הניצחון בסטוק

טוב, לפני שנתחיל לסכם את המשחק המוזר הזה, תנו כבוד לגיבור המשחק הבלתי מעורער:

mingolet

באמת קפיצת מדרגה הוא עשה בחצי השני של העונה ולפחות דאגה אחת לאוף סיזן ירדה לנו מהראש.

כל זה אני כותב כי עדיין אין לי מושג איך לסכם את הדבר הזה. זה היה טוב? זה היה רע? יציאת מצרים זה היה.

אלוהים יודע מה קלופ ניסה לעשות בחצי הראשון. בסדר, קוטיניו היה חולה כל השבוע ופירמינו חייב טיפה מנוחה אז אתה נותן לצעירים קצת לשחק, סבבה. אבל למה לעשות את זה במין מערך מוזר שאף אחד לא באמת מכיר? כל החצי הזה ניסיתי להבין באיזה מערך ליברפול משחקת ועדיין אני לא חושב שהבנתי. יותר גרוע – אני לא חושב שהשחקנים הבינו. נניח, מילנר נראה לי כל המשחק היה בטוח שהוא עדיין המגן השמאלי למרות שקליין היה שם. היו לנו שלושה בלמים על המגרש ועדיין אף אחד מהם לא היה קרוב לוולטרס בגול.

אולי קלופ מנסה פה משהו חדש, דמוי צ'לסי, של לעלות עם שלושה בלמים ולתת לקבוצה השניה ללכת קדימה כדי לפתוח שטח למתפרצות. אבל מה זה שווה אם במתפרצת יש לך בדיוק שני שחקנים, אחד מהם הוא אוריגי שבטוח שהוא רונאלדו וממשיך לנסות להעביר שחקנים ולשחק עם הרגליים למרות שאין לו כלום מזה. יותר גרוע – לא רק שלא ניצלנו את השטחים, גם ההגנה שלנו לא ברמה מספיקה כדי למנוע מהקבוצה השניה להבקיע.

וראו זה פלא, חצי שני עם שחקנים שמכירים את העמדות שלהם ופתאום הכל עובד. ועכשיו מה אומרים על קלופ? גאון שידע להוציא את המקסימום מהשחקנים שיש לו? פוקסיונר גדול? הרי בלי הבחור בתמונה למעלה זה גם היה נגמר עם שלישיה של סטוק.

אין לי מושג, האמת. אבל עברנו את זה. יש זמן עד ראשון הבא בווסט ברומיץ' לשחקנים קצת לנוח, ניצחון שם והדרך לטופ 4 באמת תהיה פתוחה.

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

65 תגובות ל “הניצחון בסטוק”

  1. משה (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:13)

    לגבי הפוקסיונר/גאון זה בדיוק מה שכתבתי לחבר לפני כמה דקות.
    אם הוא קנה קצת רעננות להמשך אני קונה.
    סימון היה מ ד ה י ם, קנה מקום לשנה הבאה בשקט.
    חוץ מזה, דקות 50 עד 70 היו מהטובות שלנו העונה, התקציר נראה כמו מטווח על השער שלהם.
    שיקום מי שאין לו טבלה עם 6 משחקים שהוא מוחק בקו כל שבוע…

    להגיב
  2. אלי (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:15)

    גם בחצי השני שיחקנו באותו המערך של סיום המשחק הקודם.
    שם קיבלנו גול ופה שמנו שניים.
    אז הוא גאון או לא?

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:28)

      אז הוא הוציא את קוטיניו לטובת המערך הזה ונשארנו רק עם שני שחקני חוד. הפעם היו שלושה, זה הבדל עצום

      להגיב
      • אלי (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:29)

        צודק, היה את לוקאס.

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:09)

          והיום בחצי הראשון זה היה מילנר על תקן לוקאס. אין שום יכולת לייצר איום על השער עם וודברן ואוריגי בלבד

          להגיב
  3. אבי גלברט (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:26)

    מחצית ראשונה סרט אימה הזוי במיוחד ,מחצית שניה סרט פורנו של הביוקר ….
    יהרוג אותי קלופ אם השחקנים הבינו איפה הם צריכים היו להיות .מילא זלצר לא הבין את המערך כל המשחק אבל השחקנים ראבק …
    לפחות 4 שחקנים שיחקו בעמדות לא מוכרות .
    אני מאד אוהב את הילדים אבל לשלוח את וודבורן המפוחד לשחק מול צמד המקררים מהקשוחים בליגה זה לא לעניין וזה הכי דיפלומטי שלי .
    הוא יצטרך עכשיו הרבה הרבה זמן כדי לקנות לו מעט דקות .
    מיניולה שווה היום 3 נקודות אין בכלל ספק .פשוט לקח שלוש גולים של מאה אחוז .מדהים .
    לגבי מחצית שנייה ,תענוג ,רעב מחודש ,לחץ ותשוקה שאת המשחק הזה לא מפסידים .
    ובסוף לרובי , משפט אלטמן מציצים .
    "תראה מה עשית לילד ,הוא מפוחד .תכייף אני מוריד אותך אלטמן על תדאג " . משפט אלטמן 6.6.72 .משפט וודבורן 8.4.17 .

    להגיב
    • אלי (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:30)

      סימני פיסוק, רבאק

      להגיב
      • משה (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:22)

        בנאדם, קצת רגישות.
        יש אנשים שלא מכירים את הכללים כמוך, אסור להם להגיב ?
        יש עולים חדשים, דיסלקטים או סתם כאלה שהבריזו משיעורי לשון, האינטרנט נותן לכולם במה. כל עוד המסר בעל מסרים ראויים, מובן וברור אתה יכול להתגבר.

        להגיב
        • אבי גלברט (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:29)

          משה תודה . לא עולה חדש , לא צעיר , ברוך השם לא דיסלקט . בשעורי לשון(ולא רק) למען האמת ביליתי בים . משתדל לכתוב ללא שגיאות כתיב , לפסק איפה שצריך , בכל מקרה תמיד יהיה משהו שיעשה זאת יותר טוב .
          מקווה שהרעיון הכללי בכול זאת ברור .

          להגיב
          • משה (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:34)

            זה לא היה בהקשר שלך אלא באופן כללי. באופן אישי אני מאוד אוהב את התגובות שלך, נכתבות תמיד מהלב וזה מה שהכי חשוב בעיני.

            להגיב
            • אבי גלברט (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:51)

              תודה .אגב אם היה אפשר לערוך מחדש או לשנות אחרי שליחה היה הכי טוב (עורכים) .לפעמים באמת כותבים מהלב והמחשבות באותו רגע ועושים שגיאות כתיב וכו שנראות רק אחרי …

            • אלי (פורסם: 9-4-2017 בשעה 15:38)

              הבעיה שלי היא לא הטעויות אלא העובדה שהפסיק והנקודה צריכים להיות צמודים למילה הקודמת, ורווח אחריהם.

    • cookie-monster (פורסם: 8-4-2017 בשעה 20:01)

      וודברן רחוק מלהיות מפוחד. הוא בדיוק ההפך. אחד מאלה שפרגי אדום האף הזקן היה מאוהב בהם ללא ספק. אחד מאלה שהתכוון אליהם באימרה ההיא.

      יוצר בלי סוף. אינסטינקטים ללא דופי.
      בלי ניסיון ובמערך חדש שגם הבוגרים ממנו לא ידעו איך לעזור לו. אין תלונות.

      את המערך מאוד שמחתי לראות. סוף סוף מנסים משהו חדש נגד קבוצה שלא ב7 הראשונות.
      הצעירים שניהם עוד ילמדו והרבה. נקודת פתיחה טובה בשבילהם.

      להגיב
    • רובי פאולר (פורסם: 9-4-2017 בשעה 12:12)

      חחחח
      ומה עכשיו? נו מה? נשב, נשתה קפה…

      להגיב
  4. בני תבורי (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:27)

    אני חושש שמיניולה לא קנה מקום לעונה הבאה. לדעתי מה שקרה עם קריוס זו תאונה זמנית ומבחינת קלופ קריוס הוא השוער הראשון שלנו שיפתח את העונה הבאה ומיניולה, בצדק, לא יישאר לחמם ספסל. את השיפור העצום שלו ראו בכל אירופה.
    לגבי קלופ, הוא לא גאון, הוא עומד עם שתי רגליים על הקרקע ומשחק עם הכלים שיש בידו. זה כמעט הצליח נגד בורנמות' והצליח היום.

    להגיב
    • משה (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:25)

      אני מקווה שאתה טועה במקרה הזה. מינולה שוט סטופר מהטובים בעולם כמו שהוכיח היום ושיפר מאוד את האלמנטים הנוספים בתפקידו.

      להגיב
      • D! כאן ועכשיו (פורסם: 8-4-2017 בשעה 20:28)

        אני גם מקווה שהוא טועה. שימון נהדר

        להגיב
        • בני תבורי (פורסם: 9-4-2017 בשעה 07:17)

          אני כמובן חושב כמוכם, מקווה שגם קלופ.

          להגיב
          • matipool (פורסם: 9-4-2017 בשעה 08:28)

            2 הצלות מדהימות . לא ברור עד עכשיו איך הוא הציל את הכדורים הללו .
            קיבל 9 בליברפול אקו ובדיילי מייל . אין ספק שהוא עלה עוד רמה למעלה בתקופה האחרונה ושיפר את הנקודה החלשה אצלו – כדורי גובה .

            להגיב
            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 9-4-2017 בשעה 10:14)

              לדעתי הלא קובעת – הוא יכול לפתוח אצלנו עשור ולתת המון שקט

  5. ran (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:30)

    סטוק די פריירים שלו השחילו לנו במחצית הראשונה יותר מאחד
    ומעבר למערך ההזוי וחסר התכלית,
    אני לא מצליח להבין איך קבוצה שמשחקת עם 3 בלמים כל כדור שמורם לרחבה הוא חצי גול.
    אני יודע שיש פה סמפטיה רבה לאלכסנדר ארנולד אבל לדעתי הוא לא בנוי מחומר של שחקן פריימרליג (היה קשה להוריד לארנטוביץ את החיוך בכל פעם שהיו זה מול זה) ולדעתי גם לא יהיה. אם יגיע לקבוצה כמו סטוק זה יהיה הישג עבורו.
    וודברן לעומתו שחקן, אבל עדיין רך מדי וחלק מהפעולות שלו איטיות מדי לקצב הנדרש.
    מדהים השינוי של קליין בין שתי המחציות, בראשונה הוא הפך את גלן ג׳ונסון לשחקן אימתני כאשר קליין לא מצליח לבצע אפילו פעולה התקפית אחת מול המגן הכי גרוע בליגה בעשור האחרון. בשנייה כאילו שחקן אחר עלה במקומו עם שינוי המיקום.
    ווינלדום סיגל לעצמו מנהג חדש- בישול לגול ליריבה ובישול לנו.
    מזל שיש פירמינו וקוטיניו
    והסיפור עם סטארידג הוא סתם עצוב, כי מגיע לו יותר.
    קלופ יצא די גדול מהמשחק הזה, במשחקים האחרונים לקבוצה סיומת חלשה והוא דאג שהפעם ההתחלה תהייה חלשה כדי לסיים חזק…למרות הדברים, לדעתי חצי הרכב בשנה הבאה או אפילו יותר יהיה שונה, כי יש לנו יותר מדי שחקנים בינוניים כדי להוות איום אמיתי על האליפות או אפילו באירופה.

    להגיב
    • ran (פורסם: 8-4-2017 בשעה 18:31)

      שלו=שלא…

      להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:10)

      דווקא וודברן מאוד הפתיע אותי לטובה בקשיחות שלו, היו לו כמה תאקלים קשים שבהם הוא לקח את הכדור מכמה שחקנים גדולים ממנו. רק שקשה מאוד לעשות לבד.
      לגבי ארנולד – אני חושב שהוא לא כל כך בנוי להיות מגן אלא יותר שחקן כנף ונראה לי ששם הוא ישתלב יותר אם נשחק במערך של שלושה בלמים

      להגיב
    • משה (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:19)

      קליין היה אומלל במחצית הראשונה כי הוא לא רגיל לשחק בשמאל. עם כל הזלזול בגלן ג'ונסון הוא לא גרוע עד כדי כך. במערך כזה הרבה יותר הגיוני לעלות עם מורנו רק שכנראה הוא נמחק לחלוטין.

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:21)

        נכון, זה חלק ממה שלא אהבתי במחצית הראשונה. מילא שחקנים חדשים אבל כל כך הרבה משחקים במיקום שהם לא רגילים אליו

        להגיב
  6. טל 12 (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:03)

    טוב שקלופ נתן לצעירים לשחק. צריך לנסות וזה גם התבקש. לגבי מערכים,מנחש שעבדו קצת באימונים על יותר מאחד אבל כנראה לא מספיק זמן.

    סטארידג' היה צריך לקבל יותר דקות העונה לדעתי, קולפ לא ניצל מספיק את הכישורים שלו וחבל. אני מאמין שהוא יכל לתת יותר לקבוצה, גם כשחקן משלים.

    להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:21)

      אני מאמין שקלופ החליט למכור אותו ורוצה שיישאר בריא…

      להגיב
      • משה (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:24)

        במקרה של סטאר אם הוא רוצה אותו בריא הוא צריך להפוך אותו ל bubble boy, למרות שגם שם הוא כנראה יימצא דרך להיחנק מעודף חמצן.

        להגיב
        • D! כאן ועכשיו (פורסם: 8-4-2017 בשעה 20:32)

          :) הרגת אותי עם bubble boy אבל אתה צודק.

          ואני אישית חושב שבדקות שהיו לו היום הוא הראה בדיוק למה הוא לא מתאים לקלופ. הוא חלוץ שברגע שהכדור זז אחורה, לכיוון העשר שלנו, בהתקפה של היריב עוצר לנוח על החצי. הוא עושה טובה פעמיים בשעה שהוא יורד מתחת לחצי.

          שלא אובן לא נכון – הוא סקורר מדהים, והוא יכול לסדר לעצמו גול מכלום, כשהוא נע בהתקפה הוא מפנה המון שטח – אבל הוא פשוט לא מתאים לקלופ ולא מוכן לעבוד קשה. אם פירימינו הוא החלוץ שעובד הכי קשה באירופה – סטאר פשוט הפוך.

          להגיב
          • עמי ג (פורסם: 8-4-2017 בשעה 23:45)

            כולכם טועים עם סטארידג'. וגם קלופ.
            אם לא הוא – היינו שוכבים על השער של סטוק עוד שעתיים ולא כובשים.
            סטארידג' אמנם לא כבש אבל ברגע שנכנס ההגנה של סטוק היתה כל כך מבוהלת ממנו שכל השאר קיבלו שטחים והחלו לאיים על השער.
            אוריגי חביב, אבל לעולם לא יגיע לרמה של סטאר. כל הזמן מסתבך באחד האגפים ומאבד כדורים.
            יהיה חבל מאוד לאבד את סטאר. אין לנו מספיק שחקנים טכניים מוכשרים בחלק הקדמי. קוטיניו, קצת פירמינו, ללאנה הלא תמיד תכליתי וזהו. זו לא העונה ההיא שהיה לנו גם סוארס, גם ג'רארד וגם סטרלינג. חייבים מישהו יצירתי ומאיים מקדימה.

            להגיב
            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 9-4-2017 בשעה 07:31)

              עמי, אני לא יודע לגבי "כולכם" – אבל אני חושב שכתבתי בדיוק מספר שורות מעלייך ש"הוא יכול לסדר לעצמו גול מכלום, כשהוא נע בהתקפה הוא מפנה המון שטח". זה לא יעזור כאשר קלופ רוצה הרבה יותר עבודה מהחלוץ שלו, מכל החלק ההתקפי שלו

            • matipool (פורסם: 9-4-2017 בשעה 08:23)

              עמי – שכחת את מאנה . שחקן אדיר .
              בעונה ההיא , סטיבי לא ממש שיחק מקדימה . היה מין קשר אחורי טכני .
              האמת שאני כבר לא יודע מה לחשוב לגבי סטארידג' . הוא נפצע מכל מגע קל ולא נראה שיש סיכוי שיחזור לרמה ולכושר של לפני שנתיים / שלוש .
              ברור שיהיה צורך בתחליף . פירמינו לא נקנה כדי לשחק מספר 9 אלא כחלוץ שני / מאחורי החלוץ .

            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 9-4-2017 בשעה 10:15)

              פירמינו לא עושה רושם של מתפקד טוב מדי מאחורי החלוץ, למרות השער אתמול.

              אולי עם חלוץ מדומה כמוהו זה יעבוד לו טוב יותר.

            • אריאל גרייזס (פורסם: 9-4-2017 בשעה 13:33)

              תקשיבו, אני מת על סטארידג' והנוכחות שלו אתמול היתה חשובה מאוד אבל אין ברירה אלא למכור אותו כי פשוט אי אפשר לבנות עליו וזהו. מתאים או לא מתאים לשיטה של קלופ – זה חסר משמעות.
              ובימים כאלו אני תוהה על אכזריותה של אלילת המזל – המחשבה על סווארז בשיטה של קלופ גורמת לי לזקפה קלה. גם סקורר, גם לוחץ על כל המגרש ולא נח לרגע וגם לא נפצע אף פעם. אללי

            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 9-4-2017 בשעה 14:11)

              ברור שצריך למכור אותו. ואני חושב שאמרנו את זה בצער רב גם פה לפני שנה.
              אבל יש קשר – אם הוא היה מוכן להיות שחקן של קלופ, שחקן, לא שחקן הרכב – בהחלט הוא נכס על הספסל.

              וסוארז…. אוי.. יש מצב שקלופ גם היה מצליח לגרום לו להפסיק לנשוך

  7. יריב ס. (פורסם: 8-4-2017 בשעה 19:24)

    גם האוהדים זקוקים למנוחה אחרי השבוע הזה: הפציעה של מאנה בדרבי, התיקו המתסכל ברביעי והמחצית הראשונה היום.
    החג הגיע בול בזמן…

    להגיב
  8. איאן ראש (פורסם: 8-4-2017 בשעה 20:10)

    לא יודע. האם זה פוקס או שהשחקנים פיתחו אופי והחליטו להתגבר על החסרים ויהי מה?

    להגיב
  9. כחול אדום (פורסם: 8-4-2017 בשעה 20:14)

    יותר מחוסר הבנת המערך במחצית הראשונה, בלט מאוד שהיינו נרפים וחסרי מוטיבציה כאילו אין על מה לשחק העונה. ראו את זה בסגירות בכל המהלך של הגול ובהצטרפות הדלילה בהתקפות, לא נראה לי שקלופ ביקש שנתקוף עם וודברן ואוריגי לבד.
    חוץ מהחילופים נראה לי שהם קיבלו במחצית גם שטיפה מקלופ.

    להגיב
    • יריב ס. (פורסם: 9-4-2017 בשעה 08:30)

      שחקנים שמשחקים בתפקיד שהם לא מכירים ולא מבינים ואף לא באמת תורגלו בו. הם לא היו נרפים, הם היו אבודים.

      להגיב
  10. D! כאן ועכשיו (פורסם: 8-4-2017 בשעה 20:33)

    במחצית השנייה היה שינוי מערך, חוץ מהשינוי בשחקנים. אז נראינו יותר טוב.

    אני בטוח שגם קלופ לא שופט אותם על החצי הראשון, איך אפשר לבוא לידי ביטוי בתוך כזה בלגן?

    קלופ יצא קלופ. אבל לפחות לא היסס להחליף שניים בחצי.

    להגיב
  11. יכול להיות (פורסם: 8-4-2017 בשעה 21:00)

    האם אפשר להסביר את הכללים להדיוטות בעניין שין וסמך? אם זה שיטי ולא סיטי, אז למה סטוק ולא שטוק ? המתקן האוטומטי אוהב דווקא את הסמך… תודה.

    להגיב
    • נועם (פורסם: 8-4-2017 בשעה 21:14)

      shitti באנגלית זה נחמד, shtok לא

      להגיב
    • D! כאן ועכשיו (פורסם: 8-4-2017 בשעה 22:33)

      מיותר….

      להגיב
  12. ניק (פורסם: 9-4-2017 בשעה 07:38)

    נראה שקלופ קיבל ליין טוב על פיגור במחצית ונצחון בסוף

    להגיב
    • matipool (פורסם: 9-4-2017 בשעה 08:15)

      טוב !
      או איום בהתאם מהמאפיה המקומית .. (-:

      להגיב
    • רובי פאולר (פורסם: 9-4-2017 בשעה 12:14)

      מה תגיד על הליין שקיבל ג'יני בשבוע האחרון? בישול לכל צד בכל משחק?!

      להגיב
  13. רובי פאולר (פורסם: 9-4-2017 בשעה 12:21)

    המערך החצי הראשון – נכון, הוא לא עבד. נכון, היו יותר מדיי שינויים. נכון, הציוותים לא היו ברורים. אבל – הייתה סופסוף נכונות לשנות משהו מול קבוצה נחותה מאיתנו (בעיקרון…), לנסות משהו אחר, תעוזה (לעלות עם כל שלושת הבלמים המתפקדים שלנו זה חתיכת הימור) וחילוף כפול!!! במחצית!!!!
    סטארידג' התחיל את המהלך לשער הראשון, מסר כדור עומק נהדר עם הפאלש שהחל את העירבוביה ברחבה.
    ציונים:
    מיניולה – 9. חוזרל כושר ההוא :-) איזה שתי הצלות דודק
    קליין – 6.5. הלך לאיבוד משמאל בחצי הראשון, חזר לעצמו בחצי השני, ומקבל גם בונוס כי הוא לא גלן ג'ונסון
    לוברן – 6. עשה שתי פאדיחות (כמעט בישול לארנאוטוביץ' וחוסר סגירה בגול) אבל שאר המשחק היה חף מטעויות
    מאטיפ – 6. למלמ כזה
    קלאבן – 5.5. לא בשבוע טוב כל כך, פיספס בגדול בגול שלהם.
    מילנר – 5.5. היה קצת יותר מדיי אנמי.
    צ'אן – 6. עוד יום במשרד.
    ג'יני – 6.5. חצי ראשון לא ברור, חצי שני בולדוזר. מה הסיפור על לבשל אחד לכל צד כל משחק?! מיניולה כמעט הוציא לו את הטחול מעצבים
    אוריגי – 5.5. היה יותר מדיי גז בניוטרל, אבל קשה להיות ראש בקיר נגד כולם.
    וודברן – 5. בסה"כ היה בסדר, אין טענות.
    אלכסנדר-ארנולד – 5. נגע בכלל בכדור?
    פירמינו – 6.5. שלום לך חבר.
    קוטיניו – 6.5. שלום לך חבר II.
    סטארידג' – 6. כל מה שנאמר על תפקודו הטוב נכון.

    להגיב
    • matipool (פורסם: 9-4-2017 בשעה 13:52)

      רובי – כשכתבתי בבוקר את התגובה למעלה על מיניולה, רציתי גם לכתוב "הצלות דודק" אבל החלטתי שבכל זאת בהצלה ההיא של דודק היה מעורב כח עליון והיא לא ברת השוואה .

      להגיב
      • רובי פאולר (פורסם: 9-4-2017 בשעה 19:25)

        לא יכול להתווכח, אתה היית שם ..

        להגיב
    • D! כאן ועכשיו (פורסם: 9-4-2017 בשעה 14:13)

      אוריגי, וודברן וארנולד סתם סבלו מזה שהם צוותו אחד עם השני כשכל הבאלגן מאחוריהם. מגיע להם פקטור

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 9-4-2017 בשעה 15:51)

        אני מתחיל להתייאש מאוריגי. לא חושב שיש לו מספיק טכניקה או מהירות למטרות שלנו.

        להגיב
        • D! כאן ועכשיו (פורסם: 9-4-2017 בשעה 16:49)

          מעניין.

          אני לא שופט עדיין. על פניו אני מסכים. אבל בתור חלוץ מחליף/שני הוא יכול להיות יעיל לפעמים. הוא רק צריך לשפר דחוף את המחשבה והנטייה להסתבך עם הכדור.

          בשלב הזה אין לנו אם ככה אף חלוץ בסגל.
          פירמינו – מזוייף
          דניאל – בדרך החוצה, לא אמין
          אוריגי – נגיד שבסימן שאלה
          דני – פצוע

          להגיב
          • אריאל גרייזס (פורסם: 9-4-2017 בשעה 16:51)

            זאת הנקודה שלי, אם נבנה על אוריגי אז לא נביא את החלוץ האמיתי שאנחנו צריכים. לצערי, מכל השמות שאני שומע יש בעיקר מגנים או קשרים, אף חלוץ לא מקושר לקבוצה וזה מטריד

            להגיב
            • רובי פאולר (פורסם: 9-4-2017 בשעה 19:26)

              הנה היום התחילו דיבורים על חאמס רודריגס

            • אריאל גרייזס (פורסם: 9-4-2017 בשעה 22:56)

              יש את הדיבורים האלו כבר תקופה. לא נראה לי ריאלי בכלל ובכל מקרה הוא לא חלוץ. לא שהוא לא שחקן טוב אבל לא יודע אם זה מה שאנחנו צריכים

            • צביקה (פורסם: 9-4-2017 בשעה 23:20)

              לא יותר טוב מאף אחד משחקני ההתקפה שלכם, סתם בזבוז כסף.

            • D! כאן ועכשיו (פורסם: 10-4-2017 בשעה 07:44)

              גם לי לא נראה שהוא מה שאנחנו צריכים אלא אם מחפשים מחליף ללוקאס בעמדת הקשר האחורי המחליף

              אני מניח שקלופ מחפש לו איזה לבנדובסקי אבל השאלה אם נצליח למצוא אותו.

              זה שמדברים על כל חמאס זה נחמד אבל לא ראיתי שאנחנו עסוקים בלקנות מה שכתוב בעיתון

  14. אבי גלברט (פורסם: 9-4-2017 בשעה 13:25)

    שאלה –
    יכול להיות מצב שהורודים לוקחים את הליגה האירופאית והקבוצה מהמקום הרביעי לא תהיה באלופות ? נניח אנחנו ?
    לא מדמיין סיוט גדול מזה …..
    מה התקנון ?

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 9-4-2017 בשעה 13:30)

      לא. אם הם לוקחים הם יקבלו מקום מיוחד. מצד שני, אם הם מסיימים רביעי ולוקחים, המקום החמישי לא מקבל כרטיס. בקיצור, לסיים רביעי

      להגיב
      • אבי גלברט (פורסם: 9-4-2017 בשעה 13:34)

        נרגעתי …..D.

        להגיב
      • cookie-monster (פורסם: 9-4-2017 בשעה 14:11)

        רגע בטוח בטוח ?

        להגיב
      • D! כאן ועכשיו (פורסם: 9-4-2017 בשעה 14:12)

        עדיף לסיים שלישי

        להגיב
        • cookie-monster (פורסם: 9-4-2017 בשעה 14:19)

          מעניין מה קורה אם לסטר לוקחת את ליגת האלופות :)

          אולי ליניקר יזעזע אותנו שוב

          להגיב
          • אלי (פורסם: 9-4-2017 בשעה 15:35)

            אם לסטר לוקחים את הצ'מפיונס ויונייטד את האירופאית, ושתיהן מסיימות מחוץ לטופ 4, אז מקום 4 לא הולכת לצ'מפיונס.

            להגיב
  15. אדום בנשמה (פורסם: 9-4-2017 בשעה 14:00)

    כיף גדול לראות את מניולה, אחרי כל הייסורים שהוא ואנחנו עברנו.
    קוטוניו, כרגיל, ברמות הגבוהות ביותר ופירמינו, לאט לאט מראה גם הוא שיש לו את הפוטנציאל להיות שם (איזו פשטות וטכניקה בגול).
    יחד עם זאת יש תחושה שבקו האחורי אנחנו משחקים עם קבוצה של נגרים.
    ראיתי בערב את המשחק של ברצלונה נגד מלאגה, וזה היה פשוט מדהים לראות שאין הרחקות סתם. כל שחקן מסוגל לקחת כדור ולהחזיק אותו, או לעשות דבלפאס ולהשתחרר. והם סך הכל מקום 14 בליגה ושיחקו נגד משחק לחץ של ברצלונה (לא בדיוק סטוק).
    מתי לנו יהיה קו אחורי שיודע להחזיק כדור ולא נראה כל משחק ב15 דקות האחרונות, מפוחד כאילו אריות רודפים אחריו. ואף אחד לא לוקח אחריות

    להגיב

מה דעתך?