יומן האליפות של הפטס (2) – הניצחון על מיאמי

האם הסטריק המוצלח שלי יחזיק מעמד גם את מחזור הפוטבול של היום?

csqz4w7xyai1j0n

ובכן, הגל נמשך (וגם אינטר לוקחת את הדרבי ד'איטליה!) אבל זה היה קשה. מסיבות שונות לחלוטין ממה שחשבתי שיהיו.

מדהים עד כמה פוטבול הוא משחק הפכפך. דקה אחת אתה רוכב על הגל, מיאמי נראים מושפלים לגמרי, ושניה אחרי זה הק"ב שלך בחוץ ואתה מגשש להשיג ניצחון בשניות האחרונות. כאילו ברגע שגארפולו נפצע כולם איבדו את זה, כולל גוסטובסקי שהחטיא פילד גול שהיה צריך לסגור את המשחק והגנה שנתנה לטינהייל, מלך הגרבאז' טיים, לפרק אותנו דרייב אחרי דרייב.

הדבר החשוב פה זה שיצאנו עם הניצחון. אם המשחק היה נמשך עוד חמש דקות, גם זה לא היה קורה. ויש לא מעט נקודות אור שאפשר לקחת מהמשחק. האופנסיב ליין היה מצוין וניטרל מרבית המשחק את משחק הלחץ של מיאמי לחלוטין. משחק הריצה הוכיח את עצמו, בעיקר בריצה לצד שמאל (אולי כתוצאה מהחזרה של סולדר) וכשממש היינו צריכים דרייב הורג משחק אז הצלחנו להשיג אותו. גם ההגנה היתה טובה מאוד בחצי הראשון וצריך לקוות שהחצי השני היה יותר נפילת מתח בשילוב עם עייפות. טוב היה לראות את בנט משולב במשחק התפיסות וכשגרונק יחזור אז הליגה באמת תצטרך להיזהר.

הבעיה היא כמובן מה קורה הלאה בשני המשחקים הבאים. צריך להתפלל שגארפולו יהיה בריא, אבל לא נראה לי סביר בשלב זה. מה עוד שהמשחק הבא שלנו הוא ביום חמישי מול יוסטון ואני לא בטוח שזה מה שאתה רוצה – לשלוח ק"ב עם כתף פגועה מול המפלצות של יוסטון. וזה משאיר אותנו עם רוקי שבקושי קיבל הזדמנות לשחק בפרי-סיזן (כי היה צריך לתת זמן משחק בעצם לשני ק"בים פותחים) מול קבוצה שמתמחה בלחץ על הק"ב.

למרות זאת, לא צריך להכנס ללחץ. לפני תחילת העונה אמרנו ש2-2 זה תוצאה סבירה לגמרי עד שבריידי חוזר והנה – כרגע זה התסריט הגרוע ביותר. דבר שני, המשחק הבא אחרי יוסטון הוא בפאלו בבית – אמנם מבחינת רקס ראיין זה הסופרבול שלו, אבל זה באמת משחק שאנחנו אמורים לקחת. דבר אחרון, דווקא התרשמתי לטובה מבריסט. הוא היה די מדויק כשנדרש למסור ואני מניח שהוא יקבל הזדמנות להתאמן עם ההתקפה השבוע ויקבל קצת ביטחון. יכול היה להיות הרבה יותר גרוע.

הא, כן, עוד שבועיים בריידי חוזר.

***

וזה כתבתי לפני:

כבר שבועיים שאני רוכב על חתיכת גל. אם נשאיר את ההפסד של כפר סבא אתמול (ובאמת שאי אפשר לדרוש מהקבוצה הזאת לנצח שבועיים רצוף) הרי שאני מרגיש כרגע בלתי מנוצחת. ליברפול מנצחת את האלופה ואת צ'לסי בחוץ, אריזונה סטייט מנצחת שני משחקים קשים, הפטס ניצחו משחק שהם לא היו אמורים לנצח באריזונה וכאילו שלא נהניתי מספיק אז גם יונייטד מפסידה שלושה רצוף בשביל לשים את הדובדבן על הקצפת.

אתם יודעים מה זה אומר, כן?

ברור, הרצף ייגמר היום.

דווקא במשחק אולי הכי קל על הנייר לקבוצות שלי השבוע – בבית, מול קבוצה שהם תמיד מנצחים בבית, אחרי ניצחון חוץ גדול – זה בדיוק הזמן שבו אני חושש הכי הרבה.

יש לי הרבה סיבות לחשוש. קודם כל, הפטס כבר לא יפתיעו אף אחד. למעשה, הליין עליהם בוגאס, כנראה בגלל הפאשלה בליין שבוע שעבר, הלך לצד השני (ט"ד לפטס) והם כבר לא האנדרדוג יותר. ואמנם אני לא חושש בקבוצה של בליצ'ק שהשתן יעלה למישהו שם לראש אחרי הניצחון שבוע שעבר, הרי שאף אחד כבר לא יזלזל בהם.

אבל אם נשאיר עניינים מנטליים בצד, הרי שגם בצד המקצועי יש בעיות לא קטנות. גרונקובסקי עדיין בחוץ והבעיות של האופנסיב ליין שלנו, למרות שבוע שעבר, עדיין לא קלות בכלל, ואנחנו מגיעים מול קבוצה שהחלק החזק שלה הוא הלחץ על הק"ב. ועם כל הכבוד, זה לא בריידי שם מאחורי הסנטר, זה ג'ימי גארפולו.

לא פחות בעייתי זה העובדה שלמיאמי יש (לפחות על הנייר) הרבה מאוד כלים בהתקפה. רץ מצוין בדמות פוסטר, חבורת תופסים טובים ו-טוב, גם טינהייל אחד.

איך פותרים את זה?

7815926-600x440

יצא לי להקשיב בסוף השבוע לפודקאסט של ביל סימונס שאירח את מייק לומבארדי, שאולי היה GM גרוע למדי (ניהל את קליבלנד, שזה לא ממש אינדיקציה למשהו) אבל בשנתיים האחרונות ייעץ לבליצ'ק בפטס והידע הפנימי שלו הוא בהחלט מעניין (ממליץ גם למי שהוא לא אוהד פטס להקשיב) וממה שהוא אמר למדתי שני דברים חשובים למשחק של היום.

הראשון זה שהלקח העיקרי של הפטס שנה שעברה אחרי ההפסד בדנבר היה שהם לא יכולים להרשות לעצמם שההגנה תעלה "קטנה" מולם בכל דאון. ב"קטנה", אני מתכוון עם אקסטרה קורנר על חשבון שחקן מהפרונט 7, כלומר להגן נגד המסירה בלבד. הפטס שנה שעברה היו הקבוצה שאולי מסרה הכי הרבה בהיסטוריה (באופן יחסי) וזה פגע בהם בסופו של דבר כי הם לא יכלו להריץ את הכדור בשיט. השנה הם מגיעים עם גישה אחרת וינסו להריץ את הכדור הרבה יותר, אם באמצעות בלאונט ואם באמצעות וויט/די ג'יי פוסטר. זאת גם דרך טובה מבחינתם לשלוט בקצב המשחק, כמו שראינו באריזונה שבוע שעבר. הבעיה היא שכדי שזה יקרה הם צריכים את הטייט אנדס האיכותיים שלהם על המגרש – הנוכחות של גרונק את בנט מכריחה את הקבוצה היריבה לכבד את היריבה. בהעדרו של גרונק, בנט יישאר לחסום לא מעט (כמו שראינו שבוע שעבר) אבל זה בהחלט מאבד מהאפקט שלו, בטח כשהאופנסיב ליין פגוע.

הדבר השני המעניין שהוא אמר היה דווקא על טינהייל, שהוא ק"ב מצוין כאשר המשחק רגוע. כשהמשחק זורם לאט ויש לו זמן לחשוב, הוא עובד מצוין. כשמגיעים לרגעים הלחוצים יותר, בעיקר ברבע הרביעי, אז הוא יורד מאוד ברמה שלו. מבחינת הפטס זה אומר שאולי עדיף להם להריץ משחק מהיר. הרבה נו-האדל, לשים את הלחץ על טינהייל.

כמובן, בין שתי הטקטיקות האלו יש סתירה מוחלטת. איך פותרים אותה? לאלוהים (כלומר, לבליצ'ק) הפתרונים. הימור שלי – נראה את הפטס עושים משהו שונה לגמרי מאשר שבוע שעבר. אולי מנסים כמה מסירות עמוקות כדי לפתוח את ההגנה קצת (לגארפולו יש יד כנראה יותר חזקה מזו של בריידי) ובהגנה מנסים בכל מחיר למנוע את הראוטים הארוכים וללחוץ על טינהייל לבצע טעויות. בכל מקרה, יהיה נחמד עם הסטריק הזה ימשיך עוד יום אחד, לא?

 

נו האדל - סיכום מחזור ראשון
נו האדל - סיכום שבוע 2

62 Comments

קארל מרקס אנד ספנסר 18 בספטמבר 2016

איזה מזל שהרד סוקס מסריחים…
סתם, סתם. תהנה עד לנפילה

NoOne 18 בספטמבר 2016

טנהיל הוא ק"ב גרוע , אין לו מושג , טיפת לחץ והוא נהיה מרק סאנצ'ז

מייק קלומברדי הוא אידיוט , כל מה שהוא עשה בפאטס היה להרים את ההודיס המלוכלכים ולשים בכביסה.
אני זוכר כשלומברידי היה פרשן ב NFL נטוורק היה דיון באולפן ממש אחרי שקאם ניוטון נבחר בדראפט והייתה השוואה בין קאם למאט סטפורד(שהיה בחירה ראשונה שנה לפני אני חושב) והיט אוונס עוד פאטס הומר ידוע לשמצה אמר שקאם הולך להיות להיות אחד הק"ב הטובים ב NFL והרבה יותר טוב מסטאפורד.
לומברדי לוסט איט , הוא התחיל לצרוח כמו משוגע שסטאפורד יהיה טופ 3 ק"ב תוך שנתיים ולניוטום הוא בסך הכל עוד ק"ב שרץ ויעלו עליו אחרי חצי שנה ולא יצא ממנו כלום , והם התווכחו איזה 10 דקות על זה.

ואם מדברים על ק"ב שרץ (וגם מוסר לא רע) מי שלא רע את לאמר ג'קסון מלואיוויל חייב לעשות את זה.
הק"ב הראשון מאז מייק וויק עם מהלכי פלייסטיישן אמיתיים על המגרש , יש לו ספין מוב שראיתי רק במשחקי וידאו.

red sox 18 בספטמבר 2016

אין בנאדם כזה למאר ג'קסון. לא מדברים עליו, בטח שלא דברים טובים. אם ישמעו עליו יקחו אותו מהר.

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

הכנסתי את המשפט על מייק לומבארדי במיוחד בשבילך.
הוא אולי טמבל אבל הידע שלו מעניין. למאר ג'קסון אדיר אבל הוא צריך להוכיח שהוא יכול למסור ברמה של המקצוענים. מעניין אם הוא לא הגיע לשיא מוקדם מדי – הוא רק סופומור, הרבה פעמים יש נפילה בעונת הג'וניור

NoOne 18 בספטמבר 2016

לא יודע אם למאר ג'קסון יהיה שחקן NFL טוב , יש לו הרבה ללמוד כמו שאתה אומר.
אבל לראות אותו משחק בקולג' פוטבול זה תענוג

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

כן. ומה שהוא עשה אתמול לפלורידה סטייט, לא ראיתי מדורגת כל כך גבוהה שחוטפת ככה בראש

AdamB 18 בספטמבר 2016

שאלה לכל מביני המכללות – רוזן מucla הוא שווה משהו ?

NoOne 18 בספטמבר 2016

כן , אבל הוא צריך להישאר עוד שנה לפני שהוא יוצא לדראפט.
יש לו גם מאמן הורס ק"ב כמו ג'ים מורה.
רוזן שחקן עם יד מצוינת אבל יש לו מאמן שלוחץ עליו לא לאבד את הכדור וממש יושב לו על הראש עם זה וזה מוביל ללחץ ולאיבודי כדור כמובן.
מורה צריך לשחרר את רוזן ולתת לו לשחק פוטבול , אני לא מאמין שזה יקרה ולדעתי רוזן יהיה ק"ב NFL יותר טוב מקריירת הקולג' שלו.

הוא שיחק אתמול משחק לא קל נגד BYU בחוץ ונתן משחק טוב מאד.
אמנם זה לא היה משחק "קשה" כמו של אריזונה סטייט נגד טקסס סאן אנטוניו (קולג' שלא הייתה לו קבוצת פוטבול עד לפני שנתיים)

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

הכנסת לי.
בוא נגיד שלנצח את טקסס טק ועוד בשאט אאוט זה לא קל ומול סן אנטוניו חזרנו מפיגור 20, שזה קשה

AdamB 18 בספטמבר 2016

תודה על התשובה.
כמעט ולא יוצא לי לראות מכללות. השם שלו צץ לאחרונה בכל מיני ספורט טוקשואס. ותהיתי אם
יש שם משהו באמת.

ניינר / ווריור 18 בספטמבר 2016

המשחק הזה מוקש רציני. יהיה צמוד עד הסוף

x,o 18 בספטמבר 2016

מחכה לטור סיכום המחזור ולשיח על ריווס ששוב הוכיח שהוא כבר לא מה שהיה.
הייטאואר שוב בחוץ.

shohat 18 בספטמבר 2016

היה קטע אצל סימונס שאמרו שלבליצ'יק יש "חוש ריח" להבין מתי שחקן גמור. אם הוא מחליט לשחרר שחקן – אפילו ריווס- זהו זה. נגמרו הימים הטובים שלו.
מה אתה חושב על זה?

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

בליצק מעדיף לשחרר שחקן שנה מוקדם מדי מאשר שנה מאוחר מדי. לפעמים זה עובד לו, לפעמים פחות. הרבה פעמים כן.
במקרה של ריוואס, הבעיה לדעתי זה שהמאמן של הג'טס פשוט לא מבין שזה כבר לא ריוואס של פעם. כתבתי על זה שבוע שעבר – הוא כבר לא יכול לקחת רסיבר טוב באחד על אחד. לשים אותו על גודווין של בפאלו שזה בן אדם שניסה להכנס לאולימפיאדה בקפיצה לרוחק ורץ מאה מטר בעשר שניות זה פשוט טמטום. אין לו כבר את המהירות הזאת. אני בטוח שאם הוא היה בפטס אז בליצק היה יודע לנצל אותו נכון, מה שבטוח זה שהוא לא שווה את החוזה העצום שהוא קיבל בג'טס, במיוחד את ה-36 מיליון דולר מובטחים שתוקעים אותם חזק

shohat 18 בספטמבר 2016

תודה. אחלה תשובה.

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

הדבר המעניין אצל בליצק זה שבאמת אין לו טיפה סנטימנטים. האיש שחרר כמו כלום את אדם וינאטרי שהביא לו שתי אליפויות כי הוא לא חשב שצריך לשלם כל כך הרבה על קיקר (זה מקרה שהשחקן לא היה גמור בכלל – וינטארי משחק עד היום, אבל אצל בליצק הכל עובד והוא לקח בדראפט קיקר לא פחות טוב).
מקרה הבוחן הכי מעניין פה זה בריידי. מה יקרה נניח אם בריידי יורד דרסטית ברמה, האם גם בליצק ינהג כלפיו באותה צורה? בין השניים באמת שיש מערכת יחסים מיוחדת. אני מעריך שבריידי בעצמו ברגע שהוא ירגיש שזה לא זה הוא יפרוש אבל זאת שאלה היפותטית מעניינת – נניח גארפולו מדהים, האם לא עדיף לפטס להשיג משהו בשביל בריידי ולהחתים את גארפולו להיות קב העתיד שלך? הרי הוא עשה את זה עם בלדסו, לא? (כמו שאמרתי, היפוטתי בלבד, לא יקרה)

NoOne 18 בספטמבר 2016

אריאל כמו תמיד כמובן טועה , זה נכון שהמאמן של הג'טס לא משתמש בריבאס נכון אבל לא קשור לאחד על אחד.
ריבאס גם בשיאו ב 2009 היה מתקשה מול רסיברים סופר מהירים , טד ג'ין שרף אותו עוד כשהיה במיאמי.
אבל ריבאס תמיד שיחק באמפ אנד ראן והוציא את הרסיבר משיווי משקל ב LOS והריס את הטיימינג של הראוט.
המאמן של הג'טס משחק עם ריבאס קאבר 2 (זה לא אני אמרתי , זה המאמן של הג'טס אמר אחרי המשחק)
קאבר 2 היה גם איך שלאבי סמית שיחק עם ריבאס ב טמפה , כולם יודעים איך זה נגמר.
כשריבאס יושב בקאבר 2 רחוק 10 יארד מהרסיבר עד שהרסיבר מגיע אילו הוא כבר תפס מהירות וזה בלתי אפשרי להוציא אותו מהראוט בלי פנלטי.
המאמן של הג'טס הוא עקשן , שמרן ולוקח לו 5 משחקים לשנות דברים שרואים תוך 5 דקות.

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

קאבר 2 זה אומר בדיוק הפוך, זה אומר שהקורנר קרוב ונותן דחיפה ואז כשהרסיבר עובר אותו הוא של הסייפטי. הג'טס לא משחקים קאבר 2, ריוואס ממשיך איתו כל הדרך

NoOne 18 בספטמבר 2016

זה מה שטוד בולס אמר אחרי המשחק: ריבאס ישב בקאבר 2 10 יארד מהרסיבר והרסיבר פשוט רץ מאחוריו.
ריבאס תמיד שיחק באמפ אנד ראן באחד על אחד , צמוד לרסיבר ב 5 היארד הראשונים , מקשה על הראוט ואז רץ איתו לאורך כל הדרך.
השנה טוד בולס שם אותו במה שהוא עצמו קורא לזה קאבר 2 , קושין של 10 יארד מהרסיבר.
שבוע שעבר הסברתי כבר שזה היה הסייפטי שהיה אחראי לט"ד של גרין כי הוא לא היה במקום הנכון.

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

תשמע, זה פשוט לא ההגדרה של קאבר 2, מה שקצת מטריד אם זה מה שהמאמן חושב שהוא עושה. כל הרעיון של קאבר 2, מה שהביא לו את השם שלו, זה שיש שני סייפטיז מאחורה שסוגרים את הראוטים העמוקים. גם אם נשאיר בצד את המהלך בשבוע שעבר, השבוע מול גודווין הוא פשוט עבר את ריוואס אחד על אחד ולא היה אף אחד מאחורה שיחפה (ולא נראה שריוואס ציפה שיהיה כי הוא המשיך לרוץ איתו). אז או שהמאמן שלכם לא יודע מה זה קאבר 2 או שהוא מנסה לעבר אנשים

Maldini 19 בספטמבר 2016

בולס אמר השבוע שלריבאס יש חופש מוחלט לשמור איך שהוא רוצה ושהוא היחיד שהוא סומך עליו ונותן לו את הסמכות הזאת אז די עם האגדות בבקשה

ריבאס גמור כטופ קורנר ואני מציע שתשלים עם זה מוקדם יותר מאשר מאוחר כי זו כנראה העונה האחרונה שלו בג׳טס

NoOne 19 בספטמבר 2016

אני לא אכנס לזה עוד פעם , אני חושב שריבאס מתופקד לא נכון וגם אם לא ביכולת של 2009 הוא עדיין קורנר בק מהטובים בליגה אם הוא מתופקד נכון.

Maldini 19 בספטמבר 2016

אין פה למה להיכנס למען האמת, המאמן אומר לך שחור על גבי לבן שיש לו חופש מוחלט להחליט בכל מהלך אם הוא שומר PRESS או OFF COVERAGE ואתה מדבר איתנו על תיפקוד. איזה תיפקוד בדיוק? הוא מבין בעצמו שכבר אין לו יותר מדי מה למכור מול העילית אז הוא נותן להם בכוונה 7-10 יארד כי הוא פוחד להישרף בדיפ בול, מה שכמו שאנחנו רואים בשבועיים האחרונים וקצת בעונה שעברה – עדיין קורה, אם כי מי יודע כמה פעמים זה יכול לקרות אם הוא ישמור PRESS.

אני מסכים שהוא עדיין יכול להיות קורנר טוב בליגה הזו כי מבחינת יסודות, טכניקה וחוכמת משחק הוא הטוב ביותר ויישאר הטוב ביותר עד שיפרוש. אבל זה אומר שהוא צריך לקבל הרבה יותר עזרה מבעבר או פשוט להתחיל לשמור על ה-#2 ו-#3 (בהנחה שהם לא סילונים כמו גודווין/דשון ג'קסון/פולר/טד גין וכו') כי עליהם הוא עדיין יכול לעשות עבודה מצויינת.

זה בדיוק אותו סיפור שהיה עם צ'אמפ ביילי בשנים האחרונות שלו בדנבר, כאילו פוחדים להגיד להם שהסרט נגמר והם לא יכולים לשמור יותר 1 על 1 אז ממשיכים לזרוק אותם לסיטואציות האלה למרות שזה דופק את הקבוצה.

7even 18 בספטמבר 2016

גרייזס – אתה מזכיר לי בדיחה ישנה של אנשי ימין, שתמיד טענו שכדי לדעת עד כמה מצויין מצב הבניה מעבר לקו הירוק צריך פשוט לקרוא את הביטאונים של 'מרץ' ו 'שלום עכשיו' ואז רואים שהמצב ורוד משחושבים ויש בניה בכל מקום (ואין לי כוונה הפוך את זה לדיון פוליטי זו סתם אנקדוטה)

רוצה לומר – בתור אוהד של הדוליפנס, כדי לדעת באמת כמה הקבוצה שלי טובה כנראה צריך לקרוא את הפוסטים שלך,
או בכלל – מישהו שרוצה להבין שהמצב בקבוצה שלו לא כזה גרוע רק צריך שהיא תשחק נגדיכם ולחכות לפוסט שלך.

אריאל גרייזס 18 בספטמבר 2016

אז אתה אומר שכל מה שקליבלנד צריכה כדי להיות טובה זה לשחק נגדנו?
תשמע, אני לא חושב שמיאמי קבוצה באמת טובה. זאת קבוצה שאיכשהו תמיד בנקודה מכריעה תתפרק. שבוע שעבר זאת דוגמא טובה. אבל מה – נגדנו אתם תמיד מוצאים כוחות מיוחדים ושנה שעברה דפקתם לנו את הסופרבול. וכמובן,אנחנו מגיעים מאוד פגיעים כרגע.

יוסי מהאבטיחים 18 בספטמבר 2016

גרייזס, נסיונות האנטי ניחוסון שלך שקופים.
תנצחו את הבית הזה גם עם לוקאס מליברפול שלך מאחורי הסנטר.

יוסי מהאבטיחים 18 בספטמבר 2016

כל מה שהמשחק נגד הדולפינס יראה זה שגם השנה הקרב ב afce הוא על WC וגם זה אבוד.
מצטלבים עם ה nfcw, ובמשחקים מול המדורגות זהה ב afcn אין לג'טס ולבילס סיכוי, והדולפינס הם… ובכן, הדולפינס, ותקבלו שוב פאטס עם יתרון ביתיות לפחות עד הקונפרנסז ועוד שלוש קבוצות שהולכות לים בינואר.

אדם בן דוד 19 בספטמבר 2016

יוסי מה יהיה?
אנחנו כבר 0 משתיים וההגנה, שרק לפני שנתיים הייתה מהחזקות בליגה, נראית כמו התחת שלי.
עוד עונה הלכה?

ayalon 18 בספטמבר 2016

ובינתיים גארופולו מדהים, וקו ההתקפה שומר עליו נהדר.
וקליבנד טוחנת את העורבים הנוראיים

שלמה 18 בספטמבר 2016

איזה ניחוס

ayalon 18 בספטמבר 2016

מתחרה בבעל הטור

NoOne 18 בספטמבר 2016

ג'ימי בחוץ , נראה לי רוטייטור קאלף בכתף או קולרבון
בריסט פותח בחצי השני וכנראה גם ביום חמישי נגד ג'יי ג'יי ווט

Kirma der faux 18 בספטמבר 2016

רואה משחק פעם ראשונה העונה, סטילרס-בנגלס.
נראה שסי בי אס מעתיקים את העיצוב החדש של הפרמייר ליג. זה ככה בכל הרשתות?

Amir A 18 בספטמבר 2016

שבוע אחד החטאת פילד גול, שבוע שני חטיפה ברגע האחרון. כמו חתולי רחוב.

אורן השני 18 בספטמבר 2016

האם ג'אקובי בריסט הוא טום בריידי החדש?

עמי ג 19 בספטמבר 2016

לא נראה לי.
בסוף יגיע לקליבלנד. או ליגוארס

Amir A 18 בספטמבר 2016

מי מאוהדי הפטס לא היה חותם על מאזן של 2-2 עד שבריידי חוזר? אין סיבה להתלונן.

NoOne 19 בספטמבר 2016

זה יהיה נהדר אם הפאטס יחתימו את אהובך ג'וני פוטבול לשני משחקים.
יש מגבית לשלם את המשכורת שלו רק כדי לראות את הפרצוף שלך כשאתה שומע את החדשות הטובות

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2016

שנינו יודעים שאם זה יקרה אז הוא יתן משחקים גדולים ויביא ניצחונות, נכון?

יואב דובינסקי 19 בספטמבר 2016

אני לא סובל את ביל סימונס. התכנית שלו איומה בעיני.

Maldini 19 בספטמבר 2016

רק לשמוע את הקול הזחוח והמעיק והצורם שלו גורם לי לרצות לקחת שאטגאן ולירות לעצמי בחזה

גם לי יצא להקשיב לפודקאסט השבוע עם לומבארדי כי אני מעריץ של האיש הכושל הזה כבר הרבה שנים אז עניין אותי לשמוע מה יש לו לומר ולצערי הוא לא באמת חידש כלום, הליקוקים והאינטרסים הרגילים, בילי אובראיין מאמן גדול ויוסטון קבוצה אדירה וסופר מאומנת בזמן שדנבר קבוצה עם טונות של מזל שהייתה מפסידה 19 פעמים מתוך 17 משחקים שהיו נערכים מול הפאטס, אנדרו לאק אוברייטד כי הוא "רק" 16-16 במשחקי חוץ (למי ששכח QB זה פיצ'ר בבייסבול) וזה פשוט לא מספיק טוב

פשוט דאבל פליי מהגהינום

NoOne 19 בספטמבר 2016

לא יודע מי יותר אידיוט,
לומבארדי או אתה שמקשיב לו

Maldini 19 בספטמבר 2016

למה באלימות, קיוויתי שהוא יפלוט כל מיני דברים ממה שהולך בצפון קוריאה אבל לצערי אלו היו ליקוקי הביצים הרגילים, היית צריך לשמוע איזה אנלוגיות ודימויים הוא הביא בקשר לבליצ'ק, עוד שנייה עשה ממנו ממציא תורת הקוונטים

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2016

מי שאמר שדנבר היתה מפסידה לפטריוטס רוב המשחקים זה סימונס, לא לומברדי. לומברדי גם לא אמר שלאק הוא אוברייטד, הוא אמר שק"ב טוב באמת מנצח גם מחוץ לדום והמאזן של לאק מחוץ לדום הוא אכן בעייתי. אני גם לא שמעתי שהוא כל כך הילל את יוסטון, אבל שיהיה

Maldini 19 בספטמבר 2016

לומבארדי די הסכים איתו על הקביעה הזו ולא נתן קרדיט אם כי אני מבין למה קשה לאיש הקטן הזה לתת קרדיט

אני רואה שעדיין לא הבנת שלציין "מאזן ניצחונות" של QB זה הדבר הכי מטומטם שאפשר לעשות אז אני אתן לך להמשיך להתייחס ל-QB כאילו הוא פיצ'ר וכאילו המאזן שלו מחוץ לדום לא קשור ****בעיקר***** לעובדה שצוות האימון שלו הוא אחד המחרידים בליגה, או להגנה המזעזעת שלו שמכניסה אותו ואת ההתקפה לבור כמעט כל שבוע ונותנת להם לרדוף אחרי היריבה, או לצוות המסייע המדהים שלו (בוטום 5 OL בליגה, משחק ריצה לא קיים). כל מה שיש לו זה רסיברים שאחד מהם הוא 1 טריק פוני והשאר מעל הממוצע אבל לא איזה גיים צ'יינג'רים. אבל אלה כמובן פרטים שוליים כשזה מגיע למאזן 16-16 של QB במשחקי חוץ, ממש לא כמו ה-ERA שלו או אחוז הסטרייקאאוטס שלו

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2016

מאזן ניצחונות הוא בעייתי, אני מסכים, אבל ק"בים טובים באמת מסוגלים לנצח אפילו עם בעיות כמו שאתה מציין. קח את אהרון רוג'רס בתור דוגמא, למשל. אפילו את פייטון שסבל מבעיות לא קטנות של אימון. לאינדי יש בעיות לא קטנות אבל אני חושב שלאק סובל גם הוא מבעיות לא קטנות שמשתקפות במאזן חוץ שלו. הוא ק"ב דום קלאסי שמתקשה מחוץ לדום

Maldini 19 בספטמבר 2016

אם הבעיה הכי גדולה של אנדרו לאק היא שהוא לא אארון רודג'רס ופייטון מאנינג אז נראה לי שמצבו טוב ושהעתיד ורוד

אני חושב שהחור היחיד במשחק שלו זה דיוק במסירות לטווחים בינוניים ואולי בהארכת יתר של המהלך (סטייל ביג בן) שלפעמים גורמת לכל מיני קטסטרופות כי הוא לא מוותר עד שהמגן נכנס בו או לחילופין מחכה ממש עד המאית שנייה האחרונה לשחרר כדור ואז נחטף. אני כותב אולי כי בסופו של דבר מדובר ביכולת ייחודית שאמורה לעזור לו במידה ויידע למנן אותה נכון, מה שבינתיים באמת לא קורה.

אבל עדיין אני לא מצליח לשים את זה עליו כשאני בוחן את התמונה הרחבה כי זה פשוט לא הוגן. הנסיבות והתנאים שהוא צריך לפעול תחתיהם הם ככל הנראה הבעייתיים ביותר בליגה (ביחס ל-QB עילית. לא ביחס לזוועתונים כמו טנסי ובפאלו). ALL THINGS CONSIDERED, אני חושב שיש בערך 3 QB's בליגה שיצליחו לתת תוצרה דומה במידה ותעמיד אותם במקומו מחר בבוקר

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2016

תשמע, לאק היה אמור להיות הפייטון הבא או הרודג'רס הבא. כרגע הוא בדרך להיות הפיליפ ריברס הבא – ק"ב עם מספרים אדירים שמשנה לשנה הקבוצה שלו מתדרדרת. זה באמת פשע מה שעושים לו (והאמת, גם מה שעושים לרוג'רס בגרין ביי) אבל זה מרגיש לי שהוא לא נלחם מספיק. הוא הפרנצ'ייז של המועדון ועכשיו חתם על החוזה הכי גדול בפוטבול, הייתי מצפה ממנו להגיד לארגון – זה או אני או המאמן. תתחילו לדאוג לי. אני מניח שהוא לא הטיפוס לזה ואם זה נכון אז אולי הוא גם לא הטיפוס להיות סופרבול קונטנדר.

יובל 20 בספטמבר 2016

ההשוואה לריברס מזכירה שבשנה שעברה אמרת שהוא פחות טוב מראסל ווילסון ועשית מראסל ווילסון מינימום הג'ון אלוויי הבא. ראינו מה קורה עד עכשיו עם ווילסון השנה כשאין לו את לינץ' לידו והאופנסיב ליין לא מתקתק. מה עם ההשוואה ההיא, עדיין תקפה? או שנחכה עד לסוף השנה בשביל לצחוק עליה?

יובל 20 בספטמבר 2016

לא יודע מה אתה מגדיר כ"ק"ב דום קלאסי" אבל זה בכלל לא קרוב לאמת.
כמו שאמרו, התכונה הכי ייחודית של לאק (לפחות אחת מהן ) היא היכולת להאריך מהלכים. איזה קשר והשפעה יש לדום על הדבר הזה?
ק"ב דום קלאסי זה ק"ב שהמשחק שלו מושפע ממזג האוויר, במיוחד כאלה שבונים את המשחק שלהם על פצצות ל-30 יארדס.
אולי על פייטון מאנינג של לפני התקופה בדנבר היית יכול להגיד דבר כזה , למרות שבסופו של דבר, העונה הכי טובה שלו סטטיסטית (ושל ק"ב בכלל ) היתה מחוץ לדום כך שגם התיאוריה הזו נזרקה מחוץ לחלון.

לגבי מאזן החוץ זה בכלל השטות הכי גדולה ששמעתי.
מאזן החוץ של לאק עד תחילת העונה הקודמת היה 14:10 ( 14 נצחונות כמובן ) שזה סביר לגמרי. אתה יודע מה היה מאזן החוץ של אארון רוג'רס אחרי 3 עונות מלאות (כולל עונת זכייה בסופרבול)? 10 נצחונות, 13 הפסדים, ואני עוד עדין איתו ולא מחשיב את שלושת משחקי החוץ שהיה לו בתור מחליף של פארב ( בכולם הוא הפסיד ).
אז כנראה שאארון רוג'רס הוא לא ק"ב טוב באמת, טוב שיש לנו אותך ואת לומבארדי בשביל להבין את זה.
בעונה שעברה לאק הפסיד שני משחקי חוץ וניצח אחד, בעוד בבית הוא הפסיד שלושה משחקים וניצח אחד. לפי התיאוריה שלך ושל לומבארדי עדיף לקולטס לשחק מחוץ לבית…
המאזן של לאק הוא 16:16 רק אם מחשיבים את שלושת ההפסדים במשחקי הפלייאוף ( פעמיים לנ"א ופעם אחת לבולטימור ). מותר לציין שפעמיים זה היה מול קבוצות שזכו באליפות ( או *אליפות* במקרה של נ"א ).
בקיצור מופרך ברמות.

שלמה 19 בספטמבר 2016

לא יותר הגיוני לתת לאדלמן לשחק כקווטרבק?

עידו ג. 19 בספטמבר 2016

מאט קאסל גם משתעמם על הספסל של טנסי.

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2016

ובכלל פייטון מאנינג משתעמם בבית..

עידו ג. 19 בספטמבר 2016

אל תאמין לכל מה שאתה רואה בפרסומו. אבל אין ספק שבהוליווד לא יכולים לכתוב סטוריליין מוצלח יותר.

עמי ג 19 בספטמבר 2016

משחק שהיה בלו אאוט מוחלט והפך לצמוד ומטריד מצד שני.
ההתקפה עם גרופולו תקתקה נהדר עם ביצועים מצוינים של הרסיברים הנמוכים והזריזים (והלבנים), ותפעול מצוין של בנט. למעט המסירות הארוכות והעמוקות שלא נתפסו זה היה משחק כמעט מושלם.
בחצי השני הכל התהפך. ההגנה נתנה המון יארדים באוויר. המון זמן לטנהיל לכוון את המסירות ולרסיברים שלו להתפנות. אפשר רק לקוות שהחזרה של נינקוביץ (מתי הוא חוזר?) תשנה את זה. לפחות היה לנו קצת מזל עם האיבוד של הדולפינס ברבע השלישי והריקוברי בהשמטה של בריסט.
שני המשחקים הקרובים בבית. הפטס לא אמורים להפסיד משחקי בית בפריים טיים (יוסטון) או משחקי בית נגד הבילס שנראים השנה חלשים מאוד. בקיצור, בריידי אמור לחזור לקבוצה עם 0:4.

נתי 19 בספטמבר 2016

נינקו חוזר כמו בריידי אחרי 4.
אם יש משחק שנראה שצריך לחשוש ממנו זה יוסטון, בעיקר שהוא כבר בחמישי הקרוב. אלמלא הפציעה הייתי מצטרף אליך, אבל איך שלא תהפוך את זה כשההכנה הקצרה נתקעת דווקא בשבוע שאתה צריך להעלות רוקי כק"ב, זה בעייתי

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2016

גם אם נגיע עם 3-1, מצבנו מצוין ואפילו 2-2 זה לא כזה רע. הפטס לקחו שתי אליפויות עם פתיחות של 2-2

נתי 19 בספטמבר 2016

ברור, נדמה לי שכל אוהד פטס היה חותם מראש על 2-2, רק הסבתי את תשומת הלב שבנסיבות הקיימות יוסטון יהיה לא פשוט.
אגב, בתוך בליל השמות, אנשים שכחו עוד אחד, דיון לואיס. אם הוא ישחזר את הניצוצות משנה שעברה לכשיחזור (יש צפי?), בכלל תהיה התקפה מפחידה

אריאל גרייזס 19 בספטמבר 2016

יקח זמן עד שהוא יחזור, לדעתי איזור שבוע 7-8. בינתיים וויט (וקצת פוסטר) עושה עבודה לא רעה

עמי ג 19 בספטמבר 2016

בלאונט היה מצויין אתמול אחרי הפציעה של ג'ימי. ואיזה דילוג מעל למגן – לא ידעתי שהוא יודע גם לקפוץ!
ההתקפה מתקתקת יפה כבר שני משחקים (כלומר – משחק וחצי) ולא מרגישים שחסר שם צמד הק"ב-טייט-אנד הכי מאיים ויעיל בליגה.
כל זה יעבוד כמובן עד שיגיעו הפציעות של אדלמן ואמנדולה. כי יש גבול.
מתברר שהאופי של הפטס עובר הלאה גם כאשר השחקנים שלה מתחלפים. וזה כמובן עומד לזכות הצוות בליצ'ק-מקדניאלס-פטרישה.
המשחק עם יוסטון נראה מוקש אבל אני לא חותם על שום 1:3 ובטח לא 2:2 כשמשחקים בבית. צריך להשיג פור לפני שמתחילות הפציעות ולפני שנתקלים בג'טס שהתחזקו מאוד, בפיטסבורג, סינסי והעורבים. סיאטל לעומת זאת נראית השנה פחות מאיימת.

Comments closed