הניצחון על הסיטי

אם במשחק מול סטוק, מרגע שעלינו ליתרון הרשיתי לעצמי לקחת כוס וויסקי נחמדה ולהתרווח על הספה הרי שהיום היה בדיוק הפוך. הובלנו במשחק, אבל אוי – זה היה מורט עצבים. קשה לי לתאר את הרגשות שלי כרגע. זה נע בין אושר גדול לאנחת רווחה עצומה.

אני מודה שלא אהבתי את ההרכב הפותח. כשאנחנו בבית אנחנו אמורים לשחק התקפי ושסיטי ימצאו פתרונות. מי יבקיע לנו בהרכב כזה, ווינאלדום?

אבל אתם יודעים, קלופ כנראה יודע יותר טוב ממני. זה היה ניהול משחק מושלם מצידו. בחצי הראשון זה היה שחמט לפפ. נוק-אאוט. סיטי לא עשתה כלום ואם פירמינו טיפה מרוכז היינו יורדים גם ביתרון 2 או 3 (שווה לשקול לתת לו מנוחה משחק הבא, הוא נראה סחוט). זה היה קלופ הקלאסי, נותן לסיטי לשלוט כביכול במשחק אבל מתנפל עליהם ברגע שהכדור אצלם ומנסה לייצר מצבים מזה. זה הספיק כדי שהסיטי ינסו להעיף את הכדור קדימה כמה שיותר מהר לפני שהלחץ מגיע מה שעיקר לגמרי את המשחק שלהם.

בחצי השני ראינו את הסיטי לוקחים את המושכות – אולי התעייפו אצלנו, אולי פפ נתן להם קצת ציונות בהפסקה – ואחרי משהו כמו עשר דקות-רבע שעה כזאת קלופ הכניס את אוריגי (אני מאוד מקווה שהנדרסון לא נפצע רציני) ובאותו הרגע הסיטי נגמרו. המהירות מקדימה, היכולת של אוריגי להחזיק כדור שוב פעם חיסלו את הסיטי. זה לא היה משחק גדול שלנו אבל לקלופ לא היתה שום כוונה לדרוס פה את הסיטי. הוא רצה לנצח את המשחק הזה ועם היד הלא מדהימה שחולקה לו כרגע הוא הוציא בדיוק את מה שהוא רצה.

אבל מעבר לכל הטקטיקה, שהיתה מצוינת (וגורמת שוב לתהות האם פפ הוא באמת מאמן גדול, כשהוא פשוט נתפס עם המכנסיים למטה ולא בפעם הראשונה, יש לומר), הדבר הכי חשוב שקלופ הביא לקבוצה הזאת זה את האופי. כאילו היא עברה השתלה של אחד בשנה הזאת. לפני שבועיים ניצחנו את אברטון בדקה התשעים וארבע והשבוע אנחנו מובילים מהדקה החמישית ומצליחים לשמור על היתרון הזה עד הסוף. ומה שמהכי מדהים זה באיזה שקט מדובר. תראו את הקלאבן הזה, מי שמע עליו לפני שנה, ובאיזה קלות הוא חיסל כל התקפה של הסיטי. תראו את מה שקרה עם סטרלינג שבכוונה היה בכנף ימין במטרה לחגוג על מילנר האיטי ובמקום זה מילנר הוא שחגג עליו כשכל פעם מגיע שחקן אחר לעזור למילנר והם מנטרלים אותו לחלוטין.

jamesmilnerraheemsterlingliverpoolvmanchestero4rszcgmklol

יצא לי לראות אתמול בצ'רלטון משחקים קודמים שלנו מול הסיטי לקראת המשחק היום. היה את ה-4-1 משנה שעברה וכמובן את ה-3-2 האדיר לפני שלוש שנים (עדיין כואב, כן). בשני המקרים ראינו קבוצה הרבה יותר שוטפת ומרשימה, אבל אין לי שום ספק שלקבוצה הזאת יש הרבה יותר אופי.

האם זה יספיק? לך תדע. זאת עונה די מדהימה, סך הכל. ראיתי נתון היום שיונייטד ניצחו חמישה משחקים רצוף והצליחו להעפיל בעזרת הרצף הזה מהמקום השישי למקום.. השישי. מה שאומר שבדיוק הפוך מעונה קודמת שבה כל אחת מהגדולות התחרתה בשניה במי תכשיל את עצמה הרי שהשנה שש הגדולות פשוט גדולות על הליגה. במצב כזה, ההגיון אומר שהקבוצה שתצליח לנצח יותר משחקים פנימיים בתוך החבורה המובילה היא זאת שתיקח את האליפות ובמקרה הזה ליברפול בהחלט במצב מצוין עם 11 נקודות מתוך 15 מול חמש הגדולות האחרות. מצד שני, צ'לסי הפסידה לנו ועדיין מובילה בשש נקודות. כל שנשאר לנו זה לנסות לייצר כמה שיותר פער מאלו שמתחתנו ולהפעיל כמה שיותר לחץ על צ'לסי שמעלינו ולקוות שבסוף הם יישברו.

אם דיברנו על אופי, אז לשחק עם פחות מיומיים מנוחה אחרי משחק כזה שוחק (פיזית וגם מנטאלית) בחוץ בסנדרלנד – ובכן, זה חתיכת מבחן אופי.

ואיזה גול של ג'יני, יא אללה

_93194060_wij_reuters_hero

Share on FacebookTweet about this on Twitter

103 תגובות ל “הניצחון על הסיטי”

  1. תומאס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:11)

    מאמין שסטאר ואוריגי פותחים נגד סנדרלנד.
    חוצמזה, היה מותח. ישבתי עם הבן שלי(בן 4) במחצית הראשונה וכל רגע הוא שואל אותי "נו, ליברפול מובילה 2:0?". בהתחלה אמרתי עוד לא. לקראת סיום המחצית כבר אמרתי לו שלא תמיד מבקיעים 4. לפעמים רק 1. הוא התבאס. ככה זה עם אוהדי הצלחות.

    • אסף the kop (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:15)

      גם קוטיניו חוזר

      • באבא בלילות (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:19)

        נדמה לי שבמסיבת העיתונאים לפני המשחק קלופ אמר שגם את המשחק הבא קוטי יפספס, לצערנו…

        • אריאל גרייזס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:21)

          לא ישחק מול סנדרלנד. שיחזור מול יונייטד, זה מה שחשוב.
          ולהנדרסון יש כאב בעקב. זה לא טוב אם הדורבן שלו חוזר. אני מניח שלא ישחק ביום שני

          • Matipool (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:13)

            גם אני חושב שסטאר ואוריגי יפתחו מול סנדרלנד עם מאנה לידם לפני שהוא עוזב אותנו לאנחות .
            פירמינו באמת נראה גמור ועדיף שיעלה כמחליף . צ׳אן , ווינאלדום ולאלאנה באמצע עם חשש ללוקאס במקום אחד מהם שיצטרך מנוחה .

            • אסף the kop (פורסם: 1-1-2017 בשעה 02:05)

              טוב
              אז יש את הילד ההור עזריה או משהו (לא אלאור)

            • אסף the kop (פורסם: 1-1-2017 בשעה 02:06)

              ההוא

          • יריב ס. (פורסם: 1-1-2017 בשעה 11:01)

            מדובר בקרסול השני, לא בזה עם הדורבן

  2. מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:21)

    אוריגי עושה הכל נכון עד שמשתחרר למצב שממנו יכול למסור אסיסט או לפחות מסירה שתהיה טרום אסיסט, וכל זה במתפרצות. הבעייה לפחות היום ונדמה לי שגם במשחקים אחרים שראיתי היא או בלבול, או חוסר ריכוז או חוסר תאום. היום, אם היה מדייק טיפה, המשחק היה גמור דקות אחרי כניסתו.
    לא יהיה קל מול סנדרלנד החוץ עקב חוסר באנרגיות, אבל אין ממש ברירה אלא לנצח.

  3. אבי גלברט (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:26)

    בשיניים ,מכוער ,אבל יעיל …
    תמיד לפני משחקים גדולים וקשים יש את השאלה של הרבה מאמנים האם לשנות .
    מודע שגם אני לא אהבתי את השינוי בהרכב אבל קלופ אמר לעצמו ,ניתן להם להניע ולשלוט ואנחנו נמצא את הטעויות ואכן כך קרה .
    בזמנו שאמנתי היו לי לפני משחקים "גדולים " גם את הדילמות האלו .האם לשנות שיטה והרכב שמצליח או לשנות לפי הקבוצה וגודל המשחק .
    ברוב המקרים המסקנה היא שצריך לשנות אכן בהתאם לקבוצה ואופי המשחק (גביע וכו) .
    אני חושב גם שהריצה המטורפת של צ'לסקי יושבת למאמנים וגם לקלופ בראש .
    קבוצה שמפסידה היום כבר פותחת פער רציני מאד (לא בלתי הפיך אבל) מהמקום הראשון .זה יושב חזק מאד לכולם בראש אני בטוח .
    לקחנו בשיניים משחק קשה שבו לא ההינו טובים ,מחצית שנייה פחות טובים אפילו ובכול זאת לסיטי לא היו מצבים טובים במשחק ולנו עם טיפה יותר ריכוז היה יותר שקט בסוף ..
    הקבוצה כקבוצה עבדה קשה ויפה וההגנה בעיקר הייתה תענוג .לוברן קאלאבן מיניולה ובעיקר ג'יני בלטו היום וגם אוריגי כשנכנס .
    אבל שוב ,מה שעבד הכי טוב זה השיטה והתלכיד .
    תענוג גדול למרות תוספת נכבדה של שערות לבנות ….

  4. גורביץ' (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:28)

    אני חושב שהכי מרשים זה שהיה מכתוב 1-0 על המשחק הזה גג 2-0 אחרי שליברפול כבשה . לא נעים להגיד ואולי אפילו נשמע שחצני, אבל זה היה די קל. אחד אפס קטן במשחק בית שפרגי ומוריניו היו מתגאים בו נגד יריבה ישירה, וגם קלופ צריך להתגאות באיך שהקבוצה נראתה היום.
    וללאנה זה האלכסיס סאנצ'ז של ליברפול, כל משחק הוא שווה גול או בישול

  5. dmc (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:29)

    סנדרלנד קיבלו בדיוק שעתיים וחצי מנוחה יותר מאיתנו

    • אריאל גרייזס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:34)

      כן, אבל למשחק של היום היה להם יום מנוחה יותר. ועבדנו קשה מאוד מול הסיטי

  6. סהר (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:29)

    וואו איזו אנחת רווחה.
    משחק קשה.
    איזה כייף להתחיל כך את השנה.
    וויליאנדום מתחבר לקבוצה ראו זאת נגד אברטון.
    שחקן שחקן.
    מקווה שלא יפלו מהרגלים נגד סנדרלנד…
    כמה אהבה.

  7. אריק (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:31)

    עוד מעט ללנה יוצא לאליפות אפריקה. נראה אתכם אז.

    • אריאל גרייזס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:33)

      לאלנה פה, מאנה יוצא. הסתדרנו חודש בלי קוטיניו, נסתדר בלעדיו

      • אריק (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:44)

        חבל. אני חושב שלשלוח אנגלים מליברפול לאליפות אפריקה זה רעיון חשוב.

        • אריאל גרייזס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:47)

          מי היה מאמין לפני שנה שלאלנה יהפוך לשחקן קריטי בקבוצה. אני חושב שזה הדבר שאני הכי אוהב בקלופ – הוא לא הגיע וישר ניסה להגיד – השחקן הזה והשחקן הזה לא מתאימים לי. הוא בדק אותם, לימד אותם והפך אותם לחלק אינטגרלי. רק לראות באיזה נונשלנט אנחנו מתייחסים לאיך שלוברן משחק – לפני שקלופ הגיע היה רשום עליו כשלון על המצח.

        • D! פה ועכשיו (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:23)

          חשבתי שזה היה מויס שהוציא ממך את המיטב.
          אבל אני מעדיף את זה כשקלופ עושה זאת

      • Matipool (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:19)

        אריאל – יהיה קשה מאד בלי מאנה בחודש הצפוף הצפוי לנו עם כל משחקי הגביע וגביע הליגה .
        לך תדע איך קוטיניו יחזור וכמה מהר הוא ייכנס לכושר .
        אין לי כבר מילים לגבי השיפור אצל לאלנה . פשוט מדהים מה שנהיה ממנו .

        • אריאל גרייזס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:24)

          ברור שיהיה קשה, אבל זה לא אומר שצריך לתת תקווה לאוהדי יונייטד..
          אל תשכח שסטארידג בקושי שיחק בשבועות האחרונים וגם הוא אופציה טובה לרביעיה הקדמית. הייתי שמח שיהיה לנו עוד אחד כזה בתקופה שמאנה לא יהיה – אתה יודע, ינואר, אולי קלופ יחליט לעשות רכש כלשהו.

          • אריק (פורסם: 1-1-2017 בשעה 06:55)

            התקווה של אוהדי יונייטד לגבי להדביק אותכם תלויה במשחק אחד במחזור אחרי הבא, שבו בע“ה וסר אלכסנדר הקדוש – נפרק אתכם.

            • אסף the kop (פורסם: 1-1-2017 בשעה 11:42)

              אתם צריכים לנצח את ווסטהאם בחוץ קודם…

            • אריק (פורסם: 1-1-2017 בשעה 11:46)

              לא קל. לכם יש שטיח…

            • אסף the kop (פורסם: 1-1-2017 בשעה 12:24)

              העיקר שניינר יפסיק לפשל שהוא רואה את צלסי

            • ניינר / ווריור (פורסם: 1-1-2017 בשעה 19:38)

              זה מקרה אבוד

  8. טל 12 (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:42)

    לא אהבתי כל כך את ההרכב הפותח אבל עיבוי מרכז השדה מול קבוצה כמו סיטי נראה לי הגיוני,חבל שקוטיניו פצוע,אם היה בריא אני מניח שצ׳אן היה נשאר בחוץ.

    חששתי שהשחקנים יהיו גמורים לקראת הסוף,לרוץ אחרי קבוצה כמו סיטי זו עבודה קשה גם ללא קשר ללוז צפוף,אבל הכניסה של אוריגי היתה בדיוק בזמן.

    ווינאלדום יודע להצטרף להתקפה נכון ,הבעיה שלפעמים הוא רוצה יותר מידי להבקיע,אולי עכשיו אחרי השער שכבש הוא יהיה יותר רגוע.אני אוהב את המסירות שלו באזור הרחבה,לכאורה פס פשוט אבל כזה שיוצר מצב טוב בהתקפה.

  9. רני (פורסם: 31-12-2016 בשעה 22:54)

    אם פירמינו היה מערבב ריטלין במשקה שלו היו לו היום עוד חמישה שערים לפחות. לבחור יש כדורגל אבל אין ריכוז בשיט.

  10. החתול של שרדינגר (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:16)

    לא הבנתי למה ליברפול משחקת שלושה משחקים בשישה ימים, יונייטד וסיטי שלושה בשבעה ימים וצ'לסי נהנית משלושה בתשעה ימים.

    • אריאל גרייזס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:21)

      לליברפול יש גם את חצי גמר גביע הליגה אז אולי יש לזה השפעה

    • Matipool (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:22)

      לא רק אתה לא מבין . לא ברור ולא הוגן .
      לא רק זה , ההגרלה נתנה לצ׳לסי 3 משחקים רצופים בלונדון .

      • kirma der faux (פורסם: 1-1-2017 בשעה 03:14)

        לדעתי אין קונספירציה, פשוט תוצאה של תאוות בצע שמפזרת את המשחקים על יותר ימים ונותנת לשתי רשתות שידור לקבוע את לוח המשחקים, כשכל פעם רשת אחרת בוחרת את המשחק שלנו לספוט שמתאים לה.

    • dmc (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:25)

      קונספירציה שמטרתה יצירת לוז נוח לסנדרלנד

    • בני תבורי (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:52)

      מאותה סיבה שבעונה שעברה ליברפול נהנתה מיותר ימי מנוחה מהאחרות. ככה השיטה וככה זה עובד לגבי כולם.

  11. D! פה ועכשיו (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:24)

    משחק סולידי וטוב שלנו אבל מול קבוצה שהובסה על ידי לסטר, קצת קשה להתלהב

  12. Matipool (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:27)

    גולת הכותרת מבחינתי – השיפור העצום במשחק ההגנה .
    בארבעת המשחקים האחרונים , ספגנו שער אחד בלבד . אחרי כל מה שעברנו עם ההגנה והשוערים מתחילת העונה – זה כמעט נס .
    המהלך שהוביל לשער היה מהאגדות . טכניקה נהדרת של פירמינו , לאלנה ווינאלדום עם נגיחה מושלמת .
    כולנו עכשיו אוהדי טוטנהאם .

    • D! פה ועכשיו (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:29)

      מיניולה.
      מזלזלים בו יותר מדי. הפער מצ'לסי כולו עומד על הניסוי של קריוס

      • D! פה ועכשיו (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:30)

        בלי להמעיט מערך ההגנה ומשחק ההגנה

      • אריאל גרייזס (פורסם: 31-12-2016 בשעה 23:34)

        מיניולה וקלאבן. אל תשכח שלוקאס היה שם מסיבה לא ברורה כשקלאבן פשוט נראה פנטסטי

      • זה משנה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 11:32)

        צר לי, אבל לא מתאימה לשניכם חכמת הבדיעבד. (וזה לא שאני משתגע על קריוס, או חושב שלוקאס הוא הבלם האופטימלי).

        • D! פה ועכשיו (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:49)

          אם זה היה מופנה גם אלי
          אני כבר שנתיים רץ (אחרי בני) וצועק שמיניולה טןב מאד ולא הבעיה שלנו.

          אני סומך על קלופ אבל לא ראיתי סיבה להחליף ביניהם.

          • בני תבורי (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:53)

            אם מיניולה ימשיך כך, קריוס בבעיה.

            • גור אילני (פורסם: 1-1-2017 בשעה 15:48)

              מיניולה לדעתי הרבה הרבה יותר טוב מקריוס.

            • זה משנה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 15:55)

              קריוס צעיר ופחות מנוסה. הוא נתן עונה מצוינת בבונדסליגה בעונה שעברה. המעבר לפרמיירליג הוא תמיד קשה, בטח לשחקן צעיר, ובטח ובטח לשוער בקבוצה עמוסת ציפיות ולחצים. כל זה לא כדי להעיד על יתרונותיו או חסרונותיו אלא על הסיטואציה. אם כבר מה שחשוב בעיניי לזכור זה שקלופ הצליח בדורטומונד על אף שלא היה לו שוער וורלד קלאס, אלא סתם שוער טוב ויעיל.

            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 1-1-2017 בשעה 18:48)

              אם יש משהו שאני אוהב בקלופ הוא שהוא לא מחפש פנקס צ'קים פתוח להביא את ה*הכי* גדולים אלא אוהב לעבוד

              קריוס עשוי להיות יום אחד מצויין, אישית אני חושב שהיה עדיף לנו, ולו, אם היה ממשיך לעבוד קשה ומקבל הזדמנויות בגביע. מה שכן, מיניולה לפעמים צריך לרדת לספסל. אפשר היה להסתפק במשחק אחד ולא בארבעה

            • יריב ס. (פורסם: 2-1-2017 בשעה 11:57)

              מינולה ביכולת טובה ומגיע לו להמשיך לרוץ בהרכב.
              קריוס הכניס עצמו לפינה לא טובה כשהתחיל לריב עם הפרשנים ועם האחים נוויל. שיירגע, שייקח את הזמן שלו באימונים ויחזור כאשר קלופ יחליט שזה הזמן המתאים.

            • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:37)

              קראגר לא אח של נוויל…

          • זה משנה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:58)

            D!, כמוני כמוך. גם בעיניי סימון לא הבעיה, אבל זכותו וחובתו של המאמן לפעול בהתאם למה שהוא חושב שנכון. להזכירך, הריצה האיכותית של סימון ב-2013-14 התחילה אחרי שהוא החליף את בראד ג'ונס שנפצע באמצע משחק, מכיוון שלפני זה היו מאוכזבים ממנו. רוצה לומר, אנחנו לא יודעים באיזה כושר היו קלאבן או מיניולה כשקלפו בחר באחרים על פניהם. אנחנו כן יודעים שהוא טוען שהוא בוחר את מי שזמינים והכי טובים באימונים.

            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:45)

              כמו שציינתי, אני עם קלופ במה שייבחר
              אבל יחד עם זאת לדעתי הוא טעה בעיתוי.

    • טל 12 (פורסם: 1-1-2017 בשעה 00:06)

      לגמרי -משחק ההגנה.והמהלך שהוביל לשער היה נהדר -שער אנגלי טיפוסי.

  13. עוז (פורסם: 1-1-2017 בשעה 00:18)

    מבחינת מתמטיקה ופסיכולוגיה, זה ניצחון שמשאיר את סיטי מחוץ למאבק האליפות. הסיבוב הראשון הסתיים וההיסטוריה מלמדת ש85-90 נקודות הם היעד לאליפות. ליברפול עם 43 בקצב גבולי, צ'לסי תצטרך 41 נקודות, 13 נצחונות מ-19 משחקים כדי להגיע לקצה הסביר העליון. סיטי עם 39 נקודות תצטרך 47-50, מאוד לא סביר, ואלו שמתחתיה עוד יותר רחוקות, ולכן ההפסד היום, הסמליות של סוף סיבוב וסוף שנה, כולם הופכים את זה למאבק של בערך שתי קבוצות, וזה הערך המוסף של הניצחון.

  14. אבי (פורסם: 1-1-2017 בשעה 00:49)

    בדיוק חזרתי מהמגרש הלילה אחרי שהייתי במשחק ולמזלי גם הייתי במשחק של צ׳לסי נגד בורנמות. חייב לציין שהמשחק הערב החה לצערי מאוד משעמם על המגרש ביחוד במחצעת הראשונה ללא מצבים חוץ מהשער. במחצעת השנייה סיטי היתה קרובה יותר לשיוויון אבל נראתה לי כבויה משהו חוץ מסטרלינג שרצה להוכיח לקהל אבל הקהל ממש לא נתן לו מנוחה עם שרעקות בוז ללא הפסקה. בכלל הקהל במקום להתעסק במשחק ממש היה בעיקר עסוק בלהתעצבן עם השופט. בסך הכל לאחר צפייה ב 2 המשחקים צ׳לסי נראית לי כמו מכונה משומנת ומאוד בטוחה בעצמה יודעת לאן היא רוצה להגיע ואיך להגיע.ליברפול נאודברוצה מאודס מתלהבת אבל חסר שם משהו איזה שהוא קילינג אינסטיקט של אלופים

    • matipool (פורסם: 1-1-2017 בשעה 08:43)

      אתה משווה בין תפוחים לאגסים .
      ליברפול שיחקה נגד פאקינג סיטי . סגל ששווה כמעט פי 2 בהתאם למדדים כספיים . משחק שאם הייתה מפסידה בו או מוציאה תיקו , כמעט והיה אפשר להכתיר את צ'לסי כבר עכשיו לאלופה ובנוסף לחץ פסיכולוגי מנטאלי בזה שהמשחק התחיל אחרי הניצחון של צ'לסי על סטוק .
      סטוק העונה היא קבוצה די רכה . רק לפני ארבעה ימים , ליברפול ניצחה אותה 4:1 . אולי אם היית רואה משחקים לפני שבוע שבועיים ( 1:0 קבוע של צ'לסי , שלישיות ורביעיות של ליברפול ) היית חושב קצת אחרת .

      • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:28)

        +100

  15. בלעם (פורסם: 1-1-2017 בשעה 01:44)

    מישהו, מתישהו, הולך לדבר על העונה הזו של הסיטי ועל הקשיים של הגאון מברצלונה בליגה התחרותית הראשונה שהוא מאמן בה?

    • אסף the kop (פורסם: 1-1-2017 בשעה 02:10)

      לא

      • בלעם (פורסם: 1-1-2017 בשעה 09:37)

        נכון.

        • גור אילני (פורסם: 1-1-2017 בשעה 11:22)

          אני רציתי, זה נחשב?

    • עובר אורח (פורסם: 1-1-2017 בשעה 12:08)

      תבקש מתוהה בדרכים להסביר לך

    • עוז (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:41)

      הם איבדו נקודות בארבע מתשע המשחקים האחרונים, כולל הפסדים בשלושה מארבעת המשחקים המאתגרים (ליברפול, צ'לסי, לסטר, ארסנל). עכשיו ברור שהם לא בדרך לאליפות והשאלה היא איך הם יתמודדו עם שאר העונה בהבנה הזו. זה יכול להיגמר במקום שישי.

    • Dr. van nordstrand (פורסם: 1-1-2017 בשעה 18:52)

      הבונדסליגה מאוד תחרותית וגם קבוצות הליגה הספרדית מצוינות.

      אלא מה- הוא היה בברצלונה ובאיירן.
      אולי 2 ה power houses הכי גדולים ובלעדיים שיש לעומת הסצינה המקומית.
      הליגה האנגלית לא הרבה יותר תחרותית מאשר בגרמניה, אם בכלל.
      סיטי יחסית חדשה בעניין הנובורישי ( לעומת 2 המועדונים הקודמים שאימן ) ובוודאי שאף פעם לא הייתה כה דומיננטית בליגה שלה.
      גם 2 האליפויות שלקחה היו קאמבקים במחזורים האחרונים ולאחר שבפירוש לא הייתה בעמדה פייבוריטית לזכות.

      כמובן שיש גם את עניין אופי המשחק האנגלי ששונה מאוד מהספרדי והגרמני.
      ייתכן מאוד שגם באיטליה הוא היה נתקל בקשיים, אפילו עם יובה הדומיננטית.
      סגנון לוחץ, אגרסיבי וטקטי יכול להביא לתוצאות טובות נגד כל יריבה, בכל זמן.
      מוריניו עדיין עושה מזה קריירה.

  16. אסף the kop (פורסם: 1-1-2017 בשעה 02:14)

    צ'לסי לא ינצחו בטוטנהאם.

    • ניינר / ווריור (פורסם: 1-1-2017 בשעה 19:42)

      לסמוך עלינו מול צלסי? על תבנה על זה

      • אסף the kop (פורסם: 1-1-2017 בשעה 21:33)

        בונה… בונה…
        הגיע הזמן שתתחברו כבר

  17. ran (פורסם: 1-1-2017 בשעה 06:33)

    מהרגע שהמשחק נגד סטוק הסתיים זה נהיה קלופ נגד פפ,
    והקבוצה חיסלה כל נקודת חוזקה קיימת בסיטי בתנאי פתיחה בעייתיים.
    השער היה מדהים, מהרמת הכדור המדויקת, העלייה של ווינלדום באוויר ג׳ורדן סטייל, דריסת הבלם ועד הטיל שיצא לו מהראש. שער ענק.
    צריך להזכיר שההגנה של סיטי די מחורבנת וזה שלא כבשנו יותר – מדאיג, בכלל יכולת יצירת המצבים שלנו, מבלי לבדוק את הסטטיסטיקות, ירדה ביחס למשחקים עם קוטיניו ולכן הנוכחות של סטארידג׳ מהפתיחה נגד סנדרלנד היא בגדר חובה.
    גם אני חושב שקלאבן הוא איש המשחק, למרות הרגעים מיד אחר הצהוב שנראה שהוא בדרך לצהוב נוסף, אני חושב שהציוות קלאבן מאטיפ הוא צמד הבלמים העדיף נכון להיום ושווה לכל הפחות בדיקה לכמה משחקים.
    המשחק נגד סנדרלנד הוא חתיכת מוקש, מפחיד מאד.

    • אבי גלברט (פורסם: 1-1-2017 בשעה 11:32)

      איך השמיצו פה את קלאבן… ..
      רן ,קלאבן +מאטיפ ?
      לא יודע ,לוברן מגלה יציבות מדהימה ,מאטיפ יצטרך לדעתי לחכות קצת ולהיות ממש בריא. בכול מקרה יחזור על חשבון קלאבן ולא לוברן .כל עוד שלושתם בריאים יש לנו בעמדה הזאת יציבות .אני גם חושה שהנדו ובכלל הקישור מנקים הרבה צרות לפני שזה מגיע לבלמים ,קרי -השיטה של לחץ גבוה חוסכת לנו כאבי ראש באזור ה16-20 מטר מהשער .
      סטארידיג חייב לפתוח בשני בשביל לא לדכא את ההחור סופית וגם בשם הרוטציה והמנוחה .
      לא התפלא בכלל גם אם לוקאס יפתח מחר…

      • אבי גלברט (פורסם: 1-1-2017 בשעה 12:00)

        חושה = חושב
        ההחור = הבחור ..

      • אריאל גרייזס (פורסם: 1-1-2017 בשעה 12:12)

        יהיה הרבה יותר קשה בלי הנדרסון, אנשים לא מבינים כמה הוא חשוב ליציבות בהגנה. הוא בכל מקום במגרש

        • matipool (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:19)

          אבי – כל מילה .
          אריאל – כנ"ל .

        • D! פה ועכשיו (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:51)

          כל הזמן קשה בלי הנדו…

      • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 13:31)

        צודקים, אבל למה לא להכניס כרגיל את לוקאס ברגע האחרון כדי שיספיק לעשות איזה פאול עסיסי 20 מטר מהשער שלנו?…
        סטאר חייב לפתוח במקום פירמינו ואוריגי על חשבון ג׳יני / צ׳אן כאשר לאלאנה ירד למטה קצת. חייבים לכתוש אותם מההתחלה

  18. ישרון (פורסם: 1-1-2017 בשעה 06:33)

    תיארת את איך שאני מרגיש בצורה הכי מדויקת שאפשר

  19. איאן ראש (פורסם: 1-1-2017 בשעה 08:06)

    שני דברים שמעט הלחיצו: היציאה של הנדו שאמנם שמחתי לראות את אוריגי עולה אבל חששתי מהפרת איזון וכמובן הכניסה בדקה האחרונה של לוקאס:).
    יכלנו לגמור את המשחק דקה למחצית. אני כל הזמן מתלונן על ג'יני שהוא אנמי בהתקפה, יתכן וגול במשחק כזה שווה את התלונות.

    • זה משנה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 11:34)

      לא חושב שהוא אנמי, ולראייה התפוקה שלו בניוקאסל. אבל כן, כל שלישיית הקישור האמצעי צריכה לאיים יותר על השער, ולא רק לאלאנה, ולא רק מחוץ לרחבה. ככל שהם יעזו לקחת יותר בעיטות ככה השלישיה שלפניהם תהיה משוחררת ומסוכנת יותר.

      • אריאל גרייזס (פורסם: 1-1-2017 בשעה 17:07)

        אוהדי ליברפול הם משהו. יש להם את הקבוצה עם הכי הרבה שערים בפריימרליג העונה והם מתלוננים שהשלישיה האחורית לא שמה מספיק גולים..

        • זה משנה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 17:11)

          קריאה סלקטיבית זה משהו חדש כאן?

          • אריאל גרייזס (פורסם: 1-1-2017 בשעה 17:53)

            אני סתם משועשע

            • זה משנה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 18:08)

              כנראה שפספסתי את החלק הזה בתגובה שלך.

              לצורך העניין, להבנתי, ליברפול תהיה הרבה יותר בשלה ומסוכנת כשהסכנה שהיא תציב בפני יריבות תבוא מכמה שיותר שחקנים. זו הסיבה שג'יני נרכש בין היתר, כי קלופ ראה אפשרות להחליף את אלן בשחקן פיזי יותר שמאיים יותר על השער, מבלי לפגוע בלחימה, ראיית המשחק וביכולות הטכניות.

            • אריאל גרייזס (פורסם: 1-1-2017 בשעה 18:38)

              תשמע, גם אני רוצה שתהיה לי ברצלונה של מסי אבל אי אפשר לקבל הכל. יש מעט מאוד שחקני קישור אחורי עם יכולת איום באמת טובה על השער ולא מעט פעמים זה בא על חשבון דברים אחרים. אני חושב שאנחנו מסתדרים לא רע בינתיים

            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 1-1-2017 בשעה 18:48)

              אם כבר עדיפה ברצלונה של לואיס,

            • זה משנה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 20:01)

              מאה אחוז, אבל לא ביקשתי את בארסה. אני חושב שלהנדרסון, ג'אן, ג'יני, וגם לאלאנה כשהוא בעמדה הזו, יש יותר מה להציע מבחינת איום על השער, ממה שראינו בחצי הראשון של העונה. זה הכל, לא בקשה מופרכת.

  20. Ollie Williams (פורסם: 1-1-2017 בשעה 08:47)

    פפ מאמן שמכין תכניות משחק מדוקדקות ושעובדות מצוין רוב הזמן, אבל כשעוצרים את התכנית הוא לא יודע לצאת מהתבניות שלו.
    עם חומר שחקנים פחות טוב משהיה לו בבאיירן ובבארסה, ועם יותר מאמנים מהשורה הראשונה מולו, זה קורה לעתים קרובות יותר. אף מאמן כזה לא אנגלי, אגב.
    ובואו רק נודה באמת – בפרמייר ליג הנוכחית אין הרבה קשר לכדורגל אנגלי מלבד הגיאוגרפיה…

  21. בני תבורי (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:01)

    המשחק של אתמול לימד אותי דבר חשוב: לחכות חצי שעה לפחות לפני שאני מתחיל לנתח את המשחק. ואכן חיכיתי ואני אומר לכם שקלופ יודע מה הוא עושה. כשדה ברויינה לא מקבל יותר משני מטר להסתובב כשהכדור אצלו, כשסילבה לא מוצא את אגווארו שמצידו לא מקבל כדורים על השש עשרה, זה אומר שקלופ גאון והשחקנים שלו מבינים את מה שהוא רוצה ועושים את זה מצוין. נכון שלמעט הגול לא סיכנו את השער שלהם, נכון שהיה חוסר ריכוז, אבל השליטה של הסיטי הייתה עקרה וחסרת עוקץ. כשההגנה שלנו מתפקדת מצוין, כשהקישור עושה את מה שצריך, גם אם ההתקפה לא בשיאה, אנחנו יודעים להפוך את זה לניצחון. מבחינתי היו שני רגעים לפנתאון: האחד במשחק, כשמיניולה עשה קוסמות עם הכדור בערך עשרים מטר מהשער שלו מעל שני שחקני סיטי, וכל זה כשהוא מסמן לקלאבן לזוז הצידה, והשני בראיון אחרי המשחק כשמילנר נשאל איך היה לשמור על סטרלינג, אז הוא חייך.

    • עידן. (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:38)

      הדבר הכי טוב שקרה למיניולה הוא ההגעה של קאריוס.

      מיניולה הרי לא באמת השתנה. הוא אותו שוער במרבית אוהדי ליברפול (וגם קלופ) חשבו שהוא לא באמת מספיק טוב ויציב בשביל להיות השוער הראשון של קבוצה שרוצה לקחת אליפות באנגליה. רק מה, המחליף שלו היה כל כך חלש שהוא הפך באחת להיות הבן האהוב.

      אבל בסופו של דבר אין קסמים. עמדת השוער היא עדיין עמדה סופר בעייתית בליברפול ונקווה שזה לא יעלה לנו באליפות.

    • אבי גלברט (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:47)

      הקטע של מיניולה זה כדי להוכיח שיש לו משחק רגל .כל הקטע של להביא את בקטוס היה משחק הרגל שלו .מאז מניולה משחק כמו בשכונה ,רק ברגל " אסור לגעת ביד " , " שוער עולה " וכו ….D
      לגבי סטרלינג הרי השיר הידוע "הוא הא מי זה בא ? סטרלינג השמן ,שבוע לא חירבן .(לרובי) …..
      אפרופו סטרלינג תראו מה קורה עם אייב ,שחקן קצה ספסל בבורנמות ….מודע שחשבתי שיצא ממנו משהו …
      15K איזה אקזיט פשששש….

      • אלי (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:56)

        15m לא k

        • אבי גלברט (פורסם: 1-1-2017 בשעה 15:27)

          אכן ,צודק .

          • D! כאן ועכשיו (פורסם: 1-1-2017 בשעה 18:49)

            גם אני חשבתי שייצא ממנו משהו.
            יצא עובד. ראובן.

      • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 19:34)

        ב 15 מיליון אתה רוצה לאייב גם כוח אמפראז׳? יאללה סע מפה לפני יורגן מאשפז אותך

        • אבי גלברט (פורסם: 1-1-2017 בשעה 20:05)

          גדול ,יש לך מזל שאני אוהב אותך ויצטום …

          • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 21:04)

            אה הלו ז׳בוטינסקי בוא תעזור כוסססס אמכ

  22. ערן (המקורי) (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:20)

    לגמרי ניצחון של אופי. דבר שהיה חסר אצל ברנדן, למרות שג׳רארד וסוארז פיצו בזכות האישיות שלהם.
    6 קבוצות הצמרת פתחו פער מכל היתר. במפגשים הפנימיים של הטופ-6, ליברפול היחידה שלא הפסידה.
    ניצחה נגד 3 האחרות היוצרות איתה כרגע את ה טופ-4 בטבלה. ואף פעם זו לא היתה גניבה מצידנו, תמיד בזכות.
    כדי לעמוד בכך – לשמור על תבנית ממושמעת, לעמוד בתכנית המשחק, נגד קבוצות סופר חזקות – דרוש אופי.
    וברור שקלופ הכין את הקבוצה מעולה למפגשים אלה.
    עם זאת, יש עדיין 2 הפסדים לברנלי ובורנמות. לא מחויבי המציאות. כשנדע להתכונן מנטאלית למשחקים נגד בונקרים ועקיצות במתפרצות, נהיה במקום מעולה.
    השיפור בהגנה ומיעוט הספיגה במחזורים האחרונים הם סימן מבטיח לשיפור במימד זה.

  23. funfun (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:23)

    אנשים כאן נסחפים – רבאק זה משחק על 6 נקודות פלאס להרחיק את הסיטי מהאיזור שלנו פלאס למנוע מצלסקי לחגוג אליפות בכריסמס
    אחד ממשחקי הניצחון הדחוקים היפים שראיתי בחיי :)
    לראות את פפ מגרד את הזקן והקרחת כל החצי הראשון, את אגוארו הנפלא מחפש לקבל כדור על קו החצי, את פאקן וינאלדום מבקיע באדום ובנגיחה – פרייסלס
    הגיע הזמן של סטאר לתת לנו נקודות במכבש הקרוב של המשחקים
    555
    טפו טפו טפו

  24. רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:33)

    דווקא שמחתי לראות את ההרכב – אין ספק שהיה מאוד מתוחכם ושחמט אדיר לסיטי.
    מיניולה – 6.5. ביצים או טמטום מעל אגוארו?…
    קליין -7. נהדר.
    לוברן – 7. מטאטא.
    קלאבן – 7.5. מי זה מאטיפ?
    מילנר – 7. מי זה רחים?
    הנדו – 7. עוגן
    צאן 6.5. אחלה, היה קצת חסר למעלה.
    ג׳יני – 8. משחק מושלם עם בונוס.
    לאלאנה -7. כבר התרגלנו.
    מאנה -6. צריך לנוח.
    פירמינו -6. גם.
    קלופ -10!

    • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:35)

      ומילה כרגיל על ספורט1 – מילא השידור המטומטם (מאנה שובת מהבקעה כבר חודש?!?!) אבל לשים שידור חוזר שעה אחרי המשחק המקורי, להתחיל רבע שעה לפני מה שצוין ועוד להריץ למטה שורת עדכונים שכוללת ספוילר למשחק הנוכחי?!?!?!

      • אריאל גרייזס (פורסם: 1-1-2017 בשעה 17:08)

        שבוע שעבר הם שידרו את המשחק נגד סטוק בשידור חוזר מיד אחרי שנגמר השידור הישיר. לא ישבתי לראות? בטח ישבתי..

        • אריאל גרייזס (פורסם: 1-1-2017 בשעה 17:08)

          אבל אם אתה יכול לראות רק בשידור חוזר – להקליט ולראות בלי להסתכל על כלום. לא לסמוך על שום דבר אחר

          • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 19:33)

            ברור זה מה שאני עושה תמיד, ככה גם אפשר להריץ פציעות ולחסוך 4 וחצי דקות שינה…
            אגב אריאל שלא תחשוב שלא שמנו לב שהתמונה של מילנר משנה שעברה, חצוף

      • צביקה (פורסם: 1-1-2017 בשעה 17:43)

        אם לא הקלטת, עדיף להיכנס לאתר fullmatchandshow, אני כבר בערך שנה משתמש בו ואף פעם לא התאכזבתי.

        • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 19:30)

          בוודאי שהקלטתי, והפקדתי משעה 19.30 את הנייד אצל אשתי כדי להימנע מספויילרים, אבל משהו נדפק ביס מקס וזה לא הקליט… ובעודי שוכב מעולף ובוכה בסלון אשתי מצאה את השידור החוזר הזה והצילה אותי… למרות שהם ניסו לחרבן לי את החוויה….

    • matipool (פורסם: 1-1-2017 בשעה 14:39)

      היי , גם לאוריגי מגיע ציון . שיחק כמעט מחצית שלמה .

      • רובי פאולר (פורסם: 1-1-2017 בשעה 19:35)

        יאללה ניתן לו 6.5 לא? שיחק 26 דק

  25. עמית פרוסנר (פורסם: 2-1-2017 בשעה 08:31)

    ההרכב הבכיר של ליברפול כשכולם בריאים הוא
    הנדו-ג'יני או צ'אן-לאלנה
    מאנה-פירמינו-קאוטיניו

    לאלנה שיחק פעם אחת העונה בשלישייה הקדמית, בכל שאר 15 המשחקים בהם הוא שותף העונה הוא שיחק בשלישייה האמצעית.

    המאזן שלו ב16 משחקים הוא שבעה שערים ושבעה בישולים.
    אני באמת אשמח לשמוע איזה עוד קשר בעמדה נותן יותר מספרים מלאלנה ומאיפה מגיע איום יותר גדול לשער היריבה מאשר האמצע של ליברפול.

    (צ'אן שלושה שערים, ג'יני שניים הנדו אחד וכמה בישולים, אבל אין סוף חטיפות ומיד מסירה קדימה ל40 מטר שמתחילה מתפרצת-איום לא פחות גדול מכל דבר אחר).

לא ניתן להגיב.