הניצחון בווטפורד

ליגת אלופות, למה זה טוב?

Football-Premier-League-201617-Watford-v-Liverpool-Vicarage-Road-Stadium-Watford-United-Kingdom

כנראה שלאלוהי הכדורגל לא היה לב לגרום לנו לצאת מהמשחק הזה רק עם נקודה אחרי הגול הזה של צ'אן, אין לי שום הסבר אחר ללמה לא חטפנו גול בדקה האחרונה. אותו סימפטום בדיוק של כל המשחקים האחרונים – לוחצים, מגיעים למצבים, לא כובשים, נכנסים לבונקר, לא יודעים לעשות בונקר וכמעט סופגים משום מקום. או שסופגים. הפעם לא. שוין. עם ניצחון על סאותהמפטון שבוע הבא בבית ועוד ניצחון במחזור האחרון אני מאמין שהמקום בליגת האלופות יובטח.

אבל הנה שאלה שנשאלתי השבוע ושווה לחשוב עליה – מה האובססיה הזאת עם ליגת האלופות? האם ליברפול יכולה לעשות שם משהו?

התשובה לשאלה השניה היא – לא. כלומר, עם הגרלה נכונה ומשחק נכון (באופן כללי הטקטיקות של קלופ עובדות הרבה יותר טוב נגד קבוצות גדולות) אפשר להגיע לאיזור הרבע גמר – ראו מקרה לסטר השנה. אבל אחרי שראיתי לא מעט משחקים בליגת האלופות, אין לי שום ספק שליברפול לא מסוגלת להתמודד עם הקבוצות הגדולות. למעשה, אני לא חושב שיש קבוצת פריימרליג אחת שמסוגלת – אבל לא ניכנס לדיון הזה.

אז אם זה המצב – למה אתה כל כך רוצה לסיים בין ארבע הגדולות?

התשובות לזה מורכבות.

אפשר לומר, וזה יהיה מאוד נכון, שליגת האלופות חשובה מאוד לטובת רכש טוב שירצה להגיע אלינו. אבל אני זוכר שאמרנו דברים דומים בעונה ההיא של רוג'רס וגמרנו עם זה שסווארז נמכר לברצלונה וקנינו מלא רכש – מסאות'המפטון. אז לא הייתי בונה על זה שפתאום איזה חאמס רודריגז יגיע אלינו.

אפשר לומר שהכסף של ליגת האלופות חשוב לרכש – זה נכון אבל הרבה פחות קריטי מפעם. הכספים שיש בפריימרליג מאפילים על הכספים של ליגת האלופות בהרבה. ובכל מקרה, כסף זה לא מה שחסר לבעלים שלנו – הרי הם נתנו לקלופ השנה תקציב רכש די גדול והוא לא טרח להשתמש בו.

אפשר גם לומר, וזאת תהיה הסיבה הכי חשובה כנראה, שלסיים מעל יונייטד זאת תמיד מטרה נאצלת.

אבל כשאני חושב על זה לעומק, יש סיבה אחת אמיתית – וזה שקבוצה חייבת להראות התקדמות. אין שום ספק שאירופה היא לא דבר שעושה טוב לשאיפות האליפות של קבוצה אנגלית. שתי האלופות האחרונות עשו את זה בלי אירופה בכלל על הראש כשלדעתי אם תחפש קורלציה לזכיה באליפות הרי שכמות הפציעות תראה את המתאם הכי גבוה שיש. ואם ליברפול בעונה בלי אירופה איבדה אולי הכי הרבה שחקנים לפציעות בליגה (שלדעתי זה מאוד קשור לשיטה של קלופ. גם פציעות שנראות לא קשורות הרבה פעמים נובעות מעומס על השריר) אז לך תדע מה יקרה כשנשחק גם באירופה. אפילו טוטנהאם התחילה באמת לרוץ כשהיא עפה מאירופה.

אבל קבוצה לא יכולה להרשות לעצמה לשאוף למקום החמישי (או למטה מזה אם רוצים בכלל בלי אירופה). זה לא עובד ככה. אתה חייב לשאוף רחוק – ולהתמודד עם השאיפות שלך.

כרגע, ליברפול רחוקה מלהיות מסוגלת להתמודד איתן. גם אם יבוא רכש טוב בקיץ, ונראה שהקבוצה הולכת להוציא הרבה כסף – זה לא מספיק כדי להחזיר אותנו באמת למשחק. עם זה קלופ יצטרך להתחיל להתמודד.

בינתיים, נסתפק בשלוש הנקודות האלו, ביום עצמאות שמח (אלוהים יודע שאוהדי ליברפול זוכרים את יום העצמאות לפני 3 שנים והדיכאון שלו) ובזה שעוד שלושה משחקים והליגה הזאת נגמרת.

ובפאקינג גול הזה של צ'אן. מאיפה זה הגיע??

קונספציה עלאכ
כמה מילות עידוד חשובות לאוהדי הפועל ירושלים בכדורסל, על רקע העונה הלא מאד מוצלחת בליגה

107 Comments

Miranda Veracrus De La Hoya Cardinal 1 במאי 2017

כל התשובות נכונות.
אבל צריך גם לצאת כבר מהשאיפה הזו לבינוניות פלוס ולכוון להתמודדות על אליפות.
הליגה האנגלית חלשה מכפי שהייתה הרבה שנים. קבוצות לא מוצאות את עצמן (סיטי וארסנל), נמצאות בבניה מחדש (יונייטד). ליברפול צריכה לחזור לצפות מעצמה להאבק על אליפות.
איזה גול, איזה גול, איזה גול!
שקוטיניו יבריא מהר ויום עצמאות שמח.

Miranda Veracrus De La Hoya Cardinal 1 במאי 2017

אה, והתקף הלב בבעיטה של ווטפורד למשקוף בדקה 94… אמאלה

איאן ראש 1 במאי 2017

ברור אנחנו לא ברמה של הגדולות שם אבל ליברפול חייבת תמיד לשאוף לכל התארים ולשחק בבמות הכי נחשבות. התפקיד של קלופ להביא אותנו לשם. מקרה סוארס לא היה מייצג כי איבדנו אותו לקבוצת טופ 3 בעולם וגם הוא לא ממש הסתדר באנגליה והעיתונות שלה בתקופה האחרונה. ליגת אלופות + קלופ+ כסף אמור להביא שחקנים טובים.

Miranda Veracrus De La Hoya Cardinal 1 במאי 2017

גם ב 2005 לא היינו ברמה של הגדולות (יובנטוס, מילאן, צ'לסי) ובכל זאת…
בשביל לזכות בלוטו צריך לשלוח כרטיס.

ערן (המקורי) 2 במאי 2017

ב 2005 היו לך בהרכב 4 שחקנים וורלד קלאס עולמי לתקופתם (טורס, ג׳רארד, צ׳אבי אלונסו, מסצ׳רנו).
היום אולי קוטיניו.

Miranda Veracrus De La Hoya Cardinal 2 במאי 2017

לא היה טורס, לא היה מסצ'ראנו.
אתה מתבלבל עם 2007.

Matipool 2 במאי 2017

לא טורס ולא מסצ׳ארנו היה ב-2005.
אלונסו עדיין לא היה וורלדקלאס אבל היה טוב מאד.
היה כמובן סטיבי והפתעה גדולה עם לואיס גארסיה.

omer 2 במאי 2017

אלונסו נולד וורלד קלאס.

הקשר הכי טוב ביי פאר שעבר בליברפול מאז שאני צופה בכדורגל (מאמצע שנות ה90).

Matipool 2 במאי 2017

לאלונסו היו ארבע עונות בליברפול.
הראשונה טובה מאד, השנייה טובה, השלישית חלשה ובגלל זה התחילו החיכוכים עם בניטז שרצה להביא את בארי שהיה אז מעולה והרביעית נהדרת והכי טובה שלו. בפועל זו העונה היחידה שהוא היה אצלנו וורלד קלאס.
לעומתו – סטיבי היה 5-6 עונות לפחות וורלד קלאס.

D! פה ועכשיו 2 במאי 2017

מתי, בארי במקום אלונסו – אני מבקש שתזכיר לי את זה אם אי פעם אנסה להזכר למה רציתי שבניטז יוחלף

Miranda Veracrus De La Hoya Cardinal 2 במאי 2017

ואלונסו של 2005 לא היה WC בכלל

משה 2 במאי 2017

אלונסו היה פצוע חצי מהעונה הראשונה שלו אצלנו בגלל כניסה ברוטאלית ומכוערת של למפארד. הוא חזר לשחק לפני איסטנבול. אי אפשר לטעון שהוא היה וורלד קלאס בעונה הזו.

רובי פאולר 2 במאי 2017

היו לך גם איגור בישקאן, סינמה-פונגול, ניל מלור, ג׳ימי טראורה חוסמי ועוד כל מיני חייזרים

Matipool 2 במאי 2017

וגם בלי אף חלוץ אמיתי. בארוש ידע לכבוש רק בנבחרת וסיסמה מעולם לא התקרב ליכולת שלו אחרי הפציעה המזוויעה שלא לדבר על קיואל הפצוע האוסטרלי.

Matipool 2 במאי 2017

סיסה.

matipool 3 במאי 2017

ערן – קוטיניו זה לא אולי. קוטיניו הוא וורלד קלאס.
לדעתי גם מאנה הוכיח שהוא וורלד קלאס.

טל 12 1 במאי 2017

כל מילה

לגבי השער, גם ללאלנה היה ניסיון מעניין – הסתיים עם כדור למשקוף. ולבסוף השער של צ'אן שהיה לתפארת…

ערן (המקורי) 2 במאי 2017

אירופה בעיקר בשביל רכש שלא יכול להתפשר על אור זרקורים מרכזי, שגם מביא הצעות נוספות וחוזים משופרים.

Matipool 2 במאי 2017

ליגת האלופות זה מאד טוב ומאד חשוב לנו.
אנחנו רוצים לחזור לח׳ברה המקובלים ולהיות בעניינים.
יוקרה, רכש, כסף, כותרות, מפגשים עם הגדולות באירופה, חזרה לאקשן שהיינו די רגילים אליו ולערבים אירופאיים גדולים באנפילד.
כל השחקנים היום רוצים ליגת אלופות וזה יעזור לנו להביא שמות גדולים. זה יעזור לנו גם להשאיר את קוטיניו. קלופ יצטרך סגל רחב וחזק להתמודדות בשתי המסגרות ולהתמודדות עם הפציעות.
לגבי המשחק הערב – שער שיתמודד על שער העונה ומזל עצום שלא חטפנו את השער בסיום ( היינו צריכים לגמור את המשחק הרבה לפני זה ). נקווה שקוטיניו יהיה כשיר למשחק הבא ועוד משחק טוב של מיניולה והחלק ההגנתי.

אריק 2 במאי 2017

קוטיניו אם יקבל הצעה מברסה לא יקבל או ידחה אותה בגלל ליגת האלופות, שזה בעצם מה שגרייזס בצדק כתב.

איאן ראש 2 במאי 2017

נכון אבל לא כל שחקן מקבל הצעות מבארסה ולשאר זה כן יכול לשחק תפקיד בשיקול.

אריק 2 במאי 2017

התשובה מאוד ברורה – כדי לא לשחק בליגה האירופית.
מעבר לזה גם אני לא מבין את האובססיה. אם אתה לא שם כדי לזכות למה להשתתף.

גור אילני 2 במאי 2017

אני נהניתי מקמפיינים יפים מאד בליגת האלופות למרות שזכינו רק פעם אחת. רגעי שברון הלב כואבים אבל החוויות הטובות נכנסות לאתוס של המועדון גם ללא זכיה לדעתי.

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

זה נכון. ב-2009 שמנו רביעיה על ריאל ובסוף לא עברנו את חצי הגמר, זה עדיין היה קמפיין מהנה מאוד. גם שנה שעברה כשלא לקחנו את הליגה האירופית נתנה לנו המון רגעי נחת וחוויות אדירות כמו הגול של קוטיניו באולד טראפורד וכמובן הניצחון האדיר על דורטמונד. מצד שני, הקמפיין בליגת האלופות לפני שנתיים לא רק היה כשלון והשאיר המון טעם חמוץ, הוא גם פגע בנו בליגה (למרות שעם ההסתגלות לעזיבה של סווארז כנראה היינו נופלים בכל מקרה). אני חושב שבליגת האלופות קלופ יוכל לעשות דברים יפים וחייבים לנסות לחזור לחבורה של הגדולות. אבל אני הרבה פחות אופטימי מאשר לפני שלוש שנים בהקשר הזה.

צביקה 2 במאי 2017

נכון גור, כל אוהד ממוצע של צ'לסי שתבקש ממנו להצביע על עשרת המשחקים הזכורים לו בעשור האחרון, לפחות חצי מהם יהיו בצ'מפיונס.
אריק כנראה כבר שכחת מה זה משחקים גדולים בצ'מפיונס. :-)

אריק 2 במאי 2017

מתי צ'לסי לא היתה שם בשביל לזכות?

גור אילני 2 במאי 2017

באותה מידה שצ'לסי וליברפול זכו גם ליברפול יכולה לעשות את זה שוב גם בלי להתכוון יותר מדי.
בעונות האחרונות הצמפיונס ליג היתה די אפורה לטעמי והיתה בדומיננטיות של אתלטי-ריאל-בארסה-באיירן-יובה וזה הוציא קצת את החשק. מה לעשות, מאד חסרות ליברפול ויונייטד.

D! פה ועכשיו 2 במאי 2017

+1 אריק.
ימי חמישי באירופה זה דיכאון גדול ופוגע בקבוצה הרבה יותר מאשר ימי שלישי/רביעי.

עמי ג 2 במאי 2017

ליברפול רחוקה מהרמה הגבוהה באירופה.
יכול לחשוב על לפחות 10 קבוצות טובות ממנה. 4 מתוכן באנגליה לבדה. אבל כדי להגיע אליהן היא חייבת לחשוב ולכוון גבוה. אין לה ברירה אחרת תשקע בבינוניות.

ולגבי המשחק: אחרי הפציעה של קוטיניו התמודדו על המגרש שתי קבוצות פרמיירשיפ לגיטימיות. רמת משחק נמוכה למדי וגול נהדר אבל מקרי שסגר עניין. ליברפול הגיעה בקושי לשני מצבים בכל המשחק. די מדכא למען האמת.
אוריגי פשוט לא ברמה. סטארידג׳ עשה בחמש דקות יותר ממה שהוא עשה ב-85 דקות.
המצחיק הוא שבשבועיים האחרונים למרות ההפסד בבית לפאלאס מצבה של ליברפול רק השתפר כי סיטי ויונייטד הפסידו 4 נקודות כל אחת.

משה 2 במאי 2017

הגזמת מאוד.
הפציעה של קוטיניו היום לא היתה אסון. לאלנה נכנס ועשה עבודה נהדרת, שלטנו באופן מוחלט נגד קבוצה שלא ספגה שער בבית 4 משחקים וניצחונו. יום טוב במשרג.

משה 2 במאי 2017

במשרד

בני תבורי 2 במאי 2017

הא בהא תליא. אם אתה לא רוצה ליגת אלופות, אל תעשה רכש למעט אולי כזה שיעזור לך לא לנשור ליגה. לדבר על ליברפול של היום ועל ליגת האלופות באותו הקשר זה כמו לדבר על ליברמן ותבונה מדינית. אסור לשכוח דבר אחד: התפקיד של קלופ הוא אחד ואין בלתו, לעשות כסף לבעלים. בשביל זה צריך להגיע לאלופות ובשביל זה צריך רכש ולהפך. ליברפול לא תוכל לעשות רכש כדוגמת הכלבים המשתינים כדי לסמן טריטוריה, ריאל ובארסה וגם לא כמו צ'לסי, סיטי ויונייטד, אבל היא תוכל לעשות רכש ואני מעריך שההעפלה לאלופות תתן לקלופ תקציב סביר. לא יהיה תקציב דמיוני של מאתיים מיליון (מאה פלוס מאה ממכירות) שהשמועות עליו לא אחראיות ולא הגיוניות, אבל גם תקציב של מאה שיורכב ממכירות והשקעות, יכול להתיישב טוב על הסגל הקיים. אבל בסופו של דבר, לא רק איכות הסגל קובעת את המיקום הסופי שלך, כי אחרת אי אפשר להסביר למה סיטי לא מתמודדת ראש בראש עם צ'לסי עד המחזור האחרון. מה שקובע זה איזה הנחיות המנג'ר נותן ואיך הקבוצה מסוגלת לבצע את ההנחיות. וכמובן מזל. המון מזל.

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

מזל בפציעות, זה הדבר המשמעותי העיקרי

D! פה ועכשיו 2 במאי 2017

כמו שאמרת, פציעות זה לא רק מזל.

אמיתי 2 במאי 2017

התפקיד של קלופ זה לעשות כסף לבעלים?.. פעם ראשונה שאני שומע על זה.. משפט מוזר. ועוד מאוהד

בני תבורי 2 במאי 2017

תזכיר לי את מי אתה אוהד?

אמיתי 2 במאי 2017

זה משנה? המשפט שלך לא נכון לאוהדי ליברפול וגם לא נכון לאוהדי איכסל..
אני גם משוכנע שקלופ לא חושב כמוך. אשמח להסבר לעניין..אם יש כזה

בני תבורי 2 במאי 2017

אני לא יכול להקדים תהליכים, כשתתבגר תבין.

ran 2 במאי 2017

הגענו למצבים? מלבד 3 בעיטות של צ׳אן ואחת של סטארידג׳ ואוריגי כ״א,
היה די מדכא לראות אותנו שוב יושבים על היריב חסרי רעיונות.
סטארידג׳ היה חייב לשחק ואולי היה מעניין לחזור לניסיון שנראה לא רע בעבר עם קוטיניו בקישור במקום לוקאס
ושלישייה קדמית של פירמינו, אוריגי וסטארידג׳.
לגבי ליגת האלופות- זה הפיתיון של קלופ להביא את השחקנים שהוא רוצה,
לא בהכרח כאלה שהם וורלדקלאס היום אלא אלה שעתידים להיות ויהפכו את הקבוצה לוורלדקלאס.

בני תבורי 2 במאי 2017

משקוף של לאלאנה בערך עשר דקות אחרי שנכנס

איאן ראש 2 במאי 2017

נראה לי שקלופ נותן ממש מעט דקות לסטאר רק כדי שיסיים את העונה בריא ונוכל למכור אותו.

גראהם שארפ 2 במאי 2017

כמי שמתעב את ה- RED SHITE בכל עמקי נשמתי – תמשיכו כך. תיכנסו לאלופות , כמובן שלא תעשו שם הרבה , לא תוכלו להתמודד ב-2 חזיתות , ואליפות לא תחזור אליכם גם עוד 20 שנה . קללת הייסל . אמן .

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

Red shite? אתה אמיתי?

בני תבורי 2 במאי 2017

אמיתי אולי, חולה נפש בטוח.

גראהם שארפ 2 במאי 2017

כן -אמיתי ב-100% . זה הכינוי שלכם אצלנו . וזה מה שאתם . מועדון של בכיינים .

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

משעשע אותי תמיד אנשים שהיו פעמיים בחיים שלהם באולד טראפורד ומדברים כאילו ינקו קידני פאי מהשד של אמא שלהם

משה 2 במאי 2017

קוראים לו גראהם שארפ, סביר להניח שהוא ינק את הקידני פאי בעוד אימו סוחבת אותו בטרולי בשבילי סטנלי פארק או אלברט דוק, פאתטי בכל מקרה.

אריק 2 במאי 2017

למה אתה מגיב לו?
להוציא תסכול בפוסט של אוהד ליברפול על זה שליברפול יסיימו לפני יונייטד, זה גול עצמי. למה לגעת?
וחוץ מזה לא ברור לך מהשם שהוא מנק?

אסף the kop 2 במאי 2017

משה
ייתכן והוא אוהד אולדהיים

משה 2 במאי 2017

צודק, לא לקחתי בחשבון את האהדה המטורפת שיש להם ברחבי העולם.

רועי 2 במאי 2017

הייזל למעשה.
תלמד היסטוריה, זרעי האסון נבנו ברומא 84 שנה קודם.
אוהדי ליברפול הותקפו שם, אוהדים איטלקים יידו זיקוקים על אוהדי ליברפול, היו מהומות לפני המפגש ברחובות, המשטרה לא הייתה המשטרה המקו ית, האצטדיון לא היה ראוי לארח את המשחק, האוהדים נהרגו מקריסת קיר ולא מהמכות.
אבל אתה איש שפל כנראה

גראהם שארפ 2 במאי 2017

חחח . מכחיש סדרתי אתה . אוהדים שיכורים שלכם פתחו בקטטה ופרצו את הגדר לכיוון האוהדים האיטלקים שברחו ונרמסו על הגדרות.
הקבוצה הבזויה שלך התנצלה על האירוע . לך ללמוד היסטוריה.

דורפן 2 במאי 2017

זה דיון טיפה סר טעם.

כן, זה לא הילסבורו. היו חוליגנים אוהדי ליברפול (כפי שהיו אז לכל קבוצה אנגלית באירופה) שאשמים במהומות. אבל בהתגלגלות של מהומת כדורגל לאסון כבד עם הרוגים אשמים רק רשויות. וליברפול אכן קצת איחרה להתנצל על התנהגות אותם חוליגנים אבל עשתה זאת וגם הנציחה לבסוף את הסיפור – אז מודים ועוזבים.

זה קצת גרוטסקי שאוהדי קבוצות מפתח תקוה, ראשון לציון, עמק יזרעאל, אילת, רמת השרון, גניגר, קדומים או ירושלים יחושו איזשהי עדיפות מוסרית בגלל עניין כזה.

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

תמיד נזכר בקטע שלפני איזה משחק עם יונייטד באו כמה אוהדי יונייטד לפאב איפה שהחבר'ה של ליברפול ראו את המשחק והתחילו לצעוק "רוצחים רוצחים". וזה לא נגד אוהדי יונייטד, באותה מידה אני רואה מגוחך אוהדי ליברפול בארץ שמדברים על "מאנקס" או מדברים על הסאן כאילו הוא טינף על בני המשפחה שלהם לפחות. די פתטי בעיניי. לא גדלתם על גדות המרסי ואכלתם פיש אנד צ'יפס לארוחת בוקר. יש גבול להזדהות הרגשית עם הקבוצה שלך

אריק 3 במאי 2017

אולי הם היו פעילים פלשתינים שהתייחסו לשירות הקרבי שלכם.
תמיד להאשים את יונייטד?

רובי פאולר 2 במאי 2017

כל מילה אריאל. עוד משחק בלופ חסר ההשראה (ועדיין 5-1 היה משקף…) שהפעם במקרה הנגרים שממול לא השכילו להבקיע מכלום. סטארידג׳ עשה בשלוש דקות יותר ממה שפירמינו ואוריגי עשו בכל אפריל… מקומם!
ציונים
מיניולה 6. היה לו די מצ׳עמם
קליין 6. בסדר
לוברן 6. עוד משועמם
מאטיפ 6.5. ניסה לעזור הרבה גם בהתקפה.
מילנר 5.5. לא היה דומיננטי
צ׳אן 7. היה פעיל וטוב בשני הצדדים. למה לא בועט יותר מרחוק? איזה פוקס אחד למיליון :-)
לוקאס 6. היה בסדר גמור אבל תכלס מול ווטפורד מיותר
ג׳יני 5.5. קצת נוכח-נפקד
לאלאנה 6. הביא הרבה אנרגיה
פירמינו 5. עשה את שלו הגנתית ולכן המשיך במקום סטארידג אבל התקפית לא היה קיים
אוריגי 5.5. הרבה גז בניוטרל

Matipool 2 במאי 2017

מסכים עם הכל למעט מיניולה שמגיע לו לפחות חצי ציון יותר. לקח יפה כדורי גובה, השרה ביטחון ועצר מה שהיה צריך.

אבי גלברט 3 במאי 2017

טוב ,אחרי שניקזתי הרבה הרבה אלכוהול מהגוף (בעיקר בירה ויין ) לא הוסיף הרבה מידי לנאמר אבל , אי אפשר שלא להתייחס ללוקאס .אפשר לזלזל בו ובצדק הוא הרויח את זה ביושר לאורך השנים .עזבו רגע את הבישול הנאה לגול המטריף .קלופ בנה ללוקאס במשחקים האחרונים שהוא משחק במקום הנדו לפני הבלמים תפקיד מוגדר מראש של מאין קשר אחורי /בלם שלישי והוא עושה את זה למופת .כשלוקאס משחק ההגנה פחות חדירה ,הבלמים פחות לחוצים ובכלל הקבוצות נגדנו לא מגיעות למצבים כמעט .
צריך שמשהו יבדוק את זה לעומק מה יש עם לוקאס ומה אין שהוא לא משחק .הוא מניע כדור סביר ,מחפש אפילו כדורי עומק לפעמים ובכלל באופן כללי שיפור גדול לעומת מה שהיכרנו .
אגב גם צ'אן שיפר מאד את שחרור הכדור והנעת הכדור אבל אצלו אני רוצה לראות אחידות ורצף לאורך זמן .
ראינו כמה לאלנה היה חסר ,ראינו מה שווה סטאר בריא פחות או יותר ב7 דקות ….
נצחון על סוטון הוא תכלית הכול . מאמין שאם נהיה חייבים נצחון על בורו במשחק האחרון אנפילד הגועש יביא אותו .

אלי 2 במאי 2017

אני לא מבין את כל השליליות פה.
ליברפול היו 8 ניסיונות למסגרת שלפחות 4-5 יכלו להכנס.
בנוסף היתה את המתפרצת של ללאנה, שסביר להניח היה מבקיע אם לא היה חוזר מייד אחרי הפציעה.
ברור שליברפול לא ברמה העילית של אירופה, ואפילו עדיין לא במצב לזכות באליפות, אבל היא בהחלט ברמה של טופ 4.

Matipool 2 במאי 2017

לגמרי. +1

משה 2 במאי 2017

לגמרי, משחק סביר פלוס.

no propaganda 2 במאי 2017

אני חושב שלליברפול דווקא יש מה למכור בליגת האלופות. קלופ חזק מול הגדולות, זה נכון בליברפול וזה נכון באירופה. זה לא אומר שליברפול תזכה(אין מצב שהיא עוברת את יובנטוס למשל) אבל היא יעולה לתת פייט לרב הקבוצות

no propaganda 2 במאי 2017

*זה נכון באנגליה…

הפטיש והחומוס 2 במאי 2017

זה ערן לוי שעומד שם ליד צ'אן?

kirma der faux 2 במאי 2017

המשחקים בזמן האחרון מרגישים כמו עקירה בלי הרדמה משולבים בניסיון להשאר ער למרות בליעה של קופסת כדורי שינה. מישהו בכלל זוכר איך נראינו במפגש הקודם מול ווטפורד? עדיין איכשהו מגרדים נצחונות מול אברטון, סטוק, ווסט ברום ווטפורד. כולן קבוצות שהכאיבו לנו בעונות האחרונות. הרבה מזה אגב בזכות הופעות מצוינות של לוקאס במרכז השדה, כולל כמה מסירות מפתח נהדרות.

כרגע כמעט כל קבוצות הפרמייר ליג נראות כמו רץ מרתון שנתקל בקיר וסובל מכל צעד.
רק עוד שלושה ונגמר.

אמיתי 2 במאי 2017

בישל את הגול לוקאס.. לדעתי הרוויח חוזה לכל החיים. אגב גם אחראי להתחזות ברמת פרס הראזי

איאן ראש 2 במאי 2017

רק זה חסר לי עכשיו. לוקאס משחק כי הסגל חסר, נותן הופעות סבירות מול קבוצות בינוניות ומקבל חוזה נוסף.

kirma der faux 2 במאי 2017

לוקאס הוא סותם חורים, וכסותם חורים הוא עושה עבודה טובה מאוד. שחקן נשמה שמשאיר הכל על המגרש. לטעמי הקונספציה כאן כלפיו שגויה מהיסוד.

אלי 2 במאי 2017

בישל 3 ב 5 משחקים אחרונים.
אותה כמות כמו בכ 150 משחקים קודמים.

בני תבורי 2 במאי 2017

שמע, אחרי שראה שיונייטד וסיטי מקבלים פנדלים מצלילות, החליט גם לנסות אבל לא חינני מספיק

משה 2 במאי 2017

נסטה, מאלדיני, סתאם, פירלו, גאטוסו, קאקה, קרספו, שבצ׳נקו, סידורף, קאפו, דידה, רוי קושטה, ג׳ון דאל תומאסון, סרג׳יניו.
זו לא נבחרת העולם 2005, אלה השחקנים ששיחקו באיסטנבול עבור מילאן, לפחות 11 מהם בהגדרה שלי הם וורלד קלאס. אצלנו שיחקו בין השאר בארוס, טראורה וביסקאן, שחקנים שלא בטוח שהיו נכנסים לסגל הקבוצה הנוכחית.
נכון, איסטנבול היתה נס אבל אני לא חושב שהפער בינינו לבין הקבוצות הגדולות גדול מהפער כאן ולכן לא הייתי מצהיר מראש שאין לנו מה לחפש. בליגת האלופות ניצחו קבוצות כמו פורטו של מוריניו או צ׳לסי של די מתאו שלא היה להן את הסגל הנוצץ ביותר אבל שיחקו נכון.

Matipool 2 במאי 2017

ונוסיף רק ששנתיים אחר כך, נפגשנו איתם שוב בגמר והיינו גם טובים מהם הפעם.

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

אנשים שמדברים על 2005 לא מבינים שאנחנו בעולם אחר עכשיו. הרי ב-2004 פורטו לקחה ליגת אלופות, מישהו רואה קבוצה כמו פורטו לוקחת גביע או אפילו מגיעה לשלבים המתקדמים?
ליגת האלופות היא נחלתן של ארבע-חמש קבוצות בכירות בלבד. זהו.

משה 2 במאי 2017

אתלטיקו בכירה או שהיא הפכה כזו כשסימאונה הגיע ? להזכירך מרחק דקה מזכייה. כנ"ל דורטמונד של קלופ. יש מקום גם לזוכות אחרות לפעמים.

אמיתי 2 במאי 2017

כמו שנכון להגיד שמה שהיה לא יחזור גם נכון להגיד שמה שקורה עכשיו לא יחזיק לנצח..
השנה בחצי אין בארסה ואין באיירן. יש מונאקו. ואולי שנה הבאה תהיה פסז שממש לא הייתה
רחוקה מלהעיף את בארסה בשמינית (!!). אני דיי בטוח שבשנתיים שלוש הקרובות כן נראה עוד
פעם אנגליות מגיעות לשלבים הגבוהים. לדוגמא סיטי שצורת המשחק שלה יותר מתאימה לאירופה
יכולה לעשות חצי שנה הבאה. וצריך לזכור שזהו טורניר, הגרלה נוחה שווה המון. אבל מי אני שיטיף לך
על הגישה?

אלי 2 במאי 2017

הבעיה שליברפול תהיה מדורגת מקסימום בדרג 3 לפחות בשנתיים הראשונות במפעל (אלא אם תהיה אלופה ואז תהיה בדרג 2), כלומר מובטח בית מוות שיקשה על התקדמות לשלבי הנוק אאוט.
לכן צריך כמה שנים רצופות של במפעל.

אמיתי 2 במאי 2017

בספורט ה"בעיות" הללו נקראות אתגרים..
בלי קשר לליברפול-יונייטד אני לא ככ מבין את הגישה הלוגית תועלתנית הזאת.
צריך לשאוף להתחרות מול הטובים ביותר כדי להשתפר.
כל כך הרבה תגובות הזויות גם פה וגם אצל דורפן. כאילו שספורט זה חברת ביטוח.
רוב הזמן מה לעשות לא זוכים..

סימנטוב 2 במאי 2017

+1

אלי 2 במאי 2017

ברור, כפי שכתבתי שצריך כמה שנים רצופות במפעל.
הכוונה שלי היתה ש פסז היתה מדורגת ראשונה בבית שלה ומונאקו שנייה, אז בתאוריה היה להן קל יותר לעלות לשמינית הגמר, לעומת ליברפול שתהיה מדורגת לא יותר מ 3.

נבות 2 במאי 2017

מונאקו דורגה רביעית (צסקא ראשונה, לברקוזן שניה, טוטנהאם שלישית). ליברפול כנראה תהיה בדרג 3 אם תגיע לליגת האלופות.

אלי 3 במאי 2017

אופס… הלכה חצי מהתיאוריה.

miranda vera cruz de la hoya cardenal 2 במאי 2017

איפה לסטר הייתה מדורגת ולאן היא הגיעה?

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

ראשונה כי אלופות מדורגות ראשונות החל משנה שעברה

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

ברור שלא תמיד מה שהיה הוא שיהיה אבל כרגע זה המצב. די מצחיק להגיד שאין בארסה ובאיירן בחצי כשהסיבה שהן לא שם זה כי הן הודחו על ידי יובה וריאל – שתי ענקיות אחרות. ברור שעם הגרלה טובה אפשר להגיע רחוק (בוא נזכור שמונאקו בדרך לא פגשה אף אחת מחמש הגדולות של אירופה) אבל צריך הרבה מזל. אתה מדבר על הסיטי – היא לא הצליחה לעבור את מונאקו. תן לה את בארסה או ריאל והיא חוטפת רביעיות בשני המשחקים. ההגנות האנגליות היום לא ברמה של אירופה

אמיתי 2 במאי 2017

לא פה בשביל להגן על הסיטי..אבל שוב זה טורניר. לשני הכיוונים. אם לסטר הגיעה לרבע ודיגדגה
חצי אז צלסי לא מסוגלת? פסז לא מסוגלת להעיף את יובה? דברים משתנים. זה לא מקרה שבארסה
ובאיירן עפו. הן נחלשו. שחקנים משמעותיים הזדקנו. היחידה כמעט שאני לא רואה מצב שממש תיחלש
בשנים הקרובות היא ריאל. והבעיות של האנגליות באירופה הן מלא דברים חוץ מהגנה כמעט..
גישה תבוסתנית משו ועוד ביום העצמאות..

Matipool 2 במאי 2017

אמיתי – שמח מאד להסכים איתך בכל דבריך כאן.

אמיתי 2 במאי 2017

אני אתעלם באלגנטיות מהתגובה הפרובוקטיבית הזו. אותי לא תטריל יותר!

Matipool 2 במאי 2017

(-:)

cookie-monster 2 במאי 2017

גרייזס גם בפוסט וגם בתגובות אתה מגמד את כוווול מי שלא אחת מ"הגדולות" בארופה.
הבלגתי עוד מאתמול כשהפוסט עלה.
אבל בחיייאת. מה זה הבולשיט הזה.
כבר מעכשיו אתה במצב מגננה לשנה הבאה ?
צא מזה.
זאת ליברפול. ואנחנו בתהליך. והקו של הלמידה בקו עליה לא ירידה. לומדים להתמודד. נקנה עוד שחקנים. נראה שיש כסף. מקושרים לשחקנים שחלק מהם הם הנכונים אפילו. בוא נרגע וננשום עמוק אה?
וחוץ מזה. זאת ליברפול.

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

אני לא מדבר על ליברפול באופן כללי אלא על התהליכים שעבר הכדורגל האירופי. אני מאוד רוצה שנגיע לליגת האלופות אבל גם ריאלי לגבי הסיכויים שלנו שם

cookie-monster 2 במאי 2017

להיות ריאלי ולהיות תבוסתני זה לא אותו דבר
חוץ מזה ממתי כדורגל ריאלי בכלל
החלק הלא ריאלי שלו מהותי למשחק היפה לא פחות מהריאלי
אף אחד לא חושב שנשלוט בארופה רק מעצם חזרתנו לשם (כש..) אבל מפה ועד להגיד שאין על מה לדבר בכלל.. מה נכנס בך

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

לקחתם את זה קשה מדי. בסך הכל ניסיתי להסביר לעצמי למה אני כל כך רוצה שליברפול תסיים בין ארבע הראשונות

דורפן 2 במאי 2017

קודם כל ברכות (או ניחוס)

ואכן ברמה הנוכחית של הקבוצות הלנקשייריות ליגת האלופות היא מכשול בפני הסיכוי להעפיל לליגת האלופות.

אריאל גרייזס 2 במאי 2017

well phrased
במקרה שלהן, גם ליגת אירופה..

matipool 3 במאי 2017

דורפן – משפט לפנתיאון.

D! פה ועכשיו 2 במאי 2017

המשחקים האחרונים הם זוועה קשה לצפייה, בטח מקבוצה שלאורך רוב העונה הייתה תענוג של כדורגל לאוהדים ולשנואים כאחד.

אבל זה בדיוק מה שרצינו, לא? קבוצה שתעלה, תשחק מגעיל ותיקח את הנקודות.

יש לנו עוד שלושה כאלו ואז יהיה קצת זמן לנוח, להתארגן, לחזק שרירים.

בקשר למשחק, אם יש משהו באמת לומר זה שא. אין לנו שום משחק אגף אמיתי, לא מהמגנים ולא מהקשרים.
וב. פירימינו פשוט לא מספיק טוב בצד/בלי שאר הקוסמים הקטנים והזריזים

matipool 3 במאי 2017

פירמינו היה הכי טוב כששיחק כחלוץ בשלישייה קדמית עם מאנה וקוטיניו.
זה היה ההרכב בתחילת העונה כשכבשנו שלישיות, רביעיות , חמישייה ושישייה (כשלאלאנה מככב בקישור מאחוריהם).
הבעיה הייתה רק שספגנו הרבה.

cookie-monster 3 במאי 2017

לגמרי
מרגע שראיתי שהמשחק הפך להיות סוג של מלחמה, כמו מול וסט ברום וסטוק, הרגשתי יותר טוב עם המשחק כי ידעתי שעם אלה סופסוף למדנו להתמודד.

אריאל גרייזס 3 במאי 2017

למדנו להתמודד כמו עם פאלאס שבוע שעבר? לפעמים מצליחים, לפעמים פחות. הכדור האחרון טיפלה יותר נמוך וכולנו בוכים על זה שאנחנו לא מסוגלים להתמודד עם משחקים כאלו

D! פה ועכשיו 3 במאי 2017

אתה צודק אריאל, מרחק של עשרים ס"מ מעוד אובדן נקודות מיותר –
אבל לא איבדנו ובסופו של דבר זה חלק מהתהליך. החלק החיובי הוא ההבנה והניסיון לשנות משהו בגישה במשחקים הללו. אני מאמין שעם מאנה/לאלנה ועוד אופציה חילופית על הספסל זה היה נראה אחרת. אבל לא צריך לשחק בנדמה לי

לשני הצדדים.

cookie-monster 3 במאי 2017

גם המתמודדים לא זוכים ל 100 % הצלחה. אבל זה הרבה יותר טוב מ 0 אחוז הצלחה של ינואר
התוצאה היא השורה התחתונה
יש איך להשתפר? בטח
אבל התוצאה היא השורה התחתונה
ו3 כאלה מתוך ארבע האחרונות אחרי מה שעבר עלינו השנה זה מבחינתי שיפור
השחקנים למדו להלחם יותר ולתרץ פחות. אין מאנה. אין הנדו. לא היה לאלאנה עד האחרון.
ואולי גם קלופ לומד משהו.

אחרי אברטון ידענו שזהו. נשארו רק המשחקים הקשים. 8 עד הסוף.
1 תיקו. 1 הפסד. 3 נצחונות.
ויש עוד 3 לעבור.

D! פה ועכשיו 3 במאי 2017

האם מישהו יודע אם חוג האוהדים מספק פרמידיקים לבעלי כרטיס חבר, לצפייה משותפת במשחקים?

cookie-monster 4 במאי 2017

יהיה קשה
צריך לעשות ישיבת אסטרטגיה

D! פה ועכשיו 4 במאי 2017

אולי צפיית דה-באזר

cookie-monster 4 במאי 2017

זה רק יעלה עוד את הלחץ דם
הדבר היחיד שמוריד קצת זה צפיה ניטרלית במשחק אחר. בערך.
האלה האחרים משחקים בארופה.אולי נעביר איזה זמן ככה. בשעשוע של 0- 0 .
עד המשחק הבא.

Comments closed