אובראצ'יברס

אז קלי אוליניק. קלי פאקינג אוליניק. הייתי קורא לו טרייד-בייט אבל אפילו זה אני לא בטוח שהוא.

אבל זה היה חייב להיות הוא. או מישהו אחר, זה לא משנה כי למעשה כל שחקן שהיה מתעלה אצל הסלטיקס – קראודר, סמארט, בראדלי, בראון, וואטאבר – היינו מופתעים. אצל איזייה כבר התרגלנו אבל זה לא שהוא שונה מכל הקבוצה שמסביבו – חבורה של שחקנים שאיכשהו מוציאים מעצמם פי 2 ממה שאנחנו חושבים שיש להם – and then some.

56ac8160-3a1c-11e6-97ea-250b48de68b2

הדבר המדהים בהגעה של הסלטיקס לגמר המזרח זה לא שהם הצליחו לבנות מחדש תוך זמן כל כך קצר יחסית מאז הפעם שעברה שהם היו שם (כשלדעתי בראדלי הוא היחיד שהיה שם גם בפעם שעברה, כשהפסדנו להיט של לברון בשבעה משחקים) אלא שהם עשו את זה בלי להקריב כלום. יתקנו אותי עכברי הnba אבל למעט ג'יילן בראון ואולי מרקוס סמארט, אף אחד מהשחקנים של הסלטיקס היום לא הגיע כתוצאה מהבחירות שקיבלנו מהנטס. הן הולכות להגיע בשנתיים הקרובות. כלומר, הסלטיקס בנו קבוצה שסיימה ראשונה במזרח והגיעה לגמר המזרח מאוסף שחקנים שהגיעו בטריידים, החתמות חופשיות ובחירות דראפט נמוכות. וזה מדהים עוד יותר כשחושבים על זה כי אין יותר ליגה שנסמכת על סופרסטארים מאשר ה-NBA. אז הם הרוויחו סופרסטאר בלא מעט מזל עם הטרייד על איזייה והחתימו אחד על חוזה מקסימום הקיץ (הרבה ידברו על אוליניק וההגנה של סמארט וכמובן IT אבל מגיע להורפורד המון קרדיט על איך הוא החזיק אותם במשחק ברבע השלישי) אבל כשאתה מסתכל על קליבלנד עם כל בחירות הדראפט הראשונות שמשחקות אצלה, שלא לדבר על גולדן סטייט, קשה שלא להתרשם ממה שנבנה בבוסטון. מגיע המון קרדיט לדני איינג', על הבניה הנכונה של הקבוצה (וגם על הסירוב שלו להילחץ ולשלם יותר מדי במהלך העונה), על ההחתמה של סטיבנס, שברצינות – למעט פופ, אני לא מבין למה פרי אייג'נט בליגה ירצה לחתום במקום אחר, ועל היכולת להחתים שחקנים לאו דווקא לפי היכולת שלהם אלא גם לפי האופי שלהם. נראה שהוא בהחלט לקח כמה שיעורים מבליצ'ק.

ראיתי לא מעט קבוצות מרגשות בבוסטון. אני זוכר את לארי קופץ ודופק את הראש על הפארקט מול אינדיאנה רק כדי לחזור אחרי חצי שעה ולנצח את משחק שבע. אני זוכר את פול פירס מורד על כיסא גלגלים ואז חוזר כדי להוליך את הסלטיקס שלו לאליפות ראשונה אחרי יותר מ-20 שנה. אבל הקבוצה הזאת? יא אללה. מרגשים לא פחות ומכל הסיבות הנכונות.

אתם מוזמנים להתלהב מקבוצת הפלייסטיישן שמשחקת במפרץ או מהרובוט העונה לשם לברון ג'יימס. אני אקח את הירוקים-לבנים שלי ששורטים, דוחפים, קופצים ומתאבדים על הריבאונד כל יום בשבוע. חבורה של אובראצ'יברס מופלאה שלי.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

74 תגובות ל “אובראצ'יברס”

  1. NoOne (פורסם: 16-5-2017 בשעה 06:32)

    איך הם בדיוק אובראצ'יברס? הקבוצה עם המאזן הכי טוב במזרח עלתה לגמר המזרח? זה נראה לי בדיוק איפה שהם צריכים להיות מבחינת המאזן שלהם.
    לא שזה משנה , מה שחשוב זה מי מנצח ומי מפסיד.
    תומאס הוא לא סופרסטאר , הורפורד הוא אפילו לא אולסטאר , יש להם סיכוי של 0 אחוז לקחת אליפות.
    יש רק סופרסטאר אחד בליגה הזאת וקוראים לו לברון ג'יימס , כל השאר יכולים לצחצח לו את הנעליים , אייזה תומאס אפילו בגובה המתאים והוא לא צריך להתכופף.

    להגיב
    • shadow (פורסם: 16-5-2017 בשעה 06:42)

      לדעתי הם קבוצה של מקום 4 בלחץ שאיכשהו יצאו ראשון כי הסופרסטאר שלך נח או שקר כלשהו.

      לא יודע מה ניסית להגיד אבל די סתרת את עצמך.

      להגיב
      • NoOne (פורסם: 16-5-2017 בשעה 06:48)

        הם קבוצה של מקום ראשון או שני (אם לברון לא משחק בהילוך שני חצי מהעונה) כי הם ידעו שאין להם סיכוי לנצח קבוצה בינונית כמו וושינגטון אם אין להם יתרון ביתיות(אם המשחק היה היום בוושינגטון אז הוויזרדס היו מנצחים) , אז הם דחפו את השחקנים שלהם חזק והצליח להם וזה עבד.

        אבל זה לא מפתיע שקבוצה עם המאזן הכי טוב במזרח מגיעה לגמר המזרח.
        המאמן הכי טוב בהיסטוריה של ה NFL אמר ש YOU ARE WHAT YOUR RECORD SAY YOU ARE
        וזאת תמיד השורה התחתונה.

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:04)

          עזוב, הכי כיף לאהוד קבוצה ש-10 שנים לא מגיעה לפלייאוף בכלל. למי אכפת מניצחונות על המגרש כשיש יום בשנה של הלוטרי שמרגש?

          להגיב
        • תומר (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:34)

          גם זה שהם סיימו מקום ראשון זה אובראציבינג מטורף. על הנייר הם קבוצה של מקום 5-6 במזרח. הקטע המורף הוא שיש להם עוד שתי בחירות דראפט מאוד גבוהות ועוד מקום לשחקן חופשי, שהניחוש שלי הוא שגורדן הייוורד יחתום. ממש חבל שלא בחרתי לאהוד את פילדלפיה.

          להגיב
          • תומר (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:36)

            היום זה ה-יום שלך אגב! מזל טוב! כבר כמה שנים אתה אומר שלאוהדי הסיקסרס אוטוטו יש מה לצפות במאי והנה אתה צודק

            להגיב
            • NoOne (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:04)

              בשורה התחתונה שתי הקבוצות יסיימו את העונה עם אותו מספר תארים .
              כבר בשנה הבאה פילדלפיה תהיה קבוצה יותר טובה מבוסטון.
              יש לפילדלפיה שני שחקנים ששווים יותר מכל הסגל של בוסטון.

            • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:07)

              מי שבוחן עונה רק לפי השורה התחתונה של תארים מפספס את כל הרעיון של ספורט. אלופה יש רק אחת. לפחות אני נהניתי מהקבוצה שלי בדרך.

            • Yavor (פורסם: 16-5-2017 בשעה 09:06)

              לא רק זה (בתוספת לאריאל), אלא שגם בשנה הבאה שבה אתה טוען ש"פילדלפיה תהיה קבוצה יותר טובה מבוסטון" – עדיין שתי הקבוצות יסיימו שוב עם אותו מספר תארים.
              זה המדד שלך? באמת?

    • אסף (פורסם: 16-5-2017 בשעה 06:53)

      מה פתאום לברון? אין על מסי!

      ההגעה של הסלטיקס לגמר המזרח היא הישג עצום, למרות המקום הראשון במזרח.
      אני לא רואה סיכוי אמיתי לעבור גם את קליבלנד, אבל אני חושב שיש הרבה חשיבות בדרך שבה הסדרה הזאת תתנהל. בוסטון יכולה וצריכה להתחזק בקיץ הקרוב, אבל כדי שיהיה רצון מצד שחקנים משמעותיים להגיע, צריך להבהיר שבוסטון נמצאת "צעד מקונטנדרית". האמונה ש"כל עוד לברון מקליבלנד כוכבים גדולים לא יגיעו למזרח" חייבת להיעלם והדרך להעלים אותה היא לתת סדרה גדולה שתסתיים, גם אם בהפסד, בידיעה שתוך שנה שנתיים אפשר לעשות את זה.

      להגיב
      • ארז (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:39)

        אני חושב שההגעה לגמר המזרח עם חומר כזה מעידה הרבה מאוד על הארגון, המאמן ומקסום יכולות.
        אני חושב שכל תוצאה מעבר ל-4-1 לקליבלנד תהיה הישג ענק לסלטיקס.
        ואני חושב שעם מהלכים נכונים בקיץ אפשר לעלות עוד מדרגה וחצי (שגם אחריהן אפשר לאיים על המזרח אבל לא על הווריורס).

        להגיב
      • שמעון (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:03)

        בוסטון רחוקה סופרסטאר 1 מלהיות מועמדת אבל סופרסטאר רציני לא סתם איזה יענו סופרסטאר. חסר להם גם ספסל להתמודד מול קבוצות עלית אמיתיות. יש להם את כל הצוות שמסביב ומספר 2 רוצח כמו איזייה ומאמן מהטובים בליגה ומאמן העונה.

        להגיב
  2. היסטוריה לעניים (פורסם: 16-5-2017 בשעה 06:48)

    מרגשים. סלטיק פרייד כל הדרך.

    להגיב
  3. יואב דובינסקי (פורסם: 16-5-2017 בשעה 06:57)

    בעונה הסדירה לעבור את קליבלנד זה לחלוטין אובראצ'יברס. מעבר לזה, אין קבוצה במזרח שמרשימה, לכן לעבור את שיקגו ואת וושינגטון ב13 משחקים, זה לא אובראצ'יבינג בעיני אלא הדחה של הסלטיקס היתה יותר מפתיעה. כמובן שהסיפור של אייזיאה תומאס זה סיפור מאוד מרגש. אני בספק אם הסדרה מול קליבלנד תגיע למשחק שישי.

    להגיב
    • ארז (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:40)

      לוושינגטון יש הרבה יותר איכות.
      כמעט כל מי שמבין קצת כדורסל הימר על וושינגטון בסדרה הזאת.

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:42)

        רק וול וביל זה שני סופרסטארים ברמה שאין לסלטיקס האלו. וזאת ליגה של סופרסטארס

        להגיב
        • יואב דובינסקי (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:25)

          וושינגטון זו הקליפרס של המזרח. כמה שלא תעמיס אותה בכוכבים, רחוק הם לא יגיעו.

          להגיב
          • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:40)

            בדיוק המקום שבו מאמן עושה את ההבדל. תשווה אותם אחד לאחד לשחקנים של הסלטיקס, לא חושב שיש שחקן אחד מבוסטון שבוושינגטון היו מעדיפים בחמישיה על חשבון מה שיש להם.

            להגיב
          • Shadow (פורסם: 16-5-2017 בשעה 17:50)

            נראה לי שקצת נסחפת להשוות את וושינגטון לקליפרס.

            בכל מקרה כשהמאמן שלך זה סקוטי ברוקס כמה רחוק אתה באמת יכול להגיע?

            להגיב
  4. dmc (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:08)

    עצם ההגעה לגמר לא מרגשת אותי כי המזרח באמת חלש ולברון יעלה לגמר בכל סיטואציה שיעמוד מולה. אבל קבוצה שסיימה עם 50+ נצחונות ועם הסיכוי הגבוה ביותר לבחירה 1 בדראפט היא אחלה סיפור, והעתיד נראה ורוד

    להגיב
  5. עידו ג. (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:36)

    אריאל, בגדול מסכים איתך שהקבוצה הזו מוציאה מעצמה לא מעט והרבה בזכות המאמן. אבל אני חושב שאתה מפספס בהצגה שלהם כאוסף בחירות דראפט נמוכות ובטח בהשוואה לגולדן סטייט. נכון תומאס היה בחירה אחרונה בדראפט אבל הורפורד -3, סמארט-6, בראון-3 ואפילו קלי אולניק בחירת לוטרי. גם גרין,בראדלי, רוזיר וזלר בחירות אמצע סיבוב ראשון. בקיצור רק אמיר ג'ונסון וקראודר (שנבחר מקום אחד לפני דריימונד גרין) בחירות נמוכות בנוסף לתומאס.

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:41)

      הורפורד אמרתי שזאת החתמה גדולה. סמארט ובראון שחקנים שנבחרו גבוה בדראפטים חלשים. קח את הדראפט של שנה שעברה שבו בראון נבחר – אני לא חושב שיש בו אול סטאר פוטנציאלי אחד למעט סימונס אם לא ישאר פצוע.

      להגיב
      • jhkj (פורסם: 16-5-2017 בשעה 14:57)

        חושב שהספדת את המחזור הזה די מהר. ג'מאל מארי, ת'ון מייקר ואולי גם דאן ואינגרם לכולם יש את הפוטנציאל, ותלויים בדרך שיתאקלמו. גם שחקנים כמו בורגדון וסקאל לביסייר יכולים להתגנב לשם. יש פוטנציאל., פשוט השנה מעט קיבלו במה, ואלו שקיבלו לא התאקלמו.

        להגיב
  6. שמעון (פורסם: 16-5-2017 בשעה 07:58)

    הם ממש לא אובראציברס. הם עשו בדיוק את מה שמצופה מהם. לפני פתיחת העונה הימרתי שהם יסיימו 2 במזרח ויגיעו לגמר המזרח והמון המון אנשים חשבו ככה. הם הקבוצה הכי טובה במזרח אחרי קליבלנד. אז בעונה הסדירה הם הפתיעו נכון ואתה יכול לומר אובראציברס אבל בפלייאוף הם עשו את המצופה מהם. מעכשיו מודדים אובראציבריות אבל הם לא ינצחו את הקאבס זה כנראה יגמר ב5 משחקים עם סיכוי גדול לסוויפ של הקאבס לא רק בגלל הבדלי האיכות אלא זה שבוסטון כבר מותשים גם. אם בוסטון ינצחו 2 משחקים אני אוריד את הכובע בפניהם וזה יהיה אובאצבריות עד אז הם עשו את המצופה מהם.

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:06)

      הם היו מועמדים למקום שני על סמך מה שהם עשו שנה שעברה (פלוס הורפורד) – כשגם אז הם היו אובראצ'יברס. כשמסתכלים על השחקנים שלהם, אין להם שום ביזנס להיות ראשונים במזרח.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 16-5-2017 בשעה 11:30)

        לא אמרתי ראשונים אבל הם בהחלט 2 במזרח. הרבה בזכות זה בגלל סטיבנס. אם היה להם מאמן ברמה של דווין קייסי או פח כזה הם היו בהחלט מסיימים מקומות 5-8 במזרח.

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 14:48)

          יפה, זה מה שאני אומר

          להגיב
  7. עובר אורח (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:07)

    מאוד נהנה מההצלחה של הסלטיקס, אבל אני כל כך מאוכזב מוושינגטון. אני מת על וול ומקווה שהוא יירש את לברון ככוכב של המזרח. בינתיים זה פשוט לא מתרומם

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 16-5-2017 בשעה 11:31)

      וול נחמד אבל זה מה שהוא וככה גם כנראה ישאר. הוא לא סופרסטאר או שחקן טופ 10 בליגה. חסר לו קליעה ברמה גבוהה.

      להגיב
  8. אלעד כ (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:11)

    לא מתלהב.
    הם מזכירים לי את הסלטיקס האפרוריים שהצליחו להגיע לגמר המזרח האיום ב-2002 מול הנטס. ואפילו עשו קאמבק מהסרטים באחד המשחקים, ועדיין הפסידו את הסדרה.

    להגיב
  9. תומרג (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:26)

    כמה בחירות דראפט ראשונות משחקות בגולדן סטייט?
    לדעתי הווריורס כל כך טובים (ואנחנו כל כך כועסים על דוראנט) שנוטים לשכוח שזו קבוצה שהיא נטו פרי עבודות ניהול ואימון מוצלחות.

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:39)

      גולדן סטייט זכו בלוטו עם הבחירה בסטף קארי. ואין ספק, עשו עבודת ניהול ואימון מעולות.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 16-5-2017 בשעה 11:33)

        אף אחד לא האמין שקרי יהיה כ"כ טוב כולל גולדן עצמם. תמיד היה לו קליעה מפחידה אבל במכללות להרבה שחקנים היה את זה.

        להגיב
        • עידו ג. (פורסם: 16-5-2017 בשעה 11:47)

          הם כנראה האמינו כי יכלו לקבל באותו ערב אולסטאר תמורתו.

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:48)

            איזה אולסטאר בדיוק? גם כרמלו אולסטאר והייתי מסרב לקבל אותו גם תמורת בחירה 45 בדראפט.
            זה לא קשור. גם אם הם ציפו שהוא יהיה ממש ממש טוב הם לא האמינו שהוא יגיע ללבל הזה.
            אנסח את זה בצורה אחרת, שום קבוצה בדראפט 2009 לא הייתה בוחרת בסטף קרי טופ 3 בדראפט.

            להגיב
            • עידו ג. (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:57)

              את אמארה סטודומאייר. היה טרייד מתוכנן שבו הוא יעבור לווריורס תמורת הזכות לבחור בקרי. דון נלסון מאד לחץ לקחת את סטף כי האמין שהוא יכול להיות סופרסטאר. בסוף הקשיבו לנלי הזקן. באסה.

            • איציק (פורסם: 17-5-2017 בשעה 08:01)

              דוני אוהב שחקנים נמוכים עם שליטה מעולה בכדור וקליעה נהדרת. זה מה שהוא אוהב, זה מה שהוא קיבל. האמת, מגיע לו.

            • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 08:09)

              חחח אמרה?? זה שהיה מעבר לשיא וההגנה שלו היא יותר גרוע משל כרמלו והארדן יחד?? אני גם לא הייתי לוקח את אמרה בשום אופן. אמרה היה מפלצת התקפית אבל הרבה מזה היה בזכות נאש וסגנון המשחק של דאנטוני וגולדן עשו בשכל גם אם קרי היה חצי ממה שהוא היום. אמרה לא היה מוסיף להם שום שדרוג בפלייאוף. שוב אין קבוצה שהייתה לוקחת את סטף קרי טופ 3 באותו דראפט. כולם היו לוקחים את בלייק 1.

            • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 08:13)

              אגב למזלי את קרי ראיתי המון במכללות והוא היה סקורר מטורף ושחקן שתענוג לראות כמו היום בדיוק, אני חשבתי שהוא יהיה סקורר טוב וביום טוב גג אולסטאר. לא חשבתי שהוא יוכל לעשות מה שעשה במכללות גם באןביאיי והוא עושה בדיוק אותו דבר. אגב אני לא זוכר שחקן שפרץ כ"כ מאוחר, לקח לו 5 שנים לשחקן מטורף באמת.
              אם נלסון האמין שהוא יהיה טוב כמו שהוא היום שאפו אבל הוא היה בדעת מיעוט כי כל מי שדיבר עליו וכל מה שכתבו איש לא נתן לו קרדיט כזה.

            • עידו ג. (פורסם: 17-5-2017 בשעה 08:15)

              תצחק כמה שאתה רוצה אבל מה שאתה אומר פשוט לא נכון. הוא ממש לא היה מעבר לשיא אלא בשיא. שתי העונות לאחר מכן היו שתיים מהטובות שלו בקריירה (אחת בפיניקס אחת בניקס). הפציעות הרגו אותו אחר כך. כן ההגנה שלו תמיד לא הייתה משהו אבל יש לך בחירה שביעית בדראפט לעומת אולסטאר מוכח מה עדיף ביד? ברור שרק אם אתה מאד מאמין בשחקן שאתה הולך לבחור אז אתה לוקח את הבחירה בדראפט. מה הקשר לזה שלא הייתה אף קבוצה שלוקחת את סטף טופ 3? דיברנו על האם הווריורס האמינו שהוא יכול להפוך לכוכב או לא. נלי האמין ושכנע את הדרג מעליו.

      • תומרג (פורסם: 16-5-2017 בשעה 12:32)

        אבל זה לא רק קרי, זה גם תומפסון שנבחר 11 בדראפט אחרי כל מיני מאורות גולה (והאמת שגם לפני אחד – קוואי לאונארד), דריימונד גרין שנבחר בסיבוב השני, פאצ'וליה ומגי שעד העונה נחשבו לסחורה פגומה, זה גם דייויד ווסט (שצעיר מג'ינובילי בשנתיים) ואיגודלה.

        הרבה מדברים (ובצדק מוחלט) על היכולת של הספרס והפופ לקחת שחקנים שבקבוצה אחרת היו לא יותר מפילרים סתמיים במקרה הטוב ולהפוך אותם לחלקים לא-נפרדים מהמכונה המשומנת היטב. הברק הקאריי והנוכחות של דוראנט קצת משכיחים מאיתנו שבגולדן סטייט זה דומה מאוד.

        איפה הם ואיפה הקאבס עם שתי בחירות ראשונות, עם שלוש מתוך ארבע הבחירות הראשונות של 2011 ועם בחירה חמש של 2008.

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 14:35)

          קליי ודריימונד גרין הם שחקנים מצוינים מסביב לסטף. אבל סטף הוא הבסיס. גולדן סטייט עשתה עבודה מעולה בלהקיף אותו בשחקנים שמתאימים לו, כמו שסן אנטוניו בזמנו עשתה עם דאנקן ועכשיו עם קוואי. במקרה של בוסטון, זה מרגיש לי עבודת אימון אדירה כי אין בסיס של הול אוף פיימר כמו בגולדן סטייט

          להגיב
          • תומרג (פורסם: 16-5-2017 בשעה 14:53)

            עם זה אני מסכים לגמרי.
            אני מניח שבכל סיטואציה שבה השכר של סטף היה מה שמגיע לו, היה הרבה יותר קשה לבנות את הקבוצה המתאימה מסביבו.

            להגיב
            • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 20:34)

              גם נכון. גולדן סטייט זכו בלוטו פעמיים. פעם ראשונה כשהוא נפל אליהם בבחירה השביעית ופעם שניה כשהוא היה פצוע די הרבה בשנים הראשונות, מה שאפשר להם להחתים אותו על חוזה המשך מאוד נמוך

            • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 08:15)

              ופעם שלישית שהוא עשיר פצצות לפני שהיה לשחקן אןביאיי אז הכסף לא משחק אצלו תפקיד ראשי כי הוא הגיע לאןביאיי כמיליונר, כנ"ל קליי.

  10. יואב דובינסקי (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:26)

    עזוב שטויות, ברכות, עליתם לגמר המזרח בזיעה ובצדק. קבוצה מאוד סימפטית שאין באמת סיבה לא לחבב ולרצות בטובתה. תהנו מהמסע ובהצלחה מול קליבלנד. מקווה שגם שם תהיה סדרה.

    להגיב
    • ק. (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:52)

      קשה לי לראות אותם לוקחים יותר ממשחק מקליבלנד, אבל זו באמת קבוצה שכיף לראות את האנרגיות, הקבוצתיות ומסכים עם גרייזס – קבוצה מאומנת שרק סן אנטוניו ללא קוואי (בעיקר מול יוסטון) מצליחה להוציא יותר מסך חלקיה.

      להגיב
  11. 7even (פורסם: 16-5-2017 בשעה 08:34)

    אחלה קבוצה יש בבוסטון.
    ועדיין…קשה לא להשתחרר מהקטע שאילולא פציעתו של רונדו זה היה נגמר לפני 3 שבועות בערך.
    בוסטון אחלה קבוצה. באמת. כיף לראות אותם.

    השאלה היא מתי יגיע השלב שהם ירצו לקחת צעד קדימה שזה אומר…אין מה לעשות…להביא סופרסטאר על חשבון שחקן או שניים.

    להגיב
  12. Birdwatching (פורסם: 16-5-2017 בשעה 09:37)

    אריאל,

    אני מסכים איתך שתענוג לראות ולהתרגש מהקבוצה הזו. היא משחקת כדורסל נבון והיא משאירה את הכל על המגרש. בראדלי, קראודר, הורפורד – זה סקוואד סופר מגניב ותחרותי.
    ואייזיאה מלך, אבל לתחושתי הוא גם התיקרה.

    למען הסר ספק – אני אוהד סלטיקס כבר יותר מ-30 שנה. אני חושב שה- Bounce back שאיינג' הוביל כאן הוא מדהים בכל קנה מידה (כנראה המנהל הטוב ביותר, ובוחר הדראפט הגרוע ביותר בליגה. מחוץ לסקרמנטו).

    אני חושב שאייזיאה הוא לא הסופרסטאר שיוביל אותנו לאליפות. הוא סקורר אדיר, קלאץ' אמיתי אבל הוא בור שקשה להחביא בהגנה ומנהל משחק בינוני At best. הסיפור המרגש של הפלייאוף שלו השנה, לצד הברנדינג של King of the fourth – הופכים אותו להיות בלתי סחיר. גם אם פולץ יגיע – לא יבוצע טרייד על אייזיאה למרות שהמניה שלו בשיא. אני חושב שעם קבוצה שבנויה על גבו של תומאס יהיה מגניב – אבל לא נדע לרוץ עד הסוף.
    בדיוק כפי שרכבנו יותר מדי זמן על הסוס של רונדו, ולא מימשנו כשהיה אפשר לקבל תמורה אמיתית, אנחנו ניאלץ לעשות גם עם זיק 2.0. וזה מבאס כי באמת נוצרה כאן סיטואציה של Border line קונטנדרית עם נכסים אדירים בפייפליין.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 16-5-2017 בשעה 11:37)

      איזייה מתאים להיות מספר 2 לצד סופרסטאר. אני לא הייתי מוותר על יכולת הקליעה, הווינריות ורוח הלחימה של איזייה אם אני בונה קונטנדרית.
      החוליות החלשות בסלטיקס זה עמדות 3-4 והספסל ושם צריך צמד אולסטארים או סופרסטאר. איזייה ובראדלי הם קו אחורי חזק מאד שלא כדאי לוותר עליו, ברדלי גם שומר נהדר. קראודר מתאים להיות שחקן ספסל שעולה ונתן את הבוסט.

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 14:40)

        הבעיה של הסלטיקס זה שהשחקנים הבולטים בדראפט הקרוב הם כולם גארדים ואני מסכים שהיא חייבת פורוורדים. אולי איינג' יעשה טרייד

        להגיב
        • אורן השני (פורסם: 16-5-2017 בשעה 15:56)

          חבל שפול ג'ורג' מעדיף לבזבז את הזמן בלייקרס..

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 08:04)

            פול ג'ורג' כנראה לא אכפת לו מאליפות אחרת אין קונטנדרית שלא תיקח אותו, הוא רוצח ויכול להיות סטייל פול פירס בלי בעיה, אם זה בוסטון, אם זה סן אנטוניו, הוא יחזק מאד כל קבוצה רצינית. אבל הוא רוצה חוזה הכי גבוה ולהיות הגוטו גאי הבלעדי אז זה יהיה כמו עכשיו.

            להגיב
        • אלכס(אחר) (פורסם: 16-5-2017 בשעה 22:06)

          נראה שהקליפרס מתפרקים והשמועות אומרות שיש צ'אנס לא רע שגריפין יגיע לבוסטון, וזה ישדרג אותה ללא ספק…אם הוא לא ייפצע כמובן.

          להגיב
          • אריאל גרייזס (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:19)

            מכל האופציות, נראה לי גריפין זה הכי גרוע. מעדיף את היווארד

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:36)

              בלייק אם הוא לא פצוע יכול להיות תוספת אדירה, היוורד תפור על בוסטון (וגם לבן) או שניהם יחד.
              קרנו של בלייק ירדה כי הוא היה פצוע המון בשנתיים האחרונות וכל מיני פרשיות מסביב אבל אני חושב שעם הדינמיקה שיש בבוסטון הם יכולים להוציא ממנו 120% וזה בתנאי שהוא מגיע לפלייאוף לא פצוע ובכושר מלא. הוא שחקן מפלצתי.

            • אריאל גרייזס (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:45)

              זה לא רק שבלייק כל הזמן נפצע, זה שהפציעות גרמו לו להפוך להרבה פחות אגרסיבי ויעיל.

  13. AdamB (פורסם: 16-5-2017 בשעה 13:27)

    עד כמה שזכור לי זאת קבוצה שהתהוותה לא ל מתוך תכנון, אלא תוך כדי תנועה של פירוק והרכבה.
    בעונת 14-15 עברו בבוסטון 27 שחקנים שונים בסגל בטריידים מטריידים שונים. וגם היום יש לה צרות של עשירים
    בכך שאין מקום בסגל כל הבחירות דראפט ואלו שמשחקים אוברסיס. איכשהו נהיה מזה סגל
    של גמר מזרח. האם זה חולשת המזרח, או הצלחה של המערכת שכל אחד יחליט.

    להגיב
    • אלעד כ (פורסם: 16-5-2017 בשעה 13:37)

      קבוצה שמנצחת 51 משחקים ונמצאת בראש הקונפרנס? אם זו לא חולשת המזרח, אז מה כן?

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 16-5-2017 בשעה 14:36)

        חולשת מזרח והכל – היא גם עברה את קליבלנד של לברון. ואם תספרו לי שלברון לא לוקח ברצינות את העונה הסדירה אני רק אגיד שהוא השחקן ששיחק הכי הרבה דקות פר משחק העונה.

        להגיב
        • אלעד כ (פורסם: 16-5-2017 בשעה 15:32)

          נכון. אבל קליבלנד היו גרועים. אני חושב שהשנה יהיה ממש נס אם הקבוצה שתצא מהמזרח תיקח יותר ממשחק אחד בגמר (וזו תהיה קליבלנד).

          להגיב
  14. טל 12 (פורסם: 16-5-2017 בשעה 16:41)

    נראה שבראד סטיבנס הצליח לבנות קבוצה בא כמעט כל שחקן יכול לעלות על המגרש ולעשות את שלו ועם הרגשה שלכולם תפקיד חשוב בקבוצה. קבוצה מלוכדת.

    איזה סיום נהדר לסדרה. בסוף וושינגטון כרגיל התרכזו בשמרה על אייזיאה (ששוב היה נהדר ), זה איפשר לתמרן את הכדור טוב,אבל אתה צריך גם שחקנים שמוכנים לאתגר הזה בפלייאוף ונראה שאכן היו מספיק שחקנים כאלה בסדרה. בוסטון היא קודם כל קבוצה,וקצת כמו קבוצת מכללות שהתבגרה בנבא,ככה זה מרגיש לי לפחות. ואיזה כיף לחזור לגמר המזרח.

    להגיב
    • טל 12 (פורסם: 16-5-2017 בשעה 16:42)

      אחח אליניק , אם השדר מספיק לומר את שמו עד הסוף בזמן הזריקה (מושך מספיק זמן את האול-יי-ניק) ,אתה יודע שהיא הולכת פנימה- עוד שלשה.

      להגיב
      • עמי ג (פורסם: 16-5-2017 בשעה 18:25)

        הצאת לי את המילים מהפה :)
        קבוצת מכללות עם שחקנים בוגרים.
        יהיה מעניין נגד קליבלנד. אני מהמר על סדרה של לפחות 6 משחקים.

        להגיב
        • איציק (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:28)

          רק צריך להזהיר את קווין לאב לא להתקרב לאוליניק ובטח לא לשלב ידיים.

          להגיב
  15. Zak (פורסם: 16-5-2017 בשעה 18:14)

    משעשע איך לסלטיקס תמיד יש איזה מישהו אלמוני שמגיע משומקום ומנצח עבורכם משחק מפתח. פעם זה בריאן סקלבריני, פעם זה ליאון פו ועכשיו האוליניק הזה.

    להגיב
    • קורדל סטיוארט (פורסם: 17-5-2017 בשעה 21:25)

      אבל הוא אצלנו כבר שנה שלישית אם אני לא טועה.לא ממש אלמוני

      להגיב
  16. איציק (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:26)

    בוסטון ראשונה בדראפט השנה ונראה שהיא וכל הראשונים יבחרו שחקני עונה ראשונה. כמה זמן כבר יש את התופעה שרוב היוצאים הבכירים לדראפט הם פרשמנים? אני מבין שכבר הרבה זמן לסיים 4 שנות קולג' זו נקודה שחורה ב-CV המצביעה על חוסר יכולת להיבחר קודם, כלומר מגבלה בכישרון. אך ממתי סמל הסטטוס הפך לשנה ראשונה?

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:45)

      ברור מי שנשאר 4 שנים זה כנראה שחקנים לא ככ מוכשרים, היום הכל מהיר וכוכבים בד"כ מתגלים מהר מאד.
      לא זכור לי סופרסטאר בשנים האחרונות שהיה 4 שנים מלאות בקולג'. האחרונים שאני זוכר כזה זה וינס קרטר וטים דאנקן שהפכו לסופרסטארים. אבל זה לא מהשנים האחרונות.
      הכוכבים של היום זה לברון (ישר מהתיכון), דוראנט (אחרי שנה ואם לא היה חובה היה מגיע גם מהתיכון), דיוויס, (אחרי שנה ואם לא היה חובה היה מגיע גם מהתיכון), ראסל (אחרי שנתיים – היה שחקן מאד גולמי במכללות), קרי (3 שנים- גם היה שחקן גולמי אבל עם קליעה קטלנית), קאווי (אחרי שנתיים), הארדן (אחרי שנה).

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:47)

        הארדן היה שנתיים במכללות (היה בקבוצה שאני אוהד), ראסל היה שנה בלבד במכללות

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 17-5-2017 בשעה 08:01)

          ראסל היה שנתיים

          2006-07
          UCLA Pac-10 36 9.0 1.3 2.9 .457 1.1 2.3 .470 0.3 0.6 .409 0.5 0.9 .548 0.8 0.7 0.4 0.0 3.4

          2007-08
          UCLA Pac-10 39 33.8 4.7 10.0 .465 4.0 8.1 .497 0.7 2.0 .338 2.7 3.8 .713 3.9 4.3 1.6 0.2 2.5 12.7

          Career
          UCLA 75 21.9 3.1 6.6 .464 2.6 5.3 .491 0.5 1.3 .354 1.7 2.4 .685 2.4 2.5 1.0 0.1 2.5 8.3

          הארדן היה שנתיים צודק

          להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 17-5-2017 בשעה 07:46)

      מרגע שהכניסו את החוק שחייבים לחכות שנה מהתיכון לפני הדראפט..
      להזכיר לך, לפני שהחוק נכנס כל פרוספקט מוצלח היה מגיע לNBA ישר מהתיכון – קובי, גארנט, לברון וגם עוד הרבה שהצליחו הרבה פחות. זה כבר 20 שנה לפחות ככה

      להגיב
    • Kirma der faux (פורסם: 17-5-2017 בשעה 11:53)

      פחות סמל סטטוס, יותר הבטחת הכנסה.

      להגיב
  17. פצפוץ חמוץ (פורסם: 17-5-2017 בשעה 16:29)

    מישהו היה צריך להגיד לשחקני וושינגטון שאוליניק משחק בבוסטון ואולי הם צריכים לשמור עליו מדי פעם. רוב הסלים שלו היו ליי אפס ושלשות חופשיות לגמרי.

    להגיב

מה דעתך?