ההפסד בלסטר

הופעה מביכה

P170227-035-LeicesterCity_Liverpool-1168x915

אני מודה, היתה לי הרגשה ממש טובה לקראת הישורת הסופית של הליגה. כמעט כל שחקני המפתח בריאים, הקבוצות האחרות מתישות את עצמן בכל מיני גביעים ומפעלים אירופאיים ואילו ליברפול לא רק שנחה וצברה כוחות אלא גם נהנתה ממחנה אימונים בספרד שבדרך כלל מגבש ומאחד קבוצה.

שני דברים כנראה לא לקחתי בחשבון. הראשון זה הפציעה של הנדרסון ביום שישי, שהפכה (שוב) את ההגנה שלנו לחדירה ובעייתית והשני זה את הפיטורים של רנייארי. אם יש דבר שאני שונא זה לפגוש קבוצה שעכשיו פיטרה מאמן. השחקנים באים להוכיח למאמן החדש מה הם שווים, הם יודעים שלא יעיפו עוד מאמן במהלך העונה אז הם היחידים שיהיו אקאונטבל לתוצאות וראינו אתמול בדיוק את ההשלכות של זה כשלסטר לא רק שהיתה מאוד חדה (דני דרינקווטר כנראה יכול לנסות עוד מאה בעיטות כאלו מהאוויר מחוץ לרחבה, אני בספק אם יותר מאחת תיכנס) אלא גם הראשונה לכל כדור. הם פשוט רצו יותר.

ואחרי כל זה – פשוט אין שום תירוץ להופעה של אתמול. כי אולי היה דבר שלישי שלא לקחתי בחשבון וזה שהמחנה הזה בספרד, במקום להכניס את הקבוצה לכושר משחק, הכניס אותם לסוג של אס"ק. יאללה, העונה גמורה, עושים חיים כזה.

כל השנה אנחנו מתלוננים שהקבוצה הזאת לא מסוגלת לפרוץ בונקר, אבל מה לגבי מה שראינו בחצי הראשון, כשלסטר תקפה ותקפה – מילא ההגנה שלא תיפקדה (באמת חשבתם שלוקאס ייתן שני משחקים טובים ברצף?) אבל מה קרה לרביעיה הקדמית? שכחו איך לרוץ? איך ללחוץ? במקום לחזור לכושר בשבועיים האלו, זה נראה שאפילו מי שהיה בכושר – איבד אותו. קוטיניו, למרות הגול, פשוט לא חזר מהפציעה שלו עדיין, הוא מאבד כדורים, הבעיטה שלו לא חדה, המסירות שלו לא מדויקות – והוא עוד היה הסביר בחלק הקדמי שלנו. מאנה בקושי היה קיים, פירמינו פול גז בניוטרל ולאלנה מסתובב בכל מיני מקומות.

היי, לפחות הצלחתי להשתיק את ניר לוין אתמול. ואז הפעלתי אותו מחדש והשתקתי אותו שוב, סתם כי אני יכול.

הפרצה בחוק
ליגת שוקי ההון - המשכורות בסין לא נגמרות בכדורגל

99 Comments

אורי 28 בפברואר 2017

עכשיו רק שיוסיפו את היכולת להעביר את משחקי ליגת העל לעברית במקום השפה המוזרה הזאת שנימני, טורק ושייע מדברים

אבי גלברט 28 בפברואר 2017

במילה אחת ,בושה .
מהרגע הראשון היה ברור שנשארנו בלה מנגה …לסטר טרפה את המגרש מהרגע הראשון ואנחנו המשכנו להחזיק כדור .
מדהים איך במשחק פרמיטיבי (למעט הגול השלישי שהוא בית ספר ) אפשר להביך אותנו פעם אחר פעם .באיזהשהוא שלב לסטר פשוט עמדה בהגנה ושלחה /העיפה כדורים לורדי לאחד מול אחד עם לוקאס .
לא אנתח שחקנים אחד אחד .משהו רקוב כבר חודשיים . קלופ אשם אבל אין יותר טוב ומתאים ממנו כרגע ואנחנו נאכל את הלב עד שבת אז ניתן הצגה מול ארסנל וננצח 3-3 …..
דכאון ,פעם ראשונה ששקלתי ללכת לישון בדקה ה40 .לא מסוגל קיבינימט ,יותר מידי אוהב את הקבוצה הזאת …

גור אילני 28 בפברואר 2017

עם המשחק הפרימיטיבי הזה לסטר לקחה את הליגה…

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

אם היא היתה משחקת כל העונה כמו אתמול גם השנה היתה לוקחת את הליגה או לפחות נותנת פייט לצ'לסי. שנה שעברה היא ניצחה אותנו אצלה בדיוק ככה

אבי גלברט 28 בפברואר 2017

הרבה מאיך ששיחקו אתמול קשור לאיך שאנחנו ההינו ….

אלי 28 בפברואר 2017

בהפסד לבארנלי חשבתי שזה מקרה.
בהפסד לבורנמאות' חשבתי מקריות.
אבל עכשיו זה כבר חמישה הפסדים וכולם נגד קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה.
וזה בלי לספור את התיקו מול סנדרלנד.

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

אני חושב שזה הפסד שונה מההפסדים ההם. פה לסטר באו לשחק כדורגל. הם לחצו את ליברפול בחלק האחורי ולא סתם התיישבו בהגנה וחיכו שנתנפץ עליהם. זה פשוט הפסד של קבוצה שרצתה פחות

אביאל 28 בפברואר 2017

איך אפשר להשתיק שדרנים ?

אורי 28 בפברואר 2017

הוסיפו השבוע יכולת לבחור בין שפת המקור לעברית

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

אני יודע רק ביס, יש שם כפתור צהוב ללחוץ עליו ואז לבחור תחת שפה אינט (באנגלית, משום מה הממשק לא אוהב את זה). אתה מקבל רק את השדר האנגלי. הראש שלי מסתובב מרוב אפשריות של הדבר הזה. נניח, כל פעם שיש נאום של ביבי, לוחצים על כפתור צהוב ומקבלים את הקול של רבין, למשל.

wazza 28 בפברואר 2017

למה אתם לא רואים שידור באנגלית מהאינטרנט פשוט?

וברכות ללסטר כמובן

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

יש אגדה שמישהו הצליח לראות פעם משחק באיכות גבוהה בלי קטיעות ובלי דיליי בשידור פיראטי. אני עוד לא הצלחתי. מעדיף לשלם בשביל הנוחות שלי

פילוסוף רדום 28 בפברואר 2017

Kodi + RojaDirecta – עובד כמו קסם

בורחה באסטון 28 בפברואר 2017

לא אותה איכות כמו בטלוויזיה

yaron 28 בפברואר 2017

פרוטיוי נקודה טודיי
נכון, לא אותה איכות אבל סביר פלוס

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

או את הקול של שרה…

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

כל אחד והסטיות שלו

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

+1 כוס שמפניה ורודה

אביאל 28 בפברואר 2017

תודה, מעניין אם יש זה עובד גם בהוט.

אורי 28 בפברואר 2017

עובד אפילו יותר טוב מיס
ביס כל זפזופ מחזיר לרמי ויץ
בהוט ההגדרה נשמרת

תומר ש 28 בפברואר 2017

איך עושים את זה בהוט? לא הצלחתי..

יוסי מזרחי 28 בפברואר 2017

מתי יכניסו לפעולה את הכפתור שלחיצה עליו, תעביר כל צופה ,מהמשחק שהוא ציפה לראות למשחק ממוצע של יונייטד?? (לא מי יודע מה, אבל בכל זאת ).
סתם סתם,

קפה טוב 28 בפברואר 2017

אפשר ללכת ולנתח כל משחק בפני עצמו אבל בגדול, ליברפול פשוט פחות טובה מיתר הגדולות (אולי למעט יונייטד) וסביר מאד שהעובדה הזו תתבטא בטבלה.

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

לאור העובדה שלמעט צ'לסי, ליברפול השיגה הכי הרבה נקודות מול שאר הגדולות ולא הפסידה לאף אחת מהן העונה (וניצחה את כולן, למעט יונייטד) – אני לא יודע אם מדובר בעובדה. אפשר לומר שהסגל של ליברפול חלש יותר על הנייר משאר הקבוצות – אבל זה היה נכון גם לגבי לסטר בשנה שעברה. אפשר לומר שלליברפול חסר עומק. חסר וורלד קלאס. יש לא מעט בעיות לליברפול. האם מה שאתה אומר נכון? אני לא יודע.

עמי ג 28 בפברואר 2017

נקודות מול הגדולות זה לא מדד לשום דבר.
אולי הן סבלו מפציעות? משבר זמני? אליפות משיגים משבת לשבת (או שני) מול הקבוצות הקטנות.
ליברפול נראית רע מאוד בחודשיים האחרונים. מאז שסטיבי פרש אין לה מנהיג על המגרש. מישהו שידרבן את כולם להסתער כדי לשמור על הכבוד של המועדון. אתמול זה בלט יותר מתמיד.
אפילו ברבע המאה בלי תואר תמיד היה איזה שחקן בית מצויין להתחבר אליו ולבנות עליו. פאולר, מקמנמן, אוון, סטיבי. אפילו ג'יימי קראגר אם אין אף אחד אחר. ומהזרים היה אפשר לחבב את אלונסו, המאן, ליטמנן.
אוסף השחקנים שיש שם היום נחמד, סולידי, אבל כל כך לא מרגש שבא לבכות.
(אגב, לדעתי לוקאס לא רץ 100 בפחות מ-15 שניות. לא בטוח שיש לו מקום ב-11 של כפר סבא)

צביקה 28 בפברואר 2017

למה למעט צ'לסי? כולל צ'לסי.
ההישג של צ'לסי הוא דווקא נגד הקטנות, נדמה שני תיקו ב-18 משחקים בערך (מטורף).

אריאל 28 בפברואר 2017

מה שלא לקחתם בחשבון זה את ההשפעה של הפוסט של בני תבורי.
האימפקט היה כל כך חזק שלסטר שיחקו כדי להוכיח שתבורי צדק.
אממה לא עדכנו את תבורי שזה במשחק נגד ליברפול – קצר בתקשורת וחוסר מזל.

yaron 28 בפברואר 2017

אם מישהו שם היה קורא דה באזר היו מפטרים את קלופ עוד באותו היום כתגובת נגד.
ומוציאים תיקו…

בני תבורי 28 בפברואר 2017

אוי, עוד אחד שלא יודע לקרוא…

אריאל 28 בפברואר 2017

הקארמה פשוט הצחיקה אותי.
זו לא הייתה ביקורת בשום צורה…
בכל מקרה אני מתנצל אם לא הובנתי נכון.

אופיר 28 בפברואר 2017

בני, סליחה על הפומביות אבל מה לעזאזל קרה לך? פעם לא היית כה אגרסיבי כלפי כל תשובה שלא נשאה חן בעיניך. אני לא יכול שלא לתהות אם זה שינוי של השנה האחרונה או להיפך, אבל זה לא מכובד ולא נעים, ואני משער שלעוד אנשים שלא נוח להם לכתוב את זה. חבל

בני תבורי 28 בפברואר 2017

לא צריך להרגיש לא נוח למתוח ביקורת, זה בסדר גמור כל עוד היא מתייחסת לדברים שנאמרו. ביקורת סתמית שלא נשענת על משהו שכתבתי, מיותרת.

אופיר מ 28 בפברואר 2017

אני חושב שהיא לא מיותרת (עצם הקביעה הנחרצת שלך שהיא מיותרת כבר מתקפת אותה בעיני) ובהחלט נשענת ואני לא חושב שצריך לצטט כדי לתקף. אני זוכר שיכולת להכיל ולהגיב טוב הרבה יותר לדעה שונה או ביקורת סמויה או גלויה, ואני חושב שכיום כל תגובה שנראית לא במקום בעיניך (והעניין הוא שמהצד זה ניראה כמינעד תגובות/דעות הולך ומתרחב) זוכה למענה אגרסיבי. הנה, כמו פה. והוא אפילו לא בא בקטע רע. בעיקרון אני לא בא לתקוף ושקלתי זמן די רב אם לומר זאת כי אני כן מכבד אותך ואת הפלטפורמה. בסוף זו הבמה שלך ככותב, אבל הצד השני של זה הוא שאתה זה שעמלת רבות כדי לייצר פה מנגנון דעות-תגובות איכותי אז לא חבל? שיהיה המשך ערב נעים

אריאל 28 בפברואר 2017

בני אל תתעלם ממני. לא הולכים לישון בריב. יאללה שחרר.

אופיר 28 בפברואר 2017

בני, אני מקווה שאתה יודע להבחין ביני, שקורא אותך באהבה כבר שנים (וגם מגיב), למתחזה שמעלי.

אופיר מ 28 בפברואר 2017

אתה לא רק דביק (לגיטימי) וטרחן (מתיש) אלא גם משעשע מספיק לחשוב שאם יש פה עוד אופיר הוא מתחזה. והכי מצחיק שאני פה כבר שנים ומעולם לא שמעתי עליך, עד כדי כך שולי. תתקדם.

אופיר 1 במרץ 2017

בחור, עניין המתחזה היה בצחוק. יש פה הסכם ג'נטלמני באתר שאם הצטרפת אתה לא משתמש בשם של משתמש קיים. אני מאמין לך שאתה פה כבר הרבה זמן, אבל אני כאן עוד מימי "תופעת דורפן", וגם אם לא הגבתי פה מדי יום, בסך הכל קיויתי אחרי הפעם הקודמת שתוסיף איזו אות לשם (כפי שאכן עשית). כל הברכות מיותרות.

אופיר מ 1 במרץ 2017

חזרת על זה יותר מפעם אחת, ולכן לא הבנתי את ההומור שבזה (אם ישנו). אני מכיר את החוקים ומגיב פה כבר הרבה זמן בניקים שמשתנים יחד איתי (כשנולדה ביתי הראשונה והפכתי לאב גאה זה היה משהו בהקשר, ואח"כ זה היה אנדר) והעניין הוא שלא יצא לי להיתקל או שלא שמתי לב שישנו אופיר, ולאחר מכן כשמיד הגבת ב'יש פה מתחזה' החלטתי לדבוק בזה. בכל מקרה, מאחורינו אני מקווה.

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

מי שמקובע ולא משנה – מגיע לו
מי שנזכר כשכלום לא הולך, לעשות שינוי שהמשחק כבר גמור – מגיע לו
מי שקבוצה מצחיקה (אבל מחוייבת מאוד) שמשחקת העף ורוץ לרשת עושה לו קרקס ללא תגובה – מגיע לו
מי שמעלה את החלוץ היחיד שלו בסגל בדקה 60 בפיגור 3-0 – מגיע לו
מי שמעלה את לוקאס בלם מול וארדי (וקלאבן על הספסל) – מגיע לו
מי שכבר חודשיים לא מוצא פתרונות ומכאיב לנו בעיניים ובנשמה – מגיע לו
למה זה מגיע לנו?
מיניולה – 6. צדיק בסדום. בלעדיו זה היה 5-0.
קליין – 4. הגבהות לקוטיניו מול הות' זה רעיון נפלא.
מאטיפ – 4. זומבי. היה עוד רעיון נהדר וחדשני שהוא התחיל ובנה 90% מההתקפות שלנו.
לוקאס – 3. אין מילים.
מילנר – 4. חזר להציג את "קרן-של-מילנר" במלוא הדרה.
צ'אן – 4. על הפנים.
ג'יני – 4. גם.
לאלאנה – 4. רץ לשומקום, בקושי נגע בכדור.
קוטיניו – 4. כל מה שאריאל אמר.
מאנה – 4. לא הגיע.
פירמינו – 4. לא שם כבר הרבה זמן.
והרי ננצח את ארסנל בשבת, זה ברור…

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

רק לגבי הנקודה הרביעית – אוריגי לא פוגע כבר חודשיים. הוא לא תרם כלום כשהיה על המגרש. הבעיה היא שמראש אין לנו חלוץ אמיתי

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

מאיפה יפגע? מהספסל?

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

כשקוטיניו היה פצוע הוא שיחק כל הזמן ואחרי איזה שלושה משחקים טובים הוא נעלם לגמרי. כל פעם שהוא עלה מהספסל הוא לא תרם כלום. אני מניח שקלופ רואה מי בכושר ומי לא ולא היתה לנו בעיה עם הרביעיה הקדמית כשניצחנו את טוטנהאם. הבעיה היא לא שאוריגי לא משחק אלא שהוא בערך האופציה היחידה שלנו בהתקפה מהספסל

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

לא מסכים חלקית. הוא כבש איזה חמישה משחקים ברצף, אבל אח"כ ירד לספסל שוב גם כשפירמינו לא פוגע. קשה לבוא לידי ביטוי כשאתה מקבל חמש דקות פה ושבע דקות שם. אני לא אומר שהוא הפתרון, אני רק אומר שאין מה להפסיד ולא צריך לחכות לפיגור דפנטיבי כשהוא על הספסל וכל השאר גרוטאות.

תומאס 28 בפברואר 2017

אני חושב שהציון של לוקאס מוגזם.
יותר לכיוון ה-0

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

ראיתי את הגול הראשון של ורדי כמה פעמים ומה שמדהים זה שגם בצפיה החמישית ציפיתי לראות את לוקאס הולך לכיוון ורדי וכל פעם הוא בורח ממנו!

matipool 28 בפברואר 2017

אריאל – בדיוק מה שכתבתי אתמול בלילה לרובי לאחר הגול . הזוי .

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

זה כינוי, לא ציון
וברצינות – אני קצת מרחם עליו, שמו אותו כצאן לטבח.
אבל זה לוקאס – אז הנה עברו לי הרחמים וחזרו העצבים

משה 28 בפברואר 2017

כל מילה רובי, כמו שהחודשיים הראשונים ביו בי"ס לעבודת אימון החודשיים האחרונים הם בושה וכלימה למאמן, גם אם קוראים לו ויקו חדד. אין רעיונות, אין שינויים ואין קבוצה.

D! כאן ועכשיו 28 בפברואר 2017

צ'אן אכזבה ענקית עבורי העונה

matipool 28 בפברואר 2017

כל מילה , רובי . גם כל ציון .
לא יעזור – אין מחליף להנדרסון . השחקן הכי חשוב בקבוצה .

עמי ג 28 בפברואר 2017

האלתור הזה של מילנר כמגן שמאלי מיצה את עצמו. די מכמיר לב לראות אותו רץ על הקו, עוצר ומנסה להרים ברגל ימין. ההרמות שלו ברגל שמאל חסרות עוצמה וחסרות דיוק.
חוליית הגנה שמורכבת משני קשרים אחוריים זה אלתור די דפוק.
מצידי אפשר להחזיר את מורנו לשמאל ולהחזיר את מילנר לקישור.
אגב, גם קליין לא יודע להרים כמו שצריך מהצד שלו. פוגע בעיקר במגינים.
האמת, קבוצה לא כשרונית במיוחד. מקום 6-7 יתאים לה.

איאן ראש 28 בפברואר 2017

אני מחפש הסברים כדי להגן על הקבוצה שלי מפני כל התלונות שאתם מעלים ולא מוצא ):

פילוסוף רדום 28 בפברואר 2017

שתי שאלות שכנראה יוותרו ללא מענה:

1. לוקאס? איך גם קלופ נפל בפח?
2. למה אי אפשר פשוט כל משחק להחליף מאמן ולקחת אליפות?

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

מכבי בכדורסל מנסים לעשות את הניסוי המעניין הזה

עמי ג 28 בפברואר 2017

חזק!

ברי 28 בפברואר 2017

"הקבוצות האחרות מתישות את עצמן בכל מיני גביעים ומפעלים אירופאיים" – מינוח מאוד מעניין לקבוצות ווינריות שיודעות להתמודד בכל הזירות האפשריות פשוט כי הן…ווינריות

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

כששנה שעברה ליברפול הגיעה לגמר הליגה האירופית וגמר גביע הליגה גם לא נשאר לה שום כוח לסוף העונה וגם כל אוהדי יונייטד אמרו – נו, סתם גביעים לא חשובים.
אבל אני בטוח שאוהדי טוטנהאם יהיו מאושרים שקוראים להם ווינרים..

ברי 28 בפברואר 2017

שנה שעברה ליברפול לא הייתה בשום שלב קרובה להתמודדות על האליפות אז המצב היה שונה

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

עזוב, הנקודה היתה שליברפול נמצאת במצב טוב לרוץ בליגה כי הקבוצות האחרות עסוקות בעוד מפעלים. גם אני הייתי רוצה שליברפול תתחרה בכל המפעלים ואיך דורפן אמר – זה שאתה מפסיד בגביע הליגה לא מביא לך ליגת אלופות.
טיעון הווינריות לא אהוב עליי במיוחד. ליברפול הגיעה בגביע הליגה יותר רחוק מכל הקבוצות בחלק העליון חוץ מיונייטד, זה הופך אותה לווינרית יותר מהן? ארסנל לא עוברת אף שנה את רבע גמר האלופות, אז מה?

no propaganda 28 בפברואר 2017

ארסנל גם לא מגיעה לרבע גמר האלופות

משה 28 בפברואר 2017

גם לטוטנהאם, ארסנל, סיטי ויונייטד אין סיכוי לאליפות השנה כך שזו סתם נפיחה חסרת משמעות.

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

כפי שלמדתי מילדיי היקרים – אין דבר כזה, כל נפיחה היא בעלת משמעות גדולה!

עמי ג 28 בפברואר 2017

מה זה בכלל ווינרית?
ליברפול הגיעה מאז שנת 2000 ליותר גמרי צ'מפיונס מכל קבוצה אנגלית אחרת למעט יונייטד. וגם זכתה באחד.
זה הופך אותה לווינרית?

יריב ס. 28 בפברואר 2017

ללוקאס מראש לא היה סיכוי מול וארדי וכמו שקאראגר כתב, לוקאס לא בלם ולא יהיה בלם.
בכלל לשחק באגף שמאל עם שני שחקנים ימניים שאינם מגינים טבעיים זה מגוחך ברמת הזיה. לסטר קלטה את זה מהר וחגגה על האגף הזה.

רובי פאולר 28 בפברואר 2017

לוקאס לא שחקן ולא יהיה שחקן :-)

אריק האחר 28 בפברואר 2017

הגול הראשון של לסטר היה לסטרי קלאסי
הגול השני יכנס למסגרת עשרת הגדולים של העונה
הגול השלישי היה בית ספר להתקפה ואיך לא עושים הגנה
משהו לא עובד כבר הרבה הרבה זמן בליוורפול
להיות בשולי הצמרת כן אליפות רחוקים מדי .

אמיתי 28 בפברואר 2017

חסרה לי הפיסקה על זה שקיבלתם יותר מנוחה מפועל אנגלי. עקביות וזה

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

כל הפסקה הראשונה על זה..

אמיתי 28 בפברואר 2017

זה לא מופיע כתלונה…(-:

ran 28 בפברואר 2017

אחרי הדיכאון נשארה רק הציניות –
מזל שלאלנה חתם על חוזה חדש,
עכשיו חסר רק להחתים את לוקאס על חוזה חדש ואטרקטיבי
ולעגן בחוזה של מילנר שתפקיד המגן השמאלי שלו לשלוש שנים הקרובות….

אסף THE KOP 28 בפברואר 2017

שיחקו חרא.
אין תרוץ.

איציק 28 בפברואר 2017

"הם יודעים שלא יעיפו עוד מאמן במהלך העונה…"
ביקרת בארץ השנה?

יואב 28 בפברואר 2017

פרגי היה לוקח את הקבוצה לכמה ימי חופש באמצע העונה לא מעט פעמים. הם בדרך כלל חזרו פרשים וחדים לישורת האחרונה.
יותר מזה, באמצע עונת הטראבל, כששמייכל היה מזעזע וסקולסי שחוק, הוא שלח אותם לחופש לשבוע וקיבל מהם סיום עונה מהסרטים.
ברייק קטן מהעונה וממזג האוויר הבריטי הוא יתרון. ממש לא חיסרון.

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

ככה גם אני חשבתי..

אסף THE KOP 28 בפברואר 2017

עם או בלי הנשים ?

יואב 28 בפברואר 2017

אז אולי אתה טועה וזאת כלל לא הסיבה.
או שפרגי יודע לנהל סיטואציה כזאת טוב יותר.

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

אתה יודע, אני שונא הסברים פשטניים, מיליון דברים משפיעים על שחקנים ובוא נודה באמת – כדורגל הוא משחק של השפיץ של הנעל, בדקה העשירית ליברפול עשתה תרגיל יפה ברחבה וכמעט כבשה. הכדור נכנס פנימה וכל הניתוח שלנו עשוי להיות שונה.
ונראה לי שבאופן עקרוני אפשר לומר על כל סיטואציה שפרגי ידע לנהל אותה יותר טוב מרוב האנשים.

יואב 1 במרץ 2017

אריאל,
אתה סיפקת הסבר פשטני. רק העמדתי אותך על טעותך כי
אני בטוח שזאת לא הפעם הראשונה שקלופ יוצא למסע כזה, וזאת לא הפעם הראשונה ששחקני ליברפול יוצאים למסע כזה. זה מאד נפוץ בעשור האחרון באנגליה. אם זה היה פוגע, מין הסתם זה לא היה מתבצע.
איזכור פרגי היה טעות כי גם המאמנים "הרגילים" יודעים להתמודד עם זה.
גם סיטי אגב עכשיו חזרה ממסע קצרצר כזה.
לכתוב- "לא חזרה משם" זה מאד קרתני ומאד ישראלי. סורי.

אריאל גרייזס 1 במרץ 2017

איפה ראית שנתתי הסבר מהסוג הזה? איפה אמרתי שהיא לא חזרה משם?
אני לא סיפקתי שום הסבר. אמרתי שחשבתי שליברפול יחזרו רעננים מהמחנה אימונים הזה וזה נראה שזה לא מה שקרה. לא ניסיתי לספק שום הסברים.

יואב 1 במרץ 2017

"אולי היה דבר שלישי שלא לקחתי בחשבון וזה שהמחנה הזה בספרד, במקום להכניס את הקבוצה לכושר משחק, הכניס אותם לסוג של אס"ק. יאללה, העונה גמורה, עושים חיים כזה."

זה מה שאתה כתבת.

אריאל גרייזס 1 במרץ 2017

בסדר, בתור אלמנט נוסף שאולי עבד הפוך. הרי דיברתי גם על הפציעה של הנדרסון ועל לסטר אחרי פיטורי ראניירי. סוג של זריקת תיאוריות לאוויר, לא יותר

יואב 1 במרץ 2017

הבנתי. הכל בסדר.

אמיתי 28 בפברואר 2017

זאת אקסיומה שמסתכלת רק על הצד הפיזי. יש ירידת
מתח ללא משחקים וגם כושר המשחק ניפגע. שמתי לב
לזה בטורנירי גראנדסלאם כשהרבה פעמים שחקן שעבר
שלב ללא משחק (פרישה של יריב) פשוט בא לא חד למשחק
הבא. נראה לי שליברפול לא שיחקה המון מישחקים יחסית
אלינו ארסנל ושיטי..

אריק 28 בפברואר 2017

אריאל. קלופ אימן בליברפול 56 משחקי ליגה. שלושה חלונות.
זמן טוב לסיכום ביניים. ליברפול הולכת בכיוון הנכון? השתפרה? מבחינת נקודות אחרי 56 משחקים יש שוויון עם רוגרס. אחוז הנצחנות עלה מ46% ל48% (מויס טגב סיים את דרכו ביונייטד עם 50%).
אבל השאלה עם יש שיפור לא תמיד מתבטאת רק בסטטיסטיקה. המיקום בטבלה די זהה למיקום הפיננסי אבל ללא עונה אירופית הפערים היו אמורים להסגר. באמת מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים. אני אישית לא ראיתי מספיק כדי לחוות דעה ומה שראיתי די מבלבל.

אסף THE KOP 28 בפברואר 2017

לא
הם משחקים שכונה

אריק 28 בפברואר 2017

אני חושב שיש אצלכם שיפור. אבל השכונה זה אולי בגלל שקלופ מתייחס לשחקנים כמו ילדים לפעמים. וזאת בעיה אם זה אכן כך.

אסף the kop 28 בפברואר 2017

לא יודע לגבי שיפור, אבל המשחק שכונתי והתיאום שכונתי.

אריק 28 בפברואר 2017

אם אתה מסתכל על המשחקים הרעיםצכן. במשחקים הטובים התיאום מעולה. בגלל זה קלופ בליברפול זאת אניגמה.

אסף the kop 28 בפברואר 2017

גם במשחקים הטובים זאת שכונה. שכונה של שחקנים כשרוניים, אבל עדיין שכונה.

אריאל גרייזס 28 בפברואר 2017

אני ראיתי המון וגם אני מבולבל. הצגות נהדרות מול תצוגות איומות. אם היה משהו שקיוויתי שיקרה השנה זה קצת פחות עליות וירידות, אבל מסתבר שהתבדיתי.
אני חושב שהנקודה הקריטית היא החלונות. נעשה רכש אבל הוא מאוד ספורדי. בקיץ נקנו או הוחתמו מאנה (הצלחה סך הכל), מאטיפ (סביר, מאז שחזר מהפציעה נראה פחות טוב), ווינלאדום (גם הצלחה לדעתי) וגרוייץ (לא רואה מגרש). סך הכל, רכש טוב עד טוב מאוד. רק מה – זה הכל. כלומר, היו שלושה חלונות ורק באחד מהם עשינו קניות. יותר מזה, צרכים די ברורים של הקבוצה – מגן שמאלי אמיתי (הרי קלופ לא שם את מילנר שם כי הוא חושב שמורנו מתאים), חלוץ אמיתי ועוד ווינגר כגיבוי (ברגע שמאנה הלך פשוט נתקענו) – לא נרכשו. אני לא בטוח מה קלופ חשב לעצמו, אולי הוא חושב שזה כמו הליגה הגרמנית וזה אמור להספיק מה שיש לו. מה שמרגיז זה שנתנו לו כסף והוא לא מנצל את זה.

לכן הסיכום שלי הוא – אני רואה את הפוטנציאל. סך הכל, ניצחנו תחתיו את ארסנל באמירויות, את צ'לסי פעמיים אצלה בבית, את הסיטי פעמיים, עשינו קמפיין אירופאי ממש יפה – עברנו בדרך את יונייטד, דורטמונד ו-ולנסיה, קבוצות צמרת בליגות הבכירות באירופה, וגם הצגנו כדורגל מאוד יפה תוך כדי. מצד שני, מתקשים לייצר את היכולת הזאת במשחקים מול יריבות פחות טובות. אולי זה עניין שקלופ הוא מוטיבטור על וככזה מתקשה לייצר מוטיבציה מול קבוצות נחותות. אולי זה החוסר בעומק. אין ספק שיש לא מעט מקובעות בחשיבה שלו – ופה לדעתי הוא ייבחן בעונה הבאה שלו, ביכולת לייצר פתרונות חדשים. אני ממש בעד לתת לו את כל הזמן לעבוד. מה ייתן לנו לפטר עוד מאמן? יש איזה מוריניו שמחכה בפינה לבוא לאמן אצלנו?

אני מוכרח לומר שגם בזמנו כששלחו את רוג'רס הביתה לא ממש אהבתי את זה. אני חושב שרוג'רס מאמן טוב. הבעיה איתו היתה שהוא איבד את חדר ההלבשה. בדיוק כמו שקרה למוריניו בצ'לסי ולרנייארי בלסטר השנה. מה שקורה היום (כתבתי על זה טור בזמנו, כזכור לך) זה שלשחקנים יש אפס אקאונטביליטי. הם יודעים שהראשון שיילך הביתה הוא המאמן. אפילו אם ימכרו אותם, הם ימשיכו לקבל את השכר שלהם. ולכן, לכל מאמן נראה שיש תקופת חסד של חצי שנה עד שנה מרגע שהקבוצה שלו מפסיקה לייצר תוצאות ועד שהוא מפוטר.בעיניי זאת טעות. מאמן צריך לקבל את כל הזמן שבעולם לעצב את הסגל כרצונו. בוא נזכור – הסגל שעל המגרש של ליברפול כמעט כולו שאריות מרוג'רס למעט השלושה שמניתי קודם.
כתבתי הרבה, שורה תחתונה – גם בדורטמונד לקלופ לקח שנתיים של תוצאות בינוניות לפני שהביא תוצאות. נקווה לזה גם פה

D! כאן ועכשיו 28 בפברואר 2017

כל מילה אריאל.
אנחנו מתקשים מול קבוצות שנותנות לנו לשלוט בכדור, אז אין לחץ, אין חטיפות כדור ואין ספייס לנוע בו.

קלופ לא מוצא לזה פיתרונות. הבעיה בחודשים האחרונים היא שכל ההנאה הלכה לאיבוד. מילא היינו מפסידים אבל נהנים מכדורגל טוב. הוא נעלם כלכך מהר. גם אתמול כמעט כתבתי לבני בפייסבוק, כמו פעם אחרת, על התקפה מדהימה שלנו דקה 11. את מי זה מעניין?

ברגע שסופגים אנחנו תקועים לחלוטין.

אני מחכה לרכש בקיץ ואני מקווה שאנחנו נלך על שיטת ה"בוא נבזבז את כל הכסף שיש לנו".

איאן ראש 1 במרץ 2017

אני מניח רק שקלופ עובד עפ"י תוכנית שלא בנויה לבנות קבוצה אלופה תוך שנה. לא מבזבז כסף על עמדה שעדיין לא מצא שחקן שמתאים לו. בסה"כ, כמו שציינו רבים, צריך לפחות שלושה שחקנים כדי להגיע להרכב ממש טוב ואז לעבות את הסגל גם עם שחקנים ברמה.

D! כאן ועכשיו 1 במרץ 2017

אני מקווה שמה שאתה מניח הוא גם נכון. אי אפשר לבנות קבוצה אלופה בתוך שנה. ואני גם לא חושב שבשלוש.

אני כן מקווה שאת הכסף שיש ישקיעו בשחקן אחד או שניים שמשנים את המשחק סביבם, כי אלו חסרים לנו.

ניינר / ווריור 28 בפברואר 2017

רק ספרס הפראיירים מחלקים לכם נקודות

אלי 28 בפברואר 2017

וצ'לסי וסיטי לא פראיירים אלא רק מחלקים לנו נקודות?

אלי 28 בפברואר 2017

וארסנל?

cookie-monster 28 בפברואר 2017

אין שום דבר חדש להגיד פשוט כי אין שום דבר שונה איך שאנחנו משחקים
לא משתנה כלום
קאן עדיין פותח ומשום מה יש לי הרגשה שהיה פותח אפילו אם הנדרסון היה בריא. אבל זו כבר ספקולציה.

חשבתי שאת העונה הלימודית עברנו שנה שעברה.

טל 12 28 בפברואר 2017

לדעתי,קבוצה שכבר לא במאבק על האליפות יכולה לקחת סיכונים ולפתוח בהרכב עם בלם וחלוץ מהנוער.כאוהד באופן אישי אותי פחות מרגש מאבק על מפעל אירופי.כמובן שגם מפעל אירופי זה חשוב,אבל פחות.מבחינתי קלופ יכול לפתוח עם חלוץ מוכשר מהנוער כמה משחקים (אם הוא לא רוצה את אוריגי) אולי זה יצליח ונרוויח חלוץ טוב גם לעונה הבאה.

שי 28 בפברואר 2017

הבעיה הכי גדולה של ליברפול שהיא משחקת ישר לידיים של הקבוצות הקטנות: משחק הלחץ והמסירות הקצרות לא אפקטיבי מול קבוצה שסוגרת את החצי שלה אם 8-9 שחקנים. להיפך, היא רק מעייפת את השחקנים שלנו ששורפים הרבה אנרגיה על ספרינטים שלא מובילים לכלום, מה שגומר אותם מנטלית אחרי השער הראשון שאנחנו חוטפים. וברור שנחטוף ראשונים, כי בזמן שאנחנו שולחים את כל הקבוצה שלנו קדימה לחלוץ הבודד של היריבה יש את כל חצי המגרש שלנו כדי לנסות לנצח את שני הבלמים. גם אם זה לא ורדי, הוא כנראה יצליח לעשות את זה לפני שמישהו מהחלק ההתקפי שלנו יצליח למצוא טיפת שטח פנוי באזור המסוכן של היריבה.
זה אבסורד שקלופ לא מצליח להבדיל בין לחץ ליוזמה. אם היה מצליח להשתחרר מהקיבעון ולגלות קצת גמישות בתכנית המשחק (למשל להפגיז את השער ב 15 דק' הראשונות, או להתחיל את משחק הלחץ רק מהדקה העשירית ולנסות לפתות את היריבה לשלוח יותר שחקנים קדימה.) זה לפחות מכריח את היריבות מהתחתית לשנות את תכנית המשחק שלהם ולא להחליט איך יתנהל המשחק.
גם חוסר האמון שלו בשחקני הספסל (וחוסר היכולת שלהם להוכיח שהוא טועה) מונע ממנו את האפשרות ליצור שינוי דרך הספסל, וזה לגמרי האחריות שלו. הוא לא יכול לסיים משחקים שלמים עם חילוף אחד, או להכניס את אוריגי או סטארידג' לחמש דקות אחרונות ולצפות שהם יצליחו ליצור משהו. בטוח לא שהוא שולח אותם לחצי שעה במשחק אבוד, ששאר הקבוצה כבר כבוייה….

Comments closed