יומן האליפות של הפטס (16) – ההפסד במיאמי

לא רק שבליצ'ק והפטס פגעו קשות בסיכויי ההעפלה לסופרבול שלהם היום, הם גם פגעו בכל האוהדים שלהם.

disgrace

בזמן האחרון שמתי לב שמצב קבוצות הספורט שלי עוד משפיע עליי יותר מהרגיל. נניח, אתמול אחרי הצהריים, כשליברפול הפסידה שוב לווסטהאם, נתקפתי מרה שחורה שהובילה לכך שהתנדבתי לנסוע לבאר שבע באמצע הלילה לשפוט משחק פוטבול, הכל כדי להסיח את דעתי מהקבוצה המעצבנת הזאת.

כי ככה זה אוהד, חושב על הקבוצה שלו כל הזמן. ומאז ההפסד המעצבן לג'טס לפני שבוע אני חושב על המשחק היום. מצפה לו. אוהדי פוטבול זה עם די מסכן. יש להם משחק אחד בדיוק בשבוע, וגם זה בערך רבע עד שליש מהשנה. אז כל פעם שהקודם נגמר, אתה לא יכול לחכות שהבא בתור יגיע, בין אם ניצחת או הפסדת. ואז מגיע משחק כמו היום.

אני רותח. באמת.

עזבו את ההפסד לקבוצה שגמרה את העונה מזמן ורק מתה ללכת לים. עזבו את יתרון הביתיות שאיבדת כנראה. בין קבוצה לאוהדים קיים איזה שהוא חוזה בלתי כתוב. אנחנו נעריץ אתכם, נעקוב אחריכם כל הזמן, ננתח, נקנה מרצ'נדייז, נראה משחקים – ואתם בתמורה תתנו את מה שיש לכם על המגרש. תנסו לפחות לבדר אותנו. כי בסופו של דבר, זאת המטרה של ספורט – לגרום לנו להרגיש טוב.

והפטריוטס שברו את ההסכם הזה היום (ובדיעבד, גם שבוע שעבר). לפני כמה שנים, כשהקולטס הורידו את הפותחים מהמגרש וויתרו על העונה המושלמת בשביל להמנע מפצועים בפלייאוף (לפחות רשמית), צלבתי אותם. בעיניי, הם חטאו למטרה מספר אחת של ספורט. לנסות תמיד לנצח. כן, יש מקרים, כאשר אין משמעות בכלל למשחק, ואתה בשבוע האחרון, שאני מוכן לקבל שהמחליפים מקבלים זמן מגרש. אבל כשעונה מושלמת עומדת על הכף? או כשיתרון הביתיות עומד על הכף וככה אתה משחק? ארבע מאות ריצות דרך האמצע ואז מין אימון רסיברים מוזר?

אני מצטער, בעיניי זה בזוי ועצוב מאוד. אפשר להשתמש בתירוץ הפצועים כמה שרוצים, אבל למעשה בהתקפה מי שהיה חסר זה רק אדלמן, שהקבוצה בלעדיו כבר חודשיים כמעט, ושחקני קו. לא יותר מזה. בלעדיהם, הפטס נתנו מלחמה יפה מאוד בדנבר. לא הבדיחה שראינו היום.

ומה שהכי גרוע?

כל הטקטיקה הזאת פשוט לא משתלמת בפלייאוף. כן, אולי הפטס יילכו עד הסוף. אני מניח שאצל חלק גדול מהאנשים הם עדיין יהיו פייבוריטים, פשוט בגלל חולשת יריבות מסוימת. אבל הסיכויים לזה, אחרי שני המשחקים האחרונים, נמוכים הרבה יותר ממה שהיו אמורים להיות.

אתה לא אמור להגיע לפלייאוף עם ארבעה הפסדים משישה משחקים אחרונים. אתה לא יכול להגיע לפלייאוף כשהק"ב שלך לא מסונכרן עם אף אחד מהרסיברים שלו. אתה לא יכול להגיע לפלייאוף כשאין לך בעצם משחק ריצה או כשקו ההתקפה שלך נראה כמו מסננת. ועוד יותר גרוע מזה – זה חלחל אפילו להגנה, שלמרות שאף אחד לא היה חסר בקו האחורי (וכן, צ'נדלר ג'ונס היה חסר בלחץ על הק"ב, אז מה?) ראיין פאקינג טיינהיל שרף אותם פעם אחר פעם.

זה היה נורא ועצוב ובעיקר – זאת לא היתה הדרך של בליצ'ק את בריידי שהכרנו. ב-2003, הקבוצה הזאת סבלה ממכת פציעות נוראית, אבל לא ראית אותם מוותרים על אף משחק, ראית את טרוי בראון עולה בקורנר, הכל רק כדי לנצח משחקים. פתאום אדלמן חסר ובריידי זורק את הכדור לשמיים פעם אחר פעם?

אני מאוד מקווה שלא נשלם על הזלזול הזה בפלייאוף, וכמובן שאצטער מאוד אם זה יקרה. אבל אם וכאשר זה יקרה – זה בהחלט יגיע לנו.

 

כמובן, תמיד יכול להיות יותר גרוע. להיות אוהד ג'טס למשל. (וזה לא בניסיון לשמוח לאיד, באמת כואב לי הלב על אוהדי הג'טס, אף אוהד ספורט לא צריך לסבול ככה).

על ל"ב הק"ב ואלה שבצד - חן חרמש
איש סמית׳. רק למשל

104 Comments

NoOne 3 בינואר 2016

אני בדיוק ההיפך , ככל שאני מתבגר האכזבות וההפסדים משפיעים עלי פחות , אולי בגלל שהקבוצות שלי כל כך גרועות בשנים האחרונות
אני לא מתכוון לאבד שינה בלילה בגלל הג'טס ולא חושב שזה יקרה לך בגלל הפאטס
המאמנים אימנו משחק רע
השחקנים שיחקו משחק רע
הקבוצה הפסידה
זה מה שיש

Stern 4 בינואר 2016

גם אני ככה, משפיעים, אבל פחות.
על העונה הזאת של הניינרס ויתרתי במחזור השלישי ואיבדתי עניין. לא הצלחתי להביא את עצמי לרצות שינצחו אחרי כל הטינופת שיצאה שם. אולי שנה הבאה משהו ישתנה. אולי לא.
אבל יש מצב באמת שלהיות אוהד ג'טס זה יותר גרוע.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

יש הבדל, נראה לי, בין להיות סתם קבוצה מסריחה לבין לראות את הארץ המובטחת ולא להגיע אליה. וזה משהו שהגטס די התמחו בו.

Stern 4 בינואר 2016

הניינרס הפסידו בגמר הNFC על השמטת פאנט, שנה אחר כך נעצרו על הגול ליין בסופרבול ושנתיים אחר כך קיבלנו את סינגלטרי 2.0 הידוע כטומסולה שעזר לפרונט אופיס להחריב עד היסוד כל מה שהיה טוב בקבוצה. זה די מדכא.
עדיין ייתכן שהג'טס זה יותר גרוע

מיקיג' 4 בינואר 2016

היתה תקופה שזה כבר פחות הזיז, אבל אז הילד גדל, והוא קיבל ממני את הג'טס – למרות שהזהרתי אותו שלא כדאי, אבל גם ליברפול הוא לקח, מסכן, איזה כישלון חינוכי.
קיצר, התבאס לגמרי אתמול. ולי כאב כמו פעם. גם עכשיו חרא. וזה לא שהצד של החיים האמיתיים מעודד, גם שם חרא עכשיו.

Maldini 3 בינואר 2016

עדיף לסיים במקום 2 ולהימנע ממפגש ען הסטילרז מאשר במקום ה-1

כמו תמיד אצל ניו אינגלנד, גם כשהם מפסידים הם מנצחים

אריאל גרייזס 3 בינואר 2016

מעדיף לקבל את הסטילרס אצלי בבית מאשר להגיע לדנבר בחורף, מקום שאנחנו כמעט אף פעם לא מנצחים בו

קורדל סטיוארט 3 בינואר 2016

אז אם דנבר מנצחים בעצם הסטילרס באים לבוסטון?

אריאל גרייזס 3 בינואר 2016

הסטילרס קודם כל מגיעים לסינסי (בהנחה שדנבר מנצחים). ניצחון שם והם ישחקו מול המדורגת ראשונה

אלון 3 בינואר 2016

בתור אוהד קולטס שראה בכמה הזדמנויות איך המנוחה והויתור על משחקים דפק את הפלייאוף(2005,2007) ואולי הקארמה של 2009 בסופרבול בגלל הויתור על עונה מושלמת. אני לחלוטין מבין אותך ואני לחלוטין חושב שזה יכול לפגוע הפלייאוף.
מומנטום זה אחד הדברים הכי חשובים בשלב הזה…
מספיק לזכור את פיטסבורג ב05 הקולטס 06 ג'איינטס 07 בולטימור 12 ובטח יש עוד דוגמאות לקבוצות שבאו מהווילד קארד עם מומנטום מטורף והלכו עד הסוף.

יובל 4 בינואר 2016

בתור אוהד קולטס אתה צריך לזכור שב-2006 הגענו במומנטום שלילי לחלוטין לפלייאוף. להזכירך, התחלנו את העונה ההיא 9:0 , ואז הפסדנו 4 מתוך 7 הבאים, כולל את המשחק הלפני אחרון ליוסטון החלשה שגמר לנו את הסיכוי להשיג ביי-ויק.
זוכר את התבוסה 44:17 לג'קסונוויל במשחק שבו הם רצו עלינו ל-375 יארדס? היא היתה אחת מאותם 4 ההפסדים.
כל הדיבורים על מומנטום זו אגדה אורבנית ותו לא. לדעתי הפאטס הם הקבוצה הטובה ביותר ב-AFC וזה שהם פתחו רגליים מול קבוצה כ"כ חלשה שאפילו הקולטס עם צ'ארלי ווית'הורסט ניצחו לא משנה את העובדה הזו. בפלייאוף הדברים ייראו לגמריי אחרת.

יוסי מהאבטיחים 3 בינואר 2016

ואני קצת מתבייש בעצמי שאני שמח ששניכם הפסדתם היום.
מה שכן, זה יהיה הרבה יותר מעניין בקונפרנס פיינלס ככה. משחק ביתי בפוקסבורו זה לא כוחות לצערי.

רפאל 4 בינואר 2016

מזכיר לי אמירה חביבה של ארסן וונגר לפני משחק מול יונייטד בעונת 97-98, שיונייטד חייבת להפסיד בשביל העניין בליגה
ויש לה אחריות כלפי הצופים : ).
כמובן שזה נאמר בצחוק, בסוף נגמר באליפות של ארסנל באמת.
( במקרה ראיתי באיזה סרטון יוטיוב לאחרונה )

אדם בן דוד 4 בינואר 2016

אני לא.
כאילו זה שהפאטס הפסידו אין ספק שזה משעשע.
אבל זה שניצחנו את הג'טס קצת מפריע לי.
ראיתי עד המחצית ופרשתי כי לא יכולתי להיות באמת נגד הבילס אבל רציתי בשביל פיצפטריק ורציתי נגד רקס
ועם כל הכבוד לתנחומים לאוהדי הג'טס- יש דברים קשים יותר.
כמו לאהוד את הבילס מתחילת שנות התשעים.
או את הניקס.
או לגור בישראל.

אד הורטון 4 בינואר 2016

לי היתה תקופה די מחורבנת בחצי שנה האחרונה (חוץ מלידת הילד, כמובן). ממש נאחזתי בספורט כדי למצוא מקורות לאופטימיות ולהיות מכביסט, איך נגיד, לא ממש הרים אותי…
הערב רצתי בין הכדורסל לפטריוטס ומשניהם התבאסתי. לפחות בשידור של הפאטס לא היה אורי לוי…

סתם אחד 4 בינואר 2016

העונה עם הפציעות וטרוי בראון כקורנר היא 2004. בושה של משחק. לא מאמין שסיימנו את העונה 4-2. פייטון פאקינג הולך לקחת טבעת מהספסל?

יוסי מהאבטיחים 4 בינואר 2016

בינתיים, ביקום מקביל מהעולב שמציגות מובילות ה afc, יש אנשים שבאים לתת עבודה.
שבוע אחרי מפגן העוצמה של אריזונה בגרין ביי, באה אליהם סיאטל הביתה ומסבירה להם בדרכי נועם שקל זה לא הולך להיות.

7even 4 בינואר 2016

משחק פריסיזן

Yavor 4 בינואר 2016

זה דרכי נועם?!?

יוסי מהאבטיחים 4 בינואר 2016

במקרה הזה "נועם" מתייחס לאיש השב"כ שלימד את ג'ורג' מה עושים עם אלה…

עמי ג 4 בינואר 2016

פגעת בול.
אי שם בתחילת נובמבר הפטס הפסיקו לשחק.
זה התחיל עם השמטת הניצחון בדנבר אחרי שהובילו ב-14 הפרש. ונמשך בזלזול מול פילדלפיה. את יוסטון ניצחו בקושי, טנסי זו בדיחה, ואז שני המשחקים האיומים האחרונים.
למעשה הזיוף הזה נמשך מאז המשחק מול הג׳איינטס. ההתקפה נראית אנמית ומממוצע של 35 נקודות במשחק ירדה ל-22-23 בקושי.
ההגנה דווקא מתפקדת יפה. אפילו היום עצרה את מיאמי מספיק פעמים כדי לתת צ׳אנס לגמור את המשחק. אבל ההתקפה פשוט לא מייצרת כלום. הכל שקוף ושבלוני כל כך. נורא לצפות בזה.
אני חושש מאוד שגם הפלייאוף ייראה ככה. אי אפשר להעלות פתאום את הרמה.
בשנה שעברה בריידי הראה מנהיגות ורצון. כשלא הלך להם מול הצארגרס הוא ממש הוציא עצבים והכניס את כולם למשחק. השנה, אחרי ההפסד בדנבר נראה שיצא לו החשק לשחק.
כל הפרוייקט הזה של הריפיט נראה כבוי לגמרי. והצרה הגדולה שעכשיו צריך לחכות שבועיים עם ההפסד הזה שתקוע בגרון עד למשחק הבא.
זוועה.

Amir A 4 בינואר 2016

לא מבין את הקטע. מאז 2000 הפטס שיחקו 17 משחקי פלייאוף בבית, 6 בחוץ ו-6 במגרשים ניטרליים (סופרבול). המאזן בבית הוא 82%, בחוץ 50% ובסופרבול 67%. לא מבין למה לא נלחמו יותר על יתרון הביתיות.

יריב 4 בינואר 2016

זה טיפה מטעה, כי היריבות במשחקי הבית היו חלשות מבמשחקי החוץ. יתרון הביתיות קטן יותר ממה שזה מרמז.

ניינר / ווריור 4 בינואר 2016

היהירות של בליצ'יק, לא רק שהיא בלתי נסבלת היא גם תתנקם בפאטס. זה היה משחק מגעיל ומבזה. ובסוף דנבר יפסידו את הדיויז'נל בבית, גמר האיי אף סי יהיה בפוקסבורו…

עמי ג 4 בינואר 2016

למה אתה חושב שהפטס יעברו את הדביז׳ונל?
במקום לקבל את יוסטון או קנזס יקבלו את פיטס או סינסי ששתיהן יותר חזקות בהרבה.

עמי ג 4 בינואר 2016

טוב את פיטסבורג כבר לא נוכל לקבל…
כל הכבוד לפייטון על הקאמבק. הוא מגיע במומנטום נהדר לפלייאוף

גיל 4 בינואר 2016

נו, אז האימפריה מתחילה לשקוע?

וכרגע קנזס סיטי נראים כקבוצה הכי טובה בAFC, אלכס סמית' או לא.

גיל 4 בינואר 2016

נו, אמרתי לך שפייטון ישחק?

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

הוא באמת הפגין יכולת מרשימה בלעשות הנד-אוף

גיל 4 בינואר 2016

נכון שהוא לא זרק הרבה אבל כשהוא זרק זה היה הרבה יותר מנגד קנזס, ולא רק זה, הם הצליחו לרוץ יותר טוב איתו. יותר מזה, נראה שהוא מסונכרן הרבה יותר עם הרסיברים והטייט אנדס והשחקנים גם משחקים קצת יותר טוב איתו. אוסווילר שבאמת אין לי שום דבר רע לומר עליו והוא מתנהל בסך הכל מצוין, הוא כרגע ק"ב בינוני. הוא אולי לא יהרוס לך את המשחק אבל איתו בקושי שמים נקודות. עם מאנינג אתמול ב4 מ5 הדרייבים הראשונים הם שמו נקודות גם אם הוא עצמו לא מסר לט"ד.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

זה היה נראה שסן דייגו ממש פוחדים ממנו כי הם נתנו לרצים של דנבר לרוץ חופשי וזה מה שנתן לדנבר את המשחק, יחד עם הגנה מעולה. נראה מה יהיה בפלייאוף, אני הראשון ששמח שפייטון חוזר והלוואי ונקבל שואו דאון אחרון עם בריידי. יש לי הרגשה שהקו שלו הולך לגרום לו לאכול מרורים

גיל 4 בינואר 2016

הקו לא כזה גרוע אחרי שהוא נכנס כי החליפו גם את התאקל הימני. אני חושב שהקו שלהם לא רע ובטח עם מאנינג שיפטר מהכדור מהר יותר ולא יגרום ליותר מדי סאקים באשמתו.

גיל 4 בינואר 2016

ואגב, יש הבדל בין מה שהקולטס עשו לבין מה שהפטריוטס עשו. הקולטס שיחקו חזק עם מי שהיה על המגרש. נכון שהם עלו עם המחליפים בחצי המשחק וויתרו על העונה המושלמת אבל זה היה כדי להמנע מפציעות שזה שיקול לגיטימי בין אם מקבלים אותו או לא. לעומת זאת הפטריוטס מעלים את ההרכב הראשון ומשחקים בזלזול שזו פגיעה בצופים ובמשחק. אני תמיד אעדיף שחקנים שנותנים הכל גם אם הם לא ההרכב הראשון.

Amir A 4 בינואר 2016

מה יקרה קודם, הגיהנום יקפא או שאתה תוציא איזו מילה טובה על הפטס? (ההימור שלי זה שהגהינום יקפא, אבל זה רק אני)

(-:

גיל 4 בינואר 2016

שימשיכו בניהול המשחקים המבריק שלהם.

עמי ג 4 בינואר 2016

הפטס חירבו לעצמם את העונה במשחק ההוא בדנבר והמשיכו עם הרמה האיומה הזו הזו עד סוף העונה.
לביליצק נותר רק נשק אחד שיכול להוציא אותם מהמשבר – און טו סינסינטי!

גיל 4 בינואר 2016

כמו שהיה אן נטו מיאמי? זה באמת לא מובן לחלוטין מה שהפטס ניסו לעשות בשבועיים האחרונים. יכול להיות שביליצ'ק גאון והוא מנסה טריק פלייס שאולי יעזרו לו בפלייאוף.אבל אולי היהירות שלו עלתה לו לראש והוא חשב שבהילוך שלישי הם ינצחו אתמול. כבר היה עדיף אם היה נותן לפותחים לנוח שבוע שעבר ומשחק בכל הכח אתמול.

Amir A 4 בינואר 2016

ונראה לי שטאליב הוא גייס חמישי של ביליצ'יק בהגנה של הברונקוס.

אלון 4 בינואר 2016

שבוע שעבר הפטס יכלו להבטיח ביתיות אבל בתור אוהד לא היתה לך בעיה להפסיד כי זה הסתדר לך באג'נדה להפטר מהסטילרס אבל עדיין יש לך טענות שהשחקנים לא רצו לנצח. ביטלת את מיאמי כי הם הפסידו בבית וכי מי זה טנהיל אבל התעלמת שבדיוק בשביל זה יש משחקים בתוך החטיבה בשבוע האחרון ושבליגה משחקים גם על כבוד.
העניין הוא שהפטס, לפני היום, היא קבוצה בינונית שהפסידה 3 מחמישה וגם עם ביתיות היא לא פיבוריטית לכלום.
אני לא רוצה להגיד שהאימפריה נופלת אבל האימפריה פצועה מוכה ולדעתי למרות פוקסברו היא לא תנצח אף משחק בפלייאוף.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

איפה ראית שזה הסתדר לי באיזה אג'נדה? למה להכניס לי מילים לפה?

אלון 4 בינואר 2016

שבוע שעבר לא הזיז לך ההפסד למרות שהוא יכל לתת ביתיות, לפי מה שאני זוכר זה מה שכתבת. ההנחה שלי היתה כי ההפסד שבוע שעבר לא הזיז לך כי הוא הוציא את הסטילרס מהפלייאוף. אולי לא אג'נדה אבל הלך הרוח בבלוג ובתגובות.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

בשום מקום לא כתבתי שהוא לא הזיז לי. כתבתי שאני יחסית לא מאוכזב כי לא ציפיתי ליותר מדי. בטח שלא אמרתי מילה על הסטילרס. גם כל שאר הדברים שכתבת, כמו ביטול של מיאמי וכו' הם דברים שאתה די בודה ממוחך – לא כתבתי מילה על מיאמי שבוע שעבר.
בקיצור, עדיף לקרוא מאשר להניח דברים

אלון 4 בינואר 2016

כתבת שבוע שעבר שזה משחק שאתה לא באמת צריך לנצח למרות שניצחון היה מסדר בייתיות.
בסוף תגובה 3 כתבת לגיל שנראה לך שהם יפסידו למיאמי שזו קבוצה שהפסידה לשאריות של הקולטס.
לגבי הסטילרס כתבתי שזה ברוח הבלוג וחזר המון בתגובות. גם היום יש המון יחס,פה להאם הם יפגשו עם הסטילרס כאילו זו הבעיה היחידה של קבוצה שהפסידה 4 משש ונראה זוועה.

אריאל גרייזס 5 בינואר 2016

אין לי צורך במלחמת גרסאות. ההפסד שבוע שעבר באמת לא היה קריטי אם היינו מנצחים השבוע, מה שהיה קורה אם הפטס היו משחקים את המשחק הרגיל שלהם. מיאמי באמת לא קבוצה. הפטס נתנו להם הכל ועדיין היינו בשיוויון עשר באמצע המחצית השניה. ובשום נקודה לא עשיתי חשבון על פיטסבורג. אני גם עכשיו לא בטוח מה עדיף לפטס – הם או הג'טס. כרגע זה בכלל לא משנה

Amir A 4 בינואר 2016

אוקיי. לא פוגשים את הסטילרס בסיבוב הראשון, מה שלא יהיה. התקווה היא שהסטילרס יעברו את הבנגאלס (ונראה לי שזה מה שיקרה כי במבט ראשון הלו"ז של הבנגאלס נראה קל ולכן הסיד שלהם מרמה). בדנבר הסטילרס כבר יטפלו בברונקוס וככה הביתיות תישאר בפוקסבורו עד לסופרבול (בתקווה שהסטילרס לא יבעטו גם בנו).

עידן. 4 בינואר 2016

כל כך מהר ניצחת את קנזס סיטי? (בהנחה הסבירה ביותר שהם עוברים את יוסטון).

לא רק שהם במומנטום מטורף ועם רצף של 10 ניצחונות, אלא הם גם קבוצה שבנויה להתמודד טוב עם הפטס (כבר שכחת מה הם עשו לנו עונה שעברה?). ובכלל, כמו שהפטס נראים בחודשיים האחרונים, הם לא מפחידים אף קבוצה.

די מצחיק לאור איך שהעונה התפתחה, אבל אם הייתי צריך לשים כסף על מי תגיע מהחטיבה לסופרבול, הייתי בחור בשתי קבוצות הויילד קארד כבעלות הסיכויים הגבוהים ביותר.

יריב 4 בינואר 2016

ההבדל בין היריבות של הבנגלס לסטילרס הוא בילס וטקסנס לעומת פטס וקולטס. יותר קל, אבל רחוק מהפער במאזנים. למעשה במשחקים נגד יריבות משותפות הבנגלס ניצחו 2 יותר מהסטילרס. הסיבה להניח שהם פחות טובים מהמאזן היא לא הלו"ז אלא הפציעה של דלטון.

Amir A 4 בינואר 2016

כן, הפציעה של דלטון די גומרת את הבנגלס. רק שאני לא בטוח מה אני מעדיף, ברונקוס במייל היי או סטילרס בבית.

יריב 4 בינואר 2016

כמו שעידן אמר, קודם תדאג לצ'יפס בבית.

Amir A 4 בינואר 2016

לא מבין את הפאניקה מהצ'יפס. מ-10 הנצחונות הרצופים שלהם רק 2 היו על קבוצות עם מאזן חיובי. המאזן הממוצע של הקבוצות אותן הם ניצחו הוא 9.3 הפסדים ו-6.7 נצחונות.
למעשה צריך להוריד את הנצחון שלהם על הברונקוס כי זה המשחק שבו מאנינג סופסל. ובנוסף סמית' זרק לט"ד של 80 יארדס. משחק לא משקף לכל הדעות. כשעושים את זה המאזן של היריבות שלהם הופך להיות 9.9 לעומת 6.1.
לא אומר שצריך להכנס לשאננות, אבל מצד שני לא צריך להפוך את הצ'יפס למפלצת שאין מה לעשות נגדה.

גיל 4 בינואר 2016

הפסדתם בהרכב הראשון שלכם למיאמי אתמול אז הייתי קצת חושש מקבוצה הרבה יותר טובה.

Amir A 4 בינואר 2016

זה הפלייאוף ב-NFL. צריך לחשוש מכל קבוצה.

יריב 4 בינואר 2016

לא פאניקה (למה לי פאניקה, אני לא אוהד פטס), אני פשוט חושב שהם איום של ממש עליכם. הייתי אומר שהמשחק הזה הוא משהו כמו 60-40 לטובתכם. ליוסטון, אם ינצחו איכשהו, אני לא נותן אפילו 20% מולכם.

ברק 4 בינואר 2016

לא יודע מאיפה לקחת את הרעיון שנתנו את המשחק הזה או את המשחק בניו ג'רסי.
מה שקורה זה פשוט מאוד הקבוצה מסריחה כבר הרבה זמן, קו ההתקפה לא מצליח לעצור את ההגנה של פילדלפיה???? תופסים שמזכירים לי ימים אפלים של שנות התשעים עם יכולת השמטת כדורים מרשימה ועם חוסר רצון בולט להתאמץ (לה פאל כדוגמה).
שחקני הגנה שעושים טעויות ועברות שהם כל כך לא הפאטס החדשים.
והכי חשוב, טעויות בקבוצה המיוחדת שמאז 2000 היו היתרון שלנו על כל הליגה, רק אתמול היה לנו, פגיעה בבועט שהחזירה אותנו 25 יארד אחורה, ללכת מכות סתם ככה כי בא לי שגרמה לנו לעשות הרחקה נוספת ועלתה בעוד איזה 20 יארד וזה ככה בקטנה על קצה המזלג.

אז לא זה לא ששיחקו חלש כי רצו ללעשות איזה ניסוי או כי שמרו על שחקנים או כי זה איזה תוכנית מתוחכמת של בליצ'יק (הלוואי וכן) זה פשוט שכבר כמעט חודשיים הקבוצה מסריחה, אז בהתחלה זה היה נראה שזה בגלל פציעות אבל אחרי פילדלפיה ובעיקר אחרי הג'טס זה היה נראה ממש רע.
הסיבה שבליצ'יק נתן ללמה הוא בחר לבעוט מול הג'טס אומרת הכל "ההתקפה שלנו לא הייתה טובה אז קיוותי שההגנה תצליך לתת להם עמדה מספיק טובה שהם יגיעו למרחק של בעיטה", גם ביל חושב שההתקפה מסריחה, לצערי מתברר שגם ההגנה לא משהו.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

אני לא חושב ש"נתנו" את המשחק במובן של רצו להפסיד. אבל כן לא שיחקו בדרך שבה הם רגילים. רבאק, ראית את החצי הראשון? ריצה ועוד ריצה דרך האמצע. ובחצי השני? פתאום כל מסירה של בריידי היא למינימום 30 יארד. אני רואה את הפטס מספיק זמן כדי לדעת שלא ככה הם משחקים כשהם באמת רוצים לנצח, פציעות או לא.

רפאל 4 בינואר 2016

עניין מרתק החוזה הבלתי כתוב בין הקבוצה לקהל.
למעשה, מה שגורם לשחקנים בספורט המקצועני להרוויח את מה שהם עושים זה ההתעניינות של הציבור והאמון שלו במסגרת ובהישגים שהם לכאורה נלחמים עליהם. זה יכול להיות חבל מאוד דק לעיתים…

באופן כללי, מה שקרה במשחק של מכבי בטורקיה לפני כמה שבועות הפריע לי בעיקר ברמה האסתטית.
היה ברור דקה וחצי לסיום שהאינטרס ( בגלל הפרצה בחוק ) הוא להביא להארכה ולהעביר את ההכרעה של העונה האירופית לחמש דקות הנוספות, שהרי ניצחון בפחות מ 11 אינו שווה למטרה הספציפית לשמה התכנסו שתי הקבוצות באותו ערב.
הדרך שזה נעשה לא הוסיפה כבוד לאף אחד, גם הטורקים הרי נמנעו בכוונה מלקלוע ולנצח את המשחק בזמן הרגיל.
זה לא שההתקפה של מכבי לא יכלה 'לביים' התקפה שתסתיים בזריקה לא טובה, הם עשו זאת לאורך רוב העונה, לכן הם מחוץ ליורוליג.
מקסימום קולעים עליהם, אז מנסים להשוות.
יש משהו מעצבן שעושים בכוונה מול העיניים.
כמו שזה מעצבן שלוקחים לך מחיר מופקע על פלאפל או בקבוק שתייה.
אתה מבין שהמטרה של העסק זה לנצל את המיקום שלו והמטרה שלו היא להרוויח- אבל ברגע שזה עובר את הגבול, נשבר לך ותעדיף להיות רעב או צמא קצת זמן מאשר לתת לאותו גזלן את הסיפוק שהמחירים שלו מוצדקים.

בספורט הישראלי למשל הקטע המעצבן הוא שנותנים לך הרגשה שעושים לך טובה שהם נכנסים עם הסיגרים שלהם ומוכנים לבוא מזמנם הפנוי והיקר לשבת בישיבות על בורקסים ורוגלעך ע"מ לקיים ליגה בשביל שאתה תוכל ליהנות ( או לבוא לקלל ולהיות אלים- לא משנה כרגע ) ומי אנחנו שבכלל נדרוש גם איכות, עניין ורמה. איך אנחנו לא מתביישים גם לבוא בטענות כשאנשים תמימים שאין להם מה להרוויח מהעסק מפסידים עלינו ( ועוד ברור שזה ממש לא כך ).
כל אחד משחק אותה צדיק וחסיד אומות עולם. זה פשוט הזוי ומגוחך. שימו לב שהרמאים הכי גדולים לא מבינים בכלל איך אנשים תופסים אותם….
הם כנראה מאמינים למשחק הזה שלהם ולא משנה להם מה אנשים חושבים. אבל עובדה- אין ממש מי שיציע אלטרנטיבה אז אנו נאלצים להמשיך לשמוע את הנרטיב המתחסד של אנשים שלא איכפת להם מכלום מלבד קצת תשומת לב עבורם ואנשי שלומם.
יוצא שבנאדם נורמטיבי מרגיש פראייר גדול בזה שהוא בכלל חושב לבוא למשחקים או להתעניין כי ידוע לו מי גוזר את הקופונים ולאילו מטרות.
נמאס גם לשמוע על נסיונות לשנות, למגר אלימות וכו'… הרי ברור שלאף אחד אין אינטרס אמיתי לכך.
לא איכפת לרוב היו"רים כמה קהל מגיע, אם בכלל. העיקר שהשם שלהם מידי פעם בטלוויזיה או בעיתון ואופירה תתקשר לשאול אותם איך עבר עליהם היום.
אלה מסגרות ציניות שמקדמות את כל סוגי האלימות ולא במקרה כל כך הרבה טיפוסים נאלחים מתקבצים לשם וכ"כ הרבה אנשים סבירים לא מוכנים לתת צ'אנס נוסף.
כל דיבור של עסקן ספורט בא לגבות שקים וערימות של אינטרסים שלו ו'בעלי בריתו' במשרדים של הנהלת הספורט.
תקשורת ה'מיין-סטרים' משתפת פעולה עם המערך הזה ומממש לרחם על מי שלא מבין את זה.
אז אם כבר בפוליטיקה, אלימות והימורים עסקינן- יש מספיק בתי בושת בת"א, תודה….

אח שלו 4 בינואר 2016

לא מסכים עם הניתוחים הפסיכולוגיסטים שלך בשבועות האחרונים, גרייזס. לא הכול זה סיפור של "בשבועות הראשונים הם שיחקו ברבאק כי רצו עונה מושלמת, ועכשיו הם מזלזלים". יש הסבר יותר פשוט ויותר מתקבל על הדעת. הקבוצה הזו מפורקת מפציעות. כל תוכנית המשחק והביצוע שלה מושפע מזה.
הסיפור של "חסר רק אדלמן" לא נכון. חסר התאקל השמאלי, וחסר המחליף של התאקל השמאלי. חסר הראנינג בק של דאון שלישי וחסר הראנינג בק של דאונים מוקדמים. וגם המחליף של אדלמן – אמנדולה – משחק פצוע.
קו ההתקפה שלך היה, ונשאר, בינוני מינוס. כשיש לך את אדלמן ולואיס שמנצחים מצ'-אפ מהר אתה לא מרגיש את קו ההתקפה. כשיש לך רסיברים שלא פותחים בשום קבוצה אחרת ב-NFL – מרטין ולה-פל – אתה מרגיש באבו-אבוה את החולשות של קו ההתקפה, וזה משנה לגמרי אלו תרגילים אתה יכול להריץ.

ולברק, שהעיר על טעויות בקבוצות המיוחדות:
הנה משהו שלא שמים אליו הרבה. קבוצות מיוחדות הם אלו שנפגעות ראשונות והכי חזק ממכת פציעות. כי כדי להחליף שחקנים נפצעים מזיזים שחקנים בתחתית הסגל. והשחקנים בתחתית הסגל אלו השחקנים של קבוצות מיוחדות. ואז אתה עולה עם אנשים שלא שיחקו את התפקיד שלהם, וטעויות קורות. את השמטת הפאנט מול דנבר עשה שחקן במשחק הראשון שלו בפאטס, בפעם הראשונה שהוא מחזיר פאנט. כי מחזיר הפאנט הראשון (אדלמן) והשני (אמנדולה) היו פצועים.

בקיצור – לנשום עמוק ולשתות תה. אני לא אומר שהפאטס כבר בסופרבול. בהתחלת העונה הימרתי על דנבר בסופרבול ויש סיכוי לא רע שזה יקרה. אבל אני כן אומר שהפאטס ייראו הרבה יותר טוב בפלייאוף. ניפגש עוד שבועיים. הכי אני מפחד מהבנגלס (ברצינות).

יוסי מהאבטיחים 4 בינואר 2016

חכם גדול אתה, דלטון פצוע… הגיוני שעכשיו הם ינצחו סופסוף משחק פלייאוף לא?

בכלל, עונה מוזרה היתה. ק"ב פותחים נפצעים והמחליפים מביאים תוצאות.

המקרה של דנבר בכלל מפתיע. לא זוכר קבוצה שהושיבה את הפרנצ'ייז ק"ב שלה באמצע העונה ועדיין סיימה ראשונה בקונפרנס.

אח שלו 4 בינואר 2016

יוסי – דווקא יש מקרה כזה ממש לא מזמן: הניינרס עם קפרניק.

יוסי מהאבטיחים 5 בינואר 2016

"…וסיימה ראשונה בקונפרנס".

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

דנבר לא הושיבה את פייטון, הוא נפצע.

יוסי מהאבטיחים 5 בינואר 2016

חזר אחרי הפציעה?
לא.
למה?
כי הוא הסריח לפני ובדנבר הבינו שעדיף להם עם אוסוויילר. פשרת אלכס סמית כזו

אריאל גרייזס 5 בינואר 2016

השבוע היה השבוע הראשון שהוא היה בריא

סתם אחד 4 בינואר 2016

אח שלו, יפה כתבת

Yavor 4 בינואר 2016

דווקא השבוע ביי הזה בא לכם הכי בהזמנה. יש זמן להכשיר את הפצועים ולעבוד על הליקויים, ואין מצב שמישהו עכשיו יכול לטמון ראש בחול ולהגיד שהכל בסדר. בקיצור – נפטרתם מהשאננות בזמן, ויש לכם מספיק זמן לצאת מהכושר הגרוע שהופגן לאחרונה, כמו גם להתגבר על פציעות.

דור 4 בינואר 2016

לא מבין אותך אריאל, אתה אמור להיות רגיל.
בליצ'ק עושה מה שהוא חושב לנכון בלי טיפה של התחשבות ברגשות כאלה ואחרים, בטח של האוהדים… אני לא אוהד של קבוצה ובטח לא של ניו אינגלנד אבל אם הייתי, אני חושב שהזריקה של שחקנים מזוהים (וטובים) עם המועדון הייתה מפריעה לי הרבה יותר ממשחק שמשחקים לא בשביל לנצח.
שנה שעברה בגרין ביי בליצ'ק עשה בדיוק את זה. כולנו, כל אוהדי הפוטבול בעולם, חיכינו למשחק המושלם הזה של בריידי נגד רודג'רס. קיבלנו חרא משחק כי בליצ'ק החליט "לא להראות להם כלום", בסה"כ החלטה לגיטימית כשאתה לוקח בחשבון שיכול להיות שתיפגוש את הקבוצה הזו בגמר…
אני לא מנסה להיכנס לראש שלו עכשיו, לא יודע למה הוא שיחק את זה ככה אבל זה בטח לא מפתיע ואני לא חושב שזה צריך להעציב אותך, ז"א לא יותר מההתנהלות של האיש המשעשע ומלא החיים הזה בד"כ
וגם אם אני מנסה… לא מצליח… אין מצב שאתם עוברים את סינסי או פיטסבורג

גיל 4 בינואר 2016

אין ספק שהוא עשה מה שהוא חושב נכון, אבל השאלה היא מה ההגיון בזה? כמו ההחלטה שלו לתת את הכדור לג'טס בהארכה נראה שזה החלק האובר חוכם שלו שעולה לו לראש. אם לא היה חשוב לו כל כך לנצח והוא דואג שכולם יהיו בריאים אז למה לעלות עם ההרכב הפותח בכלל? הנה, בריידי נפצע. לא פציעה חמורה אבל יכלה להיות כזו.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

בזמנו הצדקת את זה שהקולטס ספסלו את הפותחים שלהם באמצע העונה המושלמת ותירצת את זה בחשש מפציעות. אפילו נתת בתור דוגמא את הפציעה של וולקר במחזור האחרון. אז נראה לי אתה האחרון שיכול להגיד משהו כזה על ההחלטה של בליצ'ק

גיל 4 בינואר 2016

אתה לא קורא מה שכתבתי. כתבתי (בתגובה 14) שיש הבדל בין מה שעשו הקולטס לפטס. לתת למחליפים לנוח זה לגיטימי בעיניי גם אם שנוי במחלוקת. אבל לא זה מה שהפטס עשו. הם נתנו לפותחים לשחק אבל המשחק עצמו וקריאת המהלכים הייתה לא בשביל לנצח אלא בשביל להמנע מפציעות. זו אסטרגיה בזויה בעיניי מהסיבות שציינת בפוסט עצמו אבל גם שגויה מנקודת המבט של להגן על השחקנים.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

הם לא יכלו לעלות עם המחליפים כי הם היו חייבים לשמור על פסאדה של לנסות לנצח. הם שמרו על הפותחים באמצעות בחירת המהלכים. לא אוהב את זה אבל זה בחירה לגיטימית גם אם לא חכמה בעיניי.

גיל 4 בינואר 2016

אה, ועכשיו באמת ברור לכולם שהם רצו לנצח. אם יש משהו שביליצ'ק לא שם זין עליו זה מה שחושבים עליו ועל ההחלטות שלו. אם רצה לנצח היה צריך לשחק בכל הכח ואם רצה לתת להם מנוחה אז שילך עם זה עד הסוף. אין אמצע. אם המחליפים היה להם גם יותר סיכוי לנצח.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

תסתכל על המשחק של אריזונה אתמול, זה לא היה שונה בהרבה ממה שהפטס עשו. אתה נותן לפותחים שלך הזדמנות לנצח אבל מנסה למעט במהלכים מסוכנים. זהו

גיל 4 בינואר 2016

אני לא חושב שזה אותו הדבר. אריזונה לא היו תלויים בעצמם ולכן המוטיבציה לנצח הייתה קטנה יותר. הם גם כן עלו לדעתי במטרה לנצח אבל נכנסו לפיגור גדול ואז הוציאו את הפותחים. פלמר זרק במחצית יותר מאשר בריידי זרק כל המשחק, זה אומר הכל.

יריב 4 בינואר 2016

ההסבר שלו למתן הכדור לג'טס הגיוני למדי, הוא חשב שההגנה היא החלק הטוב יותר של הקבוצה במשחק ההוא, ומצד שני חשב שיש חשיבות לכיוון (לא אשמתו שהוא לא הצליח לקבל את הכיוון).

גיל 4 בינואר 2016

לתת את הכדור ליריב היה הגיוני אבל כל המהלך לא הגיוני. אם הצד חשוב לך אז תבחר צד. הרי 99% שהג'טס היו בוחרים להתקיף. ככה היה מרוויח את שני הדברים שרצה.

יריב 4 בינואר 2016

זו לא אשמתו של בליצ'יק, הוא נתן הנחיה ברורה לבחור צד. סלייטר ובלקמן עשו שם בלגן, כשבלקמן, במקום לשאול את סלייטר אם הם רוצים לבחור כיוון או תפקיד, שאל אותו "אתם רוצים לבעוט?". סלייטר ענה לו "אנחנו רוצים לבעוט בכיוון הזה", ובלקמן פירש את זה כבחירה לבעוט והעביר את בחירת הכיוון לג'טס. דיברו על זה לא מעט אחרי המשחק, אם בליצ'יק פישל זה אולי בזה שהוא אמר לבלקמן מראש שהוא רוצה לבעוט, אבל אני לא חושב שהוא צריך היה לצפות לבלגן הזה.

גיל 4 בינואר 2016

ביליצ'ק לא אמר שהם רצו לבחור צד אלא הוא טען שעשו בדיוק מה שהוא רצה וזה לבחור לבעוט. אני לא שמעתי בבירור שהשחקן אמר לבעוט לכיוון מסוים אלא רק לבעוט, ובכל מקרה הוא היה צריך לדעת את החוקים.

יריב 4 בינואר 2016

החוקים מעורפלים, הם לא קובעים ניסוחים. הבחירה לפרש משפט שאומר "אנחנו רוצים לבעוט לכיוון הזה" כ"אנחנו רוצים לבעוט" היא פרשנות של השופט (שיש לה איזה תקדים משנות ה60, אבל איננה מעוגנת בחוקים). השופט יכול גם להגיב באמירה "אתה לא יכול לבחור גם לבעוט וגם כיוון, אתה רוצה לבעוט או לבחור כיוון?".

בכל מקרה, אם אנחנו עוזבים את שאלת בחירת הכיוון (שלמיטב הבנתי לא עבדה כמו שבליצ'יק רצה), אנחנו חוזרים לנקודה הקודמת. בליצ'יק חשב שההגנה של הפטס מתפקדת טוב מההתקפה, ובמצב כזה עדיף לבעוט (כי אם ההגנה שלך טובה אתה צפוי לקבל שדה קצר יותר).

גיל 4 בינואר 2016

זה ברור שיש הגיון בבחירה של ביליצ'ק, במיוחד בנסיבות של המשחק הספציפי. כבר הזכרתי את זהשבוע שעבר.

יריב 4 בינואר 2016

מה שאני אומר, שם זה לא היה "האובר חוכם שלו שעולה לו לראש", זו היתה תפיסת הפוטבול שלו, שאיננה שמרנית, שעבדה לו פעמים רבות בעבר ושהיא חלק מרכזי בהצלחה שלו.

גיל 4 בינואר 2016

זו כן הייתה התחכמות כי עובדה שרוב המאמנים לא עושים ככה. היא אכן הייתה מוצדקת למדי אבל היא דוגמא לניסיון שלו להתחכמויות ולעשות דברים בצורה שונה שפשוט עולה לו לראש לפעמים.

יריב 4 בינואר 2016

אם ההגדרה שלך להתחכמות היא "פעולה לא סטנדרטית", אז כן. לא ההגדרה שאני נוטה להשתמש בה, אני לא חושב שהיא מקובלת באופן כללי, אבל מותר (על פי כללי המפטי-דמפטי, לכל הפחות). עם זאת, לא ברור לי למה זו דוגמה לזה שזה עולה לו לראש.

גיל 5 בינואר 2016

כי הוא מנסה כל הזמן מהלכים לא קונבנציונליים, חלקם מצליחים, חלקם נכשלו כמו בהארכה וחלקם לחלוטין לא הגיוניים. נראה שהוא מאוהב בלעשות דברים שונים שכולם ידברו עליהם בלי לחשוב עד הסוף על ההשלכות שלהם.

יריב 5 בינואר 2016

אבל אם במקרה זה מדובר במהלך הגיוני, למה אתה צריך הסבר אחר (עלה לו לראש)?

אגב, אני די בטוח שזה לא עלה לו לראש בכלל, אלא שהוא נמצא בעמדה ייחודית שמאפשרת לו לבצע מהלכים לא אורתודוקסיים לחלוטין. בכל מקרה אחר, תקשורת הספורט תפקפק בקול רם בכשירותו של מאמן שיבצע מהלכים כל כך לא אורתודוקסיים אחרי כל כישלון (ובסך הכל, כל מהלך הוא הימור). בזכות העמדה הייחודית הוא יכול לעשות את זה המון, בעוד שאחרים לא יכולים לעשות את זה בכלל.

גיל 5 בינואר 2016

כי זה מהלך נדיר שהוא אפילו מבצע אותו לעיתים נדירות. עובדה שכל העולם דיבר על זה ורובם ביקרו אותו גם, זה מראה כמה הוא היה לא שגרתי.

יריב 5 בינואר 2016

טוב, זה מהלך הגיוני רק כשאתה חושב שההגנה שלך אפקטיבית מההתקפה, או כשיש סיבה מיוחדת מאוד לבחור צד. בדרך כלל ההתקפה של הפטס יותר אפקטיבית.

עידו ג. 4 בינואר 2016

טוב, אחרי שחשבתי על זה קצת ואחרי שהקבוצה שלי הסריחה מכל מקום הגעתי למסקנה שבליצ'ק צדק.
גם במעט שנתנו לבריידי למסור הוא חטף די הרבה וגם כמה צ'יפ שוטס. לא היה חסר הרבה שבמקום נקע היינו מדברים עכשיו על סיום העונה העגום של בריידי.
בגישה השמרנית שבליצ'ק נקט הם היו במשחק ברבע הרביעי. בסופו של דבר זה לא הסתדר אבל לפחות היה להם סיכוי. מה גם שסטיבן ג'קסון השתפשף קצת.

גיל 4 בינואר 2016

דווקא נראה לי שבגלל שהוא שיחק ככה בריידי נפצע. כשאתה משחק לא לנצח ובצורה לא אופיינית לקבוצה אז השחקנים מגיבים באיטיות או לא מתואמים. אי אפשר לזייף במגרש כי אלו מהצד השני הם עדיין מקצוענים שמשחקים חזק.

אריאל גרייזס 4 בינואר 2016

לא מתאים לך לפספס את העניין האמיתי, דווקא אחרי שדיברנו על זה שבוע שעבר. בליצ'ק פשוט ווידא שבריידי לא מסיים בראש טבלת היארדים, כי אנחנו יודעים מה המשמעות של זה. הנה, בריס ראשון ואליפות הוא לא יקח השנה

עידו ג. 4 בינואר 2016

וואחד וידוא הריגה – כדור בראש ואחד בלב.

עידו ג. 5 בינואר 2016

איך, איך הקולטס נתנו לגריגסון ופאגנו הארכה? מה אירסיי שתה הפעם?

אריאל גרייזס 5 בינואר 2016

זה כל כך מצחיק

גיל 5 בינואר 2016

של 4 שנים לא פחות! אידיוטיזם צרוף.

Maldini 5 בינואר 2016

זה צעד טוב של הקולטס אם הם יודעים שאין להם סיכוי להשיג דג שמן כמו פייטון או סייבן

קונים זמן עד שיצטרכו ללכת לשבור את הבנק על הארבו, הרבה יותר ריאלי ומכובד שהוא יעזוב את מישיגן אחרי שנתיים-שלוש מאשר אחרי שנה

(אם כי ברור לי שאין לשום דבר מזה חלק בתהליך קבלת ההחלטות של המסומם האלכוהליסט ג'ים אירסיי. אני רק מציין את הדרים סנאריו שאוהדי קולטס צריכים לחלום עליו. נכון להיום אני מסכים שעדיף להם לחפש את הגשר הקרוב למקום מגוריהם ולקפוץ)

גיל 5 בינואר 2016

יכלו להחתים את קלי עכשיו, אני חושב שהיה לו סיכוי להצליח אבל לא בטוח שהיו רוצים לתת לו שליטה על ההחלטות בפרסונל.

Maldini 5 בינואר 2016

לקלי אין מה לעשות עם QB כמו לאק, הוא היה הורס אותו אם הוא היה שם אותו 100% מהזמן בשאטגאן ונותן לו להריץ את התקפת תיכונים שלו עם כל הזריקות ל-3 יארד

הקולטס צריכים מאמן סמכותי ומכובד שCULTURE CHANGER, ואני באמת לא חושב שיש מישהו כזה בשוק. אפילו פייטון וסייבן שהזכרתי הם מאמנים עם לא מעט מגרעות (סייבן למשל עם כל ההילה שיש סביבו הוא לא בדיוק מנייה בטוחה ב-NFL). הארבו הוא פשוט הבן אדם המושלם לתפקיד. אין לי מושג למה אירסיי לא עשה הכל כדי להשיג אותו בעונה שעברה. בעצם כן יש לי מושג, הוא ראה בהפסד ב-700 הפרש בגמר AFC כהצלחה. לכן הקולטס ימשיכו להישאר בדיחה עצובה ולהתבוסס בבינוניות.

גיל 5 בינואר 2016

אני לא חושב שקלי מקובע. הוא ידע להתאים עצמו ללאק. אולי איתו יהיה לקולטס גם משחק ריצה סביר ושיעבוד על ההגנה. לא יודע אם הארבו יחזור למקצוענים. קולג'ים תפור על האישיות השתלטנית שלו.

אח שלו 5 בינואר 2016

כן, הרבאו היה יכול להיות מצוין לקולטס. הרבה יותר מפגאנו, זה בטוח.
וכן, אירסיי אידיוט. זה לא חדש.

אבל הסיפור הגדול פה הוא גריגסון, לא פגאנו. אירסיי אמר אתמול שגריגסון כבר עשה יותר דברים טובים מאשר ביל פוליאן עשה. מה שאומר לי שהקולטס בצרות לעוד הרבה שנים. כי גריגסון אוויל משריש.

גיל 5 בינואר 2016

זה מה שהוא אמר? מעניין מה הוא חושב שהוא עשה יותר טוב.

אח שלו 5 בינואר 2016

אתה יוצא מנקודת הנחה שיש תהליך מחשבה רציונאלי מאחורי מה שאירסיי אומר? או שאמרת "מעניין מה הוא חושב" בקטע של ניסוי על השפעת סמים עך המוח?

וברצינות: אני חושב שיש פה מקרה בו אירסיי שופט את גריגסון לפי דברים שהם בולטים עבורו (כמו אנדרו לאק או מספר ניצחונות), ולא מבודד מהמשוואה מה התרומה של גריגסון יחסית לכל ג"מ אחר לדברים האלה. שים את שלמה שרף בתור ג"מ של קבוצה בAFC דרום, וגם הוא מוציא לך מאזן של 8-8. מאזן של 8-8 ביחידה כזו זה כמו 4-12 במקום אחר.

גיל 5 בינואר 2016

אירסיי הוא באמת טיפוס דפוק, יותר מאל דיוויס. אל דיוויס לפחות אהב את הקבוצה ורצה בטובתה גם אם לא תמיד עשה נכון. מה בדיוק גאוני בלבחור בלאק? כל אחד היה עושה את זה. דווקא השנה כשיש קולות של תחרות בדיביז'ן שלהם הוא היה צריך לראות כמה הקולטס רחוקים מאוד מלהיות טובים והוא דווקא משאיר אותו? זה באמת הזוי.

NoOne 6 בינואר 2016

אל דיוויס דפוק?
זה עוד משפט בשרשרת שלך שמראה שאין לך מושג בפוטבול

גיל 6 בינואר 2016

כן, בטח הוא היה גאון שהתנהג בצורה הגיונית ושפויה. העיקר שאתה מאמין לעצמך ואני עוד זה שלא מבין בפוטבול.

מישהו 5 בינואר 2016

באמת נתנו הארכה לארבע שנים?

אין עכשיו הם חייבים להחתים איזה רסיבר-על או להביא אחד כזה בדראפט. חייבים.
בעצם – שייבחרו טייטאנד בסיבוב הראשון, זה יביא להם אליפות.

Comments closed