החלון בדיכאון

נדמה שעידן הכסף הגדול בלבל לנו את היוצרות לגמרי, עד כדי כך ששכחנו מה באמת חשוב לקבוצת כדורגל

In כללי

דיכאון להיות אוהד ליברפול בימים אלו, הא?

אפס העברות בחלון של ינואר. לא הגיע אף שחקן לתפקידים שחשבנו שצריך (קשר אחורי, מגן) ואפילו זה שלא היינו צריכים וההנהלה רצתה לא הצלחנו להביא. סאלח נחטף על ידי צ'לסי והווינגר האוקראיני שאפילו אם היה משחק אצלנו כנראה שלא הייתי מצליח לאיית את השם שלו, לאחר דיונים של 48 שעות נשאר בקור הרוסי כי הבעלים של המועדון החליט בסוף לא לחתום על המסמכים.

חתיכת כשלון הקבוצה הזאת, אני אומר לכם.

עזבו מקום רביעי בליגה, איפה שלא היינו כבר שנים, עזבו רביעיה בדרבי, חמישיה על טוטנהאם, ניצחון על היונייטד וההתקפה השניה הכי פוריה בליגה – דיכאון.

כי למי אכפת ממה קורה על המגרש, הדבר היחיד שחשוב לאוהד אמיתי זה מה ההנהלה של הקבוצה עושה ואיזה שחקנים חדשים מגיעים. כל השאר לא מעניין ולא חשוב.

 

gg1128527

קונופליאנקה – לא הגיע

*

כן, זה פוסט של הכנסה לפרופורציות.

הנה מה משמעותו של חלון ההעברות – כל חלון העברות – מסמל לאוהד כדורגל: תקווה.

במהותו, הוא דומה מאוד לדראפט שנערך בליגות הספורט האמריקאיות, תהליך שגורף אחוזי רייטינג עצומים למרות שבעצם לא קורה בו כלום. כי גם בו מוכרים תקווה, תקווה לעתיד טוב יותר.

והחתמה של שחקן חדש בקבוצה, לא משנה מי השחקן, מהווה בדיוק אותו דבר – הבטחה להצלחה בעתיד. ומכיוון שאותו שחקן עוד לא ראה מגרש פעם אחת במדים של הקבוצה, ההבטחה היא אינסופית כמעט. אותו שחקן מסוגל לשנות את המועדון, הרי, מבסיסו. תראו מה לואיס סווארז עשה בקבוצה כשהגיע, תראו מה עשה סטארידג' שנה שעברה, תראו מה עשה קארול.

הא, רגע, יש שחקנים שמגיעים ולא מגשימים את ההבטחה שלהם?

כן, אני יודע, מפתיע – אבל קורה. למעשה, מרביתן המוחלט של ההעברות משפיעות ברמה מינימלית בלבד, בטח באמצע העונה, על עתיד המועדון.

יותר מכך – כשאתה אוהד ליברפול היום, איזה הבטחה לעתיד טוב יותר אתה צריך? העתיד כבר כאן, לגמרי.

כן, גם אני חושב שחסר לנו עומק בקבוצה, במיוחד בעמדות שציינו בהתחלה. וכן, גם אני הייתי שמח אם היינו מביאים שחקן מצוין כמו קונופליאנקה (הנה, הצלחתי לאיית, אלוהים ישמור – טוב שהוא לא הגיע), כי אף פעם אין כזה דבר מספיק שחקנים טובים (אלא אם אתה מנצ'סטר סיטי, כנראה), אבל בחייאת רבאק – קצת פרופורציות!

מה שאמור להיות חשוב לאוהד ספורט הוא לא איזה שחקן הקבוצה שלו קנתה אלא איך הקבוצה שלו משחקת. והקבוצה שלנו, בלי אף תוספת של שחקן, משחקת פאקינג נהדר! ואם היא תמשיך לשחק ככה ותמשיך לנצח, למי בכלל אכפת איזה שחקן הגיע לקבוצה או החליט להבריז לה ברגע האחרון כדי לשבת על הספסל של צ'לסי?

נדמה שבעידן הנוכחי, של הכסף הגדול ושל עידכוני טוויטר כל שלוש שניות, שכחנו קצת את המהות של כדורגל. המטרה היא לנצח על המגרש, לא בשוק ההעברות.

אם ברנדון רוג'רס מאמין שמה שיש לנו כרגע מספיק כדי להמשיך ולנצח כמו שעשינו עד עכשיו – יש לו מספיק טראק רקורד מכדי שאני הקטן אפקפק בו.

ואם הבעלים של המועדון נכווה קשות מההעברות יקרות שלא סיפקו את הסחורה ומעדיף לא לפוצץ במחירים על שחקנים שלא שווים את המחיר או לגדל את הכשרונות הבאים מתוך המועדון – זכותם המלאה לעשות את זה, כי זה הוכיח את עצמו עד עכשיו.

המשחק הוא כדורגל, חברים, לא סחר במניות. כ-ד-ו-ר-ג-ל.

איך היו אומרים לנו בצבא – זה מה יש, ועם זה ננצח.

אז זה מה יש, ועם זה ננצח

108 Comments

אבישי (הרמתגני) 1 בפברואר 2014

מסכים עם מה שאתה אומר, אבל כשהיריבות שלך על מקום בצ'מפיונס מתחזקות, וגם הן משחקות נהדר (יותר ארסנל, פחות צ'לסי ויונייטד) אתה לא יכול שלא להתעלם ולהתאכזב.
כמה שהקבוצה נראיתה טוב בדרבי היא לא היתה כך נגד אסטון וילה, ופה נמדד העומק של הקבוצה והמשמעות של שחקני חיזוק.
אני מקווה שנצליח לשמור על היכולת שלנו עד סוף העונה.

marilyn 1 בפברואר 2014

אכן זוועה אבישי, לחזור מפיגור 2 ולא להסכיל לנצח אכן נורא.
כמעט כמו להוציא מיליונים על גבי מיליונים ולהוציא תיקו אפס מול ווסטהאם. איך בדיוק "עומק" הסגל עזר שם?

אבישי (הרמתגני) 1 בפברואר 2014

אני אמרתי זוועה? סהכ אני גאה בהופעה מול אסטון וילה שהצליחו לחזור מפיגור, אבל אלה תקלות שצריך להימנע מהם.
סגל עמוק לא נועל אותך הרמטית מאיבוד נקודות, אבל הוא כן עוזר במקרים של עומס משחקים (שאין לליברפול ביחס ליריבות בצמרת), ובמקרים של פציעות – שמאוד מאוד רלוונטי לליברפול.

ארצי בן יעקוב 1 בפברואר 2014

בתכלס כרגע יש 2 סוגי קבוצות באנגליה
1- הקבוצות ששמתחזקות בכל הזדמנות,סיטי,צ"לסי,ועכשיו כנראה גם היוניטד
2-הקבוצות של הדיבורים עם אפס החתמות,ארסנל ליברפול
ארסן וונגר חזר לטבעו האמיתי של קניית שחקנים בשוק הפישפשים ביפו בגרושים,חצי קבוצה פצועה ומשוועת לחלוץ והוא מביר קשר כי הוא בחינם

בעל ליברפול חושב שהוא בראד פיט עם המאניבול והוא ימציא מחדש את הכדורגל
מה שלקח לבעלים של היוניטד 3 חודשים להבין עדיין לא הפנימו בארסנל וליברפול
יוניטד של מאטה פלוס רוני וואן פרסי בריאים ,זה אסון לארסנל וליברפול
מענין מאוד מי יגמור במקום חמישי

אסף THE KOP 1 בפברואר 2014

אסון ?
כרגע יש יותר סיכוי לדעתי שליברפול תעבור את ארסנל מאשר מנצ'סטר את ליברפול.

אבל הנבואה ניתנה לשוטים, את הכסף סופרים במדרגות וכו'

בני תבורי 1 בפברואר 2014

ארצי,
אני רואה את זה אחרת: צ'לסי וסיטי לא מתחזקות בכל הזדמנות, הן קונות את כל מה שזז כי יש להן ה-מ-ו-ן כסף. אל תזלזל בבעלים של ליברפול, הוא לא נהיה מיליונר מלרצות את האוהדים של הקבוצות בבעלותו. הוא עובד על פי שיטה שתצליח או לא, ולא על פי גחמות. יונייטד של מאטה רוני וואן פרסי היא יונייטד של חוליית הגנה חלשה וקישור רחוק משיאו, אין סיבה ללחץ.

רועי מ 1 בפברואר 2014

זה לא אסון לליברפול
החלאות זקוקים ליותר ממאטה.
פציעות? פרסי ימשיך להפצע במהרה בימנו .
אריאל אני מסכים איתך בגדול.
מראש היה ברור שלא תהיה החתמה מפוצצת.
נדירות העסקאות של שחקני על בחלון העברות.
אני כן מקווה שיגיעו שחקנים מצויינים בעונה ה אה לליגת האלופןת. זה בטוח ימשוך שחקנים כאלה.

הכי חשוב ישאיר טת לואיסיטו ראש שקט והלב שלנו יפעם בקצב סביר.
אני גי אופטימי לגבי העונה. אפשר אפילו גבוה יותר.

עומרי 1 בפברואר 2014

ליברפול לא תגנוב את המקום הרביעי. כולנו יודעים שיונייטד תסיים שם, חלאה או לא חלאה.

matipool 1 בפברואר 2014

בחלונות העברות של העונות האחרונות הגיעו אלינו סוארז , סטארידג' וקוטיניו . אפשר להגיד שאלו 3 מתוך 5 השחקנים הבולטים והחשובים כיום בקבוצה .
חבל שלא הצלחנו להשכיל גם בחלון הזה .

האדום 1 בפברואר 2014

טוטנהאם הייתה ללא ספק המנצחת בחלון העברות בקיץ ועדיין השנה היא נראית זוועה. אני תומך בכל מילה שלך ואל תשכחו שסיטי לא התחזקה, צ'לסי לא התחזקה(קנתה שניים, מכרה שלושה), טוטנהאם לא התחזקה, ארסנל הביאה צ'יקמוק שבדי ומנצ'סטר יונייטד לא חיזקה את ההגנה השערורייתית שלה. אנחנו רחוקים 4 נקודות מצ'לסי ואנחנו נראים טוב מאוד, אז תפסיקו לבכות שלא הבאנו ווינגר אלמוני שיגזול מסטרלינג התותח דקות משחק חשובות.

MJ 1 בפברואר 2014

צ'לסי מאוד התחזקה (קנתה שלושה). מאטיץ' מצויין וקורט זומה היה גם על הכוונת שלנו הרבה זמן ועושה רושם טוב מאוד. לגבי סאלאח, ממנו דווקא אני לא מחזיק יותר מידי. הנק' היא שהם מכרו שלושה שחקנים שלא ראו דשא כל העונה ואת הכסף הזה השקיעו במקומות בו הם צריכים חיזוק.

אהד 1 בפברואר 2014

הקשר האוקראיני או המצרי לא היו משנים יותר מדי (כך אני מניח) את היכולת של ליברפול. אבל השאלה האמיתית היא האם קשר אחורי מעולה לא היה מקפיץ את ליברפול לשלב הבא?
ברור שליברפול נמצאת עכשיו במצב טוב ביחס לשנים הקודמות ולכן קשה להתלונן, אבל כמועדון מוביל היא צריכה לשאוף ליותר ולכן הייתי מצפה שתרכוש קשר או לכל הפחות לחזק את עמדת המגן הימני.

אריק 1 בפברואר 2014

אריאל, להבנתי, מהתגובות גם כאן ובמקומות אחרים, ההבנה היא שאתם במרחק פציעה שתיים מקטסטרופה בגלל הסגל הקצר. עם זאת, האוקריאני לא היה משנה דבר. לצערי, החלון הזה היה רע לליברפול (פחות מצער אותי) ולכדורגל בגלל סאלח. כל עוד כדורגלנים יעדיפו לחמם את הספסל בצלסי מהסיכוי להפוך לגיבורים של הקופ הכדורגל יסבול. אותי זה אכזב שעתיים אחרי שצלסי נכנסה לתמונה הכל נסגר. בגלל זה אין לליברפול סיכוי אמיתי לסגור את הפער, וזה לא הקנטה, זה באמת מצער אותי. סיטי וצלסי במקום אחר לגמרי וגם יונייטד למרות התאונה בבחירת יורש. הלוואי ואתבדה כי התלחה של ליברפול תהיה נצחון למשחק, אך חושש שהטבלה בסוף העונה תהיה דומה לדירוג העשירות.

אסף THE KOP 1 בפברואר 2014

הבעלים עשירים.
לא הקבוצות.

גם זה ייפתר בסופו של דבר. או שלשייחים ימאס מהצעצוע, או שהפייר-פליי הפיננסי יושת בסופו של גבר.

אסף THE KOP 1 בפברואר 2014

גבר=דבר.

matipool 1 בפברואר 2014

אריק – כל מילה . כתבתי משהו דומה לגבי סאלח אצל פרוסנר בחדר הנעליים ( נשבע שלא קראתי קודם את התגובה שלך (-: ) .
כמו שאני רואה את זה , הסיכוי שקבוצות כמו ליברפול יזכו באליפות זה רק אם הפייר פליי יופעל בצורה אמיתית .

אופיר 1 בפברואר 2014

חלון ינואר הוא דבר מטופש, וצריך לבטל אותו (ולא, לא קוראים לי ארסן ונגר).

אבישי (הרמתגני) 1 בפברואר 2014

החלון הומצא במטרה לתת לקבוצות צ'אנס להביא חיזוק במקרה של פציעות, משהו סטייל פלקאו.

אופיר 1 בפברואר 2014

כן, אבל בפועל הוא יוצר בעיקר עיוותים, ובמשך עונה שלמה כולם מדברים בעיקר על שופינג.

חלאס, לא נערכת כראוי לקראת העונה בקיץ? שלם על זה.

אבישי (הרמתגני) 1 בפברואר 2014

אולי.

ואולי להגביל את סכומי העברות, תקרות שכר ובכלל להחיל פיקוח על תקציבי הקבוצות.

אופיר 1 בפברואר 2014

אבישי, אני איתך בעניין הזה.
הכסף הגדול הורס את הכדורגל.

אבישי (הרמתגני) 1 בפברואר 2014

לא רק את הכדורגל. אבל ככה זה שקפיטליזם זו הדת החדשה :)

ובחזרה לנושא העיקרי, אני מקווה שהסגל המוגבל יחסית של ליברפול ימשיך ביכולת המצויינת שהוא עשה עד עכשיו, גם ללא חיזוק.

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

קפיטליזם זה לא חדש (תלוי למה אתה קורה חדש)
והוא גם לא ממש קיים

אבישי (הרמתגני) 1 בפברואר 2014

כתבת סוג של פרדוקס :)

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

כן. כמו כל דבר. אפשר גם לגשת לשם
:)

יוסי מהאבטיחים 1 בפברואר 2014

ויתור על חלון ההעברות רק יגרום לכך שקבוצות כמו הסיטי או צ'לסי יקנו הרבה יותר שחקנים בתחילת העונה "רק כדי ש" ולקבוצות יהיה קשה למקסם את שווי השחקן העוזב.
לצורך העניין, יכול להיות שצ'לסי היתה מוותרת על סאלח בקיץ ולא רוכשת אותו. אבל יכול להיות שהיא היתה קונה אותו יותר בזול (נראה לי שנסכים שאת העליה בשוויו אפשר לזקוף לחצי העונה האחרונה) ומבאזל היתה נמנעת האפשרות למקסם רווח.

לא שהמצב כיום מעודד…

איציק 1 בפברואר 2014

כאוהד ליברפול אני מאוד מאוכזב. שוק העברות פתוח ואפס החתמות, ועוד לחשוב שדמארי היה פנוי… העברה מתבקשת ביותר מאדום לאדום… שיברון לב…

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

היחיד מתל-אביב שהייתי לוקח זה זהבי.
הוא כן מסוגל לשים את הכדור ברשת כשצריך ואין מי שיעשה את זה

רובי פאולר 1 בפברואר 2014

הלו הלו, גם אני פנוי! תראה לי עוד שחקן כיום שמנשק מיד את הסמל לאחר שער כמו שאני עושה עם החבר'ה???

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

רובי,
מה אתה עושה בתל-אביב? חשבתי שאתה בצ'צניה

רובי פאולר 1 בפברואר 2014

להיות תורן במחלקה פנימית בחורף זה אכן סוג של צ'צ'ניה…

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

נשמע נורא.
אני מבטיח לא להגיע

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

בשנים הקרובות לפחות

רובי פאולר 1 בפברואר 2014

THAT MAKES YOU THE ONLY ONE….
מצד שני מחר בבוקר הולכים לישון וקמים ישר למשחק!!!

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

כן טוב,
לפחות אין באמת חורף.
ותגיד תודה שהחגים לא בעונה הזו

רובי פאולר 1 בפברואר 2014

במיון יש חורף יופי-יופי… דווקא כשיש חורף אמיתי כל הקוקיות לא באים כי אין להם חשק לצאת מהבית…

פורנו-הוליק 2 בפברואר 2014

אם כבר את אלברמן

D! בארץ הקודש 2 בפברואר 2014

כן, לאמצע. רק שהמהלך היחידי שהוא יודע זה מסירה באלכסון מימין לשמאל – הוא אמן בזה.
זהבי היה מנצח לנו את המשחק מול וילה

יואב החושב! 1 בפברואר 2014

אריאל,
עניין קניית שחקנים באמצע העונה הוא לטעמי לא פחות מבושה. איך יכול להיות שקבוצה כמו מנצ'סטר, שנמצאת במקום שבו היא נמצאת כי היא לא ניסתה אפילו להתחזק בקיץ, לפתע מחתימה שחקן שמשנה לה את העונה ואנחנו, שעבדנו כל כך קשה במהלך יותר מחצי עונה כדי להגיע למקום הרביעי, פתאום יכולים למצוא את עצמנו בחוץ? מי שמתחיל קבוצה חייב לסיים בה. נקודה.
אם רעיון החלון יישאר, אני חושב שקניה (הכרחית) של שחקן בינואר מראה על הרצון של הבעלים לשפר עוד יותר את הקבוצה. סאלח הלך לצ'לסי כי הבעלים שם אמרו "אנחנו מקום שני? בואו נעשה את זה מקום ראשון". חתירה להצלחה, מעין מושג שאנחנו כבר שכחנו. זה מראה על שאיפה לעתיד ורצון אמיתי להפוך את הקבוצה לקונטנדרית.
אני רוצה לסמוך על החברים האמריקאים שיושבים בהנהלה- אחרי הכל הם לקחו שתי אליפויות עם הרדסוקס בשש השנים האחרונות. אממה, צריך גם להראות רצון וגמישות מחשבתית לתקן במהלך העונה, במיוחד ששחקן כמו סלאח נמצא פנוי בשוק.

איציק 1 בפברואר 2014

כך לדוגמא את מכבי כדורסל שנפצע לה שחקן חשוב. חלון ההעברות מאפשר לה לתקן זאת. הרי פציע כזו לא אומרת שההנהלה לא עשתה כלום בקייץ. היא בנתה קבוצה אך פציעה זה לא משהו שתוכנן. חיזוק כזה הוא הכרחי. העיניין הוא שאם תאפשר העברות רק תמורת פצועים יהיה סחר פצועים ותיחמונים מפה ועד להודעה חדשה. לכן או שהוא צריך להיות פתוח או מבוטל. כיוון שהוא פתוח כל אחד רשאי לנצלו. זה לא אומר שחייבים לנצלו, לפעמים עדיף שלא. אם לא נמצא משהו מתאים, אם מבחינת שחקן ואם מבחינת חוזה (ליברפול רצתה את סלאח אבל הוא החליט אחרת) אז עדיף להשאר בלי חיזוק.

אופיר 1 בפברואר 2014

איציק, להתארגן על סגל עמוק, עם גיבו איכותי בכל עמדה, זה ה-א'-ב' של תכנון.

אופיר 1 בפברואר 2014

גיבו = גיבוי.

איציק 1 בפברואר 2014

1. לא לכל אחד יש כסף לכך (על שחקן פצוע מקבלים כנראה החזר חלקי מהביטוח), ולהביא שחקן לחלק מהעונה עלותו פחותה בהרבה.
2. סגל עמוק לעיתים גם בעייה חברתית עמוקה. לכן לא כדאי להעמיק יתר על המידה.
3. אני לא בא לספר שזה הדבר הכי טוב, רק שזה הרע במיעוטו.

אופיר 1 בפברואר 2014

איציק,

אם מכבי תדע שגם היריבות שלה לא יכולות להתחזק במהלך העונה, לא יווצר מצב של היסטריה מכל פציעה.

איציק 1 בפברואר 2014

ראשית אין היסטריה; שנית זה לא קשור. להביא שחקן ברמה ובצורת משחק כמו של ג'ימס בתחילת עונה היה הורס מירקם חברתי וזה שיקול מאוד חשוב. לגלם קבוצה בכסף בלבד זה ממש לא רציני.

יואב החושב! 1 בפברואר 2014

איציק, סלאח הודיע לחבריו לפני כשבועיים שהוא עובר לליברפול, כך שכנראה שההנהלה שלנו וגם המאמן הם הם ש"דפקו" את המהלך. לשחקן כמו סלאח, שיכול להבטיח את ההגעה שלנו לליגת האלופות עם היכולות שלו, משתלם לשלם קצת יותר בידיעה שזה יניב החזר כספי בעוד כמה חודשים (גם ממכירת כרטיסים וכו').
יש מקום לעשות שינוי בסגל במהלך הפגרה. ויקטור מוזס לא פוגע, צריך גיבוי טוב יותר מרחים סטרלינג (שאני לא מצליח להחזיק ממנו שחקן), קשר אחורי ואולי גם חלוץ. עוברת חצי עונה, אתה מבין שהיבול שלך טוב בשביל הצרכן הקטן אבל לא בשביל הסופרמרקט ואתה צריך שינוי, צריך להתחיל לחשוב בגדול אם אתה רוצה להצליח בגדול. סליחה, אבל ויקטור מוזס ויאגו אספס הם לא פחות מכישלון.

אסף THE KOP 1 בפברואר 2014

סאלח יכול מקסימום להבטיח את ההליכה של עצמו לפאלפלייה של מעוז בסוהו של לונדון.
תודה לאל שהפרחח הזה לא הגיע לליברפול.

גורביץ' 2 בפברואר 2014

1+

cookie-monster 2 בפברואר 2014

+2

איציק 1 בפברואר 2014

אני לא אומר שאין טעויות, אבל כמה זה קצת יותר? שנית אני אומר שלפסול העברות לגמרי ורק לאפשר סגל תחילת העונה הוא הקדוש לא מקובל עלי. לבסוף אני אומר, שגם אם לא עושים שינוי יכול להיות בסדר, זה שמאפשרים לא אומר שחובה לנצל. סלאח הוא שחקן טוב, אבל אני לא בטוח שהוא הגרוש ללירה, אולי חצי גרוש, וצריך היה בכול מקרה לגרד עוד חצי.

אלכס (החיקוי) 2 בפברואר 2014

נו באמת…

"איך יכול להיות שקבוצה כמו מנצ'סטר, …, לפתע מחתימה שחקן שמשנה לה את העונה ואנחנו, …פתאום יכולים למצוא את עצמנו בחוץ?"

1. הוא עוד לא שינה להם כלום. שחקן טוב בשיטה אחת לא מבטיח שיהיה טוב באחרת, לא משנה מה אומרים בתקשורת.

2. כל קבוצה במחי פציעה או שתיים יכולה למצוא את עצמה בבוץ. גם סיטי.

3. לפעמים להביא שחקן, טוב ככל שיהיה, יכול להזיק יותר מלהועיל. כשאתה מחליף בורג במכונה לאחד יותר טוב, תבדוק שההתעסקות שלך לא הורסת את המכלול.

ובכללי, בתור צופה מהצד, זה פשוט נשמע לפעמים כמו ילד שבוכה להורים שיקנו לו צעצוע, לא כי הוא רוצהצריך, אלא כי ליואב ההורים קנו.

אלכס (החיקוי) 2 בפברואר 2014

ואני יודע, קשר אחורי והגנה יכולים בהחלט לעבור שיפוץ. אבל לא דובר פה על העמדות האלו.
ההנהלה לא מחפשת טלאים, היא מחפשת מציאות לטווח רחוק יותר. הם בכלל לא מסתכלים על להתחזק לטווח המיידי. להתלונן שהיא לא סוגרת עסקאות כשיש עוד קבוצות במירוץ שמעלות את המחיר נראה לי חוטא למטרה.

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

לגמרי. אוהדי כדורגל מחפשים צעצועים חדשים, כמו ילדים קטנים

אלכס (החיקוי) 2 בפברואר 2014

ואתה יודע שאחרי שבועיים לא יסתכלו עליו בכלל, כי עכשיו זה לא שחקן על (ופוטנציאל זה סובייקטיבי).

ועכשיו אני חוזר להתערבויות שלי שגם העונה ונגר יצייר את "לסיים בין ארבע הראשונות" בתור הישג.
כיף להיות אוהד ארסנל בשנים האחרונות. אתה אפילו לא מפתח תקווה לפני פברואר. מאולף.

ג'וני 1 בפברואר 2014

הבעיה שהכדורגל כיום לא מייצר שחקנים מספיק טובים.
השחקן המצרי והאוקראיני לא מספיק איכותיים ובכירים בשביל להוביל קבוצה להישגים.

ערן 1 בפברואר 2014

העונה רחוקה מסיום, ולאור הפציעות בליברפול (כמו בכל הקבוצות) והעובדה שהספסל מאוד קצר, לא מרשים, ולא נעשה בו שימוש על ידי ברנדן- יהיה בעיניי קשה מאוד להישאר בצמרת הגבוהה בסוף העונה.
אני מאוכזב מכך שהבעלים לא חיזקו את הקבוצה כי זה מקטין בעיניי את הסיכוי לאירופה, ואת הסיכוי שסוארז יישאר.
זה נשמע מרחיק לכת, ואני מקווה שהתרחיש שתיארתי לא יתממש, אך זה מרגיש כרגע כאפשרות ממשית מאד, לצערי.

פורנוהוליק 1 בפברואר 2014

+1

פורנוהוליק 1 בפברואר 2014

זה טור של שכנוע עצמי שבכל בסדר ושלא קרה כלום. טור של שריקה בחושך

פער 6 מיוניטד זה כלום. הם יכולים לסגור את הפער הזה בקלות

כשלוקאס פצוע, אלן בקושי תורם וג׳רארד לא יציב אתה חייב חיזוק בעונה של הזדמנות נדירה לפרוץ קדימה. כשהיריבה המרכזית שלך מתחזקת בשלושה וורד קלאסים (מאטה רוני פרסי) אתה חייב לנצל את החלון. לא תחזיק את סוארז לנצח עם מקום 5

בעבר הבאנו בינואר את סוארז, מסשראנו, קויט, סטארידג אגר קוטיניו סקרטל – שחקנים מעולים שתרמו ותורמים. יש תמיד שחקנים שיכולים לעזור

אכזבה גדולה!

ארצי בן יעקוב 1 בפברואר 2014

פורנוהוליק, כל מילה בסלע

MJ 1 בפברואר 2014

צודק!

משה 1 בפברואר 2014

אם פער 6 לא מספיק מיונייטד צריך לנסות להפוך את זה לפער 9 מחר :)

בני תבורי 1 בפברואר 2014

פורנוהוליק,
יש לך משהו קצת יותר משכנע לספר לנו על יונייטד?

פורנו-הוליק 2 בפברואר 2014

:-)

שאנחנו מפסידים להם בחוץ באופן קבוע כבר שנים?

משה 2 בפברואר 2014

אפשר להחזיר את דני מרפי. הוא יודע איך עושים את זה באולד טרפורד מצויין.

אלון 1 בפברואר 2014

יהיה מילון סופרבול או שננצח עם מה שיש?

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

אריאל – קודם כל אתה צודק.
אבל את מה שאני חושב כתבתי כבר באלף מקומות.

מה שיש מספיק למה שהגענו עד עכשיו, שזה יותר מנהדר וכולנו נהנים כמעט כל שבוע מהקבוצה שלנו באופן שלא חווינו לפחות 4 שנים ותכלס אולי יותר.
יש דרך, יש תנועה, יש קידום של כמה שחקנים מהבית וצעירים מבחוץ – אני לא יכול שלא להסכים.

אבל יש העונה הזמדנות לעשות משהו ולי (שגם לא יושב בדירטוריון או בישיבות צוות וגם לא משקיע שקל כמעט בקבוצה חוץ מתרומה לארגון האוהדים, לי נדמה שיכולנו לעשות בחלון הזה משהו כדי לחזק את הסיכויים שלנו. אם הם מפחדים להשקיע אני בטוח שהיינו מגייסים עוד איזה כמה מיליונים באיזה crowdfunding כדי להתסכן בכך שנגיע לליג"א בסוף העונה.
מכאן זה לא ברור לי.
ואם החליטו שלא רוצים אף אחד – סבבה. לגיטמי בסדר.
אבל להכשל פעם אחר פעם ברכישות שלך זו כבר בעיה אחרת והיא מטרידה.

משה 1 בפברואר 2014

איזה כיף שתמיד יש את ארסנל שיכולה להזכיר לך שגם אם אתה חושב שמצבך הכי גרוע הם יכולים יותר טוב :
http://uk.eurosport.yahoo.com/news/premier-league-arsenal-39-s-kallstrom-39-injured-141219674–sow.html

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

בא לי לרחם עליהם מרוב שזה עשוי להיות מצחיק

אבישי (הרמתגני) 1 בפברואר 2014

אני חושב שהלקח מחלון ההעברות הזה הוא לא לעשות עסקים עם מזרח אירופה. או שימכרו לך שחקן פצוע או שברגע האחרון יבקשו ממך לעגל כמה מיליונים למעלה…

MJ 1 בפברואר 2014

מצטער אריאל הפעם אני לא מסכים איתך בכלל. זה שאנחנו משחקים מצויין זה נכון, לא זוכר מתי נהניתי ככה מליברפול, למען האמת, לא נראה לי שמאז עונת 95/96 שהתחלתי לעקוב בדבקות אחרי הקבוצה נהנתי כך. אבל מה שקרה בחלון העברות הנוכחי הוא כ-י-ש-ל-ו-ן ואחד כזה שלא יכול להשתמע לשתי פנים!
קודם כל מהסיבה הפשוטה שכתבת ש: "אם ברנדון רוג'רס מאמין שמה שיש לנו כרגע מספיק כדי להמשיך ולנצח כמו שעשינו עד עכשיו…" – הוא לא. אחרת לא היה מנסה לצרף שחקנים נוספים!
ליברפול חייבת להעמיק את הסגל. בעיקר בקשר אחורי טוב ומגן אבל לא פחות חשוב, בעוד אופציה התקפית. כרגע, אין על הספסל אף אחד שיכול להכנס ולשנות את המשחק. מוזס לא מתאים, אלברטו אולי עוד שנה-שנתיים (וגם סוסו הרבה יותר טוב לדעתי) ואספאס, אני בכלל לא מבין מה לו ולנו, ונראה שגם הוא לא..
קבל סיטואציה הגיונית מידי: סוארז/ג'רארד/סטארידג'/הנדו נפצע ומושבת לשניים – שלושה משחקים => הקבוצה מאבדת גובה ומומנטום => ליברפול יורדת למקום 5-6 => אין ליגת אלופות => סוארז עוזב => רכש איכותי לא מגיע => נתראה עוד 3 שנים שנחזור לאיים על מקום בליגת האלופות…

בצבא גם אומרים שרטוב זה נקי – זה לא באמת נקי…

matipool 2 בפברואר 2014

בעונת 2008/2009 לא נהנית כך ( ואף יותר ) מליברפול ?

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

אין בכלל מה להשוות. הכדורגל אז היה דלוח הרבה יותר, הבקענו הרבה פחות והיה המון תסכול מהפסדים לכל מיני קבוצות קטנות. אני נהנה השנה הרבה יותר, הכדורגל הוא כיף לראות

D! בארץ הקודש 2 בפברואר 2014

גם אני נהנה השנה הרבה יותר.

matipool 2 בפברואר 2014

מוזר .
בלי לבדוק ולשחזר ברשת מה שקרה אז , זכורים לי נצחונות אדירים כמו 4:1 באולד טראפורד ( שלמעשה היה המקפצה למרוץ בצמרת ), 4:0 על ריאל מדריד ( נכון שלא בליגה , אבל עדיין ) , מהפכים ושערים דרמטיים כמו נגד סיטי וכו' .
היינו במירוץ כמעט עד הסוף ( לא על טופ 4 . על מקום ראשון ! ) .

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

היו ניצחונות גדולים על הגדולות, אבל למעט ה-4-1 אני זוכר מעט מאוד ניצחונות גדולים. אין מה להשוות ל-5-0 על טוטנהאם או 4-0 בדרבי השנה.
כמובן, התחרות אז היתה פחותה בהרבה. בכל מקרה, הנקודה לא היתה התוצאות אלא יותר צורת המשחק, והשנה היא לטעמי הרבה יותר מהנה

אלי 2 בפברואר 2014

הכדורגל ממש לא היה דלוח אז, ורק בגלל מערכת היחסים בין בניטז לעיתונאים אז כולם עשו ממנו מאמן הגנתי.
בעונת 2008/9 ליברפול הבקיעו 77 שערים, שזה יותר מ 2 למשחק, בעוד יונייטד, צ'לסי וארסנל הבקיעו 68 בלבד.
בכל עונה יש לא יותר מקבוצה אחת או שתיים שמבקיעות יותר מ 77 שערים.
אכן העונה מובקעים יותר שערים, אבל בוא נראה את המספר בסוף העונה.

רובי פאולר 2 בפברואר 2014

דווקא לא הפסדנו לקטנות באותה עונה למעט סוטון או סטוק… היו שני הפסדים כל העונה הבעיה הייתה 11 תיקו ובפרט ה 4-4 עם ארשבין הנבלה שחוץ מהמשחק הזה לא עשה כלום כל השנים…
ה 4-1 וה 4-0 היו באותו שבוע מופלא… אם כי צריך להודות שב 4-1 פשוט ניצלנו מצבים נייחים ומתפרצות… אין ספק שהכדורגל העונה מהנה יותר ובעיקר יותר מתאים לדרך הליברפולית כמאמר השיר המפורסם בקופ…

matipool 1 בפברואר 2014

אריאל – רודג'רס אמר במס' ראיונות לפני ולאורך חלון ההעברות ( כולל באתר הרשמי ) שיגיעו שחקנים במהלך חלון ההעברות הזה .
אני מניח שבחדרי חדרים הוא מוציא את העצבים על מי שצריך .
כמו שכבר כתבו כאן מעלי – אם בגלל פציעה / חוסר גיבוי נפספס את הטופ 4 , זה יהיה בכי להרבה זמן .

באבא ימים 1 בפברואר 2014

עבור אנשים בגילי אי ההחתמה הזו היא ברכה.

אתם יכולים לדמיין מה זה לראות משחק ולחשוב על קולונוסקופיה?

D! בארץ הקודש 1 בפברואר 2014

:)

IsraGooner 1 בפברואר 2014

אוהד ליברפול שאומר "היונייטד" זה קצת מביך.

Fluttershy 2 בפברואר 2014

למה?

יואב בורוביץ' 1 בפברואר 2014

גרייזס- אני לא מסכים עם הטקסט. החלון נועד כדי שתהיה לקבוצה הזדמנות להתחזק. קבוצה כמו ליברפול צריכה מחלקת סקאוטינג מספיק מפותחת כדי שיהיה לה כמה אופציות ראויות בעמדות בהן היא צריכה להתחזק. העובדה שלא עשתה זאת היא כשלון נקודתי, ללא קשר לאופן בו הקבוצה משחקת או תמשיך לשחק. ואגב, אני סבור למן המחזורים הראשונים שהקבוצה הזו תזכה באליפות ואני עדיין סבור כך. ויחד עם זאת מאוד מאוכזב מכך שלא התחזקה בחלון ההעברות.

matipool 2 בפברואר 2014

אפשר קצת מהאופטימיות שלך ?
איך יזכו באליפות כשיש את סיטי ( וצ'לסי ) בסביבה עם סגלים הרבה יותר טובים ועמוקים ?
בעולם מושלם ללא פציעות והרחקות עם הרכב קבוע שמשחק פעם בשבוע , אולי אולי היה לנו סיכוי .
מה שקורה העונה עם שחקנים כמו הנדרסון , סטרלינג ופלאנגן זה לא פחות מנס ועל כך מגיעות הרבה מחמאות לרודג'רס אבל אנחנו עדיין לא במצב של לאיים על אליפות ( מעניין לבדוק מה הגיל הממוצע של ההרכב הראשון של ליברפול לעומת קבוצות הצמרת האחרות ).

מנחם 1 בפברואר 2014

"באליפות" בשווא או בקמץ?

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

אני חושב שחלק גדול מהאנשים פספסו את המהות של הטור. האם אני מאוכזב שליברפול לא חיזקה את עצמה? האם אני חושב שהיה חובה להביא קשר אחורי? התשובה היא כן רבתי.
אבל, וזאת הנקודה החשובה – כדורגל מנצחים במגרש, לא בחלון ההעברות. ונדמה שבשנים האחרונות יש קבוצות ואוהדים שהעבירו את המגרש לחדרי העסקאות, ואז יוצא שכל שנה צ'לסי והסיטי (וריאל) הן המנצחות הגדולות – ואיכשהו זה לאו דווקא מתחבר למה שבאמת קורה על המגרש.
הנה, יונייטד היא כביכול המנצחת הגדולה של החלון הזה, עם הרכישה של מאטה. רק מה, על המגרש היא לא ממש מנצחת.
או בקיצור – תתעצבנו כשהקבוצה שלכם מפסידה, לא כשהיא לא מצליחה להחתים שחקן זה או אחר.

Fluttershy 2 בפברואר 2014

אתה יכול להשוות את ההצלחה של צ'לסי וסיטי לפני שהגיעו אליהן אברמוביץ ושייח מנסור למה שקרה אחרי שהם הגיעו? זה דווקא מתחבר טוב מאוד למה שקורה על המגרש. כמובן שזה לא מספיק, אבל עם מאמן טוב וקצת סבלנות (וקצת הגיון ברכישת השחקנים שבאמת מתאימים) התוצאות מגיעות. אני אתעצבן כשליברפול תפסיד, אבל אם זה יקרה בגלל שהנדו יפצע והקבוצה היריבה תשלוט לגמרי בקישור, אני גם אתעצבן שלא הביאו קשר אחורי שיכול לפחות להיכנס לרוטציה ולהוריד את העומס מהנדו וג'רארד, ואם יקרה משהו לסטרלינג, אני אתעצבן בכל פעם שמוזס ישחק, ילך עם הראש בקיר באגף ויאבד את הכדור, כי הוא שחקן גרוע וחבל שלא הביאו את ייבגני.

מה שכן, במקרה הכי גרוע סאקו יכול לשחק קשר אחורי, לדעתי, רק שיחזור מפציעה כבר. וגם כל האחרים.

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

אני חושב שזה די ברור שהמודל שלנו שונה מהותית מזה של הסיטי או צ'לסי. הבעלים קיבלו החלטה עקרונית שהם לא מפוצצים בשוק ההעברות, בונים את האקדמיה מלמטה ועושים רכישות נקודתיות איפה שצריך בסכומים נמוכים. גם אין קניה של שחקנים מעל גיל 29, למשל.
ברור שכשיש לך כסף בלתי מוגבל, אתה יכול לקנות את מי שאתה רוצה ולקחת אליפויות פה ושם (מתי צ'לסי לקחה אליפות אחרונה עם כל הכסף שלה? מה הסיטי עשתה עם כל הכסף שלה בעונה קודמת?) אבל אנחנו לא משחקים במגרש הזה. ובמסגרת המגרש שלנו, אני חושב שאנחנו משחקים לא רע

יואב בורוביץ' 2 בפברואר 2014

אבל קיים קשר בין חלון ההעברות (סווארס, סטארידג') לבין הנעשה על המגרש. כפי שקיים קשר חזק בין הצלחה בדראפט ה-NFL להצלחה על המגרש בעונות שלאחר הדראפט. בלי קשר, אני גם לא נופל מרכישת מטאה על ידי מאן יונייטד. אני לא משתגע על מוריניו אבל לפי דעתי הוא זיהה משהו באופן שבו ייבש את מאטה. לדעתי הקשר הספרדי הזה אוברייטד. הוא אפילו פחות טוב מדוד סילבה והוא בוודאי פחות טוב היסטורית מאינייסטה וצ'אבי (ויש אף שיאמרו שהוא פחות טוב מססק, למרות שאני לא בטוח מסכים). שורה תחתונה: אין מצב שהוא שווה 37 מיליון ליש"ט (כפי שיונייטד שילמה עליו). לדעתי, הוא לא שווה פני יותר ממחצית המחיר.

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

הקשר קיים, זה ברור, אבל צריך להתעצבן כשמפסידים, לא כשלא מחתימים שחקן זה או אחר.
ודרך אגב, לגבי הדראפט ב-NFL הקשר הוא בכלל קלוש. אתה חושב שהאוהדים של סיאטל חגגו אחרי שהם ראו את הקבוצה שלהם לוקחת את ריצ'רד שרמן או ראסל ווילסון בסיבוב מאוחר? שלא לדבר על דנבר שבנויה בכלל על השוק החופשי (פייטון, וולקר) והשחקן הבולט שהיא לקחה בדראפט בשנים האחרונות היה טים טיבו?

יואב בורוביץ' 2 בפברואר 2014

למה אי אפשר להתעצבן כאשר הקבוצה שאתה אוהד צריכה חיזוק, יכולה להתחזק ובוחרת לא לעשות כן?
ובנוגע לדראפט- אתה באמת לא חושב שיש חשיבות נעלה לדראפט? ברור שאוהדים לא חוגגים אחרי בחירות של סיבובים מאוחרים (שלעתים מתגלים כשחקנים מעולים) וברור שהפרי אייג'נסי מאוד חשוב, ועדיין אני חושב שהדראפט הוא אינדיקטור ההצלחה החשוב ב-NFL.

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

אני חושב שיש חשיבות לדראפט, בטח לא נעלה – יש מספיק קבוצות שבנו את עצמן דרך השוק החופשי, אבל לאוהדים שחוגגים או עצובים אחריו אין שמץ של מושג מה המשמעות. אתה רואה אוהדים חוגגים אחרי הדראפט כי פרשנים אמרו שבחירה איקס היא מעולה, כאילו למישהו יש מושג מה אותה בחירה תיתן.
באותה מידה, גם החשיבות שאוהדים נותנים לחלון ההעברות. נגיד השחקן הזה שליברפול ניסו להחתים – 95% מהאוהדים לא ידעו מי הוא לפני כן, הוא לא בעמדה שהם רצו, אבל אם היו מחתימים אותו אז היו חגיגות גדולות ועכשיו שלא הצליחו אז יש יום אבל לאומי ורוצים לפטר את כולם. זה מגוחך לטעמי

D! בארץ הקודש 2 בפברואר 2014

אריאל אתה שוב מפספס, ואני יודע שאתה מבין,
שלא שחקן זה או אחר חשוב אלא העובדה שסומנו מספר שחקנים שהצוות רצה, מן הסתם לפי סדר מסויים ונכלשנו בלהביא אותם.
הסגל שלנו עלול להתמוטט בכל רגע.

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

עד כמה שאני יודע סומנו בדיוק שני שחקנים. אחד מהם לקחה צ'לסי שהיתה מוכנה לשלם מחיר שלא היינו מוכנים לשלם ועל השני ליברפול שמה את המחיר שהיה נקוב בחוזה שלו כסעיף שחרור והבעלים של הקבוצה החליט שהוא לא חותם על המסמכים (שלדעתי זה לא חוקי).

D! בארץ הקודש 2 בפברואר 2014

כולנו יודעים על שני שחקנים (קשה לי להאמין שיש לנו רשימה של שני שחקנים אם כי ייתכן שאמרו על כל השאר שלא שווה להביא אותם באמצע העונה/כרגע).
לא נכנס שוב לעניין מתי היינו צריכים לשלם וכמה ומי לקח למי. זה חלון שני שאנחנו מתקשים להחתים שחקנים שאנחנו רוצים, שוב יש מו"מים שנגררים על פני חודשים ואז בורחים לנו מהידיים.

טוב, זה מאחורינו. זה מה יש ואם זה נלך הכי קדימה שנוכל.

יואב בורוביץ' 2 בפברואר 2014

ליברפול הייתה חייבת עוד שחקן התקפי (בתבנית של סלאח). לא פחות מכך היא הייתה חייבת עוד קשר התקפי ועוד קשר הגנתי ועוד מגן או שניים. מדהים איך למרות כל החוסרים הללו אנחנו נזכה באליפות (:
הסיבה: הרמה העונה באנגליה ממש לא גבוהה. כעת, לאחר פציעת אגווארו, הדרך לאליפות אפילו יותר ריאלית.
בסופו של דבר המתחרה הגדולה שלנו היא סיטי (ואז צ'לסי, למרות שאני לא מאמין בהם עד הסוף). ארסנל כבר עשתה פלאים בכך שהוליכה עד עכשיו אבל אני לא רואה את זה נמשך. אנחנו בסופו של דבר נזכה כי אנחנו משחקים אגרסיבי, קבוצתי ויש לנו כושר גופני מצוין. כמו כן יש לנו את האצטדיון הכי ביתי ואת הקהל הכי טוב. והכי חשוב: יש לנו את סווארס וסטארידג', שני סקוררים שמשחקים כמו מגה-סטארים. ולכן אם סווארס וסטארידג' ישמרו על יכולתם עד סיום העונה אנחנו נזכה באליפות.

אריאל גרייזס 2 בפברואר 2014

יאללה יואב, עכשיו אני איתך!

יואב בורוביץ' 2 בפברואר 2014

מה שהיינו חייבים לעשות בחלון ההעברות זה לזרוק מהחלון את קולו טורה, שעצם הבאתו הייתה פשע של רוג'רס.

D! בארץ הקודש 2 בפברואר 2014

רובי – בוקר טוב!!!

רובי פאולר 2 בפברואר 2014

לילה טוב… אני אקום למשחק…

D! בארץ הקודש 2 בפברואר 2014

:)

רובי פאולר 2 בפברואר 2014

היה עדיף להישאר במיטה :-(

N 2 בפברואר 2014

השוויון היה ברור
ועוד מעט יגיע גם השני

N 2 בפברואר 2014

שוב בועטים בדלי

N 2 בפברואר 2014

טורה – אני מקווה שזה המשחק האחרון שלך בקבוצה.
עדיף לשחק בעשרה שחקנים

אבישי (הרמתגני) 2 בפברואר 2014

אשמת מיניולה שנתן לו כדור קשה. תעיף למעלה במקום להסתבך

אופיר 2 בפברואר 2014

"התיקו בווסט-ברום"
:-) :-) :-)

Comments closed