התיקו בסנדרלנד

3bc8a10400000578-4081804-image-a-57_1483375852566

האמת שראיתי את זה בא מקילומטרים. יותר מדי גורמים חברו פה כדי שלא ננצח. הפציעה של הנדרסון שפתאום הפכה את ההגנה להרבה יותר מחוררת (אמרתי לפני חודש-חודשיים שהנדרסון השחקן הכי חשוב של ליברפול העונה, אפילו יותר מקוטיניו, ואנשים זלזלו בקביעה הזאת. אני מאוד מקווה שלא יהיו עוד משחקים שיוכיחו את הטענה שלי) והעייפות המצטברת מלשחק שלושה משחקים בשישה ימים היו צפויים לתת את אותותיהם. במידה לא מועטה, יש בי חלק שקצת מרוצה שלא הפסדנו היום כי זה בהחלט היה בקלפים.

אין לי יותר מדי טענות לשחקנים או אפילו לקלופ למרות שאני בהחלט חושב שהיה עדיף לעלות עם אוריגי על חשבון פירמינו שנראה גמור לגמרי אבל זה מה יש. כמעט כמעט נמלטנו עם ניצחון ממשחק לא טוב אבל שוב, זה מה יש. דיברתי על אופי במשחק הקודם אבל שום אופי בעולם לא יכול לכסות על עייפות כבדה מצטברת. אישית אני לא רואה שום הגיון לשחק כדורגל עם יום מנוחה אחד בלבד, אבל מה אני יודע?

זה נשמע אולי שאני משלים עם התיקו הזה אבל האמת שאני בבאסה. יש לי כלל לא לדבר על השופטים ואני ארחיב אותו היום גם לקובעי הלו"ז. הלוז הוא הלוז וצריך להתמודד איתו. כולם יודעים שמגיעה תקופת חג המולד ויש עומס גדול וצריך להודות שהקבוצה לא נערכה לזה מספיק. לא בטוח מה היה אפשר לעשות בדיעבד – זה לא שיש חלון העברות לפני חג המולד – ובאמת קשה לי לראות מתי היה אפשר לתת לשחקנים לנוח יותר. זה מאכזב ועכשיו שגם סטארידג' נפצע (הפתעה הפתעה) אני מאוד מקווה שקלופ יביא רכש חדש כי אחרת השחקנים יפלו באמת מהרגליים.

אין לי יותר מדי מה להוסיף על זה. יש לנו משחק גביע מול קבוצה מליגה נמוכה ביום ראשון שאני מקווה שאף שחקן משמעותי לא יפתח בו ואחר כך גביע הליגה מול סאותהמפטון שגם בו אני מקווה שקלופ ינהג בחוכמה. אני רוצה מאוד להביא גביע כלשהו השנה אבל לא צריך להתאבד על זה. ואחר כך, היונייטד. בוא נקווה שקוטיניו והנדרסון יהיו בריאים עד אז.

ונחזיק אצבעות ברביעי לטוטנהאם

Share on FacebookTweet about this on Twitter

128 תגובות ל “התיקו בסנדרלנד”

  1. אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:47)

    מי שהולך לישון עם ילדים קם רטוב.
    מי שמתקרבל עם כלבים יתגרד מפרעושים.
    מי שבוחר שמאל מתעורר עם פיגועים.
    מי שמשחק עם לוקאס חוטף שריקות ממצבים קורצים.

    נקווה שטוטנהאם ינצחו מחר.

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:49)

      מחרתיים. שחס וחלילה צ'לסי לא יוכלו לנוח מספיק. ממורמר? אני?
      ותגיד, מה קורה למי שמקבל מתנות ממיליונרים?

      להגיב
      • תומאס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:52)

        נהיה ראש ממשלה. סליחה, מלך.

        להגיב
        • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:03)

          אני לא מאמין בקונספרציות. זאת ההגרלה וזהו.
          מי שמקבל מתנות ממיליונרים נהיה אהוד ברק.

          להגיב
          • אריאל גרייזס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:11)

            הולך הביתה בבושת פנים, הכוונה?

            להגיב
            • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:24)

              רק בקלפי חביבי… רק בקלפי…

              להגיב
              • אריאל גרייזס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:26)

                ברור, הרי גם נתניהו החליף ראש ממשלה בקלפי, נכון?
                אני זוכר את נתניהו מטיף לאולמרט להתפטר אחרי החשדות נגדו, נאה דורש, נאה מקיים.
                אבל עזוב חקירות וחשדות. אתה לא מרגיש טיפה לא בנוח, קצת, כשאתה שומע שראש הממשלה שלך מבקש ממיליארדר לקנות לו דברים כמו חליפות או ארוחות? טיפה?

                להגיב
                • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:33)

                  רק בקלפי גרייזס…
                  לא בעיתונות ולא בחלומות.
                  רק בקלפי…
                  ואל תהיה בטוח שכל כרגיפה הזאת לא תביא בסופו של דבר לעוד מנדטים לליכוד…
                  תעמולנים כמו דרוקר, אברמוביץ ו"ידיעות אחרונות" על שלל כתבלבב הם נכס לימין.

                  להגיב
                  • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:35)

                    כריגפה=הרדיפה

                    להגיב
                    • אריאל גרייזס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:37)

                      רדיפה? זה לא העתונות, זה חקירת משטרה. גם הם שונאי ביבי?
                      ונרשם לפרוטוקול שהתחמקת מהשאלה. מעניין מה ביבי צריך לעשות כדי שתגיד שהוא לא ראוי, אני מניח שאין דבר כזה

                    • אלי (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:43)

                      אם אחרי שנים של פמפומים הצליחו להגיע לחקירה במשטרה על טובות הנאה אז מבחינתי זה רדיפה.

                    • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:55)

                      אז תהיה חקירת משטרה שתגמר בכלום לדעתי.
                      ועל מה לא עניתי לך, על זה שמישהו מאשים אותו ?
                      בוא נראה מה ייצא מהקשקוש הזה.

                  • גיא זהר (פורסם: 3-1-2017 בשעה 12:16)

                    ביבי ימני? בדיחה מעולה. דרך אגב בדיוק כמו שפרס אביר השלום. בהצהרות כולם גיבורים. ביבי הגיבור הוא זה שעשה את הסכם וואי, הצביע בעד ההתנתקות ועשה את עסקת שליט (בעניין אותה עיסקה ניתן לו הנחה ונגיד שאין ענייני שמאל וימין). מדהים אותי שהימניים מגינים עליו. את ביבי כמו את שופריו (ישראל היום, וואלה) מעניין רק ביבי, אין כאן בכלל עניין של ימין ושמאל.

                    להגיב
                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 14:35)

                      את ynet והשמאלנים שמשתרכים אחריו מעניין רק אנטי-ביבי.
                      הם לא מבינים שהם בסה"כ פיונים במאבק של המוזסתון נגד החינמון.

                    • גיא זהר (פורסם: 3-1-2017 בשעה 16:23)

                      אתה מתייחס לזוטות של התשקורת. לא מעניין. תסביר במה מתבטאת הימניות של ביבי חוץ מהצהרות שאני לא מזלזל בהן. כל המעשים המעטים שעשה בתחום המדיני (הכלכלה היא עניין אחר) היו רחוקים מהימין. את הסיבוב הוא קודם כל עושה עליכם בדיוק כמו שבגין ושרון עשו.

                    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 17:59)

                      ואת הסכם חברון עם 13% העברת שטחים

                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 20:44)

                      גיא
                      עכשיו תדמיין שהיה לנו איזה רטש ממשלה מהשמאל במקומו ותחשוב איזה אסונות היינו מקבלים.
                      יש לי ביקורת על ביבי ומשילות הימין, לרבות הפחד הפסיכי שלהם מכנופיית בג"צ, אבל הוא עדיף בעיני על הבוז'ים והגלאונים שהם כל כך תקועים בניינטיז.

                    • גיא זהר (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:14)

                      הממשלה היחידה של השמאל שויתרה על שטחים בפועל הייתה זו של רבין שאני לא יודע כמה איש שמאל הוא. אני לא נביא (ואני חושב שגם אתה) ומשחקים באילו הם לא הצד החזק שלי. לעומת זאת כשמסתכלים על העובדות' ביבי לא ימני מבחינה מדינית, לא יעזור כלום.

                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:22)

                      אני חוזר שוב
                      העובדה שלימין יש בעיה של משילות בגלל פוביית בג"צ או השד יודע מה, לא אומרת שצריך לבחור במישהו שהוא שמאלה לליכוד

                • אביאל (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:14)

                  אריאל – לא הבנתי את הלוגיקה שלך, שראש ממשלה יתפטר בגלל חקירה ? אם זה יהיה המצב יארגנו את זה לכל ראש ממשלה מהר מאוד.
                  אופיזציה מדברת הרבה, גם הראל מרגלית אמר שנתניהו צריך להתפטר בגלל תחקיר עיתונאי מפוקפק (פרשת הצוללות), אז מה ? באופוזיציה מדברים.
                  ובכל זאת, אצל אולמרט היה לך את טלנסקי שדיבר עם כולם על מה שהוא עשה עם אולמרט, היה לך מגדלים בלב ירושלים והיה לך שובל ארוך מאוד של פרשות, שמועות וכל אחד שאי פעם עבד לחמש דקות עם אולמרט היה יודע על שחיתות רצינית, אל תשווה.

                  להגיב
                  • בני תבורי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 07:48)

                    אביאל,
                    אני נפעם מהמהירות בה אתה משיל מעליך את אצטלת האינטלקטואל הדמוקרטי כשזה נוגע למילייה שלך ואז הלוגיקה שלך פתאום מסתדרת ושל גרייזס לא מובנת. הרשתות החברתיות והתקשורת עמוסים בימים האחרונים בכותרות וראיונות שהעניק בלב חפץ ראש הממשלה המכהן דהיום לכל כלי תקשורת אפשרי, ובהם הוא קובל מרות על העובדה שראש ממשלה מכהן הנחקר בחשד לפלילים, עדיין מחזיק במשרתו. כלי התקשורת הפראבדאי שכל כותרת שלו נכתבת בלשכת ראש המשלה המכהן דהיום, יצא בכותרות ענק על השחיתות והפגיעה בדמוקרטיה ובמוסר בעצם ישיבתו של אדם הנחקר בחשד לפלילים על כיסא ראש הממשלה. אמה מה, זה היה כשאולמרט היה המכהן והביב היה ראש האופוזיציה. אז זה היה ממש בסדר מצידך. כיום אתה בצד השני ואתה נזעק מרות. תן לי לספר לך משהו חביבי, כמי שבילה כמה שנים טובות מחייו בצד ההוא של שומרי החוק: אין דבר כזה תחקיר מפוקפק. תחקירים משמשים בסיס ועילה לבדיקה ואם יש דברים בגו לחקירה ואם יש דברים בגו להאשמה והעמדה לדין. ואם התברר כי לא היה מאום בתחקיר, או שנתגלו בו פגיעה בשמו הטוב של אדם או חשדות להסתה נגדו, מונחות אין ספור אפשרויות לבוא עם מבצע התחקיר חשבון. בשלב זה אין לי מושג על מה נחשד ונחקר ראש הממשלה, אין לי מושג מה נאמר בחקירות ובוודאי לא אם יבשילו הדברים לכדי כתב אישום ותוצאותיו, אבל אנא הנח לעצמך גם להיות סומא בארובה ולהמתין בסבלנות. ובינתיים, אנא הימנע מלהטיח באחרים דברים שהם ישמחו מאוד להזכיר לך בבוא העת.

                    להגיב
                    • בני תבורי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 07:54)

                      והנה לך ציטוט אחד ממאות: "בסרבו לפנות את מקומו, ראש הממשלה בורח מאחריות…חיי אומה אינם מסלול הישרדות אישית של ראש הממשלה…על הסיפון מתחלפים הקברניטים האוחזים בהגה, אבל מטרתם תמיד חייבת להיות אחת – לא הישרדותם האישית, אלא הבטחת קיומו, ביטחונו ושגשוגו של עם ישראל…טובת המדינה אינה עומדת לעיניכם, כי אם לשמירה על כיסאותיכם…איפה האידאלים? הדברים שהנחו אותנו כל השנים? זו המנהיגות שנביא לפני ילדינו?"
                      (בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה, דיון מיוחד בכנסת, 4/2/2008)

                    • צור שפי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:46)

                      בני, זה נורא לא יפה מצדך לבלבל לביביסטים את המח עם עובדות.

                    • matipool (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:50)

                      בני – כל מילה .
                      אסף – למה רק בקלפי ? אם המלך ביבי , השליט הכל יכול והראשון לשמו פשע וחטא , שיעוף הביתה ויפטור אותנו מעונשו שלו ושל אשתו . אני משער שמדובר על דברים די רציניים אם היועץ המשפטי החליט לא לפתוח בחקירה על פרשות כמו ביביטורס וכן לפתוח בחקירה בשני הנושאים הללו .
                      לא מאחל לו כלא . מאחל לכולנו שהוא יעוף הביתה .

                    • dk (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:11)

                      "You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain"
                      Harvey Dent

                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:41)

                      matipool

                      אני מבין את התזזית של אבירי המוסר השמאלניים שלנו, אלא ששותקים בחקירות, גוזרים קופונים בעסקאות נשק, מאתרגים מושחתים כי בכל זאת הם פעלו לטרנספר יהודים, העבירו הסכמים אסוניים על חודה של מיציבושי, שנחקרו באזהרה בזמן שכיהנו כמנכ"ל המרכז הבינלאומי לשלום במזרח התיכון ועכשיו מתעסקים בטהרנות על האמירה של ביבי כאילו אין הבדל בין ראש ממשלה שנחקר בפרשה אחת לבין אחד שנפתחו נגדו לפחות ארבע….אבל עזוב… שיהנו.

                      אנחנו ניפגש בקלפי.

                    • בני תבורי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 15:28)

                      אסי,
                      אני משוכנע שכך הגבת גם כשביבי קרא לאולמרט להתפטר כשהיה תחת חקירה.

                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 20:46)

                      ככל שהצטברו החקירות נגד אולמרט חשבתי שאולי ראוי שיעוף. בינתיים יש לנו חקירה אחת בודדת נגד ביבי ומסע הטהרנות והצדקנות בשיאו.
                      אגב, אולי כדאי לביבי לנהוג כמו המריונטה של המוזסתון ופשוט לשתוק בחקירה.

                  • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:05)

                    אביאל, אל תאבד מהרצינות שלך ואל תיגרר לאמירות שאינן אמת.
                    אולמרט יושב בכלא כי האמין וסמך על מי שבית משפט כינה אותה מחוללת פשע.
                    גם על הכספים מטלנסקי שלא היה עירעור על קבלתם המותרת,הוא יושב כי שילם לאותה מחוללת פשע לצרכים פוליטיים על פי הבנתו.
                    על עוד 28 פרשיות אחרית שנחקרו וחלקן הובא למשפט, הוא יצא זכאי.
                    בעיקר בכל הקשור להולילנד. מה לעשות העובדות הן עובדות.
                    מבחינתי ברגע שבית משפט אמר את דברו, זה מה שקובע. לא דעתי הפרטית, אבל אף בר דעת לא יכחיש שמה שעשו לו היה חיסול ממוקד על רקע שלא קשור להתנהלות אישית ומה יותר ממנדלבליט שהבטיח לנתניהו שלא יעשו לו מה שעשו לאולמרט??

                    להגיב
                    • אריאל גרייזס (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:09)

                      אתה רציני? אתה באמת חושב שאולמרט זכאי?

                    • אמיתי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:15)

                      עוד בביתר הוא היה מושחת..עאלק סיכול ממוקד. עדי
                      מדינה הם לרוב גם פושעים מה לעשות. לרוב היותר קטנים.

                    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:18)

                      לא אמרתי את זה אלא להיפך, בית המשפט קבע ואני מאחריו, גם אם חשבתי שצריך להיות אחרת.
                      מה שרצית להגיד וכנראה לא הצלחתי הוא שמה שנשאר נגדו היה כמעט כלום יחסית להאשמות ולחקירות אבל גם זה היה הרבה.
                      ובניגוד למה שיקרה עם נתניהו, כשאולמרט הודח, גם המדינה הפסידה משהו. כשביבי ילך…..

                    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:21)

                      אמיתי, הוא לא היה אף פעם בתפקיד כלשהו בביתר.
                      עדת המדינה ההיא, היא כזו שאותו בית משפט קרא לה מחוללת פשע ואותו שופט הוציא אותה בכמעט כלום, רק כדי לתפוס את אולמרט שלידה היה דג רקק ללמדך על סדרי העדיפויות שמחוץלשדה המשפט.

                    • אריאל גרייזס (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:29)

                      אוקיי, לא הבנתי אותך. אני לא מסכים שנשאר קצת. הולילנד היה חד משמעי. במעטפות הכסף הוא הורשע ואחר כך יצא מחמת הספק כשברור לכולם שהיה פה שוחד רק שאין דרך להוכיח את הקשר בין טובות ההנאה שהוא נתן לבין הכסף שאח שלו קיבל (מה שבית המשפט המחוזי הניח בצדק שאין מצב שהוא לא ידע עליו). זה שבסוף זקן יצאה עליו זה רק הקצפת על העוגה – וגם על זה ויתרו לו על האישום בתמורה להודאה על הדחת עד. בקיצור, כולם מבינים שהוא מושחת עד העצם.
                      לגבי ביבי, אני מוכרח לומר שאני מסכים עם אסף – אני כבר שנים אומר שהוא צריך להיות מוחלף בקלפי ושהשמאל צריך להפסיק לתלות את התקוות שלו בחקירות משטרתיות וכל השטויות עם שרה. כל זה לא משנה את העובדה שאני מקווה שמצביעי ביבי יתפכחו כבר מהעיוורון שלהם ויבינו איזה אפס גדול מדובר. בן אדם שצריך שמיליונר יקנה לו חליפות, בן אדם שבחיים לא שילם על משהו על עצמו, שכמעט כל דבר שהוא דוחף בכח בסוף מתברר שיש לו אינטרסים. הסיפור עם הצוללות בעיניי, אם יתברר כנכון הוא שבר עצום ביחסי מדינה-עם לטעמי.

                    • אמיתי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:44)

                      יוסי. זה שלא היה לו תפקיד רישמי רק מעלה את החשד שהיה
                      מושחת אבל מילא. נימצא אשם עי כמה ערכאות ובכמה תיקים.
                      מה ישכנע אותך? שוחד והפרת אמונים מאד קשה להוכיח ולהוכיח
                      כוונה. אולמרט נימצא היכן שהוא צריך להיות.
                      אריאל. גם שרון לא הודח בקלפי וגם אולמרט לא. אין לי בעיה שביבי
                      אם יימצא אשם גם יודח ככה. לא זו הסיבה שהשמאל לא בשילטון.
                      האגנדה שלו לא מקובלת על רוב האזרחים. קורה יקרה וקרה.

                    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 19:30)

                      אריאל ואמיתי. יש כללי משחק, רוצים לשחק בהם? אז הם ברורים. כשמאשימים אז הוא אשם וכשמזכים אני לא צריך פרשנות מעבר לזו של השופטים.
                      אחד לאחד:
                      מעטפות הכסף זה טלנסקי. שם הוא זוכה פה אחד ואחר כך על סמך פרשנות של שולה זקן, הורשע פה אחד. אמרתי שבית המשפט קובע וכך אני תופס את הדברים. הטיעון שלי הוא כלפי המוסר הכפול של אותו שופט שבענינה המובהק של זקן שבו קיבלה כסף ומזומנים והודתה בכך, זה נמחק ונמחל רק כדי לתפוס בקצה (קצה עם בשר) ראש ממשלה, (שנגדו היו באמת חקירות ומרדף, לא כמו מה שקורה עם נתניהו) על פרשנות למה השתמשו בכסף.
                      אולמרט: לצרכים פוליטיים(מותרים) שכן שכירת ראש לשכה זה פוליטי,
                      הפרקליטות: אישי, כי שילמת לה יותר מהשכר הממשלתי שהיה נהוג אז. על זה היה המשפט.
                      אין לזה קשר לא להולילנד ולא לדירה במושבה הגרמנית ולא לעטים ולא לשום דבר שאותו ניסתה הפרקליטות להדביק לו על רקע שתכף נדבר בו. הפרקליטות סיפרה שדכנר שיחד את יוסי אולמרט אבל לא היה זכר לכספים למעבר או רישום כזה וטיעוני הפרקליטות לא הגיעו קרוב לסף של חשד ממשי וכך אמרו שופטי העליון כשזרקו את החלק הזה לפח האשפה המשפטי. מושחת עד העצם?? בעני המתבונן. כשתראה את תוצאות נתניהו תהיה לך פרספקטיבה. אם תלך למעללי ברק תבין את מידתו של אולמרט. הדחת עד?? גם הם הבינו שהגדישו את הסאה. כל אדם גם אתה ואני יעשה הכל כדי לצאת מאישומים וכשדיבר עם הפושעת עשה עבירה אבל קצת פרופורציות ואנושיות לא תזיק לנו.
                      על תמיכת ההמונים בנתניהו, אני יכול לתת לך הרצאה על הדינמיקה. אני חי בסביבה משפחתית ובמעגלים חברתיים של אנשים ש"נאמנותם" לליכוד באה מהערצת בגין ואין להם יכולת או רצון להגיד לעצמם את האמת.

                      אסף: האגנדה שלי היא ימין מתון. רחוק מנתניהו וממה שהוא מוכר לנתיניו. אני יודע שהוא יוחלף רק בקלפי וכך אני רוצה. אני זוכר עם זאת, ראש ממשלה שהודח על ידי מערכת משפט שקמה נגד מי שרצה לעשות בה סדר. אתה מאמין שאילו היה בוחר בפרופסור רובינשטיין לשר משפטים היו קמים נגדו כך?<?? רצו להפיל את דני פרידמן והלכו על נתניהו.

                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 20:55)

                      אז מה אתה אומר יוסי… שלא אתרגו את אולמרט מספיק ?
                      אולי הוא היה צריך להחזיר את ירושליים לפלסטינאיים על מנת שהחיים צינוביץ ישפריץ בשידור חי בחדשות ערוץ 2 על המולקולה הזערורית שלצידו ?

                    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:28)

                      אסף, אולמרט הציע לאבו מאזן הצעה מרחיקת לכת שאני חושב שהיתה קורעת את הציבור אם הפלשתינאים היו מקבלים אותה, אבל ההוא ברח כל עוד נפשו בו וכל המהלך שם אותנו בצד של הנורמאלים, וכל העולם התייצב לימיננו.
                      נתניהו (אני לא כותב עליו מילות גנאי והיה רצוי שגם אתה תילחם על דעותיך מתוך שכנוע וללא ביטויים לא מכובדים) הולך הפוך וראה את התוצאות. לכן לפחות מבחינת חכמת המעשה, אין להשוות בין השניים. כדאי לשים לב גם לעובדות. וכן, היה מרדף צמא דם אחרי אולמרט שלא בא ממניעי טוהר מידות אלא מעליונות הממסד המשפטי בעני עצמו על כל מה שמסביב ועל מי שרצה לעשות בו סדר.

                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:36)

                      יוסי
                      כל ראש ממשלה שיפעל לנסיגה מהשטחים המשוחררים והקמת חמאסטן 5 דקות מכפר סבא יהפוך לחסיד אצל אומות העולם, מה שאתה קורא להיות בצד של השפויים…
                      יותר מסקרן לדעת מה היה קורה אם אבו מאזן היה מסכים…
                      חוץ מזה אני לא מצליח להבין. אם ישראל כבר הייתה במקום של השפויים לשיטתך אז האם אין העולם למד שבכל הקשור לפלסטינאיים אין עם מי לדבר. במילים אחרות, מה רוצים מביבי אם אבו מאזן סירב לצ'מברליין הישראלי ?

                      נ.ב.
                      על איזה כינויי גנאי אתה מדבר ?

                  • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 23:03)

                    אסף.
                    שלוש השורות הראשונות הן דמגוגיה מבית מדרשו של נתניהו והליכוד. הפחד הקמאי הזה ש"מפקירים" את המדינה לחמסטאן הוא הדלק של נתניהו. המציאות אחרת לגמרי. אם יהיה הסכם כלשהו, ואני חושב שזה רחוק מאוד, המשמעות היא שתהיה שם אוטונומיה משודרגת, מדינה בלי צבא ולידה מדינת היהודים שגם כשהיא ישנה, עיין אחת פקוחה. אל פחד ובלי דמיונות שווא.
                    העולם יודע שאין עם מי לדבר אבל נח לו לדפוק את היהודים. האם אנחנו צריכים לתת להם הצדקה?? יש פתגם בערבית, שאומר "סירו וניקו" חבק אותו ודפוק אותו. כך אנחנו צריכים להתנהג ואולי לא יאהבו אותנו אבל לא ילכו נגדנו. ראה תקופת שרון ואולמרט, לא נתנו כלום חוץ ממילים וכוונות טובות וקיבלו הכל. למד מהנסיון במיוחד כשאתה רואה מה נתניהו עושה ומה הוא השיג.
                    כינויי גנאי? אתה יודע, כל מה שהוא לא טיעון אלא מונח שמקפל בתוכו עלבון לאחר.

                    להגיב
              • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 17:57)

                אסף, אני אוהב את העקשנות שלך בנושא (לא של ליברפול הקבוצה).
                הייתי שם במקומך לפני שנים, תומך פאנט ומוקסם. מה לעשות שהמציאות והשנים עושים את שלהם ואתה (אני) מבין שלא קוסם ולא בטיח מקסימום שרלטן על רקע עדר מובלים באף, מה ששם את החלילן מהמלין בעמדת נחיתות.
                אתה עוד תלמד מה שיקרה לך עוד לפני שהקבוצה שלך תיקח אליפות. תזכור את הדברים ואת הסדר ואת לוחות הזמנים.

                להגיב
                • צביקה (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:31)

                  בקיצור יקח לו הרבה זמן ללמוד.

                  להגיב
                  • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:02)

                    צביקה
                    אתה בכלל אגו"י או מה שהרבי מצווה לא ?

                    להגיב
                    • צביקה (פורסם: 3-1-2017 בשעה 23:06)

                      בוא נגיד שאם הרבי יצווה לבחור בביבי, אצטרך להשתמש בגוי של שבת.

                    • אסף the kop (פורסם: 4-1-2017 בשעה 00:10)

                      אגו"י של שבת

                • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:01)

                  יוסי
                  רשמת שהאג'נדה שלך היא ימין מתון.
                  מחר יש בחירות, למע תצביע ?

                  ולגבי המסקנה המוטעית שלך על פנאטיות ושאר ירקות…. אם יימצא אשם אז מצידי שיילך לכלא לתקופה המקסימלית.
                  בינתיים, תן להנות מהקוקופוניה של השמאל.

                  להגיב
                  • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:02)

                    למי

                    להגיב
                    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:34)

                      אני אצביע לכל מי שיגיד אמת לציבור.
                      האמת היא שאם נרצה להשאר יהודים ודמוקרטיים צריך להפטר מהפלסטינאים ולהשאר עם גושי ההתישבות שלשם יועברו כל המבודדים.
                      זה כמעט בלתי ניתן להשגה ואחרי אובמה וקרי עוד יותר קשה אבל זה האינטרס ארוך הטווח של ישראל. מי שיציע לי את זה, אצביע עבורו, ואני בא מביית וחינוך של תנועת החירות עוד מימי בגין.
                      בדברים שלך מובלעת הנחה שאין למי להצביע מבלעדי נתניהו . בזה הוא הצליח, בלנטוע בכם יאוש, ואני אומר לך, שזוזו מוסא, נגד העוד המיתולוגי של תזמורת רשות השידור, עדיף עליו ולו רק כי לא יוכל להיות שקרן ומאחז עיניים כמו נתניהו.

                    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 21:59)

                      ועוד משפט אחד אסף ידידי.
                      זה לא שיש קקפוניה של השמאל על נתניהו ודמותו המוסרית. הוא יצר את המצב הזה מרצון. כשהעלו דברים על טובות הנאה שבנו מקבל מידיד מליונר, הוא אמר (לכם, קהל אוהדיו) כך: בני הוא סטודנט ואדם פרטי. מותר לו לקבל… הצרה היא שבנו לא אדם פרטי כי במצוות נתניהו שני בניו מאובטחים 24/7 בארץ בבסיס ובחו"ל, ולשניהם רכב ממשלתי צמוד (כי הם מאובטחים) מה שעושה אותם אנשי ציבור. אפשר עוד ועוד אבל אתה צריך להיות מוטרד מדמותו המוסרית והערכית של מנהיג הגוש שאתה נמנה עליו. זה לא בגין ולא שמיר, זה צריך להעליב אותך שכך עושים בשמך, וכמייצגים אותך. על הבדלים פוליטיים לא מדובר כאן אלא על יושרה מוסריות ודוגמא אישית וכאן אתה ואתם מפסידים,יותר ממה שנדמה לך שה"שמאלנים" מרוויחים.

                    • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 22:24)

                      בבוז'י "שותק בחקירות" הרצוג תנוחם.
                      שאגדל אוךי יהיה מוסרי כמו מחנה השמאל הערכי שלנו.
                      בינתיים תן לפצח גרעינים מול עונת ההתייחמות של השמאל.

                    • אריק (פורסם: 3-1-2017 בשעה 22:48)

                      אסף. מאחר ואתה קופץ ראש לכל דיון כמו זה ומאחר וברור לי שאתה מסוגל לדיון יותר מעמיק אני לא מבין למה אתה משתמש בסוג אחד של רטוריקה. בסדר אתה שונא את השמאל ומפאי ופרס ובוזי איומים. זה לא קשור לדיון לגבי החקירה ולא להתנהלות של ביבי – אני בטוח שיש בימין מחליפים מצויינים -עזוב אותך מהשמאל כרגע – לא היית מעדיף מישהו חדש ממלכתי יותר פחות ריכוזי ואולי גם פחות מושחת (לכאורה)?

                    • אסף the kop (פורסם: 4-1-2017 בשעה 09:41)

                      אני גם לא סובל את יונייטד

                    • אריק (פורסם: 4-1-2017 בשעה 10:49)

                      יותר חד ממדי מלוקאס

                    • אסף the kop (פורסם: 4-1-2017 בשעה 12:09)

                      יוסי,

                      נראה לי שאתה חי בלה-לה-לנד… מי אומר אמת לציבור בדיוק ?
                      אריק שרון שבגד בימין בכדי לא להכנס לכלא ?
                      אולמרט השקרן האובסיסיבי ?
                      בוז'י ששותק בחקירות ?
                      אבוד ברק שפתאום התעשר לו לאללה ?
                      גלאון שהאמת היחידה שהיא מכירה היא זאת הפלסטינאית ?
                      ליברמן שתוך 48 שעות יחסל את ההוא ואת הזה ?

                      אולי תפסיק עם הטהרנות הזאת ?

                      פוליטיקאים הם חארות. מנהיגים יש אחת לדור. ביבי הוא ברירת מחדל. זה שאני חושב כך לא הופך אותי לאיזה זומבי שניזון מתעמולה או מושפע מדמגוגיה. מאיפה באה ההתנשאות הזאת שלך ? מה אתה, איזה אורקל שראה הכל, הבא ללמד אותי, היליד הבור, שלא מבין כלום מהחיים שלו, מה נכון לחשוב ?

                      קהל הבוחרים רצה ברובו את ביבי, המתנשאים מהשמאל אולי חושבים שהמצביעים עבורו הם בבונים עיוורים ופרמיטיביים מהפריפריה, חסרי שכל ובינה היודעים רק לנהום, אבל זה בעיקר מעיד על הגזענות והרד-נקיות המושרשת אצל השמאל.
                      עכשיו תן לצפות בשקט איך הם משפריצים אחד על השני ועזוב אותי מההתנשאות שלך.

                • בני תבורי (פורסם: 4-1-2017 בשעה 07:06)

                  יוסי,
                  אוהד ליברפול מפיך נשמע כמעט כמו ראש ממשלה מורשע :)

                  להגיב
                  • אסף the kop (פורסם: 4-1-2017 בשעה 09:41)

                    ראש ממשלה מרושע…

                    להגיב
                • matipool (פורסם: 4-1-2017 בשעה 09:36)

                  יוסי – חבל שאין מספק אנשים כמוך ( חוץ מהקטע הזה עם יונייטד .. ) .

                  להגיב
                  • יוסי מזרחי (פורסם: 4-1-2017 בשעה 21:04)

                    מה יהיה מתי, אתה לוקח ממני את הדבר היחיד ששווה משהו???

                    להגיב
                    • matipool (פורסם: 5-1-2017 בשעה 15:51)

                      (-:

    • אריק (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:58)

      עכשיו אתה כועס עליו על פאול שלא היה?

      להגיב
      • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:04)

        אצל לוקאס הכלל המשפטי שונה. הוכחת החפות עליו.

        להגיב
      • ריצ'י מקאו (פורסם: 3-1-2017 בשעה 14:26)

        +1

        להגיב
  2. פלה קוטי (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:50)

    Daniel Sturridge is like a tampon. In for a week, out for a month.
    Injured again.

    להגיב
  3. גורביץ' (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:51)

    מכורח מחויבויות חיי היום-יום (עבודה וזה..) ראיתי רק את החמש דקות האחרונות + תוספת זמן.
    לא ראיתי את הפנדלים, והאינסטינקט כשראיתי ששני הגולים של דפו הם מפנדל היה שהשופט דפק אותנו, אבל מהטור אני מבין שכנראה זה לא הסיפור.
    רק שתי שאלות –
    א. למה מורנו משחק בליברפול ?
    ב. למה מורנו לקח את כל הכדורים החופשיים בסוף ? (והיו הרבה כאלה בעשר דקות האלה שראיתי)
    ואולי השאלות למעלה הם לא שאלה אלא בעצם תשובה ללמה ליברפול לא תיקח אליפות השנה.

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:53)

      אין לי מושג אם השופט דפק אותנו. גם ככה כל אחד רואה משהו אחר. מורנו לוקח כדורים חופשיים כי הוא השמאלי היחיד שיש לנו. זה הסבר נורא אבל זה היחיד שיש לי. בוא נגיד שלא עליו המשחק היום בכל מקרה, פשוט עייפים, מה לעשות

      להגיב
    • משה (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:55)

      דפק, אמ אמרא של הדפק.
      פנדל ראשון חארטה, פנדל שני אחרי עונשין הזוי מ 18 מטר, לוקאס או לא לוקאס.
      ואז אתה רואה את ווסטהאם מקבלים אדום מהתחת ותוהה למה…

      להגיב
    • משה (פורסם: 2-1-2017 בשעה 19:56)

      קרן של מורנו הביאה לשער של מאנה.

      להגיב
      • אריק (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:57)

        יונייטד שייכת לאילמיונטי. פרס היה אוהד שרוף ורוטשילד ממן אותם. זה למה!!

        להגיב
        • עירן (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:14)

          אריק, תרגיע. ראיתי שיש קופון לטישיו בסופר פארם. בול בזמן

          להגיב
  4. ran (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:00)

    הכל נכון, לא הייתי בדיוק מופתע מדי אם היינו מפסידים היום.
    היכולת היום היא מעבר לעייפות
    כאשר המחליפים הטובים ביותר שלך על הספסל, מלבד אוריגי, הם מורנו ולוקאס
    צמד חמד שאינו ראוי להיות חלק מסגל קבוצת פריימרליג זו התוצאה.
    ולמה היה צריך להוציא דווקא את ווינלדום שפירמינו מחזיק את הצד כל המחצית השנייה?

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:13)

      גן, ההוצאה של ווינלדום, בטח אחרי ששמת גול ואתה צריך לשמור על היתרון, היתה מאוד מוזרה. מצד שני, בזמן אמת חשבתי שקלופ הולך על הקיל ומנסה לשים גול שיגמור את המשחק אבל אין ספק שזה היה חילוף מוזר משהו

      להגיב
      • tmak (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:47)

        לי דווקא היה נראה מאד הגיוני ההוצאה של ווינלדום – היה מאד לא מדויק. תשוו את הבצועים שלו כנגד בערך כל שחקן אחר:
        http://epl.squawka.com/english-premier-league/02-01-2017/sunderland-vs-liverpool/matches
        ההכנסה של אוריגי היתה מאד הגיונית, כיוון שמעבירה עוד יותר זמן בצד של סנדרלנד – ללא השריקה לעבhרה לא היו מגיעים לגול בחיים..

        להגיב
      • ran (פורסם: 3-1-2017 בשעה 05:47)

        ההכנסה של אוריגי היתה נכונה ואולי היתה צריכה להתרחש עוד קודם,
        רק הבחירה של מי שיוחלף לדעתי שגויה.
        צ׳אן עדיין לא בכושר של סוף שנה שעברה ולצפות ממנו להחזיק את האמצע לבד,
        בזמן של לאלנה מותש ובמשחק בינוני, בהתחשב שדפו הערמומי מול ליברפול שווה שלושה,
        לא מוציאים את ווינלדום אלא מישהו מהשלישייה הקדמית.

        להגיב
      • בני תבורי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 15:27)

        גרייזס,
        ג'יני אחרי מחצית ראשונה טובה היה שחוט ומותש ושיחק גרוגי לגמרי. ההוצאה שלו התבקשה עוד עשר דקות קודם לכן.

        להגיב
  5. רועי ויינברג (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:00)

    מבאס מאוד. אבל 7 נקודות מ-9 משחקים בשלושה ימים, כשהאמצעי מול מנצ'סטר סיטי – סביר בהחלט. אני מקווה שמול פליימות' נעלה עם העד 23 מחוזק בקריוס.

    להגיב
    • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:09)

      מחוזק???!!

      להגיב
  6. יואב בורוביץ' (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:02)

    דווקא המשחק היום היה עם אנרגיות גבוהות. זה הלו"ז במשך שנים וכיום השחקנים הרבה יותר fit ועם מדע ספורט ברמה הרבה יותר גבוהה. אז בוודאי שזה לא יכול להוות תירוץ, ובעיקר כאשר סנדרלנד, היריבה שמתחת לקו האדום, משחקת אותה כמות משחקים. אני מסכים שקלופ היה צריך לפתוח גם עם אוריגי. בכלל, לא ממש מובן מדוע לא פתח איתו בשני המשחקים האחרונים אחרי שאוריגי היה בכושר נפלא.
    עכשיו, מאבדים את השחקן הכי חשוב שלנו (הוא, ולא הנדו- שלמרות יכולת טובה עדיין לא מונע את זה שאנחנו סופגים המון) לכמה שבועות בגלל אליפות אפריקה.
    אני עדיין חושב שיש יותר סיכוי שנסיים מחוץ לטופ 4 מאשר שנזכה באליפות (למרות שהכל אפשרי).

    להגיב
  7. יואב בורוביץ' (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:12)

    אגב, מפליא אותי שבכל תקופת הכריסמס המשחקים ברמות אנרגיה גבוהות ביותר. הבעיה באנגליה היא לא אנרגיה (שזה אחד הדברים הנהדרים במשחק האנגלי) אלא האיכות (או העדרה) של קבוצות רבות מאוד.

    להגיב
  8. אבי גלברט (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:21)

    ושוב שוב שוב שווווב הלוקאס הזה .
    הכי קל להאשים את לוקאס ועוד יותר קל היה לנחש שזה מה שיהיה ברגע שנכנס ….
    מוכן להיחקר במכונת אמת להוכיח שזה מה שאמרתי לאשתי שיקרה ברגע שנכנס ….כמה צפוי .
    אבל התיקו הזה הוא תולדה של יותר דברים מלוקאס .
    תשישות (פרמינו ועוד ) ,עייפות מנטאלית (כולם) ,חוסר ערנות וזחיחות ,כמעט השלמה מראש (קלופ) והיגררות אחרי הקצב של סנדרלנד .
    מהרגע הראשון הקצב היה הססני והמשחק מאד לא מדויק .לא המשחק הרגיל שלנו ועדין ההינו צריכים (כרגיל) לנצח ..
    מילה על סטאר ,ללא ספק היה מצוין עד הרגע הבלתי נמנע שהחרסינה נשברה אבל הוא משנה את משחק ההתקפה שלנו לחלוטין ולא תמיד זה טוב .היום איך שפרמינו נראה זה היה מתבקש אבל כשיטה ,השיטה הרגילה של מהירות ,חילופי מקומות עובדת טוב יותר .
    מה אגיד לכם ? חבל ,אבל כנראה זה בלתי נמנע עם העייפות והפציעות …

    להגיב
  9. kirma der faux (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:37)

    1. השופט לא אשם בהפסד. שני הפנדלים היו פנדלים, והעונשין לפני היה גבולי עם הצגה מוצלחת.

    2. לסנדרלנד היו אותו מספר ימי מנוחה.

    3. לא היה חסר הרבה שננצח גם 4-1 עם כמות המצבים שיצרנו.

    4. כוס אמאמאמק

    להגיב
    • אלי (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:45)

      הראשון לא נראה לי שהיה פנדל.
      השחקן נדחף בין שני שחקנים אז ברור שהוא יפול.
      קלאבן דחף רגל אבל משך אותה בזמן ולא נגע בשחקן הנופל.

      להגיב
    • משה (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:48)

      לא נגע בו בפנדל הראשון וההכשלה לעונשין של לוקאס/צ׳אן היתה בדיחה.

      להגיב
  10. בני תבורי (פורסם: 2-1-2017 בשעה 20:42)

    Defoe spins Lucas brilliantly on the edge of the Liverpool area before drawing a foul from the Brazilian, handing Sunderland a free-kick in a great position

    לא יכולתי לסכם את זה טוב יותר.

    להגיב
    • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 21:22)

      בדיוק

      להגיב
    • אריק (פורסם: 2-1-2017 בשעה 21:30)

      לא נגע בו אבל.

      להגיב
      • בני תבורי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:13)

        גם השער שלכם לא היה נבדל וגם האדום לווסטהאם היה מוצדק

        להגיב
        • עירן (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:15)

          נעים בגב…. תמשיך, תמשיך…. יורד בבטן יותר טוב מחומוס טוב.

          להגיב
          • משה (פורסם: 3-1-2017 בשעה 13:52)

            נעים כמו מקום בליגה האירופית ?

            להגיב
        • אריק (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:16)

          הוא באמת לא נגע בו. לא צחקתי.

          להגיב
        • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:12)

          שתי ההחלטות היו טעויות של השופט, ואני הייתי לוקח בשתי ידיים תיקון של כל הטעויות השנה. היו לנו עוד שמונה נקודות אבל זה הכל, מיים מתחת לגשר.

          להגיב
    • ריצ'י מקאו (פורסם: 3-1-2017 בשעה 14:33)

      זה שסקיי לייב כתבו את הציטוט למעלה לא הופך את זה לנכון. לא רק שחקנים טועים בלייב. לא נגעו בדפו. דפו צלל והשופט הכל כך חלש הזה (עייפות?) טעה שוב.

      להגיב
  11. D! כאן ועכשיו (פורסם: 2-1-2017 בשעה 21:25)

    הנדו היה החשוב ביותר גם בריצה הקודמת

    ובאמת נקווה שהוא לא בחוץ שוב – פציע מדי זו לא תכונה טובה לאחד כמוהו

    על דניאל אי אפשר לבנות כבר כמה שנים. מה שכן, אני חושב שגם הוא מבין את זה

    להגיב
    • איאן ראש (פורסם: 4-1-2017 בשעה 07:50)

      כן הנדו בחוץ זה בעייתי וחבל שדניאל נפצע עכשיו אולי יכלנו למכור אותו בחלון. נקווה שיהיה בריא למכירה בסוף העונה, בסין הוא שווה מלא כסף.

      להגיב
  12. Matipool (פורסם: 2-1-2017 בשעה 22:13)

    פאק פאק פאק . אני מבואס מהתחת .
    לקבל שני פנדלים זה מדכא לגמרי . אם הראשון זה פנדל אז בכל משחק לא נשרקים הרבה פנדלים .
    ניצחון של יונייטד נגדנו חס וחלילה ופתאום הכל פתוח על מקומות 2-4 .
    אנחנו עייפים , פצועים וקצרים ועכשיו גם בלי מאנה . מקווה שקלופ ימצא פתרונות .

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:07)

      זה פנדל קלאסי של משחק חוץ, זה מה יש. ומאנה הולך רק בפברואר, לא?

      להגיב
      • משה (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:33)

        זה היה המשחק האחרון והוא טס.

        להגיב
    • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:12)

      למה שיונייטד ינצחו אותנו ?
      נחזיק אצבעות שסנגל תעוף כבר בשלב הבתים.

      להגיב
      • אריק (פורסם: 3-1-2017 בשעה 07:00)

        בגךל השופטים כמובן.

        להגיב
        • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:30)

          לרגע חששתי שבגלל יכולת

          להגיב
          • אריק (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:54)

            לא לא מה פתאום. אך ורק שופטים כך היה תמיד.

            להגיב
            • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:33)

              אז אני רגוע

              להגיב
              • יוסי מזרחי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 18:13)

                גם אני.

                להגיב
      • matipool (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:43)

        אסף – יש סבירות של 33.3% שהם ינצחו , לא ?
        כנראה שאפילו קצת יותר . ביתיות , סגל רחב יותר , רצף ניצחונות יפה שהעלה להם את הביטחון וכו' .

        להגיב
        • matipool (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:44)

          אהה – וגם בגלל השופטים כמו שכתב אריק ..

          להגיב
        • אסף the kop (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:33)

          יהיה בסדר.
          אל תדאג.

          להגיב
  13. קאז (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:13)

    רק אני לא מתלהב ממאנה? אני ממש לא מתרשם מקבלת ההחלטות שלו. היום זה כבר היה קבלת החלטות ברמת המוראנו.

    להגיב
    • אסף the kop (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:14)

      לא מסכים
      הוא מחפש את הכניסה/חדירה לעומק וזה מכניס את היריבות ללחץ.
      אני מניח שהיום קבלת ההחלטות שלו הושפעה מהעייפות כתוצאה מלו"ז המשחקים.

      להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 15:25)

      מותר לו, נכון להיום הוא היחיד בליברפול שיכול להמשיך להחזיק כדור וליצור מצבים גם תחת לחץ.

      להגיב
  14. רובי פאולר (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:33)

    כוס אמא של הלוקאס הזה
    כוס אמא של דפו הזה כבר בן 57 ועדיין משחק ותמיד דופק אותנו כל שנה
    כוס אמא של מאנונה החוטמן הזה שדווקא היום תפס את משחק חייו ומנע מדניאל לקחת את הכדור הביתה
    כוס אמא של סטארידג׳ האלים הזה, שפצע לנו את סטארידג׳ שוב כשעשה עליו פאול ?! (זה היה שם רגל ימין נגד רגל שמאל או מה?!)
    כוס אמא של אנתוני טיילור המנוול, הפנדל הראשון לא היה בחיים וגם לא שרק לפנדל ברור על קליין (אבל השניים האחרים היו)
    כוס אמא של לוקאס וכוס אמא של קאריוס וכוס אמא של קוסטה וכוס אמאמא של מוריניו.
    ציונים:
    מיניולה 7. חבל שלא עצר גם איזה פנדל. פושעי קאריוס לדין
    קליין 6.5 נתן את הכל
    לוברן 6.5. היה בסדר גמור
    קלאבן 6.5. גם. בחיים לא היה פנדל
    מילנר 5.5 היה גזור
    צ׳אן 6 על כל פעולה טובה עושה אחת שטותית ואחת לא מדוייקת. כמה הנדו חסר בתור sweeper וחבל שגרייזס לא אמר את זה אף פעם…
    ג׳יני 6. שפך לאגר
    לאלאנה 6. ניסה אבל זה לא היה זה
    פירמינו 6. גמור
    מאנה 6. סופר לא מדויק אבל היה כרגיל במקום
    סטאר 7.5. מסוגל להוציא גול מכלום
    מורנו 5. חמור. אבל הקרן של הגול הייתה לא רעה.
    וכוס אמא של לוקאס.

    להגיב
    • משה (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:35)

      אין ציון ללוקאס ?
      לא ברור מה חשבת על התרומה שלו היום…

      להגיב
    • אבי גלברט (פורסם: 3-1-2017 בשעה 07:32)

      רובי ,פושעי קTריוס לדין סבבה .פושעי לוקאס " גזר דין מוות מיד ובדיעבד ! "

      להגיב
      • רובי פאולר (פורסם: 3-1-2017 בשעה 08:00)

        אני אגיד לך בדיוק איפה הלוקאס הזה יכול להופיע – כאן, אצלי, בתוך ה….
        בוא מאיר, הולכים

        להגיב
        • dk (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:16)

          סלמאת!
          1+ על מציצים :)

          להגיב
  15. טל 12 (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:40)

    צפיתי במחצית בשנייה.לראות את הנתון 72 אחוז פוזשן במחצית ראשונה דווקא הדאיג אותי.

    לוקאס בטח ביקש מקלופ להיכנס מוקדם יותר הפעם כי נגד סיטי לא היה לו מספיק זמן…

    להגיב
    • רובי פאולר (פורסם: 2-1-2017 בשעה 23:46)

      מרחף כפרפר ועוקץ כדבורה
      ללוקאס מספיקות גם עשר שניות …

      להגיב
  16. Dr. van nordstrand (פורסם: 3-1-2017 בשעה 09:13)

    לא אמורים להתלונן על הלו"ז.
    כפי הידוע, איני מקבל שכר ממנהלי הליגה אז אגיד מה שארצה ( כחובב כדורגל ולא אוהד קבוצה מסוימת )
    משחקי הליגה בכל מקום ובכל שלב של העונה מחלקים סכום שווה פרופורציונלית לסך הנקודות הכללי ואי לכך כל משחק חשוב ביותר למי שמכוון לאליפות.
    אז כמה דברים:
    א. מה הלחץ לקבוע משחקים בהפרש של יומיים בלבד? לא רק למועמדות לאליפות, אלא בכלל.
    ב. אם כבר קבעת משחקים בהפרש מינימלי כזה ( שלא מקובל באף שלב אחר בעונה ובאף מקום ), לפחות תדאג שכל המועמדות למירוץ האליפות ישחקו באותו יום, למען מראית העין של ההגינות.

    אנשים לא סתם באים בטענות. חשוב לומר את דעתך אם יש אלטרנטיבות טובות יותר ובמקרה הזה ישנם ועוד איך.
    קצת יותר שיקול דעת והתחשבות.
    מדובר כאן בבני אדם ולא רובוטים. כולם מבינים שיש כאן עניין בעייתי ועדיין ממשיכים כאילו אין מה לעשות.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 15:23)

      מסורת באנגליה מקודשת מאוד ולא פשוט לשנות. אתה צודק לחלוטין בעניין הדחיפות, זה מיותר ופוגע בשחקנים.

      להגיב
      • דורפן (פורסם: 3-1-2017 בשעה 16:18)

        אין שום צורך לשנות. כן… יותר קשה לזכות באליפות אנגליה בגלל זה. המסע לאליפות כולל גם אלמנט של שרידות

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 3-1-2017 בשעה 17:29)

          אין בעיה, אבל שיהיה מסע שווה לכולם. כשלצלסי יש ארבעה ימי מנוחה ולאחרות יומיים זה מוציא את כל אלמנט הפייר פליי.
          וחוץ מזה, יש מעט ערך ספורטיבי למשחק עם מנוחה של יום. גם הקבוצה שלך ראתה את זה אתמול, למזלה היא קיבלה עזרה מהשופט

          להגיב
        • Dr. van nordstrand (פורסם: 3-1-2017 בשעה 23:32)

          עם כל הכבוד למתכנני הלו"ז,
          יש מספיק אלמנט של שרידות בכך שקבוצות נאבקות בכמה מסגרות במקביל.
          בד"כ המועמדות לאליפות מתחרות גם באירופה. יש גביע, גביע הליגה, פציעות נוספות בהתאם לכך ושחקנים שנוסעים לאליפות אפריקה וכו'.

          ברור שיש מקרים בדיעבד שה fixture הרבה יותר קשה לעומת מה שהיריב קיבל.
          בין אם זה תנאי מגרש, מומנטום/כושר/מטרות של היריבה וכו'.

          אנו מדברים כאן על מצב בו קבוצות מראש לא מקבלות תנאים שווים.
          קבוצה אחת עם מעל 100 שעות מנוחה.
          קבוצות אחרות עם פחות מ 46 שעות.

          לא רואה הצדקה הגיונית או ספורטיבית לכך.

          להגיב
  17. Gil - Zimbabwe (פורסם: 3-1-2017 בשעה 11:56)

    לוקאס עשה מה שציפו ממנו, ממאנה לא ציפו לעשות כזו שטות שאתה עומד בחומה.

    להגיב
  18. matipool (פורסם: 3-1-2017 בשעה 12:33)

    * אוף טופיק *
    אריאל – תענוג לקרוא את הניתוחים שלך לכל הפרקים של העונה השישית במשחקי הכס ואת התגובות של האנשים כאן .
    מעשיר ומוסיף לחוויית הצפייה . לצערי , נשאר לי לראות רק הפרק האחרון .

    להגיב
    • יריב ס. (פורסם: 3-1-2017 בשעה 15:04)

      התחלתי אתמול את העונה השניה. בקצב הנוכחי אני מגיע עוד שבועיים לעונה השישית

      להגיב
      • matipool (פורסם: 3-1-2017 בשעה 15:25)

        גם אתה מנוי של הוט , הא ?
        המליצו לי על "גומורה" אחרי משחקי הכס .

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 3-1-2017 בשעה 16:33)

          גומורה מעולה. אבל טעם נרכש

          להגיב
      • ריצ'י מקאו (פורסם: 3-1-2017 בשעה 16:10)

        אני רק מחכה שהוא יואיל בטובו להוציא כבר ספר חדש.

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 3-1-2017 בשעה 17:29)

          תמשיך לחכות..

          להגיב

מה דעתך?