ברור, ברור. אבל..

הצד הפולני שבי מרים ראש

ללואי סי קיי יש קטע גאוני (טוב, זה לואי סי קיי, להגיד גאוני זה מיותר) שנקרא – Of course, but maybe.

אני לא אצליח להסביר את הקטע, אז הכי טוב שפשוט תראו אותו:

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

אז תרשו לי לתת את גרסת ה"ברור, אבל" שלי לאירועי סוף השבוע. כן, אני פולני מקלקל שמחות, אני יודע.

*

אז ברור שהקאמבק של מכבי היה מופלא. וברור שדיוויד בלו הוא ווינר אדיר. וברור שדיוויד בלאט צריך להישאר במכבי לעוד הרבה הרבה שנים.

ברור.

ברור.

אבל אולי..

אולי זה היה משחק יורוליג איום ונורא שהראה שתי קבוצות עם מאמנים קונטרול פריק ושחקנים שלא מסוגלים לשים סל ממטר (כמה מכבי היו מהעונשין?) כשבסוף קבוצה אחת נחנקה לחלוטין והקבוצה השניה פשוט נהנתה מההפקר?

אתם רוצים להגיד לי שאלו שני המאמנים הכי טובים באירופה? אתם רוצים להגיד לי שאלו שתיים מארבע הקבוצות הטובות באירופה?

1639376-5

רייס או סמית?

*

אז ברור שהאליפות של אתלטיקו מרגשת. ברור. בתור אוהד ליברפול ממש רציתי שזה יקרה, כדי שלפחות קבוצת סינדרלה אחת תיקח אליפות השנה.

וברור שמה שאתלטיקו עשתה בחצי השני, אחרי שהיא בפיגור ובלי שניים מהשחקנים החשובים שלה, מול קאמפ נואו מפוצץ והקבוצה שעד לא מזמן היתה אחת הגדולות בהיסטוריה, הוא בלתי יאומן. באמת, אליפות עצומה.

ברור.

ברור.

אבל אולי..

אולי אתלטיקו הצליחה להוציא 2 נקודות מתוך 9 בשלושת המשחקים האחרונים שלה והסיבה העיקרית לזה שהיא זכתה באליפות (בעוד ליברפול לא) זה שהיריבות שלה לצמרת, במיוחד ריאל מדריד, פשוט נחנקו לגמרי אף הן?

אולי, רק אולי, בארסה של אתמול היא קבוצה גמורה מעומס משחקים שנראית כמו צל של הקבוצה הגדולה שהכרנו, שעלתה ליתרון בעשירית הזדמנות שהיתה לה, בניגוד לכל מהלך המשחק, ודי היה ברור בחצי השני של המשחק שהיא לא ממש מאמינה שתנצח ואולי אפילו בסתר ליבה רוצה שהקבוצה בצד השני תיקח אליפות היסטורית?

***

ואם כבר, עוד כמה הערות קטנות על סוף השבוע:

– תראו מה זה, היה אתמול ערב די עצום של כדורגל, עם שני גמרי גביע ועוד משחק אליפות בברצלונה ואת כולם שרדנו בלי יורם ארבל. לא חשבתי שזה אפשרי, העולם לא התמוטט?

– חבל שהעולם לא התמוטט, דרך אגב, כששגיא כהן צרח בהיסטריה על איזה בישול גאוני של מסי, כשהכדור בכלל בורח לו מהחזה.

– לא יודע אם יצא לכם לראות במחצית המשחק בברצלונה, ערוץ הספורט שידרו סיכום של משחק נוער כלשהו, משחק שלא הופיע בשום כותרת בעיתון שאני ראיתי. מה ייחד את המשחק הזה? אוחנה היה ביציע. חוץ מזה? בסוף המשחק התפתחה שם מהומת אלוהים שבה אוהדים פורצים למגרש ומכים סדרנים גם כשהם על הרצפה, ומתחילים להכות גם שחקנים.

אני אגיד את זה בצורה די ישירה ואני מתנצל מראש בפני כל חבריי (לצערי יש הרבה) שאוהבים ורואים כדורגל ישראלי – אבל כל אחד ואחד מכם שממשיך לעקוב אחרי הספורט הזה. שהולך למגרשים למרות מה שקורה שם ביציעים. ובכן, הוא אידיוט. אידיוט מודע לעצמו אמנם (אלוהים יודע כמה פעמים שמעתי את התירוץ – כן, זה חרא, אבל זה החרא שלנו), אבל אידיוט.

כל עוד אתם ממשיכים ללכת למגרשים, אתם גורמים לזה שהאנשים למעלה, אלו שאחראיים לבלאגן במגרשים, נשארים עוד יום בתפקיד. תסלחו לי אם אני לא מוצא לזה שום הגדרה אחרת חוץ מאידיוטיות.

– אם מישהו עוד היה צריך הוכחה לאי רלוונטיות של העיתונות הכתובה, הוא היה מוזמן למצוא אותה בעיתונים של הבוקר. באיחור של 24 שעות, אחרי שהעיתונות האלקטרונית ניתחה כבר את זה מכל הכיוונים (אבל מה לעשות, לא מוציאים עיתונים בשבת), הכותרות הראשיות מרוחות בצהוב כאילו מכבי היא עדיין הקבוצה של המדינה ואנחנו בוירטון 1977.

– אז באיירן לקחה דאבל, את הליגה שלה היא פירקה ולקחה את האליפות כבר במרץ והצליחה להגיע עד חצי גמר האלופות. זוכרים כשפפ חתם בבאיירן שאמרו שלא משנה מה הוא יעשה שם, הוא לא יוכל להחשב הצלחה – אז זה.

– ואם נסכם את עניין מכבי במילה אחת היא – תנוחו. כולכם. אוהדי מכבי ושונאי מכבי. באמת שאני לא יודע מי יותר בלתי נסבלים. אלו שיותר מאשר הם חוגגים את הניצחון נהנים מהשמחה לאיד של השונאים שלהם או אלו שרק מחכים להפסד של מכבי כדי לצאת לכיכרות במין מפגן אווילי, כאילו שהפסד כזה ישנה את יחסי הכוחות בארץ.

 

מה שעשינו ב 48' - יוחאי שטנצלר
ליגת שוקי ההון - מה הקשר בין הבחירות בהודו ותום העידן של ברצלונה

67 Comments

fred the red 18 במאי 2014

בארסה לא שיחקה השנה יותר משחקים מאתלטיקו ולכן הטיעון של העייפות לא תופס

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

בשנים האחרונות היא שיחקה יותר משחקים מכל קבוצה אחרת. תוסיף לזה כל מיני מסעי משחקים הזויים שההנהלה שלהם מארגנת ועייפות החומר כללית של שחקנים שכבר אחרי השיא שלהם, ותקבל קבוצה שעייפה פיזית ומנטאלית.
תכ'לס, בארסה ויתרה על האליפות כבר לפני חודש. הם לא תכננו להיות במצב הזה אתמול. והם בטח לא היו רעבים כמו אתלטיקו

גיא זהר 18 במאי 2014

שתי הערות: בתור פרקליטם של השטן מעבר לזה שהיורוליג לא ברמה גבוהה באופן כללי, טבעם של משחקי נוקאאוט להיות במקרים רבים עצבניים וברמה נמוכה ע״ע הסדרות של אינדיאנה השנה. לגבי הקהל הישראלי, הייתי שמח שיהיו פחות קללות, אבל רמת האלימות כולל ארצות כמו איטליה שלא לדבר על מזרח אירופה נמוכה וגם רמת המתקנים ומופעי העידוד משתפרים. ליגות הנוער זה באמת עניין בעייתי שצריך להיות מטופל בתקיפות.

ניצן פלד 18 במאי 2014

יופי של טור, גרייזס

גורדיטו 18 במאי 2014

הערה נוספת בנוגע לחצי הגמר, בנושא שלא ראיתי שום התייחסות אליו והטריף אותי כל המשחק:
מה זה התאורה הזאת במגרש הכדורסל? מי הגאון שהעלה את הרעיון הזה?
הקהל בחושך, המגרש מואר בצורה לא אחידה, המרכז שרוף והסלים חשוכים, הספסלים על גבול החושך… ליבי ליבי על הצמצמים האוטומטיים של המצלמות שעבדו ביום שישי שעות נוספות.
החלטה אנטי טלוויזיונית, שהפכה את המשחק לגרסה לא מוצלחת של משחק מחשב, עם אווירה סטרילית, חוסר אחידות בתמונה וניתוק מכל הטירוף ביציעים. שערוריה.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

ממה שאני זוכר ב-NBA, הקהל תמיד מוחשך כשהמשחק משוחק. תאורה לא אחידה על המגרש זה כבר משהו אחר

ניצן פלד 18 במאי 2014

אריאל, ברוב האולמות ב-NBA הקהל מאוד מאוד מואר. יש כמה מקומות בהם הוא מוחשך, וזה קורה במיוחד בברוקלין – שם לקחו את זה צעד קדימה. ואני די בטוח שהיורוליג ניסה לחקות את זה.

קראתי בפייסבוק שאנשים אומרים שזו החלטה לעשות ככה בכל אולמות היורוליג בעונה הבאה. מישהו יכול לאמת? WUT

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

אני זוכר שגם כשראיתי משחקים בפיניקס ובפורטלנד זה היה ככה, אבל אולי אני טועה

גורדיטו 18 במאי 2014

אתה מכיר את התמונה של מייקל קולע את הסל האחרון נגד יוטה במשחק 6 ב98?
כמה זמן ביליתי מול התמונה הזאת שהודפסה באיכות גבוהה במגזין שם המשחק, מסתכל על הבעות הפנים של הקהל מאחורי הסל, אלה שכבר מיואשים, אלה שעדיין מאמינים, אלה שמחזיקים את הראש ואלה שנוגסים בנקניקיה.
כל הסיפורים הקטנים האלה היו נמחקים אם התאורה היתה כמו ביום שישי. טיפשות לשמה.
http://kglobal.com/images/uploads/blog/michael-jordan-shot.jpg

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

לא אמרתי שזה טוב או רע, רק ציינתי עובדה שהיורוליג היא לא הראשונה לעשות את זה

גורדיטו 18 במאי 2014

בארור שלא הראשונה, וציינו פה כבר את גמר המאסטרס בלונדון ששם זה האפקט המרכזי, ושם זה עובד פנטסטי.
לטעמי זה אולי מתאים לטניס אבל לא מתאים לכדורסל (או לכדורגל רחמנא ליצלן :) )

איציק 18 במאי 2014

לכדורגל הישראלי מאוד!!!

גורדיטו 18 במאי 2014

צודק, אבל זה לא ממש כדורגל, אז…

קאז 19 במאי 2014

איזה תמונה אדירה. סביבתי רק אדם שחור אחד בכל טריבונת הנורמקור הזו

אורי הברווז 18 במאי 2014

שתי קבוצות משחקות עם אורות כבויים – הלייקרס והנטס.

ניצן פלד 18 במאי 2014

נגעת בנקודה בסוף – יש כאן ניסיון לייצר פריים שיותר דומה למשחק מחשב, כולל כמה זוויות צילום של מצלמות רחף במיקומים מוזרים. זה גם נועד להוציא תמונות סטילס טובות יותר. ואני בטוח שזה מבליט יותר את הפרסומות שעל או מסביב הפרקט.

המקור כאן ברור – הברקליס סנטר של ברוקלין נטס, שם זה נראה מדהים כחלק מכל המיתוג השחור של הקבוצה. הביצוע, עם זאת, היה גרוע במילאנו ואני מקווה שהם ישפרו אותם להיום.

איציק 18 במאי 2014

נדמה לי שאפילו בלו התייחס לנושא ואמר שהתאורה כפי שהיא במילאנו יותר נוחה לזריקה (אולי בגלל זה הוא קלע ככה). דיברו על זה שהתאורה תוכננה כדי להיות יותר shooter friendly, חבל שאת הטבעות לא עשו ככה.
אבל אני לא קונה את זה, כיוון שבמשחק השני הדליקו את כל האורות. לדעתי עמעמו את התאורה מעל האוהדים בראשון כדי לא להפחיד את שחקני צסק"א יתר על המידה עם הצהוב ששלט ביציעים ;) במשחק השני זה כבר היה לא רלוונטי.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

זה איך שהם קלעו כשהתאורה שוטר פרנדלי???

איציק 18 במאי 2014

בלו דיבר בשם עצמו… ראיתה שעבורו זה עבד…

רועי 18 במאי 2014

לפי מספר השלשות של ריאל, ברגע שהדליקו את האורות התאורה היתה הרבה יותר shooter friendly מאשר במשחק הראשון…

אלון 18 במאי 2014

טור מעולה!

אבל רק לגבי המשחק של מכבי,
זה היורוליג, אני לא חושב שמישהו רואה את זה בגלל שזה רמה גבוהה או מהנה בצורה מיוחדת, משחקים בפיינל פור באופן מסורתי הם דיי גרועים ובעלי סקור נמוך.

סימנטוב 18 במאי 2014

מעולה! תודה

אדם בן דוד 18 במאי 2014

צודק.
בעיקר בקשר למכבישונאי מכבי והקל במגרשי הכדורגל.
אני, לראשונה מזה שנים, לא מחדש את מנוי הכדורגל שלי.
אתלטיקו מדהימה.

אזי 18 במאי 2014

האמת, שחוץ מהמשפט שלך על האלימות וקהל שלא צריך להגיע (אנחנו מדינה חסרת כל כח צרכני. בכל תחום)
אני לא מסכים עם שום דבר בפוסט הזה.

גם בנושא צסק"א וגם בנושא אתלטיקו (וגם ליברפול וגם ריאל וגם הפועל באר שבע וגם הקליפרס) כשהכסף מונח על השולחן, לפעמים מתחילים לרעוד. זה ספורט, גם שחקנים הם לא מכונות. אתה אמור לדעת את זה, אפילו להעריך את היופי בזה.

באיירן לקחה דאבל, שנה שעברה היא לקחת טריפל. אני לא יודע איך זה יכול להחשב הצלחה למאמן שלה. בטח שלא כישלון. אבל ודאי שלא הצלחה יוצאת מגדר הרגיל.

והדבר האחרון,
אני לא מבין איך אתה בכלל חושב שיש איזוהי שהיא זכות להגיד לאוהדים שהקבוצה שלהם הגיע לגמר הכי חשוב שהיא יכולה להגיע אליו, לגמר אליפות אירופה! – לנוח?
בשביל מה אני אוהד ספורט אם לא בשביל זה?
בשביל מה אתה אוהד ספורט?

אודי 18 במאי 2014

הוא עדיין מתוסכל מליברפול שלא לקחה אליפות

רועי 18 במאי 2014

לגבי בארסה/מסי –
לא עייפות ולא עומס,
ברגע ששחקן ממנה מאמן, זו תחילת הסוף. ע"ע מכבי ת"א/אבי נמני.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

הסוף של בארסה היה רשום מזמן. שנה שעברה הם חטפו שביעיה מבאיירן. שום מאמן לא היה מציל את הקבוצה הזאת השנה

רועי 18 במאי 2014

גם שנה שעברה לא היה מאמן.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

אבל זה לא קשור למי מינה את המאמן, זה קשור לזה שזאת קבוצה עייפה, זקנה ושבעה, זה הכל

רועי 18 במאי 2014

בוודאי שזה קשור,
ברור שיש עומס ועייפות, אני מדבר על איך הקבוצה נראית, והיא פשוט נראתה לא מאומנת בעליל. בשום רגע נתון לא ניתן היה לזהות תביעת אצבע של מאמן.
אני לא אומר שעם מאמן אחר היו תוצאות טובות יותר, זה כמובן לעולם לא ניתן לדעת, אני חושב שהיו נראים יותר טוב.

red sox 18 במאי 2014

גם טורניר גמר המאסטרס האחרון בדצמבר היה עם תאורה כזו. דווקא היה שינוי מרענן.

גורדיטו 18 במאי 2014

ב O2 זה באמת מתאים. בטניס המגרש הרבה יותר קטן, המרווח בין הקווים לתחילת היציעים גדול יותר, והטווח הזה "סופג" את המעבר בתאורה בין מואר לחשוך.
חוץ מזה, בטניס הקהל בהגדרה הוא לא חלק מהמשחק, הוא יושב בשקט בזמן המהלכים ומוחא כפיים בנימוס (אלא אם זה דיוויס ברמת השרון או בבואנוס איירס (: ).
בכדורסל הקהל הוא חלק מהעניין, הוא מגיב, הוא מעודד, הוא מניף שלטים. התאורה הזאת מעקרת אספקט חשוב (בעיניי) מהמשחק ומהחוויה הטלוויזיונית.
וחוץ מזה, שהביצוע היה פשוט מביך ומביש

איתן מסוארי 18 במאי 2014

הבישול של מסי עם החזה, זה משהו שעובדים עליו באימונים.

איציק 18 במאי 2014

:-)
אהבתי… רבע שעה לפני סיום כל אימון מתחילים לסמלץ מצבים שבהם מסי לא מצליח להשטלת על כדור וקצת מחליק. טוב חברה, מה עושים במצב כזה? עכשיו אתם כבר לא יכולים לעמוד ולהסתכל… עכשיו צריך לזוז… נו, נו, לזוז, לאלטר… כן, באו ננסה שוב… מסי, הפעם תחליק הצידה… לא, לא, הפעם לא מצלחים לעצור את הכדור עם החזה מצד ימין… כן, יופי מסי, יופי של החלקה…
רעיון גדול… אפשר לרשום פטנט ;)

edgecator 18 במאי 2014

מצוין. רק חשוב להזכיר שגם אם אתלטיקו לא היו זוכים באליפות (ונניח שגם לא בליגת האלופות), ההישג שלהם, הן היחסי והן האבסולוטי, היה גדול מזה של ליברפול.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

אני בכלל לא בטוח שזה נכון. אתלטיקו עדיין גדולה על שאר הליגה שהיא לא בארסה או ריאל בסדרי גודל. התקציב של ליברפול עומד פחות ממרבית הקבוצות בטופ – בטח עשתה פחות רכש מאשר טוטנהאם או יונייטד ואפילו ארסנל, שלא לדבר על צלסי.
למעשה, ההצלחה של אתלטיקו קשורה לדעתי לתיאוריה שלי שבאיזה שהוא שלב עוד כסף כבר לא מוסיף לך המון. המקסימום שאתה יכול זה לשדרג מהיגוואין לבייל או מפדרו לניימאר, זה לא שדרוג עצום. אותו דבר לגבי צלסי.

edgecator 18 במאי 2014

טוטנהאם ויונייטד היו השנה בדיחה. גובה התקציב שלהן לא רלוונטי, כיוון שהן תפקדו לאורך כל העונה כמו קבוצות מרכז טבלה. אסור לשכוח שלליברפול יש שחקן כמו סוארז, מה שבהחלט מפצה במידה מסוימת על פערים כאלו או אחרים בתקציב.
בשורה התחתונה, אתלטיקו התמודדה עם שתיים משלושת הקבוצות הטובות באירופה, חוץ ממנה כמובן – והשלישית לא נמצאת באנגליה. גם קבוצות הדרג הבינוני בספרד טובות מאלו שבאנגליה (סביליה לעומת טוטנהאם זו השוואה מאוד מייצגת). כך שגם אם הם לא היו זוכים, עדיין היה מדובר באותם הישגים בליגה קשה יותר, ובשונה מליברפול, גם בשילוב קמפיין אירופאי מטורף. כבר שכחת שמדובר בקבוצה שלא הפסידה אפילו פעם אחת בליגת האלופות?

לגבי הנקודה השנייה – כסף יכול להוסיף המון אם מוציאים אותו בצורה רציונלית. שוק הכדורגלנים של היום הוא השוק האחרון שאפשר לצפות לגביו להתנהגות רציונלית של מוכרים וקונים.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

לא מבין, זה שקבוצות מסוימות תיפקדו רע זה אמור להיות לחובתך? כי בארסה של השנה גם היתה די בדיחה ביחס לשנים קודמות. אני מזכיר שאתלטיקו סיימה גם שנה שעברה במקום השלישי אז אם היא היתה מסיימת במקום השני זה לא היה הישג כזה עצום, בטח בהשוואה לקבוצה שזינקה מהמקום השביעי לשני.
וברור שכסף יכול להוסיף המון אבל הטענה שלי היא שעד גבול מסוים. אם יש לך יכולת לקנות את ה-11 הכי טובים בעולם בעמדה שלהם, נניח בתקציב של חצי מיליארד, האם עוד מאה מיליון היו משנים מהותית את התוצאה שלך? לדעתי לא. זה בדיוק מה שקורה עם ריאל לדעתי

edgecator 18 במאי 2014

זה לא לחובתה של ליברפול, כמו שהתקציב הגבוה שלהן הוא לא לזכותה מעצם העובדה שהן תפקדו רע. לגבי העונה הקודמת – אמנם אתלטיקו במקום השלישי, אבל במרחק 24 נקודות מהמקום הראשון. מה גם שאתה שוב מתעלם מההישגים בזירה האירופית.
שים השנה את ליברפול בליגה הספרדית ובליגת האלופות. אתה באמת מדמיין אותה בכלל מגרדת את המקום השני ומגיעה לגמר?

לגבי הכסף – נראה לי שזה מקרה סטנדרטי של תפוקה שולית פוחתת, רק שמועדונים כמו ריאל מתעלמים מזה. לא משהו שתקרת שכר לא יכולה לפתור.

אחד 18 במאי 2014

הכישלון של גווארדיולה הוא לא מבחינת התוצאות. הכישלון שלו הוא שהוא לקח קבוצה שהייתה הטובה בעולם והפך אותה לאימפוטנטית.
אם הוא היה לוקח "רק" דאבל, אבל באיירן הייתה נראית כמו קבוצה, אף אחד לא היה מתלונן.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

זה מגוחך. חוץ מהמשחק שלה נגד ריאל, ראית אותה משחקת השנה? באירן דרסה את הליגה שלה תוך כדי תצוגות כדורגל אדירות. הם פשוט הגיעו לשיא מוקדם מדי מול קבוצה מצוינת, זה הכל. להגיד שהם לא נראו כמו קבוצה? נו באמת

no propaganda 18 במאי 2014

אני ראיתי את כל המשחקים של באיירן השנה. כולל משחק אחד באליאנץ נגד נירנברג שנכחתי בו. באיירן ממש לא דרסה, בטח בהשוואה לעונה שעברה. הרבה מאוד משחקים שהגול הראשון נכנס בדקה ה75, משחקים נוראיים מול ארסנל ויונייטד, יחסית הרבה הזדמנויות לקבוצות היריבות(נוייר בעונה מטורפת, השחקן היחיד שגוארדיולה הוציא ממנו יותר מהיינקס). להזכירך גם אתמול ההצבה שמרטינז כקשר אחורי נכפתה על גוארדיולה בגלל פציעות, אם לא זה כנראה שהגביע היה הולך לדורטמונד.

בקיצור באיירן ירדה כמה רמות לעומת שנה שעברה.

חוץ מזה הוא בחר הרכבים גרועים מאוד בהרבה מאוד משחקים כולל המשחקים המכריעים באלופות.

אחרי שכל זה נאמר, לצערי אני לא רואה במי באיירן יכולה להחליף את גוארדיולה בלי שזה יהיה הימור שלא נראה כרגע משתלם.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

אני מציע להשוות את ההחלפה שנעשתה במנצ'סטר יונייטד כדי להבין עד כמה היכולת של פפ לשמר את המועדון היא גדולה. מצחיק אותי שקוראים לעונה כזאת כשלון. באיירן שברה את שיא הניצחונות הרצופים בליגה הגרמנית, לדעתי זה דריסה

no propaganda 18 במאי 2014

אין בסיס להשוואה כזאת. באיירן הביאו מאמן מהטופ העולמי והציפיות צריכות להיות בהתאם. חוץ מזה סגל השחקנים של באיירן הרבה יותר טוב מזה של יונייטד.

לא רוצה להשוות את הירידה ברמה של יונייטד לזו של באיירן אבל בוא נגיד שהירידה ברמה של באיירן העונה יותר גדולה מזאת של ברצלונה למשל וברצלונה לא הביאו מאמן מהטופ. אי אפשר להתעלם מזה שבאיירן היו ברמה מטורפת בשנה שעברה ופירקו כל מה שזז והשנה חזרו לרמה של קבוצת צמרת רגילה לגמרי ובנוסף גם חטפו תבוסה מקבוצת צמרת רגילה לגמרי אחרת שזה נטו אשמת המאמן.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

ברצלונה שנה שעברה לקחו אליפות ועפו בחצי גמר הצ'מפיונס, השנה הם סיימו שניים ועפו ברבע הגמר. באיירן, לעומת זאת, לקחו אליפות השנה בעוד יותר קלות משנה שעברה ואכן עפו בחצי גמר הצ'מפיונס. לא מבין איך אפשר להגיד שזאת יותר ירידה מאשר בארסה.
ואני לא משווה ליונייטד, אני אומר שהחלפה של מאמן יכולה ליצור בלאגן. פפ הצליח לשמור על אותה רמה. למעשה, זה שהוא הצליח כל כך דפק אותו, כי הקבוצה שלו הגיעה לשיא מאוד מוקדם והיתה חסרת אנרגיות בשלבים המכריעים של הצ'מפיונס

no propaganda 19 במאי 2014

1.זה שהיא הייתה חסרת אנרגיות זו אשמתו הישירה.

2. באיירן לא לקחה ביותר קלות את האליפות. מחזור לפה או לשם זה יותר תלוי ביריבות מאשר בבאיירן.

3.אתה מתעלם מכמה באיירן היו טובים, הם היו כל כך טובים שגם ירידה דרסתית ביכולת השאירה אותם מעל רב הקבוצות באירופה. בארסה היו הרבה פחות טובים ולכן הירידה ביכולת עלתה להם גם בהישגים.

מתי 18 במאי 2014

אבל אולי…
סנסציות זה לא מה שהיה פעם? ביום שישי הקבוצה הרביעית או חמישית באירופה ניצחה את השניה או שלישית. אם תרצו, קבוצה שרואה בהדחה ברבע הגמר כישלון נגד קבוצה שרואה בהפסד בחצי הגמר כישלון.
ביום שבת כבר הייתה סנסציה פסיכית. קבוצה עם תקציב משכורות של 72 מיליון זכתה באליפות. מרשימה ביותר בהתחשב בנסיבות, אבל לקרוא לזה תנאים בלתי אפשריים…
או שהפכתי לציני. אחד מהשניים.

ברק 18 במאי 2014

אנו מתלבטים תמיד איזה קטע של לואיס סי.קיי. יותר טוב, הנ"ל או זה על שאלות של ילדים. (כל אחד מהם מצוטט על ידינו כמה פעמים ביום)

יורם ארבל 18 במאי 2014

אז ברור שטייריס רייס קלע את סל הניצחון.
ברור..ברור..
אבל אולי בעצם היה זה דווין סמית?

איציק 18 במאי 2014

רק אחד עם הראייה המוזרה של יורם ארבל :-) יכול לכתוב דבר כזה. צולם מכול הזויות וראו שסמית' נתן גיבוי למקרה הצורך אך לא נגע בכדור.

יורם ארבל 18 במאי 2014

איציק, נראה לי שפספסת את הסרקזם בתגובה שלי..
ד"א, אני לא באמת יורם ארבל, כתבתי את השם שלו כדי שיהיה קל יותר להבין את הפואנטה ;)

איציק 18 במאי 2014

להבין, הבנתי, אבל החלטתי לזרום, ואתה עכשיו עצרת את כל הזרימה שקיויתי שתבוא ;)

גיל 18 במאי 2014

זה נכון שכל השלוש היו חלשות בספרד במשחקים האחרונים אבל גם להיות הכי פחות חלשה זה הישג, מה עוד שהאליפות היא על העבודה של כל השנה ולא איזה מפעל גביע ולכן זה עדיין מאוד מיוחד.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

ברור שזה מיוחד, אבל אתלטיקו נחנקה בדיוק כמו ליברפול ואולי אפילו יותר, היה לה רק קצת יותר מזל, זה הכל

אחד 18 במאי 2014

זה נכון, ריאל וברצלונה באמת הפגינו חולשה יוצאת דופן במחזורים האחרונים.
אבל אי אפשר להתעלם מכך שליברפול השיגה רק 3 נקודות מול שתי המתחרות שלה על התואר, בעוד אתלטיקו הוציאה 6, בלי אף הפסד.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

גם הסיטי השיגה 3 נקודות מול המתמודדות שלה על התואר ודווקא צ'לסי שהשיגה 12 מ-12 סיימה רק שלישית. בתמונה הכללית זה חסר משמעות

גורביץ ' 18 במאי 2014

עזוב אריאל, ליברפול נחנקה נגד צ'לסי ובזה זה נגמר. ברגע שהם לא הצליחו להשיג שוויון מחצית שנייה, הסיפור של האליפות היה גמור וזה היה ברור לכולם. אין מה להשוות יותר או פחות מאחרים. כל האליפות האליפות הייתה מבוססת על פאקינג תיקו, לא ניצחון, תיקו נגד צ'לסי, והם נחנקו. כואב.. לא בא לי לראות כדורגל אירופי יותר מאז, וגם הזכייה של אתלטיקו מעניינת לי את הב**ה השמאלית, אבל לפחות אתלטיקו במשחק אליפות שלהם הוציאו תיקו

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

בתכ'לס כל ההבדל זה חמש הדקות של המחצית השניה – אתלטיקו עלתה כמו תותח והצליחה להשוות, ליברפול עלתה בטירוף ולא הצליחה.

no propaganda 18 במאי 2014

ההבדל הוא שצ'לסי לא נראו כאילו אין להם כוח לשחק במשחק הזה. הם יריבה יותר קשה מברצלונה השנה.

ק. 18 במאי 2014

אם לבארסה לא היה כח אתלטיקו היו דורסים אותם. הם היו מותאמים לאינטנסיביות של אתלטיקו הרבה יותר מבהפסד היחידי שלהם לאתלטיקו השנה. בארסה היו צריכים להרוג את המשחק עשר דקות מומנטום אחרי הגול.
במחצית השנייה הייתה תצוגת אימון מדהימה של סימאונה אל מול אפאטיות של טאטה. מהבליץ בהתחלה, ודרך החילוף (סוסה) שפשוט עצר את כל המומנטום הטוב של בארסה מהחילוף של נאיימר.
חוץ מזה זה ממש מרשים לראות את הסגירות הקבוצתיות, קריאת המשחק ועבודת ההתכווצות וההתרחבות בהגגנה של אתלטיקו בכל חלקי המגרש.

no propaganda 19 במאי 2014

סימיונה היה מעולה, אבל זה לא מצדיק כזאת אימפוטנטיות מצד בארסה. היו לפחות 2-3 שחקנים שממש הראו שלא בא להם, כמובן היו גם כאלה שבאו לעבוד כמו אדריאנו ואלכסיס.

ק. 19 במאי 2014

מעניין אותי על מי אתה חושב?
מסי – אפשר לייחס לו את זה, אבל לא במשחק הזה.
אינייסטה – לא היה טוב בכלל אבל נלחם וגם כיסח קצת.
דני אלבס – סתם מחרב התקפות, אבל על המוטיבציה אי אפשר לטעון כנגדו.
לא סתם אתלטיקו (כמו במשחק הראשון באלופות) כמעט ולא הגיעו למצבים מחוץ לארבע דק בפתיחת המחצית).
ואלכסיס ופדרו תמיד באים לעבוד קשה (גם אם פדרו מוגבל טכנית יחסית

ק. 19 במאי 2014

לגבי שאר השנה אני מסכים שהיו משחקים שחסרה לבארסה האש בעיניים והרצון (מן הסתם לא מול 2 המדרידאיות ולא נוקאאוט באלופות)

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

נכון

אהד 18 במאי 2014

נהדר גרייזס.
רק הערה אחת קטנה – אני הולך למשחקים של הפועל פ"ת ושם אין אלימות והקללות נשמרות על מינ'. אני חושב שמגרשים רבים באירופה מאופיינים בהרבה יותר אלימות מאשר אצטדיון ראש הזהב. מוזמן להגיע.

אריאל גרייזס 18 במאי 2014

ברור שיש צדיקים בסדום, גם אצל הפועל כפר סבא אני שומע דברים טובים, אבל הבעיה היא שהכדורגל פה רקוב מהיסוד. אפשר להאמין שניתן לשנות אותו מבפנים והלוואי וזה נכון, אבל אני לא מאמין בזה

דוד 19 במאי 2014

מה נחשב 'גדול' בשבילך חוץ מה 3-2 של ליברפול על סיטי (גם שם היו פוקסים)?
אם ריאל מדריד תמחץ את אתלטיקו בגמר (אמן), זה ייחשב סיפור בשבילך?

Comments closed