הניצחון על סוונסי

קבוצות גדולות יודעות לא להכנס למצבים שקבוצות טובות יוצאות מהן

אני חושב שקפיצת המדרגה הכי חשובה שליברפול עשתה בעונה השניה של רוג'רס היא היכולת שלה להגיע מפוקסת ובשיא היכולת למשחקים הגדולים של העונה. גם אם הגיעו הפסדים לצ'לסי ולסיטי, הם הגיעו עם יכולת טובה ויחד עם ניצחונות גדולים על שאר הקבוצות בצמרת.

אבל נדמה שהקפיצה הזאת באה על חשבון משהו, וזה חוסר היכולת לבוא מפוקסים למשחקים "קטנים" יותר.

זה לא היה ככה בתחילת העונה, למרות החלקות פה ושם, אבל נדמה שאוויר הגבהים שליברפול שואפת קצת משפיע על הביצועים שלה מול קבוצות חלשות.

אם בשבוע שעבר עוד היה אפשר לתרץ את זה בעייפות ובמגרש חוץ קשה, הרי שהיום אין שום תירוצים.

זה היה נראה לא שהשחקנים עייפים אלא שהם סתם מזלזלים. משחקים בהילוך שני. מסירות מרושלות, איבודי כדור, חוסר דיוק והכי גרוע – חוסר לחץ בחלק הקדמי, שזה הלחם והמים של ליברפול מול קבוצות מהסוג הזה, שדווקא באו לשחק. ושני השערים המוקדמים רק היו בעוכרינו, כי הם אישרו את תחושת הזלזול של השחקנים, ולפני ששמנו לב – היה לנו שיוויון ושוב פעם אנחנו לחוצים.

יש לנו עוד 11 משחקים עד סוף העונה, זה הכל. לא פחות ולא יותר. אין גביע, אין אירופה. 11 משחקים. רוצים אליפות? תנצחו את כולם. רוצים גביע אירופה? תנצחו את המשחקים שאתם חייבים לנצח. אי אפשר לעלות בזלזול ולהניח שאתה מנצח רק בגלל שאתה בבית מול קבוצה מהתחתית. צריך לתת 100 אחוז וזהו.

*

וכמובן, יש בעיות של יכולת.

אני באמת לא מבין מה ג'ונסון עושה על המגרש, שער אחד הוא באשמתו הישירה (איבוד כדור שהוביל לפנדל) והוא היה קרוב לגרום לפחות עוד אחד. אגר היה חלש וכשהוא לא רגוע, כל ההגנה לא רגועה.

זה היה מפחיד לראות בדקות האחרונות את חוסר הביטחון של סקרטל וטורה, שרק רצו להרחיק את הכדור ופחדו לעשות טעות.

יש סיבה למה שקורה בהגנה, לדעתי, והיא לאו דווקא קשורה ליכולת של הבלמים שלנו. השיטה ההתקפית של רוג'רס גורסת לחץ בחלק הקדמי, אבל כשזה לא עובד (או כשמזלזלים, כמו היום) זה משאיר את החלק האחורי חשוף מאוד. וזה מאוד מקרין על ההגנה, שאתה רואה עליה כרגע שהיא מפחדת מהמצבים האלו.

האתגר הכי גדול של רוג'רס כרגע הוא לא להחזיר את הביטחון של סווארז (גול אחד וזה יחזור) אלא את זה של ההגנה.

אני חושב שהדרך לעשות את זה היא נקודת האור הרצינית של המשחק, וזה הנוכחות של ג'ו אלן, שמרגע שנכנס לחץ על הכדור ללא הרף, יחד עם ג'רארד והנדרסון, והחזיר הרבה מאוד ביטחון לקבוצה. אולי עדיף לוותר כרגע על מישהו כמו סטרלינג או קוטיניו (איום ונורא היום) כדי לתת להגנה טיפה ביטחון. אני בטוח שבינהם, סטארידג' וסווארז כבר ידאגו להכניס את הגולים.

allen

ואחרי כל זה, אנחנו עדיין רק 4 נקודות מהמוליכה ובדרך הבטוחה לפחות למקום הרביעי.

משחקים כאלו היינו מפסידים בעבר, וגם זה חדשות מצוינות.

11 משחקים, זה הכל.

עונג שבת - יניב פרנקו
פרידה מסוצ'י (ומדה באזר)

69 Comments

זה משנה 23 בפברואר 2014

אני חושב שהחלק הראשון בפוסט היה צריך לשמש כשיחת הסיכום של רודג'רס.
ג'ונסון היה נורא היום, וסטיבי לא היה מספיק מאיים במרכז. קוטיניו אמנם לא בלט, אבל נתן כמה מסירות שרק הוא יודע לתת. מוזס נראה כמו עב"ם, לא עשה שום דבר מהרגע שנכנס.

רודג'רס סוף סוף מגיב למשחק ומבצע חילופים, ולא סתם, את כל השלושה המותרים, לא זוכר מתי זה קרה בפעם האחרונה.

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2014

מה שאני באמת אוהב אצל רוג'רס זה שרואים אצלו גרף התקדמות יפה מאוד. הוא לומד ממשחק למשחק. שנה שעברה באנו מול הגדולות וניגפנו, השנה אתה רואה עבודת הכנה מצוינת. העונה ראינו ניהול משחק לוקה בחסר – הוא מתחיל להשתפר בזה.
אני רק רוצה להזכיר – הסיטי ניצחו עם גול מסכן קבוצה לא פחות טובה מסוונסי אתמול, צ'לסי בקושי ניצחו 1-0 בדקה התשעים את אברטון, שהיא קבוצה טובה אבל לא היתה בפורמה בזמן האחרון. קבוצות טובות יודעות להוציא את שלוש הנקודות גם ביום חלש שלהם, וזה מה שליברפול עשתה היום

D! בארץ הקודש 23 בפברואר 2014

זה קרה שבוע שעבר.
החילופים היום לא היו מדהימים.
אם אולי בלית ברירה (טורה) ואם אלוהים יודע למה (מוזס)

cookie-monster 23 בפברואר 2014

אני באמת חיכיתי לראות את הפורטוגזי ההוא שוב

זורק מילה 23 בפברואר 2014

טוב,אתחיל עם גילוי נאות.לא יודע אם שמתם לב אבל השנה ליברפול שלכם נהייתה קבוצה חביבה עלי מאוד והפכה מעין לקבוצה מספר 2 שלי באנגליה יותר נכון הצטרפה לניוקאסל שהיא מזמן הקבוצה השנייה שלי באנגליה (הודות לשנות התשעים קיגן כמאמן וגינולה כשחקן ) ,כמובן שהאהדה שלי שייכת בלעדית לארסנל,אבל נחמד לי עם ליברפול כקבוצת גיבוי

לגבי המשחק,שום דבר חדש שעוד לא ידענו מהשנה או מהחודש וחצי האחרון.

1 – פעם תשיעית העונה שליברפול כובשת לפחות רביעייה,70 שערים עד עתה העונה,ואחרי זה מספרים לנו סיפורים על הגנות אנגליות חזקות,תשכחו מזה זו אגדה אורבנית.ועדיין הישג אדיר של ליברפול ורוג'רס בכל מה שנוגע לכיבושים השנה.

2 – סוארז לא בכושר הבקעה,וזה כבר לא מקרי או סטיית תקן.צריך לבדוק אם כיבושים פייר 90 דקות סטארידג' עוד לא עבר אותו השנה .
סוארז עדיין פעיל ונמרץ ונותן עבודה במגרש,אבל משהו בחדות שלו נפגע (היום עם לםפחות החמצה אחת שבכושר הבקעה רגיל הוא שם אותו בלי למצמץ) ,והיום אפילו שמתי לב שהוא קצת כופה את עצמו בהתקפה עם בעיטות לא קשורות,חבל.בישל שער יפה לסטארידג',השער הרביעי לא בישול שלו,מגן שמרחיק בעיטה שהייתה מגיעה בקלילות לידי השוער.
סטארידג' בינגו = כל משחק שער אחד לפחות.לא ברור לי איך חלקכם טוען שהנדרסון שחקן חשוב ממנו העונה,זה פשוט לא נכון,לדעתי בכל אופן.

3 – ג'רארד ממשיך להיות האס.הוא פשוט חזר ביכולת עשר שנים אחורה.מדהים המסירות הארוכות שלו על סרגל,בעל בית אמיתי.אני כבר לא האמנתי שהוא יכול לשחק ברמות הללו.

4 – ההגנה שלכם בדיחה,אני אכתוב את זה כל שבוע מחדש,וזו הסיבה שאין מצב שהעונה הזו תיגמר עם אליפות,זה פשוט לא ריאלי עם הגנה כזו ביזיונית.חבל שתצפו כך סתם תתאכזבו בסוף העונה…

ולמזלכם סקרטל לא קיבל צהוב שני (מוצדק) ואדום כבר בדקה 47.

5 – כל שבוע כזה והטופ 4 מתקרב אליכם בצעדי ענק שרק טוטנהאם באמת מאיימת עליכם,וגם על ארסנל שלי.

אלי 23 בפברואר 2014

4 – דבר ראשון קוראים לא שקרטל (ולא סקרטל).
אכן צהוב שני מוצדק. אבל מה עם הראשון? בכלל היה פאול שהוביל לגול הראשון? גליץ' נקי שאחריו נגע קצת בשחקן. זה לא פאול ובטח שלא צהוב.
בנוסף, אני חושב בדקה ה 63, קרן לליברפול, שחקן הגנה תופס את שקרטל הרבה יותר מהפנדל לסוונזי, אבל הוא לא נופל. זה לא פנדל?

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2014

טוטנהאם קבוצה נוראה, פשוט נוראה. אני לא מבין איך הם איפה שהם. זאת קבוצת מרכז טבלה במקרה הטוב

זורק מילה 23 בפברואר 2014

אלי

לא ראיתי את הצהוב הראשון,אבל מכיוון שכבר קיבל צהוב אחד – אז אם השופט כבר שרק פנדל זה מחייב צהוב שני,לא קריטי רק ציינתי.

גרייזס

טוטנהאם בהחלט שכונה אבל הדבר היחיד שרלוונטי זה הניקוד שלה,ומה לעשות שהיא היחידה שמאיימת על ארסנל וליברפול בכל מה שקשור לטופ 4 .

red sox 23 בפברואר 2014

עבירה ברחבה מחייבת צהוב אוטומטי? אתה בטוח בקשר לזה?

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2014

אני חושב שממש לא. אני בכלל לא בטוח שזאת עבירה שחייבה צהוב ובסופו של דבר שופטים הם אנשים הגיוניים, העבירה הראשונה של סקרטל ממש לא היתה מחייבת כרטיס, אם בכלל היתה עבירה, אז זה התקזז

red sox 23 בפברואר 2014

זו הייתה שאלה רטורית, אריאל.

זורק מילה 24 בפברואר 2014

לשאלתך התשובה היא לא. אבל ספציפית העבירה הזו שווה צהוב. זו לא גלישה לכדור ששחקן מפספס את הכדור ומוריד רגל שם אין מקום לצהוב זו תפיסה מכוונת שמונעת מצב לשער בטוח.

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2014

אמרתי פח או לא אמרתי?
עם 10 נקודות מכם, אני פשוט לא רואה איך הם יכולים לסגור את הפער הזה. המקום שלכם בליגת האלופות מובטח. אתם צריכים לחשוב על איך אתם לוקחים אליפות

באבא לילות 23 בפברואר 2014

א. סוארז לא בעמדה הטבעית שלו, וזה חלק – רק חלק עמנם – מההסבר לירידה בתפוקה. מעברא לזה הוא מושך החוצה הגנות ויוצר שטחים פנוים באמצע שאותם סטארידג' (תאווה לעיניים אגב) מיטיב לנצל. הוא גם משחק מאוד קבוצתי ובוגר וזה פשוט תענוג לראות ביחס להתנהגות שלו בעבר.

ב. הנדו פשוט יוצא מן הכלל. לא נכנס להשוואות של מי יותר או פחות חשוב (ממילא זה נורא קשה עד חסר טעם בין שחקנים בעמדות ובתפקידים שונים), אבל ההשפעה שלו על המגרש לא פחות ממדהימה והוא הופך בהדרגה לאחד מעמודי התווך של הקבוצה. רק שימשיך כך.

ג. תודה על המחמאה להגנה שלנו. הייתי משתמש במלים הרבה יותר קשות מבדיחה, וגם זה היה בגדר לעשות להם טובה… כל פעם שטורה הדפקט הזה מקבל את הכדור יורדת לי שנה מהחיים, בשיא הרצינות…

D! בארץ הקודש 23 בפברואר 2014

כל מה שאמרת באבא.

זורק מילה 24 בפברואר 2014

באבא

לא טענתי שהוא מטייל על המגרש ולא נותן עבודה, כתבתי שהוא כבר חודש וחצי חודשיים מזייף מבחינת כיבושים, זו עובדה לא דעה. שער אחד בשמונת המשחקים האחרונים ואאל'ט 5 משחקים רצופים ללא כיבוש.

חוץ ממשחק אחד לא ראיתי שינוי שלו בעמדה, אבל אולי יש לי בעיית ראיה (לא ציני) או סתם חוסר תשומת לב לעמדה שלו, בכל מקרה לא חושב שזו הסיבה לירידה בכיבושים, פשוט תקופה כזו שכל חלוץ עובר בשלב כלשהו.

אריאל גרייזס 24 בפברואר 2014

תשים לב שהירידה בקצב הכיבושים שלו הגיעה ביחד לגמרי עם החזרה של סטארידג' למגרשים. הוא שינה עמדה והלך אחורה והצידה. בתוספת, הוא התחיל לבשל כמו מטורף.

no propaganda 24 בפברואר 2014

ההגנות האנגליות איבדו את הרמה שלהו איפהשהו ב2011 או אפילו 2010.
לפני זה הן באמת היו מעולות.
אני זוכר שב2010 צ'לסי התחילו לכבוש חמישיות ועונה אחרי זה הבלאגן התחיל ויותר קבוצות התחילו לכבוש. והשנה בכלל כל קבוצה שלא משעמם לה כובשת.
אפשר לראות שבחמש השנים שלפני עונת 2009 2010, היו כובשים באנגליה בערך 2.5 שערים למשחק ומאז זה 2.8. בחמש השנים האלה(לפני 2010) בספרד וגרמניה היו מבקיעים בין 2.7 ל2.9.

הרמן וולף 23 בפברואר 2014

ליברפול השנה היא התענוג הגדול של עונת 1314 ואני גומע כל משחק שלה בשקיקה, גם הכדורגל, גם הדרמה, גם סוארז, ההופעה השלמה.
אפשר להגיד שליברפול הפכה למקור הריגוש הראשי בכדורגל אצלי השנה, כי אהובתי נמצאת 16 נקודות מעל המקום והשני ורוב הסיכויים שעוד שעתיים הפער יהיה על 19…
רק תמשיכו, התגעגעתי למשחקי אלופות באנפילד…

אדום אדום 23 בפברואר 2014

עוד משחק שלמרות הניצחון, סבלתי בו מכל רגע. מצטרף ל5-3 מול סטוק ול3-2 על פולהאם. ההגנה הזאת זה פשוט 90 דקות של התקף לב. את ג'ונסון הייתי מעיף קיבינימאט, הוא לא עדיף על סיסוקו בשום אספקט.
ההרכב ההתקפי הזה לא טוב לנו מול קבוצות קטנות, בגלל שאנחנו תוקפים מולן עם הרבה שחקנים ונשארים דלילים מאחורה. חייבים את אלן בהרכב על חשבון קוטיניו. דווקא מול קבוצות צמרת (ארסנל, אברטון) ההרכב הזה עובד טוב כי הוא מתאים למתפרצות. אבל בשביל לשלוט במשחק ולא להיות חשופים אנחנו חייבים עוד קשר אחורי שיצטרף לסטיבי והנדרסון. אלן היה מצוין היום מהרגע שנכנס ואני מצפה שיקבל את חולצת ההרכב במשחק הבא.

טל 12 23 בפברואר 2014

בדיוק מה שחשבתי במהלך המשחק- אלן במקום קוטיניו.בעיקר במשחקים מול אריות הליגה.חשבתי שזה צריך להיות גם החילוף במשחק היום,עוד במחצית הראשונה.

באבא לילות 23 בפברואר 2014

+1

cookie-monster 23 בפברואר 2014

אכן גם אני חשבתי שקוטיניו היה זוועה בערך מהדקה הראשונה

אבי 23 בפברואר 2014

רכבת הרים רגשית. אוהב כדורגל הרבה שנים, לא זכור לי רצף משחקים כזה של קבוצה. אברטון, וילה, ארסנל, ברום והיום. כמה אמוציות, כמה עליות וירידות תוך כדי משחק. יחסי שנאה-אהבה הכי קיצוניים שיש.
ההגנה שלנו גרועה כמו שההתקפה טובה. לא זכור לי כזה יחס קיצוני באותה קבוצה.
איך אני אוהב את ליברפול, אני באמת חי משבת לשבת.

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2014

הלו הלו, כל אוהדי ההצלחות לרדת מהעגלה של ליברפול!

נתנאל 23 בפברואר 2014

אני אוהד של ליברפול עוד מהימים של אספאס!

D! בארץ הקודש 23 בפברואר 2014

+1

עמי 24 בפברואר 2014

פור דה רקורד :
אני אוהד את ליברפול (נא להגות liberfull) מאז שנת 1974, כשהיא היתה סגנית של לידס!
ומחזיקת הגביע (3:0 על ניוקאסל)

הסיבה (1): טור של קווין קיגן (18) התפרסם בעיתון "פנדל"
הסיבה (2): כל חברי החלו לאהוד את לידס

I rest my case

אבי גלברט 23 בפברואר 2014

שם המשחק רבותי הוא לחץ ….ליברפול עלתה היום אחרי שידעה ששלוש הראשונות נצחו . אריאל לא היה פה שום זלזול . היה בור ענק בין הבלמחם לאין קישור אחורי שלנו ששלבי עשה בו במחצית הראשונה כרצונו. אם שלבי נשאר במגרש אנחנו לא מנצחים . אחרי השיוויון התחיל לחץ נוראי בהגנה שהיה פשוט מביך . הנשק הקטלני של ליברפול הוא המהירות של ההתקפה עם לחץ מתמיד על הכדור ,חטיפות ועקיצות במתפרצות קטלניות . לא עשית את זה אתה חייב את קוטיניו וסטרלינג על המגרש לא יעזור כלום .לסוונסי יש את הקוד לכספת של ליברפול לא יעזור כלום . נכון משחק לא מרשים שלנו אבל סוונסי שחקה כדורגל בשביל לנסות לנצח ואם ניצחנו משחק משונה כזה זה רווח נקי . המשחק הזה היה חייב להגמר בניצחון וזה מה שהלחיץ את ליברפול . גונסון זה מגפה ,אגר היום חלוד ועצבני ,סקרטל שווה כל משחק גול ליריבה ,פלנגו תותח ,כל הכבוד תגלית העונה . הנדרסון כנל . גאררד דווקא במשחק סולידי ושקט וסוארס חוץ מגולים עשה הכל …לפעמים רצה יותר מידיי וכפה את עצמו אבל זה לחץ טבעי שיעבור עם הגול הבא . אלן מסתמן כמניה בטוחה כל וחבל שלא מאיים על השער כמו הנדרסון . יאלה נקמה בסאוטהמפטון ….

אלי 23 בפברואר 2014

מה תהיה התוצאה במשחק בין ההתקפה של ליברפול לבין ההגנה של ליברפול?

matipool 24 בפברואר 2014

בטח משהו שישבור הרבה שיאי פריימרליג בהרבה פרמטרים ..

באבא ימים 23 בפברואר 2014

אני הייתי בפאניקה כל פעם שהכדור עבר את קו האמצע לכיוון השער שלנו.

האם יש לי זכות לדרוש מהשחקנים לשחק בבטחון ובקור רוח?

בני תבורי 24 בפברואר 2014

באבא,
אחד הגורמים לעלייה בלחץ הדם שלי במשחקים. קור רוח יש לג'רארד שלפעמים טועה ומיד מתקן, כנ"ל סטארידג', הנדרסון וסוארז. לשחקני ההגנה אין את זה ורוב הטעויות נובעות מכך. פחד.

cookie-monster 24 בפברואר 2014

כשBR העלה את טורה במקום אגר, התגעגתי לקארא

משה 24 בפברואר 2014

אני מתגעגע לקרא בכל יום.

matipool 24 בפברואר 2014

לגמרי .
משחק הגנה שערורייתי מאין כמוהו . איזו פאניקה וחלמאות בהגנה .
ניצחון עם תחושה של הפסד . משחק הגנה כזה מול סיטי וצ'לסי יעלה לנו ביוקר .

טל 12 23 בפברואר 2014

אני שמח שיצא לי לצפות במשחק היום. איזה כיף.

כרגיל,השילוב בין סוארז וסטארידג' נהדר.הנדרסון נמצא בעונה טובה עד כה,אבל היו חסרים לי כמה שערים שלו כדי שזו תהיה באמת עונה טובה. האם זו עונת הפריצה שלו ?

הבעיה בקישור האחורי הצריכה מאמץ קבוצתי,אבל נראה שמול הקטנות יותר קשה להגיע למשחק כמו שצריך- עם הרבה אנרגיות .זה היה די נורא לראות את חופש פעולה שהיה להם. בעיקר לשלבי.

רובי פאולר 23 בפברואר 2014

מדהים, כאילו המצאנו שיטת משחק חדשה – לשחק רק התקפה בלי הגנה… (ואת זה אני כותב אחרי שעקבתי אחרי תיאור המשחק באינטרנט והתחרפנתי כל ריפרש, אז מה אתם עשיתם שראיתם את המשחק…) אם היה לנו בלם אחד – אחד! – נורמלי…

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2014

אני באמת חושב שיש לנו שלושה (ועוד אחד פצוע) בלמים מצוינים. בתחילת העונה, למשל, טורה היה באנקר. ואגר תמיד היה מצוין וגם סקרטל היה טוב מאוד בתחילת השנה.
אני חושב שזה באמת העניין הזה של קבוצה התקפית שמשפיעה בצורה חריפה על משחק ההגנה. צריך למצוא את הדרך להחזיר להם את הבטחון

באבא לילות 23 בפברואר 2014

טורה פשוט רע. בהתחלת העונה עוד לא כ"כ ראו את זה, אח"כ זה יצא – ומאז רק מחריף.
אגר טוב. כמו לכל אחד גם לו יש ימים פחות טובים אבל זה נורמלי ובסדר.
שקרטל קצת מחרפן אותי – הוא סוג שלי בי-פולארי… יום עסל יום בסל. לפעמים תחנה סופית ולפעמים חור שחור באמצע ההגנה.
יש מצב ששלושתם ביחד + שאר שחקני העורף שלנו = אחד מעשרת הגורמים השכיחים ביותר להתקפות לב ברחבי הגלובוס מאמצע 2013…

רובי פאולר 23 בפברואר 2014

אם קהל היעד הוא סבתות בנות 90 למיניהן, כמו ההיא שיושבת מאחורי רודג'רס בכל משחק, אתה בהחלט צודק (אחד שיודע…)
אני אוהב את סקרטל, הוא מאוד מחויב ומשתדל, אבל העונה הוא התחרפן לגמרי…

D! בארץ הקודש 23 בפברואר 2014

הלוואי ושקרטל היה יום עסל יום בעסל.
הוא יכול להחליף באותו משחק כמה פעמים – לך תבנה ככה תפקיד. ואני גם מאד אוהב אותו. אבל הפנדל של היום זה משהו שרק מחכה לקרות. כמה אפשר להחזיק בתוך הרחבה?

רובי פאולר 23 בפברואר 2014

אתה צודק, כמובן, ואנחנו שוב חוזרים לאותה נקודה – קשר אחורי נורמלי היה סוגר את המרווחים הללו ומפחית את רמת הפאניקה, וכמובן שריבוי הפציעות והרכבי ההגנה השונים לא עוזרים לתיאום עם מיניולה…

בני תבורי 23 בפברואר 2014

אם מגיעה לרוג'רס מדליה על העונה הזאת, הוא מאבד אותה בגלל ההתעקשות על ג'ונסון. לראות את ג'ונסון בהרכב זה כמו לראות את החותנת מגיעה לסוף שבוע. אין בו כלום משום אספקט, לא הגנה – סיסוקו לא רואה אותו ממטר – ובוודאי לא התקפה שזה גם לסיסוקו אין מי יודע מה. על סקרטל נכתב המשפט הידוע בועט בדלי. הוא שדרס את ארסנל עם שני שערים בעשר דקות, שווה פנדל לרעתנו כל משחק ומזל שמרחמים עליו עם העבירות המטופשות ומשחקי הידיים כמו בשכונה. אגר חזר אחרי פציעה ומותר לו להיות קצת עייף. שלבי קיבל כבוד וארבעים מטרים לעשות ככל העולה על רוחו. השער שלו היה רק שאלה של זמן ומאז שירד לעזור בהגנה הלך להם השפיץ. ובכל זאת, לנצח כזה משחק אומר שבכל זאת יש בקבוצה הזאת משהו.

cookie-monster 23 בפברואר 2014

אגב משהו קטן בענין סוארז

אחרי היום הוא מצטרף לווין רוני וסטיבן ג'רארד כמוביל טבלת האסיסטים. (9 כ"א).

6 מה 9 האלה היו בחודש האחרון.

אסף THE KOP 23 בפברואר 2014

העיקר שניצחו.
אברטון וטוטנהם התרחקו מלמטה, מלמעלה נשאר הפער.
שבוע הבא דרבי של מנצ'סטר, לדעתי ייגמר בתיק"ו.
וליברפול חייבת לנצח בסאותהמפטון.

אסף כלשהו 24 בפברואר 2014

הדרבי לא בשבוע הבא. סיטי בגמר גביע הליגה והמשחק נדחה ל- 25.3.

ליברפוליסט 23 בפברואר 2014

כאמור הכל נהיה פשוט כל כך (לדעתי) ליברפול ינצחו עד המחזור 34 (לא כולל) ולדעתי האליפות בהישג יד. למרות שזה נשמע דמיוני נצחונות ברצף עד המשחק מול צלסי יציבו את הקבוצה במקום ה-1. ואז אולי אפשר יהיה להסתפק בתיקו. אני מקווה שסיטי יאבדו נקודות בדרבי שלהם. הבעיה שליברפול מגיעה בקרוב ליונייטד. אנחנו זקוקים לעוד 2 מחזורים עם ניסים.ניסים=תיקו של צלסי סיטי ארסנל. הבעיה ש-3 יריבות שיפלו זה וואחד נס.
בתוך הבטן עמוק עמוק עמוק יש לי התחושה שהמשחק מול הסיטי במחזור ה-36 יהיה משחק על האליפות.

אסף THE KOP 23 בפברואר 2014

לפני היונייטד יש מנוחה של שבועיים כמעט.
המשחק מול סנדרלנד נדחה.

D! בארץ הקודש 23 בפברואר 2014

הכל נאמר (בעיקר ע"י באבא).

הכי חיובי: ניצחנו משחק גרוע שלנו. למעשה משחק שני רצוף וזה מה שחייבים לעשות. זה מה שהסיטי וצ'לסי עשו.

אבל BR חייב להחליט מה הוא עושה עם המשחקים האלו כי זה פשוט נורא לצפייה לפעמים. וזה עוד אחרי שהובלנו 2 אחרי עשרים דקות. זה היה חייב להיגמר.

יותם 24 בפברואר 2014

אני חייב לציין לטובה את הנדרסון היום מבערך 5 דקות לפני הגול הרביעי ועד הסוף עשה עבודה מדהימה בחילוץ כדורים והוצאת התקפות. בעיניי הטוב במגרש היום.

משה אהרון 24 בפברואר 2014

ג'ו אלן, אגב שחקן נבחרת וויילס. יחד עם ראמזי ובייל יש להם קישור מפחיד ביותר. ישראל בסכנה ממשית לסיים מקום רביעי

matipool 24 בפברואר 2014

מישהו יכול להסביר את החילופים של רודג'רס ?
זה היה נכון להכניס את אלן אבל למה במקום סטרלינג ?! קוטיניו היה כל כך חלש וסטרלינג היה מהטובים והבולטים אצלנו .
גם החילוף של מוזס בסטארידג' תמוה . שוב – למה לא במקום קוטיניו ? מה אם סוונסי הייתה משווה ? את מי אתה רוצה על המגרש במצב של שוויון בדקות האחרונות אם לא את סטארידג' ?
הגנה שערורייתית למעט פלאנגן שגם הוא לא היה בשיאו היום היא ההבדל בין קבוצה שיכלה להמם את העולם עם אליפות ולהשיג לסטיבי את התואר שכל כך מגיע לו לבין הישג יפה לכשעצמו לסיים בטופ 4 .

D! בארץ הקודש 24 בפברואר 2014

אולי הפסיכולוג של הקבוצה.
אין ספק שהוא צריך איזה אחיתופל חדש.
אישית – אני לא חושב שסטרלינג היה כלכך טוב אתמול. הוא נעלם לגמרי אחרי פתיחה מעולה. אולי שתי החלטות טובות בהתקפה הוציאו ממנו את כל מה שהוא מסוגל לבינתיים?
– מה מוזס עשה שם זו שאלה שהייתי מת לשאול את BR בעצמי. מתי ארגון האוהדים מסדר לנו מפגש?
– גם מיניולה וגם אלן יגיעו לכאן – אולי אפשר לשאול אותם

אסף .ג. 24 בפברואר 2014

ואמשיך לשאול את עצמי רק שאלה אחת:
עד מתי עוד נסבול את גלן ג'ונסון?
חוץ מזה נכתב כאן הכול,פוסט נהדר ובשורה התחתונה 11 משחקים כמו שכתבת אריאל…מקווים לטוב

ערן 24 בפברואר 2014

מנסה להיזכר בקבוצה עם פער כה בולט בין היכולות של חוליית ההתקפה לאלה של ההגנה. לא מצליח להיזכר.
מאמין שבזכות החלק ההתקפי המדהים, יהיה לנו בכל משחק אס תורן שידאג להביא שערים ונקודות. אתמול סטארידג׳ והנדרסון פיצ על חולשת סוארז ןקוטיניו. ברגע שדורש יבקיע שוב, אני ממין שהסכר ייפרץ.
לכן מאמין שנסיים ברביעיה, (ובטוח שנסיים לפני ארסנל).
במקרה כזה – הנה אני ממשיך עם הקו האופטימי – נצליח לשמור בקיץ את התותחים (לואיס…) ולחזק בזכותם את ההגנה. חיזוק ההגנה יהפוך אותנו למועמדת יותר מ מלגיטימית לאליפות.

ערן 24 בפברואר 2014

*ברגע שסוארז יבקיע שוב, הסכר ייפרץ
[נשלח מהאיי-פד, כמובן…]

no propaganda 24 בפברואר 2014

ורדר ברמן לפני 10 שנים ככה. המשחקים שלהם היו נגמרים ב5:3 בממומצע או משהו כזה :)

MCMANAMAN 24 בפברואר 2014

אין בעיה עם הבלמים. יש בעיה עם המגנים, הפציעות והשוער הצעיר.
סקרטל(או שקרטל לרמי וייצים שפה) ואגר עם חיזוק של טורה לאיזה משחק פה ושם זה מספיק טוב. בערך כמו ורמאלן ומרטסאקר, טרי וקאהיל או דמיקליס וקומפני לפי דעתי. אני לא מדבר בכלל על סאקו לכשיחזור.
הבעיה היא שהגנה צריכה לשחק ביחד כדי להתחבר ועם כל הפציעות של כולם זה היה מאוד קשה השנה וכאשר יש לך מגן אחד שהוא עדיין צעיר ונוטה לטעות כמו פלאנגן או מגן בעייתי כמו ג'ונסון אז יותר לחץ מופעל על הבלמים.
כאשר מוסיפים לזה שוער די צעיר שעדיין לא מרגיש מספיק בטוח לצרוח על בלם ו"TO OWN" את הרחבה שלו אז יוצאים גם משחקים כאלו.
כל עוד לא יהיו לנו עוד פציעות השנה המצב ישתפר(ביחד עם קשירת הידיים של סקרטל למותן באימונים כדי שהוא יתרגל)

אסף THE KOP 24 בפברואר 2014

לא רק באימונים. לקשור גם בזמן המשחק.

אסף כלשהו 25 בפברואר 2014

מה הקשר לרמי וייץ? האות הראשונה שלו בשם היא Š- אותה מבטאים כ-ש. זה כמו שמישהו שלא מכאן יהגה את השם שרית עם ש' ימנית (SHARIT) כי הרי ככה הוגים את האות הזו בלי הנקודה בשמאל.
בכלל מה זו הנטייה הזו לזלזל בהגייה המקורית של שמות של שחקנים שדרושה בדיקה פונטית להגייתם הנכונה. זה כמו עם הקשר הנפלא של דורטמונד, שכולם קוראים לו גונדוגאן למרות שהשם שלו נכתב בטורקית Gündoğan, שזה בעצם גונדואן (או גינדואן- האומלאוט מעל ה- U הופכת את התנועה למשהו שבין U ל- I). ה- ğ הזו נהגית כהארכה של התנועה שלפניה. זה כמו שלראש ממשלת טורקיה קוראים ארדואן ולא ארדוגאן.
ואם זה נראה לכם אזוטרי- אז אתם כנראה צודקים, אבל תחשבו על כמה אתם מתעצבנים כשמעוותים לכם את השם.

אסף כלשהו 25 בפברואר 2014

*הארכה של התנועה שאחריה, בעצם A ארוכה.

D! בארץ הקודש 25 בפברואר 2014

ורק תחשוב שהאמריקאים הערלים הללו קוראים לירושלים ג'רוזלם. חוצפה!

זה קורה בכל שפה ובכל מקום שמשנים לאנשים ומקומות את השם, אם מחוסר ידע, אם מחוסר רצון ואם להכעיס.

ואת זה אני כותב למרות שבגדול אני מסכים איתך. זה לא רק יותר נכון אלא גם יותר יאה.

רק שתכתוב עכשיו פוסט על התערוכה האחרונה של פאן חוך ונראה מי יבין את ההקשר. יש טעויות שהשתרשו. מילא אם היה משחק בארץ או מגע לכאן למשחק – הייתי מצפה שהמראיין יידע כיצד לפנות אליו.

אסף כלשהו 25 בפברואר 2014

יש הבדל בין שם של מקום שמקבל הרבה פעמים וריאציות (או שמות אחרים לגמרי- צרפת, ספרד) בשפה/תרבות אחרת, לבין שם של אדם שצריך להיהגות כפי שאותו אדם מבקש.

אתה כמובן צודק בכך שיש דברים שהשתרשו וקשה להתנער מהם (אם כי השם גונדואן/גונדוגאן שגור בפי התקשורת שנה ומשהו לכל היותר), פשוט קפץ לי פיוז הקטנוניות בגלל ההערה על הרמי-וייצים, שאגב הוא ובעיקר מאיר איינשטיין מעוותים בלי סוף שמות של שחקנים.

D! בארץ הקודש 25 בפברואר 2014

פיוז הקטנוניות – מכיר אותו היטב.

אסף THE KOP 24 בפברואר 2014

ההגנה בעייתית, זה נכון.
אבל מה שמשפיע על כך במיוחד הוא העדרו של גרזן אמיתי בקישור האחורי.

matipool 25 בפברואר 2014

וגם גלן ג'ונסון . כבר עדיף סיסוקו .

D! בארץ הקודש 25 בפברואר 2014

עדיף פלאנגן

רועי מ 25 בפברואר 2014

גם בעונה שעברה הפסדנו לקטנות. השנה גידלנו אופי.
היינו מפסידים את המשחקים הללו פעם.

Comments closed