הניצחון בסאות'המפטון

ניצחון גדול של קבוצה שלומדת תוך כדי תנועה ומתפתחת משבוע לשבוע

איזה כיף זה לראות קבוצה גדלה ומתפתחת מול העיניים שלך. זה עוד לא המוצר המוגמר אבל רואים את השלבים, את הבניה. איפה הקבוצה הזאת ואיפה הקבוצה המהוססת וחסרת הביטחון שראינו בתחילת השנה.

הקרדיט קודם כל לרוג'רס. אני מודה, כשראיתי את ההרכב, ממש לא היה ברור לי מה הוא מנסה לעשות פה. הוא לא יודע שסטרלינג בחוד זה לא יעיל? הוא לא יודע שסטארידג' חייב לפתוח? ואני בכלל רציתי שהוא יפתח עם באלוטלי וסטארידג' ביחד והוא עולה לי בלי חלוץ אמיתי אחד.

אבל רוג'רס הראה שהוא למד דבר או שניים מהמנטור שלו. זה לא היה בדיוק האוטובוס של מוריניו אבל לא רחוק מכך. רוג'רס יודע שסאות'המפטון קבוצה מצוינת, בטח בבית, והוא לא יכול להרשות לעצמו שחקנים על המגרש שלא משתתפים במאמץ ההגנתי ולא לוחצים על הכדור. וגם ברור לו שלסטארידג' אין כרגע ריאות ליותר ממחצית אחת כזאת.

אז הוא מעלה הרכב מהיר שיכול לייצר מתפרצות בשניות ולנצל את השליטה של הסיינטס במרכז המגרש אבל בעיקר כזה שמחויב הגנתית. ראינו היום את כל השחקנים מחויבים להגנה, כמו שלא ראינו אותם פעם אחת שנה שעברה. וברגע שרוג'רס הבין שמרקוביץ' – שנכנס בשמאל כדי להפוך את האגף הזה ליותר מאיים התקפית – הפך לעול בהגנה, הוא ישר שלף אותו.

רוג'רס הבין שהוא לא יכול השנה לכבוש בצרורות ודאג להפוך את הקבוצה הזאת להרבה יותר דומה לצ'לסי במשחקי חוץ קשים מאשר לליברפול שראינו שנה שעברה. זה אולי לא היה יפה לעין, אבל זאת בדיוק ההתפתחות שנדרשת מסוג הקבוצה הזאת. מה שרוג'רס יודע זה שיש לו מספיק שחקנים בחלק הקדמי שעם הברקה אחת (קוטיניו – גול גדול אבל רואים את העייפות אצלו) או ניצול טעות הגנתית אחת (הגול השני – שתי טעויות, למעשה) מסוגלים להכריע משחק.

חוץ מזה, מגיע שאפו עצום לשלישייה האחורית. צ'אן, למרות העייפות, החליף צד לשמאל ולמעט טעות בודדת בתחילת המשחק היה מצוין וחיפה יפה מאוד על מרקו. ללוברן אמנםברח השחקן פעם אחת (בהצלה של מיניולה על סף הרחבה. זוכרים מה אמרתי שנה שעברה? הכי טוב בפריימרליג כרגע) אבל סך הכל היה סולידי מאוד, בטח בשביל שחקן שלא פתח מעל חודשיים. ומעל כולם – סקרטל המושמץ, שפשוט סגר את האמצע בצורה הרמטית, לדעתי נגח בכדור איזה 500 פעם והיה הטוב במגרש.

martin-skrtel-liverpool-manchester-united-premier-league_3001715

החשש היחיד שלי – שהעומס יכריע אותנו. סאקו כבר נפצע וזה נראה שהפציעה רק מחכה לקרות לקוטיניו וצ'אן, שעובדים הרבה יותר מדי קשה.

שלוש נקודות ממקום שלישי, שתי נקודות מהיונייטד במקום רביעי, יאללה, תביאו את הסיטי!

סוונסי. שידור מרגיז יותר מהפסד
הנקודות שהושגו מול סנדרלנד

67 Comments

בני תבורי 22 בפברואר 2015

מרקו הוחלף כי נפצע לקראת סוף המחצית. מיניולה אכן נפלא ואלן איש המשחק שלנו היום. סטרלינג היה חייב להבקיע כי חוץ מזה לא עשה כלום.

matipool 23 בפברואר 2015

אלן איש המשחק ?!
מיניולה וסקרטל הרבה מעל כולם .

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

כשאני שם שחקן בתמונה, מדובר באיש המשחק. יש לכם ספק?

משה 23 בפברואר 2015

אני עם בני, אלן היה מס׳ 1 אתמול.

רועי 22 בפברואר 2015

מרטין אצלי במדף המועדפים כבר שנים רהות.
ההכנסה של לוברן וגונסון בדיוק בגלל.העומס. הוא חייב לתת מנוחה לשחקנים.
סוף סוף ניצחון מכוער שהיה בו יותר אופי מיופי.

משחק ההגנה השתפר פלאים.
לפי אחד הפרשנים האנגלים למעלה מ ו7 שעות מאז המשחק אצל החלאות לא ספגנו שער חוץ.
הסיפסול של מיניולה עשה לו ולנו רק טוב.
פתאום יש לנו שוער בשער.

D! פה 22 בפברואר 2015

זה לא רק השוער שהשתנה מאז.

D! פה 22 בפברואר 2015

ג'ונסון (שנםצע כבר בחצי הראשון והחולף בטורה), סקרטל, לוברן ומורנו פתחו אז.

זו היתה קבוצה אחרת לגמרי מזו של היום.

וגם ככה דה-חאה הציל אותם.

אוהד 22 בפברואר 2015

חמישה משחקי חוץ רצופים בלי לספוג, פעם ראשונה מאז 1985.

Gil - Zimbabwe 22 בפברואר 2015

למה לקלל? לא מכובד!!

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2015

כן, גם אני לא אוהב את השפה הזאת. אפשר לחשוב שאנשים גדלו פה על גדות המרסי שהם משתמשים בכינויים כאלו

אבי גלברט 23 בפברואר 2015

מרסי לא ,יותר על גדות השורק או הירקון . אם זה מפריע לא השתמש . אממה ,יש לי בעיה לא יכול להגיד את השם של הקבוצה הזאת . ככה אני ,אחד הבאגים שלי . תמצאו לי שם אחר שיתאר כמה אני שונא אותם והתפשר …

D! פה 23 בפברואר 2015

השכנים של הקטארים?

באבא ימים 23 בפברואר 2015

עמיחי שלו קרא להם הוורודים. אלפסי קרא להם פ.צ. לנקשייר

באבא ימים 23 בפברואר 2015

עמיחי גם קרא להם השרימפסים.

אבי גלברט 23 בפברואר 2015

יאלה ורודים זה סביר . תבינו אני בן 55 תיכף(מה לעשות ) אחי בן 53 . אותה אמא בוודאות ……אני אדום הדוק והוא ורוד שרוף . מדובר אל יריבות מרה מרה של עשרות שנים עוד מהימים שהליגה היתה מתחילה בשאלה אוקי, ליברפול ראשונה מי תסיים שניה ….מהימים שאמלין יוז היה עובד על חלק גוף עליון במשקולות שיהיה לו כח להרים 3 גביעים בשנה …והם היו בליגה שניה !!

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

בקיצור, אתה קורא לאחיך חלאה.. :-)

אבי גלברט 23 בפברואר 2015

בן —– אני לא יכול ….. . חחח…בא נאמר שיש המון המון פולקלור סביב הסיפור .

D! פה 22 בפברואר 2015

סוג של מסכים.
צד שמאל הייתה תאונה שמחכה להתרחש עם שני שחקנים שמנסים לתקל ברגל ההפוכה. טוב שרודג'רס תיקן את זה.
אם כי זה היה עשוי להיות מאוחר מדי. אצל שופט אחר אנחנו לפחות עם פנדל אחד. המון החלטות גבוליות היו לשופט לקבל. המון.

המחצית השניה היתה טובה ויותר והייתי אומר מילה טובה לBR על החילופים אבל הוא הכניס את גלן. אלוהים. כמה כיף לגלות ששכחת איך הוא נראה ושהוא בכלל אופציה איפשהו.

הכניסה של מורנו שינתה את התמונה וייצבה את המשחק. אישית אני חושב שלוברן, בעיקר בחצי הראשון, היה רע, חסר ביטחון ולא רחוק מטעות של שער אבל ניחא.
אהבתי את הפתיחה עם מרקוביץ בשמאל ואהבתי יותר את זה שקוטיניו עשה את זה כבר בדקה השלישית. אחרי שעברנו את רבע השעה הראשונה בשלום היה יותר קל.

חייבים בחמישי לתת לצ'אן וקוטיניו לנוח. חייבים! אני מקווה שזה הסיבה שגלן עלה. ואם גם סאקו פצוע אז בכלל עדיף לשחק בחמישי עם שני מגינים ולתת לו להמשיך לנוח.

משה 22 בפברואר 2015

זה מתקזז עם הפנדל במיליון אחוז שלא קיבלנו.

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2015

אני שונא ששופטים מנהלים חשבונות. חרא של שיפוט לשני הכיוונים

אבי גלברט 23 בפברואר 2015

לגמרי .חשבונאות נטו .

D! פה 22 בפברואר 2015

הפנדל שלנו כמו שהנרי אמר וקרא די הסכים איתו – לא כזה פנדל, בטח לא במאה אחוז.

אני נוטה להסכים איתם.

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2015

על סטרלינג? אין ספק בכלל שהיה פנדל. אבל היה צריך להיות גם עם העבירה של אלן. לא בטוח לגבי מה שהיה בדקה הראשונה של המשחק – היה שם מגע קל והכדור כבר ברח. היד של לוברן היא בחיים לא פנדל – בשביל פנדל חייב להיות מגע מכוון ופה זה סתם ניתז מהגוף אל היד

D! פה 22 בפברואר 2015

מאחר והבלם לקח קודם את הכדור עם הרגל ורק נסחף לאחר מכן וסחב גם את סטרלינג.

אני מודה שרק בפעם החמישית שיניתי את דעתי והצטרפתי אליהם אבל ככה זה נראה.

משה 22 בפברואר 2015

גם אם סטרלינג יגיד אחרת אני לא אסכים, כמו שאמר איווניר "כשהמציאו את הפנדל חשבו על מה שהיה פה" (או משהו בסגנון…).

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2015

זה לא משנה אם הוא נגע בכדור קודם, לסטרלינג היה סיכוי להשתלט עליו גם אחרי הנגיעה אם לא הפיל אותו. באמת שאין יותר פנדל מזה

D! פה 22 בפברואר 2015

אז לא נסכים בעניין.

(ורק בשביל להסכים עם קרא והנרי ולא עם איווניר הייתי בוחר בזה)

אוהד 22 בפברואר 2015

גם להם מותר לטעות.
הם גם אמרו שלבלם לא היתה ברירה ברגע שהוא עשה את הגליץ והוא לא יכול היה לעצור… אז אל תעשה גליץ בכזה מזג אוויר.

אריאל גרייזס 22 בפברואר 2015

מי שמע את איווניר, זה שבע בערב ויש לי שלושה בנים..

משה 22 בפברואר 2015

קורה ששומעים את איווניר (וגם לי יש 3 ילדים קטנים…). אני לא גאה בזה אבל שמעתי.

matipool 23 בפברואר 2015

אריאל – כבוד איך הצלחת עם 3 ילדים קטנים בשעה כזו קריטית לראות את המשחק בצורה שתוכל גם לכתוב פוסט עליו .
אני רק עם ילד אחד קטן שדרש לשחק במקביל מונופול צעיר ומחבואים ( האישה עבדה ) שצריך לדאוג לו גם לאוכל והיה לא פשוט .

רובי פאולר 23 בפברואר 2015

להקליט ביס מקס ולהתאפק עם להתעדכן עד הלילה… אין ברירה אחרת!

אבי גלברט 22 בפברואר 2015

שקרטל ,שקרטל ,שקרטל ,יותר נוער היטלר מחסמבה ,חסמבה ,חסמבה אבל צריך מפלצת יעילה כזאת בהגנה . משחק לא משהו שלנו אבל יעיל ,יעיל . גם מרקוביץ וגם לאלנה לא מחוברים לכלום . משחק שני של לאלנה שהוא מסתובב כמו סהרורי . כתבתי לבן שלי במחצית סמס,מורנו במקום מרקוביץ וסטארידג' במקום לאלנה כדי להכות אותם סופית . החילוף הבא היה צריך להיות באלוטאלי במקום סטרלינג כדי שינוח . אייב היה עייף מאד זה נכון אבל לשמור על סטרלינג כרגע יותר חשוב . קוטיניו זה וואו ! הבחור כנראה יותר חזק ממה שאנחנו חושבים . איזה גול איזה חוכמה . הבחור על אדי הדלק האחרונים כבר שבועיים אבל עדין המוח האולטימטיבי לא יעזור כלום . מיניולה תענוג . אריאל אני מקווה שפלגריני לא קורה דה באזר ,בכושר של סיטי היום לא כדאי להתגרות יותר מידי .זה נכון שלא הפסדנו מאז החלאות אבל סיטי משוכה מאד קשה שבאה לנו אחרי רצף עמוס מאד . נקווה לטוב .

martzianno 22 בפברואר 2015

אני רק שאלה (אמיתית):
לא אוהד ליברפול ולא רואה משחקים (רק תקצירים), אבל כן קורא את הפוסטים שלך וכל פעם עולה עניין העייפות.
מה נהיה?
ידעתם שאתם הולכים לשחק באירופה, למה זה קורה ברמות האלה?

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

בעיקר מאמן לא מנוסה שרוצה להצליח בכל החזיתות וכמה שחקנים שאו נפצעו או היו צריכים להיות מסופסלים.
דרך אגב, גם שנה שעברה העומס הוא זה שהרג אותנו בסוף, לדעתי. אם יש משהו שרוג'רס עוד לא למד זה לנהל סגל. הוא ילמד, בדרך הקלה או הקשה.

משה 23 בפברואר 2015

והכשלון בהתחלה עם שחקנים כמו באלוטלי ולוברן הוציא אותם מהרוטציה כמעט לחלוטין עד לשבועיים האחרונים.

זה משנה 23 בפברואר 2015

עניין העייפות הוא דוקא די ברור. מתוך ששת שחקני האמצע הפוטנציאליים – הנדרסון, לוקאס, אלן, סטיבי, ג'אן וגיבוי של רוסיטר, שלושה פצועים ואחד משחק בתפקיד אחר ומצטיין בו. במקביל, בעמדות הקדמיות, לאלאנה וסטרלינג חוזרים מפציעה קצרה, סטארידג' חוזר מפציעה ארוכה, ובאלוטלי לא אפקטיבי לבד בחוד. מתחילת העונה לא היה לדעתי שבוע אחד שבו כל הסגל עמד לרשות המאמן. הדבר יצר עומס רב על חלק גדול מהשחקנים, ובראשם כרגע קוטיניו והנדרסון. מה גם שזו לא הטקטיקה שעליה תוכנן הסגל הקיים.
רודג'רס מפגין שמרנות כאשר מדובר בשינוי של מה שעובד היטב, קרי, שלושה בלמים, שני שחקני אגף מהירים, ושלישיה קדמית ורסטילית וזריזה, ובצדק מבחינתו. כל משחק קובע.
אשמח לראות חזרה הדרגתית לשני חלוצים על חשבון אחד משחקני הקישור ההתקפי, כך שלקוטיניו תהיה הזדמנות לנוח. עדיף שזה יקרה באיסטנבול.

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

האמת היא שלרוג'רס יש השנה מגוון הרבה יותר גדול לשחק איתו מאשר שנה שעברה. גם אם קוטיניו ייפצע עכשיו, חלילה, אז אתה מעלה את לאלנה או סטרלינג במקומו. גם זה שסאקו נפצע, למשל, לא פוגע יותר מדי ביכולת של השלישיה האחורית. מרקו נפצע? יש אייב.
לכן לדעתי הרכש שעשו בתחילת השנה היה מעולה. המון המון עומק. המקום העיקרי שאין בו עומק ובגללו נדפקנו בתחילת השנה זה חלוץ.
בכל מקרה, אין כזה דבר מאמן שעומד לרשותו סגל מלא, בכל קבוצת פריימרליג. ככה זה

D! פה 23 בפברואר 2015

שניכם צודקים
אין ספק שהסגל יותר מגוון ושהרכש מתחיל להצדיק את עצמו (שזה טוב, כמדומני שבעונה הקודמת הרכש היה קטסטרופלי).

זה גם נכון שלאף קבוצה אף פעם אין סגל מלא.
מצד שני, הסגל לא נבנה לסגנון הזה (אף כי בעמדות מסויימות באמת ניתן לעשות שינויים רבים, בעיקר בחלק הקדמי) ו-BR שוב שמרן. הוא התעקש בתחילת העונה ונכשל, עשה שינוי דרסטי (כמעט מאוחר מדי), הרוויח בענק ועכשיו שוב מתקשה לשנות ולעשות התאמות, טקטיות או פרסונליות.

זה משנה 23 בפברואר 2015

אריאל, הרכש היה טוב מאוד, אין ויכוח. ולכן ההשוואה לשנה שעברה לא רלוונטי כ"כ בעיניי. ועדיין, אם קוטיניו חלילה נפצע, אז לאלאנה יכול למלא את מקומו, אבל לטווח הארוך, אין לנו מספיק עומק כדי לשחק בשיטה הזו, בהנחה שמצב הסגל זהה. נאלץ לעבור לשני חלוצים.
חוץ מזה, החיסרון של סאקו בלט אתמול במיוחד. הוא כמעט ולא מוסר אחורה לשוער, הכדור יוצא ממנו כמעט תמיד קדימה. אתמול שלושת הבלמים מסרו אחורה יותר מדי פעמים.

Kirma Der Faux 23 בפברואר 2015

אני חושב שלכל הקבוצות קשה לעשות רוטציות משמעותיות בצורה חלקה, וכמובן שגם קשה לשמור על רמות אנרגיה גבוהות בקצב של שני משחקים אינטנסיבים בשבוע, ורמת האנרגיה העדיפה של הסיינטס במשחק היום נבעה גם מהמשחק של חמישי. גם ריאל, ברסה, באיירן, צ'לסי וסיטי עם הסגלים המפלצתיים שלהן חוות עליות וירידות ברמה באופן די קבוע בשלבים האלה של העונה.
בשלב הזה בעונה שעברה כבר עברנו למשחק אחד בשבוע, בלי אירופה ואחרי שעפנו די מוקדם מהגביעים, מה שעזר לריצה המטורפת של 13 ניצחונות רצופים.
אני חושב שרודג'רס השתמש היום ברוטציה הדרגתית לא רעה, כשנתן לסטארידג' ומורנו קצת אוויר, ולא סיכן את סאקו (לא יודע אם היתה ברירה).

D! פה 22 בפברואר 2015

אני לא אריאל
אבל
אני חושב שזה שילוב של סגל מאד צעיר עם מאמן שעדיין לא מצליח לנהל סגל רחב כפי הנדרש. בעונה שעברה הוא מצא לו את ה13-14 לפעמים 15 שחקנים שלו והעונה אף כי הסגל תיאורטית יותר רחב יש המון פציעות.
כרגע למשל סטיבי, סאקו, פלאנגן, ולוקאס פצועים (גם בראד ג'ונס, השוער השני). זה שניים שלושה שחקני הרכב סגל. סטארידג' רק חזר מפציעה(ות) ארוכה.
אני חושב שגם בגלל הפתיחה הגרועה של העונה הוא קצת חושש לתת להרכבים משניים לרוץ בגביעים השונים. אולי יש לחץ מלמעלה להביא איזשהו תואר.
בעונה שעברה היו לנו כמדומני 45 משחקים. היום היה ה-42 לעונה הזו.

אסף THE KOP 23 בפברואר 2015

אחרי מחזור מעולה כמו האחרון כל מה שנשאר זה להתרווח בספה ולשמוע שיר מעולה

https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ

ran 23 בפברואר 2015

יהיה נכון לומר שלסאוהתהמפון הגיע יותר
ורק מזל מנע מהמשחק הזה להיגמר בתוצאה הפוכה.
לא זכור לי משחק שסיימנו אותו עם יכולת הבקעה של סטטיסטיקות עונשין בכדורסל,
שני השחקנים הטובים ביותר לא משמעותיים אבל מבקיעים כ״א שער והגנה שחוגגים עליה.
ווניאמה התיש את קוטיניו והציוות בהגנה של לוברן עם צ׳אן, הקרנבל באגף של קליין על מרקוביץ עוררו אימה.
אלן ואייב היחידים שהגיעו במחצית הראשונה למשחק והאחרון נראה כדבר הכי טוב שייצא מהעונה הזו במידה ולא נסיים בין 4 הראשונות.
וכמובן מיניולה, לא יודע לומר אם הוא הטוב ביותר בפריימרליג אבל בכושרו הנוכחי הוא הגורם שהופך את שיטת שלושת הבלמים לאפשרית.
הכי חשוב, הבטן אומרת שאתמול היה נצחון משנה עונה.

גל 23 בפברואר 2015

מסכים עם רוב מה שנכתב, אבל אריאל באמת לכתוב שמיניולה הכי טוב בפרמיירליג היום זה מגוחך עם הכושר של דה חאה

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

למיניולה יש יותר רשתות נקיות העונה מדה חאה או קורטואה. הוא לא ספג חמישה משחקי חוץ רצופים. השער כרגע נעול לגמרי.
אם היית מדבר על כלל העונה, אין ספק שהוא לא מהווה תחרות, אבל בחודשיים האחרונים? הוא בטח לא נופל מדה חאה.

גל 23 בפברואר 2015

לא יודע, קשה לי להסכים עם זה למרות הנתונים הסטטיסטים.
כמה שההגנה של ליברפול גרועה(והיא נוראית), ההגנה של יונייטד לא פחות גרועה ואם לא דה חאה היינו עכשיו עם פי 2 יותר ספיגות בערך.

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

באופן כללי אתה צודק אבל במשחקים האחרונים ההגנה של יונייטד התייצבה וזה לא שדה חאה הציל אותם או משהו. לעומת זאת מיניולה הביא לנו משהו כמו 6 נקודות בשבועות האחרונים. הוא בכושר פנטסטי ולא מזכיר בכלל את השוער של תחילת העונה. הדרך שבה הוא יוצא לכדורי גובה – בחיים לא הייתי מנחש שזה הוא

באבא ימים 23 בפברואר 2015

אני אפילו לא בטוח שמיניולה טוב מלוריס.

שאלה: מישהו עדיין חושב שליברפול טובה יותר עם ג׳רארד?

זה משנה 23 בפברואר 2015

אפלו לא ג'רארד.

משה 23 בפברואר 2015

הוא טוב מלוריס שהוא בעיני שוער אוברייטד, אני לא זוכר ממנו אפילו משחק אחד שבו הוא הביא נקודות על גבו.

matipool 23 בפברואר 2015

אריאל – אני לא כל כך מסכים עם הפוסט הפעם .
המשחק הזה עשה לי דז'ה וו רע לתחילת העונה . אני כן חושב שההרכב היה מוזר ולא טוב .
היה לנו מזל גדול עם השער האדיר של קוטיניו בפתיחה . לא ברור לי איך יצאנו עם התוצאה הזו ואיך לא ספגנו שערים .
מיניולה בכושר שיא בתקופה האחרונה . מדהים השינוי אצלו .

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

ההרכב היה מוזר על פניו, אבל היה נכון מאוד בהתחשב במיקום, ביריבה, במזג האוויר ובמצב הבריאותי של סטארידג'.

Kirma Der Faux 23 בפברואר 2015

מסכים איתך לגמרי לגבי התחושה שיצאנו עם התוצאה הזאת בנס, ממש כמו במשחק הראשון של העונה.
חייב להגיד כמה מילים טובות על סוטון ששיחקו נהדר, ובדיוק בצורה שאני הכי נהנה כשאנחנו משחקים, זורמים, שוטפים, לא מפסיקים לרוץ וללחוץ, לא מפחדים. קבוצה תענוג. בהחלט הקבוצה שאני הכי מקנא במה שיש לה. מזל שהם גם לא הצליחו להבקיע, ועשו שטות אחת בהגנה שסגרה את המשחק.

גם בשיקטש אגב הם לא איזה נמושות, וראויים ליותר כבוד ממה שנותנים להם בכל מקום שאני קורא. העונה במוקדמות האלופות הפסידו לארסנל על חודו של שער, ובבתים של הליגה האירופית ניצחו את טוטנהאם בבית ועשו תיקו חוץ.

אריאל גרייזס 23 בפברואר 2015

בשיקטאש טובים מאוד ואני לא אתפלא אם הם ידיחו אותנו (גם לא נורא אצטער, לומר את האמת). גם סוטון קבוצה מצוינת אבל נאיבית משהו. עם כל השליטה שלהם הם הגיעו למעט מאוד מצבים אמיתיים. מאוד הזכיר את ההפסד שלנו לצ'לסי בבית שנה שעברה. ונחמד לראות לשם שינוי שלא אנחנו הנאיביים

Kirma Der Faux 23 בפברואר 2015

אני דוקא חושב שהגביע הזה הוא מטרה חשובה.
בסופו של דבר השאיפה היא לזכות במשהו, ובליגה כנראה שכבר לא נזכה השנה.
אני מסרב לראות בלסיים במקום רביעי כמטרה, אבל אם כבר משווים אז מזכייה במיקי מאוס האירופאי מגיעים לצ'מפיונס.
אם אנחנו מסתכלים על אתלטיקו כמודל להישגיות יתר, נראה לי שאחת מזריקות הביטחון שהם קיבלו בדרך היתה הזכייה בגביע הזה.

אריאל גרייזס 24 בפברואר 2015

מטרה חשובה, כן. מטרה ריאלית – הרבה פחות. יהיה יותר קל במצבנו להגיע לצ'מפיונס דרך הליגה מאשר דרך הגביע הזה שידרוש מאיתנו הרבה מאוד משאבים. אנחנו שתי נקודות ממקום רביעי כרגע בליגה, זה ממש קרוב (בטח כשיונייטד עוד צריכה להגיע אלינו הביתה). האירופה ליג זה ממש רחוק

באבא ימים 24 בפברואר 2015

זה מעניין כי אחת המטרות שרוג'רס פומבית הגדיר לעצמו היא לזכות בתואר. כל תואר.

אריאל גרייזס 24 בפברואר 2015

הגביע מטרה ריאלית בהרבה והוא מרחק שלושה ניצחונות.

Kirma Der Faux 25 בפברואר 2015

סליחה על המניפסט בפוסט בעמוד השני באתר אבל התגובה שלך הביאה אותי להארה חשובה.

אני מסכים איתך לגבי המשאבים שיידרשו, אבל לא יהיה קל, זה רחוק ולא ריאלי?
האין אלה אותם הדברים בדיוק שהופכים זכיה למרגשת?
הגביע הזה הוא מבחן סיבולת יותר מאשר מבחן איכות. משתתפות בו הרבה קבוצות ברמה שלנו, אבל אף קבוצה שנגיע מולה כאנדרדוג מובהק. הבעיה שהוא צפוף, עמוס במשחקים ומשוחק ביום חמישי שתקוע כמו קוץ בתחת (בעיקר השבוע שמשחקים בשמונה, אין לי מושג איך אני מתרץ את ההברזה מכל הליך ההשכבה, או משכנע שילדים צריכים להיות במיטה בשבע וחצי).

והנה ההארה:
הגיע הזמן שנתעמת עם הפיל הלבן הגדול שבחדר, העלבון הכואב ביותר שמוטח בנו. הלוזריות.
מבחינתי הגדרת הלוזריות היא לא ההחלקה ההיא של ג'רארד, או נאום העובדות של בניטס. מבחינתי לוזריות היא המנעות ממאבק על תואר כי הוא קשה מדי. כי הוא ייפגע בסיכוי שלנו לזכות בתואר הקבוצה הרביעית בטיבה באנגליה.
כשאתה רץ בכל הכח כתף אל כתף עד קו הסיום מול קבוצות עם משאבים עדיפים ובסוף מסיים שני, אתה לא לוזר. כשאתה אומר "עדיף שלא נעלה שלב בצ'מפיונס כי רק נביך את עצמנו מול הגדולות" אתה עונה מבחינתי בדיוק להגדרה.
אם לחזור לדוגמא הקודמת שלי, מה שהפך את אתלטיקו מ"לוזרית" לאובר אצ'יברית, זה בדיוק העבודה הקשה וההדרגתית שאנחנו רואים אצלנו בצירוף מאבקים מאתגרים ובסופם זכייה בתואר. בדיוק אותו תואר לא זוהר עליו אנחנו צריכים לדעתי להיאבק עם כל מה שיש לנו. ולא, אני לא אומר שצריך "לשמור" שחקנים לגביע אירופה, רק להשתמש ברוטציה עדינה ולתת הכל גם פה וגם שם.

D! פה 25 בפברואר 2015

קירמה,
אתה צודק בהכל.
השאלה היא האם אתה מוכן לשים הכל על ברולטה או מעדיף לבחור מקום אחד בו יש לך יותר סיכוי להצליח.

אני חושב שאנחנו מסוגלים להפתיע (כן, זו המילה) וללכת עד הסוף באירופה, כי זה מפעל גביע בסופו של יום (אף ש-BR הוא לא בניטז). אבל אני חושש שאנחנו עדיין לא שם.
האם אנחנו טובים מאתלטיקו, רומא ונאפולי? האם אנחנו יותר בשלים מהם? ספורטינג, וולפסבורג? זניט? לא יודע, לא בטוח בכלל.
האם אנחנו יכולים לסיים בין ארבע הראשונות בליגה, כן! לדעתי. וזה בעצמו לא הרבה יותר קל. נכון, זה לא בוסט לווינריות של השחקנים והמועדון כמו להניף גביע אחרי מאבק מפרך אבל זה קשה באותה המידה, כמעט.

ולטעמי החזרה לליגת האלופות חשובה יותר מהזכייה בגביע. עדיין. אתה יודע מה? אני חושב שגם עדיף לעשות את זה מהליגה שאז הצעד הטבעי הבא יהיה, שוב, התמודדות על האליפות. העונה שעברה, גם לפי רודג'רס, הגיע מוקדם מהצפוי. זה נהדר אבל זו לא הדרך הנכונה לגדול (אפרופו קילומטר של מילים פה באתר על הדרך הנכונה של ה. ירושלים).

kirma der faux 25 בפברואר 2015

D!, אני אשמח לגלות האם אנחנו טובים יותר מהקבוצות שציינת. זה מה שמעניין במפעל הזה לדעתי, שכרגע הוא בדיוק הרמה שלנו. לדעתי מול אף אחת מהקבוצות שבמפעל לא נגיע כאנדרדוג מובהק, אבל בהחלט לא מובן מאליו שאנחנו עדיפים.

קראתי לפני שנה שנתיים ציטוט של אדי איזרד שקנה את הקבוצה שהוא אוהד מאחת הליגות הנמוכות ואמר משהו כמו:
"כמו כל אוהד אני מצפה מהקבוצה שלי להיות הטובה ביותר ולנצח בכל משחק".
אז יאללה גביע מיקי מאוס האירופאי, גביע המקום הרביעי, וגביע הFA, להסתער!

D! פה 25 בפברואר 2015

קודם כל אני מוחה!

אם כבר אז גביע המקום השלישי.

דבר שני, גם אני אוהד ואני שמח להיות אוהד, אני מצפה מהמאמן לא להיות אוהד אלא לראות את הדברים לטווח ארוך.

אם הוא חושב שלטווח ארוך עדיף לנו להחליט שאנחנו הולכים על כל התארים גם אם בהווה הקרוב זה יעלה לנו זה לגטימי ביותר בעיני. אני רק לא מסכים.

D! פה 23 בפברואר 2015

מתי, היה משחק קשה ולא קל לצפייה. בעונה ארוכה כלכך צריך לנצח גם משחקים כאלה. אם זה יופיע שוב זה צריך להדאיג. לטעמי המחצית השנייה היתה יותר טובה ככה שאני אופטימי עדיין.

רובי פאולר 23 בפברואר 2015

מיניולה 7 יופי!
ג׳אן 6 עייף
סקרטל 8 בולדוזר
לוברן 6 בסהכ וביחס אליו היה בסדר, גם זה שברנדן סומך עליו במשחק כזה מול קהל שהציק לו ייתן לו ביטחון
מרקו 5 חגגו עליו בהגנה
אייב 6 חייב לשפר את קבלת ההחלטות
הנדו 6 עייף מאוד
קוטיניו 6 עייף לאללה
לאלאנה 5 גורנישט

רובי פאולר 23 בפברואר 2015

אלן 6 נו שוין
סטרלינג 5 קשה לו לבד וזה לא חדש… היה מקום לפתוח עם עוד חלוץ (אפילו אחד העגלונים או בוריני) במקום לאלאנה שהיה מיותר

D! פה 25 בפברואר 2015

רובי, אפילו הציונים שלך התחילו להתעייף!

Comments closed