ההפסד בניוקאסל

זה מה שטוב בכדורגל. תמיד יש שנה הבאה.

In כללי

 

epl-11-12-liverpool-newcastle-united-356

זה מה שטוב בכדורגל. תמיד יש שנה הבאה.

אל תצפו ממני ליותר. אין יותר.

אני לא מבין איפה הכדורגל של שנה שעברה נעלם, אני לא מבין איפה ברנדון רוג'רס נעלם, אני לא מבין מה קרה להנדרסון ולסטרלינג, אני לא מבין איך אי אפשר להרחיק כדור ברחבה ואני לא מבין איך גלן ג'ונסון עדיין פותח לנו, לא מבין למה משחקים עם חלוץ בודד שהוא בכלל לא חלוץ ולא מבין למה אין שום שינוי או ניסיון למשהו חדש. לא מבין כבר כלום.

אבל הלילה אריזונה סטייט משחקים ועוד מעט אני הולך לשפוט משחק ומחר יש בריידי – מאנינג. כדורגל זה לא הכל בחיים, לא?

נפגש בעונה הבאה.

76 Comments

אבי גלברט 1 בנובמבר 2014

בשתי מילים ,עלובי החיים " .בעוד שתי מילים ,גלן ג'ונסון . אמרת הכול ,כל מילה נוספת מיותרת . בושה .

D! פה 1 בנובמבר 2014

נדמה ש-BR מנסה שיטה חדשה בה כל חלק במערך מקבל את המיקום בו הוא הכי יתקשה למקסם את יכולותיו.

הרבה קרדיט הלך אליו על הכדורגל המצויין של העונה שעברה, ובעיקר על ההתאמות והשינויים. מגיע לו הרבה קרדיט גם העונה – זה כדורגל זוועתי ולא ברור. בעיקר שבכל משחק אחרי החילופים אנחנו מתחילים להראות כמו קבוצה. מתי זה מספיק מספיק לרוב זה לא.

לא צריך לסגור את הבאסטה. המאבק שלנו עדיין צפוי להמשך אבל אם לא נתעורר אנחנו נחזור העונה שלוש שנים אחורה. בעונה שעברה עלינו לטרוף את הדשא ולהבקיע בדקות הראשונות, לרווח את המשחק, ללחוץ. השנה אנחנו עולים בניוקאסל מפוחדים ונסוגים. אין לחץ, אין תנועה.

מריו היה לטעמי הכי טוב בקבוצה היום, רק שיפסיק לנסות להבקיע מחוץ לרחבה, לא מקבלים על זה ניקוד יותר גבוה.

גורביץ' 1 בנובמבר 2014

בדברי הימים יתברר בסוף שהבחירה ברודג'רס במקום במרטינז הייתה שגיאה. (לא שאברטון מככבים, אבל הם משחקים כדורגל. עם שיטה.)

אריאל גרייזס 1 בנובמבר 2014

די, די, אני לא מוכן לשמוע אפילו רבע מזה. עם רוג'רס הגענו מרחק נגיעה מאליפות, מה מרטינז בדיוק עשה? רוג'רס מאמן מעולה עם בעיות כרגע. אני עדיין מאמין בו

גורביץ' 1 בנובמבר 2014

אברטון שיחקו מדהים שנה שעברה כמעט כמו ליברפול, ההבדל היה בשחקן ההוא ששיחק חלוץ נסוג בליברפול..
בינתיים הרכש של ברנדון גרוע כמעט כמו הרכש של קני בזמנו, רק שקני עוד השכיל לגנוב את סוארז מאייאקס, וגם ככה הקבוצה הייתה במומנטום רע אחרי הודג'סון. לדעתי הולך ומסתמן ששנה שעברה הייתה מוטרפת כנראה רק בגלל סוארז ולא בגלל אף אחד אחר, עד שיוכח אחרת, ובינתיים אף אחד לא קרוב להוכיח אחרת. (גם השנה שלפני, כשהקבוצה התחילה לשחק טוב, זה היה כנראה בזכות סוארז והשילוב שלו עם סטארידג' מהחלק השני של העונה ולא בגלל משהו אחר).
הכישלון שלו ברכש השנה, כשהקבוצה במומנטום מטורף עם אותו שלד משנה שעברה הוא בלתי נסלח, זה even breaker יותר מאפשרי בהשוואה בינו ובין מרטינז. הוא פשוט הפך בכוח את הקבוצה לקבוצת אמצע טבלה. אני לא סובל את ואן חאל אבל אני חייב להסכים עם מה ש-D העלה.

D! פה 1 בנובמבר 2014

אני לא יודע אם אי פעם נוכל לחשוב באמת בכיוון כזה. בסך הכל תחת BR, כמו שאריאל אמר, הגענו רחוק מאד עם משחק מעולה ומרתק. ועם שיטה שגם עזרה לצעירים להתפתח בתוכה.

מה שאני כן שואל את עצמי לפעמים זה אם דובינסקי לא צדק כשטען שאנחנו צריכים את ואן חאל לפני שנעבור הלאה למאמן צעיר וחדיש.

גם לזה לא תהיה לנו לעולם תשובה. אני עדיין אלך עם BR, גם כי אין ברירה וגם כי הוא כן הראה יכולת להשתנות ולהתאים. עד העונה היו לי ספקות בעיקר על יכולת התגובה שלו תוך כדי משחק. העונה הוא מכניס אותנו למצבים בהם כל חילוף כמעט משפר את המצב… לא יודע…

משה 1 בנובמבר 2014

וזה כי ואן חאל הראה עד עכשיו יכולת אימון מדהימה ??? הקבוצה שלו מחוברת ? יש לו הגנה ? קנה קבוצה ב 300 מיליון יורו וגם הצלחה שלה בעיני היא לא ממש הצלחה שלו.

D! פה 1 בנובמבר 2014

לואן חאל יש רזומה. זה לא מבטיח כלום אבל זה משהו.
ב. הקבוצה שלו נראית כאילו היא משתנה
ג. צר לי המאה מיליון + שלנו היו אמורים להביא יותר
ד. אני לא משווה למה שהוא עושה עכשיו רק מזכיר שהיו שטענו עוד בשנה שעברה שהוא יותר מתאים לבנות את העתיד שלנו

יותם 1 בנובמבר 2014

הוא השתפר בעוד פרמטר… לוקאס לא רואה מגרש כמעט בכלל העונה. מי יודע, אולי יום אחד גם גלן "העש" (נורא אהבתי את הכינוי הזה עונה שעברה, לאן הוא נעלם) ירד לספסל. לנצח.

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

הוא לא נעלם, הוא פשוט כבר לא עש, זה חורים שחורים מה שהוא עושה…

TD 1 בנובמבר 2014

שנה שעברה הקבוצה שיחקה טוב מסך הכשרון שלה. השנה הרבה הרבה מתחת לרמת השחקנים. שמישהו יעיר את המאמן.

Matipool 1 בנובמבר 2014

כל מילה .
עד עכשיו בניתי על החזרה של סטארידג׳ שתעיר את הקבוצה ותחזיר אותנו לקצב . אני כבר לא בטוח שזה יעזור .

טל 12 1 בנובמבר 2014

משחקים טוב ומפסידים. מתסכל. הבעיה בחלק הקדמי כבר לא חדשה, זה נכון. גם אני לא מבין למה אין שינוי.

עד שבאלוטלי מתחיל להזיז ת'תחת אפשר להשתגע. בורני היה טוב בגביע הליגה ולדעתי היה צריך לפתוח בהרכב הפעם. אולי היה כדאי לפתוח עם אנריקה ולשחרר את מורנו לשחק יותר קדימה (חופשי יותר). המהירות שלו יכולה לעזור בחלק הקדמי.

בינתיים משלמים שכר לימוד עם מורנו. זה לא כל כך נורא. מדובר בשחקן צעיר וחסר ניסיון אבל הוא שחקן עם עתיד מבטיח,לדעתי.(בניגוד לג'ונסון).

D! פה 1 בנובמבר 2014

משחקים טוב..???

אבי גלברט 1 בנובמבר 2014

טל התכוון אולי ,מניעים כדור שבועיים בלי מטרה עד שג'ונסון או לוברן או הנדרסון מוסרים אותו ליריב ? D

אריק 1 בנובמבר 2014

מי שלא הבין כמה גדולה היתה העונה זל סוארז בשנה שעברה מבין עכשיו.
מקבוצה לוחצת, תוקפת, תוססת ומסעירה לקבוצה המשעממת והכבויה שהיתה היום בניוקאסל.

Matipool 1 בנובמבר 2014

בעיקר סוארז אבל גם סטארידג׳ שהיה גם נפלא וסחב אותנו כשסוארז לא שיחק או כשלא הלך לו .
גם פלאנגן היה הרבה יותר טוב ממורנו / אנריקה והיה נפלא עם האנרגיות שלו .

D! פה 1 בנובמבר 2014

מתי, היו לו אנרגיות נהדרות. אם היה לנו העונה את לואיס גם מורנו וגם צ'אן היו נראים יותר טוב. אני מהמר (מה אכפת לי) שאפילו למרקוביץ היו שלושה שערים כבר.

no propaganda 1 בנובמבר 2014

סטרלינג לא היה כזה גדול בעונה שעברה. ההרגשה שהוא יכול להפוך לשחקן ברמה עולמית התחילה דווקא בתחילת העונה הזאת אבל כרגע נראה שזאת הייתה הרגשה מוקדמת מדי.

Matipool 1 בנובמבר 2014

סטרלינג נתן חצי עונה ענקית בעונה שעברה .
התחיל את העונה בינוני ופתח מבערים באמצע העונה , גם בעזרת רודג׳רס .

D! פה 1 בנובמבר 2014

והעונה הוא קבור לגמרי, הקבוצה לא מייצרת לו את המרחבים שהיו לו שנה שעברה. וזו אולי העבודה הגדולה של לואיס. אני חושב שדניאל גם יוכל לעזור לו בזה. מריו, שהיה היום לא רע בכלל לדעתי, פשוט לא מתאים לזה וסטרלינג הולך לאיבוד.

no propaganda 1 בנובמבר 2014

הוא עדיין מאוד התקשה לכבוש והיה מחטיא הרבה הזדמנויות. שחקן בתפקיד שלו חייב לכבוש. בתחילת העונה הזאת נראה כאילו הוא השתפר בזה אבל עם הזמן נראה שזאת הייתה רק סטיה סטטיסטית. היכולת שלו העונה לא פחות טובה מעונה שעברה, מה שלא קרה זאת קפיצת המדרגה.

Matipool 1 בנובמבר 2014

לא מסכים .
כמו כולם , הוא צל חיוור של עצמו לעומת העונה שעברה .

no propaganda 1 בנובמבר 2014

נסכים שלא להסכים :)

D! פה 1 בנובמבר 2014

אני בכלל לא חושב שהוא היה כזה נהדר. לא עונה שעברה ולא העונה.

בעונה הקודמת הוא התחיל לפרוץ בעונה בה כל מי שהיה בקבוצה השתדרג מאד. זה בהחלט היה נראה טוב והוא התחיל גם לכבוש ולדחוף קדימה בצורה טובה מאד. העונה הוא חלש כמו כולם וזה אפילו די טבעי לסופר בספר השני – יותר תשומת לב, יותר משחקים וקבוצה חלשה מסביב.
אני חושב שהוא טוב וטוב לנו אבל עדיין לא בטוח בכלל שזה לא הייפ רגיל על כל שחקן אנגלי.

ניתאי 1 בנובמבר 2014

ליברפול ומכבי חיפה – איזה שילוב. 180 דקות של אימפוטנציה.

אודי 2 בנובמבר 2014

יום שחור

עמרי 1 בנובמבר 2014

פשוט חבורה של 11 זומבים שמדדים על המגרש.
0 מוטיבציה , 0 תיאום, בלי שיטת משחק ברורה .
פשוט משחק בלתי ניתן לצפייה.
רק הידיעה ששני המשחקים הקרובים שלנו הם נגד ריאל וצ'לסי עושה לי בחילה .
בקצב הזה לצערי ברנדן רוג'רס יאבד את העבודה שלו , אבל אין לי באמת הסבר אחר לגועל נפש שראינו היום מהקבוצה הזאת שנכון להיום לא היתה שווה את כמות האהבה והתמיכה שהיא מקבלת מהאוהדים.

D! פה 1 בנובמבר 2014

לפחות אני לא היחיד שחושב ש-BR צריך עוזר

http://www.bbc.com/sport/0/football/29859691

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

פשוט מדהים, אנמיות בהתגלמותה, הנעת כדור לשומקום (ועוד בלי שבלולאנה!) אפס מצבים, קוטיניו בקושי רואה כדור, גלן ג'ונסון מגביה !!! 17 פעמים לכיוון סטרלינג!!!, כדורים ארוכים לבאלוטלי מול 4 מגנים, כשלאמברט עולה היו שתי הגבהות בכיוון כללי ברבע שעה, לוברן מזעזע – מופת של קבלת החלטות לקויה, סטרלינג מבולבל ומנסה כל הזמן לעבור 5 שחקנים ביחד… כאילו כל הקבוצה עברה איזה שבץ (טוב נו, כל אחד ועולם הדימויים שלו). כ"כ מתסכל.
זה גם בדיוק מה שאמרתי לאשתי (היא הרי כ"כ מתעניינת…. שמעה בעל כורחה) – מבחינתי יש מטרה אחת העונה – נסיון למקום רביעי. מצידי שנעוף כבר מליגת האלופות (פשוט מפחיד שהחבורה המוזרה הזו נוסעת למדריד) ומכל הגביעים ונחזור לשחק פעם בשבוע בליגה.
ובלי שום קשר – ניוקאסל קבוצה מגעילה ומלוכלכת כמו כל קבוצה של פארדיו (שחקנים מושכים למיניולה חולצה בקרנות, עבירות גסות) ומארינר אידיוט שהיה צריך לשלוף 2 אדומים לפחות, ולשרוק לנבדל ברור במתפרצת ההיא.
ציונים:
מיניולה – 6. הפחות גרוע.
ג'ונסון – 4. הציל גול זה נכון, אבל גרם כ"כ הרבה צרות. ודי כבר עם החיתוך הדבילי שלו לאמצע ובעיטה בשמאל, יש לו אחוזים של 1/50000000 בקריירה עם זה!!!
סקרטל – 5. שוין.
לוברן – 4. מתחיל כבר לעצבן ממש.
מורנו – 4. עוד הפסד על שמו.
אלן – 5. גם שוין.
סטיבי – 5. נוכח נפקד. (עכשיו D יגיד שמגיע לו 4 :-) )
הנדו – 4. חזר שלוש שנים אחורה. לא עושה כלום.
קוטיניו – 4. גבר הולך לאיבוד.
סטרלינג – 4. לשומקום.
באלוטלי – 5. ניסה אבל זה לא זה.
בוריני -5. אשכרה בעט לכיוון כללי של השער.
לאמברט – היה שם?
BR – מה יהיה בנאדם?

D! פה 1 בנובמבר 2014

דווקא רציתי להגיד שאתה צודק. קודם חשבתי שמריו היה המצטיין אבל תכלס מיניולה היה יותר טוב.

אני רק לא מסכים לגבי מורנו. קורה. לא הבאנו מגן שמעיף כל כדור. ניסה לעצור וברח לו. בעוד שלוש שנים של נסיון הוא יעיף את זה לשחקים. לא בגלל זה הפסדנו. הפסדנו כי BR עלה בהרכב פחדני ולא קשור לכלום. מבחינתי לכל שחקן (חוץ מגלן) מגיעה עוד נקודת ציון שברנדן לקח לו בציוות גרוע.

ואתה גם צודק לגבי הכדורים הארוכים, לא רק של ג'ונסון. אלוהים למה לתת לסטרלינג כדורים כאלו. מילא עשרים מטר קדימה אבל מי חשב שהוא ייקח למגן שלו כדור בגובה?

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

שום קורה ושום בטיח, הוא עשה את זה גם נגד הסיטי. הכל מתחיל מאווירת הפנאן בהגנה, ההתמסרויות המסוכנות (שמעכבות כמובן את היציאה קדימה – הכי קלאסי אחרי קרנות – מיניולה יוצא מהר קדימה ונעמד כי אף אחד לא רץ קדימה… איפה לואיס איפה… תמיד מקרנות נגדנו היינו עושים מתפרצות) ומהנסיונות התמוהים להעביר שחקנים על גבול ה – 16 שלנו כאילו אנחנו מובילים 5-0. אם המאמן היה נותן לו בראש אחרי מה שקרה עם סיטי זה לא היה קורה יותר. למה קולוצ'יני מעיף כדורים ולמורנו לא נאה? מותר לטעות, אסור לפשל ואסור לחזור על אותה טעות פעמיים 7 מטר מהשער שלך. בינתיים חוץ מהגול נגד טוטנהאם הבחור לא עשה שומדבר חיובי העונה, למרות הפוטנציאל והגיל וההסתגלות וכו'.

D! פה 1 בנובמבר 2014

טוב. אני מבין את הנקודה שלך אבל לא מסכים עם כולה.

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

חבל שאתה מתווכח כשברור שאני צודק ;-)

D! פה 1 בנובמבר 2014

איפה ראית מישהו מתווכח עם הרופא שלו?

(או שלא הייתי בבית חולים פה מספיק זמן?)

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

חחח מתווכח זה אחלה, אנחנו מזמן בשלב של האלימות….

D! פה 2 בנובמבר 2014

אתה מטפל בקורצקי?

רובי פאולר 2 בנובמבר 2014

לא תודה…….

iverson 3 בנובמבר 2014

חי בסרט, רובי, לא קיבלתם את הפנדל הקבוע אז אתה מתבכיין על לכלוך ושופט ? אוהד קבוצה שהחליפה את המטונף מכל בעוד ערס מטומטם וחסר תרבות מתלונן על אלימות ותפיסת חולצות ?
הפסדתם לקבוצה ששיחקה הרבה יותר טוב ותגיד תודה שלא קיבלתם שלישייה – האנומליה הייתה שנה שעברה – בעולם סטנדרטי ורגיל אתם מועדון 6-10 באנגליה ולא יותר. אני יודע זה כואב לך אבל ליברפול כבר שנים לא רלבנטית.

רובי פאולר 4 בנובמבר 2014

אתה רוצה להגיב באופן תרבותי לטענות או לקשקש דברים כלליים? איך אתה מסביר את העבירות המוזכרות ואת משיכת מיניולה בחולצה והפלתו בתוך רחבת החמש? יש לך סטטיסטיקה על ה״פנדל הקבוע״ שאתה טוען? מה יותר מלוכלך שחקן מטומטם שנושך מישהו או שחקן מטומטם ששובר לשחקן אחר את הרגל והפרנסה כי בא לו? אתה רוצה להמשיך? כי אני לא, דיון איתך הוא לא אינטיליגנטי.

ערן לוי 1 בנובמבר 2014

חוץ מהפיטורים והאופי – רק אני רואה דמיון בין BR ל-GL?

D! פה 1 בנובמבר 2014

גיא לוי?

אלעד אחר 1 בנובמבר 2014

לוזון?

tmak 1 בנובמבר 2014

ניסיתי להבין היום איך התקפה מסודרת שלנו אמורה לצאת לפועל, ולא ממש הבנתי.
עד חילופו של אלן זה היה נראה לי ככה:
באגף שמאל יש את מורנו שדווקא מנסה, אבל נדיר מאד שכדור מגיע אליו. באגף ימין סטרלינג יחידי ללא ממש תמיכה נוספת באגף.
ההתקפה מתחילה לרוב במסירות מאחורה של לוברן, ג'ונסון (שאולי בעצתו של רודג'רס כמעט לא עלה) וסקרטל (שלטעמי דווקא נתן משחק מצוין), כאשר מהקישור, היה זה דווקא אלן שניסה לקשר בין החלק האחורי לקדמי. לא הבנתי איפה ומה ג'רארד והנדרסון עושים, אבל הם כמעט לא היו שם לתרום לכך שההתקפה תצא לפועל. קוטיניו כשכבר לבסוף איכשהוא קיבל את הכדור, לעתים הצליח ליצור עניין, אבל כהרגלו אחוז הדיוק שלו בינוני.
כואב לראות את הקבוצה עולה עם באלוטלי כחלוץ מטרה יחיד – נראה שבהרבה מקרים הוא דוקא מרגיש יותר בנוח להתקם מעט מחוץ לרחבה (ולהביא לרוב בעיטות לא אפקטיביות), מאשר להתמקם כחלוץ מטרה קלאסי בתוך הרחבה.
לעמת העונה שעברה, ללא סוארז וסטרידג', היציאה למתפרצת אטית (נראה גם שאחת ל-10 פעמים מיניולה מצליח להוציא כדור מהיר כאשר הכדור בידיו), ועוד נקודה כאובה לעומת העונה שעברה היא חוסר הכיבושים ממצבים נייחים – היו משחקים השנה שזכינו למספר דו-ספרתי של קרנות, בצרוף מספר כדורי עונשין, אבל השערים לא מגיעים משם (אם כבר חטפנו לא מעט שערים מקרנות).
לסיכום, מרגיש עגום עד עגום מאד..

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

צודק מאה אחוז, בפרט העובדה שדווקא אלן יוצא לו להיות הקשר הקדמי וזה שאיכשהו מגיע לרחבה… זה פשוט דברים הזויים שמגיעים מהספסל!

עמרי 1 בנובמבר 2014

אנחנו אוהבים להאשים את סוארס , להתגעגע אליו , לתהות מה היה קורה אילו….
אבל זה בולשיט .
תראו איך כולנו ריחמנו על סאוטהמפטון , אמרנו שמה שעשו להם השנה היה מזעזע, קבוצה שאיבדה את המאמן הכריזמטי שלה ועוד חצי מהסגל (החצי היותר כישרוני) והיא נמצאת אחרי המחזור העשירי 8 נקודות מעלינו .
מה לעזאזל ?!?!
ברור לי שהרצף הזה יפסק , ויכול להיות שליברפול יגמרו את העונה מעליהם (בכלל לא בטוח) אבל כרגע המצב הוא שכל שחקן וכל איש צוות בקבוצה צריך להתבייש על ההופעות המגעילות האלה שאנחנו גורמים לעצמנו לראות פעמיים בשבוע.

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

אגב גרייזס אתה אשם, אתה לא מרוכז ומתעסק בכל מיני פוטבול מסביב אז לא פלא שהקבוצה נראית ככה.
לטיפולך, בברכה.

D! פה 1 בנובמבר 2014

איזה טיפול כבר ברח.

משחק לשפוט. איזה תירוץ.

רובי פאולר 1 בנובמבר 2014

ועוד בגשם??? שלא יחטוף גריפה!

ניינר 1 בנובמבר 2014

משבוע לשבוע מתברר איזו עקיצה סאותהמפטון עשתה לכם. תוסיפו לכך את השיפור העצום של הקדושים בלי העגלות שדחפו לליברפול ותקבלו עסקה שהיא גאונות לשמה

עשתה עליכם

D! פה 1 בנובמבר 2014

לגמרי.

עשינו את הטוטנהאם!

סימנטוב 1 בנובמבר 2014

ניינר עזוב אותך הלוחמים שלנו התחילו לרוץ. אליפות אחת יש השנה במפרץ בו נקווה לשנייה…
http://www.youtube.com/watch?v=o3sC6-f3q9E

ניינר 1 בנובמבר 2014

סימנטוב אמן ואמן. יש לי הרבה ציפיות מהלוחמים השנה אז אני אהיה קצת חזיר ואקווה לשלוש אליפויות במפרץ השנה :) (ולא , לא של השארקס)

סימנטוב 2 בנובמבר 2014

חזירות היא צו השעה!

omer 1 בנובמבר 2014

בסופו של דבר ההבדל בין ליברפול של השנה לליברפול של אשתקד הוא לואיס סוארז ותו לא.

זה לא רק העובדה שהוא היה השחקן הכי טוב באנגליה by far, זה לא רק הגול בבמוצע למשחק שהוא שווה (ועוד 12 בישולים אם אינני טועה+ מס' סחיטות הפנדלים). סוארז הכניס תקווה ואמונה בכל שאר השחקנים.

אם מחשבים את הכסף שליברפול תפסיד מאי ההגעה לליגת האלופות בעונה הקרובה (וספק אם תהיה שם בעוד שנתיים והלאה), היה עדיף להציע לסוארז חוזה עצום וחסר תקדים שהיה משאיר אותו (נניח 400 אלף לשבוע) מאשר למכור אותו ב80 מיליון.

חוסר היכולת של ליברפול להגיע לאלופות באופן קבוע, כאשר היא נלחמת מול 2 מועדונים שנשלטים ע"י אולישייכים ועוד 2 מועדונים שנמצאים במרחק שנות אור מבחינה כלכלית מליברפול גורמים לכך שסיכוייה לחזור להיות מועדון מוביל בכדורגל האנגלי והעולמי אפסיים.

אופיר 2 בנובמבר 2014

הדבר העצוב הוא שגם ליברפול וגם סוארז יצאו נפסדים מהקאפריזה הקאטלונית שלו.

D! פה 2 בנובמבר 2014

אבל זו כמעט תמיד הסיטואציה. רוב השחקנים שעוברים בכח או כחלק ממסע עיקש מדי או יקר מדי של קבוצה להנחית אותם הופכים במקרה הטוב סתמיים. או שסתם יותר קל לזכור אותם.
אפילו ללאלנה כדוגמא, שאולי גם עוד ישתפר ויתרום לנו מלא. לא היה עדיף לו להשאר שם ולהיות גדול. לא לגמרי מבין מה הוא מוסיף לנו (במה הוא שונה) חוץ מעוד אנגלי בסגל.

mersey_paradise 2 בנובמבר 2014

קשה שלא להשאיר את רודג'רס אחרי העונה שעברה ומה שהוא הוציא מהסלע. השנה נראה שהוא פשוט לא מתפקד ומייחל לאיזושהן נקודות עד שסטאר יחזור. השיטה לא מתאימה והכל נראה כמו משחק שכונה. והאמת גם הג'ורדיס היו שכונה. פשוט אתמול השכונה שלהם הייתה טיפה, ממש טיפה טובה יותר והטעות בהגנה נפלה אצלנו.
ברנדן חייב לקחת לעצמו איזה שעה למחשבה איך הוא משנה את זה כי אנחנו באמת לא נגיע לטופ4 בקצב הזה. כל הזמן עולה בראש מקום 7 וזכייה בגביע הליגה…. בלהות פשוט בלהות.
הבעייה היא שייתכן מאד שהקבוצה נבנתה להתחברות כללית עוד שנה עם כל הללאנקות, מאנקיות ומארקבויצ'ים למינהן. הבעייה היא שעד אז משהו צריך להוביל לליגת האלופות שנה הבאה ואת זה אין לנו.
שבוע קשה.

רן 2 בנובמבר 2014

בשורה הטובה היחידה מהשבת הזו ואין צורך לחזור על מגמות כאלה ואחרות כתוצאה מצפייה במשחק, כי עשו זאת מצוין בתגובות מעלי,
היא שמרקו רויס אולי יגיע בינואר.
כיוון שהוא אחד מהשחקנים האהובים עלי כולי תקווה שיתממש.

mersey_paradise 2 בנובמבר 2014

רן, למה למרקו רויס להגיע אלינו כשאין לנו שום שאיפות העונה ולא בטוח שנהיה בלג"א בעונה הבאה? כשצ'לסי או ארסנל יכולות להציע לה משכורת דומה והשתתפתות כמעט ודאית במפעל היוקרתי?

רובי פאולר 2 בנובמבר 2014

כי החלום שלו זה לשחק עם באלוטלי?
כי הוא רוצה לראות את הפלא שנקרא גלן "העש" (לבקשת הקהל) ג'ונסון מקרוב?
כי הוא רוצה לרוץ אחרי לאלאנה לשומקום?
כי גם הוא, כמו כולם, רוצה להגביה לסטרלינג?
כי הוא רוצה לנצח את לאמברט בתחרות ריצה?
כי הוא רוצה לבר לאיפה לעזאזל נעלמה הקבוצה שלנו?

רן 2 בנובמבר 2014

זו שאלה מעניינת ואני מדבר ממשאלות ליבי
אבל הסגלים של צלסי וארסנל יש לפחות שני שחקנים איכותיים בתפקיד שלו, דבר שעשוי לומר שהוא יראה הרבה ספסל.
יתרה מכך, תמיד אפשר לשאול מדוע יאיא טורה עבר למנצ'סטר סיטי שהייתה קבוצת מרכז טבלה ושנה אח"כ אגוארו הגיע אליה כאשר כל הקבוצות עמדו בתור עבורו?
בעלות של 35 מיליון פאונד גם ליברפול יכולה להציע לו משכורת שתהיה באזור ההצעות של המתחרות.
אם נחזיק מעמד באלופות (ולא ברורה לי השאיפה של חלק מהמגיבים כאן שהקבוצה לא תעלה הרי מדובר בכסף יותר מהכל), העונה לא גמורה ולגרד רבע גמר ומקום רביעי גם בינואר היו ברי השגה.

רובי פאולר 2 בנובמבר 2014

לעלות שלב באלופות יהיה נחמד מבחינה כספית ועדיין ריאלי, ובעיקר יחסוך את הליגה האירופית שזה הכי גרוע, אבל המטרה העליונה צריכה להיות להתקדם בליגה, כי אחרת אנחנו הולכים שנות אור אחורה

D! פה 2 בנובמבר 2014

פאק שכחתי מליגת אלופות. יש מצב לסיים אחרונים איכשהו?

לא רואה למה שרויס יגיע אלינו אלא אם מישהו למעלה יחליט לשפוך ים של כסף ואם מישהו למעלה יחליט לשפוך ים של כסף על שחקן אחד או ימים של כספים על שניים אז

הוא אדיוט

והיה צריך לעשות את זה בקיץ

D! פה 2 בנובמבר 2014

כמובן שהכוונה היא ששכחתי מליגת אירופה. לא מזלזל בה חס וכרפס אלא שגם שם אנחנו לא נזכה ובעיקר נכלה כוחות.

רובי פאולר 2 בנובמבר 2014

+3 (בגלל המקום השלישי האיום בבית בליגת האלופות)
אני כן מזלזל בה, אגב. לא מעניינת ולא שווה את המאמץ והסטת הפוקוס מהליגה עצמה.
ועם כל זה אין ספק שננצח במדריד.

D! פה 2 בנובמבר 2014

אם הייתי חושב שאנחנו מסוגלים להתחרות בשתי החזיתות הייתי אומר שהיא מעניינת מאד. אבל אז גם הייתי חושב שליגת האלופות מעניינת. אבל עדיף לעוף מהר בסיבוב ראשון של ליגת האלופות מאשר למשוך עד רבע גמר ליגת אירופה ולהפסיד שם לקבוצה מרומניה

רובי פאולר 2 בנובמבר 2014

שתי החזיתות בהן אנחנו יכולים כרגע להתחרות הן ליגת המילואים ע"ש רוזנטל והליגה למקומות עבודה… הבולגרים החביבים לא יוותרו על המקום האחרון בכזו קלות, ולמען האמת זה יהיה די מביש ורק יעלה את הלחץ מהתקשורת… ובה בעת כשרודג'רס עולה עם הרכב חזק בגביע הליגה באמצע השבוע זה מחרפן אותי (אני מבין שהוא רוצה להריץ את הקבוצה ולתת ביטחון וכו' אבל לדעתי צריך כרגע סדרי עדיפויות ברורים). וד"ש לדורטמונד…

אבי גלברט 2 בנובמבר 2014

מה שהכי מדהים בסיפור זה ,שלמרות שעברה כבר יותר מרבע עונה דבר שלבטח יכול להצביע על מגמות ,אנחנו רק 3 נקודות ממקום רביעי ! למרות היכולת הזוועתית …בא נוסיף כמה נקודות שהלכו לאיבוד על פארש כמו אברטון ,אסטון וילה ,האל ואפילו אתמול ואנחנו על הסוס . למעט צ'לסקי אין בליגה משהו יוצא דופן (טוב חוץ מסוטון) ….טיפה סטארידג + טיפה חיבור והכול משתנה .
נכון שרואים את היכולת יש סימן שאלה גדול לאן זה יביא אבל הנחמה היחידה כרגע זה השאלה איך יראה הצמד סארידג /בלוטאלי ביחד . לגבי שאר השחקנים אני כבר מפחד לדבר אבל בכל זאת על שלושה כן . אלן ,הנדרסון וסטרלינג .כולנו הפרזנו קשה ביכולתם . השצים הראשונים שחקנים לוחמים ,מסורים וחזקים שבעיקר מפריעים ולוחצים על היריב אבל לא מסוגלים לעבור שחקן ,למסור מתוחכם או להבקיע כמעט .במשחק שוטף ומהיר שיש ברק בשפע מקדימה (ס-ס) זה מספיק ,היום זה מביך ….סאלינג כנל ,חייב להתבגר ,להתחשל ,להתחזק ובעיקר לרדת לקרקע מהר (גם לספסל ) ולחזור לכדורגל פשוט ולא לקפוץ מעל הפופיק עם מה שאין לו עדין …..אה עוד משהו חשוב ,לא יודע מה אתם רוצים מג'אררד לדעתי עושה מעל ומעבריחסית לגילו בקבוצה שמקרטעת קשות ….ככה אני רואה זאת לפחות . כן לא יזיק לתת לו לנוח לפעמים ולהתחיל לחשוב על היום שאחרי . כרגע אני חושב שהוא נשאר המבוגר האחראי היחידי בשכונה . הוא היחידי שיכול לאסוף ולחבר את הפאזל מחדש ..

אסף THE KOP 2 בנובמבר 2014

מה שמדהים זה שלמרות שליברפול משחקים כדורגל מחורבן, הם במרחק של 5 נק' בלבד מסאותהמפטון שבמקום השני…

אל תאבדו תקווה !

http://www.youtube.com/watch?v=Jl5vi9ir49g

D! פה 2 בנובמבר 2014

אסף אתה מזכיר את רונן בדבקות שלך

אני מנסה להאחז בזה אבל הכדורגל שלנו… אל אלוהים.

אבי גלברט 2 בנובמבר 2014

בטבלה שלי זה דווקא 8 נקודות מהמקום השני ….אבל הרביעי קרוב ולוורודים נגמרו הבלמים ….חח..

רובי פאולר 2 בנובמבר 2014

בחיי הנחמה היחידה העונה זה להסתכל למטה

אסף THE KOP 2 בנובמבר 2014

לנו 17 נקודות ולהם 22.
הפער מהמקום הראשון הוא 9 נקודות ועם קצת מזל ויכולת הוא יירד ל-6 אחרי המחזור הקרוב.

אבי גלברט 2 בנובמבר 2014

17 כאילו דא ? תספור שוב אסף ….הלוואי . בספירה האחרונה היה 14 …
http://www.sportinglife.com/football/live/latest-scores

אסף THE KOP 2 בנובמבר 2014

יכול להיות שאני מתבלבל.
זה מה שראיתי בטבלה שהתפרסמה בוואלה.

Comments closed