התיקו מול האל

באלוטלי הוא כרגע שעיר לעזאזל מאוד נוח כשמה שבאמת צריך שיפור היא ההגנה.

816095-1

כמו שאמרתי לפני, אני ממש לא מבין את ההחלטה להשאיר את קוטיניו על הספסל. וראינו כשלאמברט בפנים שהקבוצה הרבה יותר אפקטיבית. הרבה הרבה יותר מצבים. אם היינו מתחילים ככה את המשחק אני מאמין שהיינו כובשים בסוף (למרות שעם הפורמה של באלוטלי, לך תדע).

וכאילו כדי לעצבן אותנו אחרי התצוגה הזאת של אימפוטנטיות התקפית, אז סווארז פותח בקלאסיקו. רק חסר שהוא יבקיע שלושער עכשיו כדי לדכא אותנו עוד יותר.

אין הרבה מה להגיד אחרי זה, בלי חלוץ אמיתי ברחבה אין לנו יותר מדי מה לחפש. צריך להעביר את הזמן עד ינואר ואז לקנות אחד. כשמסתכלים על ליברפול של לפני שתי עונות, מה שבאמת שינה אותה היתה ההגעה של סטארידג', שהפכה את ההתקפה שלה להרבה יותר אפקטיבית ומפחידה. עם חלוץ אמיתי טוב אני מאמין שניראה טוב בהרבה.

לפחות לא ספגנו היום, גם זה משהו.

בא לי למות

***

וזה מה שכתבתי לפני.

אני רוצה לומר משהו בעניין באלוטלי (שנמצא בהרכב למרות הספקולציות היום).

כן, הוא לא נותן את התפוקה, אין שום ספק. וכן, לא נראה שהוא משתלב היטב בשיטת המשחק של ליברפול, רחוק מכך.

אבל אני חושב שההתקפות עליו ובכלל הניסיון לתלות בו את כל הסיבות לקשיים של ליברפול הן מציאת שעיר לעזאזל מוגזמת לחלוטין.

אמרתי את זה כשבאלוטלי הגיע – האיש הוא לא סווארז. לא מבחינת יכולות המשחק ולא מבחינת המקום שהוא צריך לתפוס. לא מדובר בחלוץ רחבה קלאסי אלא יותר ממלא את התפקיד שסווארז מילא כאשר סטארידג' היה בריא, בתור אינישיאטור מחוץ לרחבה.

אין שום ספק שהוא לא עושה את זה בצורה טובה כרגע, הוא מכדרר יותר מדי, לא מוסר לעומק מספיק ובועט ממצבים לא קורצים יותר מדי. אבל מצד שני, אין לו גם את הסטארידג' שלו ובאופן כללי יש לו מעט מדי עם מי לעבוד.

יותר מכך, כל הטענות על כך שהוא לא משקיע והולך הצידה וכל זה הן שטויות לדעתי. כל העדויות ממלווד הן שבאלוטלי השקיע המון בזמן פגרת הנבחרת וגם בשבוע האחרון. גם על המגרש אתה רואה אותו לוחץ ועוזר ומנסה. זה לא מספיק וזה בטח לא מה שסווארז היה עושה – אבל זה בטח הרבה יותר מאשר מה שפרשנים מסוימים וחלק נכבד מהאוהדים טוענים.

כרגע באלוטלי הוא סוג של שעיר לעזאזל מאוד מאוד נוח כשלמעשה ההגנה היא בזיון מוחלט למרות הרבה מאוד כסף שהוצא עליה בפגרה ואם היא היתה טובה יותר, אז הירידה בתפוקה של ההתקפה (ירידה צפויה לחלוטין לאור העובדה שאיבדנו איזה 50 גולים בלי סווארז וסטארידג') לא היתה כל כך קשה.

אני לא יודע אם באלוטלי מספיק חזק מנטאלית לצאת מהצרות שבהן הוא נמצא. כל הסימנים מעידים שלא. אבל אני סומך על רוג'רס שאם יש מישהו שמסוגל להוציא אותו מזה, זה הוא.

מה שאני לא מבין, דרך אגב, זה למה ג'רארד צריך לפתוח כל משחק. אם יש שחקן שחשובה לו המנוחה זה סטיבי וזה בדיוק המקום שבו הייתי רוצה לראות את צ'אן ואלן מאחורה כשסטיבי על הספסל. אני גם לא מבין למה קוטיניו בכושר שלו לא פותח.

אבל אני סומך על רוג'רס. ניצחון פה ואנחנו בדיוק מרחק נקודה מאיפה שסיימנו עונה שעברה. מי היה מאמין.

43 Comments

אבי גלברט 25 באוקטובר 2014

מסכים עם הרוב אריאל ועדין ההרכב מוזר לי מאד ….מי ישים גול ? אלן ? צ'אן ? לא ברור לי לחלוטין הסיפור עם בוריני וכנל קוטיניו …הספסול של ג'ונסון סבבה ,מנוחה להנדרסון סבבה (כאמור מה עם ג'אררד ?) בואו נקווה ש BR יודע משהו שאנחנו לו …

D! פה 25 באוקטובר 2014

אני מהמר על צ'אן

אריאל גרייזס 25 באוקטובר 2014

אפשר לחשוב הנדרסון שם גולים. בשביל זה יש סטרלינג באלוטלי ולאלנה.

k700 25 באוקטובר 2014

אפשר לחשוב שבלוטלי שם גולים…

D! פה 25 באוקטובר 2014

קוטיניו והנדו על הספסל – לא ברור
אח של טורה בלם מחליף – עדות לבעיה או סימן לבעיה?
לפחות ג'ונסון פותח במקום הראוי לו. מקווה שיהיה לו שם נוח.

מסכים לגבי סטיבי. יכול היה בשקט לנוח היום.

ומסכים, בגדול, גם לגבי מריו – הביקורת עליו לא פרופורציונלית (גם אם אני חושש למדי שהוא פלופ שלא מתאים לנו בכלל). מזל שהוא לא עלה כמו קארול

אבי גלברט 25 באוקטובר 2014

אחד ,כמו לאלנה, באלוטאלי, סטארידג, בקיצור לא משהו… אין לנו מסה ומספיק נוחכות ברחבה בכל מקרה ,לא משנה מי משחק…

אריק 25 באוקטובר 2014

סיימתם מקום חמישי?

D! פה 25 באוקטובר 2014

אני הולך היום לראות קלאסיקו רק כדי לצפות בלואיס. איזה געגועים למישהו שאשכרה אכפת לו והופל את המשחק למרתק גם כשהוא ממש אבל ממש משעמם.
אנחנו צריכים עוד חלוץ מהיר ונייד בסגל.

Matipool 25 באוקטובר 2014

גם אני .
הסיבה העיקרית וכמעט היחידה שאני הולך לראות את הקלאסיקו במלואו מזה הרבה הרבה זמן .

Matipool 25 באוקטובר 2014

הכוונה הייתה לתגובה ל-D .

D! פה 25 באוקטובר 2014

ארבע או חמש שנים לא ראיתי את המשחק הזה

ואנחנו ממשיכים להסריח

D! פה 25 באוקטובר 2014

מי שהחליט לפתוח בלי קוטיניו שלא יתפלא שאנחנו נראים ככה

ערן (המקורי) 25 באוקטובר 2014

לא יודע אם וכמה סוארז יבקיע. בכל מקרה, יש לו כבר בישול אחרי 3 דקות

משה 25 באוקטובר 2014

לא יודע לגבי ה"למות", להיכנס לקומה עד ינואר ולקוות שיהיה תיקון רציני נראה לי יותר הכיוון שלי.

אבי גלברט 25 באוקטובר 2014

אין מנוס ,שני חלוצים גם אם לשני קוראים למבארט .קוטיניו כבר אמרנו… .והכי חשוב ,לדעתי משחק החיבור של באלוטאלי לקבוצה !נכון מחמיץ אבל היום נראה מחובר ומחויב לקבותה !לדעתי לפחות… .סהכ חצי שנה אחרונה מצוינת שהכדור לא נכנס ,קורה .רק המדכיות זה הכול ,הגולים יבואו שסטארי'דג יחזור .

אבי גלברט 25 באוקטובר 2014

שנה=שעה ,המדכיות=המשכיות

D! פה 25 באוקטובר 2014

חוץ מהחודשיים האחרונים גם החצי שנה האחרונה לא הייתה כזו רעה

אריאל גרייזס 25 באוקטובר 2014

דרך אגב, הערה קטנה – קבוצות כמו האל גם שנה שעברה התקשנו מולם כי הם באים לסגור עם שלושה בלמים. לא תירוץ אבל ככה זה

D! פה 25 באוקטובר 2014

אבל בשביל זה הבאנו את למברט! ואין גם ככה אף אחד שפוגע. למה לא לפתוח איתו?

בכלל, אני לא לגמרי מבין את BR העונה.

אריאל גרייזס 25 באוקטובר 2014

גם אני לא

אריק 25 באוקטובר 2014

עדיף מץ ווינר אחד גם ב60 מיליון על לאמבאט מרקוביץ וצ'ן. אבל רובכם אמרתם את זה בקיץ אז אין פה חידוש, לפעמים דברים שברורים לכל באמת מסתדרים כמו שכל בר דעת רואה.

D! פה 25 באוקטובר 2014

כן. עוד מלח.

לא יכול להיות שהצוות בליברפול לא רואה את זה. מצד שני קל לדבר בתור אוהד שלא לוקח אחריות בפועל.

אריאל גרייזס 25 באוקטובר 2014

לאמברט עלה 3 מיליון פאונד, הוא לא רלוונטי. צ'אן היה טוב היום (וגם מול ריאל), הוא דוחף את הכדור קדימה ועושה את העבודה. מרקוביץ' צעיר מאוד ומאכזב מאוד כרגע, אבל צריך לתת זמן.
מה לעשות, אי אפשר להחליף שחקן של 80 מיליון פאונד בכזאת קלות. זה היה מאוד ברור, וזה שסטארידג' פצוע ורוג'רס לא מנהל נכון את הקבוצה כרגע לא ממש עוזר.

בני תבורי 26 באוקטובר 2014

אריק,
בולשיט. לא עבר מספיק זמן כדי להניח הנחה הזויה כזאת. מצד שני, אם המנג'ר שלכם אומר בשבוע שעבר שעכשיו אתם בהחלט מאיימים על צ'לסי, הכל מובן.

אריק 26 באוקטובר 2014

בולשיט? יפה בני, תגובה טובה בדיון.
לא ראיתי אתכם הרבה השנה, אבל ברור שאין מי שישים כדור ברשת או יכריע משחק בפעולה אישית וכל קבוצה צריכה כאלו. במקום זה קנו שחקני רוחב שהיה צריך כי הסגל היה רזה אבל לדעתי סדר העדיפויות היה שגוי…

בני תבורי 26 באוקטובר 2014

נו אריק, אין לנו מי שישים כדור ברשת או יכריע משחק בפעולה אישית ואתה מתעסק בנימוסים והליכות? גם אם הייתה כוונה לשים 60 מיליון על כוכב, לא היה מי שרצה לבוא אלינו. אין מה לעשות, ליברפול חסרה את האפיל שימשוך שחקנים גדולים, שנשחק לגמרי בשני עשורים רעים. גם אחד כזה לא מגיע עם תעודת אחריות וביטוח מפני נזקים ופציעות. אני גם מאוד שמח שהבעלים שלנו לא מאבדים עשתונות. קיוויתי שהעונה הקודמת תימשך ויבואו הצלחות, אבל זה לא קרה לצערי וכמו במונופול חזרנו כמה צעדים אחורה. מילא, נתחיל שוב.

גורביץ' 26 באוקטובר 2014

לא נראה לי שאף אחד לא רצה לבוא. לא בקיא בכל מי שאמר כן ולא, אבל אני חושב שמלראות את יונייטד מביאים את כל מי שהם רוצים בהרבה (מאוד) כסף, שהיה נוח למקבלי החלטות לשים רף עליון של 25-30 לשחקן ולהישען על הטענה שליברפול לא מושכת מספיק. לא יודע, לא שמעתי שדי מאריה סירב להצעה של הקבוצה לשים עליו 70 מיליון. כי הם לא הציעו. לא שמעתי גם שפלקאו סירב להצעה מ ליברפול.
המאמן בחר בקו מסוים של חיזוק רוחבי ובסוף יצא לנו טוטנהאם. זה היה הסיכון, אלה התוצאות, ואני חושב שאנחנו כבר מספיק זמן בתוך העונה בשביל לדעת שזה לא עובד.

בני תבורי 26 באוקטובר 2014

גורביץ',
מרבית השחקנים מדברים דרך הסוכנים שלהם ויש התנהלות מקובלת, אף אחד לא יוצא בהצהרות שליליות. אין הגיון לשחקן להצהיר משהו שלך תדע איך ייראה מחר או בעונה הבאה.
אני לא יודע עד כמה אתה משקיע בהתעדכנות, אני דווקא כן והשניים שהזכרת בהחלט אמרו שיונייטד זה המקום בו הם רוצים להיות. תבין מזה מה שאתה רוצה.
והנה החדשות: ליברפול אפורה מדי מכדי לעורר תשוקה. לא רק קבוצת הכדורגל, גם העיר. אני חושב שאנחנו יכולים להניח כי לונדון עדיפה וגם העיר מנצ'סטר עשתה צעד מאוד משמעותי בהפיכתה לעיר תוססת וצעירה יחסית. שמע, הדרך לגאולה ארוכה אבל שלא יהיה לך ספק שהיא תגיע.

גורביץ' 26 באוקטובר 2014

שאלת המיליון דולר האמיתית היא: האם זה יקרה בתקופה של סטיבי או לא ?

matipool 26 באוקטובר 2014

גורביץ' – אם בעונה שעברה לא זכינו באליפות , זה כבר לא יקרה בתקופתו של סטיבי . כואב הלב ( גם עליו וגם עלינו ) .

רובי פאולר 26 באוקטובר 2014

היי, לא ספגנו!!! אשכרה לא ספגנו!!!
וברצינות –
תסלחו לי מאוד, אבל האשם הכמעט בלעדי בהופעה אתמול היה BR. מה הוא חושב שיקרה אם הקשר שהוא שם מתחת לחלוץ הוא ג'ו אלן? הוא בחור נחמד, יודע ללחות ולחלץ, אבל בהתקפה הוא בקושי יודע לקשור את השרוכים של הנעליים. זה האיש שצריך לתת מסירה לגול? זה האיש שצריך לבעוט מעשרים מטר?
זה מתחיל להזכיר לי את ההתעקשות המפורסמת של בניטס על המערך המקובע של 4-2-3-1 גם כשלא היה הולך או היינו בפיגור. המערך של 4-3-3 לא רלוונטי עכשיו, צריך לעשות רי-סט ולבנות מחדש משהו שמתאים לקבוצה הזו.
ואגב לאמברט – הרי הוא הובא במטרה מוצהרת לפתוח בונקרים ע"י הגבהות, אז למה לא לעלות איתו במערך של 4-4-2? הרי זה היה מפנה גם את באלוטלי קצת, שים את מרקוביץ' וסטרלינג בצדדים (או שחק 4-2-3-1 באמת), באמצע את ג'אן ואלן והרי לך גם חופש לג'רארד, שהיה יכול לעלות דקה 60 מתחת לחלוץ ולהכריע משחק מעצבן שכזה.
כולנו חכמים ורק ברנדן אידיוט? אז מה הקטע לעזאזל?!
ציונים:
מיניולה – 6. לבד על הגג שבתות וחגים
מאנקיו – 6. בסה"כ היה בסדר אבל זה לא זה בהתקפה. קיבל 6 ולא 5 רק כי בגללו לא ראינו את גלן.
סקרטל – 6. בסדר.
לוברן – 6. גם בסדר אבל הוא כ"כ כבד…
מורנו – 5. המון גז בניוטרל, והמון חורים מאחורה.
אלן – 6. היה בסדר הגנתית אבל התקפית כבר אמרתי.
צ'אן – 6. שוב, בסה"כ בסדר אבל לא עושה את האקסטרה. בעצם מה אנחנו מצפים ממנו? שיחלץ מאחורה? שידחוף קדימה? גם הוא לא נראה לי שמבין.
ג'רארד – 6. כשהצטרף סופסוף למעלה היה שינוי.
סטרלינג – 4. חושך, אבל שוב, כמה אפשר לשים על הכתפיים שלו.
לאלאנה – 4. שבלולאנה בתוך עצמו הוא חי, מסתובב ומסתבך ומעביר ונופל ומסדר את הבלורית ומאבד והולך לצד והולך לאמצע ורץ ונופל ומסדר את הבלורית… וכלום.
באלוטלי – 4. אאוט, כשלא הולך אז לא הולך וגם הכדורים ממטר לא פוגעים בו נכון.
לאמברט – 6. עשה כמה פעולות יפות אבל הוא לא שייך לרמה הזו בינתיים.
קוטיניו – 5. כמה ניצוצות שלא הדליקו אש.
רודג'רס – על הפנים…

D! פה 26 באוקטובר 2014

רובי – אם כל האחרים קיבלו 6 אז גם למריו מגיע. אתמול הוא בטח לא היה ארבע. או שכל האחרים 4 ופחות מזה.

כנ"ל לגבי קוטיניו מול למברט. בחמש דקות הוא היה אתמול יותר אפקטיבי ויותר מסוכן מכל שאר הקבוצה יחד כל המשחק.

אני מתקשה להבין את צ'אן. ז"א – מה התפקיד שממנו הגיע אלינו? האם הוא מחליף אצלנו את הנדו או שמיועד לשחק מאחורה, איפה שסטיבי עומד כרגע? נראה לי שהוא יותר טוב בלדחוף מאד חזק את הכדור קדימה מכל דבר אחר. אבל זה משחק שני שלו והוא צריך עוד זמן.

רובי פאולר 26 באוקטובר 2014

היה ארבע בריבוע. השקיע ורצה זה יפה (ראיתי בימי חיי כבר משקיענים גדולים ממנו, אם היתי במקומו הייתי רץ ולוחץ את היריב כאילו דחפו לי זיקוק בתחת)
לגבי ג'קי צ'אן – הוא שאמרתי, גם הוא לא יודע מה ברנדן רוצה ממנו, ואולי גם ברנדן לא יודע מה ברנדן רוצה ממנו…

רובי פאולר 26 באוקטובר 2014

נשמט ההמשך על מריו- גם סוארס לפני שנתיים לא כבש הרבה (בעיקר עיקם את כל הקורות והמשקופים בליגה) אבל רץ ולחץ והשקיע והרוויח גולים מכלום. מאיפה הגיעו הגולים של אלכסיס בסנדרלנד אתמול? מלחץ נטו. אז אם אדון מריו לא מצליח כרגע לסובב כדור לחיבור בעמידה מהמשתנות בקופ, יואיל נא וינסה לגרד משהו מן היקב ומן הגורן, כמאמר ח"כ עפר שלח…

D! פה 26 באוקטובר 2014

מסכים. רק לא חושב שזה סותר. גם האחרים לא גירדו משהו ולא שפשפו את החולצה על הדשא.

רובי פאולר 26 באוקטובר 2014

סטיבי שיפשף (כי מישהו הפיל אותו)…
וברצינות – נכון, וזה חמור מאוד, אבל אצל באלוטלי זה חמור שבעתיים, משום שהוא גם ככה די "על תנאי" ואם לא הולך לו מאינרציה הוא צריך לעשות הכל מסביב כדי שמשהו יקרה (ושוב אם נקביל לכדורסל – ההשתטחויות של סופו על הפרקט לכדורים אבודים)

D! פה 27 באוקטובר 2014

למה מריו על תנאי?
במה הוא שונה מכל שחקן אחר? פה מתחילה הבעיה – תכלס עושים לו עוול.

והאמת היא שאני מסכים איתך בגדול – התנועות שלו על המגרש מביאות לי את הסעיף ומן הראוי היה שהוא, כמו כל אחד אחר, יקיע יותר כשלא הולך לו. אני רק לא מבין למה לשפוט אותו בתנאים שונים מנגיד מורנו, מרקוביץ, סטיבי או בוריני?

רובי פאולר 28 באוקטובר 2014

כי מורנו או כל אחד אחר לא מביא איתו עבר בעייתי וקופות שרצים וסכסוכים קודמים עם חברים לקבוצה כמו שבאלוטלי מביא, אז אם הוא לא יעיל מקצועית ועושה בלאגנים מחוץ למגרש אין שום עילה להשאיר אותו. ואגב, זה מה שאני דורש מכל אחד בחולצה האדומה, כולל סטארידג' שלפעמים מהדס לו מעדנות במרכז המגרש ולא לוחץ, וזה מטריף לי את השכל.

פילוסוף רדום 26 באוקטובר 2014

1. ראינו הרבה רצון
2. ראינו שינוי בשיטת המשחק תוך כדי המשחק למשהו שהפך את המשחק לחד צדדי ורק חוסר מזל (ויכולת) מנעו מאיתנו להבקיע.
3. אמרה צ'אן הוא בשורה לקישור שלנו.
4. חדדו לעצמכם בראש – המטרה השנה היא 2-4 ולא אליפות ואנחנו בסדר יחסית לשאר הקבוצות, וגם בליגת האליפות אנחנו בסדר.
5. סטריג' חייב לחזור

D! פה 26 באוקטובר 2014

2. היה צריך לקרות הרבה קודם (תרגום: בעליה למגרש)
3. יכול מאד להיות. מצטרך עוד זמן לראות את זה ולהבין לאיזו עמדה בדיוק הוא ייכנס
4. המטרה היא 3-4. ליגת האלופות מבחינתי צריכה להיות מקום לתת בו לשחקנים לנוח ולא להפך.
5. חייב בטח שחייב אבל אי אפשר לבנות על זה.

* דרוש עוזר.

אריאל גרייזס 26 באוקטובר 2014

נקודה חשובה ששכחתי לדבר עליה – למעט הגול של ג'רארד מול אברטון אנחנו בלי שום גול ממצב נייח. שנה שעברה היינו אלופים בזה.
אתמול למשל, השגנו 13 קרנות ועדיין למעט פעם אחת לא היינו קרובים אפילו לשער. אני חושב שאנחנו משיגים הרבה פחות בעיטות חופשיות (אפקט סווארז) על סף הרחבה אבל גם די נכשלים בלהשיג משהו בקרנות. כנראה שמה שסקרטל עשה שנה שעברה היתה סטיה סטטיסטית די רצינית

D! פה 26 באוקטובר 2014

מצד שני אנחנו ממשיכים להגן בצורה גרועה במצבים נייחים גם העונה

אריאל גרייזס 26 באוקטובר 2014

כן, שכחתי להוסיף את זה

Comments closed