התיקו בסיטי

משחק בקצב מטורף עם תוצאה ראויה

Untitled-design

זה היה מסוג המשחקים שמזכירים למה הפריימרליג היא עדיין כנראה הליגה הכי מהנה שיש אבל גם למה הקבוצות שלה מתקשות כל כך מול קבוצות מליגות אחרות במסגרות אירופאיות. קצב מטורף, השופט נותן לשחק סך הכל, מצבים אחד אחרי השני (וכמות החטאות שאני לא זוכר כבר הרבה זמן) – אבל גם הגנות די מחפירות וחוסר יכולות של אף אחת מהקבוצות לייצר שליטה אמיתית במגרש.

בשביל הסיטי, זה היה המשך ישיר של צמד המשחקים מול מונאקו בליגת האלופות. בהערת אגב – מעניין שהדבר העיקרי שפפ לא הצליח לייבא מברצלונה שלו לסיטי הנוכחית זה את החזקת הכדור שמעקרת את היכולת של היריב לתקוף אותך. אולי זה פשוט לא באופי של שחקנים בליגה הזאת להתמסר בסבלנות עד ששחקן מתפנה בעומק, לא יודע.

לגבי ליברפול, סך הכל משחק טוב עם תוצאה טובה במגרש חוץ קשה מאוד. המשחק הזה סוגר את המשחקים שלנו מול 5 "הגדולות" האחרות בלי הפסד העונה שזה לטעמי הישג די מדהים – אבל גם מתסכל נורא. העובדה שלא הפסדנו לאף אחת מהן וחוץ מאשר יונייטד ניצחנו את כולן היתה צריכה לשים אותנו לפחות במקום השני בצורה בטוחה – ולא כן היא. הבדל עצום מטוטנהאם, למשל, שראיתי משחקת שעתיים קודם, ופשוט יודעת איך לסגור עניינים מול קבוצות קטנות בלי בעיות מיוחדות – הארי קיין או לא הארי קיין. למעשה, חוץ מאברטון, אין לנו משחק אחד בהמשך מול קבוצת צמרת – ואיכשהו זה לא ממש מעודד אותי. זה בדיוק הזמן שקלופ צריך למצוא את הדרך לנצח את המשחקים האלו.

עוד נקודה מעניינת שחשבתי עליה – בשלושה מארבעת משחקי החוץ שלנו נגד קבוצות טופ-5 (טוטנהאם, יונייטד ועכשיו הסיטי) הובלנו ונתנו להם להשוות. אני לא יודע איזה משמעות יש לנתון הזה, אבל עוד כמה נקודות שהיו יכולות להיות קריטיות.

אבל היום אני לא חמוץ. למרות ההחמצה של לאלנה. בעיקר נהניתי מאוד מהתפקוד של שני הקשרים האחוריים שלנו שלטעמי עשו עבודה נהדרת בלחלץ כדורים באמצע ובעיקר בלהניע את ההתקפה קדימה. ג'יני משתפר ממשחק למשחק והוא בעל בית אמיתי באמצע המגרש וגם צ'אן נתן שני משחקים רצופים מצוינים. היום הוא לא רק פעל לעצור את ההתקפות של היריבה אלא גם ניסה לקחת את הכדור בעצמו קדימה. שימשיך ככה.

ההתקפה? סאדיו מאנה אדיר, קוטיניו משתפר אבל עדיין רחוק מהשיא, פירמינו פעיל כהרגלו ולאלנה, אוי לאלנה.

וחייבים מילה טובה למיניולה – הוא הרוויח לטעמי בשבועות האחרונים את אפודת השוער הראשון גם לשנה הקרובה. הרבה מאוד ביטחון ועצירות קריטיות בנקודות חשובות במשחק. אני חושב שגם העובדה שיש לו בלם גבוה כמו מאטיפ במרכז ההגנה גורמת לו ליותר בטחון עצמי בכדורים החופשיים.

ועכשיו – פגרת נבחרות. כיף.

 

לשנה הבאה בבונדסליגה השניה
בלי משחק מקדים

72 Comments

רומן 19 במרץ 2017

מה זה ההחמצה הזאת?????

matipool 20 במרץ 2017

איזו מהן ???

רומן 20 במרץ 2017

שנים לא ראיתי החמצה כזאת

אסף the kop 19 במרץ 2017

מה כיף בפגרת נבחרות ?

אריאל גרייזס 19 במרץ 2017

אתה לא תזהה ציניות גם אם היא תכה לך באף בפטיש חמש קילו, הא? :-)

אסף the kop 19 במרץ 2017

אתה לא הפרוטוטיפ של הטיפוס הציני …

D! כאן ועכשיו 19 במרץ 2017

פגרת הנבחרות לא צריכה פרוטוטייפ

אריאל גרייזס 19 במרץ 2017

הורדתי את התגובה המקורית והתגובה שלך, אני לא ארשה דברים כאלו בבלוג שלי

D! פה ועכשיו 19 במרץ 2017

בצדק. וסליחה שהגבתי. אבל הייתי חייב

dk 20 במרץ 2017

יכול רק לנחש שזה קשור לפציעות?

יואב דובינסקי 19 במרץ 2017

היה משחק כיפי לצפייה.

יואב 19 במרץ 2017

משחק מאד מהנה לצופה הלא מעורב רגשית. קוסט טו קוסט ובאמת כמות החמצות שלא נכנסת לתקציר רגיל.

אביאל 19 במרץ 2017

יואב, אתה אוהד יונייטד, אני חושב שיש רגשות לשני הצדדים במשחק הזה לא ? :)

אבי גלברט 19 במרץ 2017

הרבה אין מה להוסיף .סיכום מדויק .התוצאה בסופו של דבר משקפת למרות שאני רוצה לזכור את ההחמצות שלנו לא שלהם …
יש עוד הרבה משחקים בין הגדולות ואנחנו נהיה חייבים ללמוד לנצח את הקטנות .לדעתי היום הייתה טעות להחליף את קוטיניו והיה צריך להחליף את לאלנה .אבל מה לעשות לאלנה מרוויח את ה90 דקות כל משחק בעבודה קשה נון סטופ .מסכים לגבי מינולה ואני ממש לא חושב ששוער זה לא הבעיה שלנו .לגבי צ'אן ,נו טוב ..שילמד לשחרר כדור מהר קודם ,מדויק וקדימה יהיה יותר מבסוט .היום בלט מאד בחילוץ כדורים והיה טוב לפחות מהבחינה הזאת .
חבל כי יכולנו היום גם לקחת שלוש נקודות במגרש קשה מול קבוצה שעל הנייר יותר איכותית מאיתנו .
בסופו של דבר הווסט ברומיצ'יות והברנליות יקבעו את זהות ארבעת המקומות הראשונים כנראה .

אבי גלברט 19 במרץ 2017

הכוונה שמיניולה לא הבעיה שלנו .התפלק לי "לא" מיותר ….

כחול 19 במרץ 2017

הן תמיד קובעות. ככה זה ליגה…
ראיתי נתון מעניין שאני לא יודע אם הוא נכון ב100%:
במשחקים של ליוורפול מול הטופ 6: 20 נק
במשחקים שלה מול הבוטום 6: 19 נק

אם הייתם יודעים לשחק מול קבוצות לא בתור האנדרדוג הייתם לוקחים את האליפות לדעתי. אז תודה רבה לכם :)

matipool 20 במרץ 2017

מסכים לגבי קוטיניו .
הוא הוחלף דווקא בדקות הכי טובות שלו במשחק ואולי מאז החזרה מהפציעה .

אריק 19 במרץ 2017

יש הרבה ביקורת על פפ וקצת על קלופ אבל הם באים לשחק. ועל כך – מגיע להם המון קרדיט. הם שותפים לחיוב ולשלילה על חלק גדול מהמשחקים היותר מהנים ועל זה מגיע להם הרבה קרדיט.

אריק 19 במרץ 2017

נוט – לקרוא לפני שליחה.

אריאל גרייזס 19 במרץ 2017

באים לשחק באים לשחק בסוף צ'לסי עם הגנת הברזל שלה והמתפרצות לוקחת אליפות. וזה לא מקרי, לסטר שנה שעברה עבדה לפי אותו מתכון.
בניטז הקדים את זמנו

יואב 19 במרץ 2017

צלסי הרבה יותר ממה שתארת. היא ערוכה לכל מצב, גם לפוזיישן.

אריאל גרייזס 19 במרץ 2017

צ'לסי אדירה השנה אבל לא נראה לי שמישהו יגיד עליה שהיא נותנת לשחק. קונטה הביא את יובה ונבחרת איטליה איתו וכל הכבוד לו על זה. האם זה כדורגל מעניין לצפיה? ככה ככה

יואב 19 במרץ 2017

זה כבר נגזרת של המצב הטבלאי היום.

אביאל 19 במרץ 2017

אריאל – יש הבדל בין נותנת לשחק לטענה שלך על הגנה ומתפרצות, צ׳לסי השנה ניצחה בהגנה ומתפרצות, במשחק שהלך לשני הכיוונים, במשחק התקפי (נגד יונייטד, לסטר ואברטון) וגם בפריצה של בונקרים, אתמול היה רגע ברצלונאי עם 80 אחוז החזקת כדור מול סטוק בחוץ (ולא במשחק גדול במיוחד של צ׳לסי).

אריאל גרייזס 19 במרץ 2017

80 אחוז אחזקת כדור לא הופך את המשחק ליפה או לכזה שנחשב "נותנת לשחק", אם כבר להיפך.
אני חושב שאולי מה שכתבתי השתמע לא נכון. לא היתה פה ירידה על צ'לסי, להיפך. קבוצה חכמה שיודעת לנצח משחקים עם המון קלאץ' שלא נותנת ליריבה את האפשרות להתקרב אליה. רק כבוד לצ'לסי על העונה הזאת.
מה שבאתי להגיד זה שעם כל הכיף של לראות את ליברפול העונה, זה כנראה לא המתכון לזכיה בפריימרליג

איאן ראש 19 במרץ 2017

החמצות לפה ולפה. מחצית ראשונה יותר שלנו ושניה התאוששות שלהם וזו לא פעם ראשונה שזה קורה העונה. זה מתחבר לנושא שהעלאת שאנחנו מובילים ואז היריב משווה. האם זה אומר שקלופ מעולה בהכנה למשחק אך פחות בניהולו?
או שקשור לסגל המוגבל? (את מי באמת אפשר היה להכניס שמסוגל לעשות שינוי חוץ מאוריגי?)

כחול אדום 19 במרץ 2017

לא הייתי ממהר להסיק מסקנות על קלופ בניהול משחק, אנחנו יחד עם טוטנהאם ראשונים בליגה בצבירת נק' לאחר פיגור במשחק (14 נק')

בני תבורי 20 במרץ 2017

איאן ראש,
שני הדברים נכונים. קלופ לא מבריק בניהול משחק, וודאי לא בניהול משחק שהופך משברי וגם אין לו את השחקנים המתאימים לשיטת המשחק שלו. הוא אסטרטג מצוין אבל הייתי שולח אותו ללמוד טקטיקה אצל בניטז.

no propaganda 20 במרץ 2017

לפחות אתמול הגעתם להזדמנויות שלכם, אז ניהול המשחק היה נכון. לא אשמתו של קלופ שלאלאנה ופירמינו מחמיצים

D! כאן ועכשיו 20 במרץ 2017

תמיד אפשר לטעון שהוא בחר את השחקנים שלא שמים כדור ברשת. עד שיימצא את לבנדובסקי

אריאל גרייזס 20 במרץ 2017

לאלנה ופירמינו שמו די הרבה כדורים ברשת בתחילת העונה (שלא לדבר על קוטיניו ששכח איך כובשים כמעט) – יש כזה דבר כמו תקופה רעה.
אני זוכר שאנשים אפילו דיברו על סווארז המחמיצן בעונה הראשונה והשניה שלו בקבוצה.

רובי פאולר 20 במרץ 2017

עונת הקורות והמשקופים המרגיזה

אלי 19 במרץ 2017

קצת נאיבים.
צ'אן יכל להתגלגל כמו קוסטה וזה אדום לטורה.
מילנר יכל להתגלל אחרי כניסה פראית אבל בחר להשאר על הרגליים.
במספר מתפרצות שלנו היו תפיסות של שחקנים ובמקום ליפול פשוט המשיכו ואפילו בעיטה פראית אחת שפספסה את השחקן ואפילו לא קיבלנו הילוך חוזר.
לעומת זאת, קפיצה קטנה של אגוארו בלי סיבה וזה צהוב למאטיפ.

אמיתי 19 במרץ 2017

פ. צ. קיפוח – רוח המועדון קווים לדמותו. (-:

אלי 19 במרץ 2017

איזה נודניק.
זה לא תלונה על השיפוט אלא על השחקנים של ליברפול.
סיטי בקלות יכלו לקבל שני פנדלים.
מרוצה עכשיו?

אמיתי 19 במרץ 2017

מתלוצצ. שבוע שעבר ניצחתם והיו תלונות ככה שהכל כרגיל

אריאל גרייזס 19 במרץ 2017

כן, כי הבלוג של דורפן היום מלא באושר אחרי הניצחון שלכם

אמיתי 19 במרץ 2017

לא יודע אושר. אני מסופק סהכ. בלי ציניות. לא לוקח אחריות
על שאר המגיבים אבל חוץ מאחד לא זיהיתי יותר מדי מירמור.
נחכה לאחרי הפגרת נבחרות שאולי נעבור אותכם בטבלה וניפתח
את השמפניות..

יוסי מזרחי 20 במרץ 2017

סיפוק אריאל, סיפוק. זה מה שיש לנו כרגע.אל תגזים

רובי פאולר 19 במרץ 2017

נכון, היה שקול. נכון, יכול היה להיגמר גם 3-3 או 7-5 ולא היה מפתיע. אבל… קבוצה רצינית יודעת לשים רגל על הגרון של היריב ברגע הנכון… אחרי הפנדל היו 10-15 דק של הלם תכול ואם היה לנו קילר אינסטינקט היינו שמים את השני וסוגרים עניין כנראה. האם שוב קלופ איחר בעשר דק עם אוריגי?
ההחמצה של לאלאנה מתקזזת עם זו של סטרלינג בחצי הראשון.
לדעתי אדום ליאיא טורה שלא ניתן – גלישה עם רגליים קדימה כשאחת מכוונת לפלג הגוף העליון זה מהלך בבושידו, לא בכדורגל, ולא מעניין שזה לא בכוונה.
ציונים
מיניולה 6.5. הכי יציב אצלנו
קליין 6.5 עבד יפה בהגנה, די חיסל את סאנה
מאטיפ 6.5 היה בסדר גמור
קלאבן 7 כמעט הצליח לחסל את אגוארו לגמרי
מילנר 7 הנהיג, היה בכל מקום וחוץ מהדקות הראשונות אימלל את רחים
צאן 7 יופי של משחק
גיני 7 ראשון בכל מקום
לאלאנה 6 חסר חדות
קוטיניו 5 עוד יום שהוא לא ככ הופיע
פירמינו 6.5 כמה החמצות יא אללה איתך
מאנה 6 לקה עולה האחרונה היום אבל מינאנחנו שנבוא בטענות אליו השנה
סטרלינג 9 עוד יום נהדר במדי ליברפול. התקרב לממוצעי נבדל של אינזאגי, חירב התקפות והחמיץ מחצי מטר, יפה מאוד! תמשיך ככה

זהו. נגמרו המשחקים הטובים מול הנמושות, עכשיו חוזרים להתכתש בצורה כושלת עם האריות מבורנמות והאל :-(

אריאל גרייזס 19 במרץ 2017

הרגת עם סטרלינג. רציתי לצייץ משהו על הנבדלים שלו בחצי הראשון אבל פחדתי לנחס.
ומה יש לך עם אוריגי?? מה עשה מרגע שנכנס? סתם תקוע בפינה ולא עושה כלום

איאן ראש 19 במרץ 2017

אוריגי הוכיח כבר שנה שעברה שמגיע לו יותר מכמה דקות במשחק בייחוד על רקע עייפות/ שחיקה/ פציעה/ חולשה של כמה שחקנים

רובי פאולר 20 במרץ 2017

הוא לא סולשיאר, אבל אני חושב שאם אוריגי היה נכנס עשר דק קודם כזוג רגליים טריות ורעבות היה לנו יותר סיכוי לנצל את המתפרצות לתת את השני ולסגור עניין

רובי פאולר 20 במרץ 2017

כשהוא כבר נכנס, סיטי כבר הייתה על הגל והיה לנו יותר קשה לצאת קדימה.

יריב ס. 20 במרץ 2017

לאוריגי יש בעיה מנטלית עם לעלות מהספסל. כל המשחקים הטובים שלו היו כשהוא פתח בהרכב. לא זכור לי משחק שהוא הביא מפנה מהספסל.

בני תבורי 20 במרץ 2017

אני לא זוכר אבל לדעתי אתה טועה, הוא סידר לנו את רוב הנקודות כשעלה כמחליף

רובי פאולר 20 במרץ 2017

הבקיע כמחליף מול סנדרלנד השנה, מול ווסט ברום שנה שעברה
וזה רק שליפה מהזיכרון, בלי שבדקתי

matipool 20 במרץ 2017

רובי – אתה מבזבז תאים אפורים על זיכרונות לא חשובים .
זה עוד עלול לעלות בטיפול של חולים מסוימים . לא יישאר מקום לכל מה שאתה צריך לזכור בשנות הלימוד והסטאז' המטורפות שלך .

רובי פאולר 20 במרץ 2017

חחח… אין לך מושג איזה מאגרי נוירונים יש לי על סרטי בורקס, משחקי עבר איזוטריים ושטויות אחרות

זה משנה 22 במרץ 2017

לא בטוח כמה זה מעורר אמון כשהרופא שלך מצטט לפתע מונולוגים מצ'רלי וחצי.

רובי פאולר 23 במרץ 2017

להפך, אין המלצה טובה כמו "שים קרח תלחץ כל הלילה"!!!!

משה 20 במרץ 2017

השער באשמה ישירה של מילנר וקלאבן, לא יכול להיות שיש להם ציון כל כך גבוה.

עןז 20 במרץ 2017

אשמה ישירה של מילנר? עמד במיקום נכון לפני המסירה, סגר במהירות וגלש לנקודה הנכונה. זו הייתה פעולה מבריקה הן במסירה לדה ברואנה ובמיוחד במסירה שלו שהייתה מהירה ומדויקת. קלאבן יכל לעשות יותר ואם צריך לחפש אשמים אפשר לבחור אותו, אבל בסך הכל זה היה מהלך מהיר ומבריק

רובי פאולר 20 במרץ 2017

כל מילה. אף אחד לא ממש פישל שם, זו הייתה מסירה אדירה ותזמון מנצח של אחד הטובים בעולם בזה. באותה מידה אתה יכול גם לבוא בטענות למיניולה שלא עצר את זה. יש דברים שאין מה לעשות מולם. בשאר המשחק שניהם היו מעולים, קלאבן מירר לאגוארו את החיים – עקב אחריו גם לשירותים, ומילנר חנק את סטרלינג בהגנה והחזיק יפה את ההתקפה מהצד שלו.

משה 20 במרץ 2017

זה היה מהלך שהבן שלי עושה בפלייסטיישן, לא מהלך שהגנה טובה לא אמורה לסגור. מילנר היה כבד ואיטי לקראת סוף המשחק ולא סגר לו את קו המסירה. הסגירה של קלאבן לא טובה ולא מתוזמנת ולכן לא הגיע לכדור. אני לא לוקח כלום מהכשרון של דה ברויינה ואגוארו אבל זה שער פשוט מדי.
מעבר לכך משחק מצוין של קלאבן ומשחק טוב של מילנר.

איאן ראש 20 במרץ 2017

היתה איזו אי התאמה בין קלאבן למאטיפ. קלאבן במודע ניסה לסגור את המסירה לרחבה כנראה בהנחה שמאטיפ יבוא להיצמד לחלוץ.

אבי גלברט 20 במרץ 2017

גם הציון של קוטיניו נמוך מדי לדעתי .נכון עדין לא חזר לעצמו אחרי הפציעה ועכשיו יש לו גם "טיול" של כמה ימים לברזיל שאלוהים יודע איך הם יחזרו ממנו אבל ,וכאן אבל גדול .קבוצות למדו שכל המשחק שלנו עובר דרכו וסוגרות אותו חזק לפעמים עם שני שחקנים .לפעמים עם הגב לשער ולא נותנות לו את התענוג להיות עם הפנים לשער .בפעמים הבודדות שהשתחרר בעט ומסר כדורים מצויינים .סיבה שניה ,מבלי שנשים לב כבר 3-4 משחקים ליברפול מוותרת קצת על אחזקת והנעת כדור ומשחקת יותר כדורים ארוכים כחלק מהמלחמה בבונקרים שהיה לנו בעיה לפצח .בשיטת משחק זאת קוטיניו יבוא פחות לידי ביטוי .נכון הוא הרגיל אותנו לטוב וזה חסר אבל אין לנו ברירה אלא להיות סבלנים .אין לנו שחקנים עם כשרון כזה יותר מידי בסגל .
מי שחסר מאד בעזרה לידו זה לאלנה .ברגע שזה יקרה נחזור למשחק שוטף והגולים יבואו .
אגב ,לכל אלו שחשבו שהלוח משחקים שלנו עד סוף העונה הוא קשה כי זה נגד הקטנות אתם צודקים .סטוק בחוץ וברומיץ בחוץ זה סיוט קרנות מטורף כל המשחק …..אני לא יודע מה עדיף נגד ברומיץ ,קרן או פנדל …D

איאן ראש 20 במרץ 2017

אבי, לגבי עניין ויתור על החזקה כדור במשחקים האחרונים אני לא בטוח. אל תשכח שמדובר על קבוצות כמו ארסנל וסיטי למשל . במשחקים נגד הצמרת תמיד השליטה ירדה והיה לנו יותר נוח לשחק.

אבי גלברט 20 במרץ 2017

קרה גם נגד ברנלי .אין לי שום דבר נגד זה .ההינו במצב שההינו חיבים נקודות גם מכוערות .אם זה מה שפורץ את הבונקר אז סבבה .

איאן ראש 20 במרץ 2017

שלא תבין לא נכון, כבר מזמן אני נגד הפוזשן הזה שהיה מעקר את כל היתרונות שלנו , אני רק לא יוד עד כמה הויתור הזה על השליטה היה ביוזמה שלנו ולא תלוי יריבות.

matipool 20 במרץ 2017

אבי – עוד לפני סטוק וכו' יש לנו את אברטון בבית שצמצמו מאד את ההפרש בנינו מאז תחילת השנה .
פיס אוף קייק , הא ?

DS 20 במרץ 2017

סליחה על חוסר ההתלהבות, אבל דווקא לא נהניתי מהמשחק. סוג של הפקרות לא יפה לעין.
צר לומר אבל ההתקפה של ליוורפול פשוט בינונית להחריד, אחד אחד (חוץ מקוטיניו שלא בשיאו). זה כל כך בולט שחסר להם שם סקורר אמיתי. אין קילריות. וזה לא ישתפר נראה לי שזה מה שיש מבחינת כישרון. נותנים משחק אחת ל, אבל אין עקביות. מאנה פשוט משחק ברשלנות ובאיטיות מחשבה. התקפה נורמלית הייתה קוברת את הסיטי.

ran 20 במרץ 2017

משחק שהתוצאה אשר מייצגת נכון יותר את התרחשויות היא 5-4.
במקום להתנפל בגישה הקלופית לכאורה, אפשרנו להם לשחק, בעיקר כתוצאה מפחד מהחלק הקדמי של סיטי העמוס שחקנים מהירים,
לא הבנתי מדוע פירמינו כהרגלו לא לוחץ את הבלם או את טורה.
אני גם מתקשה להבין מדוע קלופ לא מצליח ליישם את המתפרצות הסילוניות של דורטמונד בליברפול, הרי בסגל יש שחקנים שדי תואמים את השיטה
ומקרה מעניין הוא – מאנה.
מאנה הוא שחקן שכוחו בפעולות מאד מסוימות של המשחק, בהן הוא וורלד קלאס,
אולם הוא סוחב איתו המון בעיות בפעולות אחרות אותן הוא מבצע אשר מפחיתות את התרומה הכללית שלו.
מה שמציף את הבעיה הכי גדולה של הקבוצה נכון להיות – הכושר של קוטיניו ולאלנה, כאשר הם שיחקו טוב בתחילת השנה, מאנה נצץ,
כעת הוא נאלץ לבצע פעולות, שעיקרן מבוסס מחשבה ולא על אוטומט, מה שתוקע את כל המשחק ההתקפי שלנו.
הבן שלי שאל האם קוטיניו חזר לכושר של תחילת השנה, עניתי לו שעדיין לא ושאלתו הבאה היתה "הוא עוד יחזור לכושר העונה?"
ולא ידעתי מה לענות לו, כי בעיקר גם אני התחלתי לחשוש שאולי זה לא יקרה…

no propaganda 20 במרץ 2017

המתפרצות של דורטמונד מאוד קשות לביצוע, צריך לעשות דרבל פאסים קצרים במהירות גבוהה. לדעתי לליברפול כרגע אין שחקנים טכניים מספיק בשביל זה. היחיד שהוא ברמה הטכנית הנכונה הוא קאוטיניו אבל הוא לא מספיק מהיר כלומר הוא היה יכול להתחיל נתפרצת ולהצטרף כמו גונדואן אבל המיקום שלו במגרש הוא יותר של רויס שמשמעותית יותר מהיר ממנו

matipool 20 במרץ 2017

משחק מצוין של ג'יני וצ'אן . ממש .
מצחיק שלמרות שהיו לסיטי לא מעט הזדמנויות וכביכול ההגנה שלנו אמורה להיות חלשה בגלל זה , לכולם שם מגיע ציונים גבוהים כמו שרובי נתן . הם באמת היו טובים כולם כולל מיניולה .
שמחתי לראות את קוטיניו במחצית השנייה סוף סוף קצת חוזר לעצמו והתבאסתי מהחילוף שלו .
לסיום : אוי לאלאנה לאלאנה ..

עמי ג 20 במרץ 2017

בסוף עונה תמיד יותר קשה נגד הקטנות שנלחמות נגד הירידה מאשר נגד גדולות שחלקן כבר גמרו את העונה.
ליברפול נראתה בסך הכל מצוין אתמול. לחץ אדיר על הכדור והמון חטיפות באמצע המגרש שהפכו למתפרצות מסוכנות.
נא לא לשכוח שמונאקו שעלתה על חשבון הסיטי והיתה טובה ממנה בשני המפגשים ספגה במגרש הזה 5 שערים.
אם רק היה לנו איזה רדאמל פלקאו כנראה שזה היה נגמר אחרי הפנדל של מילנר.
את אברטון נצטרך לנצח בשיניים ולהתפלל שיונייטד וסיטי יתחילו לאבד נקודות.
נראה שיה יה טורה יהיה פנוי בקרוב ויש לנו מקום בהרכב לפחות לטורה אחד.

אלי 20 במרץ 2017

טורה?!? הוא הפסיק לזוז בתחילת המחצית השנייה והוא היה הסיבה העיקרית שבזכותה הגענו לכל המצבים.
היו ממש עצוב לראות את השחקנים של ליברפול מסתובבים מסביבו והוא לא מסוגל אפילו לשלוח רגל.
לפי דעתי אלו היו הדקות האחרונות שלו במדי סיטי ובליגה בכלל.

אריאל גרייזס 20 במרץ 2017

כן, טורה שחקן גמור. שמעתי שיונייטד אולי רוצים אותו – שיהיה להם לבריאות איתו

Matipool 20 במרץ 2017

זה עוול בשבילו לשחק קשר אחורי בגילו בהרכב כזה התקפי של סיטי מול החלק הקדמי המהיר של ליברפול והקישור הפיזי . הוא יכול למצוא הרבה קבוצות בליגה שירצו אותו בקישור הקדמי אבל בטח יקבל הצעה מטורפת מסין .

יואב בורוביץ' 21 במרץ 2017

גרייזס, מסכים עם כל הטקסט.

אדום בנשמה 23 במרץ 2017

משגע אותי שכל כדור שלנו מתחיל בבעיטת שוער. זה מתאים לכדורגל האנגלי של שנות ה – 80, לא להיום.
אין כמעט אף אחד מאחורה שיודע לקחת כדור מהשוער ולהניע אותו קדימה, אולי חוץ ממילנר.
פעמים רבות שהכדור חוזר להגנה, במקום לפתח מחדש התקפה מלמטה, הכדור מגיע למניולה לבעיטה סתמית למעלה.
אני לא מבין גם איך קלופ נותן לזה לקרות..
זה גם לא יפה וגם פוגע מאוד ביכולת החזקת הכדור ושליטה במגרש

Comments closed