא כי יש לכם עשרה שחקני מרכז טבלה וסוארס. למרות שאתם מתפעלים גם משניים וחצי ילדים עם פוטנציאל שיימכרו למועדון גדול אם יתפתחו לשחקנים ברמה עולמית.

אריאל גרייזס 15 בדצמבר 2013

אני רק תוהה אם ראית את המשחק היום. כי אני ראיתי את השחקני מרכז טבלה האלו מחסלים את הקבוצה השניה. לא סתם מנצחים – מחסלים.
אז כן, כשרון זה דבר חשוב, אבל גם אימון וגם חיבור קבוצתי והיום ליברפול היא קבוצה ששייכת לטופ. עם כל הכבוד לשישייה שהסיטי שמה – כשהם משחקים בחוץ הם די על הפנים והפסידו די הרבה. צ'לסי בכלל לא ראיתי מהם יותר מדי ועל יונייטד אין מה לדבר. זאת קבוצת מרכז טבלה אמיתית, בטח עם הפציעה של ואן פרסי.
בקיצור, כל השנה מספידים את ליברפול. שיספידו

משה 16 בדצמבר 2013

איזה גיבוב של שטויות. אם היית מפגין עקביות היה אפשר להתייחס אליך ברצינות. מה ההגדרה של מועדון גדול ? אחד עם מסורת ? אז מה עושים פה נובורישים כמו סיטי וצ'לסי ? אחד עם השגים בשנים האחרונות ? ארסנל ? מועדון שעושה עונה טובה בליגה ? יונייטד ?
בקיצור כשתהיה סגור על הטיעון שלך נשמח לשמוע, בינתיים תן לחגוג בשקט.

ערן 15 בדצמבר 2013

כוכב על אחד שווה יותר משלושה מצוינים.
להשאיר את סוארז בכל מחיר.
הצעד הראשון – להביא תותחים בינואר.
להערכתי, אספאס ישוחרר / יושאל. אין שום סימן שהוא בתכניות של ברנדן

D! בארץ הקודש 15 בדצמבר 2013

מסכים עם ערן. טוטנהאם מוכיחה את זה לגמרי.

לצערי אבל זה לא תלוי רק במיקום שלנו בסוף השנה. אני מקווה שנביא עוד חיזוק בינואר שיגרום לו להשאר. אם עדיין לא ברור לו שלהבקיע 50 בספרד זה לא מרגש כמו להבקיע 30 אצלנו.

רובי פאולר 15 בדצמבר 2013

עונש על זה שהם דחפו את האף שלהם (אופס…) לכל מו"מ שניהלנו בקיץ…

אריאל גרייזס 15 בדצמבר 2013

אני רוצה להעלות על זה פוסט נפרד, אבל מצחיק איך כולם דיברו על טוטנהאם ועל דניאל לוי כעל גאונים בקיץ. למה הם היו גאונים? כי הם הצליחו להעלות את המחיר של בייל בטירוף.
רק מה? מרוב שהם השעו את המשא ומתן והעלו את המחיר, הם הגיעו לסופו של חלון ההעברות עם כסף שבוער להם בכיס אבל כשכל השחקנים הבאמת גדולים כבר נמכרו. אם הם היו חכמים, הם היו עושים סוויץ' עם ריאל על אוזיל (פלוס עוד איזה 50 מיליון) אבל הם לא, ומה שקרה זה בדיוק מה שקרה לנו כשמכרנו את טורס – היינו חייבים להשתמש בכסף לקנות תחליף ובסוף מה שיצא זה שהם הוציאו הרבה יותר מדי כסף על הרבה יותר מדי שחקנים בינוניים.

רובי פאולר 16 בדצמבר 2013

נכון מאוד! ואגב אני לא דיברתי עליהם כעל גאונים, אז תרגיע עם הכולם שלך, הא? :-)

משה 16 בדצמבר 2013

אני עדיין חושב שהם גאונים, איך אפשר להעלים ככה 130 מיליון ? היה סרט עם ריצ'ארד פריור כשהייתי ילד שהוא היה צריך לבזבז סכום עצום בלי לתרום ובלי לקנות שום דבר כדי לקבל ירושה ענקית. זה כנראה התבסס על האוטוביוגרפיה של לוי וו"ב.

משה 16 בדצמבר 2013

ה-130 מתייחס למכירה של בייל ומודריץ'.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

זוכר את הסרט הזה. לפחות אי אפשר להגיד על יהודים שהם קמצנים אחרי מה שלוי עשה בקיץ הזה

רובי פאולר 16 בדצמבר 2013

הרמתי לך להנחתה עם הדימוי של האף, הא?

childish 16 בדצמבר 2013

עם הכסף שקיבלו מטורס לא קנינו את סווארס?

matipool 16 בדצמבר 2013

לא .
סוארס נקנה לשחק ליד טורס .
עם הכסף מטורס קנינו את קארול + 15 מיליון פאונד עודף .

דניאל 15 בדצמבר 2013

תקראו לי הוזה אבל יש בי משהו שמאומר שהוא ישאר לא משנה מה. הוא לא יקבל את אותו חופש הפעולה והשליטה בריאל או מונאקו.
ואם ילך, זה יהיה כמו הסיפור של איברהימוביץ' בבארסה, הוא פשוט צריך להקבוצה תבנה סביבו כדי להציג את היכולת המקס'.

אריאל גרייזס 15 בדצמבר 2013

הם ידרשו 100 מיליון ויתכן שגם יקבלו. ועדיין, לא בטוח שאפשר יהיה להחליף אותו – ראה ערך טוטנהאם

ארצי בן יעקוב 16 בדצמבר 2013

הלוואי שהוא ישאר בליברפול
בריאל מרוב כוכבים הוא יתנגש ברונאלדו ובייל ברחבה

matipool 15 בדצמבר 2013

שמחה גדולה , התרגשות ותחושה של משהו אמיתי שקורה כאן.
שאפו ענק לכולם ( טוב – חוץ מג'ונסון ) .
משחק נפלא של הנדרסון , אלן , סטרלינג , סאקו , פלאנגן ולוקאס .
סוארז – איו מילים וזה עוד במשחק לא הכי גדול שלו . מובילים 5:0 , דקה 90 והוא מתעצבן למה הוא לא מקבל כדור לעוד ניסיון הבקעה . מלך .
נ.ב. – שאפו גם לרודג'רס על ניהול המשחק וסרט הקפטן לסוארז .

ליברפוליסט 15 בדצמבר 2013

כפי שכתבתי לפני 2 משחקים אם ליברפול יעברו את כריסמס בשלום הם יהיו במקום הראשון. הבעיה כרגע הינה שליברפול נראית טוב. יותר מידי טוב. רק שלא יאמינו לזה. בוא נאמר ככה שהמפגשים הקרובים מול צלסי וסיטי צריך להוציא 4 נקודות בכל מחיר. לא משנה ממי. המטרה להשאר ב-4/1/14 2 נקודות מהמקום הראשון. ואם להיות במקום ה-1 מה טוב. אבל להשאר בהפרש הנוכחי בכל מחיר.
רק לראות את קני דלגליש הגדול מאושר ביציע לאחר שזרקו אותו די בבושה מעמדת המנג'ר (למרות שיש לו איזה תפקיד במערכת). איפה דלגליש ואיפה נמני. אחד ליברפוליסט בלב ובנשמה והשני סוכן.

אריאל גרייזס 15 בדצמבר 2013

פתאום לא שומעים על "לוזרפול", מה קרה?

אסף THE KOP 15 בדצמבר 2013

+1

ליברפוליסט 16 בדצמבר 2013

בחיאת תקרא מה שכתבתי בין השורות. הסיבה שלא כתבתי במפורש את המילה לוזרפול אלא רק ברמזים כי שמעתי את סוארס מתראיין לאחר המשחק והוא עם האנגלית הרצוצה שלו מראה שהוא חושב על אליפות בניגוד ללוזרפוליות הקלאסית.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

אוי נו די, היחיד שלוזר פה זה אתה, שבמקום להיות אוהד תמיד מתרכז בשלילי

ליברפוליסט 16 בדצמבר 2013

אין לי כח לתת עוד פעם הרצאה בנושא ליברפול- אתם הדור שגדל על ברכי הלוזרים של המועדון לא תבינו ואני לא יכול להאשים אתכם

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

מי אתה שתגיד לנו על ברכי מה ומי גדלנו? אני אישית גדלתי על ברכי איאן ראש, קני דלגליש, פיטר ברדסלי, ג'ון בארנס ועוד רבים וטובים. תודה רבה שאתה מנסה ללמד אותי או הרבה אחרים פה מה זה ליברפול

גורביץ' 15 בדצמבר 2013

איזה 4 נקודות מסיטי וצ'לסי בחוץ, הגזמת לגמרי. שתי נקודות ולהגיד תודה, אל תשכח שזה גם נקודות שלקחת מיריבות במאבק ישיר.
אם יוצאים בלי הפסד מהכריסטמס הזה, זה נס.

אריאל גרייזס 15 בדצמבר 2013

לא רואה איך לא מפסידים בסיטי.
מצד שני, אני הייתי מאושר מנקודה במשחק היום..

אסף THE KOP 16 בדצמבר 2013

ליברפול יכולה להוציא תוצאה טובה אצל הסיטי.
זה לא בשמיים.

ליברפוליסט 16 בדצמבר 2013

לא בדקתי אם מדובר במשחקי חוץ או בית או אחד בית ואחד חוץ. אבל אם ליברפול נצחה את טוטנהאם שעשתה מליברפול שטיח במשך שנים על שנים אז הכל אפשרי. מסכים שגם תיקו כפול 2 טוב רק לא להתרחק מהמקום ה-1. 2 נקודות זה הטווח שישאיר מנטלית את ליברפול בפנים ואת לוזרפול בחוץ.

ערן 16 בדצמבר 2013

כאוהד ליברפול ומכבי:
דלגליש היה ונשאר סמל. טובת הקבוצה, גם במשך השנים מחוץ למועדון, היתה בראש מעייניו.
נימני – ההיפך. עוד כשהיה במכבי, ובמשך שנים, רק טובתו האישית היתה לעיניו, על חשבון הקבוצה ותוך פגיעה קשה בה. יום השיחרור מנימני (או טו טו 3 שנים) הוא יום העצמאות האמיתי של מכבי. הרבה יותר מיום הגעתו של מיץ׳ או החתמתו של ג׳ורדי.

מאיר 16 בדצמבר 2013

הוא היה מאושר במיוחד אחרי הגול של פלאנו כי זה שחקן שהוא טיפח באקדמיה (הוא ניהל את האקדמיה בזמן שהינשוף היה המאמן) וגם העלה אותו לבוגרים כשחזר לכס האימון

יואב דובינסקי 15 בדצמבר 2013

אני שב ואומר. זאת תהיה טעות היסטורית אם לא נמנה את ואן חאל אחרי המונדיאל. היסטורית. פקששנו אותה אחרי בניטז, פקששנו אותה אחרי שעזב את באיירן. לא בטוח שתהיה עוד הזדמנות.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

נמנה את ואן חאל למה??

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

כי הוא יכול לבנות מחדש את המועדון (רקורד אדיר בהובלת קבוצות לטופ ובבניית אקדמיות נוער) ולהביא את ליברפול למקומות שהיא צריכה להיות בהם. העסק גדול על רוג'רס. יותר מידי נייס גאיז עברו בליברפול וכל שנשאר היה חורבה ובזבוזי כספים.
את פתיחת העונה הטובה אני מייחס לסוג של איזון סטטיסטי עם העונה הקודמת והבטן שנוצרה מיונייטד שייקח עוד שנה-שנתיים עד שתחזור לעצמה. הסתנוורות מפתיחת העונה תמשכן את העתיד לבינוניות מחרידה.

זה משנה 16 בדצמבר 2013

על מה אתה מדבר?! לרוג'רס יש אולי בעיה בניהול המשחק עצמו אבל הרקורד שלו במועדון בשנה וחצי האחרונות הוא אדיר. השליטה בכדור, יצירת המצבים, צבירת הנקודות ומספר השערים הגבוה שהבקענו מאז שהוא במועדון – ובמיוחד ב-38 המשחקים האחרונים – מאששים את כל זה, שלא לדבר על כך שתרגיל המנהיגות שהוא עשה בקיץ על סוארז בינתיים נראה כמו הבינגו הכי גדול בפאזל.

אנחנו עדים למאמן צעיר שלוקח את הצ'אנס שנתנו לו בשתי הידיים ולא מתיירא מהסיטואציה ולא נותן להצלחה לעלות לו לראש. צריך הרבה אומץ להושיב את אגר בצד במשחק כזה והוא עושה את זה בלי בעיה. צריך הרבה אומץ להעלות מישהו כמו פלאנגן להרכב, בעמדה הלא טבעית שלו, ולתת לו בטחון לשחק כאילו הוא שיחק בשמאל תמיד. צריך הרבה אומץ לתת לסטרלינג להתייבש על הספסל אחרי שהוא לא עשה מה שביקשת ממנו, וזאת על אף שהוא נחשב לכשרון הכי גדול שיוצא מהאקדמיה המקומית.

יואב, תראה קצת את הסדרה ששודרה בקיץ שעבר על ליברפול ותראה איך הוא התנהג מול השחקנים מהרגע הראשון, מצד אחד חם ומחבק, ומצד שני, סמכותי ורציני. אני מאוד מחזיק ממנו בין היתר כי הוא באמת מצליח לגעת בשחקנים שהצד המנטלי שלהם הכשיל אותם – ראה מקרה סטארידג' או סוארז כעת, אחרי ההרחקה וסאגת הקיץ.

גורביץ' 16 בדצמבר 2013

אתה רציני או מסתלבט ?? יש שמות שלא צריכים להגיע לפריימר ליג, ע"ע בואש, מוריניו קדנציה שנייה, (גרנט.. סתם).
חוץ מזה רוג'רס מדהים עד עכשיו, בול פגיעה כמעט עם כל מי שהוא הביא, השאיר ושיחרר, במגבלות התקציב כמובן, לא לכל אחד יש את הפריבלגיה להפוך את דז'קו לנער מגבות..
סטארידג', קוטיניו, סאקו, מיניולה – בול פגיעה
דאונינג, בוריני, ג'ונג'ו וכמובן אנדי קאאארול – ניקה את ליברפול מכל הנגרים האלה
התעקש על אנדרסון, סטרלינג ונלחם בשיניים על סוארז, אחרי כל השטויות של שנה שעברה, ותראה איך הם נראים השנה (סטרלינג פחות, אבל הוא משתפר)
היחיד שרץ עם רוג'רס ראש בראש על מנג'ר העונה זה מרטינז, שבאמת מדהים מה שהוא עושה עם הטופיז, אבל ימים יגידו מי עשה עבודה יותר טובה מבין שניהם ב long run, ומי מבין שניהם יותר מתאים לקבוצה גדולה.

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

איזה בול פגיעה? כולם שחקנים דרג ג' וריג'קטס של קבוצות אחרות. לא מצליח להביא שם גדול אחד שיהפוך את ליברפול לקונטנדרית אמיתית. אפשר לבנות על סוארז לטווח ארוך?

מאיר 16 בדצמבר 2013

אתה מאלה שאחרי החמש שאל למה קאוטיניו מסופר מכוער ? למה מיניולה לא הזיע היום ? למה הנדרסון רץ כל כך הרבה ?
אל תחפש שלילי בכל דבר,תהנה ממה שיש כרגע וזה לא מעט ביחס למה שהיה בשנים האחרונות פה.
להזכירך אנחנו כבר 4 שנים מחוץ לליגת האלופות מה שאומר א.תזרים מזומנים נמוך יותר ב.מושך פחות שחקני-על.
רודג'רס הביא שחקנים מצויינים בשנה האחרונה (כשאני כולל את ינואר הקודם)
סטארידג' הבקיע בשנה אחת כמות שערים שהוא הבקיע בשלוש בצ'לסי
קאוטיניו הוא יהלום שצריך ליטוש
מיניולה הוא בטופ 5 של השוערים באנגליה היום
טורה בלם מצויין שלא עלה שקל!
על סאקו יבכו עוד הרבה זמן בפאריז
היחיד שהוא די תעלומה (וגם היה פצוע לא מעט) הוא אספס
כל השאר – בינגו !

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

לא, אין לי טענות לפתיחת העונה. הרבה יותר טובה ממה שציפיתי. אבל היא משקרת ולמשכן בגללה את העתיד יהיה טעות.

ABC 16 בדצמבר 2013

33 נקודות ב 16 משחקים זה הכי טוב שלנו מזה 4 שנים, וגם לפני כן צריך ללכת הרבה שנים אחורה כדי למצוא עונה שנפתחה עם מספר כזה של נקודות.
לא קשור ליונייטד בכלל.

באבא ימים 16 בדצמבר 2013

אני לא חושב שניתן לדבר ברצינות על העתיד ואז למנות מאמן בן 62.

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

יש לו לפחות עוד חמש-שש שנים. אחרי שיהפוך את האקדמיה של ליברפול לכזו ברמה של ברצלונה ואיאקס ויוביל את ליברפול לזכיה באליפות מקומית וחזרה לטופ האירופי, הוא יוכל לבחור כיורש את אחד המאמנים שהיו תלמידיו (ביניהם מוריניו, רייקארד, פרנק דה בור והרשימה ארוכה).

אני בטוח שבבאיירן מאוד מצטערים על החתמת מאמן זקן כמו יופ היינקס.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

ממש מצטערים, כי טראבל זה באמת חרא..
ובלי קשר, אני לא סובל את ואן חאל, ימיו הגדולים כבר מאחוריו. ברנדן רוג'רס עדיף עליו לגמרי, מה שהוא עושה עם השחקנים שיש לו – הוא עשוי להזכר כפפ של הליגה האנגלית. כן, לא צוחק

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

ההערה על יופ היתה כמובן בציניות כדי להבהיר שמאמן זקן יכול לתרום.

ואן חאל בסך הכל זכה באליפות בכל מועדון בו אימן. לא משהו שחסר לליברפול.

רוג'רס לא עשה שום דבר משמעותי בקריירה שלו. מתבטל בפני כוכבים ומביא שחקנים דרג ג'. אתם מסתנוורים מפתיחה שהיא קצת משלה. זה שהוא צעיר לא הופך אותו לא לקלופ ולא לגווארדיולה. לבנות עליו קדימה זה למשכן את העתיד ולהסתפק בבינוניות.

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

נו, באמת – התקופה האחרונה שלו בבארסה היתה איומה ובבאיירן הוא הצליח לאבד אליפויות לדורטמונד. בעשר השנים האחרונות הוא סתם מאמן.
ברנדון רוג'רס פה לתקופה ארוכה. היכולת שלו לגדל שחקנים ולתת להם כלים לנצח היא אדירה, אני לא מבין איך אפשר לא לראות את זה. תראה מה הוא הפך את הנדרסון או סטרלינג או ג'ו אלן. ליברפול היא לא באיירן שיכולה לקנות מה שהיא רוצה. במסגרת המגבלות שיש לו, רוג'רס עושה נפלאות

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

הוא בסך הכל הביא את באיירן לגמר ליגת האלופות אחרי כמעט עשור שלא היתה שם ובנה את התשתית לקבוצה של יופ. לא ביג דיל.
בקדנציה הראשונה שלו בברצלונה הוא הפך אותה לקבוצה הכי טובה בספרד, קידם מאוד את האקדמיה והעלה לבוגרים שחקנים כמו פויול וצ'אבי. לא ביג דיל.
עם אלקמאר בסך הכל הוא שבר הגמוניה של כמעט 30 שנה בהן שלוש קבוצות עם תקציב הרבה יותר גדול שלטו בכדורגל ההולנדי. שוב, לא ביג דיל.
מה שכן, הוא איש של ריב ומדון שלא סופר לא כוכבים, לא הנהלות ולא את התקשורת (מה שלדעתי ליברפול צריכה) שכנראה יעזוב בעצבים עונה אחת מאוחר מידי, אבל אחרי שיהפוך את ליברפול לקבוצה הכי טובה באנגליה ולכח משמעותי באירופה.
אה, ואסור לו לחזור לקבוצות בהן אימן בעבר. פשוט אסור.
רוג'רס סתמי. מאמן של קבוצות בינוניות. במקרה הטוב, הייתי מרשה לו להישאר בצוות האימון של ואן חאל.

בני תבורי 16 בדצמבר 2013

מאיר,
קוטיניו מסופר מכוער!

cookie-monster 16 בדצמבר 2013

like a punk

יואב בורוביץ' 16 בדצמבר 2013

היכולת של ליברפול משמחת אך לא כל כך מפתיעה. כבר לאחר המחזור הראשון חזיתי ריצה חזקה מאוד של ליברפול בצמרת הגבוהה- וכך אכן קורה (בינתיים). אין סיבה שזה לא יימשך. ארסנל רכה, יונייטד לא בפורמה (למרות שהיא בהחלט יכולה להשתפר), מוריניו בעונת בלהות (למרות כל הניצחונות בהפרש שער בודד), ורק סיטי באמת קבוצה חזקה לא פחות מאיתנו על הניר ועל המגרש.
זו תהיה עונת אליפות של ליברפול. כל עוד רוג'רס לא ישתפן.

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

תלות גדולה מידי בשחקן אחד (למרות שהסתדרו בלעדיו בפתיחת העונה). מעריך שהם יסיימו במקומות 3-5, שזה במילא המקום הריאלי שלהם. נראה איך יצאו מחג המולד.

יואב בורוביץ' 16 בדצמבר 2013

אם סטארידג' חוזר מהפציעה כפי שהיה לפניה, וסטיבי חוזר עם היכולת של השבועות האחרונים- נהיה לגמרי בסדר.

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

גם ההגנה וגם הקישור לא מספיק איכותיים. ואני לא ממש מאמין גם בסטרידג', למרות שהוא באמת מפתיע לטובה.

יואב בורוביץ' 16 בדצמבר 2013

ראשית, חוליית הגנה הרבה פחות חשובה מקישור והתקפה- כיוון שכל חלקי הקבוצה מגנים, ואילו ההגנה תורמת הרבה פחות למשחק ההתקפה. ואגב, יש לנו הגנה לא כל כך רעה עם מיניולה וסאקו, וגלן ג'ונסון מסוגל לתרום לא מעט למשחק ההתקפה. דווקא הקישור שלנו לא מדהים אבל עם קוטיניו ימשיך בשיפור וגם הנדרסון, אז בהינתן חזרה מוצלחת של ג'רארד- אנחנו לא רעים. עוד משהו: הקישור שלנו גם תורם לא מעט למשחק ההגנה. בחוליית ההתקפה יש לנו שני סופרסטארים בדמות סווארס וסטארידג'. הוסיף לכך את הקשר-חלוץ סטרלינג המאוד מוכשר וברור שיש לנו חוד מהטובים ביותר שישנם.
השילוב של כל החוליות, עם כושר גופני מעולה של כל הקבוצה, בהחלט יכולים לייצר אלופה.

matipool 16 בדצמבר 2013

בורו – הלוואי עלי האופטימיות שלך .
יש לפחות 3-4 קבוצות עם סגל טוב יותר משלנו ( חלקן בצורה משמעותית ) .
אחד היתרונות שלנו העונה ( כפי שכתב היום דורפן בעיתון ) היא העובדה שאנחנו לא במפעל אירופאי . זה מחפה על הסגל הקצר משמעותית שלנו לעומת סיטי , צ'לסי וארסנל . אפילו לטוטנהאם על הנייר ( בטח נכון לתחילת העונה ) יש סגל יותר עמוק וטוב .
בואו כולנו נחזיק אצבעות לכשירות ולהמשך היכולת המדהימה של סוארז וליכולת ולביצים שגידלו פתאום שחקנים כמו הנדרסון וסטרלינג .
מקומות 3-4 בסיום העונה יהיו נפלאים ומעבר לציפיות .

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

עומק זה חשוב כשאתה משחק פעמיים בשבוע. כשאתה משחק פעם בשבוע, העומק הוא לא כזה קריטי כי אתה יכול להעמיד את אותו הרכב שבוע אחר שבוע על המגרש (כמו שליברפול כבר עושה שלושה משחקים, בשינויים מינימליים)

בני תבורי 16 בדצמבר 2013

דובי,
אתה מושתל של ואן חאל…

יואב דובינסקי 16 בדצמבר 2013

לא מכחיש

MCMANAMAN 16 בדצמבר 2013

למה חסר עומק? יש לנו 4 בלמים ברמה גבוהה(חלק יותר, חלק פחות) שיכולים לשחק גם כמגנים במקרה הצורך כמו שהיה בתחילת השנה, יש 5-6 קשרים בעלי גמישות שלא חייבים לשחק בעמדה אחת(סטיבי פתאום באגף, הונדו פתאום מאחורי החלוץ) ו 2 חלוצים ברמה גבוהה עם מחליפים סבירים.
אם ואן פרסי ורוני, אגוארו וטורה, רמזי ואוזיל או הזאר ואטו(מי באמת טוב השנה בצ'לסי?…) יפצעו אז גם שאר אריות הליגה לא ימשיכו בקצב ניצחונות מסחרר.
יש לנו מספיק עומק כדי לפחות לרוץ לאליפות
ואן חאל? לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא היה רלבנטי. להמר על רודג'רס זה הדבר הכי נכון שעשו בליברפול מזה המווווון זמן
הוא בדרך להיות קלופ האנגלי לפי דעתי(עם פחות צעקות מפחידות)

ערן 16 בדצמבר 2013

סטארידג׳ תותח. תאמין בו.
מת על האופטימיות של יואב ב. הלוואי וצודק..

משה 16 בדצמבר 2013

האופטימיות של בורוביץ' ? הוא אפילו לא ידע שהוא כזה. כנראה החמישייה הוציאה מאנשים דברים שהיו חבויים זמן רב.

באבא ימים 16 בדצמבר 2013

אנקדוטה לעניין התלות בסוארז.

סוארז הצטרף במחזור השישי לאחר השעיה. ליברפול היתה שמי נקודות אחרי ארסנל במקום הראשון. בדיוק כמו עכשיו.

סוארז סופר חשוב – אבל לא חייבים להגזים בזה.

D! בארץ הקודש 16 בדצמבר 2013

רק שאז ניצחנו משחקים עם אחד אפס קטן ואירוע לב
והיום בסטייל וביטחון

matipool 16 בדצמבר 2013

באבא – איך אפשר להשוות סיכומי נקודות אחרי חמישה מחזורים לעומת 16 מחזורים ?
בינינו – חלק מהנצחונות שלנו במחזורים הראשונים היו גם בגלל מזל ויכולת מדהימה של מיניולה . לא נראינו טוב כקבוצה .
סוארז פשוט מפחיד הגנות ומאמנים . זורע הרס ופאניקה .
חמי היה שחקן כדורגל בצעירותו ( ממש כוכב בנבחרות ישראל וכו' ) עד שפרש לטובת שירות קרבי , הוא ראה הרבה מאד משחקים ושחקנים בחייו , הוא איש חכם ביותר בכל ההיבטים וגם אוהד טוטנהאם רציני .
את הסופרלטיבים שהוא שופך על סוארז ( היכולת שלו , הבנת המשחק , המיקום שלו , מה שהוא גורם ליריבים שלו ) לא שמעתי ממנו על אף שחקן אחר .

D! בארץ הקודש 16 בדצמבר 2013

עדיין מחפש תקציר איכותי למשחק

אריאל גרייזס 16 בדצמבר 2013

בבקשה:
http://motd.lfc.vn/s14-w16-spurs-liverpool-hd/

אריק האחר 16 בדצמבר 2013

כאוהד יונייטד ותיק שראה הרבה מאד משחקים של ליברפול לאורך שנים
הן בטלוויזיה והן בחיי ראשית פרגון אמיתי.
ליברפול שיחקה אתמול ביכולת של קבוצת על אמיתית .
היה לה ביטחון תוכנית משחק רצון התלהבות ויכולת.
ומעל הכול שחקן התקפי מושלם עם כושר משחק מדהים.
לא הייתה לי ברירה ממש ולמרות שישבנו אוהדי יונייטד
וראינו את המשחק הודנו כי זו ליברפול אחרת.
בלי הקפטן ובלי חלוץ משמעותי פצוע במגרש שהיה
אמור להיות קשה פשוט פריקתם את היריבה.
כמו בימים הגדולים בעבר
כל הכבוד
צור שפי
ההשוואה שלך את אוהדי מכבי לחזירים
פוגעת מיותרת ודורשת התנצלות

Comments closed