נו האדל – סיכום מחזור עשירי

למה אף אחד לא מדבר על הצ'יפס, מה המגבלות של דאלאס והאם הליגה הלכה רחוק מדי עם האקסטרה פוינט? הכל בסיכום המחזור

נראה לי שמאז שכתבתי על היחלשות הליגה והמחזורים המשעממים, אנחנו מקבלים כל שבוע מחזור טוב מקודמו וזה האחרון בהחלט היה האיכותי ביותר שאני זוכר זה הרבה זמן. זה לא אומר שכל המשחקים היו טובים אלא בעיקר שיש לנו כמה משחקים במחזור, מספיק אפילו שלושה או ארבעה, שהיה שווה להיצמד אליהם מהרגע הראשון עד האחרון. ובמחזור הזה היו לנו ועוד איך כמה כאלו.

הערת אגב לפני שאני ממשיך – מאז שעברתי לאורגון, אני מגלה את נפלאות המשחק השלם. בארץ בשנים האחרונות, תמיד היה לי את הרד זון פתוח בנוסף למשחק בטלוויזיה והעין נמשכת אליו בצורה אוטומטית. פה, לעומת זאת, המשחקים מתחילים בבוקר ונמשכים למעשה עד תשע בערב, בטח כשיש סאנדיי נייט טוב, ואין לך אפשרות כשיש לך שלושה ילדים בבית, באמת להיות צמוד ללפטופ כל היום, מה עוד שבגלל החסימה של הגיים פאס בארהב צריך להתחבר דרך שרתים חיצוניים מה שמוריד מאוד את איכות הצפיה. בקיצור, אני רואה הרבה יותר משחקים שלמים מאשר רד זון ומדובר בחווית צפיה שונה לגמרי. אני כן מרגיש שאני מפסיד דברים, נניח אתמול גיליתי לקראת המחצית של אטלנטה-פילי (שזה המשחק שצפיתי בו בסט המוקדם יחד עם הסיינטס נגד דנבר) שגרין ביי מתפרקת. אבל מצד שני, אני חושב שיש הנאה בצפיה במשחק אחד לאורך כל הזמן. אתה לומד להכיר את המשחק הרבה יותר. ממליץ לכם לפעמים.

נחזור לענייננו. מה למדנו במחזור הזה?

– למדנו שאטלנטה היא עדיין קבוצה בהתהוות. משהו בה עדיין לא שלם. מאט ראיין מזכיר לי חובטי בייסבול מסוימים שמסיימים את העונה עם מספרים יפים מאוד ואז מגיעים לפלייאוף ומול פיצ'ינג טוב פשוט נעלמים. כי במהלך העונה אתה פוגש מספיק הגנות רעות כדי לדפוק עליהן מספרים. אבל כשמגיעה קבוצה עם הגנה טובה שנותנת לו אתגר, אוטומטית הרמה שלו יורדת, ולא סתם יורדת אלא משמעותית.

– עוד דבר שמרגיז אצל מאט ראיין, ודיברתי על זה אחרי המשחק מול סיאטל, זה הצורך שלו ללכת על ההומראן תמיד (נראה שאנחנו חזק במטפורות בייסבול היום). בדיוק כמו בסוף המשחק מול סיאטל, גם מול פילי כשאטלנטה היתה בפיגור בדקות האחרונות במקום לנסות להשיג דאון ראשון במסירות קצרות, היא הלכה לעומק למסירות הקשות יותר – ונכשלה. בנוסף, אני חושב שללכת על דאון רביעי כשאתה על ה-40 שלך בפיגור 7 ונשארו שלוש דקות וכל הטיימאאוטס שלך היא שגיאה קשה – הם בעצם נתנו לפילי פילד גול במתנה שגמר את המשחק. בקיצור, גם צוות האימון שלהם עוד לא מוכן לרמות הגבוהות.

– מהצד השני, פילי לדעתי היא הדבר האמיתי. המאזן שלה לטעמי משקר מאוד והיא בהחלט מועמדת להגיע לפלייאוף למרות שהיא נמצאת רק משחק אחד מעל .500. נכון, יש להם ק"ב רוקי אבל חוץ מזה הכל טוב אצלם. המאמן עושה דברים נכונים, ההגנה מצוינת וכשמתיוס בריא יש להם את היכולת לטחון את היריבה על הקרקע עם הצמד הדו ראשי שלו ושל ספרולס. יהיה להם מאוד קשה להשיג את דאלאס בבית שלהם אבל אם הייתי צריך להמר מי ייצא לפלייאוף בינהם לג'איינטס, הכסף שלי עליהם.

– עוד למדנו מהמחזור זה שאף פעם אל תספיד את דנבר. בתוכנית סיכום המחזור של ESPN (הערת אגב, אפילו שאפשר למצוא כל תקציר אפשרי ברשת, הנוכחות של ספורט סנטר כל כך היתה חסרה לי, ולו כדי להישאר עם האצבע על הדופק בפוטבול ובכדורסל מכללות ו-NBA) אמר הרמן אדוארדס, שבדרך כלל אני לא מחשיב במיוחד, משהו נכון מאוד לטעמי – שדנבר לא מפחדת ממשחקים צמודים. היא קבוצה מאוד מאוד קשוחה שכמעט תמיד תישאר איתך צמודה ואם לא תהיה זהיר אז היא גם תנצח אותך. זאת תכונה שנכונה מאוד גם לסיאטל, אגב. בניגוד לקרולינה של שנה שעברה, שידעה לדרוס יריבות וכנראה שגם לניו אינגלנד שאוהבת לדרוס אבל קצת מתקשה יותר במשחקים צמודים, דנבר יודעת לא להתרגש ולא להלחץ ממשחק צמוד. כמובן, היא היתה זקוקה להמון מזל כדי לנצח מול דנבר – גם לחסום את הבעיטה, גם להחזיר את זה וגם שהשופטים לא יהפכו את ההחזרה הזאת – אבל אם אתה נשאר צמוד עם היריבה, יש לא מעט סיכויים שהמזל יהיה איתך.

– עכשיו שכבר הרבה קבוצות מבצעות את הקפיצה מעל הסנטר וחסימת הבעיטה – איך זה שלא מנסים את זה בכל מהלך? ובאותה מידה – איך זה שקבוצות עוד לא מצאו פתרון לבעיה הזאת ושולחות מישהו לשם שיעזור בחסימה?

– ובעקבות המשחק הזה, האם יש סיבה לשחקן פוטבול לא לנעול נעליים לבנות ולו בשביל הסיכוי שהשופטים יתקשו להחליט אם הוא היה בחוץ או לא?

1

– לבי לבי לאוהדי ניו אורלינס. ראינו קבוצות שמאבדות ניצחון בשניה – חטיפה באנד זון או הפטס אתמול שלא הצליחו להמיר ארבעה דאונים מהיארד האחד אבל המקרה הזה הוא באמת אכזרי במיוחד. הם כבר ניצחו את המשחק. היה להם אותו ביד. ואז, הכדור נחסם ואתה אומר לעצמך – טוב, נלך להארכה, אבל לא. הוא מוחזר ואתה מת. מדהים איך הקבוצה הזאת, שחשבת ששינתה את ה-DNA שלה עם ההגעה של דרו בריס הצליחה לחזור כאילו במכה לתקופה של אהרון ברוקס ושות, של הפסדים קורעי לב (וזכור מכולם המשחק שבו הם הצליחו כביכול להשוות את המשחק עם מיליון לאטרלס בדקה האחרונה – ואז החטיאו את האקסטרה פוינט).

– בפודקאסט של ביל סימונס הוא מארח חבר שלו כל שבוע ואחת התלונות הקבועות של אותו חבר היא על העובדה שהמשחקים נקבעים על ידי הבועטים. "אני לא רוצה שבועט מסכן יקבע את תוצאת המשחק" הוא חוזר ואומר. אישית, אני לא מסכים לזה. אני מאוד אוהב שבפוטבול יש את האלמנט שאתה חייב להיות טוב בכל האספקטים של המשחק ולא מספיק שיהיה לך שחקן על, כמו בכדורסל נניח, כדי לנצח. שגם השחקן האחרון בסגל שלך יכול להיות אחראי ישירות להצלחה או לכשלון (שלום מלקולם באטלר!)

מה שכן, מה שאנחנו רואים השנה מעלה את השאלה – האם לא הלכנו רחוק מדי. העניין בפוטבול שהופך אותו לכל כך מלהיב זה שיש פה אלמנט רנדומליות מאוד גבוה. זה נותן לנו משחקים צמודים, סיומות דרמטיות, הרבה מהפכים וניצחונות של האנדרדוג. אבל יש לזה מחיר לא קטן – זה לוקח מהמשחק את עקרון הצדק, נקרא לזה, שאומר שהקבוצה הטובה יותר בדרך כלל תנצח. כל ספורט משחק על הקו העדין הזה של מלהיב מול הוגן. קחו כדורגל – פנדלים זה הסיום הכי מלהיב שיש אבל אני לא מכיר אוהד כדורגל אחד שירצה שכל משחק יסתיים בפנדלים. קחו את הליגה הישראלית בכדורסל (כן, סליחה וכאלו) או אפילו את ליגת המכללות – עונה שלמה בסופו של דבר מוכרעת על משחק אחד ולא על סדרה היא מאוד מלהיבה, אבל כמו שרוב האוהדים יגידו לכם – לא ממש הוגנת. אם היינו יודעים שבכל משחק יש סיכוי של 50% לכל קבוצה לנצח – זה היה מלהיב מאוד אבל זה גם היה הופך את הספורט למין הטלת מטבע ולא יותר.

אני חושב, ואולי זה סתם בגלל ההפסד לדנבר שנה שעברה, שעם ההזזה של האקסטרה פוינט וזה שמאפשרים להחזיר אותה לשתי נקודות (הרבה פחות משפיע, מן הסתם. בטח יש בכל העונה רק שניים-שלושה מהלכים כאלו) הפכו את המשחק להרבה יותר מלהיב אבל גם לקצת פחות הוגן. יכול להיות שעברנו כבר את הגבול הדק הזה. אישית, הייתי מעדיף שיתנו על ט"ד 7 נקודות אלא אם הקבוצה רוצה ללכת על ההמרה של שתי נקודות. מה אתם חושבים?

08c56fe465fd841e8cffeb8f242b9b51_crop_north

– במדור הכי גרוע בגיהנום יש 20 מסכים ומשדרים בהם בריפיט את המשחק בין הג'טס לסט לואיס.

– מה שכן, התרגיל של הג'טס בט"ד היה חמוד מאוד. חבל שמעט מדי קבוצות משתמשות בטריק פלייז, כמו שעושים במכללות.

– מדברים הרבה על בעיות האימון של גרין ביי, ואני מסכים שיש שם לא מעט כאלו אבל לטעמי לא מדברים מספיק על העובדה שמדובר פשוט בקבוצה שמנוהלת רע. זאת קבוצה שבמשך שנים תלויה בבחירות הדראפט שלה וברגע שיש לך את רוג'רס אתה אף פעם לא תבחר גבוה ותתקשה לצרף כשרונות גדולים בבחירה גבוהה בדראפט. כמובן, זה לא שאי אפשר להצליח רק עם בחירות גבוהות, הפטריוטס למשל עושים את זה במשך שנים, אבל אתה צריך לפגוע בול ויותר מהכל – צריך שיהיה לך צוות אימון שיוציא את המקסימום ממה שיש לך.

במקרה של גרין ביי, כל הבעיות האלו צפות ביחד עכשיו. שימו לב לנתון הבא – השנה היא הפעם הראשונה שגרין ביי נמצאת במאזן שלילי אחרי יותר משמונה משחקים מאז 2008. מה זה אומר? בעיקר שאהרון רוג'רס מספיק טוב כדי להחזיק את הקבוצה במקום גבוה לאורך זמן. בדיוק כמו בריידי בפטריוטס, למשל. רק שאצל גרין ביי כמות הכשרון התדלדלה עוד ועוד לאורך זמן – יש להם מלא שחקנים שלא נבחרו בדראפט בכלל, הראנינג בקס שלהם זה בדיחה (ואז רוג'רס צריך לזרוק 50 פעם במשחק וגם לרוץ עוד כמה), ברגע שג'ורדי נלסון או קוב פצועים אז אין לו רסיברים שמסוגלים לתפוס כדור, אין להם טייט אנדים טובים וזה לפני שאני בכלל מדבר על ההגנה שתלויה הרבה יותר מדי בקליי מתיוס. הדרופ-אוף שלהם מהפותחים למחליפים פשוט גדול מדי כרגע ואין להם צוות אימון מספיק טוב שיוכל לחפות על החוסר הזה בכשרון.

– ובאופן כללי, נראה לי שלרודג'רס נמאס.

– אם נשאיר את ההפסד לניו אינגלנד בפלייאוף בצד, הרי שהצ'יפס נמצאים על ריצת, שימו לב – 19-2 מאז העונה שעברה. 19-2! תוסיפו את ההפסד ההוא ויש לכם 19-3. עדיין לא רע בכלל, הא? ואיכשהו, אין אף אחד שמדבר עליהם. תראו את דאלאס (עוד שניה עליהם), איך עפים עליהם עכשיו על פתיחה שמאוד דומה לזו של הצ'יפס (שכנראה ניצחו קבוצות לא פחות טובות).

כמובן שהעובדה שמדובר בקנזס סיטי, לא ממש עיר עם בסיס אוהדים גדול, משפיעה על מיעוט הדיבור. וזה שאין להם שחקנים באמת מלהיבים – רבאק, כמה אפשר להתלהב מאלכס סמית? (הערת אגב, מדהים איך הבחירה מספר אחת בדראפט שנחשב במשך שנים לבאסט רציני הופך בסופו של דבר לק"ב עם רזומה קריירה מכובד להפליא). ובסופו של דבר, ראינו מה קרה עם הצ'יפס בפלייאוף שנה שעברה, כשהם מגיעים עם רצף של 11 נצחונות. עדיין, מאזן 7-2, רק עכשיו הם ניצחו את האלופה היוצאת אחרי פיגור משמעותי בחוץ, מובילים את הבית שלהם יחד עם אוקלנד – שווים כמה מילים, לא?

NFL: New Orleans Saints at Kansas City Chiefs

אני חושב שהבעיה של הצ'יפס היא בעיקר שבממוצע הם טובים מאוד אבל אין להם באמת שחקנים שבולטים מעל הממוצע. מה שהאמריקאים קוראים – פליימייקרס. תמיד יש את שאלת המה יותר חשוב – כמה החוליה החזקה שלך טובה לעומת כמה החוליה הכי חלשה שלך חלשה. במקרה של כדורסל זה די ברור, אצל פוטבול זה בעייתי. לדעתי, בפלייאוף, כשכל הקבוצות טובות, אז קבוצות יודעות להדגיש את החלק הטוב שלהן ולמצוא את החוליה החלשה של הקבוצה השניה ולנצל אותה. במקרה של הצ'יפס, פשוט אין להם חוליה חזקה כזאת שהם יכולים להסתמך עליה שתנצח להם משחקים קשים. ואולי, אולי, השנה אנדי ריד יוכיח לנו שאנחנו טועים.

– אחרונה חביבה להיום – דאלאס, אי אפשר בלי לדבר עליהם. המשחק שלהם מול פיטסבורג היה אחד המהנים במחזור עם חילופי הובלה תכופים (שבעה כאלו, כמו במשחק של הפטס-סיאטל) וגם בו ההרגשה היתה שמי שתקבל את הכדור אחרון תנצח. הדבר שבאמת הכי בלט במשחק הזה מהצד של דאלאס (על פיטסבורג דיברתי מספיק במחזורים קודמים) זה עוצמת קו ההתקפה שלהם. פשוט חבורה של גופות עצומים שמפרקים כל מה שזז מולם. זיק אליוט הוא באמת אחלה רץ, אבל וואו – באיזה קלות הוא רץ לשני הט"ד האחרונים בלי שאף אחד נוגע בו דרך החורים שהקו פתח לו. ואלוהים, כמה קל לדאק פרסקוט לעמוד בפוקט ולחפש עד שהוא מוצא את השחקן שהוא רוצה.

כמו שכתבתי בתגובה לשאלה בפוסט על הפטס, יש שלושה גורמים שבגללם אני מתלבט האם דאלאס מסוגלת ללכת עד הסוף. הראשון זה ההגנה שלהם שלא נראית מרשימה במיוחד. היא טובה, אבל לא ממש טובה. זה כמובן לא מפתיע, אין קבוצה אחת בליגה (אולי סיאטל היא יוצאת הדופן) שיש לה שני צדדים באמת טובים של הכדור, אבל זה עלול לפגוע בה בפלייאוף.

הבעיה השניה של דאלאס, למרות כל ההצלחה עד עכשיו, זה העובדה שיש לה רוקי ק"ב. יש הבדל בין פלייאוף לבין עונה רגילה, הלחץ הרבה יותר גדול, ההגנה של היריבות יותר טובה. אולי פרסקוט יהיה תותח, אני לא יודע, אבל אם אני זוכר נכון אין ק"ב רוקי שהגיע לסופרבול (וגם ק"בים כמו בריידי שהגיעו לסופרבול בעונה הראשונה שלהם די נדירים).

הבעיה האחרונה היא המאמן. אני לא נופל מג'ארט. מאמן בפלייאוף הוא זה שנותן לך את הערך המוסף ולמרות שדאלאס השנה מצוינת, לא התרשמתי בשנים קודמות שיש לו איזה שהוא ערך מוסף אמיתי. שהוא מסוגל לפתור בעיות שמתעוררות במגרש, להכין תוכנית משחק רצחנית וכו'. הוא מאמן ממוצע, אולי אפילו טוב אבל לא בטוח שטוב מספיק בפלייאוף.

בכל מקרה, כרגע דאלאס היא אחת הקבוצות שהכי כיף לראות בליגה, היא מנצחת – וזה טוב לצופים וטוב לליגה.

– בשקט בשקט יוסטון על 6-3. רק אומר.

– והקארדינלס בקושי מנצחים בדקה האחרונה את הניינרס האיומים. לך תבין מה נהיה מקבוצה ששנה שעברה הגיעה לגמר ה-NFC (דעתי – קו התקפה לא מספיק טוב שהופך את פאלמר להרבה פחות אפקטיבי, אבל זה נאמר על סמך צפיה ספורדית במשחקים שלהם)

– וכמובן, כשסוף סוף היתה לנו הזדמנות למשחק יום חמישי משמעותי עם שתי קבוצות שנלחמות על כרטיס לפלייאוף – אז גם ניו אורלינס וגם קרולינה מפסידות ונשארות עם סיכוי תיאורטי בלבד לפלייאוף ומשחק לפרוטוקול.

יומן האליפות של הפטס (10) - ההפסד לסיאטל
יומן האליפות של הפטס (11) - הניצחון בסן פרנסיסקו

115 Comments

בליקי 15 בנובמבר 2016

מאוד מתחבר לדברים שכתבת ושנאמרו על משחקים צמודים. נראה שהפטס מפסידים לא מעט כאלה בשנים האחרונות, ובצד השני, אלו בדיוק הדברים שבגללם אשים קבוצות כמו סיאטל ודנבר גבוה בהימורי סופרבול שלי, ואת דאלאס ופילי נמוך.

ניינר / ווריור 15 בנובמבר 2016

אם פרסקוט יתחיל לפשל יש לדאלאס ג'וקר על הספסל

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות להם, לדעתי, להחליט שפרסקוט הוא הפותח ואז פתאום להחליף אותו בשבוע 14 (שלא לדבר על הפלייאוף) אם פרסקוט נותן שני משחקים גרועים. רוצה להזכיר שבלדסו החליף את בריידי שנפצע בגמר ה-AFC וניצח את המשחק ועדיין בריידי פתח בסופרבול כי הוא היה הפותח של הקבוצה וזהו.

צחי 15 בנובמבר 2016

העניין הוא שבפלייאוף אין זמן ל'יתחיל לפשל'. כל פוזשן במשחק הוא שווה ערך למשחק שלם בעונה הרגילה.
מתי אתה מוריד אותו? אחרי האינטרספשן הראשון? השני? בשני המקרים זה יכול להיות מאוחר מדי.
בעיקר שבסוף זו קבוצה שלא יכולה להישען על ההגנה שלה, ולך תדע איך היא תתפקד בלי משחק ריצה יעיל.
טעות אחת, הפרש דו ספרתי, והסבלנות להריץ את הכדור נעלמת.

נכון, גם אז רומו ובראיינט יכולים להציל את היום. אבל כמו שראינו במשחקי פלייאוף – הם יכולים גם לא

רן מפעם 15 בנובמבר 2016

בעיקר לרוג'רס נמאס. אני רואה אותו ושפת הגוף שלו אם זה לא טאנקינג זה סבוטז'.
אם הם לא מחליפים את מקארתי יש מצב שהוא עובר קבוצה

NoOne 15 בנובמבר 2016

בסופו של דבר אחרי 10 משחקים לכל אוהד יש את האמת הפנימית שלו עם הקבוצה שהוא אוהד..
ואחרי 10 משחקים אני מעדיף לראות 24 דקות של ג'וג'ו אמביד(עם קבוצה שעדיין מקבלת בראש) מאשר כל משחק של הג'טס
אם לא היו לי כבר כרטיסי טיסה שאני לא יכול לבטל הייתי נותן למישהו מתנה את הכרטיסים שלי לניינרס-ג'טס

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

אני בניו יורק בדיוק בשבוע הזה, גם אם היית מציע לי אותם במתנה אני לא בטוח שהייתי לוקח.
ואמביד באמת מלהיב. trust the process

NoOne 15 בנובמבר 2016

המשחק בסאן פרנסיסקו , כשאני אטוס בדצמבר לאיסט קוסט זה רק אם איכשהוא החליטו לקבור אותי שם אחרי שאני מת

Maldini 15 בנובמבר 2016

לא תבוא אפילו לראות את גיים 7 בגמר המזרח 2018 בין קריסטאפס לג'וג'ו?

NoOne 15 בנובמבר 2016

זה בחודש אפריל ,ואני חושב שיתרון הביתיות יהיה בפילדלפיה

7even 15 בנובמבר 2016

פרייסלס

עומרי (ירוק) 16 בנובמבר 2016

"מתנה"

Maldini 15 בנובמבר 2016

נחמד לראות שהקדשת כמה מילים לצ'יפס. לא נראה לי שאנשים קולטים בכלל איזו עבודה אדירה אנדי ריד עושה שם כבר 3 שנים עם QB מוגבל ונכה כמו אלכס סמית. עיצובי המערכים והפלייקולינג שלו הם הטובים ביותר בליגה בפער של קילומטרים. בנוסף לכל הוא גם לא בובת הסמרטוטים המצויה שנמצאת בליגה ויש לו אשכרה SAY שווה ערך לג'ון דורסי ה-GM בענייני פרסונל. הוא אחראי במידה לא מבוטלת על כל הכישרונות המטורפים שהם מביאים שנה אחר שנה בדראפט ובפרי אייג'נסי (בהרבה מקרים אלה תמיד שחקנים בעייתיים עם RED FLAGS שהוא מצליח ליישר כמו מרקוס פיטרס, טייריק היל, ספנסר וור) אחד המאמנים הטובים והאהובים עליי בליגה והלוואי שיקבל כבר איזה QB שתואם את מידותיו (לא תרתי משמע) כי זה יהיה עוול רציני אם הקריירה הזו תסתיים בלי לסמן V על סופרבול.

אם גרין ביי לא היו אירגון פאתטי ומסכן הם היו עושים הכל בסוף העונה כדי להחזיר אותו ולתת לו להוביל עם את הפרנצ'ייז ורודג'רס ב5 שנים הבאות אבל אין סיכוי שטד תומפסון ייתן למישהו או משהו להפריע לו במסעות ציד הפינגווינים השנתיים שלו. איך המאמן האפס שלו אמר היום במסיבת עיתונאים? " IM A HIGHLY SUCCESSFUL NFL COACH". מעניין בזכות מי אתה HIGHLY SUCCESSFUL NFL COACH יא מיידוף מגעיל

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

תשמע, לריד היה קב על סף ההול אוף פיים (לא נכנס לדיון הזה אבל מקנאב היה בעילית של הליגה) וכל מה שהוא הוציא מזה זה סופרבול אחד. אני חושב שזאת עוד סיבה שאנשים מפקפקים בקנזס – ריד תמיד היה מאמן עונה סדירה מעולה אבל איכשהו בפלייאוף זה תמיד מתפקשש. היה יכול להיות מאוד מעניין לראות אותו עם רוג'רס, נותן לו סכמות התקפיות שהן קצת יותר מאשר קבוצת תיכונים ממוצעת.

Maldini 15 בנובמבר 2016

אנשים לא מפקפקים בקנזס בגלל אנדי ריד אלא בגלל ה-QB המוגבל שעומד מאחורי הסנטר. הוא מסוגל לנצח משחקים שמתפתחים בצורה מאוד מסויימת ומבוקרת וברגע שהוא צריך לצאת טיפה מה-COMFORT ZONE הוא פשוט לא מסוגל, בעיקר פיזית. כל השיטה ההתקפית שלהם נועדה להסתיר עד כמה שניתן את המגבלות האלה וכל מה שאתה רואה במשחקים שלהם זה מיליון סקרינ'ס על שלל הוריאציות שלהם (לא פוסחים על כל העמדות – RB, WR, TE, במקרים מסויימים אפילו פאקינג דונטארי פו), misdirections, אנד אראונדס, ריד אופשנס וכל חרטה אפשרית שקיימת בספר.

אפשר אולי היה לקחת התקפה ו-QB כזה ברצינות אם ההגנה הייתה דומיננטית אבל ההגנה שלהם היא רק טובה. לא עילית. חסרים שם בעיקר הליינבק'רס שמסוגלים לשמור על TE וסלוטס וקורנרים חוץ מפיטרס. הסיכוי שלהם לנצח קבוצה כמו הפאטריוטס או פיטסבורג שואף למינוס.

בקשר לשנים של ריד בפילי, זה נכון אם סופרבול הוא חזות הכל (למרות שאני לא חושב שהיה שם אנדראצ'יבינג) ולכן לא אמרתי שהוא עדיין הול אוף פיימר או שמתי בשורה אחת עם בליצ'ק וביל וולש אבל אני חושב שמאמן שבאופן עקבי מגיע לפלייאוף עם מאזן ניצחונות דו ספרתי, עם עין טובה לזיהוי כישרונות ואחד הבודדים מהדור הישן שהצליח להסתגל לשינויים של הליגה והענף משנות ה-2000 לשנים האחרונות (תחשוב שנייה כמה מאמנים עתיקים ממשיכים לאמן כאילו אנחנו ב-2003: ג'ף פישר, רקס ראיין, ג'ון פוקס, לאבי סמית', טום קופלין, צ'אק פגאנו.) הוא מאמן מצויין והלוואי שהיו בליגה עוד כמוהו.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

כן, זה פחות או יותר מה שאמרתי. בממוצע הם טובים בהכל אבל אין להם שום דבר באמת טוב ללכת אליו כשצריך.
ואני חושב שאתה נותן קצת הנחות לריד על התקופה בפילי. כמעט כל הופעה בפלייאוף הוא היה אאוטקואצ'ד. ברור שהוא טוב יותר מכל מיני has beens, זה לא קשה. אבל גם אם לא היה לו אלכס סמית אני לא הייתי סומך עליו בפלייאוף. אבל אין ספק שהוא עושה פלאים בקנזס

ק. 15 בנובמבר 2016

אחלה מאמן, הבעיה שלהם שהם לא מסוגלים לרדוף.
גם הקאמבק מול קרוליינה היה בעיקר בזכות ביג פלייס של ההגנה

יובל 15 בנובמבר 2016

הבעיה של קנזס היא ההתקפה ותקרת הזכוכית של אלכס סמית' שלא מסוגל למסור דיפ בול גם אם חייו יהיו תלויים בכך. בהגנה דווקא יש להם פליימייקרים כמו פיטרס שהוא שחקן מעולה ואחד הטובים בעמדה שלו.
במשחק נגד הקולטס יכולנו לראות את זה בצורה הטובה ביותר. ברגע שסמית' נפצע ופולס נכנס, פתאום היה קוורטרבק שיכול למסור עמוק והם שחטו אותנו עם לפחות 6 מסירות שהלכו באוויר לפחות 20 יארדס.
אם הייתי אנדי ריד הייתי הולך עם פולס. זה לא שאין לו חולשות אבל היכולות שלו גבוהות בהרבה מאלה של סמית ואם הוא לא יעשה טעויות הוא מסוגל לקחת אותם יותר רחוק מאלכס סמית' בפלייאוף.

urlacher 15 בנובמבר 2016

אני חושב דווקא שסמית' מאוד מתאים לריד בגלל יכולת הריצה שהוא גילה\פיתח.
המון פעמים ראיתי אותו רץ, לפעמים זה מרגיש כמהלך מתוכנן ממש, ואני חושב שזה מאוד מתאים להלך הרוח של ריד שהוא עדיין OLD SCHOOL כמו שאר החבר'ה שציינת והולך על ניצחון באמצעות ריצה.
הוא גם יודע איך צריך לעשות את זה ולראיה כל מיני צ'רקנדריקים משיגים כמעט את אותה תוצאה שג'מאל צ'ארלס נתן כשהיה כשיר.

אני חושב שהוא קצת כמו מקנאב. תמיד טוב אך לעולם לא הכי טוב.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

מסכים, יש סיבה לדעתי שקנזס לא ממהרת לחפש ק"ב אחר. סמית מתאים בול לאנדי ריד. הוא מצמצם את כמות הטעויות שהוא עושה (לכן ניק פולס מסוכן לו) והוא קל לשליטה יחסית.

Maldini 15 בנובמבר 2016

אני חושב שאנדי ריד מתאים את עצמו אליו ולא להפך

כשהם עשו את הטרייד על אלכס סמית שחטתי אותם כי לא הבנתי איך בדיוק הוא יתאים לאנדי ריד שבדיוק הגיע משנתיים של אינספור מסירות עומק ו-VERTICAL ROUTES עם מייק ויק ודשון ג'קסון, חשבתי שמדובר בהזייה כי מאז שהתחלתי לעקוב אחרי פוטבול (2008) לא ראיתי את ריד מריץ התקפה כל כך מבוקרת ושמרנית. אבל הוא הוכיח שהוא מסוגל לעשות את זה ולעשות את זה מצויין

אפשר להבין למה בליגה מפוצצת קייס קינאמ'ס וראיין פיצפארטיק'ס אף אחד לא ממהר להיפטר מ-QB כמו אלכס סמית (למרות שאני מלכלך עליו ועל התקרה המאוד נמוכה שלו, עדיין יש לו ריצפה סבירה יחסית לליגה) אבל לדעתי שעון החול שלו הולך ואוזל ואנחנו קרובים מאוד לרגע שבו עוד הופעת פלייאוף מכובדת נטולת בשר כבר לא תעשה את העבודה. ואני חושב שריד מודע לזה ולכן בוחר כל שנה QB בסיבובים מאוחרים בדראפט (אארון מארי, קווין הוגן, טיילור בריי) בתקווה לפגוע עם מישהו

ניינר/ווריור 15 בנובמבר 2016

אתה כותב כל כך הרבה דברי טעם אבל להגדיר את אלכס סמית כקווטרבק זה מעיד על חוסר הבנה :)

AdamB 15 בנובמבר 2016

אנדי ריד הוא זה שבחר את ניק פולס כשהיה בפילי.
אגב, הרקורד שלו עם head cases שנזרקו מהרבה מקומות הוא לא רע. מה שהוא הוציא מ TO בזמנו כדוגמא. אני מנסה לחשוב אם יש בליגה איזה תופס עם פוטנציאל טופ 5 שיושב בבית בגלל בעיות התנהגות. יכול ממש לעזור לקנזס.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

עם כל היותו של TO הד קייס, הוא תמיד היה נותן מאה אחוז מעצמו על המגרש, מכונת עבודה מטורפת. זה לא רנדי מוס, נניח, עם שביתות איטלקיות למינהן. לדעתי גם היום מגיע לו MVP על הסופרבול ההוא שהם הפסידו אבל הוא היה הסיבה שזה היה בכלל קרוב

דויד 15 בנובמבר 2016

מסכים מאוד. בתור איגל שנים אני מאוד אוהב ומעריך את ריד. מאמן נפלא. אף אחד לא מושלם ועל החסרונות שלו נשפכו המון מילים גם מאריאל אז אין טעם למחזר אבל אני חושב שהוא תקופה ארוכה טופ 3-5 בליגה עם הרבה פחות רעש וצלצולים ממאמנים אשפה אחרים(פישר,פאגאנו וכמובן רקסי)

AdamB 15 בנובמבר 2016

פילי ממש קבוצה כיפית לראות השנה. וונץ מראה ניצוצות, אבל לפעמים הוא מפספס תופסים
פותחים ככה שאם הייתי אוהד הייתי שובר את המסך מרוב תסכול.

בוזו 15 בנובמבר 2016

שברתי כמה מסכים מתוך תסכול (מטאפורית כמובן) אבל לא בגלל שוונץ מפספס רסיברים אלא בגלל שהם לא מסוגלים לתפוס כדור.
מה שוונץ עושה כרוקי עם חוליית התופסים הגרועה בליגה זה נס בעיניי.

דויד 15 בנובמבר 2016

חד משמעית. אנחמו מקום ראשון בליגה בהשמטות כדור וגם התופס הטוב שלנו מתיוס לא נקי מהחולי הזה. הפסדנו משחק אחד לפחות (רדסקינס) בגלל זה ועוד שניים שהיו צריכים להסתיים מוקדם יותר אם לא השמטות מטופשות (אתמול ומיניסוטה)

NoOne 16 בנובמבר 2016

לפני סוף השבוע הזה הג'טס היו מקום ראשון בליגה בהשמטות כדורים

אלון3131 15 בנובמבר 2016

בסופו של דבר, קנזס סיטי אחלה קבוצה שמגיעה הרבה לפלייאוף, אבל לא יכולה להתקדם שם מסיבה פשוטה.
ההגנה שלהם טובה, אבל לא מדהימה, כלומר בסוף הם נתקלים בקבוצה טובה מספיק ואז הם צריכים התקפה, וזה משהו שאלכס סמית' לא מסוגל לעשות בפלליאוף, בטח לא לחזור מפיגור.

פה איתמר 15 בנובמבר 2016

אחלה סיכום.

אהוד 15 בנובמבר 2016

למאט ראיין יש OC די מעפאן. בסוף המשחק מול פילי כל מה שיכלו לחשוב עליו זה למסור לג'ונס, ועוד פעם לג'ונס, ועוד פעם לג'ונס. ג'וליו (או חוליו) באמת כל כך טוב שגם בשמירה משולשת הוא מצליח להגיע לכדור (אבל הפיל אותו פעם או פעמיים), אבל יש עוד כלים בהתקפה הזו שהיו די פנויים בסיום.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

וזאת לא פעם ראשונה. מול סיאטל היה בדיוק אותו דבר. זה שילוב של OC וראיין שהולך רק לאופציה של ג'ונס

ק. 15 בנובמבר 2016

מאז הפציעה של קולמן שתפס גם הרבה כדורים מהבקפילד הם קצת יותר מתקשים

Maldini 15 בנובמבר 2016

קייל שאנהאן הוא אחד ה-OC's הטובים בליגה ורוב הקרדיט על העונה של אטלנטה וראיין (בחיים לא MVP בבקשה להפסיק עם הפארסה המביכה הזאת) שייך לו

מה זה משנה מי היה פנוי אם חוליו קיבל פעמיים מסירות מדוייקות והשמיט אותן?

מול סיאטל במהלך האחרון של המשחק הוא היה פנוי ושרף גם את תומאס וגם את שרמן ואם ראיין לא היה מוציא שם UNDERTHROWN אלא מוליך אותו זה יכל להסתיים ב-TD או לכל הפחות בתפיסה של 40-50 יארד. זה רק אם מתייחסים לפלייקול עצמו ולא ל-PI הברור ששרמן עשה עליו שם

NoOne 15 בנובמבר 2016

קייל שאנהאן מועמד בכיר להיות המאמן החגש של הג'טס בשנה הבאה.
ואחרי מה שקרה היום עם סאנדיי נייט פוטבול זה 99 אחוז שלג'טס יש מאמן חדש בשנה הבאה אולי אפילו GM חדש

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

איך מה שקרה בסאנדיי נייט קשור למאמן של הג'טס?

NoOne 15 בנובמבר 2016

התכוונתי למשחק סאנדי נייט פוטבול בין הג'טס לפאטס בעוד שבועיים שבוטל היום, הוא הועבר לשעת אחר הצהריים ובמקומו הסאנדיי נייט גיים יהיה דנבר נגד קנזס.
אתה יודע איזה בושה והפסד כסף זה ל NFL שהם צריכים להוציא את הק"ב הכי מפורסם בליגה ואת הקבוצות של ניו יורק ובוסטון מפריים טיים?
זה בושה ועלבון אדיר לוודי ג'ונסון הבעלים של הג'טס , ואמרתי כבר שהדבר היחיד שמזיז לו זה כבוד וכסף.
ופה זה דאבל וואמי , על כאלה דברים מאמנים מפוטרים בניו יורק ג'טס

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

וואלה, לא ידעתי שעשו את זה. אבל בשבועות האלו הלוז הוא תמיד פלקס. כמעט כל משחק סאנדיי נייט מוזז (אף פעם לא הבנתי למה לא עושים את זה גם עם המאנדיי נייט). אולי זה באמת יפגע בבעלים של הג'טס, לא יודע – יש מצב שבואלס הולך הביתה בלי קשר גם.
חוץ מזה, באסה. אני אוהב שהפטס משחקים מאוחר, לא גומר את היום

NoOne 15 בנובמבר 2016

יש מצב שבולס ילך הביתה עוד שבועיים אחרי שהפאטס ישימו 50 נקודות על הג'טס
אבל וודי ידוע בתור בעלים שמשאיר מאמן שנה יותר מדי
אתה חושב שככה מקבלים בקלות משחקי סאנדי נייט פוטבול? הבעלים נלחמים על המשחקים האלה , זה כל כך הרבה פרסום ויוקרה לקבוצה שלך , 4 וחצי שעות בפריים טיים מדברים ומראים את הקבוצה שלך , תכנית הטלוויזיה הכי נצפית בארה"ב
.זאת מכה עצומה לכיס ולאגו של וודי ג'ונסון

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

נראה לי שבמקרה הזה, זה שלא ידברו ויראו את הקבוצה שלו בפריים טיים זה רווח נקי לוודי ג'ונסון

NoOne 15 בנובמבר 2016

ביליונרים מהסוג הזה לא חושבים ככה.
זה כמו לאמר לפני שנה שטראמפ רק ירוויח אם לא יראו אותו בטלויזיה עם כל השטויות שהוא מדבר וכל ההקלטות שיש עליו.

Maldini 15 בנובמבר 2016

בולס הוא DEAD MAN WALKING, אין סיכוי שהוא ממשיך בעונה הבאה, מספיק רק לראות את שפת הגוף שלו במסיבות העיתונאים בשבועות האחרונים כדי להבין את זה.

שאנהאן יהיה בחירה מצויינת והוא מישהו שבאמת יכול ומסוגל לטפח QB כמו שאתה רוצה בניגוד ליצור כמו טוד היילי, אבל במקומך הייתי מפחד שמקאגנן לא יעשה קומבינות ויביא את אחד המתאמים מסיאטל בגלל שהוא "מכיר אותם"', ככה דברים פועלים בליגה הזאת הרי

NoOne 15 בנובמבר 2016

מקגאנן לא הגיע מסיאטל , אתה מתבלבל עם ג'ון אידזיק שפוטר מזמן.
מקגאנן היה הסקאוט הראשי של יוסטון וזה אולי מסביר את האהבה שלו להאקנברג

Maldini 15 בנובמבר 2016

בעצם התבלבלתי עם אידזיק, אתם מחליפים GMs כמו גרביים, איבדתי את הספירה

מקאגנן בא מוושינגטון אם אני לא טועה ושאנהאן עבד שם לזמן קצר בתקופה הזו יחד עם אבא שלו אז אני מבין את הקשר. נשמע לא רע בכלל. אפשר לומר בזהירות שמאז הטרייד אפ לסאנצ'ז לא הייתה תקווה כזו עבור אוהדי הג'טס

NoOne 15 בנובמבר 2016

וושינגטון החתימו את GM האלכוהליסט שבמשך שנים עבד שיכור ב NFL כי הוא איש פרסונל טופ 3 ב NFL
והשיכור עושה עבודה טובה

Maldini 15 בנובמבר 2016

גם אני מחזיק ממנו מאוד, במיוחד מהעובדה שהוא מזיין עיתונאיות שמסקרות את הקבוצה

אבל ברגע שהוא יחתום על 100M$ לקירק קאזינס באוף סיזן זה יהיה הסוף שלו, מקווה מאוד שזה לא יגיע למצב הזה כי אני בונה על וושינגטון בשנים הבאות, הליגה צריכה אותם

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

אם וושינגטון היו רוצים להחתים את קאזינס על 100 מיליון הם היו עושים את זה כבר באוף סיזן האחרון, לא? עכשיו המחיר שלו רק יעלה

Maldini 15 בנובמבר 2016

הם רצו להיות בטוחים שהעונה שהוא נתן לא הייתה חד פעמית אז הפיתרון הטוב ביותר היה לתת לו עונה נוספת "אודישן" עם הפרנצ'ייז טאג. הם ממש התעקשו על זה במו"מ איתו בניגוד אליו שרצה להגיע לסיכום ארוך טווח, בדרך כלל זה להפך כשמדובר ב-QB's

המחיר שלו לא יעלה לדעתי, לא רואה אותו מתעלה על ההישג מהעונה שעברה.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

הוא הוכיח יציבות, זה אמור לתת לו לברג' מסוים במשא ומתן. ובליגה של היום, אני לא יכול להאשים את וושינגטון אם יתנו לו חוזה גדול. כשיש לך פרנצ'ייז ק"ב אתה משאיר אותו, לא משנה מה (לא אומר שהוא כזה, רק שכרגע זאת התפיסה שלו)

Maldini 15 בנובמבר 2016

בינתיים אתה צודק אבל יש עדיין עוד חצי עונה לשחק והרבה יכול להשתנות. אני רק יודע שהשורות הסטטיסטיות שלו נראות הרבה יותר טוב מאיך שהוא נראה על הדשא ככה שהפרספשן הזה יכול להיהרס מהר מאוד.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

שכחת את היום שג'ינו סמית דפק משחק מקרי טוב וכל העיתונים של ניו יורק מצצו לו

ק. 15 בנובמבר 2016

הכוונה מול הגנות שהן לא טמפה או גרין ביי

ניינר/ווריור 15 בנובמבר 2016

קאזינס הוא ק'ב די טוב ובמצב הנוכחי בליגה זה לא מופרך עבורו לדרוש 100 מיליון. תראה כמה מרויחים עגלים כמו פלאקו, אוסויילר, קפרניק , בראדפורד ועוד כמה אז אין סיבה שהוא לא יקבל

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

החבר'ה האלו שמנית הם בדיוק הטיעון לא לתת לו את הסכום הזה

mayhem 15 בנובמבר 2016

מישהו יודע למה הסטילרס הלכו על המרות אחרי כל טאצ'דאון ולא בעטו אקסטרה פוינט? עשו את זה כל המשחק כולל ברבע הראשון למרות שהקיקר שלהם שיחק ואפילו הכניס פילד גולס במהלך המשחק.

נראה לי מוזר ובתקציר לא שמעתי על זה כלום.

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

זו אג'נדה של טומלין. עקרונית הסיכוי לעשות 2 נקודות משתי המרות גדול מהסיכוי לעשות 2 נקודות עם שתי בעיטות אקסטרה פויינט.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

ואז יצא שהם פספסו ארבע המרות לשתי נקודות.
דרך אגב, הם לא עושים את זה תמיד, בדרך כלל במהלך הראשון של המשחק. רק שהפעם בגלל שזה לא הצליח הם נאלצו לעשות את זה פעם אחר פעם (וכל פעם נכשלו)

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

כן הם רדפו אחרי הנקודות החסרות.

mayhem 15 בנובמבר 2016

תודה רבה

שי אורן 15 בנובמבר 2016

אף אחד לא יודע.

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

רד-זון זו רעה חולה. עדיף לראות משחק שלם. היילייטס אפשר תמיד להשלים אחר כך.
אני דווקא מאד אוהב את השינוי שהכניסו באקסטרה פויינט. זה הופך את זה למהלך אמיתי ולא נקודה אוטומטית. אקראיות נין למצוא בכל ספורט . עם זה השפיץ של הנעל בכדורגל, זריקה שנכנסת או מתגלגלת החוצה בכדורסל, או חבטה שחולפת מילימטרים מהכפפה של האניפילדר בבייסבול. אנ יחושב שבסופו של דבר העקביות שמועדונים כמו ניו-אינגלנד, סיאטל ודנבר מגלים מראה שזה רחוק מלהיות עניין אקראי.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

ברור שניתן למצוא את זה בכל ספורט, אבל בפוטבול היא כבר בילט אין. בצורה של הכדור, בעניין של המילימטרים, בכמות השחקנים על המגרש. השאלה היא כמה אתה רוצה להגביר את המקריות במשחק. אני חושב שבתור אוהד אני רוצה שיהיו אפסטס אבל עד גבול מסוים. אין כיף בזה שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, לדעתי, אחרת זה מוציא את כל העניין מאפסטס. אתה רוצה שהקבוצה הטובה יותר תנצח משהו כמו 70-80 אחוז מהזמן, לדעתי. זה נכון שקבוצות טובות יידעו לנצל את זה אבל כשאני מסתכל נניח על גמר ה-AFC משנה שעברה הוא בסופו של דבר הוכרע על מהלך מקרי של אקסטרה פוינט (לא שדנבר לא היתה טובה יותר, בלי קשר).

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

לא מבין למה אתה אומר שזה יותר בילט-אין מענפים אחרים. למה בכדורסל או בביסבול זה לא אפשרי? הזריקה של ריי אלן במשחק 6 לא יותר אקראי? ושאני לא אתחיל בכלל עם בייסבול.
כמו שאמרתי לך בתחילת העונה על איכות המשחקים, אין פה הבדל משמעותי מענפים אחרים. עמה משחקים באמת מוכרעים על אקסטרה פויינט בשניות הסיום?

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

אין לי רצון להתדיין איזה ענף יותר רנדומלי. ברור שבכל ענף יש. אני אומר שפה הוסיפו רנדומליות מכוונת. הרבה מאוד פעמים אני בעד זה. נניח, להוסיף את קשת השלוש שעושה את המשחק יותר מעניין. או במקרה של פוטבול – שהוסיפו את ה-2 פוינט קונברשן שמאפשר סגירה של פער שפעם לא היה סגיר. במקרה הזה, אולי (ואני לא סגור על זה) הם הכניסו אלמנט רנדומליות מיותר. הרי זה לא רק אקסטרה פוינט בשניות הסיום – זה בכלל במהלך המשחק. שוב, לא סגור על זה. מעלה רעיון.
נניח שמחר יחליטו שהשעון לא יזוז על קבוצה שעושה ניל אלא היא תהיה חייבת להריץ את הכדור באמת או משהו כזה במטרה להפוך את שתי הדקות האחרונות למלהיבות הרבה יותר. אז זה יהיה בהחלט מלהיב יותר. המשחק לא נגמר עד השניה האחרונה. אבל האם זה הוגן?

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

בסדר לא נקיים את הדיון הזה. אבל אני לא מסכים עם לקרוא לשינוי הזה רנדומליות. זה מכריח את הקבוצות להתייחס למהלך ברצינות וקבוצות עם ספיישל טימס טובים יותר יוכלו לתת לעצמן יותר ביטוי. אני לא רואה בזה שום דבר לא הוגן וכל עוד זה הופך את המשחק למעניין יותר אז מה הבעיה?

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

תשאל את אוהדי סיינטס, הם יגידו לך

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

אז בוא נוציא גם את האופציה לאונסייד קיק ונכריח את הכדור לעבור לפחות 20 יארד לפני שהקבוצה השנייה יכולה להשתלט עליו. יש הרבה יותר קבוצות שהפסידו על זה משחקים.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

תשמע, דווקא פה הליגה שינתה – היא מכריחה קבוצות לשים מספר מסוים של שחקנים בכל צד של הכדור, מה שהוריד בצורה לא קטנה את סיכויי ההצלחה באונסייד קיק. כמו שאמרתי – יש פה קו שאתה תמיד משחק עליו בין המלהיב להוגן.

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

טוב. אז נסכים לא להסכים. אני אוהב את מכלול השינויים שהכניסו ב-XP.

ק. 15 בנובמבר 2016

רד זון זה אחלה דבר בעיקר לדקות האחרונות שאפשר לחוות כמה דרמות במקביל.
חוץ מזה, זה פורנו של היילייטס

Yavor 15 בנובמבר 2016

תודה.
אחלה סיכום לאחלה מחזור.
ושוב קפץ לך הסט. לואיס כשכתבת על הראמס

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

שום קפץ, הם עדיין סט לואיס מבחינתי לעשר השנים הקרובות

ניינר/ווריור 15 בנובמבר 2016

נכון, ממילא הצ'רג'רס הולכים להיות הקבוצה מס' 1 בלוס אנג'לס

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

ממה שאני שומע הליגה ממש לא ששה לעשות את ההעברות שכולם מדברים עליהם, גם ריידרס ללאס וגאס וגם צ'רג'רס ללוס אנג'לס.

ניינר / ווריור 15 בנובמבר 2016

הם לא יישארו בסן דייגו עכשיו שלא אשרו שם אצטדיון חדש. הליגה לדעתי לא יכולה למנוע את המעבר

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

בטח שהיא יכולה, כל מעבר צריך להיות מאושר על ידי שאר בעלי הקבוצות וברוב גדול (לא זוכר בדיוק מהו, אני חושב רוב מיוחס כלשהו). וכרגע אני מבין שהליגה לא רוצה שיהיו שתי קבוצות בלוס אנג'לס

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

ואני לא אומר שזה לא יקרה, אבל לדעתי זה יקח קצת זמן. לצ'ארג'רס יש חוזה עם סן דייגו עד 2020 לדעתי

ניינר / ווריור 15 בנובמבר 2016

אם אני לא טועה הם צריכים להודיע עד מתישהו בינואר אם הם מתכוונים לעבור והכוונה היא לשחק שם כבר מהעונה הבאה
יש סברה שהליגה תבוא לקראת הספאנוסים בעניין

פצפוץ חמוץ 15 בנובמבר 2016

וסתם לאוהבי הסטטיסטיקה, במשחק דאלאס- פיטסבורג, שתי הקבוצות היו אפס משש בנסיון המרה לשתי נקודות אחרי טאץ דאון.
אני חושב שההממוצע בליגה עומד על קצת יותר מחמישים אחוז.

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

55%

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

מה שקורה בקארדינלס הוא בעיקר שני דברים.
1. קארסון פאלמר. לכולם היה ברור שמה שהיה בעונה שעברה לא יכול להימשך אבל הוא פשוט מזעזע העונה. וזה לא בעיקר ההימורים על זריקות עומק. להיפך בתחילת העונה הוא הלך הרבה יותר על מסירות קצרות. הוא מחזיק יותר מדי זמן בכדור (לא חדש) ומפספס המון גם במשחק האחרון הוא פחות או יותר ניסה לרצוח את פיצ'גרלד ופלוייד (מה שלפחות מייצר תפיסות מדהימות, ממליץ ללכת להיילייטס למי שלא ראה). הליין סובל כרגע מפציעות אבל בגדול זה לא בגלל שהיה לו פחות זמן בצורה משמעותית.
2. הספיישל טימס שלנו מזעזעים והפסידו לנו פחות או יותר שניים וחצי משחקים עד עכשיו. זה לא חדש כי גם בעונה שערבה זו הייתה חוליה חלשה אבל העונה זה הרבה יותר משמעותי.

חוץ מזה באופן כללי הקבוצה התחילה את העונה מאד לחוצה וזה ניכר גם באריאנס שהרבה פחות מהמר מכרגיל. המון טעויות מנטליות קטנות, השמטות של מסירות או חטיפות, פאולים מטופשים בנקודות קריטיות… בסופו של דבר כשאתה מחבר את הכל ביחד זו התוצאה.

urlacher 15 בנובמבר 2016

הרגת אותי עם הבדיחה על הג'טס והראמס. מה גם שזה מתאים לכל משחק שני של הראמס.

פילי העונה לא תהיה טובה יותר מהג'איינטס ולו רק בגלל חוסר הניסיון של וונץ אבל גם של פיטרסון.
אפילו לקאזינס וגרודן אני נותן עדיפות על פניהם השנה.
שנה הבאה? זה כבר סיפור אחר.
מה שכן זה נראה כרגע לפחות שהבית הזה יהיה חזק לכמה שנים הקרובות.
מאמנים צעירים. QB'S צעירים וסגלים די צעירים לכל הקבוצות שכבר עכשיו נראות יחסית מאוזנות.

כמה מהר דברים משתנים.
רק לפני שנה-שנתיים טד תומפסון זכה למזמורים על העבודה המדהימה שהוא עשה אך ורק עם בחירות דראפט(ועם החתמת FA אחת בשם פפרס) ופתאום הוא האשם במצב של גרין ביי.
למען האמת אין לי מושג מי יותר אשם במה שאנחנו רואים כרגע אבל מה שבטוח זה שלכולם יש תירוצים.
מניסיון הם יחזרו לעצמם ויפסידו רק משחק אחד עד סוף השנה. מאזן 10-6 וראשות הבית.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

רק לפני שנה ה-NFC מזרח הוכתר כבית הכי גרוע בפוטבול, ככה מהר דברים משתנים. עכשיו כולם שם עם מאזן חיובי. אחרי שראיתי את הג'איינטס היום, יש מצב שאתה צודק לגביהם. הפאס ראש שלה מתחיל להפחיד אותי ולהזכיר לי תקופות אפלות.

הראמס השנה זה מזעזע. זה משחק שלישי העונה שהם לא שמים ט"ד, בשישה משחקים הם שמו ט"ד אחד ומטה. איזה קבוצה נוראית.

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

הא, והשורה על המשחק הזה היתה שורה קבועה של TMQ

שי אורן 15 בנובמבר 2016

שלושה משחקים לא שמים ט"ד ומנצחים שניים

אח שלו 15 בנובמבר 2016

הערה אחת על ה-NFL, שהיא כביכול ברורה לכולנו אבל למעשה אני רואה שמתעלמים ממנה בדיונים פה: זה פאקינג קשה מאוד להישאר בטופ לאורך זמן. הליגה שוויונית בצורה קיצונית. אם אתה מבין את זה, אתה מבין הרבה דברים אחרים:

לדוגמא, אנשים לא מבינים מה קורה לגרין ביי, ואיך טד תומפסון הולל ועכשיו לא, וכולי. הסיפור פשוט: מייק מקארתי לא מאמן עלית. יש לו ק"ב מדהים. וגם ג"מ מעולה. אבל גם עם ק"ב על פאקינג קשה לך לקחת יותר מאליפות אחת, כי הליגה שוויונית. אתה חייב שיהיה לך מאמן על כדי לקחת כמה אליפויות.
אותו דבר לגבי אריזונה. הסיפור פשוט: אריאנס לא מאמן על. הוא מאמן טוב, אבל הוא דוגמטי (כמו מקארתי) ולא מספיק עם ראייה רחבה. אז הוא לא יכול להישאר בטופ, כי זה פאקינג קשה להישאר בטופ. אותו דבר לגבי קרוליינה ורון ריברה.

מי כן מאמני על? אנדי ריד מאמן תותח. יש לו המון דפקטים. וזה שהוא "הגיע רק לסופרבול אחד" זה חלק באשמתו. אבל זה שהקבוצות שלו באופן עקבי מנצחות זה מדהים, ואין כמעט מאמנים שיודעים לעשות את זה בליגה.
מי עוד? פיט קארול. כי מה שסיאטל עושה בליגה שוויונית זה מדהים. לשמור על ההגנה הכי טובה בליגה במשך 5 עונות זה הישג הזוי.
מי עוד? כמובן – בליצ'ק. יש את הויכוח הזה של "מי עושה את הפאטס – בריידי או בליצ'יק". תנו לי לחדש לכם – שניהם הכי טובים בתפקיד שלהם בכל הזמנים. אם רק אחד מהם היה הכי טוב בתפקיד שלו בכל הזמנים, הפאטס בחיים לא היו יכולים לעשות את מה שהם עושים. אנשים מדברים על "רק 4 סופרבול" – תגידו, אתם שפויים? בתקופה הזו, הדומיננטיות הלא נגמרת של הפאטס זה משהו פי אלף יותר מרשים מכל "דיינסטי" אחר בליגות בהם דיינסטי אפשריות (יאנקיז, לייקרס, בולס, ניינרס וקאובויס ב-NFL של פעם). בריידי שיחק 14 עונות והגיע ב-10 מהם לגמר החטיבה. זו דומיננטיות הזויה, שפשוט אי אפשר להשיג אותה בליגה הזאת (ואף אחד לא מתקרב לחצי מזה) בלי שיש לך מאמן על וק"ב על.

דור 15 בנובמבר 2016

פילדלפיה היא בהחלט הדבר האמיתי.
כרגע בפוטבול אאוטסיידרס ראשונה בליגה בהגנת מסירה (פיצ'ר חשוב בליגת מסירה) ובסה"כ הגנה ומקדימה את דנבר
יש להם כוכב במרכז ההגנה (ג'ורדן היקס) שילך ויקבל יותר ויותר הכרה בהמשך הדרך וכרגע מוביל את כל הליינבקרים בחסימת מסירות ובעיקר הופך את מרכז השדה שלהם לנו פלייט זון
ההתקפה סבירה מינוס אבל ככה גם דנבר אז הכל בסדר. ג'ורדן מתיאוס קצת מאכזב לא ממש באשמתו כי הוא לא אמור לשחק בסלוט (גאד דמט!!!) אבל ריאן מתיאוס נראה לא רע בכלל והשחקן הכישרוני ביותר שלהם עדיין לומד את המשחק אז השמיים הם הגבול. בעצם התקרה של ק"ב רוקי (כמו דאלאס) היא הגבול אבל זה נשמע פחות טוב… בעיקר כשמדובר בנשרים

ריצ'י מקאו 15 בנובמבר 2016

איגל = עיט

Odel R 15 בנובמבר 2016

מישהו ספר כמה משחקים השבוע הוכרעו בשתי דקות האחרונות?
אריאל אתה נשאר בארה"ב ? חשבתי שזה גיחה …או טיול.
וההגנה של סיאטל פשוט מדהימה !!

ק. 15 בנובמבר 2016

11 מתוך 14 משחקים (הכל מלבד טנסי גרין ביי, שיקגו טמפה, בולטימור קליבלנד) הסתיימו בהפרש ט"ד ומטה

ק. 15 בנובמבר 2016

סליחה, 10, אטלנטה פילי נגמר 9 הפרש

אריאל גרייזס 15 בנובמבר 2016

גיחה ארוכה. חוזר עוד חודש

ק. 15 בנובמבר 2016

היה מחזור אדיר, שכל המשחקים האיכותיים על הנייר היו גם איכותיים וגם דרמטיים.
לגבי החסימת בעיטה של דנבר (מסכן דרו בריס – מה עוד צריך אחרי שהשלמת דרייב מנצח 1:20 לסוף על ההגנה של דנבר אחרי 2 פאמבלים של מייקל תומאס? ) – אם השופטים היו מסמנים שהייתה דריכה בחוץ (אחד מהגורמים שצריכים להצטרף לפי מה שרשמת) זה היה הרבה יותר גרוע לסיינטס כי גם דנבר היו מכניסים פילד גול וגם אוכלים את השעון ולא משאירים לו נסיון אחרון

יריב 15 בנובמבר 2016

דנבר לא היו מקבלים את הכדור שם. אם המהלך היה נעצר הסיינטס היו בועטים (כמו שקרה, אבל בלי הנסיון להשתלט על הכדור) ודנבר היו צריכים לעבור בערך 40 יארד כדי להגיע לטווח בעיטה.

ק. 15 בנובמבר 2016

אז חוזר בי, חשבתי שהמהלך ממשיך כמו בחטיפה רגילה

גיל שלי 15 בנובמבר 2016

אני שובר את הראש ולא מצליח להבין, איך הקנזס סיטי צ'יפס הצליחו שיהיה להם את סטיב דה בר עוד פעם, הוא ואלכס סמית' זה תאומים סיאמיים, והצ'יפס לא עשו איתו כלום עד שהביאו את מונטנה בשלהי הקריירה במקומו

בני 15 בנובמבר 2016

מצחיק שאתה אומר את זה. כי אני תמיד חשבתי שאם לוקחים רק את הצורה הטכנית של זריקת הכדור והסקיל סט הבסיסי, אלכס סמית' ומונטנה הם תאומים. כמובן שמה שמבדיל ביניהם זה מה שיש להם על הכתפיים שזה עושה את כל ההבדל שבעולם

זיו 15 בנובמבר 2016

אריאל
אתה יכול בבקשה לכתוב לקוראים שקצת פחות מבינים כיצד נקבעת תוכנית המשחקים של כל קבוצה(מלבד 6 משחקים מול הקבוצה מאותו הבית)

עידו ג. 15 בנובמבר 2016

4 משחקים הם נגד אחד הבתים בקונפרנס המקביל, עוד 4 הם נגד אחד הבתים האחרים באותו הקונפרנס. יש רוטציה כך שכל 4 שנים משחקים נגד כל אחת מקבוצות הקונפרנס השני וכל שלוש שנים נגד הקבוצות באותו הקונפרנס. שני המשחקים הנותרים הם נגד קבוצה אחת מכל אחד מהבתים הנותרים באותו הקונפרנס. קבוצות אילו נקבעות לפי הדירוג בעונה הקודמת. כלומר הראשונה מול הראשונות, השנייה מול השניות וכך הלאה.

חדש 15 בנובמבר 2016

6 משחקים מול הבית
4 משחקים מול בית בחטיבה שלך
4 משחקים מול בית בחטיבה השנייה
2 משחקים מול כל הקבוצות שסיימו באותו מקום בבית שנה שעברה מהחטיבה שלך.

בוא ניקח את דנבר השנה (סיימה שנה שעברה במקום הראשון ב AFCW).
6 משחקים מול הבית (אוקלנד, KC, סאן דייגו)
4 משחקים מול NFCS (אטלנטה, טמפה, פאנתרס וסיינטס)
4 משחקים מול בית בחטיבה AFCS (קולטס, יוסטון, טנסי, גקאס).
2 משחקים מול קבוצות שסיימו במקום הראשון בבתים שלהם ב AFC (פאטס וסינסי)

NoOne 16 בנובמבר 2016

מלדניני בוא נפתח את בורסת ההימורים עכשיו , מי הק"ב של הג'טס שנה הבאה טוני רומו או ג'יי קאטלר
הרי ברור לכולם שזה מה שיקרה , עוד סוס מת לרשימה ארוכה של סוסים מתים

Maldini 16 בנובמבר 2016

אני מוכן לתת הרבה מאוד כדי שרומו יהיה ה-QB של דנבר בעונה הבאה

בקשר לג'טס הכל תלוי בשינויים שיעשו בפרונט אופיס וכמה וודי הולך להשתגע. אם הוא יתערב אז אני יכול לראות אותו הולך ALL IN על רומו בטרייד (דאלאס לא ישחררו אותו כי זה יעלה להם 20M$ ב-DEAD MONEY). אם מקאגנן נשאר אני חושב שתלכו על אופציה סולידית יותר ובמקומך הייתי מפחד מקאפרניק אחרי כל השמועות שרציתם להביא אותו באוף סיזן האחרון (ושהוא בעצמו גם רצה להגיע) ובסופו של דבר זה נפל כי מקאגנן לא הסכים לשלם את המחיר שהניינרס רצו. אם שאנהאן יהיה המאמן אז לא פוסל גם את RG3, בראדפורד/ברידג'ווטר (תלוי כמה הוא יחלים מהפציעה ההזויה שלו עד אז) ואולי גם בורטלס

קאטלר לא יחתום בחיים בקבוצה עם ברנדון מארשל ככה שכל עוד הוא שם לא הייתי דואג יותר מדי

בלי קשר לא מבין למה זה יבאס אותך אם זה יהיה אחד מרומו/קאטלר, מי שזה לא יהיה יהפוך להיות ה-QB הכי טוב שהיה לכם מאז צ'אד פאנינגטון וזה לא שיש אופציות כאלה מעניינות בדראפט הקרוב. ווטסון וקייזר מאכזבים השנה ועל צ'אד קלי כתוב BUST מהדהד על המצח, עדיף להעביר עוד שנה ולנסות ללכת על רוזן/דארנולד/למאר ג'קסון ב-2017

אריאל גרייזס 16 בנובמבר 2016

עם הקו התקפה של דנבר רומו לא יחזיק מעמד עד שבוע ארבע

Maldini 16 בנובמבר 2016

אתה כבר יודע איך קו ההתקפה של דנבר ייראה בעוד שנה?

אבל גם אם נניח שאני אתן לך את זה (כי ת'כלס רוב הסיכויים שאתה צודק), וורסט קייס סנאריו יעלו במקומו את סימיאן/לינץ'…….

NoOne 16 בנובמבר 2016

אני לא מעוניין בסוסים מתים בני 35 , הספיק לי בומר אסייסון , רוני לוט , ויני טסטיורדי ועוד
תנו לי שחקנים צעירים , דאלאס לפי דעתי נותנים את רומו תמורת שלדון ריצ'רדסון אבל זה לא משהו שאני מעונין , מצד שני אני לא מקבל החלטות בניו יורק ג'טס.
הק"ב הכי טוב שיצא בשנה הבאה(בהנחה שהוא יצא) זה מיץ' טרוביאסקי מנורת קרוליינה , אם הוא לא יצא אז 2018 הולך להיות דראפט ק"ב גדול עם 4 בטופ 10
לנורת קרוליינה יש סלוט רסיבר לבן בשם ראיין סוויצר שהולך להיות באנקר בחירת סיבוב שלישי של הפאטס.

אריאל גרייזס 16 בנובמבר 2016

אז אתה אומר שלא לבנות על אדלמן שנה הבאה בפטס, הא?

אריאל גרייזס 16 בנובמבר 2016

ראיתי השבוע את טרוביאסקי נגד דיוק (לא בדיוק אימפריית פוטבול ועם המגיב אלון הסליחה) – לא ממש נפלתי. נראה לי סתמי לגמרי

NoONE 16 בנובמבר 2016

לא אמרתי שהוא ג'ו מונטנה הבא , אמרתי שמכל הק"ב שיוצאים לדראפט השנה הוא הכי טוב

Maldini 16 בנובמבר 2016

לא מבין למה רומו נחשב לסוס מת בעיניך, רק לפני שנתיים הוא היה רחוק שריקה הזויה מ-NFCCG. כן הוא נפצע מאז 3 פעמים אבל SHIT HAPPENS, זה הענף, יש לך QB צעיר בן 24 שעשה דרופ בק באימון והברך שלו קרסה ברמה שכמעט הובילה לכריתה של הרגל, אי אפשר להתנהל כל הזמן בצורה פחדנית ולנסות לצפות פציעות בענף כמו פוטבול

הג'טס קבוצה שבנויה לנצח עכשיו עם מיליון ווטראנס כמו מוחמד, מארשל, דקר, מאנגולד, פורטה, האריס, מקלינדון ואם ריבאס יסכים לקצץ בשכר (אם גדול) אז גם ריבאס. זה CORE שעם יכולת חצי נורמלית מפיצפאטריק הספיק ל-10 ניצחונות. עם רומו ב-80% יכולת זה יכול להספיק ל11+.

NoONE 16 בנובמבר 2016

חוץ מדקר , מקלנדון ומאנגולד כל השחקנים האלה הולכים להיחתך.
את מוחמד אי אפשר לחצות אבל הלוואי שאפשר , חתיכת עצלן שמן , לא מתאמץ במשחקים,מאחר לאימונים ופגישות.
מאז שקיבל את החוזה הגדול לא עושה כלום.
אתה יודע שלפני שהוא חתם על החוזה הגדול ישבו איתו המאמן , ה GM והבעלים ואלו אותו אם יתנו לו את החוזה הגדול הוא יתאמץ הוא שהוא יהיה עצלן , ברגע שהגעת למצב שאתה צריך לשאול שחקן שאלה כזאת לפני שהוא חותם על חוזה של 85 מליון דולר אכלת אותה , אסור להחתים אותו.

חדש 16 בנובמבר 2016

הקו של דנבר ייראה בינוני כפי שהוא כבר כמה שנים, אלא אם כן אלווי יחליט להתייחס לזה ברצינות.

גיל 16 בנובמבר 2016

תודה על ההסבר

רועי פ 18 בנובמבר 2016

רק להגיב על נושא ה-XP. החלטה מצויינת של ה-NFL – בעיטת ה-XP הופכת לפחות אוטומטית.
בעונה האחרונה לפני ההזזה של ה-XP, הוחטאו 9 בעיטות XP, כל העונה. בעונה שעברה והעונה הזו, לפחות פעמיים במחזור – וזה הופך את התוצאות למעניינות יותר.
לדעתי ה-NFL צריכה לאמץ גם את חוקי ההארכה של הקולג'ים, כך שאפעם לא ייסתיים משחק בתיקו (או להוסיף את המגבלה של ה-IFL – העכבר ששואג, עם מספר סופי של הארכות בעונה הסדירה). אני חושב שהשינוי, שנראה טוב, בחוקי ההארכה, מגדיל את הסיכויים לתיקו.

Comments closed