מהות האוהד (הניצחון על הסיטי)

המהות של אוהד היא להיות אוהד. מבולבלים? תראו את אוהדי ליברפול

מישהו כתב באחת התגובות אחרי ההפסד לסיטי (אני חושב שזאת היתה קוקי מאנסטר) משהו כמו, ואני מתבסס יותר על זכרון פה – "לאן כל זה הולך?". כאוהד של קבוצה כמו ליברפול, על שלל האכזבות שלה באמת אי אפשר שלא לתהות מדי פעם – עד מתי? כמה אפשר להמשיך עם זה? או, האם מתישהו נראה את האור בקצה המנהרה?

וחשבתי על זה קצת. מה היא בעצם מהותו של האוהד. מה התכלית של הכל?

לשמחתי, יש לי לא מעט רפרנסים בנושא. מכיוון שאני אוהב כל כך הרבה סוגי ספורט, יצא לי לאהוד קבוצות מכל הסוגים. אני אוהד של קבוצה שאני יודע שלעולם בימי חיי לא תזכה באליפות (כפר סבא). אני אוהד של קבוצה שלקחה ארבע אליפויות ב-15 השנים האחרונות, כולל אחת עצומה שבה ממש נכחתי באיצטדיון. אני גם אוהד של קבוצת כדורסל שכבר כמעט השלמתי עם זה שלא תחזור להיות גדולה, ואז היא לקחה אליפות שהוציאה ממני דמעות.

ודווקא קבוצת הכדורסל הזאת, הסלטיקס כמובן, גרמה לי להבין מה בעצם המהות של הדבר. כי תראו, הסלטיקס של השנה הם בעיניי אחד הדברים הכי מענגים שיש. בזמן שכולם מתחרמנים על גולדן סטייט וסטף קארי (ובצדק, שלא יובן לא נכון) אני נהנה מכל שניה של הסלטיקס האלו. אני מת על איזייה תומאס הקטן, על ההגנה של אייברי בראדלי, על הישבן הרחב של סלינג'ר ובעיקר על יכולות האימון של בראד סטיבנס. והנקודה המעניינת היא שברור לי לגמרי שהסלטיקס האלו לא מועמדים להגיע לכלום השנה. ורוב הסיכויים, אלא אם דני איינג' יצליח לחולל שוב את הנס של 2008 (רק הפעם אין את קווין מקהייל בצד השני שיתרום לו מישהו. אולי לארי בירד יעשה לו ג'סטה?) שהקבוצה הזאת לא תתמודד על אליפות אני טיים סון. וזה לא מפריע לי בכלל. אני כל הזמן אומר שאני אסתפק השנה בחצי גמר מזרח. זה לא שאני לא אתאכזב כשנפסיד – זה חלק מהעניין, כמובן – אבל כרגע מספיק לי להנות מהדרך.

כי אוהד, וזה הדבר שהבנתי כשחשבתי על זה לעומק, לא נמצא פה בשביל האליפויות.

אני אגלה לכם סוד אוהדי ליברפול שבטוחים שאליפות אחת תהפוך אתכם למאושרים – ההפסד של הפטס השנה היה מאכזב בדיוק כמו כל ההפסדים הקודמים שלהם בפלייאוף, אפילו שהם לקחו אליפות שנה אחר כך. בעצם, אתם גם יודעים את זה – האם אליפות אירופה האדירה ב-2005 מקהה איכשהו את הכאב על אובדן האליפות ב-2009 או לפני שנתיים?

לא. אוהד נמצא פה בשביל המשחק עצמו. בשביל לקום בבוקר ולהזכר שבערב יש משחק של הקבוצה שלו. בשביל לשבת מול הטלוויזיה ולצעוק מכל גול, אפילו אם הקבוצה שלו במקום ה-11 בלי שום סיכוי להגיע למשהו השנה. והוא יתאכזב מהפסד ואז יקום בבוקר ויבדוק מתי המשחק הבא ויספור את הדקות גם אליו. והוא ישב מולו גם אם הקבוצה גרועה או משחקת משעמם, כי זאת המהות של אוהד. להיות אוהד.

כל השאר – אליפויות וגביעים, זה בונוס.

Jon-Flanagan-Liverpool-

אני חושב שהמשחק אתמול היה דוגמא טובה לכך. יום ראשון האחרון היה אכזבה רבתי. רצינו תואר סוף סוף. הסיטי? מבחינתם זה סתם בונוס קטן למשכורת ולא יותר. אנחנו ממש רצינו את זה. ובסוף, עוד להפסיד בפנדלים?

והנה, כמו שעון, מול אותה סיטי התיישבנו מול הטלווזיה בעשר בערב (איזה כיף זה מחזור אמצע שבוע. פי עשר יותר טוב מליגת האלופות, אני מוכרח לומר). כי ככה אנחנו, אוהדים.

למזלנו, גם השחקנים שלנו הצליחו לשכוח את המשחק הקודם. זה בהחלט היה מהמשחקים הטובים שלנו העונה, לא רק בגלל התוצאה אלא בעיקר בגלל הביצוע של הדברים. כתבתי בסוף השבוע האחרון שאתה מרגיש שלקבוצה הזאת יש פוטנציאל התפוצצות ושהם מתחילים לבצע את הדברים כמו שצריך. מול הסיטי ראינו את זה מעולה. בחלקים גדולים של המשחק זה ממש הרגיש שלליברפול יש הרבה יותר שחקנים על המגרש. כל פעם ששחקן של הסיטי קיבל את הכדור בחצי המגרש שלהם הוא ישר היה מוקף בשלושה שחקנים אדומים. וכשהוא הצליח איכשהו לשחרר את הכדור להתקפה שלו, הרי שהיו שם הנדרסון וצ'אן, וגם שני המגנים שנתנו הופעה מעולה אתמול (במיוחד פלאנו שפשוט חיסל את סטרלינג), כדי לסגור את ההתקפה לפני שהתחילה. טורה ולוברן נתנו הופעה סולידית אבל בתכ'לס, הם לא היו צריכים לעבוד קשה ממש.

כמובן, העייפות ובעיקר האדישות של סיטי, כמו גם החסרון של יא יא טורה (הסיטי פשוט קבוצה שונה בלעדיו) עזרו לנו מאוד – מדהים איך קבוצה שנמצאת במירוץ לאליפות משחקת בצורה כל כך נרפית ופשוט נכנעת לקבוצה השניה – אבל צריך לתת קרדיט למה שקלופ עשה עם הקבוצה במשחק הזה. אני חושב שזאת היתה הפעם הראשונה העונה שבאמת ראית שזאת קבוצה שלו. והדרך שבה הוא הרים אותם מהרצפה אחרי ההפסד הכואב ביום ראשון בהחלט ראויה לשבח. עכשיו צריך להתחיל לראות המשכיות ופה יהיה המבחן הגדול של קלופ.

ובתור אוהד, האמת, אני כרגע לא מצפה להרבה יותר. כן, יהיה נחמד אם נצליח לרוץ למשהו – לא השנה כמובן, אבל לפחות שנה הבאה. אבל כל עוד הקבוצה משחקת ככה ויש לי סיבה טובה לחכות למשחק הבא – אני לא צריך הרבה יותר.

 

הניצחון על ווטפורד
מי לא מכיר את השמאלית של טראורה?

97 Comments

Fred the red 3 במרץ 2016

מצוין!

Fred the red 3 במרץ 2016

ונראה לי שזה היה ג׳ון קליז שאמר פעם את המשפט:
Its not the despair, its the hope that kills you

cookie-monster 3 במרץ 2016

הא
חזק

אבי גלברט 3 במרץ 2016

הבה נרעיצ'ה צ'אן צ'אן צ'אן ! למה לקח כל כך הרבה זמן אריאל להוציא פוסט ??????
סוף סוף התפוצצנו והלכתי לישון עם חיוך גדול של גולדסטאר על הפנים .
הבן שלי אומר לי בשתים אפס בתשובה לסמס שלי שבקצב הזה אם לוקאס משחק הוא גם יבקיע "חכה זה לא גמור ".
עניתי לו ,ברור אבל אנחנו באטרף והם לא במשחק ….
היה כייף אתמול וזה בדיוק אותם משחקים שאתה שואל ,למה אי אפשר ככה תמיד ?
לאלנה בתפקיד קוטיניו גול בישול ולחימה ,לוברן בתפקיד הופיה ,מילנר שבאפס אפס אני מתכנן שאני כותב פה למה מילנר ולא אייב כובש ומבשל ,פלאנגו מזכיר שאפשר אחרת ,טורה משתק את אגוורו ,את אגוורו ראבק !! הנדרסון מלא השראה ,לחימה ומנהיגות ,אוריגי מראה שהוא חומר גלם מצויין ,פרמינו מראה שהוא מוצר מוגמר ומשובח ומעל הכול צ'אן במופע מדהים של גרזנות ,כוח ,מוח (!) ,לחימה וניווט משובח . זה הצ'אן שחלמנו עליו תמיד רק שימשיך .
סיטי ויתרה על מרכז שדה מראש ואחרי השתיים אפס בכלל כדי לנצל את ההגנה הלא יציבה שלנו בשלוש חלוצים וקיבלה אחלה תשובה .
אין לי ספק שההצטינות של ההגנה אתמול היא כתוצאה של מופע הגרזנים של הנדרסון ,צאן ומילנר .
ללוברן וטורה נשאר רק לנקות את השאריות .
פתאום עם המשחק החסר (אברטון) אנחנו בטווח המקום הרביעי ….
כל הקבוצות צריכות להגיע עדין לאנפילד והרבה צריכות לשחק בינהם …
כן אני יודע ההינו כבר בסרט הזה כמה פעמים בשנים האחרונות אבל בליגה של השנה שכולם מכים את כולם מספיק לחבר כמה נצחונות ואתה על הסוס ,הבעיה רק לעשות את זה .
עכשיו שנשארו רק שתי חזיתות (ואולי אחת בקרוב ) הישורת האחרונה של העונה היא מעניינית .
לא יודע אם נגיע ל4 הראשונות הפערים קצת גדולים אבל מי יודע .
המשחק הקרוב בראשון בארמון הזכוכית הוא סוג של מבחן האם תהיה המשכיות .זה מקום שעשה לנו הרבה בעיות בשנים האחרונות וקבוצה טובה . בואו נראה .
ואף מילה על חסרונם של קוטיניו ,סטארידג ,לוקאס ושקרטל ….

אמי 3 במרץ 2016

למה סקרטל לא משחק כבר זמן רב? פציעה או החלטה מקצועית?

matipool 3 במרץ 2016

פציעה .

matipool 3 במרץ 2016

בדיוק רציתי לשאול אותך הבוקר מה אתה חושב על הריצה של הסלטיקס לאחרונה ואם יש סיכוי להפתיע בפלייאוף ( גמר מזרח ) . מודה שבשנים האחרונות אני נכנס לעניינים רק בפלייאוף ומודה שגם לי ירדו דמעות יחד עם גארנט בזכייה ההיא .
מסכים עם רוח הפוסט אבל יחד עם זה – אני כל כך רוצה ו "צריך" כבר אליפות לליברפול ( גם בשביל הבן שלא זכה לראות אותם אלופים ) ואני בטוח שזה יעשה אותי מאושר וייתן לי "שקט" והשלמה עם תקופה נוספת בלי תארים . בעונה ההיא עם סוארז כשממש כבר נגענו באליפות הייתי בטירוף ושכרון חושים והנפילה הייתה כל כך כואבת . צריך תיקון .
בקשר למשחק אתמול – היה מפתיע לגמרי . ציפינו בבית להפסד ואולי אפילו תבוסה . מת על פלאנגן . אמן שיחזור לעצמו לגמרי ויתפוס מקום בהרכב ( הופתעתי שקליין שיחק בשמאל . פלאנגן שיחק בשמאל בחלק גדול מהעונה ההיא ) .
דרך אגב – נדמה לי שכבר כתבתי לך בעבר . ליברפול , סלטיקס והפועל כפ"ס – כמוך כמוני ( וגם שרלוק הולמס .. ) .

אבי גלברט 3 במרץ 2016

פלאנגו היה מצויין אבל איבד כמה כדורים קריטים תחת לחץ אתמול בגלל עודף ביטחון עצמי לדעתי .
עדין תענוג לראות ילד מקומי שמשחק טוב .

ran 3 במרץ 2016

איזה ערב מדהים ואתה כל כך צודק על המהות של אוהד.

צריך יפה לומר תודה לפלאגריני על אי שיתופם של טורה (פצוע?) וקבאז'רו
וקלופ שסופסוף זרק לספסל את מורנו ונתן לנו את האפשרות להתענג על פלאנגן שהיה מדהים. עדיין קצת כבד, בשני מקרים סטרלינג ואגווארו עברו אותו בטיסה, אבל עדיין משחק מרשים והשחקן אתמול עם הכי הרבה חטיפות על המגרש!
סיטי נראו אומללים ומיואשים מהלחץ המטורף שהופעל עליהם.
משחק הבא הנמסיס של השנים האחרונות -פאלאס…

דרך אגב – תקן מסאקו לטורה.

D! פה ועכשיו 3 במרץ 2016

אריאל, כשאתה אוהד קבוצת אמצע טבלה מסורתית זה נכון. כשאתה אוהד קבוצה כמו ליברפול אתה (אני) רוצה להיות רלוונטי. אליפות היא בונוס. אני רוצה להיות רלוונטי, להיות באזור. וזה גם מה שקלופ אמר השבוע. המטרה היא לא לזכות 5-6 שנים רצוף באליפות אלא להיות כל הזמן באזור. ביחד עם כדורגל כיפי זה לגמרי מספיק.

והשחקנים אוהבים אותו. זה כלכך חשוב, ויפה לראות.

מקצועית המשחק אתמול לא אומר לי הרבה כי כבר ראינו את זה קורה קודם. יש שיפור ככל שמתקדמים ומבינים יותר ויותר את הדרישות והתיאום עולה, בהחלט. אבל הבעיות שלנו צצות מול קבוצות שמסתגרות ולא מחזיקות בכדור – אנחנו צריכים ללמוד לשחק מולן, למצוא את הדרך אל השער. ואני לא יודע עדיין אם זה רק שחקנים או גם המשך פיתוח היכולות הקבוצתיות וההתאמות הנדרשות, גם מקלופ.

תשמע, הוא מאמן שיוצר הזדהות וסוחף אחריו שחקנים ואוהדים. בתור אוהד זה חשוב כמעט כמו אליפות (במצבנו כלום לא מתחלף באמת עם אליפות) כי זה נותן לך משהו להזדהות איתו, וזה הדבר שהכי חסר בספורט המקצועני המודרני.

אלי 3 במרץ 2016

מספיק להיות באזור? ומה יגידו אוהדי ארסנל?

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

זאת בדיוק הנקודה – שאין כזה דבר להיות מרוצה בתור אוהד. תראה את אוהדי יונייטד – לקחו 13 אליפויות ב-20 שנה, אתם חושב שהם מרוצים עכשיו? אוהדי צ'לסי לקחו אליפות שנה שעברה, טוב להם?

D! פה ועכשיו 3 במרץ 2016

מסכים. וזה בסדר. תמיד אתה שואף ליותר. אבל אנחנו בני אדם ולומדים לעצור ולקבל את זה שלא נהיה כל שנה אלופים, אחרת נגמור כמו שמעון מזרחי. לפחות מבחוץ זה נראה פחות כיף מלגמור כמו קלופ.

ואני חושב שאוהדי יונייטד מרוצים, כן. הם לא מרוצים מהעכשיו והם רוצים קבוצה חזקה ותחרותית יותר וחלקם רוצים ערכים וכל מיני דברים שכאלו, כמו כולנו. אבל המבט של האוהד, בעיקר האוהד שהתבגר קצת, הוא קצת יותר רחב. הוא כולל את הדיכאון העכשווי יחד עם כל עשרות ומאות הרגעים הקטנים שמגדירים את כלל האהדה שלו.

אריק 3 במרץ 2016

מרוצים ואסירי תודה.

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

אתם ממש לא נשמעים ככה. עזוב אוהדי יונייטד, תראה אוהדי מכבי והבכי שלהם אחרי שלושים שנות אליפות

D! פה ועכשיו 3 במרץ 2016

גם אנחנו לא נשמעים ככה, ואני מניח שלא נשמענו ככה גם לפני 20 שנה כשעוד חשבנו שאנחנו קבוצה תחרותית שתיכף תיכף תיכף מניפה כל צלחת בעולם.

אני מסכים. ביומיום אנחנו כולנו שואפים ליותר אבל גם אנחנו, האוהדים המפגרים, מסוגלים לפעמים להתרווח לאחור ולהגיד שאנחנו מרוצים ממה שכן נפל בחלקנו.

גור אילני 3 במרץ 2016

אני ממש נהנה העונה – ברור שגם מצ׳לסי בזמן האחרון, אבל גם מלסטר, ווסט האם, סאות׳המפטון, סטוק, ואפילו נגיעות של טוטנהאם, ליברפול, ואפילו מנצ׳סטר ראשפורד. בתכל׳ס לא פחות ואולי יותר מהעונה הקודמת המשמימה שנגמרה באליפות אבל עם מינימום כיף…

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

בדיוק

D! פה ועכשיו 3 במרץ 2016

להיות רלוונטי, להלחם על האליפות, מתי זה קרה לארסנל לאחרונה?

אריק 3 במרץ 2016

בביום א בצהריים

D! פה ועכשיו 3 במרץ 2016

הם מספיק קרובים כדי להיות מדוכאים בסוף העונה. גם משהו.

מתן גילור 3 במרץ 2016

בוסטון מרחק פציעה אחת מתחרות אמיתית על מקום בגמר ה-NBA.
ומחזור אמצע שבוע (או בכלל משחקים באמצע שבוע) זה אולי נחמד כשאתה אוהד מרחק אלפי מייל, אבל פחות נחמד כשאתה גם נוכח באצטדיון.

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

אף אחד לא מכריח אותך ללכת לאיצטדיון, אתה יודע.. :-)

matipool 3 במרץ 2016

פציעה של מי ? לברון ?

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

כרגע אנחנו מקום שלישי במזרח, כלומר בדרך לפגוש את טורונטו בחצי. אז עדיף פציעה של קייל לאורי..

מתן גילור 3 במרץ 2016

אל תהיה בטוח שטורנטו לא יסיימו במקום הראשון.

מתן גילור 3 במרץ 2016

ד"א, קייל לאורי מול בוסטון העונה:
14 נק' ב-27% מהשדה.
14 נק' ב-36% מהשדה.

מתן גילור 3 במרץ 2016

חיובי. אני לא אומר שבוסטון יהיו פייבוריטיים, אבל אני בהחלט חושב שיש סיכוי ראלי ואף למעלה מכך להעפיל לגמר ה-NBA, במקרה בו הוא נפצע.

TD 3 במרץ 2016

לא יודע מה לומר על הקבוצה הזו. מצד אחד, הקבוצה תמיד נראית טוב במשחקים פחות חשובים (וסיטי בבירור היתה בהנג-אובר אתמול – באמת לא ברור למה כשהם עדיין אמורים להיות במירוץ). מצד שני, אצל רודג'רס בדרך כלל לא הצטיינו מול הקבוצות החזקות (http://www.thisisanfield.com/2015/09/graphic-brendan-rodgers-complete-liverpool-record/) וקלופ בהחלט משפר את זה.
אז עוד כמה דקות עד למשחק הבא?

דור בלוך 3 במרץ 2016

כל מילה וגו'.

חייב להגיד שאתמול ראיתי את המשחק של יונייטד, בעונה שכל כולה תחושה של המתנה לעונה הבאה, ואז הגול של מאטה שחרר ממני קפיצה וצעקה שממש הפתיעו אותי.

כי כמו שאמרת היטב המהות של אוהד היא, ובכן, להיות אוהד.

אריק 3 במרץ 2016

זאת הבעיה של ואן חאל. רב השנה הוא הפר את החוזה הלא כתוב עם האוהדים.
תראה כמה מעט צריךז? רק שלא ישעמם.

Fred the red 3 במרץ 2016

טיעון קצת ריק. אם תפסיד כל משחק 4-3 תהיה מרוצה? ולחילופין אם תנצח כל משחק 1-0 ותיקח אליפות תקרא לפיטורי המאמן?
הבעיה היא שיש שילוב של הדברים, משחקים חרא ומפסידים ולכן הטענה על שעמום

אריק 3 במרץ 2016

זה בכלל לא ברמת התוצאה, זה ברמת הלמסור קדימה.

DS 3 במרץ 2016

שימו לב, שמהרגע שהסיטי הודיעה שפפ חתום לעונה הבאה הקבוצה מאבדת גובה ומשחקת באדישות, כמו שציינת. כאילו נגמרה העונה באותו רגע. וגם באיירן, האמת, איבדה את הדורסנות ואת קצב צבירת הנקודות המטורף שלה בליגה ובליגת האלופות. ומה יקרה אם סיטי מאבדת את המקום הרביעי ולא זוכה בצ'מפיונס?! בבאיירן הוא כבר לא יישאר זה בטוח ולהגיע לקבוצה שלא באלופות.. מעניין, וייתכן שדווקא ההודעה הזאת סיבכה אותו הרבה יותר מעזרה לו. אותי רק מעניין האם פלגריני מחייך לעצמו מדי פעם נוכך המחשבה על התסריט הזה..

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

אני לא קונה את זה. מרגע שסיטי הודיעה את זה אז סיטי דרסה בליגת האלופות והפסידה אמנם שלוש רצוף בליגה, אבל שניים מתוכם היו לקבוצות הכי חמות בליגה (טוטנהאם ולסטר) והשלישית לקבוצה גם לא רעה בחוץ שבאה במטרה לנקום ואחרי שני משחקים קשים בהפרש קצר. וזאת קבוצה מבוגרת יחסית שתלויה מאוד בשחקן אחד שהיה חסר.
אולי פשוט סיטי היא קבוצה בינונית שכל השנה לא בדיוק דרסה את הליגה וזהו. איך מסבירים את הדעיכה של ארסנל, הם לא הודיעו על החלפת מאמן?

ישראל 3 במרץ 2016

"דרסה בליגת האלופות" – כולה קייב. סיטי באמת נראים רע מאוד, מעניין לבדוק מתי פעם אחרונה הפסידו שלוש ברצף בליגה. וזה כשהכסף על השולחן.

DS,
חייב לומר שהתסריט שהעלית מצית לי את הדמיון. עוד סיבה (ולא שחסרות סיבות) לייחל שסיטי לא תסיים בטופ פור.
אתה יודע מה? אני מתחיל לחשוב שאולי אפילו אעדיף שיונייטד יקחו את המקום הרביעי, בשביל התסריט הנפלא הזה.
(ובכל מקרה, גם אם יונייטד יגיעו לפלייאוף, סיכוי לא רע שעדיין לא יעלו לצ'מפיונס :-))

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

אני בעד ווסטהאם מקום רביעי. איזה תסריט אדיר זה שמוריניו ופפ מגיעים לאמן ביונייטד וסיטי ושניהם לא בליגת האלופות..

D! פה ועכשיו 3 במרץ 2016

אני בעד ליברפול מקום רביעי ווסטאהם בליגת האלופות מהמקום החמישי

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

זה לא יכול לקרות, אבל הפוך דווקא כן

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

למה? אם אנחנו רביעי וגם זוכים בליגת אירופה?

אריאל גרייזס 4 במרץ 2016

עדיין יהיו רק ארבע נציגות

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

לא ידעתי.

Kirma der faux 4 במרץ 2016

ניתן לך תרחיש יותר הזוי:
אנחנו או יונייטד לוקחים את הליגה האירופית וצ'לסי או סיטי את האלופות, ושתי הזוכות מחוץ לטופ פור. מה אז? שש נציגות אנגליות?

סלע 4 במרץ 2016

דורפן ענה על זה בפוסט שלו השבוע. הקבוצה במקום הרביעי לא תשתתף בליגת האלופות, יהיו 5 קבוצות אנגליות

אריאל גרייזס 4 במרץ 2016

כן, בגלל ליברפול של 2005 שינו את החוקים. כשצ'לסי לקחה ליגת אלופות לפני כמה שנים וסיימה מחוץ לטופ 5 זה השאיר את טוטנהאם בחוץ

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

תודה לכולכם

אסף כלשהו 4 במרץ 2016

אריאל- מה שכתבת היה נכון עד לשנה שעברה, אז מספר המקסימום של קבוצות מאותה מדינה בליגת האלופות היה 4. אחרי שהוסיפו כרטיס לצ'מפיונס לזוכה בליגה האירופית, שינו את החוק הזה ועכשיו מספר המקסימום של נציגות מאותה מדינה הוא 5. כלומר, אם יש זוכה אירופית אחת שלא מסיימת בטופ 4, היא מצטרפת לאותן ארבע קבוצות. רק בתרחיש ההזוי (אבל עוד איכשהו הגיוני לפי המצב כרגע בליגה האנגלית. הגיוני כמובן אם אנחנו חושבים שקבוצה אנגלית שלוקחת תואר אירופי זה הגיוני…) שבו הזוכות גם באלופות וגם באירופית הן מאנגליה ושתיהן מסיימות מחוץ לטופ 4 בפרמיירליג- רק אז הקבוצה במקום הרביעי מקבלת "טוטנהאם" והמקום בליגת האלופות נלקח ממנה.

אי לכך הבקשה הצנועה שלי לעונה הזו: לסטר אלופה ומנ.יונייטד מסיימת רביעית על חשבון סיטי אבל אז אנחנו לוקחים את האירופית וצ'לסי (או סיטי, לצורך העניין) זוכה באלופות, ואז אנחנו בפנים ומנ.יונייטד נשארים בחוץ… זה יותר מדי לבקש?

גור אילני 3 במרץ 2016

בנוסף ל׳אפקט פפ׳, שחקני סיטי כנראה ננעלו על לנסות ללכת עד הסוף בצ׳מפיונס.

אסף the kop 3 במרץ 2016

ועכשיו…. יונייטד !

(ושרק ננצח את הכבשה השחורה שלנו בראשון).

אריק 3 במרץ 2016

קורא לרונן ובני/אריאל לפוסט חי משותף

D! פה ועכשיו 3 במרץ 2016

מצטרף בשמחה

יוסי מזרחי 3 במרץ 2016

אין לך למה לחכות אסף, הייתי במשחק.
הפסדתם.

ריצ'י מקאו 4 במרץ 2016

זה בסדר. התחלנו להתרגל להפסדים האלו לקריסטל פאלאס…

פלה קוטי 3 במרץ 2016

סלטיקס השנה באמת תענוג.
חבורה של גברים.
חולה על מרקוס סמארט (וגם על טומי היינסון).

אלעדוס 3 במרץ 2016

הישבן של סמארט בהחחט בדרך לעבור את זה של סלינג'ר

Kirma der faux 3 במרץ 2016

כיף שיש בסלטיקס כל כך הרבה שחקנים שעושים טוב על הלב. מעבר לאלה שהוזכרו גם ג'יי קראודר נהיה חבר טוב עם ההגנה והשלשות, אמיר ג'ונסון הקשוח, ואוון טרנר שיכול לעשות הכל (וגם לפעמים לא לפגוע בכלום), ושכחתי את קלי אוליניק הילדה עם הקוקו שמתחמם פתאום, ועוד ועוד…
לדעתי איינג' גם לא רחוק מבנייה של קבוצה לאליפות. יש לו מלא בחירות דראפט לטרייד, מקום מתחת לתקרה לפרי אייג'נטס, אחד מהם יכול להנחית סופרסטאר שיקבל צוות מסייע שהוא קבוצת פלייאוף בפני עצמה (בוגי או דוראנט? אולי פול ג'ורג' או וול? מישהו מהווריירס אם הם יצטרכו לפנות מקום לדוראנט?). ויש את מאמציהם הכנים של חברינו מברוקלין להשיג בחירה גבוהה בלוטו. אני מפנטז על באדי הילד דוקא, ולא בן סימונס למרות שאתן לו להצטרף אם יבקש יפה.

בני 3 במרץ 2016

אני אוהד של היאנקיז ושל הג'טס וגיליתי מזמן שכמות האושר והעצב של כל אוהד מכל קבוצה היא נתונה, השאלה היחידה זה איך היא מתחלקת. אם אתה אוהד של קבוצה דפוקה, אתה מאוד שמח בהצלחות מעטות ומעט עצוב בהרבה כשלונות, אם אתה אוהד של קבוצה מצליחה אתה שמח פחות בהצלחות ועצוב מאוד בכשלונות. אחרי משחק מספר 7 בWS של 2001 היו לי דמעות בעיניים, לעומת זאת, הג'טס מעולם לא גרמו לי לבכות, הם אפילו לא היו בעמדה הזו. לעומת זאת השמחה בהדחה של הפאטס זכורה לי הרבה יותר מכל נצחון בWS של היאנקיז שחוויתי. הקארמה שולטת

אבי גלברט 3 במרץ 2016

דילמה ליום ראשון …..מה אתם אומרים ?
ממשיכים באותו הרכב כלומר ללא סטארידג' וקוטיניו לצורך העיניין או מחזירים אותם .יש תרוץ ,לשמור אותם טריים לוורודים ….
מאמין ששקרטל יורץ בראשון במקום טורה לקראת הוורודים ….

רובי פאולר 3 במרץ 2016

אותו דבר. צריך הרכב שילחץ כמו אתמול ויוציא להם את החשק לחיות. אם צריך אז לשלב את קוטי ודני אח"כ, בהתאם למצבם ולמידת האגרסיביות על הדשא. צריך לזכור שמשחק העונה זה נגד יונייטד והליגה די אבודה.

Kirma der faux 3 במרץ 2016

בשביל ללחוץ כמו שצריך דווקא נצטרך קצת לשנות. פירמינו וצ'אן למשל חייבים מנוחה. נותנים קילומטראז' מכובד בשבוע האחרון. גם הנדו מילנר וקליין אותו דבר, אבל עליהם זה לא ממש נראה.

רובי פאולר 4 במרץ 2016

תכלס מצידי שיעלה עם הנוער, הליגה אבודה למדי.

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

בלי להכנס לשאיפות לא ריאליות.
6 נקודות במצב הנוכחי של הליגה זה לא אבוד.
הבעיה היא שמול הבינוניות אנחנו לאלאניים

רובי פאולר 4 במרץ 2016

כן, אבל… 6 נקודות זה הרבה כי אנחנו סופר-לא-עקביים. הלוואי שאתבדה.

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

בגלל זה קראתי לזה לא ריאלי

רובי פאולר 3 במרץ 2016

מסכים בגדול עם הנאמר. מדהים שעם כל המיליונים סיטי באמת לא אותה קבוצה כמו עם טורה. באמת גם לי היה מוזר שקליין היה בשמאל כי פלאנו היה שם גם לפני שנתיים.
מיניולה – 6. הוא היה שם בכלל?
פלאנו – 7. איזה כיף!!!!
טורה – 6. מאוד סולידי
לוברן – 6. הרבה שקט ובלי התחכמויות
קליין – 6. אחלה
הנדו – 6. טוב מאוד הגנתית, קצת מפוזר התקפית.
צ'אן – 7. נהדר.
מילנר – 7. רץ והשקיע בטירוף, יופי של הצטרפות והשתלטות בגול.
לאלאנה – 8. מי זה הבחור התכליתי הזה???
פירמינו – 7. תענוג
אוריגי – 6. צריך בשלב זה להיות החלוץ הפותח.
ועוד משהו מרגיז – ספורט 1 האלה… מילא שיש מ/שחקים מקבילים ואין להם עוד ערוצים וכו' – נניח, בסדר, אבל אני רוצה לראות משחק של ליברפול, בשביל זה אני משלם, לא בשביל ערוץ הקיבוץ שיחליט בשבילי שעכשיו יותר מעניין באמירויות, ובפרט שמי שכ"כ מעניין אותו / אוהד ארסנל יכול לראות את זה באינטרנט!!! אם הייתי רוצה לראות ארסנל או ערוץ הקיבוץ הייתי רואה באינטרנט, תודה. אני רוצה לראות את ליברפול גם כשהיא מובילה 10-0. פשוט זלזול בצרכנים שלהם. מרגיז ממש.

thomas 3 במרץ 2016

למה אתה לא רואה ליוורפול באינטרנט? איכות HD מעולה ופרשנים בשפה מעולה. (ACESTREAM, SOPCAST, וכד')

בני תבורי 3 במרץ 2016

כי מדי פעם זה קופץ ונקטע ומגמגם ודי מעצבן. עם כל הציפיות שלי, שידורי האינטרנט של הכדורגל באירופה עדיין לא שם.

אריק 3 במרץ 2016

בני. ממש לא. אתה עושה משהו לא נכון.

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

לגמרי לא נכון. HD טוב יותר מאשר בכבלים

רובי פאולר 3 במרץ 2016

וכי מאז שיש ילדים אז אי אפשר לראות מתי שאתה רוצה וצריך לראות מוקלט בלילה, ואם אני משחית שעות שינה יקרות אז אני לא רוצה שזה יהיה בשביל ארסנל נגד סוואנסי

ריצ'י מקאו 4 במרץ 2016

יש אתרים בהם אתה יכול לראות את כל המשחק מוקלט בלילה.

בני תבורי 3 במרץ 2016

אני חייב לצטט את אבחנת המילניום של ידידי עמית פרוסנר: תענוג לראות בכל פעם שהכדור ברגליים של שחקן סיטי, חמישה שחקנים של ליברפול מסתערים עליו וארבעה מהם זה מילנר…

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

לגמרי. האיש רוצח. אם רק היה מכניס גולים קצת יותר, טוב – אז הוא לא היה בליברפול

ריצ'י מקאו 4 במרץ 2016

פרוס ביציאה מדוייקת ביותר.

אריק 3 במרץ 2016

איך אלגרי, סמפיולי, סימאונה וקונטה יסתדרו בצלסי ביחד שנה הבאה?

גור אילני 3 במרץ 2016

פשוט ישאירו את הידינק כ-overseer מעליהם + דרוגבה כייועץ מקצועי ואברם גרנט כלוחש מהצד

אריק 3 במרץ 2016

התשובה היותר מדוייקת זה אולי – זהנלא משנה בינואר הידניק יחליף אותם.

סימנטוב 3 במרץ 2016

:)

אריאל גרייזס 3 במרץ 2016

בערך כמו שואן חאל, גיגס, פוטוצ'יני ומוריניו יסתדרו ביחד ביונייטד שנה הבאה

אריק 3 במרץ 2016

ביונייטד רק מוריניו "חתם"

גור אילני 3 במרץ 2016

שלח מכתב להנהלה וחתם עליו…

אמיתי 3 במרץ 2016

אם הייתי יכול גם הייתי חותם עליו

אוהד 3 במרץ 2016

אריאל שכחת את הקבוצה שהכי הכי הכי נגעה בשמיים
הרד סוקס של 2004 כמובן
גרתי בניו יורק בשנים 2002-2004 הייתי שם בכמה משחקי עונה רגילה שהפכו לקלסיקות אמיתיות וכמובן לאהרון פאקינג בו(ם)ן שאח שלו משדר את המשחק מהתא.
אבל העונה של 2004 הייתה פסיכית לגמרי
נ.ב אני בניו יורק בספטמבר ויש סדרה שלהם אני כבר מסודר עם כרטיסים…

cookie-monster 3 במרץ 2016

הא תודה על התזכורת. פעם ראשונה שאני השראה לפוסט.
וכן קלופ באמת אי אפשר שלא לאהוב אותו.אבל יש לו עוד אפילו יותר עבודה לקראת מלחמת העולמות בארופה.

סימנטוב 3 במרץ 2016

דווקא השנים השחונות העלו את אהדתי לקבוצות שלי (טוב על פ"ת וויתרתי). האינטימיות המלווה עם הערגה חזקה ומעצמת האושר רגעי ("מהותו של המשיח הוא יבוא")

איאן ראש 4 במרץ 2016

אני בכוח מנסה שלא להיגרר לאופטימיות (אשליות? ) בקשר לטופ 4.

cookie-monster 5 במרץ 2016

זה לא קשה מדי. מספיק לחכות עוד משחק ליגה אחד או שניים בדרך כלל.
מה שכן: באחת משתי המסיבות עיתונאים אחרונות של קךופ הוא אמר משהו על שעכשיו צריך לקחת את כל הנקודות שאפשר, או משהו בסגנון. לא שזה דבר חריג אבל זה כמעט נשמע לי שהוא עושה איזה סוויץ מחשבתי לקראת המישור האחרון של העונה והולך לדחוף גם את השחקנים לשם.

לא עקבתי אחריו בגרמניה עם דורטמונד אבל מי שכן אולי יוכל להעיד אם זה ה M.O הרגיל שלו

D! פה ועכשיו 5 במרץ 2016

נראה שהוא תמיד מחפש ללכת על ניצחון. לא סתם ראינו שחקנים קרועים והרכבים חזקים בכל משחק כמעט.

ובתכלס, כמו שהליגה נראית אנחנו חייבים לעצמנו לנסות להוציא 3 נקודות בכל משחק. בתכלס יש יותר סיכוי להגיע משם לליג"א.

אבי גלברט 4 במרץ 2016

לוקאס פצוע לשישה שבועות …פעם זה היה עובר פה באנחת רווחה ,היום ?
וזה אף פעם לא משמח ששחקן פצוע אני יודע ….
עדין פגיעה ברוטציה בשבועות שבהן נפגוש פעמים את הוורודים ,טוטנהאם,צלסי,אברטון ואת מי לא …

Matipool 4 במרץ 2016

בהחלט יהיה חסר לרוטציה ( גם כבלם ) .

cookie-monster 4 במרץ 2016

גרררא

Kirma der faux 4 במרץ 2016

נפצע בבעיטת פנדל. מדהים…

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

זה בגלל שיטת הלחץ של קלופ. שחקנים עובדים קשה מדי

אסף כלשהו 4 במרץ 2016

"איזה כיף זה מחזור אמצע שבוע". זו מהותו של האוהד.

מתחבר מאוד גם לסיפא: " פי עשר יותר טוב מליגת האלופות, אני מוכרח לומר".

D! פה ועכשיו 4 במרץ 2016

בהחלט. מצטרף גם

טל 12 5 במרץ 2016

עונת 2014 אמנם הסתיימה בצורה מאכזבת בגלל פספוס האליפות,אבל הזמן עובר ואני חושב שאוהדים זוכרים לטובה עונות נהדרות של קבוצתם לאורך זמן ואוהבים לחזור לרגעים הגדולים. אני תמיד חוזר למשחקים מעונת 2014 צופה בשערים ונהנה מעונה הבלתי נשכחת מבחינתי. מצד שני אם הייתי יכול להסתכל על טבלת הזוכות באליפויות אנגליה ולראות שם בעונת 2014 את ליברפול,זה היה עושה לי טוב על הנשמה.

רפאל 7 במרץ 2016

יש גם ילדים שהביאו מהרחוב בשביל 'לפוצץ' את האימון לפני הדרבי של פ"ת בשירה אדירה בליויי נפצים.
זה גם אוהדים לטענת התקשורת.

מהות של אוהד זה שאין הגדרה וכל אחד נהנה או סובל בדרך שלו.
חלק מהכיף

Comments closed