הניצחון על הסיטי

הרביעיה מדהימה אבל הסגירה ההגנתית של קבוצה מפחידה כמו הסיטי - זאת הבשורה האמיתית מהמשחק היום

אודה ולא אבוש – לא התרגשתי לקראת המשחק היום. אפילו היתה לי התלבטות איזה משחק לראות. בהתחלה חשבתי לשים את הקלאסיקו בטלוויזיה ולראות את ליברפול במחשב אבל בסוף החלטתי שיש גבול. בחרתי לא רע, מסתבר (ואפילו תפסתי שני גולים בין המשחקים).

הסיבות לחוסר ההתלהבות היו שתיים. קודם כל, העונה הזאת די גמורה. הסיכויים להגיע לליגת האלופות די קלושים. יש בינינו לבין המקום הרביעי, אפילו אם אתה מניח שלסטר לא תמשיך בקצב הזה (איזה כיף לראות אותה בראשות הטבלה, דרך אגב), פשוט יותר מדי קבוצות.

הסיבה השניה, שבני דיבר עליה לפני המשחק, זה כמות הפציעות שהשאירה את הקבוצה די דלה בחלק הקדמי וחסרת יכולת להבקיע שערים…. על הנייר

לגבי הסיבה הראשונה עוד מוקדם לתהות האם טעיתי, אבל מסתבר שבחצי השני – ובכן, אופס.

12289632_620483338093038_5282478002429010493_n

 

לפני שנתחיל לספר בשבחיו של קלופ ובשבחי השחקנים על המגרש, צריך להגיד את האמת – הסיטי היום הגיעו לא מוכנים לחלוטין. זה היה כמעט מביך. כמו ריאל מדריד במשחק השני, הם היו אוברמאצ'ד לגמרי. כאילו פעם ראשונה שפאלגריני שיחק נגד קלופ או בכלל שמע עליו.

אבל כמובן, הם לא שיחקו מול קונוסים. הטקטיקה של קלופ, שכולם מכירים, עבדה בצורה מושלמת. לחץ על כל המגרש, לזכות בכדור עם יתרון מספרי ואת השאר תעשה ההגנה המביכה של הסיטי. כמובן, ככל שנכנסו יותר כדורים לרשת, ככה יותר שחקנים של סיטי עלו למעלה והיה יותר קל לליברפול לתקוף. עם קצת יותר ריכוז מול השער של פירמינו וקצת פחות ג'ו הארט זה היה נגמר בשישייה ומעלה.

אבל גם אם נוריד את הגולים, צריך לשים לב לחלק הבאמת חשוב של הקבוצה היום – החלק ההגנתי שפשוט ניטרל לגמרי את השחקנים הטובים של היריבה. יא יא טורה לא היה קיים (הוא הוחלף מוקדם, אז אולי הוא פצוע, לא יודע), אגווארו שם גול בפעולה גאונית אבל חוץ מזה לא הגיע למצבים בכלל וגם סטרלינג נוטרל להפליא.

זה בא בזכות עבודה מתואמת להפליא של הרביעיה האחורית וגם, כשמגיע מגיע, ביצוע מושלם של לוקאס וג'אן, שגם דחף למעלה כל הזמן ונתן שני עקבים נהדרים, שאחד הפך לשער.

האצבע של המאמן ניכרת פה בכל נקודה על המגרש ורואים איך השחקנים מתחברים אליו.

אני עדיין בספק אם מקום ברביעיה הראשונה הוא ריאלי, אבל כשכל משחקי החוץ נגד הגדולות מאחוריך, אפשר לפנטז.

עכשיו רק קלופ צריך לראות איך השיטה שלו עובדת גם מול הסטוקים והקריסטל פאלאסים של הליגה.

השבוע נראה לי שאני די אצפה בשקיקה למשחק הבא.

 

 

ה-0:1 הביתי על הקנריות
סוגרים את אירופה

80 Comments

אסף THE KOP 21 בנובמבר 2015

נשגב מבינתי איך אוהד ליברפול מעלה בכלל בדעתו לראות איזה משחק זניח מהליגה הספרדית המשודר באותה עת.
מה זה, סוג של פיצוי עדתי ?

D! פה ועכשיו 21 בנובמבר 2015

אסף, תתחיל לחפש פרובוקציה, תקבל הרבה הנהוני הסכמה פה.

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

כדאי רק לציין שלא העדפתי את המשחק בספרד, אלא לראות את שניהם. עוד סיבה, עכשיו אני נזכר, שחשבתי לראות את ליברפול במחשב, זה הנושא הזה של שידור משולב עם באיירן. למזלנו, זה לא ממש הפריע

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

תמיד צריכה להיות ההעדפה לראות את ליברפול במחשב, כדי לא לשמוע את השידור בעברית שלנו.

יוסי מזרחי 22 בנובמבר 2015

אני מתחבר להגיון ולעיקרון בדברים. כל דבר חוץ מהקבוצה שלך,זניח.

אסף the kop 22 בנובמבר 2015

הקבוצה שלו יוסי.
הקבוצה שלו.
לכאורה.

בני תבורי 21 בנובמבר 2015

גרייזס תתפטר

אריק 21 בנובמבר 2015

ממה שראיתי מליברפול השנה, לוקאס נותן עונה טובה מאוד.

אריאל גרייזס 21 בנובמבר 2015

זה נכון. הבעיה עם לוקאס שאתה יודע בדיוק מה תקרת הזכוכית שלו. הוא יכול להיות טוב מאוד אבל גם כשהוא כזה זה לא מספיק להוביל קבוצה ברמות הבאמת גבוהות (למרות התפקוד המצוין בצ'לסי ובסיטי)

אריק 22 בנובמבר 2015

הוא משחק בתפקיד ששחקנים מגיעים בו לשיא לקראת גיל 28 והוא נמשך כמה שנים טובות לתוך ה30. אולי הוא עשה קפיצה? ראיתי אמנם רק 30 דקות אבל הוא היה פשוט מצויין תמיד במקום ומכוון את כל ההתקפות

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

אולי, לך תדע. זה לוקאס, יש לו תקופות שהוא נותן משחקים מצוינים. זה בדרך כלל השלב שבו הוא נפצע..

Kirma Der Faux 22 בנובמבר 2015

אני מבקש ממך ומבני להפסיק מיד להחמיא ללוקאס ולחזור למנטרת הבינוני ולא מספיק טוב לרמות האלה.
תראה לאן זה דוחף אותו עד עכשיו העונה.
ומהר לחשוב על עוד משפטים כמו ג'אן צריך לרדת לספסל לכמה משחקים, פירמינו כנראה כבר לא יקרה, ואין לנו מספיק כשרון בקבוצה כרגע.
לא צריך לחכות להפסדים בשביל לחזור לנוסחא המנצחת…

אבי גלברט 21 בנובמבר 2015

כבוד ,פרנקינייה ……מסתבר שסטרלינג כמו טורס בזמנו הצליחו להרגיז מאד את החברה באדום ושהכבוד מונח על הדשא יש כבוד ועוד איך ! באנו מוכנים ,רעבים וחדים .בשקט יכול להיגמר 8 .גם היום אפשר בשקט לחפש את הדברים הבעייתיים ולמצוא (לאלנה,לוברן,צאן,לוקאס ) אבל שאתה מנצח 4 אצל השייח לא נתלונן . מודע שאם BR היה עולה עם הרכב כזה לפני המשחק ללא חלוץ (?) ההינו אוכלים לו את הכבד עם כפית .אבל מסתבר שהולך אז הולך ומה שעשו היום האחים קוטיניו זה הצגה ברמה גבוהה . אכן עכשיו באמת נשארנו עם הבינוניות והקטנות האלו שעושים את המוות . אגב ובשביל למנוע דיון לאלנה וצאן היו בסדר היום אבל חייבים לדעת לשחק בנגיעה ולשחרר כדור מהר .

אמוץ כהן-פז 21 בנובמבר 2015

סטרלינג צריך להרגיש קצת אדיוט הערב.

אריאל גרייזס 21 בנובמבר 2015

הוא היה יכול כל כך להתאים לקבוצה של קלופ. איזה בזבוז
אבל אייב נראה טוב משבוע לשבוע, זה מה שחשוב

Bad Boy 22 בנובמבר 2015

לוקאס יכול לתת מה שהוא יכול לתת. לא מעבר לזה
זה גם משהו

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

יאללה, יאללה, סידרו לך שבת שיוצאת מוקדם, אין תירוצים לזה שהציונים עוד לא עלו

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

תמיד יש תירוצים. שניים בעצם…

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

אני חושב ששחקן כנף מהיר כמו מרקוביץ גם יפרח אצל קלופ.

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

הבעיה עם מרקוביץ, ונוח לשכוח את זה עכשיו, שהוא לא הסתדר בכלל עם הליגה האנגלית. לא עם הצורך לחשוב מהר ולא עם הפיזיות. אולי זה ישתנה והוא צעיר ויתבגר, כי הפוטנציאל שם. אבל יש סיבה ששלחו אותו בהשאלה (אולי יחזור בינואר, לך תדע)

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

אתה צודק.
אולי אני טועש, אבל אני זוכר תחילת עונה חלשה מאד, הרבה פוזה ורצון להשתתף במשחק ולאחר מכן עבודה מאד קשה באגף בעייתי שלא איפשרה לא מספיק משחק מקדימה.
יש סיבה ששלחו אותו בהשאלה, אבל היא יכולה גם להיות קרויה BR. לא בהכרח, אבל יכולה. עוד נגלה. בכל מקרה זה 20 מליון שיושבים בסגל הרחב (מאד), אני סומך על קלופ שייבחן את זה.

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

הרגת אותי עם הכבוד, פרענקינייה…. התפקעתי פה, שרף לי (פעמיים) כמו קוקטס
גם האחים קוטיניו חזק ביותר!

אבי גלברט 22 בנובמבר 2015

אכן רובי ,זאת הסצינה… .

אריק האדום 21 בנובמבר 2015

פלגריני… לא מאנציני
אבל זה לא משנה. תטדה שלקחתם להם 3 נקודות (:

אריאל גרייזס 21 בנובמבר 2015

אופס, תוקן

YG 21 בנובמבר 2015

לפחות נהנית מסוארז?

אודי 21 בנובמבר 2015

מה שיפה בשיטה של קלופ היא שזה עובד גם בלי שחקנים סופרסטארים. אולי הוא היה אנדרדוג בדורטמונד, אבל היה לו את לוונדובסקי, רויס וגצה בהתקפה. צריך קבוצה שמוכנה לרוץ ונשמעת להוראות. כושר ומשמעת טקטית (כלומר במכבי חיפה זה לא היה מצליח), ומדי פעם קצת ברק מקוטיניו ופירמינו, למרות שמול ההגנה המביכה של הסיטי (אני חושב שהקשרים שלהם תפסו את הצד די מוקדם היום) הפכה את אמרה צ'אן לסוג של פנטזיסט לרגע.

D! פה ועכשיו 21 בנובמבר 2015

התלבטות בטח שלא הייתה לי
רק חשש ששוב נספוג בקלות – וזה מה שלא קרה היום.

הלחץ מקדימה היה מעולה ופירמינו חד צריך לשים עם רביעיה משלו. כל התנועה מקדימה הייתה כלכך מהנה שאפילו לא אכפת לך להפסיד. החבר'ה שם נהנים ומספקים חילופי מסירות ותנועה מדהימים. לא להאמין שלפני חודשיים שקלתי לפרוש שוב מאהדת ספורט בגלל הדיכאון שזחל על המגרש באדום.

מה שכן, ואם כל ההתרגשות, מסכים עם הסיכום שלך, צריך לראות איך זה יעבוד מול קבוצות שסוגרות ולא נותנות את המרחבים הללו. אני מאמין שנראה יותר מבנטקה ונצתרך הרבה שערים מוקדמים, כמו בתקופה של SAS, כדי לפתוח את המשחקים.

הרבה בשורות טובות.

אודי 21 בנובמבר 2015

צריך לממן את ההעברה של מנגלה ליריבות שלנו בעתיד בשביל הגולים המוקדמים

D! פה ועכשיו 21 בנובמבר 2015

ברור שחלוץ כמו ש. עצמי הוא נכס למועדון
אבל כשמפעילים כזה לחץ, בצורה נכונה מתישהו כדורים יכנסו. אני מת לראות את זה עם הנדו במקום מילנר, עוד מנה של לחץ לוריד

רפאל 21 בנובמבר 2015

תוצאה ענקית במשחק עונה.
הפסד היה מנמיך ציפיות לגמרי וסוגר את סיפור האליפות ( שעדיין בחזקת long shot אבל ריאלי ) שוב בשליש העונה.
בין אם יסיימו בטופ 4 או לא, הניצחון הזה גורם לקבוצה לשאוף הכי למעלה שיש ואפשר לעשות דברים מדהימים על גל המומנטום, ראו את לסטר…

משה 21 בנובמבר 2015

עברנו פחות משליש ליגה ואתה חושב שאין סיכוי להיכנס לרביעיה הראשונה ? זה מוקדם בלשון המעטה.

אריאל גרייזס 21 בנובמבר 2015

לא אמרתי שאין סיכוי – אמרתי שהוא לא גדול. תראה כמה קבוצות יש מעלינו.

רפאל 21 בנובמבר 2015

עדיף לדעתי לכוון גבוה ( במיוחד אחרי שמנצחים משחק כזה ) ולהתבאס שלא הולך מאשר שלא יהיו ציפיות ואז להיות מרוצים מ'הישג' כמו טופ 4.
טוטנהאם, לסטר ווסטהאם לא פייבוריטיות מליברפול לסיים בטופ 4.
אפילו צ'לסי שהרחק מאחור מבחינתה עוד מכוונת לרביעייה הראשונה.

אריאל גרייזס 21 בנובמבר 2015

שהקבוצה תכוון גבוה. אני משתדל לא לפתח ציפיות. ניסיון העבר, אתה יודע.

D! פה ועכשיו 21 בנובמבר 2015

אני איתך, אין מה לדבר על זה לפני פברואר-מרץ.
אבל בסך הכל אנחנו 6 נקודות משם. נדמה לי מישהי הזכירה את זה כאן לא מזמן. גם בעונה עם לואיס זו היתה ריצה ענקית בחצי השני שלקחה אותנו לשם.

גורביץ' 22 בנובמבר 2015

למה 6 נקודות ?
ווסטהאם ולסטר לא באמת במירוץ, טוטנהאם ימצאו דרך לבעוט בדלי, ככה שנשארת מול ארבע הגדולות ואברטון – צ'לסי שש נקודות מאחורינו והטופי בויז אותו מספר נקודות.
מצב טוב לטופ 4 להיות בו אם אתה שואל אותי..

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

לא יודע, בטבלה שלי יש לנו 20 נקודות ולארסנל במקום הרביעי 26.
הפרש השערים שלהם טוב בהרבה, אבל עם נפגש עם הקרבה קבוצות צמרת אולי נצמצם את זה.;)

רפאל 21 בנובמבר 2015

תדע שבפורמט שהצעתי בזמנו לליגת העל ( זה עם הפלייאוף וכו' )
כפ"ס גם עם 40 אחוזי הצלחה ליתרת העונה היתה יותר תלויה בעצמה במאבק לאליפות מאשר ליברפול עם 70 אחוזי הצלחה מעתה ואילך.
אבל מי התייחס בכלל… מעדיפים לעשות לנו מרתון של מכבי וב"ש בשאלה מי תפסיד פחות נקודות לקבוצות שסיימו את העונה עוד לפני שהחלה ( ומכבי חיפה שסיימה אותה אחרי 6 מחזורים ).
העיקר האוהדים של המשחק מפחדים לדבר על ציפיות וכולנו תלויים במצב הרוח של באיירן מינכן/פ.ס.ז/ברצלונה ויובה.

ערן (המקורי) 22 בנובמבר 2015

ב 25 השנים האחרונות יש אצלנו נטייה נאיבית לפנטז על 4 ראשונות אחרי ניצחון מיוחד. ואחרי רצף נצחונות- ישר לדבר על אליפות.
צריך להיגמל מזה.
אם היה לנו עדיין את סוארז בקבוצה, מילא…
בצד החיובי: נצחון ענק, העלמנו את סיטי, קיבלנו סוף סוף את פירמינו, הרגשנו טביעת אצבע ברורה של קלופ, נראה שהתנקינו לגמרי משאריות מהתקופה האחרונה והעגומה של ברנדן.
בצד השלילי: הסגל שלנו עדיין הרבה פחות חזק משל 4 הגדולות.
בצד הלא ברור: הסגל שלנו חזק משל לסטר. וגם המאמן. והם מקום ראשון. WTF???

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

מסכים
אבל
מי אמר שהסגל שלנו טוב משל לסטר
או המאמן?

הם יקרים יותר.

cookie-monster 22 בנובמבר 2015

ונשאר רק לשאול מי זאת הלסטר של הליגה הספרדית שהקלאסיקו כל כך מענין שם

ran 22 בנובמבר 2015

זה הכל קלופ,
מדהים מה שהוא השיג בזמן כל כך קצר (בראיון לפני המשחק אמר שהיה לקבוצה שבועיים לתקן אחרי פאלאס בחיוך הכי רגוע בעולם, תותח).
אפילו לאלנה נראה כמישהו שתורם למשחק.
והמשפט הלפני אחרון שלך הוא בול בפוני, השיטה תעבוד נהדר נגד קבוצות שמחזיקות כדור, השאלה איך מסתדרים אם אלה שבאים לפרק, להרים לרחבה ולנגוח.
האמת, שהייתי כל כך בהיי מהמשחק שלא היתה לי סבלנות לקלאסיקו (הוקלט במטרה לצפות אחכ), שרדתי עד הגול של סוארז והעברתי לתקציר…

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

לא מסכים איתך אריאל, הליגה השנה פתוחה לחלוטין ותזכה מי שתהיה הכי פחות גרועה והכי יציבה באופן יחסי – ארסנל וסיטי בסה"כ חלשות ולא יציבות, הכדורגל של יונייטד מביך, לסטר תקרוס במוקדם או במאוחר (בטח בכריסמס) וטוטנהאם / ווסטהאם / שקר כלשהו לא רציניות. עם כל הפתיחה המזעזעת שלנו וההפסד לפאלאס וכו' אנחנו במרחק נגיעה מהטופ 4 ולמעלה, כשכל משחקי החוץ הבעייתיים (כעיקרון) מאחורינו. מוקדם מאוד לתת הערכות, בטח לפני המגמות שנראה בכריסמס ובטח להתייחס לאשליה האופטית של יש הרבה קבוצות מעלינו – הן עוד יהיו מתחתינו אנשאללה.
ולמשחק עצמו – כ"כ פשוט, לחץ מקדימה ושערים מוקדמים שהורגים את המשחק – ואפילו לא צריך קילר כמו סוארס אלא ברווז מוזר כמו פירמינו. למה רודג'רס לקח לנו את זה בשנתיים האחרונות?! רעדתי מפחד שלא נחטוף את השני בתחילת המחצית ואז היינו נלחצים, ואתה לא רוצה להילחץ כשלוברן הבלם שלך… אבל יצאו גדולים, אין מה לומר.
השאלה מה יהיה הלאה – הסגל פצוע ורמת האינטנסיביות של לשחק ככה היא למעלה מכוחותיו (קוטיניו…), אני מתפלל שקלופ יניח לליגה האירופית אבל זה לא נראה ככה וחבל. גם ההשתלבות של טנק כמו בנטקה בלחץ הדינמי מקדימה עדיין בסימן שאלה – אולי הוא יהיה הפיתרון מול הנוריצ'יות למיניהן…
ורחמים סטרלינג (קרדיט לבני תבורי) עם העציץ על הראש? הוא לא ידע!!!!
ציונים:
מיניולה – 7. איזה כדור של משחק מול אגוארו.
קליין – 7. הבחור פשוט מגן ימני טוב, אחראי וחרוץ. גם אם לא עולה הרבה להתקפה. חיסל את רחמים.
סקרטל – 8. נתן ואז לקח, בסה"כ יופי של משחק, וגם הטעות של הגול לא תוריד לו בציון, בעיקר על האחריות בהגנה.
לוברן – 7. אפילו הוא היה בסדר גמור.
מורנו – 7. חבר של כבוד בחוליית החיסול. מרגיש שהוא השתפר הגנתית עם קלופ.
לוקאס – 8. כמאמר בני תבורי – ממשיך לדחוף לנו אצבעות לעין כל שבוע. מדהים.
צ'אן – 7. גם… מעולה, אין מה לומר.
מילנר – 7. המון לחימה והשקעה וחילוצים. דיר באלאק על המסירה ההיא לסטרלינג.
לאלאנה – 6. רץ ועשה רוח… נראה לי.
קוטיניו – 8. כאב לי השריר יחד איתו. רק שלא יישב לנו בחוץ כמו מוטי בננה. חייבים לשמור עליו לליגה ולא לשחוק אותו בשטויות אחרות.
פירמינו – 8. שלום לך. וכל זה בהליכה? מעניין מה יקרה כשירוץ. או כשיכוון לפינה ולא לשוער.

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

יאמר לזכות לאלנה שהוא יודע לפתוח רגליים כשצריך. גם אתמול פתח רגליים והכדור הגיע לפירמינו – שכיוון על הארט..

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

עם כאלה רגלי איטריה לך תדע אם הוא התכוון… הוא מזכיר לי חבר שלי מהתיכון שהיה שחקן נהדר אבל התעסק רוב הזמן באיך השיער שלו נראה לפני הבעיטה

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

תשמע, ראיתי עוד פעם את החצי הראשון, אתה עושה לו עוול. הוא היה אדיר. לחץ על הכדור, תנועה בלתי פוסקת, מסירות טובות. פעמיים נכנס לעמדה מצוינת אבל המסירה הגיעה באיחור והוא היה בנבדל.
ובכלל, כשאתה רואה משחק בלייב אתה מתוח כל הזמן, לא שמתי לב כמה הרבה הרבה יותר טובים היינו. פשוט משחק מושלם

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

החיים שלך דבש, רואה את המשחק שוב :-)

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

הכדורים של צ'אן בחלק ההתקפי היום היו מדהימים. והוא כמעט ולא עשה טעויות, שהוא עושה בדרך כלל.

פירמינו היה מעולה, שיתוף הפעולה בחלק הקדמי (+צ'אן) היה פשוט מלהיב. שותף לכל השערים ובאותו הזמן היה צריך לסיים עם רביעייה.

אני מכה לראות את הנדו באגף ימין עם קליין. קודם כל כי מילנר לא מספיק טוב מקדימה. האגף הזה עבד יפה אבל הכשיל את עצמו כל המשחק.
עד לפני חודש הייתי חושב שנראה את הנדו איפה שצ'אן היום. אולי זה עוד יקרה. כרגע החלש בשלישיה הזו הוא מילנר והנדו, שאצל BR לא הסתדר באגף, יוסיף עוד איום של הכנסות כדור פנימה.

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

הכי שמחתי שהוא לא נתן את הדהרות פוסרט-גאמפ האלה שלו לשומקום. כל אחד היה אחראי ורגוע היום.
קצת מפחיד אותי הנדו באגף, אבל אם קליין מסתדר זה בהחלט ישחרר אותו ללחוץ מקדימה…

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

הוא דווקא נתן כמה, רק שהם עבדו לטובתנו. ועוד פעמיים נדמה לי שקליין הכניס אותו לנבדל בתנועה יפה.
אני גם לא דמיינתי שם את הנדו, אבל כמו שהקבוצה עובדת כרגע זה יהיה או במקום צ'אן או במקום מילנר.
תכלס, הוא יכול לבוא במקום לוקאס אבל אני מתחיל לא לראות את זה קורה.

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

אף אחד לא נוגע בלוקאס שלנו :-))))))))))))))))))))))))))))))

matipool 22 בנובמבר 2015

רובי – אחלה סיכום . השיפור של מורנו ולוקאס מדהים . אין הערות לציונים .
לגבי הנדרסון – אני לא כל כך בטוח שהוא יחזור אוטומטית להרכב אם שלישיית הקישור תהיה כשירה .
לצערו , קלופ הגיע כשהוא פצוע לתקופה ארוכה ונראה לי שקלופ מאד מרוצה כרגע מהשלישייה שלו באמצע .

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

הנדרסון לא מתאים לשחק באגף, זה לא עבד אצל רוג'רס, הוא מתבזבז שם. רוג'רס הבין את זה אחרי שנה וכשהוא שילב אותו באמצע הוא היה טוב בהרבה. דווקא אייב במקום מילנר יכול להיות מצוין, אם כי מילנר שחקן חכם מאוד וטוב שהוא על המגרש.
אל תשכחו שיש לנו כמה מפעלים לשחק בהם, זה בהחלט נראה כמו בעיות של עשירים איפה לשלב את הנדרסון. עם המזל שלנו, מישהו כבר ייפצע. רק לחשוב איך הקבוצה הזאת תיראה עם הנדרסון, בנטקה וסטארידג' בריאים. טוב, האחרון לא באמת יכול לקרות

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

צודק.

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

גם אנחנו מרוצים ברוך השם :-)

משה 23 בנובמבר 2015

צ׳אן לא ייצא מההרכב גם עם שופל. לדעתי קלופ בונה עליו גדולות ונצורות, אני חושב שבצדק, למרות עונה ראשונה בינונית.

cookie-monster 22 בנובמבר 2015

משהו קטן לגבי קלופ והערת ה'להתפלל שיניח לליגה הארופית'.

כשהוא בא וראיתי שהוא מתיחס לגמרי ברצינות לליגה הארופית הרגש הראשוני היה "בסדר…שיהיה…אבל הפוקוס חייב להיות הליגה". כאילו .. למי אכפת מהליגה הארופית. ככה התרגלנו לחשוב בשנים האחרונות.

אבל יודע משהו? הוא צודק. הוא יודע לאיפה הוא הגיע. זה אנחנו שכחנו.

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

האמת שזאת הגישה של כל האנגליות, לזלזל במפעל הזה. יש סיבה שהספרדיות והפורטוגליות מצליחות בו בצורה משמעותית. היו ימים שלא זלזלנו, נניח כשלקחנו את גביע אופא לפני עשור פלוס (עונת ה"טרבל"), אבל אז זה היה מפעל אחר, לא שאריות של ליגת אלופות.

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

כנראה שלגרמני
זה לא רק שאריות אלא מפעל חשוב שלהצלחה בו יש משמעות למועדון

תכלס, טוב שזה ככה.

cookie-monster 22 בנובמבר 2015

אולי העובדה שUEFA זורקת אליו קבוצות נושרות מליגת האלופות עשתה לו נזק גדול מאוד תדמיתית אבל הוא היה ועדיין מפעל חשוב.
המפעל הוא אותו מפעל. החוקים השתנו כמו שהחוקים במפעל הראשון בחשיבותו ביבשת השתנו גם. אבל כמו שליגת האלופות יש את המעמד שלא לליגה הארופית יש משלה גם.
וקלופ צודק לגמרי. הוא אמר במעשים את מה שלא אמר במילים ( משהו בסגנון "תגידו אתם נורמלים?? שליברפול לא תלך בכל הכוח על מפעל ארופאי שהיא משחקת בו? נה! ")

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

אני מה 'כפת לי, הליגה האירופית טובה לי – זה מונע מליבר לשחק בשבת :-)
וברצינות – אני לא מסכים. צודק או לא צודק, הדרך להתקדם ולמשוך שחקנים וורלד קלאס זה דרך ליגת האלופות, והדרך לשם זה הליגה (כנראה שלא נזכה בליגה האירופית). אם ייפצעו שחקנים מול סיון או תמוז או השד יודע מה או בגביע החלב נאכל אותה בליגה, אז עם כל הכבוד לאיפה שהוא הגיע, כרגע צריך להיות ריאליים ולהתרכז במטרה אחת הכי חשובה. כשגביע אופ"א היה גביע בשיטת נוק אאוט אז היה אפשר לרכז מאמץ למשחק ספציפי. כאן שלב הבתים זה מסטיק מיותר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כעת.

cookie-monster 22 בנובמבר 2015

לא זוכים בכלום אם לא מנסים.
זה עוד משהו שקלופ מזכיר לנו.. ככה בעדינות בסאבטקסט.
וגם כשנגיע איתו לליגת האלופות -כש – לא אם – הוא צריך לדעת למי יש ביצים לעשות מה שצריך שם.
אחרי הכל לא היינו שם איזה זמן. הליגה הארופית זה מבחן מצוין. הטוב ביותר שיש לנו גישה אליו כרגע.

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

הכל נכון אם היה לנו סגל רחב ומאוזן ולא פצוע. היות וזה לא המצב צריך לתעדף את הליגה על פני כל השאר. לא רוצה לנסות לזכות בליגה האירופית כשאידפק מזה בפציעות ובעייפות בליגה. חצי גמר בליגה האירופית ומקום 7 בליגה לא ייתן לי כלום, רק צרבת.

cookie-monster 22 בנובמבר 2015

אנחנו אומרים את אותם הדברים כבר שנים. יותר מדי. ומלבד שנה אחת מטורפת בליגה לא הגענו לשום מקום.
לי זה נראה שקלופ רוצה לנצח. הבן אדם מאוד תחרותי.
נשמע כמו משהו מוזר להגיד אבל איכשהוא זה משהו שנראה לי שצריך להגיד.
שחקנים גם רוצים לנצח.ואפילו לזכות בתארים. חלק מהם. חלק מהם אפילו לא נפצעים אחרי שחותמים על חוזה מליונים ויושבים על הספסל.
וקלופ רחוק מלהיות טיפש . מרגיש שהוא לגמרי יודע מה הוא עושה.
הוא אמר לנו מה לעשות
BELIEVE
:)

D! פה ועכשיו 22 בנובמבר 2015

מסכים.
בתכלס אני מוותר על המפעל הזה בכל יום בשביל הליגה.
אבל זה כנראה נכון שאי אפשר לוותר בחמישי ולנצח בראשון. צריך לנסות לנצח תמיד. בחלוקת כוחות נכונה, אבל לנסות עם מה שיש. וגם דרך שם מגיעים לאלופות.

cookie-monster 23 בנובמבר 2015

קלופ עובד איתם המון על מנטליות . בחצי בסיטי הוא ראה שהשחקנים היו מופתעים מהתוצאה.. הוא שאל אותם – למה? למה אתם מופתעים?

רובי פאולר 23 בנובמבר 2015

נסכים שלא להסכים….

cookie-monster 23 בנובמבר 2015

נסכים ;)

אד הורטון 22 בנובמבר 2015

אני היחיד שחושב ששחקן הכדורגל עם השם הכי מטורף שיש היום זה אליקים מנגלה?

אריאל גרייזס 22 בנובמבר 2015

ואל תשכח את העובדה שהוא גם שחור.. איך חבר שלי אמר – אם רק היה לו אח תאום :-)

באבא ימים 22 בנובמבר 2015

אאוץ׳

אד הורטון 22 בנובמבר 2015

ענק

עדי אבני 22 בנובמבר 2015

LMFAO!!!

בני תבורי 22 בנובמבר 2015

המשפט הכי גדול על סטרלינג ששמעתי אתמול: בכושר שלו חבל שלא נשאר אצלנו, היה שווה עכשיו 80 מיליון פאונד… (קרדיט לעמית פרוסנר)

cookie-monster 22 בנובמבר 2015

חח נכון

גולדינג 22 בנובמבר 2015

"הסיטי", "היונייטד", תגידו – מה נסגר? מה קרה, זאביק זלצר ולירן שכנר החליטו שככה מכנים את הקבוצות וכולם פשוט מקבלים את זה? זה לא ספורט אמריקאי, ובתור חובב ספורט אמריקאי ובריטי אני מבקש בכל לשון של בקשה לעשות את ההפרדה.

"סיטי", לא "הסיטי". "יונייטד", לא "היונייטד". ובטח לא "הוילה". לעזאזל איתכם.

matipool 22 בנובמבר 2015

לגמרי . בדיוק מה שחשבתי אתמול בשידור .

רובי פאולר 22 בנובמבר 2015

בהשידור

נתנאל 23 בנובמבר 2015

חייבים להוסיף פה כפתור "חיבבתי"

Comments closed