הניצחון על לודוגורץ – סימנים של משבר

אירופה, התגעגעת אלינו?

מה נאמר מה נגיד. כואב הלב על הבולגרים האמת. ובכלל כואב הלב. מלחץ הכוונה. אני לא בטוח שאני אעמוד בזה עוד הרבה.

החדשות הטובות – ניצחנו.

עוד חדשות טובות – באלוטלי הוציא את הגול הראשון שלו מהמערכת.

פה בערך זה נגמר.

צריך לתת קצת נסיבות מקלות – למעט שני שחקנים (ג'רארד ובאלוטלי שבמקרה או לא הם גם אלו שהבקיעו) אף אחד בסגל הזה (אם אני לא טועה) לא שיחק מעולם בליגת האלופות. מדובר בלחץ מסוג אחר.

ועדיין. זה לא מצדיק תצוגה כמו שראינו היום או לפני שלושה ימים. כרגע זה מזכיר הרבה יותר את רוג'רס של העונה הראשונה בקבוצה מאשר את זה של שנה שעברה. הרבה מאוד אחזקת כדור ומעט מאוד הזדמנויות. ההגנה לעומת זאת מזכירה יופי את זו של שנה שעברה.

כמובן – וגם זה נסיבה מקילה – בדיוק כמו בעונה הראשונה של רוג'רס יש פה מספר לא קטן של שחקנים חדשים שצריכים ללמוד את השיטה.

הראשון שבהם הוא באלוטלי שלמרות הגול לא היה אפקטיבי רוב המשחק והרבה פעמים תוקע את ההתקפה במקום לשחרר את הכדור מהר. לצערי אין לו את היכולת של סווארז ליצור לעצמו מצבים כרגע ולכן הוא הרבה פעמים יותר מפריע מעוזר.

השני הוא לאלנה, שכרגע לא מעורב מספיק וחייב להתעורר. תוסיפו לזה את קוטיניו ששכח לגמרי את הפרי-סיזן המוצלח שלו ותקבלו התקפה תקועה מאוד. היחידים שפעילים ויוצרים זה סטרלינג וקצת הנדרסון – וזה פשוט לא מספיק. כולי תקווה שהחזרה הקרובה של סטארידג' תפתור חלק מהבעיות האלו אבל כרגע זה לא נראה טוב.

גם בהגנה לא הכל טוב. זאת פעם שניה או שלישית שאני רואה את לוברן לא מצליח לכסות שחקן על כדור עומק לא מסובך (כמו בגול של אגווארו) וזה מטריד אותי. צריך גם לומר שמאנקיו לא מספיק תורם התקפית אבל כשאני נזכר מה התחליף וזה שהוא לא היה אמור להיות יותר ממגן מחליף ופתאום מוצא את עצמו פותח בליגת האלופות אז הוא בהחלט זוכה להקלה. מה עוד שהוא השיג את הפנדל המכריע.

וכמובן, אי אפשר בלי אלברטו מורנו שאני כבר די מאוהב בו.

דבר אחד כן חשוב. כשראיתי את המשחק הזה נזכרתי במשהו שאמרתי שנה שעברה על טוטנהאם וזה שאחרי העזיבה של בייל היא נשארה בלי שחקן גדול שיוכל לשים גול כשהכל תקוע. החשש שלי היה שליברפול נמצאת עכשיו בדיוק במצב הזה אחרי העזיבה של סווארז.

ובכן, אני עוד לא בטוח שמצבנו טוב אבל נחמד היה לגלות שיש לנו עדיין שחקן שמסוגל לשים גול בקלאץ' אם צריך.

והא – סטיבי ג'רארד בדקה ה-92. אין דברים כאלו (גם אם פנדל לא ממש היה).

***

וזה מה שכתבתי לפני:

ימי שלישי הם בדרך כלל הדאונר של השבוע. אין פוטבול, אין כדורגל, אין סיבה לחיות.

ופתאום מגיע היום הזה, אתה קם בבוקר בלי יותר מדי ציפיות ואז אתה נזכר – יש משחק של ליברפול היום!

עזבו ליגת אלופות או לא ליגת אלופות. הקטע הזה שיש לך עוד שישה שבועות (לפחות) במשך העונה עם משחק של הקבוצה שאתה אוהב באמצע השבוע? פרייסלס.

והערב, קבוצה בולגרית שבאמת אין לי מושג איך מאייתים את השם שלה או אפילו מי משחק בה (חוץ מזה שהבלם שלה הוא מלך בעצירת פנדלים) אבל איכשהו צ'רלטון עדיין הולכים לשדר את זה, למרות שאני בטוח שיש משחקים יותר אטרקטיביים (ככה זה כשאתה אחת הקבוצות הפופולריות בישראל).

מה אני מצפה להיום?

ובכן, אם בתחילת העונה אמרתי שחזרה לליגת האלופות זאת המטרה היחידה הרי שלאור ההגרלה היא עדיין נשארה המטרה העיקרית אבל גם העפלה לפחות לשמינית הגמר חייבת להיות ברשימת המטרות. כל דבר מעבר לכך (בעיקר בהתחשב באיזו הגרלה נקבל) יהיה בונוס אבל אין שום סיבה שלא נעבור את הבולגרים וגם את באזל – למרות שאסור לזלזל באף אחד מהן.

האתגר הגדול כמובן יהיה לשלב את שתי המסגרות הללו.

רוג'רס מעולם לא נדרש לג'אגלינג מהסוג הזה ויהיה מעניין לראות איך הוא ינהג. סימן ראשון ראינו בספסול של סטרלינג בשבת, שכנראה לא היה קורה אם לא היה משחק אמצע שבוע חשוב.

איך הוא ינהג עם ג'רארד – מסוג השחקנים שקשה מאוד לספסל, אפילו במשחקים פחות קשים כביכול, כי הוא אחד הבודדים שמסוגל לתת ניסיון של ממש. איך הוא ינהג בהגנה – האם נראה את טורה עולה? האם נראה רוטציה במגנים? האם יש תפקיד לבוריני ולאמברט, במיוחד עכשיו שסטארידג' פצוע?

ובכן, לפחות כרגע, לרוג'רס אין יותר מדי אופציות. הפציעות של ג'ונסון וסקרטל, פלאנגן וג'אן וכמובן סטארידג' משאירות אותו עם מעט מאוד משחקים אפשריים.

ההרכב, כנראה, יהיה דומה מאוד למה שראינו בשבת נגד הוילה, כשאני מניח שסטרלינג יפתח על חשבון מרקוביץ' או קוטיניו. בואו נקווה למשחק קצת יותר מוצלח.

אבל למי אכפת עכשיו מהרכבים? יש ליגת אלופות.

אירופה, תתכונני. חזרנו.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

סקוטלנד בוחרת
הסוכן מייקל אואן - אסף שלום

101 Comments

אחד 16 בספטמבר 2014

את המשחקים הארקטיביים משדרים בערוץ הספורט.
צ'רלטון משדרים מה שנשאר.

אחד 16 בספטמבר 2014

*אטרקטיביים

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

ערוץ הספורט משדרים שלושה מתוך שמונה משחקים. צ'רלטון יכלו לשדר מונאקו-באיירן לברקוזן או את אלופת איטליה נגד מאלמו, או בנפיקה-זניט. בכל זאת הם משדרים את ליברפול, יש לזה סיבה.

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

אז ככה

1 – למגיב אחד יש אלרגיה לכל קבוצת כדורגל שלא באה מגרמניה.

2 – גרייזס בגדול אתה צודק,ליברפול אחת הקבוצות האהודות בישראל ולכן היא משודרת.יחד עם בהסכם בין ערוץ 5 (שמחזיק בזכויות) לבין צ'רלטון נאמר כך : ערוץ 5 בוחר את שני המשחקים המרכזים שלו,צ'רלטון בוחר את המשחק השלישי,וערוץ 5 לוקח את המשחק הרביעי לערוץ הגולד.אז ערוץ 5 שיש לו זיקה לכדורגל ספרדי לקח כמובן את ריאל כמשחק המרכזי,את דורטמונד מול ארסנל כמשחק השני (למרות שהוא המשחק הגדול של היום) וצ'רלטון לקח את ליברפול בגלל שהיא אהודה ובגלל שיש לו זיקה לכדורגל אנגלי,ואז ערוץ 5 לקח שוב את אתלטיקו כמשחק השלישי שלו להיום בגלל הזיקה לספרד.זה לא שערוץ 5 בחר לשדר את אתלטיקו מול היוונים ,על פני ליברפול.

3 – על אותו משקל צ'רלטון ישדר מחר את צ'לסי – שאלקה (כמשחק השלישי המרכזי) ולא ערוץ 5 שכמובן מתעדף את בארסה מול ניקוסיה כמשחק השני שלו (אחרי באיירן – סיטי , שהוא המשחק הכי גדול של היומיים הראשונים.

4 – שיהיה לכם בהצלחה במפעל השנה.הבולגרים קבוצה קיקיונית,התחרות שלכם זה מול באזל (אבוי אם לא תסיימו 2 בבית הזה)

אחד 16 בספטמבר 2014

1 – מילא זה שאתה ממציא דברים הזויים,אבל איך זה רלוונטי בכלל לנושא?

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

אני קורא אותך כאן מספיק זמן בכדי להבין שיש לך אלרגיה לכל דבר שהוא לא כדורגל גרמני,ועצם זה שאתה לא מבין איך זה רלוונטי להודעה שלך – אומר דרשני.

אחד 16 בספטמבר 2014

א – אתה מדמיין דברים. הקבוצות היחידות שאני לא סובל הן ברצלונה ויונייטד.
ב – סך הכל ציינתי עובדה פשוטה – צ'רלטון מקבלת שאריות מערוץ הספורט, ולכן אין לייחס משמעות רבה לבחירת המשחקים שלהם.
יכול להיות שטעיתי בעובדות(אם להאמין למה שכתבת למעלה), אבל אין לזה שום קשר להעדפותיי האישיות.

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

אחד

אני אכתוב מה שאני רוצה,ואתה תכתוב מה שאתה רוצה.ככה זה מתנהל בעולם דמוקרטי.

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

זורק בבקשה – לא אצלי ההתנצחויות האלו. הן לא תורמות לכלום.

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

מה כבר היה כאן בדיוק?מישהו כאן קילל אחד את השני?העליב את השני? ראית כאן חבטות וירטואליות?

רק כתבתי שיש לו אלרגיה לקבוצות שהן לא גרמניות,והוא כתב שזה לא נכון.איפה הביג דיל?

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

בוא נדבר על ספורט בלי ההתנצחויות האישיות האלו – זה כל מה שאני מבקש

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

הייתי מעוניין לשוחח איתך במייל ,ומכיוון שאני לא מעוניין לפרסם את שלי כאן,ואני בטוח שגם אתה לא,אז אשמח אם תבקש מבני תבורי את המייל שלי ותשלח לי הודעה.תודה.

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

אין לי בעיה לפרסם את המייל שלי
ariel.greisas בג'ימייל.
אבל תיקח בחשבון שאני מגייס כל מי שמסביבי כדי לכתוב בשבילי..

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

אני כבר מזמן שבוי שלך,אם לא שמת לב :-)

מי עוד קורא לך כאן חדשות לבקרים המסי של דה באזר והעיתונאי הטוב בישראל (בוא לא ניתן לדקויות לבלבל אותנו,הייטק שמייטק).

רגע שולח לך מייל

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

ואגב,המשחק המרכזי של ספורט 5 הוא תמיד זה שמשודר בערוץ ה HD כלומר בספורט 5HD (ערוץ 59) ,בערוץ ה HD השני 5 לייב (ערוץ 58) יש את ערוץ הקיבוץ.

אצל ערוץ 5 בגלל הזיקה הספרדית ריאל – באזל ישודר היום ב HD ואילו דורטמונד ארסנל שהוא באמת המשחק המרכזי של היום ,בערוץ ה SD ( ערוץ 56) .

מחר כבר הם לא יכולים להתעלם מבאיירן – סיטי אז הורידו את בארסה – ניקוסיה ל SD

רוצה לומר,גם בצ'מפיונס ערוץ 5 יקדם את הספרדיות,וצ'רלטון את האנגליות למרות שאצל צ'רלטון זה די מחוסר ברירה (הם לא יקבלו לעולם משחק של בארסה או ריאל מערוץ 5)

חז 16 בספטמבר 2014

זהו בדיוק. ערוץ 5 לא יכול להרשות לעצמו לתת את הספרדיות לצ'רלטון. מספיק בשבילם שהם הפסידו את הגביע והסופרקאפ הספרדים. כל עוד אין שני משחקי על ביום אחד (כמו באיירן סיטי מחר, וארסנל דורטמונד היום) הם יבחרו לפחות משחק אחד ספרדי.
אז מעבר למשחק הגדול של הערב והמשחק של ריאל (כולל המשחק של ריאל למען האמת, אבל דיברנו על הזיקה) אין שום משחק שמדיר שינה מעיניו של הצופה הממוצע. אז למה לא לבחור את המשחק שיש לצ'רלטון זיקה אליו וגם לא חסרים לו אוהדים בארץ (בגילאי 30+ לא? :)

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

בוא נעשה סדר

1 – בארסה וריאל לא משובצות לעולם באותו יום משחקים,בגלל זכויות שידור בספרד עצמה(מי זו ישראל בכלל?).תמיד יסדרו את ההגרלות שאחת תשחק בשלישי והשניה ברביעי,החל משלב הבתים וממשיך הלאה בשלבי הנוקאאוט.

2 – גם אם יהיו שני משחקי על אחרים באותו יום שלא כוללים את אחת מבין ריאל או בארסה,עדיין ספורט 5 ישדר אחת מבינהן ולו ורק בכדי לא לתת לצ'רלטון שידור של אחת מהן (דין צ'מפיונס ליג לא כדין גביע ספרדי או סופר קאפ ספרדי שכפי שכתבת בעצמך לצ'רלטון יש את הזכויות עליו).

3 – לא הבנתי את הסיפא בפסקה השניה שלך.אשמח אם תחדד.

חז 16 בספטמבר 2014

אני אומר שמצד צ'רלטון הגיוני לבחור משחק שיש לערוץ זיקה ברורה אליו (אנגלי, להבדיל מאיטלקי שמשודר גם בערוץ 5) וכשמדובר בקבוצה שיש לה לא מעט אוהדים בארץ זה WIN WIN (להבדיל מצ'לסי או סיטי לדוגמה). וכמובן שתי המילים, בקריצה, על אוהדי ליברפול, לא מכיר הרבה אוהדי ליברפול בשנות ה-20 לחייהם ומטה שבחרו בה סתם ככה.

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

תתפלא. בוא לברבן במהלך משחקים של ליברפול ותראה כמויות עצומות של חבר'ה צעירים מגיל 25

יריב ס. 16 בספטמבר 2014

יש הרבה מאד אוהדים צעירים. יש בני עשרה שגוררים את ההורים שלהם למפגשים
להערכתי מתוך יותר מ 200 אוהדים שיגיעו היום למפגש, יותר ממחציתם לא ראו מעולם אליפות

אריק 16 בספטמבר 2014

חשבתי שהמפעל בוטל השנה…

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

אל תדאג, שנתיים שלוש בלעדיו ותתרגל

כוכב עליון 16 בספטמבר 2014

אריק, הטורניר לא בוטל, הוא הוקדם ליולי-אוגוסט והחליטו לקיים אותו בארה"ב.

אבי גלברט 16 בספטמבר 2014

חחח גדול ! אפשר שיתרגלו ל 7 שנים רזות ? …

צביקה 16 בספטמבר 2014

מרקוביץ' סוחב השעייה מבנפיקה (כמו גם אמרה ג'אן מלברקוזן אבל הוא פצוע בכל מקרה…) כך שככל הנראה קוטיניו יישאר בהרכב והשינוי היחיד משבת יהיה סטרלינג ע"ח מרקוביץ'

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

וואלה, לא ידעתי. זה משאיר לנו מעט מאוד אופציות מהספסל.

אבי גלברט 16 בספטמבר 2014

מה שיעלה לספסל שחקן כמו סוסו לדוגמא . יש מצב לדעתי שאולי נראה את אנריקה מקבל עוד דקות . צחוק הגורל שאחרי שאגר שוחרר וקואטס הושאל ,בלם אחד פצוע ואנחנו נשארים עם האח הלא נכון למשפחת טורה כאופציה החלפית ראשונה …..אלן (אם בריא) ולוקאס יגבו בקישור ובהתקפה יש לדעתי סיכוי ללמבארט ליד "לא בא לי טלי ". מקווה לראות את פלאנגו חזרה סוף סוף . גם היום BRחייב לעשות חשבון לקראת ווסטאם בשבת ששם ניצחון הוא הכרחי ביותר .

גיל שלי 16 בספטמבר 2014

אני אמשיך להקריב את ימי שלישי ורביעי לטובת ימי שבת וראשון, ולמען שלום בית

עמית 16 בספטמבר 2014

אני עדיין מחזיר חובות מהמונדיאל…

ערן (המקורי) 16 בספטמבר 2014

למקריבים למיניהם, שיטת "יס מקס – הקלט והתגנב בחצות לצפות כאשר כולם ישנים" – עובדת יופי. כך לפחות שמעת ממקורות מוסמכים.

רובי פאולר 16 בספטמבר 2014

אלא אם כן האישה מקליטה כל מיני דה ווייס כי היא התרגלה שאין כדורגל מעניין בספטמבר בימים האלו

אורן 16 בספטמבר 2014

חשבתי לרגע שבצ'רלטון קוראים את דה באזר אבל אז נזכרתי ברד זון.

הולדן 16 בספטמבר 2014

כסף קל על השולחן.
למי שרוצה להשתעשע ולהמר קצת ממליץ ללכת על תיקו באתונה במגרשה הביתי של אולימפיאקוס,
משום מה באתרי הווינר ובבאטים הפרטיים מעניקים בנקר לספרדים, הספרדים ילגמו הרבה מי-מלח מהים האגאי בכדי לצאת מיוון עם 3 נקודות.

1-1

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

גם אני מהמר על תיקו שם,אבל תיקו 0

no propaganda 16 בספטמבר 2014

כאושיה ספרדית :), אתה יודע מי פותח היום מרסלו או קואנטראו?

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

אף אחד לא יודע עד שמפרסמים הרכב רישמי כשעה לפני המשחק,אבל לפי ההערכות בספרד היום בעיתוני מדריד (אס ומארקה) מרסלו יפתח היום.

בדרך כלל ששניהם בריאים – מרסלו פותח מול יריבות "נחותות" בגלל תרומה התקפית וקונטראו מול יריבות יותר "בכירות" כי הוא הרבה יותר הגנתי ממרסלו.

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

ואני אוהב כדורגל אנגלי לא פחות מספרדי,גם גרמני אגב.

מה לעשות שבאכסנייה אנגלופילית קל יותר לתייג אותי כ"ספרדי",שזו מילת גנאי כאן , חח

no propaganda 16 בספטמבר 2014

מצטער אם פגעתי עם התיוג.
גם אני רואה הרבה כדורגל מכל מקום אבל אני לא קורא את המארקה למשל או את האתרים הראשמים של הקבוצות. כאוהד ברצלונה חשבתי שאתה כן ולא טעיתי :). גם המקור שלי(אתר אוקראיני) אומר שמרסלו יפתח אז הסיכוי גבוהה.

זורק מילה 16 בספטמבר 2014

חח גבר ממש לא פגעת,אני רגיל לתיוג הזה כבר 5 שנים כאן, כי כל מי שמעז לכתוב באכסניה מילה לא במקום על יונייטד,צ'לסי,ליברפול או על כדורגל אנגלי כמכלול וכדומה הוא עוכר ישראל ועוכר דה באזר,בשבילם אני בוגד ומטרד :-)

אני רואה בטלויזיה רק כדורגל ופוטבול אמריקאי.מכיוון שהאמריקאי זה כולה 4 חודשים אז אני מתמקצע בכדורגל האירופי ונותן שם את כל הגז – כדורגל ישראלי לא רואה בכלל כבר עשור למרות שאוהד את מכבי חיפה מגיל 5 עוד שהיו בליגה השניה.

רואה כל שבוע 4 משחקים מספרד,4 מאנגליה,ו 2-3 מגרמניה,וממשתדל לפחות איזה 1 או 2 אפילו מאיטליה.מזל שיש יס מקס וכדומה כי הרכה משחקים משוחקים באותו זמן.

אוהד בארסה(אתלטיקו כגיבוי נגד ריאל השנואה),ארסנל (ליברפול כגיבוי וגם ניוקאסל מימי אלן שירר ודויד ג'ינולה),בגרמניה אין לי קבוצה ספציפית אבל מתעדף את דורטמונד ולברקוזן,ובאיטליה את אינטר (בגלל רובן סוסה) ופיורנטינה (בגלל בטיגול)

ירוק 16 בספטמבר 2014

זורק – הגיע הזמן לשנות הרגלים בחזרה. יש לך עכשיו אצטדיון ברמה ספרדית… תחזור לשורות האוהדים הירוקים, ויפה שעה אחת קודם!

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

במקרה הייתי אתמול במשחק במקרה (עשיתי 2 מנויים לבן החייל ולבן הקטן ,והחייל לא שוחרר מהצבא אז החלפתי אותו),וזו הייתה הפעם הראשונה שלי באיצטדיון כדורגל בישראל כעשור מאז המשחק מול רוזנבורג במוקדמות בצ'מפיונס (ההפסקות חשמל והשער בזמן פציעות..),בזמנו היה לי שנים על גבי שנים מנוי בקריית אליעזר.

ואגיד לך ככה – בספרד היו מתים לאצטדיונים ברמה של האיצטדיון החדש בחיפה.הייתי בערך ב 30 איצטדיונים באירופה ולמעט איצדיון וומבלי החדש,האיצטדיון החדש של ארסנל,והאיצטדיון של באיירן לא נתקלתי בדבר כזה.כמובן שהקיבולת קטנה משמעותית ,אבל מבחינת זויות צפייה,אקוסטיקה,מזנונים,מיזוג,נוחות, וכדומה – הוא לא נופל בכלום מהאיצטדיונים הבכירים באירופה.אין דברים כאלה,אני עדיין בשוק ממה שהרימו שם.מושלם.

לא יכול לחזור לראות כדורגל ישראלי,הרמה מביכה,ואחרי שרואים ים של כדורגל אירופי אי אפשר לחזור אחורה לכדורגל ישראלי בהילוך איטי.רואה תקצירים של הגולים פעם בשבוע וזה די והותר.

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

מבין אותך. אני בקושי רואה כדורגל ישראלי, בטח לא משחק של בני סכנין-חיפה, אבל ביום שני העברתי לערוץ אחד (שבשעה טובה הפכו את הערוץ הראשי שלהם ל-HD, מתי בערוץ 2??) כדי לראות את האיצטדיון וגם מהטלוויזיה זה נראה מרשים והכל. ואז, אחרי 10 דקות של משחק פשוט נרדמתי. זה קצב בלתי נסבל.

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

הקטע שפעם כדורגל ישראלי היה אטרקציה (שנות השמונים וגם התשעים) כי :

1 – היינו צעירים…

2 – לא היו משודרים כמעט משחקי כדורגל מאירופה (בטח בשנות השמונים,ובשנות התשעים המוקדמות שידרו אבל הרבה פחות מהיום,זה לא באותו הסקאלה בכלל) ,אז היה הרבה יותר קל להתחבר לקצב האיטי ולרמה הירודה.שהחשיפה גדלה לכדורגל מהטופ האירופי…הבנו טוב מאוד מה המוצר שאנחנו מקבלים כאן.

3 – גרייזס אני אומר לך מה שראית בטלויזיה זה כלום לעומת מה שאתה רואה שאתה במגרש בפועל.האיצטדיון הזה לא שייך לכדורגל ישראלי,לא שייך לספורט ישראלי,לא שייך לחיפה,לא שייך למדינת ישראל.חוץ מהקיבולת מדובר כאן בסטנדרטים מהטופ האירופי ואני לא מגזים במילימטר.חייב להיות שם בכדי להבין.ממליץ לכולם לבקר שם בהזדמנות הראשונה (משחק נבחרת או משהו כזה,או אירוע תרבות כלשהו כי צפויות להיות שם הופעות וכדומה)

אחד 17 בספטמבר 2014

ערוץ אחד משדר כבר שנים בHD, מאז מונדיאל 2010.
בערוץ 2 בלאו הכי אין מה לראות.
ולא רק שכדורגל ישראלי ברמה נמוכה, עכשיו גם אין תחרותיות הודות לכסף הזר של הטייקון הקנדי, אז בכלל אין סיבה לצפות.

אחד 17 בספטמבר 2014

*הכדורגל הישראלי

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

ידוע, אבל עד עכשיו זה היה בערוץ 511. עכשיו הם הפכו את הערוץ הראשי שלהם ל-HD. לגבי ערוץ 2 – צודק לגמרי. זה פשוט ביזיון שהערוץ הראשי במדינה לא משדר ב-HD

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

גרייזס

http://www.kssgroup.com/sport.php

כנס ללינק תבין מי היו אדריכלים וארכיטקטים שתיכננו את האיצטדיון הזה.יש שם רשימה של איצטדיונים אירופאיים שהם אחראים להם,גם השיפוץ של אנפילד שלכם נמצא שם.

570 מיליון שקל,זה לא איזה חאפרים שבנו בנתניה או פתח תקווה.יש שם זויות צפיה שאין דברים כאלה.

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

ידוע, והאמת היא שאני רק מחפש הזדמנות ללכת לראות שם משחק (אולי נבחרת או משהו, כי לא רואה את עצמי רואה שם כדורגל ישראלי. אולי הפועל חיפה תרד ליגה ונלך לראות את הפועל כפר סבא נגדם..). זה לא קשור לעובדה שהכדורגל הישראלי הוא שעמום המחץ

matipool 17 בספטמבר 2014

זורק – הפתעת אותי ( בן בצבא וכו' ) . לא נתתי לך יותר מ-35 ..
גם אני גדלתי כאוהד שרוף של כדורגל ישראלי ( הפועל כפ"ס ) וכבר שנים לא מסוגל לראות אותו יותר .
משחק הליגה האחרון שהייתי בו היה לפני 13 או 14 שנה . הפועל כפ"ס בליגה הלאומית ביחד עם הבן הגדול שאז היה בכיתה א' והיום בצבא .

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

בן 42 אבל נראה 35 מקסימום :-)

אני מהעתיקים – את אשתי הכרתי בצבא,בגיל 21 השתחררתי,היינו בטיול שנה באוסטרליה ובמזרח הרחוק,חזרנו ותוך חצי שנה התחתנו…

ירוק 17 בספטמבר 2014

זורק הצעיר לגילו :) ,

קודם כל, כיף לשמוע את התיאור שלך. לצערי אני לא גר בארץ אז אני לא מתוכנן להגיע לשם בקרוב… אבל אכן שמעתי תגובות נלהבות במיוחד. לשמוע אותך אומר שיש בחיפה אצטדיון שהוא בטופ 10 של אירופה (ואולי אפילו יותר) זה לא פחות ממדהים. זה בלתי נתפס.
אנחנו אוהבים להתלונן הרבה (בדרך בצדק), אבל כשצריך לפרגן אז צריך – באמת כל הכבוד.

לגבי הכדורגל – אני מבין אותך. אבל עדיין, אף מונדיאל או ליגת האלופות וגם לא הספורט האמריקאי כאן (שאני מאד אוהב) לא יוציא ממני מעורבות רגשית, כאב, שמחה, עצבים, וכו' – כמו שמשחק של מכבי חיפה יוציא ממני.
אני אגב חושב שלא הכל אבוד. השינוי הניהולי במכבי ת"א, האצטדיון המדהים שלנו, מאמנים זרים… אולי מתישהו יהיה שינוי. אהבה ותשוקה לכדורגל יש בארץ – כדי להבין את זה היה רק צריך להעיף מבט ליציעים הירוקים ביום שני.
בכל מקרה, אני לא נוזף בך יותר מידי – גידלת יפה שני אוהדים צעירים, אז נסתפק בנוכחות שלהם בנתיים :)

הולדן 16 בספטמבר 2014

מה שבטוח ששני מאמנים ספרדיים יעמדו משני צידי הספסלים,
המשחק אגב משוחק כמובן במגרשה -מבצרה הביתית של אולימפיאקוס בעיר ההנמל פיראוס ולא באתונה, באתונה משחקת יריבתה המושבעת פאנתיינקוס,
הפיראוסאים מתבססים על משחק הגנה, הקרבה ונחישות ודחיפת הקהל הביתי,
אכן הימור על סך שערים נמוך הוא הימור מושכל.

no propaganda 16 בספטמבר 2014

לא סגור על תיקו אבל הימור של אנדר 2.5 נראה לי טוב מאוד.

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

חח בסוף היו 5 גולים

no propaganda 17 בספטמבר 2014

הנבואה ניתנה לשוטים.

אחד 16 בספטמבר 2014

לליברפול יש סיכוי לא רע להגיע עד הרבע.
בהנחה שצ'לסי, סיטי וארסנל מסיימות ראשונות בבתים שלהן, יש לליברפול סיכוי של 50-50 לקבל יריבה נוחה בשמינית(מבתים 3 ו8). מצד שני, בצד האחר של המטבע נמצאות אתלטיקו וברצלונה.

אסף כלשהו 16 בספטמבר 2014

הבעייה של ההנחה הזו היא שארסנל צריכה לסיים מעל דורטמונד וסיטי מעל באיירן (דבר ששתיהן לא השכילו לעשות רק בשנה שעברה)- אז בעצם רוב הסיכויים הם שנראה רק צ'לסי כאנגלייה מהמקום הראשון…

ערן (המקורי) 16 בספטמבר 2014

גרייזס, מאיפה הבאת לי עכשיו את הוידאו המרגש ומעורר הצמרמורת הזה….
אני יכול לשכוח מעבודה בחמש ומשהו שעות שיש עד המשחק…

יריב ס. 16 בספטמבר 2014

וכמובן לא לשכוח: מפגש אוהדים בברבן הרצליה הערב.

dorigil 16 בספטמבר 2014

מתי אתם אומרים להגיע? קשה לי להעריך כמה יגיעו…

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

הבנתי שעוד יש מקומות, אז נראה לי שאם תגיע חצי שעה לפני תוכל להסתדר

יריב ס. 16 בספטמבר 2014

כרגע הערכה עומדת על 200. כולל מסך גדול בחוץ אפשרי גם יותר מ 400. מול סיטי היו כ 300 איש והיה עוד מקום בחוץ.

מה שכן, אם אתה רוצה להזמין אוכל (והם הוציאו תפריט המבורגרים מדהים) כדאי להגיע לפחות שעה לפני עם הרבה סבלנות

זה משנה 16 בספטמבר 2014

התפריט אולי מדהים, וגם זה בספק, אבל הביצוע בינוני ומטה. המבורגר סתמי.

אריאל גרייזס 16 בספטמבר 2014

כן, לא נפלתי. מצד שני,אולי זה כי לוקח לו שלוש שעות להגיע ועד אז הוא מאבד את הטעם..

יריב ס. 16 בספטמבר 2014

שינו את כל ההמבורגרים, זה לא מה שהיה בשנה שעברה. וכאשר מגיעים מאוחר מחכים – אין מה לעשות

זה משנה 16 בספטמבר 2014

יריב, אני מבסס את הטיעון שלי על ההפסד לווילה בשבת. משחק נורא והמבורגר סתמי.

יריב ס. 17 בספטמבר 2014

תבוא להגיד שלום בפעם הבאה

wazza 16 בספטמבר 2014

ליגת אלופות? מישהו עוד צופה בזה בכלל?

אסף the kop 16 בספטמבר 2014

יום שלישי הוא היום בו חלה נקודת ההיפוך השבועי ולכן הוא יום שיש בו חסד.
חוץ מזה, נגד מי יונייטד הערב ? #

# התגרות שטותית, אבל מה זה מתבקשת.

ניק 16 בספטמבר 2014

תהנה אחי… פעם ב20 שנה יוצא לכם, תנצלו את זה

אסף the kop 16 בספטמבר 2014

:-)

רוני 16 בספטמבר 2014

ראיתי את הקליפ עד הסוף ונזכרתי שלליברפול היה פעם חלוץ ענק , פרננדו טורס.
מישהו יודע לאן הוא נעלם?

יובל (אחר) 16 בספטמבר 2014

אני יודע שזה לא הוגן, אבל כל מה שאני יכול לחשוב עליו זה שעם סוארז אצלנו היה עכשיו כבר 2-0.

יובל (אחר) 16 בספטמבר 2014

בינתיים נסתפק בבאלוטלי :)

אסף the kop 16 בספטמבר 2014

כמה חלודה.
איזו נאיביות.
מזכיר את אולימפיאקוס 2005.

אסף the kop 16 בספטמבר 2014

ניפגש בברלין.

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

מזל טוב על הניצחון גרייזס

לא ראיתי את המשחק,אבל לפי התקציר….המממ טוב יש גם נצחונות כאלה.עוד שבועיים לא יזכרו איך ניצחו את הקבוצה הקיקיונית מבולגריה.

וליברפול נחלשה (אולי אפילו נחלשה משמעותית) מאשתקד – סוארז עזב,ושנה שעברה הייתה איזו הילה סביב הקבוצה הזו,הכל התחבר,השנה מקום 4 יהיה הישג לליברפול(גם לארסנל שלי).

red sox 17 בספטמבר 2014

הגזמת אריאל.
לוברן שיחק בצ'מפיונס ליג עם ליון ולדעתי גם עם דינמו זאגרב.
אני די בטוח שלמאנקיו יש דקות צ'מפיונס ליג עם אתלטיקו.
כמובן לוקאס וטורה.

הקבוצה, ובוודאי הסגל שהיה זמין הערב, לא מנוסה מספיק אבל זה לא יכול להוות תירוץ.
אה, והיה פנדל.

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

ומרקוביץ' שיחק בצ'מפיונס אשתקד עם בנפיקה

ולדעתי,לא היה פנדל,אבל מה זה משנה

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

מרקוביץ' לא היה הערב על בסגל. על לוברן לא חשבתי

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

ותכלס יש את לוקאס אבל אותו אף אחד לא סופר (אלא אם בסופר הכוונה לעבירות ליד הרחבה)

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

לא היה בסגל אתמול?מפתיע.הוא פצוע?סוחב הרחקה מבנפיקה או משהו?אחרת איך שחקן רכש ב 25 מיליון לא מוצא מקום ב 18 ועוד שסטארידג' פצוע,תמוה ביותר.

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

סוחב הרחקה מבנפיקה, לא תמוה.. :-)

Amir A 17 בספטמבר 2014

לפני יומיים בחדר כושר נתקעתי מול המשחק של ליברפול-אסטון וילה. לי לא היתה ברירה כי את השעה על המכשיר צריך לעשות אבל למה אתם עושים את זה לעצמכם? התחושה היתה שגם אם היו משחקים עוד שנתיים ליברפול לא היתה מצליחה לעשות משהו התקפי יעיל. או יצירתי. או התקפי.

בני תבורי 17 בספטמבר 2014

אוי זה היה נורא, 80 אחוז מהזמן הכדור של ליברפול ואין מי שיבקיע.

בני תבורי 17 בספטמבר 2014

לא היה פנדל, אבל הפעם לצד הנכון.

אבי גלברט 17 בספטמבר 2014

פוסט מעולה כרגיל ומדויק .אכן דה זוו ללפני שנתיים .מתמסרים שעתים מול בונקר שבסוף המגינים מקבלים את ההחלטות בקבוצה .לאלנה בינתיים עבמ… ווסטאם מקום טוב להתאוררות…

ערן (המקורי) 17 בספטמבר 2014

1) נתגעגע מאד מאד לעונה החלומית של 2013-4, ועכשיו אני מבין שעוד הרבה זמן נצטער על כך שהיא נגמרה ללא אליפות, ונזכור את ההפסד הנורא ההוא לבונקריניו.
2) ללא שני מלכי השערים של הליגה האנגלית שנה שעברה – סוארז וסטארידג' – האחראים ל- 50% מהשערים (ובישלו והיו מעורבים בחלק ניכר מהאחרים) – יכולת ההבקעה ירדה פלאים, ואיתה הרמה הכוללת של הקבוצה. מקווה שבאלוטלי ייתן את השערים שלו – כמו אתמול – אבל ברור שהוא ממש לא חלק זורם משיטת המשחק.
3) אנו רואים מה שטוטנהאם גילתה שנה שעברה: אפשר לצרף 7 או 8 שחקנים מצוינים, ועדיין הם לא ימלאו את החסר שנותר על ידי עזיבת כוכב-על אחד. אי אפשר היה להחזיק בכח את סוארז. חבל.

גורביץ ' 17 בספטמבר 2014

אי אפשר היה להשאיר בכח את סוארז, אבל היה אפשר ללכת בכל הכח על שחקן מספיק מוכח. עוד מוקדם, אבל עם הכסף על מרקוביץ, ללאנה ואוריגי, יכלו להביא אולי את רויס שהיה למכירה או קבאני.
בינתיים הבול פגיעה הם במורנה ומריו, אבל זה לא מספיק טוב יחסית לכסף שנשפך.
כמו שאני רואה את זה הבעיה עם העזיבה של סוארז היא ברור בגולים שחסרים, אבל בעיקר בזה שהסינרגיה בקבוצה נהרסה, חוץ מסטרלינג וסטיבי נראה שאף אחד לא מבין את התפקיד שלו ומה הוא צריך כן לעשות ולא לעשות. מה שיוצא זה שהנדרסון והמגינים מגיעים למצבים, באלוטלי בעיקר מוסר, וקוטיניו את ללאנה /מרקוביץ לא מבינים אם הם באגף או באמצע או 50/50. ואף אחד מכל אלה גם לא עושה מספיק לחץ על היריבה. ואז מגיעה איזה קבוצה קיקיונית מבולגריה או פאקינג אסטון וילה ואשכרה שולטות במרכז שדה מול ליברפול באנפילד.

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

רויס לא היה למכירה, אפשר להוציא את זה מהמערכת. אם הוא היה למכירה, היתה קבוצה שהיתה מוכנה לשלם את המחיר.

אסף .ג. 17 בספטמבר 2014

אריאל פוסט נהדר ,מסכים אתך מאוד שנראה שכרגע חסר לנו מישהו שיעשה את הפעולה שמכריעה משחק כאשר הכול תקוע,למרות שלדעתי לבאלוטלי וסטאריג' יש את הפוטנציאל להיכנס לתוך המשבצת הזו.
בהגנה נראה שחסר תאום שנובע בעיקר מכך שרובה התחלפה ועוד לומדת איך לשחק ביחד. קצת יותר מדאיג שמניולה שהיה באנקר בשנה שעברה נראה שמצטרף לחגיגה ומוסיף לחוסר הביטחון הכללי בחוליה האחורית.

matipool 17 בספטמבר 2014

אריאל – כל מילה בסיכום המשחק . פשוט כל מילה . מדויק וכואב .
מקווה שסטארידג' ואלן יחזרו כבר בשבת הקרובה ונראה את ההרכב ששיחק מול טוטנהאם .

בני תבורי 17 בספטמבר 2014

מתי,
אל תשקיע מאמצים בלהתגעגע לסטארידג', הוא בחוץ לעוד חודש לפחות.

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

סגור על זה, בני? אני חשבתי שזה עניין של שבוע-שבועיים

D! in Obabayern 17 בספטמבר 2014

ועדיין, קצת מוקדם למשבר, לא?

יש בעייה להבקיע אבל אפילו בשנה שעברה בלי לואיס היה קשה להבקיע. בטח כשגם סטארידג' חסר. BR הבקיע שחקנים שאמורים להוסיף מימד של איום מבחוץ, חלוץ שאמור להוסיף איום שונה מול בונקר ובתקווה שידרוג של סטרלינג וקוטיניו – אם זה לא ילך נסבול קשות. כמו שנאמר מעלי – לא קל להחליף שחקן כמו סוארז, למעשה בלתי אפשרי, לכן צריך למצוא דרך חדשה. זה שוב ייקח זמן

אריאל גרייזס 17 בספטמבר 2014

כתבתי – סימנים של משבר..
ואני מסכים איתך לגמרי. זה יקח זמן, צריך להיות סבלניים

זורק מילה 17 בספטמבר 2014

כל אוהדי ליברפול כאן בדיכאון מהקבוצה שלכם… אז אני ממליץ לכם לצפות בשידור החוזר של דורטמונד מול ארסנל ואז תבינו מה זה דיכאון.

8 – 1 לדורטמונד הייתה תוצאה משקפת אתמול.אנחנו מועדון פח אשפה,להגיד שאני מיואש מהקבוצה הזו וגרוע מכך מהמאמן התמהוני שלנו זה אנדרסטייטמנט.

ק. 17 בספטמבר 2014

דורטמונד פשוט תענוג (ועוד בלי רויס)

אחד 17 בספטמבר 2014

רק שארסנל נראו רע מול קבוצה מהטופ של אירופה, באחד המגרשים הכי ביתיים באירופה.
ליברפול נראו רע בבית מול קבוצה אלמונית מבולגריה.

רובי פאולר 17 בספטמבר 2014

אריאל – צודק בכל מילה, אם כי אני חושב שכל הנסיבות מקלות בינתיים (בטח ביום כזה מין מעצבן שקוטיניו קם ראש בקיר ובאלוטלי עומד 83 דקות עם הידיים על המותניים ומחכה למונית) ובליגה חוץ מצ׳לסי שמכסחת נמושות כל הקבוצות בינתיים לא יציבות, עדיין התחושה בלב קצת חמוצה ולא רגועה… נקווה שמשהו יסתדר ומהר בשטף המשחק ובעיקר במשחק הלחץ!!!
מיניולה 5 מנומנם
מאנקיו 6 לא חלם שישחק ככ הרבה, יופי של נחישות בפנדל
לוברן 6 מתקשה להיות עקבי כל המשחק
סאקו 5 פחד כשמתמסרים איתו מאחור
מורנו 6 מהירות ותאקלים רוברטו קרלוס, הגבהות טאלב טוואטחה
גרארד 6 בלתי נלאה
הנדו 5 מאופק מדיי ולא לוחץ מספיק
קוטיניו 4 ראש בקיר אבל לוקאס במקום??? לוקאס???
לאלאנה 4 איטי ומסורבל
סטרלינג 5 הלך לאיבוד באגף
מריו 6 יאללה תתעורר כבר

רון 18 בספטמבר 2014

ליברפול הוכיחה שכן אפשר לשחק טוב העונה אך צריך לחזור לשיטה של שנה שעברה. נכון שבלי סוארז זה בחיים לא יראה אותו הדבר, אבל כבר ראינו מול טוטנהאם שיש אפשרות להראות קצת יותר טוב.
אפשר לחזור לשחק 4-3-3 גם אם סטארידג' פצוע, כי עדיף קישור שלוחץ את היריבה עם אלן והנדו על כל הרכב עם קוטיניו. ועד שללאנה יבין לאן הגיע עדיף את בוריני בחוד.

Comments closed