דברים שחשבתי על גמר הצ'מפיונס בזמן שרצתי

על המורשת של רונאלדו, הכדורגל העולמי ההרוס ולמה ריאל מזכירה לי את הילד הקטן שלי

1. שמעתי הרבה מדברים על כך שזאת שנה שלישית ברציפות שמגיעה לגמר קבוצה "מפתיעה", מה שמראה על חוזק המפעל הזה. ובכן, אני מעדיף להתמקד בנתון הזה – בשלוש השנים האחרונות, שלושת הגדולות בכדורגל העולמי (באיירן, ריאל ובארסה, למקרה שזה לא היה ברור) עם מאזן של 8 מתוך 9 הופעות אפשריות בחצי הגמר. וגם האחד הבודד הזה הוא כי בארסה נתקלה ביריבה באמת חזקה שנה שעברה כבר ברבע, אף היא מספרד.

יותר מזה, אם התחזיות המוקדמות ייתגשמו, הרי ששלושת הגדולות ישלימו השנה סוויפ של התואר, 3 מ-3 בשלוש השנים האחרונות. מדובר במועדון סגור לכל דבר. אין כניסה לזרים. ואם מישהו חושב שליגה אירופית אמיתית תשנה את המצב הזה, אז הוא חי באשליות. אם כבר, נקבל קרב משולש בצמרת בעוד שאר "הגדולות" של אירופה משתרכות מאחור. והפער הזה רק הולך וגדל.

2. ואם יש משהו שבאמת עצוב בכל העסק הזה הוא שאתמול שמעתי מהרבה אנשים, שאולי הם לא עכברי כדורגל אבל בהחלט עוקבים, קולות קשים של אכזבה על זה שאין גמר צ'מפיונס "מעניין". כאילו משחק של בארסה עם אחת מקבוצות הפאר הגדולות של היבשת, אלופת איטליה זה ארבע שנים, הוא "חסר עניין".

3. שני גמרים נגד איטלקיות שיחקה נבחרת החלומות של ברצלונה בשנות התשעים. את הראשון, עם הגול של קומאן בהארכה על סמפדוריה, אני זוכר כמו היום. אבל דווקא זה השני, נגד מילאן, הוא זה שמזכיר לי יותר את המצב הנוכחי. בארסה הגיעה אז כאלופה הגאה, הדרים טים, וכולם ציפו שתפרק את מילאן בגמר. הם חטפו רביעיה. אני לא אתפלא אם בארסה הזאת, די בדומה ליריבתה לכתר הספרדי, תגיע קצת עם הראש בעננים לגמר בעוד כמה שבועות. ויובה, יובה יש לה גאווה.

4. שני תארים גדולים בשש שנים. אליפות ספרד אחת ואליפות אירופה אחת, שגם היא הושגה במזל גדול מגול בדקה התשעים (מה שלא הפריע לו לחגוג גול חסר חשיבות בהארכה כאילו הוא ניצח את המשחק) זה המאזן שיש לרונאלדו להראות בריאל מדריד.

ואנחנו לא מדברים פה על קבוצה שלא נתנה לו את הכלים. שחקנים במיליונים הביאו לידו. את המאמנים הכי טובים בעולם הביאו לו. (במאמר מוסגר, התירוץ המגוחך, תסלחו לי, של "מודריץ' היה פצוע" הוא באמת פתטי. באמת? קבוצה של מיליארד דולר נפגעת עד כדי כך מפציעה של שחקן, שרוב האוהדים לא היו שמים בחמישיה של השחקנים הכי טובים של הקבוצה?). זוכרים שהיתה תקופה שאמרו שמסי לא מגיע למשחקים גדולים? ובכן, עם כל הכבוד לטעויות של בייל (עוד שניה עליו) ולהצבה הבעייתית של ראמוס – רונאלדו בריאל כדי להביא תארים. רונאלדו אתמול, בדיוק כמו בגמר הצ'מפיונס שנה שעברה, בדיוק כמו במשחק המכריע מול בארסה העונה ובדיוק כמו בהרבה מאוד מקרים אחרים, פשוט נעלם.

אני חושב ששאלת השחקן הטוב בדורו, בדיוק כמו מקרה מאנינג ובריידי (הא, ראיתם מה עשיתי פה?) יכולה לנוח בשקט עכשיו. העיקר שרונאלדו בוכה כשנותנים לו פרס אישי חסר משמעות או עומד מלא בפוזה לפני עוד בעיטת עונשין שהוא מעיף מעל לשער.

ronaldo

5. אם הייתי צריך לשים על זה סיכויים, הייתי מהמר ש-70% סיכוי שגארת' בייל ישחק במנצ'סטר יונייטד שנה הבאה. עוד 10% הייתי שם על קבוצה אחרת (מילאן עם הבעלים החדש? רכישה גדולה של הסיטי?). הקהל בריאל הוא זה שקובע מה קורה במועדון ודי ברור שהוולשי עשה את שלו, הוולשי יכול ללכת. ההופעה שלו בשני חצאי הגמר הללו, יחד עם הביצועים שלו במרבית העונה הם מספיק בשביל שהקהל של ריאל יניף את האצבע כלפי מטה, כמו קיסר בזירה, וישלח את האיש לאריות הרעבים.

6. הבן הקטן שלי, יש לו חיבה למשחק עם הדלת של הבית. כל פעם הוא משחק איתה ואני מזהיר אותו שבסוף זה ייסגר לו על האצבע וזה מאוד יכאב. בשבת שעברה, הוא שיחק עם הדלת והיא נסגרה לו על הבוהן ושלחה אותנו לקופת חולים עם ילד מדמם. אמרתי לו – אתה רואה, עכשיו למדת את הלקח!

יום אחר כך אני רואה אותו משחק שוב עם הדלת.

ובכן, מוראטה מנצח את ריאל, צ'אבי אלונסו חסר במרכז המגרש, אתם חושבים שריאל תלמד את הלקח ותפסיק לקנות שחקנים שימכרו חולצות על חשבון שחקני מועדון טובים? אני מהמר שגם עונה הבאה נראה אותם משחקים עם הדלת.

7. ובינתיים, יובה שולטת בליגה האיטלקית ומגיעה לגמר הצ'מפיונס עם קבוצה שהיא בנתה משאריות שאחרים לא רצו. מילאן ויתרה על פירלו, יונייטד על פוגבה, הסיטי (ולפניה יונייטד) על טבס, ריאל על מוראטה. ככה בונים קבוצה.

8. רק שלא נקבל שחזור של הגמר האחרון שיובה שיחקה בו.

כשלון
גם בכר עוזב

170 Comments

מאירי 14 במאי 2015

א. תענוג, בעיקר הפיסקה על רונאלדו, כמה סימבולי שהתמונה המייצגת שלו מהמשחק, התמונה בה הוא עם פרצוף כמעט בוכה על קורת השער, באה אחרי החטאה אישית שלו כשהקבוצה באותו זמן היתה בסיטואציה של לעלות שלב.

ב. או שאתה רץ ממש הרבה או שאתה חושב די מהר. (בחר מהי המחמאה העדיפה עליך).

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

יונייטד לא ויתרה על פוגבה, כמה פעמים אפשר לא לדייק בעובדות?
מה הבעיה לבדוק טיפל'ה ולפני שכותבים טעויות?

יונייטד הציעה לפוגבה חוזה, חוזה יפה לילד שהיה אז שחקן מילואים ועם בסך הכל 7 הופעות (לא מרשימות בכלל) במדי הקבוצה הראשונה.
פוגבה היה חסר סבלנות לגבי כמות ההזדמנויות שפרגי העניק לו בקבוצה הראשונה (הוא קשקש על זה שהיה משחק אחד ספציפי שבו היה בטוח שישחק אבל פרגי העדיף את רפאל בקישור על פניו וזה משבחינתו היה הקש ששבר את גב הגמל, גמל של בחור בן 18)
פוגבה לא רצה לשמוע לעצה של פרגוסון להיות סבלני וגם לא לזו של ריו פרדיננד שנשלח ע"י פרגוסון לדבר על ליבו של הילד לחתום על החוזה שיונייטד הציעה ושיהיה סבלני לעוד קצת זמן ואין כמו פרגוסון בעולם לקדם שחקנים צעירים להצלחה הכי גדולה שיש(גיגס, בקהאם, סקולס, רונאלדו ויש עוד)
לפוגבה יש סוכן ממולח, השחקן קיבל הצעה נדיבה ביותר מיובנטוס, הסוכן קיבל את הבוחטה שלו על העסקה ופוגבה גם ידע כנראה ששם יהיה לו קל ומהר יותר להגיע לשחק בהרכב של הקבוצה הראשונה, הוא זה שבחר לעזוב את יונייטד ולא כי יונייטד לא רצתה או ויתרה עליו.

יש מבין?

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

בקיצור, ויתרה

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

בקיצור אתה לא מספיק גבר בכדי להגיד, טעיתי.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

לא מבין מה אתה רוצה. אני מכיר מצוין את הפרטים. השורה התחתונה – פוגבה היה של יונייטד והם החליטו לא להחתים אותו. הסיבות הן חסרות משמעות – המינוח לזה הוא לוותר. איזה מינוח אחר היית נותן? שחררה את פוגבה? יאללה, עוף על זה.
אוהדי יונייטד הם באמת העם הכי כבד בעולם. איך שמישהו רומז שפרגי עשה טעות או שהמועדון שלהם לא מושלם הם ישר קופצים על הרגליים האחוריות שלהם כמו לביאה שמגוננת על הגורים שלה. תנוח.

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

זהו, שאתה לא מבין ולא מכיר את הפרטים, אתה מנסה לשחק עם המילים כי קשה לך להודות שוואלה, טעית…זה אופי, אני מבין.

הסיבות חסרות משמעות? למה? כי טעית אז אתה מנסה לגמד את זאת?
לא החליטו לשחרר אותו ביונייטד, נגמר לו החוזה בסוף אותה עונה, הוא, פוגבה, זה שלא רצה לחתום על חוזה חדש, זה לא היה בידיים של הקבוצה.
אתה כתבת שיובנטוס נבנתה משאריות של שחקנים שאחרות לא רצו, ובכן, איך זה מסתדר לך עם העובדה שיונייטד כן רצתה אותו וכן הציעה לו חוזה ופרגוסון כן עשה פעולות בכדי לשכנע את פוגבה לחתום על חוזה חדש?

יאללה, בוא נראה אותך מנסה למרוח את זה פעם נוספת וכשתנסה לצאת גבר גבר כי אוי, אסור לך להודות שלא ידעת כמו שצריך וטעית כי זה יעלה לך בבריאות.

איציק 14 במאי 2015

אם הם היו באמת רוצים אותו, כמו שרצו כמה שחקנים בעבר, היו נותנים לו הצעה טובה יותר. הרי השם של יוניטד לא פחות טוב משל הגברת הזקנה. הכל עיניין של מחיר. הוא היה שלהם, כשהגיע הזמן לחדש חוזה הם החליטו שהמחיר שלו נמוך מהמחיר שהוא רצה, אז הם ויתרו עליו. הוא לא בא ואמר שהוא לא רוצה להיות ביוניטד ולא בא למשא ומתן. הוא כן רצה להשאר אך בתנאים אחרים מה שהציעו לו. זה לא התקבל ==> ויתרו עליו

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

אם הם באמת היו רוצים אותו…אה אה, הבנתי, כלומר הציעו לו לחדש חוזה אבל לא באמת רצו אותו, פששש, חשיבה גאונית ממש אני מוכרח לציין.

כן, הם היו נותנים לו הצעה טובה יותר? אתה מבין שמדובר היה בבחור בן 18 שחקן ליגת מילואים עדיין, נכון?

גם אתה רוצה לעוות עובדות כמו חבר שלך ולחשוב שזה נכון?

איציק 14 במאי 2015

הם רצו אותו במחיר א', הוא רצה מחיר ב'. הם החליטו שבמחיר ב' הם לא רוצים אותו ומותרים. אתה מנסה להתחקם ואני לא מבין למה.

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

מה זה הם רצו אותו במחיר א'?
לא היינו צריכים לרכוש אותו…

הצענו לו חוזה, הוא והסוכן שלו רצו הרבה יותר כסף, הם לא היו מוכנים להתגמש, הוא לא רצה לשמוע מקצועית לפרגוסון, הוא זה שבחר לעזוב בתום העונה וכשהפך להיות לשחקן חופשי, יונייטד עשתה המון בכדי לנסות ולהשאיר אותו, הוא בחר אחרת, כמה קשה זה להבין את זה?

איציק 14 במאי 2015

עשתה המון ובסוף ויתרה כי החליטה שלא מתאים לה מוצר במחיר שרצו עבורו. זה לא קשור האם ויתרה בצדר=ק או לא. כעובדה, היא ויתרה בגלל שיקולים שלה. אתה חושב שזה נכון היה להעשות, אחרים חושבים שלא נכון. זה ממש לא משנה. כעובדה, ויתרו עליו. אתה הולך לרכוש רכב יד שניה ממני של פורד פוקוס הרוס שנת 2009. אתה אולי מוכן לשלם אלף שקל, אני דורש 70 אלף שקל. אתה מותר, ולכן תשאר בלי פורד פוקס הרוסה שנת 2009, יד שנייה ממני. פשוט וקל.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

תשמע, אתה אובסס

איציק 14 במאי 2015

אתה מדבר אלי?
אני עסוק, שלחו אותי לגרד בראש, ואני מגרד את הראש כדי להגיע למסקנה האם אני רוצה לגרד בראש או לא…

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

עדיין קשה לך להודות בטעות, נו, לא נורא, כרגיל שוב פעם פספסת וכשניסית להכניס ליונייטד(אפרופו אובסס) את האמת, כמה זה כואב? אתה תצליח להרדם בלילה?
אם קשה אז איציק מוכן לגרד לך בראש.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

איזה טעות, תגיד לי, אתה בסדר? היה ביונייטד ולא נשאר שם. אתה נטפל למילה ברמה אובססיבית. דורפן, שלא יכול להיחשד כאוהד ליברפול כתב אצלו שיונייטד העדיפו שנה וחצי של סקולס על פוגבה. מבחינתי, זאת ההגדרה של ויתור. אתה רוצה להשתמש בשם אחר? לך על זה. לטעמי ויתור זאת ההגדרה הטובה ביותר. אבל יאללה, מה שעושה לך טוב. לא מאמין שהפכת טור שלא קשור בגרוש ליונייטד לדיון על השטות הזאת. מאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך, מי יתן שיונייטד תמשיך לא לוותר על שחקנים כמו פוגבה

איציק 14 במאי 2015

אבל תסכים שטעית
בבקשה
בבקשה
בבקשה

:-( :-( :-(

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

אני לא נטפל למילה, אני נטפל לזה שקבעת עובדה, צירפת לה את מקרה טבז למשל וכשהדברים פשוט לא עומדים על אותו משקל המאזניים ביחד עם פוגבה (את טבז סיטי לא רצתה עוד ומכרה אותו בעבור סכום כסף)
דורפן יכול לכתוב את דעתו, אתה מקשקש שאין חשיבות לסיבה וכי זה לא מתאים לתיאוריה שלך וכשלא ידעת את העבודות כמו שצריך.
אני מבין, זו הגאווה שלך שנפגעה כי מה לעשות, הוכיחו לך שטעית, במקום להגיד אוקיי, טעות, קורה, המשכת לכבס מילים. כמה קטן אפשר להיות? במקרה שלך כנראה לא מעט!

בדרך כלל אני אפילו לא טורח לקרוא את הטורים שלך, הפעם במקרה הצצתי וראיתי שניסית ככה להכניס את יונייטד לתמונה ומתחת לחגורה, אז לא התחשק לי לוותר ושכולם יראו איזה קשקשן אתה, ככה בא לי.

ואיזה כיף שהנדרסון הוא הקפטן שלכם לעוד כמה שנים קדימה.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

בואנ'ה, אתה פרנואיד. איפה ראית שניסיתי להכניס ליונייטד? כל מה שדיברתי עליו זה רק על יובנטוס. אתה רואה צללים בכל מקום, הא?

עידן. 14 במאי 2015

כל הרעל הזה רק כי אריאל אמר שיוניטד ויתר על פוגבה? אני מפחד לראות מה תכתוב אם מישהו יטען שפרגסון הוא לא המשיח…

אבל באמת שגם לגופו של עניין אין לי מושג על מה אתה מדבר. מוסכם גם עליך שאם יוניטד הייתה נותנת לפוגבה את התנאים שדרש הוא היה נשאר. יוניטד, מאוד יכול להיות שבצדק, סירבה לאותם תנאים.

משמע- יוניטד ויתרה על פוגבה. זו בדיוק משמעות המילה (מבלי ליחס לה ערכים כלשהם או שאלות של צדק).

אלעד 14 במאי 2015

גרייזס – טור שלא קשור ליונייטד.
אצלך ?
נו באמת…

אלעד 14 במאי 2015

פוגבה ויתר על יונייטד.
אפשר להירגע ?

אריק 14 במאי 2015

איך אתה מעז להגיד שמישהו ויתר על יונייטד??????
רק יונייטד בראש שלך. משהו עם 20 ו-18 ופרגי !!!!!

יואב 14 במאי 2015

חוצפן.
לי יש את הכבוד הראוי לא להגיב לפוסטים שלהם לאחר הפסד. לא להציק. לכבד.
לא ילד מנוזל וקטנוני שחייב תשומת לב.
וכן, פוגבה ויתר על יונייטד.
וכן, 20-18
וכן, פרגי שולתתתתתת!
וכן, אתה מטרד מיותר חסר חיים.

באבא ימים 16 במאי 2015

יואב – אם אני מבין את העובדות פוגבה רצה לשחק יותר ורצה לקבל יותר כסף. יונייטד היתה יכולה לתת לו את שני הדברים האלה והחליטה, יתכן שבצדק, לא לעשות זאת.

תשווה את זה לליברפול ומייקל אואן – הוא לא רצה לשחק יותר או רצה יותר כסף. הוא רצה לעזוב את ליברפול ולא היה שום דבר שליברפול היתה יכולה לעשות בעניין.

אם התיאור העובדתי שלי לא נכון אשמח לתיקון אבל אם אני צודק נראה לי שזה מדגים את ההבדל בין ויתרה ללא ויתרה.

יואב 16 במאי 2015

כמו שאני תופס את זה, פוגבה וויתר על יונייטד.
הוא כבר כמעט היה שחקן חופשי ורצה סכומים שילד שעולה מהריזרב כנראה לא יקבל ביונייטד. גם לא הבטחת מקום. אבל הוא קיבל הרכב בשיא הבלגן כי מאד האמינו בו ונתנו לו לטעום אולד טראפורד.
קצת שוכחים, הוא ילד שעלה מהמילואים.
ברור שאפשר היה להבטיח לו מקום ולתת לו 100 לשבוע. זה רק לא עובד ככה. לא ביונייטד.
האקדח של המערכה הראשונה הופיע כבר מהעזיבה שלו את לה אבר.

באבא ימים 17 במאי 2015

אואן ויתר על ליברפול. פוגבה לפי התיאור שלך לא ויתר על יוניטד.

עובדה היא שיובנטוס, לא מועדון שולי במיוחד, הציע לו את מה שביקש. איפשר לו להיות שחקן מן המנין (27 משחקי ליגה בעונתו הראשונה) וגם זכה בסקודטו.

ההחלטה של פרגי היא לגיטימית אבל זו החלטה לוותר עליו.

אשאל אחרת (ולא מתוך ידיעה) נניח שמקרה פוגבה היה קורה ב – 2007 ולא ב 2012 (שהתבררה כשנתו האחרונה של פרגי) האם אתה בטוח שפרגי היה נוהג אותו דבר? יכול להיות שאז שיקולי טווח ארוך היו משחקים תפקיד יותר משמעותי?

יוסי מזרחי 16 במאי 2015

אני בניגוד לטל חושב שהיתה כאן איזו שהיא מידה של טעות מצד יונייטד, אבל מכאן ועד למסקנה שלך המרחק גדול מאוד.
לפי ההיגיון שנגזר מהדברים שלך, יונייטד הייתה צריכה להציע לו הכל כדי להחתים אות אבל יש גבול לטימטום.

באבא ימים 17 במאי 2015

עובדה שיובנטוס הצליחו לא רע איתו

תני 14 במאי 2015

+1

משה 14 במאי 2015

אריאל, אתה ביקשת את זה. ניסית להגיד לו שפרגוסון טעה, אתה באמת חושב שהוא מסוגל להכיל את זה ?

יואב 14 במאי 2015

תלמד אותנו משה. אתה יודע להכיל המוןןןןןן.
פרגי זה הסיוט שלך חבוב.

משה 15 במאי 2015

וואו, כמה ילדותי זה עוד יהיה ? הכל עובר עליך וקקה בידיך (או משהו בסגנון ). אתה יכול גם לצרף אמירה חכמה על על מכבי בדרך, סתם כי אפשר.

יואב 15 במאי 2015

אויש תנוח. פרגי פרש, אתה יכול להחזיר נשימה.

משה 15 במאי 2015

משעשע.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

ניסיתי להגיד משהו על יובה.יונייטד לא מזיזים לי. מה אכפת לי מפרגי, הוא מאמן איזה קבוצה?

אריק 14 במאי 2015

גרייזס. הסתבכת עם לה פמיליה האינטרנטית של מנאקס וואנביס.
סכין בין השיניים, אכלו מאותו מסטינג של בזבי ואמא שלהם בת דודה של צ'רלטון.
הומור לא תמצא כאן.
גם לא שק"ד.

אני למדתי כבר להלך פה בין הטיפות. הראשון אפילו פעם איים עלי בנגיחה (אינטרנטית כנראה. לא מבין בזה).
ממליץ בחום.
איציק – קור הרוח שלך נהדר.

יואב 14 במאי 2015

חבל שלא הסתבכו עם הגאון הגדול שלא יפספס ארוע כדי להיכנס בקבוצה שלו כדי להיות מאגניב. מוריניו, ואן חאל, מוייס, לגאון תמיד יש דעה. הוא יזגזג והוא מאד מנומס וציני.

בנוסף, הוא גם הולך להציק לליברפולים בכל הפסד כי הוא מפסיד גרוע שלא יודע לכבד.

וואן טריק פוני.

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

לה פמיליה אינטרנטית של מאנסק וונביז :-)
בחלומות הכי ורודים שלך לא תגיע וגם לא לאחוז אחד ובודד מהפעמים שאני הייתי במנצ'סטר בשביל לחיות ולחוות את הקבוצה והעיר,על אמת.
אני יודע, אתה מקנא, והנה, עונה שלמה לא הגבתי בכלל לדברי ההבל שלך והופ אתה מגיח להגיב לדברים שאני כותב, ככה זה עם מעריצים קנאים.

בוזו 15 במאי 2015

בנאדם, אתה מביך את עצמך.

תעצור פה, הבהרת את הנקודה.

טל המנצ'סטרי 16 במאי 2015

לא צריך את העצות שלך, תתקדם.

יוסי מזרחי 16 במאי 2015

טל. עזוב.

משה 15 במאי 2015

ברור לי, נראה לי אחד משרשורי התגובות היותר מיותרים שהיו פה.

איציק 14 במאי 2015

ממה שאני מבין, פוגבה והסוכן צדק וגם קיבלו בוכתה. הוא התפתח יפה מאוד ביובנטוס, ואין שום בטוחה שהיה מתפתח טוב יותר ביוניטד. הוא גם זכה באליפות איטליה וגם בגמר הצ'מפיונס והיוניטד אוספים שברים, נלחמים להיכנס לליגת האלופות, על אליפות אפילו לא חולמים.
בקיצור, יוניטד עשתה טעוד, ופוגבה יצא גדול, ביחד עם הסוכן הממולח שלו שעשה בוחטה.

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

אתה מודע לזה שלאחר שפוגבה בחר לעזוב יונייטד זכתה באליפות אנגליה, נכון?

איציק 14 במאי 2015

מה זה קשור, הם עדיין ותרו עליו, וזכו באליפות. אם היו משאירים אותו, כנראה עדיין היו זוכים באליפות ומבטיחים לעצמם עתיד טוב יותר.

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

אם הם היו משאירים אותו…כנראה היו זוכים באליפות ומבטיחים לעצמם עתיד טוב יותר, כי העולם סובב סביב פוגבה וליונייטד אין סיכוי עוד לזכות בתארים ורק בגלל שהוא לא רצה לחתום על חוזה חדש ובחר לעזוב?

אפשר לקבל עוד קצת מכדור הבדולח הזה שלך?

יואב 14 במאי 2015

כמה בורות אבל מה זה חשוב-העיקר שיונייטד שוב בפה של אריאל. אז מה בעצם חדש?
זה רדוף ברמה אחרת. זה מאפיל אפילו על חוסר הכנות והמושג.

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

+ 18 < 20

איציק 14 במאי 2015

מה זה קשור, אתה בעמוק. עתיד טוב יותר זה אולי להבטיח מקום באירופה בצורה חלקה יותר. אולי להתקדם עוד שלב באירופה, ואולי אליפות. העולם לא סובב סביבו, אבל לפי התגובות שלך העולם סובב סביב מנצ'סטר יוניטד. קבל תיקון, זה לא נכון…

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

אתה צודק, העולם, הדת שלי זה יונייטד.
אתה טועה ובגדול כי אלה לא נבנים, קמים או נופלים על תארים, מקום באירופה בצורה כזו או אחרת, זה כל-כך הרבה מעבר ואני לא מצפה שתבין זאת.

עכשיו תחזור לגרד בראש ולחשוב, רגע, הייתכן שגרייזס טעה ואני אכלתי על הלוקש שלו?

איציק 14 במאי 2015

1. גרייזס לא טעה.
2. הראש שלי לא מגרד, ובטח לא בגלל הדת הטפלה שלך. ואני ממש לא צריך להבין את הסטיות שלך, אין לי בזה עיניין.

טל המנצ'סטרי 14 במאי 2015

1. טעה.
2. הדת הטפלה שלי גורמת לך למרירות שלא תעבור לך כל החיים.
3. מגיע לך.
4.עכשיו תחזור לגרד בראש.

איציק 14 במאי 2015

2. אני פשוט שורף זמן, כדורגל זה לא משהו שלוקח ממני נוירון אחד.
4. נובע מ-2

wiz 14 במאי 2015

קראתי את כל השרשור. לא יודע אם בכוונה או לא, אבל אתה די טרול…

ירושלמי 15 במאי 2015

רגע, מה לגבי פיקה ופורלאן?
גם עליהם פרגי וויתר?

יוסי מזרחי 16 במאי 2015

שמע ניתוח כזה מענמיק לא קראתי מזמן.
אני לא מתכוון לפספס אותך.

אזי 14 במאי 2015

יונייטד יכלה להחתים אותו אם רצתה.
החליטה שלא.
אבל יכלה שכן, ואז הוא היה שלה.
אבל החליטה שלא. בעצמה החליטה.

זה משנה 14 במאי 2015

לסעיף 7 אתה יכול להכניס גם את אלגרי שאוהדי מילאן גירשו ביהירותם.
סעיף 6 הוא למעשה הסעיף שקופץ לפרז כשהוא לא רואה גידול בהכנסות מחולצות בסיכומי השנה.

תומר חרוב 14 במאי 2015

2. אנשים הם טיפשים. צריך להרוג אותם.
4. כן, הוא קצת מזכיר את רונאלדו בקטע הזה. מלא מספרים מעט תארים. מעניין מה היה קורה אם היה נשאר באנגליה.

תומר חרוב 15 במאי 2015

ראוי לציין שכתבתי שאנשים טיפשים וצריך להרוג אותם עוד לפני שהתפתח השרשור הקודם. באמת חבל שאין שעת תגובה.

יובל 14 במאי 2015

שמעתי שגם מסי אוהב את הכדורים שלו קצת מפונצ'רים

איציק 14 במאי 2015

קצת נמאס מבסיפורים על פנצ'רים וכו. זה מזכיר סיפור:
רוכש של מפעל בא לראות את פסי היצור של המפעל והמהנדס הראשי מסביר את המתרחש:
המהנדס: זה פס יצור של מוצצים לבקבוקים.
הרוכש: אז למה שומעים קנאק כל 2 שניות?
המהנדס: זה הצליל של החור שעושים למוצץ כדי שאפשר יהיה לשתות.
הרוכש: אההה הבנתי, ומה זה?
המהנדס: זה פס היצור של הקונדומים.
הרוכש: אז למה גם פה יש קנאק כל 8 שניות.
המהנדס: זה בגלל שעוסים חור בכל קונדום חמישי.
הרוכש המופתא: סליחה, זה לא פוגע במכירות הקונדומים?
המהנדס: אכן כן, אבל זה דרמטית מעלה את מכירות המוצצים.

Amir A 14 במאי 2015

:-)

איציק 14 במאי 2015

רונאלדו קצת מזכיר לי את לברון. משום מה בפוסטים אחרים זה היה הפוך, לברון הזכיר את רונאלדו. והם לא נחמדים. יש רק כמה הבדלים קטנים.
1. לברון יותר כהה
2. לברון יותר גדול
3. לברון יותר חזק
4. ללברון יש לפעמים סרט על הראש
5. ההשפעה של לברון על הקבוצה שלו יותר גדולה
6. לברון לקח יותר אליפויות בשש השנים האחרונות במדינה בה שיחק
7. הספרדית של רונאלדו טובה יותר

D! פה ועכשיו 14 במאי 2015

הסרט על הראש של בייל עושה לו רק רע.

D! פה ועכשיו 14 במאי 2015

אה. זה בייל, לא לברון.

איציק 14 במאי 2015

גם ללברון זה לא עושה מי יודע מה טוב…

D! פה ועכשיו 14 במאי 2015

זה לא עשה טוב לאף אחד מעולם. חוץ מברוס לי.
הייתי ממליץ לביבי לשים סרט כזה היום.

איציק 14 במאי 2015

סביב איזה איבר בגוף?

D! פה ועכשיו 14 במאי 2015

חחח יפה איציק
כרגע נראה שהוא כרך אותו סביב ישראל כץ. זה יותר גרוע מפרק התחת בפולישוק.

אבל בתכלס ביבי יראה מושלם עם שרוול זרוע.

גל ד 14 במאי 2015

אבל מצד שני, הוא מגביר את ההנאה שלי ממשחקים של ריאל, כי הוא מזכיר את הסצנה מאייס ונטורה כשג'ים קארי בחצאית.

אלעד 14 במאי 2015

אני לא בטוח שרונאלדו בכלל יודע ספרדית. חוץ מזה שסבירות גבוהה שלברון למד ספרדית בבי"ס, אז…

איציק 14 במאי 2015

לפני שאכניס שינוים בתגובה שלי ממתין לבדיקתך בנושא ;)

רטקסס 14 במאי 2015

"sorry ’bout that, I didnt go to college"

לא בטוח עד כמה הוא היה תלמיד מצטיין בבי"ס ;-)

juliano 14 במאי 2015

כל מילה.

קורא אדוק 14 במאי 2015

רגע רגע, אתה רוצה להגיד לי ברצינות שאתה חושב שהרמאי הסדרתי המביש יותר טוב מפייטון מאנינג בדור הנוכחי? חחחחחחח גדול
בריידי אפילו לא ראוי כבר להיכנס לדיון הזה זה העונש שלו

גל ד 14 במאי 2015

בוודאי שקבלן התארים הסדרתי טוב יותר מפייטון מאנינג בדור הנוכחי.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

אני אשכרה מרגיש כמו וואלה עם הקליק בייטס שלהם. אני שם מלכודת לאנשים והם נופלים ישר לתוכה אפילו שהזהרתי

קורא אדוק 14 במאי 2015

קלטתי את זה אבל רציתי להבהיר את דעתי בכל מקרה -:)

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

דעתך נשמעה ונדחתה על הסף

גיל 14 במאי 2015

עזוב, אריאל ואחרים יעשו הכל כדי להסיט את האש מהדיון על הרמאות של בריידי. שחקן שנתפס ברמאות על המגרש לא יכול להיות הכי גדול בשום קונסטלציה ולא משנה שהוא לא היה ככה לפני כן.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

אני העליתי את בריידי ועכשיו אני מסיט את הדיון? כל המטרה היתה להקפיץ אנשים כמוך. I say jump, you say how high

גיל 14 במאי 2015

אתה בעצמך מודה שהעלית את הנושא כדי להקפיץ אנשים ואחרי זה עוד טוען שזה לא נועד להסיט את הדיון, מה לומר, הגיון למופת. אני בסך הכל הגבתי למה שקורא אמר זה הכל.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

נו, באמת, היה ברור שלכתוב את זה יקפיץ אנשים כמוך להעלות את הדיון על הרמאות של בריידי, אז איך בדיוק זה נועד להסיט את הדיון *מ*הרמאות של בריידי?
יאללה, קפצת. עלית בחכה.

גיל 14 במאי 2015

את הרמאות של בריידי צריך להזכיר בלי קשר לכלום.

כסיפוביץ 14 במאי 2015

מצוין
מסכים לגמרי עם תומר חרוב לגבי סעיף 2
ולגבי רונאלדו- שלא יבכה רוני רון. זה סופו של כל בלון

עוד מתן אחד 14 במאי 2015

אני אוהב יובה וכל פעם שהכדור היה ברגליים של רונאלדו הקבוצה שלו יצרה מצב והיתה מאוד מסוכנת…. לדעתי הוא שיחק טוב והיו שם כמה פספוסים מטורפים של שחקני ריאל…
בייל היה מעולה ואיים המון על השער ושחקני ריאל בכלל לא שחקו עליו לצערו הכדור לא נכנס היום…
בגמר ניראה איך מסי ושות' ישחקו מול המשוגעים של יובה ונוכל להבין אם ריאל היתה חלשה באמת או שפשוט הטרוף של יובה ניצח אותה (גם אם ברצלונה תנצח זה מאוד תלוי איך היא תנצח)

נומרו אונו 14 במאי 2015

ממדגם מייצג אצל החבר'ה שלי (אוהד יובה,אוהד בארסה,אוהד דורטמונד,ו3 "נייטרלים"), רק אחד התבאס שריאל הפסידה.

5 העדיפו גמר של בארסה-יובה, בעיקר מהסיבה ש:

"נמאס כבר לראות ריאל-בארסה בפעם ה875 ב3 שנים האחרונות"

היום גם שמעתי את המשפט הזה (בניסוח דומה) בעבודה מכמה אנשים

אריק 14 במאי 2015

רונלדן שחקן עצום. מורשתו לא תפגע ממשחק גרוע של ריאל מדריד בו כל הפעולות שלו היו נכונות וקבוצתיות.
כי אם נחליף קבוצות במהלך שש השנים האחרונות לא היו הבדלים גדולים בהישגים. ברסה הרבה יותר טובה. אלבס/קראבחל כדוגמא. או סוארז/בנזמה שלא לדבר על בוסקטס ואינייסטה/צאבי.
מסי גם נראה נפלא בארגנטינה או בהדחה מול באיירן.
יש לו 10 שערים בחצאי גמר אלופות אבל אני מניח שזה לא משחקים גדולים מספיק.
בקיצור, הוא הביא ליונייטד אליפויות וגביעים, תפסיקו עם הקנאה הפאטתית ותאריכו כדורגלן נפלא.

אריק 14 במאי 2015

תעריכו.

איציק 14 במאי 2015

מעריכים

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

רונאלדו שחקן ענק. פשוט לא הגדול בדורו, זה הכל

omer 14 במאי 2015

והיית צריך את המשחק אתמול כדי לקבוע את זה?

העובדה שרונאלדו משחק בדור של מסי לא צריכה להוריד מגדולתו, אלא להוסיף לה. עצם זה שהוא מצליח להישאר בקצב שלו מדהימה אותי כל פעם מחדש.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

לא יודע אם הייתי צריך את המשחק אתמול, הייתי צריך את העונה הזאת. שנה שעברה היתה תחושה שרונאלדו משתווה למסי. כמו שהטבעת הרביעית של בריידי נתנה את הסטמפה הסופית, גם מה שקורה בעונה הזאת, עוד עונה בלי תואר, נותנת את החותמת הסופית לשחקן הגדול בדורו.
ולגבי רונאלדו – לא יודע. באמת לא יודע. חסר פה משהו. יותר מדי פוזה, פחות מדי תארים (וזה לא רק בארסה לוקחת לו אותם) בקבוצה מהחזקות בעולם. שחקן ענק, אבל לא יודע אם בסוף הוא יכנס לרשימות של הגדולים באמת.

omer 14 במאי 2015

ב25 שנים האחרונות, שזה בערך רבע מההיסטוריה של הכדורגל היה שחקן אחד שטוב ממנו. אם זה לא מספיק לך להכניס אותו לרשימה של הגדולים באמת, אז כנראה שהרשימה שלך מאוד מצומצמת.

אני לא יודע איך להשוות אותו לשחקנים כמו פלה, די סטפנו או קרויף כי: א. מעולם לא ראיתי אותם משחקים. ב. המשחק אז היה שונה לחלוטין.

אבל אם נניח שמסי הוא 10, אז רונאלדו הוא 8-9 וכל שאר השחקנים ששיחקו ב25 שנים האחרונות הם 6 לכל היותר.

אריק 14 במאי 2015

כשהקבוצה שלו טובה יותר הוא נראה טוב יותר מהשני ולהפך.
ואני חושב שמסי היסטורי יותר אבל תפסיקו להפחית בחשיבות יתר הקבוצה.

ר.בקצה 17 במאי 2015

קרבאחאל טוב יותר מאלבס.
אלבס כבר סוס מת.

Srtest 14 במאי 2015

נורת האזהרה לגבי רונאלדו מתחילה כבר כשאתה שואל את טל בן-חיים אם הוא בלחץ ממפגש איתו.

ניב 14 במאי 2015

הנורה שצריכה להידלק היא לגבי בן חיים..

Srtest 14 במאי 2015

אתה שבוי בהייפ. תמיד התקשורת כאן רוממה את רונאלדו ותמיד טל בן-חיים התמודד איתו לא בצורה קשה מדי. לא רק כאן אגב.

matipool 14 במאי 2015

זה לא היה שירן ייני שדי העלים אותו במשחק של הנבחרת ?

קורא 14 במאי 2015

רונאלדו קורבן של הנהלה מגוחכת בריאל. מסי אפילו לא היה הכי טוב בבארסה השנה- סוארז היה יותר טוב. כל שחקן שרונאלדו התחבר אליו בריאל- אוזיל, די מאריה… מיד החליפו אותו בשחקן יקר יותר. איך אפשר לבנות שלד ככה? כל עונה הסגל משתנה. יש לרונאלדו שתי טעויות שבללן הוא לא נחשב בעיני הציבור לכדורגלן הדור : המעבר לריאל( בגלל ההנהלה) ויחסי ציבור גרועים.

עסק שחור 14 במאי 2015

זאת בדיחה?
מסי השנה מדהים! סוארז משחק טוב מאוד (בעיקר בחודשיים האחרונים) אבל כשמסתכלים על התמונה הכוללת נימאר היה השחקן השני הכי טוב בברסה העונה.

חגאי 14 במאי 2015

דווקא ברמה האבסולוטית מאנינג יותר הזכיר לי תמיד את מסי – אסתטיקה עילאית, מלאכת מחשבת מאחורי כל מהלך, שכלול לכדי שלמות כמעט כל אספקט של עמדת הווקרטרבק, מבחינתי מסי ומאנינג שניהם מספקים את החוויה השלמה והמרגשת ביותר מבין כל השחקנים. גם הפער של שניהם from the rest of their peers דומה.
בריידי, במיוחד מאז 2008, מצטייר אצלי בראש יותר כתוצר של שיטה וארגון, אמנם ההשוואה לרונאלדו לא במקום כאן – אי אפשר להתווכח שהוא יותר ווינר (למרות שגם כל מי שרואה פוטבול ב10 שנים האחרונות יודע שהוא גם לא כזה ווינר גדול כמו שמנסים לצייר.. בטח לא מונטנה).
אם בליצ'ק הוא סוג של פרגוסון אז אולי בריידי הוא בעצם סקולס? גיגס? ויין רוני ?

אנונימוס 14 במאי 2015

נקודה 2 הכי פוגעת במטרה. זה בדיוק מה שמצחיק מבחינתי אצל כל התומכים הנלהבים של הסופר-ליג, שלא מבינים שה"שעמום" שיש להם עכשיו לה יעלם. זה כמו ילד עם הפרעת ריכוז, תמצא לו צעצוע חדש, הוא הכי יתלהב בעולם ואחרי יומיים יזרוק אותו הצידה אחרי שימצה אותו ויצעק שמצ'עמם לו. כשאותן קבוצות משחקות כל הזמן אחת מול השניה, סף הריגוש רק עולה, וגמר כמו יובנטוס-ברצלונה שהיה גמר חלומות לפני 20 שנה, נראה היום כמעט סתמי.
כמה אפשר באמת לראות ריאל-ברצלונה? כמה אפשר אותן קבוצות כל הזמן, אותם טיעונים עבשים, אותן התלהבויות מעושות של השדרים?
צריך להתבגר ולהבין שהפתרון היחיד הוא מציאת דרך הזהב שתאפשר לכולם סיכוי הגון לפחות במפעלים האירופיים, ותדאג להקטנת הפערים הכלכליים. לא להרים ידיים ולהשלים עם הפערים הכלכליים תחת אשליה כלשהי כאילו אחרי זה פתאום הכל יהיה מתוקן ומעניין

אזי 14 במאי 2015

הבעיה ב"גמר הסתמי" היא לא יובנטוס. היא ברצלונה.
ברצלונה חזרה להיות קבוצה שנראה בלתי אפשרי לנצח.
היא נראת כמו קבוצה שאולי רק ריאל יכולה לה (היא לא, אבל למראית עין…)
לכן הגמר מרגיש סתמי.

יובה מול קבוצה אנגלית או פסז היה יכול להיות גמר ברמה מטורפת.
בארסה מול קבוצה נוצצת יותר, כמו פסז או סיטי או צ'לסי או ריאל, היה יכול להיות גמר עם אחלה הייפ.

בארסה מול יובה זה לא פה ולא פה.

רועי 14 במאי 2015

לגבי הערה 3, היא לא מספיק מדויקת בעיניי (ואני לא אוהד מנצ'סטר). ראשית, האלופה הגאה הייתה מארסיי..שנית, מילאן לא הייתה אנדרדוג ברמה שמזכירה במשהו את יובה היום. מילאן הייתה קבוצה אדירה שסבלה מכמה פציעות אבל הייתה לה הגנה מדהימה ובעיקר את קאפלו שהגה תכנית משחק גאונית. בארסה בקושי זכו באליפות אחרי הפנדל מול לה קורוניה וקשה להגיד שהייתה להם איזושהי דומיננטיות, מלבד הפה של קרויף שתמיד היה גדול מאוד והתייחס מאוד בהתנשאות למילאן לפני המשחק. היו לבארסה שחקנים גדולים אבל גם שחקנים מצחיקים כמו זוביזארטה. אני חושב שהיום היא פייבוריטית ברורה.

חזי 14 במאי 2015

לגבי סעיף 2, מעבר להבדלים בכישרון או בשווי השחקנים או ביריבות המסורתית שבין ברצלונה לריאל האכזבה מאי העליה של ריאל היא, בין היתר, מכך שלהערכתי יש פחות צופים לליגה האיטלקית וערוץ הספורט מקדם באינטנסיביות כבר מספר שנים את הליגה הספרדית.

עידוקוליס ליפשיץ 14 במאי 2015

מגיב לפי הסעיפיפ בפוסט:
1. אין חדש תחת השמש. לא השנה, לא בשנה שעברה וכנראה שגם לא בשנה הבאה. אם זה חשוב לציין את זה אחת לשנה תוך ספירה מחדש של הנתונים, שיהיה..

2. התקשורת פה מצליחה לחנך את האנשים שמשחק כדורגל מעניין הוא כזה שמשתתפות בו ריאל מדריד וברצלונה, אולי.

3. ..

4. …

5. היי, לפחות הקהל בברנבאו לא מנסה להתייפייף, לספר על שחקני בית ושחקני נשמה, לא עושה חשבון למי שגדל במועדון/שיחק בקבוצה שנואה, לא מחנכת ללאומיות/זהות/ערכים וכו. אולי הקבוצה (והקהל) שעשויה מפלסטיק הכי חלול שאפשר.

6. הראייה שלי בנושא שונה. הקבוצות מבינות שיש מגוון מסוים של שחקנים שיכולים לספק בערך את אותה התפוקה. משיקולים כלכליים לגמרי, הן מחליפות שחקנים כל הזמן. ז"א, ריאל יכלה להמשיך ולהחזיק בדי מריה למשל. אבל מכירה שלו תביא לגזירת הקופון הנחוצים לאנשים שקרובים לצלחת. אז מביאים את איסקו, או מודריץ או חאמס. ביג דיל.
כנ"ל בארסה (תיאגו אלקנטרה, יאיא טורה…), צלסי וכו'.
חילופי שחקנים זה מוסיף עניין. זה מגדיל את המכירות. זה יוצר "סיפורים רומנטיים" שאוהדי כדורגל מתים עליהם.
לרוב זה לא מתוך מחשבה על חיזוק מקצועי. ולראייה, הקבוצות הללו לא משנות את אופיין, צורת משחקן או ארון הגביעים בצורה דרסטית בעקבות חלון העברות זה או אחר. למעשה, ההישגים שלהן נשארים די דומים (פחות החטאה בחצי גמר צמפיונס, עוד גול דרמטי בגמר גביע מקומי..)

7. בינתיים, יובה עד השנה היתה כח משני באירופה. כמו ארסנל, או פסז'. גם אתלטיקו ודורטמונד הגיעו לעמדה זו בשנים שעברו. ואם צריך להמר, אני חושב שאפשר להסכים שכנראה יובה לא תבצע עוד קפיצת מדרגה לעמדה של באיירן-ברסה-ריאל בקרוב.

8. אללה איסטור רק לא זה.
אבל נא לא לשכוח שאותו גמר ייצג באופן מובהק תקופה די שחונה של הכדורגל. 2-3 עונות יחסית חלשות, עם יורו חלש וקבוצות חלשות רבות שהגיעו לשלבים מאוחרים.

יואב דובינסקי 14 במאי 2015

עדיין מעדיף את קלופ, אבל מסכים איתך שגם אלגרי אופציה טובה מאוד

אלכס 14 במאי 2015

"ובכן, מוראטה מנצח את ריאל, צ'אבי אלונסו חסר במרכז המגרש, אתם חושבים שריאל תלמד את הלקח ותפסיק לקנות שחקנים שימכרו חולצות על חשבון שחקני מועדון טובים? אני מהמר שגם עונה הבאה נראה אותם משחקים עם הדלת."

כל כך נכון. זה גם מה שאני בוכה עליו שנים עם מכבי "על שחקני התקפה אפשר לעשות קופה" חיפה.

+1

אריק 14 במאי 2015

ברור שיונייטד שחררה/ לא מספיק רצתה את פוגבה.
תשחררו.

יואב 14 במאי 2015

פרגי נתן לו לפתוח לקראת סוף אותה עונה, כשהדברים היו נזילים מאד. כמו אמר לו-תראה ילד, כל זה יכול להיות שלך(אולד טראפורד).
זאת פעם שניה(אחרי ההתקפלות מול רוני) שראיתי את פרגי מוחל על כבודו וממשיך לנסות לשכנע את השחקן.
לפוגבה ולסוכנו לא היתה סבלנות/גרידיות. הכל בסדר. הוא קיבל את ההחלטה שלו אבל פרגי עשה את המקסימום.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

כולם קיבלו החלטה. כשסטרלינג יעזוב את ליברפול כי הוא רוצה הרבה מאוד כסף שליברפול לא מוכנה לשלם לו, אז יהיה אפשר להגיד שליברפול ויתרה עליו. זה פשוט המונח הלשוני הכי מתאים לזה. יש לך אופציה להחתים שחקן ואתה מחליט שלא – ויתרת. לא מבין למה לעשות מזה סיפור כזה גדול. בשום מקום לא העברתי ביקורת על ההחלטה של יונייטד או של הסיטי בהקשר של טבז (כן על ריאל בהקשר של מוראטה, אבל זה באמת סיפור אחר).

יואב 14 במאי 2015

הבדל מהותי בין שחקן פרמיירליג לגיטימי לשחקן מילואים עם אופק אדיר.
יונייטד בנתה על פוגבה. לטווח ארוך יותר. פרגי החזיק ממנו מאד. ויש כמובן את העניין הזה של-לא לשלם לילד שרק עלה, סכומים דימיוניים.
ליונייטד אין בעיה של כסף אבל יש מדרגות ויש היררכיה כשעדיין לא קרעת זוג נעליים.
זה שונה מסטרלינג, שחקן נבחרת אנגליה שכבר מבוסס בליגה(למרות גילו הצעיר).

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

אתה מתמקד בטפל ולא בעיקר. כשאתה נותן לשחקן ללכת כי לא הצלחתם להחליט על תנאים משותפים, ההגדרה של זה היא לוותר עליו.
הבעיה היא שמי שהגיב פה למעלה חשב שיש פה איזה אלמנט שיפוטי לגבי ההחלטה הזאת, ולא כך היא. ויתור על שחקן הוא פשוט עובדה. יכול לנבוע ממיליון סיבות וזה ממש לא משנה חוזק השחקן. יונייטד החליטה שמבחינתה זה לא ראוי לתת לשחקן שלא עשה כלום הבטחה שהוא יהיה בהרכב וזאת החלטה לגיטימית. לשפוט אותה בדיעבד זה טיפה בעייתי לדעתי. אין לי שום בעיה עם ההחלטה של יונייטד. זה פשוט היתה עובדה – יובנטוס לקחה שחקנים שקבוצות אחרות ויתרו עליהם. כשאנשים חושבים שאני מתעסק כל היום במה יונייטד עשתה טוב או לא, זה בעיקר מעיד על עצמם, לא עליי.

גיל 14 במאי 2015

יונייטד רצתה אותו אבל לא הייתה מוכנה לשבור את השוק עבורו ובצדק לדעתי. הוא שחקן חביב אבל לא זה שהיה משנה משהו מהותית בזכיית התארים.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

יונייטד הנוכחית היתה הורגת בשביל שחקן כמו פוגבה. לדעתי הוא ההבדל בין קבוצת מקום רביעי לקבוצה שמתמודדת על האליפות (רק תראה את הסיטי עם ובלי יא יא טורה, שחקן מאוד דומה לפוגבה, כמו שציין היום תוהה בדרכים). כל זה לא בא להגיד שההחלטה שלה אז לא היתה נכונה – לאף אחד אין דרך להגיד מה יקרה בעתיד ולאיזה רמה שחקן יתפתח. אבל אני חושב שאם ליונייטד היתה מכונת זמן, היא לא היתה מחכה דקה לפני שהיתה חוזרת בזמן ומחתימה את פוגבה.
להגיד שפוגבה הוא שחקן "חביב" זה חוסר הכרות עם פועלו לגמרי

גיל 14 במאי 2015

הוא שחקן שלא מופיע למשחקים גדולים וזה מישהו שאני לא רוצה בקבוצה שלי. כמו שרונן כתבת באחד התגובות הצורה שבה התפרק ברבע הגמר במונדיאל די מייצגת.

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

אתה זה שהגבת למטה שמצחיק ששופטים בן אדם אחרי משחק אחד או שזה היה גיל אחר?
בכמה משחקים גדולים אחרים ראית אותו לא מגיע בדיוק?

כסיפוביץ 14 במאי 2015

אף אחד
פוגבה הוא דוגמא מצוינת לשחקן טוב שמשקיע המון בשיער שלו וזהו
השילוב של בלונד על עור כהה היום שווה כמה מליונים על פי האג'נדה של נייק, ולכן גם יונייטד נופלת בפח האמריקאי

גיל 14 במאי 2015

האמת שלא הרבה אבל זה משחק שנתקע לך בזיכרון. והשפיטה שלו נעשית ממרחק ולא ביום שאחרי המשחק. נראה אותו בגמר ולזכותו יאמר שהוא עדיין צעיר כך שיש לו לאן להתפתח אבל בסך הכל הוא לא נראה לי שחקן שמשנה קבוצה.

גיל 14 במאי 2015

בלא הרבה הכוונה שלא ראיתי אותו משחק בהרבה משחקים אלא אם מדובר בנבחרת או יובנטוס באירופה. לא עוקב אחרי הליגה האיטלקית.

יואב 14 במאי 2015

הדבר המהותי ביותר בסיפור מבחינתי-פרגי מאד רצה אותו.
בתפיסת עולמי- כשאחד מאגדות המשחק, שטיפח כל כך הרבה כשרונות צעירים, רוצה אותך לאחד המועדונים הגדולים בעולם, אתה לוקח את ההזדמנות.
אתה ממתין עוד עונה.
פוגבה בחר אחרת וזאת זכותו.
זה עולם של סוכנים ושל המון כסף ״כאן ועכשיו״.

פוגבה שחקן נהדר היום. תחת פרגי הוא היה עצום.
הוא עוד לא הוכיח לי שהבחירה המקצועית שלו היתה נכונה. הוא עוד לא הצית שום זיקוק יוצא דופן אצלי.
בקשר לכסף? שישאל את רונאלדו האם שש שנות יונייטד השתלמו לו.

בני תבורי 14 במאי 2015

כשאני אומר לך שריצה זה מסוכן…

אלכס דוקורסקי 14 במאי 2015

1+

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

על מה אתה חושב כשאתה רוכב, בני? איילת שקד?

Amir A 14 במאי 2015

איזו תמונה נפלאה של רונאלדו. כמו תאונת אוטובוס.

אלכס דוקורסקי 14 במאי 2015

הגמר של בארסה נגד מילאן ב-94 זכור לי היטב. הוא שודר, אם אינני טועה, בערוץ 1, והיה למעשה גמר האלופות הראשון שצפיתי בו. בכלל, זו היתה העונה הראשונה שצפיתי בה בכדורגל, ואקח ממנה את האליפות המרשימה של מכבי חיפה, את גמר האלופות המדובר ואת המונדיאל בארה"ב (בדגש דווקא על נבחרות שסדיה ובולגריה שנהניתי מאוד לראות אותן משחקות).

בארסה היתה מאוד דומיננטית באותה השנה, עם רומאריו, קומן, סטוייצ'קוב, זוביזארטה ויתר החבר'ה (גם פפ היה, כמדומני). אחד מהמשחקים הבולטים היה החמש-אפס על ריאל (אותו דווקא פספסתי). קיצורו של דבר, כילד בן עשר, שכלל לא היה מודע לקיומה של הליגה האיטלקית, לא ציפיתי אלא לוצאה אחת – בארסה מנצחת. לאור כל זאת, לא הבנתי מי אלה המילאנזים האלה שתקפו כבר מהפתיחה והגיעו למצבים טובים כבר מהדקות הראשונות. טוב, זכיתי להכיר את דניאל מאסארו, סביצ'ביץ' עם ההקפה המתוחכמת ודסאי, שהתחפש לחלוץ, וסיים מתפרצת בצורה מעוררת התפעלות, גם כן. אגב, כעבור כחודש, ברבע הגמר המונדיאל בארה"ב, נבחרות ספרד ואיטליה נפגשו ברבע גמר המונדיאל. האיטלקים ניצחו 2:1, והמשיכו עד לגמר מול ברזיל.

אגב, הזכיה הראשונה של בארסה (מאותה הפצצה של קומאן) התרחשה בל"ג בעומר. אחד מחברי מספר לי, עד היום, כי עמד בפני התלבטות קשה, מנת חלקם של ילדים בני תשע, באותו הערב – האם להבעיר מדורה עם החברים או להישאר צמוד למרקע הטלוויזיה.

אלכס דוקורסקי 14 במאי 2015

באופן לא מפתיע, נפלו מספר שגיאות הגהה וכתיב: שבדיה ולא שסדיה. אלא לתוצאה אחת ולא אלא לוצאה אחת…

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

התחושה שלך לגבי בארסה היא בדיוק התחושה שהיתה לי. יכול להיות שהיא היתה מוטה לגמרי, אבל דווקא אז הכרנו יותר את הליגה האיטלקית – אבי רצון אז היה בשיא כוחו ומילאן שלטה פה בארץ ולדעתי היתה הקבוצה הכי פופולרית פה, אולי רק אחרי ליברפול. מצחיק שאני זוכר מצוין את המשחק הזה ובכלל הייתי אז בטירונות. מעניין מתי ראיתי אותו..

יואב 14 במאי 2015

התחושה היתה שברסה הולכת לשחוט את מילאן. למיטב זכרוני, מילאן לא היתה כזאת פופולארית.
כל השיח התקשורתי היה פרו ברסה.
יותר מזה, קרויף (מאמן ברסה) צוטט יום לפני הגמר:״לא מבין איך אפשר לשלם כל כך הרבה על שחקן כמו דסאי״.
דסאי, כבש את הרביעי ואיזה גול זה היה.
זה היה בוגרים מול נוער.

no propaganda 14 במאי 2015

לגבי נקודה 4.
שחקנים כמו מודריץ מביאים תארים, שחקנים כמו רונאלדו בעיקר מוכרים חולצות ושוברים שיאים אישיים מונפצים.

ניק 14 במאי 2015

קצת מוגזם…
מודריץ לקח 3-4 תארים בקריירה..רונלדו 10+..
וכן טוטנהם זה לא יונייטד אבל עדיין

נחמדון 14 במאי 2015

לקקו את ישבני :@

גיל 14 במאי 2015

קצת מצחיק אותי שאחרי משחק אחד לא טוב של מישהו ישר ממהרים לקבוע דברים לגבי המורשת שלו. רונאלדו יהיר, מעצבן, מעורר אנטגוניזם אבל לדעתי לא פחות כישרוני ממסי. בדיוק כמו בדיון על בריידי ומאנינג צריך לשאול את השאלה אם הם היו מתחלפים בקבוצות האם היו מגיעים ליותר הישגים ולדעתי די ברור שכן בשני המקרים, אם כי אצל רונאלנדו זה גם תלוי באופי שלו. אם רונאלנדו היה משחק בברצלונה של פפ אז סביר שהיה מגיע לאותה רמת הישגים בעוד למסי היו הרבה פחות. מה לעשות שגדולים ככל שהם הם עדיין תלויים בקבוצות שלהם. רונאלדו בעבר היה עושה יותר דברים כשלקבוצה לא הולך ובתקופה האחרונה מסי טוב קצת יותר בלפעול כנגד המגמה אבל אף אחד מהם לא קרוב למשל למה שהיה עושה מראדונה.

זיו 14 במאי 2015

האמת שגוטמן כנראה צדק – בייל שמר ושומר על עצמו לנבחרת…

סימנטוב 14 במאי 2015

אותי רק מעניין כמה רצת ובאיזה קצב ;)

אריאל גרייזס 14 במאי 2015

קצב עגלה..

edgecator 14 במאי 2015

פוסט מאכזב וסתם פופולסטי. רוב המגיבים התייחסו כאן לדברים, לי בפרט מפריעה ההתייחסות למודריץ', שמי שלא שם אותו בחמשת השחקנים הטובים של ריאל לא צופה במשחקים שלה, או לחילופין לא מבין כהוא זה במה הוא צופה. אתן לך את הקרדיט ואנחש שאתה משתייך לקבוצה הראשונה, רק אז יהיה חבל מאוד שאתה כותב על זה בפוסט. בורוביץ' סטייל.

אגב, מוראטה שחקן בינוני לחלוטין שיצא לו הפעם להיות בצד הנכון של הקארמה, וצ'אבי אלונסו, שבבירור מעבר לשיאו, לא חסר לאף אחד. כנראה שגם את באיירן ויובנטוס לא ראית יותר מדי העונה, ובמקום זה נגררת, כאמור, לפופוליזם מטופש. לא מכבד בעיניי, וחבל.

שלומי 14 במאי 2015

מסכים, מוראטה לא כזה טוב. שני הגולים שלו לא הגיעו מיכולת אישית משובחת או הבנת משחק. המון מזל שהגיע אחרי ערבוביה ברחבה.

כמעט כל אוהד ריאל יגיד לך שמודריץ' הוא אחד מחמשת השחקנים הטובים והחשובים בקבוצה, אם לא אחד מהשלושה.

הפרשן 15 במאי 2015

מוראטה שחקן בינוני לחלוטין? מה ההגדרה שלך לבינוניות? שליטה טובה בכדור? חדות מול השער? מהירות? פיזיות ויכולת שמירה על הכדור עם הגב לשער? משחק ראש משובח?

זה שהוא שחקן צעיר ועוד לא עשה לעצמו שם לא אומר שהוא שחקן בינוני. האיש חלוץ מטרה כמו שכתוב בספר. אתה רוצה לדבר על גולים מערבוביה או דחיקות מתיבת החמש? כריסטיאנו עושה מזה קמפיין של "השחקן הטוב בעולם".

אנדר 16 במאי 2015

+10000000 על תגובה שרציתי לכתוב ופשוט לא היה לי כח

שלומי 14 במאי 2015

אריאל, אני מצטער, אבל אתה לא בקיא בכל מה שקשור לריאל.
סעיף 6 למשל:
ריאל אומנם מכרה את מוראטה, אבל היא שמרה לעצמה זכות קנייה חזרה, כך שלמעשה זו עסקת השאלה לכל דבר ועניין. (וזה בדיוק מה שהיא עשתה עם דניאל קארבחאל: מכרה אותו ללברקוזן וקנתה אותו בחזרה אחרי שנה לפי החוזה).
אנצ'לוטי ופרז ממש לא רצו לשחרר את אלונסו, הוא זה שביקש לעבור לבאיירן. על פי הדיווחים מהמארקה והאס, אלונסו הודיע להם רק שבוע לפני ההודעה לעיתונות ובמהלך כל הזמן הזה היה לחץ בלתי פוסק מצידם על צ'אבי, ללא הועיל.
ככל הנראה הסיבה לעזיבה שלו היא הרצון לשחק מתחת למאמן כמו פפ גווארדיולה לפני הפרישה והמעבר הצפוי לעמדת המאמן.

מה גם שאחרי המשחק הראשון בטורינו, אנצ'לוטי נראה מודאג מאוד והצהיר שוב ושוב שהמשחק בברנבאו יהיה מאוד קשה. וזו לא הייתה סתם הצהרה ריקה לתקשורת, אלא אמירה כנה ומסתבר שגם מוצדקת…

רועי ויינברג 14 במאי 2015

נפלא.

אני מקווה שלא נקבל שחזור גם של הגמר הלפני אחרון (1985 אם אני זוכר נכון)

אופיר 14 במאי 2015

קראתי פה כמה דברים מטרידים מאוד של מגיבים אלימים עם הפרעה קשה.

סמנטית, אם פוגבה החליט שלא טוב לא ביונייטד והוא עוזב בכל מחיר, לא מדובר פה בויתור מצד יונייטד. לא שולל את האפשרות הזו.

יואב 14 במאי 2015

זה בדיוק מה שהיה.

MOBY 14 במאי 2015

הטור אחלה.
רק לא הבנתי מי ויתר על מי ולמה כותבים על זה כל כך הרבה.
וכדי להכניס גם צהבת לבלוג הזה. מכבי ויתרה על מקל…..
פורצה יובה. ויאלה מכות.

איציק 14 במאי 2015

חצוף,
אם מכבי היתה רוצה הוא היה מגיע אבל היא לא ויתרה עליו… היא עשתה איתו חסד

אסף THE KOP 14 במאי 2015

רגע…
מלבד העובדה שפרגוסון ויתר על פוגבה חשוב להזכיר שהוא גם זכה במס' אליפויות כתוצאה מהפחדה של שופטים.

יואב 14 במאי 2015

((((((:

אייל 14 במאי 2015

הכדורגל האיטלקי המשעמם שלט באירופה בשנות ה90.
מילאן הייתה הקבוצה הגדולה באירופה בשנות ה90.
הקבוצות האיטלקיות הצליחו גם בגביע אירופה וגם באופ"א.
אבי רצון לא המציא את הכדורגל האיטלקי, הוא עלה אחריו ובזכותו.
החבורה ההולנדית ששלטה במילאן הייתה אימתנית.
נכון שהיה אז הייפ מסוים סביב ברצלונה של קרויף,
והיה הלם מזה שאיטלקים מסוגלים לתת יותר מ1-0 קטן (או 2-1… התפרענו).
אבל היי, אל תתבלבלו, הם היו הטובים באירופה כפי שספרד
שולטת באירופה היום.

הליגה הספרדית הייתה עניין שולי אז…
היוצרות התהפכו והיום מי סופר את האיטלקים?
הכדורגל הספרדי הרבה יותר מרשים כשמשיג תוצאות.

יואב 14 במאי 2015

לפחות בכל הקשור לסטייל אוף מיינד בארץ, ברצלונה היתה פייבוריטית גמורה לפני הגמר מול מילאן.
וזה אולי הגמר הגדול ביותר בתולדות המפעל. בית ספר ללחץ מצד קאפלו, עם מילאן של אחרי ההולנדים.

wazza 14 במאי 2015

אתם מתעלמים מהדבר הכי חשוב, בקצב הזה אם נמשיך ככה השופטים האנגלים ישלטו באירופה!

יובל (אחר) 15 במאי 2015

ודווקא בגלל שהעלית את בריידי/מאנינג מול מסי/רונאלדו, מעניין אותי היבט אחר בהשוואה: עד כמה לדעתך אתה מתעב את רונאלדו כי הוא שחק ביונייטד והיה רכיב מרכזי בכמה אליפויות שלה שם? בדומה לשונאי בריידי שחוגגים על דפלייטגייט בגלל הנצחונות של הפאטס?

בתור אוהד ליברפול ובפאלו בילס, אני מודה שיש בי משני הדברים האלה. אם רונאלדו היה מעביר חלק גדול מהקריירה שלו בליברפול כנראה שהיה לי עדיין ברור שמסי טוב ממנו, אבל לא הייתי כל כך נהנה מהעובדה הזו כמו עכשיו. אם בריידי היה משחק עבור הבילס הם בטח היו משחררים אותו בטרייד תמורת צ'אד פנינגטון או מישהו כזה, אז זו דילמה שנחסכה ממני.

משה 15 במאי 2015

כאוהד ליברפול אני יכול להגיד לך שעד השנה חשבתי שרונאלדו שחקן טוב ממסי, יתרה מכך הוא "עשה לי את זה" הרבה יותר. יש לו אישיות, שאפשר לאהוב ולשנוא מה שאין למסי. אין בי רגש מיוחד כלפי מסי, אני מתפעל ממהלכים שלו, שבאמת לא נראו כמותם אבל הוא לצערי קצת משעמם אותי, בטח ליד רונאלדו או סוארס. העניין הוא שאובייקטיבית רונאלדו הצליח להוביל את הקבוצה שלו הרבה פחות ממסי ולמעשה הוא די מאכזב בשנתיים האחרונות בתלות שלו במודריץ׳, חאמס, בנזמה ויתר שחקני המשנה.

יובל (אחר) 15 במאי 2015

אין קשר לאובייקטיביות. אובייקטיבית, ברור לי שסקולס שחקן ענק. מעשית, אני שונא אותו. אובייקטיבית, ברור לי שבריידי הרבה יותר טוב מכל קוורטרבק אחר מאז מונטנה (לפחות). מעשית, אני שמח בכל פעם שהוא מוסר אינטרספשן.

כן, רונאלדו שחקן מצוין. אבל השנאה הספורטיבית שטיפחתי כלפיו כשהוא שחק ביונייטד רק הפכה להיות יותר חזקה בגלל זה.

משה 15 במאי 2015

אולי הבהרתי את עצמי, אני מחבב אותו יותר ממה שאני מחבב את מסי, אני די מרחם עליו שהוא כלוא בתוך עצמו…אני לא סובל את הנקיון עלאק שמסי משדר ואת סיפורי הטוב מול הרע שמנסים ליצור סביב שניהם.

משה 15 במאי 2015

* אולי לא

יובל (אחר) 15 במאי 2015

אז אתה אוהד ספורט יותר בוגר ממני :)

משה 15 במאי 2015

למה לקרוא לי בוגר ? אל תעליב :)

אייל הצפון 15 במאי 2015

1: החיסרון של מודריץ' היה משמעותי כי ההנהלה של ריאל שלחה את צ'אבי אלונסו מהקבוצה, ולא מסיבות מקצועיות.
2: לא הייתי קובע שמסי טוב יותר או שכריסטיאנו רונלדו הוא לוזר/כישלון/מפשל במעמדים חשובים, כי הכשלון הוא של המאמן/הנהלה. הם צריכים לעשות את הטוב ביותר עבור המועדון, וכנראה שיחסית לברצלונה יותר חשוב להם למכור מנויים ומרצ'נדייזינג מאשר לזכות בתארים. (והדגש הוא על בהשוואה לברצלונה).
3: כנראה שזו הגישה של ההנהלה, כי גם קבוצת החלומות של תחילת העשור הקודם, עם פיגו, זידאן, רונלדו (השמן), ראול ובקהאם זכתה במעט תארים.
4: בברצלונה בנו את הקבוצה כדי להביא תארים, אז נכון שהם בנו את הקבוצה כשמסי הוא הכוכב, אבל הציר המרכזי היה פויול, צ'אבי ואינייסטה, ואחרי שפויול פרש וצ'אבי ואינייסטה התבגרו ונעשו פחות משמעותיים, הם שינו את שיטת המשחק והביאו את ניימאר וסוארז.
5: בנבחרות ובהתאם להישגים קודמים (כמה הישגים בגביע העולם וביורו/קופה אמריקה היו לפני מסי/רונלדו וכמה יש בתקופה שהם בנבחרת), מסי לא השיג יותר מרונאלדו.
6: לגמרי ברור למה אנשים שונאים את רונאלדו בגלל האישיות שלו, אבל אילו רונאלדו היה נשאר ביונייטד (או במערכת מקבילה, כולל אישיות ומעמד המנג'ר), הוא היה מגיע להישגים רבים יותר. אבל קרוב לוודאי שהוא הגיע לריאל כי הגישה של ההנהלה מתאימה לאישיות שלו.
7: ואפרופו זה שהתפקיד של ההנהלה/מאמן (תלוי בחלוקת התפקידים בארגון), היא לנהל אגואים, ובייחוד בספורט כשמדובר במיליונרים (מולטי), בני 20 וקצת, בלאט מוכיח שיש לו מה שצריך כדי להצליח, ושמבחינה זו (בעיקר בכך שיש מעליו אנשים שקובעים עבורו חלק מהדברים והוא צריך להסתדר עם זה), הקבלירז הם לא סביבה קשה יותר מאשר מגבי אלקטרה או נבחרת רוסיה.

סולי 15 במאי 2015

מקווה מאד שהזכרונות שהעלת פה מהגמר הקלאסי של שנות ה-90, מילאן מול ברצלונה הגדולה, יתממשו גם פה ויובה תשאיר אותנו פעורי פה.
אבל למען האמת יש לי חשש כבד שהגמר הזה יזכיר יותר את הגמר הכי צד צדדי שהיה אי פעם במונדיאלים- שספרד ביטלה לחלוטין את איטליה שנראו כה אומללים וחסרי אונים מול המכונה הספרדית (על אף הגאוה שאפיינה אותם כל הטורניר- בדומה ליובה).
נכון,יובה קבוצה טובה ומואמנת יותר, וכנראה גם יותר מוכשרת מאיטליה ההיא, אבל אם היא תחטוף גול מוקדם (15 דקות ראשונות) זה יכול לסגור את הסיפור מבחינתה, כי ברצלונה, בניגוד לריאל, כנראה שלא תתבטל לאחר היתרון שלה ותיתן ליריבה שלה להשתלט על מרכז המגרש.
ברצלונה אוהבת שהולכים נגדה אחורה ומזמינים התקפות….לפירלו תיהיה חשיבות מכרעת למצוא בכדורים חכמים את טבס ומוראטה מביכים את פיקה- החוליה החלשה של ברצלונה.

אבי 15 במאי 2015

יונייטד באמת פספסה את פוגבה, בעיקר בכך שהיא לא הבינה את הפוטנציאל שלו, בתור קבוצה שליוותה את ההתפתחות שלו היינו צריכים להבין מה יש לנו ביד. ולא קבל הלם כנגד הנסיקה המטאורית של הבחור ביובה…
בעצם זה שאף אחד לא בנה לעיו ולכן נתנו לו לעזוב דיי בקלות ממחישה כמה מזל יש לבחור שהוא עזב, אחרת הוא בקלות היה הופך לעוד אחד בסגל..
אני אוהד יונייטד אגב.

יואב 16 במאי 2015

אבי,
היא הבינה ועוד איך הבינה. נלחמה להביא אותו תוך סיכון לתביעה שאכן היתה(מלה אבר).
הוא ויתר על יונייטד כשחקן חופשי. וזאת כמובן זכותו.
על זה כל העניין פה. ופרגי, תוך כדי המשא ומתן, נתן לו להרגיש אולד טראפורד. זה חריג במושגים שלו.
יש מקרים שאתה לא יכול לנצח.

יואב 16 במאי 2015

נ.ב
לא חושב שמישהו ביונייטד בהלם מהנסיקה שלו. הוא היה מטאור מהשניה שדרך על הדשא באקדמיה ובריזרב. הוא היה סנסציוני ברמה כזאת שגולים שלו היו כבר נחלת הכלל כבר בגיל 17.
כתבתי פה קודם, פוגבה היה השחקן השני שפרגי היה מוכן למחול על כבודו(בכל זאת ילד מהריזרב) כדי לפתות אותו. הראשון היה רוני.

סימנטוב 16 במאי 2015

ניסו אבל הקופון שהסוכן חמד קבע את הגורל לגביו ביונייטד. זה היה ברור די מוקדם כשהגיע מלה אבר שהסוכן ינסה חזק למקסם את הרווח שלו.

בליקי 16 במאי 2015

הסנט וחצי שלי על הגמר הזה – גם אם חללית של חייזרים נוחתת מחר על כדור הארץ, והשדר שהם מעבירים לאנושות הוא שהם לא יוצאים מהחללית עד שלא מארגנים להם משחק כדורגל מול יובנטוס – אני לא אראה את המשחק הזה…

עומר ה 17 במאי 2015

על כל זה חשבת בזמן ריצה? מרשים!

yosefr 18 במאי 2015

חחח…אהבתי את פסקה 6, תענוג לסדיטסט כמוני.

Comments closed